• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
S Heidi i Lidlom svaki dan može biti šaren PDF Print E-mail
Thursday, 26 July 2018 14:20

lidl-klum-srpanj-2018Od 17. rujna Lidl i Heidi Klum predstavljaju najljepše nijanse crvene boje – lansiranjem pete Esmara by Heidi Klum kolekcije #LETSSHAKEITUP. Neizostavnih 14 osnovnih komada u ružičastim i crvenim tonovima te bojama bobičastog voća po tipičnim Lidl cijenama osiguravaju svježinu u garderobi i nude beskrajne mogućnosti kombiniranja.

Peta kolekcija Lidla i Heidi Klum je opuštena i puna veselih boja. Klasični krojevi s uzbudljivim kombinacijama boja razbijaju sivilo svakodnevnice. Nova kolekcija za dame obuhvaća obuću, odjevne predmete i modne dodatke, te po tipičnim Lidlovim cijenama nudi moderne kombinacije za individualne stilove.

„Volim klasične komade poput balonera, pulovera s podignutim ovratnikom i tkanih hlača“, ističe Heidi Klum. „U mojoj novoj kolekciji za Lidl ti komadi blistaju u svježim tonovima crvene boje – tako i sasvim osnovni odjevni predmeti privlače poglede.“

Basic komadi – iznova osmišljeni, moderno izrađeni

Od sjajne ružičaste do plemenite bordo crvene - nova Esmara by Heidi Klum kolekcija raznim crvenim tonovima donosi svježe note u svakodnevicu. Od vatreno crvenih hlača, oversize veste na kopčanje intenzivno ružičaste boje ili gležnjača u bordo boji – ovi ključni odjevni komadi sjajni su za osvježavanje garderobe. Upadljive nijanse crvene boje optimalno se nadopunjuju crnom ili blagim bež tonovima.

„U našoj novoj kolekciji nudimo omiljene komade za svaki dan, odlične kvalitete, u decentnim bojama, kao i upadljivijim tonovima crvene boje. Naše dame na taj način mogu i u svakodnevnim komadima iznova otkriti svoju kreativnost i osobni modni stil“, naglašava Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

 
Željko Joksimović pobjednik Laško izazova PDF Print E-mail
Friday, 13 July 2018 14:27

lasko-izazov-joksimovic-1Laško izazov, koji je okupio tri velike glazbene legende, dosegao je svoj vrhunac nakon tri uzbudljiva mjeseca. Najveći Laško izazov u kojem su se Neno Belan, Halid Bešlić i Željko Joksimović svojim pjevanjem 'borili' za zadnju bocu Laškog dobio je pobjednika u konačnom izazovu koji je održan 'uživo' na festivalu Pivo in cvetje Laško. I to zahvaljujući pljesku publike!

Tako su se u velikom finalu 12. srpnja natjecale dvije legende kojima se dosad najviše pljeskalo – Halid Bešlić i Željko Joksimović – i to pjevajući svoje hitove na pozornici festivala Pivo in cvetje Laško.

U uzbudljivom finalnom izazovu sudjelovao je velik broj posjetitelja ovog tradicionalnog festivala koji su ranije svojim favoritima i virtualno pljeskali na stranici lasko-challenge.com, a kraj natjecanja označen je dodjelom boce Laškog Željku Joksimoviću. Sretni pobjednik, kojem su obožavatelji pljeskali i za vrijeme finala, ukupno je 'zaradio' pljesak 15 milijuna puta, a jako ga je oduševila i zaslužena nagrada – boca legendarnog slovenskog piva.

lasko-izazov-joksimovic-2Željko nam je opisao kako je bilo raditi s još dvije velike glazbene legende te prve dojmove o svojoj pobjedi u Laško izazovu: „Jako sam sretan, hvala svima što ste pljeskali za mene! Rado sam sudjelovao u ovoj kampanji i pozivao vas da plješćete za mene, no u isto vrijeme također sam želio pobjedu i Halidu, budući da on toliko voli pivo. Ovu željno očekivanu bocu Laškog podijelit ću sa svojim kolegama Halidom i Nenom.“

Fanovi iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Makedonije glazbenike su nagradili pljeskom 35 milijuna puta. To je dokaz da su oni, zajedno s Laškom, prave legende. Zapravo, pobjednik nije samo Željko Joksimović, već i po jedan obožavatelj iz svake zemlje sudionice u izazovu.

