• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Konzumovi Zdravoljupci osvojili Hrvatsku PDF Print E-mail
Friday, 16 November 2018 14:50

zdravoljupci-statistika-1Konzumov program vjernosti, u čijem je središtu bila vesela družina plišanih igračaka u obliku voća i povrća pod nazivom Zdravoljupci, u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvario je izniman interes i odlične rezultate.

Spot u kojem Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju veselu pjesmu i tako promiču važnost i blagodati redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3,5 milijuna pregleda i preko 14.000 lajkova na Youtubeu.

zdravoljupci-statistika-2

Zdravoljupci su tijekom trajanja kampanje bili i najpretraživaniji pojam na Youtubeu, a osvojili su i druge društvene mreže. Tako je na Instagramu objavljeno više od 1.500 objava s oznakama #zdravoljupci i # s imenima plišanaca, dok su na Facebooku objave o Zdravoljupcima potaknule 60 posto više komentara u odnosu na redovne Konzumove objave te izazvale više od 50.000 reakcija.

Više od 300.000 Konzumovih kupaca kupilo je više od 570.000 Zdravoljubaca i preko 42.000 slikovnica, a u prosjeku su kupovali dva Zdravoljupca, pri čemu su najpopularniji bili Banana Bela, Jagoda Jana i Brokula Branko. Tjedna potrošnja kupaca Zdravoljubaca u Konzumu rasla je za 40 posto, a porasla je i prodaja posebno označenog voća i povrća, uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni, za 10 do 15 posto u odnosu na planiranu prodaju.

Izvrsni rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju vrijednog 230.945 kuna. Uređaj je uručen prošlog tjedna Poliklinici za otorinolaringologiju vukovarske bolnice, koja će ga koristiti u dijagnostici i liječenju vrtoglavica i poremećaja ravnoteže pacijenata koji u bolnicu dolaze iz cijele Hrvatske. Nakon uručenja donacije tri su maskote Zdravoljubaca, Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, posjetile najmlađe pacijente na Odjelu za pedijatriju vukovarske bolnice gdje su se fotografirale s mališanima i darivale im plišane igračke.

O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na tradicionalnim i digitalnim kanalima svjedoče i brojni pozitivni komentari roditelja koji su s oduševljenjem komentirali kako su njihova djeca uz Zdravoljupce i pjesmu koju su ubrzo naučila napamet zavoljela voće i povrće koje dotad nisu rado jela.

„Jako smo sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj Hrvatskoj i ostvarila velik uspjeh, a posebno nas veseli što vidimo da su Zdravoljupci potaknuli i promjene u prehrambenim navikama i djece i odraslih. Projektom smo pokazali da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali u tolikoj mjeri. Takav nam je uspjeh najveća motivacija u daljnjim aktivnostima kojima ćemo nastaviti poticati redovitu konzumaciju voća i povrća, s naglaskom na nastavku kvalitetne partnerske suradnje s domaćim dobavljačima, koji su među našim najvažnijim dionicima“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.

 
Najnovija simfonija okusa - Barcaffè Winter edition Cinnamon PDF Print E-mail
Thursday, 15 November 2018 14:25

barcaffe-winterCimet se dodavao u kavu još prije nekoliko stoljeća na Bliskom Istoku, kolijevci kulture kave, dok kava još nije bila rasprostranjena na ostale kontinente. Okus i aroma cimeta mogu nadomjestiti šećer u kavi, njegova ljekovita svojstva su mnogobrojna i stoga se konzumira tijekom cijele godine, a posebno u blagdansko vrijeme. Barcaffè je našao idealno rješenje za željenu kombinaciju kave i cimeta i ponudio svim kavoljupcima za ovogodišnje blagdane Winter Edition Cinnamon – kavu i cimet u jednom.

