• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Franck predstavio slavljenički Weekend espresso PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 13:10

franck-wmf-2017-1Franck, ponosni pokrovitelj pravog druženja, slavi 125 godina te se uvijek vodi parolom kako šalica omiljenog toplog napitka najbolje ide uz društvo naših najdražih, bilo da su u pitanju prijatelji, kolege ili obitelj. Stoga je Franck odlučio obilježiti 10. godišnjicu Weekend Media Festivala, mjesta gdje ljudi stvaraju nova doživotna poznanstva, posebnim espressom osmišljenim ekskluzivno za posjetitelje ovogodišnjeg Weekenda.

Kava posebno osmišljena samo za 10. Weekend je „single origin“ te dolazi iz regije Harrar iz Etiopije, a karakterizira ju slatkasta aroma meda i poljskog cvijeća uz snažan „aftertaste“. Riječ je o visokokvalitetnoj sorti arabice – ETHIOPIA – yirgachefe kochere natural process - pripremljenoj eksperimentalnom metodom prženja na topli zrak.

franck-wmf-2017-2Weekend Media Festival sinonim je za druženje i dobru zabavu, a kako bi se dodatno istaknula vrijednost stvaranja kvalitetnih dugotrajnih odnosa, i Franck je odlučio dati svoj doprinos i obogatiti festival čiji je glavni temelj zabava, edukacija i provođenje vremena s kolegama i suradnicima.

Tijekom Weekend Media Festivala, koji se održava od 21. do 24. rujna, Franck će na odabranim mjestima nuditi posjetiteljima slavljenički Weekend espresso, čija će aroma opijati prostorije i razbuditi staru Tvornicu duhana Rovinj. Ovim potezom Franck se još jednom profilirao kao brend koji povezuje iskustvo ispijanja kave s prijateljstvom, ljubavi i stvaranju životnih spona između onih koji u kratkim pauzama provode svoje vrijeme uz topli gutljaj i dobro društvo.

 
Probudite svoj O! trenutak PDF Print E-mail
Wednesday, 20 September 2017 15:02

orangina-truck-1Godine 1936. rođena je ikona, najprirodnije blago gazirano piće, autentična i osebujna okusom i izgledom - Orangina. Do danas ovo legendarno piće nosi epitet posebnosti po mnogočemu, a tajna jedinstvenog okusa uz originalnu recepturu leži i u ritualu samog ispijanja – protresi da bi je probudio! Kako taj trenutak i potpuni doživljaj okusa ne bi izostao iz vaše navike, Orangina ga kontinuirano komunicira kroz: „Shake the pulp“.

orangina-truck-2Kako bi osigurao „shake“ trenutak, brand je predstavio O! Truck. Posebno dizajniran kamion dovozi i trese vašu omiljenu Oranginu na mjestu konzumacije za potpuni užitak ispijanja izvrsno izbalansiranog pića uz osvježenje i zabavu.

Sok je napravljen od kombinacije agruma te sočnih, suncem okupanih naranči iz Valencije. Jedinstven, izvorni okus i posebnosti soku daje i originalna receptura s narančinom pulpom i esencijalnim uljima iz kore naranče te buđenje pulpe protresanjem bočice.

orangina-truck-3O! Truck krenuo je na svoju svjetsku turneju, a polazišna točka mu je Hrvatska. Posjetivši Dalmaciju, Istru i ostale morske destinacije, nastavio je svoju shake turu prema kontinentu prenoseći duh i rutinu ispijanja Orangine uz odličnu zabavu i neizostavno buđenje narančine pulpe u njoj! Ako ju pijete na slamku, dodatna punoća okusa je zagarantirana.

Uhvati svoj O! trenutak i protresi Oranginu!

Shake, that's good!

www.orangina.hr
www.naruci-oranginu.com 
Fb: https://web.facebook.com/OranginaAdria/?fref=ts 
Insta: @oranginaadria 

 
ABC sir najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji PDF Print E-mail
Wednesday, 20 September 2017 11:17

abc-sir-proizvodna-linijaPrema zadnjem istraživanju BRANDscore, kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos, ABC sir je među 10 najsnažnijih brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije. Iako na listi najsnažnijih brendova prevladavaju svjetski poznati inozemni brendovi, regionalni potrošači su među deset brendova koje prepoznaju i koriste uvrstili tri domaća brenda među kojima je i ABC svježi krem sir.

Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati.

„ABC sir je proizvod koji je apsolutno usmjeren potrošačima i njihovim potrebama, od najmlađih dana do zrelih godina. Polovica proizvodnje ABC sira se proda na domaćem tržištu, a drugu polovicu izvozimo i zato kontinuirano pratimo potrebe potrošača na više od 20 svjetskih tržišta na koja plasiramo ABC sir. Iako smo aktivno usmjereni na daljnji rast izvoza i otvaranje novih tržišta u Europi i Aziji, u fokusu su nam i dalje regionalna tržišta pa smo izuzetno zadovoljni jer je ABC sir visoko na ljestvici top brendova u Adria regiji “, istaknula je Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja.

