• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Immofinanz proširuje svoj Stop.Shop. brend u Srbiji PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:28

Austrijska kompanija Immofinanz gradi treći Stop.Shop. u Srbiji koji će se nalaziti u Valjevu. Projekt obilježava sljedeći korak u proširenju brzo rastućeg lanca retail parkova u Srbiji, nakon otvaranja prvog Stop.Shop. objekta u Čačku u travnju 2015. godine, i drugog u Nišu, koji će biti otvoren na proljeće. Izgradnja Stop.Shop. retail parka u Valjevu je počela u studenome 2015., a završetak i otvaranje planirano je za proljeće 2016. godine. "Uspjeh s otvaranjem prvog srpskog Stop.hop. retail parka u Čačku 2015. godine i planovi za otvaranje Stop.Shop. objekta u Nišu u proljeće ove godine zasnovani su na našem jasnom uvjerenju da ovo tržište ima velike potencijale.

Imajući to u vidu, odlučili smo investirati oko 7 milijuna eura i izgraditi naš treći srpski Stop.shop. retail park u Valjevu. Kao i u svim našim Stop.Shop. objektima, i u ovom novom retail parku ponudit ćemo poznate međunarodne i nacionalne maloprodajne lance. Plan je da u naredne tri do četiri godine izgradimo osam do deset dodatnih Stop.Shop. objekata u Srbiji", izjavio je Deitmar Reindl, izvršni direktor kompanije Immofinanz. "Izgradnja retail parka Stop.Shop. je značajna za naš grad jer poboljšava poslovnu klimu i našu reputaciju, kao i mogućnosti zapošljavanja naših građana, što je jedna od glavnih prednosti ove investicije.

Dolazak renomirane austrijske kompanije Immofinanz šalje snažnu poruku da je Valjevo pogodan ambijent za strane investicije i da podržava sve investitore kojima nudi značajne olakšice. Nadamo se da će izgradnja ići prema planu i da će naša suradnja i u budućnosti biti u obostranom interesu", izjavio je Stanko Terzić, gradonačelnik Valjeva.

Stop.Shop. u Valjevu će imati oko 6.100 kvadratnih metara prodajnog prostora i 170 parkirnih mjesta. Fleksibilni koncept koji stoji iza Stop.Shop. brenda zasniva se na regionalnim šoping centrima na centralnim lokacijama koje mogu privući od 30.000 do 200.000 stanovnika. Retail parkovi obično imaju 2.500 do 15.000 kvadratnih metara prostora za izdavanje i nude posjetiocima dovoljan broj parkirnih mjesta, optimalan pristup lokaciji i visoku funkcionalnost uz atraktivnu ponudu međunarodnih i domaćih brendova. Stop.Shop. portfolio retail parkova sada obuhvaća 53 lokacije u sedam zemalja (Austrija, Mađarska, Slovačka, Češka, Slovenija, Poljska i Srbija).

 
Auchan će graditi trgovački park PDF Print E-mail
Friday, 05 February 2016 16:27

Auchan je objavio planove o gradnji trgovačkog parka u Rusiji, koji bi trebao biti otvoren sljedeće godine. Auchan je investirao 1,1 milijardu rubalja u akviziciju 12 hektara zemljišta u distriktu Južno Domodedovo, u Moskvi. Visina ukupne investicije u ovaj trgovački park procjenjuje se na između 2,5 milijardi rubalja i tri milijarde rubalja. Park će biti veličine preko 40.000m2 i imat će u svom sastavu Auchan hipermarket, Leroy Merlin, Decathlon i mali trgovački centar s parkingom za 2.000 - 2.500 vozila. Francuski trgovac Auchan prisutan je na ruskom tržištu od 2002. i trenutno posluje kroz 92 prodavaonice. (kantarretailiq.com)

 
Auchan gradi tvornicu za preradu mesa vrijednu 40 milijuna dolara PDF Print E-mail

auchan-kolicaAuchan će uskoro započeti izgradnju 2,5 milijardi rubalja (cca. 40 milijuna dolara) vrijednu tvornicu za preradu mesa u blizini grada Tambov. To će trgovačkom lancu omogućiti kontrolu kvalitete proizvoda od mesa koja je nedavno dovedena u pitanje zbog nadležne ruske poljoprivredne agencije, Rosselkhoznadzor. Maria Kurnosova, direktorica komunikacija Auchan Rusije, potvrdila je za RBC da će tvrtka izgraditi tvornicu u regiji Tambov i da će potpisati ugovore o dugoročnoj suradnji s lokalnim poljoprivrednicima. Lokalni dužnosnik je precizirao da će tvornica imati kapacitet od 40.000 tona mesa godišnje. Postrojenje će prvenstveno obrađivati meso goveda (23.000 tona), svinjetinu (15.000 tona) i janjetinu (2.000 tona). Proizvodit će vakuumski zapečaćeno meso i polugotove mesne proizvode. Početak gradnje predviđen je za rujan, a otvaranje se očekuje krajem 2016. (futures.tradingcharts.com)

 
X5 preuzima više od 100 trgovina u jugozapadnoj Rusiji PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:33

X5 Retail Grupa priopćila je da će preuzeti 104 prodavaonice u vlasništvu Rosinke u regijama Orel, Voronež, Lipetsk, Kursk i Tambov. Kupljene Rosinka, Apelsin i Sberegaika trgovine će biti rebrendirane pod banerom Pyaterochka. Oko polovice trgovina nad kojima će biti izvršena akvizicija (51) nalaze se u regiji Orel, što X5 grupi daje mogućnost širenja Pyaterochka lanca na tom području. Također, akvizicija će omogućiti X5 grupi kontrolu nad 36 trgovina u regiji Voronež, 14 trgovina u regiji Lipetsk, 2 u regiji Kursk i 1 u regiji Tambov, tako da će ukupna površina novostečene imovine iznositi preko 78.000m2, a prodajna površina 42.000m2.

