• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
dm premješta online distributivni centar u Češku PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:26

Samo dvije godine nakon lansiranja online kupovine, vodeći njemački lanac drogerija seli svoje poslovanje iz Alzenaua u Češku, u blizinu grada Bor, koji se nalazi uz granicu s Njemačkom. Ovaj potez je uslijedio nakon što je trgovčev trenutni online distributivni centar, koji se proteže na 5.800 m2, postao nedovoljno veliki za potrebe poslovanja. Novi centar će imati kapacitet od 70.000 m2 i njime će upravljati Loxxess. Trenutno, dm online posluje jedino u Njemačkoj i Austriji. Međutim, vjeruje se da će Češka biti sljedeće tržište na kojemu će dm širiti svoje online poslovanje. (www.kantarretailiq.com)

 
Alkaloid AD Skoplje pozitivno poslovao u razdoblju od siječnja do prosinca 2016. PDF Print E-mail
Monday, 06 March 2017 15:20

alkaloid-zhivko-mukaetovU razdoblju siječanj - prosinac 2016. Alkaloid je imao porast konsolidirane prodaje od 6%, porast konsolidirane neto dobiti od 10%, te ulaganja od 11,6 milijuna eura. Alkaloid AD Skoplje je u razdoblju siječanj - prosinac 2016. ostvario pozitivne financijske rezultate - pokazuje nerevidirani samostalni i nerevidirani konsolidirani Račun dobiti i gubitka.

U razdoblju siječanj - prosinac 2016., ukupna konsolidirana prodaja dostigla je 134,6 milijuna eura – povećanje za 6% u usporedbi s istim razdobljem prošle godine. Konsolidirana prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3%, dok je ukupni konsolidirani izvoz tvrtke porastao za 8%. Od sveukupne konsolidirane prodaje, 40% realizirano je na domaćem tržištu, dok vanjska tržišta čine 60%.

Analiza po regijama pokazuje da zemlje Jugoistočne Europe čine 35% prodaje, Rusija i ZND – 6%, 17% prodaje ostvareno je u zemljama Zapadne Europe (EU i EFTA), dok ostala tržišta čine 2% ukupne konsolidirane prodaje. Do najvećeg porasta na izvoznim tržištima došlo je u sljedećim zemljama: u SAD-u – 30%, Rusiji – 15%, Rumunjskoj – 63%, Sloveniji - 13%, Poljskoj – 141%, Velikoj Britaniji – 125%, Mađarskoj - 135%, Turskoj – 72%, Republici Češkoj - 122%, Albaniji – 47% itd.

Analiza ukupne konsolidirane prodaje po grupama proizvoda pokazuje da se najbolje prodaju proizvodi iz segmenta farmaceutskih proizvoda – 83%, od kojih lijekovi koji se mogu kupiti bez recepta čine 19%, kardiovaskularni proizvodi - 17%, neurološki proizvodi – 13%, antibiotici - 13% itd. Segment kemija - kozmetika - botanika čini 17% ukupne konsolidirane prodaje, ili, točnije, kemija – 3%, kozmetika – 10%, te botanika – 4%.

Konsolidirana zarada prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), koja je dostigla 21 milijun eura, doživjela je porast od 12%, dok je neto konsolidirana dobit, koja iznosi 11,9 milijuna eura, porasla za 10%.

Ukupna ulaganja u dugotrajnu imovinu za razdoblje siječanj - prosinac 2016. iznosila su 11,6 milijuna eura.

 
Lidl otvara međunarodni uslužni centar u Sloveniji PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:52

lidl-3Njemački maloprodajni lanac Lidl planira otvoriti međunarodni servisni centar u drugom po veličini slovenskom gradu, Mariboru, kasnije ove godine. Centar će pružati administrativnu podršku svim odjelima nabave u grupi. S obzirom na aktivnosti širenja na međunarodnom planu u sljedeće dvije godine, centar će omogućiti oko 100 novih radnih mjesta.

Govoreći za lokalnu novinsku agenciju Sta, direktor nabave u Lidl Slovenija, Andrej Vouk, rekao je kako činjenica da je trgovac odlučio otvoriti servisni centar u zemlji predstavlja "neviđeno priznanje".

Unatoč malim dimenzijama, dodao je, slovenska jedinica predstavlja važan dio grupe zbog svoje pouzdanosti i uspjeha u raznim projektima u kojima je sudjelovala. Ključni zadaci servisnog centra bit će upravljanje i unos podataka o proizvodima i dobavljačima u centralni sustav za cijelu grupu.

Prvi novi radnici bit će zaposleni u narednim mjesecima, a tim će se ojačati tijekom 2017. godine. Lidl je prisutna na slovenskom tržištu od 2007. godine na kojem posluje kroz 49 trgovina. (esmmagazine.com)

 
Konzum u BiH dodijelio priznanja zaposlenicima Konzumov ponos 2016. godine9 veljače 2017 PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:52

Sedamdeset zaposlenika Konzuma u BiH koji su u 2016.godini dali poseban doprinos i istaknuli se proaktivnim stavom u obavljanju radnih zadataka, potvrdili poslovna znanja i sposobnosti te ujedno stavili dodatni naglasak na uspješne poslovne rezultate kompanije, dobili su priznanje ’Konzumov ponos’ i tako označili početak još jedne uspješne godine. Osim što predstavljaju osobna priznanja, ove nagrade također su potvrda važnosti timskog rada na svim razinama poslovanja Konzuma BiH, poručuju iz trgovačkog lanca. Uz kontinuiranu edukaciju zaposlenika koju Konzum provodi i na taj način osigurava dugoročni razvoj, Konzum je prepoznao doprinos navedenih zaposlenika te ih dodjelom priznanja dodatno stimulirao kako bi ukazao na važnost zalaganja pojedinca, ali i na važnost timskog rada u velikoj organizaciji.

