• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Održan 4. GRAWE noćni maraton PDF Print E-mail
Tuesday, 29 August 2017 13:50

Četvrtu godinu zaredom, na Bundeku je u nedjelju održan pravi „party“ pod zvijezdama. Rekordan broj od 2.000 trkačica i trkača trčalo je ove godine dugo iščekivani GRAWE noćni maraton pod sloganom „Uhvati mjesec“ za djecu rođenu sa srčanim manama. Iza ove vesele sportske priče stoji inicijativa PoKRENI koja se održava već treću godinu, a koja za cilj ima motivirati ljude da se poKRENU ili da poKRENU nekoga u svojoj blizini tko nikada nije trčao kako bi se podigla svijest o važnosti kretanja i usvajanja zdravih životnih navika koji su temelj za kvalitetniju budućnost svakog pojedinca.

„Izuzetno smo ponosi što je ove godine na GRAWE noćnom maratonu startalo skoro 2.000 trkača koji za nas nisu samo dio ove utrke, već i inicijative PoKRENI i koji su svojim primjerom bili spremni učiniti pozitivnu promjenu za sebe ili za one koji će se tek poKRENUTI. Jako nas veseli vidjeti da ova utrka raste iz godine u godinu što je samo dokaz kako ljudi sve više brinu o svojem zdravlju “, rekao je Igor Pureta, predsjednik Uprave GRAWE Hrvatska.

Važnost ove inicijative prepoznali su i Grad Zagreb, Ministarstvo zdravstva te Središnji državni ured za šport kao pokrovitelji projekta PoKRENI i utrke GRAWE noćni maraton. Predsjednik Zagrebačkog športskog saveza Nikola Dragaš i prim. Vera Katalinić-Janković, dr.med, pomoćnica ministra zdravstva svojim su dolaskom na GRAWE noćni maraton dodatno dali podršku svim trkačicama i trkačima na startu prve utrke.

Kao i svake godine inicijativa PoKRENI ima i dobrotvorni karatker jer su brojni trkači diljem Hrvatske i zaposlenici osiguravajućeg društva GRAWE d.d. prikupljali kilometre za Udrugu Veliko srce malom srcu. Do sada je prikupljeno nešto više od 270.000 kilometara, a ove prikupljene kilometre je GRAWE Hrvatska je na noćnom maratonu uručila Udruzi Veliko srce malom srcu kroz donaciju od 100.000 kuna.

„Hvala svakom od 1100 trkača koji su poklonili svoje kilometre, ali veliko hvala i našim dragim zaposlenicima pred koje smo također stavili veliki izazov. Svi koji su sudjelovali u ovom projektu pokazali su da razumiju potrebe najmlađih u našoj zajednici i da su spremni učiniti više kako bi njihov život bio što sličniji našem. Svi smo pokazali koliko veliko srce imamo i da ga nesebično dijelimo s malim srcima kojima je pomoć najpotrebnija“, rekao je prilikom predaje donacije Udruzi Veliko srce malom srcu Igor Pureta, predsjednik uprave GRAWE Hrvatska.

Aktivnosti u sklopu inicijative PoKRENI, pa tako i prikupljanje novih kilometara nastavljaju se i dalje jer nova godina do sljedećeg, petog GRAWE noćnog maraton donosi i nove sportske izazove, a sve to kako bi iskoristiti trkačke korake da što glasnije šalju poruku o važnosti kretanja u rastu i razvoju, u životu i u borbi s pojedinim zdravstvenim izazovima.

grawe maraton

 
Badel1862 drži primat u svijetu kvalitetnih pića PDF Print E-mail
Monday, 28 August 2017 11:23

badel-kokteliNajprestižnije natjecanje najboljih vina i alkoholnih pića u svijetu International Wine and Spirit Competition (IWSC) održalo se nedavno po 48. put, a tvrtka Badel1862 i ove godine dobila je brojne nagrade za kvalitetu svojih renomiranih proizvoda koji u svijetu imaju odlične ocjene. Prijave na ovo natjecanje stižu iz gotovo 90 zemalja diljem svijeta, a svaki se uzorak ocjenjuje prema vrsti svoje klase koju ocjenjuje 400 globalnih stručnjaka u procesu koji traje 7 mjeseci.

