• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Diskontni lanac Penny lansirao online trgovinu PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 13:05

penny onlineshopNjemački diskontni lanac supermarketa Penny lansirao je svoju prvu online trgovinu. Diskontna prodavaonica proizvoda potrošačima omogućuje i online naručivanje odabranih neprehrambenih proizvoda, kao i 30 različitih vrsta vina, pjenušavih vina i ostalih alkoholnih pića. Od 29. lipnja kupci u Njemačkoj mogu naručivati preko stranice Penny-Onlineshop.de.

Njemački lanac supermarketa, dio REWE Grupe, izjavio je za Ecommerce News da će sve do kraja ove godine kontinuirano proširivati asortiman. Online trgovina Pennyja namijenjena je privatnim klijentima diljem Njemačke, koji se ne moraju registrirati.

Također, ne postoji obveza kupnje ni minimalne narudžbe ili broja proizvoda. Cijene su jednake onima u trgovini, a naknada dostave za svaku narudžbu iznosi 4,95 eura. Pošiljke se obavljaju putem DHL-a, a moguće su samo u Njemačkoj. (ecommercenews.eu)

 
Danone prodaje Stonyfield biznis s jogurtima Lactalisu PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 13:05

Kompanija Lactalis preuzet će Stonyfield biznis s organskim jogurtima od Danonea za 875 milijuna dolara. Danone je u ožujku najavio da će prodati Stonyfield, jedan od svojih američkih ogranaka, kako bi potpomogao akviziciju kompanije White Wave Foods, vrijednu 10,4 milijardi dolara. Vjeruje se da su američki pravosudni organi zaduženi za antimonopolske probleme, izrazili zabrinutost u vezi budućeg Danoneovog udjela na premium, organskom tržištu mlijeka i mliječnih proizvoda. Francuski Lactalis pobijedio je u nadmetanju s kompanijom Yili, koja se prošlog mjeseca pojavila kao najvjerojatniji kupac za Stonyfield, tako što je nadmašio ponudu kineske kompanije od 850 milijuna dolara.

Stonyfield, koji proizvodi asortiman organskih jogurta, kao i smoohtije i smrznute jogurte, generirao je u 2016. oko 370 milijuna dolara prometa na tržištu SAD-a. Danone je prethodno priopćio da će njegova kupovina White Wave Foodsa stvoriti sinergiju od 300 milijuna dolara do 2020., što je imalo utjecaja na odluku o prodaji Stonyfield biznisa. Ovaj dogovor će ozbiljno osnažiti Lactalisove operacije u Amerikama te će one činiti oko 1/5 ukupnog poslovanja Grupe, a pretpostavlja se i da će ’utrti put’ prekomorskom izvozu Stonyfieldovih proizvoda.

 
Metro Grupa nastavlja s razdvajanjem poduzeća PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:46

metro-grupa-2016Njemačka Metro Grupa priopćila je kako planira provesti razdvajanje poduzeća sljedećeg mjeseca, sa ciljem stvaranja ’dviju snažnih, uspješnih i strateški fokusiranih tvrtki’. Sredinom srpnja, Grupa će osnovati veleprodajnu i prehrambenu tvrtku pod nazivom Metro te tvrtku za elektroniku pod markom Ceconomy.

Razdvajanje je odobreno na Godišnjoj generalnoj skupštini Metro Grupe u veljači, međutim nekolicina dioničara, uključujući manjinskog dioničara MediaMarktSaturn - Convergentu, podnio je tužbu protiv odluke.Viši regionalni sud u Düsseldorfu (Oberlandesgericht) nedavno je presudio da Metro Grupa može nastaviti s planovima, unatoč pravnim izazovima.

"Ovim je sudskim nalogom koji ide u korist odluka naše Generalne skupštine uštine, došlo do važnog koraka", izjavio je Olaf Koch, predsjednik Metro AG-a. "Odluka suda jasno je u skladu sa željama većine naših dioničara.

U posljednjih nekoliko tjedana dosljedno smo radili na provedbi razdvajanja, a nakon ove sudske odluke, Metro Grupa će pokrenuti registraciju razdvajanja u trgovačkom registru i objavit će prospekt o tržištu dionica za budućnost tvrtke." (esmmagazine.com)

 
Lidl Italia predstavlja novi format trgovine PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:45

Lidl Italia predstavila je novi inovativni format trgovine u Bologni, u okrugu Navile. Prodajno područje supermarketa prostire se na 1.400 četvornih metara i postavljeno je na dvije etaže. U prizemlju se nalazi parkiralište s više od 100 parkirnih mjesta dok je na gornjem katu veliki i svijetli prodajni prostor. Trgovina ima moderan dizajn i intuitivan pregled proizvoda. Osim toga, dobro opskrbljen pekarski odjel nudi kruh, croissante i druge slatke i ukusne delicije.

