• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
BIPA slavi: Lijepih 10 godina uz tebe! PDF Print E-mail
Tuesday, 20 June 2017 15:43

bipa-dekada-1

Što je ljepota? Svaka dekada pruža svoj odgovor. A BIPA pruža gomilu inspiracije! Povodom uspješnih i lijepih 10 godina BIPA slavi svaku dekadu ljepote i stoga vas poziva da istražite make-up lookove inspirirane ljepotom od 20-ih godina prošlog stoljeća pa sve do danas.

Pojam ljepote vrlo je teško definirati. Poznata izreka da je ljepota u očima promatrača, jasno govori kako ljepotu svatko doživljava na svoj način, ali neosporno je da ona svakome od nas predstavlja željeni ideal. Poznato je da ideal ljepote nije uvijek bio kao što je danas, a za to postoje i mnogi dokazi kroz povijest.

Make-up dvadesetih godina prošlog stoljeća, poznatih i kao zlatno doba nijemog filma, sav je naglasak stavljao na velike i izražajne oči. Od tog doba pa do danas, mnogo se toga promijenilo i u stilu i tehnici šminke. Četrdesete godine bile su dekada crvenog ruža. Crvena boja na usnama ženama je tada uspjela donijeti pobjedu u malim bitkama sa svakodnevnicom, a taj kultni status crveni ruž njeguje i danas.

Devedesete su godine na svjetsku mapu trendova donijele svjetlucava bijela sjenila, vrlo sjajna sjajila za usne, tamne, gotovo smeđe ruževe i savršeno bijeli osmijeh, kao must have. I trend uređenja kose prošao je put od kratke bob frizure, kovrča, otmjenih rockabilly i pixie frizura, minivala, doba velikog volumena, pa sve do pramenova i trenutnog hita pastelnih boja na kosi – od svijetlo plave i sivo-ljubičaste, do blago ružičaste i narančaste, pa čak i svijetlo-zelene!

Današnje doba omogućava nam da u bilo kojem trenutku i bilo gdje ovjekovječimo svaki trenutak ljepote, ali ljepote koja ne dolazi samo izvana, nego i iznutra. Moda, ljepota, strast, putovanja, kao i ostali novi trendovi danas su objedinjeni u jedno. Danas kada putujemo, svi putuju s nama. Društvene mreže fokusirane na fotografije podržavaju takav stav o putovanjima. A sam trend putovanja čini se da gotovo prerasta u pokret!

Stoga je BIPA svim svojim kupcima pripremila putovanje kroz razne dekade ljepote, mogućnosti i prilika; prilika da zablistaš. Pa je tako BIPA za kupce pripremila tijekom cijele godine još raznolikije i povoljnije izbore visokokvalitetnih make-up proizvoda, proizvoda za njegu lica, kose, tijela, higijenskih proizvoda, sredstva za kućanstvo.. proizvoda za svakodnevnu upotrebu.

Svrati u BIPU, zaviri na BIPA Facebook ili web stranicu, a inspiraciju i detalje uskoro potraži u novom broju BIPACard magazina dostupnom na BIPA prodajnom mjestu, te uživaj u posebnim pogodnostima. Proslavite s BIPOM njenih 10 lijepih i uspješnih godina i pronađite svoju idealnu kombinaciju svih 10 dekada i stilova.

Lijepih 10 godina uz tebe!

