• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Međunarodna nagrada za kampanju Real grupe za Zagrebačku banku PDF Print E-mail
Thursday, 02 November 2017 13:57

real-grupa-nagrada-zabaPrestižnu nagradu EFMA na #DMIAwards2017 Zagrebačka banka dobila je za kampanju za gotovinske kredite „Živim danas!". Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa producirala je kampanju za koju je Zagrebačka banka osvojila srebro u kategoriji digitalnog marketinga. Još jednom nagradom, Zaba je tako potvrdila svoju izvrsnost u inovativnim načinima tržišnog komuniciranja i na međunarodnoj razini.

EFMA je udruženja više od 3.300 tvrtki s maloprodajnim financijskim uslugama u 130 zemalja. Program okuplja projekte, inovatore i institucije širom svijeta kako bi odabrali najinovativnije distribucijske i marketinške inicijative. Ukupno 183 financijske institucije iz 59 zemalja podnijelo je za natječaj 467 prijava za inovacije u 10 kategorija nagrađivanja, a jedna od kategorija je i digitalni marketing za koji je Zaba dobila srebro.

Zagrebačka banka već je niz godina vodeća banka u Hrvatskoj i kao članica UniCredit Grupe jedna od istaknutijih banaka na području Srednje i Istočne Europe. Inovativnim rješenjima u oglašavanju, praćenjem najnovijih tehnologija i potreba korisnika ističe se u tržišnom komuniciranju i odnosu s korisnicima.

Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa na projektu cjelovite kampanje okupila je tim koji čine redatelj i kreativni direktor, Maro Pitarević, account direktor Tino Pattiera, art direktor Matko Jovičin te Realovi stručnjaci za digitalni marketing – Maja Šplajt, Ivan Dominik, Ana Šeler i Ema Tikulin koji su zajedno s timom Zagrebačke banke radili na kampanji.

„Osmišljavanjem platforme, velike ploče želja koja je bila poveznica offline i online dijela komunikacije na kojoj se skupljaju želje korisnika aktivirali smo korisnike da podijele svoje misli na temu: Žao mi je što nikad nisam... Korisnici su svoje želje u obliku memea mogli dijeliti na društvenim mrežama. Ono što je drugačije bilo u ovoj kampanji je činjenica da smo napravili zaokret u oglašavanju kredita Zabe jer u prvom planu nije bio proizvod već sami korisnici i njihove želje. Osmišljavanje čiste native platforme bio je dio cijele kampanje čime smo diferencirali Zabu kroz novu formu oglašavanja koja je izazvala odlične reakcije,“ izjavila je Maja Šplajt, Digital Media Director Real grupe.

Inovativan community management, strateški zakup digitalnih medija, inteligentan user experience, originalan content, vrhunski dizajn i development ključni su faktori uspješnog digitalnog poslovanja Real grupe uz partnerski odnos s klijentima. „Uz brojeve 1 i 0 najvažniji broj digitalnog odjela je 365 jer smo toliko dana u godini tu za naše partnere u kreiranju najboljih digitalnih medijskih rješenja,“ dodala je Maja. Agencija Real grupa pruža integriranu uslugu tržišnog komuniciranja na sedam različitih tržišta. Jedna od najvećih hrvatskih agencija s više od 70 zaposlenih profesionalaca zadužena je za bogat portfolio od preko 20 klijenata iz raznih industrija kojima osigurava usluge medijskog planiranja i zakupa, izrade kreativnih komunikacijskih strategija, digital signage-a te PR i event management. Real grupa ima otvorene urede i u Portugalu, Litvi, Mađarskoj i Srbiji s tendencijom daljnjeg rasta i širenja.

 
Nagradni natječaj: Stari lisac vodi najlukavije u Veliku jabuku PDF Print E-mail
Thursday, 19 October 2017 12:30

gobac-stari-lisacNakon što je ovog proljeća postao zaštitno lice televizijske kampanje za jabukovaču Stari lisac, Davor Gobac odnedavno je u novoj ulozi Starog lisca, i to u sklopu nove digitalne kampanje. Životna škola Starog lisca donosi online serijal u obliku video lekcija u kojima Stari lisac Davor Gobac donosi novu dozu trikova te dijeli zabavne i lukave trikove kako se snaći u svakodnevnim situacijama. Tako ćemo, na primjer, moći saznati kako se snaći na razgovoru za posao, kreativno pregovarati ili kako se ludo provesti s malim budžetom.

