• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 16:29

thomy-umaci-2018Tvrtka Nestlé proširila je svoj kulinarski asortiman umaka THOMY s tri nova proizvoda – THOMY umak s čilijem, umak s kiselim krastavcima i umak s češnjakom koji ne sadrže gluten i napravljeni su od pažljivo odabranih sastojaka, zaslužnih za prepoznatljivu teksturu i bogat okus. Ljubitelje juha MAGGI razveselit će dva nova proizvoda - Pileća juha s tjesteninom i okruglicama s mesom, te Povrtna juha s okruglicama od grisa, pšeničnim mekinjama i špinatom.

Novi proizvodi dio su renoviranog asortimana MAGGI i THOMY s oznakom Jednostavno dobro, pod kojom se nalaze proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke.

„Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana juha i majoneza. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine tako da uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamjenjujemo ih sa sastojcima koje mogu pronaći u svojim kuhinjama, a koje znaju i vole. Do sada smo renovirali 80% kulinarskog asortimana dostupnog u regiji i obavezali smo se da će do 2020. godine svi naši MAGGI proizvodi pored smanjenja udjela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina biti bez umjetnih boja, a s povećavanom količinom cjelovitih žitarica, povrća, mahunarki i sjemenki. Na taj način želimo inspirirati potrošače za ukusnija i zdravija jela“, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije Hrana za jugoistočnu Europu kompanije Nestlé.

maggi-juhe-2018Nove juhe dobar su izbor za balansiran i hranjiv obrok s jednostavnim sastojcima kao što su špinat, kupus, krumpir, rajčica, ljubičasti luk, grašak, mrkva, peršin, paprika, i jedinstveni sastojci kao što su mekinje, proso i slanutak. MAGGI Pileća juha s tjesteninom i okruglicama s mesom predstavlja izvor proteina, sadrži 5 vrsta začina (peršun, kurkuma, vlasac, mljeveni crni papar, češnjak) i tjesteninu u 3 boje, dok MAGGI Povrtna juha s okruglicama od griza, mekinjama i špinatom, pored izvora proteina, predstavlja i izvor vlakana i sadrži čak 28% povrća.

Novi THOMY umaci idealan su izbor za sve ljubitelje THOMY-ja, jer je zadržan prepoznatljiv okus koji je dodatno oplemenjen s tri nova okusa - s kiselim krastavcima, češnjakom i čilijem, koji će svaki vaš obrok učiniti drugačijim. THOMY umaci mogu se bezbrižno ponijeti na obiteljski piknik te se s njima mogu napraviti ukusni sendviči, jer se umaci mogu držati na temperaturi i do 25 stupnjeva.

 
dm ženska utrka 16. lipnja na Jarunu PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 14:35

dm-zenska-utrka-2018U subotu, 16. lipnja, od 17 sati, svi ljubitelji trčanja i aktivnog života te oni koji to tek žele postati, moći će pronaći jedinstvenu zabavu na Jarunu gdje će se održati sedma dm ženska utrka.

Prva na rasporedu je utrka za djecu od dvije do šest godina (300 m) koja će započeti u 18:00 sati, a utrka za djecu od sedam do 11 godina (600 m) započet će u 18:30 sati. Rekreativna utrka za žene startat će u 19:00 sati i trčat će se 3.400 metara, dok će natjecateljska utrka započeti u 19:30 te će se trčati oko 6 kilometara, odnosno cijeli krug oko Jaruna.

Sudionici svih utrka dobit će majice i poklon pakete dm-a, dok će deset najbržih natjecateljica osvojiti opremu za trčanje, besplatnu članarinu u teretani, a tri najbrže 3.000, 2.000 i 1.000 kuna na darovnoj kartici dm-a kao i druge vrijedne nagrade. Kotizacija za dječje utrke iznosi 10 kuna, za rekreativnu utrku 20 kuna, a za natjecateljsku dm žensku utrku 30 kuna. Svi koji žele sudjelovati mogu se do 15. lipnja do 21 h prijaviti na dmzenskautrka.hr. Prijava će biti moguća i na dan utrke u akreditacijskoj zoni na Jarunu od 10:00 sati ujutro, a sva prikupljena sredstva umanjena za pripadajući PDV i sve porezne obveze namijenjena su Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska.

