• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Goodyear otvara tvornicu za automatiziranu proizvodnju guma PDF Print E-mail
Monday, 02 October 2017 14:03

gumeKompanija Goodyear Tire & Rubber Company objavila je da u Luksemburgu namjerava otvoriti novu tvornicu u kojoj će se primjenjivati inovativan proizvodni proces. Tako će kompanija moći učinkovitije zadovoljiti sve veću potražnju za vrhunskim gumama. Proces su nazvali Mercury, a uključuje visokoautomatizirane, međusobno povezane radne postaje gdje se uz uporabu aditivnih tehnologija (3D tisak) u malim serijama učinkovito proizvode vrhunske gume.

Goodyearov predsjednik uprave i glavni izvršni direktor Richard J. Kramer najavio je planove povodom početka gradnje tvornice: “Mercury je odaziv na sve veću kompleksnost u industriji guma budući da se broj modela vozila i mogućnosti dostupnih potrošačima neprestano povećava", izjavio je Kramer. “Omogućuje nam da budemo brži i fleksibilniji, da odgovorimo na sve veću potražnju za malim količinama vrhunskih Goodyearovih guma s visokim maržama te ih brže nego ikada dostavimo kupcima. Dopunit će naše postojeće kapacitete za masovnu proizvodnju i omogućiti nam istinsku konkurentsku prednost.”

Nova tvornica trebala bi biti otvorena 2019. godine, a nalazi se blizu Goodyearovoga luksemburškog centra za inovacije i tamošnjih testnih staza. Za investiciju u tvornicu koja će godišnje proizvesti 500.000 guma i omogućiti 70 novih radnih mjesta s punim radnim vremenom kompanija je namijenila 77 milijuna dolara.

Tehnologija za proizvodni proces Mercury u posljednjih pet godina razvijana je i ispitivana u Goodyearovim centrima za inovacije i razvoj. Proces Mercury nazvan je po Merkuru, mitskom bogu trgovine i putovanja od kojega je osnivač tvrtke Frank A. Seiberling dobio inspiraciju za Goodyearov logotip s krilatom nogom.

 
Carrefour proširuje Bon App! koncept trgovine PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:17

carrefour bon app 1Francuski trgovac Carrefour najavio je da proširuje svoj ’Bon App!’ (kratica za Bon Appétit) food-to-go dućan, nakon dvije godine testiranja koncepta. Trgovac je u 2015. godini otvorio prve dvije takve trgovine u Parizu, nakon čega su uslijedila otvorenja u nekoliko drugih francuskih gradova. Međutim, tvrtka sada potvrđuje da će biti otvoreno više trgovina, a nekoliko već do kraja godine. Za početak širenja, Carrefour je otvorio novu Bon App! trgovinu na Rue du Temple u Parizu.

Carrefourove Bon App! prodavaonice naglasak stavljaju na snackove, obroke i hranu-za-van. Trgovine sadrže asortiman od oko 800 proizvoda, od kojih se neki ekskluzivno prodaju u Bon Appu!, uključujući kuhanu hranu, salate, zdrave zalogaje, sendviče, pića, pečene proizvode, pripremljeno voće i povrće te vruće napitke. Carrefourova privatna etiketa, nazvana Bon App, čini jednu četvrtinu proizvoda koji se nude. Proizvodne linije redovito se ažuriraju, često s različitim temama poput organskih proizvoda ili svjetske kuhinje. (esmmagazine.com)

 
Lidl lansirao modnu liniju Heidi Klum PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:16

Fashion Week u New Yorku najavio je modnu suradnju Lidla sa supermodelom Heidi Klum, s obzirom da trgovac proširuje svoje poslovanje s odjećom. Modna linija, nazvana "Esmara by Heidi Klum", službeno je lansirana tijekom Fashon Weeka početkom rujna. Kolekcija jesen / zima inspirirana je New York Cityjem, a uključuje 18 komada i prodavat će se u 28 zemalja, u više od 10.000 Lidlovih trgovina. Kombinacija velikih imena s malim cijenama namijenjena je pametnim kupcima. Lidlova marketinška strategija, od početne najave, pokazivanja proizvoda i lansiranja u trgovinama, pojačala je medijsku pokrivenost, zbog čega su je kupci jedva dočekali na policama. Linija će privući nove kupce u Lidl, pružiti novi razlog za posjet trgovinama, kao i privući postojeće kupce, uključujući i one otvorene za impulsnu kupovinu u svojoj trgovini. (igd.com)

