• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
BUGARSKA: Lidl se suočava s optužbom za obmanjujuće oglašavanje PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:38

Bugarska komisija za zaštitu konkurencije (KZK) ustanovila je da je Lidl Bugarska počinio prekršaj plasiranjem obmanjujuće reklamne kampanje. KZK je odlučio da Lidl bude sankcioniran novčanom kaznom od skoro 971.000 eura, što je 0,35% prometa kompanije u prošloj fiskalnoj godini. Radi se o kampanji ’Osvojite 366 dana besplatne kupovine u Lidlu’, koja je identificirana kao obmanjujuća, a njeni uvjeti sudjelovanja kao nekompletni. Prema mišljenju KZK-a, postoji diskontinuitet u kampanji, posebno kada se radi o glavnim parametrima kao što je mehanizam sudjelovanja. Kampanja ima dvije prilično različite faze.

Postoje razlike u uvjetima sudjelovanja - u jednom slučaju kupovina je neophodna, a u drugom nije, kao i u nagradama. S obzirom da je poruka ’Osvojite 366 dana besplatne kupovine u Lidlu’ komunicirana kroz cijelu kampanju i sve promotivne materijale, identificirana je kao netočna i obmanjujuća za potrošače. Zbog toga što nije napravljena jasna razlika između dviju faza kampanja, potrošači bi mogli biti navedeni da pomisle da se glavna nagrada može osvojiti tijekom cijele kampanje dok se ona u stvari može osvojiti samo sudjelovanjem u drugoj fazi. Ovo može dovesti do zbunjivanja potrošača i njihovog dovođenja u nemogućnost da donesu informiranu odluku. Do sada nije bilo službene reakcije iz Lidla, ali se očekuje da kompanija uloži žalbu. (novinite.com)

 
Mercator rebrendira trgovine i lansira novi koncept PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:21

ideaMercator, u vlasništvu koncerna Agrokor, otkrio je da rebrandira trgovine u Crnoj Gori te lansira novi koncept trgovina, IDEA London u Srbiji. Mercator je započeo proces rebrendinga svojih Roda trgovina u Crnoj Gori u banner Idea. Kao dio procesa, rebrendirane će trgovine nuditi i asortiman Konzumove private marke, K Plus. Proces će biti dovršen u mjesec dana.

Ranije ovog mjeseca, Mercator je otvorio novi koncept trgovina, IDEA London u Beogradu. Trgovina svojim izgledom ’dočarava ambijent kupovine u Londonu ". Dostupni asortiman uključuje "tradicionalne britanske proizvode s naglaskom na najkvalitetnije pivo, čaj i kekse".

Kako bi proslavio otvorenje trgovine, trgovac je organizirao festival Londonu u Beogradu koji je privukao 68.000 ljudi zabavnim programom koji je uključivao i autobus na kat koji je vozio po gradu. (igd.com)

 
Poljska: Uvodi se novi maloprodajni porez PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:28

trgovina kolica 1S ciljem podržavanja malih nezavisnih trgovina, poljska vlada je otkrila detalje novog maloprodajnog poreza koji će stupiti na snagu 1.4.2016. Porez će im imati stopu od 0,7% za trgovce s mjesečnom prodajom između 1,5 milijuna i 300 milijuna zlota (335.000 eura - 67 milijuna eura); 1,3% za one s mjesečnom prodajom iznad 300 milijuna zlota i maksimalnih 1,9 % za vikende i praznike. Trgovine s mjesečnom prodajom ispod 1,5 milijuna zlota će biti oslobođene ovog poreza. Poljski ministar financija poručio je da "maloprodajni porez neće dovesti do poskupljenja". Drugim riječima, nova Vlada očekuje da trgovci apsorbiraju teret novog poreza. Također, nova poljska Vlada razmatra zabranu rada trgovina nedjeljom, pišu lokalni mediji. Zabrana bi se mogla primijeniti samo na velike trgovine u cilju zaštite nezavisnih trgovaca. I dok ova odluka ne bi utjecala na Jeronimo Martins i Lidl, bila bi dodatna prepreka za Tesco, Auchan i Carrefour. (igd.com)

