• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz regije
Gomex i u Beogradu PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:55

Kompanija Gomex počela je sa širenjem mreže i na teritoriju Beograda. Objekt Filmski Grad u istoimenom beogradskom naselju u općini Čukarica otvoren je 17. srpnja. Objekt Filmski Grad nalazi se u ulici Ilije Stojadinovića 18-20 i prostire se na 400m² prodajnog prostora. Asortimanski spada u A kategoriju i u svakom trenutku potrošačima nudi oko 5.000 različitih proizvoda.

“Poseban interes prvih kupaca bio je usmjeren prema našim robnim markama i izuzetnoj ponudi mesa iz Gomexovog Rashladno-distributivnog centra u Zrenjaninu, kao i prema uvijek svježem voću i povrću koje distribuiraju naši suradnici iz ‘Carske Bašte”, navodi se u priopćenju kompanije. U trgovini postoje tri blagajne, a za uslugu se brine 18 novozaposlenih radnika, koji su prošli obuku u Gomexovom Trening centru. Objekt Filmski Grad radi radnim danima i nedjeljom od 06:30 do 22 sata.

Cjelokupna oprema, od polica do rashladnih vitrina, zadovoljava najviše standarde koji prate otvaranje novih objekata, a moramo dodati da je ovo drugi objekt u našoj mreži, nakon Europe u Novom Sadu, čija je unutrašnjost brendirana novim, kvalitetnijim i potrošaču pristupačnijim grafičkim rješenjima, kažu iz Gomexa. Otvaranjem objekta Filmski Grad započela je i realizacija ranije najavljenog plana kojim se predviđa da do kraja kalendarske godine u Beogradu Gomex bude prisutan sa desetak maloprodajnih objekata.

 
Srbija: Nelt distribuira Marlboro PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:55

Philip Morris od sada distribuira Marlboro i ostale svoje proizvode na tržištu Srbije preko ekskluzivnog distributera Nelt Co, s kojim već skoro dvije godine surađuje u različitim oblastima. “Uvođenje ekskluzivnog distributera jedna je od najznačajnijih poslovnih inicijativa koju je naša kompanija provela od kada posluje u Srbiji. Partnerstvo s Neltom omogućit će nam veću fleksibilnost i ojačati konkurentnost u izuzetno dinamičnom okruženju”, izjavila je Jelena Pavlović, generalni direktor Philip Morrisa za tržišta Srbije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine. “Činjenica da je jedna od najvećih duhanskih kompanija u svijetu, Philip Morris, odabrala Nelt kao svog partnera u distribuciji na domaćem tržištu ukazuje ne samo na povjerenje koje smo tijekom protekle dvije godine suradnje izgradili, već i značajno pridonosi reputaciji naše kompanije kao lidera u distribuciji i logističkim uslugama u ovoj regiji”, rekao je Miloš Jelić, izvršni direktor Nelt grupe.

 
Novi dm na Banovom brdu PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 20:55

Lanac dm otvorio je u ulici Nedeljka Čabrinovića 67, u naselju Golf 8 na Banovom brdu, novu drogeriju, ukupne površine 384 kvadrata, s prodajnim prostorom od oko 270 kvadrata. Objekt ima dvije blagajne, a kupcima je na raspolaganju četvero zaposlenih. U povodu otvorenja, dm je pripremio brojna sniženja i poklone, uključujući 15% popusta na cjelokupnu kupovinu (ponuda važi i na već snižene proizvode) i 35% popusta na sve MaxFactor proizvode. Za zabavu su zaduženi animatori i DJ, a djeca mogu uživati u ‘face paintingu’.

 
Mercator prodaje brendove privatne marke kave PDF Print E-mail
Thursday, 16 July 2015 17:25

Slovenski trgovac Mercator najavio je prodaju brendova kave Santana i Loka, kao dio svog plana deinvestiranja non-core biznisa. Ivero trgovina, jedinica hrvatske kompanije Franck za proizvodnju kave, čaja i grickalica i Mercatorova podružnica Mercator Emba, potpisali su kupoprodajni ugovor o stjecanju brendova mljevene kave. Proizvodnja Santana i Loka brendova ostat će u tvrtki Mercator Emba u Logatecu (Slovenija). Sa svoje strane, Franck se obvezao nastaviti ulagati u kvalitetu proizvoda i njihovu distribuciju i dalje podupirati marketing i pozicioniranje tih brendova na regionalnim tržištima. Dodavanjem prepoznatljivih slovenskih kavu brandova kave svom portfelju i integrirajući ih u svoje postojeće prodajne strukture, Franck će postati drugi najveći igrač u kategoriji mljevene kave u Sloveniji. (esmmagazine.com)

