• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Održan novi ProSport izazov: Damir Martin izazvao olimpijca Pavu Markovića PDF Print E-mail
Friday, 10 November 2017 13:25

jamnica-prosport-1Odlična atmosfera i pravi sportski duh obilježili su jučer ovaj zanimljiv dvoboj srebrnog olimpijca Damira Martina i trofejnog vaterpolista i olimpijca Pave Markovića. U OrlandoFit Green Gold Gym Centru, dvorani posebno opremljenoj upravo za ovaj sportski susret, Damir i Pavo natjecali su se u snazi, izdržljivosti, brzini i ravnoteži.

Nadmetanje dvaju sportaša proteklo je u odličnom raspoloženju i uz veliko zanimanje brojnih prisutnih poklonika sporta, koji su pljeskom i navijanjem bodrili svoje favorite. U konačnici, Damir Martin pokazao je da je u odličnoj formi i odnio pobjedu s lakoćom.

„Vrhunski rezultati uvijek, pa tako i u sportu, zahtijevaju mnogo truda i odricanja, stoga je dobro imati uza sebe partnera kao što je ProSport. Nadam se da ćemo kroz dosad održane i sljedeće izazove s mojim kolegama sportašima podići svijest o važnosti uključivanja sportskih aktivnosti u svakodnevni život i važnosti brige o zdravlju,“ poručio je Damir Martin, ambasador ProSporta.

jamnica-prosport-2

Osim redovitog treniranja, jedna od tajni uspjeha u sportu je i pravilna prehrana i unošenje hranjivih tvari za proizvodnju dovoljno energije za tjelesne napore. Veliku pomoć sportašima i rekreativcima pri tome pruža izotonični napitak Jamnica ProSport, obogaćen palatinozom kao šećerom iz prirodnog izvora koji se apsorbira u cirkulaciju sporije od običnog šećera i dugotrajniji je izvor energije.

ProSport Superfruits dodatno je obogaćen i L-karnitinom, čije sudjelovanje u pretvorbi energije iz masti izdvaja ProSport od drugih izotoničnih napitaka. ProSport pridonosi i ukupnom dnevnom unosu vitamina, minerala, ugljikohidrata i vode potrebne za održavanje normalnih tjelesnih i kognitivnih funkcija i povećava tjelesnu izdržljivost.

Savjeti o pravilnom vježbanju i prehrani dostupni su i na ProSport Viber public Chatu, na kojem uz šaljive stickere korisnici mogu razmjenjivati iskustva, odabrati trening ili pronaći društvo za trening. Jer, i u digitalnom je svijetu poželjno biti u dobroj formi. 

 
Dr. Oetker 9 TORTI - jedinstveni novitet za sve sladokusce! PDF Print E-mail
Friday, 10 November 2017 12:22

droetker-9-tortiDr. Oetker predstavlja 9 TORTI, najnoviji proizvod u bogatom asortimanu mješavina, s kojim još jednom potvrđuje snagu inovativnosti u kreiranju jedinstvenog proizvoda. Dr. Oetker 9 TORTI mješavina za biskvitna tijesta pruža neograničene mogućnosti u pripremi omiljenih torti.

Uz priloženu knjižicu recepata koja dolazi u pakiranju, baš svatko može jednostavno i uspješno napraviti 9 popularnih torti – limun tortu, mramorni kuglof, tortu od Ricotte, margherita tortu, tortu od kakaa, crostatu od marmelade, mekanu tortu od jabuka, tortu s ananasom i orasima te kuglof. Ova mješavina za biskvitno tijesto puno je više od toga jer s Dr. Oetker 9 TORTI sladokusci postaju aktivni sudionici slatke Dr. Oetker priče.

Dr. Oetker poziva sve sladokusce da se uključe u potragu za 10. tortom te sudjeluju u jedinstvenom nagradnom natječaju. Najoriginalnija torta dobit će počasno mjesto na novoj ambalaži, a pobjednički recept bit će objavljen u novoj knjižici s receptima.

Bliži se sezona pečenja kolača i upravo je ovo savršena prilika za eksperimentiranje s okusima, sastojcima, oblicima, kremama i dodacima te za dijeljenje recepata uz garantiranu zabavu!

