• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
The Coca-Cola Foundation zajednici donirala više od milijardu dolara PDF Print E-mail
Tuesday, 16 October 2018 12:18

coca-cola-foundation-1

The Coca-Cola Foundation donirala je zajednicama diljem svijeta više od milijardu dolara od svog osnivanja 1984. godine. Kroz podršku više od 2400 organizacija koje se bave zaštitom okoliša, osnaživanjem žena, edukacijama i unaprjeđenjem zajednica The Coca-Cola Foundation je dosegnula više od 655 milijuna ljudi diljem svijeta.

The Coca-Cola Foundation, koja se naziva “filantropskom rukom” The Coca-Cola Company-a, usmjerena je na ulaganja u zajednice u kojima Coca-Cola posluje, ali i u zajednice u kojima njeni zaposlenici žive i rade. Coca-Cola nije samo globalna tvrtka, nego se u svom poslovanju ističe lokalnim djelovanjem u više od 200 država, a model The Coca-Cola Foundation-a je sličan: djeluje kao globalni fond koji ulaže u lokalne zajednice diljem svijeta s konačnim ciljem da zajednicama vrati najmanje 1 posto operativnog prihoda u prethodnoj godini.

“Što uspješnije poslujemo, to više vraćamo zajednici”, istaknula je ovom prigodom predsjednica The Coca-Cola Foundation-a Helen Smith Price. “Coca-Colino poslovanje je snažno i održivo koliko su i zajednice u kojima djeluje. Današnji potrošači žele podupirati tvrtke koje posluju na filantropski način i koje su spremne učiniti razliku te preferiraju tvrtke koje su društveno odgovorne. Kao tvrtka smo 2007. godine dali javno obećanje da ćemo vratiti 1 posto operativnog dohotka iz svake prethodne godine. Dosegli smo svoj glavni cilj: 1 milijarda u donacijama“, rekla je Smith Price.

U posljednje tri godine The Coca-Cola Foundation podržala je lokalne zajednice u jugoistočnoj Europi s više od 17,5 milijuna dolara prateći prioritetna područja tvrtke u segmentu održivosti: vodni potencijali, recikliranje, osnaživanje žena i dobrobit zajednice.

• U 2018. podržala je jugoistočnu Europu sa 6,170,000.00 dolara uz 400,000.00 dolara pomoći za požare u Grčkoj;
• U 2017. godini podržala je jugoistočnu Europu s 5,670,000.00 dolara;
• U 2016. godini podržala je središnju i južnu Europu s 5,800,000.00 dolara.

U Hrvatskoj je Coca-Cola prepoznala činjenicu da se teško pokreću i potiču pozitivne poslovne promjene, a upravo su one ključ razvoja, posebno za zemlju koju napušta mnogo mladih žena. Stoga je Coca-Cola pokrenula projekt Ženska perspektiva koji će se provoditi tijekom 2018. i 2019. godine, a u potpunosti ga s 250.000 dolara financira The Coca-Cola Foundation. Namijenjen je ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, agroturizmom, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći time očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu.

Također, u Hrvatskoj je aktivan i projekt Živi Dunav, najveći jedinstveni program u Europi koji je The Coca-Cola Foundation podržala. Coca-Cola na ovom projektu surađuje sa WWF-om od 2007. godine s ciljem očuvanja slatkovodnih resursa širom svijeta, ali i kako bi unaprijedila održivo korištenje vode u svom poslovanju postavljanjem ambicioznih globalnih ciljeva. Cilj partnerstva je da se do 2020. godine obnovi područje duž Dunava i njegovih pritoka čiji je vodni kapacitet 12 milijuna m3. Projekti restauracije planirani su u Hrvatskoj, Mađarskoj, Srbiji, Bugarskoj i Austriji.

Uz navedeno, The Coca-Cola Foundation je 2014. godine osigurala milijun dolara pomoći područjima ugroženim poplavama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji.

