• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Stigle omiljene kozmetičke maske svjetskih blogerica PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 15:30

catsU Hrvatskoj su od srpnja dostupne inovativne IROHA Nature kozmetičke maske za lice u maramici koje u samo 15 minuta jamče profesionalne rezultate. Namijenjene su modernoj ženi koja živi užurbanim i aktivnim životnim stilom. Urbane i osviještene žene diljem svijeta, ali i beauty blogerice, prepoznale su iznimnu učinkovitost i praktičnost IROHA maski za lice koje imaju moć transformacije umorne i dehidrirane kože. Sadrže snažne prirodne ekstrakte i serume za intenzivnu njegu i regeneraciju, ali i inovativne sastojke poput aktivnog uljena za potpuni detox učinak.

Učinkovite njegujuće formule kozmetičkih maski ne sadrže paraben. Maske za lice IROHA Nature uključuju detox maske za lice u maramicama, maske za njegu stopala, anti-age trake za područje oko očiju i trake za čišćenje nosa te liniju za muškarce. Inovativne IROHA Nature kozmetičke maske dostupne su po pristupačnim cijenama u odabranim poslovnicama Mullera i dm-a.

Više informacija dostupno je na linku http://www.pampero.hr/brandovi/iroha-nature/

Facebook: www.facebook.com/iroha.nature.croatia
Instagram: www.instagram.com/irohanature 

 
Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 10:33

franck-capuccino-1Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu. Uz ponudu vrhunskog espressa koju pripremaju Franckovi majstori baristi, ovih vrućih dana posebno je popularno već omiljeno ljetno osvježenje iz tvornice inovativnih ideja i vrhunskih napitaka – hladne varijante bogatih okusa Franck cappuccina.

U Franck cappuccinima posjetitelji turnira su mogli uživati svaki dan u Social Areni, a ovom ljetnom osvježenju nije odoljela ni modna dizajnerica Matija Vuica koja je u Umagu predstavila novu modnu kolekciju spring/summer 2018. pod nazivom Atlantida.

franck-capuccino-3

Neodoljivo izdanje prepoznatljivih Franck cappuccina dolazi u vidu ledenih i maštovitih kombinacija za savršeno ljetno osvježenje koje možete naručiti u kafićima ili pripremiti kod kuće. Birati možete između mnoštva okusa: Classic, Čokolada, Vanilija, Irish Cream, Cappuccino bez kofeina te Kokos i bijela čokolada, a tu je i fini Bananacino bez kave za one najmlađe.

Ovoga ljeta uživajte i vi uz Franck cappuccina i posebne recepte koje su osmislili Franckovi baristi za čisti užitak i osvježenje tijekom vrućih ljetnih dana. Recepte za maštovite kombinacije kao što su Sweet Coconut Ice Cappuccino, Boozy Vanilla Ice Cappuccino i Creamy Banana Shake pronađite na franck.eu.

 
MILK TIGER puding vanilija/čokolada 4x50g PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 16:42

zott-milktiger-pudingSa Zott Milk Tiger pudingom postaje divlje u frižideru. Ukusan spoj punomasnog mlijeka, pudinga od vanilije i čokolade oduševit će male sladokusce. Zanimljive čokoladne tigraste pruge vrhunac su užitka.

Proizvod sadrži kalcij, prirodnu aromu burbon vanilije i naravno ne sadrži konzervanse i želatinu. Za užitak od pudinga u praktičnim 4x50g čašicama nema prepreke.

Logističke informacije: 6kom/kart, 464kart/pal
Proizvođač: Zott Uvoznik i/ili distributer: Stanić d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera: Slavonska avenija 22, Zagreb
Telefon i fax: 01/2481-888
Web site, e-mail: www.stanic.hr, stanic@stanic.hr

 
MILK TIGER sirni desert jagoda/vanilija i jagoda/banana 4x50g PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 16:40

zott-milktiger-bananaZott Milk Tiger Fresh Cheese kojeg je skoro šteta podijeliti s drugima, pakiran je u praktičnim i šarenim 4x50g porcijama koje su prikladne za djecu. U ponudi su omiljeni dječji okusi jagoda i banana kao i jagoda i vanilija.

