• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Sirana Gligora ponovo ima najbolji sir Centralne i Istočne Europe! PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 15:03

gligora-4-zlata

Natjecanje World Cheese Awards u Londonu održano je 17.11.2017, a u konkurenciji je bilo više od 3.000 sireva iz cijeloga svijeta. Sireve su ocjenjivali najbolji svjetski suci - degustatori iz Europe, SAD-a, Austalije, Meksika, Kanade, Južne Amerike i Japana.

Ovaj put je u Kolan na otoku Pagu preko Sirane Gligora došlo čak devet medalja, od čega četiri zlata. U kategoriji ovčjih sireva zlatni su Paški ekstra stari iz 2016. i Likotin sir iz mošta, a u kategoriji sireva iz više vrsta mlijeka Gligorin dvostruki trofejist - Dinarski sir i Liburjan, sir iz mješavine tri vrste mlijeka. Od ostalih nagrada srebro su dobili Paški sir iz 2017. i Paški iz maraske, te Kozlar ekstra zreli. Broncu su dobili sir s tartufima Kupidov sir i mješani sir Žigljen.

Uz Siranu Gligora, koja je pojedinčano ostvarila najbolji rezultat na ovom natjcanju, vrijedne nagrade iz Hrvatske su dobili i Paška sirana te Agrolaguna. No najveća nagrada za Hrvatske proizvođače na ovom natjecanju je ipak Trofej za najbolji sir Centralne i Istočne Europe kojeg je dobio upravo Paški sir ekstra stari Sirane Gligora. Od zemalja koje su se natjecale u toj skupini valja nabrojiti Njemačku, Austriju, Slovačku, BiH, Srbiju, Estoniju i naravno, Hrvatsku.

"Ovo natjecanje je posebno za nas po tome što smo dobili do sada najveći broj nagrada za razne sireve, ali je to isto tako i još jedna u nizu potvrda da Paški sir zbilja pripada samoj eliti svjetskih gastro proizvoda. Pogotovo što smo samo prije nekoliko mjeseci dobili i prvo mjesto za Paški sir na najvećem svjetskom natjecanju u Nantwichu. Zadovoljni smo što je ovo natjecanje pokazalo da su i naši novi proizvodi, poput Liburjana i Likotinog sira, u samom svjetskom vrhu po kvaliteti", izjavio je Šime Gligora, direktor Sirane Gligora.

"Vrhuski rezultati na ovim najtjecanjima plod su dugotrajnog rada na kvaliteti od strane obitelji Gligora i svih djelatnika u sirani. Dobro je što i naši ostali proizvođači sireva iz godine u godinu dobivaju sve bolje ocjene, a to može svima biti poticaj da se nastavi ulagati u kvalitetu proizvoda, jer jedino kvalitetom možemo konkurirati na svjetskim tržištima i podizati nivo naše turističke gastro ponude", zaključio je Gligora.

 
Jana kolagen beauty proglašena inovacijom godine PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 14:22

jana-kolagen-beauty-2Od prvog pojavljivanja na policama u veljači 2017. bilo je jasno da će Jana kolagen beauty zasjesti na sam vrh ljestvice najtraženijih proizvoda u Hrvatskoj, a priznanja su već počela stizati. Stručni žiri CosmoBeautyAwardsa, koji već sedmu godinu zaredom dodjeljuje najprestižniju hrvatsku beauty-nagradu, proglasio je Janu kolagen beauty pobjedničkim proizvodom u kategoriji inovacije godine. Voda, koja je sastavom i nježnim okusom ruže u kratkom vremenu stekla brojne poklonike, nastavila je tako svoj uspješan put  i kroz priznanja struke.

Posljednja godina pokazala se vrlo uspješnom za ovaj inovativan proizvod – prvu vodu s kolagenom otopljenim u vodi koji se na ovaj način najlakše apsorbira u tijelo i prema načelu „iznutra prema van“ uspješno odgađa znakove starenja na koži. Od prvog dana potražnja za Janom kolagen beauty premašila je sva očekivanja, a reakcije zadovoljnih korisnika prepoznali su i u članovi žirija u sastavu: Ivo Parać, urednik ljepote, Aleksandra Orlić, glavna urednica časopisa Cosmopolitan, Ante Pažanin iz salona Glamour, Simona Antonović, vizažistica te doktori Dinko Bagatin i Tomica Bagatin iz Poliklinike Bagatin.

