• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Zvijezdina majoneza i ketchup u Južnoj Koreji PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 13:23

zvijezda-kecap-juzna-korejaTri Zvijezdina proizvoda odnedavno su prisutna i na tržištu Južne Koreje. Zvijezda Hot Ketchup (500 g), Ultra Hot Ketchup (500g) te Ultra Hot Chilli majoneza (400g) od sada su dostupni i na policama jednog od najvećih južnokorejskih maloprodajnih lanaca - Lotte. Lanac Lotte multinacionalna je korporacija, te osmi najveći poslovni konglomerat u Južnoj Koreji sa osnovnim djelatnostima u proizvodnji hrane i trgovini koji uključuje 60 tvrtki koje posluju u više od 15 zemalja i zapošljavaju 180 000 zaposlenika. Izvoz i distribucija u Južnu Koreju ostvareni su u suradnji s vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance Daymon Worldwide, a proizvodi su ulistani u 100 Lotte hipermarketa.

„Vrlo smo ponosni što su Zvijezda majoneza i Zvijezda ketchup pronašli svoj put do južnokorejskih potrošača, a ponajviše što smo uspjeli prilagoditi našu tradicionalnu recepturu njihovom ukusu.Tradicionalni recepti Zvijezdinog ketchupa i majoneze za istočno su tržište posebno prilagođeni s ljućim okusom, jer se vodilo računa o preferenciji tamošnjih potrošača prema ljutoj i jače začinjenoj hrani. Tržište Južne Koreje, s čak 50 milijuna stanovnika, predstavlja ogroman izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je lanac Lotte prepoznao kvalitetu i snagu Zvijezde i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju. Južna Koreja trenutno je među prvih devet izvoznih tržišta EU-a te nam je želja tamo izvoziti i prodavati i ostale proizvode iz Zvijezda asortimana.“, istaknuo je Krešimir Staničić, direktor izvoza Zvijezde.

Glavna izvozna tržišta Zvijezde su zemlje regije, poglavito Bosna i Hercegovina te Slovenija na kojima je kompanija tradicionalno prisutna već dugi niz godina. Zvijezda je 2016. godine ostvarila 6,6% rasta na svim izvoznim tržištima. Ovaj rast inozemne prodaje u skladu je s pojačanom izvoznom orijentacijom Zvijezde, što je između ostalog i rezultiralo izvoznim iskorakom i na tržište Južne Koreje.

Poslovni planovi Zvijezde su, kao i do sada, usmjereni na jačanje konkurentnosti na domaćem te širenju poslovnih aktivnosti na izvoznim tržištima. U narednom razdoblju Zvijezda će nastaviti s poslovnom strategijom fokusiranom na rast inozemne prodaje i iskoracima na nova izvozna tržišta.

 
Veliko svjetsko priznanje za Podravkin ajvar PDF Print E-mail
Friday, 21 July 2017 13:21

podravka-ajvarMintel, jedna od najutjecajnijih svjetskih kompanija za business inteligence, koja je autoritet u praćenju i analizi trendova u kategoriji hrane i pića, u svom mjesečnom izvještaju za lipanj analizirala je trend superhrane u kategoriji delikatesnih namaza na tržištu Poljske.

Među najboljim primjerima izdvojili su i Podravkin ljuti ajvar, proizveden od prirodnih sastojaka, bez konzervansa, aditiva i umjetnih boja.

Novi delikatesni namazi predstavljeni u Poljskoj potvrđuju da se potrošači sve više okreću prehrani baziranoj na voću, povrću te žitaricama. Superhrana, kao jedan od glavnih sastojaka slanih/delikatesnih namaza, čini ih i održava još zdravijima.

