• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Nova kolekcija AXOR-a inspirirana industrijskim dizajnom ranog 20. stoljeća PDF Print E-mail
Wednesday, 07 June 2017 11:36

hansgrohe-axor-montreux-1Kolekcija „AXOR Montreux” ekskluzivna je dizajnerska linija proizvoda za kupaonice i kuhinje vrhunske kvalitete, nastala suradnjom robne marke AXOR i dizajnerskog ureda Phoenix Design iz Stuttgarta koji je dosada osvojio više od 700 nagrada za dizajn proizvoda. Crpivši inspiraciju iz radoblja povećanog napretka i dinamične modernizacije, stvorili su kupaonsku i kuhinjsku kolekciju u maniri prvih industrijski proizvedenih oprema. U kolekciji se na autentičan način povezuje dizajn razdoblja ranog 20. stoljeća s novitetima koje nudi moderna tehnologija.

„Stil i metode industrijske proizvodnje ranog 20. stoljeća i danas imaju vrijednost. Reinterpretirali smo te značajke s velikom preciznošću i umješnošću kako bismo kupcima ponudili najbolji dizajn i funkcionalnost, kako u kupaonici, tako i, po prvi puta, u kuhinji.” – komentirala je plasiranje kolekcije na tržište gđa Silke Giessler, voditeljica brand marketinga AXOR-a.

Autentična do najsitnijih detalja, kolekcija „AXOR Montreux“, uspješno povezujući tradiciju i suvremena tehnološka postignuća, ulazak u kupaonicu pretvara u uzbudljivo putovanje kroz vrijeme. Suptilna interakcija dekorativnih elemenata u vidu šarmantnih stilskih detalja te skladnih proporcija, doprinosi sveukupnoj atraktivnosti opreme i odgovarajućih dodataka.

Dokaz spoja tradicionalnog i modernog su i elementi industrijskog dizajna poput cijevi i ventila, koji nisu kombinirani samo s klasičnim detaljima kao što su delikatne križne ručke ili porculanski umetci nego i sa suvremenim polužnim ručkama. Klasični industrijski stil i moderna funkcionalnost glavne su odlike kolekcije čije miješalice, tuševe i dodatni pribor slijede tradiciju prvih industrijski proizvedenih oprema i u moderan ambijent unose duh tog vremena.

hansgrohe-axor-montreux-2 hansgrohe-axor-montreux-3

Na rang listi „Međunarodnog foruma dizajna (iF)“, a u konkurenciji najboljih svjetskih tvrtki za dizajn, grupa Hansgrohe je s robnim markama AXOR i hansgrohe trenutno pozicionirana na visokom 6. mjestu. Tvrtka iz Schiltacha, specijalizirana za sanitarnu opremu, visoku je pozicioniranost među 2.000 kompanija osigurala s 1.040 bodova, čime je nadmašila brojne svjetski poznate marke poput: Audi-a, BMW-a i Apple-a te ponovno potvrdila vodeću poziciju u sanitarnoj industriji.

 
Panonska - novo pivo koje će vas osvojiti na prvi gutljaj PDF Print E-mail
Monday, 05 June 2017 10:54

panonska-1Zagreb Delimano Food Festival, održan u samom srcu grada, na Strossmayerovom trgu, okupio je protekli vikend na tisuće gastroljubaca, među kojima su se našli i brojni poznati iz javnog života, poput Doris Pinčić, Marije Borić, Baby Dooksa, Lane Klingor Mihić, Mirana Kurspahića i mnogih drugih. Svi oni uživali su u ovom svojevrsnom spoju ulične hrane, profesionalnog kuhanja i edukativnih kulinarskih radionica, zapakiranom u atraktivnom ambijentu centra grada okruženim prekrasnom prirodom.

panonska-5Posjetitelji su, pored raznih gastro poslastica, imali priliku uživati u vrhunskom Pan pivu i osvježavajućim Somersby voćnim okusima, a festival je poslužio kao idealna kulisa za predstavljanje najnovijeg člana pivovare Carlsberg – pivo Panonska.