„Nakon tri mjeseca testiranja više od 60 nominiranih beauty preparata i dodataka, iznimno nam je drago što je žiri prepoznao sve prednosti Jane kolagen beauty kao inovacije u dosadašnjoj ponudi domaćih trgovina. Konkurencija na domaćem kozmetičkom tržištu iz dana u dan je sve oštrija, stoga smo ponosni što smo ovim proizvodom ne samo ostali u toku, nego i napravili iskorak u nešto novo i drugačije“ – izjavila je Mara Bekavac, brend menadžerica Jane kolagen beauty.

Jana kolagen beauty donosi hidrolizirani kolagen Verisol i vitamin C, koji su se pokazali kao  odlični saveznici u odgađanju znakova starenja i poboljšanju elastičnosti i čvrstoće kože. Uz priznanja kao što su Cosmo Beauty Award, budućnost ovog proizvoda na domaćem tržištu i dalje će ostati ružičasta.

 
Kava Lavazza u parku Fico PDF Print E-mail
Thursday, 16 November 2017 12:14

lavazza-fico-1Lavazza, vodeći talijanski proizvođač kave, predstavlja kavu u parku FICO Eataly World (Fabbrica Italiana Contadina), najvećem svjetskom agro-prehrambenom parku otvorenom 15. studenoga u Bologni. Cilj je upoznati svijet s izvrsnošću hrane i vina te ljepotom talijanske agro-prehrambene industrije rekonstruirajući proces transformacije hrane na 100 tisuća četvornih metara bioraznolikosti.

FICO Eataly World prvi je tematski park posvećen hrani na svijetu, koji je u isto vrijeme tržnica, farma, zabavni park, edukativni centar i promotivni punkt za chefove, restorane i proizvođače hrane.

U FICO-u se nalazi 40 restorana i bistroa, 40 manufaktura, nekoliko desetaka trgovina, zatim kina, igrališta i različito opremljeni obrazovni centri, dva hektara voćnjaka, povrtnjaka i livada te nekoliko štala sa živom stokom i peradi. Italija s FICO-m želi postaviti novi model prezentacije lokalne gastronomije te promoviranja ekologije i biološke raznolikosti.

lavazza-fico-5U parku FICO prisutna će biti i Lavazza koja je kreirala jedinstveni prostor od 400 četvornih metara, u zoni "Slastice" - gdje će posjetitelji moći saznati sve o procesu industrijskog prženja kave - od biljke do šalice. Malom zanatskom pržionicom te inovativnim interaktivnim zonama, Lavazza će uključiti posjetitelje u priču o najpopularnijem toplom napitku na svijetu, od nabave i proizvodnje, do prženja i konzumacije. Zapravo, “Fresh Roasted” zona bit će posvećena otkrivanju umjetnosti prženja i tzv. 'miješanja kave' - talijanske inovativnosti koju je utemeljitelj Luigi Lavazza povijesno uveo još 1895. godine. Baš kao u prvoj prodavaonici Lavazze u ulici San Tommaso u Torinu, ovaj prostor će također predstavljati najkvalitetniju i iznimno svježu zelenu kavu koja se prži u posebnom stroju uživo pred kupcima. Dostupna samo u FICO-u bit će premium 100% Arabica – posebna mješavina kave s područja Brazila, Hondurasa i El Salvadora. Ovu su premium kavu kreirali Lavazzini 'majstori za miješanje' posebno za ovu prigodu.

Lavazzina prisutnost u FICO-u potvrđuje njezinu dugogodišnju uspješnu suradnju s tvrtkom Eataly u čijim su trgovinama širom svijeta, od Milana do najnovije trgovine otvorene u Los Angelesu, Lavazza kafići osmišljeni s ciljem pružanja autentičnog iskustva talijanske kave.

