• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Biedronka otvara više od 100 trgovina PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:42

biedronkaPoljski vodeći diskontni lanac Biedronka planira otvoriti još 100 trgovina, javlja Jeronimo Martins, Biedronkin portugalski vlasnik. Maloprodajni lanac planira poboljšati svoju ponudu i postati cjenovni lider na poljskom tržištu. Biedronka je otvorila 50, obnovila 145 i zatvorila 17 trgovine u prvih devet mjeseci 2016. Mreža se sastoji od 2700 trgovina od kraja rujna.

Prodaja Biedronke porasla je za 9,9 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine u razdoblju od siječnja do rujna 2016. godine, s porastom like-for-like prodaje od 8,7 posto. Biedronkin godišnji prihod dosegao je 7,16 milijardi eura do kraja rujna, što je za 5 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Neto dobit Jeronimo Martins Grupe u prva tri tromjesečja 2016. godine iznosila je 502 milijuna eura, u usporedbi s 252 milijuna eura u istom razdoblju prošle godine. (pap.pl)

 
Carrefour pokreće eGrocery u Poljskoj PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:41

Carrefour Poljska je proširila svoju online ponudu dodajući namirnice u svoj asortiman. eGrocery ponuda dostupna je na (ecarrefour.pl) . Carrefour je grupirao novu ponudu u četiri kategorije: namirnice, pića, alkoholna pića te zdravlje i ljepote. Kategorija namirnica podijeljena je na dijelove kao što je primjerice doručak, zatim nišne kategoerije kao što su dijetne namirnice te na namjenske odjele za Carrefour privatne robne marke (Refflets de France, Terre d’Italia i Carrefour). Carrefour Poljska pokrenula svoju online platformu krajem 2015. godine sa 600 neprehrambenih artikala. Od tada je asortiman porastao na više od 4.500 SKU-ova i proširio svoju ’klikni i pokupi’ uslugu na gotovo 60 lokacija. (kantarretailiq.com)

 
Poljska odgađa novi porez za maloprodaju do kraja 2017. godine PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:41

Poljska vlada odlučila je obustaviti planirani maloprodajni porez do kraja 2017. Prema priopćenju Vlade, suspenzija će vlastima dati više vremena za rad na novoj verziji poreza te Europskoj komisiji osigurati dodatno vrijeme za završetak istrage. Porez je stupio na snagu 1. rujna, no ubrzo je suspendiran nakon što je Europska komisija odlučila otvoriti detaljnu istragu zbog sumnje da ide u korist pojedinim tvrtkama. Porez određuje da tvrtke s prometom između 17 i 170 milijuna eura plaćaju mjesečnu stopu od 0,8% dok bi trgovci s mjesečnim prihodima većima od 170 milijuna eura morale plaćati 1,4%. Najveći trgovac u Poljskoj je Biedronka, u vlasništvu portugalskog Jerónimo Martinsa. Tijekom prve polovice 2016. godine, generirao je 4,68 milijardi eura prihoda, što daje prosjek od više od 750 milijuna eura mjesečno. (esmmagazine.com)

 
Magnit ubrzava zatvaranje trgovina nakon slabog trećeg tromjesečja PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:40

Trgovački lanac Magnit najavio je da će ubrzati zatvaranje trgovina koje posluju s gubitkom, nakon što je izvijestio o padu dobiti u trećem tromjesečju. Trgovac će se fokusirati na identificiranje i zatvaranje neučinkovitih trgovina dok će neke rekonstruirati, stavljajući kočnice na svoje brzo širenje. CEO Sergey Galitskiy izjavio je da bi ova odluka mogla značiti da bi neto povećanje u trgovinama "moglo biti manje". Magnit nije otkrio koliko poslovnica planira zatvoriti, ali Galitsky je rekao da im je cilj obnoviti 1.000-1.500 trgovina u sljedećoj godini. Ove su najave stigle nakon što je prihod u trećem tromjesečju porastao za 14%, na 790,1milijardu rubalja, što je usporavanje rasta od 24,5%, zabilježenog u 2015. Međutim, prodaja u obnovljenim trgovinama porasla je između 20% i 60%. Like-for-like prodaja u convenience trgovinama porasla je za 2,6% u tom razdoblju dok je kozmetički banner zabilježio porast od 5,1%. Međutim, prodaja u svojim hipermarketima pala je za 9,6% dok su Magnit Family trgovine zabilježile pad od 6,1%. (kamcity.com)