Akciju su pojedinačnim donacijama i uključivanjem u volonterske akcije poplavljenim područjima podržali i brojni zaposlenici. Ukupna financijska pomoć Coca-Colinog sustava iznosila je 1,7 milijuna dolara, a sredstva su iskorištena za obnovu obrazovnih, sportskih i kulturnih objekata, kao i za obnovu sustava primarne zdravstvene zaštite ugroženog stanovništva.

Neki od najvažnijih projekata u regiji jugoistočne Europe su:

• U području vodnih potencijala: već spomenuti sedmogodišnji program koji se u partnerstvu s WWF-om provodi u 6 država Živi Dunav te program Nekonvencionalni vodeni izvori koji provodi GWP-Med (Globalno partnerstvo za vode – Mediteran) u Grčkoj, Makedoniji, Italiji te na Cipru;
• U području dobrobiti zajednice: PIER – Zaštita – integracija – edukacija izbjeglica u Grčkoj, Italiji i Austriji te Specijalna olimpijada - program uključivanja u Ukrajini;
• U području osnaživanja žena: Uspjeh sam ja – program osnaživanja žena u Poljskoj;
• U području recikliranja: recikliranje na plažama u Grčkoj i na Cipru.

 
Carlsberg predstavio revolucionarne inovacije za smanjenje plastičnog otpada PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:01

carlsbergCarlsberg je najavio seriju revolucionarnih inovacija, uključujući svoj novi Snap Pack, koji će smanjiti globalni plastični otpad za više od 1.200 tona godišnje – što je ekvivalent 60 milijuna plastičnih vrećica. Snap Pack zamjenjuje plastični omot korišten oko Carlsbergovih 6-pack limenki pionirskom tehnologijom koja limenke lijepi zajedno. Prvi put korištena u industriji piva, ova inovacija će smanjiti količinu plastike korištenu u tradicionalnim multi-packovima za do 76%.

Nakon tri godine priprema, Snap Pack je samo jedno od Carlsbergovih rješenja za održivo pakiranje koja su najavljena. Druga poboljšanja uključuju: prelazak na certificirane Cradle-to-Cradle™ srebrne tinte na etiketama na boci, kako bi bila unaprijeđena mogućnost recikliranja, novi sloj na povratnim staklenim bocama koji produljuje njihov životni vijek i samim tim smanjuje njihov utjecaj na okoliš i nove čepove koji uklanjaju kisik kako bi okus piva učinili svježijim dulje vrijeme.

 
Lidl Irska planira otvaranje desetak novih trgovina PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:01

Lidl je najavio da do kraja godine planira otvoriti 10 novih trgovina u Irskoj, kao dio svog stalnog programa proširenja. Nove trgovine bit će smještene u mjestima: Fortunestown, Nenagh, Grangegormanu, Sligo, Limerick, Castleknock, Birr, Belgard, Northwood i Dunshaughlin. Osim toga, oko 80 milijuna eura bit će potrošeno na novi distributivni centar u Newbridgeu, koji će zapošljavati oko 2.000 ljudi. Izgradnja novog objekta odvijat će se u tri faze. Nove trgovine imat će veću prodajnu površinu i pridržavati se strogih smjernica za zaštitu okoliša, poput većeg broja točaka za punjenje električnih automobila.

 
Carrefour oformio 'prehrambeni odbor' PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:00

Prema pisanju portala Foodbev.com, Carrefour grupa formirala je novi prehrambeni savjetodavni odbor koji bi joj trebao pružiti podršku u nastojanjima da postane lider u transformaciji hrane, kroz konkretne projekte, predlaganjem novih ideja, pronalaženjem primjera najboljih praksi, kao i kroz diskusije koje bi trebale osigurati pogled u budućnost potrošnje hrane. Odbor će biti sastavljen od stručnjaka koji se na različite načine bave najnovijim izazovima s kojima se suočava prehrambeni sektor: CEO Danonea, osnivač aplikacije za prehrambeni otpad koja povezuje trgovce i potrošače, onkolog u institutu za istraživanje raka u Parizu koji proučava vezu između prehrane i ove bolesti. U odboru su, također, i farmer, kuhar i poljoprivredni ekspert i pokretač 'open-source' platforme Open Food, čiji je cilj stvoriti kratke, nezavisne, distributivne kanale.