Na dm ženskoj utrci svaki član obitelji može pronaći nešto za sebe, a mališane će razveseliti zabavni park, kao i kvizovi i nagradne igre. Sudionike na utrci čeka i tim dermatologa koji će obavljati besplatne dermatološke preglede. Promicanje aktivnog života upotpunit će i gastronomska ponuda u dmBio kuhinji gdje će sudionici imati priliku kušati slasne i zdrave zalogaje. Domaćini otvorenja, voditeljski par Ana Miščević i Frano Ridjan, bit će zaduženi za dobru zabavu na višesatnom događanju koje će zaključiti zajedničko navijanje za reprezentaciju Hrvatske u pohodu na prvu pobjedu u sklopu Svjetskog prvenstva u nogometu. Detaljnije informacije o dm ženskoj utrci moguće je pronaći na internetskoj stranici.

Sedma dm ženska utrka

Datum: subota, 16. lipanj 2018. godine
Lokacija: Jarun, na livadi između ulaza Hrgovići i Ulice Hrvatskog sokola

Raspored utrka:

- dječja utrka (2 - 6 godina) – 300 metara
- dječja utrka (7 - 11 godina) – 600 metara
- dm ženska utrka (rekreativna) – 3.400 metara
- dm ženska utrka (natjecateljska) – cca. 6 km, krug oko Jaruna

Startnine:

- dječje utrke – 10 kuna
- dm ženska utrka (rekreativna) – 20 kuna
- dm ženska utrka (natjecateljska) – 30 kuna

Raspored aktivnosti:

- od 10:00 – uplate, prijave, akreditiranje
- 17:00 – početak događanja
- 17:15 – zagrijavanje prije dječje utrke
- 18:00 – dječje utrke (2 - 6 godina)
- 18:30 – dječje utrke (7 – 11 godina)
- 18:45 – zagrijavanje prije utrke
- 19:00 – rekreativna ženske utrke
- 19:30 – natjecateljska ženske utrke
- 20:30 – dodjela nagrada za 10 najbržih natjecateljica ženske utrke
- 21:00 – prijenos utakmice Hrvatska – Nigerija

Dodatni sadržaji za cijelu obitelj:

- besplatni dermatološki pregledi i punktovi za zaštitu od sunca
- zabavni park za najmlađe
- photobooth i izrada fotografija
- dmBio kuhinja – degustacija jela spravljenih od dmBio proizvoda
- dm prodavaonica na otvorenom
- nagradne igre, kvizovi, dijeljenje uzoraka i letaka, edukacije o proizvodima

 
Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 11:10

heineken-reklame-nogometTV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, ''stvarni ljudi'' koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu.

Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.

Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: ''Ove nogometne godine potrošili smo čak 7 puta manje sredstava za izradu TV spotova u odnosu na nogometnu 2016. godinu. Smatramo da potrošači ne mare za visoku produkciju već im je najvažnije pivo pa smo u ovom nogometnom periodu odlučili uložiti u nižu cijenu našeg Karlovačkog. Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup.''

Ako još niste, svakako pogledajte ove low budget reklame.

 
Spremni za futbolj: Jägermeister i Konzum zajedno navijaju za Hrvatsku! PDF Print E-mail
Wednesday, 13 June 2018 12:46

futbolj-1Ususret Svjetskom nogometnom prvenstvu u Rusiji, Konzum - najveći maloprodajni lanac u Hrvatskoj i Jägermeister - najprodavaniji biljni liker na svijetu, udružili su snage i ove godine zajedno navijaju za hrvatsku nogometnu reprezentaciju pod sloganom Spremni za Futbolj.

Na terasi Swanky Monkey Gardena, jednoj od najljepših u Zagrebu, predstavljena je suradnja koja uključuje prodaju posebnog “navijačkog“ izdanja Jägermeister boce ekskluzivno u Konzumovim prodavaonicama.

futbolj-2

Tako se 0,7l boca Jägermeistera, čija je standardna etiketa zamijenjena posebno dizajniranim vizualom s hrvatskim obilježjima, pojavila u posebnoj ediciji od 20.000 komada.

Navijačice i navijači “vatrenih“ sinoćnje događanje iskoristili su kao zagrijavanje za predstojeće utakmice u društvu s legendarnim Silvijem Marićem. Voditeljica Iva Šulentić pobrinula se za odličnu atmosferu tijekom večeri dok je za glazbeni ugođaj bio zadužen Bizzo Bodega.