Uvrštenjem među najbolje u ovoj kategoriji, Podravkin ajvar potvrdio je svoju kvalitetu. Bogat je povrćem, vlaknima, vitaminom C i A, a proizvodi se bez konzervansa i aditiva. Mnogo povrća i skladan okus uz nizak udio masnoće osobine su koje ovaj ajvar čine omiljenim prilogom, nezamjenjivim u brojnim kombinacijama, od praktičnih sendviča do neizostavnog roštilja.

 
UHU školska sezona puna iznenađenja PDF Print E-mail
Tuesday, 18 July 2017 16:57

uhu-noviteti-2017Za početak nove školske godine UHU već tradicionalno priprema iznenađenja za školarce. 2017. godina u znaku je omiljenih likova iz crtića „Kako je Gru postao dobar“. Osim popularnih UHU ljepila u stiku, likovi će krasiti i dva nova proizvoda, UHU ljepilo za papir Glue Pen, čiji aplikator omogućava jednostavno i ravnomjerno nanošenje ljepila te UHU rollafix, kristalno čistu ljepljivu traku koja čvrsto lijepi i ne žuti. Proširenjem ponude ljepila koje će krasiti zabavni likovi, UHU želi nagraditi vjerne potrošače i dati im dodanu vrijednost.

Kao dodatnu pogodnost, UHU priprema promotivnu aktivnost u suradnji s Tele2; „UHU te lijepi za najjaču 4G ponudu“. Već petu godinu zaredom UHU i Tele2 jednostavnim mehanizmom i kvalitetnim proizvodom privlače sve veći broj kupaca; kupnjom bilo koja 3 UHU proizvoda ostvaruje se pravo kupnje 4G smartphonea Noa Core Stilo uz nadoplatu od svega 399 kn. U planu su kino oglašavanja, kreativne radionice, in store promocije te trade marketing aktivnosti. UHU vam želi uspješnu školsku sezonu!

UHU® – Lijepi sve. Uvijek.

Proizvođač: UHU® GmbH & Co. KG, Bühl, Njemačka
Uvoznik: Bolton Croatia d.o.o.
Adresa uvoznika: Šarengradska 9, 10000 Zagreb
Telefon: 01 333 67 55
E-mail: mail@boltoncroatia.hr

 
Nova Franckova web stranica za ljubitelje toplih napitaka PDF Print E-mail
Monday, 17 July 2017 16:15

franck-websiteFranck d.d., vodeći domaći proizvođač kave i čajeva predstavio je potpuno novu internetsku stranicu tvrtke. Nova stranica franck.eu zamišljena je kao središnje mjesto za sve ljubitelje toplih napitaka koji na jednom mjestu mogu pronaći mnoštvo informacija o cjelokupnoj kompaniji, njezinoj bogatoj povijesti, kulturi i proizvodima.

Osim standardnih i detaljnih informacija o proizvodima, stranica sadrži edukativne, informativne i zanimljive sadržaje čiji je cilj svim potrošačima dočarati Franckove proizvode s potpuno druge strane; kako nastaju, od čega se sastoje, njihovo porijeklo, različite načine korištenja i mnoge druge zanimljive informacije.

Novost je i rubrika Franckpedia koju su pripremili Franckovi stručnjaci kao središnje mjesto svih pojmova vezanih uz proizvodnju i konzumaciju kave i čaja, proizvodnim procesima, tehnologiji i svim drugim pojmovima vezanim uz omiljene tople napitke.

Isto tako, u novoj rubrici Moj trenutak Franckovi potrošači ispričali su svoje priče u kojima glavnu ulogu imaju Franckovi proizvodi, a dodatnu inspiraciju posjetitelji stranice mogu pronaći u maštovitim receptima uz koje će Franckovi topli napitci biti još ukusniji, a mogu saznati i zanimljivosti koje možda nisu znali o omiljenoj kavi ili čaju.

Osim potrošačima, stranica sadrži sadržaj namijenjen i poslovnim partnerima, ugostiteljima, medijima i potencijalnim zaposlenicima. Kroz potpuno novo digitalno lice, Franckova stranica sadrži i interaktivni prikaz ključnih korporativnih vrijednosti te na najbolji način naglašava ulogu društveno odgovorno kompanije te vodeću poziciju u regiji.

