• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Kérastase predstavio renovaciju linije Elixir Ultime PDF Print E-mail
Thursday, 11 October 2018 13:40

kerastase-1Ekskluzivno predstavljanje renovirane ikonske linije za ljepotu kose Kérastase Elixir Ultime, održano u zagrebačkom Velvet caféu oduševilo je sve okupljene vlasnike Kérastase salona, poznate osobe poputAntonije Stupar Jurkin, Ive Jerković, Lare Antić i Lee Mijatović te beauty influencerice poput Anastazije Makjanić, Jelene Marinović, Donne Lugonje Petković, Nike Ilčić, Željke Molnar i drugih. Ana Radišić, ambasadorica brenda Kérastase za Hrvatsku te zaštitna lica Korana Gvozdić i Lidija Lešić među prvima su imale priliku isprobati novi Elixir Ultime obogaćen spojem dragocjenih ulja kamelije i marule te uzvanicima pokazati svoju blistavo sjajnu kosu očaravajućeg mirisa.

Linija Elixir Ultime sastoji se od šest proizvoda - kupke, njege, maske i tri ulja - redefinirajući pojam lijepe i njegovane kose kojoj teži svaka žena. Svjetski poznata, ujedno i najprodavanija linija Kérastase brenda vješto balansira između nahranjene i zrcalno sjajne kose. Svaka žena njeguje kosu na svoj, jedinstven način pa su vlastite svakodnevne rituale tom prilikom otkrile Ana Radišić, Korana Gvozdić i Lidija Lešić, koje su odabrale proizvode koji odgovaraju njihovom tipu kose. Ana je prije događanja isprobala L’Huile Originale, uljepšavajuće ulje višestrukog djelovanja za sve tipove kose, Korana L’Huile Rose ulje za obojanu kosu, dok se Lidija odlučila za raskošno uljepšavajuće ulje u dvije faze L’Huile Légère, za tanku i beživotnu kosu.

kerastase-2
kerastase-3
Renoviranu liniju Elixir Ultime uzvanicima je predstavila Ana Androšević, L’Oréalova stručna edukatorica za Kérastase.

„Najljepši ukras svake žene je njena kosa, a nekim damama ona je mnogo više od toga. Kosa je najčešće prva stvar koju netko primijeti na nama, posebno ako je lijepa i njegovana. Kérastase je u sklopu renovacije linije Elixir Ultime proizvode obogatio uljima kamelije i marule, koji će sve tipove kose - od tanke i beživotne do one kovrčave - pretvoriti u sjajne, zdrave i njegovane osobne karte žena. Zrcalno sjajna kosa prekrasnog mirisa novi je imperativ u njezi kose, koja nikada nije izgledala ljepše i privlačnije nego danas“, izjavila je Ana Androšević, stručna edukatorica za Kérastase.

Kérastase neprestano pomiče granice u znanstvenom pristupu njezi kose, što je rezultiralo novim formulama temeljenima na jedinstvenom spoju ulja marule i kamelije te ekstrakta carskog čaja i smirne zaslužnih za trenutni sjaj, više njege, senzualnu lakoću kose koja se ne masti duže vrijeme i frizz učinak koji traje i do 96 sati* u uvjetima relativne vlažnosti. Uz ova ulja, cijela renovirana linija Elixir Ultime dodatno je obogaćena i ekstraktom amle, arganovim uljem te uljem kukuruznih klica kojima su posebno obogaćene kupka, njega i maska za kosu. Ulje u kombinaciji s maskom ili njegom omogućava zadržavanje mirisa kose i do 48 sati nakon nanošenja.

Kupka, njega, maska i ulje za kosu sastavni su dio rituala 24 karata, koji se sastoji od pet koraka. Prvi je pranje kose Elixir Ultime kupkom, drugi maska ili njega u koju se dodaje nekoliko mirisnih kapljica ulja. Potom se maska nježno umasira prema uputama poznatog francuskog fizioterapeuta, nakon čega slijedi emulziranje i ispiranje. Kao završni, peti korak na kosu se nanosi nekoliko kapi odabranog Elixir Ultime ulja. Ono što je najbitnije za svaku ženu je trenutno vidljiv rezultat.

