• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Nivea Sun Protect & Bronze linija dokazat će vam da možete imati SVE PDF Print E-mail
Thursday, 24 May 2018 11:04

nivea-sun-2Uz malu školu zdravog kuhanja Maje Brekalo koja se održala u atriju "Torte i to", NIVEA je predstavila Protect & Bronze liniju za sunčanje, a svi prisutni imali su priliku naučiti koji hranjivi sastojci uz NIVEA SUN proizvode štite kožu od sunca i istovremeno joj pomažu da postigne prirodnu preplanulost. Kako bismo objasnili povezanost između prirodno tonirane kože koja nam daje samopouzdanje i zdravog načina života uzvanicima smo prezentirali pripremu 5 jednostavnih i zdravih jela uz koje će uživati i oni i njihova koža.

Nitko ne može poreći da mu samo minuta provedena na suncu pruža zadovoljstvo. No, neizmjerno je važno koristiti adekvatnu zaštitu kako bismo mogli u svim situacijama nesmetano uživati u upijanju sunčevih zraka. Uz poboljšanu formulu NIVEA SUN Protect & Bronze proizvoda sada možete imati sve: najbolju zaštitu od sunca, atraktivan i ujednačen ten te osjećaj glatke kože. Zaboravite proizvode za samotamnjenje koji ostavljaju ružne mrlje na vašoj odjeći. Uz novu tehnologiju NIVEA SUN Protect & Bronze proizvoda mrlje na vašoj odjeći nastale korištenjem UV filtera smanjit će se nakon svakog pranja.

"Osim učinkovite UVA i UVB zaštite, NIVEA SUN Protect & Bronze proizvodi u sebi sadrže prirodne ekstrakte Pro Melanina koji potiču prirodne procesa tamnjenja kože, odnosno proizvodnju melanina, smeđeg pigmenta koji daje koži boju i upija štetne UV zrake", objasnio je Dr. Dominik Goddertz, laboratorijski voditelj za razvoj proizvoda NIVEA SUN.

Za predivnu preplanulu put ovo će se ljeto pobrinuti i novi NIVEA SUN proizvodi za intenzivno tamnjenje, koji zahvaljujući ekstraktima karotena osiguravaju dugotrajnu preplanulost i čine vašu kožu svilenkasto mekom.

Napokon, više ne morate birati između zaštite od sunca i privlačnog brončanog sjaja na vašoj koži. Novi NIVEA SUN Protect & Bronze proizvodi osigurat će vam pouzdanu zaštitu kakvu vaša koža treba i ten kakav vi želite!

Poboljšana formula NIVEA SUN Protect & Bronze losiona za sunčanje potaknuti će prirodno tamnjenje vaše kože bez sastojaka za samotamnjenje.

• Pouzdana zaštita od sunca uz prekrasan ten.
• Sadrži biljni ekstrakt koji potiče proizvodnju melanina.
• Omogućuje ujednačenu i preplanulu put.
• Hidratantna formula trenutno štiti vašu kožu od štetnih UVA i UVB zraka.

NIVEA SUN Protect & Bronze losion za zaštitu od sunca sa zaštitnim faktorom 6 omogućuje prirodno preplanuli izgled vaše kože.

• Pouzdana zaštita od sunca.
• Vodootporna nemasna formula s učinkovitim sistemom UVA-/UVB filtera.
• 100 % prirodna preplanulost, 0 % umjetnog samotamnjenja.

Za najbolje rezultate tamnjenja vaše koži koristite NIVEA SUN Protect & Bronze sprej za sunčanje.

• Pruža pouzdanu zaštitu i omogućuje ujednačenu, prirodnu put.
• Koristite redovito kako biste postigli najbolje rezultate tamnjenja.
• Lagana, neljepljiva formula s visokoučinkovitim sustavom UVA/UVB filtera.

Koristite redovito NIVEA SUN Protect & Bronze ulje za sunčanje u spreju za vidljive rezultate tamnjenja na svojoj koži.

