• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Tvrtka adidas otvorila najveću trgovinu u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Thursday, 14 December 2017 15:25

adidas-shop-1Svjetski proizvođač sportske odjeće i obuće - adidas, otvorio je jučer u samom centru Zagreba vrata nove Kuće kreatora – mjesta namijenjenog svim sportašima bili oni profesionalci ili amateri. Novu trgovinu, najveću u Hrvatskoj te jednu od najvećih na području južne Europe službeno je otvorio adidasov dugogodišnji ambasador Ivan Rakitić, a otvorenje je obilježio spektakularan laserski show.

adidas-shop-5Program otvorenja vodila je Ida Prester, a odličnu atmosferu uzvanicima je osigurao DJ Chill uz plesače plesne skupine Atomic Dance Factory.

Posjetitelji, među kojima su bili i Nevena Rendeli, Slavko Sobin, Ogi Antunac i Matea Matošević imali su priliku istražiti tri interaktivne zone Nove adidas kuće kreatora. U nogometnoj Predator zoni imali su se priliku družiti s Ivanom Rakitićom, Antom Ćorićom, Domagojem Antolićem, Danijem Olmom, Amirom Rrahmanijem i Janom Lecjaksom te istražiti svijet nogometnog Predatora.

adidas-shop-6U running zoni zainteresirani su uz pomoć adidas runnersa mogli iskusiti trčanje uz VR tehnologiju dok su u trening zoni mogli vježbati uz Wii konzolu pod vodstvom trenerice i nutricionistice Marije Andrijašević te trenerice i lifestyle blogerice Petre Škode Štrok. Event otvorenja začinila je i poznata hrvatska likovna umjetnica Marina Mesar OKO koja je posebno povodom otvorenja adidas trgovine napravila ilustraciju koja će kreativno nadopuniti Originals kutak u trgovini.

Nova Kuća kreatora u potpunosti je posvećena sportu. Riječ je o mjestu u kojem svi zainteresirani mogu saznati sve što ih zanima vezano uz sportsku opremu i prepoznatljiv adidasov urbano-modni izričaj. Na prvom katu nalazi se ponuda za žene i djecu dok je drugi kat posvećen muškarcima. U novoj trgovini, kupce očekuje bogat asortiman koji uključuje preko 1200 adidas artikala iz raznih kategorija poput nogometa, trčanja, treninga i neizostavnog Originalsa.

adidas-shop-2 adidas-shop-3 adidas-shop-4

Više informacija na: www.instagram.com/adidashrvatska

 
Zona Vital - sve što je potrebno za zdrave blagdanske odluke PDF Print E-mail
Thursday, 14 December 2017 11:05

oktal-pharmaOktal Pharma jučer je u u šarmantnom zagrebačkom Kim's Coffeeu uz pjesmu, s igračima Cibone i s nezaobilaznim Djedom Božićnjakom dočekala urednike i novinare i zahvalila im na ovogodišnjoj potpori.

„Linija proizvoda Zona Vital nastala je i razvija se osluškivanjem i predviđanjem potreba kupaca. Zaista je nastala s puno ljubavi i iz srca. Bio je ovo veliki poslovni iskorak i izazov, s obzirom na to da je riječ o liniji proizvoda koju su kreirali naši stručnjaci i zahvalni smo da ste i vi novinari, ali i tržište prepoznali Zonu Vital kao odličan doprinos očuvanju zdravlja. Prepoznao nas je i KK Cibona čiji smo ponosni sponzor. Kupci prepoznaju trud i rad uložen u naše proizvode, a to je ono što nam je najvažnije“, izjavila je Daniela Hočevar, mr.sci. voditeljica odjela, iz Oktal Pharme.

Linija proizvoda Zona Vital

Proizvodi Zona Vital se kontinuirano razvijaju, a Oktal Pharma ulazi u segmente u kojima do sada nije bilo moguće očekivati prirodne proizvode.