Kérastase dugi niz godina pruža luksuznu njegu i iskustvo, a putem svojih inovacija nudi širok spektar posebno formuliranih proizvoda za ciljano djelovanje. Renovacijom linije Elixir Ultime otišao je korak dalje i osmislio poboljšane formule koje u jednoj aplikaciji kosu čine sjajnijom, nahranjenom i zaštićenom od vanjskih utjecaja.

 
Hippy Garden predstavio novu kolekciju 'Let there be light' PDF Print E-mail
Thursday, 11 October 2018 12:52

dm-hippy-garden-1U srijedu, 10. listopada, zagrebački je Gornji grad zasjao posebnim modnim sjajem. Renomirani hrvatski modni brend Hippy Garden na ekskluzivnoj modnoj reviji predstavio je kolekciju znakovita naslova „Let there be light“ inspiriranu estetikom 1980-ih i repertoarom stilova iz prošlosti, uz podršku generalnog sponzora dm-a i alverde prirodne kozmetike.

Nova kolekcija koristi paletu monokromatskih boja upotpunjenih nezaobilaznim metaliziranim nitima koji ovu suvremenu i kompleksnu kolekciju jednostavno čine neodoljivom. Pistom je prodefiliralo 70-tak modela noseći elegantne svečane midi i maxi haljine, muževne krojeve kaputa, hlača i kombinezona, sve do vizualno impresivnih printeva, koji su originalno rješenje brenda. Kolekcija je jednako kompleksna koliko i jedinstvena, a iznenađenje je svojevrsni „comeback“ unikatnih, pletenih haljina vesta.

Vizija muške mode za nadolazeću sezonu, uključuje tipične elemente po kojima je brend prepoznatljiv i predstavlja modernog muškarca nadahnutog elegantnim stilom odijevanja. Vidjeli smo lamelirana uska odijela, unikatne kapute i balonere s dominantno velikim gumbima.

Nakit, modularne torbe, ravne i krute forme upotpunile su novu kolekciju. U njoj se mogu pronaći kreacije koje zadovoljavaju kuriozitet i težnju prema onome što je novo, uvijek otvarajući prostor za slobodniji govor mode. Još jednom se potvrdilo kako je moda koju stvara Đurđica Vorkapić neopterećena trendovima i kako savršeno promišlja konstrukcijski vrlo složenu formu koju prilagođava energičnoj i nesputanoj ženi i muškarcu Hippy Garden.

dm-hippy-garden-2  dm-hippy-garden-3 

“Živjeti i stvarati viziju u kojoj uživaš neprocjenjivo je blago. Moje modno stvaralaštvo, ideje i vizija uvijek su ispred očekivanja, pa tako već dugo samostalne revije Hippy Garden oduševljavaju i daju novi stvaralački pristup“, naglasila je glavna dizajnerica brenda Hippy Garden Đurđica Vorkapić koja je u potpunosti zaslužna za ovaj apsolutni doživljaj modne profinjenosti.

Romantični ugođaj zagrebačke uspinjače, Strossmayerovog šetališta i vidikovca Gradec oduševio je mnogobrojne ljubiteljice mode poput Vanje Halilović, Ivane i Marije Husar, Josipe Pavičić Berardini, Katarine Baban i Lucije Lugomer. Poznata gornjogradska šetnica pretvorila se u dugu modnu pistu prepunu fenjera, a dugačak zid obrastao u bršljan u suvremeni ambijent upotpunjen gustim dimom i refleksijom svjetlosti.

dm-hippy-garden-4  dm-hippy-garden-5  dm-hippy-garden-6 

Kao glavni sponzor projekta dm je predstavio alverde - liniju prirodne kozmetike vlastite robne marke, pa su tako modeli pistom prošetali savršene make-up lookove zahvaljujući dekorativnoj kozmetici izrađenoj od najfinijih organskih sastojaka. Za frizure modela, zaslužan je Studio Evelin pod kreativnim vodstvom Evelin Benković dokazujući kako već godinama suradnja s Hippy Gardenom ostvaruje odlične rezultate i impresivne lookove.

Revija je izazvala oduševljenje uzvanika i zaradila brojne pohvale struke i obožavatelja brenda, a Đurđica Vorkapić i Hippy Garden još su jednom opravdali svoj kultni status i dokazali kako domaća modna scena diše punim plućima.