Nova stranica dizajnirana je u skladu s modernim smjernicama i trendovima u web dizajnu te je jedna od najkompletnijih internetskih stranica u prehrambenoj industriji u regiji. Trenutno je dostupna na hrvatskom jeziku, a u pripremi su i izdanja na ostalim jezicima.

Novu Franckovu internetsku stranicu posjetite na www.franck.eu

 
Podravka „začinila“ egzibicijski meč otvorenja ATP-a u Umagu PDF Print E-mail
Monday, 17 July 2017 10:26

podravka-umag-atpEgzibicijski meč odavno je zaštitni znak umaškog teniskog turnira, a ove ga je godine dodatno „začinila“ i Podravka. Glavne zvijezde egzibicije, teniski showman Gael Monfils, David Goffin, Borna Ćorić i Ivan Dodig, ispucavali su loptice u gledalište, a izazov je bio uhvatiti one označene srcem. Četiri sretna i spretna gledatelja, Istraturist je nagradio putovanjem na ATP Finals u London, gdje će se okupiti osam najboljih tenisača na svijetu, a Podravka vrijednim poklon paketima.

U nezaboravnom putovanju i vrhunskom tenisu na ATP Finalsu u Londonu uživati će tako sretni dobitnici i teniski navijači Gordan Fran Mileusnić i Mika Kaplan. Poklon pakete Podravke uručio im je Podravkin voditelj promocije kulinarstva Dražen Đurišević, koji je ovom prilikom potvrdio da su Podravkini kuhari ujedno i dobri tenisači.

Naime, u kuharskoj je uniformi odigrao gem sa zvijezdama egzibicijskog meča te time oduševio umašku publiku. Podravkini promotori kulinarstva tijekom meča pripremali su ukusne delicije te je tako publika imala priliku uživati u dvostrukom zadovoljstvu – egzibicijskom tenisu i ukusnim zalogajima.

Podravka je dugogodišnji partner najvećeg hrvatskog ATP turnira, jednog od najznačajnijih sportskih i društvenih događaja u Hrvatskoj, koji je izrastao u snažnog promotora Hrvatske, njezine turističke ponude, ali i vodećih hrvatskih brandova.

 
Vrhunska 'vivo' kvaliteta ponovno u Konzumu PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 13:13

vivo-nozevi-1Novi Konzumov program nagrađivanja vjernosti ovaj put kupcima donosi mogućnost povoljne kupnje vrhunskih noževa vivo, brenda poznate grupacije Villeroy & Boch. Tako svi ljubitelji pripreme ukusnih i maštovitih obroka sad mogu obogatiti svoju kolekciju kuhinjskih pomagala noževima s potpisom koji je u cijelom svijetu sinonim za tradiciju, luksuz i vrhunsku kvalitetu, i to uz uštedu od čak 75 posto.

vivo-nozevi-2Noževi vivo pružaju fantastičan doživljaj pripreme hrane zahvaljujući superiornoj funkcionalnosti u kombinaciji s minimalističkim dizajnom i modernim oblicima.

U potpunosti su izrađeni od nehrđajućeg čelika, a osim što jamče optimalan kut rezanja i jednostavni su za korištenje, izgledaju odlično u svakoj kuhinji, pružajući vrhunske rezultate prilikom svake upotrebe.

Sudjelovanjem u Konzumovom programu vjernosti kupci imaju mogućnost kupiti noževe vivo po 75 posto nižim cijenama, sakupljajući naljepnice za svakih potrošenih 25 kuna. Popust se ostvaruje već uz prikupljenih 20 naljepnica koje je potrebno zalijepiti na promotivni letak, a osim noževa kupcima su na raspolaganju i proizvodi iz popratnog programa, poput daske za rezanje od bambusa, oštrača noževa, bloka za spremanje noževa ili kuhinjskih škara. Kako bi ovu ponudu učinio još pristupačnijom, Konzum svakom kupcu u letku daruje četiri naljepnice.

