• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Ledo i Stipe Pletikosa predstavljaju navijačku poslasticu – Prvak svijeta PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 15:53

ledo-stipe-pletikosa-2Spremni dočekajte Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji uz neodoljivu navijačku poslasticu iz Leda - Prvak svijeta! Fenomenalan sladoled u obliku nogometne lopte skriva okuse vanilije i nugata prelivene kakao preljevom, a nije mu mogao odoljeti niti naš bivši nogometni reprezentativac. Legendarni vratar Stipe Pletikosa postao je tako nova zvijezda promotivnog spota s prigodnim sloganom „'Ko ti brani“.

„Svi smo mi odrastali uz Ledo sladolede, a i danas u njima svakodnevno uživamo tako da mi je velika čast biti dijelom ove priče. Jako volim Ledo sladolede, a tu ljubav prenio sam i na svog sina kojem je Prvak svijeta omiljeni sladoled ove sezone! Na snimanju je bilo odlično i siguran sam da nema boljeg rekvizita za bodrenje naše nogometne momčadi u Rusiji od ovog sladoleda“, izjavio je Pletikosa.

Kako ne bi sve ostalo samo na riječima, Prvak svijeta oduševit će vas s 10 genijalnih nagrada pa tako možda baš vi osvojite trening sa Stipom Pletikosom! A da stvar bude još bolja, uživanjem u ovom finom sladoledu možete osvojiti i druge zanimljive nagrade – Smart Ball, Hooverboard, PlayStation, dresove hrvatske reprezentacije ili navijačke majice. Sve što trebate je skupiti gravirane štapiće koji čine riječ „Hrvatska je prvak svijeta“ i neka od vrijednih nagrada može postati vaša.

Požurite stoga do najbliže Ledo škrinje po svoj Prvak svijeta. Neka i vas ponese navijačko ludilo jer svako pakiranje donosi navijačke tetovaže i boje za lice koje će dodatno zagrijati navijačku atmosferu dok pratite majstorije hrvatskih nogometaša na zelenom terenu.

 
Zadrani pokazali koliko su fit na dva kotača PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 12:59

dukatino-1Dukat je organizirao drugo zadarsko izdanje biciklističke utrke Dukat Fit i Dukatino utrke za djecu. Veliki i mali ljubitelji vožnje bicikla pokazali su svoje umijeće pedaliranja na području Borika, a najbržim natjecateljima u trima Dukatino utrkama za djecu te utrci Dukat Fit za odrasle dodijeljene su nagrade Dukata i sportskog partnera Decathlona. Ovogodišnja utrka održala se pod pokroviteljstvom Grada Zadra pa ju je otvorio Ante Babić, zamjenik gradonačelnika, koji je i odvozio jedan krug oko Marine Borik.

„Zadar je grad sporta i rekreacije što je vidljivo i iz ulaganja u Športski centar Višnjik, gdje je Grad izgradio infrastrukturu za sve vrste rekreativnih sportova i gdje se dnevno rekreira do 3.000 ljudi. Bicikl kao prijevozno sredstvo nije samo koristan za čovjekovu fizičku aktivnost, već je i ekološki prihvatljiv, posebno u urbanim sredinama. Na nama je, stoga, da nastavimo graditi biciklističke staze te da u okviru svojih mogućnosti potičemo građane da što više bicikliraju. Hvala organizatoru što je odabrao Zadar i hvala svim mojim sugrađanima koji su se odazvali današnjoj biciklističkoj utrci. Bilo mi je veselje odvoziti krug uz njih“, izjavio je Ante Babić, zamjenik gradonačelnika Grada Zadra.

O samoj utrci, kao i o važnosti konzumacije proteina prije i nakon fizičke aktivnosti okupljene je informirao uvijek dobro raspoloženi voditelj Robert Zorić. Događanje je započelo trima Dukatino utrkama za djecu u kojima su oni najmlađi od 3 do 5 godina snage odmjerili na stazi dugoj 100 metara, dok su djeca od 6 do 8, odnosno od 9 do 12 godina biciklirali 1,2 kilometra. Odrasli natjecatelji vozili su četiri kruga po Boriku ukupne dužine 7,1 kilometar.

dukatino-2

„Prvo prošlogodišnje izdanje biciklističke utrke Dukat Fit i Dukatino utrke u Zadru dalo nam je vjetar u leđa i bilo glavnim motivom da i ove godine pokrenemo Zadrane svih uzrasta. Oni su još jednom pokazali koliko vole voziti bicikl te da kad si fit, zaista možeš sve, pa čak i pedalirati punih sedam kilometara“, izjavila je Kristina Klarić Rubčić, voditeljica Korporativnih komunikacija Dukata.