Panonska obuhvaća tri najpopularnija svjetska pivska stila: APA, Wheat i Dark lager. Sve se tri varijante okusa proizvode u Koprivnici, od najkvalitetnijih sastojaka i vrhunskih pivskih kvasaca, u ograničenim, malim količinama, a u njihovu su proizvodnju uključeni poznati Carlsbergovi majstori pivari. APA (American pale ale) pivo je raskošne jantarne boje te bogate i stabilne pjene čiji okus karakteriziraju bogate hmeljne, cvjetne i voćne note. Wheat je pšenično pivo stabilne pjene i blago zamućene zlatne boje, nježnog kremastog okusa, uz dašak agruma, a Dark lager tamno je pivo bogate pjene te punog karamelastog okusa. Vizualni identitet Panonske dijelom se oslanja na svog „starijeg brata“, Pan pivo, ali je inspiriran tradicionalnim motivom čipke, koja je ovdje interpretirana na moderan način. Sam dizajn prati najnovije trendove u pivskoj industriji, ali je duboko nadahnut i tradicijom te autentičnim hrvatskim prepoznatljivim elementima.

Panonska pivo namijenjeno je svim pivoljupcima, posebice znatiželjnima koji imaju sklonost isprobavanju novih i zanimljivih okusa, ali i onima koji će to tek postati. Kao stvoreno je za nadolazeće ljetne dane i večeri kada će, u kombinaciji s pokojim ukusnim zalogajčićem, poslužiti kao idealna gastronomska poslastica.

panonska-2 panonska-3 panonska-4

Foto: Bojan Zibar

 
Feravino predstavilo nove etikete i vina iz linije Dika PDF Print E-mail
Thursday, 01 June 2017 13:24

feravino-dika-1Ime Dika u našim se krajevima pridaje onoj koja se beskrajno voli ili onom s kojim se silno ponosi. Mirisi i ljepota slavonskih šuma inspiracija su nove, moderne etikete vina linije Dika, poznatog hrvatskog proizvođača Feravina. Potpisuje ju ljubljanski studio Kofein na čelu s kreativnom direktoricom Zarjom Vintar, koji je prepoznatljivom slavonskom simbolu podario novo, suvremenije i privlačnije ruho. Liniju Dika od sada ćete prepoznati po etiketi na kojoj je stilizirano pero fazana.

„Željeli smo istaknuti da je to moderna vinska kuća različitih cjenovnih razina, ali s istim osnovnim identitetom. Slavonske rijeke, Panonska nizina, kulturno i prirodno nasljeđe Slavonije, hrast, divlje životinje, dvije rijeke između kojih se nalaze Feričanci inspiracija su za etikete svih linija vina Feravina, dok pero fazana na Diki simbolizira lakoću, ležernost, ljepotu, razigranost, svježinu, a sve te karakteristike imaju ova vina“, istaknula je Zarja na premijeri novih etiketa i vina iz linije Dika u Rooftop cafe baru restorana Lateral, na 26. katu zagrebačke zgrade u Strojarskoj, s kojeg puca prekrasan pogled na glavni grad.

Rose Dika 2016. apsolutni ljetni hit

Uz čašu vrhunskog vina u toplo ljetno predvečerje osjećaj je bio neponovljiv. Degustacija je započela Rose Dikom 2016. sorte frankovka. Ovo zanimljivo vino izbalansiranih kiselina, visokog sklada s ugodnim alkoholima, odličan je izbor za aperitiv. Nećete pogriješiti servirate li ga uz lagana jela poput hladnih predjela, salata i snackova, ali i jela od bijelog mesa, umaka i morskih specijaliteta. Dobro ohlađeno na temperaturi od osam do deset stupnjeva Celzijevih ovo je vino za uživanje u vrućim ljetnim danima.

Graševina, Chardonnay i Pinot bijeli – odaberite svoje vino

Decanterom nagrađena Graševina Dika 2016. osvojila je vinske znalce, ali i one koji vole vesela, lagana, cvjetna i mirisna vina, bogatih aroma zrelog grožđa. Uravnoteženih okusa koji podsjećaju na bagrem, ugodno je kisela, oblasto zaokružena i idealna za svečane prigode.

Ljubitelji suhih i otmjenih vina uživali su u Chardonnay Diki 2016., vinu skladnog karaktera s idealno ukomponiranim alkoholom i kiselinama. Njegov svjež i suptilni okus, upotpunjen karakterističnim bademastim tonom, u ustima stvara osjećaj ugode. Bijeli pinot Dika 2016. zanimljiv je u okusu i strukturi, odlično izbalansiranih kiselina, visokog sklada s razmjerno dosta alkohola. Iznimne je punoće okusa, iskričave fine bistroće, tipične za kontinentalna vina najviše kvalitete.

