• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Spar kupuje 11 nekadašnjih trgovina Somerfield PDF Print E-mail
Spar je u Velikoj Britaniji kupio jedanaest nekadašnjih trgovina Somerfield nakon što je Co-operative grupa preuzela Somerfield. Trgovački internet portal 'Retail Week' izvještava da će Spar kupljene trgovine preurediti u objekte formata Eurospar koje se od 'običnih' Spar trgovina razlikuju kao trgovački format velike tjedne obiteljske kupovine, a ne tradicionalne 'convenience', trgovine 'iza ugla'. Veličina ovih trgovina je između tisuću i pol i tri tisuće kvadrata. Osim za trgovine Somerfield, Spar je u Velikoj Britaniji pokazao interes i za pojedine Woolsworths trgovine.
 
Delhaize testira novi trgovački koncept u Belgiji PDF Print E-mail
Delhaize Grupa u Belgiji testira novi koncept trgovina pod imenom Red Market. Zasnovane na konceptu olakšane kupnje, konkurentnih cijena i kvalitetne usluge, trgovine nude proizvode ograničenog asortimana po niskim cijenama. Prodajni prostor ima prosječnu površinu oko dvije tisuće kvadrata uz asortiman veći od pet tisuća proizvoda s naglaskom na prehrambenim proizvodima. Trgovine nude limitirani broj brendova u svakoj kategoriji olakšavajući tako kupcima izbor, dok je unutarnje uređenje trgovina izvedeno praktično, s niskim policama i rasvjetom koja prezentaciju proizvoda čini preglednom i jednostavnom. U Delhaize Grupi se nadaju da će im novi koncept Red Market omogućiti još bolji uvid u potrebe kupaca u Belgiji, ali i istovremeno omogućiti ispitivanje novih metoda rada s 'poludiskontnim' trgovačkim formatom.

 
X5 Retail smanjuje ulaganja u 2009. PDF Print E-mail
Najjači ruski trgovac X5 Retail Group najavio je, u skladu s preliminarnim ekonomskim prognozama, da će kapitalna ulaganja kompanije u ovoj godini iznositi oko 500 milijuna dolara, što je polovica sredstava uloženih u 2008. godini. Voditeljica poslovnih ulaganja, Anna Kareva, rekla je da je najavljeno ulaganje namijenjeno financiranju organskog razvoja, pri čemu X5 namjerava u cijelosti vlastitim sredstvima financirati program ulaganja. Trgovački lanac će utrošiti 345 milijuna dolara za otvaranje novih trgovina, 90 milijuna dolara u razvoj informatike i 65 milijuna dolara za logistiku. „Dajemo prednost trgovinama manjeg formata, prvenstveno diskontnom lancu Pyaterochka, a većinu trgovina otvorit ćemo na premisi da radije unajmljujemo nego posjedujemo", rekla je Kareva.
 
Wal-Mart kreće s velikom promocijom u Kini PDF Print E-mail
wal-martWal-Mart je nedavno krenuo s velikim promotivnim aktivnostima u Kini, gdje su cijene pojedinih roba snižene za čak 20 posto. Glasnogovornik kompanije je rekao da je cilj takvog poteza jačanje prodaje i nagrađivanje kineskih potrošača u vremenu kada financijska kriza trese svijet. Iz Carrefoura, jednog od najvećih suparnika Wal-Mart-a, izjavili su da za sada nemaju plan snižavanja cijena. Ovo je već drugi put da Wal-Mart drastično snižava svoje cijene od ulaska na tržište Kine.
 
Planet Retail dodijelio nagrade za inovaciju PDF Print E-mail
Već treću godinu za redom, poznati britanski trgovački portal Planet Retail vodi program dodjele godišnjih nagrada na polju inovacija u globalnoj trgovini roba široke potrošnje i prehrambeno-uslužnoj industriji. I dok se trgovački lanci i operateri restoranima suočavaju s najžešćim prilikama na svjetskom tržištu do sada, stručni žiri Planet Retaila, zaključio je da su se prošlogodišnje inovacije „odrazile u prilagodbama već postojećih trgovačkih formata, a ne razvojem novih koncepata koji bi 'iskočili' iz već zadanog kalupa". Ipak, usprkos ekonomskoj neizvjesnosti, članovi žirija ističu kako su brojni trgovački lanci na zabavan i kreativan način svojim promidžbenim kampanjama igrali na kartu veće svijesti potrošača po pitanju cijena i mogućih posljedica na okoliš zbog vlastitog djelovanja. Glavne nagrade odnijeli su francuski trgovački lanac 'Picard' u kategoriji inovativnih rješenja vlastitih robnih marki, 'K Raheja' za razvoj prvog lanca gurmanskih trgovina hranom u Indiji, Wal-Martov novi format supermarketa i Boulangerova prva 'online' trgovina u virtualnom svijetu ‘Second Life'.
 
Tesco najavio veliko rezanje cijena PDF Print E-mail
tescoBritanski trgovački lanac Tesco najavio je nastavak trajno sniženih cijena u iznosu 100 milijuna funta i promocije više od tri tisuće osnovnih proizvoda. Iz lanca supermarketa tvrde kako su ukupna smanjenja cijena u proteklih 14 dana dostigla iznos od 200 milijuna funta. Tescov komercijalni i marketinški direktor, Richard Brasher izjavio je da će kupcima u ovoj godini troškovi za kupnju biti od veće važnosti nego ikad.
 
Michael A. Clarke novi predsjednik Kraft Europe PDF Print E-mail
Iz Kraft Foods Inc. je objavljeno da je Michael A. Clarke imenovan predsjednikom Kraft Europe, a imenovanje je stupilo na snagu ovaj mjesec. Michael A. Clarke (44) je došao u Kraft iz Coca Cola Company, gdje je radio na dužnosti predsjednika poslovnih jedinica Sjeverozapadne Europe i Nordijske regije. Clarke će biti zadužen za Kraftovo poslovanje u Europi iz Kraftove baze u Zürichu.
 
Metro ne prodaje poljski Real PDF Print E-mail
metro_ulazNjemački trgovački lanac Metro ne planira prodati svoj poljski trgovinski lanac koji operira pod brandom Real. Izvješća u poljskom tisku citirala su Eckharda Cordesa, Metroovog CEO-a koji je izjavio da prodaju nisu planirali i da se ne vode nikakvi pregovore o prodaji. Također je izjavio da je Poljska najveće Realovo tržište izvan Njemačke.

 


 


Page 171 of 172