Fotonaponska postrojenja od 45 kW i električna / hibridna stanica punjenja automobile sadržana su u sklopu zgrade. U skladu s rastućom pozornošću Lidla za održivost okoliša, trgovina ima velike prozore koji omogućuju puno prirodnog svjetla i tzv. ’Zeleni krov’ na kojem se uzgajaju biljke. Na policama trgovine može se pronaći oko 1.800 proizvoda, od čega ih je više od 80% talijanskog podrijetla, što uključuje i talijansku privatnu robnu marku Italamo. (esmmagazine.com)

 
Tesco uvodi novu uslugu isporuke u roku jednog sata PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:44

Nakon probnog perioda, Tesco je priopćio da u centralnom Londonu uvodi novu uslugu isporuke namirnica u roku jednog sata. Potrošači koji se nalaze na gotovo 40 poštanskih kodova u Londonu sada su u mogućnosti naručivati preko Tesco Now aplikacije, do 20 artikala iz asortimana koji broji 1.000 proizvoda, uključujući svježe artikle, meso, pekarske i mliječne proizvode, kao i proizvode za bebe, za zdravlje i ljepotu. Narudžbe se zatim pripremaju u lokalnoj trgovini i isporučuju na mopedima od strane Tescovog partnera Quiqupa u roku od najviše 60 minuta.

Kupci također mogu pratiti svoju narudžbu preko Tesco Now aplikacije, dobivajući obavijesti ’uživo’ o napredovanju narudžbe. Usluga košta 7,99 funti, a nema minimalnog iznosa koji se mora potrošiti za jednu narudžbu. Tesco se nada da će kapitalizirati pojačanu potražnju za brzom isporukom proizvoda.

Amazon i Deliveroo su prvi otvorili put za takvu vrstu usluge sa Sainsbury’som, a prošle je godine pokrenuta jednosatna usluga dostave Chop Chop. Adrian Letts, Online Managing Director u Tescu, je rekao: "Potrebe kupaca se mijenjaju i mi želimo ponuditi lepezu usluga koje im omogućavaju da kupuju kod nas na način koji odgovara njihovim potrebama. Unaprijed se radujemo njihovoj reakciji na našu novu uslugu". (kamcity.com)

 
PMI nastavlja s ulaganjima u postrojenja za proizvodnju bezdimnih proizvoda u Italiji i Njemačkoj PDF Print E-mail
Thursday, 29 June 2017 14:40

iqos-1Philip Morris International (PMI) planira uložiti oko 320 milijuna dolara u novo „high-tech“ postrojenje u Dresdenu u Njemačkoj, u kojem će proizvoditi HEETS, duhanske umetke koji se koriste s elektronskim uređajem za grijanje duhana IQOS. Izgradnja objekta od 80.000 m2 trebala bi započeti krajem 2017. godine, a očekuje se da će novo postrojenje s radom započeti 2019. godine te pritom otvoriti novih 500 radnih mjesta.

Istovremeno, PMI će uložiti i dodatnih 500 milijuna eura u svoje prvo postrojenje za proizvodnju bezdimnih proizvoda u Crespellanu pored Bologne u Italiji za povećanje proizvodnih kapaciteta, a sve kako bi se zadovoljila potražnja odraslih pušača za ovim proizvodom.

Nastavljanjem ulaganja, PMI širi popis zemalja u kojima proizvodi svoje duhanske proizvode za IQOS. Uz to, PMI je nedavno najavio i prenamjenu svojeg postojećeg postrojenja u Grčkoj. Do kraja 2018. godine kompanija planira ostvariti ukupnu godišnju proizvodnju duhanskih umetaka za grijanje (HEETS) do otprilike 100 milijardi jedinica. IQOS je jedna od četiri platforme znanstveno potkrijepljenih proizvoda koji ne proizvode dim i koje PMI razvija kako bi odgovorio na potrebu odraslih pušača za boljim alternativama cigaretama.

