• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Bajadera i Andrea Bocelli – jedinstven spoj okusa i glazbe PDF Print E-mail
Tuesday, 13 March 2018 10:35

bajadera-bocelli-1Slavni talijanski glazbenik Andrea Bocelli, u organizaciji Star produkcije, četvrti je put hrvatskoj publici pokazao zašto je jedan od najuspješnijih tenora svih vremena. Nakon najpoznatijih svjetskih pozornica, talijanski tenor upečatljivog glasa za publiku u zagrebačkoj Areni pripremio je pravu glazbenu poslasticu.

bajadera-bocelli-2

Kraševa Bajadera ove godine bila je ponosni sponzor koncerta, a povodom Dana žena na svojim službenim Facebook stranicama s ulaznicama je obradovala svoje fanove.

Baš poput savršenog sklada glazbenih nota pjesama Andree Bocellija, sljubljeni su okusi lješnjaka i badema u Bajaderi. Raskoš okusa, mirisa i savršena topivost u jednom od najpoznatijih Kraševih proizvoda pružaju užitak za sva osjetila. 

Publika je prije samog koncerta uživala u ovoj divnoj slastici, a slavni talijanski pjevač, za čiji se koncert u Areni tražila karta više, oduševio je prisutne izvedbama najpoznatijih opernih arija.

 
Faks helizim slavi 50. rođendan uz micelarnu formulu i miris Molecule 01 PDF Print E-mail
Thursday, 08 March 2018 11:32

faks-helizim-obljetnica-1Trendovi u beauty svijetu iznova se mijenjaju pa tako svako desetljeće donosi neke nove, omiljene must have proizvode. Jedan od najpopularnijih beauty proizvoda u posljednjih nekoliko godina zasigurno je micelarna otopina. Svojim dolaskom na tržište izazvala je pravu mini revoluciju te postala gotovo neizostavan dio beauty rutine brojnih pripadnica ljepšeg spola. Istovremeno izrazito nježna i iznimno moćna, s razlogom se nalazi na vrhu ljestvice omiljenih kozmetičkih proizvoda.

Stoga je Saponia, inspirirana trendovima koji trenutno vladaju u beauty svijetu te u čast svog premium brenda Faks helizima, koji ove godine slavi jubilarni 50. rođendan, osmislila i razvila cijelu liniju proizvoda s micelarnom formulacijom. Micelarna tehnologija u sebi sadrži micele - sitne čestice koje s nevjerojatnom lakoćom otapaju masnoće i poput magneta vežu ostatke nečistoća. Predstavlja pravu inovaciju u pranju i njezi rublja, djelujući dubinski, nježno i besprijekorno, čime odjeća postaje izuzetno čista, meka i njegovana.

Saponijini stručnjaci razvili su najnoviju liniju za pranje vođeni mišlju kako odjeća koju nosimo na sebi 24 sata dnevno predstavlja našu drugu kožu, odlučivši tako pružiti joj istinski beauty tretman. Micelarnu tehnologiju ugradili su u sve varijante Faks helizim deterdženta - praškasti deterdžent, gel te u najnoviji - kapsule.  Već od samih  početaka svog  postojanja, Saponia  ispisuje  povijest pranja rublja na ovim prostorima. Kako  vrijeme prolazi,  inovativni duh  njenih stručnjaka postaje sve snažniji, da  bi danas Saponia stasala u vodeću deterdžentsku industriju u regiji, što i dokazuje najnovija inovacija Saponijinih stručnjaka povodom 50. rođendana Faksa helizima.

U povodu okruglog rođendana, Saponia je predstavila još jedno originalno iznenađenje. Naime, pored revolucionarne micelarne tehnologije, u slavljenički Faks helizim ugrađen je miris parfema Molecule 01. Posebnost Molecule 01 je u tome što se sastoji od samo jedne komponente, koja je u svijetu parfemske industrije poznata pod nazivom Iso E Super, stoga on nije parfem u pravom smislu, već svojevrsna misteriozna aura koja se pojavljuje u valovima na koži; nestaje pa se opet pojavi nakon nekoliko sati.

faks-helizim-obljetnica-2 faks-helizim-obljetnica-3

Baršunasto – puderastog,  drvenastog, suptilnog i pročišćenog mirisa, na ljude djeluje gotovo poput feromona, odnosno podsvjesno privlači. Jedinstveni sastav ovog parfema nove generacije predstavlja istinsku umjetnost kemije unutar bočice, koji je sada prenesen na čitavu paletu Saponijih proizvoda. Pa su tako, pored Faks helizima, miris Molecule 01 te micelarna formula ugrađeni u njezine najpoznatije brendove Ornel, Nila, Likvi, Arf i Bis, čime je upotpunjeno ovo rođendansko slavlje!