 
Coca-Cola nudi nagradu od milijun dolara za alternativu za šećer PDF Print E-mail
Monday, 25 September 2017 14:16

Nije tajna da ljudi žele izbjeći dodatne šećere, čak i kada je riječ o njihovim omiljenim napicima. Da bi išla u korak s potrošačima koji se sve češće protive umjetnim zaslađivačima, Coca-Cola je uputila javnosti pitanje vrijedno milijun dolara. Naime, početkom kolovoza ova kompanija sa sjedištem u Atlanti objavila je ’zaslađivački izazov’ na popularnoj platformi HeroX. Riječ je o natjecanju koje za cilj ima pronalazak prirodne, sigurne, reducirane smjese, s malo kalorija ili bez njih, koja bi kada se upotrijebi u napicima i hrani omogućila bi da imaju isti okus kao da je upotrijebljen šećer, navodi se na web stranici kompanije.

Nadalje, ta smjesa ne smije sadržavati ili biti napravljena iz stevije ili bilo koje međunarodno zaštićene vrste ili supstance. Ukoliko takva šećerna alternativa bude uspješno pronađena, Coca-Cola će nagraditi pobjednika s milijun dolara u listopadu 2018. godine. "Uvijek tragamo za novijim, unaprijeđenim sastojcima i znamo da izuzetna ideja može nastati bilo gdje", rekao je Robert Long, Coca-Cola SVP and Chief Innovation Officer.

Iako je Coca-Cola zadovoljna asortimanom zaslađivača s malo ili nimalo kalorija koje trenutno koristi u svojim napicima, nastavit će tragati za novim sastojcima kako bi išla u korak s novim ukusima potrošača i načinima života. Kako prodaja napitaka na bazi sode nastavlja padati, proizvođači nastoje pronaći niskokalorične zamjene. "Kako širimo svoj portfolio, sve više smo spremni prigrliti ’testiraj-i-uči’ mentalitet", rekao je CEO James Quincey . "Mi vidimo što potrošači žele i momentalno se tome prilagođavamo. Brzina i agilnost postaju najvažnije osobine u ovom brzo promjenjivom potrošačkom svijetu". (foxnews.com)

 
Diskontni lanac Penny lansirao online trgovinu PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 13:05

penny onlineshopNjemački diskontni lanac supermarketa Penny lansirao je svoju prvu online trgovinu. Diskontna prodavaonica proizvoda potrošačima omogućuje i online naručivanje odabranih neprehrambenih proizvoda, kao i 30 različitih vrsta vina, pjenušavih vina i ostalih alkoholnih pića. Od 29. lipnja kupci u Njemačkoj mogu naručivati preko stranice Penny-Onlineshop.de.

Njemački lanac supermarketa, dio REWE Grupe, izjavio je za Ecommerce News da će sve do kraja ove godine kontinuirano proširivati asortiman. Online trgovina Pennyja namijenjena je privatnim klijentima diljem Njemačke, koji se ne moraju registrirati.