Nakon utrka sudionici su imali priliku osvježiti se proizvodima iz linije Dukat Fit. Riječ je o liniji funkcionalnih mliječnih proizvoda bogatih proteinima, koja objedinjuje devet proizvoda: mliječne proteinske napitke (okusi čokolada, vanilija, banana i kava), proteinske jogurte u bočicama (okusi tropsko voće-đumbir i jagoda-crveno voće) i čašicama (okusi šumsko voće i breskva-marakuja) te quark (natur svježi sir bogat proteinima), a koji su posebno pogodni za konzumaciju nakon fizičke aktivnosti.

Sedmo zagrebačko izdanje biciklističke utrke Dukat Fit održat će se već tradicionalno u rujnu na jezeru Jarun.

Više o utrkama dostupno je na www.dukatfit.hr

 
15 godina Jane: Nova komunikacijska platforma najpoznatije hrvatske vode PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 09:51

jana-novi-dizajn-1Pod sloganom „Duboko iznad svih“, u samom srcu netaknute prirode svetojanskog kraja, u petak 18. svibnja predstavljen je novi vizualni identitet i nova komunikacijska strategija prirodne mineralne vode JANA. Novi, pročišćeni i pojednostavljeni dizajn etikete Janinih bočica u skladu je s filozofijom branda i činjenicom da pred potrošače JANA voda dolazi iz netaknutog izvora, u svojoj iskonskoj čistoći.

Poruke na boci u novom izdanju Jane komuniciraju brojne funkcionalne benefite: prolazeći kroz različite slojeve tla na dugom tisućljetnom putu voda dolazi do zaštićenog podzemnog izvora, na čak 800 metara dubine, čime je zaštićena od bilo kakvog onečišćenja. Dugotrajan prolaz vode kroz razne geološke strukture pokazuje savršenstvo prirodne filtracije koja rezultira besprijekornom Janinom čistoćom.

jana-novi-dizajn-5Kako bi dobili bolji dojam o položaju samog izvora i ljepotama svetojanskog kraja, za novinare je organiziran put u Goricu svetojansku i posjet Šumskom dvoru, gdje je u želji da doživljaj prirodnog okruženja iz kojeg potječe Jana bude potpun zasvirala i violončelistica Ana Rucner.

Tim povodom, uzvanicima se obratio Zvonimir Seki, Direktor marketinga Jamnice: „Novim dizajnom i komunikacijskim sloganom - Duboko iznad svih - Jana podsjeća na razloge zbog kojih je jedinstvena voda na tržištu. Duboki i zaštićeni izvor jedinstven je i u svjetskim okvirima, i ključ je Janine čistoće. Prepoznali su to i potrošači na brojnim tržištima i izvan Hrvatske".

"Jana je danas prisutna sa svojim asortimanom u više od 20 različitih zemalja i glavni je izvozni proizvod Jamnice. Stoga su čistoća i dubina temelji naše nove kampanje. Tijekom svojih prvih 15 godina na tržištu, Jana je uvijek nametala vizualne i komunikacijske standarde u kategoriji te želimo da i ovaj put bude tako“, istaknuo je Seki.

jana-novi-dizajn-2 jana-novi-dizajn-3 jana-novi-dizajn-4
 
Franck predstavio dva nova okusa - Jubilarnu Intense i Jubilarnu Sensual PDF Print E-mail
Wednesday, 16 May 2018 13:25

franck-jubilarna-1Na današnjem događanju u kavani Johann Franck, u povodu 25. rođendana vakuumiranog pakiranja Franck Jubilarne kave poznate i kao Ciglica, predstavljena su dva nova proizvoda – Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual.

Franck Jubilarna kava prvi je put predstavljena 1972. te je ubrzo postala svojevrsna ikona. Svoj današnji specifični oblik, odnosno vakuumirano pakiranje, dobila je 1993. godine, što je omogućilo da mljevena kava dulje zadržava svježinu arome, a njen bogat i uravnotežen okus dobro je poznat već generacijama.

