• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Plin za klimatizaciju donosi znatne uštede PDF Print E-mail
Monday, 26 March 2018 14:45

evn-1EVN Croatia proveo je detaljnu usporedbu rada električnog i plinskog sustava klimatizacije s Fakultetom elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu i tvrtkom Panasonic.

evn-2

Usporedba je provedena na projektu realizacije sustava grijanja, pripreme potrošnje tople vode i klimatizacije odgojno-obrazovne ustanove od oko 4500 m2 površine na području Splita. Analiza je obuhvatila cijeli investicijski ciklus i godišnju potrošnju s ciljem izbora optimalnog energenta.

Napravljena su tri razlikovna modela – A, B i C – uz uvažavanje realnih tržišnih okolnosti i važeće propise i uz pretpostavku da su svi ostali uvjeti poput potrošnje energije i radnih sati ostali isti.

U modelu A, godišnje uštede pri odabiru prirodnog plina kao energenta iznose 124 120,80 kuna. Povrat investicije u okviru ovog modela može se očekivati nakon šest mjeseci. Nakon pet godina ta ušteda iznosi 620 624,00 kuna, a nakon 10 godina 1 241 208,00 kuna.

U modelu B, godišnje uštede pri odabiru prirodnog plina kao energenta iznose 66 073,44 kuna, a povrat investicije može se očekivati nakon 14 mjeseci. Nakon pet godina izračunato je kako će ušteda iznositi 325 367,20 kuna, a nakon 10 godina 650 734,40 kuna.

U modelu C, godišnje uštede pri odabiru prirodnog plina kao energenta iznose 38 870,16 kuna, dok se povrat investicije može očekivati nakon 22 mjeseca.

Ovi rezultati pokazuju da je izbor plina dobar poslovni potez koji u kratkom vremenskom roku ostvaruje značajne uštede i to tijekom cijelog razdoblja korištenja. Kad ga se koristi kao energent u industriji plin smanjuje troškove i povećava učinkovitost, bitno je pojednostavljena njegova doprema (nema potrebe korištenja cisterni ili skladištenja goriva), lakše je mjerenje i održavanje, s daleko manjim troškovima, a uvijek je i dostupan.

 
Jägermeister i dalje najprodavanije uvozno alkoholno piće u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Monday, 19 March 2018 17:15

jager-novo-1Tvrtka G3 Spirits u prošloj financijskoj godini je prodala za Hrvatsku ogromnih 893.031 0,7L boca, čime je najpoznatiji biljni liker na svijetu još jednom potvrdio lidersku poziciju u segmentu uvoznih alkoholnih pića na domaćem tržištu, koju drži već više od desetljeća. Ova brojka na najbolji mogući način pokazuje koliko Hrvati vole Jägermeister, a prodana količina je, inače, za više od 300.000 boca veća od one drugoplasiranog inozemnog alkoholnog pića.

Važnu ulogu u zadržavanju njegove popularnosti na hrvatskom tržištu prošle godine je imala nova komunikacijska platforma Your Jägermeister. Your Story., u sklopu koje su predstavljene i redizajnirana boca, nova etiketa i osvježeni logo. Ona je bila osnova za kompletnu komunikaciju s potrošačima dajući im do znanja da je Jägermeister uz njih bez obzira na prigodu, situaciju i vrstu zabave koju su odabrali, ali im istovremeno nudeći brojne inovativne i za hrvatsko tržište jedinstvene aktivnosti i projekte s čime će se nastaviti i u 2018.

jager-novo-2Upravo originalne marketinške aktivnosti Jägermeistera te njihova prilagodba svakom pojedinom tržištu zaslužne su za njegov globalni uspjeh. U prošloj godini Mast-Jägermeister SE nastavio je tako trend rasta brenda što dokazuje i 92,4 milijuna prodanih 0,7L boca, što je povećanje od oko milijun boca na svjetskoj razini u odnosu na 2016. godinu. Zahvaljujući dugogodišnjoj i dosljednoj globalnoj ekspanziji, koja se pokazala ključnom za stjecanje titule najprodavanijeg likera na svijetu, danas je Jägermeister prisutan u čak 135 zemalja, s tendencijom stalnog širenja.

