• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Stigli novi Dukat Fit proizvodi za ljubitelje zdravog načina života PDF Print E-mail
Wednesday, 04 July 2018 11:47
dukat-fit-novi-proizvodi-ljeto-2018

Za sve pobornike zdravog načina života Dukat je proširio svoju liniju Dukat Fit mliječnih proizvoda bogatih proteinima s Dukat Fit proteinskim mliječnim napitkom okusa kave, Dukat Fit proteinskim pločicama te novim okusima Dukat Fit proteinskih voćnih jogurta.

Tako je kategorija proteinskih mliječnih napitaka proširena novim proizvodom - Dukat Fit proteinskim mliječnim napitkom okusa kave, s kofeinom. Zahvaljujući sadržaju 130 mg kofeina, jedna bočica dnevno proteinskog mliječnog napitka okusa kave može doprinijeti tjelesnoj izdržljivost i energiji rekreativaca i sportaša.

Dukat Fit otvara kategoriju proteinskih pločica s dva nova i inovativna proizvoda – Dukat Fit protein snack – proteinskim pločicama okusa čokolade & mente te bijele čokolade & jagode. Ove iznimno ukusne proteinske pločice oduševljavaju okusima, ali i balansiranim nutritivnim sastavom. Niskog su sadržaja šećera, visoko obogaćene vlaknima, a proteini čine čak 25% njihova sastava. Proteinske pločice idealan su međuobrok u trenucima gladi ili nakon tjelesne aktivnosti.

U kategoriji jogurta predstavljena su dva nova proizvoda – proteinski voćni jogurt okusa šumsko voće te breskva & marakuja, pakirani u 180 gramske čašice. Dukat Fit proteinski jogurti ne sadrže laktozu, niskog su sadržaja masti i smanjenog sadržaja šećera te su ukusan dio doručka ili međuobrok bogat proteinima.

Svi proizvodi iz linije Dukat Fit zadovoljavaju potrebe svih onih koji vode brigu o zdravom načinu života – pravilnoj i uravnoteženoj prehrani bogatoj proteinima i redovitoj fizičkoj aktivnosti.

Dukat Fit proteinski mliječni napitak, okus kave s kofeinom, 500 ml, preporučena maloprodajna cijena: 10,99 kn

Dukat Fit protein snack, proteinska pločica 35 g, okus čokolada&menta ili bijela čokolada&jagoda, preporučena maloprodajna cijena: 7,99 kn

Dukat Fit proteinski jogurt u čašici šumsko voće ili breskva & marakuja, 180 g, preporučena maloprodajna cijena: 4,99 kn

 
Sana preljevi od sezama, sezama s čokoladom i datulja PDF Print E-mail
Thursday, 28 June 2018 12:12

sana-combo

Sana preljevi od sezama, od sezama s čokoladom i od datulja pravo su otkriće za sladokusce koji žele nešto novo i posebno. Osim što su odličnog okusa, već dobro poznatim slasticama poput palačinki, sladoleda, vafla ili jednostavno na kruhu ,daju potpuno novi doživljaj!

Sana preljevi ne sadrže:
- gluten
- konzervanse,
- rafinirane šećere

sana-2

Posebno su pogodni za
- vegane te
- imaju Kosher certifikat

PRELJEV OD SEZAMA

Preljev od sezama finog je orašastog okusa, a zaslađen je samo mini¬malnom količinom prirodnog nerafiniranog smeđeg šećernog sirupa od trske (demerara). Sezam se u kulinarstvu koristi stoljećima, bogat je esencijalnim masnim kiselinama, vitaminima, mineralima (poseb¬no kalcijem i željezom) te aminokiselinama. Preljev od sezama je odličan dodatak za sladolede, kolače, voćne salate i druge slastice, a posebno je ukusan i kao namaz na kru¬hu. Možete ga upotrijebiti i za dekoraciju svojih drugih omiljenih slastica.

PRELJEV OD SEZAMA S ČOKOLADOM  

Preljev od sezama s čokoladom sadrži najfiniju tamnu čokoladu sa 70% kakaa i zaslađen je samo s minimalnom količinom prirodnog nerafiniranog smeđeg šećernog sirupa od trske (demerara). Izuzet¬nog je bogatog orašastog, čokoladnog okusa te će oduševiti sve ljubitelje čokoladnih slastica. Preljev od sezama s čokolade bogat je energijom, esencijalnim masnim kiselinama, antioksidantima, vitaminima, mineralima i aminokiselinama. Odličan je dodatak za sladolede, kolače, voćne salate i druge slastice, a posebno je uku¬san i kao namaz na kruhu. Možete ga upotrijebite i za dekoraciju svojih drugih omiljenih slastica.