Također, ne postoji obveza kupnje ni minimalne narudžbe ili broja proizvoda. Cijene su jednake onima u trgovini, a naknada dostave za svaku narudžbu iznosi 4,95 eura. Pošiljke se obavljaju putem DHL-a, a moguće su samo u Njemačkoj. (ecommercenews.eu)

 
Danone prodaje Stonyfield biznis s jogurtima Lactalisu PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 13:05

Kompanija Lactalis preuzet će Stonyfield biznis s organskim jogurtima od Danonea za 875 milijuna dolara. Danone je u ožujku najavio da će prodati Stonyfield, jedan od svojih američkih ogranaka, kako bi potpomogao akviziciju kompanije White Wave Foods, vrijednu 10,4 milijardi dolara. Vjeruje se da su američki pravosudni organi zaduženi za antimonopolske probleme, izrazili zabrinutost u vezi budućeg Danoneovog udjela na premium, organskom tržištu mlijeka i mliječnih proizvoda. Francuski Lactalis pobijedio je u nadmetanju s kompanijom Yili, koja se prošlog mjeseca pojavila kao najvjerojatniji kupac za Stonyfield, tako što je nadmašio ponudu kineske kompanije od 850 milijuna dolara.

Stonyfield, koji proizvodi asortiman organskih jogurta, kao i smoohtije i smrznute jogurte, generirao je u 2016. oko 370 milijuna dolara prometa na tržištu SAD-a. Danone je prethodno priopćio da će njegova kupovina White Wave Foodsa stvoriti sinergiju od 300 milijuna dolara do 2020., što je imalo utjecaja na odluku o prodaji Stonyfield biznisa. Ovaj dogovor će ozbiljno osnažiti Lactalisove operacije u Amerikama te će one činiti oko 1/5 ukupnog poslovanja Grupe, a pretpostavlja se i da će ’utrti put’ prekomorskom izvozu Stonyfieldovih proizvoda.

 
Metro Grupa nastavlja s razdvajanjem poduzeća PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:46

metro-grupa-2016Njemačka Metro Grupa priopćila je kako planira provesti razdvajanje poduzeća sljedećeg mjeseca, sa ciljem stvaranja ’dviju snažnih, uspješnih i strateški fokusiranih tvrtki’. Sredinom srpnja, Grupa će osnovati veleprodajnu i prehrambenu tvrtku pod nazivom Metro te tvrtku za elektroniku pod markom Ceconomy.

Razdvajanje je odobreno na Godišnjoj generalnoj skupštini Metro Grupe u veljači, međutim nekolicina dioničara, uključujući manjinskog dioničara MediaMarktSaturn - Convergentu, podnio je tužbu protiv odluke.Viši regionalni sud u Düsseldorfu (Oberlandesgericht) nedavno je presudio da Metro Grupa može nastaviti s planovima, unatoč pravnim izazovima.

"Ovim je sudskim nalogom koji ide u korist odluka naše Generalne skupštine uštine, došlo do važnog koraka", izjavio je Olaf Koch, predsjednik Metro AG-a. "Odluka suda jasno je u skladu sa željama većine naših dioničara.

U posljednjih nekoliko tjedana dosljedno smo radili na provedbi razdvajanja, a nakon ove sudske odluke, Metro Grupa će pokrenuti registraciju razdvajanja u trgovačkom registru i objavit će prospekt o tržištu dionica za budućnost tvrtke." (esmmagazine.com)

 
Lidl Italia predstavlja novi format trgovine PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:45

Lidl Italia predstavila je novi inovativni format trgovine u Bologni, u okrugu Navile. Prodajno područje supermarketa prostire se na 1.400 četvornih metara i postavljeno je na dvije etaže. U prizemlju se nalazi parkiralište s više od 100 parkirnih mjesta dok je na gornjem katu veliki i svijetli prodajni prostor. Trgovina ima moderan dizajn i intuitivan pregled proizvoda. Osim toga, dobro opskrbljen pekarski odjel nudi kruh, croissante i druge slatke i ukusne delicije.

Fotonaponska postrojenja od 45 kW i električna / hibridna stanica punjenja automobile sadržana su u sklopu zgrade. U skladu s rastućom pozornošću Lidla za održivost okoliša, trgovina ima velike prozore koji omogućuju puno prirodnog svjetla i tzv. ’Zeleni krov’ na kojem se uzgajaju biljke. Na policama trgovine može se pronaći oko 1.800 proizvoda, od čega ih je više od 80% talijanskog podrijetla, što uključuje i talijansku privatnu robnu marku Italamo. (esmmagazine.com)

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 170