Uloga zaštitnog lica ove jedinstvene i revolucionarne linije Saponijinih proizvoda pripala je našoj prelijepoj voditeljici Ani Radišić.  Ljupka, svestrana i uvijek nasmiješena Ana sjajno se snašla u ulozi ambasadorice nove generacije proizvoda za dom. S obzirom da je i sama ljubiteljica mirisa Molecule 01, oduševila ju je činjenica kako sada najdraži miris može prenijeti u svoj cijeli svijet. Budite i vi dijelom ovog svečanog jubileja te zajedno sa Saponijom proslavite 50. rođendan omiljenog hrvatskog deterdženta na najbolji mogući način – originalnim, jedinstvenim i mirisnim paketom modernih i profinjenih proizvoda, s kojima će čitav dom zablistati posebnim sjajem!

faks-helizim-obljetnica-4

 
Mini Quattro Romance – najmekaniji spoj četiri okusa PDF Print E-mail
Tuesday, 06 March 2018 13:01

ledo quattro romanceLedo po prvi puta predstavlja obiteljski sladoled soft ice recepture – novi Mini Quattro Romance. Atraktivne kombinacije okusa, novi Quattro je nešto potpuno drugačije od svega na što ste naviknuli!

Baš kao i sa sladoledom Soft Ice Cookie, uz novi Mini Quattro Romance više nema čekanja da bi svima poslužili omiljenu poslasticu. Njegova posebnost krije se u inovativnoj formuli koja mu daje mekanu strukturu čak i na -18 stupnjeva pa u bogatstvu neodoljivih okusa možete uživati čim ga izvadite iz zamrzivača.

Prepustite se odmah sladolednim okusima tamne čokolade, panna cotte s preljevom od kupine te okusima kupine i šumske jagode s preljevom od bijele čokolade i finim posipom od komadića mliječne čokolade.

Nova receptura Soft Ice - prvi puta dolazi iz Leda! Priuštite ukućanima, gostima ili sebi sasvim novo iskustvo uz finu kombinaciju četiri okusa i mekanu strukturu koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

 
Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive PDF Print E-mail
Monday, 19 February 2018 11:42

ledo-soft-ice-cookieLedo je pripremio genijalnu inovaciju koja u trenu može razveseliti svakoga, sladoled u čašici Soft Ice Cookie. Riječ je o prvom sladoledu dobivenom u industrijskoj proizvodnji koji ima mekanu teksturu čak i na -18°C pa u sladoledu možete uživati čim ga izvadite iz zamrzivača.

Njegova posebnost krije se u Ledovoj inovativnoj recepturi koja mu daje mekoću, a dodatno osvaja savršenom kombinacijom najfinijih okusa.

Iskusite stoga užitak koji će vas oboriti već pri prvom zalogaju uz ovaj neodoljivi sladoled okusa vanilije s komadićima kakao keksa te bogatim preljevom okusa tamne čokolade i posipom od hrskavih komadića vafla. Nema više čekanja. Odmah zagrabite sladoled te se prepustite jedinstvenom sladolednom spoju Soft Ice Cookie.

Ne zaboravite nabaciti #nelomizlicu i podijelite oduševljenje novim omiljenim sladoledom s prijateljima na društvenim mrežama!

 
Meggle predstavio novi proizvod - svježe mlijeko 'S farme' PDF Print E-mail
Friday, 02 February 2018 16:22

meggle-s-farme-2Tvrtka Meggle u 130 godina svog postojanja kontinuirano inzistira na kvaliteti mliječnih proizvoda jer zna koliko je kupcima bitno podrijetlo mlijeka koje svakodnevno konzumiraju. Sa željom da svojim kupcima priušti prirodni i puni okus mlijeka kakvo smo pili kao djeca, Meggle je predstavio posebnu vrstu svježeg mlijeka kontroliranog podrijetla, pod nazivom „S farme“.

meggle-s-farme-1Sve mlijeko „S farme“ dolazi s jedne jedine lokacije - tradicionalne farme Landia, smještene u selu Tordinci pokraj Vukovara. Ta autentična slavonska farma u obiteljskom je vlasništvu već desetljećima, a ljubav prema stočarstvu i poljoprivredi prenosi se naraštajima. Na njoj sretno živi 250 krava, tetošenih hranom uzgojenom na istoj farmi, prirodnim putem i bez aditiva. One slobodno šeću i samostalno biraju kada će otići na mužnju. I baš kao što se svakoj zna ime, tako se i zna da svaka od njih daje mlijeko vrhunske kvalitete.