PRELJEV OD DATULJA

Preljev od datulja proizveden je samo od datulja najviše kvalitete i nema nikakvih drugih dodataka. Zbog svoje izrazite slatkoće i ma¬nje potrebne količine koju treba dodati da bi se postigao isti efekt kao i s običnim šećerom, koristi se kao prirodno sladilo za kavu ili čaj. Budući da ima tridesetak posto manje šećera u odnosu na standardni šećer, njegovom se primjenom značajno smanjuje unos kalorija i u potpunosti se može izbjeći korištenje rafiniranih jedno-stavnih šećera. Preljev od datulja je odličan dodatak za sladolede, vafle, voćne salate i palačinke te je izvrstan za zaslađivanje svih vrsta krema i napitaka. Možete ga dodati i u vruću čokoladu, smoothi te na svoje druge omiljene slastice. Zanimljiv je i u kombinaciji sa slanim jelima pa će ovaj bogati preljev, bakrene boje, obogatiti kvalitetne sireve te dati zanimljiv okus marinadama i salatnim dresinzima.

Sana preljeve možete pronaći u svim hipermarketima Tommy-a i web-shopu Pusti otok, a uskoro i na svim većim prodajnim mjestima diljem Hrvatske.

 
Goran Čolak - Janin ambasador u novoj kampanji Duboko iznad svih PDF Print E-mail
Tuesday, 26 June 2018 12:29

jana-goran-colak

Svjetski prvak ronjenja na dah i Jana, prirodna mineralna voda započeli su suradnju. Čolakova je najveća pokretačka snaga otkrivanje dubina kristalno čistog mora, a Janin prepoznatljiv, lagan i svilenkast okus proizlazi s 800 m dubokog izvora koji se odlikuje vrhunskom čistoćom. Ta poveznica dovela je do odabira Janinog ambasadora u novoj kampanji Duboko iznad svih.

Ova reklamna kampanja otkrila je i osobnu priču Gorana Čolaka i poslala poruku svima koji žele ostvariti snove: "Granice su tamo gdje ih sami postavite, u glavi, ne samo u sportu, već u bilo čemu čime se bavite.”, kaže Goran te dodaje: “Sve se čini nemogućim dok to netko prvi ne napravi, onda je to odjednom normalno. Sve su to iluzije koje nas ograničavaju u ostvarenju našeg stvarnog potencijala.”

jana-goran-colak-3

Njegovu inspirativnu poruku komentirala je Maja Vukorep, Jana group brand manager: „Suradnja s Goranom i njegova motivirajuća priča o uspjehu savršeno odražavaju vrijednosti koje Jana promovira i inspiracija su za sve nas u raznim životnim izazovima. Poruka s bočice Jane „Otvoreni um vjeruje u snove, jer mu je putokaz srce“, poput Goranove priče, potiče sve nas da vjerujemo i živimo svoje snove”, poručila je čestitajući Čolaku na novim trofejima.

Naime, Goran Čolak se upravo vratio s desetog CMAS-a Svjetskog prvenstva u bazenskim disciplinama, održanog u talijanskom Lignanu, gdje je osvojio dvije zlatne i jednu srebrnu medalju. Tim je rezultatom postao najuspješniji natjecatelj na prvenstvu, a zanimljivo je i napomenuti da je na tom istom bazenu održano Svjetsko prvenstvo 2011. godine s kojeg se Čolak vratio s identičnim medaljama kao i sad.

Njegov put do uspjeha bio je sistematičan, planiran i ni u jednom trenu, čak ni kada nije sve izgledalo blistavo, nije pomišljao odustati. Vjerovao je u sebe. Upravo kao što već godinama hrvatski kupci vjeruju Jani i njezinoj kvaliteti koja dolazi iz srca zemlje.

 
Ketchup i majoneza navijački par! PDF Print E-mail
Thursday, 21 June 2018 12:11

zvijezda-majoneza-navijackazvijezda-kecap-navijackiSvjetsko nogometno prvenstvo u punom je zaletu pa je tako i Zvijezda obukla svoje najglasnije navijače – Zvijezda majonezu i Zvijezda ketchup u vatrene navijačke dresove.

Praktična, vesela i cool pakiranja omogućuju bezbrižno i slasno uživanje u Zvijezdinim proizvodima bilo da utakmicu pratite kod kuće, u uredu ili na otvorenom. Pripremite najukusniji sendvič svojoj boljoj polovici, vesele zalogaje za najmlađe navijače ili iznenadite kolege novim umakom vlastitog potpisa.

Navijanje je slađe uz ukusne zalogaje, a kremasti, bogati okusi Zvijezda majoneze i Zvijezdina ketchupa svakom jelu dat će još bolji okus i svježinu te tako upotpuniti raspoloženje.

Požurite po navijačka izdanja Zvijezda majoneze i Zvijezda ketchupa i potpuno se prepustite strastvenom navijanju uz najslasnije dodatke vaših jela.

