• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Žuja predstavila kampanju 'Ostajemo di smo' PDF Print E-mail
Thursday, 17 January 2019 17:59

zuja-kampanja-2019

Nova kampanja Ožujskog piva „Ostajemo di smo“ ekskluzivno je predstavljena u kazalištu Luda kuća. Najomiljenije i najprodavanije hrvatsko pivo u svim svojim kampanjama obrađuje teme koje su važne za Hrvatsku, ističući dobre i pozitivne primjere. Novom kampanjom „Ostajemo di smo“ na „svoj“ način Žuja se prisjeća puta kojeg su naši preci davno prešli kako bi došli ovdje i ističe kako su i zašto baš ovdje našli svoju sreću.

Predstavljajući kampanju Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare istaknuo je: „Žuja je oduvijek obrađivala aktualne teme u našem društvu, na sebi svojstven i pomalo drugačiji, zabavan način. U fokusu su nam prijateljstvo, zabava i ponos. Ponosni smo na svoju zemlju, na njene specifičnosti i sve ono što nas čini jedinstvenim. Upravo to nastojimo dodatno istaknuti kroz našu komunikaciju. Bogatstvo našeg jezika, naše kulture, naše fenomene kako smo rekli u pojedinim spotovima. Ovaj spot je rezultat vrhunske produkcije i vrlo je zabavan. Želimo poslati poruku da smo prešli daleki put da dođemo na ovaj naš prelijepi komad zemlje koju imamo i da ćemo tu i ostati. Nadamo se da će još jednom oduševiti sve gledatelje našeg spota.“

zuja-kampanja-2-2019Kreativu kampanje potpisuje Almir Okanović iz BBDO-a, koji ističe: „Željeli smo napraviti kampanju koja je motivom i egzekucijom potpuno drugačija, ali i dalje relevantna i aktualna. U svim kampanjama koje stvaramo za Ožujsko, želimo dotaknuti teme koje su važne za Hrvatsku i njezine ljude. To su teme koje su zanimljive svima, bez obzira na obrazovni, ekonomski ili kulturološki status, bez obzira živi li netko u Dalmaciji ili Zagrebu, bez obzira dolazio iz grada ili sela. A zadnjih godina, jedna od najvažnijih tema je sasvim sigurno ekonomski odlazak naših ljudi u inozemstvo, posebno onih mladih, upornih i ambicioznih. Ukratko onih, u ekonomskom smislu, najvrjednijih.

Ne ulazeći u racionalne razloge zašto ljudi odlaze iz zemlje, niti pokušavajući dati racionalne razloge zašto bi u njoj trebali ostati, željeli smo poručiti kako je, usprkos svim problemima koji nas muče, usprkos svim negativnostima, sudbina naših ljudi neraskidivo vezana uz ove prostore. Istovremeno, željeli smo i ukazati na potrebu još jače i žurnije javne rasprave kao bi se svi uključili u rješavanje ovog gorućeg problema. Do same ideje i scenarija došli smo razmišljajući o našim precima koji su se 1400 godina, tijekom Velike seobe naroda, uputili na dug i neizvjestan put prema jugu. Zanimao nas je i način na koji su se stari Slaveni uopće dogovorili tko će ići na sjever, tko na zapad, tko na istok, a tko na jug. Stoga smo ponudili i alternativnu teoriju koja će zasigurno unijeti pomutnju u redove naših povjesničara. Naravno, sve to na uvrnut, zabavan i humorističan Žujin način“.

zuja-kampanja-4-2019Cijelo snimanje spota bilo je iznimno zahtjevno. Redatelj Bruno Anković otkrio je kako su spot snimali na nekoliko zabačenih lokacija, s velikom ekipom i brojem statista, a izgradilo se i manje selo iz 7. stoljeća. „Ovo je produkcijski jedan od najzahtjevnijih i najozbiljnijih spotova koji su snimani kod nas, za domaći proizvod. Primjerice kako su lokacije bile poprilično daleko od urbanih centara, dio ekipe je oko 1 ujutro kretao s poslom. Statisti i glumci su dolazili na set tako rano da bi ih ekipe iz maske i kostima “prebacili” u 7. stoljeće i “spremili" za snimanje u zoru“, kazao je Anković. Dodao je da je ekipa istražujući seobe naroda shvatila da su oni putovali sa životinjama. „Pa tako i s ovcama koje su imale svakako višestruku namjenu - nisu bile samo hrana - već je krzno služilo za odjeću, mlijeko za piće itd. I tako smo na svakoj lokaciji na kojima smo snimali imali velika stada ovaca. Ali ovce nisu htjele u kadar! Mi namjestimo kameru, napravimo probu i sve je u redu, ali kako upalimo kameru tako ovce pobjegnu iz kadra. Do tog trenutka su bile poslušne, mirne, ali kako se kamera upali one brzo istrče iz kadra. Mi opet sve namjestimo, a ovce se zaustave na ivici kadra. I tako bezbroj puta. Svaki dan, na svakoj lokaciji. Na kraju ovaca nema u reklami, a bilo ih je stotine na setu.“, istaknuo je Anković.