Franck je u povodu 25 godina Ciglice odlučio uvesti nove okuse kako bi svim zaljubljenicima Jubilarne kave omogućio širu paletu proizvoda koje mogu konzumirati u različitim prilikama. Razvoju novih okusa Jubilarne kave prethodilo je sveobuhvatno istraživanje preferencija potrošača tijekom 2017. godine, a rezultati su pokazali da 44% konzumenata mljevene kave najčešće uživa u Franck Jubilarnoj kavi.

„Jubilarna kava jedinstvena je kombinacija probranih arabica i robusta, a u razvoju dva nova okusa vrhunska sirovina bila nam je temelj kojim jamčimo prepoznatljivu kvalitetu naše kave u kojoj uživaju generacije istinskih ljubitelja kave. Naša želja je bila ponuditi im mogućnost izbora novih okusa, a godina u kojoj vakuumirano pakiranje poznato kao Ciglica slavi svoj 25. rođendan, idealna je prilika za to. Tako smo razvili dva nova okusa, Jubilarnu Sensual i Jubilarnu Instense“, izjavila je Vesna Mihatov, direktorica Istraživanja i razvoja i Nabave kave u Francku.

franck-jubilarna-2

Nove mljevene kave Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual kombinacija su vrhunskih arabica i robusta iz Srednje i Južne Amerike, Afrike i Azije. Jubilarna Intense moćna je kava čiji okus daje energiju i budi sva osjetila. Riječ je o moćnoj mješavini kava arabica i robusta, koje imaju prirodno prisutne note tamne čokolade i očaravajuće arome slatkastih začina. Njezin je intenzitet okusa 4.5 na ljestvici do 5, a svojim intenzivnim okusom sprema nas za sve izazove tijekom dana.

Jubilarna Sensual, kava baršunastog okusa, svojim čarobnim mirisom svaki puta izmami osmijeh na lice. Njezina nježna aroma idealna je za konzumaciju tijekom cijelog dana, u trenutcima kada nam je potreban odmor ili uz poslijepodnevno druženje s najbližima. Stvorena je mješavinom arabice i robuste uz izvorne arome mliječne čokolade i lješnjaka, dok se na skali jačine okusa do 5 našla na sredini s intenzitetom od 3.5. Među prvima su u novim okusima imali priliku uživati i poznati kavoljupci Marijana Batinić, Ivan Šarić i Korana Gvozdić.

 
Mömax stiže na hrvatsko tržište – i svijet je odmah ljepši! PDF Print E-mail
Wednesday, 16 May 2018 12:49

moemax-1Na hrvatsko tržište stiže #nestonovo – brend Mömax koji, pod sloganom „i svijet je odmah ljepši!“, nudi odličan i bogat asortiman za uređenje doma po povoljnim cijenama. Mömaxov koncept ponude zasniva se na kreativnom dizajnu, jednostavnosti i udobnosti te praćenju svjetskih trendova.

„Mömax kupcima nudi pristupačna i moderna rješenja za uređenje prostora, u skladu s njihovim individualnim potrebama i životnim stilom. Sretni smo što ćemo kupcima ponuditi više mogućnosti, fantastičan izbor i povoljne cijene koje omogućavaju da svoj dom transformirate za čas! Pristupačna i atraktivna rješenja koja Mömax nudi obuhvaćaju proizvode za uređenje dnevnih i spavaćih soba, kuhinja, kupaonica, blagovaonica, ureda, predsoblja, soba za bebe, djecu i mlade, za uređenje vrta, širok izbor svjetiljki, razne komade namještaja, ukrasne i tekstilne proizvode, kao i one za kućanstvo“, izjavila je Martina Perić, voditeljica marketinga Mömaxa.

Kao najavu dolaska u Hrvatsku, Mömax je u organizaciji i vodstvu voditeljice marketinga Martine Perić organizirao put u Graz na kojem su odabrani novinari, influenceri i blogeri bili u posjetu poslovnici, kako bi se bolje upoznali s brendom i onime što on nudi. Osim ugodnog druženja na izletu, u poslovnici u Grazu upoznali su se s čarima ponude austrijskog Mömaxa i dobili dojam što ih uskoro očekuje u Zagrebu.