Riječ je o zimskoj mješavini kave s dodatkom pravog cimeta u kojoj je nezamjenjivi okus Barcaffè Classica spojen s neodoljivim zimskim okusom i mirisom koji će u trenutku osvojiti prostoriju i učiniti hladne zimske dane toplijima.

Kombinacija cimeta i Barcaffè Classic kave idealna je zbog Barcaffè arome i jedinstvenog okusa obogaćenog bogatim mirisom cimeta koji ne mijenja ni izgled ni boju kave, a nudi pravi užitak okusnim pupoljcima u hladnim zimskim jutrima! Jer blagdansko vrijeme gotovo je nezamislivo bez cimeta koji samo svojim primamljivim mirisom već stvara poseban ugođaj - cimet dodajemo slasticama i napitcima, sastavni je dio svima omiljenih medenjaka, a sve češće se dodaje i u kavu i napitke od kave.

I stoga će vas Barcaffè Winter Edition Cinnamon razmaziti pravim cimetom, kao i bogatim i nezamjenjivim okusom Barcaffè Classica. Priuštite si pravo opuštanje u kombinaciji koja će uljepšati hladna zimska jutra. Proizvod je u pakiranju od 100 g u ograničenom izdanju već dostupan na prodajnim mjestima.

Za sve ljubitelje cimeta i one koji će to tek postati donosimo 6 ključnih činjenica o cimetu:

1. Nadomješta šećer: Okus i aroma cimeta mogu zamijeniti dodavanje šećera kavi. Cimet će dodati ugodno sladak okus bez dodavanja šećera ili zaslađivača.

2. Djeluje kao snažan antioksidans: Molekule koje sadržava cimet imaju visok sadržaj antioksidansa. Žličica cimeta sadržava jednak broj antioksidansa kao pola šalice borovnica, koje su poznate kao njihov najveći izvor. (Izvor: Health.com)

3. Cimet i kava pokreću mozak: Cimet utječe na bolje vizualne i motoričke reakcije te povoljno utječe na tijek kognitivnih funkcija, a time povećava i razinu koncentracije. Opojan miris cimeta i opojna aroma vaše omiljene kave stoga će biti dobitna kombinacija za zimska jutra.

4. Probudit će vas i doprinijeti zdravlju: Cimet pomaže kod reguliranja razine šećera u krvi jer sprječava njegovo iznenadno povećanje, do kojeg često dolazi nakon obroka. Osim toga, cimet poboljšava razinu inzulina u krvi te inhibira upalne procese u mišićima i zglobovima. Kombinacija kave i cimeta stoga je pobjednička za buđenje i očuvanje koncentracije nakon jela jer sprječava umor, osvježava i pomaže u optimalnom iskorištavanju energije koju unosimo hranom.

5. Pomaže kod prehlade: Zahvaljujući svojim protuupalnim značajkama, cimet u toplom piću pomaže spriječiti poteškoće s prehladom, bolovima u grlu i upaljenim sinusima.

6. Pospješuje procese koji osiguravaju zdravo srce: Pomaže u očuvanju zdravog srca jer smanjuje opasne trigliceride, koji uzrokuju nastanak tromba u krvi i začepljenje arterija.

 
Sensation Energy – novo piće na tržištu energetskih pića PDF Print E-mail
Friday, 16 November 2018 11:42

sensation-energy-webSensation Energy novo je piće na hrvatskom tržištu energetskih pića. Od početka studenoga potrošači ga mogu pronaći na policama trgovačkih lanaca, benzinskih pumpi i svim prodajnim mjestima.

Prepoznatljiv je po izuzetno privlačnim limenkama jarkih boja i nudi dva okusa: Classic i Limeta Kiwano.

Okus Classic namijenjen je “klasičarima”među ljubiteljima energetskih pića, dok je okus Limeta Kiwano namijenjen onima koji u svom piću traže osvježenje voćnog okusa i uvijek su spremni isprobati nešto novo i egzotično.

