• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Gavrilović nagrađuje: Pripremi 'Emoji remek jelo' i osvoji vrijedne nagrade PDF Print E-mail
Friday, 04 August 2017 16:18

Kako u životu tako i u svijetu Gavrilovića, postoji popularna ekipa koja plijeni pozornost i osvaja na prvu. Omiljene paštete, hrenovke, šunke u ovitku te posebne i pileće ekstra kobasice u srcima su mnogih gurmana. Koliko je ta veza neraskidiva i ne poznaje granice pokazuje nova Gavrilovićeva kampanja "Zagrizi Gavrilović, doživi emociju" koja, inspirirana novim ljetnim hitom «Emoji film», oživljava emotikone iz mobilnih telefona na pakiranjima popularne Gavrilovićeve ekipe. A uz njih ne ide samo sjajan okus i dobro raspoloženje već i vrijedne nagrade za vjerne kupce u sklopu nedavno završene SMS nagradne igre "Gavrilovićevih 5 za Emoji svijet" koja je upravo dobila svoj nastavak na društvenim mrežama.

Nagradna igra "Emoji remek jelo"

Sve do 3. rujna imate priliku pokazati svoju kreativnost u pripremi omiljenog sendviča ili nekog drugog specijaliteta uključujući Gavrilovićeve emoji proizvode. Kamerom ovjekovječite svoje remek jelo i sastojke od kojih je jelo pripremano, među kojima mora biti vidljiv barem jedan emoji proizvod. Fotografiju objavite na svom Facebook profilu, kao "javno", uz hashtag #GavrilovicEmoji. I ne propustite priliku za osvajanje nagrada jer svaki tjedan se biraju dva natjecatelja koji po broju lajkova ili odabiru Gavrilović žirija dobivaju PlayStation 4Pro s računalnom igrom FIFA 2017 ili popularni Hoverboard.

Najbolji emoji kuhar bit će obaviješten od strane administratora Facebook stranice Gavrilović u roku 5 radnih dana od završetka natječaja svakog tjedna pri čemu će dobitnik ustupiti osobne podatke te dogovoriti s administratorom način preuzimanja nagrade.

emoji

 
JumpingClay – jedinstvena glina za učenje kroz igru PDF Print E-mail
Thursday, 03 August 2017 17:20

jumpingclay-1U povodu obilježavanja godine dana od dolaska poznatog svjetskog brenda JumpingClay na hrvatsko i regionalno tržište te otvorenja prve interaktivne trgovine u Zagrebu, brend JumpingClay je odlučio razveseliti djecu u Kliničkom bolničkom centru Sestre Milosrdnice sa svojom jedinstvenom glinom koja razvija dječje potencijale kroz učenje i igru.

JumpingClay glina, poznata kao najlakša i najmekša na svijetu, izuzetno pogodna za modeliranje, tako je dospjela u ruke djece koja ljeto, nažalost, provode u bolnici. Uz prisustvo moderatorice Anđe Marić, koja je pročitala nekoliko ulomaka iz svoje knjige „Afra“, koja govori o samopouzdanju, prijateljstvu i prihvaćanju različitosti, okupljena su djeca dobila na dar prigodne JumpingClay pakete.

„Kad sam prije godinu dana dovela ovaj brend u Hrvatsku, htjela sam igru i zabavu među djecom, ali i ostalim dobnim skupinama, učiniti drugačijom i zanimljivom. Cilj je ovog posjeta i druženja u bolnici bio dovesti igraonicu djeci te ih, makar na trenutak, odvesti na neko vedrije mjesto, mali svijet mašte u kojem mogu biti ono što jesu – djeca čiji osmijesi predstavljaju najveću sreće i zadovoljstvo“, izjavila je Nediljka Dokozić, vlasnica JumpingClay franšize u Hrvatskoj.

Prostorija za druženje djece u bolnici ukrašena je veselim i šarenim glinenim likovima izrađenim od posebne JumpingClay gline, a za djecu je bila organizirana i interaktivna radionica tijekom koje su se, uz stručno vodstvo zaposlenika JumpingClaya, mogli okušati u izradi različitih maštovitih kombinacija. Djeca su sa znatiželjom pristupila ovoj veseloj igri, okušavajući se tako u izradi različitih formi uz savršeni materijal JumpingClay gline koju karakterizira elastičnost i bogata paleta boja, kao i prirodno sušenje. U opuštenoj atmosferi prostorije za druženje, djecu je JumpingClay glina odvela na magično putovanje u kojem su izrađivali vlastite igračke i barem nakratko oživjeli svijet mašte.