"Ponosni smo što smo dio izvrsnosti FICO Eataly Worlda i što govorimo o Lavazzinom proizvodnom iskustvu te povijesti tvrtke koja je pionir prženja", komentirala je Gloria Bagdadli, voditeljica marketinga maloprodaje grupe Lavazza. "Za nas kao ambasadore kave u najvećem agro-prehrambenom parku na svijetu, kava je također neraskidivo povezana s temama društvene etike i održivosti koja podupire zaštitu kvalitete i poštivanje biološke raznolikosti".

Koncept i dizajn Lavazza prostora djelo su NEO grupe (Narrative Environments Operas) koje odražava određene stilske značajke prve flagship trgovine nedavno otvorene u Milanu i sadrži neke od njezinih karakterističnih elemenata. Prostor Lavazze zapravo je café bar polukružnog oblika koji nudi cjelovit asortiman tradicionalnih proizvoda s regionalnim receptima (Bavareisa torinese, Caffè alla padovana i Caffè alla napoletana), organsku mješavinu Alteco i "Fresh Roasted" 100% arabicu za espresso. Osim navedenih proizvoda, posjetitelji će moći saznat sve o međunarodnim trendovima u konzumaciji filter kave koju predstavlja iskustvo Slow Coffee s četiri različite metode pripreme, od Chemex i Cold Brew, do pour-over i French press metode.

lavazza-fico-4 lavazza-fico-3 lavazza-fico-6 

Kako bi se iz prve ruke upoznali faze proizvodnje kave, Lavazza također predstavlja edukativnu zonu gdje je na 5 totema ilustriran cjelovit proizvodni lanac - od sjemena i biljke, pa sve do prženja i kušanja. Sve transformacije kave, od zelene kave do pakiranog proizvoda, bit će vidljive u radionici za prženje koja je podijeljena u dvije zone: jedna je zona proizvodnje sa strojem za prženje, a druga zona je trgovina otvorena za kupnju pržene kave u zrnu ili mljevene kave od posebne “Fresh Roasted” mješavine. Uostalom, nitko ne može bolje od Lavazze opisati tajne umjetnosti prženja i 'miješanja', pionirskog izuma Lavazze.

Priča o proizvodnom lancu zelene kave također se nastavlja unutar velike središnje zone gdje kružni video scenarij sastavljen od više sinkroniziranih projekcija uvodi publiku u Lavazzin svijet kave.  Multimedijalna staza od 360 stupnjeva vodit će posjetitelje kroz plantažu kave koja će se postupno pojavljivati na zidu i koju posjetitelji mogu doslovno aktivirati pomoću velikog mlinca za kavu.

Pored ove interaktivne zone, Lavazza će također biti prisutna u prostoru salona okruženog efektnim trodimenzionalnim projekcijama koje prikazuju metode uzgoja i ljude koji rade s kavom na plantažama širom svijeta.

lavazza-fico-2

 
Druženje s obitelji i prijateljima ugodnije je uz Konzumovu vinoteku PDF Print E-mail
Wednesday, 15 November 2017 13:04

vino-konzumPočelo je predblagdansko vrijeme u koje donosi velik broj događanja, ukrašavanje ulica i trgova te uživanje u ukusnoj hrani i dobrom vinu. U ovom razdoblju kada se planiraju blagdanska okupljanja s obitelji i prijateljima Konzum je odlučio dodatno razveseliti svoje kupce i proširiti ionako bogatu ponudu vrhunskih vina iz različitih krajeva Hrvatske i raznih država širom Europe i svijeta te ponudu pjenušaca i šampanjaca dodatnim etiketama poznatih brendova.

Hrvatska je poznata kao vinorodna zemlja te ne postoji regija koja se ne može pohvaliti barem jednom autohtonom sortom vina. Tako se u najprostranijoj i proizvodno najvećoj regiji Slavoniji proizvode raznovrsna bijela, crna i rose vina. Ipak, najvažnija sorta ove regije nedvojbeno je graševina dok joj uz bok stoje traminac, chardonnay, pinot bijeli, rajnski rizling i silvanac zeleni od bijelih te pinot crni i frankovka od crnih sorti. Osim toga, Slavonija i Podunavlje, zahvaljujući specifičnim uvjetima proizvodnje, poznati su po izvrsnim slatkim vinima. Graševini, kao vodećoj bijeloj sorti posebno mjesto pripada i u Kontinentalnoj Hrvatskoj. Istra i Kvarner mogu se pohvaliti posebno kvalitetnim autohtonim sortama poput malvazije, terana i muškata momjanskog dok se sve veći uspjesi bilježe i u proizvodnji pjenušavih vina. Dalmacija je najveličanstvenija hrvatska vinska regija u kojoj su vodeće crne sorte plavac mali i dingač te od bijelih sorti pošip.