 
Kupnjom šalica u SPAR trgovinama pomažete mladima PDF Print E-mail
Thursday, 04 October 2018 10:25

spar-akcija-1SPAR je ove godine bogatiji za još jednu društveno odgovornu akciju kojom sve svoje kupce potiču da ne šparaju na ljubavi i pomognu Zajednici Cenacolo koja brine o stotinama mladih. U prodaji u svim većim SPAR trgovinama od 9.10.2018. možete pronaći lijepo oslikane šalice s prigodnim i zabavnim porukama, a kupnjom šalica pomažete radu Zajednice Cenacolo koja omogućava mladima da se kroz rad oporave od problema ovisnosti i izađu na pravi put. Vrijednost ove akcije proizlazi iz činjenice da se Zajednica ne financira od državnih sredstava, a šalice su izrađene s puno truda i ljubavi i kupnjom pomažete mladima iz Zajednice Cenacolo da pronađu istinske životne vrijednosti.

Zajednica Cenacolo prošle godine obilježila je 25 godina djelovanja u Hrvatskoj. Filozofija Cenacola su rad i molitva, a upravo iz njihovog predanog rada proizašle su i šalice zanimljivih poruka, odlične kao ideja za poklon. Zajednica Cenacolo posebnu pažnju posvećuje životu štićenika nakon izlaska iz zajednice, tzv. resocijalizaciji. Različitim prigodnim projektima i akcijama gdje kupnjom proizvoda dio prihoda ide Zajednici Cenacolo, njihovim štićenicima omogućava se bolja svakodnevica.

SPAR se ovim potezom dokazao kao društveno odgovorna tvrtka kojoj je segment pomaganja zajednici izuzetno bitan. Zajednica Cenacolo proteklih četvrt stoljeća pomogla je mnogim generacijama mladih u Hrvatskoj u vraćanju životu nakon borbe s ovisnosti ili teških životnih situacija. Važnost ove akcije proizlazi iz činjenice da se Zajednica financira isključivo svojim sredstvima te je svaka prodana šalica dobrodošla pomoć. Šalice su nastale u Zadruzi Pontes Salutis pokrenute na inicijativu Zajednice Cenacolo, a kupiti ih možete u svim većim SPAR trgovinama za vrijeme trajanja akcije od 9.10.2018. do 30.10.2018.

spar-akcija-2

 
Kupnjom Čarlija "Samo za nju" donirate 50 lipa za borbu protiv karcinoma dojke PDF Print E-mail

carli-samo-za-nju

Tvrtka Labud i udruga Europa Donna Hrvatska udružili su snage u hvalevrijednoj akciji "Samo za nju", putem koje kupnjom limitiranog izdanja Čarlija "Samo za nju" s mirisom šumske jagode donirate 50 lipa spomenutoj udruzi – za borbu protiv raka dojke. Ključni je cilj ove humanitarne akcije podići svijest o važnosti redovnih pregleda i ranog otkrivanja bolesti, a želja je da akcija dodatno odjekne i među mlađim ženama, u 20-im i 30-im godinama, koje su manje informirane ali, nažalost, također unutar rizične skupine.

Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, rak dojke najčešći je oblik tumora kod žena, a ta zloćudna bolest koja pogađa žene sve mlađih dobnih skupina u Hrvatskoj je u stalnom porastu. Najviše oboljelih je u skupini između 50 i 69 godina, dok je vodeći uzrok smrti u dobi od 35 do 45. Zajedničkom kampanjom Labuda i Europa Donne Hrvatska želi se naglasiti važnost pravovremenih pregleda jer rano otkrivanje i postavljanje dijagnoze u početnom stadiju bolesti znatno povećava šansu za uspješnim izlječenjem budući da se više od 90 % žena s rakom dojke može izliječiti ukoliko se rak otkrije dovoljno rano.