Preporučena neobvezujuća maloprodajna cijena Dr. Oetker 9 TORTI iznosi 19,99 kuna.

 
Tata i sin Navojec u Žujinom božićnom TV spotu PDF Print E-mail
Friday, 10 November 2017 11:43

navojec-otac-i-sinDa jabuka ne pada daleko od stabla dokazao je novi Žujin božićni TV spot u kojem se u glumačkim vještinama osim Gorana Navojca okušao i njegov otac Zlatko. Goran Navojec je na iznenađenje svih koji su sudjelovali u snimanju novog Žujinog spota pozvao svog oca kako bi nas podsjetio da tijekom ovih blagdana pronađemo vremena za svoje najbolje prijatelje - svoje roditelje. Osim što je ugostio oca u TV spotu, Goran je pokazao i zavidan talent u glazbenom smislu, otpjevavši u vrlo emotivnoj izvedbi pjesmu “Dite moje“, posebno skladanu za ovu priliku.

Upravo je cilj nove Žujine božićne kampanje da nas podsjeti kako se bliži onaj dio godine kada zbog blagdanskog ludila često zaboravimo na naše najbliže. Žuja i njen poznati glumački trojac – Rene Bitorajac, Goran Bogdan i Goran Navojec (sa svojim tatom Zlatkom), odlučili su nas podsjetiti da u vrijeme blagdana ne zaboravimo na one prijatelje koje najduže znamo, a s kojima se najmanje družimo – naše roditelje te da zajedno s njima nazdravimo prekrasnim blagdanskim trenucima uz omiljeno pivo.

“Izuzetno smo ponosni na našu ovogodišnju božićnu kampanju jer da bi Žuja mogla slaviti sve one znane i neznane prijatelje koje imamo ili smo imali, mora odati počast najbojim prijateljima koje ćemo ikada imati. Zato je ovo kampanja posvećena svim našim mamama i tatama i služi kao podsjetnik svima nama da za njih uvijek pronađemo vremena“, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga Zagrebačke pivovare.

 
Uz Beck's svatko može biti umjetnik i osvojiti vrhunske nagrade PDF Print E-mail
Wednesday, 08 November 2017 13:04

becks-natjecaj-1Otvoren je digitalni natječaj Beck's – Scratch4Art u kojem svatko može biti umjetnik i osvojiti vrijedne nagrade. Grebanje etikete piva od alu-folije pravi je kreativni fenomen u kojem svaka izgrebana boca može postati umjetničko djelo s potpisom. Kako bi podržao taj fenomen i potaknuo otkrivanje unutarnjeg umjetnika, Beck's je pokrenuo ovaj zanimljiv natječaj kojem se može pristupiti putem službene internetske stranice http://scratch4art.becks.hr/

Beck's s potpisom Jurja Zigmana

U grebanju Beck's boce okušao se i Juraj Zigman, jedan od najvećih domaćih kreativaca i omiljeni hrvatski dizajner čiji nadaleko poznati dizajn prkosi standardima i zrači individualizmom. Zigman svoj talent ne izražava samo u okvirima mode, već rado iskušava nove kreativne kanale, a ovaj su mu put kao model poslužile boce u cijelosti presvučene u srebrnu foliju na kojima je ostavio svoj prepoznatljiv dizajnerski trag. „Volim izlete u razne sfere umjetnosti i dizajna, umjetnost je univerzalna i daje priliku da dam dio sebe u ono što mi u trenutku inspiracije posluži kao slikarsko platno“, rekao je Juraj, koji je u svojem ateljeu napravio pravu malu Scratch4Art izložbu i time dao poticaj ljubiteljima Beck's piva da budu drukčiji i otkriju svoje skrivene kreativne vještine.

becks-natjecaj-2Uz Beck's svatko može biti umjetnik

Beck's oduvijek podupire rad mladih umjetnika, kreativaca i urbanih individualaca, a tijekom godina ostvario je suradnju s mnogobrojnim poznatim imenima domaće umjetničke scene. Ovaj put fokus je na svakom kreativcu kojemu umjetnost nije struka, već se izražava na malim stvarima u svakodnevnom okruženju. Scratch4Art produkt je mašte i kreativnosti koji potiče na stvaranje bilo kada i bilo gdje. „Shvatili smo da i neke navike kojih često nismo svjesni mogu proizvesti prava mala remek-djela. Želimo podržati svaki oblik kreativnog izražavanja i u svakom pojedincu probuditi unutarnjeg umjetnika i, naravno, nagraditi one najkreativnije“, izjavila je Mateja Kovačević, brand manager ABI & licensed Premium brands.

