• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Gala premijera Grasecca i Francesce - hrvatskog odgovora na prosecco PDF Print E-mail
Friday, 28 September 2018 15:39

feravino-hnk-4Urbani, moderni, elegantni, osvježavajući i neodoljivi…, tako bi se mogli opisati novi pjenušci Feravina. Grasecco i Francesca sinoć su u velikom stilu predstavljeni u Hrvatskom narodnom kazalištu. Ovi pjenušci 100 posto su hrvatski proizvod i za sada jedini domaći pjenušci koji se od berbe do punjenja proizvode u podrumu Feravina u Feričancima.

feravino-hnk-1

Tek su se pojavili na tržištu, a već su osvojili zaljubljenike u pjenušava vina, ali i ljubitelje osvježavajućih koktela jer su se pokazali kao izvrsna baza za popularne barske mješavine. Ekipa barmena iz Art of bara već je kreirala dva originalna koktela – Miss od Francesce i Brku od Grasseca, koji su u HNK-u posebno oduševili ženski dio publike.

„Nove pjenušce prvi puta u našem podrumu proizvodimo charmat metodom tipičnom za proizvodnju talijanskog prosecca i iznimno smo zadovoljni reakcijom tržišta. Grasecco od 100 posto graševine i Francesca od 100 posto frankovke, od proljeća, otkad su se pojavili na tržištu, postali su jedan od naših najtraženijih proizvoda“, kaže Luka Vrga, član Uprave Osilovca u čijem je sastavu vinarija Feravino.

feravino-hnk-2

I Ivan Ergović, predsjednik Uprave Nexe grupe ne krije zadovoljstvo novim pjenušcima, koji su posebno zaintrigirali mlađu populaciju. U Feričancima je okupio odličan tim enologa na čijem je čelu mlada enologinja Antonija Čeme i konzultant enolog Matjaž Lemut.

Autor sjajne, moderne, hipsterske, trendi etikete je poznati hrvatski dizajner Miran Tomičić, kreativni direktor brend dizajn agencije Octopus Ink. „Etiketa je inspirirana našim potrošačima, oni se u njoj reflektiraju. Ideja je bila kreirati suvremen, razigran, mladenački brend temeljen na lokalnom pristupu i tradiciji. Potrošači danas ne žele samo proizvod, traže nešto više – traže priču. Oni brend ne samo da koriste, oni ga slijede, slušaju i razgovaraju s njim. Stalo im je do utemeljenosti brenda i do njegovog vizualnog identiteta“, ističe Tomičić.

Jedinstveni Grasecco proizveden je u dvije kategorije – brut i ekstra brut. Oba Grasecca nježne su zelenkaste boje, voćnih mirisa zelenih jabuka u kombinaciji s ledenom svježinom i ugodne bademaste gorčine graševine. Francesca je nježne ružičaste boje, suptilnog mirisa zrelog nara i bogatog dugotrajnog okusa u kojem dominiraju jagoda i malina.

feravino-hnk-5

 
Marijana Batinić i Franck iznenadili vatrogasce, vozače ZET-a i djelatnike na Dolcu prvom jutarnjom kavom PDF Print E-mail
Wednesday, 26 September 2018 14:58

franck-batinic-3U ranim jutarnjim satima Marijana Batinić i Franck iznenadili su šalicom svježe pripremljene kave vatrogasce iz Vatrogasne postrojbe Centar, vozače ZET-a na okretištu u Savskoj te djelatnike na zagrebačkom Dolcu. Franckov tim pripremio im je Franck Cremu, pravu tursku kavu koja se priprema u minuti i ne mora se kuhati.

Ovom je gestom uoči Međunarodnog dana kave, koji se obilježava 1. listopada, Franck odlučio počastiti ranoranioce i iznenaditi sve one kojima šalica kvalitetne kave daje prvi jutarnji „polet“ ili pak prijeko potrebnu energiju da izdrže noćnu smjenu.

„Teško je zamisliti naš radni dan bez kave, pogotovo kad su u pitanju noćne smjene. Kava s kolegama tijekom jutarnje pauze je u biti idealan način kako proslaviti Međunarodni dan kave“, rekli su djelatnici Vatrogasne postrojbe iz Savske.