Jägermeister se pobrinuo da svi uzvanici uživaju u posebno osmišljenim miješanim pićima i koktelima na bazi legendarnogbiljnog likera proizvedenog od 56 vrsta pažljivo izabranih sastojaka. Konzum je osigurao Hrusty čips raznih okusa te Hrusty štapiće, perece, kikiriki, kreker ribice, krumpirove štapiće i party mix, koji će zasigurno biti neizostavnim dijelom u mnogim navijačkim domovima tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva.

futbolj-3  futbolj-4  futbolj-5 
futbolj-6 futbolj-7 

futbolj-8

 
Jana menta limeta novi hit među ledenim čajevima PDF Print E-mail
Monday, 11 June 2018 10:06

jana-menta-limeta-1Uoči ljeta uz visoke temperature Jana Ice Tea predstavlja najnovije iznenađenje u lepezi okusa ledenih čajeva – hit okus mente i limete. Ovi najpopularniji citrusno svježi okusi dolaze na tržište u pratnji crnog čaja kojeg su ove subote na zagrebačkom Cvjetnom trgu među prvima degustirali brojni prolaznici i poznate osobe poput Katarine Baban, Csille Barath Bastaić, Ane Begić Tahiri, Lane Gojak, Gorana Grgića i brojnih drugih.

jana-menta-limeta-2

Već prvim kušanjem Jana Ice Tea menta limeta oduševljava okusom i osvaja besprijekornom svježinom. Ovaj negazirani osvježavajući bezalkoholni napitak s prirodnim aromama mente i limete punjen je na bazi prirodne mineralne vode Jana te nema konzervansa ni umjetnih bojila.

Kako bi se potrošači tijekom visokih temperatura, koje najavljuju i za ovo ljeto, što bolje mogli osvježiti, Jana Ice Tea ima pakiranje od 1,5 L PET, ali i manji format od 0,5 L PET koja će uz kremu s visokim zaštitnim faktorom biti sastavni dio svake torbe za plažu.

Prepustite se ljetnim avanturama i odgovorite izazovima velikih vrućina osvježenjem citrusno-mentolnog okusa Janinog ledenog čaja okusa menta limeta.

 
Superior Taste Award za pršut DOBRO i suncokretovo ulje TENA PDF Print E-mail
Thursday, 07 June 2018 14:34

zito-nagradeProizvodi Žito grupe, pršut DOBRO i suncokretovo ulje TENA, nagrađeni su priznanjem Superior Taste Award s 2 zlatne zvjezdice za proizvode izvanrednog okusa.

Ovu prestižnu nagradu dodjeljuje International Taste & Quality institut iz Bruxellesa, vodeća nezavisna organizacija posvećena certificiranju okusa i kvalitete prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta.

Visoki rezultat za oba proizvoda pokazatelj je kvalitete domaće sirovine i sinergije među članicama Žito grupe.

Sedamdeset i pet godina duga tradicija proizvodnje suncokretovog ulja Tena u Tvornici ulja Čepin prepoznata je već treću godinu za redom, a pršut DOBRO, koji je ove godine prvi puta sudjelovao, ocijenjen je s preko 90% za kriterij okusa, mirisa i teksture.

 
Uz Fant kupite iskustvo i vrijeme! PDF Print E-mail
Wednesday, 06 June 2018 15:14
fant-1
fant-2

Podravkin Fant generacijama je omiljena mješavina za pripremu jela koja obogaćuje svačije kulinarsko umijeće, smanjuje vrijeme pripreme obroka, a jelima jamči savršen okus. Fant je brend koji ima ideju za svaki dan, a uz tradicionalni asortiman, Fant ima i veliku ponudu jela iz modernog asortimana.

„Fant mješavine za pripremu jela obogaćuju kulinarsko umijeće, olakšavaju pripremu jela i značajno skraćuju duljinu kuhanja. Da su potrošači prepoznali Fant kao „saveznika“ u kuhanju potvrđuje i činjenica da je on vodeći brand dodataka jelima u Adrija regiji. Prepoznajući trendove i osluškujući potrebe naših korisnika upotpunili smo liniju Fant mješavina za pripremu jela novim modernim asortimanom s recepturama koje ne sadrže dodane pojačivače okusa te smo redizajnirali svima već dobro poznate Fant mješavine za tradicionalna jela“, rekla je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija u Podravki.