Predstavljanju nove Žujine kampanje prisustvovale su brojne poznate osobe predvođene glavnim zvijezdama – Goranom Navojcem, Goranom Bogdanom i Reneom Bitorajcem, a kampanja je oduševila i Ivana Šarića, Branka Đurića Đuru, Luku Vidovića, Matiju Cveka, Alena Đurasa, Petru Dugandžić, Csillu Barath Bastaić, Iskru Jirsak, Antu Pecotića, Darka Janeša, Tibora Karamehmedovića i brojne druge.

Na predstavljanju je bio i Cody McClain Brown, predavač na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i autor knjige „Propuh, papuča i punica“. Cody za sebe kaže da je „hrvatski zet”, a u svojoj knjizi je opisao priču svoje transformacije iz „stranca“ u „zeta”. Postao je poznat nakon zabavnih pogleda jednog Amerikanca na hrvatske „običaje” poput opsjednutosti propuhom i specifičnih pravila u odnosu s punicom.

zuja-kampanja-3-2019

 
Multivita Energy UP DIRECT granule - novi dodatak prehrani PDF Print E-mail
Monday, 17 December 2018 13:16

multivitaMultivita proizvodi čine paletu proizvoda za svakodnevno osvježenje obogaćeno vitaminima i mineralima. Multivita proizvodi objedinjuju kvalitetu sastava dodataka prehrani s osvježavajućim voćnim okusima. Radi se o dodacima prehrani za energiju i imunitet te za zdrave mišiće, živčani sustav, kosti i zube koji pomažu nadoknaditi dnevnu dozu vitamina i minerala potrebnu organizmu, a koje često ne uspijevamo dovoljno unositi kroz prehranu. Multivita proizvodi dolaze u obliku šumećih tableta ili granula koje je potrebno samo otopiti u ustima. Ukoliko vam samo nedostaje energije, tu je Energy UP! Energy UP DIRECT granule su dodatak prehrani za energiju s vitaminima B skupine. Vitamini B1 i B6 doprinose normalnom metabolizmu stvaranja energije, a vitamini B2 i B12 smanjenju umora i iscrpljenosti. UPsolutno energično - Multivita!

Logističke informacije: 10 vrećica u kutiji, 10 komada u zbirnom i 100 komada u transportnom pakiranju
Marketinška podrška: TV, društvene mreže
Proizvođač: FIDIFARM d.o.o.
Uvoznik i/ili distributer: ATLANTIC TRADE d.o.o., Rakitnica 3, Zagreb Tel i fax: 01/2413 900; 01/2413 939
Web, e-mail: www.multivita.in; multivita@atlanticgrupa.com

 
PIKnite ukusne mesne delicije i odlične fotke na zagrebačkom adventu PDF Print E-mail
Wednesday, 12 December 2018 13:25

pik-advent-1

PIK Vrbovec i ove je godine važan dio adventske gastro ponude. Podsjetimo, samo prošle godine za vrijeme adventa prodano je više od 700.000 PIK-ovih kobasica, a titulu najomiljenije, po izboru posjetitelja, odnijela je PIK Domaća dimljena kobasica, koju slijede Kranjska i Debrecinka.