Na jednak način Franck je razveselio kavoljupce diljem Hrvatske kojima je šalica fine, svježe pripremljene kave dobrodošla tijekom ranojutarnje pauze - tim splitskog HGSS-a, ribare u luci Gaženica u Zadru, djelatnike Mlinara u Rijeci, ali i trkače i rekreativce na osječkom Pješačkom mostu.

franck-batinic-1

Da Hrvati vole kavu nije nikakva tajna, a ovu ljubav potvrđuje i činjenica da u svijetu prednjačimo po količini kave koju popijemo tijekom godine. Riječ je o 5,1 kg kave po glavi stanovnika godišnje. No, ono što nas posebno izdvaja je nama omiljeni ritual ispijanja kave koji je kod nas važan dio društvenog života i svojevrsna kulturna baština koju većina s veseljem njeguje i rado čuva.

Ujedno, kod nas se posebno cijeni i često priprema upravo turska kava. Za sve one koji nemaju vremena ili mogućnosti za turski način pripreme, Franck je osigurao Franck Cremu, pravu tursku kavu u sticku koja se priprema u minuti, jednostavnim prelijevanjem vrućom vodom.

Cilj Međunarodne organizacije za kavu, koja je 2015. i službeno proglasila 1. listopada danom crnog napitka, je posebno istaknuti kvalitetu kave od zrna do šalice te educirati potrošače diljem svijeta o važnosti održivih praksi u uzgoju i nabavi sirove kave na čemu Franck aktivno radi kroz društvo International Coffee Partners.

 
Barcaffè u Rovinju predstavio prvu tursku kavu u kapsuli PDF Print E-mail
Monday, 24 September 2018 12:41

barcaffe-kapsula-1Poznata radijska voditeljica i brend amasadorica Barcaffèa Ivana Mišerić bila je prva osoba koja je isprobala tursku kavu u kapsuli te se osobno uvjerila u svježinu i opojan miris pržene kave. Povrh toga Ivana je prisutnima otkrila svoje jutarnje rituale i važnost turske kave u njezinom svakodnevnom životu budući da zbog prirode svoga posla svako jutro ustaje u 4:20h. Upravo joj turska kava daje potreban polet i energiju kako bi u radijskom eteru zvučala prpošno i energično.

Nakon što je Ivana opisala svoje jutarnje rituale, više o turskoj kakvi iz kapsule s prisutnima su podijelili Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe koji je izrazio zadovoljstvo što je Barcaffè postala službena kava Weekend Media Festivala dok je Lejla Dautović Čaić, direktorica marketinga Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe održala prezentaciju o tome kako se došlo na ideju o turskoj kavi u kapsuli.

„I Barcaffè i WMF su brendovi od regionalne važnost i zato mi je veliko zadovoljstvo što je upravo Barcaffè postala službena kava ovog najvažnijeg marketinško-medijskog događanja u regiji. I ne samo da i mi i WMF imamo regionalnu važnost, nego smo svaki u svojem segmentu poslovanja lideri: WMF kao najveći takav festival, a Atlantic Grupa kao vodeći proizvođač kave u našoj regiji. Međutim, koliko je bilo teško doći do vrha, još je teže sačuvati poziciju lidera. A u tome nam pomažu inovacije po kojima smo već prepoznati na svim našim tržištima. Inovacija je ključna riječ za nas, a jednu od njih predstavljamo i danas. Svjesni činjenice da turska kava i dalje drži primat po potrošnji na ovim područjima, odlučili smo je učiniti dostupnom još većem broju naših vjernih potrošača prateći pritom njihove životne navike“, naglasio je Andrej Bele, direktor Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe.