 
VolWest Grupa radit će na razvoju mreže SPAR supermarketa u Ukrajini PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:51

Međunarodni trgovački lanac SPAR u Ukrajini će razvijati investicijska VolWest Grupa, koja također razvija i lanac trgovina Nash Kray. Trgovački lanac svoj prvi supermarket namjerava otvoriti u narednih nekoliko mjeseci u mjestu Rovno. Prema riječima predsjednika Uprave Sergeja Shavlukhevicha, investicijska grupa planira otvaranje 15 trgovina do kraja 2017. godine. SPAR će lanac supermarketa razvijati u četiri maloprodajna formata: SparExpress (do 200 kvadratnih metara), Spar (supermarketi 200 - 800 kvadratnih metara), EuroSpar (supermarketi 800 - 3.000 kvadratnih metara), Interspar (hipermarketi više od 3.000 kvadratnih metara). Prema Shavlukhevichu, strateški planovi VolWest Grupe su dinamičan razvoj i širenje lanca na 50 prodajnih mjesta u naredne 3 godine, uključujući trgovine u vlasništvu tvrtke te franšizne trgovine. (rau.com.ua)

 
Sklavenitisu odobreno preuzimanje Marinopoulosa PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:51

Sklavenitis je dobio uvjetno odobrenje od grčkih organa nadležnih za zaštitu tržišnog natjecanja za preuzimanje Marinopoulosa, čime će postati jedan od vodećih trgovaca u zemlji. Preuzimanje je bilo uvjetovano na način da Sklavenitis proda 22 trgovine i nastavi postojeće partnerske sporazume između Marinopoulosa i malih lokalnih dobavljača. Također, dobavljači mogu dobiti samo 50% od duga koji prema njima ima Marinopoulos, i to kada Sklavenitis završi preuzimanje. (igd.com)

 
Ahold Delhaize nastavlja širenje u jugoistočnoj Europi PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:50

Izvršni direktor Dick Boer i članovi uprave lokalnih jedinica raspravljaju o planovima za proširenje u Rumunjskoj, Grčkoj i Srbiji. Prema izvješćima u rumunjskom lokalnog tisku, Mega Image će zadržati svoj tempo ekspanzije u 2017., nakon otvaranja 50 trgovina u 2016. Trgovac smatra da će se nastaviti porast potrošnje u zemlji što će pridonijeti njegovom rastu prodaje. U intervjuu objavljenom u lokalnom tisku, Leonidas Vrettakos iz AB Vassilopoulosa najavio je da će se nastaviti širiti, nakon pozitivne 2016. AB Vassilopoulos je u 2016. imao koristi od polaganog raspada Marinopolousa te od svojih ulaganja u cijene. Vrettakos je rekao da će AB Vassilopoulos uložiti 100 milijuna eura u 2017. u otvaranje 30 novih trgovina i na izgradnju novog skladišta. Izvršni direktor Ahold Delhaizea Dick Boer citiran je u lokalnim medijima da je izjavio kako kompanija planira nastaviti svoje širenje u Srbiji. Ta je izjava uslijedila nakon susreta Boera i premijera Srbije Aleksandra Vučića. (igd.com)

 
Magnit će u 2017. otvoriti 1.700 i renovirati oko 2.000 trgovina PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:49

Ruski trgovac Magnit otvorio je 927 jeftinih convenience trgovina prošle godine, kojima će dodati još 1.700 u 2017., a također će tijekom godine renovirati oko 2.000 prodavaonica. Kada je riječ o spomenutim otvaranjima novih objekata, očekuje se da će ih 60% početi s radom u drugoj polovini 2017. Magnit će ostati najveći lanac u Rusiji, sa 14.059 prodavaonica. Uz to, kompanija otvara 15 hipermarketa velikog formata, 25 manjih hipermarketa i 1.000 kozmetičkih trgovina. Ukupna ulaganja u ovoj godini bit će veća od 70 milijardi rubalja koliko je bilo planirano za 2016., kazao je Sergey Galitskiy, izvršni direktor Magnita i najveći dioničar kompanije.

Magnit je bio najveći ruski trgovac po ostvarenoj prodaji od 2013., ali ga je pretekla X5 Retail grupa u četvrtom kvartalu 2016., koja je potrošače osvojila niskim cijenama. Galitskiy je rekao da neće žrtvovati profitabilnost da bi vratili lidersku poziciju. "Jurenje prvog mjesta nije za nas. Mi smo za profit, za novac, za profitabilno poslovanje." Također je prognozirao rast prodaje između 9 i 13%, a došlo je do povećanja prodaje od 13% u 2016. godini, na 1,1 trilijuna rubalja (18,4 milijardi dolara), nakon rasta od 24,5% u 2015. EBITDA je porasla za 4%, na 108 milijardi rubalja u 2016. (reuters.com)

 


Page 4 of 176