• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Sensation Energy – novo piće na tržištu energetskih pića PDF Print E-mail
Friday, 16 November 2018 11:42

sensation-energy-webSensation Energy novo je piće na hrvatskom tržištu energetskih pića. Od početka studenoga potrošači ga mogu pronaći na policama trgovačkih lanaca, benzinskih pumpi i svim prodajnim mjestima.

Prepoznatljiv je po izuzetno privlačnim limenkama jarkih boja i nudi dva okusa: Classic i Limeta Kiwano.

Okus Classic namijenjen je “klasičarima”među ljubiteljima energetskih pića, dok je okus Limeta Kiwano namijenjen onima koji u svom piću traže osvježenje voćnog okusa i uvijek su spremni isprobati nešto novo i egzotično.

Kao i ostala energetska pića Sensation Energy pakiran je u limenci od 0,25 l. Sensation Energy svojim sastavom budi energiju pomoću kofeina, taurina, saharoze i vitamina B skupine.

Kvaliteta Sensation Energyja zajamčena je imenom i visokim standardima Jamnice d.d.

 
Održana kulinarska radionica s potpisom Jamieja Olivera PDF Print E-mail
Monday, 12 November 2018 13:18

konzum-kulinarska-radionica-1Ekskluzivno predstavljanje novog Konzumovog programa vjernosti Jamie Oliver održano u Kuhaoni 9. studenoga uzvanicima je ponudilo cjelovito kulinarsko iskustvo i okusni doživljaj Jamieve kuhinje. Pobjednik showa Tri, dva, jedan – kuhaj! chef Tomislav Pavlović pripremio je slijed s trima jelima spremljenima prema originalnim receptima čuvenog Golog kuhara.

Voditeljica Doris Pinčić Rogoznica upoznala je uzvanike s novim programom vjernosti koji kupce očekuje u Konzumu te ih potaknula da pokažu svoje kulinarsko umijeće i okušaju se u pripremi juhe od gljiva prema recepturi Jamie Olivera. Chef Tomislav je osim juhe uzvanicima pokazao i kako se priprema pržena govedina s rižom te jednostavne palačinke u Jamiejevim interpretacijama.

Pravi kulinarski čarobnjak i ljubitelj organske kuhinje Jamie Oliver uzor je ne samo vrhunskim chefovima, već i svima onima koji svakodnevno pripremaju brze i zdrave obroke za svoju obitelj. Svojom kulinarskom emisijom Goli kuhar Jamie je šarmirao publiku, a pokrenuo je i revoluciju zdrave prehrane u britanskim školama. Njegova najnovija linija kulinarske opreme koja se sastoji od 10 proizvoda olakšava svakodnevnu pripremu i pohranjivanje jela, a sada je dostupna i Konzumovim kupcima po pristupačnim cijenama.

konzum-kulinarska-radionica

„Konzum već godinama nagrađuje vjernost svojih kupaca i omogućuje im kupovinu proizvoda poznatih brendova i vrhunske kvalitete. Sretni smo i zahvalni što kupci prepoznaju naš trud i uzvraćaju nam svojim pozitivnim reakcijama i ukazanim povjerenjem“ – izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija u Konzumu.

Ekskluzivna ponuda programa vjernosti Jamie Oliver obuhvaća multifunkcionalno stakleno posuđe koje dolazi u pet različitih veličina i može se koristiti u mikrovalnoj pećnici, hladnjaku i zamrzivaču te štapni blender, mikser s posudom, ručni mikser, stolni blender te sportsku posudu s poklopcem.

Sudjelovanjem u Konzumovom programu vjernosti kupci imaju mogućnost kupiti Jamie Oliver posuđe po čak 70 posto nižim cijenama, sakupljajući naljepnice za svakih potrošenih 50 kuna. Popust se ostvaruje već uz prikupljenih 16 naljepnica koje je potrebno zalijepiti na promotivni letak. Naljepnice za kupnju posuđa moguće je sakupljati do 10. ožujka 2019. godine.