Okus i miris turske kave ujedinjen u Barcaffè D.O.T. kapsule namijenjen je svima koji cijene kavu visoke kvalitete i žive ubrzanim životom ali i dalje žele uživati u novoj dimenziji tradicionalnog okusa. Tijekom prezentacije ove velike inovacije prisutne je oduševila i lakoća u pripremi turske kave u kapsuli za koju je potrebno manje od jedne minute.

barcaffe-kapsula-2  barcaffe-kapsula-3  barcaffe-kapsula-4 

„Unutar već postojeće linije Barcaffe D.O.T. kapsula kave odlučili smo lansirati Barcaffè kapsulu turske kave koja je kompatibilna s najvećim brojem aparata u regiji. To je prva takva kapsula u Europi, što je automatski čini i iznimno inovativnim proizvodom na tržištu jer do sada na našim prostorima niste mogli popiti tursku kavu iz kapsule. U tradicionalnom segmentu kao što je turska kava nije lako biti inovativan, ali suština je upravo u tome da spremno odgovaramo na izazove koje donosi dinamika tržišta ali i modernog načina života. Ono što je revolucija u slučaju Barcaffè D.O.T. kapsule je da je to kapsula s kojom možete u par trenutaka dobiti pravu tursku kavu, karakterističnog mirisa i ukusa od koje ujutro zamiriše cijela kuhinja“, istaknula je Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja kava Atlantic Grupe.

Brend Barcaffè po prvi puta postao je službena kava Weekend Media Festivala koji svake godine okuplja brojne regionalne stručnjake iz komunikacijske industrije. Na festivalu u Rovinju ove godine okupilo se više od 5.000 sudionika koji su u tri dana sadržajnog programa uživali u bogatstvu okusa i aromatičnih mirisa iz široke ponude Barcaffè kava. Uz aktivnosti na svom izložbenom prostoru, Barcaffè je tijekom trajanja festivala za posjetitelje organizirao i Barista performans: kroz priču o kavi i pripremi vrhunskog espressa posjetitelje su proveli baristi Dejan Maljković i Goran Bartolović, glavne zvijezde Barcaffè Barista Toura koji je do sada održan u nekoliko gradova u Hrvatskoj.

barcaffe-kapsula-5

 
Jana Disney princeze - novo izdanje Jane PDF Print E-mail
Monday, 17 September 2018 14:29

jana-disney-4jana-disney-1U sklopu Growing up festivala održanog na zagrebačkom Velesajmu, Jana je predstavila novu ediciju Jana Disney princeze kojom želi motivirati najmlađe na stjecanje zdravih i korisnih navika.

jana-disney-8

Pijenje vode jedna je od onih koja može učiniti razliku u kvaliteti prehrane i zdravlja djeteta u kasnijoj životnoj dobi. Pored toga, ovom edicijom Jana se priključuje i globalnom Disney trendu koji potiče djevojčice cijelog svijeta da budu ono što jesu i razvijaju svoje vrline i talente.

Svaka od šest princeza, na novim Jana bočicama, ima poseban talent i poruku za djevojčice u novoj školskoj godini. Tako je Rapunzel avanturistica koja poručuje da treba živjeti svoj san; Jasmine je neustrašiva i uvijek vidi dobro u ljudima; Belle je iskrena i emotivna te zna da istinska ljepota dolazi iznutra; Ariel je smjela istraživačica koja pjeva iz srca; Pepeljuga je uporna i nikada ne odustaje od zadanog cilja, dok je Snjeguljica prava prijateljica koja poručuje kako je uvijek važno biti dobar prema drugima.

Janin prepoznatljiv i lagan okus, dolazi s 800 m dubine, što je rijetkost i u svjetskim okvirima, a kojeg odlikuje vrhunska čistoća. Potrebu za kvalitetnim izborom kada je u pitanju dnevni unos vode prepoznale su i poznate mame koje su se sa svojim princezama pripremile za početak nove školske godine.

Olja Vori s kćeri Nikom te Bojana Gregorić Vejzović s kćeri Zoe zasjale su kao prave princeze, koje baš poput Disney princeza žive u skladu s porukama dobrote. Svaka je princeza posebna na svoj način, a to su dokazale i poznate mame koje sa svojim kćerima vode računa o stjecanju navike pijenja vode od najranije dobi.

jana-disney

 
Sedmo izdanje biciklističke utrke Dukat Fit na Jarunu okupilo rekordan broj ljubitelja pedaliranja PDF Print E-mail
Monday, 17 September 2018 13:37

dukat-fit-utrka-2018

Dukat je u subotu na Jarunu organizirao sedmo izdanje biciklističke utrke Dukat Fit i Dukatino utrke za djecu, koje je privuklo rekordan broj sudionika. Gotovo 700 Zagrepčanki i Zagrepčana svih uzrasta još jednom je pokazalo koliko vole vožnju biciklom i time potvrdilo da je ova utrka najveće obiteljsko događanje u Hrvatskoj na dva kotača.