Kao i ostala energetska pića Sensation Energy pakiran je u limenci od 0,25 l. Sensation Energy svojim sastavom budi energiju pomoću kofeina, taurina, saharoze i vitamina B skupine.

Kvaliteta Sensation Energyja zajamčena je imenom i visokim standardima Jamnice d.d.

 
Održana kulinarska radionica s potpisom Jamieja Olivera PDF Print E-mail
Monday, 12 November 2018 13:18

konzum-kulinarska-radionica-1Ekskluzivno predstavljanje novog Konzumovog programa vjernosti Jamie Oliver održano u Kuhaoni 9. studenoga uzvanicima je ponudilo cjelovito kulinarsko iskustvo i okusni doživljaj Jamieve kuhinje. Pobjednik showa Tri, dva, jedan – kuhaj! chef Tomislav Pavlović pripremio je slijed s trima jelima spremljenima prema originalnim receptima čuvenog Golog kuhara.

Voditeljica Doris Pinčić Rogoznica upoznala je uzvanike s novim programom vjernosti koji kupce očekuje u Konzumu te ih potaknula da pokažu svoje kulinarsko umijeće i okušaju se u pripremi juhe od gljiva prema recepturi Jamie Olivera. Chef Tomislav je osim juhe uzvanicima pokazao i kako se priprema pržena govedina s rižom te jednostavne palačinke u Jamiejevim interpretacijama.

Pravi kulinarski čarobnjak i ljubitelj organske kuhinje Jamie Oliver uzor je ne samo vrhunskim chefovima, već i svima onima koji svakodnevno pripremaju brze i zdrave obroke za svoju obitelj. Svojom kulinarskom emisijom Goli kuhar Jamie je šarmirao publiku, a pokrenuo je i revoluciju zdrave prehrane u britanskim školama. Njegova najnovija linija kulinarske opreme koja se sastoji od 10 proizvoda olakšava svakodnevnu pripremu i pohranjivanje jela, a sada je dostupna i Konzumovim kupcima po pristupačnim cijenama.

konzum-kulinarska-radionica

„Konzum već godinama nagrađuje vjernost svojih kupaca i omogućuje im kupovinu proizvoda poznatih brendova i vrhunske kvalitete. Sretni smo i zahvalni što kupci prepoznaju naš trud i uzvraćaju nam svojim pozitivnim reakcijama i ukazanim povjerenjem“ – izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu.

Ekskluzivna ponuda programa vjernosti Jamie Oliver obuhvaća multifunkcionalno stakleno posuđe koje dolazi u pet različitih veličina i može se koristiti u mikrovalnoj pećnici, hladnjaku i zamrzivaču te štapni blender, mikser s posudom, ručni mikser, stolni blender te sportsku posudu s poklopcem.

Sudjelovanjem u Konzumovom programu vjernosti kupci imaju mogućnost kupiti Jamie Oliver posuđe po čak 70 posto nižim cijenama, sakupljajući naljepnice za svakih potrošenih 50 kuna. Popust se ostvaruje već uz prikupljenih 16 naljepnica koje je potrebno zalijepiti na promotivni letak. Naljepnice za kupnju posuđa moguće je sakupljati do 10. ožujka 2019. godine.

O tome koliko su omiljeni među kupcima najbolje govore izvrsni rezultati prethodnih Konzumovih programa vjernosti, među kojima se ističu brendovi kao što su KitchenAid, vivo Villeroy&Boch i brojni drugi. Popis prodavaonica u kojima se mogu kupiti proizvodi Jamie Oliver, kao i pravila za sudjelovanje u programu nalaze se na internetskoj stranici www.konzum.hr.

konzum-kulinarska-radionica-3

 
Sandra Perković postala ambasadorica Podravkine Vegete Natur PDF Print E-mail
Friday, 26 October 2018 16:52

sandra-perkovic-vegeta-naturNajbolja hrvatska sportašica svih vremena Sandra Perković i predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, potpisali su u Ugovor o suradnji kojim Sandra Perković postaje ambasadorica Podravkinih proizvoda pod brandom Vegeta Natur. Ugovor je potpisan u četvrtak 25. listopada, na skupu Dani hrvatskog turizma koji je održan na Hvaru u organizaciji Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.