O tome koliko su omiljeni među kupcima najbolje govore izvrsni rezultati prethodnih Konzumovih programa vjernosti, među kojima se ističu brendovi kao što su KitchenAid, vivo Villeroy&Boch i brojni drugi. Popis prodavaonica u kojima se mogu kupiti proizvodi Jamie Oliver, kao i pravila za sudjelovanje u programu nalaze se na internetskoj stranici www.konzum.hr.

konzum-kulinarska-radionica-3

 
Sandra Perković postala ambasadorica Podravkine Vegete Natur PDF Print E-mail
Friday, 26 October 2018 16:52

sandra-perkovic-vegeta-naturNajbolja hrvatska sportašica svih vremena Sandra Perković i predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar, potpisali su u Ugovor o suradnji kojim Sandra Perković postaje ambasadorica Podravkinih proizvoda pod brandom Vegeta Natur. Ugovor je potpisan u četvrtak 25. listopada, na skupu Dani hrvatskog turizma koji je održan na Hvaru u organizaciji Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Hrvatske turističke zajednice i Hrvatske gospodarske komore.

„Ponosni smo što se naša najuspješnija sportašica svih vremena Sandra Perković pridružila velikoj Podravkinoj obitelji. Veliko nam je zadovoljstvo uz sebe vezati one najbolje koji dijele s Podravkom važne vrijednosti kao što su vrijedan rad, visoko postavljeni ciljevi i težnja k izvrsnosti. To su temelji Sandrinih vrhunskih rezultata, ali i uspješnog poslovanja Podravke“, izjavio je prilikom potpisivanja Ugovora o suradnji predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar te poželio Sandri da ove godine zasluženo ponese titulu najbolje atletičarke svijeta.

Sandra Perković ovom je prigodom izjavila: „Uz Podravkine proizvode sam odrastala i drago mi je da poruku o kvaliteti i vrijednostima tih proizvoda mogu prenijeti drugima kroz svoj rad i sportske aktivnosti. Povezivanje hrvatskih kompanija i sportaša pomaže u promociji hrvatskih proizvoda vrhunske kvalitete u svijetu.“

Podravka je sa svojim brandovima i proizvodima prisutna na više od 60 internacionalnih tržišta.

sandra-perkovic-vegeta-natur-2

Vegeta, kao izvorni hrvatski proizvod postao je i svojevrsni fenomen. U gotovo šest desetljeća postojanja Vegeta je ušla u kuhinje potrošača diljem svijeta. U skladu s trendovima kulinarskog tržišta, Vegeta se kroz godine nadograđuje novim kategorijama među kojima je i Vegeta Natur.

Na Danima hrvatskog turizma održan je i panel "Hrvatska - mala zemlja, veliki brend“, na kojem su, uz Marina Pucara i Sandru Perković, sudjelovali Davor Bruketa, Jadranka Primorac, Aleksandra Dojčinović, Kristijan Staničić i Božo Skoko. Marin Pucar je istaknuo kako Hrvatska svoju popularnost u turizmu i sportu treba prenijeti i na druge sfere svoje ponude, a to se posebno odnosi na snaženje imidža hrvatskih prehrambenih proizvoda.Proizvodi Vegeta Natur sada su unaprijeđeni novim recepturama, kombinacijom pažljivo biranog povrća i začina uz poruku „Po receptu majke prirode“. Prepoznatljiv okus kvalitete i prirodnosti donosi morska sol, kurkuma je zaslužna za zlatnu boju, a specifičnu aromu i miris kao iz vrta daje im ljupčac.

 
Novi korisni i ukusni čajevi za cijeli dan PDF Print E-mail
Thursday, 25 October 2018 11:53

naturavita-press-1

Naturavita predstavlja čak šest novih okusa čajnih mješavina najkvalitetnijih prirodnih sastojaka koji, osim što znače nove i jedinstvene okuse na hrvatskom tržištu, nastaju korištenjem sirovina biljaka koje poboljšavaju zdravlje i ublažavaju razne tegobe. Naturavita kruška, jabuka i šljiva, aronija, jabuka i crni ribiz, acai malina, kao i Naturavita sljez, metvica, matičnjak i naranča te guarana, đumbir, čili od danas oplemenjuju već bogatu ponudu Naturavita čajeva.

„Sa svim našim znanjem o čajevima, prepoznavanjem onoga što naši korisnici žele, kao i bogatim domaćim i međunarodnim iskustvom, uvijek se trudimo donositi najnovije trendove u industriji čaja u Hrvatskoj. Siguran sam da vas nismo razočarali s našim novim okusima, a u svakoj sezoni možete od nas očekivati još veći angažman, zato ćemo sljedeće godine još hrabrije zakoračiti prema novim okusima,“ naglasio je Denis Nemčević, predsjednik uprave Spider Grupe.