Milk Tiger Fresh Cheese sadrži kalcij, vitamin D i puno proteina koji potiču rast. Osim toga Milk Tiger Fresh Cheese sadrži samo prirodne arome, bez umjetnih boja, bez konzervansa i manje od 0,3 % laktoze.

Logističke informacije: 6kom/kart, 464kart/pal
Proizvođač: Zott Uvoznik i/ili distributer: Stanić d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera: Slavonska avenija 22, Zagreb
Telefon i fax: 01/2481-888
Web site, e-mail: www.stanic.hr, stanic@stanic.hr

 
Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 13:23

zvijezda-kecap-juzna-korejaTri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Zvijezda Hot Ketchup (500 g), Ultra Hot Ketchup (500g) te Ultra Hot Chilli majoneza (400g) od sada su dostupni i na policama jednog od najvećih južnokorejskih maloprodajnih lanaca - Lotte. Lanac Lotte multinacionalna je korporacija, te osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji sa osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180 000 zaposlenika. Izvoz i distribucija u Južnu Koreju ostvareni su u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance Daymon Worldwide, a proizvodi su ulistani u 100 Lotte hipermarketa.

„Vrlo smo ponosni što su Zvijezda majoneza i Zvijezda ketchup pronašli svoj put do južnokorejskih potrošača, a ponajviše što smo uspjeli prilagoditi našu tradicionalnu recepturu njihovom ukusu.Tradicionalni recepti Zvijezdinog ketchupa i majoneze za istočno su tržište posebno prilagođeni s ljućim okusom, jer se vodilo računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani. Tržište Južne Koreje, s čak 50 milijuna stanovnika, predstavlja ogroman izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je lanac Lotte prepoznao kvalitetu i snagu Zvijezde i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju. Južna Koreja trenutno je među prvih devet izvoznih tržišta EU-a te nam je želja tamo izvoziti i prodavati i ostale proizvode iz Zvijezda asortimana.“, istaknuo je Krešimir Staničić, direktor izvoza Zvijezde.

Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija tradicionalno prisutna već dugi niz godina. Zvijezda je 2016. godine ostvarila 6,6% rasta na svim izvoznim tržištima. Ovaj rast inozemne prodaje u skladu je s pojačanom izvoznom orijentacijom Zvijezde, što je između ostalog i rezultiralo izvoznim iskorakom i na tržište Južne Koreje.

Poslovni planovi Zvijezde su, kao i do sada, usmjereni na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima. U narednom razdoblju Zvijezda će nastaviti s poslovnom strategijom fokusiranom na rast inozemne prodaje i iskoracima na nova izvozna tržišta.

 
Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 13:21

podravka-ajvarMintel, jedna od najutjecajnijih svjetskih kompanija za business inteligence, koja je autoritet u praćenju i analizi trendova u kategoriji hrane i pića, u svom mjesečnom izvještaju za lipanj analizirala je trend superhrane u kategoriji delikatesnih namaza na tržištu Poljske.

Među najboljim primjerima izdvojili su i Podravkin ljuti ajvar, proizveden od prirodnih sastojaka, bez konzervansa, aditiva i umjetnih boja.

Novi delikatesni namazi predstavljeni u Poljskoj potvrđuju da se potrošači sve više okreću prehrani baziranoj na voću, povrću te žitaricama. Superhrana, kao jedan od glavnih sastojaka slanih/delikatesnih namaza, čini ih i održava još zdravijima.

Uvrštenjem među najbolje u ovoj kategoriji, Podravkin ajvar potvrdio je svoju kvalitetu. Bogat je povrćem, vlaknima, vitaminom C i A, a proizvodi se bez konzervansa i aditiva. Mnogo povrća i skladan okus uz nizak udio masnoće osobine su koje ovaj ajvar čine omiljenim prilogom, nezamjenjivim u brojnim kombinacijama, od praktičnih sendviča do neizostavnog roštilja.