Slogan kampanje „Gledaj i uči!“ poziva sve da se aktivno uključe u kampanju i nauče ono što možda nisu imali prilike naučiti kroz tradicionalni oblik predavanja. Popularni roker odlična je personifikacija iskustva, samouvjerenosti i lukavstva te odličan odabir za dijeljenje životnih trikova na sebi svojstven i zabavan način. Pet različitih video lekcija objavljivat će se svaka dva tjedna na stranici www.zivotnaskola.hr zaključno sa 7. prosincem. Uz to Stari lisac organizira i nagradni natječaj u kojem najlukaviji imaju mogućnost osvojiti putovanje za dvije osobe u Veliku jabuku.

Svi koji žele sudjelovati u natječaju trebat će ostaviti svoje podatke na navedenoj stranici, pogledati sva video predavanja Starog lisca, odgovoriti na pitanje nakon svakog videa, skupljati bodove te na kraju riješiti završni ispit. Za razliku od lakših pitanja svaka dva tjedna, završno ispitno pitanje zahtijevat će lukavstvo, kreativnost i originalnost.

To su osobine koje većina ljudi zapravo već ima, pa Gobac svakog sudionika potiče da ih i pokaže te tako „probudi Starog lisca u sebi“. Više informacija o jabukovači osvježavajućeg okusa spravljenoj od sočnih jabuka s 4,5% udjela alkohola dostupne su na www.starilisac.hr i na Facebook stranici, a kako popularni roker i Stari lisac „gasi žeđ za znanjem“ može se provjeriti od 9. listopada na www.zivotnaskola.hr.

 
Lidl se uključio u projekt 'Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno' PDF Print E-mail
Tuesday, 17 October 2017 11:59

lidl-portal dobroteTrgovački lanac Lidl Hrvatska uključio se u projekt udruge Portal dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”, koji za cilj ima osigurati godišnju prehranu u školi školarcima u potrebi. Lidl će tako od 16. listopada do 12. studenoga 2017. godine od svake prodane bočice Saguaro vode donirati 20 lipa za ovaj hvalevrijedan projekt, a uključiti se možete kupnjom u bilo kojoj Lidlovoj trgovini. Sav prikupljeni novac bit će doniran udruzi Portal dobrote, a sredstvima će se pomoći školarcima iz više srednjih škola diljem Hrvatske.

Projekt „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ započeo je 2014. godine, isprva kao samostalna inicijativa udruge Portal dobrote. Cilj je bio pomoći djeci koja nemaju pravo na besplatnu prehranu u školi jer njihove obitelji nisu primatelji socijalne pomoći, ali su zbog različitih životnih okolnosti financijski ugroženi. Riječ je o djeci koja često ne jedu ništa u školi, jer roditelji nemaju dovoljno novca da im financiraju obroke u školskoj kuhinji. Za osnovnoškolce koji se nalaze u ovakvoj situaciji, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku odnedavno raspisuje natječaj.

Portal dobrote nastavlja s projektom „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ u srednjim školama, u kojima također postoji velika potreba, a nisu obuhvaćene ovim natječajem, niti imaju pravo na besplatnu prehranu, čak i ako su obitelji primatelji socijalne pomoći. Udruga Portal dobrote djeluje od 2014. godine kroz niz humanitarnih inicijativa kao što su Kruh za poslije, Jakna viška, Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno, Štandovi dobrote itd. Djelovanje udruge usmjereno je pomaganju, vraćanju dostojanstva, ali i uključivanju cijele zajednice. Dobitnici su državne Nagrade za promicanje prava djeteta 2015. godinu i Ponos Hrvatske 2015. godine.

Od malih koraka započinju velike promjene, pa tako svatko od nas može pomoći da djeca u potrebi imaju obrok u školi. Podsjećamo, od 16. listopada do 12. studenoga 2017. godine od svake prodane bočice Saguaro vode Lidl će donirati 20 lipa za projekt udruge Portal dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”.