 
Frelimo delikates čvarci po treći put nositelji titule Superior Taste Award PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 16:31

frelimo-cvarci-1Ovog vikenda u Cheese Baru u samom srcu Zagreba brojni posjetitelji mogli su uživati u čašici dobrog vina, opuštenoj atmosferi i zvijezdi samog okupljanja, Frelimo delikates čvarcima, koji nikoga nisu ostavili ravnodušnim. Oni koji vole čvarke i dobro poznaju tu namirnicu, prepoznali su kvalitetu i nisu skrivali oduševljenje, a oni koji se prije nisu usudili probati, također su imali samo riječi hvale.

Čvarci, jedan tradicionalan rustikalan specijalitet poznat godinama, pa čak i pomalo zaboravljen te često povezivan s nekim starijim generacijama, danas ima potpuno novi oblik i voljen je od strane sve mlađe populacije.

frelimo-cvarci-2

Dizajn i sama ambalaža ove delikatese, jako je maštovita i praktična, naime riječ je o nagrađivanoj limenci koja se jednostavno otvara i možete ju ponijeti sa sobom gdje god išli.

Dodjela nagrade Superior Taste Award 2018., održana je prošlog tjedna u Bruxellesu gdje je na svečanoj ceremoniji uručeno prestižno priznanje Miroslavu Mataušiću, vlasniku Frelimo obrta koji zasluženo niže nagrade jer se trud koji ulaže prepoznaje i izvan Lijepe Naše. Slovenija, Austrija, Njemačka, Švedska, Švicarska, Velika Britanija, Belgija, samo su neke od zemalja koje uživaju u okusima ove delicije.

Umjesto čipseva, pereca, kokica i ostalih grickalica na koje smo navikli, sve popularniji moderni snack našao je mjesto u domovima, kafićima, među poznatim kuharima, damama koje ih grickaju uz šampanjac, pa čak i među najmlađima u vrtiću i školi. A kako trenutno cijelu zemlju trese nogometna groznica, ne sumnjamo da će se Frelimo limenke s čvarcima naći među brojim navijačima jer je s njima ona „Okusi pobjedu“, doslovna.

 
Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 16:29

thomy-umaci-2018Tvrtka Nestlé proširila je svoj kulinarski asortiman umaka THOMY s tri nova proizvoda – THOMY umak s čilijem, umak s kiselim krastavcima i umak s češnjakom koji ne sadrže gluten i napravljeni su od pažljivo odabranih sastojaka, zaslužnih za prepoznatljivu teksturu i bogat okus. Ljubitelje juha MAGGI razveselit će dva nova proizvoda - Pileća juha s tjesteninom i okruglicama s mesom, te Povrtna juha s okruglicama od grisa, pšeničnim mekinjama i špinatom.

Novi proizvodi dio su renoviranog asortimana MAGGI i THOMY s oznakom Jednostavno dobro, pod kojom se nalaze proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke.

„Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana juha i majoneza. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine tako da uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamjenjujemo ih sa sastojcima koje mogu pronaći u svojim kuhinjama, a koje znaju i vole. Do sada smo renovirali 80% kulinarskog asortimana dostupnog u regiji i obavezali smo se da će do 2020. godine svi naši MAGGI proizvodi pored smanjenja udjela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina biti bez umjetnih boja, a s povećavanom količinom cjelovitih žitarica, povrća, mahunarki i sjemenki. Na taj način želimo inspirirati potrošače za ukusnija i zdravija jela“, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije Hrana za jugoistočnu Europu kompanije Nestlé.

maggi-juhe-2018Nove juhe dobar su izbor za balansiran i hranjiv obrok s jednostavnim sastojcima kao što su špinat, kupus, krumpir, rajčica, ljubičasti luk, grašak, mrkva, peršin, paprika, i jedinstveni sastojci kao što su mekinje, proso i slanutak. MAGGI Pileća juha s tjesteninom i okruglicama s mesom predstavlja izvor proteina, sadrži 5 vrsta začina (peršun, kurkuma, vlasac, mljeveni crni papar, češnjak) i tjesteninu u 3 boje, dok MAGGI Povrtna juha s okruglicama od griza, mekinjama i špinatom, pored izvora proteina, predstavlja i izvor vlakana i sadrži čak 28% povrća.

Novi THOMY umaci idealan su izbor za sve ljubitelje THOMY-ja, jer je zadržan prepoznatljiv okus koji je dodatno oplemenjen s tri nova okusa - s kiselim krastavcima, češnjakom i čilijem, koji će svaki vaš obrok učiniti drugačijim. THOMY umaci mogu se bezbrižno ponijeti na obiteljski piknik te se s njima mogu napraviti ukusni sendviči, jer se umaci mogu držati na temperaturi i do 25 stupnjeva.

 
dm ženska utrka 16. lipnja na Jarunu PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 14:35

dm-zenska-utrka-2018U subotu, 16. lipnja, od 17 sati, svi ljubitelji trčanja i aktivnog života te oni koji to tek žele postati, moći će pronaći jedinstvenu zabavu na Jarunu gdje će se održati sedma dm ženska utrka.