„Tvrtka Labud suradnjom s udrugom Europa Donna Hrvatska u akciji „Samo za nju“ primarno želi doprinijeti osvještavanju važnosti ranog otkrivanja karcinoma dojke, najčešće maligne bolesti kod žena u Hrvatskoj. Apel je to svim djevojkama i ženama da se informiraju, nauče kako napraviti samostalni pregled i steknu naviku redovnog odlaska na ultrazvuk i/ili mamografske preglede. Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, više od 90 posto bolesnica s rakom dojke može se izliječiti ako se dijagnoza bolesti postavi u ranom stadiju. Redovitim pregledom, koji uključuje samopregled, mamografiju i ultrazvučni pregled dojki, rak dojke može se otkriti u ranom stadiju, kada su izgledi za izlječenje mnogo veći. Naš apel se jasno očituje i u glavnoj poruci kampanje: „Pregled ne košta ništa, a život nema cijenu.“ – izjavila je Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda.

Europa Donna Hrvatska skraćeni je naziv humanitarne udruge Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna, čije su temeljne djelatnosti borba protiv raka dojke i promicanje kvalitete liječenja spomenute bolesti. Kontinuirano je osvještavanje i upozoravanje žena na važnost prevencije i odlazak na preglede prepoznato i u segmentu društveno odgovornog poslovanja tvrtke Labud, a plemenita će nakana ove humanitarne akcije, uz simbolično doniranje od 50 lipa udruzi Europa Donna, biti ostvarena ako se njome potakne žene na edukaciju, samopreglede, kao i odlazak na specijalističke liječničke preglede. Na LINKU udruge Europa Donna Hrvatska možete se detaljnije informirati, a za sve informacije se možete obratiti i vašem liječniku opće prakse. Svaki dan je pravo vrijeme za pregled, napravite vaš pregled već danas.

Čarli "Samo za nju" u ruhu svježe, zrele šumske jagode na policama ćete, osim po istančanoj crvenoj boji, prepoznati i po ilustraciji roze trakice, univerzalnog znaka solidarnosti s oboljelima.

 
Obilježen Međunarodni dan kave PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 11:18

franck-dan-kave-2018-1U društvu partnera i ljubitelja kave, Franck je prvog dana listopada u zagrebačkom Johann Francku obilježio Međunarodni dan kave. Tim povodom održano je i finale regionalnog Franck barističkog natjecanja u skladu s pravilima Speciality Coffee Association (SCA), krovnog međunarodnog stručnog udruženja industrije kave. Ovo je natjecanje od posebne važnosti za Franck u kontekstu ulaganja u kvalitetu kave na hrvatskom tržištu i sustavno educiranje ugostiteljskog osoblja.

Kroz kvalifikacije od 15.000 ugostiteljskih objekata, finale je okupilo 10 najboljih barista iz regije. Najboljom baristicom proglašena je Petra Gracin iz Šibenika (Yum Pastry shop), drugo mjesto pripalo je Marku Podbrežničkom iz Zagreba (Mala kavana), dok je treće mjesto osvojio Antonio Švob iz Crikvenice (Maslina 2), a nagrade je uručio Viktor Miljković, Franckov regionalni direktor prodaje za kanal HoReCa.

„Kao lideru na tržištu, fokus nam je izvrsnost u pripremi i vrhunska kvaliteta kave u ugostiteljskim objektima. S tim ciljem u sklopu naše barističke akademije provodimo sveobuhvatan program edukacija. Poseban naglasak stavljamo na usavršavanje barističkih vještina i kreativnosti, te u konačnici izgradnju nove generacije vrhunskih poznavatelja i stručnjaka za pripremu espressa i ostalih napitaka na bazi kave, ali i čaja. U sklopu ovoga programa redovito održavamo i regionalno barističko natjecanje kako bismo dodatno popularizirali ulogu i važnost barističkog znanja koje zadnjih godina i kod nas sve više dobiva na značaju“, istaknuo je Viktor Miljković iz Francka.