Frankovka i Merlot – tako to rade u Slavoniji

Za razliku od ostalih kontinentalnih vinarija, Feravino gotovo polovinu proizvodnje posvećuje crnim vinima. Među njima se ističe Frankovka, vino koje upravo u Feričancima daje iznimne rezultate. O tome svjedoči i Frankovka Dika 2015. Sočno, živahno, svježe vino s aromom višnje i naglašenijim kiselinama, univerzalnog je karaktera pa bi se trebalo naći u svakom hladnjaku. Degustacija je završila Merlot Dikom 2015. vrlo harmoničnim, mekim i pitkim vinom, gotovo neprimjetnih ali zrelih tanina uz blagi osjet drva i miris bobičastog voća i kakaa.

Odličan tim enologa

Da Feravino itekako vodi računa o kvaliteti svojih vina, potvrđuje ulaganje u podrum i tehnologiju, ali i poman odabir tima. U njemu su jedan od najpoznatijih hrvatskih enologa Marijan Knežević i gost enolog, Slovenac Matjaž Lemut, koji su bili izvrsni domaćini na degustaciji u Zagrebu.

„Vina iz linije Dika odraz su odličnih godina, ali i vrhunske tehnologije te znanja i iskustva složnog enološkog tima. Bijela vina koja smo danas kušali krase mladost, iskričavost, elegancija okusa i pitkost, dok se u našim crnim vinima osjeća posvećenost sortama, osobito Frankovki koja se u našem podrumu njeguje od njegovog osnutka 1804.“, kazao je Marijan Knežević. O kvaliteti Feravina govore i brojna svjetska priznanja, a posljednja su stigla krajem svibnja. Na najvećem svjetskom vinskom natjecanju Decanter World Wine Awards nagrađena su čak tri vina. Broncom su se okitile dvije Graševine iz 2016., jedna iz linije Dika, a druga iz linije Miraz, a odlična Frankovka Miraz 2012. dobila je preporuku. Dan nakon stigle su medalje s IWC-a (Inernational Wine Challenge), bronca za Graševinu Dika 2016. i preporuka za Frankovku Miraz 2012.

feravino-dika-2

 
Centar spavanja Perfecta Dreams nudi 1000 razloga za dobar san PDF Print E-mail
Thursday, 01 June 2017 11:29

perfecta-dreams-1Nova poslovnica Perfecte Dreams, tvrtke koja već 20-ak godina brine o spavanju na najbolji način, svečano je otvorena na adresi Samoborska cesta 147 u zagrebačkom Jankomiru. Dobro prospavana noć preduvjet je za uspješan i produktivan dan, a Centar spavanja Perfecta Dreams na 1000 kvadrata uz 1000 artikala nudi 1000 razloga za savršene snove.

Otvorenje je moderirala Iva Šulentić i otkrila uzvanicima što najbolji hrvatski brand visokokvalitetnog namještaja za spavanje može pružiti za prijeko potreban, udoban i zdravi san. Poznati gosti događanja Mirna Maras, Mirjana Mikulec, Alka Vuica, Slavko Sobin, Igor Barberić i Amar Bukvić oduševili su se novom oazom dobrog spavanja i razgledali atraktivnu ponudu koja jamči kvalitetan san.

„Zadovoljni smo što nakon 2 godine traženja adekvatne lokacije i prostora za ovakav Centar, možemo reći da smo ovaj projekt uspješno priveli kraju. Našim kupcima ponudili smo na jednom mjestu sve što im je potrebno za dobre snove. U Centru spavanja imamo široku ponudu asortimana za kvalitetan san na čak 1.000 kvadrata, a, osim toga, u ugodno dizajniranom prostoru smo se potrudili da i glazbom i mirisima osiguramo idealno i opušteno mjesto za isprobavanje onoga što im najviše odgovara. Tu smo za njih za sve savjete kako najbolje odabrati madrac, pa uz kavicu ili šampanjac mogu uistinu uživati u kupnji.“ – izjavila je Kristina Bošnjak, Direktorica maloprodaje, Perfecta Dreams.

perfecta-dreams-2 perfecta-dreams-3 perfecta-dreams-4
perfecta-dreams-5 perfecta-dreams-6 perfecta-dreams-7

Nakon uvodnih riječi Direktorice maloprodaje Kristine Bošnjak, koja je svečanim rezanjem crvene vrpce službeno otvorila novu poslovnicu, voditeljici Ivi Šulentić se pridružio poseban gost iznenađenja, svestrani Mario Petreković, koji je otkrio kako se napokon naspavao nakon dugo vremena. Simpatični Petreković odjeven u pidžamu u urnebesnom je skeču iz kreveta iskočio odmoran i naspavan kako bi prepričao svoje dojmove o ugodno prospavanoj noći zahvaljujući Centru spavanja gdje nesanici nema mjesta.