Za sve one koji vole isprobati nove okuse, odlazak na Gornji grad posebno će začiniti kućica pod imenom Mala gdje se mogu kušati Roast beef i Meat balls sendviči te Češnjovka u pecivu. Roast beef je napravljen od najfinijeg komada junećeg mesa koje se peče dok temperatura u unutrašnjosti ne dosegne 58°C, a poslužuje se u hrskavom pecivu s pikantnim umakom od papra te zapečenom crvenom paprikom i svježom rikolom. Meat Balls sendvič kako mu ime kaže napravljen je od mesnih okruglica s posebno odabranom kombinacijom začina, a poslužuje se u ukusnom pecivu s umakom od rajčice, rikolom i parmezanom.

pik-advent-2  pik-advent-3  pik-advent-4 
pik-advent-5  pik-advent-6  pik-advent-7 

Za ljubitelje kobasica, ove godine preporučamo posjet Šmek Hausu koji se nalazi u Kuhinji bake mraz na početku Gajeve ulice. Uz bogatu ponudu klasičnih PIK kobasica, izdvajamo 2 specijaliteta – Kraljicu Adventa i Zagrebačku jegericu. Kraljica Adventa - pikantna PIK Slavonska kobasica poslužena je u pecivu s dinstanim kiselim kupusom i špekom. Slavonska kobasica duga je 24 cm pa će idealno odgovarati za sve one koji advent posjete gladni. Zagrebačka jegerica – PIK jeger kobasica narezana na kolutiće i grillana, poslužuje se u pecivu sa svježim naribanim kupusom i mrkvom – odličan odabir za sve ljubitelje tradicionalnih okusa.

Nakon fine klope, vrijeme je i za par dobrih fotki za uspomenu s adventa. Idealno mjesto za ovjekovječiti priču ovogodišnjeg adventa svakako je Strossmayerovo šetalište na Gornjem gradu gdje se može PIKnuti fotka na neodoljivoj božićnoj ljuljački za dvoje, a one najmlađe sigurno će razveseliti saonice Djeda Mraza na Cvjetnom trgu. Svakako treba posjetiti i Tkalčićevu ulicu gdje nas očekuje stari Kobasičar - prikaz stare mesnice iz 1926. godine u kojoj su, uz pomagala koja su se u prošlosti koristila, izloženi i proizvodi poput kulena, sušene kobasice ili svima omiljenog špeka.

 
b.Aktiv LGG slavi 20 godina dobrog imuniteta! PDF Print E-mail
Wednesday, 12 December 2018 13:18

dukat-2018-baktivZagrebački Dukat slavi dvije važne okrugle obljetnice - 20 godina od lansiranja b.Aktiva LGG te 20 godina besplatnog potrošačkog telefona koji je započeo s radom upravo s predstavljanjem prve linije funkcionalnih jogurta b.Aktiv LGG (tada bioAktiv LGG).

Davne 1998. godine Dukat je potrošačima ponudio prvu liniju funkcionalnih mliječnih proizvoda b.Aktiv LGG. Bio je to tada (i još uvijek jest) jedini mliječni proizvod na domaćem tržištu s mljekarskom kulturom LGG – i danas najistraženijom mljekarskom kulturom te zdravstvenom tvrdnjom „Jača prirodni imunitet“ uz prepoznatljivu marketinšku komunikaciju „Dnevna doza imuniteta“. I danas, 20 godina kasnije, b.Aktiv LGG bez konkurencije drži vodeće mjesto u kategoriji funkcionalnih jogurta, ali i smoothieja u Hrvatskoj! Naime, 2014. godine Dukat je predstavio b.Aktiv LGG Smoothie – liniju prvih mliječnih smoothieja koji su nastali kao kombinacija najpopularnijeg funkcionalnog jogurta b.Aktiva LGG i pažljivo biranih kombinacija voća, povrća i žitarica.

Istovremeno s predstavljanjem b.Aktiva LGG Dukat je prvi u domaćoj mliječnoj i prehrambenoj industriji 1998. godine pokrenuo trend dvosmjerne komunikacije sa svojim potrošačima putem besplatnog potrošačkog telefona, čiji je broj 0800 277 277 nepromijenjen od prvog dana te je i danas na raspolaganju Dukatovim potrošačima. Prvotno zamišljen tek kao podrška prilikom lansiranja b.Aktiva LGG, besplatni potrošački telefon postao je glavni komunikacijski kanal Dukatovih potrošača i službe za korisnike koja je potrošačima na raspolaganju od 0 do 24 sata, 7 dana u tjednu.

U povodu dvadesete obljetnice b.Aktiva LGG, Dukat je predstavio posebno, slavljeničko, limited edition izdanje b.Aktiva LGG u 500 gramskoj posebno dizajniranoj bočici te kreativni natječaj #zavolizimu na društvenim mrežama.

