• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Otvoren obnovljeni Mercator Šiška u Ljubljani PDF Print E-mail
Thursday, 21 July 2016 11:35

mercator-siska-1Mercator je 21. srpnja 2016. otvorio obnovljenu prodavaonicu Mercator Šiška u Ljubljani koja je među najmodernijim prodavaonicama u regiji. Kod preuređenja Mercator je pratio najnovije svjetske trendove moderne trgovine koji kupnju podižu na višu razinu u nezaboravan doživljaj. S takvim preuređenjem Mercator želi svojim kupcima omogućiti više zabave te jedinstveno i interaktivno iskustvo kupnje. Svaki je odjel prostor nezaboravnog doživljaja: kupac može razgledavati i pratiti pripremu hrane od pekarnice i mesnice do trendi slastičarnice i sushi bara.

Mercator Šiška je posebna trgovina u pravom smislu te riječi. Nakon višemjesečnih priprema radove je izvodilo stotine radnika te desetak vrhunskih inženjera i projektanata koji su preuređenje i obnovu trgovine izveli u rekordnom vremenu. Trgovina je tako bila zatvorena samo nešto više od mjesec dana.

Novi prodajni prostor pruža brojne novosti: dječji je odjel sada veličine 800 m², trgovina ima poseban ulaz širine 20 m, na raspolaganju je 170 dužnih metara zidnih hladnjaka, cijela tehnika i oprema za hlađenje duljine je 280 m, sushi bar promjera je 5 m, dostupno je 8 samoposlužnih tik tak blagajni i 22 blagajne s duljom pomičnom trakom, vodeni zid na odjelu asortimana vode duljine je 5 m a prodajni prostor osvjetljava LED rasvjeta. U Mercator Šiški broj zaposlenika povećao se sa 166 na 203. Hipermarket Šiška u svom bogatom asortimanu nudi više od 35.000 artikala od kojih je 5000 po prvi puta u ponudi.

>>POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Preuređeni Mercator centar Šiška nudi suvremenost u ambijentu i usluzi – na raspolaganju je poseban pult za prodaju sushija, veći izbor uslužnih odjela, usluga šminkanja, veći dječji odjel (sa Tvornicom mašte, londonskim autobusom s toboganom, Lego kućom, pločama za crtanje itd.), veći izbor vina i piva i još mnogo toga. Mercator je odjel vina osmislio kao kameni vinski podrum, a na odjelu piva bakrene su cijevi upotpunile izgled pivovare. Jedna od novina je i Sanatura, biljna prodavaonica s medicinskim pomagalima i dodacima prehrani. Na uslužnim odjelima prisutna je ponuda hrane kakva se ranije nije nudila. Tako se u posebno dizajniranoj francuskoj peći pred kupcima pripravlja i peče odojak. I mesnica omogućuje pogled iza kulisa: iza staklene stijene vrši se rezanje i priprema mesa, a novost su rashladni ormari i hladnjaci za dozrijevanje mesa kako bi se postigao savršen okus.

U odjelu delikatesa vise pršuti i ostale suhomesnate delicije te zriju koluti plemenitih sireva dok u pekarnici kupci mogu vidjeti kako se priprema tijesto i peče kruh. Slastičarski će se proizvodi pripremati i ukrašavati pred kupcima prema njihovim trenutnim željama. Ribarnica je veća i modernija s velikim izborom svježe i smrznute ribe. Kupci će također moći uživati na odjelu internacionalne kuhinje uz kulinarske prezentacije i degustacije hrane iz različitih dijelova svijeta. I u netom preuređenom prodajnom prostoru Mercator ostaje vjeran ponudi proizvoda domaćih proizvođača pa će tako autohtona hrana pojedinih ruralnih krajeva biti predstavljena u posebnom odjelu uz korištenje modernog vinomata i uljomata.

mercator-siska-2 mercator-siska-3 mercator-siska-4

Na samom ulazu u trgovinu nalazi se kutić koji je prava mala tržnica sa širokom ponudom svježeg voća i povrća. Na ulazu je i cvjećarnica, info pult sa kioskom za kupnju duhanskih proizvoda i dnevnih novina gdje je moguće predahnuti i prelistati pokoji časopis te napuniti mobilni uređaj. Preuređena trgovina je i tehnološki naprednija jer prva u Sloveniji pruža brzu, učinkovitu i zabavnu kupnju. Kupci mogu koristiti 3 M sken blagajne nakon što sami skeniraju proizvode sa posebnim M skenerima. A potpuno nova je aplikacija M sken mobil, koja omogućuje da i sa svojim mobilnim telefonom kupujete jednako kao sa M skenom.