Proizvodi Perfecta Dreams proizvedeni u Hrvatskoj, napravljeni su s velikom pozornošću kako bi savršeno odgovarali i bili po mjeri ljudskog tijela, pružajući udobnost, kvalitetu te odmor koji je potreban za normalno i zdravo funkcioniranje organizma. U to su se uvjerile i tisuće dosadašnjih kupaca koji, osim u Zagrebu, zdravo spavanje uz Perfectu Dreams mogu osigurati i u poslovnicama u Splitu, Rijeci, Osijeku, Puli, Zadru te Dubrovniku, ali i mnogobrojni gosti na otvorenju koju su imali priliku isprobati madrace te razgledati ostatak bogatog asortimana koji Perfecta nudi. Druženje uzvanika, nakon službenog dijela programa, nastavilo se u opuštenoj atmosferi uz zdravi brunch, a gosti događanja imali su priliku raspitati se o detaljima i ponudi Centra spavanja Perfecta Dreams za zdrav i lak san koji je izuzetno bitne za kvalitetno ispunjene dane.

Saznajte više na www.perfecta.hr i na Facebook stranici Perfecta Dreams

 
Heineken® 0.0: vrhunsko bezalkoholno pivo izvanrednog okusa sa samo 69 kalorija! PDF Print E-mail
Wednesday, 31 May 2017 15:15

heineken00-1U skladu s rastućim trendom umjerene konzumacije alkohola, koju kompanija HEINEKEN aktivno promiče, na hrvatsko je tržište stiglo novo vrhunsko bezalkoholno pivo Heineken 0.0. Riječ je o pivu s 0.0% alkohola, izvanrednog okusa, spravljenog od jedinstvenog Heinekenovog A-kvasca i kvalitetnih prirodnih sastojaka – vode, ječma, slada i hmelja – sa samo 69 kalorija u boci od 0,33 l.

Nakon nekoliko godina istraživanja i korištenja novih tehnika proizvodnje piva dobiven je optimalan recept za prvo bezalkoholno pivo branda Heineken. Nakon nekoliko godina istraživanja i korištenja novih tehnika proizvodnje piva dobiven je optimalan recept za prvo bezalkoholno pivo brenda Heineken, a rezultat je pivo osvježavajućeg okusa u kojem će moći uživati i najzahtjevniji ljubitelji kvalitetnog piva – i to u bilo kojem dijelu dana.

„Svjesni smo da je bezalkoholno pivo već godinama pod povećalom kritičara koji ga nisu smatrali 'pravim pivom'. Međutim, s Heinekenom 0.0 ne samo što smo dokazali da bezalkoholno pivo može imati izvanredan okus, nego smo i pokazali da se u njemu može uistinu uživati. Heineken 0.0 mijenja i koncept konzumacije jer je odsad u kvalitetnom pivu moguće uživati i na poslovnom ručku, tijekom radnog vremena, u zračnoj luci, u dopodnevnoj šetnji, poslije treninga, na sportskom događanju i drugim prilikama u kojima to inače nije prikladno ili uobičajeno. Također, osim popularnosti zdravog načina života, raste i tržište prirodnih bezalkoholnih pića, a Heineken 0.0 sa svojih 0.0% alkohola, samo 69 kalorija i prirodnim sastojcima, ovim potrošačima pruža upravo ono što žele“, izjavio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Osim što po prvi puta proizvodi bezalkoholno pivo pod brandom Heineken, kompanija premijerno koristi plavu boju na etiketi. Time se odstupilo od tradicionalne zelene boje, ali se istovremeno jasno odredila razlika između bezalkoholne i alkoholne inačice piva Heineken.

Dolazak Heinekena 0.0 na tržišta diljem svijeta popraćen globalnom TV kampanjom naziva „Ode to Openess“ koja će promicati otvorenost prema novim iskustvima i promjenu percepcije uvriježenih društvenih obrazaca.