Prva na rasporedu je utrka za djecu od dvije do šest godina (300 m) koja će započeti u 18:00 sati, a utrka za djecu od sedam do 11 godina (600 m) započet će u 18:30 sati. Rekreativna utrka za žene startat će u 19:00 sati i trčat će se 3.400 metara, dok će natjecateljska utrka započeti u 19:30 te će se trčati oko 6 kilometara, odnosno cijeli krug oko Jaruna.

Sudionici svih utrka dobit će majice i poklon pakete dm-a, dok će deset najbržih natjecateljica osvojiti opremu za trčanje, besplatnu članarinu u teretani, a tri najbrže 3.000, 2.000 i 1.000 kuna na darovnoj kartici dm-a kao i druge vrijedne nagrade. Kotizacija za dječje utrke iznosi 10 kuna, za rekreativnu utrku 20 kuna, a za natjecateljsku dm žensku utrku 30 kuna. Svi koji žele sudjelovati mogu se do 15. lipnja do 21 h prijaviti na dmzenskautrka.hr. Prijava će biti moguća i na dan utrke u akreditacijskoj zoni na Jarunu od 10:00 sati ujutro, a sva prikupljena sredstva umanjena za pripadajući PDV i sve porezne obveze namijenjena su Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska.

Na dm ženskoj utrci svaki član obitelji može pronaći nešto za sebe, a mališane će razveseliti zabavni park, kao i kvizovi i nagradne igre. Sudionike na utrci čeka i tim dermatologa koji će obavljati besplatne dermatološke preglede. Promicanje aktivnog života upotpunit će i gastronomska ponuda u dmBio kuhinji gdje će sudionici imati priliku kušati slasne i zdrave zalogaje. Domaćini otvorenja, voditeljski par Ana Miščević i Frano Ridjan, bit će zaduženi za dobru zabavu na višesatnom događanju koje će zaključiti zajedničko navijanje za reprezentaciju Hrvatske u pohodu na prvu pobjedu u sklopu Svjetskog prvenstva u nogometu. Detaljnije informacije o dm ženskoj utrci moguće je pronaći na internetskoj stranici.

Sedma dm ženska utrka

Datum: subota, 16. lipanj 2018. godine
Lokacija: Jarun, na livadi između ulaza Hrgovići i Ulice Hrvatskog sokola

Raspored utrka:

- dječja utrka (2 - 6 godina) – 300 metara
- dječja utrka (7 - 11 godina) – 600 metara
- dm ženska utrka (rekreativna) – 3.400 metara
- dm ženska utrka (natjecateljska) – cca. 6 km, krug oko Jaruna

Startnine:

- dječje utrke – 10 kuna
- dm ženska utrka (rekreativna) – 20 kuna
- dm ženska utrka (natjecateljska) – 30 kuna

Raspored aktivnosti:

- od 10:00 – uplate, prijave, akreditiranje
- 17:00 – početak događanja
- 17:15 – zagrijavanje prije dječje utrke
- 18:00 – dječje utrke (2 - 6 godina)
- 18:30 – dječje utrke (7 – 11 godina)
- 18:45 – zagrijavanje prije utrke
- 19:00 – rekreativna ženske utrke
- 19:30 – natjecateljska ženske utrke
- 20:30 – dodjela nagrada za 10 najbržih natjecateljica ženske utrke
- 21:00 – prijenos utakmice Hrvatska – Nigerija

Dodatni sadržaji za cijelu obitelj:

- besplatni dermatološki pregledi i punktovi za zaštitu od sunca
- zabavni park za najmlađe
- photobooth i izrada fotografija
- dmBio kuhinja – degustacija jela spravljenih od dmBio proizvoda
- dm prodavaonica na otvorenom
- nagradne igre, kvizovi, dijeljenje uzoraka i letaka, edukacije o proizvodima

 
Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 11:10

heineken-reklame-nogometTV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, ''stvarni ljudi'' koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu.

Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.

Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: ''Ove nogometne godine potrošili smo čak 7 puta manje sredstava za izradu TV spotova u odnosu na nogometnu 2016. godinu. Smatramo da potrošači ne mare za visoku produkciju već im je najvažnije pivo pa smo u ovom nogometnom periodu odlučili uložiti u nižu cijenu našeg Karlovačkog. Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup.''

Ako još niste, svakako pogledajte ove low budget reklame.

 


Page 2 of 124