 
Lidl ima koristi od grčke krize PDF Print E-mail
Thursday, 16 July 2015 17:25

Diskontni lanac Lidl ne može se požaliti kada je u pitanju kriza u Grčkoj, izvještava distrifood.nl. Broj kupaca u njihovih 200 trgovina diljem Grčke se povećava. "Možemo potvrditi da smo zabilježili povećanje rasta kupaca u našim trgovinama tijekom proteklih nekoliko tjedana. Naše prodavaonice otvorene su kao i obično i primamo kreditne kartice kupaca. Naš glavni cilj je ostati aktivan u Grčkoj i na taj način dati svoj doprinos gospodarskom razvoju ove zemlje", stoji u priopćenju Lidla objavljenom na njemačkom Retail Blogu. (freshplaza.com)

 
Corner Shop postao pet friendly PDF Print E-mail
Thursday, 16 July 2015 17:24

Lanac maloprodajnih objekata Corner Shop od sada je otvoren svim potrošačima koji žele kupovinu obaviti sa svojim kućnim ljubimcima. Pet friendly koncept je rezultat nastojanja da se odgovori na potrebe brojnih sugrađana koji brzu kupovinu u maloj trgovini u svom kvartu žele obaviti tijekom šetnje sa svojim ljubimcima. Ovaj maloprodajni lanac, koji je dio organizacijske strukture kompanije Nelt, čini 85 prodajnih mjesta prepoznatljivog izgleda širom Srbije. Svi objekti Corner Shopa imaju istaknute naljepnice s oznakom da je dozvoljen ulaz životinjama, a radi higijene i sigurnosti ostalih kupaca najvažnije je poštovati sve standarde pet friendly zone u pogledu veličine i čistoće pasa. Odluka da Corner Shop postane zona dozvoljena i kućnim ljubimcima motivirana je potrebom da se izađe u susret sve brojnijim potrošačima koji objedinjuju kupovinu i šetnju pasa i time unaprijedi nivo usluge. Potrošačima je u ponudi i unaprijeđeni asortiman iz Mars Pet Care programa, koji obuhvaća Pedigree i Whiskas proizvode.

 
Grčka: Ekonomski strahovi uzrokuju panične kupovine u supermarketima PDF Print E-mail
Wednesday, 08 July 2015 12:32

Uoči povijesnog referendum u Grčkoj, za koji mnogi vjeruju da će označiti njenu europsku sudbinu, panično kupovanje je uzelo maha u mnogim grčkim supermarketima i dovelo to povećanja prodaje od 2/3 u nekim trgovinama. Prema novom izvoru Iefimerida, supermarketi izvješćuju o porastu prodaje većem od 65 do 67% za ovo doba godine. Mnoge trgovine ubrzano ostaju bez prehrambenih proizvoda dok povrće, riža, tjestenina, ulje i konzervirana hrana doslovno nestaju s polica.

Jedan predstavnik trgovaca je izjavio Iefimeridi kako masovna kupovina u trgovinama ‘podsjeća na božićnu kupnju’. Predstavnik Alfa Beta Vassilopoulosa, dijela Delhaize Grupe, izjavio je nizozemskim medijima kako je trgovac ‘očito spreman na mogući izlazak Grčke iz eurozone.

Ali ne zna se kada. Sve je kao i obično. Sve se plaća točno na vrijeme pa mi nastavljamo s opskrbom.’ Glavni i odgovorni predstavnik Societe Generale SA, Frederic Oudea je izjavio kako "Grexit" ne bi vodio u financijsku krizu koja se širi Europom, govoreći Bloombergu kako "koji god scenarij bio na kraju dana, euro zona se može s njim nositi. Situacija u odnosu na strukturu banaka, izloženost Grčkoj i njena ekonomija je potpuno drugačija’. (esmmagazine.com)

 
Auchanov lanac Atak planira udvostručiti broj supermarketa PDF Print E-mail
Wednesday, 08 July 2015 12:56

Usprkos teškim ekonomskim uvjetima u zemlji, izvješća nagovještavaju kako Auchanov Atak odjel supermerketa u Rusiji namjerava skoro udvostručiti broj svojih supermarketa u nekoliko sljedećih godina. Lanac već upravlja s oko 150 supermarketa u Rusiji, uz skoro 90 hipermarketa. Lokalne novosti izješćuju kako Atak planira investirati 35 milijardi rublja (580 milijuna dolara) u nove supermarkete s naglaskom na moskovskoj regiji. (kamcity.com)

 


Page 8 of 175