Novi voćni čajevi ugrijat će nadolazeće hladne jesenske i zimske dane od jutra do večeri i vjerujemo kako će postati dio čajnog kutka u svakom domu. Čajoljupci pripremite se za oduševljenje! Naturavita čaj kruška, jabuka, šljiva vraća vas u vesele dane djetinjstva, a slatka kombinacija okusa ugrijat će svaki bezbrižni dan naših najmlađih koji svoje uspomene tek grade. Kombinacija nove Naturavita čajne mješavine aronija, jabuka i crni ribiz, osim što donosi bogat okus jeseni u šalici čaja, sadrži i aroniju, često nazivanu supernamirnicom koja može ojačati vaš organizam. Acai, purpurne bobice već godinama poznate kao super voće i malina svojim svježim okusom i mirisom, donose kombinaciju koja će vam savršeno odgovarati u svakom trenutku dana.

naturavita-press-2  naturavita-press-3 

Posebno smo ponosni na naša tri nova okusa Naturavita funkcionalnih čajeva čiji sastojci su poznati da na prirodan način doprinose stanju vašeg organizma i mogu ublažiti neke zdravstvene tegobe. Sljez doprinosi stanju dišnog sustava što često mnogima može koristiti u hladnijim mjesecima, a kombinacija metvice, matičnjaka i naranče doprinosi vašim trenutcima opuštanja te bržem utonuću u svijet snova. Ipak nakon dobrog sna slijede mnoge obaveze, a vašoj vitalnosti blago ljuta, no vrlo egzotična kombinacija guarana, đumbir, čili mogu doprinijeti na najbolji način, a to je - prirodan način.

„Naših šest novih okusa čajeva volimo opisivati kao „korisne i ukusne“. Ponosni smo na svaku novu mješavinu u koje smo uključili i voćke budućnosti te još mnogo toga, a posebno nas veseli novi dizajn kutija kojima smo čajeve još više približili našim kupcima. Ono što Naturavitu čini jedinstvenom također su i aroma omotači koji čuvaju okuse i mirise naših čajeva čak i nakon isteka roka trajanja, a istovremeno su vrlo praktični jer ih možete koristiti kad god i gdje god želite,“ istaknuo je Branko Kičema, brand manager Spider Grupe.

Kontinuirano pomicanje granica okusa, kvalitete i inovativnosti ono su što Naturavitu čini jamcem najboljih prirodnih proizvoda na tržištu. Spider grupa d.o.o. na domaćem i stranom tržištu znači ime za vrhunsku kvalitetu uzgoja, prerade i opremanja proizvoda na bazi ljekovitih i aromatičnih biljaka. Upravo je Naturavita dio te obitelji. Njegovanjem ekološke proizvodnje te opravdavanjem najviših standarda kvalitete čajeva najboljih okusa i mirisa iz godine u godinu činimo svoje čajeve, razna ulja i ostale proizvode boljima.

 
Hrvatska Lutrija proslavila 45. rođendan na prepunom Zrinjevcu PDF Print E-mail
Tuesday, 23 October 2018 11:36

hrvatska-lutrija-1Velika rođendanska proslava Hrvatske Lutrije, kojom je obilježila dugih 45 godina postojanja i djelovanja, na zagrebački je Zrinjevac privukla mnoštvo posjetitelja i vjernih igrača. Događanje su moderirali Jelena Glišić i Joško Lokas, koji su okupljene vodili kroz bogat program. Nastup Soulfingersa rasplesao je goste koji su uživali u veseloj kombinaciji soul i funk melodija uz DJ-a u pauzama. Hrvatska Lutrija priredila je svim okupljenima odličnu zabavu i igre u kojima su svi dobivali.

Na samom početku, mladi bračni par Ivana i Dražen Dolić, koji su nedavno svojim uzvanicima za zahvalnicu uplatili kombinaciju Lota 7, imali su još jedan povod za slavlje. Hrvatskoj Lutriji njihova kreativna ideja bila je posebno simpatična te su im uručili poklon koje će dugo pamtiti – vaučer u vrijednosti od 30.000 kn za bračno putovanje iz snova. Ivana i Dražen oduševljeni su iznenađenjem koje nisu ni najmanje očekivali.