Tvoja, BIPA.

www.bipa.hr

 
Legendarna Nara slavi 50. rođendan u novom ruhu PDF Print E-mail
Tuesday, 20 June 2017 12:37

nara-lu-i-matija-dedicLegendarno gazirano bezalkoholno piće od naranče - Nara, danas slavi 50. rođendan. Više ili manje vidljiva, Nara se bez prekida proizvodi još od 1967. godine. Grupa Radenska, ponosni vlasnik Nare, odlučila se udahnuti nov život u jedan od najdugovječnijih domaćih brendova na tržištu te je za proslavu svoje prve velike obljetnice, redizajnirala pakiranje i predstavila zanimljivu kampanju za stare i buduće potrošače.

nara-2

Nova kampanja naziva NARASLI UZ NARU, oživljava popularnu maskotu djevojčice i prepoznatljivu Nara melodiju, no interpretirane u suvremeno doba i od strane novih generacija. Nekadašnji autorski rad priznatog kantautora Arsena Dedića za ovu priliku osuvremenjen je i odsviran od strane njegova sina Matije Dedića, a stihove je otpjevala unuka Lu Dedić.

Danas je Radenska globalno poznata tvrtka koja brzo reagira na promjene i trendove. Netaknuta bogatstva prirode pretvara u tržišno zanimljive proizvode, vrhunske kvalitete. Radenska ujedno pridaje veliki značaj inovativnosti unutar asortimana ali i komunikaciji prema potrošačima. Upravo vođena time, ove godine odlučila se na redizajn Nare, s ciljem da novim dizajnom i modernijim izgledom na bolji način prenesu jasnu poruku kvalitete i tradicije.

NARASLI UZ NARU krovna je kampanja čiji je glavni protagonist malena djevojčica Nara. Maskotu djevojčice davno je osmislio ilustrator i animator Milan Blažeković. Sukladno mobilnosti koje nosi suvremeno doba, u ovoj kampanji maskota Nara putuje kroz vrijeme i podsjeća nas na mnoga zanimljiva događanja iz prošlosti, a koja je proživjela zajedno s nama. I ne samo to, ona naposlijetku poziva i same korisnike da podijele svoje lijepe trenutke iz prošlosti i ukoliko žele, pošalju dragoj osobi s kojom su ih dijelili besplatnu bočicu Nare, uz personaliziranu poruku i fotografiju. Za više informacija posjetite stranicu www.naravnonara.hr.

 
Prepustite se kombinaciji maline i čokolade uz novi Macho Chocoberry PDF Print E-mail
Tuesday, 20 June 2017 10:29

macho-chocoberry-1Poznata Macho obitelj dobila je novog člana – Macho Chocoberry. Uz legendarnu vaniliju i čokoladu te njihovo popularno čokoladno punjenje, Macho je sada dostupan i u najnovijoj, voćnoj varijanti. Ispod čokoladnog preljeva s komadićima hrskave maline očekuje vas sladoled od tamne čokolade i srce od maline koje ćete zavoljeti na prvu.

macho-chocoberry-2Kako prava privlačnost dolazi iznutra, tako će vas i zavodnik mekog srca Macho Chocoberry osvojiti sočnim punjenjem od maline skrivenim u sredini. Protkan njezinim hrskavim komadićima te obavijen finom čokoladom svojstvenom samo njemu, ovaj čokoladni sladoled idealan je izbor za svaki dan.

Macho sladoledi omiljeni su među svim generacijama te, već tradicionalno, godinama uveseljavaju različite uzraste. Macho Chocoberry tu je da, uz savršenu kombinaciju okusa, priušti jedinstven užitak i zavlada osjetilima. Zastanite, uzmite trenutak za sebe i predahnite uz voćno-čokoladni spoj i sočno punjenje. Prepustite se i neka vas ostavi bez daha!

 
Somersby Sunset Chill na terasi s najljepšim pogledom u gradu PDF Print E-mail
Monday, 19 June 2017 17:19

somersby-sunset-1Najljepšem zalasku sunca sinoć se nazdravilo u urbanom vrtu na krovu Drvenog nebodera u Martićevoj u samom središtu Zagreba. On se odvio u sklopu festivala Design District Zagreb, multidisciplinarnog projekta nastalog s idejom da ukaže na potencijal četvrti, čiji je urbani identitet posljednjih godina doživio potpuni kreativni procvat. Tako se, samo na taj dan, ovaj originalni rooftop u samom centru grada pretvorio u pop up kafić s pogledom koji naprosto ostavlja bez daha. U tu priču idealno se uklopio Somersby, službeni pokrovitelj zalaska Sunca.