Na natjecanju je Korlat Aronija nagrađena kao superiorni primjer kvalitete koji postavlja standarde u svojoj kategoriji s osvojenih čak 93 bodova od ukupno 100. Korlat Aronija osvojila je Gold outstanding award koji predstavlja najprestižniju nagradu za kvalitetu. Korlat Šipak i divlja ruža osvojila je srebro kao i Korlat Loza Barrique, dok su Medica s propolisom i Travarica Barrique osvojile brončanu nagradu kvalitete na istom natjecanju. Pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri od samog početka osvajaju nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima. Korlat rakije i likeri posljednjih godina napravile su zaokret na tržištu rakija i likera nudeći izuzetne kombinacije okusa.

Kroz bogatu liniju od 5 rakija i likera za svačiji ukus može se pronaći idealan okus koji spaja savršene sastojke, najmodernije načine proizvodnje i neprikosnoveno umijeće stvaranja najboljih pića u Hrvatskoj koji osvajaju svijet. Na istom natjecanju, Badelova premium vodka Svarog dobila je Silver outstanding nagradu u kategoriju Vodke za vrhunsku kvalitetu. Svarog je trostruko destilirana vodka koja je proizvedena od vrhunskih sastojaka i s izvorski čistom hrvatskom vodom najboljim metodama filtracije. Premium vodka Svarog prošle godine svečano je predstavljena u novom, redizajniranom pakiranju i premium izdanju, koje je već svjetski prepoznato.

Uz jasnu strategiju razvoja usmjerenu na jačanje premium segmenta te bogat i jedinstven portfelj proizvoda vrhunske kvalitete i dugovječnih brandova tvrtke, Badel1862 se na tržištu diferencirao po kvaliteti koja je prepoznata i van granica Hrvatske i regije.

 
Gavrilović nagrađuje: Pripremi 'Emoji remek jelo' i osvoji vrijedne nagrade PDF Print E-mail
Friday, 04 August 2017 16:18

Kako u životu tako i u svijetu Gavrilovića, postoji popularna ekipa koja plijeni pozornost i osvaja na prvu. Omiljene paštete, hrenovke, šunke u ovitku te posebne i pileće ekstra kobasice u srcima su mnogih gurmana. Koliko je ta veza neraskidiva i ne poznaje granice pokazuje nova Gavrilovićeva kampanja "Zagrizi Gavrilović, doživi emociju" koja, inspirirana novim ljetnim hitom «Emoji film», oživljava emotikone iz mobilnih telefona na pakiranjima popularne Gavrilovićeve ekipe. A uz njih ne ide samo sjajan okus i dobro raspoloženje već i vrijedne nagrade za vjerne kupce u sklopu nedavno završene SMS nagradne igre "Gavrilovićevih 5 za Emoji svijet" koja je upravo dobila svoj nastavak na društvenim mrežama.

Nagradna igra "Emoji remek jelo"

Sve do 3. rujna imate priliku pokazati svoju kreativnost u pripremi omiljenog sendviča ili nekog drugog specijaliteta uključujući Gavrilovićeve emoji proizvode. Kamerom ovjekovječite svoje remek jelo i sastojke od kojih je jelo pripremano, među kojima mora biti vidljiv barem jedan emoji proizvod. Fotografiju objavite na svom Facebook profilu, kao "javno", uz hashtag #GavrilovicEmoji. I ne propustite priliku za osvajanje nagrada jer svaki tjedan se biraju dva natjecatelja koji po broju lajkova ili odabiru Gavrilović žirija dobivaju PlayStation 4Pro s računalnom igrom FIFA 2017 ili popularni Hoverboard.

Najbolji emoji kuhar bit će obaviješten od strane administratora Facebook stranice Gavrilović u roku 5 radnih dana od završetka natječaja svakog tjedna pri čemu će dobitnik ustupiti osobne podatke te dogovoriti s administratorom način preuzimanja nagrade.

emoji

 
JumpingClay – jedinstvena glina za učenje kroz igru PDF Print E-mail
Thursday, 03 August 2017 17:20

jumpingclay-1U povodu obilježavanja godine dana od dolaska poznatog svjetskog brenda JumpingClay na hrvatsko i regionalno tržište te otvorenja prve interaktivne trgovine u Zagrebu, brend JumpingClay je odlučio razveseliti djecu u Kliničkom bolničkom centru Sestre Milosrdnice sa svojom jedinstvenom glinom koja razvija dječje potencijale kroz učenje i igru.

