AKTUALNO

DZS: Potrošnja u Hrvatskoj u veljači porasla 11. mjesec zaredom

U Hrvatskoj je u veljači potrošnja u maloprodaji porasla 11. mjesec zaredom na godišnjoj razini, i to brže nego mjesec dana prije, što ukazuje na stabilan rast gospodarstva u prvom tromjesečju ove...

Fortenova grupa isplatila više od 2,3 milijuna eura uskrsnica za svoje zaposlenike

Fortenova grupa d.d. i njezine operativne kompanije u Hrvatskoj i ove su godine uoči Uskrsa svojim zaposlenicima isplatile uskrsnice, a sukladno važećim kolektivnim ugovorima i mogućnostima pojedinih kompanija u to je nagrađivanje...

Direktorica odnosa s članstvom Milka Kosanović odlazi iz HUP-a

Milka Kosanović, dugogodišnja direktorica odnosa s članstvom Hrvatske udruge poslodavaca (HUP), napušta svoju poziciju kako bi se upustila u nove izazove u karijeri. Kroz svoj rad  obnašala je i ulogu direktorice granskih...

Podravka u procesu dubinskog snimanja poljoprivrednih kompanija Fortenova grupe

Podravka je izvijestila da je pristupila procesu dubinskog snimanja u postupku prodaje poljoprivrednih kompanija Fortenova grupe. Fortenova grupa pozvala je Podravku da pristupi procesu dubinskog snimanja u postupku...

Fortenova grupa pozvala odabrane ponuđače na nastavak sudjelovanja u procesu potencijalne prodaje poslovnog područja...

Nakon što je primila niz neobvezujućih ponuda za preuzimanje poslovnog područja poljoprivrede i obavila dodatne razgovore s ponuđačima, Fortenova grupa je pozivom određenom broju odabranih ponuđača na nastavak sudjelovanja u procesu obavljanjem...

Alkaloid pokreće novi kapitalni projekt vrijedan 19,4 milijuna eura

Novi kapaciteti za proizvodnju krutih farmaceutskih oblika, s površinom od 6.200 m2, najveći su investicijski pothvat tvrtke u posljednja dva desetljeća U smjeru opredjeljenja za stalnu modernizaciju i...

Studenac i Cemex predstavili uspješne  rezultate zajedničkog mentorskog projekta

Uspjeh projekta najbolje dokazuju napredovanja mentorica i mentorantica u Studencu i Cemexu u proteklih godinu dana Studenac, hrvatski maloprodajni lanac susjedskih dućana i Cemex Hrvatska, vodeći regionalni proizvođač...

Deceuninck predstavio inovacije za održivu gradnju na sajmu Fensterbau Frontale  u Njemačkoj

Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila, svoju dugogodišnju predanost održivosti i kružnom gospodarstvu predstavio je na velikom međunarodnom sajmu Fensterbau Frontale 2024 koji se od 19. do 22. ožujka održao...

30 gradova sudjelovat će u ovogodišnjem izdanju projekta Od izvora do mora

U ovogodišnjem izdanju ekološkoga projekta Od izvora do mora koji organiziraju Coca-Cola, Konzum, Jutarnji list i Udruga gradova sudjelovat će 30 gradova. U kategoriji malih gradova (do 10 tisuća stanovnika) sudjeluju: Benkovac,...

Zajamčena stabilnost i brojne pogodnosti za zaposlenike mesnih industrija Vajda i PPK

Potpisivanje ugovora dokaz je usmjerenosti Grupe Pivac na stvaranje kvalitetnog, poticajnog radnog okruženja koje na prvo mjesto stavlja zadovoljstvo zaposlenika, istaknuli su predstavnici sindikata Članice Grupe Pivac, Mesna...

Otvoren SPAR supermarket u Senju

SPAR supermarket donosi odličnu ponudu u Senju te osim mesnice i ribarnice u ponudi ima bogat izbor neprehrambenog asortimana, kao i proizvode lokalnih proizvođača Novi SPAR supermarket u...

Novi certifikati ISO 14001:2015 za upravljanja okolišem – Vindija i Koka predvode put prema...

Predstavnici certifikacijske kuće SGS Adriatica su u prostorijama Vindije uručili certifikat ISO 14001:2015 Grupi Vindija, ističući predanost kompanije očuvanju okoliša i odgovornom poslovanju. Ovaj međunarodno priznati standard...

Zvijezda donirala 13.000 eura štićenicima Udruge za sindrom Down za bavljenje sportom

Obilježavajući 21. ožujka Svjetski dan osoba s Down sindromom, Udruga za Down sindrom-Zagreb primila je novčanu donaciju Zvijezde u vrijednosti od 13.000 eura. Zvijezda je dio Fortenova grupe, a s Udrugom za...

Predstavljen novi vizualni identitet Decathlon trgovina i nova globalna strategija

Decathlon, vodeća svjetska višestruko specijalizirana trgovina sportske opreme, na globalnoj razini predstavila je novi vizualni identitet, kao i novu strategiju vođenu sloganom “Move People Through the Wonders of Sport”, kojoj je cilj...

NAJČITANIJE OVOGA TJEDNA

PROMO

NOVITETI

ANALIZE

RUBRIKE

Uskrsna trpeza: Hrana je ključni dio blagdanskih obiteljskih okupljanja

Za posebne prigode, poput Uskrsa, obično se želi koristiti najbolje sastojke kako bi se pripremila ukusna hrana koja će zadovoljiti sve...

Vodič za tvrtke i njihove objave na društvenim mrežama

Svaka objava mora biti dio strategije za određenu društvenu mrežu. Svaka kampanja mora...

Loyalty programi: Ključ dugoročnih odnosa s potrošačima leži u programima vjernosti

Transparentnost, pravednost i kontinuirano ulaganje u iskustvo i zadovoljstvo kupaca, uz poštovanje lokalne...