 
Silan Suprême Elegance PDF Print E-mail
Saturday, 08 December 2018 17:19

henkel-silan-supreme-2

Kreirani od strane francuskih proizvođača parfema, Silan Suprême omekšivači donose Vam dašak pariškog luksuza i glamura za Vaše rublje. Novi Silan Suprême Elegance dolazi u elegantnoj crnoj boji koja odiše jednostavnošću i profinjenošću. Silan Suprême Elegance spoj je voćnih mirisa marelice, naranče i mandarine, cvjetnih nota ružičastog božura, jasmina i orhideje te vanilije koji ostavljaju na Vašem rublju zavodljivi mirisni trag i predivnu mekoću.

Novi Silan Suprême Elegance baš kao ostale tri Suprême mirisne varijante Glamour, Romance i Passion, dolazi u dvije veličine od 600ml i 1,2L. Zaljubite se u ovaj Silan osjećaj!

Marketinška podrška: BTL 
Proizvođač: 
Henkel
Uvoznik i/ili distributer:
 Henkel Croatia d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera:
 Budmanijeva 1, 10000 Zagreb
Tel: 
+385 1 6008 222
Web:
 www.henkel.hr


 
Predstavljena linija Hommage á la Beauté - Neva1918 - novi kozmetički brend PDF Print E-mail
Friday, 07 December 2018 15:35

neva1918-1U elegantnom okruženju hotela Esplanade, brojnim je uzvanicima predstavljena akvizicija tvrtke Neva te njeno pripajanje u Magdis Grupu. Prigodnom su izložbom bogatog portfelja Nevine kozmetike iz razdoblja od 1918. do 2018. proslavljeni i jubilarni rođendani – 100. rođendan tvrtke Neva i 25. rođendan tvrtke Magdis. A vrhunac večeri bilo je predstavljanje novog kozmetičkog brenda Hommage á la Beauté - Neva1918 koji će se na policama trgovina moći naći već ovog proljeća.

neva1918-2Neva1918 posveta je stoljeću ljepote i priznanje viziji koju su još davne 1918. godine imali gospoda Raca i Verles, osnivači tvrtke Rave iz koje je zatim nastala Neva. Riječ je o ekskluzivnoj liniji koju čine proizvodi za njegu tijela - gel za tuširanje, sapun, krema i ulje za ljepotu, roll-on dezodorans, krema za ruke - neodoljivih, originalnih mirisa ljubičice, jorgovana i nebeske ruže.

Uzvanicima se emotivnim govorom obratio predsjednik Uprave Magdis grupe, Marko Gross, koji je izjavio: "Naime, s obzirom na to da je moj otac bio zaposlenik Plive – zadužen za razvoj i proizvodnju Plidente, a majka zaposlenica Neve – zadužena za proizvodnju Nivee, slobodno mogu reći da sam odrastao uz ovu tvrtku. Kada sam dobio ponudu za akviziciju, nisam mogao vjerovati – dvije godine kasnije vjerujem više, ali i dalje ponekad mislim da sanjam dječački san". Također, osvrnuo se na viziju poslovanja nove tvrtke, jednom od najvećih proizvođača kozmetike u regiji: "Štujući dizajn, koncept i viziju uz dodatak moderne tehnologije i suvremenih farmaceutskih saznanja nastao je novi brend Neva1918. Nadamo se da će vas oduševiti i da je ovo početak jedne mirisne, uspješne poslovne priče".

Ispred Atlantic Grupe, uzvanike je pozdravila potpredsjednica Lada Tedeschi Fiorio koja je izjavila: "Ovo je jedan od onih trenutaka kada ste sretni i tužni, poput trenutka kada vlastito dijete puštate od sebe jer je odraslo i samostalno kreće dalje, a tužni jer se odvajate od njega. Takav je osjećaj i s Nevom, ali smo izuzetno sretni što smo u tvrtki Magdis pronašli pouzdanog, odgovornog partnera, koji će s vizijom nastaviti razvijati Nevu, brinuti se o zaposlenicima i ostvarivati poslovne uspjehe koje ćemo s veseljem pratiti".

neva1918-3  neva1918-4  neva1918-5 
neva1918-6  neva1918-7  neva1918-8 

 
Henkelov Somat GOLD - No. 1 protiv zagorenih ostataka hrane! PDF Print E-mail
Thursday, 06 December 2018 17:09

henkel-somat-gold

Nova i poboljšana Somat tehnologija kreirana od strane Henkelovih stručnjaka pomaže u uklanjanju zagorenih ostataka hrane i omogućuje vašem posuđu blistav sjaj. Somat GOLD, naš broj 1 protiv zagorenih ostataka hrane, donosi brojne novosti, a i dalje je dostupan u dobro znanom obliku gela i tabeta.