Somersby Sunset Chill, ležerno i opušteno nedjeljno druženje privuklo je mnoštvo posjetitelja, među kojima su bili brojni poznati poput Ivana Vukušića, Anite Dujić, Andreje Solomun i brojnih drugih. Svi oni uživali su u jedinstvenom ambijentu i osvježavajućim voćnim okusima najpopularnijeg cidera u Hrvatskoj. Ovaj rooftop Drvenog nebodera poslužio je kao svojevrsna kulisa Somersby Gardena, neobičnog mjesta gdje se vrijeme provodi u opuštajućem druženju. To je mjesto gdje ljudi zaboravljaju na posao ili gradsku buku, slave male životne radosti i trenutke provedene u dobrom društvu.

Kombinacija osvježavajućeg cidera, lounge ritmova, slikovit zalazak sunca, pozitivna energija i prelijepi ambijent urbanog vrta poslužilo je kao idealno mjesto za ležerno popodnevno druženje koji se i ovaj put pokazao kao pun pogodak. Somersby je piće koje slavi male životne radosti, čarobne trenutke i opuštena druženja s najdražim osobama. Ovo kozmopolitsko piće dolazi u tri svježa, voćna okusa; jabuka, kruška i borovnica.

somersby-sunset-2 somersby-sunset-3 somersby-sunset-4

Svaki trenutak uz Somersby je čaroban, a pogotovo zalazak sunca nakon radnog dana kada se opuštamo u društvu prijatelja. To je trenutak rezerviran za Somersby i prijatelje kada ne želimo da nam itko smeta. Somersby obožavaju mladi koji znaju što žele, a to su nova iskustva, pozitivne vibracije i vole si ugoditi. Toliko zabave dok ne radimo ništa. Sjajno pristaje uz razne slatke i slane zalogajčiće te je idealan pratilac u svim avanturama, posebice onim morskim. Stoga neka i vama bude prvi odabir za idealno osvježenje u vrućim mjesecima pred nama.

Foto: Tomislav Valent

 
Fitness dan na Bundeku uz Jana vitamin PDF Print E-mail
Tuesday, 13 June 2017 13:09

jana-vitamin-bundek-2Iako stručnjaci redovito upozoravaju na važnost redovne tjelovježbe i pravilne prehrane, briga o zdravlju često bude potisnuta u drugi plan. Stoga je ove subote održan Fitness dan, koji je donio niz predavanja i organiziranih grupa za vježbanje pod iskusnim okom vrhunskih fitness trenera i nutricionista. Posebno živo bilo je u Jana Vitamin kutku, u kojem su okupljeni imali priliku na licu mjesta izmjeriti razinu vitamina uz pomoć uređaja Vitastiq. Ovaj uređaj uz pomoć pametnog telefona metodom elektro-akupunkture na brz i jednostavan način donosi precizne podatke o razini vitamina i minerala u tijelu.

Svima zainteresiranima pažljivo je izmjerena razina minerala – magnezija i cinka, te vitamina C i B skupine, ključnih u održavanju dobre fizičke forme. Nakon dobivenih rezultata ispitanici su bili nagrađeni prigodnim poklonom – bočicama Jane Vitamin – kao podjednako ukusnim i praktičnim rješenjem za detektirano pomanjkanje vitamina i minerala.