jumpingclay-2 jumpingclay-3 jumpingclay-4

Upotreba JumpingClay gline s kojom se rado igraju djeca, ali i odrasli, potiče inovativnost, pospješuje koncentraciju te razvija samopouzdanje, inteligenciju i umjetničke vještine. „Zahvaljujem svima koji su sudjelovali u ovoj hvalevrijednoj akciji. Sretan sam što je sve prošlo u najboljem redu, pogotovo zbog naših malih pacijenata koji su u ovome najviše uživali“, istaknuo je prof. dr. sc. Miroslav Harjaček, pedijatar, predstojnik Klinike za pedijatriju KBC-a Sestre Milosrdnice.

Uz Mangold d.o.o., zastupnika za JumpingClay Master franšizu za Hrvatsku, partneri su na ovom projektu i njemački brendovi Sterntaler, Goki te Feuchtmann GmbH; Mozaik knjiga – jedna od vodećih izdavačkih kuća u Hrvatskoj, Maraska d.d., koja je djecu obradovala sokovima čija su pakiranja ukrašena Disneyjevim likovima, te tvrtka Pravo Zdravo d.o.o. iz Zmijavaca, koja se bavi proizvodnjom prirodnih i zdravih sokova od voća i povrća.

Više o JumpingClay glini i radionicama saznajte na jumpingclay.hr.

jumpingclay-5

 
Festivalska edicija Jane za mjesto najluđe zabave u Europi PDF Print E-mail
Monday, 31 July 2017 12:09

jana festivali 3U povodu 25. obljetnice Sziget Festivala i pete godine suradnje Jana je predstavila limitiranu festivalsku ediciju – Jana Sziget. Najbolja zabava i ovog je ljeta svoj dom pronašla u Budimpešti. Na „Otoku slobode“ usred mađarske metropole već se tradicionalno okupljaju zaljubljenici u vrhunsku glazbu, čije će boje ove godine braniti imena kao što su Pink, PJ Harvey, Rita Ora, Jamie Cullum, Wiz Khalifa, Major Lazer, Kasabian i još stotinjak drugih umjetnika s vrha glazbenih ljestvica. No, ime koje je na Szigetu već zasigurno dobro poznato je i Jana voda s porukom, koja je petu godinu zaredom službena voda festivala, a za ovo izdanje festivala napravljena je i limitirana festivalska edicija Jana Sziget, koja se može kupiti samo na festivalu.

Peta obljetnica za Janu ujedno je će biti i 25. obljetnica Szigeta, koji je proteklih godina bio proglašen najboljim glazbenim događanjem u Europi i koji je tijekom četvrt stoljeća postao sinonim za neponovljivo glazbeno iskustvo te se u mjesecima koji obiluju glazbenim događanjima istaknuo kao apsolutni broj jedan u ponudi glazbenih festivala. Tim povodom Jana je predstavlja novu ediciju Jana Sziget, čije bočice na prvi pogled prenose pozitivnu energiju tisuće sudionika sa svih strana svijeta ujedinjenih u ljubavi prema glazbi.

jana festivali2Šarenilo nove Janine etikete najbolja je pozivnica za Sziget jer, osim odlične atmosfere, kao službena voda festivala jamči i dobrodošlo osvježenje u vrućim ljetnim noćima. Plesanje uz ritmove vodećih svjetskih umjetnika lakše je uz blagotvorni učinak prirodne negazirane mineralne vode Jana, čiji savršeno izbalansiran mineralni sastav s istaknutim omjerom kalcija i magnezija okrepljuje i vraća energiju.

Osim glazbenih nastupa, program Szigeta u periodu od 9. do 16. kolovoza sadrži i dodatne sadržaje, kao što su spektakularne vizualne instalacije, stand up nastupi poznatih komičara te kazališne i plesne predstave.

No, bez obzira na to kojem glazbenom žanru ili vidu umjetnosti bili naklonjeni, Jana voda s porukom tu je za svakoga. Stoga, prepustite se atmosferi iščekivanja i posjetite Sziget Festival te uz novu ediciju Jane u odličnom raspoloženju dočekajte glazbeno događanje o kojem ćete još dugo pričati.

 
Talijanski espresso u svemiru PDF Print E-mail
Monday, 31 July 2017 11:02

marco lavazzaNema života u svemiru bez espressa. Kava je protagonistica misije VITA (talijanska riječ za 'život' i akronim koji znači "vitalnost, inovativnost, tehnologija, sposobnost") koja je Paola Nespolija i članove njegove posade dovela na Međunarodnu svemirsku postaju.