JumpingClay glina, poznata kao najlakša i najmekša na svijetu, izuzetno pogodna za modeliranje, tako je dospjela u ruke djece koja ljeto, nažalost, provode u bolnici. Uz prisustvo moderatorice Anđe Marić, koja je pročitala nekoliko ulomaka iz svoje knjige „Afra“, koja govori o samopouzdanju, prijateljstvu i prihvaćanju različitosti, okupljena su djeca dobila na dar prigodne JumpingClay pakete.

„Kad sam prije godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htjela sam igru i zabavu među djecom, ali i ostalim dobnim skupinama, učiniti drugačijom i zanimljivom. Cilj je ovog posjeta i druženja u bolnici bio dovesti igraonicu djeci te ih, makar na trenutak, odvesti na neko vedrije mjesto, mali svijet mašte u kojem mogu biti ono što jesu – djeca čiji osmijesi predstavljaju najveću sreće i zadovoljstvo“, izjavila je Nediljka Dokozić, vlasnica JumpingClay franšize u Hrvatskoj.

Prostorija za druženje djece u bolnici ukrašena je veselim i šarenim glinenim likovima izrađenim od posebne JumpingClay gline, a za djecu je bila organizirana i interaktivna radionica tijekom koje su se, uz stručno vodstvo zaposlenika JumpingClaya, mogli okušati u izradi različitih maštovitih kombinacija. Djeca su sa znatiželjom pristupila ovoj veseloj igri, okušavajući se tako u izradi različitih formi uz savršeni materijal JumpingClay gline koju karakterizira elastičnost i bogata paleta boja, kao i prirodno sušenje. U opuštenoj atmosferi prostorije za druženje, djecu je JumpingClay glina odvela na magično putovanje u kojem su izrađivali vlastite igračke i barem nakratko oživjeli svijet mašte.

jumpingclay-2 jumpingclay-3 jumpingclay-4

Upotreba JumpingClay gline s kojom se rado igraju djeca, ali i odrasli, potiče inovativnost, pospješuje koncentraciju te razvija samopouzdanje, inteligenciju i umjetničke vještine. „Zahvaljujem svima koji su sudjelovali u ovoj hvalevrijednoj akciji. Sretan sam što je sve prošlo u najboljem redu, pogotovo zbog naših malih pacijenata koji su u ovome najviše uživali“, istaknuo je prof. dr. sc. Miroslav Harjaček, pedijatar, predstojnik Klinike za pedijatriju KBC-a Sestre Milosrdnice.

Uz Mangold d.o.o., zastupnika za JumpingClay Master franšizu za Hrvatsku, partneri su na ovom projektu i njemački brendovi Sterntaler, Goki te Feuchtmann GmbH; Mozaik knjiga – jedna od vodećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj, Maraska d.d., koja je djecu obradovala sokovima čija su pakiranja ukrašena Disneyjevim likovima, te tvrtka Pravo Zdravo d.o.o. iz Zmijavaca, koja se bavi proizvodnjom prirodnih i zdravih sokova od voća i povrća.

Više o JumpingClay glini i radionicama saznajte na jumpingclay.hr.

jumpingclay-5

 
Festivalska edicija Jane za mjesto najluđe zabave u Europi PDF Print E-mail
Monday, 31 July 2017 12:09

jana festivali 3U povodu 25. obljetnice Sziget Festivala i pete godine suradnje Jana je predstavila limitiranu festivalsku ediciju – Jana Sziget. Najbolja zabava i ovog je ljeta svoj dom pronašla u Budimpešti. Na „Otoku slobode“ usred mađarske metropole već se tradicionalno okupljaju zaljubljenici u vrhunsku glazbu, čije će boje ove godine braniti imena kao što su Pink, PJ Harvey, Rita Ora, Jamie Cullum, Wiz Khalifa, Major Lazer, Kasabian i još stotinjak drugih umjetnika s vrha glazbenih ljestvica. No, ime koje je na Szigetu već zasigurno dobro poznato je i Jana voda s porukom, koja je petu godinu zaredom službena voda festivala, a za ovo izdanje festivala napravljena je i limitirana festivalska edicija Jana Sziget, koja se može kupiti samo na festivalu.