„Ponosni smo što se naša najuspješnija sportašica svih vremena Sandra Perković pridružila velikoj Podravkinoj obitelji. Veliko nam je zadovoljstvo uz sebe vezati one najbolje koji dijele s Podravkom važne vrijednosti kao što su vrijedan rad, visoko postavljeni ciljevi i težnja k izvrsnosti. To su temelji Sandrinih vrhunskih rezultata, ali i uspješnog poslovanja Podravke“, izjavio je prilikom potpisivanja Ugovora o suradnji predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar te poželio Sandri da ove godine zasluženo ponese titulu najbolje atletičarke svijeta.

Sandra Perković ovom je prigodom izjavila: „Uz Podravkine proizvode sam odrastala i drago mi je da poruku o kvaliteti i vrijednostima tih proizvoda mogu prenijeti drugima kroz svoj rad i sportske aktivnosti. Povezivanje hrvatskih kompanija i sportaša pomaže u promociji hrvatskih proizvoda vrhunske kvalitete u svijetu.“

Podravka je sa svojim brandovima i proizvodima prisutna na više od 60 internacionalnih tržišta.

sandra-perkovic-vegeta-natur-2

Vegeta, kao izvorni hrvatski proizvod postao je i svojevrsni fenomen. U gotovo šest desetljeća postojanja Vegeta je ušla u kuhinje potrošača diljem svijeta. U skladu s trendovima kulinarskog tržišta, Vegeta se kroz godine nadograđuje novim kategorijama među kojima je i Vegeta Natur.

Na Danima hrvatskog turizma održan je i panel "Hrvatska - mala zemlja, veliki brend“, na kojem su, uz Marina Pucara i Sandru Perković, sudjelovali Davor Bruketa, Jadranka Primorac, Aleksandra Dojčinović, Kristijan Staničić i Božo Skoko. Marin Pucar je istaknuo kako Hrvatska svoju popularnost u turizmu i sportu treba prenijeti i na druge sfere svoje ponude, a to se posebno odnosi na snaženje imidža hrvatskih prehrambenih proizvoda.Proizvodi Vegeta Natur sada su unaprijeđeni novim recepturama, kombinacijom pažljivo biranog povrća i začina uz poruku „Po receptu majke prirode“. Prepoznatljiv okus kvalitete i prirodnosti donosi morska sol, kurkuma je zaslužna za zlatnu boju, a specifičnu aromu i miris kao iz vrta daje im ljupčac.

 
Novi korisni i ukusni čajevi za cijeli dan PDF Print E-mail
Thursday, 25 October 2018 11:53

naturavita-press-1

Naturavita predstavlja čak šest novih okusa čajnih mješavina najkvalitetnijih prirodnih sastojaka koji, osim što znače nove i jedinstvene okuse na hrvatskom tržištu, nastaju korištenjem sirovina biljaka koje poboljšavaju zdravlje i ublažavaju razne tegobe. Naturavita kruška, jabuka i šljiva, aronija, jabuka i crni ribiz, acai malina, kao i Naturavita sljez, metvica, matičnjak i naranča te guarana, đumbir, čili od danas oplemenjuju već bogatu ponudu Naturavita čajeva.

„Sa svim našim znanjem o čajevima, prepoznavanjem onoga što naši korisnici žele, kao i bogatim domaćim i međunarodnim iskustvom, uvijek se trudimo donositi najnovije trendove u industriji čaja u Hrvatskoj. Siguran sam da vas nismo razočarali s našim novim okusima, a u svakoj sezoni možete od nas očekivati još veći angažman, zato ćemo sljedeće godine još hrabrije zakoračiti prema novim okusima,“ naglasio je Denis Nemčević, predsjednik uprave Spider Grupe.