Nedavno je predstavljena nova komunikacijska platforma za Fant na temelju kreativnog koncepta agencije Real grupa uz redatelja Mara Pitarevića. Kako predstaviti brend kojeg skoro svi znaju i kako ga približiti onima koji ga nisu možda do sada otkrili? Uz novu kampanju koja daje odgovor na pitanja – mogu li se kupiti iskustvo i vrijeme?

„Ova kampanja je baš ono što Podravka i Fant trebaju: jednostavno i u glavu! Može li se iskustvo kupiti? Ili vrijeme? Ne, osim ako imate fantastični Fant s kojim je i to moguće. Serija kratkih reklama u kojima protagonisti koji su neiskusni ili nemaju vremena da spreme super obroke ipak uspijevaju zato što imaju Fant. I sve podcrtano legendarnim i prepoznatljivim Fant zvučnim potpisom. Savršeno. Kao redatelju, ključna mi je bila suvremenost i jednostavnost. U ovim kratkim reklamama mora na brz i jednostavan način biti jasno za koga je Fant i koje je njegovo obećanje. Zahvale Igoru Vukoviću za divnu kameru”, izjavio je Maro Pitarević, kreativni direktor za Podravku i redatelj na produkcijskom projektu.

TV kampanja snimljena je u Zagrebu na dvije lokacije uz produkcijsku kuću Val, a Real grupa je lansirala kampanju od 4 spota za fantastično fina jela. Spotovi će se sezonski izmjenjivati, a kampanje pogledajte na Youtube kanalu Podravke.

fant-3  fant-4 

 
Nova tri NESCAFÉ Dolce Gusto okusa: Honduras, Colombia, Peru PDF Print E-mail
Wednesday, 06 June 2018 12:10

nescafe-novi-okusiZa sve ljubitelje kave iz aparata, tvrtka Nestlé na tržište je lansirala nova tri NESCAFÉ Dolce Gusto proizvoda: Honduras, Colombia i Peru. Ova premium kolekcija odlukuje se 100% Arabica kavom organskog prijekla koja dolazi iz uzgoja jednog, poznatog, zemljopisnog područja (single origin).

Kava u NESCAFÉ Dolce Gusto Honduras dolazi iz skrivenih tropskih šuma Hondurasa i krase je note meda, crne čokolade i slada. Iz Kolumbije dolazi nježan lungo s notom prženog badema i muškatnog orašćića, a s visoravni Perua intenzivni aromatični espresso sa notama drveta, sladića, finog ružičastog papra i pupoljaka crnog ribizla.

“Danas ljubitelji kave, više no ikad, osim kvalitete žele i sofisticirano iskustvo ispijanja omiljenog napitka. Brend NESCAFÉ Dolce Gusto poznat je po pomicanju granica – od najnovijih tehnoloških rješenja i originalnih dizajna aparata za kavu do široke palete vrhunskih okusa kave koja zadovoljava i najzahtjevnija nepca“, izjavila je Tanja Erceg, Brend Manager, Nestlé Adriatic.

Novi single origin proizvodi dolaze iz uzgoja unutar jednog i poznatog zemljopisnog područja i ne nastaju miješanjem raznovrsnih sorti kave različitog porijekla. Stoga nova tri NESCAFÉ Dolce Gusto proizvoda nose naziv “kava s porijeklom“ i imaju specifičan okus koji je rezultat klimatskih uvjeta regija u kojima je kava uzgajana.

Također, novi NESCAFÉ Dolce Gusto proizvodi sadrže 100% Arabica kavu koja raste na visokim nadmorskim visinama, iznad 1500 metara, gdje su prosječne godišnje temperature niže i konstantnije, a plodovi sazrijevaju sporije i time razvijaju više arome. Novi NESCAFÉ Dolce Gusto proizvodi uzgojeni su na prirodan način koji garantira vrhunsku kvalitetu svakog zrna i nosi oznaku “organskog podrijetla'“.

Odaberite svoju omiljenu kavu s porijeklom.

#kavasporijeklom neprocjenjivi je dio svakodnevice.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 122