„Poslovnica u Zagrebu otvara se 13. lipnja na lokaciji Slavonska avenija 106 i to je 66. poslovnica Mömaxa koji ove godine slavi 15. godina postojanja. Kupce na dan otvorenja očekuju posebne pogodnosti i veselimo se njihovom dolasku u što većem broju jer smo sigurni da će se oduševiti. U sljedeće dvije godine planiramo otvoriti još jednu poslovnicu u Zagrebu i u nekoliko većih gradova u Hrvatskoj“, dodala je Martina Perić.

moemax-2  moemax-3  moemax-4 

Mömax je pokrenut 2002. godine, a u vlasništvu je austrijske grupacije XXXLutz. Jedinstven austrijski koncept trgovine namještaja od samog početka za cilj ima oduševiti kupce i unijeti novitete - tada na početku na austrijsko tržište, a ubrzo se koncept pokazao iznimno uspješnim i proširio se na okolna tržišta. Svaka od poslovnica prostire se na 5.000 – 8000 m2 i nudi rješenja za sve one koji žele biti u trendu i koji žele zanimljive novitete za uređenje doma i vrta. Ono što kupce očekuje također su i diskontne cijene, timovi prodavača koji za kupce rade kreativno savjetovanje i planiranje, a 3D program za izradu po mjeri pomaže u izradi i dizajniranju kuhinja. Više na moemax.com, a od 12.6. i na moemax.hr!

 
U svibnju se obilježava Svjetski dan hummusa PDF Print E-mail
Monday, 14 May 2018 15:54

hummus-day


Svi obožavatelji hummusa reći će kako je riječ o najboljem namazu na svijetu. Ovo tisućljetno jelo, nastalo od slanutka i sezama uz dodatak mediteranskih začina, toliko je popularno, da je već dobilo i svoj dan. Svjetski dan hummusa globalno se obilježava 13. svibnja, a slavi se i u Hrvatskoj, i to treću godinu zaredom, zahvaljujući Sani delikatese, Konzumu, mnogim renomiranim partnerima i, onima najvažnijima - brojnim ljubiteljima hummusa.

Iako potječe s Bliskog Istoka, hummus u posljednje vrijeme uvelike osvaja i zapadnu kulturu, a obožavaju ga i hrvatski potrošači. Osim što ima neodoljiv okus, također je izuzetno hranjiv i zdrav. Ima izvrsne nutritivne vrijednosti, niski glikemijski indeks, ne sadrži masnoće životinjskog porijekla, kolesterol, ni hidrogenirane biljne masti te ima optimalan omjer bjelančevina, ugljikohidrata i zdravih biljnih masnoća. Jesti hummus zato znači prepustiti se zdravom užitku i ujedno najboljem namazu na svijetu koji se može koristiti kao ukusni namaz na kruhu, dodatak salatama, kao dip za grickalice ili u pripremi raznih jela.

Hummus kao namirnica postao je toliko popularan, da je dobio i svoj dan, koji se na svjetskoj razini obilježava 13. svibnja, pa tako i u Hrvatskoj. Svjetski dan Hummusa pokrenut je 2012. godine od strane dvoje zaljubljenika u hummus, koji su svoje uživanje u ovom fantastičnom namazu odlučili podijeliti sa svijetom, a njihov globalni događaj dosad je dosegnuo preko 10 milijuna ljudi iz 40-ak zemalja. Kod nas ga treću godinu zaredom organizira i obilježava Sana, najpoznatiji brand hummusa u Hrvatskoj, koji svoje slasne namaze želi približiti što većem broju ljubitelja ukusne hrane i zato ovog mjeseca planira niz aktivnosti i događanja kojima svibanj pretvara u mjesec uživanja u hummusu.

Da obožavatelja hummusa u Hrvatskoj ima sve više svjedoči i nagrada za "Odabrani proizvod godine" koji je prema ocjeni potrošača osvojio upravo Sana hummus, koji možete pronaći u pet okusa na zadovoljstvo svačijeg nepca, a to su: hummus classic, hummus sa zrnima slanutka, s čilijem, sa zelenom paprikom i s bučinim sjemenkama.