Peta obljetnica za Janu ujedno je će biti i 25. obljetnica Szigeta, koji je proteklih godina bio proglašen najboljim glazbenim događanjem u Europi i koji je tijekom četvrt stoljeća postao sinonim za neponovljivo glazbeno iskustvo te se u mjesecima koji obiluju glazbenim događanjima istaknuo kao apsolutni broj jedan u ponudi glazbenih festivala. Tim povodom Jana je predstavlja novu ediciju Jana Sziget, čije bočice na prvi pogled prenose pozitivnu energiju tisuće sudionika sa svih strana svijeta ujedinjenih u ljubavi prema glazbi.

jana festivali2Šarenilo nove Janine etikete najbolja je pozivnica za Sziget jer, osim odlične atmosfere, kao službena voda festivala jamči i dobrodošlo osvježenje u vrućim ljetnim noćima. Plesanje uz ritmove vodećih svjetskih umjetnika lakše je uz blagotvorni učinak prirodne negazirane mineralne vode Jana, čiji savršeno izbalansiran mineralni sastav s istaknutim omjerom kalcija i magnezija okrepljuje i vraća energiju.

Osim glazbenih nastupa, program Szigeta u periodu od 9. do 16. kolovoza sadrži i dodatne sadržaje, kao što su spektakularne vizualne instalacije, stand up nastupi poznatih komičara te kazališne i plesne predstave.

No, bez obzira na to kojem glazbenom žanru ili vidu umjetnosti bili naklonjeni, Jana voda s porukom tu je za svakoga. Stoga, prepustite se atmosferi iščekivanja i posjetite Sziget Festival te uz novu ediciju Jane u odličnom raspoloženju dočekajte glazbeno događanje o kojem ćete još dugo pričati.

 
Talijanski espresso u svemiru PDF Print E-mail
Monday, 31 July 2017 11:02

marco lavazzaNema života u svemiru bez espressa. Kava je protagonistica misije VITA (talijanska riječ za 'život' i akronim koji znači "vitalnost, inovativnost, tehnologija, sposobnost") koja je Paola Nespolija i članove njegove posade dovela na Međunarodnu svemirsku postaju.

Nakon dolaska, astronaute je dočekao 100%-tni talijanski proizvod: inovativni ISSpresso aparat za espresso u kapsulama kojeg su kreirali Argotec i Lavazza u javno-privatnom partnerstvu s Talijanskom svemirskom agencijom. Aparat je ugrađen Node 1/Unity modul svemirske postaje 3. svibnja 2015. tijekom misije Futura, što je Samanti Cristoforetti omogućilo da popije prvi espresso u stanju mikrograviteta u povijesti. Partnerstvo s Talijanskom svemirskom agencijom, koja je koordinirala eksperiment, omogućilo je transport aparata do Međunarodne svemirske postaje, a zatim je, zahvaljujući sporazumu sklopljenim s NASA-om, agencija uspjela osigurati trajni ostanak ISSpresso aparata u orbiti.

Astronautkinja Europske svemirske agencije Samantha Cristoforetti predala je palicu Paolu Nespoliju, astronautu na svom trećem letu koji je posljednjih mjeseci u Argotecovim istraživačkim i razvojnim laboratorijima u Torinu naučio sve tajne ISSpresso aparata s različitih aspekata, od tehničkih pojedinosti do praktične upotrebe.

isspresso111"Osobito smo ponosni što po drugi put talijansku umješnost odvodimo izvan Zemljine atmosfere kao dio ambicioznog projekta ostvarenog s Argotecom a utemeljenog na tehničkom znanju i kreativnosti", komentirao je Marco Lavazza, potpredsjednik Lavazza grupe.

"Ova inicijativa predstavlja još jedan korak u našem putovanju kroz inovacije. Talijanski naziv svemirske misije VITA lako se povezuje s jednako priznatim međunarodnim simbolom Italije, espressom. Ovo je još jedan dokaz da imamo savršen recept: strast, kvalitetu i želju za stalnim inovacijama, što nam pomaže da ostanemo ispred trendova. Zanimljivo je da je A Modo Mio mješavina u kojoj će astronauti uživati u svemiru ista ona koja je dostupna kupcima u njihovim domovima."

Nakon 27 mjeseci u svemiru na 400 kilometara iznad Zemlje, ISSpresso aparat - istinsko tehnološko i inženjersko čudo - omogućit će još jednom talijanskom astronautu da uživa u savršenom espressu u svemiru, baš kao kod kuće. Aroma je ista zahvaljujući nježnom, uravnoteženom okusu koji osiguravaju Lavazza kapsule: krema i kava nisu pomiješane kao što su na Zemlji, već su međusobno odvojene, a tradicionalnu šalicu za espresso zamjenjuje posebna vrećica iz koje se pije. ISSpresso aparat može skuhati kavu u ekstremnim uvjetima u kojima se načela tekućine potpuno razlikuju od onih na Zemlji.

