• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Tržište flaširane vode udvostručit će se u idućih šest godina? PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:55

flasirana-vodaGlobalno tržište flaširane vode moglo bi se uskoro udvostručiti po obujmu u narednih šest godina, dostižući vrijednost od 319 milijardi dolara, navodi se u novom izvještaju Allied Market Researcha (AMR). Sektor je u 2015. bio vrijedan blizu 170 milijardi dolara, kažu iz ove kompanije te najavljuju rast od 9,5% do 2022.

Segment negazirane vode dominira ovim tržištem i drži više od 35% ukupnog udjela. U 2015., segment negazirane vode bio je zaslužan za više od dvije trećine ukupnog volumena tržišta flaširane vode i očekuje se da će ostati na vodećoj poziciji tijekom prognoziranog razdoblja.

Gazirana voda bila je zaslužna za više od dvije devetine globalnog tržišta flaširane vode i očekuje se da će zabilježiti značajan rast. (foodbev.com)

 
Kaufland otvara pick-up mjesto u Berlinu PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:55

Kaufland je priopćio da će otvoriti svoje prvo pick-up mjesto u Berlinu. Ono će imati 60 pregrada, tri temperaturne zone za ohlađene, smrznute i proizvode koji se čuvaju na sobnoj temperaturi. To je najveće pick-up mjesto ove vrste u Njemačkoj. Minimalna vrijednost narudžbe koja se može pokupiti iz ovih ormarića je 20 eura, a naručeno je moguće pokupiti između 7 ujutro i ponoći.

Kaufland je u Berlinu lansirao online dostavu u listopadu 2016. Pick-up mjesto gdje se može pokupiti naručena roba, je besplatna usluga koja će osnažiti Kauflandovu poziciju u odnosu na trgovce kao što je Rewe, koji je objavio ubrzano širenje svoje ’klikni i pokupi’ usluge. Kaufland planira širiti obje usluge: online prodavaonicu i ’klikni i pokupi’. (kantarretailiq.com)

 
Eroski otkriva ovogodišnje planove renoviranja trgovina9 veljače 2017 PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:54

Eroski je objavio da planira renovirati 79 trgovina i otvoriti 4 nove pod svojim Contigo banerom. Contigo format naglasak stavlja na namirnice i proizvode lokalnog porijekla. Trenutno više od polovine njihovog asortimana potiče iz lokalnih izvora. Prostor posvećen dijetalnim i organskim proizvodima u renoviranim trgovinama bit će veći nego prije. Novi format ima smanjen utjecaj na životnu sredinu i smanjene energetske troškove za 65%. Eroski je od 2012. do 2016. uložio 300 milijuna eura kako bi osvježio 512 prodavaonica, od čega 26 hipermarketa i 486 supermarketa. Tijekom 2016. trgovac je renovirao 173 trgovine, pri čemu 9 hipermarketa i 164 supermarketa. (kantarretailiq.com)

 
Prodaja u Ahold Delhaizeu porasla za 2,8% u četvrtom kvartalu PDF Print E-mail
Thursday, 09 February 2017 13:54

Ahold Delhaize je priopćio da je njegova preliminarna neto prodaja iznosila 15,5 milijardi eura u četvrtom kvartalu financijske godine, što je povećanje od 2,8%. U Nizozemskoj, prodaja je skočila za 6,6%, najviše zbog inovacija u asortimanu i poboljšane usluge u supermarketima, ali i zbog snažnog poslovanja online kanala Bol.com, poručili su iz ove kompanije. Tržišni udio Albert Heijn banera se neznatno povećao, u usporedbi s istim periodom prošle godine. U Belgiji je prodaja pala za 0,9% u usporedbi sa snažnim četvrtim kvartalom 2015. godine. Tržišni udio Delhaizea ostao je stabilan. Prodaja je pala za 0,2% u Aholdu SAD, dok je Delhaize America postigao rast prodaje od 2,2%. Što se tiče cijele 2016. godine, iz kompanije su rekli da je preliminarna neto prodaja iznosila 62,3 milijarde eura, što je povećanje od 3,4%. (esmmagazine.com)

 
Carrefour uvodi Easy format u Europi PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:45

carrefour-hipermarketFrancuski Carrefour je službeno predstavio Carrefour Easy, novi brend supermarketa u Europi koji glavni naglasak stavlja na svježe proizvode kao dio svoje pojednostavljene ponude namijenjene privlačenju kupaca koji žele obaviti brze dnevne posjete. Na tržištu postoji rastuća potražnja za novim tipom supermarketa: manjim, udobnim objektom namijenjenim dnevnim kupovinama, koji bi ponudio i nešto izvan onoga što nudi convenience format trgovina s visokim cijenama i limitiranim asortimanom.

Otvarajući dvije Easy trgovine u Belgiji, iz kompanije su kazali da žele uspostaviti mrežu susjedskih supermarketa kao četvrtu varijantu svog Carrefour brenda, nešto između Express i Market formata kada je riječ o veličini (između 400 m2 i 800 m2), s ponudom svježe hrane i brzom i dobrom uslugom.