"Mercator je tijekom povijesnog razvoja svog poslovanja uvijek uvodio nove trendove u trgovini, ne samo u Sloveniji nego i u cijeloj regiji. Bio je prvi trgovinski lanac koji je uveo vlastitu robnu marku, karticu vjernosti, samoposlužne blagajne, internet trgovinu i još mnogo toga. Inovativnost se nastavlja kvalitetnom nadopunom ponude: kupcima pružamo nadograđeno iskustvo kupnje koje smo jučer navečer premijerno predstavili gostima a danas svim svojim kupcima. Vjerujemo da novi koncept iskustva kupnje pridonosi dodatnoj vrijednosti i korisnosti ne samo potrošačima nego i našim poslovnim partnerima i dobavljačima", rekao je prilikom otvorenja Toni Balažič, predsjednik uprave Mercatora.

"Sa preuređenom trgovinom Mercator na domaćem i regionalnom tržištu učvršćuje svoj položaj uvođenjem novih trendova. Želimo da preuređena i obnovljena trgovina Mercator Šiška postane uzor i preuzme vodeću ulogu u naprednom konceptu kupnje", pojasnio je Ante Todorić, predsjednik nadzornog odbora Mercatora i dopredsjednik koncerna Agrokor.

mercator-siska-5 mercator-siska-6 mercator-siska-7

Jedinstveni doživljaj kupnje postaje važan čimbenik uspjeha trgovca budućnosti. U današnje vrijeme potrošači mogu većinu proizvoda kupiti na različitim prodajnim mjestima, čak i preko interneta, ali klasična prodavaonica predstavlja prostor i mjesto u kojemu ti proizvodi dobivaju novu širinu. Današnji potrošač traži načine koji će mu olakšati život, smanjiti stres, traži zabavu i osjećaj da se u trenutku kupnje trgovac posvetio upravo njemu. Tom trendu teži i najveći slovenski lanac u preuređenoj trgovini Mercator Šiška.

S obnovljenom trgovinom Mercator Šiška, Mercator u svoj marketinški mix dodaje zabavu i ugodna iskustva. Moderan potrošač je u vrijeme recesije postao promišljen u svojim postupcima te umjesto same transakcije želi nešto više. To više nije samo kupovina proizvoda, nego nadogradnja rituala kupnje uslugama koje su vezane za zabavu, kulinarstvo, brigu za izgled i zdravlje. U trenutku kupnje potrošač želi biti uključen u interakciju, želi iskustvo i doživljaj kojega kod same kupnje proizvoda ne može iskusiti i osjetiti. Mercatorova trgovina tako nije više neutralan prostor s policama s izloženim proizvodima, nego destinacija za poseban doživljaj koji prožima sva osjetila kupca, kažu u Mercatoru.

Kupcima su zanimljive i ostale trgovine u kompleksu Mercator Šiška 62. Garaža ima 500 parkirnih mjesta dok je na vanjskom parkiralištu 353 mjesta. Parkirna su mjesta u prizemlju šira, a posebno su označena ona za roditelje s djecom i kolicima. Pred ulazom su i dva mjesta za brzo punjenje električnih vozila. Ljetno radno vrijeme je od ponedjeljka do subote od 8 do 22 sata, nedjeljom od 8 do 15 sati.

 
RALU Logistika pokreće logističko poslovanje i u Srbiji PDF Print E-mail

ralu-logistika-srbijaRALU Logistika preuzela je skladište pod kontroliranim temperaturnim uvjetima površine 8.000 m2 i pripadajuće zemljište od 75.000 m² u poslovnoj zoni u Ugrinovcima pored Beograda, koji joj omogućavaju daljnje brzo širenje logističkog kapaciteta na području Republike Srbije.

Zajedno s centrom u Zagrebu skladišne površine od 11.500 m2 i servisnog prostora veličine 1.500 m2, tvrtka je tako stvorila mogućnost pružanja vrhunske integrirane logističke usluge u području hladnog lanca – transporta, skladištenja, komisioniranja i distribucije na prodajna mjesta u više zemalja jugoistočne Europe.

