• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Arena Centar predstavio novi Fashion Lookbook PDF Print E-mail
Friday, 20 April 2018 11:25

lookbook-n

U Arena Centru 17. travanja službeno je predstavljen novi Fashion Lookbook najnovijih kolekcija za proljeće i ljeto, a otkrivanju najpoželjnijih modnih trendova sezone prisustvovali su modni urednici koji su sudjelovali u njegovom stvaranju te poznate osobe.

Među brojnim uzvanicima našli su se tako modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, model Lucija Lugomer, pjevači David Temelkov, Jure Brkljača iz emisije Voice, Marko Kutlić, Matija Cvek i pjevačica Nika Turković iz emisije A strana, Instagram blogerice Dora Predojević i Ivana Dobrovoljec, televizijska voditeljica Ana Miščević i brojni drugi.

lookbook-1  lookbook-2  lookbook-3 
 lookbook-4 lookbook-5  lookbook-6 
 lookbook-7 lookbook-8  lookbook-9 

Kroz Fashion Lookbook, svoj su izbor trendova za proljeće i ljeto predstavili urednica magazinskih izdanja Večernjeg lista Vesna Blašković, modni urednik Storyja Marko Banjavčić, voditeljica lifestyle sadržaja portala Super1 Anita Vučinić Naprta, urednica lifestyle rubrike Bubble portala 100posto.hr Iris Hazler, glavna urednica portala Buro 24/7 Ana Pavić i urednica rubrike Rouge na portalu Index.hr Ena Domić.

Okupljenima se obratila i direktorica marketinga Arena Centra Sanja Vladović koja je izjavila: “Uz stručnu pomoć modnih insidera, Arena Centar i ove se sezone potrudio objediniti sve najnovije modne trendove na jednom mjestu. Naš Fashion Lookbook donosi vrijedne savjete i onima koji žele samo osvježiti svoju garderobu s nekoliko top komada za novu sezonu kao i onima koji su spremni u potpunosti prigrliti neki trend ovog proljeća. Naravno, Arena Centar sa svojom bogatom ponudom različitih trgovina je idealna modna destinacija gdje na jednom mjestu možete pronaći najpoželjnije odjevne komade s kojima ćete sigurno izgledati kao da ste sišli sa svjetskih modnih pista“.

Fashion Lookbook već se pokazao uspješnim pa su se tako mnogi inspirirali stilskim savjetima i svoje modne kombinacije pokazali na društvenim mrežama. Ako već niste, inspirirajte se i vi uz pomoć Arena Centar Fashion Lookbooka te u toplije doba godine ušetajte odjeveni po posljednjim trendovima.

 
NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom PDF Print E-mail
Thursday, 19 April 2018 13:00

nescafe-gold-1Tvrtka Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kavu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kave dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kave, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.

Kava je danas dio svakodnevice, a izraz 'Idemo na kavu' postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kavoljupce i s njima je u onim trenutcima koji su im važni. Obzirom da se kava vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje na temu međusobnih odnosa.

nescafe-gold-2Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

“Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, znanstveno je dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unaprjeđivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kave s inovacijama“, izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.

NESCAFÉ je najpoznatija instant kava na svijetu, a čijih se šalica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kavu. #OstaniBlizu

 
Gastro čarolija Taste with signature najboljih chefova regije u srcu Zagreba PDF Print E-mail
Monday, 16 April 2018 11:53

kotanyi-1

Prestiž i elegancija te nezaboravni gastro užitci obilježili su po mnogočemu jedinstvenu gala večer 'Taste with signature'. Vodeći chefovi regije okupili su se 12. travnja u Zagrebu te u povodu 20. obljetnice omiljenih začina Kotanyi predstavili neopsivu kulinarsku rapsodiju.

kotanyi-10Pomno kreirane delicije s osobnim potpisom započeo je Hrvoje Zirojević s izvrsnim tatarom od tune, a crvena riža s kanoštrelima i brunoiseom od sezonskog povrća na kremi od celera i kozica u pripremi majstora Ivana Pažanina i Brace Sanjina izvrsno se uklopila u ovaj jedinstveni večernji menu.