Međutim, postupak pripreme je isti: krajnja praktičnost i jednostavnost za espresso u kojem se u ovom slučaju uživa pijenjem kroz slamku. ISSpresso aparat zadovoljava stroge zahtjeve kompatibilnosti koje je NASA odredila za sustave koji se već nalaze u letjelici, zajedno s onima s kojima astronauti stupaju u interakciju. Aparat također ima inovativni uređaj koji omogućuje čišćenje linije za točenje kave.

David Avino, izvršni direktor tvrtke Argotec, komentirao je: "Uz užitak kave, upotreba ISSpresso aparata Paola Nespolija omogućit će nam istraživanje fizičkih fenomena u orbiti koji se ne mogu replicirati na Zemlji. Zahvaljujući ovom sustavu, već smo patentirali inovativne tehnologije za uklanjanje naslaga kave i vode koje generiraju aparati na Zemlji, čime se smanjuje potrošnja vode do 30%. Sinergija s Lavazzom na taj način nam je pomogla u rješavanju izazovnog znanstvenog i inženjerskog problema od međunarodnog interesa, što nam daje daljnji poticaj za naše eksperimente."

 
Stigle omiljene kozmetičke maske svjetskih blogerica PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 15:30

catsU Hrvatskoj su od srpnja dostupne inovativne IROHA Nature kozmetičke maske za lice u maramici koje u samo 15 minuta jamče profesionalne rezultate. Namijenjene su modernoj ženi koja živi užurbanim i aktivnim životnim stilom. Urbane i osviještene žene diljem svijeta, ali i beauty blogerice, prepoznale su iznimnu učinkovitost i praktičnost IROHA maski za lice koje imaju moć transformacije umorne i dehidrirane kože. Sadrže snažne prirodne ekstrakte i serume za intenzivnu njegu i regeneraciju, ali i inovativne sastojke poput aktivnog uljena za potpuni detox učinak.

Učinkovite njegujuće formule kozmetičkih maski ne sadrže paraben. Maske za lice IROHA Nature uključuju detox maske za lice u maramicama, maske za njegu stopala, anti-age trake za područje oko očiju i trake za čišćenje nosa te liniju za muškarce. Inovativne IROHA Nature kozmetičke maske dostupne su po pristupačnim cijenama u odabranim poslovnicama Mullera i dm-a.

Više informacija dostupno je na linku http://www.pampero.hr/brandovi/iroha-nature/

Facebook: www.facebook.com/iroha.nature.croatia
Instagram: www.instagram.com/irohanature 

 
Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 10:33

franck-capuccino-1Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu. Uz ponudu vrhunskog espressa koju pripremaju Franckovi majstori baristi, ovih vrućih dana posebno je popularno već omiljeno ljetno osvježenje iz tvornice inovativnih ideja i vrhunskih napitaka – hladne varijante bogatih okusa Franck cappuccina.

U Franck cappuccinima posjetitelji turnira su mogli uživati svaki dan u Social Areni, a ovom ljetnom osvježenju nije odoljela ni modna dizajnerica Matija Vuica koja je u Umagu predstavila novu modnu kolekciju spring/summer 2018. pod nazivom Atlantida.

franck-capuccino-3

Neodoljivo izdanje prepoznatljivih Franck cappuccina dolazi u vidu ledenih i maštovitih kombinacija za savršeno ljetno osvježenje koje možete naručiti u kafićima ili pripremiti kod kuće. Birati možete između mnoštva okusa: Classic, Čokolada, Vanilija, Irish Cream, Cappuccino bez kofeina te Kokos i bijela čokolada, a tu je i fini Bananacino bez kave za one najmlađe.

Ovoga ljeta uživajte i vi uz Franck cappuccina i posebne recepte koje su osmislili Franckovi baristi za čisti užitak i osvježenje tijekom vrućih ljetnih dana. Recepte za maštovite kombinacije kao što su Sweet Coconut Ice Cappuccino, Boozy Vanilla Ice Cappuccino i Creamy Banana Shake pronađite na franck.eu.

 


Page 5 of 114