Ispitanicima s manjkom minerala magnezija ili vitamina B uručene su bočice Jane vitamin activity okusa jabuke i maline, čija kombinacija vitamina B3, B5 i B6 te magnezija ima iznimno važan učinak na bolju funkciju mišića i proizvodnju energije, ali i smanjenje umora i iscrpljenosti. Ispitanici s manjkom minerala cinka ili vitamina C dobili su bočice Jane vitamin immuno, koja uz okus limuna donosi i dobrodošlu kombinaciju vitamina B6 i B12 te cinka za pomoć pri održavanju funkcija imunološkog sustava te poboljšanu apsorpciju željeza. Ovo je posebice važno za pripadnice ljepšeg spola koje se redovito bave tjelesnom aktivnošću.

jana-vitamin-bundek-1Osim uručenih bočica, ispitanici su kroz predavanje nutricionistice Mašenjke Katić dobili i niz savjeta kako što bolje nadoknaditi vitamine koji im nedostaju te preporuke za unos tekućine, vitamina i minerala kod tjelesne aktivnosti. Na putu do zdravlja i željenog izgleda redovna tjelovježba i pravilna prehrana neizbježno su povezani, stoga Jana Vitamin uz svoj sastav i redovnu hidraciju donosi višestruke prednosti.

Uz naše brojne sugrađane, zanimljiva aktivacija i vesela atmosfera u Janin su kutak privukli i glumicu Anu Gruicu te fitness trenere Marija Valentića, Asju Petersen i Mariju Andrijašević, koji su se i sami podvrgnuli mjerenju. Nakon dobivenih rezultata, uz osmijeh su se složili da je Jana Vitamin uistinu praktično rješenje za unos potrebnih vitamina i minerala, ali i za suočavanje s ljetnim vrućinama.

Od bočica od 0,5 L do novog obiteljskog pakiranja od 1,5 L, Jana Vitamin boravak u prirodi i bavljenje fizičkim aktivnostima čini još bezbrižnijim i ugodnijim.

 
NESCAFÉ Cappuccino proizvodi – u novom ruhu i s još punijim okusom PDF Print E-mail
Friday, 09 June 2017 09:49

nescafe-cappuccino-vanillaTvrtka Nestlé na tržište je lansirala nove NESCAFÉ Cappuccino proizvode s unaprijeđenom recepturom. Zahvaljujući dodatku sitno mljevenih prženih zrna kave, svih osam Cappuccino verzija, uz već dobro poznatu raskošnu pjenu, sada ima još bolji, puniji okus. Osim toga, svi proizvodi su od sada u novom, elegantnom pakiranju koje je napravljeno od 80% recikliranog materijala.

Nove recepture odlikuje spoj bogatih okusa kava arabike i robuste, koje se odlično nadopunjuju s bogatom, svilenkastom pjenom. Prednost novih receptura je i ta što se kava u Cappuccino proizvodima sada otapa sporije, što omogućava da pjena ostane na vrhu napitka još duže. Cappuccino je idealan desert iz šalice koji se najčešće pije kod kuće u poslijepodnevnim satima.

Kako bi zadovoljio potrebe kavoljubaca, NESCAFÉ u svom asortimanu ima široku paletu okusa – Original, Vanilla Latte, Choca Mocha, Hazelnut, Caramel, Double Choca Mocha, Coconut Latte i Irish Cream. Zadnja istraživanja navika i preferencija potrošača ukazuju na to kako građani Hrvatske zaista vole uživati u raznim verzijama ovog kremastog napitka, no ipak malo više preferiraju vaniliju. NESCAFÉ Cappuccino je odlična nagrada nakon napornog dana, kada želimo proslaviti svoje male i velike uspjehe. #ProslaviUspjehe s NESCAFÉ Cappuccinom u kojem možeš uživati kao u vrućem ili hladnom napitku – uz dodatak leda ili sladoleda.

