• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Nestlé globalna inicijativa pomaže djeci da žive zdravije PDF Print E-mail
Tuesday, 15 May 2018 15:35

nestle-djecaU povodu Međunarodnog dana obitelji, Nestlé je najavio pokretanje globalne inicijative “Nestlé za zdraviju djecu”. Program uključuje razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život.

Od svog osnutka, Nestlé je posvećen tome da pomogne roditeljima i skrbnicima u pružanju pravilne prehrane svojoj djeci. Novom inicijativom Nestlé će ubrzati transformaciju svog portfelja hrane i pića širom svijeta. Samo tijekom 2017. godine kompanija je lansirala više od 1.000 novih proizvoda kako bi zadovoljila nutritivne potrebe djece. Iste godine osigurala je 174 milijarde serviranja obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojima ljudi nemaju esencijalne mikronutrijente poput željeza, joda i vitamina A.

Mark Schneider, direktor kompanije Nestlé, poručio je: "Djetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. Želimo pomoći roditeljima u biranju zdravijih odluka za svoju djecu. Upravo zbog toga ubrzavamo naše napore da podržimo obitelji u procesu odgoja zdravije djece i pozivamo druge da nam se pridruže u ovoj inicijativi."

Nestlé svake godine reformulira oko trećinu portfolija svojih proizvoda. Kompanija će koristiti svoje vodeće inovativne sposobnosti za daljnje unapređivanje hrane i pića za djecu s još više voća, povrća, vlakana bogatih cjelovitim zrnom i mikronutrijenata.

U Hrvatskoj se provodi program Vrtim Zdravi Film i on je dio globalne Nestlé inicijative Healthy Kids koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali milijune djece godišnje o ovim važnim temama. Projekt se u Hrvatskoj implementira već sedmu sezonu i u njemu je do sada sudjelovalo više od 24.000 osnovnoškolaca, a njihovo prosječno znanje iz godine u godinu povećava se za 15 posto.

Tijekom proteklih desetljeća, Nestlé je poboljšao prehranu kroz svoj asortiman proizvoda. Nestlé se, zahvaljujući svojoj namjeri da poboljša kvalitetu života i doprinese zdravijoj budućnosti, obavezao da će ovo dodatno ubrzati. Do 2020. godine kompanija će:

• Dodati najmanje 750 milijuna porcija (80g) povrća u svoje proizvode;
• Dodati najmanje 300 milijuna porcija (16g) bogatih vlakana, orašastih plodova i sjemenka u svoje proizvode;
• Reducirati postotak šećera za 5%. Od 2000. kompanija je reducirala šećere za 34%;
• Reducirati postotak soli za 10%. Od 2005. kompanija je reducirala soli za 20%;
• Ispuniti obećanje iz 2014., reducirati zasićene masti za 10% u svim relevantnim proizvodima koji ne odgovaraju WHO standardima.

Nestlé će, također, poboljšati programe i online usluge osmišljene tako da roditeljima i skrbnicima pruže više znanja o prehrani, zdravim receptima i praktičnim savjetima. Tijekom 2017. godine preko 300 partnerstva širom svijeta pomoglo nam je da dosegnemo više od 14 milijuna djece.

Za više informacija o tome što Nestlé radi za zdraviju djecu: https://www.nestle.com/healthierkids

 
Metro AG nastavio sa stabilnim razvojem u drugom kvartalu PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:10

Metro AG je u drugom kvartalu poslovne godine 2017./2018. nastavio sa stabilnim razvojem prodaje te je ostvario rast like-for-like prodaje od 2 posto u usporedbi s istim kvartalom prethodne godine. Negativni utjecaj valute utjecao je na prodaju koja je dosegnula 8,4 milijarde eura (-0,8 % u usporedbi s Q2 2016./2017.). U prvoj polovici poslovne godine 2017./2018., like-for-like prodaja rasla je za 1,3 posto u usporedbi s istim razdobljem prethodne poslovne godine, čemu su doprinijeli Metro Wholesale i Real. Prodaja Metro Wholesalea ostvarena putem dostave u navedenom je razdoblju porasla za više od 20 posto u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini te je ostvarila udio od 17 posto u ukupnoj prodaji.

 
Tesco lansira liniju sokova od viškova proizvoda PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:10

Trgovački lanac Tesco lansirao je novu liniju hladno prešanih voćnih sokova koji su napravljeni isključivo od voća i povrća koji nisu u skladu s specifikacijama proizvoda. Sokovi iz nove linije koja promovira nebacanje voća i povrća, proizvode se od viškova jabuka, cikle, jagoda i lubenica. U Tescu smatraju da će im ovaj potez omogućiti uštedu do 3,5 tona viška voća i povrća u prvih 12 tjedana prodaje, što je drastično rezanje razine otpada hrane. Nova linija sokova za početak nudi četiri okusa, a svaki će se prodavati za 1,50 funte po boci od 250 ml, a svaka je bočica izrađena od 30% reciklirane plastike.