Osim domaćih sorti Konzum svim vinoljupcima nudi i veliki izbor nešto drugačijih, ali nimalo manje uzbudljivih stranih vina poput cijenjenih talijanskih bijelih i crnih etiketa iz regije Chianti, kao i desertnog vina Amarone La Cacciatora. Španjolsku, među ostalima, predstavlja popularni Faustino VII Rioja, a izdvajamo i portugalsko desertno vino Porto Cruz Tawny, čuveni argentinski Kaiken Malbeca te čileanske Cabernet Sauvignon Montesa i Sauvignon Blanc Mouton Cadet.

Svi strastveni poklonici vina, gurmani i općenito gastro hedonisti uvijek će pronaći povod i priliku za čašu dobrog pjenušavog užitka. Za sve ostale tu je nadolazeće predblagdansko vrijeme kada mogu osvježiti i razbuditi svoja osjetila čašom pjenušavog vina. Istarski Perla Rose, talijanski Zonin Prosecco, slovenska Zlata penina Radgonske gorice i australski Jacobs Creek samo su neki od pjenušaca koji će zadovoljiti i najistančanije ukuse Konzumovih kupaca. Kao kraljevi među pjenušavim vinima tu su naravno šampanjci, a iz ponude Konzum vinoteke izdvajaju se cijenjeni Veuve Clicquot Brut, Barons De Rotschild i non vintage šampanjac Moet & Chandon Brut, koji predstavljaju idealan početak svake zabave.

Svi znaju da se vino i hrana vole, no postoje preporuke kada koje vino ponuditi i s čime ga sljubiti. Tako se najčešće kao aperitiv preporuča suhi pjenušac ili suho vino, bijelo meso, riba i morski plodovi savršeno se slažu s laganim bijelim vinima, dok je uz tamna mesa i divljač najbolje ponuditi crna vina. Kažu da idealan kraj svakog obroka čini ukusan i ne presladak desert, uz koji treba ponuditi desertna vina ili pjenušce.

Posebno bogata ponuda vina, pjenušaca i šampanjaca dostupna je do 22. studenog ili do isteka zaliha. Za više informacija posjetite stranicu https://www.konzum.hr/Vina

 
Održan novi ProSport izazov: Damir Martin izazvao olimpijca Pavu Markovića PDF Print E-mail
Friday, 10 November 2017 13:25

jamnica-prosport-1Odlična atmosfera i pravi sportski duh obilježili su jučer ovaj zanimljiv dvoboj srebrnog olimpijca Damira Martina i trofejnog vaterpolista i olimpijca Pave Markovića. U OrlandoFit Green Gold Gym Centru, dvorani posebno opremljenoj upravo za ovaj sportski susret, Damir i Pavo natjecali su se u snazi, izdržljivosti, brzini i ravnoteži.

Nadmetanje dvaju sportaša proteklo je u odličnom raspoloženju i uz veliko zanimanje brojnih prisutnih poklonika sporta, koji su pljeskom i navijanjem bodrili svoje favorite. U konačnici, Damir Martin pokazao je da je u odličnoj formi i odnio pobjedu s lakoćom.

„Vrhunski rezultati uvijek, pa tako i u sportu, zahtijevaju mnogo truda i odricanja, stoga je dobro imati uza sebe partnera kao što je ProSport. Nadam se da ćemo kroz dosad održane i sljedeće izazove s mojim kolegama sportašima podići svijest o važnosti uključivanja sportskih aktivnosti u svakodnevni život i važnosti brige o zdravlju,“ poručio je Damir Martin, ambasador ProSporta.

jamnica-prosport-2

Osim redovitog treniranja, jedna od tajni uspjeha u sportu je i pravilna prehrana i unošenje hranjivih tvari za proizvodnju dovoljno energije za tjelesne napore. Veliku pomoć sportašima i rekreativcima pri tome pruža izotonični napitak Jamnica ProSport, obogaćen palatinozom kao šećerom iz prirodnog izvora koji se apsorbira u cirkulaciju sporije od običnog šećera i dugotrajniji je izvor energije.