Zonu Vital čini 5 skupina proizvoda. Jedna skupina brine o zdravlju srca i krvnih žila, a druga je dobrodošla trudnicama i bebama. Za svakodnevnu brigu o zdravlju, općem stanju organizma i energiju namijenjena je treća skupina. Tu je i četvrta skupina proizvoda za zdravlje živčanog sustava. Peta je skupina namijenjena probavnim organima.

No, to nije sve, poručuju iz Zone Vital. Primarni cilj Zone Vital je kontinuirani razvoj u suradnji s kupcima koji sudjeluju u kreiranju novih proizvoda. Dojavite im kakve proizvode želite i to na mail info@zonavital.hr. Više o Zoni Vital možete saznati na web stranici, na Facebook stranici te na Instagramu.

***

Oktal Pharma osnovana je 1992. godine u Zagrebu, te je vrlo brzo prerasla u jednu od vodećih nacionalnih veledrogerija u Republici Hrvatskoj. Danas Oktal Pharma posluje u cijeloj regiji i zastupa preko 30 zapadnoeuropskih i američkih tvrtki i kontinuirano širi svoje poslovanje, imajući neprekidno u fokusu potrebe kupaca.

 
Sirela otkriva idealnu kombinaciju sireva i vina za blagdane PDF Print E-mail
Thursday, 14 December 2017 11:00

sirela-combo

Svi koji znaju uživati u hrani i kvalitetnoj kapljici složit će se kako kombinacija sira i vina predstavlja vrhunski gastronomski doživljaj. Međutim, uz raznoliku ponudu sireva i vina na tržištu mnogi se često pitaju kako odabrati savršeno vino uz njihov najdraži sir. Kako bi svima olakšala izbor, bjelovarska Sirela je za nadolazeće blagdane odlučila sljubiti neke od svojih najfinijih sireva s vrhunskim hrvatskim vinima, ali na jedan malo drugačiji način.

U suradnji s kolektivom Taste of Croatia izabrana su ponajbolja vina hrvatskih vinara koja u limitiranoj verziji nose naziv nekih od Sirelinih sireva – i to upravo sira koji najbolje odgovara određenom vinu.

Tako ove blagdane Cattunarov Terran iz 2013. godine nosi naziv Ribanac, i sljubljuje se pogađate – najbolje sa Sirelinim Ribancem. Limitirana serija Medeine Malvazije iz 2016. godine ove blagdane nosi naziv Trapist, dok će se  Provićev Merlot iz 2013. godine ove blagdane tražiti pod imenom Sirelinog Malog gorskog sira.

Limitiranu ediciju sljubljenih Sirelinih sireva Ribanca, Trapista, Podravca, Pašnjaka i Malog gorskog te President Brieja i vina možete pronaći u zagrebačkoj vinoteci Vintesa do kraja ove godine, na adresi Vlaška 63, a više o ovom blagdanskom sljubljivanju sireva i vina pronađite na www.sirevi.hr

 
Jaguar E-Pace predstavljen javnosti na terasi hotela Esplanade PDF Print E-mail
Wednesday, 13 December 2017 13:11

jaguar-1Tvrtka Wallis Adria predstavila je Jaguar E-Pace, prvi Jaguarov kompaktan SUV koji na tržište dolazi u siječnju 2018. godine. Na otmjenoj terasi hotela Esplanade, postavljen je tom prigodom Jaguar E-Pace, kojeg su prolaznici već mogli primijetiti te će biti postavljen do ponedjeljka, 18.12.