dukat-fit-utrka-2018-3Najbržim natjecateljima u tri Dukatino utrke za djecu te utrci Dukat Fit za odrasle dodijeljene su nagrade Dukata i sportskog sponzora Decathlona, a nagrađen je i najstariji natjecatelj. Biciklistička utrka Dukat Fit tradicionalno se održava u sklopu Europskog tjedna mobilnosti, koji se obilježava već šesnaest godina, a posvećen je održivom kretanju, te pod pokroviteljstvom gradonačelnika Grada Zagreba.

„Iznimno smo ponosni što možemo reći kako je biciklistička utrka Dukat Fit već tradicionalno rujansko događanje za cijelu obitelj na Jarunu. Iz godine u godinu raste broj sudionika što je odličan pokazatelj kako sve veći broj naših sugrađana uviđa važnost redovite rekreacije te koristi upravo bicikl kao zdravo i ekološko prijevozno sredstvo.

Posebno nas veseli velik broj malih vozačica i vozača koji uživaju u bicikliranju i od najranijih dana usvajaju kulturu vožnje biciklom, kao i činjenica da našu utrku već šestu godinu zaredom vozi i naš sugrađanin koji ima 81 godinu“, izjavila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica Korporativnih komunikacija Dukata.

dukat-fit-utrka-2018-2

Događanje je započelo trima Dukatino utrkama za djecu u kojima su oni najmlađi od 3 do 5 godina snage odmjerili na stazi dugoj 200 metara, dok su djeca od 6 do 8, odnosno od 9 do 12 godina biciklirali 1,2 kilometra. Odrasli natjecatelji u kategoriji građani vozili su jedan krug dužine 7,2 kilometra, dok su oni u kategoriji sportaši vozili dva kruga oko jezera ukupne dužine 14 kilometara.

Utrci su se pridružili i zaposlenici Dukata - članovi Rekreativnog biciklističkog kluba Dukat, koji godišnje organiziraju i sudjeluju na 10-ak biciklističkih vožnji i utrka diljem Hrvatske promičući time biciklizam kao zdrav i ekološki prihvatljiv način rekreacije. Nakon utrka natjecatelji su imali priliku osvježiti se funkcionalnim mliječnim proizvodima bogatim proteinima iz linije Dukat Fit koji su posebno pogodni za konzumaciju nakon fizičke aktivnosti. Najmlađi sudionici uživali su u Dukatino proizvodima i voću te igri, druženju i fotografiranju s veselim Dukatinom.

Više o utrkama dostupno je na www.dukatfit.hr.

 
Ledo Smoothie mix - uravnotežena mješavina voća i povrća PDF Print E-mail
Monday, 17 September 2018 11:42

smoothie-mix-ledo-1smoothie-mix-ledo-2Ako živite užurbanim tempom, nemate mnogo slobodnog vremena i tražite brze recepte koji će vam omogućiti hranjiv obrok tijekom dana, Ledo ima rješenje - Smoothie mix! Riječ je o uravnoteženoj mješavini smrznutog voća i povrća koje je unaprijed očišćeno te spremno za brzu pripremu svježeg i hranjivog napitka.

Nutricionisti preporučuju konzumaciju pet obroka povrća i voća na dan pa tako Ledo Smoothie mix, blendiran uz malo vode, jogurta ili mlijeka, daje ukusan i hranjiv obrok za svega par minuta. Smoothie mix sadrži isključivo prirodni šećer iz voća te nema dodataka šećera, boja i aditiva.

Zahvaljujući posebnoj tehnici brzog zamrzavanja, svi sastojci zadržavaju nutritivnu vrijednost i svježinu.

Možete birati između dva Smoothie mix okusa. Zeleni Smoothie mix tijelu će dati snagu zahvaljujući atraktivnoj kombinaciji manga, ananasa, špinata, kelja i mente, a crveni Smoothie mix će priuštiti osvježenje uz mješavinu jagoda, banana i borovnica koja je idealna kada trebate jednostavno rješenje za doručak ili međuobrok.