• Svilenkasta uljna formula štiti kožu od štetnih UV zraka odmah nakon nanošenja.
• Potiče prirodne procese tamnjenja u koži.
• Za dugotrajan preplanuli ten.

NIVEA SUN losion za sunčanje s karotenom SPF 6 pomaže koži postići intenzivan preplanuli ten i istovremeno štiti od opeklina.

• NIVEA SUN sustav UVA i UVB filtera pruža zaštitu od opekotina i preranog starenja kože.
• Čini kožu mekom i podatnom.
• Zahvaljujući vitaminu E štiti kožu od slobodnih radikala.

NIVEA SUN ulje u spreju za sunčanje s karotenom pobrinut će se za predivnu preplanulost vaše kože.

• Osigurava dugotrajnu i ravnomjernu preplanulost.
• Dubinski hrani kožu i čini ju svilenkasto glatkom.
• Sprečava ljuštenje kože.

 
Predstavljeni novi modeli Rolex satova PDF Print E-mail
Wednesday, 23 May 2018 16:13

lucija mamicpero mamic i lucija mamic rolexObitelj Mamić, ponosni Rolex partner već 40 godina, predstavila je danas u Zagrebu najnovije modele Rolex satova, koji su svoju premijeru imali na Baselworldu, svjetskom sajmu satova i nakita koji se svake godine održava u Baselu u Švicarskoj. U novoj kolekciji, dostupnoj u butiku Mamić 1970 nalazi se ukupno 52 Rolex modela, od kojih posebno valja istaknuti modele GMT-Master II, Datejust, Deepsea, Day-Date i Yacht-Master.

Rolex je osnovan davne 1905. godine od strane Hansa Wilsdorfa i danas predstavlja vodeći brend švicarske urarske industrije. Njihovi satovi, certificirani kao superlativni kronometri, zahvaljujući preciznosti, performansama i pouzdanosti, poznati su simboli izvrsnosti, elegancije i prestiža.

Ulaganje u inovacije, neprekidna istraživanja te težnja izvrsnosti čine postulate na kojima je kompanija Rolex nastala i kojih se drži i u današnjem vremenu. Tijekom svoje povijesti pa sve do današnjih dana, Rolex je registrirao više od 400 patenata. Ne čudi stoga da je američki Reputation Institute već treću godinu za redom proglasio Rolex najuglednijom svjetskom kompanijom.

Prilikom predstavljanja nove kolekcije, Lucija Mamić je izjavila: „Izrazito smo ponosni što je Mamić 1970 partner Rolexa već 40 godina i što nam je ustupljena ova posebna izložbena kolekcija koja tek počinje s isporukom u nadolazećem periodu. Kolekcija, koja broji čak 52 modela, zadovoljit će i najveće poznavatelje i zaljubljenike u satove.“

GMT-Master II 

gmt-master ii 126710blro gmt-master ii 126711chnr gmt-master ii 126715chnr

Zvijezda ovogodišnje Rolex kolekcije zasigurno je model GMT-Master II u čeliku. Ovaj poznati sportski model po prvi put je predstavljen s prstenom s dvobojnim gradacijskim keramičkim Cerachrom umetkom u crvenoj i plavoj boji na GMT-Master II modelu u čeliku te na Jubilee narukvici. Ono što je važno istaknuti za ovaj novitet je i potpuno novi Rolex mehanizam kalibra 3285. GMT-Master II su modeli poznati kao kozmopolitski satovi jer omogućavaju istodobno praćenje više vremenskih zona, zahvaljujući svom dvosmjerno rotirajućem prstenu. Osim modela u čeliku, novost su i modeli u kombinaciji čelika i Everose zlata te modeli u potpunosti u Everose zlatu.