Zagrebi Beck's bocu i skrolaj po novom iPhoneu 8

Svi koji su zagovornici fenomena i grebu po etiketi piva zahvaljujući toj glasovitoj vještini mogu zgrabiti iPhone 8, Apple Watch, iPod Touch ili slušalice Beats! Svakog ponedjeljka tijekom četiri tjedna započinje novi krug natječaja Scratch4Art u kojem se dijele tjedne nagrade. Sve što je potrebno jest kliknuti na link: http://bit.ly/Becks_Scratch4Art i izgrebati vlastiti dizajn na virtualnoj Beck's boci uz opis značenja odabranog motiva. Isplati se biti drukčiji jer oni najkreativniji bit će prepoznati i nagrađeni genijalnim nagradama! Nagradni natječaj traje sve do 26. studenoga, a više informacija o pravilima pogledajte na Scratch4Artu.

becks-natjecaj-3 becks-natjecaj-4 becks-natjecaj-5

 
Više od 60 dobavljača na Tokić Expo sajmu u Sesvetama PDF Print E-mail
Thursday, 02 November 2017 14:07

tokic-expoViše od 2500 posjetitelja posjetilo je sajam Tokić Expo, održan u subotu, 28. listopada 2017. u sportskoj dvorani Srednje škole Jelkovec u Sesvetama. Cjelokupno događanje bilo je podijeljeno na više povezanih lokacija koje su objedinile izlagački sajam, natjecanje mehaničara te večernju proslavu.

Posjetitelji su od 10 do 18 sati razgledali ponudu izlagača i imali priliku saznati najnovije informacije i trendove u autoindustriji. Svoju ponudu na sajmu, kako na unutarnjem tako i na vanjskom dijelu, predstavilo je više od 60 dobavljača tvrtke Tokić, redom renomirani proizvođači i vlasnici premium brendova.

tokic-expo-5Sajam je bio usmjeren prema mehaničarima i serviserima, a na svakom štandu bili su zaposlenici tvrtke Tokić koji su rado odgovarali na njihova pitanja. Na sajmu su predstavljeni i proizvodi iz TQ asortimana, već dobro znane robne marke Tokića, te Tokić edukacijski centar i mreža Auto Check Center servisa. Također, vanjski dio izlagačkog prostora uljepšao je Tokić racing team sa svojim natjecateljskim vozilima.

Uz program sajma, organiziran je i dodatni zabavni sadržaj za posjetitelje. Naime, brojni posjetitelji okusili su se u natjecanju za najbržeg i najspretnijeg mehaničara. U sklopu sajma posjetitelji su imali priliku obići i Tokićev logističko distributivni centar koji je s površinom od 22.000 kvadratnih metara i 12.000 paletnih mjesta jedan od najvećih u ovom dijelu Europe.Tvrtka Tokić osnovana je 1990. godine, a danas broji više od 400 zaposlenih. Osim partnera u Hrvatskoj, tvrtka je od 2015. godine iznimno aktivna na inozemnom tržištu, te izvozi u 15 zemalja Europe.