 
Lidl smanjio udio šećera i soli u žitaricama i dijelu pekarskih proizvoda PDF Print E-mail
Tuesday, 17 October 2017 10:51

lidl-pekarnaNakon nedavnog izdavanja position papera o održivoj nabavi ribe, ljuskara i njihovih proizvoda, Lidl se obvezao da će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih brendova postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli za 20%. Kroz svoj position paper Lidl Hrvatska želi doprinijeti edukaciji svojih potrošača o važnosti zdrave prehrane te savjesnoj i umjerenoj konzumaciji proizvoda koji u svom sastavu imaju značajniji udio šećera i soli. Budući da Lidl Hrvatska redovito prati želje i zahtjeve svojih potrošača, a s ciljem očuvanja zdravlja potrošača bez popratnog odricanja u konzumaciji omiljenih namirnica, od rujna 2017. godine intenzivno djeluje u smjeru smanjenja udjela soli u dijelu pekarskih proizvoda.

Istraživanja su pokazala da prosječan dnevni unos soli u Hrvatskoj iznosi 11,6 grama. Potaknut ovim istraživanjima koja nam pokazuju povećan dnevni unos soli u organizam, ali i u želji da preuzme odgovornost prema čovjeku i prirodi, Lidl će u Hrvatskoj do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih brendova postupno smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli i to u žitaricama/pahuljicama, kruhu i pecivima, keksima i konditorskim proizvodima, gotovim jelima (pizza), mesnim prerađevinama, grickalicama.

Kruh je neizostavni dio svakodnevne prehrane i omiljena namirnica, a najviše soli konzumiramo upravo putem pekarskih proizvoda. Godišnje prosječan Hrvat pojede 70 kg kruha i peciva, a prema nekim istraživanjima, unos kuhinjske soli preko kruha i peciva iznosi 25 do 30%. Od rujna 2017. godine, Lidl Hrvatska je započeo postupno smanjivanje udjela dodane soli za 30% u bijelom, polubijelom, crnom, lovačkom i krumpirovom kruhu te kajzerici i kukuruznom bagetu, kako bi se postigao još bolji okus i zdraviji užitak. Ovih 7 proizvoda sa smanjenim udjelom soli, koji čine četvrtinu Lidlovog pekarskog asortimana, u prodaji su od 1. listopada 2017., a ovo je samo početak djelovanja na ovom području.

 
Naturavita predstavila dva nova okusa u posebnom kocka pakiranju PDF Print E-mail
Monday, 16 October 2017 12:43

naturavita-1Premijerno predstavljanje noviteta u svijetu Naturavita čajeva održano je u prekrasnom prostoru hotela Esplanade u četvrtak, 12. listopada, s početkom u 17:30 sati. Prostor hotela privremeno se prerušio u prirodnu oazu u kojoj su se gosti mogli prepustiti mirisu i okusu široke palete Naturavita čajeva.

Predsjednik uprave Spider Grupe Denis Nemčević, zajedno s potpredsjednikom uprave Atlantic Grupe za korporativne aktivnosti Nevenom Vrankovićem i Jan Spider brand manager Branko Kičema održali su govor o partnerskom odnosu za trgovačku marku Naturavita, te su predstavili posebno Naturavita 'kocka' pakiranje koje sadrži 10 čajnih vrećica.

Novo kockasto pakiranje čajeva ujedno je i prvo takvo na našem tržištu. Osim promjene u obliku pakiranja, povećana je vidljivost slova te je na ambalažu stavljena dvojezična deklaracija kako bi se svim kupcima pomoglo u boljem shvaćanju sastojaka.

Sve promjene uvedene su s ciljem kako bi se Naturavitinim potrošačima omogućilo praktično kušanje novih okusa te im se tako ponudila široka paleta čajnih okusa. No, novo pakiranje nije bila jedina novost iz Naturavite.

naturavita-2

Raznovrsna zbirka Naturavita čajeva dodatno je proširena s dva nova okusa koja su premijerno predstavljena na promociji, a riječ je o zanimljivim kombinacijama okusa – naranča s cimetom i kurkumom, te osvježavajućem spoju đumbira i limuna. U novim okusima imali su priliku uživati svi okupljeni, za Naturavita čajeve mogle su se čuti samo pozitivne kritike i komentari, a tražila se i šalica više.

Veliki broj posjetitelja uživao je u slatkim i slanim zalogajima, zajedno uz toplinu čaja, kvalitetne razgovore uz puno smijeha za što je ujedno i velikim dijelom bio zaslužan poznati voditelj Frano Ridjan. Talentirana Sara Renar ispunila je prostor svojim prekrasnim i jedinstvenim vokalom koji se savršeno uklopio u mirnu atmosferu toplog prostora. Mirisne kućice bile su posebna atrakcija na događanju u kojima su posjetitelji mogli uroniti u svijet Naturavite, popiti šalicu čaja i uživati u raju citrusnih mirisa limuna i tople naranče, koji su vladali prostorom.