Franck baristička akademija sveobuhvatan je program edukacije ugostiteljskog osoblja. Cilj je upoznavanje sa svim područjima koja se odnose na kavu - od plantaže do šalice - te usavršavanje vještina i umjetnosti pripreme vrhunskog espressa, ostalih napitaka na bazi kave te čaja. Ovaj edukativni program predvodi tim Franckovih profesionalnih barista kroz redovite prezentacije i individualno prilagođene edukativne radionice za ugostiteljsko osoblje. Franckov tim barista prošao je zahtjevnu certifikaciju iz područja barističkih vještina od strane Specialty Coffee Association (SCA).

franck-dan-kave-2018-2  franck-dan-kave-2018-3 

Zanimanje barista sve je popularnije, a iznimne vještine i znanja koja su potrebna kako bi se ovo zvanje usavršilo, iziskuju dugogodišnje iskustvo i kontinuirano educiranje. Stoga je pokrenuta i specijalizirana Franck akademija u sklopu koje Franck baristi educiraju ugostiteljsko osoblje, a osmišljena je kako bi ugostiteljima omogućila najbolje zaposlenike koji su predani radu i izučavanju novih metoda pripreme toplih napitaka te praćenju globalnih trendova.

U šalici vrhunske hrvatske kave uživala su i brojna poznata lica među kojima glazbenik Marko Tolja, poznate voditeljice Korana Gvozdić i Marijana Batinić, stand-up komičar Ivan Šarić, zlatni olimpijac Šime Fantela te mnogi drugi.

Franck podržava održivost globalne proizvodnje kave

Kao jedna od najdugovječnijih hrvatskih kompanija s tradicijom duljom od 125 godina Franck podržava i u svom poslovanju primjenjuje načela održivosti i odgovornosti na kojima se temelji Međunarodni dan kave. Navedeno podrazumijeva da kao članovi inicijative International Coffee Partners (ICP) sudjeluju u realizaciji globalnih projekata s ciljem osnaživanja i pružanja podrške malim uzgajivačima omogućujući im povećanje prinosa, bolju kvalitetu usjeva, veću konkurentnost, učinkovitiji pristup tržištu te poboljšanje radnih i životnih uvjeta.

franck-dan-kave-2018-4

 
MAGENTA 1 B2B Run postaje dio uspješne svjetske serije B2Run PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:53

magenta-b2b-run-2018-1Zbog velikog uspjeha, koji je potvrdilo preko 8.500 trkača iz četiri najveća grada, prva poslovna utrka u Hrvatskoj MAGENTA 1 B2B RUN od 2019. godine postaje dio brzorastuće serije međunarodnih korporativnih utrka B2Run. MAGENTA 1 B2B RUN najveće je i najpopularnije poslovno-sportsko događanje zaposlenika hrvatskih tvrtki koje se već tradicionalno održava u četiri najveća hrvatska grada. Svake godine započinje u Splitu, nakon čega slijede utrke u Rijeci i Osijeku, dok se završno i najveće događanje odvija u Zagrebu, gdje je ove godine sudjelovalo rekordnih 6.250 zaposlenika nešto više od 380 tvrtki iz cijele Hrvatske.

Time je potvrđen status događanja kao najvećeg okupljanja poslovnjaka u Zagrebu u jednoj trkačkoj disciplini te jednog od najbrojnijih u Hrvatskoj. „Činjenica da Magenta 1 B2B Run ulazi u ovu uspješnu svjetsku seriju, samo je dokaz kako su sav naš trud i angažman na utrkama u Hrvatskoj doista polučili sjajne rezultate. Veselimo se novoj razini ove poslovne utrke, svim nadolazećim sezonama te nastavku jačanja timskog duha i promicanju zdravih navika u hrvatskim kompanijama.“, izjavio je Jurica Barać, organizator utrka MAGENTA 1 B2B RUN.

magenta-b2b-run-2018-2

Iako će format utrke MAGENTA 1 B2B RUN uglavnom ostati isti, hrvatske utrke od sada će biti sastavni dio događanja B2Run u jugoistočnoj Europi. Posljednjih su godina korporativne utrke B2Run ostvarile značajan rast zahvaljujući rastućem zanimanju tvrtki za događanje koje promiče zdravi način života i timski duh te motivira zaposlenike. Zajedno s utrkama u Hrvatskoj, B2Run će se od sada moći pohvaliti s 45 događanja u 11 zemalja, uključujući Njemačku, Nizozemsku, Portugal, Rumunjsku, Južnu Afriku, Poljsku i Švicarsku.