Jaguar-E Pace premijerno je predstavljen u Londonu, a za tu je prigodu izveden najveći luping ikada, tijekom kojeg se E-Pace impresivnim skokom od 15,3 metra, uz uzdužnu rotaciju od 270 stupnjeva, upisao u Guinessovu knjigu rekorda. Upravo je po uzoru na taj rekord Jaguar E-Pace u kupoli na terasi hotela Esplanade postavljen tako da odaje dojam spektakularnog trenutka zaokreta, ne bi li se istaknula tradicionalna dinamika vožnje koju Jaguar pruža i po kojoj je naširoko poznat u krugovima ljubitelja limenih ljubimaca.

jaguar-2Jaguar E-Pace je kompaktni SUV, a kao svaki Jaguar, on je prije svega sportski automobil dizajniran za svakodnevni život. Odlikuje ga jedinstvena kombinacija vrhunskog izgleda, agilnosti i dinamične vožnje. Karakteristike su palete automobila E-Pace stimulirajuća vožnja za sva osjetila, suvremena ručna izrada koja se ocrtava u visokokvalitetnim materijalima i modernom dizajnu te svakodnevna praktičnost.

Premium SUV s pet sjedala spaja dizajn i performanse sportskog stila iz Jaguarove game vozila s prostranim i praktičnim automobilom koji ima pogon na sva 4 kotača. Napredna dinamika vožnje i izvanredna profinjenost model E-Pace čine automobilom koji je u potpunosti prilagođen vozaču.

Vanjski dizajn naglašava sportski karakter modela E-Pace, dok je unutarnji dizajn prepoznatljiv za brend Jaguar jer je svaka komponenta detaljno razrađena, što rezultira modernom, stiliziranom i divno izrađenom unutrašnjošću koja nudi prostrani interijer, vodeći u klasi.

Novi Jaguar E-Pace postigao je maksimalnih pet zvjezdica na Euro NCAP testiranjima sigurnosti što potvrđuje da je jedan od najsigurnijih automobila na tržištu.

 

jaguar-3

 
Otvorene prijave za 7. Eko-paket PDF Print E-mail
Tuesday, 12 December 2017 12:33

tetra-pak-2017-1Otvorene su prijave za 7. Eko-paket, projekt kompanije Tetra Pak i Udruge Lijepa Naša o pravilnom zbrinjavanju upotrijebljene Tetra Pak ambalaže namijenjen Ekoškolama i vrtićima. Prvi krug kreativnog natječaja počinje 1. siječnja 2018. godine, a projekt će trajati sve do svibnja kad će se održati proglašenje pobjednika i uručenje novčanih nagrada za najkreativnije škole ili vrtiće u tri kategorije. U šest godina, zahvaljujući projektu Eko-paket, gotovo 40 000 djece diljem Hrvatske educirano je o tome kako adekvatno prikupljati, razvrstavati i reciklirati otpad.

Sve zainteresirane Ekoškole i vrtići mogu se prijaviti na projekt putem e-mail adrese info@eko-paket.com te na zanimljiv i kreativan način educirati najmlađe o vrijednostima koje će pridonijeti očuvanju planeta za generacije koje tek dolaze.

Ekoškole i vrtići koji se prijave na projekt, tijekom godine će odvojeno prikupljati upotrijebljenu Tetra Pak ambalažu, a mališani će od ambalaže izrađivati kreativna djela na tri zadane teme – klimatske promjene, zaštita šuma i reciklaža. U sklopu Eko-paketa organizirat će se i edukativne radionice za najaktivnije sudionike. Na radionicama će djeca moći naučiti kako pravilno razvrstati, odlagati i reciklirati otpad i to kroz zabavne igre i kvizove.

tetra-pak-2017-2Ove godine projekt Eko-paket podupire i ambasadorica Doris Pinčić Rogoznica koja će kao članica žirija sudjelovati u odabiru najboljih radova u tri natječajne kategorije.