 
UHU školska sezona puna iznenađenja PDF Print E-mail
Tuesday, 18 July 2017 16:57

uhu-noviteti-2017Za početak nove školske godine UHU već tradicionalno priprema iznenađenja za školarce. 2017. godina u znaku je omiljenih likova iz crtića „Kako je Gru postao dobar“. Osim popularnih UHU ljepila u stiku, likovi će krasiti i dva nova proizvoda, UHU ljepilo za papir Glue Pen, čiji aplikator omogućava jednostavno i ravnomjerno nanošenje ljepila te UHU rollafix, kristalno čistu ljepljivu traku koja čvrsto lijepi i ne žuti. Proširenjem ponude ljepila koje će krasiti zabavni likovi, UHU želi nagraditi vjerne potrošače i dati im dodanu vrijednost.

Kao dodatnu pogodnost, UHU priprema promotivnu aktivnost u suradnji s Tele2; „UHU te lijepi za najjaču 4G ponudu“. Već petu godinu zaredom UHU i Tele2 jednostavnim mehanizmom i kvalitetnim proizvodom privlače sve veći broj kupaca; kupnjom bilo koja 3 UHU proizvoda ostvaruje se pravo kupnje 4G smartphonea Noa Core Stilo uz nadoplatu od svega 399 kn. U planu su kino oglašavanja, kreativne radionice, in store promocije te trade marketing aktivnosti. UHU vam želi uspješnu školsku sezonu!

UHU® – Lijepi sve. Uvijek.

Proizvođač: UHU® GmbH & Co. KG, Bühl, Njemačka
Uvoznik: Bolton Croatia d.o.o.
Adresa uvoznika: Šarengradska 9, 10000 Zagreb
Telefon: 01 333 67 55
E-mail: mail@boltoncroatia.hr

 
Nova Franckova web stranica za ljubitelje toplih napitaka PDF Print E-mail
Monday, 17 July 2017 16:15

franck-websiteFranck d.d., vodeći domaći proizvođač kave i čajeva predstavio je potpuno novu internetsku stranicu tvrtke. Nova stranica franck.eu zamišljena je kao središnje mjesto za sve ljubitelje toplih napitaka koji na jednom mjestu mogu pronaći mnoštvo informacija o cjelokupnoj kompaniji, njezinoj bogatoj povijesti, kulturi i proizvodima.

Osim standardnih i detaljnih informacija o proizvodima, stranica sadrži edukativne, informativne i zanimljive sadržaje čiji je cilj svim potrošačima dočarati Franckove proizvode s potpuno druge strane; kako nastaju, od čega se sastoje, njihovo porijeklo, različite načine korištenja i mnoge druge zanimljive informacije.

Novost je i rubrika Franckpedia koju su pripremili Franckovi stručnjaci kao središnje mjesto svih pojmova vezanih uz proizvodnju i konzumaciju kave i čaja, proizvodnim procesima, tehnologiji i svim drugim pojmovima vezanim uz omiljene tople napitke.

Isto tako, u novoj rubrici Moj trenutak Franckovi potrošači ispričali su svoje priče u kojima glavnu ulogu imaju Franckovi proizvodi, a dodatnu inspiraciju posjetitelji stranice mogu pronaći u maštovitim receptima uz koje će Franckovi topli napitci biti još ukusniji, a mogu saznati i zanimljivosti koje možda nisu znali o omiljenoj kavi ili čaju.

Osim potrošačima, stranica sadrži sadržaj namijenjen i poslovnim partnerima, ugostiteljima, medijima i potencijalnim zaposlenicima. Kroz potpuno novo digitalno lice, Franckova stranica sadrži i interaktivni prikaz ključnih korporativnih vrijednosti te na najbolji način naglašava ulogu društveno odgovorno kompanije te vodeću poziciju u regiji.

Nova stranica dizajnirana je u skladu s modernim smjernicama i trendovima u web dizajnu te je jedna od najkompletnijih internetskih stranica u prehrambenoj industriji u regiji. Trenutno je dostupna na hrvatskom jeziku, a u pripremi su i izdanja na ostalim jezicima.

Novu Franckovu internetsku stranicu posjetite na www.franck.eu

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 110