• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Zottarella mini srca PDF Print E-mail
Friday, 07 July 2017 15:25

zottarellaTo je klasični užitak Mozzarella sira u malim porcijama u obliku srca. Time svako jelo postaje ukusan dokaz ljubavi. Uobičajeni mliječni blagi okus, ali dirljivo drugačiji za oči. 

Mini srca izvrsno su iznenađenje za prijatelje i obitelj u svakoj salati, za ražnjiće s rajčicama ili jednostavno kao povremena zakuska.

Marketinška podrška: Nagradni natječaj: objavi svoju sliku s hashtagom #lovezottarella na Instagramu, Facebooku ili Twitteru i uz malo sreće osvoji  1 od 3 putovanja u Pariz!

Logističke informacije: 8 kom/kart, 180 kart/pal
Proizvođač:
Zott
Uvoznik i/ili distributer:
Stanić d.o.o. 
Adresa uvoznika/ distributera:
Slavonska avenija 22, Zagreb
Telefon i fax
:  01/2481-888
Web site, e-mail:
www.stanic.hr, stanic@stanic.hr

 
Graševina Belje osvojila srebrnu medalju Decantera PDF Print E-mail
Wednesday, 05 July 2017 16:46

graevina-belje-decanter-1graevina-belje-decanterGraševina, najprodavanija vinska sorta u Hrvatskoj već nekoliko godina osvaja prestižne svjetske nagrade i priznanja i time potvrđuje svoju kvalitetu i potencijal. Među proizvođačima graševine najzastupljeniji su podrumi i vinarije istočne i središnje Hrvatske koji u svom asortimanu imaju različite vrste pakiranja i tipova graševine kako bi se na najbolji mogući način predstavili potrošačima.

Jedan od najznačajnijih podruma graševine su i Vina Belje, čijih je 80% vinograda upravo pod graševinom zbog čega je ova sorta i najzastupljenija u asortimanu. Vina Belje sa svojim su graševinama do sada osvojila nekoliko zlatnih medalja na Mundus Vini i Decanter ocjenjivanju, a graševina Goldberg je graševina s najviše nagrada u Hrvatskoj. Za mladu graševinu berbe 2016. Vina Belje su otišla i korak dalje i u best buy butelji kvalitetne graševine donose vino sa srebrnom medaljom Decantera.

Riječ je o vinu u kvalitetnoj butelji, tzv. srebrnoj liniji beljskih vina koja je dostupna na tržištu po odličnoj cijeni. "Dugo godina smo posvećeni upravo graševini zbog čega naše linije vrhunske i Goldberg graševine najbolje predstavljaju kvalitetu i potencijale naših vinograda, a posebno smo ponosni što se ove godine kvalitetna graševina Belja našla na listi vina koja je visoko ocjenjena na Decanteru. Ova nagrada je potvrda našim potrošačima da u baznoj liniji Vina Belje mogu pronaći svjetsku kvalitetu", istaknula je Suzana Zovko, glavna enologinja Vina Belje.

Ovu graševinu najbolje je sljubiti s laganim ljetnim jelima od bijelog mesa, tjesteninama i rižotom, a tradicionalno se sljubljuje i s domaćim suhomesnatim specijalitetima iz Slavonije i Baranje.

 
L'Oreal i dm potiču kupce na uštede i zaštitu okoliša PDF Print E-mail

loreal-press-1L'Oreal ADRIA, dio svjetske kozmetičke kompanije L'Oreal, sudjeluje u provedbi programa održivog razvoja „Sharing Beauty With All“ koji sadrži ambiciozne razvojne ciljeve uključene u sve sastavnice vrijednosnog lanca Grupe L'Oreal. Tim povodom predstavljene su i prve inicijative i partneri tog programa u Hrvatskoj.

U tromjesečnoj inicijativi L'Oreal i dm pozivaju kupce da od 1. srpnja u predviđene kutije za recikliranje u dm prodavaonicama odlože praznu plastičnu kozmetičku ambalažu svih proizvođača, čime ostvaruju popust od 30% na proizvode poznatih brendova L´Oréal Grupe, s ciljem podizanja svijesti potrošača te stvaranja dugoročnih navika u smjeru održive svakodnevnice.