"Želimo predstaviti Sana hummus u pet različitih fantastičnih okusa, od blagog do pikantnog. Hummus je zaista više od namaza i Sana želi omogućiti što širem krugu ljudi da ga probaju i zavole. Sretni smo što su se i ove godine u uživanje u hummusu uključili naši partneri (Hoteli Park Plaza Histria i Arena, Pula, Hoteli Valamar, Restoran Roko Opatija, Hotel D-Resort, Šibenik, Rizzo bar, Split, Vine bar D-vino, Dubrovnik, Gradska kavana Dubrovnik itd.) koji će hummus nuditi na različite načine. Ovom prilikom pozivam sve ljubitelje hummusa, ali i one koji taj globalno omiljeni namaz još uvijek nisu imali prilike probati, da nam se pridruže na zanimljivim događajima koje smo organizirali", navodi Silvija Repić iz Sana delikatesa.

Kako se uključiti:

  • pridružite nam se na događajima i/ili
  • pripremite jela s hummusom u mjesecu svibnju kada se slavi Svjetski dan hummusa
  • na društvenim mrežama istaknite da obilježavate Svjetski dan hummusa (#sanahummus #hummuslover #hummusday)
  • označite mjesto/restoran/hotel na karti http://hummusday.com/hummus-map/
  • pošaljite nam fotografije jela koja ste pripremili s hummusom ili način na koji ste hummus servirali, mail: info@sana-delikatese.hr
 
Sreća na dohvat ruke uz Janu vitamin happy PDF Print E-mail
Monday, 14 May 2018 12:20

jana-vitamin-1Novim osvježavajućim okusom i zdravim sastojcima do osjećaja sreće? Zašto ne, zaključili su brojni okupljeni tijekom predstavljanja nove Jane vitamin happy. Zagrebačka špica i vesela atmosfera Cvjetnog trga savršeno je poslužila za predstavljanje novog proizvoda iz Janine obitelji, koje nisu propustili ni Ana Vilenica, Maja Bajamić, a ni Frano Domitrović. Razigranim skokovima na trampolinu uz Jana vitamin happy, u trenu su popravili svoje raspoloženje, zabavili se i uživali u sreći.

Jana vitamin happy na bazi prirodne mineralne vode Jane novost je iz Janine ponude i odlično rješenje za još bolje raspoloženje. U samo jednoj bočici od 0,5 L nalazi se dio dnevnih potreba za vitaminima C i B6 te biotinom, koji između ostalog, doprinose normalnoj psihološkoj funkciji i stvaranju životno važnih molekula poput serotonina, poznatog i kao „hormona sreće“. Uz neophodnu hidraciju organizma, Jana vitamin happy dobrodošlo je osvježenje ne samo svojim finim okusom naranče, nego i pozitivnim utjecajem na doživljaj svijeta koji nas okružuje.

Kako je sreća jedan od temeljnih ciljeva svakog čovjeka, ona je najčešće nadohvat ruke. Istraživanja su pokazala da glavni preduvjet sreće nisu ni materijalne stvari niti društveni odnosi, već se njezin temelj nalazi u dobrom zdravlju koje proizlazi i iz uravnotežene prehrane. Stoga, ne treba zaboraviti na važnost unosa hranjivih tvari koje će osigurati preduvjete za normalno psihološko funkcioniranje, a time i donijeti osjećaj sreće. Jana vitamin happy donosi upravo njih.

jana-vitamin-2  jana-vitamin-3  jana-vitamin-4 
jana-vitamin-5  jana-vitamin-6  jana-vitamin-7 

Od sada je moguće uz malu pomoć novog saveznika te uz ukusne gutljaje Jane vitamin happy uživati u osvježavajućoj i zabavnoj potrazi za srećom uz geslo #pijhappybehappy.

 
Novo: NIVEA MicellAIR EXPERT PDF Print E-mail
Tuesday, 08 May 2018 13:51

nivea- micellairCrvene femme fatale usne ili konturiranje lica poput Kim Kardashian: šminka nam omogućava da na van izrazimo sve što osjećamo negdje duboko u sebi. Šminka je zabava, svakodnevna suputnica žena i naš mali eliksir dobrog raspoloženja. Većina vjeruje kako je prava tajna i umješnost nanijeti je. No, pravi znalci znaju da je zapravo prava umjetnost uklanjanje iste. Pravi stručnjaci kao što je NIVEA. Sad kad smo zagolicali vašu maštu, dopustite nam da vam predstavimo 

nivea- micellair-3

umjetnost.