„Jako pazim na odvojeno prikupljanje otpada i redovito o tome vodim brigu. Veseli me što je i moj sin prihvatio zelene navike, a muž i ja se trudimo da mu od malih nogu usadimo u svijest brigu o okolišu. Kod nas se točno zna da u žuti kontejner ide plastika i upotrijebljena Tetra Pak ambalaža, u plavu papir, a u zeleni staklo. Vrlo dobro znamo da recikliranja nema bez pravilnog razvrstavanja, a onda i pravilnog odlaganja otpada. Zbog toga me veseli sudjelovanje u projektu Eko-paket i jedva čekam vidjeti kojim će nas maštovitim idejama mališani ove godine iznenaditi,“ rekla je Doris Pinčić Rogoznica.

Uz edukaciju djece o važnosti recikliranja, cilj projekta je i osvještavanje škola, vrtića pa tako i roditelja, da svojim primjerom budu uzor najmlađima u ponašanju spram prirode.

Više informacija o Eko-paketu možete pronaći na službenoj Facebook stranici Eko paket Hrvatska i na web stranici www.eko-paket.hr

 
Mirjana Špoljar i Sanja Doležal priredile vrhunski gastro show PDF Print E-mail
Monday, 11 December 2017 16:47

kenwood-1kenwood-2U svečanom adventskom ruhu City Centra one West, najbolja hrvatska slastičarka Mirjana Špoljar i posebna gošća, jedna od najpopularnijih hrvatskih pjevačica i voditeljica Sanja Doležal iz legendarnih Novih fosila, sudjelovale su u subotu, 9. prosinca, u vrhunskom gastro show! Pop-ikona koju obožavaju sve generacije, od najmlađih pa do onih u ‘’zlatnim’’ godinama, dva je sata demonstrirala Mirjanine slastičarske delicije, a ovoga je puta to bio kolač po specijalnoj recepturi priređenoj upravo za ovu prigodu.

Mirjana i Sanja zajedničkim su snagama priredile fantastičan kolač, pripravljajući ga na novom Kenwood Cooking Chefu (Model KCC9060S), revolucionarnom kućanskom aparatu koji “gotovo da radi sam“. Kako je Mirjana objasnila posjetiteljima, ovaj je aparat toliko poseban da se u njega jednostavno ubace namirnice, a za to se vrijeme mogu obavljati drugi poslovi, jer će aparat po preciznim uputama napraviti smjesu za kolače, bez da neprekidno stojite uz njega i nadgledate ga.

kenwood-3

"Ovo je genijalno, o tome sanjaju sve žene, ali i oni muškarci koji vole kuhati! Poznato je da kuharice uglavnom rade nekoliko stvari odjednom, pazeći pritom da nešto ne prekipi, ne prekuha, stoje na nogama i stalno provjeravaju kako ide pripravljanje jela, ali uz ovaj aparat, možete biti bezbrižni sat-dva", oduševljeno je komentirala Sanja, decentno odjevena u elegantnu crnu kombinaciju svilene košulje i hlača.

Sanja, koja je bila prava "meta" mnoštva presretne djece, kazala je kako je i sama vrsna kuharica koja obožava priređivati različite specijalitete, od najobičnijih, do najkompliciranijih jela. Ipak, priznala je da najviše voli raditi kolače, ali i uživati u njima. "Zato je za mene ovaj aparat apsolutno savršen!", rekla je Sanja, čijem su se zaraznom smijehu pridružili brojni posjetitelji.

Uz predstavljanje Cooking Chefa, Mirjana je pripravila i kavu na vrhunskim De’Longhi aparatima, koja je također ocijenjena izvrsnom. Cijeli se događaj zbivao ispred trgovine Elipso, u kojem se navedeni aparati i prodaju, a Sanja je i ovoga puta pokazala svoju poznatu lepršavost, duhovitost, ali i zavidno kulinarsko umijeće, uz malu asistenciju vrhunske Mirjane. Bio je to jedan od onih događaja koji se pamte.