 
Henkel nastavlja pozitivan organski rast prodaje PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:09

“Kompanija Henkel ostvarila je pozitivne rezultate u prvom kvartalu, usprkos poteškoćama u isporuci kada je u pitanju sektor proizvoda široke potrošnje u Sjevernoj Americi. Zabilježili smo organski rast prodaje i nastavili s rastom korigirane EBIT marže. Poboljšali smo zaradu po prioritetnim akcijama usprkos negativnim tečajnim kretanjima, a na osnovu ovakvog učinka potvrdili smo prognozu za fiskalnu 2018. godinu i posvećeni smo nastavku organskog rasta ”, poručio je direktor Henkela Hans Van Bajlen. U nastavku 2018. godine, kompanija očekuje rast organske prodaje od 2 do 4% u poslovnim sektorima Adhezivi tehnologije i Deterdženti i kućna kemija, dok za sektor Beauty Care očekuje rast prodaje između 0 i 2%.

 
Carrefour Belgija želi biti 'prvi po svježini' PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:09

Kao dio ekskluzivne suradnje s Greenyardom, proizvođačem svježeg, smrznutog i pripremljenog voća i povrća, Carrefour Belgija želi unaprijediti svoje ponude svježeg asortimana. Dvije su kompanije dogovorile suradnju pod nazivom 'First in Fresh' (prvi po svježini), a koja će menadžerima trgovine omogućiti bržu nabavku svježih proizvoda. Kako bi omogućio inicijativu, Greenyard je izgradio distribucijski centar iz kojeg se naručuju i distribuiraju narudžbe. Vlasnici trgovina sada mogu naručivati svježe proizvode pet puta tjedno, a razni dobavljači isporučuju proizvode u distribucijski centar iz kojeg se narudžbe dostavljaju pojedinim Carrefour trgovinama. Centar prima narudžbe za kruh, mahunarke, sir, rashlađeni voćni sok, ribu, obroke i sushi.

 
Rast Kofole u Češkoj, Slovačkoj i jadranskoj regiji PDF Print E-mail
Saturday, 21 April 2018 17:04

kofolaPrihodi Kofole prošle su godine stagnirali. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 36 milijuna eura i smanjila se za 10,7%. Tvrtka je ostvarila dobre rezultate u Češkoj i Slovačkoj, a veliki rast u jadranskoj regiji. Usprkos najavljenom padu u Poljskoj, tvrtka je uspjela izgraditi nove temelje poslovanja.

Grupacija Kofola ponovno je utvrdila zacrtani smjer prema zdravoj prirodnoj hrani s udjelom u ostvarenoj prodaji koji je naglo narastao. Kofola je, ne računajući Poljsku, povećala svoje godišnje prihode od prodaje za 8,6%.

Poslovanje tvrtke je i u jadranskoj regiji ostvarilo stabilan rast, pa su tako prihodi od prodaje narasli za 29,8%. Za to su zaslužni proizvodi Radenska mineralna voda i tradicionalnu narančada ORA.

 
Aldi Süd pokreće online platformu u Njemačkoj PDF Print E-mail
Thursday, 12 April 2018 17:04

Njemački diskont Aldi Süd lansirao je svoj novi online portal Aldi Inspiriert (Aldi inspires), koji nudi niz sadržaja, uključujući recepte, fitness i modne vodiče, kao i savjete o vrtu. Web stranica je namijenjena predstavljanju digitalnog kanala koji na jednom mjestu kupcima Aldija nudi zabavni sadržaj. U njemu se nalazi šest kategorija: jelo i piće, dom i dekoracija, okućnica i vrt, fitness, obitelj i djeca te putovanja. Posjetitelji web lokacije mogu prilagoditi svoje postavke za svaku kategoriju kako bi mogli filtrirati sadržaj koji žele vidjeti. „Želimo ojačati vezu kupaca s markom Aldi Süd nudeći im nadahnuće tijekom njihovog svakodnevnog života“, poručili su iz trgovačkog lanca.

 
Najjači rast europskog FMCG sektora u posljednjih šest godina PDF Print E-mail
Thursday, 12 April 2018 17:03

U četvrtom kvartalu 2017., europski potrošači potrošili su dodatnih 4,4% na namirnice, što je najveći rast od 2012. Turska je doživjela najveći rast (+16,8%), a prate je Mađarska (+8,2%) i Slovačka (+7,5%). Švicarska (+1,6%), Finska (+1,7%) i Belgija (+1,8%) su imale najslabije rezultate. Ako promatramo pet najvećih zapadnoeuropskih tržišta, Španjolska je imala najbolje performanse (+5,3%), a prati je Velika Britanija (+4%). Francuska je bila najslabija od ovih pet tržišta, s rastom od 2,8%. Prognoze agencije Nielsen za budućnost su pozitivne: „Nakon nekoliko teških godina, vidimo dinamičnu ekonomsku situaciju diljem Europe, s pozitivnim trendovima kada je riječ o povjerenju potrošača i rekordnim prometom u nekoliko zemalja“.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 171