Nakon dolaska, astronaute je dočekao 100%-tni talijanski proizvod: inovativni ISSpresso aparat za espresso u kapsulama kojeg su kreirali Argotec i Lavazza u javno-privatnom partnerstvu s Talijanskom svemirskom agencijom. Aparat je ugrađen Node 1/Unity modul svemirske postaje 3. svibnja 2015. tijekom misije Futura, što je Samanti Cristoforetti omogućilo da popije prvi espresso u stanju mikrograviteta u povijesti. Partnerstvo s Talijanskom svemirskom agencijom, koja je koordinirala eksperiment, omogućilo je transport aparata do Međunarodne svemirske postaje, a zatim je, zahvaljujući sporazumu sklopljenim s NASA-om, agencija uspjela osigurati trajni ostanak ISSpresso aparata u orbiti.

Astronautkinja Europske svemirske agencije Samantha Cristoforetti predala je palicu Paolu Nespoliju, astronautu na svom trećem letu koji je posljednjih mjeseci u Argotecovim istraživačkim i razvojnim laboratorijima u Torinu naučio sve tajne ISSpresso aparata s različitih aspekata, od tehničkih pojedinosti do praktične upotrebe.

isspresso111"Osobito smo ponosni što po drugi put talijansku umješnost odvodimo izvan Zemljine atmosfere kao dio ambicioznog projekta ostvarenog s Argotecom a utemeljenog na tehničkom znanju i kreativnosti", komentirao je Marco Lavazza, potpredsjednik Lavazza grupe.

"Ova inicijativa predstavlja još jedan korak u našem putovanju kroz inovacije. Talijanski naziv svemirske misije VITA lako se povezuje s jednako priznatim međunarodnim simbolom Italije, espressom. Ovo je još jedan dokaz da imamo savršen recept: strast, kvalitetu i želju za stalnim inovacijama, što nam pomaže da ostanemo ispred trendova. Zanimljivo je da je A Modo Mio mješavina u kojoj će astronauti uživati u svemiru ista ona koja je dostupna kupcima u njihovim domovima."

Nakon 27 mjeseci u svemiru na 400 kilometara iznad Zemlje, ISSpresso aparat - istinsko tehnološko i inženjersko čudo - omogućit će još jednom talijanskom astronautu da uživa u savršenom espressu u svemiru, baš kao kod kuće. Aroma je ista zahvaljujući nježnom, uravnoteženom okusu koji osiguravaju Lavazza kapsule: krema i kava nisu pomiješane kao što su na Zemlji, već su međusobno odvojene, a tradicionalnu šalicu za espresso zamjenjuje posebna vrećica iz koje se pije. ISSpresso aparat može skuhati kavu u ekstremnim uvjetima u kojima se načela tekućine potpuno razlikuju od onih na Zemlji.

Međutim, postupak pripreme je isti: krajnja praktičnost i jednostavnost za espresso u kojem se u ovom slučaju uživa pijenjem kroz slamku. ISSpresso aparat zadovoljava stroge zahtjeve kompatibilnosti koje je NASA odredila za sustave koji se već nalaze u letjelici, zajedno s onima s kojima astronauti stupaju u interakciju. Aparat također ima inovativni uređaj koji omogućuje čišćenje linije za točenje kave.

David Avino, izvršni direktor tvrtke Argotec, komentirao je: "Uz užitak kave, upotreba ISSpresso aparata Paola Nespolija omogućit će nam istraživanje fizičkih fenomena u orbiti koji se ne mogu replicirati na Zemlji. Zahvaljujući ovom sustavu, već smo patentirali inovativne tehnologije za uklanjanje naslaga kave i vode koje generiraju aparati na Zemlji, čime se smanjuje potrošnja vode do 30%. Sinergija s Lavazzom na taj način nam je pomogla u rješavanju izazovnog znanstvenog i inženjerskog problema od međunarodnog interesa, što nam daje daljnji poticaj za naše eksperimente."

 
Stigle omiljene kozmetičke maske svjetskih blogerica PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 15:30

catsU Hrvatskoj su od srpnja dostupne inovativne IROHA Nature kozmetičke maske za lice u maramici koje u samo 15 minuta jamče profesionalne rezultate. Namijenjene su modernoj ženi koja živi užurbanim i aktivnim životnim stilom. Urbane i osviještene žene diljem svijeta, ali i beauty blogerice, prepoznale su iznimnu učinkovitost i praktičnost IROHA maski za lice koje imaju moć transformacije umorne i dehidrirane kože. Sadrže snažne prirodne ekstrakte i serume za intenzivnu njegu i regeneraciju, ali i inovativne sastojke poput aktivnog uljena za potpuni detox učinak.