Zanimljiv je podatak da je u ukupnoj prodaji Jägermeistera u prošloj godini, unatoč značajnom rastu globalne popularnosti, matično njemačko tržište sudjelovalo s čak 20 posto odnosno 18,5 milijuna boca. Dodatno, iznimno dinamičan rast prodaje zabilježile su zemlje istočne Europe pa su tako Rusija, Češka, Poljska te mlađa tržišta poput Ukrajine i Rumunjske ostvarila čak dvoznamenkati porast. Situacija u drugim dijelovima svijeta dodatno podupire strategiju međunarodne ekspanzije, koju tvrtka provodi već dugi niz godina.

"Uzbuđeni smo zbog rasta prodaje od preko 50 posto u Aziji te do 16 posto u Latinskoj Americi. Postigli smo, također, i velik napredak u stvaranju temelja za dugoročan rast u afričkim zemljama", izjavio je Michael Volke, predsjednik izvršnog odbora Mast-Jägermeister SE.

Jägermeister je ostvario odlične rezultate i na tradicionalnijim tržištima kao što su Austrija, Nizozemska te skandinavske zemlje. Dvoznamenkasti rast prodaje u trgovinama u sklopu zračnih luka zaokružio je uspješnu prodajnu godinu i dodatno učvrstio globalnu poziciju Jägermeistera kao jednog od vodećih brendova u kategoriji premium alkoholnih pića.

 
Bajadera i Andrea Bocelli – jedinstven spoj okusa i glazbe PDF Print E-mail
Tuesday, 13 March 2018 10:35

bajadera-bocelli-1Slavni talijanski glazbenik Andrea Bocelli, u organizaciji Star produkcije, četvrti je put hrvatskoj publici pokazao zašto je jedan od najuspješnijih tenora svih vremena. Nakon najpoznatijih svjetskih pozornica, talijanski tenor upečatljivog glasa za publiku u zagrebačkoj Areni pripremio je pravu glazbenu poslasticu.

bajadera-bocelli-2

Kraševa Bajadera ove godine bila je ponosni sponzor koncerta, a povodom Dana žena na svojim službenim Facebook stranicama s ulaznicama je obradovala svoje fanove.

Baš poput savršenog sklada glazbenih nota pjesama Andree Bocellija, sljubljeni su okusi lješnjaka i badema u Bajaderi. Raskoš okusa, mirisa i savršena topivost u jednom od najpoznatijih Kraševih proizvoda pružaju užitak za sva osjetila. 

Publika je prije samog koncerta uživala u ovoj divnoj slastici, a slavni talijanski pjevač, za čiji se koncert u Areni tražila karta više, oduševio je prisutne izvedbama najpoznatijih opernih arija.

 
Faks helizim slavi 50. rođendan uz micelarnu formulu i miris Molecule 01 PDF Print E-mail
Thursday, 08 March 2018 11:32

faks-helizim-obljetnica-1Trendovi u beauty svijetu iznova se mijenjaju pa tako svako desetljeće donosi neke nove, omiljene must have proizvode. Jedan od najpopularnijih beauty proizvoda u posljednjih nekoliko godina zasigurno je micelarna otopina. Svojim dolaskom na tržište izazvala je pravu mini revoluciju te postala gotovo neizostavan dio beauty rutine brojnih pripadnica ljepšeg spola. Istovremeno izrazito nježna i iznimno moćna, s razlogom se nalazi na vrhu ljestvice omiljenih kozmetičkih proizvoda.

Stoga je Saponia, inspirirana trendovima koji trenutno vladaju u beauty svijetu te u čast svog premium brenda Faks helizima, koji ove godine slavi jubilarni 50. rođendan, osmislila i razvila cijelu liniju proizvoda s micelarnom formulacijom. Micelarna tehnologija u sebi sadrži micele - sitne čestice koje s nevjerojatnom lakoćom otapaju masnoće i poput magneta vežu ostatke nečistoća. Predstavlja pravu inovaciju u pranju i njezi rublja, djelujući dubinski, nježno i besprijekorno, čime odjeća postaje izuzetno čista, meka i njegovana.