Ove će godine u korporativnim utrkama B2Run ukupno sudjelovati oko 250.000 trkača. „Širenje serije korporativnih utrka B2Run na Hrvatsku za nas predstavlja iznimno važan iskorak. Vjerujemo kako će zahvaljujući brendu B2Run i stručnosti tvrtke Swim Bike Run Sport, hrvatske korporativne utrke biti još veće“, istaknuo je Lars Gerling, direktor tvrtke Infront B2Run.

Organizaciju događanja i dalje će voditi tvrtka Swim Bike Run Sport, čiji su osnivači do sada sudjelovali u organizaciji raznih sportskih događanja, kao što su IRONMAN, Europske sveučilišne igre, Tour of Croatia, Pannonian Challenge, Wings for Life World Run, Red Bull Air Race i Poreč Beach Majors.

 
Proslavljena 40. godišnjica partnerstva između obitelji Mamić i Rolexa PDF Print E-mail
Monday, 01 October 2018 17:30

mamic-1970-rolex-godisnjica-1

Obitelj Mamić, ponosni zastupnik i član Rolex obitelji proslavila je 27. rujna u hotelu Esplanade Zagreb veliki jubilej, 40. godišnjicu partnerstva s Rolexom, švicarskim proizvođačem satova sa sjedištem u Ženevi, koji ima globalnu reputaciju za izvrsnost u kvaliteti, pouzdanosti i preciznosti svojih satova. U sklopu proslave održala se i svečana inauguracija velike Rolex Daytona izložbe koja se prvi put održava u Hrvatskoj te daje potpuni uvid u priču ovog legendarnog kronografa.

Večer za pamćenje koja je organizirana za dugogodišnje klijente i poslovne partnere, okupila je uvažene goste iz gospodarskog, kulturnog, znanstvenog i športskog života. Među istaknutim gostima bila je i Nj.E. gđa. Emilija Georgieva Regamey, veleposlanica Švicarske u Hrvatskoj kojoj je ovo ujedno bilo i prvo službeno događanje od preuzimanja dužnosti. Gđa. Georgieva Regamey istaknula je kako joj je izrazito drago vidjeti uspješnu suradnju obitelji Mamić i Rolexa, okosnice švicarskog gospodarstva, koja traje već impozantnih 40 godina te nadodala kako obje kompanije povezuje ista nit, a to je težnja ka izvrsnosti u svakom segmentu poslovanja.

mamic-1970-rolex-godisnjica-2  mamic-1970-rolex-godisnjica-3  mamic-1970-rolex-godisnjica-4 

Kroz kratku video priču, napravljenu posebno za ovu prigodu, uzvanici su imali priliku upoznati se sa poviješću Mamić 1970, koju je započeo osnivač Pero Mamić, velikim partnerstvom s Rolexom, zahvaljujući besprijekornoj stručnosti i profesionalizmu. Tijekom svoje karijere, gospodin Mamić je čak radio i u Rolexu u New Yorku kao jedan od četiri člana ekspertne grupe. Tom prigodom gospodin Pero Mamić je i izjavio: „Velika je čast i odgovornost raditi za Rolex kroz sve ove godine. Profesionalizam, odgovornost i ljubav prema poslu vodili su me kroz sve ove godine, a upravo te odlike nastojim prenijeti i ostalim članovima tima koji uspješno nastavljaju obiteljski posao i suradnju s Rolexom.“

Uz poseban gastronomski doživljaj za koji je bila zadužena Ana Grgić, chefica restorana hotela Esplanade, okupljeni su imali prilike uživati i u ambijentalnim zvukovima jednog od najtalentiranijih mladih glazbenika domaće scene, Vlahe Arbulića. Poseban trenutak večeri uslijedio je kad je moderatorica večeri, glumica Bojana Gregorić najavila otvorenje jedinstvene Rolex Daytona izložbe, posvećenu strasti za brzinom i moto sportu koji su inspirirali ovu ikonu kronograf sata. Rolex Daytona izložba organizirana je kako bi se obilježila ova posebna prigoda te pružilo očaravajuće iskustvo kao znak zahvalnosti za podršku i lojalnost brendu tijekom četiri desetljeća.

mamic-1970-rolex-godisnjica-5  mamic-1970-rolex-godisnjica-6 

Kroz niz panela i interaktivnih prikaza, izložba se vratila korijenima i evoluciji privlačnog sata Cosmograph Daytona, nazvanom po gradu na Floridi (SAD) koji je sinonim za brzinu, a cijenjen je od strane najbržih svjetskih vozača i entuzijasta. Uzvanici su imali jedinstvenu priliku uživo vidjeti i diviti se novom satu Cosmograph Daytona koji dolazi u Oyster čeliku, opremljen Carachrom monoblok kućištem u crnoj keramici, koji kombinira tehničku izvrsnost i performanse koje su poznate za Rolex s karakterističnom estetikom inspiriranom jedinstvenim naslijeđem ovog modela.