Datejust 

datejust 31 278285rbr datejust 31 278288rbr datejust 36 126281rbr datejust 36 126283rbr

Ove godine noviteti Oyster Perpetual Datejust kolekcije čine redizajnirani modeli promjera kućišta 36 mm i 31 mm. Predstavljeni su s Rolex mehanizmima nove generacije te uz niz različitih brojčanika. Model veličine 31 mm istaknut je u kombinaciji u 18-karatnom Everose zlatu, što je posebna Rolex legura roza zlata. Dolazi optočen dijamantima koji su prisutni i na brojčaniku s leptirićima od sedefa.

Istaknut je model iste veličine i u žutom zlatu u kombinaciji s dijamantnim prstenom te malachite brojčanikom. Predstavljeni su i novi modeli veličine 36 mm u kombinacijama čelika i žutog ili Everose zlata.

Datejust modeli poznati su po svojoj bezvremenskoj eleganciji te predstavljaju karakteristične Rolex modele satova. Ova kolekcija poznata je kao najraznovrsnija jer nudi širok izbor brojčanika, a model se može maksimalno prilagoditi željama vlasnika, izborom veličine, materijala, tipa narukvice, kao i prstena.

Deepsea 

deepsea 126660 deepsea d-blue 126660

Rolex Deepsea još je jedan istaknuti sportski novitet sata, koji od sad ima poznati Rolex mehanizam 3235, oličje suvremene Rolex tehnologije. Novi model dolazi s redizajniranim kućištem već dobro poznate veličine 44 mm te širom Oyster narukvicom i kopčom. Ovaj model, promjera kućišta 44 mm poznati je Rolex ronilački sat, vodootporan do dubine od čak 3.900 m. Dostupan je u kombinaciji s crnim ili plavo-crnim brojčanikom, nazvanim D-Blue simbolizirajući plavetnilo mora i crninu dubina.

Day-Date i Yacht-Master 

day-date 40 228239 yacht-master 37 268655

Rolex Day-Date 40 u 18-karatnom bijelom zlatu s novim brojčanikom od meteorita s 10 dijamanata prvi je sat na svijetu s prikazom datuma i punog naziva dana u tjednu. Ispis dana u tjednu dostupan je na čak 26 jezika. Day-Date model najprestižniji je i najekskluzivniji sat iz Rolex kolekcije i oduvijek je predstavljao vrhunac Rolex umjetnost u izradi satova. Dostupan je isključivo u plemenitim metalima, 18-karatnom bijelom, žutom ili Everose zlatu te u platini.

Model Yacht-Master u Everose zlatu s Oysterflex narukvicom istaknut je s novim blistavim brojčanikom, u potpunosti optočenim dijamantima. Elegantan, sportski i cijenjen, Rolex Yacht-Master slavni je nautički sat koji predstavlja povlaštenu vezu Rolexa i svijeta plovidbe još od davnih 1950.-ih godina. Dostupan je u veličini od 40 mm te u manjoj veličini od 37 mm.

Novu kolekciju Rolex satova možete istražiti u butiku Mamić 1970, u centru Zagreba u ulici Frane Petrića 7.

mamic 1970 rolex zagreb hrvatska

 
Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 15:53

ledo-stipe-pletikosa-2Spremni dočekajte Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji uz neodoljivu navijačku poslasticu iz Leda - Prvak svijeta! Fenomenalan sladoled u obliku nogometne lopte skriva okuse vanilije i nugata prelivene kakao preljevom, a nije mu mogao odoljeti niti naš bivši nogometni reprezentativac. Legendarni vratar Stipe Pletikosa postao je tako nova zvijezda promotivnog spota s prigodnim sloganom „'Ko ti brani“.

„Svi smo mi odrastali uz Ledo sladolede, a i danas u njima svakodnevno uživamo tako da mi je velika čast biti dijelom ove priče. Jako volim Ledo sladolede, a tu ljubav prenio sam i na svog sina kojem je Prvak svijeta omiljeni sladoled ove sezone! Na snimanju je bilo odlično i siguran sam da nema boljeg rekvizita za bodrenje naše nogometne momčadi u Rusiji od ovog sladoleda“, izjavio je Pletikosa.