L´Oréal Adria će nakon suradnje s dm-om u 2017. godini nastaviti lokalno razvijati program održivog razvoja i kroz suradnju s Hrvatskim Crvenim križem, u sklopu koje će donirati svoje proizvode socijalnim trgovinama.

Kupci će moći u dm prodavaonici predati plastičnu praznu ambalažu kozmetičkog proizvoda, bilo koje marke te bez obzira na mjesto kupovine, a za jednu predanu ambalažu kupac ostvaruje pravo popusta na jedan proizvod po izboru iz aktualne kategorije:

• 07/2017 30 % popusta na proizvode dekorativne kozmetike L'Oreal Paris i Maybelline;
• 08/2017 30 % popusta za L'Oreal Paris i Garnier proizvode za njegu kose,
• 09/2017 30 % popusta za L'Oreal Paris, Garnier i Mixa proizvode za njegu lica.

„Inicijativa koju pokrećemo s dm-om pravi je način za podizanje svijesti potrošača o važnosti prikupljanja, sortiranja, zbrinjavanja i recikliranja praznih kozmetičkih pakiranja te stvaranje dugoročnih održivih navika u svakodnevnom životu. Klimatske promjene sve su izraženije i odgovornost su svakog ponaosob, osobito multinacionalnih kompanija koje imaju snažne utjecaje na okoliš na svim razinama, od osmišljavanja proizvoda do njihove distribucije, uključujući proizvodni proces ili onaj pribavljanja sastojaka“, ističe Brigitte Streller, generalna direktorica regije L'Oreal ADRIA – BALKAN.

L´Oréal je s programom „Sharing Beauty With All“ započeo 2013. godine na internacionalnoj razini, odlučan u tome da poboljša utjecaj svojih proizvoda na okoliš i društvo do 2020. godine, kako bi njihovi potrošači diljem svijeta bili sigurni da kupnjom svakog novog proizvoda pozitivno utječu na životnu sredinu i okoliš.

loreal-press-2 loreal-press-3 loreal-press-4 

"Građani žele živjeti u skladu s ekološkim principima. To je pouka koju smo ponijeli iz svake dm-ove kampanje usmjerene na zaštitu okoliša. Za prvi korak potreban je samo pravi poticaj, prava inicijativa. Taj pravi poticaj u dm-u smo prepoznali upravo u projektu "Sharing Beauty With All" i radujemo se što će tijekom tri mjeseca 156 prodavaonica dm-a u 60 hrvatskih gradova postati centri za zaštitu okoliša", naglašava Đurđica Sedlić iz dm-a Hrvatska.

Obveza održivog razvoja odnosi se na sve L´Oréalove brendove, a ogleda se kroz napredak u brojci od 82% proizvoda koji su na tržište plasirani u 2016. godini (74% u 2015.). Neki od novih proizvoda plasirani na tržište u 2016. godini pokazuju razinu biorazgradivosti koja premašuje 98%, kao primjerice šamponi i regeneratori nove Matrix Biolage R.A.W. linije proizvoda. Također, smanjenjem emisije plinova u tvornicama i distribucijskim centrima za 67 % u razdoblju od 2005. do 2016., L´Oréal je nadmašio svoje prvobitne ciljeve o smanjenju emisije CO2 za 60 posto. Takav rezultat je postignut čak četiri godine prije planiranog postizanja cilja, dok je tvrtka u istom vremenskom razdoblju povećala proizvodnju za 29 posto. Svake godine, L´Oréal transparentno prikazuje podatke o napretku tvrtke, a danas je jedna od tvrtki čije su ambicije i ozbiljan pristup prema održivom razvoju prepoznatljivi u cijelome svijetu.