Juhu od celera i krušaka pod mentorstvom apsolutnog majstora Steve Karapandže pripremio je mladi perspektivni kuhar Edin Karančić, a ovaj nesvakidašnji okus toplog predjela dobio je brojne pohvale.

kotanyi-9

Crna skuša u pripremi Davida Skoke i Dragana Jovanovića donijela je dašak pravog morskog doživljaja i mirise našeg Jadrana. Lagani slijed začinili su juneći obrazi lagano kuhani u crvenom vinu Ljubiše Stojanovića i Uroša Uroševića dok su tri slatke fantazije Dragice Lukin dale završnu notu ovoj nesvakidašnjoj večeri.

Ljubitelje roštilja nakon večere vrunskim suđukicama, čevapima i mesnim specijalitetima iznenadili su čuveni sarajevski chefovi Nermin Hodžić i Zaim Merdan. Suradnja i dobro raspoloženje naših vodećih chefova pokazala je najbolje od regionalne kuhinje.

Zasigurno, ovakva su predstavljanja izvrsna promocija kuhinje ovih prostora koja sve više zauzima zapaženo mjesto na svjetskoj gastro sceni. Upravo su i neki od ovih chefova omiljeni izbor svjetskih zvijezda. Gastro spektaklom 'Taste with signature' održanom u prekrasnom ambijentu restorana Spoon, Kotanyi začini obilježili su 20. obljetnicu u Hrvatskoj i 137 godina dugu obiteljsku tradiciju.

kotanyi-3 kotanyi-4
kotanyi-5 kotanyi-6
kotanyi-7 kotanyi-8

Obilježavanju drugog desetljeća omiljenih začina u Hrvatskoj prisustvovao je i sam vlasnik ove obiteljske tvrtke Erwin Kotanyi te brojne osobe iz društvenog života kao što su ugledna urednica i novinarka Tončica Čeljuska, televizijski voditelj Duško Čurlić, PR menadžerica Lana sa suprugom Antom Mihićem, modna agentica Suzy Josipović, spisateljica Emina Pršić i drugi.

kotanyi-2

 
Ožujsko pivo nagrađeno zlatnom medaljom na prestižnom međunarodnom natjecanju PDF Print E-mail
Friday, 13 April 2018 13:07

monde-selection-1monde-selection-2Uz hrvatske potrošače, posebnost i kvalitetu Ožujskog piva već sedmi put prepoznao je i prestižni Institut Monde Selection. Ožujsko pivo nagrađeno je zlatnom medaljom u kategoriji „Piva, vode i negaziranih pića” u kojoj je ocijenjeno više od 500 proizvoda. Kvaliteta se mjerila prema pet kriterija - vizualnom dojmu, mirisu, okusu, pakiranju te općem dojmu.

Pivo je okarakterizirano kao "svijetlo", vrlo jasno te bez vidljivih čestica. Čistoća arome ocijenjena je savršenom. Žiri je istaknuo kako je okus piva bio čist i nježan, užitak za nepce, a mala oštra gorčina aftertastea zaokružila je pivo određenom elegancijom. Žiri je pohvalio i kvalitetu dizajna ambalaže koja pivu daje jedinstven karakter. Opći dojam je odličan, a svi članovi žirija uživali su u Ožujskom pivu zahvaljujući njegovoj visokoj kvaliteti.

„Izuzetno smo ponosni na nagradu Monde Selectiona kao još jednu potvrdu kvalitete i prepoznatljivosti Ožujskog piva od strane struke. Ovo vrijedno priznanje najomiljenijem hrvatskom pivu, popularnoj Žuji, predstavlja i poticaj za naš daljnji rad kako bi našim potrošačima i dalje osigurali vrhunski proizvod“, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

O nagradi

Nagrada međunarodnog Instituta Monde Selection smatra se jednom od najprestižnijih nagrada koje se dodjeljuju najkvalitetnijim prehrambenim proizvodima u svijetu. Institut iz Bruxellesa djeluje od 1961., a primjenom visokih kriterija i objektivnim ocjenjivanjem kvalitete proizvoda, pri čemu se ne daje prednost niti jednom proizvodu bez obzira na zemlju porijekla, s pravom nose titulu nepristranog svjedoka kvalitete.