Kako ne bi sve ostalo samo na riječima, Prvak svijeta oduševit će vas s 10 genijalnih nagrada pa tako možda baš vi osvojite trening sa Stipom Pletikosom! A da stvar bude još bolja, uživanjem u ovom finom sladoledu možete osvojiti i druge zanimljive nagrade – Smart Ball, Hooverboard, PlayStation, dresove hrvatske reprezentacije ili navijačke majice. Sve što trebate je skupiti gravirane štapiće koji čine riječ „Hrvatska je prvak svijeta“ i neka od vrijednih nagrada može postati vaša.

Požurite stoga do najbliže Ledo škrinje po svoj Prvak svijeta. Neka i vas ponese navijačko ludilo jer svako pakiranje donosi navijačke tetovaže i boje za lice koje će dodatno zagrijati navijačku atmosferu dok pratite majstorije hrvatskih nogometaša na zelenom terenu.

 
Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 12:59

dukatino-1Dukat je organizirao drugo zadarsko izdanje biciklističke utrke Dukat Fit i Dukatino utrke za djecu. Veliki i mali ljubitelji vožnje bicikla pokazali su svoje umijeće pedaliranja na području Borika, a najbržim natjecateljima u trima Dukatino utrkama za djecu te utrci Dukat Fit za odrasle dodijeljene su nagrade Dukata i sportskog partnera Decathlona. Ovogodišnja utrka održala se pod pokroviteljstvom Grada Zadra pa ju je otvorio Ante Babić, zamjenik gradonačelnika, koji je i odvozio jedan krug oko Marine Borik.

„Zadar je grad sporta i rekreacije što je vidljivo i iz ulaganja u Športski centar Višnjik, gdje je Grad izgradio infrastrukturu za sve vrste rekreativnih sportova i gdje se dnevno rekreira do 3.000 ljudi. Bicikl kao prijevozno sredstvo nije samo koristan za čovjekovu fizičku aktivnost, već je i ekološki prihvatljiv, posebno u urbanim sredinama. Na nama je, stoga, da nastavimo graditi biciklističke staze te da u okviru svojih mogućnosti potičemo građane da što više bicikliraju. Hvala organizatoru što je odabrao Zadar i hvala svim mojim sugrađanima koji su se odazvali današnjoj biciklističkoj utrci. Bilo mi je veselje odvoziti krug uz njih“, izjavio je Ante Babić, zamjenik gradonačelnika Grada Zadra.

O samoj utrci, kao i o važnosti konzumacije proteina prije i nakon fizičke aktivnosti okupljene je informirao uvijek dobro raspoloženi voditelj Robert Zorić. Događanje je započelo trima Dukatino utrkama za djecu u kojima su oni najmlađi od 3 do 5 godina snage odmjerili na stazi dugoj 100 metara, dok su djeca od 6 do 8, odnosno od 9 do 12 godina biciklirali 1,2 kilometra. Odrasli natjecatelji vozili su četiri kruga po Boriku ukupne dužine 7,1 kilometar.

dukatino-2

„Prvo prošlogodišnje izdanje biciklističke utrke Dukat Fit i Dukatino utrke u Zadru dalo nam je vjetar u leđa i bilo glavnim motivom da i ove godine pokrenemo Zadrane svih uzrasta. Oni su još jednom pokazali koliko vole voziti bicikl te da kad si fit, zaista možeš sve, pa čak i pedalirati punih sedam kilometara“, izjavila je Kristina Klarić Rubčić, voditeljica Korporativnih komunikacija Dukata.

Nakon utrka sudionici su imali priliku osvježiti se proizvodima iz linije Dukat Fit. Riječ je o liniji funkcionalnih mliječnih proizvoda bogatih proteinima, koja objedinjuje devet proizvoda: mliječne proteinske napitke (okusi čokolada, vanilija, banana i kava), proteinske jogurte u bočicama (okusi tropsko voće-đumbir i jagoda-crveno voće) i čašicama (okusi šumsko voće i breskva-marakuja) te quark (natur svježi sir bogat proteinima), a koji su posebno pogodni za konzumaciju nakon fizičke aktivnosti.