 
Mađarska: Moguće otvaranje nacionalnih trgovina alkoholom PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:29

Mađarska vlada do proljeća bi mogla započeti s izradom novog zakona koji bi omogućio otvaranje nacionalnih trgovina alkoholom, sličnih onima za prodaju duhana u Mađarskoj, piše mađarski tjednik Figyelo u svom najnovijem broju, pozivajući se na neimenovane izvore. Figyelo predviđa da će potencijalna reorganizacija tržišta alkohola u državi uzrokovati jedan od najvećih političkih sukoba u narednim mjesecima. Promjena će vjerojatno uzdrmati i vladajuću stranku Fidesz, piše tjednik. Mađarski tisak već je govorio o mogućnosti da Vlada uvede nacionalizirane trgovine za alkoholna pića kao što je učinila za duhan prošle godine, međutim, Vlada je negirala takve tvrdnje. (bbj.hu)

 
Immofinanz proširuje svoj Stop.Shop. brend u Srbiji PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:28

Austrijska kompanija Immofinanz gradi treći Stop.Shop. u Srbiji koji će se nalaziti u Valjevu. Projekt obilježava sljedeći korak u proširenju brzo rastućeg lanca retail parkova u Srbiji, nakon otvaranja prvog Stop.Shop. objekta u Čačku u travnju 2015. godine, i drugog u Nišu, koji će biti otvoren na proljeće. Izgradnja Stop.Shop. retail parka u Valjevu je počela u studenome 2015., a završetak i otvaranje planirano je za proljeće 2016. godine. "Uspjeh s otvaranjem prvog srpskog Stop.hop. retail parka u Čačku 2015. godine i planovi za otvaranje Stop.Shop. objekta u Nišu u proljeće ove godine zasnovani su na našem jasnom uvjerenju da ovo tržište ima velike potencijale.

Imajući to u vidu, odlučili smo investirati oko 7 milijuna eura i izgraditi naš treći srpski Stop.shop. retail park u Valjevu. Kao i u svim našim Stop.Shop. objektima, i u ovom novom retail parku ponudit ćemo poznate međunarodne i nacionalne maloprodajne lance. Plan je da u naredne tri do četiri godine izgradimo osam do deset dodatnih Stop.Shop. objekata u Srbiji", izjavio je Deitmar Reindl, izvršni direktor kompanije Immofinanz. "Izgradnja retail parka Stop.Shop. je značajna za naš grad jer poboljšava poslovnu klimu i našu reputaciju, kao i mogućnosti zapošljavanja naših građana, što je jedna od glavnih prednosti ove investicije.

Dolazak renomirane austrijske kompanije Immofinanz šalje snažnu poruku da je Valjevo pogodan ambijent za strane investicije i da podržava sve investitore kojima nudi značajne olakšice. Nadamo se da će izgradnja ići prema planu i da će naša suradnja i u budućnosti biti u obostranom interesu", izjavio je Stanko Terzić, gradonačelnik Valjeva.

Stop.Shop. u Valjevu će imati oko 6.100 kvadratnih metara prodajnog prostora i 170 parkirnih mjesta. Fleksibilni koncept koji stoji iza Stop.Shop. brenda zasniva se na regionalnim šoping centrima na centralnim lokacijama koje mogu privući od 30.000 do 200.000 stanovnika. Retail parkovi obično imaju 2.500 do 15.000 kvadratnih metara prostora za izdavanje i nude posjetiocima dovoljan broj parkirnih mjesta, optimalan pristup lokaciji i visoku funkcionalnost uz atraktivnu ponudu međunarodnih i domaćih brendova. Stop.Shop. portfolio retail parkova sada obuhvaća 53 lokacije u sedam zemalja (Austrija, Mađarska, Slovačka, Češka, Slovenija, Poljska i Srbija).