Stvoren 1963., Rolex Cosmograph Daytona je napravljen za utrke i ubrzo je ostvario nevjerojatan uspjeh u svijetu moto sporta, zahvaljujući svojoj pouzdanosti i performansama. Poznat samo kao „Daytona“, sat je stekao titulu ikone kao jedan od najpoznatijih i najcjenjenijih kronografa na svijetu. Više od 50 godina nakon stvaranja, Cosmograph Daytona se i dalje razvija. Rolex nikad nije promijenio svoj pristup: nastoji dizajnirati i izraditi kronograf koji najbolje odgovara traganju branda za savršenstvom.

 
Gala premijera Grasecca i Francesce - hrvatskog odgovora na prosecco PDF Print E-mail
Friday, 28 September 2018 15:39

feravino-hnk-4Urbani, moderni, elegantni, osvježavajući i neodoljivi…, tako bi se mogli opisati novi pjenušci Feravina. Grasecco i Francesca sinoć su u velikom stilu predstavljeni u Hrvatskom narodnom kazalištu. Ovi pjenušci 100 posto su hrvatski proizvod i za sada jedini domaći pjenušci koji se od berbe do punjenja proizvode u podrumu Feravina u Feričancima.

feravino-hnk-1

Tek su se pojavili na tržištu, a već su osvojili zaljubljenike u pjenušava vina, ali i ljubitelje osvježavajućih koktela jer su se pokazali kao izvrsna baza za popularne barske mješavine. Ekipa barmena iz Art of bara već je kreirala dva originalna koktela – Miss od Francesce i Brku od Grasseca, koji su u HNK-u posebno oduševili ženski dio publike.

„Nove pjenušce prvi puta u našem podrumu proizvodimo charmat metodom tipičnom za proizvodnju talijanskog prosecca i iznimno smo zadovoljni reakcijom tržišta. Grasecco od 100 posto graševine i Francesca od 100 posto frankovke, od proljeća, otkad su se pojavili na tržištu, postali su jedan od naših najtraženijih proizvoda“, kaže Luka Vrga, član Uprave Osilovca u čijem je sastavu vinarija Feravino.

feravino-hnk-2

I Ivan Ergović, predsjednik Uprave Nexe grupe ne krije zadovoljstvo novim pjenušcima, koji su posebno zaintrigirali mlađu populaciju. U Feričancima je okupio odličan tim enologa na čijem je čelu mlada enologinja Antonija Čeme i konzultant enolog Matjaž Lemut.

Autor sjajne, moderne, hipsterske, trendi etikete je poznati hrvatski dizajner Miran Tomičić, kreativni direktor brend dizajn agencije Octopus Ink. „Etiketa je inspirirana našim potrošačima, oni se u njoj reflektiraju. Ideja je bila kreirati suvremen, razigran, mladenački brend temeljen na lokalnom pristupu i tradiciji. Potrošači danas ne žele samo proizvod, traže nešto više – traže priču. Oni brend ne samo da koriste, oni ga slijede, slušaju i razgovaraju s njim. Stalo im je do utemeljenosti brenda i do njegovog vizualnog identiteta“, ističe Tomičić.

Jedinstveni Grasecco proizveden je u dvije kategorije – brut i ekstra brut. Oba Grasecca nježne su zelenkaste boje, voćnih mirisa zelenih jabuka u kombinaciji s ledenom svježinom i ugodne bademaste gorčine graševine. Francesca je nježne ružičaste boje, suptilnog mirisa zrelog nara i bogatog dugotrajnog okusa u kojem dominiraju jagoda i malina.

feravino-hnk-5

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 126