Do kraja godine, sve će trgovine biti renovirane u skladu s novim Pyaterochka konceptom. Bit će proširena ponuda svježih proizvoda (voće, povrće, meso, riba i mliječni proizvodi) i ojačana suradnja s lokalnim dobavljačima. Trenutno, svih 27 trgovina u regiji Orel, 41 od 68 trgovina u regiji Voronež, 48 od 72 trgovine u regiji Lipetsk, 37 od 54 trgovine u regiji Kursk i 16 od 39 trgovina u regiji Tambov posluju pod novim Pyaterochka konceptom. 31. srpnja ove godine X5 je ukupno imao 260 Pyaterochka prodavaonica u ovih pet regija. Prije transakcije, X5 je imao 260 Pyaterochka trgovina, 12 Perekrestok supermarketa i 5 Karusel hipermarketa u ovih pet regija. (x5.ru)

 
Frutarom preuzima slovenskog proizvođača ekstrakata PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:32

Frutarom Health je proširio svoju ponudu prirodnih farmaceutskih sastojaka preuzimanjem slovenske tvrtke Vitiva, uključujući i GMP certificiranu tvornicu u Markovcima, na istoku zemlje. Vitiva razvija botaničke ekstrakte koji obuhvaćaju važne kategorije za tradicionalne biljne lijekove, kao što su cvijet strasti i odoljen, matičnjak i planika. Direktor Frutarom Healtha Holger Riemensperger je izjavio: "Vitiva prirodni sastojci su proizvedeni u slovenskom GMP certificiranom objektu te savršeno odgovaraju portfelju Frutarom prirodnih Pharma ekstraktima. Prirodni sastojci neprimjetno se uklapaju u našu liniju EflaPharm". (foodbev.com)

 
Budejovicky Budvar investirao 2,9 mil. dolara u renoviranje tvornice PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:32

Češka pivovara Budejovicky Budvar je investirao 70 milijuna čeških kruna (2,88 milijuna dolara) u dupliranje proizvodnih kapaciteta u svojoj tvornici České Budejovicky, 75 milja južno od Praga, nakon što je krenuo s provođenjem programa sveobuhvatnog poboljšanja. Prvobitno napravljena da se u njoj može proizvoditi 40.000 boca na sat, tvornica će sada moći realizirati proizvodnju 80.000 boca na sat. Renoviranje je počelo u siječnju i izvodilo se paralelno s proizvodnjom u tvornici. Uključilo je nadogradnje koje se tiču postojeće vode, električne energije, kanalizacije i sistema grijanja, poboljšanje zvučne i termo izolacije, modernizaciju kabina za presvlačenje radnika i kupaonica... "Poslije više od 40 godina ova je tvornica zaslužila remont", rekli su iz Budejovicky Budvara. Također su istaknuli da su, uz funkcionalnost, poradili i na estetici tvornice. (foodbev.com)

 
Turska: Uspješna prva polovica godine za BIM i Migros PDF Print E-mail
Monday, 31 August 2015 13:31

Vodeći turski trgovci BIM i Migros Ticaret objavili su svoje rezultate za prvu polovicu 2015. BIM bilježi rast od 21,4% neto prodaje na 8,4 milijardi turskih lira (2,6 milijardi eura) i povećanje 38,3% neto dobiti na 273,1 milijuna turskih lira (86,4 milijuna eura). Like-for-like prodaja u prvom polugodištu porasla je za 11,4%. U međuvremenu, konkurentni trgovac Migros izvijestio je o porastu od 17,8% u neto prodaji na 4,4 milijardi turskih lira (1,4 milijardi eura), iako je zabilježio neto gubitak od 111 milijuna turskih lira (34,5 milijuna eura). Udio prodaje BIM-ove privatne marke i dalje raste, povećavši se za 0,6% na 69,7% prodaje, a Migros je otkrio da je uložio u konkurentnost asortimana svoje privatne marke. BIM je u Turskoj otvorio 302 nove trgovine u prvoj polovici godine. Migros je, pak, otvorio 123 nove trgovine i sada ukupno broji 1.296 trgovina. Prioritet je convenience kanal i trgovac je otvorio 97 Migros Jet trgovina do sada ove godine kako bi dosegao što veći broj domaćinstava. (igd.com)

 
Auchan otvorio novi distributivni centar u blizini Varšave PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:23

cee-auchanAuchan je otvorio novi distributivni centar u partnerstvu s ID Logisticsom, u Mszczonowu, u blizini Varšave, u Poljskoj. Riječ je o objektu na 47.000 m2, koji ima kapacitet od 54.000 paleta i koji će opsluživati sjeverni dio zemlje. Auchan ima još dva objekta u Mszczonowu: neprehrambeno i ambijentalno skladište, kao i temperaturno kontrolirani objekt u blizini grada Odrzywoleka. (www.kantarretailiq.com)

 


Page 7 of 176