Novi voćni čajevi ugrijat će nadolazeće hladne jesenske i zimske dane od jutra do večeri i vjerujemo kako će postati dio čajnog kutka u svakom domu. Čajoljupci pripremite se za oduševljenje! Naturavita čaj kruška, jabuka, šljiva vraća vas u vesele dane djetinjstva, a slatka kombinacija okusa ugrijat će svaki bezbrižni dan naših najmlađih koji svoje uspomene tek grade. Kombinacija nove Naturavita čajne mješavine aronija, jabuka i crni ribiz, osim što donosi bogat okus jeseni u šalici čaja, sadrži i aroniju, često nazivanu supernamirnicom koja može ojačati vaš organizam. Acai, purpurne bobice već godinama poznate kao super voće i malina svojim svježim okusom i mirisom, donose kombinaciju koja će vam savršeno odgovarati u svakom trenutku dana.

naturavita-press-2  naturavita-press-3 

Posebno smo ponosni na naša tri nova okusa Naturavita funkcionalnih čajeva čiji sastojci su poznati da na prirodan način doprinose stanju vašeg organizma i mogu ublažiti neke zdravstvene tegobe. Sljez doprinosi stanju dišnog sustava što često mnogima može koristiti u hladnijim mjesecima, a kombinacija metvice, matičnjaka i naranče doprinosi vašim trenutcima opuštanja te bržem utonuću u svijet snova. Ipak nakon dobrog sna slijede mnoge obaveze, a vašoj vitalnosti blago ljuta, no vrlo egzotična kombinacija guarana, đumbir, čili mogu doprinijeti na najbolji način, a to je - prirodan način.

„Naših šest novih okusa čajeva volimo opisivati kao „korisne i ukusne“. Ponosni smo na svaku novu mješavinu u koje smo uključili i voćke budućnosti te još mnogo toga, a posebno nas veseli novi dizajn kutija kojima smo čajeve još više približili našim kupcima. Ono što Naturavitu čini jedinstvenom također su i aroma omotači koji čuvaju okuse i mirise naših čajeva čak i nakon isteka roka trajanja, a istovremeno su vrlo praktični jer ih možete koristiti kad god i gdje god želite,“ istaknuo je Branko Kičema, brand manager Spider Grupe.

Kontinuirano pomicanje granica okusa, kvalitete i inovativnosti ono su što Naturavitu čini jamcem najboljih prirodnih proizvoda na tržištu. Spider grupa d.o.o. na domaćem i stranom tržištu znači ime za vrhunsku kvalitetu uzgoja, prerade i opremanja proizvoda na bazi ljekovitih i aromatičnih biljaka. Upravo je Naturavita dio te obitelji. Njegovanjem ekološke proizvodnje te opravdavanjem najviših standarda kvalitete čajeva najboljih okusa i mirisa iz godine u godinu činimo svoje čajeve, razna ulja i ostale proizvode boljima.

 
Hrvatska Lutrija proslavila 45. rođendan na prepunom Zrinjevcu PDF Print E-mail
Tuesday, 23 October 2018 11:36

hrvatska-lutrija-1Velika rođendanska proslava Hrvatske Lutrije, kojom je obilježila dugih 45 godina postojanja i djelovanja, na zagrebački je Zrinjevac privukla mnoštvo posjetitelja i vjernih igrača. Događanje su moderirali Jelena Glišić i Joško Lokas, koji su okupljene vodili kroz bogat program. Nastup Soulfingersa rasplesao je goste koji su uživali u veseloj kombinaciji soul i funk melodija uz DJ-a u pauzama. Hrvatska Lutrija priredila je svim okupljenima odličnu zabavu i igre u kojima su svi dobivali.

