• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Penny Market nudi podizanje gotovine sa kartica bez provizije PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:23

Penny Market nudi besplatno podizanje gotovine do 20.000 forinti potrošačima koji plaćaju svoje kupovine koristeći kartice banaka, priopćio je mno.hu. Potrošači koji kupuju robu u Penny Market trgovini za iznos veći od 3.000 forinti dnevno i koji plaćaju karticama banaka, mogu podići gotovinu od 20.000 forinti sa svojih bankovnih kartica i za to ne platiti nikakvu proviziju. Penny Market je navodno priopćio da je ova usluga dostupna u svim njihovim trgovinama. (www.bbj.hu)

 
Bugarski proizvođači voća i povrća žele poboljšati suradnju s hipermarketima PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Bugarski proizvođači voća i povrća vrlo su zainteresirani za širenje suradnje sa hipermarketima, izjavio je Slavi Trifonov, predsjedavajući Nacionalne unije poljoprivrednika.

Samo 15% ove robe koja se proda u bugarskim hipermarketima proizvedeno je od strane domaćih proizvođača, prenio je Bugarski nacionalni radio. Trifonov navodi da velike količine uvezenih proizvoda karakterizira loša kvaliteta i da su oni tretirani kemikalijama.

"Voće i povrće je teško transportirati na odredišta koja su udaljenija od 1.000 kilometara. Ono što šemu čini atraktivnom jest mogućnost da se voće i povrće prenosi preko granice, uz iskorištavanje mogućnosti izbjegavanja plaćanja PDV-a, što vodi ka gubicima u državnoj blagajni", rekao je Trifonov.

Proizvođači predlažu trgovinama da vode računa o svježini voća i povrća, što znači da bi se ono trebalo naći u prodaji u roku od 24 sata od trenutka branja i biti prodano najdalje tijekom narednih 24 sata. Prema Trifonovim riječima, ovakva praksa bi garantirala da voće i povrće nije tretirano kemikalijama koje produžava rok trajanja.

Proizvođači voća i povrća također su zahtijevali brže isplate od strane trgovaca. Trifonov je kazao da je trenutna praksa da se potpisuju ugovori koji podrazumijevaju plaćanje u roku od 15 dana, dodavši da proizvođači novac dobivaju sa 2-3 dana zakašnjenja u odnosu na taj tok. Objasnio je da proizvođači voća i povrća traže da plaćanje bude u roku od 5-6 dana. (www.novinite.com)

 
Idea online - besplatna dostava do željene adrese PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Ukoliko nemate vremena, vruće vam je i pritom želite obaviti kupovinu iz fotelje, možete to učiniti putem vašeg pametnog telefona ili računala i naručiti neke od 20.000 artikala koje Idea ima u svojoj online ponudi. Brza i efikasna kupovina sa dostavom do vašeg kućnog praga ili do odabrane adrese, moguća je kupovinom preko interneta putem online Idea trgovine u Beogradu, Novom Sadu i Nišu.

U bilo koje doba dana ili noći, dakle 24 sata na dan, Idea online prima narudžbe i dostavlja ih svojim kupcima narednog ili bilo kojeg dana u idućih 7 dana uz mogućnost biranja termina dostave. Brzina dostave, ušteda vremena i novca, svježina proizvoda, koje garantiraju suvremeni kamioni za dostavu sa rashladnim komorama, samo su neki od razloga zbog kojih bi se kupci trebali odlučiti za ovaj način kupovine.

Prilikom online kupovine u Idei, kupci mogu birati način plaćanja, koji se može izvršiti online, ali i prilikom preuzimanja robe, gotovim novcem, karticama (Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club International, Dina), kao i čekovima bez odgođenog plaćanja. Dostava je besplatna, a svi potrošači, ovom prilikom, mogu ostvariti dodatnu uštedu prikupljajući bodove na Super kartici.

 
Srbija: Sinagoga ostvarila izuzetne rezultate PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Sinagoga d.o.o. Sombor, veleprodaja i maloprodaja prehrambene robe, za prvih šest mjeseci 2015. godine ostvarila je milijardu dinara prihoda što je povećanje od 16% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveći rast je ostvaren u maloprodaji od 26%, a zatim 14% u veleprodaji i u uvozu ambalažnih papira i prodaji transportne i komercijalne ambalaže. Kako ističu iz kompanije, povećanje prihoda pratio je i rast ostvarene dobiti od 30%.

Na ovakve rezultate utjecalo je prošlogodišnje preseljenje u novi distributivni centar veleprodaje koji je osigurao povećanje asortimana roba, brzu i kvalitetniju manipulaciju i smanjenje otpisa zbog kvara, loma i proteka roka upotrebe, otvaranje diskonta s konceptom prodaje robe po najnižim cijenama uz maksimalan obrt zaliha i korištenje cassa sconta za prevremeno plaćanje zbog dobrog cash flowa tijekom cijelog razdoblja.  