 
Sve o pivu na jednome mjestu PDF Print E-mail
Wednesday, 11 April 2018 17:24

pivo-pivariUdruženje proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore pokrenulo je službenu internetsku stranicu www.udruzenjepivara.hr koja na jednome mjestu donosi vrijedne informacije o pivu, pivarskoj industriji i aktivnostima Udruženja.

Nova stranica unutar pet kategorija donosit će aktualne i zanimljive informacije o hrvatskoj i europskoj pivarskoj industriji te zdravstvenim učincima umjerene konzumacije piva kao i novosti vezane uz aktualnu društveno odgovornu kampanju Udruženja Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne.

Pero Ivanković, predsjednik Udruženja proizvođača piva HGK-a, u povodu predstavljanja stranice izjavio je: „Iznimno smo ponosni što smo kao predstavnici pivarske industrije u Hrvatskoj pokrenuli stranicu koja će na jednome mjestu donositi informacije o aktualnim aktivnostima Udruženja te domaćoj i europskoj pivarskoj sceni kao i znanstvene tekstove koji govore u prilog umjerenoj konzumaciji piva za zdravlje. Cilj nam je kvalitetnim i aktualnim sadržajem podignuti svijest o važnosti domaće pivarske industrije za cjelokupno gospodarstvo, ali također biti vodeći glas odgovorne i umjerene konzumacije piva. Nadamo se da će korisnici na našoj stranici pronaći sve potrebne informacije, a mi ćemo je nastaviti obogaćivati relevantnim sadržajem i novostima iz svijeta piva.“

1,8 posto bruto domaćeg proizvoda

Domaća pivarska industrija stabilna je, jaka i prosperitetna industrija te predstavlja vitalni čimbenik nacionalnoga gospodarstva. Izravno i neizravno u sektoru je stvoreno 4,2 milijarde bruto dodane vrijednosti, što predstavlja 1,8 posto hrvatskog BDP-a. Znatan je i doprinos hrvatskom gospodarstvu u pogledu broja zaposlenih. U svim granama pivarske industrije zaposleno je više od 23 000 ljudi, što znači da je na svako radno mjesto u sektoru još 12 do 13 radnih mjesta neizravno stvoreno u ostatku gospodarstva. To su samoneki od podataka koji se nalaze u kategoriji O nama, a koji su proizišli iz rezultata Studije o utjecaju pivarske industrije na hrvatsko gospodarstvo koju je prošle godine izradio Ekonomski institut u Zagrebu. Cjelokupni rezultati te studije odsad se mogu pronaći i na novoj stranici.

Društveno odgovorna industrija

Uz pozitivan utjecaj na cjelokupno domaće gospodarstvo, pivarska industrija jedina od alkoholnih industrija od 2008. godine sustavno provodi društveno odgovorne kampanje. Od 2015. godine Udruženje u partnerstvu s Ministarstvom zdravstva Republike Hrvatske provodi kampanju Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, kojoj je cilj sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola podizanjem svijesti javnosti o potrebi dosljednog provođenja zakona kojim su zabranjene prodaja i konzumacija alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina. Sve novosti vezane uz aktualnu kampanju bit će također dostupne na stranici, u kategoriji koja nosi naziv kampanje.

Pivo i zdravlje

Tekstove u kategoriji Pivo i zdravlje potpisuje priznata nutricionistica doc. dr. sc. Darija Vranešić Bender, koja obrađuje mnogobrojne teme u kojima se bavi pozitivnim učincima umjerene konzumacije piva na zdravlje. Koji su najčešći mitovi vezani uz pivo, uzrokuje li ono „pivski trbuh“, zašto je dobro piti pivo uz obrok te kakav je utjecaj piva na zdravlje srca i krvnih žila samo su neke od zanimljivosti o kojima se može čitati u ovoj kategoriji.