U Hrvatskoj će stručni žiri uskoro odabrati sretnog pobjednika koji će osvojiti glavnu nagradu – Laško hladnjak pun piva Laško, kao što je to pošlo za rukom i jednom posjetitelju festivala, koji je točno odgovorio na pitanje u kvizu te dobio Laško hladnjak pun piva odmah po završetku finala.

 
Konzum kupcima s navijačkim obilježjima daje 11% popusta PDF Print E-mail
Friday, 13 July 2018 12:09

konzum-navijacki

Svatko tko u subotu, 14. srpnja i nedjelju, 15. srpnja 2018. dođe u bilo koju Konzumovu prodavaonicu s navijačkim obilježjem bit će nagrađen s 11 posto popusta na ukupnu kupnju. Tako se najveći hrvatski maloprodajni lanac pridružuje nacionalnom slavlju u povodu ulaska hrvatske nogometne reprezentacije u finale Svjetskog nogometnog prvenstva.

Uz to, radno vrijeme svih onih Konzumovih trgovina koje nedjeljom inače rade duže od 16 sati bit će skraćeno, kako bi i svi Konzumovi zaposlenici, zajedno sa svojim obiteljima i prijateljima, od 17 sati mogli uživati u najvažnijoj utakmici u povijesti hrvatskog nogometa.

Na taj način cijeli Konzumov tim postaje dio Hrvatske koja vatreno navija za to da se naša reprezentacija upiše u svjetske nogometne legende.

Sretno Vatreni!

 
Maximo i Janko Popović Volarić o ljubavi iz muške perspektive PDF Print E-mail
Friday, 13 July 2018 10:57

maximo-jankopopovicvolaricKako se izvući iz kluba samaca, tko treba poduzeti prvi korak, te kako izbjeći muke na prvom dejtu, neka su od najčešćih pitanja koja si svi barem jednom postave. Odgovor na ta i mnoga druga pitanja moći ćete doznati u kratkom video serijalu „Ljubavni tips&tricks by Janko Popović Volarić“.

U suradnji sa svima omiljenim Maximo sladoledom popularni će glumac u pet dinamičnih videa na simpatičan i zabavan način govoriti o ljubavi i zavođenju iz muške perspektive. Video klipovi će u narednih pet tjedana izlaziti na portalu Miss7 i Ledovim digitalnim kanalima svakog petka, baš na vrijeme kako bi tijekom vikenda, oružani novim saznanjima, mogli krenuti u zavodničku misiju. Priznajte, zanima vas!

Primijetit ćete da Janko u rukavu skriva slatke tajne zavođenja kako i priliči pravom zavodniku. Baš takvi su i Maximo korneti koji dolaze u tri neodoljiva okusa - Maximo Čokolada, Malina Cake i Brownie.

Maximo korneti stoga su sve, samo ne obični sladoledi. Radi se o premium proizvodima koji kriju tajnu neodoljivosti i pružaju osjećaj savršenog, slatkog zadovoljstva. Vi se samo morate odlučiti koji odabrati!

 
Stigao savršeno kremast sirni namaz Salakis za najveće gurmane PDF Print E-mail
Wednesday, 11 July 2018 15:30

salakis sirni namazSvi ljubitelji President Salakisa, mekog kravljeg sira tipa fete, od sada mogu uživati i u novom članu Salakis obitelji - President Salakis sirnom namazu. Ovaj kremasti i slankasti sirni namaz neće ostaviti ravnodušnim niti najistančanija nepca, a načini uživanja u Salakis sirnom namazu su brojni - izdvojili smo tri koja su iznimno ukusna i jednostavna za pripremu.  

Najjednostavniji način uživanja u Salakis sirnom namazu je da ga namažete na svježi i hrskavi kruh, a s narezanim avokadom i s malo klica hrena ili kresa ovaj sendvič poprima potpuno novu dimenziju.

Zapečena brusketa, Salakis sirnim namaz, zapečene cherry rajčice, pokoji list svježeg bosiljka i nekoliko kapi maslinova ulja - kombinacija je za prste polizati. Također, uz pomoć blendera svojim najmilijima možete napraviti ukusan gurmanski namaz od tek nekoliko sastojaka i to Salakis sirnog namaza, zapečenih crvenih paprika, maslinovog ulja i malo soli i papra.

