• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
NIVEA Sun ALPIN: Zaštita za osvajanje snježnih planinskih vrhova! PDF Print E-mail
nivea_2NIVEA Sun predstavlja posebnu liniju za zaštitu kože od sunca i hladnoće tijekom zimskih mjeseci. Linija sadrži pet krema za odrasle i djecu koje su svojim formulama i zaštitnim faktorima prilagođene izazovima intenzivnog UV zračenja, jakog vjetra i niskih temperatura na snježnim planinskim vrhovima. Planinski snijeg u kombinaciji s toplim sunčevim zrakama iz godine u godinu privlači skijaše diljem svijeta da uživaju na zimskim radostima. No, čak i kada je nebo oblačno, sunce može intenzivno djelovati na kožu, a UV zrake reflektiraju se od snijega te se njihov intenzitet na nadmorskoj visini od 1000 metara povećava za 15 do 20 posto. Hladnoća i vjetar dodatno isušuju i oštećuju kožu. Stoga je u zimskim mjesecima važno zaštiti kožu od ekstremnih vremenskih uvjeta - NIVEA Sun ALPIN kombinacijom posebne emulzije vode i ulja te vitamina E pruža posebnu zimsku zaštitu od sunca, vjetra i hladnoće, za odrasle i djecu.

NIVEA Sun ALPIN 2-u-1 krema i stik - SPF 15 i SPF 30

Umjereno visoka zimska zaštita trenutno štiti lice i usne od sunca, hladnoće i vjetra. Praktično džepno 2-u-1 pakiranje služi kao zaštitna krema za lice i stik za usne. Krema s vitaminom E pruža aktivnu zaštitu stanica kože. Posebna formula čuva kožu od opeklina, hladnoće i dehidracije dok balzam savršeno štiti osjetljivu kožu usana. Okvirna maloprodajna cijena (20 ml): 40,80 kn (SPF 15), 48,50 kn (SPF 30).

NIVEA Sun KIDS ALPIN krema za djecu SPF 50+

Zimska krema s vrlo visokim zaštitnim faktorom pouzdano štiti osjetljivu dječju kožu od planinskog sunca, vjetra i hladnoće. Koristi se kako bi u vremenu zimskih radosti pouzdano zaštitili kožu od opeklina i dugotrajnih oštećenja. Vitamin E blokira slobodne radikale, a zaštitna formula štiti kožu od hladnoće, bez emulgatora i konzervansa. Okvirna maloprodajna cijena (40 ml, SPF 50+): 65,40 kn

NIVEA SUN ALPIN proizvodi dostupni su ekskluzivno u prodavaonicama dm-a. Za više informacija o NIVEA FOR MEN proizvodima posjetite: www.nivea.hr. Najnovije vijesti tvrtke Beiersdorf i arhivu priopćenja za javnost možete pronaći na www.beiersdorf.com.hr. Niveu pratite i na www.facebook.com/NIVEAHrvatska
 
Novi čaj u obitelji Cedevita čajeva PDF Print E-mail
Tuesday, 13 December 2011 23:41

zimski_cajHladni i tmurni dani kod većine ljudi izazivaju neraspoloženje. U takvim trenucima želimo se ugrijati uz neki topli napitak i barem nakratko u mislima pobjeći što dalje od ružnog vremena. Kažu da je svaka šalica čaja kao putovanje iz mašte. Pripremite se i vi na čarobno putovanje uz novi čaj iz bogatog i raznovrsnog asortimana Cedevita čajeva. Cedevita Zimski čaj ugrijat će vas poput najtoplijih rukavica, a svaki kutak vašeg doma bit će ispunjen zanosnim aromama jabuke, naranče i cimeta. Bilo da uživate u zimskim radostima s prijateljima ili se opuštate uz svoj omiljeni film, priuštite si okrepljujući užitak uz šalicu Cedevita Zimskog čaja. Umjesto uobičajenog čaja, započnite jutro ovim novim vatrometom okusa i mirisa i prepustite se osjećaju čistog zadovoljstva. Za blagdanski ugođaj - svaki dan.