„Vrhunska logistička usluga traži vrhunsku infrastrukturu, poslovne procese i najbolje ljude. Preuzimanjem logističkog centra u Beogradu omogućavamo našim klijentima logističko rješenje na području cijele regije uz najvišu razinu pouzdanosti korištenjem vlastite infrastrukture. Implementacija najsuvremenije procesne i informatičke tehnologije u Rugvici osigurava našim klijentima pouzdanu uslugu, uz optimalne cijene i uz potpuno osiguranje integriteta hladnog lanca tijekom cijelog logističkog procesa. U roku par mjeseci, pored primjene svih relevantnih standarda kvalitete kao što su ISO, HACCP i IFS, istovjetan poslovni model implementirat ćemo i u Srbiji, na zadovoljstvo svih naših sadašnjih i budućih poslovnih partnera koji traže rješenje za cijelu regiju. Naš je cilj potvrda pozicije vodećeg nezavisnog dobavljača integrirane logističke usluge u hladnom lancu u regiji i poželjnog partnera našim klijentima“, rekao je predsjednik Uprave RALU Logistike Zvonimir Šćurec.

O RALU Logistici
RALU Logistika osnovana je 2009. godine, a podružnica RALU Srbija 2010. godine. RALU Logistika vodeća je regionalna logistička tvrtka u području hladnog lanca koja na jednom mestu pruža logističko rješenje – od preuzimanja robe do isporuke na prodajno mesto. RALU Logistika posluje na području cijele EU i Rusije, većinu prometa ostvaruje na području zemalja EU i ima više od 350 zaposlenih i 200 modernih vozila - hladnjača.

 
Podravka osnažuje menadžment tim za tržišta centralne Europe PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:40

jerzy-zalopa-podravkaPoziciju čelnog čovjeka Podravke za tržišta Centralne Europe preuzima Jerzy Zalopa, iskusni menadžer na području centralne i istočne Europe s vrlo prepoznatljivim modelom upravljanja i dokazanim poslovnim uspjesima u prehrambenom sektoru. Podravka ovime jača svoj menadžment tim na tržištu centralne Europe koja obuhvaća tržišta Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Rumunjske i Bugarske.

Svoju poslovnu karijeru započinje 1993. godine u poljskoj kompaniji Bestfoodsgdje je između ostaloga radio na poziciji direktora prodaje i marketinga zaduženog za tržište Poljske te izvršnog direktora Bestfoods kompanije na tržištu Češke i Slovačke.

Tijekom 2001. godine pridružuje se tvrtki Unilever gdje ubrzo preuzima poziciju direktora Unilivera za diviziju hrane na tržištu Poljske i Baltika, a nakon toga i za tržišta Rusije, Ukrajine i Bjelorusije sa sjedištem u Moskvi. Nakon uspješne karijere u Unileveru, 2007. godine prelazi u norvešku grupaciju Rieber&Son kao glavni direktor Vitane Češka i Slovačka te ujedno i izvršni direktor Rieber&Son Poljska.Spremi

 
POLJSKA: Lidl nastavlja s inovacijama PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:39

Lidl testira nove promotivne aktivnosti i pokretanje lokalne linije private marke u Poljskoj. Njemački trgovac predstavit će novu liniju privatne marke Polska smakuje (Poljska ima dobar ukus). Linija će uključiti domaće proizvode po kojima je poljska kuhinja tradicionalno poznata kao što su rakije, teleće okruglice i kobasice. Lansiranje će biti podržano promocijama na neprehrambenim artiklim s ciljem privlačenja prometa u trgovinama. Nova linija upućuje na to da bi Lidl u budućnosti mogao ulistati i više regionalnih proizvoda. Lidl je u Švicarskoj u ožujku 2016. godine lansirao oko 100 regionalnih proizvoda, međutim, za razliku od Poljske, švicarski proizvodi su podrijetlom od lokalnih proizvođača brendova. (igd.com)

 
MAĐARSKA: Tesco povećava plaće od 11% do 24% PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:39

Mađarska podružnica britanskog maloprodajnog lanca Tesco podiže plaće svojih zaposlenika u prosjeku za 15% od 1. srpnja, najavio je József Sáling, voditelj Unije KASZ. Porast plaća od 11% do 24% odnosi se na 14.000 radnika koji nisu u menadžmentu kompanije, izjavio je Sáling nakon razgovora s upravom Tesco Mađarske, a prenosi mađarska novinska agencija MTI. Tesco Mađarska će potrošiti oko 3,5 milijarde forinti u ovoj godini kako bi osigurao svojim zaposlenicima "konkurentnije prihode", navodi se u priopćenju Tesca. Nakon uspio pregovore o povišicama plaća, Tesco zaposlenika formira povjerenstvo opomenu, a planirali ići u štrajk, prema izvještajima na kraju ožujka. Do sredine travnja, upravljanje Tesco i pridružene radničkih sindikata su se približavali dogovor o podizanju plaće Tesco radnika, a Tesco napokon obećao da će povisiti plaće, prema izvješćima. (bbj.hu)