“Organizacijom sajamske priredbe Tokić Expo uspjeli smo povezati sve naše partnere, kupce iz Hrvatske i inozemstva te dobavljače dijelova za osobni, moto i gospodarski program, a važnosti samog sajma doprinio je posjet visokog predstavnika ATR-a, međunarodne udruga distributera autodijelova”, stoji u priopćenju organizatora.

tokic-expo-2 tokic-expo-3 tokic-expo-4

 
Nove Nestlé FITNESS žitarice PDF Print E-mail
Thursday, 02 November 2017 13:52

nestle-nove-zitarice-2017
Imajući u vidu preporuke nutricionista o tome što treba sadržavati zdrav doručak i prateći prehrambene potrebe pojedinaca i obitelji, tvrtka Nestlé je FITNESS žitarice, koje su već sadržavale cjelovito zrno pšenice i rižu, obogatila sa zobi. Ova izuzetno zdrava žitarica sadrži brojne hranjive sastojke poput biljnih bjelančevina, minerala i vitamina, koji će vam dati snagu da nastavite dalje u ostvarivanju svojih svakodnevnih ciljeva. Dodatak vitamina B u ovim žitaricama doprinijet će normalnom metabolizmu stvaranja energije.

Dodatno, unaprijeđenom hranjivom recepturom Nestlé FITNESS žitarice zadovoljit će potrebe suvremene žene i dati joj snagu da „nastavi dalje“ u ispunjenju zacrtanih ciljeva i zadataka usprkos svim izazovima današnjice.

Uz to što su izuzetno hranjive, ove žitarice su i veoma ukusne i dolaze s okusima koji će se ljubiteljicama i ljubiteljima čokolade i voća posebno svidjeti. FITNESS Chocolate i FITNESS Dark chocholate žitarice sada sadrže čak 25 posto više čokoladnih pahuljica, dok je u FITNESS Fruits žitarice dodana brusnica, koja je poznata po svojim antioksidantnim svojstvima.

Nutricionisti ističu doručak kao osnovu pravilne prehrane i najvažniji obrok u danu, dok brojna istraživanja o zdravoj prehrani preporučuju konzumiranje žitarica od cjelovitog zrna zbog njihovog utjecaja na smanjenje rizika za razvoj kroničnih i srčanih bolesti, i to prije svega koronarne bolesti, povišenog krvnog tlaka te šećerne bolesti tipa dva.

Nove Nestlé FITNESS žitarice obogaćene vitaminima i hranjivim sastojcima s unaprijeđenom recepturom i u novom pakiranju odličan su izbor za kvalitetan doručak nakon kojeg će svaka prepreka biti savladiva. Nemojte dozvoliti da vas bilo što zaustavi, samo #NASTAVITEDALJE!

 
Međunarodna nagrada za kampanju Real grupe za Zagrebačku banku PDF Print E-mail
Thursday, 02 November 2017 13:57

real-grupa-nagrada-zabaPrestižnu nagradu EFMA na #DMIAwards2017 Zagrebačka banka dobila je za kampanju za gotovinske kredite „Živim danas!". Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa producirala je kampanju za koju je Zagrebačka banka osvojila srebro u kategoriji digitalnog marketinga. Još jednom nagradom, Zaba je tako potvrdila svoju izvrsnost u inovativnim načinima tržišnog komuniciranja i na međunarodnoj razini.

EFMA je udruženja više od 3.300 tvrtki s maloprodajnim financijskim uslugama u 130 zemalja. Program okuplja projekte, inovatore i institucije širom svijeta kako bi odabrali najinovativnije distribucijske i marketinške inicijative. Ukupno 183 financijske institucije iz 59 zemalja podnijelo je za natječaj 467 prijava za inovacije u 10 kategorija nagrađivanja, a jedna od kategorija je i digitalni marketing za koji je Zaba dobila srebro.

Zagrebačka banka već je niz godina vodeća banka u Hrvatskoj i kao članica UniCredit Grupe jedna od istaknutijih banaka na području Srednje i Istočne Europe. Inovativnim rješenjima u oglašavanju, praćenjem najnovijih tehnologija i potreba korisnika ističe se u tržišnom komuniciranju i odnosu s korisnicima.

Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa na projektu cjelovite kampanje okupila je tim koji čine redatelj i kreativni direktor, Maro Pitarević, account direktor Tino Pattiera, art direktor Matko Jovičin te Realovi stručnjaci za digitalni marketing – Maja Šplajt, Ivan Dominik, Ana Šeler i Ema Tikulin koji su zajedno s timom Zagrebačke banke radili na kampanji.