Događaj je završio s puno nasmiješenih lica zadovoljnih gostiju koji su napustili prostor s prigodnim poklonima i ugodnim raspoloženjem za koje su zaslužni prvenstveno Naturavita čajevi.

naturavita-3

 
Velika nagradna igra: Franck nagrađuje povodom svojeg 125. rođendana PDF Print E-mail
Tuesday, 10 October 2017 12:08

franck-nagradna-igraSvaki rođendan je važan, a još je važnije svoju sreću podijeliti s drugima. Stoga je, povodom velikog slavlja svog 125. rođendana, Franck svoju sreću odlučio podijeliti sa svim ljubiteljima toplih napitaka te organizirao nagradnu igru u kojoj će moći sudjelovati svi građani Republike Hrvatske.

Od nedjelje, 1. listopada, krenula je nagradna igra „Nije šalica! Franck nagrađuje svaki tjedan!", gdje će se svaki tjedan dijeliti 125 nagrada. Nagradna igra traje do 15. prosinca, a za buduće dobitnike pripremljeno je čak 1.250 poklon paketa, dok je glavna nagrada 125.000 kuna na go! kartici Zagrebačke banke. Sretni dobitnici nagrada tako će moći uživati u bogatim paketima godišnjih zaliha Franckovih proizvoda i mnoštvu drugih atraktivnih iznenađenja.

Kako biste sudjelovali u nagradnoj igri, potrebno je kupiti bilo koji Franck proizvod u obližnjem dućanu ili naručiti barem jedan Franck napitak u najdražem kafiću, a zatim poslati broj računa i svoje osobne podatke na jedan od sljedećih načina: putem SMS-a poslati riječ FRANCK, broj računa, ime i prezime, ulica (adresa, poštanski broj i mjesto) na broj 60221 (2,40kn po SMS-u/PDV uključen), poslati poštom račun i svoje osobne podatke (ime i prezime, adresu, poštanski broj i mjesto) na Franck d.d. Vodovodna 20, poštanski broj 450, 10001 Zagreb ili se prijaviti putem obrasca na web stranici franck.eu/nije-salica.

 
GROHE Blue Home omogućuje ukusnu gaziranu vodu izravno iz miješalice PDF Print E-mail
Monday, 09 October 2017 12:50

grohe bluehome-1Bilo da je riječ o čaši negazirane vode nakon intenzivnog vježbanja kod kuće, gaziranoj vodi uz večeru s prijateljima ili čašici blago gazirane vode za djecu; ukusnu rashlađenu i filtriranu vodu sada možete izravno natočiti iz miješalice u čašu te po vlastitom ukusu odabrati hoće li ona biti negazirana, blago gazirana ili gazirana. Sustav za vodu GROHE Blue Home jednostavno se montira i nudi čisto osvježenje na pritisak tipke. Zaboravite na nošenje teških spremnika vode kući jer sada možete imati izvor savršeno svježe pitke vode u vlastitom domu, što će oduševiti vašu obitelj i goste. No izvrstan okus vode koji osigurava GROHE Blue Home samo je jedna od brojnih prednosti tog sustava.

Jednostavno je piti dvije litre na dan

GROHE Blue Home podržava zdrav život. Zahvaljujući jednostavnom rukovanju sustavom i osvježavajućem okusu filtrirane vode, cijela obitelj može piti dvije litre vode na dan. Opcionalni filtar Magnesium+ vodu obogaćuje dodatnim magnezijem i poboljšava njezin okus.

Prozračni mafini i pjenušava limunada

Koja je tajna slasnih, laganih kolača, ukusnih belgijskih vafla ili predivno prozračnih mafina? Gazirana voda! Izvanredan okus vode iz sustava GROHE Blue Home učinit će domaću limunadu ili otmjene koktele još posebnijima. Uz sustav za vodu GROHE jednostavno je dobiti dobar okus.

grohe bluehome-3 grohe bluehome-4 grohe bluehome-5

Kompaktan dizajn i jednostavnost uporabe

grohe bluehome-2

Sustav za vodu GROHE Blue Home obuhvaća kuhinjsku miješalicu i hladnjak s integriranim filtrom i spremnikom za CO2. Miješalica se zahvaljujući svojem elegantnom i bezvremenskom dizajnu neprimjetno uklapa u bilo koji stil kuhinje. Hladnjak osigurava rashlađivanje pića na savršenoj temperaturi te se čak može smjestiti u kuhinjski ormarić širok najmanje 30 cm. Filtar i novi spremnici za CO2 sustava za vodu jednostavno se naručuju iz internetske trgovine GROHE i moguće ih je zamijeniti u tren oka.