www.udruzenjepivara.hr

 
Jedinstvena pop-up izložba koja spaja sladoled i umjetnost PDF Print E-mail
Tuesday, 10 April 2018 10:17

grandissimo-pop-upLedo je pripremio savršen spoj umjetnosti i sladoleda u kojem će moći uživati svatko tko tijekom travnja posjeti trgovačke centre City Center One East i West u Zagrebu. Radi se o jedinstvenoj 'pop-up' Ledo izložbi na kojoj će svi zainteresirani moći besplatno pogledati neka od najpoznatijih svjetskih umjetničkih djela koja su poslužila kao inspiracija za ambalažu Grandissimo sladoleda te iskusiti neodoljive Grandissimo okuse.

Grandissimo izložba bit će postavljena od 3. do 17. travnja u City Center trgovačkim centrima. Prepoznatljiva Grandissimo kvaliteta, premium sastojci i savršena kombinacija okusa pravi su razlog da izdvojite svoje vrijeme za Ledo izložbu.

grandissimo-pop-up-1Uz Grandissimo okuse biskvit – čokolada i lješnjak, stracciatella i šumsko voće te vaniliju, ne propustite priliku navratiti i isprobati sladoled Grandissimo Baileys koji donosi neodoljivu kombinaciju krem sladoleda Baileys i krem sladoleda okusa šlaga prelivenog preljevom Baileys.

„Sladoled Grandissimo Baileys je ugodan, uravnotežen te ima visoku kvalitetu i luksuznu teksturu okusa identičnog Baileys likeru. Isprobajte ukusan i kremast okus Baileysa u osvježavajućem sladoledu“, izjavili su iz Baileys agencije Beanstalk London.

Napravite predah od shoppinga, dođite u najbliži City Center One te iskusite pravu umjetnost u sladoledu jer su Grandissimo okusi poboljšane recepture baš poput genijalnih umjetničkih djela vrhunskih umjetnika - imaju posebnu raskoš koja pruža neponovljive trenutke uživanja i inspiracije!

 
Arena Centar predstavlja Fashion Lookbook najnovijih kolekcija za proljeće i ljeto PDF Print E-mail
Friday, 06 April 2018 09:36

arena-centarArena Centar ponovno je okupio poznate hrvatske urednike i urednice koji su odabrali svoje omiljene modne trendove i 50 'must have' komada odjeće za nadolazeću sezonu. Sve to Arena Centar objedinio je u novom Fashion Lookbooku najnovijih kolekcija za proljeće i ljeto.

Proljeće sa sobom donosi neke nove i uzbudljive početke te uvodi u dugo, toplo ljeto, a ovaj najmoderniji i najveći trgovačko-zabavni centar u Hrvatskoj savršeno je mjesto za stilsko osvježenje jer nudi više od 200 trgovina svjetski popularnih top brendova.

Renomirani modni znalci otkrili su tako da će se u toplije doba godine nositi bezvremenski tamni traper, senzualne haljine na preklop, neodoljive bluze otvorenih ramena, razigrani karirani uzorak, 'statement' torbe i velike naušnice koje ističu lice, dok su za snažniji spol rezervirane prugice te majice s upadljivim uzorcima. Nova sezona idealna je i za nešto odvažnije modne pothvate, pa će se nositi i 'matchy-matchy' kombinacije, a za one s posebnim ukusom rezervirane su samurajske hlače uz koje nitko ne može proći nezamijećeno.

Kako biste u novim komadima odjeće iz Arena Centra izgledali još bolje, svakako treba obratiti pozornost i na aktualne beauty trendove. Arenin Lookbook tako donosi i neizostavne make-up proizvode uz koje u nekoliko trenutaka možete izgledati sređeno te istaknuti lice, a tu su i proizvodi za njegu kože kako biste i bez trunke šminke izgledali svježe i odmorno.

Inspirirajte se uz pomoć Arena Centar Fashion Lookbooka i u toplije doba godine ušetajte odjeveni po posljednjim trendovima.