 

heineken00-2

 
Tri razloga za posjetiti prvi Staropramen Burger tour PDF Print E-mail
Monday, 29 May 2017 16:52

staropramen-burger-rijeka staropramen-burger-pula
Ako još niste imali priliku probati jedne od najboljih burgera u Hrvatskoj, sada je pravo vrijeme da to učinite. Zašto? Jer u Hrvatske gradove dolazi prvi Staropramen Burger tour.

2. i 3. lipnja Rijeka, a 9. i 10. lipnja Pula ugostit će majstore u pravljenju burgera iz Submarinea, odličan glazbeni program, a žeđ će gasiti praško pivo broj jedan u svijetu. Ako to nije dovoljan razlog za uživanje u slavlju okusa i glazbe, donosimo još tri razloga koji će vas zasigurno natjerati da se predomislite.

1. SLAVLJE OKUSA UZ NAJBOLJE BURGERE IZ SUBMARINEA

Burger više nije samo pecivo s pljeskavicom. Burger kao najpopularnije jelo na svijetu je danas postao dio visoke gastronomije kroz koju se kuhari kretivno i lokalno izražavaju. Pobjednik prošlogodišnjeg Zagreb Burger Festivala koji nosi titulu i najboljeg burgera u Hrvatskoj Submarine BBQ, na Staropramen Burger touru ponudit će svim ljubiteljima veliki izbor burgera, ali i posebnu ponudu: bundle Staropramen i burger Toura za 40kn.

2. DUH PRAGA UZ PRAŠKO PIVO BROJ JEDAN U SVIJETU

Poseban duh Praga u svakom gradu unijet će Staropramen, jer jedino dobro pivo može ugasiti žeđ uz vrhunske burgere i odličnu glazbu. Sve posjetitelje Burger Festival tour-a očekuje posebno dizajniran Staropramen bar na kojem se može naći idealno pivsko osvježenje.

3. ODLIČNA ZABAVA UZ VRHUNSKU, ALI VRHUNSKU GLAZBU

U svakom gradu sve posjetitelje očekuje vrhunski glazbeni program koji će zasigurno dobro zabaviti sve prisutne. U Rijeci će sve prisutne zabavljati Neno Belan & Fiumens i DJ HrwoE, dok će u Puli za vrhunsku atmosferu biti zaduženi grupa Pavel i DJ Eddie Ramich.

 
Silvanac zeleni iz PP Orahovice osvojio 3 medalje na Decanteru DWWA 2017 PDF Print E-mail
Friday, 26 May 2017 10:48

pp-orahovica-decanter-2017pp-orahovica-decanter-2017-2Na britanskom DECANTERU, najprestižnijem ocjenjivanju vina na svijetu, PP Orahovica osvojila je za svoje Silvance jednu zlatnu i dvije srebrne medalje!

Ove godine pristiglo je rekordnih 17.200 uzoraka vina, čak 8 % više nego 2016. U pet dana, vina je ocjenjivalo 219 članova međunarodnog žirija, uključujući 65 Masters of Wine i 20 Master Sommeliera.

Suosnivač ocjenjivanja Decanter DWWA, Steven Spurrier, od ove godine počasni predsjednik, rekao je: „Naši standardi su visoki, ali su takva i naša očekivanja. Dodijelili smo medalje samo onim vina u koje potrošači mogu imati najveće povjerenje.“

Ponovno su hrvatski vinari osvojili pregršt medalja.

Silvanac zeleni Jezerac 2015 osvojio je zlatnu medalju s 95 bodova, a srebrni sjaj imaju vina Silvanac zeleni 2015 i izborna berba Silvanca iz 2016 (90 i 91 bod). Silvanac zeleni ponos je orahovičke vinarije i najprepoznatljiviji brand. Upravo ovdje našao je idealnu slogu svih prirodnih faktora i svake godine daje vina vrhunskih kategorija. Jezerac je naziv vinogradarskog položaja, odmah iznad grada Orahovice, koji zbog svog položaja, ekspozicije i prostrujavanja zraka, godinama daje najbolje Silvance.

pp-orahovica-decanter-2017-3

Uz lijepu svijetlozelenu boju, Silvance karakterizira uvijek ugodna svježina i voćnost koja prizivlje marelicu.