 
Održano prvo izdanje biciklističke utrke Dukat Fit u Zadru PDF Print E-mail
Thursday, 08 June 2017 14:38

dukat-fit-zadar-1Dukat je ovog vikenda u Zadru organizirao prvo dalmatinsko izdanje biciklističke utrke Dukat Fit. Na području zadarskog Borika umijeće pedaliranja pokazali su Zadrani svih dobnih skupina – od trogodišnje djece do iskusnih biciklista. Nagrade Dukata i sportskog sponzora Decathlona dodijeljene su najbržim natjecateljima u tri Dukatino utrke za djecu te utrci Dukat Fit za odrasle. Dukat biciklističke utrke organizira već šest godina s ciljem promicanja fizičke aktivnosti i zdravih životnih navika te urbanog biciklizma kao ekološki prihvatljivog načina prijevoza.

„Nakon pet biciklističkih utrka održanih u Zagrebu veseli me što smo bicikliranje, kao jedan od najpopularnijih načina rekreacije, doveli i u Dalmaciju. Želja nam je bila potaknuti Zadrane svih uzrasta da se i prije početka službene turističke sezone aktiviraju te provedu vrijeme s obitelji i prijateljima na otvorenom“, izjavila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija Dukata.

Događanje je započelo trima Dukatino utrkama za djecu u kojima su oni najmlađi od 3 do 5 godina snage odmjerili na stazi dugoj 100 metara, dok su djeca od 6 do 8, odnosno od 9 do 12 godina biciklirali 1,2 kilometra. Odrasli natjecatelji vozili su četiri kruga po Boriku ukupne dužine 7,1 kilometara.

dukat-fit-zadar-2 dukat-fit-zadar-3 dukat-fit-zadar-4
dukat-fit-zadar-5 dukat-fit-zadar-6 dukat-fit-zadar-7

Nakon utrka svi sudionici imali su priliku osvježiti se proizvodima iz linije Dukat Fit. Riječ je o inovativnoj liniji funkcionalnih mliječnih proizvoda bogatih proteinima, koja objedinjuje šest proizvoda: mliječne proteinske napitke (čokolada, vanilija, banana), proteinske jogurte (jagoda-crveno voće i tropsko voće-đumbir) i quark (svježi sir bogat proteinima - natur i jagoda), a koji su posebno pogodni za konzumaciju nakon fizičke aktivnosti.

Novo izdanje biciklističke utrke Dukat Fit održat će se u rujnu na zagrebačkom jezeru Jarun.
Više o utrkama dostupno je na www.dukatfit.hr te na Facebook stranicama www.facebook.com/DukatFit i www.facebook.com/Dukat.

 
Quattro Buenissimo – četiri razloga za sreću PDF Print E-mail
Wednesday, 07 June 2017 12:22

ledo-quattro-buenissimoLedo je pripremio novu, senzacionalnu Quattro kombinaciju – Quattro Buenissimo. Fini vafl, neodoljiva lješnjak krema, ukusna bijela čokolada i jedinstvena mliječna čokolada združeni u savršen sladoledni spoj, četiri su čista razloga za sreću. Quattro je sinonim za najfinije kombinacije sladoleda koje trenutno podižu raspoloženje, a uz Buenissimo ćete stvarno uživati.

Sladoled je dodatno obogaćen preljevom od čokolade, a za potpuni dojam posut je komadićima vafla u mliječnoj čokoladi koji se tope u ustima. Zvuči primamljivo, zar ne?

Tajna prepoznatljive Quattro kvalitete je jedinstven spoj više različitih okusa. Pa tako i novi Buenissimo ispunjava slatke želje cijeloj obitelj jer uz njega svatko može pronaći svoj najdraži okus ili kombinaciju koja stvara nezaboravne trenutke uživanja. Što je najbolje, u Quattru možete uživati tijekom cijele godine, a zbog brojnih sladolednih mogućnosti budite sigurni da vam nikada neće biti dosta.

Uz bogatu i raznoliku ponudu Quattro sladoleda možete slagati raznolike ukusne varijante koje će zadovoljiti sve apetite. Zasladit će vas i novi Quattro Buenissimo stoga požurite u Ledo škrinje i saznajte zašto je buenissimo.

 


Page 9 of 114