Kako bi ta kvaliteta ostala očuvana, vrijeme prijevoza do mljekare je iznimno kratko, a u samoj mljekari koristi se najsuvremenija tehnologija obrade. Upravo je tako mlijeko „S farme“ dobilo najbolje od oba svijeta: tradiciju i suvremenost. Količine svježeg mlijeka koje se godišnje proizvode na farmi Landia su ograničene te neće biti zamijenjeno mlijekom s neke druge farme. Za svoj brand Meggle inzistira baš na ovoj farmi, za njega najboljoj u Hrvatskoj.

Današnji kupac okružen je velikim izborom proizvoda s čijim podrijetlom često nije upoznat. Kada se radi o prehrambenim proizvodima, a posebno o mlijeku koje cijela obitelj pije svaki dan, zaista je važno znati odakle dolazi i na koji se način proizvodi. Stoga je konkurentska prednost i dokaz autentičnosti mlijeka „S farme“ upravo ta transparentnost njegova podrijetla.

 
Čarli Winter s mirisom jabuke i cimeta za zimski ugođaj pranja suđa PDF Print E-mail
Monday, 08 January 2018 12:10

carli-winter-edition-2018I ove zime Čarli je izišao u svom posebnom zimskom izdanju. U hladno, blagdansko vrijeme najljepše je osjetiti miris cimeta i jabuka jer podsjeća na toplinu i zimski ugođaj. Posebno izdanje Čarlija ove zime donosi vam takve mirise u svom Winter Limited izdanju.

Čarli Winter Limited Edition s mirisom jabuke i cimeta pranje posuđa pretvara u čistu zimsku čaroliju! Snažna, a nježna osobnost Čarlija unijet će u vaš dom blagdanske mirise i svježinu uz snagu djelovanja i njegu za ruke.

Jedinstvena Čarlijeva formula namijenjena je za učinkovito pranje posuđa, a u kombinaciji aroma jabuke i cimeta ostavlja fin miris za pranjem. Limitirano izdanje najpoznatijeg hrvatskog deterdženta će vas, osim mirisom, osvojiti i novim, simpatičnim zimskim ruhom!

Novi Čarli Winter možete pronaći u tri različita dizajna, a prigodan zimski dizajn uklopit će se u vaš ukrašeni dom!

 
SPIDER GRUPA - OD POLJA DO STOLA PDF Print E-mail
Friday, 22 December 2017 16:29

spider-1Spider grupa sa sjedištem u Pitomači sa sigurnošću pobija tezu da obitelj ne može voditi posao. Naime, njezini većinski vlasnici članovi su obitelji Nemčević, koji su vođeni ljubavlju prema poslu i radu stvorili jednog čajnog diva.

Spider grupa drži vodeće regionalno mjesto u proizvodnji i preradi ljekovitog i aromatičnog bilja te proizvoda na bazi ljekovitog bilja. Vođeni motom «od polja do stola» jamče kvalitetu svih svojih proizvoda.  Ovaj moto potječe od njihovog načina uzgoja i prerade. Naime, obitelj Nemčević na vlastitim poljima uzgaja ljekovito bilje, a kompletan proces je unutar njihovih kapaciteta. Time se korisnicima njihovih proizvoda jamči kvaliteta arome i ukusa.

Spider grupa u svom poslu nije sama. Ona povezuje tvrtke kao Jan-spider d.o.o., Herbarium d.o.o., Biofarma d.o.o. i Đolta d.o.o.. Svaka od navedenih tvrtki bavi se preradom ljekovitog i aromatičnog bilja, opremanjem gotovih proizvoda, EKO uzgojem ili uzgojem ljekovitog bilja i otkupom, stoga oni zajedno uistinu upotpunjuju moto "od polja do stola".

spider-2

Spider grupi ne nedostaju ni razni certifikati kako bi jamčili njihovu kvalitetu pa se tako u njihovom vlasništvu nalazi certifikat EKO (BIO) uzgoj ljekovitog i aromatičnog bilja, stoke, tikvi i drugih proizvoda koji se tiču poljoprivrede. Proizvode i gotove EKO (BIO) proizvode, voćne i biljne čajeve, čajne mješavine, jestiva ulja i drugo.    

Dva su njihova najpoznatija brenda koji trenutno bivaju u ponudi, a to su Naturavita čajevi i Gardenolo čajevi. Naturavita kao nešto poznatiji brand trenutno je zaposlena promocijama svoja dva nova okusa, naranča s cimetom i kurkumom i đumbir s limunom. Izuzev novih okusa, Naturavita se može pohvaliti i novim kocka pakiranjima koja se kao takva po prvi puta pojavljuju na našem tržištu. Naturavitini čajevi dijele se na konzumne koji su djelovanjem usmjereni na cijeli organizam i na funkcionalne čajeve čije bilje koristi u liječenju ili sprječavanju određenih upala i bolesti.