Sedmo zagrebačko izdanje biciklističke utrke Dukat Fit održat će se već tradicionalno u rujnu na jezeru Jarun.

Više o utrkama dostupno je na www.dukatfit.hr

 
15 godina Jane: Nova komunikacijska platforma najpoznatije hrvatske vode PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 09:51

jana-novi-dizajn-1Pod sloganom „Duboko iznad svih“, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, u petak 18. svibnja predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače JANA voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

Poruke na boci u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom tisućljetnom putu voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvog onečišćenja. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom.

jana-novi-dizajn-5Kako bi dobili bolji dojam o položaju samog izvora i ljepotama svetojanskog kraja, za novinare je organiziran put u Goricu svetojansku i posjet Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnog okruženja iz kojeg potječe Jana bude potpun zasvirala i violončelistica Ana Rucner.

Tim povodom, uzvanicima se obratio Zvonimir Seki, Direktor marketinga Jamnice: „Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske".

"Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tijekom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako“, istaknuo je Seki.

jana-novi-dizajn-2 jana-novi-dizajn-3 jana-novi-dizajn-4
 
Franck predstavio dva nova okusa - Jubilarnu Intense i Jubilarnu Sensual PDF Print E-mail
Wednesday, 16 May 2018 13:25

franck-jubilarna-1Na današnjem događanju u kavani Johann Franck, u povodu 25. rođendana vakuumiranog pakiranja Franck Jubilarne kave poznate i kao Ciglica, predstavljena su dva nova proizvoda – Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual.

Franck Jubilarna kava prvi je put predstavljena 1972. te je ubrzo postala svojevrsna ikona. Svoj današnji specifični oblik, odnosno vakuumirano pakiranje, dobila je 1993. godine, što je omogućilo da mljevena kava dulje zadržava svježinu arome, a njen bogat i uravnotežen okus dobro je poznat već generacijama.

Franck je u povodu 25 godina Ciglice odlučio uvesti nove okuse kako bi svim zaljubljenicima Jubilarne kave omogućio širu paletu proizvoda koje mogu konzumirati u različitim prilikama. Razvoju novih okusa Jubilarne kave prethodilo je sveobuhvatno istraživanje preferencija potrošača tijekom 2017. godine, a rezultati su pokazali da 44% konzumenata mljevene kave najčešće uživa u Franck Jubilarnoj kavi.

„Jubilarna kava jedinstvena je kombinacija probranih arabica i robusta, a u razvoju dva nova okusa vrhunska sirovina bila nam je temelj kojim jamčimo prepoznatljivu kvalitetu naše kave u kojoj uživaju generacije istinskih ljubitelja kave. Naša želja je bila ponuditi im mogućnost izbora novih okusa, a godina u kojoj vakuumirano pakiranje poznato kao Ciglica slavi svoj 25. rođendan, idealna je prilika za to. Tako smo razvili dva nova okusa, Jubilarnu Sensual i Jubilarnu Instense“, izjavila je Vesna Mihatov, direktorica Istraživanja i razvoja i Nabave kave u Francku.

franck-jubilarna-2

Nove mljevene kave Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual kombinacija su vrhunskih arabica i robusta iz Srednje i Južne Amerike, Afrike i Azije. Jubilarna Intense moćna je kava čiji okus daje energiju i budi sva osjetila. Riječ je o moćnoj mješavini kava arabica i robusta, koje imaju prirodno prisutne note tamne čokolade i očaravajuće arome slatkastih začina. Njezin je intenzitet okusa 4.5 na ljestvici do 5, a svojim intenzivnim okusom sprema nas za sve izazove tijekom dana.