Plastične ili staklene boce? Ni jedne ni druge!

Vrijeme je da se pozdravimo s teškim spremnicima. Vaša leđa i okoliš bit će vam na tome zahvalni. Uz GROHE Blue Home voda se dobiva na iznimno održiv i ekonomičan način. Za industrijsku proizvodnju samo jedne litre mineralne vode troši se cijelih sedam litara vode, plastika i energija, a to uključuje i znatne emisije CO2. Kako bi se proizvela jedna litra vode iz sustava GROHE Blue Home, potrebna je samo jedna litra vode. Studija Sveučilišta u Göttingenu u Njemačkoj potvrđuje: sustav za vodu GROHE Blue Home smanjuje emisije CO2 za više od 60 posto. Drugim riječima, taj je sustav ulaganje koje se isplati na više načina.

 
Kraševa Domaćica proslavila 60 godina slatkog uspjeha PDF Print E-mail
Monday, 09 October 2017 11:55

kras-domacica-proslava-1Nakon Splita, Osijeka i Rijeke, rođendanska se turneja Kraševe Domaćice ove subote zaustavila u našoj metropoli – Zagrebu – te je u prostoru Arena shopping centra posjetiteljima priredila bogat slavljenički program. S početkom u 11 sati, krenuo je jutarnji program prepun slatkih iznenađenja, kao uvertira u zabavnu predstavu koja je počela sa zvucima otkucavanja podneva. Voditeljica programa bila je uvijek profesionalna i dobro raspoložena Barbara Kolar, svima dobro poznata s malih ekrana, koja je uzbuđene posjetitelje provela kroz zabavni program namijenjen za cijelu obitelj, baš kao što je i Domaćica slastica koja se tijekom proteklih šest desetljeća istaknula kao istinska obiteljska miljenica, savršeni poklon za najmilije i vjerna gošća svakodnevnih veselih druženja.

Budući da Domaćica, kao jedan od najprepoznatljivijih Kraševih brendova, već 60 godina predstavlja proizvod u kojem uživaju sve generacije, za vjerne je obožavatelje rođendanska proslava održana u retro duhu, kako bi se s nostalgijom, ali i radošću, prisjetili obilježavanja posebnih trenutaka s Domaćicom. Bio je to pravi vremeplov veselja, u kojemu se, uza sve razlike starijih i mlađih generacija, pronašlo zajedništvo – jer svi oni govore isti jezik užitka koji Domaćica pruža. Zabave, stoga, nije nedostajalo ni za one najmlađe jer se naša miljenica, kao prava Domaćica kakva jest, pobrinula za poseban dječji kutak veselja.

Posjetitelji su se mogli okušati i u Kolu sreće u kojem su imali priliku osvojiti Kraševe proizvode, a za one željne plesa, bila je organizirana i škola koja je uz profesionalnog kostimiranog voditelja i još 2 plesna para publici demonstrirala plesne korake popularne 50-ih godina prošlog stoljeća. Kraševe su maskote također doprinijele veseloj atmosferi, a najbolji su se plesači zasladili poklon paketima Domaćice. U glazbenom su dijelu programa nastupili Robert Mareković, koji je uveličao dobru atmosferu izvedbama domaćih i stranih hitova i popularne „Sretan ti rođendan“, te talentirana mlada pjevačica i "Zvjezdica" Mia Negovetić.

kras-domacica-proslava-2 kras-domacica-proslava-3 kras-domacica-proslava-4

Tako je Domaćica, bez obzira na svoj dugi staž, zauvijek ostala mlada, živeći kako u osmijehu svakog djeteta koje ju kušavši osjeti veselje, tako i u rukama starijih generacija koje se zbog nje s osmijehom na licu prisjete mladosti. Mnoge se stvari mijenjaju, ali Domaćica ostaje zajednička tema starih i mladih, uvijek jednako slasna, kvalitetna i jedinstvena.

 


Page 2 of 114