 
Kaufland s polica uklonio 480 Unileverovih proizvoda PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:00

Njemački lanac hipermarketa Kaufland uklonio je oko 480 proizvoda Unileverovih robnih marki. Razlog je spor oko nabavnih cijena. Riječ je o robnim markama kao što su Knorr, Magnum, Lipton i Ax. Kaufland je odluku o uklanjanju proizvoda donio do daljnjega. Kako navode u Kauflandu, Unilever je drastično povećao cijene proizvoda te su oni uklonjeni s police njemačkog lanca. Asortiman se nadopunjuje vlastitim brendovima. U Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Rumunjskoj i Bugarskoj, otkazane su narudžbe zbog neslaganja oko cijena. Unilever nije želio ovo komentirati jer su razgovori s trgovinskim partnerima povjerljivi.

 
Auchan Španjolska povećao promet u 2017. PDF Print E-mail
Tuesday, 02 October 2018 10:00

Auchan Španjolska objavio je da je završio 2017. generiranim bruto prometom od 4,6 milijardi eura, što je porast od 1,3% u odnosu na 2016. Trgovac je uložio 112 milijuna eura u otvaranje novih trgovina i digitalno poslovanje, za dobrobit kupca, ali i interno poboljšanje procesa i pogona učinkovitosti. Auchan je završio 2017. s 356 trgovina, nakon otvaranja 11 supermarketa i dva hipermarketa tijekom cijele godine. Na kraju godine poslovao je kroz 60 hipermarketa i 296 supermarketa, od čega je 170 franšiznih i online trgovina. Kao dio svoje jedinstvene strategije marke, Auchan je otvorio prvi od svojih rebrandiranih Auchan Supermarketa u Milanu.

 
Nestlé globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije PDF Print E-mail
Tuesday, 15 May 2018 15:35

nestle-djecaU povodu Međunarodnog dana obitelji, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative “Nestlé za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život.

Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i skrbnicima u pružanju pravilne prehrane svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfelja hrane i pića širom svijeta. Samo tijekom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine osigurala je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé, poručio je: "Djetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima u biranju zdravijih odluka za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo obitelji u procesu odgoja zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi."

Nestlé svake godine reformulira oko trećinu portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnosti za daljnje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom i mikronutrijenata.

U Hrvatskoj se provodi program Vrtim Zdravi Film i on je dio globalne Nestlé inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milijune djece godišnje o ovim važnim temama. Projekt se u Hrvatskoj implementira već sedmu sezonu i u njemu je do sada sudjelovalo više od 24.000 osnovnoškolaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.

Tijekom proteklih desetljeća, Nestlé je poboljšao prehranu kroz svoj asortiman proizvoda. Nestlé se, zahvaljujući svojoj namjeri da poboljša kvalitetu života i doprinese zdravijoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:

• Dodati najmanje 750 milijuna porcija (80g) povrća u svoje proizvode;
• Dodati najmanje 300 milijuna porcija (16g) bogatih vlakana, orašastih plodova i sjemenka u svoje proizvode;
• Reducirati postotak šećera za 5%. Od 2000. kompanija je reducirala šećere za 34%;
• Reducirati postotak soli za 10%. Od 2005. kompanija je reducirala soli za 20%;
• Ispuniti obećanje iz 2014., reducirati zasićene masti za 10% u svim relevantnim proizvodima koji ne odgovaraju WHO standardima.

Nestlé će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i skrbnicima pruže više znanja o prehrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tijekom 2017. godine preko 300 partnerstva širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 milijuna djece.

Za više informacija o tome što Nestlé radi za zdraviju djecu: https://www.nestle.com/healthierkids

 
Metro AG nastavio sa stabilnim razvojem u drugom kvartalu PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:10

Metro AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018. nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.). U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli Metro Wholesale i Real. Prodaja Metro Wholesalea ostvarena putem dostave u navedenom je razdoblju porasla za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 172