 
Yves Rocher predstavio nove kolekcije PDF Print E-mail
Friday, 08 December 2017 18:42

yr-nova-kolekcija-1Act Beautiful novi je potpis kozmetičke kuće Yves Rocher. Osam trgovina od 2002. i više od 30 tisuća zadovoljnih kupaca - to je Yves Rocher u kratkim crtama na hrvatskom tržištu. Kompanija postoji već 50 godina i osnovao ju je Yver Rosher s misijom da vratiti prirodi ono što nam svakodnevno pruža za ljepotu svih žena.

U prepunom foajeu HNK brojni urednici, novinari i blogeri imali su prilike čuti sve o novitetima ovoga francuskog brenda poznatog po ljubavi prema svemu prirodnom. “Kozmetičku marku ne određuju samo njezini proizvodi, nego i njezine vrijednosti te samo djelovanje“, izjavio je Marouane Alexandre Mouttalib, direktor marketinga i komunikacija Yves Rocher.

Blagdani su pravo vrijeme za otkrivanje novog potpisa brenda - Act Beautiful. Proizvod ne mora biti skup da bi bio kvalitetan, a težnja Yves Rochera je postati omiljena kozmetička marka svake žene u svijetu, istaknuo je Henri-Bernard Bedoin, glavni direktor Yves Rocher za EMEA regiju.

ELIXIR JEUNESSE ESSENCE - OBNAVLJANJE + ZAŠTITA OD ZAGAĐIVAČA

yr-nova-kolekcija-11

Što je zajedničko stresu na poslu, obrocima s nogu, jurnjavi po djecu ili intenzivnom urbanom životu?

Svi su ti događaji izvori stresa za organizam, u obliku vanjskih oksidacijskih napada ili slobodnih radikala koji se oslobađaju. Posljedica toga: svi se tjelesni organi brže troše. A koji je prvi organ izravno izložen vanjskim utjecajima, osobito zagađenju? Koža. Ti ubrzivači starenja imaju stoga poseban utjecaj na znakove starenja. 

Biljni je svijet od nastanka svijeta podložan okolišnom stresu (temperatura, UV zračenje, klimatske promjene…) Da bi se obnovile i zaštitile, biljke su razvile svojevrsnu inteligenciju za svoj opstanak i razvoj. Stručnjaci iz odjela Istraživanja tvrtke Yves Rocher uspjeli su proučiti i odgonetnuti taj duh života, dodavši u laganu i fluidnu formulu superkoncentrirani ekstrakt biljke Aphloia theiformis, koji koža lako apsorbira.

ELIXIR JEUNESSE, esencija s dvostrukim djelovanjem, ima iznimnu učinkovitost u svakodnevnoj detoksikaciji te u obnavljanju energije za borbu protiv ubrzivača starenja. Obnavlja kožu dubinski, štiteći je ponajviše od štetnih učinaka zagađenja. Čak 94% sastojaka prirodnog je podrijetla koji u 80% slučajeva čine kožu zategnutijom, glatkom, osvježenom i sjajnijom. U pitanju je 100% prirodna ekstrakcija.

Yves Rocher ima vlastitu ekološku proizvodnju smještenu La Gacillyu, te svoja organska polja na kojima uzgaja boljke koje koriste u pripremi svojih proizvoda.

Osim ELIXIR  JEUNESSE predstavljene su i 4 biljne linije koje svoju osnovu imaju u cvijetu kamilice, arnike, različku i nevenu, kao i tradicionalna limited Christmass edition.

Pure Calmille linija na bazi organski uzgojene kamilice ima umirujuće djelovanje ne kožu i sadrži proizvode namijenjene njezi lica i tijela, te posebno micelarno ulje (150 ml) za čišćenje lica, očiju i usana po cijeni od 49,00 kn fantastičnog mirisa čiste kamilice.

Pure Calendula linija proizvedena je na bazi organski uzgojenog nevena i ima visoka regenerativna svojstva. U ovoj liniji posebno ističemo regenerativnu kremu (50 ml) za dan i noć po cijeni od 69,00 kn.

yr-nova-kolekcijaLinija za njegu ruku na bazi organske arnike daje rukama svilenkasti osjećaj nahranjene kože posebno važne u zimskim mjesecima. Hidratantna krema s dugotrajnim učinkom (75 ml) po cijeni od 30,00 kn te bogati balzam s karite maslacem (50 ml) za 85,00 kn perjanice su ove linije.