Naljepnice za kupnju vivo noževa moguće je sakupljati do 15. listopada 2017., a kupnja noževa moguća je do 22. listopada.

 
Jana Cars - novo ruho Jane Junior PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 12:49

jana-cars-1U vrućim danima i najmlađima među nama potrebno je brzo osvježenje koje na bočicama Jane donose popularni likovi na četiri kotača. Munjeviti Jurić, Jackson Storm i Cruz Ramirez neki su od junaka novog nastavka animiranog filma Cars 3 iz Disneyeve tvornice mašte koji su osvojili srca mališana diljem svijeta, a od sada se mogu naći i na novoj ediciji Jane Junior.

Koliko malih poklonika ovi limeni junaci imaju u Hrvatskoj uvjerili su se prisutni na premijeri filma u Cinestar dvorani zagrebačkog Arena centra, kada je predstavljena i nova Janina edicija.

jana-cars-2U Jana Cars kutku okupili su se brojni mališani i njihovi roditelji te s veseljem razgledali izgled novih bočica s kojih su se smiješili popularni likovi. Naravno, ime Jane donosi mnogo više od prepoznatljive ambalaže. Njena besprijekorna čistoća, svilenkast okus i izbalansiran mineralni sastav priskrbili su brojna priznanja svjetskih stručnjaka, ali i naklonost potrošača.

Stoga je nova edicija, prilagođena djeci, odlična pomoć roditeljima da od prvih dana upoznaju svoju djecu s važnošću redovne hidracije u ljetnim mjesecima pred nama.

Uz ovako pozitivne reakcije mališana nema sumnje da će edicija Jana Cars postati omiljen dodatak u svakoj torbi ili ruksaku, jer dolaze u bočicama od 0,25L i 0,5L i bez obzira na prigodu, zabava i osvježenje uvijek su dobrodošli.

 
Novi Honor 9 u prvih 28 dana prodan u milijun primjeraka PDF Print E-mail
Wednesday, 12 July 2017 14:55

honor-9Otkako je debitirao u Kini prije 28 dana te nakon globalnog predstavljanja u Berlinu prije nekoliko tjedana, novi Honor 9 prodan je u više od milijun primjeraka diljem svijeta. Sa svojim nagrađivanim staklenim dizajnom koji kombinira premium 3D staklo s unikatnim reflektirajućim metalom, sivi Honor 9 rasprodan je u Honorovom virtualnom trgovačkom centru vmall.eu i to samo dva dana nakon što je prvi puta predstavljen. Honor 9 dobio je posebno priznanje i od svojih obožavatelja u Rusiji gdje su u prvih šest sati rasprodani svi uređaji na Honorovoj platformi shop.huawei.ru.

„Ponosni smo što se naša predanost osnaživanju mladih ljudi da izraze svoju odvažnost i individualnost kroz Honorove uređaje isplatila s rekordnim prodajnim rezultatima kakve do sada nije postigao niti jedan uređaj“, izjavio je George Zhao, predsjednik uprave Honora te dodao: „Uspjeh Honora 9 proizlazi iz našeg razumijevanja potreba mladih koji žele uređaj kojeg krase snažne performanse, elegantan dizajn i inovativna tehnologija.“

Uz moćni Kirin 960 procesor sa 6 GB RAM memorije i najnovije EMUI 5.1 korisničko sučelje, Honor 9 krasi i poboljšana dvostruka kamera od 20 MP i 12 MP, izvanredna kvaliteta zvuka te snažni procesor za najbolje performance koji potiče „Generaciju Y“ da istražuje svijet nekim novim pogledom.

 


Page 9 of 117