Saponijini stručnjaci razvili su najnoviju liniju za pranje vođeni mišlju kako odjeća koju nosimo na sebi 24 sata dnevno predstavlja našu drugu kožu, odlučivši tako pružiti joj istinski beauty tretman. Micelarnu tehnologiju ugradili su u sve varijante Faks helizim deterdženta - praškasti deterdžent, gel te u najnoviji - kapsule.  Već od samih  početaka svog  postojanja, Saponia  ispisuje  povijest pranja rublja na ovim prostorima. Kako  vrijeme prolazi,  inovativni duh  njenih stručnjaka postaje sve snažniji, da  bi danas Saponia stasala u vodeću deterdžentsku industriju u regiji, što i dokazuje najnovija inovacija Saponijinih stručnjaka povodom 50. rođendana Faksa helizima.

U povodu okruglog rođendana, Saponia je predstavila još jedno originalno iznenađenje. Naime, pored revolucionarne micelarne tehnologije, u slavljenički Faks helizim ugrađen je miris parfema Molecule 01. Posebnost Molecule 01 je u tome što se sastoji od samo jedne komponente, koja je u svijetu parfemske industrije poznata pod nazivom Iso E Super, stoga on nije parfem u pravom smislu, već svojevrsna misteriozna aura koja se pojavljuje u valovima na koži; nestaje pa se opet pojavi nakon nekoliko sati.

faks-helizim-obljetnica-2 faks-helizim-obljetnica-3

Baršunasto – puderastog,  drvenastog, suptilnog i pročišćenog mirisa, na ljude djeluje gotovo poput feromona, odnosno podsvjesno privlači. Jedinstveni sastav ovog parfema nove generacije predstavlja istinsku umjetnost kemije unutar bočice, koji je sada prenesen na čitavu paletu Saponijih proizvoda. Pa su tako, pored Faks helizima, miris Molecule 01 te micelarna formula ugrađeni u njezine najpoznatije brendove Ornel, Nila, Likvi, Arf i Bis, čime je upotpunjeno ovo rođendansko slavlje!

Uloga zaštitnog lica ove jedinstvene i revolucionarne linije Saponijinih proizvoda pripala je našoj prelijepoj voditeljici Ani Radišić.  Ljupka, svestrana i uvijek nasmiješena Ana sjajno se snašla u ulozi ambasadorice nove generacije proizvoda za dom. S obzirom da je i sama ljubiteljica mirisa Molecule 01, oduševila ju je činjenica kako sada najdraži miris može prenijeti u svoj cijeli svijet. Budite i vi dijelom ovog svečanog jubileja te zajedno sa Saponijom proslavite 50. rođendan omiljenog hrvatskog deterdženta na najbolji mogući način – originalnim, jedinstvenim i mirisnim paketom modernih i profinjenih proizvoda, s kojima će čitav dom zablistati posebnim sjajem!

faks-helizim-obljetnica-4

 
Mini Quattro Romance – najmekaniji spoj četiri okusa PDF Print E-mail
Tuesday, 06 March 2018 13:01

ledo quattro romanceLedo po prvi puta predstavlja obiteljski sladoled soft ice recepture – novi Mini Quattro Romance. Atraktivne kombinacije okusa, novi Quattro je nešto potpuno drugačije od svega na što ste naviknuli!

Baš kao i sa sladoledom Soft Ice Cookie, uz novi Mini Quattro Romance više nema čekanja da bi svima poslužili omiljenu poslasticu. Njegova posebnost krije se u inovativnoj formuli koja mu daje mekanu strukturu čak i na -18 stupnjeva pa u bogatstvu neodoljivih okusa možete uživati čim ga izvadite iz zamrzivača.

Prepustite se odmah sladolednim okusima tamne čokolade, panna cotte s preljevom od kupine te okusima kupine i šumske jagode s preljevom od bijele čokolade i finim posipom od komadića mliječne čokolade.

Nova receptura Soft Ice - prvi puta dolazi iz Leda! Priuštite ukućanima, gostima ili sebi sasvim novo iskustvo uz finu kombinaciju četiri okusa i mekanu strukturu koja nikoga ne ostavlja ravnodušnim.

 
Soft Ice Cookie – mekani sladoled za nestrpljive PDF Print E-mail
Monday, 19 February 2018 11:42

ledo-soft-ice-cookieLedo je pripremio genijalnu inovaciju koja u trenu može razveseliti svakoga, sladoled u čašici Soft Ice Cookie. Riječ je o prvom sladoledu dobivenom u industrijskoj proizvodnji koji ima mekanu teksturu čak i na -18°C pa u sladoledu možete uživati čim ga izvadite iz zamrzivača.