Plan je ostvariti povećanje prihoda od 20% u drugoj polovini godine, prije svega većim marketinškim aktivnostima, smanjenjem izgubljene potražnje kroz bolju evidencijom zaliha i poboljšanjima u odjelima svježeg voća i povrća, kažu iz kompanije.

 
Srbija: Mol otvorio Fresh Corner na servisnoj postaji Horgoš 2 PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:22

Kompanija Mol razvila je novu maloprodajnu strategiju u okviru koje je otvorila prvi Mol Fresh Corner u Srbiji, na servisnoj postaji Horgoš 2, na autocesti E-75. Renovirana servisna postaja Horgoš 2, koja je uz prisustvo brojnih uzvanika, poslovnih partnera i prijatelja Mol grupe u Srbiji svečano otvorena 22. srpnja, prva je od  ukupno četiri servisne postaje koje će Mol obnoviti u Srbiji.

Mol Fresh Corner na servisnoj postaji Horgoš 2 pruža potrošačima još veći, raznovrsniji i kvalitetniji asortiman proizvoda, kao i vrhunsku ponudu hrane i pića, kava, sendviča, ukusnih pekarskih proizvoda i druge prehrambene proizvode. U potpuno novom, moderno dizajniranom i ugodnom ambijentu dostupnom samo na Mol servisnim stanicama, posjetiteljima je omogućeno udobno shopping iskustvo, u potpunosti prilagođeno njihovim svakodnevnim trgovačkim potrebama, navodi se u priopćenju kompanije.

"Prateći tržišne trendove i potrebe naših kupaca, razvili smo novu maloprodajnu strategiju u okviru koje danas sa velikim zadovoljstvom otvaramo prvi  Mol Fresh Corner na servisnoj postaji Horgoš 2. Namjera nam je da našim kupcima ponudimo prošireni asortiman proizvoda i usluga na našim servisnim postajama i time im omogućimo ugodno shopping iskustvo. Također, naš strateški cilj je da Mol postane prvi izbor kupaca u maloprodaji goriva, ali i pri kupovini drugih, svakodnevno potrebnih namirnica", rekao je Lars Höglund, viši potpredsjednik Mol grupe za maloprodaju.

U okviru novog prodajnog koncepta, Mol će u Srbiji obnoviti ukupno četiri servisne postaje. Mol grupa planira obnoviti značajan dio svoje međunarodne prodajne mreže. Osim toga, planira daljnje akvizicije kako bi povećala svoj udio na tržištu maloprodaje u središnjoj Europi, u okviru ponude svojih rafinerija.

 
Tesco lansira koncept trgovina-u-trgovini PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:57

tesco-novoTesco je predstavio koncept Peacocks i Sports Direct trgovina-u-trgovini u dvije svoje prodavaonice u Mađarskoj, kako bi ih učinio što profitabilnijima. Iznoseći ukupno 10.000 m2 prostora, koncept trgovina-u-trgovini otvoren je u mađarskim gradovima Székesfehérvár i  Váci út. Slične trgovine bit će otvorene i na drugim lokacijama u Mađarskoj te u Njemačkoj. (www.kantarretailiq.com

 
Carrefour SA završio akviziciju Kilera PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:56

Kako su i najavili u svibnju, Carrefourova franšiza Carrefour SA završila je s akvizicijom turskog lanca supermarketa Kiler, a dogovor je vrijedan 160 milijuna eura. Ovo predstavlja treću i najveću akviziciju ovog trgovca u 2015., s obzirom na to da Kiler ima 200 objekata, a nakon akvizicije 29 objekata lel-a u ožujku i 26 trgovina Ismara u veljači. Komentirajući akviziciju, CEO Carrefour SA Mehmet Nane je rekao: "Godinu 2015. već smo označili kao godinu rasta i otvoreni smo za akvizicije. Vrlo smo zadovoljni što smo izvršili akviziciju većinskog paketa dionica Kilera, koji je jedan od najvećih igrača na turskom tržištu. Nastavit ćemo, također, i s procjenama daljnjih mogućnosti rasta". (www.retailanalysis.igd.com)

 
Danone gasi proizvodnju u Mađarskoj PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:57

danoneMultinacionalna prehrambena korporacija Danone trajno gasi proizvodnju mliječnih proizvoda u Mađarskoj, uzrokujući tako i gašenje 139 radnih mjesta. Iako će proizvodi ove kompanije i dalje biti na raspolaganju u trgovinama diljem Mađarske, njihova proizvodnja obavljat će se u drugim europskim jedinicama.

U protekloj godini, mađarski proizvodni kapaciteti postupno su prebačeni u druga europska postrojenja nakon što je kompanija lani priopćila da će zatvoriti više europskih proizvodnih jedinica, s obzirom na nizak stupanj eksploatacije kapaciteta i smanjenja potražnje za mliječnim proizvodima. Prodaja Grupe u Mađarskoj pala je 20% u razdoblju od 2011. do 2013. godine.

Kompanija je pomogla bivšim zaposlenicima u pronalaženju novih poslova, a gotovo 80% radnika već je zbrinuto.  (www.hungarytoday.hu

 


Page 8 of 176