Proslava je također završila s putovanjem budući da je izvučena sretna dobitnica u Igri sretnih brojeva i Branka Juraj sa suprugom će otputovati u Pariz zahvaljujući Hrvatskoj Lutriji.

hrvatska-lutrija-2

„Htjeli smo ovaj slavljenički niz proslaviti s našim vjernim igračicama i igračima na jednoj od najljepših zagrebačkih lokacija. Odlično vrijeme i još bolja zabava obilježili su današnji dan i drago nam je donositi sreću osvojenim nagradama našim vjernim igračima. Osim što 45 godina donosimo 'Više od igre' našim igračima, bitno je što dajemo uvijek kvalitetan doprinos društvu kroz razne korisne djelatnosti, uz uspješno poslovanje tvrtke i to je imperativ našeg djelovanja – baš kao što i slogan HL-a 'Više od igre' sugerira“, kazala je Ana Jazić, glasnogovornica i voditeljica Službe za korporativne komunikacije i DOP.

Hrvatska Lutrija lansirala je upravo i novu kampanju povodom 45 godina. Za kreativni koncept zadužena je agencija Real grupa uz kreativnog direktora Mara Pitarevića, koji stoji iza ove emocijama pune priče o radosti igranja koja nas prati kroz cijeli život. Uz Kabinet produkciju, redateljica Sonja Tarokić režirala je spot koji najbolje opisuje 45 godina Hrvatske Lutrije, a kroz priču nas vodi glas Željke Fattorini. Spot možete pogledati na Facebook stranici Hrvatske Lutrije.

hrvatska-lutrija-3

 
SPAR ove godine smanjuje više od 12 tona soli u svojem kruhu PDF Print E-mail
Monday, 22 October 2018 14:20

spar-manje-soli-1Čak 12 tona soli manje SPAR Hrvatska imat će u proizvodima kruha vlastite proizvodnje do kraja godine. U 35 različitih vrsta kruha koje se rade isključivo s hrvatskim brašnom SPAR je među prvima počeo sa smanjenjem udjela soli. Svjesni činjenice kako je kruh glavni izvor soli u prehrani, a u svrhu zdravije prehrane, SPAR sa smanjenjem soli planira nastaviti i u budućnosti.

Od početka godine smanjen je udio soli s oko dva posto na 1,4 posto što je preporučena količina od strane svjetskih zdravstvenih stručnjaka, no u nekim vrstama kruha SPAR ima čak i manje soli. Ovom izmjenom recepture SPAR omogućuje promjene u prehrambenim navikama svojih kupaca.

Koristeći pri izradi kruha brašno hrvatske proizvodnje SPAR potkrepljuje cilj kampanje „Da, domaće je!“, koja domaće proizvode stavlja u prvi plan i kupcima nudi veliku ponudu najkvalitetnijih hrvatskih proizvoda.

Kada je riječ o kruhu, uz klasičnu ponudu, SPAR svojim kupcima nudi i posebne vrste, kao što su kruh s kurkumom, s chia sjemenkama te finski kruh, a kako bi izbor bio još bogatiji unutar svojih pekarnica konstantno radi na novim receptima. Najnoviji kruh u SPAR-ovoj ponudi je Vitamineral koji u sebi ne sadrži E-brojeve. Riječ je o kruhu sa sjemenkama, bogatim vitaminima i mineralima, sa smanjenim udjelom soli.

 
Pokrenuta fundraising kampanja za jedinstveni hrvatski energetski napitak PDF Print E-mail
Friday, 19 October 2018 13:34

higher-1Supera moć, hrvatska start-up kompanija, registrirana u listopadu 2017. godine, razvila je energetski napitak nove generacije baziran na kombinaciji prirodnih i funkcionalnih sastojaka - bez šećera, bez kofeina i s 0 kalorija, koji je kao takav jedinstven na tržištu EU, kao i tržištu našeg jugoistočnog susjedstva. Priča o inovativnom hrvatskom proizvodu predstavljena je na konferenciji Zagrebačke burze u Rovinju gdje je ujedno započela i fundraising kampanja za daljnji razvoj i plasman ovog proizvoda na tržišta jugoistočne i zapadne Europe. Cilj je kampanje, koja će trajati 30 dana, prikupiti iznos od 100.000 EUR-a.

Inovatori okupljeni oko ideje tvrtke Supera moć usmjereni su na kreiranje novih trendova u industriji pića, posebno u segmentu inovativnih energetskih napitaka. Energetski napitak nove generacije, baziran je na prirodnim sastojcima te u potpunosti oslobođen šećera i kofeina, sastojaka koji su uobičajeni „podizači“ energije u klasičnim energetskim pićima.