 
Kreativci Brigade osvojili 'more' prestižnih nagrada PDF Print E-mail
Friday, 14 September 2018 13:47

brigada-nagrade-1

Kako je to kada za trud i kvalitetan rad dobijete toliko nagrada da ih nije lako niti nabrojati? Odgovor na ovo pitanje znaju stručnjaci iz kreativne agencije Brigada. U ovoj godini Brigada je osvojila niz prestižnih nagrada i priznanja što je čini najnagrađivanijom hrvatskom agencijom za dizajn interijera.

Iako je prošla gotovo godina dana od izložbe Croatia je Hrvatska, nastale u povodu 133 godine postojanja Croatia osiguranja, nagrade za ovaj projekt nastavile su pristizati. Nakon velikog uspjeha i osvajanja međunarodne nagrade IIDA Global Excellence za najbolje dizajnirani izložbeni prostor za izložbu 'Croatia je Hrvatska', u rukama Brigade završio je Red Dot. Ono što je Oscar u rukama filmaša, to je Red Dot u rukama dizajnera. To simbolično pokazuje koliko je značajno što je Brigada osvojila svoju treću 'crvenu točku' i na taj način dobila vrijedno priznanje kvaliteti i stručnosti. Potvrđuje to i nominacija za globalnu Cresta nagradu, čija je svrha promicanje vrhunskih kreativnih dostignuća u oglašavanju i tržišnim komunikacijama.

brigada-nagrade-3  brigada-nagrade-4 

Brigada je 'pomela' i konkurenciju među nominiranima za German Design Award, jednu od najatraktivnijih nagrada za dizajn na području dizajna proizvoda i komunikacije. To je ujedno i priznanje Brigadi kao jednom od aktera koji unaprjeđuje međunarodnu dizajnersku scenu. Brigada je uvrštena i u LUX Life 2018's Top 50 in Interior Design, u kategoriji uredskog dizajna, što dokazuje da je u samom vrhu trendova i dostignuća. U suradnji s Bruketa&Žinić&Grey, na policu su smjestili Effie i MIXX za 'Croatia je Hrvatska', a tu su i dvije nagrade 'Biennale - Izložba hrvatskog dizajna', za spomenutu izložbu i Tjedan dizajna Zagreb. Pridružile su im se i Big SEE nagrade za projekte Eclectic office gallery te Ne.Ne.Ne. shop.

U studenome predstoji prilika za još jednu vrijednu nagradu u finalu INSIDE World Festival of Interiors u Amsterdamu. Tamo će Brigada kao jedan od finalista prezentirati projekt izložbe Croatia je Hrvatska i rad agencije uz bok svjetskim agencijama.

 
U SPAR-u i INTERSPAR-u bogata ponuda domaćih jabuka PDF Print E-mail
Monday, 10 September 2018 13:55

spar-jabuke-1SPAR i INTERSPAR trgovine svojim kupcima tijekom sezone nude čak 15 sorti jabuka domaće proizvodnje koje pristižu na police ovisno o sezoni sorte. U ponudi će kupci pronaći jabuke Elstar, Gala, Fuji, Gloster, Idared, Granny Smith, Cripps Pink, Jonagold, Zlatni delišes, Crveni delišes. Trenutno su u ponudi sorte Gala, Zlatni delišes, Crveni delišes i Elstar, a nakon berbe, krajem rujna stižu i ostale sorte.

Jabuke proizvode domaće tvrtke iz okolice Zagreba i Slavonije - Frutarija, Pavelić, Filipović, Ekotehnika, Brana, Gomolava, Fragaria, Zagrebački voćnjaci, Marinada, Jagodar, Osatina grupa.

„Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode, a naša iskustva s domaćim proizvođačima jabuka vrlo su dobra. Domaće jabuke vrhunske su kvalitete, a kupci kad imaju priliku uvijek biraju domaće“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Domaće jabuke samo su dio bogate ponude hrvatskih proizvoda u asortimanu SPAR-a. Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine domaćih proizvoda, a s istim ciljem zaživjela je i robna marka „Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključeno 30-ak domaćih dobavljača čija brojka raste iz dana u dan.

 


Page 4 of 129