Jubilarna Sensual, kava baršunastog okusa, svojim čarobnim mirisom svaki puta izmami osmijeh na lice. Njezina nježna aroma idealna je za konzumaciju tijekom cijelog dana, u trenutcima kada nam je potreban odmor ili uz poslijepodnevno druženje s najbližima. Stvorena je mješavinom arabice i robuste uz izvorne arome mliječne čokolade i lješnjaka, dok se na skali jačine okusa do 5 našla na sredini s intenzitetom od 3.5. Među prvima su u novim okusima imali priliku uživati i poznati kavoljupci Marijana Batinić, Ivan Šarić i Korana Gvozdić.

 
Mömax stiže na hrvatsko tržište – i svijet je odmah ljepši! PDF Print E-mail
Wednesday, 16 May 2018 12:49

moemax-1Na hrvatsko tržište stiže #nestonovo – brend Mömax koji, pod sloganom „i svijet je odmah ljepši!“, nudi odličan i bogat asortiman za uređenje doma po povoljnim cijenama. Mömaxov koncept ponude zasniva se na kreativnom dizajnu, jednostavnosti i udobnosti te praćenju svjetskih trendova.

„Mömax kupcima nudi pristupačna i moderna rješenja za uređenje prostora, u skladu s njihovim individualnim potrebama i životnim stilom. Sretni smo što ćemo kupcima ponuditi više mogućnosti, fantastičan izbor i povoljne cijene koje omogućavaju da svoj dom transformirate za čas! Pristupačna i atraktivna rješenja koja Mömax nudi obuhvaćaju proizvode za uređenje dnevnih i spavaćih soba, kuhinja, kupaonica, blagovaonica, ureda, predsoblja, soba za bebe, djecu i mlade, za uređenje vrta, širok izbor svjetiljki, razne komade namještaja, ukrasne i tekstilne proizvode, kao i one za kućanstvo“, izjavila je Martina Perić, voditeljica marketinga Mömaxa.

Kao najavu dolaska u Hrvatsku, Mömax je u organizaciji i vodstvu voditeljice marketinga Martine Perić organizirao put u Graz na kojem su odabrani novinari, influenceri i blogeri bili u posjetu poslovnici, kako bi se bolje upoznali s brendom i onime što on nudi. Osim ugodnog druženja na izletu, u poslovnici u Grazu upoznali su se s čarima ponude austrijskog Mömaxa i dobili dojam što ih uskoro očekuje u Zagrebu.

„Poslovnica u Zagrebu otvara se 13. lipnja na lokaciji Slavonska avenija 106 i to je 66. poslovnica Mömaxa koji ove godine slavi 15. godina postojanja. Kupce na dan otvorenja očekuju posebne pogodnosti i veselimo se njihovom dolasku u što većem broju jer smo sigurni da će se oduševiti. U sljedeće dvije godine planiramo otvoriti još jednu poslovnicu u Zagrebu i u nekoliko većih gradova u Hrvatskoj“, dodala je Martina Perić.

moemax-2  moemax-3  moemax-4 

Mömax je pokrenut 2002. godine, a u vlasništvu je austrijske grupacije XXXLutz. Jedinstven austrijski koncept trgovine namještaja od samog početka za cilj ima oduševiti kupce i unijeti novitete - tada na početku na austrijsko tržište, a ubrzo se koncept pokazao iznimno uspješnim i proširio se na okolna tržišta. Svaka od poslovnica prostire se na 5.000 – 8000 m2 i nudi rješenja za sve one koji žele biti u trendu i koji žele zanimljive novitete za uređenje doma i vrta. Ono što kupce očekuje također su i diskontne cijene, timovi prodavača koji za kupce rade kreativno savjetovanje i planiranje, a 3D program za izradu po mjeri pomaže u izradi i dizajniranju kuhinja. Više na moemax.com, a od 12.6. i na moemax.hr!

