• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Srbija: Sinagoga ostvarila izuzetne rezultate PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Sinagoga d.o.o. Sombor, veleprodaja i maloprodaja prehrambene robe, za prvih šest mjeseci 2015. godine ostvarila je milijardu dinara prihoda što je povećanje od 16% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveći rast je ostvaren u maloprodaji od 26%, a zatim 14% u veleprodaji i u uvozu ambalažnih papira i prodaji transportne i komercijalne ambalaže. Kako ističu iz kompanije, povećanje prihoda pratio je i rast ostvarene dobiti od 30%.

Na ovakve rezultate utjecalo je prošlogodišnje preseljenje u novi distributivni centar veleprodaje koji je osigurao povećanje asortimana roba, brzu i kvalitetniju manipulaciju i smanjenje otpisa zbog kvara, loma i proteka roka upotrebe, otvaranje diskonta s konceptom prodaje robe po najnižim cijenama uz maksimalan obrt zaliha i korištenje cassa sconta za prevremeno plaćanje zbog dobrog cash flowa tijekom cijelog razdoblja.  

Plan je ostvariti povećanje prihoda od 20% u drugoj polovini godine, prije svega većim marketinškim aktivnostima, smanjenjem izgubljene potražnje kroz bolju evidencijom zaliha i poboljšanjima u odjelima svježeg voća i povrća, kažu iz kompanije.

 
Srbija: Mol otvorio Fresh Corner na servisnoj postaji Horgoš 2 PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Kompanija Mol razvila je novu maloprodajnu strategiju u okviru koje je otvorila prvi Mol Fresh Corner u Srbiji, na servisnoj postaji Horgoš 2, na autocesti E-75. Renovirana servisna postaja Horgoš 2, koja je uz prisustvo brojnih uzvanika, poslovnih partnera i prijatelja Mol grupe u Srbiji svečano otvorena 22. srpnja, prva je od  ukupno četiri servisne postaje koje će Mol obnoviti u Srbiji.

Mol Fresh Corner na servisnoj postaji Horgoš 2 pruža potrošačima još veći, raznovrsniji i kvalitetniji asortiman proizvoda, kao i vrhunsku ponudu hrane i pića, kava, sendviča, ukusnih pekarskih proizvoda i druge prehrambene proizvode. U potpuno novom, moderno dizajniranom i ugodnom ambijentu dostupnom samo na Mol servisnim stanicama, posjetiteljima je omogućeno udobno shopping iskustvo, u potpunosti prilagođeno njihovim svakodnevnim trgovačkim potrebama, navodi se u priopćenju kompanije.

"Prateći tržišne trendove i potrebe naših kupaca, razvili smo novu maloprodajnu strategiju u okviru koje danas sa velikim zadovoljstvom otvaramo prvi  Mol Fresh Corner na servisnoj postaji Horgoš 2. Namjera nam je da našim kupcima ponudimo prošireni asortiman proizvoda i usluga na našim servisnim postajama i time im omogućimo ugodno shopping iskustvo. Također, naš strateški cilj je da Mol postane prvi izbor kupaca u maloprodaji goriva, ali i pri kupovini drugih, svakodnevno potrebnih namirnica", rekao je Lars Höglund, viši potpredsjednik Mol grupe za maloprodaju.

U okviru novog prodajnog koncepta, Mol će u Srbiji obnoviti ukupno četiri servisne postaje. Mol grupa planira obnoviti značajan dio svoje međunarodne prodajne mreže. Osim toga, planira daljnje akvizicije kako bi povećala svoj udio na tržištu maloprodaje u središnjoj Europi, u okviru ponude svojih rafinerija.

 
Tesco lansira koncept trgovina-u-trgovini PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:57

tesco-novoTesco je predstavio koncept Peacocks i Sports Direct trgovina-u-trgovini u dvije svoje prodavaonice u Mađarskoj, kako bi ih učinio što profitabilnijima. Iznoseći ukupno 10.000 m2 prostora, koncept trgovina-u-trgovini otvoren je u mađarskim gradovima Székesfehérvár i  Váci út. Slične trgovine bit će otvorene i na drugim lokacijama u Mađarskoj te u Njemačkoj. (www.kantarretailiq.com

 
Carrefour SA završio akviziciju Kilera PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:56

Kako su i najavili u svibnju, Carrefourova franšiza Carrefour SA završila je s akvizicijom turskog lanca supermarketa Kiler, a dogovor je vrijedan 160 milijuna eura. Ovo predstavlja treću i najveću akviziciju ovog trgovca u 2015., s obzirom na to da Kiler ima 200 objekata, a nakon akvizicije 29 objekata lel-a u ožujku i 26 trgovina Ismara u veljači. Komentirajući akviziciju, CEO Carrefour SA Mehmet Nane je rekao: "Godinu 2015. već smo označili kao godinu rasta i otvoreni smo za akvizicije. Vrlo smo zadovoljni što smo izvršili akviziciju većinskog paketa dionica Kilera, koji je jedan od najvećih igrača na turskom tržištu. Nastavit ćemo, također, i s procjenama daljnjih mogućnosti rasta". (www.retailanalysis.igd.com)

 
Danone gasi proizvodnju u Mađarskoj PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:57

danoneMultinacionalna prehrambena korporacija Danone trajno gasi proizvodnju mliječnih proizvoda u Mađarskoj, uzrokujući tako i gašenje 139 radnih mjesta. Iako će proizvodi ove kompanije i dalje biti na raspolaganju u trgovinama diljem Mađarske, njihova proizvodnja obavljat će se u drugim europskim jedinicama.