 
U roku odmah - PAN dijeli nagrade svakih sat vremena, ukupno 3.615 nagrada u pet mjeseci PDF Print E-mail
Wednesday, 04 April 2018 11:51

carlsberg-nagradna
carlsberg-nagradna-2
carlsberg-nagradna-1
Velika nagradna igra Pan piva, naziva „U roku odmah“ omogućuje svim ljubiteljima Pan piva da u sljedećih pet mjeseci kontinuirano osvajaju atraktivne nagrade. Nagradu tako potrošači mogu osvojiti svakih sat vremena, a informaciju o dobitku saznati – u roku odmah, dakle, u najviše 59 minuta.

Nagrađivanje svakih sat vremena, 24 sata na dan, sedam dana u tjednu i tako pet mjeseci zasigurno će privući mnoge potrošače. Ipak, treba reći da su atraktivne satne nagrade poput Smart TV-a, iPhona 8+, punih frižidera Pan piva, vaučera za putovanja i koncerte samo dio bogatog fonda od ukupno 3.615 nagrada. U svakom od tri kola nagradne igre potrošači Pana mogu osvojiti i izuzetne glavne nagrade: kamper Hymer Ayers Rock, vaučer za putovanje u vrijednosti 100.000 kuna i VW T Roc.

Kako igrati

Pakiranja Pan piva koja sudjeluju u nagradnoj igri u sljedećih pet mjeseci potpuno će zamijeniti klasično pakiranje staklene boce. Lako ih je prepoznati - svako promotivno pakiranje Pan Zlatnog i Pan Lager piva (radi se o staklenim povratnim bocama od 0,5 i 0,35 L) obilježeno je crvenom etiketom i ima crveni pull- off čep ispod kojeg se nalazi jedinstveni kod. Potrošač može unijeti kod u Pan aplikaciju ili na web stranicu www.urokuodmah.hr. Svakim unosom koda potrošač se kvalificira za osvajanje satne nagrade, ali i za osvajanje glavne nagrade tog kola.

„Pitali smo potrošače što vole, a što ih smeta kod nagradnih igara i U roku odmah je nagradna igra osmišljena prema njihovim željama. Rekli su nam da žele što prije saznati jesu li osvojili nagradu, i sad to mogu. Poželjeli su raznolik i bogat fond nagrada, i mi smo ga osigurali. Požalili su se da ih smeta kad imaju dodatne troškove kod igranja nagradne igre i zbog toga smo im omogućili da igraju kroz našu besplatnu Pan aplikaciju, što znači da ne moraju trošiti na sms poruke niti čuvati račune da bi sudjelovali“, poručili su iz Carlsberg Croatie.

Korištenje Pan aplikacije za korisnika ima nekoliko prednosti. Osoba koja sudjeluje u nagradnoj igri ima informaciju za koju satnu nagradu igra, na jednom mjestu ima pregled koliko puta se kvalificirala za osvajanje glavne nagrade, dobiva povratnu informaciju o osvajanju nagrada ali i može se zabaviti dodatnim sadržajima.

Jedinstveno iskustvo

U prvom kolu nagradne igre, koje traje do 1. lipnja u 14:59, potrošači će kao glavnu nagradu moći osvojiti jedinstveni kamper Hymer Ayers Rock. Kamper koji nazivaju čudom kompaktnog dizajna, za četvero ljudi može biti fenomenalni privremeni dom, i prvi je takav na hrvatskom tržištu.

Osim poželjne vikendice na kotačima koje će dobiti u trajno vlasništvo, sretni dobitnik glavne nagrade imati će i nezaboravno iskustvo – vožnju helikopterom.

„Želimo da naši dobitnici glavnih nagrada cijeli život pamte ovu nagradnu igru. Ne samo po sjajnoj nagradi koju su osvojili, već i po iskustvu koje im je njihovo omiljeno Pan pivo omogućilo“, poručili su iz Carlsberg Croatie.

Upravo zbog toga nagradna igra predstavljena je kroz jedinstveni event, čiji su posjetitelji imali priliku voziti se helikopterom iznad Zagreba.

Više informacija o nagradnoj igri na www.urokuodmah.hr

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 119