ProSport Superfruits dodatno je obogaćen i L-karnitinom, čije sudjelovanje u pretvorbi energije iz masti izdvaja ProSport od drugih izotoničnih napitaka. ProSport pridonosi i ukupnom dnevnom unosu vitamina, minerala, ugljikohidrata i vode potrebne za održavanje normalnih tjelesnih i kognitivnih funkcija i povećava tjelesnu izdržljivost.

Savjeti o pravilnom vježbanju i prehrani dostupni su i na ProSport Viber public Chatu, na kojem uz šaljive stickere korisnici mogu razmjenjivati iskustva, odabrati trening ili pronaći društvo za trening. Jer, i u digitalnom je svijetu poželjno biti u dobroj formi. 

 
Dr. Oetker 9 TORTI - jedinstveni novitet za sve sladokusce! PDF Print E-mail
Friday, 10 November 2017 12:22

droetker-9-tortiDr. Oetker predstavlja 9 TORTI, najnoviji proizvod u bogatom asortimanu mješavina, s kojim još jednom potvrđuje snagu inovativnosti u kreiranju jedinstvenog proizvoda. Dr. Oetker 9 TORTI mješavina za biskvitna tijesta pruža neograničene mogućnosti u pripremi omiljenih torti.

Uz priloženu knjižicu recepata koja dolazi u pakiranju, baš svatko može jednostavno i uspješno napraviti 9 popularnih torti – limun tortu, mramorni kuglof, tortu od Ricotte, margherita tortu, tortu od kakaa, crostatu od marmelade, mekanu tortu od jabuka, tortu s ananasom i orasima te kuglof. Ova mješavina za biskvitno tijesto puno je više od toga jer s Dr. Oetker 9 TORTI sladokusci postaju aktivni sudionici slatke Dr. Oetker priče.

Dr. Oetker poziva sve sladokusce da se uključe u potragu za 10. tortom te sudjeluju u jedinstvenom nagradnom natječaju. Najoriginalnija torta dobit će počasno mjesto na novoj ambalaži, a pobjednički recept bit će objavljen u novoj knjižici s receptima.

Bliži se sezona pečenja kolača i upravo je ovo savršena prilika za eksperimentiranje s okusima, sastojcima, oblicima, kremama i dodacima te za dijeljenje recepata uz garantiranu zabavu!

Preporučena neobvezujuća maloprodajna cijena Dr. Oetker 9 TORTI iznosi 19,99 kuna.

 
Tata i sin Navojec u Žujinom božićnom TV spotu PDF Print E-mail
Friday, 10 November 2017 11:43

navojec-otac-i-sinDa jabuka ne pada daleko od stabla dokazao je novi Žujin božićni TV spot u kojem se u glumačkim vještinama osim Gorana Navojca okušao i njegov otac Zlatko. Goran Navojec je na iznenađenje svih koji su sudjelovali u snimanju novog Žujinog spota pozvao svog oca kako bi nas podsjetio da tijekom ovih blagdana pronađemo vremena za svoje najbolje prijatelje - svoje roditelje. Osim što je ugostio oca u TV spotu, Goran je pokazao i zavidan talent u glazbenom smislu, otpjevavši u vrlo emotivnoj izvedbi pjesmu “Dite moje“, posebno skladanu za ovu priliku.

Upravo je cilj nove Žujine božićne kampanje da nas podsjeti kako se bliži onaj dio godine kada zbog blagdanskog ludila često zaboravimo na naše najbliže. Žuja i njen poznati glumački trojac – Rene Bitorajac, Goran Bogdan i Goran Navojec (sa svojim tatom Zlatkom), odlučili su nas podsjetiti da u vrijeme blagdana ne zaboravimo na one prijatelje koje najduže znamo, a s kojima se najmanje družimo – naše roditelje te da zajedno s njima nazdravimo prekrasnim blagdanskim trenucima uz omiljeno pivo.

