• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Promocije
Nova izdanja legendarnog napitka PDF Print E-mail
Thursday, 28 June 2012 15:25

vindija iso sportVindija je lansirala nove okuse ISO – SPORTA, svog iznimno popularnog izotoničkog napitka - limun i trešnju i šumsku jagodu. Izvrsna kombinacija limuna i trešnje svima onima koji aktivno provode svoje vrijeme donosi osvježenje kojem se teško može odoljeti, dok je ISO – SPORT šumska jagoda pravi ljetni okus koji u sve bolje trgovine stiže u pravi trenutak. Novi okusi ISO – SPORTA dolaze u PET bocama od 1,75 l i 0,5 l, koje čuvaju njegove najvrednije sastojke, a to su vitamini i minerali.

Logističke informacije: 0,5 l PET boca/ 12 komada u kartonu/ 78 kartona na paleti; 1,75 l PET boca/ 6 komada u kartonu/ 48 kartona na paleti.

Proizvođač: Vindija d.d., Međimurska 6, Varaždin.

Telefon i fax: 042 399 999; 042 399 076

E-mail: promotion@vindija.hr

 
Otmjena izdanja Vindijinih plemenitih sireva PDF Print E-mail
Thursday, 28 June 2012 15:19

vindija plemeniti sireviSvoje cijenjene plemenite sireve Camembert i Caprilo Vindija je nedavno ponudila u novodizajniranim pakiranjima. Novo ruho Vindijinih plemenitih sireva odlično odgovara bijeloj boji njihove plemenite plijesni. Dodatnu novost u pogledu ambalaže predstavlja i podložna drvena kutijica koja čuva izvorni oblik Camemberta i Caprila. Kao i do sad, ova dva premium proizvoda dolaze u pakiranju od 100 g (Caprilo) i 250 g (Camembert). Vindija sirevi – pola stoljeća sirarskog umijeća!

Logističke informacije: Camembert: 6 kom/karton, 200 kartona na paleti; Caprilo: 6 kom/karton, 200 kartona na paleti.

Proizvođač: Vindija d.d., Međimurska 6, Varaždin.

Telefon i fax: 042 399 999; 042 399 076.

E-mail: promotion@vindija.hr

 
Cocktini valovi od sada i na digitalnim frekvencijama PDF Print E-mail
Tuesday, 26 June 2012 11:18

cockta bannerCockta Easy i Cockta Rossa, novi ljetni okusi, koji su već potpuno okupirali prodajne police i suncem obasjane terase, nisu jedina ovogodišnja novost. Cockta se novom kampanjom pobrinula za još jedno u nizu iznenađenja. Mogli bismo čak reći da trendove ne samo slijedi, već ih i stvara. Za sve ljubitelje dobrih pića i glazbe Cockta je u suradnji s izdavačkom kućom Menart lansirala prvi Facebook radio, Cockta live radio, koji će putem Facebooka, ekskluzivnog kanala za emitiranje moći slušati svi korisnici Facebooka koji su već lajkali stranicu Cockte na Facebooku ili će to tek učiniti. Tijekom dana radio će emitirati mirniju glazbu koja će vas pratiti posvuda gdje ćete pristupati najvećoj društvenoj mreži na svijetu; kod kuće, na poslu i na svim drugim mjestima na kojima možete pristupati Facebooku. A kada padne mrak, Cockta live radio ponudit će vam najveće glazbene i plesne hitove koji će se pobrinuti za dobre ritmove tijekom ljetnih večeri. Ne opterećujte se s traženjem najboljih komada kada to možete prepustiti Cockta Live radiju. A šlag na kraju? Naravno: slušanje dobre glazbe neće ometati reklame. Uživajte u nadolazećem ljetu, priuštite si jedan od Cockta okusa i prebacite se na Cockta Live Radio. Slušajte Facebook, slušajte Cocktu!