„Osmišljavanjem platforme, velike ploče želja koja je bila poveznica offline i online dijela komunikacije na kojoj se skupljaju želje korisnika aktivirali smo korisnike da podijele svoje misli na temu: Žao mi je što nikad nisam... Korisnici su svoje želje u obliku memea mogli dijeliti na društvenim mrežama. Ono što je drugačije bilo u ovoj kampanji je činjenica da smo napravili zaokret u oglašavanju kredita Zabe jer u prvom planu nije bio proizvod već sami korisnici i njihove želje. Osmišljavanje čiste native platforme bio je dio cijele kampanje čime smo diferencirali Zabu kroz novu formu oglašavanja koja je izazvala odlične reakcije,“ izjavila je Maja Šplajt, Digital Media Director Real grupe.

Inovativan community management, strateški zakup digitalnih medija, inteligentan user experience, originalan content, vrhunski dizajn i development ključni su faktori uspješnog digitalnog poslovanja Real grupe uz partnerski odnos s klijentima. „Uz brojeve 1 i 0 najvažniji broj digitalnog odjela je 365 jer smo toliko dana u godini tu za naše partnere u kreiranju najboljih digitalnih medijskih rješenja,“ dodala je Maja. Agencija Real grupa pruža integriranu uslugu tržišnog komuniciranja na sedam različitih tržišta. Jedna od najvećih hrvatskih agencija s više od 70 zaposlenih profesionalaca zadužena je za bogat portfolio od preko 20 klijenata iz raznih industrija kojima osigurava usluge medijskog planiranja i zakupa, izrade kreativnih komunikacijskih strategija, digital signage-a te PR i event management. Real grupa ima otvorene urede i u Portugalu, Litvi, Mađarskoj i Srbiji s tendencijom daljnjeg rasta i širenja.

 
Nagradni natječaj: Stari lisac vodi najlukavije u Veliku jabuku PDF Print E-mail
Thursday, 19 October 2017 12:30

gobac-stari-lisacNakon što je ovog proljeća postao zaštitno lice televizijske kampanje za jabukovaču Stari lisac, Davor Gobac odnedavno je u novoj ulozi Starog lisca, i to u sklopu nove digitalne kampanje. Životna škola Starog lisca donosi online serijal u obliku video lekcija u kojima Stari lisac Davor Gobac donosi novu dozu trikova te dijeli zabavne i lukave trikove kako se snaći u svakodnevnim situacijama. Tako ćemo, na primjer, moći saznati kako se snaći na razgovoru za posao, kreativno pregovarati ili kako se ludo provesti s malim budžetom.

Slogan kampanje „Gledaj i uči!“ poziva sve da se aktivno uključe u kampanju i nauče ono što možda nisu imali prilike naučiti kroz tradicionalni oblik predavanja. Popularni roker odlična je personifikacija iskustva, samouvjerenosti i lukavstva te odličan odabir za dijeljenje životnih trikova na sebi svojstven i zabavan način. Pet različitih video lekcija objavljivat će se svaka dva tjedna na stranici www.zivotnaskola.hr zaključno sa 7. prosincem. Uz to Stari lisac organizira i nagradni natječaj u kojem najlukaviji imaju mogućnost osvojiti putovanje za dvije osobe u Veliku jabuku.

Svi koji žele sudjelovati u natječaju trebat će ostaviti svoje podatke na navedenoj stranici, pogledati sva video predavanja Starog lisca, odgovoriti na pitanje nakon svakog videa, skupljati bodove te na kraju riješiti završni ispit. Za razliku od lakših pitanja svaka dva tjedna, završno ispitno pitanje zahtijevat će lukavstvo, kreativnost i originalnost.

To su osobine koje većina ljudi zapravo već ima, pa Gobac svakog sudionika potiče da ih i pokaže te tako „probudi Starog lisca u sebi“. Više informacija o jabukovači osvježavajućeg okusa spravljenoj od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola dostupne su na www.starilisac.hr i na Facebook stranici, a kako popularni roker i Stari lisac „gasi žeđ za znanjem“ može se provjeriti od 9. listopada na www.zivotnaskola.hr.

 


Page 4 of 117