 
Nakon Azije i Afrike zabava seli u Europu i donosi novi okus Sensationa PDF Print E-mail
Monday, 03 July 2017 12:53

sensation-europeOkus koji razbija monotoniju dobio je pojačanje. S ljetnim vrućinama iz Jamnice je na police trgovina stigao dinamični duo okusa koji će razveseliti sve ljubitelje gaziranih pića, koktela, česte goste partyja ili jednostavno sve one koji žele uživati u mjehurićima novih okusa. Ne sumnjamo, dvije riječi – Sensation Europe – ovog će ljeta postati sinonim za ludi provod i ukusno osvježenje.

Kako je sve krenulo? Nakon senzacionalnog uspjeha prijašnjih edicija i okusa koji su inspiraciju pronalazili u ritmovima Afrike i Azije, kreativci iz Jamnice vratili su se aromama Starog kontinenta i nove ideje pronašli u omiljenom okusu sokova – bazgi. U potrazi za idealnim partnerom, njen nježan i slatkast okus pokazao se kao odličan sudrug kiselkastog limuna i ljubavna priča je rođena. Jamnica Sensation Europe krenula je na turneju, na kojoj će bez sumnje pronaći brojne poklonike.

Što je još novoga u uzbudljivom Sensation svijetu? Nakon vatrenih afričkih plesačica i egzotičnog kineskog zmaja, Sensation je po prvi put predstavio simbole europskih metropola. Pariz, London, Rim, Atena... Stari kontinent obiluje slavnim gradovima i njihovim znamenitostima, a neke od njih pronaći će se i na Sensation Europe bočicama.

Ovo bezalkoholno, osvježavajuće i visokozabavno piće od sada je dostupno u pakiranju od 0,5L i 1,5L PET i 0,25L u staklenoj ambalaži. Stoga, ne oklijevajte i potražite novi Sensation Europe u najbližem dućanu, kafiću ili noćnom klubu.

 
Honor predstavio novi Honor 9 pametni telefon PDF Print E-mail
Thursday, 29 June 2017 09:59

honor-9-1Najnoviji flagship uređaj brenda Honor i dugo očekivani pametni telefon Honor 9 predstavljen je u Berlinu. Poznat i kao „Lovac na svjetlost“ novi Honor 9 krasi prekrasna pozadina od 3D stakla i metalni okvir koji stvara suptilan, metalni izgled kakav do sada nije viđen na dizajnu pametnih telefona. Svojom poboljšanom, dvostrukom kamerom od 20 MP i 12 MP, izvanrednom kvalitetom zvuka i snažnim procesorom za izvanredne performance, Honor 9 potaknut će „Generaciju Y“ da istražuje svijet nekim novim pogledom.

„2017. godina donijela je svojevrsni preporod u dizajnu pametnih telefona, a Honor 9 je uređaj koji pruža najbolje od mode, izrade i tehničkih dostignuća“, izjavio je George Zhao, predsjednik uprave Honora te dodao: „Suvremeni dizajn, zapanjujući efekt refleksije svijetla i futurističke boje Honora 9 svakom korisniku omogućit će da se istakne i izrazi svoju individualnost.“

Odvažan dizajn: Honor 9 dolazi u lepezi od nekoliko pomno odabranih boja inspiriranih vodećim modnim trendovima. Boja koja predvodi novu paletu je ona naziva Glacier Grey, jedinstvena boja koju je osmislio upravo Honor. Plavi tonovi kojima odiše dizajn Honora 9 inspiriran je rijetkim prirodnim fenomenom - plavim ledom pronađenim u polarnim regijama. Boja Glacier Grey ujedno odiše i svijetlim, metalno-srebrnim sjajem čime se nadovezuje na jedan od najpopularnijih trendova ove godine, odnosno na srebrne pramenove.

Honor 9 naslijedio je nagrađivanu, staklenu pozadinu svog prethodnika Honora 8, a novi model podiže ju na novi nivo s premium 3D staklom napravljenim od 15 pažljivo spojenih slojeva stakla. Na koncu, izuzetan dizajn novog Honora 9 zaokružuje pjeskareni, metalni okvir.