Silvanac zeleni 2015 – srebrna medalja – berba u nekoliko termina, od 16.-24.09.2015., selekcionirani kvasci, u početku dominira travnata aroma koja sazrijevanjem više prelazi u voćne arome marelice i breskve. Dozrijeva u inoxu, barem godinu dana.

Silvanac zeleni Jezerac 2015 – zlatna medalja - kasnija berba od redovne, 06.10.2015. Grožđe je s lokaliteta Jezerac, najboljeg lokaliteta PP Orahovice, koje podstiče potpun razvoj bogatih osobina orahovičkog silvanca. Aromatski profil mladog vina jako je voćan uzprisutnost citrusa i agruma u mirisu koje se dozrijevanjem oblikuje u arome zrelog voća, zrele marelice i meda. Na okusu ovaj Silvanac je bogato vino s ostatkom šećera. Naglašena veličina sorte u svakoj kapljici, a završetak je kremozan, bogat i moćan.

Silvanac zeleni izborna berba 2016. – srebrna medalja - berba 17.11.2016. biranog grožđa s najboljih položaja. U aromi prevladavaju arome meda, prezrelog grožđa, prezrelog voća. Na okusu kremozno, gusto, viskozno vino s više od 50 g/hl šećera. Još uvijek je u procesu dozrijevanja i svoje pravo lice pokazat će u budućnosti.

Gastronomski, ovisno o kategoriji, Silvanac se najbolje sljubljuje uz tjestenine, školjke i glavna jela od plemenite slatkovodne i morske ribe. Izbornu berbu preporučamo uz kolač od lješnjaka ili kestena.

"Ponosni smo što su sve kategorije Silvanca, sve do predikatne, osvojila visoka priznanja. Ova sorta na našim lokalitetima ima odličan potencijal. Stoga imamo razloga očekivati mnogo od obje berbe. Informacije s tržišta su vrlo pozitivne i u narednom periodu očekujemo još dobrih vijesti i o drugim našim vinima. Zadnjih nekoliko godina, novom strategijom i pristupom u uzgoju grožđa i njezi vina, nastojimo vratiti nekadašnji sjaj Silvanca zelenog. Naravno, ne zapostavljajući i ostale sorte, posebice Graševinu i Frankovku", kažu u PP Orahovica.

Orahovički Silvanac nositelj je znaka "Izvorno hrvatsko".

 
Slatkim hat-trickom do Barcelone PDF Print E-mail
Tuesday, 23 May 2017 13:36

snickers-pele-1Ako znate koji je nogometaš osvojio tri svjetska prvenstva, u karijeri postigao 1281 gol, proglašen nacionalnim blagom i nosi službenu titulu najboljeg nogometaša 20. stoljeća, onda ste spremni upoznati upravo njega – najvećeg nogometaša svih vremena. Upravo je to „slatka“ nagrada koja se može osvojiti u Snickersovom nagradnom natječaju „Zaigraj kao Pelé“, a koja najspretnijeg dobitnika može poslati ravno pred vrata legendarnom brazilskom virtuozu.

Dvadeset i pet prijavljenih natjecatelja s najvećim brojem glasova ulazi u uži izbor za glavnu nagradu, a konačnog pobjednika bira stručni žiri od tri člana među kojima je i „trener svih trenera“, legendarni Miroslav Ćiro Blažević, koji je svim natjecateljima poručio: „Nemojte reći da vas nisam pozvao i da niste imali priliku. Igraj nogomet, izvedi trikove i imat ćeš priliku upoznati nogometnu legendu Peléa. Sine, to se događa samo jednom u životu.“

snickers-pele-2

Sve što je potrebno napraviti jest pronaći sličicu s Peléovim trikom u Snickers čokoladici, snimiti kratak video pokazujući isti taj trik te se prijaviti na internetskoj stranici www.snickers.com.hr, gdje se mogu pronaći detaljne upute o pravilima natječaja.

Prijaviti se možete sve do 2. srpnja kako biste ušli u borbu za glavnu, „najslađu“ nagradu – putovanje u Barcelonu na trening s Peléom. Nagradni natječaj traje sedam tjedana, a u svakom tjednu dodjeljuje se po jedna tjedna nagrada – PlayStation 4 Fifa 2017.

Na sudjelovanje u nagradnom natječaju pozvani su svi, a posebno polaznici nogometnih škola. Sudjelovanje je jednostavno, a više informacija i pravilima natječaja pogledajte na www.snickers.com.hr.

snickers-pele-3

 


Page 10 of 114