ABC sir se u Belju proizvodi već 37 godina i nastaje od mlijeka koje dolazi s vlastitih farmi krava. U osnovnom okusu u proizvodnji se koriste samo tri sastojka : mlijeko, vrhnje i malo morske soli, bez ikakvih drugih dodataka. Cjelokupan proces nastajanja ABC sira predstavlja sljedivost „Od polja do stola“ i započinje na oranicama na kojima nastaju sirovine za domaću stočnu hranu pripremljenu prema potrebama svake od farmi. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete i stalna unapređenja pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje 4.000 beljskih krava.

 
Na Jarunu održano šesto izdanje biciklističke utrke Dukat Fit PDF Print E-mail
Monday, 18 September 2017 15:46

dukatino-utrkaDukat je ovog vikenda organizirao šesto izdanje biciklističke utrke Dukat Fit i Dukatino utrka za djecu. Čak ni oblačno vrijeme nije spriječilo male i velike ljubitelje pedaliranja da pokažu svoje umijeće na zagrebačkom Jarunu, a najbržim natjecateljima u tri Dukatino utrke za djecu te utrci Dukat Fit za odrasle dodijeljene su nagrade Dukata i sportskog sponzora Decathlona. O samoj utrci kao i o važnosti konzumacije proteina nakon fizičkog napora okupljene je informirao uvijek dobro raspoloženi HRT-ov voditelj Frano Ridjan.

„Zadovoljstvo nam je što utrka iz godine u godinu okuplja sve veći broj sudionika. Na ovaj način zajednički podižemo svijest o važnosti redovite rekreacije te biciklu kao ekološki prihvatljivom prijevoznom sredstvu. Zdravim navikama uči se odmalena pa nas posebno veseli iz godine u godinu sve veći broj malih vozača koji uživaju u bicikliranju“, izjavila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica Korporativnih komunikacija Dukata.

Događanje je započelo trima Dukatino utrkama za djecu u kojima su oni najmlađi od 3 do 5 godina snage odmjerili na stazi dugoj 200 metara, dok su djeca od 6 do 8, odnosno od 9 do 12 godina biciklirali 1,2 kilometra. Odrasli natjecatelji u kategoriji građani vozili su jedan krug dužine 7,2 kilometra, dok su oni u kategoriji sportaši vozili dva kruga oko jezera ukupne dužine 14 kilometara. Utrci su se pridružili i zaposlenici Dukata - članovi Rekreativnog biciklističkog kluba Dukat, koji godišnje organiziraju i sudjeluju na 10-ak biciklističkih vožnji i utrka promičući time biciklizam kao zdrav i ekološki prihvatljiv način rekreacije.

Nakon utrka natjecatelji su imali priliku osvježiti se proizvodima iz linije Dukat Fit. Riječ je o inovativnoj liniji funkcionalnih mliječnih proizvoda bogatih proteinima, koja objedinjuje šest proizvoda: mliječne proteinske napitke (čokolada, vanilija, banana), proteinske jogurte (jagoda-crveno voće i tropsko voće-đumbir) i quark (svježi sir bogat proteinima - natur i jagoda), a koji su posebno pogodni za konzumaciju nakon fizičke aktivnosti.

Biciklistička utrka Dukat Fit tradicionalno se održava u sklopu Europskog tjedna mobilnosti i pod pokroviteljstvom gradonačelnika Grada Zagreba.

 
Redizajnirane najprodavanije PIK šunke PDF Print E-mail
Friday, 15 September 2017 14:57

pik sunke-webOmiljene PIK šunke sa samo dva posto masnoće, PIK Šunka u ovitku i PIK Zlatna kuhana šunka, od sada su dostupne u atraktivnim redizajniranim pakiranjima. Obje PIK šunke s 2% masnoće dostupne su na odjelu delikatese te u komadnim pakiranjima od 350 i 400 grama, ali i u pakiranju narezaka od 125 grama. U protekloj godini, PIK Vrbovec na tržište je isporučio preko 3,2 milijuna pakiranja ovih PIK šunki što ih čini najprodavanijim proizvodima u širokom asortimanu proizvoda poduzeća.

Mali udio masnoće od samo 2% i visoka proteinska vrijednost čine PIK šunke odličnim proizvodom za one koji paze na tjelesnu težinu i zdravlje, no pritom se ne žele odreći ukusnih zalogaja. Porcija od 85 do 100 g šunke zadovoljava 30 do 50% dnevnih potreba za proteinima, što ove šunke čini idealnim odabirom za balansiran doručak, međuobrok ili večeru.

PIK šunke sa smanjenim udjelom masnoće, zbog svojih blagotvornih svojstva, odlične su u prehrani svih generacija – sportaša koji su skloni brzoj potrošnji energije te su im potrebne bjelančevine za balans organizma, zatim odraslih osoba koji se bave uredskim poslom i potrebna im je lagana, a ujedno ukusna i zdrava prehrana te djece za koju je u fazi razvoja nužno u organizam unositi samo kvalitetne namirnice.