“Izuzetno smo ponosni na našu ovogodišnju božićnu kampanju jer da bi Žuja mogla slaviti sve one znane i neznane prijatelje koje imamo ili smo imali, mora odati počast najbojim prijateljima koje ćemo ikada imati. Zato je ovo kampanja posvećena svim našim mamama i tatama i služi kao podsjetnik svima nama da za njih uvijek pronađemo vremena“, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga Zagrebačke pivovare.

 
Uz Beck's svatko može biti umjetnik i osvojiti vrhunske nagrade PDF Print E-mail
Wednesday, 08 November 2017 13:04

becks-natjecaj-1Otvoren je digitalni natječaj Beck's – Scratch4Art u kojem svatko može biti umjetnik i osvojiti vrijedne nagrade. Grebanje etikete piva od alu-folije pravi je kreativni fenomen u kojem svaka izgrebana boca može postati umjetničko djelo s potpisom. Kako bi podržao taj fenomen i potaknuo otkrivanje unutarnjeg umjetnika, Beck's je pokrenuo ovaj zanimljiv natječaj kojem se može pristupiti putem službene internetske stranice http://scratch4art.becks.hr/

Beck's s potpisom Jurja Zigmana

U grebanju Beck's boce okušao se i Juraj Zigman, jedan od najvećih domaćih kreativaca i omiljeni hrvatski dizajner čiji nadaleko poznati dizajn prkosi standardima i zrači individualizmom. Zigman svoj talent ne izražava samo u okvirima mode, već rado iskušava nove kreativne kanale, a ovaj su mu put kao model poslužile boce u cijelosti presvučene u srebrnu foliju na kojima je ostavio svoj prepoznatljiv dizajnerski trag. „Volim izlete u razne sfere umjetnosti i dizajna, umjetnost je univerzalna i daje priliku da dam dio sebe u ono što mi u trenutku inspiracije posluži kao slikarsko platno“, rekao je Juraj, koji je u svojem ateljeu napravio pravu malu Scratch4Art izložbu i time dao poticaj ljubiteljima Beck's piva da budu drukčiji i otkriju svoje skrivene kreativne vještine.

becks-natjecaj-2Uz Beck's svatko može biti umjetnik

Beck's oduvijek podupire rad mladih umjetnika, kreativaca i urbanih individualaca, a tijekom godina ostvario je suradnju s mnogobrojnim poznatim imenima domaće umjetničke scene. Ovaj put fokus je na svakom kreativcu kojemu umjetnost nije struka, već se izražava na malim stvarima u svakodnevnom okruženju. Scratch4Art produkt je mašte i kreativnosti koji potiče na stvaranje bilo kada i bilo gdje. „Shvatili smo da i neke navike kojih često nismo svjesni mogu proizvesti prava mala remek-djela. Želimo podržati svaki oblik kreativnog izražavanja i u svakom pojedincu probuditi unutarnjeg umjetnika i, naravno, nagraditi one najkreativnije“, izjavila je Mateja Kovačević, brand manager ABI & licensed Premium brands.

Zagrebi Beck's bocu i skrolaj po novom iPhoneu 8

Svi koji su zagovornici fenomena i grebu po etiketi piva zahvaljujući toj glasovitoj vještini mogu zgrabiti iPhone 8, Apple Watch, iPod Touch ili slušalice Beats! Svakog ponedjeljka tijekom četiri tjedna započinje novi krug natječaja Scratch4Art u kojem se dijele tjedne nagrade. Sve što je potrebno jest kliknuti na link: http://bit.ly/Becks_Scratch4Art i izgrebati vlastiti dizajn na virtualnoj Beck's boci uz opis značenja odabranog motiva. Isplati se biti drukčiji jer oni najkreativniji bit će prepoznati i nagrađeni genijalnim nagradama! Nagradni natječaj traje sve do 26. studenoga, a više informacija o pravilima pogledajte na Scratch4Artu.

becks-natjecaj-3 becks-natjecaj-4 becks-natjecaj-5

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 115