 
Kofola i Podravka potpisali kupoprodajni ugovor za Studenac PDF Print E-mail
Thursday, 22 September 2016 09:37

podravka-kofola-studenacKofola ČeskoSlovensko, jedan od vodećih europskih proizvođača i distributera bezalkoholnih pića, i Podravka.d.d. potpisali su kupoprodajni ugovor za kupnju udjela u tvrtki Studenac d.o.o, mineralne vode s tradicijom. Ova najnovija odluka nadalje će ojačati poziciju tvrtke Kofola ČeskoSlovensko u regiji Adrija. Nakon što dogovoreni preduvjeti budu zadovoljeni, a ugovori radnika preneseni na Studenac d.o.o., Radenska d.o.o. će preuzeti poslovni udio u tvrtki Studenac, što će se dogoditi do kraja ove godine.

"Podravka rast i razvoj svojeg poslovanja bazira na poslovnim programima s internacionalnom perspektivom te smo, s obzirom da je riječ o, za nas, programu lokalnog karaktera, donijeli odluku o izlasku iz programa pića. Pomno smo krenuli u odabir kompanije koja će imati ozbiljne namjere da se dosadašnje poslovanje navedenog programa unaprijedi, a pri tome da se u potpunosti vodi računa o pravima radnika. Sa zadovoljstvom mogu konstatirati kako smo takvog partnera pronašli upravo u kompaniji Kofola ČeskoSlovensko te je ovime za Podravku proces dezinvestiranja programa pića uspješno priveden kraju", istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.

Po izlasku iz segmenta pića do kraja godine, Podravka d.d. nastavit će razvijati svoje segmente poslovanja u hrani i farmaceutici, usmjeravajući dodatne izvore na internacionalizaciju svojih vodećih marki proizvoda, sukladno strategiji kompanije. Nadalje, odabirom tvrtke Radenska d.o.o. kao uglednog proizvođača bezalkoholnih pića i mineralne vode u regiji i dijela Kofola grupe, Podravka je pokazala brigu za budućnost proizvodnje i sigurnost radnih mjesta za sve zaposlenike u Lipiku, uz zaštitu njihovih prava sukladno Kolektivnom ugovoru Grupe Podravka na razdoblje od narednih 18 mjeseci.

Jannis Samaras, izvršni direktor za Kofola ČeskoSlovensko, izjavio je: "Iznimno nam je drago da smo sklopili ovaj ugovor koji označava značajan korak u daljnjem rastu grupe Kofola. Studenac ima sve ono što tražimo u brendovima; bogatu povijest i kupce koji su vezani uz nju. Studencu je potrebna revizalizacija, a to je nešto što radimo najbolje."

Kofola ČeskoSlovensko jedna je od vodećih europskih proizvođača bezalkoholnih pića s osam proizvodnih pogona i 1900 zaposlenih u Slovačkoj, Češkoj, Sloveniji, Hrvatskoj i Poljskoj. Kofola je poznata po svojim pozitivnim odnosima i poštovanju prema lokalnim brendovima i lokalnoj kulturi te je uspjela unijeti novi život mnogim brendovima bezalkoholnih pića u spomenutim zemljama.

Predsjednik Sindikata PPDIV-a Šimo Orešković zaključio je kako je ovim poslom stvorena socijalna klauzula koja će radnicima garantirati radna mjesta. "Ona podrazumijeva veća prava nego što naš Zakon predviđa. Prijenos prava iz kolektivnog ugovora ide na rok od 18 mjeseci, a mi kao sindikat ćemo biti konstruktivni u pregovorima s novom Upravom".

 
Lidl Bugarska otvara novu trgovinu u Sofiji PDF Print E-mail
Thursday, 22 September 2016 09:36

Trgovački lanac Lidl Bugarska otvorio je svoj 11. supermarket u glavnom gradu Sofiji, prvi u toj zemlji izgrađen pod novim konceptom energetske učinkovitosti, funkcionalnosti i poboljšanog dizajna. "Otvaranje ove trgovine potvrđuje naš dugoročni investicijski angažman i razvoj poslovanja u zemlji. Do kraja godine bit će otvorene još dvije prodavaonice, a 2017. godine planiramo otvoriti najmanje pet", najavila je direktorica Lidl Bugarska Milena Dragiyska. Poboljšana energetska učinkovitosti u novom prodajnom mjestu smanjit će troškove energije za 30%, navodi se u priopćenju. Zgrada će biti opremljena sa fotonaponskim panelima i dvjema postajama za punjenje za električne automobile. Lidl trenutno u Bugarskoj posluje kroz 82 trgovine. Tvrtka je dio njemačke Schwarz Grupe, koja također ima maloprodajni lanac Kaufland. (seenews.com)