Pur Bleuet – linija na bazi organskog različka ima jak hidratizirajući učinak, a posebno ističemo dvofazni ekspresni čistač šminke s očiju (100 ml) po cijeni od 29,00 kn.

U Yves Rocheru su posebno ponosni na svoju božićnu kolekciju koja je već tradicionalno pripremljena samo za jedan Božić kao limited edition. Ovogodišnje blagdane tako će učiniti veselijima i dvije linije proizvoda – crvena linija na bazi crvenih bobica i verbena te bijela linija na bazi vanilije i bijelog čaja. Obje linije sadrže proizvode za tuširanje i njegu tijela toaletnu vodu (100 ml) po cijeni od 75,00 kn i mirisni losion (200 ml) po cijeni od 29,00 kn.

Svi proizvodi imaju više od 98% prirodnih sastojaka, pH su izbalansirani, ne isušuju kožu, biljke koje služe za njihovu proizvodnju su organskog porijekla, a proizvodi su i dermatološki testirani. Ljepota ne mora imati visoku cijenu, dovoljno je poštivati prirodu i ono što nam ona daje uzimati s puno ljubavi, upravo tako nastaju i Yves Rocher proizvodi.

yr-nova-kolekcija-2 yr-nova-kolekcija-3 yr-nova-kolekcija-4
yr-nova-kolekcija-5 yr-nova-kolekcija-6 yr-nova-kolekcija-7
yr-nova-kolekcija-8 yr-nova-kolekcija-9 yr-nova-kolekcija-10

 
Božićno pivo u blagdanskom 'it' komadu PDF Print E-mail
Wednesday, 06 December 2017 16:26

bozicno-pivo-2017-1Na najromantičnijem dijelu zagrebačkog Gornjeg grada, u idiličnom blagdanskom okruženju Adventa na Strossu, predstavljeno je najveselije i najšarenije izdanje Božićnog piva do sada. Šareno i toplo božićno ruho djelo je jednog od najboljih predstavnika mlađe generacije hrvatskih slikara, Stipana Tadića, kojim se nastavlja 28 godina duga tradicija građenja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima.

Pretrpan bojama i uzorcima, djedicama, snjegovićima, sobovima, drvcima i svim mogućim blagdanskim motivima, šareni božićni džemper neobičan je komad odjeće satkan od blagdanskog duha koji ilustrira sve ono zbog čega posebno volimo ovaj dio godine. Zbog toga i Božićno pivo ove godine nosi „it“ blagdanski komad koji savršeno pristaje pivu posebnog okusa i jedinstvene recepture.

bozicno-pivo-2017-2„Iznimno smo ponosni što već 28. godinu zaredom proizvodimo Božićno pivo jedinstvene recepture kako bismo svim pivoljupcima pružili poseban blagdanski doživljaj. Osim toga, svake se godine brinemo i da Božićno pivo zasja u novom ruhu pa je tako i ovogodišnja etiketa Božićnog piva nastala iz dugogodišnje suradnje Zagrebačke pivovare i mladih umjetnika“, rekao je Vanja Bartolec, marketing menager Zagrebačke pivovare za Core brendove.

Prekrasan glas Tonke unio je posebnu toplinu u predblagdansko poslijepodne u kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva.

Osmišljeno i proizvedeno za dodatan užitak u najljepšem dijelu godine, Božićno pivo postalo je omiljeno osvježenje i neizostavan dio blagdanskog stola za kojim se stvaraju vrijedne uspomene u društvu najmilijih.

bozicno-pivo-2017-3 bozicno-pivo-2017-4 bozicno-pivo-2017-5 

 


Page 5 of 121