Pripremljene od pomno biranih komada svinjskog buta vrhunske kvalitete, ove šunke odlikuje nježna tekstura, prirodan okus i usklađene arome. PIK šunke ne sadrže pojačivače okusa, umjetna bojila, gluten ni soju, a imaju i smanjen udio soli za 25 posto. PIK Šunka u ovitku i PIK Zlatna kuhana šunka mogu se sljubiti s različitim namirnicama u sendviče, osvježavajuće salate ili tjestenine. Započnite i završite svoj dan s najboljim šunkama koje možete zamisliti. I jesti!

 
Novost iz Dubravice: tri okusa najfinijih muffina za početak jeseni PDF Print E-mail
Thursday, 14 September 2017 14:14

dubravica muffiniPopularni muffini od najfinijih svježih sastojaka novi su proizvod koji ususret jeseni stižu iz Dubravice i upotpunjuju postojeći asortiman s više od 120 vrhunskih pekarskih proizvoda. Ovime Dubravica i pri razvoju novih proizvoda nastavlja sa svojim principima tradicionalne proizvodnje.

U ponudi su dostupna tri nova okusa - integralni muffin s borovnicama, integralni muffin s mrkvom i brusnicama te muffin čokolada. Nastali su detaljnim razvojnim procesom kako bi u idealnoj kombinaciji visokokvalitetnih sastojaka postigli bogat okus i svježinu. Za muffine se ne koriste gotove smjese, nego se na klasičan način, kao što bismo i sami radili kod kuće, miješaju samo najkvalitetniji sastojci.

Koristeći integralno brašno, smeđi šećer, kokosovo ulje, lješnjake, listiće badema, čokoladne granule s 50% kakaa, svježu mrkvu te cijele plodove brusnica i borovnica, tehnolozi iz Dubravice uspjeli su razviti tri jedinstvene kombinacije muffina, koji očaravaju sočnim i bogatim okusom.

„Željeli smo osmisliti proizvod koji će ujedno biti idealan doručak, kao i neodoljivi hranjivi desert. Vjerujemo da ćemo našim kupcima ovim slasnim iznenađenjem uljepšati prve jesenske dane te da će svatko naći okus muffina baš po svom ukusu“, ističu iz Dubravice.

 
Doživite umjetnost u sladoledu uz novi Grandissimo PDF Print E-mail
Monday, 11 September 2017 09:51

grandissimo-rujan-2017U Story Supercaffeu u subotu, 9. rujna prvi je puta predstavljeno novo ruho Grandissimo sladoleda. Modernizirana ambalaža omiljenih sladoleda donosi tako umjetnička djela Van Gogha, Klimta i Seurata prenoseći poruku da je doživljaj konzumacije Grandissima umjetnost u sladoledu. Da su Grandissimo sladoledi idealan desert za svakodnevne trenutke uživanja na predstavljanju u Story Supercaffeu uvjerila su se i poznata lica među kojima su bili Marijana Batinić, Mirjana Mikulec, Matija Vujica, Renata Sopek, Olja Vori, Lucija Lugomer, Danijela Trbović, Katarina Boban, Ana Miščević, Kristina Krepela, Ines Preindl, Aleksandar Šekuljica, Ogi Antunac i mnogi drugi.

grandissimo-rujan-2017-2Osim na prvi pogled, razliku Grandissimo sladoleda primijetit ćete i u okusima. Poboljšana receptura dodatno obogaćuje Grandissimo finim posipima i preljevima, pa sada možete iskusiti nove, premium okuse uz Grandissimo biskvit - čokolada i lješnjak, Grandissimo stracciatella i šumsko voće, Grandissimo vaniliju, te Grandissimo Baileys.

"U novoj Grandissimo recepturi koriste se samo premium sirovine. Tako primjerice novi Grandissimo sadrži još više lješnjaka, više čokolade i voća. Također, novi Grandissimo znatno je kremastijeg i punijeg okusa zbog povećanog udjela maslaca što je karakteristika sladoleda vrhunske kvalitete“, izjavila je voditeljica razvoja Ledo proizvoda Korina Roginić. Prepoznatljiva Grandissimo kvaliteta, premium sastojci i savršena kombinacija okusa garancija su da će Grandissimo priuštiti posebne trenutke uživanja.

 
Odgođena proslava 60. rođendana Domaćice na Cvjetnom trgu PDF Print E-mail
Friday, 01 September 2017 14:39

domacica-retroZbog nepovoljne vremenske prognoze koja je najavljena za subotu, 2. rujna, odgođena je velika proslava 60. rođendana Kraševe Domaćice na Cvjetnom trgu u Zagrebu.

Bogat zabavni program povodom velike obljetnice kultne Domaćice održat će se ubrzo, a novi termin i lokacija bit će objavljeni uskoro za javnost i svi će ponovo biti pozvani na odličnu zabavu!

 


Page 4 of 114