• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Slovenska javna televizija zabranila reklamiranje nezdrave hrane PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:27

slatkisiJavna televizija Slovenije usvojila je nova pravila oglašavanja kako bi neutralizirala negativan utjecaj TV oglašavanja na rastuću stopu pretilosti kod djece i adolescenata. Direktor RTV Slovenije Marko Filli potpisao je nalog o zabrani oglasa proizvođača čokolade, bombona i slastica, peciva, slatkog peciva i energetskih pića tijekom onih sati u danu kada je mlađa publika ispred TV ekrana, izvještava Lider portal. Nova su pravila u skladu s nacionalnim zakonodavstvom i preporukama WHO, kao i s nedavnom studijom koju je pripremio slovenski Institut za prehranu.

Prema njima, utjecaj TV oglašavanje u velikoj je mjeri odgovoran za alarmantan trend povećanja pretilosti među mladima. Studija koja je analizirala sadržaj TV kanala u razdoblju od jedne godine, pokazala je se 96% reklama za prehrambene proizvode odnose na hranu i da bi trebale biti zabranjene za djecu i mladež.

Do 77% takvog oglašavanja odnosi se na proizvode s visokim sadržajem šećera i drugih tvari koje utječu na težini. Komercijalne televizije odlučile su smanjiti samo oglase za brzu hranu te povećati emitiranje obrazovnog programa sa preporukama o tjelesnoj aktivnosti i zdravom načinu života. (esmmagazine.com)