 
Goldberg Cabernet Sauvignon 2007 PDF Print E-mail
Tuesday, 15 November 2011 14:42

portugizacOd ovog tjedna je na tržište puštena ekskluzivna serija vrhunskog vina Goldberg Cabernet Sauvignon 2007 koja se sastoji od samo 5000 boca. Ovo suho vrhunsko vino koje sadrži 14,1 posto alkohola karakterizira duboko granatna crvena boja, intenzivan bogat miris voćnog karaktera na crno suho bobičasto voće, crnu čokoladu, kožu i vrlo nježne naznake vanilije. To je vino mekog okusa, pitko, harmonično, svježe te bogato i lijepo formiranih vrlo nježnih zrelih tanina. Kvalitetu vina Goldberg Cabernet Sauvignon 2007 dodatno potvrđuje mnoštvo osvojenih nagrada i priznanja na internacionalnim natječajima. Tako u svojoj kolekciji ovo vino ima osvojenu zlatnu medalju Emozioni dal Mondo 2011 iz Bergama, srebrnu medalju Vinagora 2011 iz Mađarske, srebrnu medalju Vinalies 2011 iz Pariza, srebrnu medalju San Francisco IWC 2011, priznanje Decantera 2011 i zlatnu medalju Emozioni dal Mondo 2010 iz Bergama. Na Banovom brdu u Baranji, na rudini Goldberg uzgaja se grožđe za odabranu selekciju vrhunskih vina pod nazivom Zlatna Selekcija Goldberg. Južna ekspozicija i nadmorska visina 220 m te lesno, bogato i prozračno tlo idealna je kombinacija kojom se dobiva izbalansiran odnos svježine, zrelosti i punoće vina branda Goldberg. U butelje pod ovim brandom puni se Chardonnay, Graševina i Graševina kasna berba, a sada i prvo crno vino Cabernet Sauvignon.

Preporučena MP cijena (opcionalno)
: 130 KN.
Proizvođač:
VINA BELJE.
Uvoznik / distributer:
AGROKOR VINA.

 
Ožujsko Limun PDF Print E-mail
ozujsko_limunŽuja s ponosom predstavlja najnovije pojačanje najjače hrvatske pivske momčadi - Ožujsko Limun! Riječ je o jedinstvenoj kombinaciji Ožujskog piva i svježeg limunovog soka koji zajedno pružaju jedinstven osvježavajući okus uz smanjeni postotak alkohola od 2%. U Žuji Limun je najbolje uživati za vrućeg ljetnog dana, nakon sportskih aktivnosti s prijateljima ili jednostavno tijekom poslijepodnevne uživancije na terasi. Živjeli!

Proizvođač:
Zagrebačka pivovara d.d.
Telefon:
0800 300 800.
Web site, e-mail:
www.ozujsko.com, ozujsko@starbev.com
 
'z bregov FORTIA probiotički jogurt – Dobar okus imuniteta PDF Print E-mail
fortiaa-copyFORTIA je jogurt s probiotičkom kulturom L. casei 431® čiji su učinci potvrđeni mnogim znanstvenim studijama kojima je dokazano da probiotici poboljšavaju i jačaju imunološki sustav. Pozitivan učinak probiotičke kulture pojačan je dodavanjem inulina, prirodnog dijetalnog vlakna niske energetske vrijednosti koje i pojačava resorpciju kalcija u organizmu. FORTIA je dostupna u 5 odličnih okusa: natur, jagoda-grožđe-crni ribiz, crvena naranča-ananas, vanilija i breskva.

Marketinška podrška: TV, print, POS, web.
Logističke informacije: 150 g čaša/20 kom u kartonu; 200 g PET/12 kom u paketu; 1 L PET/6 kom u paketu.
Proizvođač:
Vindija d.d., Međimurska 6, Varaždin.
Telefon i fax:
042 399 999, 042 399 076.
Web site, e-mail:
www.vindija.hr; promotion@vindija.hr
 