Poboljšana dvostruka kamera: Honor 9 na poleđini ima dvostruku kameru koja se sastoji od 12 MP i 20 MP senzora, a podržava 2x optički zoom, one bokeh i portretne efekte koji zajedno omogućavaju snimanje odličnih fotografija na kojima su vidljivi i najsitniji detalje.

Novi Honorov uređaj ima mogućnost snimanja fotografija u pokretu nudeći kratki uvid u ono što se svaki puta događa prije i nakon što je fotografija snimljena. Osim toga, sadrži i poboljšane mogućnosti snimanja portretnih fotografija, pa tako kamera može posvijetliti boju kože te ponuditi brojne opcije za poboljšavanje kako bi svaki selfie bio jednostavno savršen. Također, Honor 9 može snimati u ultra visokoj video rezoluciji 4K čime se minimalizira zamućenost i nadoknađuje svako nenamjerno podrhtavanje kamere za najbolje video snimke.

honor-9-2 honor-9-3 honor-9-4


Snažna jezgra: 
Novi Honor 9 u sebi sadrži moćan Kirin 960 procesor s 4 GB radne memorije i najnovije EMUI korisničko sučelje. Honor novim uređajem korisnicima pruža i jedinstveno audio iskustvo zahvaljujući Huawei Histen zvučnom efektu izrađenom u suradnji s Grammyjem nagrađenim glazbenim producentom Rainerom Maillardom kako bi se optimizirala kvaliteta zvuka. Huawei Histen tako donosi tri zvučna modaliteta prilagođena potrebama različitih korisnika. Jedan modalitet naglašava slojeve i nijanse zvukova te je pogodan za slušanje spore i tihe glazbe, drugi modalitet pojačava bas te nudi snažno, filmsko iskustvo zvuka, a treći oponaša akustični zvuk koncertnih dvorana te donosi preciznu dubinu zvuka.

 
Izišao slavljenički broj BIPACard magazina PDF Print E-mail
Thursday, 29 June 2017 16:43

bc-magProslavom 10 godina BIPE u Hrvatskoj, BIPA slavi 10 dekada ljepote! Novo, ljetno izdanje BIPACard magazina u skladu s time donosi make-up lookove inspirirane dekadama ljepote. Kroz samo jedno desetljeće stilovi, moda, a ponajviše trendovi, mijenjaju se iz dana u dan. Nadahnuta slavljem 10.-te godišnjice BIPE, novi broj BIPACard magazina predstavlja živopisni i zanimljivi vremeplov sa svim karakteristikama iz svijeta ljepote i mode za svaku pojedinu dekadu, od 1920.-tih godina, pa sve do danas.

Prolazeći make-up lookovima za čiju su inspiraciju poslužile različite dekade ovog i prošlog stoljeća, uz BIPACard magazin lako je otkriti detalje koji mogu nadograditi naš svakodnevni stil. Magazin donosi i savjete i fotografije najupečatljivijih skupina beauty proizvoda kojima je cilj biti inspiracija za novi izgled, ali i poticaj na dobar osjećaj koji će uljepšati našu svakodnevnicu.

Kako našminkati oči kao glamurozna diva, zašto je crveni ruž obilježio cijelu jednu dekadu i kako je postao simbolom ženstvenosti, koje smo rituale njege i čišćenja lica zadržali i danas, kako se doba šarenila u buntovnim 60.-tim i 70.-tim godinama odrazilo na make-up trendove, kako je stvoreno doba neona i animalnih printeva i na koji način danas miješamo razne stilove i subkulture ne bi li što bolje izrazili svoju individualnost, samo su neka od pitanja čije odgovore pročitajte u novom BIPACard magazinu.

I djetinjstvo se mijenjalo kroz dekade, baš kao i majčinstvo i poimanje žene u društvu. Promjenu su doživjeli i trendovi u prehrani, odnosima, poimanju života, načinu razmišljanja…. BIPACard magazin pravi je mali priručnik koji podsjeća i daje sveobuhvatan pregled posljednjih 10 dekada ljepota, te predlaže i inspirira za nove trendove prijedlogom najaktualnijih beauty proizvoda.

Tiskani primjerak dostupan je u svim BIPA poslovnicama.