 
Auchan će graditi trgovački park PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:27

Auchan je objavio planove o gradnji trgovačkog parka u Rusiji, koji bi trebao biti otvoren sljedeće godine. Auchan je investirao 1,1 milijardu rubalja u akviziciju 12 hektara zemljišta u distriktu Južno Domodedovo, u Moskvi. Visina ukupne investicije u ovaj trgovački park procjenjuje se na između 2,5 milijardi rubalja i tri milijarde rubalja. Park će biti veličine preko 40.000m2 i imat će u svom sastavu Auchan hipermarket, Leroy Merlin, Decathlon i mali trgovački centar s parkingom za 2.000 - 2.500 vozila. Francuski trgovac Auchan prisutan je na ruskom tržištu od 2002. i trenutno posluje kroz 92 prodavaonice. (kantarretailiq.com)

 
Auchan gradi tvornicu za preradu mesa vrijednu 40 milijuna dolara PDF Print E-mail

auchan-kolicaAuchan će uskoro započeti izgradnju 2,5 milijardi rubalja (cca. 40 milijuna dolara) vrijednu tvornicu za preradu mesa u blizini grada Tambov. To će trgovačkom lancu omogućiti kontrolu kvalitete proizvoda od mesa koja je nedavno dovedena u pitanje zbog nadležne ruske poljoprivredne agencije, Rosselkhoznadzor. Maria Kurnosova, direktorica komunikacija Auchan Rusije, potvrdila je za RBC da će tvrtka izgraditi tvornicu u regiji Tambov i da će potpisati ugovore o dugoročnoj suradnji s lokalnim poljoprivrednicima. Lokalni dužnosnik je precizirao da će tvornica imati kapacitet od 40.000 tona mesa godišnje. Postrojenje će prvenstveno obrađivati meso goveda (23.000 tona), svinjetinu (15.000 tona) i janjetinu (2.000 tona). Proizvodit će vakuumski zapečaćeno meso i polugotove mesne proizvode. Početak gradnje predviđen je za rujan, a otvaranje se očekuje krajem 2016. (futures.tradingcharts.com)

 
X5 preuzima više od 100 trgovina u jugozapadnoj Rusiji PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:33

X5 Retail Grupa priopćila je da će preuzeti 104 prodavaonice u vlasništvu Rosinke u regijama Orel, Voronež, Lipetsk, Kursk i Tambov. Kupljene Rosinka, Apelsin i Sberegaika trgovine će biti rebrendirane pod banerom Pyaterochka. Oko polovice trgovina nad kojima će biti izvršena akvizicija (51) nalaze se u regiji Orel, što X5 grupi daje mogućnost širenja Pyaterochka lanca na tom području. Također, akvizicija će omogućiti X5 grupi kontrolu nad 36 trgovina u regiji Voronež, 14 trgovina u regiji Lipetsk, 2 u regiji Kursk i 1 u regiji Tambov, tako da će ukupna površina novostečene imovine iznositi preko 78.000m2, a prodajna površina 42.000m2.

Do kraja godine, sve će trgovine biti renovirane u skladu s novim Pyaterochka konceptom. Bit će proširena ponuda svježih proizvoda (voće, povrće, meso, riba i mliječni proizvodi) i ojačana suradnja s lokalnim dobavljačima. Trenutno, svih 27 trgovina u regiji Orel, 41 od 68 trgovina u regiji Voronež, 48 od 72 trgovine u regiji Lipetsk, 37 od 54 trgovine u regiji Kursk i 16 od 39 trgovina u regiji Tambov posluju pod novim Pyaterochka konceptom. 31. srpnja ove godine X5 je ukupno imao 260 Pyaterochka prodavaonica u ovih pet regija. Prije transakcije, X5 je imao 260 Pyaterochka trgovina, 12 Perekrestok supermarketa i 5 Karusel hipermarketa u ovih pet regija. (x5.ru)

 


Page 5 of 175