Lino Mix&Play žitarice PDF Print E-mail
mix-choconut-renderOsim što nas svaki dan uveseljava finim i ukusnim proizvodima iz široke palete dječje hrane, žitarica za djecu i kremnih namaza, Lino nas je ove godine iznenadio i novim Mix&Play žitaricama. S Lino Mix&Play žitaricama, Podravka u kategoriji žitarica nudi konzumacijski specifičan i jedinstven asortiman visokokvalitetnih proizvoda, te postaje nositelj trendova ne samo u Hrvatskoj, već i u cijeloj regiji. Proizvodi su ukusan miks pahuljica i super dodataka (corn flakesa, mueslija, komadića voća, čokolade...) koji pružaju užitak u konzumaciji i osiguravaju dodatnu energiju. Unutar linije Mix&Play žitarica možete pronaći tri nova proizvoda: choco ʹnʹ muesli, choco ʹnʹ nut i apple ʹnʹ cookie. Svaki proizvod obogaćen je s devet vitamina, a choco ʹnʹ muesli i apple ʹnʹ cookie sadrže i cink. Sve o novim Lino Mix&Play proizvodima i zabavi koju oni donose pronađite na web stranici www.linomixandplay.com. Preko stranice pristupite i super uzbudljivoj igri „Pogodi koja si zvijezda!" koja se odigrava na Facebooku. Informacije o igri mogu se pronaći i na samom pakiranju proizvoda, a za pristup igri potreban je kod i naočale s markerom koji se nalaze otisnuti s unutarnje strane kutije svakog Lino Mix&Play proizvoda. Marketinška podrška: Internet: www.linomixandplay.com, Facebook (Lino fan page), Youtube, print, tokom svibnja i lipnja promocije na prodajnim mjestima, dodatna izlaganja (stalci) i TV kampanja. Logističke informacije: 10 kom/kart., 300 kart./paleti. Proizvođač: Podravka d.d, Ante Starčevića 32, Koprivnica. Besplatni telefon: 0800 08 08. www.linomixandplay.com, www.podravka.com
 
Podravka juhe u novom dizajnu PDF Print E-mail
svatovska-juha_58g-_hrPodravka potrošačima već više od pedeset godina nudi u asortimanu juha u vrećicama vrlo zanimljive, raznolike i bogate okuse. Uz malo mašte i volje juhe u vrećici mogu se nadopunjavati prema predloženim receptima ili prema ukusu potrošača ovisno o tome da li se više preferiraju bistre ili krem juhe. Izvrsnost proizvoda, uz brigu za potrošača, prepoznavanje i poštivanje lokalnih i regionalnih ukusa, istaknuta je i kroz odgovarajući dizajn proizvoda koji je usklađen s trendovima na tržištu, zahtjevima potrošača i zakonitostima police. Novim dizajnom Podravka juha, čije je lansiranje na tržište u tijeku, osvježit će se vizualni izgled proizvoda te još jače istaknuti bogatstvo sastojaka, punoća okusa i raznolikost u asortimanu. Marketinška podrška: TV, tisak, internet. Proizvođač: Podravka d.d., Ante Starčevića 32, Koprivnica. Besplatni potrošački telefon: 0800 0808. www. podravka.com
 
Pokažite zube karijesu! PDF Print E-mail
plidenta-pro-t-action-003y-cmykNeva, članica Atlantic Grupe lansirala je na tržište Plidentu Pro-t-action, prvu zubnu pastu s aktivnom probiotičkom bazom Lactobacillus Pro-t-action, koja pridonosi uklanjanju bakterije Streptococcus mutans, najčešćeg uzročnika karijesa, te sprječava zubni plak. Lactobacillus Pro-t-action je revolucionarna inovacija njemačke tvrtke BASF Future Business GmbH, razvijena iz probiotskih kultura bakterija mliječne kiseline, jedinstvena po tome što djeluje samo na bakteriju uzročnika karijesa ne mijenjajući pritom ravnotežu ostalih bakterija u ustima. Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi RH uvrstilo je Plidentu Pro-t-action u kozmetiku s posebnom namjenom. Marketinška podrška: televizijska i novinska kampanja, plakati u stomatološkim ordinacijama, POS i trade marketinške aktivnosti. Logističke informacije: Transportno pakiranje 12 kom. Proizvođač: Neva d.o.o., Obrtnička 37, Rakitje. Uvoznik/distributer: Atlantic Trade d.o.o., Zagreb. Telefon: 01 2413 148. www.atlantic.hr
 


Page 128 of 129