Njegova posebnost krije se u Ledovoj inovativnoj recepturi koja mu daje mekoću, a dodatno osvaja savršenom kombinacijom najfinijih okusa.

Iskusite stoga užitak koji će vas oboriti već pri prvom zalogaju uz ovaj neodoljivi sladoled okusa vanilije s komadićima kakao keksa te bogatim preljevom okusa tamne čokolade i posipom od hrskavih komadića vafla. Nema više čekanja. Odmah zagrabite sladoled te se prepustite jedinstvenom sladolednom spoju Soft Ice Cookie.

Ne zaboravite nabaciti #nelomizlicu i podijelite oduševljenje novim omiljenim sladoledom s prijateljima na društvenim mrežama!

 
Meggle predstavio novi proizvod - svježe mlijeko 'S farme' PDF Print E-mail
Friday, 02 February 2018 16:22

meggle-s-farme-2Tvrtka Meggle u 130 godina svog postojanja kontinuirano inzistira na kvaliteti mliječnih proizvoda jer zna koliko je kupcima bitno podrijetlo mlijeka koje svakodnevno konzumiraju. Sa željom da svojim kupcima priušti prirodni i puni okus mlijeka kakvo smo pili kao djeca, Meggle je predstavio posebnu vrstu svježeg mlijeka kontroliranog podrijetla, pod nazivom „S farme“.

meggle-s-farme-1Sve mlijeko „S farme“ dolazi s jedne jedine lokacije - tradicionalne farme Landia, smještene u selu Tordinci pokraj Vukovara. Ta autentična slavonska farma u obiteljskom je vlasništvu već desetljećima, a ljubav prema stočarstvu i poljoprivredi prenosi se naraštajima. Na njoj sretno živi 250 krava, tetošenih hranom uzgojenom na istoj farmi, prirodnim putem i bez aditiva. One slobodno šeću i samostalno biraju kada će otići na mužnju. I baš kao što se svakoj zna ime, tako se i zna da svaka od njih daje mlijeko vrhunske kvalitete.

Kako bi ta kvaliteta ostala očuvana, vrijeme prijevoza do mljekare je iznimno kratko, a u samoj mljekari koristi se najsuvremenija tehnologija obrade. Upravo je tako mlijeko „S farme“ dobilo najbolje od oba svijeta: tradiciju i suvremenost. Količine svježeg mlijeka koje se godišnje proizvode na farmi Landia su ograničene te neće biti zamijenjeno mlijekom s neke druge farme. Za svoj brand Meggle inzistira baš na ovoj farmi, za njega najboljoj u Hrvatskoj.

Današnji kupac okružen je velikim izborom proizvoda s čijim podrijetlom često nije upoznat. Kada se radi o prehrambenim proizvodima, a posebno o mlijeku koje cijela obitelj pije svaki dan, zaista je važno znati odakle dolazi i na koji se način proizvodi. Stoga je konkurentska prednost i dokaz autentičnosti mlijeka „S farme“ upravo ta transparentnost njegova podrijetla.

 
Čarli Winter s mirisom jabuke i cimeta za zimski ugođaj pranja suđa PDF Print E-mail
Monday, 08 January 2018 12:10

carli-winter-edition-2018I ove zime Čarli je izišao u svom posebnom zimskom izdanju. U hladno, blagdansko vrijeme najljepše je osjetiti miris cimeta i jabuka jer podsjeća na toplinu i zimski ugođaj. Posebno izdanje Čarlija ove zime donosi vam takve mirise u svom Winter Limited izdanju.

Čarli Winter Limited Edition s mirisom jabuke i cimeta pranje posuđa pretvara u čistu zimsku čaroliju! Snažna, a nježna osobnost Čarlija unijet će u vaš dom blagdanske mirise i svježinu uz snagu djelovanja i njegu za ruke.

Jedinstvena Čarlijeva formula namijenjena je za učinkovito pranje posuđa, a u kombinaciji aroma jabuke i cimeta ostavlja fin miris za pranjem. Limitirano izdanje najpoznatijeg hrvatskog deterdženta će vas, osim mirisom, osvojiti i novim, simpatičnim zimskim ruhom!

Novi Čarli Winter možete pronaći u tri različita dizajna, a prigodan zimski dizajn uklopit će se u vaš ukrašeni dom!

 


Page 10 of 127