Danas znamo da je prekomjerni unos šećera povezan s brojnim civilizacijskim bolestima, problemima s dentalnim zdravljem i prekomjernom težinom. Istovremeno, prekomjeran unos kofeina može uzrokovati ovisnost, ali i migrene, depresiju, umor, teškoće s disanjem te brojne druge neželjene efekte.

higher-2U nastojanjima za stvaranjem boljeg izbora, razvijen je Higher, napitak za poticanje energije, baziran na prirodnim sastojcima, od kojih su dva glavna ekstrakti make i ginsenga, biljaka tradicionalno korištenih u Južnoj Americi i Aziji za mentalnu i tjelesnu vitalnost. Higher ne sadrži kofein, ne sadrži šećer, bez kalorijske je vrijednosti (0 kalorija) te je bogat vitaminima B-skupine i mineralima cinkom i selenom.

Kao takav, ovaj proizvod predstavlja potpuno novu kategoriju pića na domaćem tržištu. Kakav potencijal ima dovoljno govori podatak da je globalno tržište energetskih napitaka u 2016. godini procijenjeno na 43 milijarde dolara, a gotovo petina prihoda od prodaje je na tržištu Europske unije.

Proizvod je već sada prisutan na 220 prodajnih mjesta u Hrvatskoj (INA, Crodux, Lukoil, Apios, SPAR te u HORECA segmentu – Plava Laguna, Valamar,…), a u prvih 30 dana prodaje, bez značajnijih ulaganja u promociju, prodano je 19,200 komada proizvoda.

„Naš je cilj sada pokrenuti lavinu i intenzivan rast i iz tog razloga pokrenuli smo fundraising kampanju. Povećanje kapitala omogućit će nam snažan zamah na domaćem i internacionalnom tržištu, daljnja ulaganja u razvoj, distribuciju, zapošljavanja i marketing te promociju proizvoda. Do kraja godine želimo značajno povećati prisutnost na prodajnim mjesta u Hrvatskoj, te lokacijama na susjednim tržištima. Proizvod je testiran na tržištu te odlično prihvaćen zbog svoje jedinstvene formulacije i iznenađujuće ugodnog okusa, a posebno među onima koji inače ne piju energetske napitke jer ih smatraju nezdravima“, izjavio je Damir Sertić, direktor tvrtke Supera moć.

 
Galleria Business Center slavi 20 godina postojanja PDF Print E-mail
Thursday, 18 October 2018 13:58

galeria-business-centar-1Galleria Business Center slavi svoj veliki 20. rođendan na koji ste svi pozvani. Godine truda, rada i dugog postojanja valja lijepo obilježiti i upravo zato Galleria Business Center organizira nezaboravnu proslavu, koja će se održati 25. listopada 2018. godine s početkom u 18 sati. Business - Fashion - Food ili skraćeno BFF, novi je koncept koji omogućuje ugodno provedeno vrijeme u prostorijama Galleria Business Centra.

Neizostavan bogat slavljenički program za sva osjetila nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Bogata gastro ponuda zadovoljit će svako nepce jer odlične hrane i pića neće nedostajati. Očekuje vas besplatan slavljenički koncert mlade i talentirane Mije Dimšić, koja će svojom izvedbom zabaviti sve prisutne.

Također, posjetitelji će moći uživati u prekrasnoj retrospektivnoj izložbi pod nazivom „S tobom još od dobrih starih vremena“ koja će prikazivati svojevrsni povijesni vremeplov sve od osnutka Centra pa do danas, kao i u zanimljivom modnom spektaklu.

Sve one koji se odazovu na veliku proslavu očekuju lijepa iznenađenja, vrijedne nagrade i shopping popusti u trgovinama do 20%. Također, svi koji na proslavu dođu automobilom, osigurano je 2 sata besplatnog parkinga uz predočenje računa iz GBC-a.

Stoga, u četvrtak od 18 sati dođite u Galleria Business Centar (Trg Drage Iblera 10) i pridružite se velikom slavlju, uživajte u ugodnoj atmosferi i druženju te stvarajte uspomene sa svojim najmilijima u svome gradu.

galeria-business-centar-2  galeria-business-centar-3  galeria-business-centar-4 

 


Page 4 of 131