 
Albanija dobiva prve Interspar hipermarkete i Spar supermarkete 22 rujna 2016 PDF Print E-mail
Thursday, 22 September 2016 09:35

Albanija će uskoro dobiti svoje prve Spar supermarkete, što je dio licencnog dogovora s lokalnom privatnom investicijskom grupom Balfin (preko njezine Almark jedinice). Trenutno se radi na konverziji Carrefour trgovina u Spar, a u fokusu je prije svega lansiranje dva Interspar hipermarketa i, zatim, provođenje konverzije supermarketa u Spar brend. Do 2017., Balfin grupa planira otvoriti više od 100 supermarketa i 10 hipermarketa, kreirajući najveću maloprodajnu mrežu u Albaniji i investirajući preko 50 milijuna eura u ovaj projekt. Almark je pozvao sve potencijalne partnere koji imaju trgovine i posluju u sektoru maloprodaje da se priključe lancu Spar preko franšiznih sporazuma (esmmagazine.com

 
Otvoren obnovljeni Mercator Šiška u Ljubljani PDF Print E-mail
Thursday, 21 July 2016 11:35

mercator-siska-1Mercator je 21. srpnja 2016. otvorio obnovljenu prodavaonicu Mercator Šiška u Ljubljani koja je među najmodernijim prodavaonicama u regiji. Kod preuređenja Mercator je pratio najnovije svjetske trendove moderne trgovine koji kupnju podižu na višu razinu u nezaboravan doživljaj. S takvim preuređenjem Mercator želi svojim kupcima omogućiti više zabave te jedinstveno i interaktivno iskustvo kupnje. Svaki je odjel prostor nezaboravnog doživljaja: kupac može razgledavati i pratiti pripremu hrane od pekarnice i mesnice do trendi slastičarnice i sushi bara.

Mercator Šiška je posebna trgovina u pravom smislu te riječi. Nakon višemjesečnih priprema radove je izvodilo stotine radnika te desetak vrhunskih inženjera i projektanata koji su preuređenje i obnovu trgovine izveli u rekordnom vremenu. Trgovina je tako bila zatvorena samo nešto više od mjesec dana.

Novi prodajni prostor pruža brojne novosti: dječji je odjel sada veličine 800 m², trgovina ima poseban ulaz širine 20 m, na raspolaganju je 170 dužnih metara zidnih hladnjaka, cijela tehnika i oprema za hlađenje duljine je 280 m, sushi bar promjera je 5 m, dostupno je 8 samoposlužnih tik tak blagajni i 22 blagajne s duljom pomičnom trakom, vodeni zid na odjelu asortimana vode duljine je 5 m a prodajni prostor osvjetljava LED rasvjeta. U Mercator Šiški broj zaposlenika povećao se sa 166 na 203. Hipermarket Šiška u svom bogatom asortimanu nudi više od 35.000 artikala od kojih je 5000 po prvi puta u ponudi.

>>POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Preuređeni Mercator centar Šiška nudi suvremenost u ambijentu i usluzi – na raspolaganju je poseban pult za prodaju sushija, veći izbor uslužnih odjela, usluga šminkanja, veći dječji odjel (sa Tvornicom mašte, londonskim autobusom s toboganom, Lego kućom, pločama za crtanje itd.), veći izbor vina i piva i još mnogo toga. Mercator je odjel vina osmislio kao kameni vinski podrum, a na odjelu piva bakrene su cijevi upotpunile izgled pivovare. Jedna od novina je i Sanatura, biljna prodavaonica s medicinskim pomagalima i dodacima prehrani. Na uslužnim odjelima prisutna je ponuda hrane kakva se ranije nije nudila. Tako se u posebno dizajniranoj francuskoj peći pred kupcima pripravlja i peče odojak. I mesnica omogućuje pogled iza kulisa: iza staklene stijene vrši se rezanje i priprema mesa, a novost su rashladni ormari i hladnjaci za dozrijevanje mesa kako bi se postigao savršen okus.