NOVA, JOŠ BOLJA FORMULA: Nova DEEP CLEAN tehnologija prodire duboko u tvrdokornu prljavštinu poput zasušenih mrlja od žitarica ili zagorenih ostataka hrane te ih uspješno uklanja s posuđa. Somat Gold tablete, zahvaljujući snažnoj formuli s 12 funkcija, otklanjaju čak i zagorene ostatke hrane bez potrebe za prednamakanjem posuđa. Nova Somat Gold tableta od sada dolazi u foliji topivoj u vodi, stoga više nije potrebno uklanjanje folije prilikom stavljanja tablete u perilicu posuđa.

Somat Gold gel formula u jedinstvenoj boci s dva odjeljka koja omogućava kombiniranje dvije djelotvorne formule za snažno čišćenje i odmašćivanje također je poboljšana Nova i poboljšana Somat tehnologija kreirana od strane Henkelovih stručnjaka pomaže u uklanjanju zagorenih ostataka hrane i omogućuje vašem posuđu blistav sjaj.

Somat GOLD, naš broj 1 protiv zagorenih ostataka hrane, donosi brojne novosti, a i dalje je dostupan u dobro znanom obliku gela i tabeta. novom tehnologijom dubinskog čišćenja. Somat Gel izvrstan je izbor za vlasnike malih perilica posuđa jer pruža mogućnost jednostavnijeg doziranja, a idealan je za kratke cikluse i niže temperature pranja posuđa zbog toga što se brzo otapa i rano počinje djelovati.

NOVO PAKIRANJE: Somat Gold tablete ove godine došao je i u novoj ambalaži. Zbog novog fleksibilnog oblika vrećice, Somat Gold može se uklopiti u svaki ormarić, a njegov novi zatvarač olakšava otvaranje i ponovno zatvaranje. Nema više muke prilikom otvaranja i uzimanja nove tablete - jednostavno otvorite otvarač, uzmete tabletu, stavite u pretinac za doziranje i ponovno zatvorite vrećicu.

 
Henkel: LOVABLES - jer volite svoju odjeću PDF Print E-mail
Thursday, 06 December 2018 17:04

henkel-lovables

Bogati deterdžent za rublje Lovables s mikro uljima nudi vam posebno nježno čišćenje odjeće, a omekšivači Lovables Perfume & Care pružaju dugotrajan miris i laganu njegujuću formulu za pranje nježnog rublja. Naša je omiljena odjeća od sada stalno uz nas, poput dobrog i pouzdanog prijatelja. Može nam dati potrebno samopouzdanje da se osjećamo odlično: može nas oraspoložiti tijekom glamuroznih večernjih zabava ili poboljšati osjećaje opuštenosti i ugode u našim životima. Našoj omiljenoj odjeći, koju jako volimo i često nosimo, potrebno je podariti posebnu pažnju, jednako kao i nama samima. A zahvaljujući kolekciji Lovables, našoj će odjeći svako novo pranje biti poput tretmana u salonu za ljepotu.

Šampon (deterdžent) za rublje Lovables

Kolekcija deterdženata za rublje Lovables njeguje tkanine posebno blagim pranjem. Potpunu brigu o vlaknima omogućuje visokokvalitetna bogata formula za njegu s mikro uljima. Boje i uzorci zadržavaju svoju blistavost, a oblik tkanine ostaje netaknut. Potpuno nova kolekcija deterdženata za rublje Lovables dostupna je u trima različitim varijantama kako bi se prilagodila različitim potrebama vašeg rublja (Vivid Colors, Seductive Darks i Innocent White) i pružila vašoj odjeći točno onakvu njegu kakva joj je potrebna.

Regenerator (omekšivač) za rublje Lovables

Kolekcija omekšivača Lovables Perfume & Care koristi se zajedno s asortimanom deterdženata za rublje kako bi se ostvarila besprijekorna ekskluzivna njega vlakana, dugotrajan miris i neodoljiva mekoća. Tri varijante omekšivača (Velvet Dream, Fresh Sensation, Cashmere Kiss) pobrinut će se da uvijek imate nevjerojatno mekanu odjeću koju nikada nećete poželjeti skinuti sa sebe. Također, zavodljivi mirisi naglašavaju i individualan stil njihova vlasnika.

Moderna ambalaža

Kolekcija Lovables u modernim je bocama od stopostotne reciklirane plastike koje je također moguće potpuno reciklirati.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 130