 
BUGARSKA: Lidl se suočava s optužbom za obmanjujuće oglašavanje PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 12:38

Bugarska komisija za zaštitu konkurencije (KZK) ustanovila je da je Lidl Bugarska počinio prekršaj plasiranjem obmanjujuće reklamne kampanje. KZK je odlučio da Lidl bude sankcioniran novčanom kaznom od skoro 971.000 eura, što je 0,35% prometa kompanije u prošloj fiskalnoj godini. Radi se o kampanji ’Osvojite 366 dana besplatne kupovine u Lidlu’, koja je identificirana kao obmanjujuća, a njeni uvjeti sudjelovanja kao nekompletni. Prema mišljenju KZK-a, postoji diskontinuitet u kampanji, posebno kada se radi o glavnim parametrima kao što je mehanizam sudjelovanja. Kampanja ima dvije prilično različite faze.

Postoje razlike u uvjetima sudjelovanja - u jednom slučaju kupovina je neophodna, a u drugom nije, kao i u nagradama. S obzirom da je poruka ’Osvojite 366 dana besplatne kupovine u Lidlu’ komunicirana kroz cijelu kampanju i sve promotivne materijale, identificirana je kao netočna i obmanjujuća za potrošače. Zbog toga što nije napravljena jasna razlika između dviju faza kampanja, potrošači bi mogli biti navedeni da pomisle da se glavna nagrada može osvojiti tijekom cijele kampanje dok se ona u stvari može osvojiti samo sudjelovanjem u drugoj fazi. Ovo može dovesti do zbunjivanja potrošača i njihovog dovođenja u nemogućnost da donesu informiranu odluku. Do sada nije bilo službene reakcije iz Lidla, ali se očekuje da kompanija uloži žalbu. (novinite.com)

 
Mercator rebrendira trgovine i lansira novi koncept PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:21

ideaMercator, u vlasništvu koncerna Agrokor, otkrio je da rebrandira trgovine u Crnoj Gori te lansira novi koncept trgovina, IDEA London u Srbiji. Mercator je započeo proces rebrendinga svojih Roda trgovina u Crnoj Gori u banner Idea. Kao dio procesa, rebrendirane će trgovine nuditi i asortiman Konzumove private marke, K Plus. Proces će biti dovršen u mjesec dana.

Ranije ovog mjeseca, Mercator je otvorio novi koncept trgovina, IDEA London u Beogradu. Trgovina svojim izgledom ’dočarava ambijent kupovine u Londonu ". Dostupni asortiman uključuje "tradicionalne britanske proizvode s naglaskom na najkvalitetnije pivo, čaj i kekse".

Kako bi proslavio otvorenje trgovine, trgovac je organizirao festival Londonu u Beogradu koji je privukao 68.000 ljudi zabavnim programom koji je uključivao i autobus na kat koji je vozio po gradu. (igd.com)

 
Poljska: Uvodi se novi maloprodajni porez PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:28

trgovina kolica 1S ciljem podržavanja malih nezavisnih trgovina, poljska vlada je otkrila detalje novog maloprodajnog poreza koji će stupiti na snagu 1.4.2016. Porez će im imati stopu od 0,7% za trgovce s mjesečnom prodajom između 1,5 milijuna i 300 milijuna zlota (335.000 eura - 67 milijuna eura); 1,3% za one s mjesečnom prodajom iznad 300 milijuna zlota i maksimalnih 1,9 % za vikende i praznike. Trgovine s mjesečnom prodajom ispod 1,5 milijuna zlota će biti oslobođene ovog poreza. Poljski ministar financija poručio je da "maloprodajni porez neće dovesti do poskupljenja". Drugim riječima, nova Vlada očekuje da trgovci apsorbiraju teret novog poreza. Također, nova poljska Vlada razmatra zabranu rada trgovina nedjeljom, pišu lokalni mediji. Zabrana bi se mogla primijeniti samo na velike trgovine u cilju zaštite nezavisnih trgovaca. I dok ova odluka ne bi utjecala na Jeronimo Martins i Lidl, bila bi dodatna prepreka za Tesco, Auchan i Carrefour. (igd.com)

 


Page 5 of 175