 
Redizajn PIK svježeg mesa PDF Print E-mail
Tuesday, 26 June 2012 11:15

meso redizajnKako bi kupovina svježeg pakiranog PIK mesa bila još lakša i informativnija za sve ljubitelje mesnih delicija, PIK je na tržište plasirao novu redizajniranu ambalažu za proizvode iz asortimana PIK pakiranog svježeg mesa. Cilj novog dizajna proizvodne linije bio je osvježiti ambalažu, učiniti je modernijom te praktičnom za upotrebu, a ujedno prepoznatljivom i atraktivnom. Na novim modernim etiketama je vrlo jasno i transparentno prikazano o kojoj vrsti mesa je riječ. Jednako tako sva će pakiranja prema različitim vrstama mesa – svinjetina, junetina, mljeveno meso i meso za grill biti unificirana i lako prepoznatljiva po bojama koje će se koristiti za vizualnu prepoznatljivost. Praktičan crtež na etiketi proizvoda jednostavno grafički prikazuje radi li se primjerice o svinjskom ili junećem butu, kako bi potrošačima bilo lakše odabrati i snalaziti se među mnoštvom različitih, a opet sličnih proizvoda. Jednako tako važno je napomenuti kako PIK Vrbovec pakirana svinjetina i junetina imaju oznaku Hrvatske poljoprivredne agencije „Meso hrvatskih farmi“ iza koje stoje sigurni i kvalitetni proizvodi te povjerenje hrvatskih potrošača. Krenite u pripremu novih kreativnih recepata i budite sigurni kako će svako novo jelo biti apsolutno neodoljivo koristite li sočno i visoko kvalitetno domaće PIK svježe meso.

 
dm i Nivea Sun daruju djecu u vrtićima PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2012 14:17

nivea sunI ove godine, NIVEA Sun i dm svim vrtićima u Hrvatskoj daruju paket dječjih proizvoda za zaštitu od sunca u sklopu kampanje "Zaštiti se...i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu!". Na ovu zajedničku akciju, dm i NIVEA Sun odlučili su se kako bi skrenuli pozornost na opasnost izlaganja djece sunčanju, naglasili važnost pravilnog i redovitog mazanja sredstvima za sunčanje te upozorili sve građane na odgovorno ponašanje na suncu. Pozitivne reakcije javnosti doprinijele su nastavku suradnje dm-a s partnerima projekta - Hrvatskim dermatovenerološkim društvom i Referentnim centrom za melanom Ministarstva zdravlja Republike Hrvatske te pokroviteljima Ministarstvom obrazovanja, znanosti i športa. U humanitarno-edukativnu kampanju "Zaštiti se…i neka cijeli svijet još sja u suncu!“ treću godinu zaredom uključila se i NIVEA Sun, a od ove godine Inicijativi dermatoloških pregleda

na hrvatskim plažama pridružilo se i Ministarstvo zaštite okoliša i prirode. dm i NIVEA Sun tijekom srpnja i kolovoza organiziraju besplatne dermatološke preglede na hrvatskim plažama s ciljem edukacije o važnosti zaštite od UV zračenja i prevencije melanoma. Tim stručnjaka Hrvatskog dermatološkog društva na čelu s prof.dr.sc. Mirnom Šitum, dr.med. primarijus, posjetit će 2.8. Makarsku, 9.8. Split, 12.8. Pulu i 13.8. Crikvenicu.

Za više informacija o NIVEA Sun proizvodima posjetite: http://www.nivea.hr/sun.

 


 
Lansiran Omegol 4 plus PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2012 14:12

omegol-4-plusZvijezda d.d. je lansirala na tržište novo ulje iz svoje Omegol linije pod nazivom Omegol 4 plus. Radi se o visoko kvalitetnom ulju koje je posebno, kako po svojem sastavu tako i po svojim nutritivnim karakteristikama. Omegol 4 plus jestivo ulje u svome sastavu sadrži četiri visokovrijedna ulja, a to su: repičino ulje, suncokretovo ulje, ulje kukuruzne klice i ekstra djevičansko maslinovo ulje. Radi se o vrlo inovativnom proizvodu koji zbog svojih karakteristika nema premca na hrvatskom tržištu.

Ono što ovaj proizvod izdvaja od ostatka ponude na domaćem tržištu su nutritivne posebnosti samoga ulja. Omegol 4 plus ulje je bogato Omega 3 masnim kiselinama koje štite srce, krvne žile i mozak, reguliraju razinu masnoća u krvi, sprečavaju nastanak kroničnih upalnih bolesti te pomažu pri sniženju povišenoga krvnog tlaka. Uz Omega 3 masne kiseline, Omegol 4 plus nudi i povoljan omjer Omega 3 i Omega 6 masnih kiselina i prirodni je izvor vitamina E.