Na samom početku, mladi bračni par Ivana i Dražen Dolić, koji su nedavno svojim uzvanicima za zahvalnicu uplatili kombinaciju Lota 7, imali su još jedan povod za slavlje. Hrvatskoj Lutriji njihova kreativna ideja bila je posebno simpatična te su im uručili poklon koje će dugo pamtiti – vaučer u vrijednosti od 30.000 kn za bračno putovanje iz snova. Ivana i Dražen oduševljeni su iznenađenjem koje nisu ni najmanje očekivali.

Proslava je također završila s putovanjem budući da je izvučena sretna dobitnica u Igri sretnih brojeva i Branka Juraj sa suprugom će otputovati u Pariz zahvaljujući Hrvatskoj Lutriji.

hrvatska-lutrija-2

„Htjeli smo ovaj slavljenički niz proslaviti s našim vjernim igračicama i igračima na jednoj od najljepših zagrebačkih lokacija. Odlično vrijeme i još bolja zabava obilježili su današnji dan i drago nam je donositi sreću osvojenim nagradama našim vjernim igračima. Osim što 45 godina donosimo 'Više od igre' našim igračima, bitno je što dajemo uvijek kvalitetan doprinos društvu kroz razne korisne djelatnosti, uz uspješno poslovanje tvrtke i to je imperativ našeg djelovanja – baš kao što i slogan HL-a 'Više od igre' sugerira“, kazala je Ana Jazić, glasnogovornica i voditeljica Službe za korporativne komunikacije i DOP.

Hrvatska Lutrija lansirala je upravo i novu kampanju povodom 45 godina. Za kreativni koncept zadužena je agencija Real grupa uz kreativnog direktora Mara Pitarevića, koji stoji iza ove emocijama pune priče o radosti igranja koja nas prati kroz cijeli život. Uz Kabinet produkciju, redateljica Sonja Tarokić režirala je spot koji najbolje opisuje 45 godina Hrvatske Lutrije, a kroz priču nas vodi glas Željke Fattorini. Spot možete pogledati na Facebook stranici Hrvatske Lutrije.

hrvatska-lutrija-3

 
SPAR ove godine smanjuje više od 12 tona soli u svojem kruhu PDF Print E-mail
Monday, 22 October 2018 14:20

spar-manje-soli-1Čak 12 tona soli manje SPAR Hrvatska imat će u proizvodima kruha vlastite proizvodnje do kraja godine. U 35 različitih vrsta kruha koje se rade isključivo s hrvatskim brašnom SPAR je među prvima počeo sa smanjenjem udjela soli. Svjesni činjenice kako je kruh glavni izvor soli u prehrani, a u svrhu zdravije prehrane, SPAR sa smanjenjem soli planira nastaviti i u budućnosti.

Od početka godine smanjen je udio soli s oko dva posto na 1,4 posto što je preporučena količina od strane svjetskih zdravstvenih stručnjaka, no u nekim vrstama kruha SPAR ima čak i manje soli. Ovom izmjenom recepture SPAR omogućuje promjene u prehrambenim navikama svojih kupaca.

Koristeći pri izradi kruha brašno hrvatske proizvodnje SPAR potkrepljuje cilj kampanje „Da, domaće je!“, koja domaće proizvode stavlja u prvi plan i kupcima nudi veliku ponudu najkvalitetnijih hrvatskih proizvoda.

Kada je riječ o kruhu, uz klasičnu ponudu, SPAR svojim kupcima nudi i posebne vrste, kao što su kruh s kurkumom, s chia sjemenkama te finski kruh, a kako bi izbor bio još bogatiji unutar svojih pekarnica konstantno radi na novim receptima. Najnoviji kruh u SPAR-ovoj ponudi je Vitamineral koji u sebi ne sadrži E-brojeve. Riječ je o kruhu sa sjemenkama, bogatim vitaminima i mineralima, sa smanjenim udjelom soli.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 128