U odjelu delikatesa vise pršuti i ostale suhomesnate delicije te zriju koluti plemenitih sireva dok u pekarnici kupci mogu vidjeti kako se priprema tijesto i peče kruh. Slastičarski će se proizvodi pripremati i ukrašavati pred kupcima prema njihovim trenutnim željama. Ribarnica je veća i modernija s velikim izborom svježe i smrznute ribe. Kupci će također moći uživati na odjelu internacionalne kuhinje uz kulinarske prezentacije i degustacije hrane iz različitih dijelova svijeta. I u netom preuređenom prodajnom prostoru Mercator ostaje vjeran ponudi proizvoda domaćih proizvođača pa će tako autohtona hrana pojedinih ruralnih krajeva biti predstavljena u posebnom odjelu uz korištenje modernog vinomata i uljomata.

mercator-siska-2 mercator-siska-3 mercator-siska-4

Na samom ulazu u trgovinu nalazi se kutić koji je prava mala tržnica sa širokom ponudom svježeg voća i povrća. Na ulazu je i cvjećarnica, info pult sa kioskom za kupnju duhanskih proizvoda i dnevnih novina gdje je moguće predahnuti i prelistati pokoji časopis te napuniti mobilni uređaj. Preuređena trgovina je i tehnološki naprednija jer prva u Sloveniji pruža brzu, učinkovitu i zabavnu kupnju. Kupci mogu koristiti 3 M sken blagajne nakon što sami skeniraju proizvode sa posebnim M skenerima. A potpuno nova je aplikacija M sken mobil, koja omogućuje da i sa svojim mobilnim telefonom kupujete jednako kao sa M skenom.

"Mercator je tijekom povijesnog razvoja svog poslovanja uvijek uvodio nove trendove u trgovini, ne samo u Sloveniji nego i u cijeloj regiji. Bio je prvi trgovinski lanac koji je uveo vlastitu robnu marku, karticu vjernosti, samoposlužne blagajne, internet trgovinu i još mnogo toga. Inovativnost se nastavlja kvalitetnom nadopunom ponude: kupcima pružamo nadograđeno iskustvo kupnje koje smo jučer navečer premijerno predstavili gostima a danas svim svojim kupcima. Vjerujemo da novi koncept iskustva kupnje pridonosi dodatnoj vrijednosti i korisnosti ne samo potrošačima nego i našim poslovnim partnerima i dobavljačima", rekao je prilikom otvorenja Toni Balažič, predsjednik uprave Mercatora.

"Sa preuređenom trgovinom Mercator na domaćem i regionalnom tržištu učvršćuje svoj položaj uvođenjem novih trendova. Želimo da preuređena i obnovljena trgovina Mercator Šiška postane uzor i preuzme vodeću ulogu u naprednom konceptu kupnje", pojasnio je Ante Todorić, predsjednik nadzornog odbora Mercatora i dopredsjednik koncerna Agrokor.

mercator-siska-5 mercator-siska-6 mercator-siska-7

Jedinstveni doživljaj kupnje postaje važan čimbenik uspjeha trgovca budućnosti. U današnje vrijeme potrošači mogu većinu proizvoda kupiti na različitim prodajnim mjestima, čak i preko interneta, ali klasična prodavaonica predstavlja prostor i mjesto u kojemu ti proizvodi dobivaju novu širinu. Današnji potrošač traži načine koji će mu olakšati život, smanjiti stres, traži zabavu i osjećaj da se u trenutku kupnje trgovac posvetio upravo njemu. Tom trendu teži i najveći slovenski lanac u preuređenoj trgovini Mercator Šiška.

S obnovljenom trgovinom Mercator Šiška, Mercator u svoj marketinški mix dodaje zabavu i ugodna iskustva. Moderan potrošač je u vrijeme recesije postao promišljen u svojim postupcima te umjesto same transakcije želi nešto više. To više nije samo kupovina proizvoda, nego nadogradnja rituala kupnje uslugama koje su vezane za zabavu, kulinarstvo, brigu za izgled i zdravlje. U trenutku kupnje potrošač želi biti uključen u interakciju, želi iskustvo i doživljaj kojega kod same kupnje proizvoda ne može iskusiti i osjetiti. Mercatorova trgovina tako nije više neutralan prostor s policama s izloženim proizvodima, nego destinacija za poseban doživljaj koji prožima sva osjetila kupca, kažu u Mercatoru.

Kupcima su zanimljive i ostale trgovine u kompleksu Mercator Šiška 62. Garaža ima 500 parkirnih mjesta dok je na vanjskom parkiralištu 353 mjesta. Parkirna su mjesta u prizemlju šira, a posebno su označena ona za roditelje s djecom i kolicima. Pred ulazom su i dva mjesta za brzo punjenje električnih vozila. Ljetno radno vrijeme je od ponedjeljka do subote od 8 do 22 sata, nedjeljom od 8 do 15 sati.

 


Page 5 of 176