"Kao što sam naziv sugerira, Easy prije svega nudi svježe proizvode koje ljudi mogu brzo i lako kupiti svakoga dana. S ovim jedinstvenim konceptom, Carrefour zadovoljava potrebe kupaca željnih konzumiranja veće količine svježih proizvoda, a da pritom ne plate za njih previše", kazali su iz kompanije. Asortiman se većim dijelom sastoji od svježih proizvoda, uključujući voće i povrće, meso, ribu i širok izbor svježeg kruha pečenog u samoj trgovini, a uz to nudi limitiran izbor neprehrambenih artikala za domaćinstvo i osobnu higijenu. Easy će ponuditi mnoštvo promocija, prilagođenih lokalnim potrebama, poručili su iz Carrefoura.

Carrefour je do sada otvorio 16 prodavaonica ovog formata u Kini, gdje razvija Easy koncept od 2014. godine. U Europi, uz dvije Easy prodavaonice koje su sada otvorene u Anwtwerpu i Sint-Kwintens-Lenniku, trgovac planira otvoriti još stotinjak objekata u Belgiji, od čega će šest biti otvoreno do kraja godine. (fruitnet.com)

 
Aldi do ljeta 2017. otvara prvu trgovinu u Italiji PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:45

Diskontni lanac Aldi najavio je da će do ljeta sljedeće godine otvoriti svoju prvu prodavaonicu u Italiji. Prema pisanju talijanskog dnevnog lista Il Sole 24 Ore, objekt veličine 1.500 m2 nalazit će se u Tentou, a uslijedit će otvaranja u Veroni i Bolzanu. Aldijeva talijanska središnjica smještena je u Veroni i kompanija je navodno za investicije namijenila iznos od 200 milijuna eura. Prvi logistički centar trebao bi biti lociran u mjestu Nogarole Rocca. Prije nekoliko mjeseci, Aldi Italia je na svojoj web stranici objavila da je u potrazi za nekretninama ili zemljištem u općinama sa ne manje od 30.000 stanovnika u centralno-sjevernoj Italiji, do Toskane, isključujući Marche regiju. Aldi će se u Italiji suočiti s jakom konkurencijom, prije svega od strane Eurospina (32% tržišnog udjela u diskontnom segmentu) i Lidla (18%). (esmmagazine.com)

 
Lidl predstavio budući distributivni centar u Southamptonu, vrijedan 55 milijuna funti PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:44

Lidl otvara novi regionalni distributivni centar u Southamptonu, u Velikoj Britaniji, što je ulaganje od 55 milijuna funti. Novi distributivni centar, koji odražava Lidlovu želju da se širi u Britaniji, prostirat će se na 39.000 m2, što ga čini najvećim Lidlovim distributivnim centrom u toj zemlji. Iz njega će se opskrbljivati trgovine u Hampshireu, Dorsetu i West Sussexu, i tako će se podržavati širenje Lidlovog poslovanja u južnoj Engleskoj, navedeno je u izjavi ovog trgovca. "Otvaranje našeg novog distributivnog centra u Southamptonu otvara nevjerojatno uzbudljivo poglavlje u našem poslovanju, naročito na jugu zemlje. Ne samo da je neophodno da prilagodimo obujam naših postojec?ih i buduc?ih operacija na tom području, već moramo biti sposobni stvoriti značajne mogućnosti za zapošljavanje kao rezultat otvaranja novog skladišta i nastaviti investirati u jug zemlje kako budemo sve više napredovali s našim planovima širenja", rekao je Marco Ivone, regionalni direktor u Lidlu Velika Britanija. Lidl se u studenome prošle godine obavezao da će investirati 1,5 milijardi funti u sljedeće tri godine u Britaniji. (esmmagazine.com)

 
DIA Grupa bilježi rast prodaje od 11% za prvih devet mjeseci 2016. PDF Print E-mail
Friday, 11 November 2016 11:44

Španjolska DIA Grupa predstavila je rezultate za prvih devet mjeseci koji pokazuju rast prodaje pod ovim banerom od 11% u lokalnoj valuti, u usporedbi s istim periodom prošle godine, na 7,8 milijardi eura. Za ovaj rast, kako kaže trgovac, zaslužan je dobar trenutak za poslovanje u svim regijama u kojima je kompanija prisutna. U Iberiji, prodaja je porasla za 2%, na 5,1 milijardi eura, dok je u zemljama u razvoju DIA postigla skok od 27,2%, na 2,7 milijardi eura. "Tijekom trećeg kvartala 2016., prodaja je bila snažna na svakom tržištu na kojem je DIA prisutna, usprkos izazovnim poslovnim uvjetima", izjavio je Ricardo Currás, CEO DIA Grupe, i dodao: "Naši prioriteti za 2016. ostaju isti: postizanje rasta i protoka gotovog novca. Sigurni smo u to da možemo ostvariti ove ciljeve u 2016." (esmmagazine.com)

 


Page 3 of 170