Učinkovite njegujuće formule kozmetičkih maski ne sadrže paraben. Maske za lice IROHA Nature uključuju detox maske za lice u maramicama, maske za njegu stopala, anti-age trake za područje oko očiju i trake za čišćenje nosa te liniju za muškarce. Inovativne IROHA Nature kozmetičke maske dostupne su po pristupačnim cijenama u odabranim poslovnicama Mullera i dm-a.

Više informacija dostupno je na linku http://www.pampero.hr/brandovi/iroha-nature/

Facebook: www.facebook.com/iroha.nature.croatia
Instagram: www.instagram.com/irohanature 

 
Okusi i mirisi ljeta u šalici ledenog Franck cappuccina PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 10:33

franck-capuccino-1Kao dugogodišnji sponzor i partner turnira, Franck je i ove godine službena kava Plava laguna Croatia Opena u Umagu. Uz ponudu vrhunskog espressa koju pripremaju Franckovi majstori baristi, ovih vrućih dana posebno je popularno već omiljeno ljetno osvježenje iz tvornice inovativnih ideja i vrhunskih napitaka – hladne varijante bogatih okusa Franck cappuccina.

U Franck cappuccinima posjetitelji turnira su mogli uživati svaki dan u Social Areni, a ovom ljetnom osvježenju nije odoljela ni modna dizajnerica Matija Vuica koja je u Umagu predstavila novu modnu kolekciju spring/summer 2018. pod nazivom Atlantida.

franck-capuccino-3

Neodoljivo izdanje prepoznatljivih Franck cappuccina dolazi u vidu ledenih i maštovitih kombinacija za savršeno ljetno osvježenje koje možete naručiti u kafićima ili pripremiti kod kuće. Birati možete između mnoštva okusa: Classic, Čokolada, Vanilija, Irish Cream, Cappuccino bez kofeina te Kokos i bijela čokolada, a tu je i fini Bananacino bez kave za one najmlađe.

Ovoga ljeta uživajte i vi uz Franck cappuccina i posebne recepte koje su osmislili Franckovi baristi za čisti užitak i osvježenje tijekom vrućih ljetnih dana. Recepte za maštovite kombinacije kao što su Sweet Coconut Ice Cappuccino, Boozy Vanilla Ice Cappuccino i Creamy Banana Shake pronađite na franck.eu.

 
MILK TIGER puding vanilija/čokolada 4x50g PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 16:42

zott-milktiger-pudingSa Zott Milk Tiger pudingom postaje divlje u frižideru. Ukusan spoj punomasnog mlijeka, pudinga od vanilije i čokolade oduševit će male sladokusce. Zanimljive čokoladne tigraste pruge vrhunac su užitka.

Proizvod sadrži kalcij, prirodnu aromu burbon vanilije i naravno ne sadrži konzervanse i želatinu. Za užitak od pudinga u praktičnim 4x50g čašicama nema prepreke.

Logističke informacije: 6kom/kart, 464kart/pal
Proizvođač: Zott Uvoznik i/ili distributer: Stanić d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera: Slavonska avenija 22, Zagreb
Telefon i fax: 01/2481-888
Web site, e-mail: www.stanic.hr, stanic@stanic.hr

 
MILK TIGER sirni desert jagoda/vanilija i jagoda/banana 4x50g PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 16:40

zott-milktiger-bananaZott Milk Tiger Fresh Cheese kojeg je skoro šteta podijeliti s drugima, pakiran je u praktičnim i šarenim 4x50g porcijama koje su prikladne za djecu. U ponudi su omiljeni dječji okusi jagoda i banana kao i jagoda i vanilija.

Milk Tiger Fresh Cheese sadrži kalcij, vitamin D i puno proteina koji potiču rast. Osim toga Milk Tiger Fresh Cheese sadrži samo prirodne arome, bez umjetnih boja, bez konzervansa i manje od 0,3 % laktoze.

Logističke informacije: 6kom/kart, 464kart/pal
Proizvođač: Zott Uvoznik i/ili distributer: Stanić d.o.o.
Adresa uvoznika/distributera: Slavonska avenija 22, Zagreb
Telefon i fax: 01/2481-888
Web site, e-mail: www.stanic.hr, stanic@stanic.hr

 


Page 8 of 117