Sastojci ovog ulja inače imaju povoljan učinak na zdravlje srca, krvnih žila i rad mozga te Omegol 4 plus nudi 8 puta više Omega 3 masnih kiselina nego ijedno drugo ulje, a Omega 6 masne kiseline, koje se nalaze u njezinom sastavu, inače povoljno utječu na održavanje zdravlja u ljudskom organizmu. Omegol 4 plus ulje ne sadrži kolesterol, ne sadrži nikakve konzervanse te omogućuje apsorpciju vitamina topivih u mastima što ga čini idealnim dodatkom prehrani svima onima koji brinu o svom zdravlju.

 
o.b. ® s novim dizajnom ambalaže PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2012 14:06

procomfort-normal-16Tamponi završavaju brzo u košarici jer se u prosjeku kupac ispred polica zadržava samo 10 sekundi. Pogreška pri odabiru željenog proizvoda je lako moguća. o.b., trenutni tržišni lider, sa svojom novom ambalažom jamči efikasnije i jednostavnije pronalaženje sebi prikladnog tampona. Točnije, na prednjoj strani ambalaže kupci mogu prepoznati liniju proizvodu, moć upijanja i prednosti tampona. Kupac koji pogriješi pri kupnji brzo postaje nezadovoljan kupac. Kako bi kupci odmah prepoznali odgovarajući tampon, od sada o.b. svoj asortiman čini pristupačnijim i poželjnijim. Jasne upute na ambalaži pomažu pri odluci o kupnji. Linija proizvoda i njezina svojstva su tako pozicionirani da kupac na prvi pogled može odlučiti koji je pravi proizvod za njega. Uz širok spektar asortimana o.b. odgovara individualnim potrebama – jer sa životnom dobi mijenjaju se i zahtjevi menstrualne higijene. Prvi testovi pokazuju da većina žena ocjenjuje novi dizajn pozitivno i da bi kupile o.b. s novom ambalažom. Nježnije linije i glatki prijelazi boja čine ju emocionalnijom. Dizajn odmah upada u oči i još više približava proizvod kupcu. Inače, osnovna linija o.b. tampona sada nosi službeni naziv „Original“, čime se još više razlikuju od ProComfortTM Silk TouchTM Cover linije.

Pregled o.b. proizvodne linije na hrvatskom tržištu:

Original

- Pouzdana zaštita pomoću zakrivljenih žljebova, moć upijanja Normal, Super i Super plus.

ProComfort®

- Tamponi kombiniraju tehnologiju zakrivljenih žljebova za pouzdanu zaštitu s jedinstvenom Silktouch™ površinom za lakše umetanje.

- Odabrani tampon je dostupan u različitim veličinama, s obzirom na moć upijanja, Mini, Light Days, Normal, Super i Super Plus.


 
Organski Kayu sendviči – novost u zagrebačkim bio&bio trgovinama PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2012 14:03

przeni-tofu 2Ako ste se zasitili uobičajenih sendviča potražite na bio&bio policama 100% organske i vrlo ukusne Kayu sendviče. Svaki je spravljen ručno, s pažnjom i ljubavlju, po originalnoj recepturi Zlatka Pejića. Njihovoj je izradi posvećena velika pažnja – od pripreme tijesta od pšeničnog integralnog brašna i kuhane smeđe riže do svih ostalih organski uzgojenih sastojaka s ekoimanja Zrno. Kayu sa seitanom i umakom za roštilj; Seoski Kayu s pohanim seitanom, Kayu s grilanim tofuom ili Kayu s dimljenim seitanom četiri su kombinacije sendviča koje možete odabrati u bio&bio trgovinama, a više vrsta svježeg organskog povrća te namazi od tahinija i tofua čine ih izvanredno ukusnima. Vrlo su praktičan obrok za poslovne ljude u potrazi za zdravim i brzim zalogajem, djecu te osobe koje žele zdrav i kvalitetan obrok spravljen od organskih namirnica.

Cijena: od 17.50 do 19.50 kn

 


Page 118 of 129