Začinite predstojeće dane ljeta i svog godišnjeg odmora ukusnim zalogajima uz neodoljivo kremast Salakis sirni namaz.

Preporučena maloprodajna cijena: 9,99 kn

 
Franck princu Harryju poslao paket hrvatskog čaja za smirenje PDF Print E-mail
Wednesday, 11 July 2018 10:19

U povodu današnje utakmice između Hrvatske i Engleske, najpoznatiji hrvatski proizvođač čaja Franck poslao je britanskom princu Harryju paket svog čaja od kamilice. „Engleska je poznata po nogometu i po ispijanju čaja. Naši su reprezentativci odavno pokazali kako je i Hrvatska velika sila na nogometnoj karti svijeta, a mi smo svojim čajem odlučili princu olakšati gledanje današnje utakmice, jer uz vrhunsku igru naših, neće mu biti lako“, poručili su iz Francka.

franck-caj-princ2

 
Uz NIVEA Black & White Invisible Fashion Edition dezodoranse zaboravi na mrlje PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 10:48

nivea-dezici-combo-2Duga premišljanja pred ogledalom i odluka "što obući" razlog je zbog kojeg mnoge žene gube živce. Podsjetimo se još jednom, odluka za crno-bijelo odjevnu kombinaciju nikada nije bila promašaj. Istovremeno odvažna i klasična, elegantna i zabavna, crno-bijela kombinacija bezvremenski je adut uz kojeg ovo ljeto nećeš biti dio mase, a tvoja će pojava ostati zapamćena.

Ništa nije modernije, niti jednostavnije od crno-bijele odjevne kombinacije koja uvijek pruža bezbroj mogućnosti. No, kako bi tvoj izgled bio besprijekoran potreban ti je NIVEA Black & White Invisible Fashion Edition dezodorans! Razlog zbog kojeg se i dalje nalazi na prvom mjestu u svjetskom poretku među dezodoransima je njegova pouzdana 48-satna zaštita koja ne ostavlja bijele tragove na tamnoj, niti žute mrlje na svijetloj odjeći.

Ovo ljeto NIVEA pred tebe stavlja pravi modni izazov! Lude jednobojne kombinacije i nezaboravno modno izdanje omogućit će ti tri nova limitirana izdanja NIVEA Black & White Invisible Fashion Edition dezodoransa. Bez obzira na to je li tvoj stil elegantan ili tražiš onaj "Wow" dodatak svome outfitu, svakodnevnu inspiraciju sigurno ćeš pronaći uz NIVEA Black & White Invisible Fashion Edition dezodoranse!

Zaboravi na neugodne mirise koji će te sputavati tijekom dana. Prepusti se blagoj NIVEA njezi i svježini uz Black & White Invisible Fashion Edition dezodoranse i pokaži svoj besprijekoran stil!

Dostupno od srpnja 2018. u limitiranom izdanju!

NIVEA Black & White Invisible Fashion Edition dezodoransi, 150 ml - preporučena maloprodajna cijena 21,90 kuna.

 
U Gin Gardenu uz Hendrick’s gin proslavljen Svjetski dan krastavaca PDF Print E-mail
Wednesday, 04 July 2018 15:01

hendricks-1U jedinstvenom i bajkovitom prostoru zagrebačkog Gin Gardena po prvi puta u Hrvatskoj proslavljen je najneobičniji dan na svijetu - Svjetski dan krastavaca (World Cucumber Day 2018), koji se obilježava 14. lipnja, no čudljivo vrijeme tijekom 6. mjeseca odgodilo je proslavu koja je novim datumom održavanja postala još neobičnijom. Proslava je uključivala i ekskluzivno predstavljanje 4. broja lifestyle magazina miss7, a među mnogobrojnim gostima bili su poznati rukometaš Blaženko Lacković sa suprugom Nikolinom, Korana Gvozdić, Ivan Šarić, Tihana Harapin Zalepugin, Lana Klingor Mihić, Lara Antić Prskalo te Ivica Propadalo sa suprugom Draganom.