BC MAG može se prelistati i u online izdanju na www.bipa.hr.

 
Novo! Dr. Oetker Beze kore za lakšu pripremu hrskavih slastica PDF Print E-mail
Wednesday, 28 June 2017 13:27

dr.oetker-beze-koreZa nadolazeću ljetnu sezonu, Dr. Oetker je nadopunio svoju prepoznatljivu liniju proizvoda novim Dr. Oetker Beze korama za jednostavnu pripremu laganih, ljetnih slastica poput ledenog vjetra, puslica, makarona i predivne pavlove torte. Zahvaljujući modernoj pripremi, svi mogu uživati u izradi omiljenih hrskavih deserata.

Čak i najiskusniji u pripremi slastica, nailazili su na razne nedoumice vezane uz izradu nježnih i hrskavih beze kora. Kako napraviti savršene beze kore? Na kojoj temperaturi ih sušiti i koliko dugo se trebaju hladiti? Često se dogodi da potamne ili da sredina ostane mekana nakon sušenja? Uz Dr. Oetker Beze kore sve je puno lakše. Kako bi napravili slasticu koja se topi u ustima, trebate dodati samo 75 ml vode u Dr. Oetker mješavinu za Beze kore i uživati u desertu laganom poput oblaka.

Ljeto je idealno vrijeme za kombiniranje osvježavajućih okusa, a uz višestruku primjenu Dr. Oetker Beze kora možete napraviti raznovrsne zamamne deserte uz samo nekoliko sastojaka. Nadjenite beze kore finom kremom, šlagom, čokoladom ili voćem po izboru. Pokažite kreativnost i podarite novi izgled prhkim slasticama koristeći boje i arome za kolače te dodatno dekorirajte Dr. Oetker dekorima. Mogućnosti su raznovrsne i ostaje vam samo da uživate u svakom zalogaju laganog deserta izvrsnog okusa i hrskave teksture.

Uz odličan omjer cijene, količine i kvalitete, u praktičnom pakiranju od 185 g izradite idealne slastice s beze korama.

Preporučena neobvezujuća maloprodajna cijena Dr. Oetker Beze kora iznosi 14,86 kuna.

 
Novi TV spot za Karlovačko snimljen u poljima ječma PDF Print E-mail
Wednesday, 21 June 2017 11:01

karlovacko-spotNovi reklamni spot za Karlovačko sniman je u poljima ječma kod Požege i slavonskom selu Tekić, a inspiriran je epskim scenama iz vesterna Sedmorica veličanstvenih. Priča o brendu ispričana je na moderan način, u vrhunskoj produkciji. Spot je snimao Predrag Dubravčić, a režirao Nevio Marasović, redatelj dosadašnjih spotova sa zaštitnim licem Karlovačkog – guruom Đuruom.

Naravno, u spotu se uz domaću „sedmoricu veličanstvenih“ pojavljuje i nezaobilazni Đuru kojeg glumi poznati glumac Ozren Grabarić. Đurua je ovog puta zanimalo od čega se pravi pravo domaće pivo pa je otišao na polja ječma. „Pobravši“ mudrost s hrvatskih polja, nije propustio priliku da nam u svom osebujnom stilu nešto i poruči. Novi TV spot u skladu je s identitetom i filozofijom brenda.

„Ističemo se po tome što za naše pivo koristimo isključivo domaći ječam. Time pomažemo hrvatskoj poljoprivredi i gospodarstvu, ali istovremeno dobivamo i vrhunsko domaće pivo koje zahvaljujući četiri prirodna sastojka – vodi, čistom ječmenom sladu, hmelju i kvascu – pruža pun i profinjen okus. Karlovačko je i mnogo više od toga – to je pivo koje okuplja ljude i ohrabruje ih da uvijek vide pozitivnu stranu svega u životu. Uostalom, to smo vidjeli i na snimanju spota na kojem smo okupili i razveselili naše statiste, ljude iz požeškog kraja od kojih se zapravo nitko ne bavi glumom“, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u kompaniji HEINEKEN Hrvatska.

 


Page 8 of 114