U svojoj novoj liniji proizvoda za uklanjanje šminke MicellAIR EXPERT, NIVEA je pripremila profesionalnu liniju proizvoda koji su posebno osmišljeni za nježno i istovremeno učinkovito uklanjanje teške – dugotrajne, vodootporne, profesionalne - šminke. Bez ostavljanja ikakvih tragova. Lice je slikarsko platno za umjetnike poput naše najpoznatije vizažistice Simone Antonović. Samo jedan potez kista i isti model može biti vamp žena ili nevini anđeo. “Šminka svakoj osobi omogućava da se izrazi, usavrši svoj izgled i djeluje na svoje raspoloženje.

Svi znaju koliko je važno odabrati kvalitetnu šminku, ali često zaboravljaju kako se ključ prekrasnog tena skriva u korištenju jednako kvalitetnih proizvoda za uklanjanje šminke. Nema rutine dnevne njege lica bez njih. Oni zatvaraju i povezuju magični krug jer šminka bolje izgleda na temeljito očišćenom i njegovanom licu.” Ipak, uklanjanje šminke se ne smije svesti isključivo na postavljanje temelja za novi sloj šminke. Dubinsko čišćenje svake večeri ključno je za ljepotu vaše kože. Svi važni preparativni i regenerativni procesi u koži se događaju tijekom noći. Ako su naše pore začepljene ostacima šminke, ovaj proces će biti narušen.

nivea- micellair-1Koža će na to reagirati crvenilom, iritacijom, suhoćom i/ili nečistim tenom. Dugotrajnu, vodootpornu i profesionalnu šminku je osobito teško ukloniti. Iz tog razloga, NIVEA je razvila MicellAIR EXPERT liniju proizvoda čije korištenje savjetuju profesionalni vizažisti širom svijeta. Inteligentna MicellAIR® TEHNOLOGIJA privlači čestice prljavštine iz kože poput magneta, a istovremeno je hidratizira.

nivea- micellair-2

MicellAIR Expert proizvodi za uklanjanje šminke sadrže ekstrakt crnog čaja i suha ulja čije blagotvorne karakteristike istovremeno i u kombinaciji učinkovito djeluju protiv nečistoća. Iako snažno djeluju i uklanjaju sve nečistoće, istovremeno su iznimno blagi prema koži. Naime, suha ulja njeguju kožu prilikom korištenja proizvoda, dok ekstrakt crnog čaja djeluje smirujuće i ublažava moguće iritacije. Rezultat je čista koža, bez masnih tragova ili nepravilnosti, točnije koža sa svim preduvjetima za jedan zaista glamurozan izgled.

NIVEA MicellAIR EXPERT Waterproof maramice za uklanjanje šminke s osvježavajućom formulom koja sadrži crni čaj i posebno osmišljenu MICELLAIR® TEHNOLOGIJU, temeljito čiste kožu. Uklanjanju čak i tešku, vodootpornu šminku posebno nježno. Crni čaj djeluje umirujuće i zbog toga su maramice pogodne za sve tipove kože. Preporučena maloprodajna cijena 25,90 HRK

NIVEA MicellAIR EXPERT Waterproof dvofazni odstranjivač šminke. Nježno, ali temeljito čisti kožu. Ovaj dvofazni odstranjivač šminke obogaćen je posebnom formulom crnog čaja i visoko-koncentriranim suhim uljem. Formula je posebno osmišljena za korištenje na području oko očiju. Crni čaj je obrađen na način koji aktivira enzime i antioksidativna svojstva, čime blagotvorno i umirujuće djeluje na otekline. Dostupan u bočici od 125 ml. Preporučena maloprodajna cijena 35,90 HRK

NIVEA MicellAIR EXPERT Effective s posebno osmišljenom MICELLAIR® TEHNOLOGIJOM, crnim čajem, blago oslobađa kožu dugotrajne šminke. Učinkovito i bez tragova. Dostupan u bočici od 400 ml bočicama. Preporučena maloprodajna cijena 49,90 HRK

 


Page 9 of 129