World Cucumber Day originalna je ideja uzgajivača krastavaca, nastala u Engleskoj 2011. godine, s ciljem veličanja vrlina ovog po mnogo čemu posebnog povrća. Od samog počeka Hendrick’s s njima dijeli strast i divljenje prema krastavcima, čija esencija uz ružine latice daje nevjerojatno osvježavajuć okus s raskošno cvjetnom aromom ovog najneobičnijeg gina na svijetu. Dvostruko slavlje uključivalo je i predstavljanje ljetnog broja magazina miss7, posvećenog ljubavi i novim standardima ljepote pa tako možete upoznati žene i djevojke čiji Instagrami nisu ispunjeni savršenim osmjesima, modnim kombinacijama i egzotičnim destinacijama. Tu su i brojni ekskluzivni intervjui kao onaj s Davorom Rostuharom te izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije Zlatkom Dalićem, kao i niz inspirativnih priča i putopisa poput onih iz Cannesa, Milana i Balija.

Gosti su u najneobičnijem vrtu u Zagrebu mogli uživati i u inovativnim koktelima miss7 i Octopus, s potpisom Ivana Kneževića, brend ambasadora Hendrick's gina za Hrvatsku i jednog od vodećih domaćih barmena te nenadmašnoj kombinaciji gina i tonika, serviranoj uz svježi krastavac i nekoliko drugih, pomno osmišljenih garniranja. Uz tekuće delicije, svi su gosti mogli kušati i gastro delicije na bazi krastavca, zasladiti se jedinstvenom tortom od sira s gin tonikom te se prepustiti očaravajućim plesnim swing zvukovima benda Gadjo Manouche.

Kako bi nadahnuo ljude da pobjegnu od konvencionalnosti, prihvate neobičnosti te češće konzumiraju gin u ljetnom periodu, Mr. Hendrick's je jednostavnim popunjavanjem formulara omogućio svim prisutnim ljubiteljima gina „usvajanje“ jednog krastavca. Ova zanimljiva kampanja osmišljena je u suradnji s tvrtkom Veggie, osnovanoj 2015. godine u općini Križ na samom rubu zagrebačke županije, inače poznatoj po uzgoju brojnih povrtnih kultura. Cilj kampanje je poticanje domaćih proizvođača i uzgoja hrvatskih krastavaca. Na Veggiejevoj farmi rast će svi usvojeni Mr. Hendrick's krastavci, a kada narastu dovoljno veliki „usvajatelji“ će ih moći odnijeti doma, dati im ime te ih uslikati i podijeliti radosnu vijest sa svojim prijateljima i obitelji uz #MojHendricksKrastavac #MrHendricks.

hendricks-2  hendricks-3  hendricks-4 
hendricks-5  hendricks-6  hendricks-7 

Naime, Hendrick's je u suradnji sa znanstvenikom Grahamom Brownom sa Sveučilišta u Sydneyu proveo istraživanje o tome kako krastavci doživljavaju svijet oko sebe. Zaključak je kako odlično reagiraju na podražaje iz okoline kao što su miris, zvuk i dodir te da uz dodatnu stimulaciju rastu brže, veći su i sočniji od krastavaca uzgojenih konvencionalnim metodama.

Da kada je riječ o krastavcu ne postoje granice pokazala je postavljena izložba krastavaca, gdje su eksponati samo za ovu prigodu izloženi u sklopu najneobičnijeg galerijskog prostora - kućice na drvetu. Gosti su tako mogli razgledati, među ostalim, najobožavaniji krastavac, najmanji krastavac, morski krastavac, čak i nevidljivi krastavac.

hendricks-8  hendricks-9  hendricks-10 

Hendrick’s, kao super-premium brend, spada u kategoriju destiliranih ginova, a osim po svojoj recepturi poseban je i iz još nekoliko razloga. Za razliku od većine drugih ginova destilira se u malom selu na obali Škotske po imenu Girvan, a u vlasništvu je obiteljske kompanije William Grant&Sons. Svoj jedinstven okus Hendrick’s gin može zahvaliti divnoj i krajnje neobičnoj paleti od 11 biljaka - cvijeća, korijena, voća i sjemenki sa svih strana svijeta. Da bi Hendrick’s bio do kraja poseban brine se i njegova krajnje neobična boca, čiji dizajn vuče inspiraciju iz tradicionalnih viktorijanskih apoteka koje su koristile tamne boce za čuvanje osjetljivih kemikalija od sunčeve svjetlosti.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 124