U protekloj godini, mađarski proizvodni kapaciteti postupno su prebačeni u druga europska postrojenja nakon što je kompanija lani priopćila da će zatvoriti više europskih proizvodnih jedinica, s obzirom na nizak stupanj eksploatacije kapaciteta i smanjenja potražnje za mliječnim proizvodima. Prodaja Grupe u Mađarskoj pala je 20% u razdoblju od 2011. do 2013. godine.

Kompanija je pomogla bivšim zaposlenicima u pronalaženju novih poslova, a gotovo 80% radnika već je zbrinuto.  (www.hungarytoday.hu

 
Mars investira u M&M’s proizvodnju PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:56

Mars je investirao u proizvodnju M&M’s čokolada u Rusiji, zamjenjujući postojeću liniju. Kompanija je prvobitno počela s proizvodnjom M&M’sa u svojoj tvornici u Stupinu, južno od Moskve, 1998. godine. Iz Marsa su priopćili da će se na novoj liniji proizvoditi M&M’s za Rusiju, Belorusiju i druga tržišta u centralnoj Euroaziji.

Također će ova proizvodnja donijeti i druge benefite. "Proizvodna linija i njezina najsuvremenija tehnologija stvaraju mogućnosti za proizvodnju proizvoda u različitim oblicima, bez bilo kakvih prekida u proizvodnji", kazali su iz Marsa.

Prodaja čokolade u Rusiji nalazi se pod pritiskom, ali iz Marsa kažu da dugoročno vjeruju u ovu kategoriju. "Ukupna prodaja kategorije pada, što je izazvano ekonomskom situacijom u Rusiji i povećanjem cijena sirovina. Ipak, mi vjerujemo da će, dugoročno, kategorija doživjeti rast prodaje", kazali su iz Marsa.

Iz kompanije su dodali i da će investicija od tri milijarde rubalja (53 milijuna dolara) povećati kapacitete tvornice, koja također proizvodi Snickers, Twix i Dove, za 18%. Kao rezultat toga, bit će kreirano 76 novih radnih mjesta. (www.just-food.com)

 
Anadol grupi odobrena kupovina udjela u Migrosu PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:56

Turska služba za zaštitu tržišnog natjecanja odobrila je Anadol grupi akviziciju 40,25% udjela u Migrosu. Yazıcılar Holding koji posjeduje 68% udjela u Anadolu grupi obavit će kupovinu. Prema ugovoru koji su potpisale obje strane, Anadol grupa će platiti oko 700 milijuna dolara 'private equity' tvrtki BC Partners.

Tuncay Özilhan, predsjednik Anadolu grupe, naglasio je da u svojoj 65. godini poslovanja nastavlja s investicijama i da je ulaganje u Migros dio njihove strategije širenja u maloprodajnom sektoru. On je također naglasio da Migros svojim kupcima osigurava veliki izbor brendova i proizvoda i da je to vrlo značajno.

Anadolu grupa je aktivna u raznim industrijama kao što su bankarstvo, energetika, automobilska i prehrambena industrija, u 18 zemalja i ima oko 29.000 zaposlenih. Grupa također ima prava na McDonald’s franšizu u Turskoj, a posjeduje i  1.000 maloprodajnih objekata - tzv. Ekomini.

Najstarija maloprodaja koja posluje u Turskoj - Migros Türk, osnovan je 1954. kao zajednički poslovni poduhvat švicarskog trgovca Migros i općine Istanbul. Godine 1975. ovaj maloprodajni brend je kupio Koç Holding, jedan od vodećih konglomerata u zemlji, koji je zatim 51% udjela prodao firmi BC Parters. Migros ima ukupno 20.47 zaposlenih i 1.296 prodavaonica diljem svijeta. (www.realestatenews.com.tr

 
X5 Retail izvijestio o rastu u drugom kvartalu PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:56

X5 Retail Group je izvijestio da je u drugom fiskalnom kvartalu zabilježio rast veći od očekivanog, prestigavši svog većeg rivala, tvrtku Magnit, po prvi puta u nekoliko godina. U ovom kvartalu, prodaja je porasla 28,1%, na 198,6 milijardi rubalja (like-for-like +15,6%), što je najveća stopa rasta od trećeg kvartala u 2011. Rezultati su podržani skokom od 35,3% u Pyaterochka baneru i potpomognuti rastom Perekrestoka (+11,9%), Karusela (+14,2%) i Expressa (+9,7%).

Rezultati su podigli prodaju u prvoj polovini godine za 27,3%, na 380,7 milijardi rubalja, s povećanjem like-for-like prodaje od 16,3%. Prosječan račun je porastao 13,4%, dok je broj kupaca porastao 2,6%.

Iz grupe su kazali da je drugi kvartal potvrdio da su nedavne promjene u strategiji počele davati  rezultate. (www.kamcity.com

 


Page 7 of 175