 
U svibnju se obilježava Svjetski dan hummusa PDF Print E-mail
Monday, 14 May 2018 15:54

hummus-day


Svi obožavatelji hummusa reći će kako je riječ o najboljem namazu na svijetu. Ovo tisućljetno jelo, nastalo od slanutka i sezama uz dodatak mediteranskih začina, toliko je popularno, da je već dobilo i svoj dan. Svjetski dan hummusa globalno se obilježava 13. svibnja, a slavi se i u Hrvatskoj, i to treću godinu zaredom, zahvaljujući Sani delikatese, Konzumu, mnogim renomiranim partnerima i, onima najvažnijima - brojnim ljubiteljima hummusa.

Iako potječe s Bliskog Istoka, hummus u posljednje vrijeme uvelike osvaja i zapadnu kulturu, a obožavaju ga i hrvatski potrošači. Osim što ima neodoljiv okus, također je izuzetno hranjiv i zdrav. Ima izvrsne nutritivne vrijednosti, niski glikemijski indeks, ne sadrži masnoće životinjskog porijekla, kolesterol, ni hidrogenirane biljne masti te ima optimalan omjer bjelančevina, ugljikohidrata i zdravih biljnih masnoća. Jesti hummus zato znači prepustiti se zdravom užitku i ujedno najboljem namazu na svijetu koji se može koristiti kao ukusni namaz na kruhu, dodatak salatama, kao dip za grickalice ili u pripremi raznih jela.

Hummus kao namirnica postao je toliko popularan, da je dobio i svoj dan, koji se na svjetskoj razini obilježava 13. svibnja, pa tako i u Hrvatskoj. Svjetski dan Hummusa pokrenut je 2012. godine od strane dvoje zaljubljenika u hummus, koji su svoje uživanje u ovom fantastičnom namazu odlučili podijeliti sa svijetom, a njihov globalni događaj dosad je dosegnuo preko 10 milijuna ljudi iz 40-ak zemalja. Kod nas ga treću godinu zaredom organizira i obilježava Sana, najpoznatiji brand hummusa u Hrvatskoj, koji svoje slasne namaze želi približiti što većem broju ljubitelja ukusne hrane i zato ovog mjeseca planira niz aktivnosti i događanja kojima svibanj pretvara u mjesec uživanja u hummusu.

Da obožavatelja hummusa u Hrvatskoj ima sve više svjedoči i nagrada za "Odabrani proizvod godine" koji je prema ocjeni potrošača osvojio upravo Sana hummus, koji možete pronaći u pet okusa na zadovoljstvo svačijeg nepca, a to su: hummus classic, hummus sa zrnima slanutka, s čilijem, sa zelenom paprikom i s bučinim sjemenkama.

"Želimo predstaviti Sana hummus u pet različitih fantastičnih okusa, od blagog do pikantnog. Hummus je zaista više od namaza i Sana želi omogućiti što širem krugu ljudi da ga probaju i zavole. Sretni smo što su se i ove godine u uživanje u hummusu uključili naši partneri (Hoteli Park Plaza Histria i Arena, Pula, Hoteli Valamar, Restoran Roko Opatija, Hotel D-Resort, Šibenik, Rizzo bar, Split, Vine bar D-vino, Dubrovnik, Gradska kavana Dubrovnik itd.) koji će hummus nuditi na različite načine. Ovom prilikom pozivam sve ljubitelje hummusa, ali i one koji taj globalno omiljeni namaz još uvijek nisu imali prilike probati, da nam se pridruže na zanimljivim događajima koje smo organizirali", navodi Silvija Repić iz Sana delikatesa.

Kako se uključiti:

  • pridružite nam se na događajima i/ili
  • pripremite jela s hummusom u mjesecu svibnju kada se slavi Svjetski dan hummusa
  • na društvenim mrežama istaknite da obilježavate Svjetski dan hummusa (#sanahummus #hummuslover #hummusday)
  • označite mjesto/restoran/hotel na karti http://hummusday.com/hummus-map/
  • pošaljite nam fotografije jela koja ste pripremili s hummusom ili način na koji ste hummus servirali, mail: info@sana-delikatese.hr
 


Page 4 of 124