Gardenolo čajevi najmlađi su i izvorni proizvod Spider grupe. Dijele se na čajeve za buđenje, voćne čajeve i čajeve za smirenje. U njihovom asortimanu nalaze se i razna ulja poput bučinog ulja, lanenog i konopljinog ulje. Arome ovih čajeva i ulja vežu se uz esenciju Mediterana koji je dostupan svima, a kvaliteta i uzgoj bilja ostaje na najvišem nivou.

 
Zagrebačka pivovara predstavila mobilnu aplikaciju za odgovorno konzumiranje alkohola PDF Print E-mail
Tuesday, 19 December 2017 17:56

razmisli-1Zagrebačka pivovara osmislila je prvu hrvatsku mobilnu aplikaciju za odgovorno konzumiranje alkohola - RAZMISLI kako bi na jednostavan način i uz pomoć moderne tehnologije ukazala vozačima na važnost umjerenog konzumiranja alkohola. Stalne poražavajuće statistike potaknule su Zagrebačku pivovaru, kao vodeću domaću pivovaru, da napravi inovativan iskorak u primjeni pametnih telefona i pojača svijest javnosti, posebice mladih vozača koji ujedno najviše koriste napredne aplikacije, o neprihvatljivosti konzumacije alkohola i vožnje te opasnostima koje iz toga proizlaze.

Naime, u istraživanju Zagrebačke pivovare više od 35 posto ispitanika je upravljalo motornim vozilom jednom ili više puta pod utjecajem alkohola, a većina njih, čak 59 posto, nije odustalo od vožnje nakon konzumacije alkohola. U situacijama kada ipak ne žele voziti, većina poziva taksi ili bliskog prijatelja koji nije pio. Porazno je pak kako je čak devet posto sudionika istraživanja navelo kako su bili žrtva prometne nesreće, skrivljene pod utjecajem alkohola. Također, zabrinjavajući podaci MUP-a pokazuju kako su u prvih 10 mjeseci ove godine vozači pod utjecajem alkohola prouzročili 3 659 prometnih nesreća, od čega 67 prometnih nesreća sa smrtno stradalim te 1 455 prometnih nesreća s ozlijeđenim osobama. Također, najviše vozača koji su upravljali vozilom pod utjecajem alkohola imali su između 18 i 34 godine.

U izradi aplikacije RAZMISLI, u Zagrebačkoj pivovari su stoga željeli naglasiti nekoliko funkcionalnosti za testiranje sposobnosti korisnika prije upravljanja vozilom, u slučaju konzumacije alkohola. U aplikaciji se stoga nalazi okvirni kalkulator procjene razine promila u krvi, s obzirom na profil koji svaki korisnik napravi za sebe. Tu je i rubrika „pozovi prijevoz“ za promoviranje sigurnog prijevoza, taksija ili svog odabranog vozača (designated driver), omogućujući korisnicima brzi poziv najbližim prijateljima ili taksija, bez dodatnog biranja iz imenika u telefonu.

razmisli-2

Aplikacija također ima i zanimljivu igru „testiraj svoje vještine“ koja vrlo brzo pokazuje pamćenje i reflekse korisnika. Naime, upravo oslabljeni refleksi mogu biti pogubni za sigurnost u prometu, naročito u slučaju konzumacije alkohola, a jednostavna igra u aplikaciji korisnicima već nakon nekoliko poteza ukazuje na njihovu brzinu reakcija, čak i u tako jednostavnim zadacima kao što su oni u aplikaciji.

Prilikom predstavljanja mobilne aplikacije RAZMISLI, voditeljica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, Tina Puhalo Grladinović je istaknula: „Kao lider na hrvatskom pivarskom tržištu svjesni smo da imamo, ne samo odgovornost, nego i obvezu biti vodeći i u poticanju odgovornog i umjerenog konzumiranja alkohola. Pokrenuli smo prvu kampanju o odgovornoj konzumaciji alkohola RAZMISLI, a s trendovima i tehnološkim navikama korisnika ucrtali smo novi smjer našeg odgovornog poslovanja i promišljanja. Glavna ideja aplikacije je korisnika, na određeni način, šokirati i osvijestiti o mogućim posljedicama vožnje pod utjecajem alkohola, posebice mladih vozača.“

Zagrebačka se pivovara pozicionirala kao prvi i vodeći glas odgovornog konzumiranja alkohola u Hrvatskoj još 2008. godine kada je pokrenula prvu kampanju s ciljem promicanja odgovorne konzumacije alkohola RAZMISLI. Nova mobilna aplikacija je nastavak strategije Zagrebačke pivovare kao predvodnika u trendovima na ukazivanju važnosti odgovornog ponašanja svakog vozača, od osobnih automobila do motocikala i bicikala.

 


Page 4 of 121