IQOS i HEETS dostupni su odraslim pušačima u Italiji od studenog 2014., a u Njemačkoj od lipnja 2016. godine, nakon pilot komercijalizacija u Milanu, odnosno u Münchenu, Frankfurtu i Berlinu. IQOS je trenutno dostupan u ključnim gradovima na više od 25 tržišta diljem svijeta.

iqos-2Komentirajući ove najave, André Calantzopoulos, izvršni direktor PMI, je izjavio: „Već je preko 2 milijuna ljudi diljem svijeta prestalo pušiti cigarete i prebacilo se na IQOS, a znamo da je to tek početak. U potpunosti smo predani udovoljiti zahtjevima pušača za potencijalno manje štetnim alternativama cigaretama, poput IQOS-a.“

Frederic de Wilde, predsjednik PMI EU regije je dodao – „Europa je postala čvorište PMI-jevog istraživanja, razvoja i ulaganja u bolje alternative cigaretama. Ova ulaganja dokazuju našu predanost, odlučnost i snažne napore da PMI viziju budućnosti bez dima cigareta što prije pretvorimo u stvarnost.“

Od 2008. godine, PMI je zaposlio više od 400 znanstvenika i stručnjaka te uložio više od tri milijarde dolara u istraživanje, razvoj proizvoda i znanstvenu potvrdu za bezdimne proizvode. Kompanija otvoreno dijeli svoje znanstvene metodologije i nalaze radi neovisne recenzije i verifikacije. Uz to, od 2011. godine kompanija je objavila više od 200 znanstvenih radova i članaka. Rezultati znanstvenih istraživanja koje je PMI proveo do danas ukazuju na vjerojatnost kako IQOS smanjuje rizik od štetnosti u usporedbi s pušenjem cigareta, te da je bolji izbor za one koji bi inače nastavili pušiti.

Ukratko o kompaniji Philip Morris International (PMI)

PMI je vodeća međunarodna duhanska kompanija koja proizvodi šest od 15 najpoznatijih brendova i proizvoda koji se prodaju na više od 180 tržišta. Uz proizvodnju i prodaju cigareta, uključujući i najprodavaniji internacionalni brend na svijetu Marlboro te drugih duhanskih proizvoda, PMI je uključen u razvoj i komercijalizaciju proizvoda sa smanjenim rizikom (Reduced-Risk Products - RRP). RRP je termin koji koristimo za proizvode koji imaju, ili mogu imati, ili imaju potencijal smanjene štetnosti za pušače koji se prebace na ove proizvode umjesto da nastave pušiti. Kroz multidisciplinarni pristup u razvoju proizvoda, vrhunska postrojenja i vodeću znanstvenu potkrijepljenost u industriji, PMI želi pružiti RRP asortiman koji odgovara širokom spektru preferencija odraslih pušača te rigoroznim regulatornim zahtjevima. Za više informacija, posjetite www.pmi.com te www.pmiscience.com.

 
Talijanski Despar planira uložiti 200 milijuna eura u 2017. PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:23

desparTrgovački konzorcij Despar Italia, dio Spar Internationala, zabilježio je godišnji rast od 4% godišnje prodaje u 2016. godini, na 3,28 milijardi eura, a godinu završava s 1,159 trgovina (+ 2,5%). Konzorcij se sastoji od šest grupa koje zajedno upravljaju brendovima Despar, Eurospar i Interspar u Italiji. Despar Italia je među deset trgovaca prehrambenim proizvodima u Italiji.

U priopćenju, Despar je najavio da će ove godine uložiti 200 milijuna eura u financiranje novih prodavaonica i obnavljanje postojećih trgovina. Također, raspon privatnih oznaka činio je 18% prodaje u 2016. godini, a trgovac namjerava povećati ovu brojku na 19% u 2017.

Desparova privatna oznaka nudi više od 2.700 proizvoda s 225 novih pokrenutih 2016. godine. U ovoj je godini plan dodati 290 novih proizvoda, uglavnom u segmentu premium, kao i zdravih i organskih proizvoda, što će potaknuti prodaju privatnih oznaka za 6,5%. (esmmagazine.com)

 
Dia i Eroski osnovali kompaniju za proizvodnju privatnih robnih marki PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:22

Španjolski trgovci Dia i Eroski sklopili su sporazum o formiranju nove PL tvrtke Red Libra Trading Services, koja će biti odgovorna za kreiranje i trgovinu proizvodima privatne robne marke. Dvije španjolske kompanije su se udružile kako bi stvorile ovu tvrtku u želji da poboljšaju konkurentnost ponude PL proizvoda, kao i efikasnost prilikom osiguravanja boljeg odnosa cijene i kvalitete za potrošače, rekli su iz Die. Tvrtka je s poslovanjem počela 24. travnja. Sjedište joj je u Madridu, a po polovinu udjela imaju Dia i Eroski. Istovremeno, prodajne i marketinške aktivnosti Die i Eroskog ostaju neovisne. Iz Die su dodali da je kvarljiva svježa roba izuzeta iz aranžmana, kao i ulje, mlijeko i jaja. Izvršni direktor novoosnovane tvrtke je Beatriz Santos, trenutni komercijalni direktor Eroski grupe, dok će generalni direktor biti Susana Pagés, komercijalni direktor PL poslovanja u Dii. (esmmagazine.com)

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 170