• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Parmalat izvršio akviziciju mliječne divizije brazilskog BRF-a PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:27

Talijanski mliječni div Parmalat završio je akviziciju mliječne divizije BRF-a - jedne od brazilskih top kompanija u sektoru prehrane. Tranzicija, koja je najavljena u prosincu 2014., provedena je kroz akviziciju poduzeća Lactalis do Brasil, cjelokupnog akcijskog kapitala Elebata - kompanije kojoj je BRF prenio svu imovinu mljekare, a koja je sastoji od 11 proizvodnih objekata u Brazilu i nekoliko brendova, uključujući Batavo, Elegé, Cotochés, Santa Rosa i DoBon. Prihodi BRF-ove mliječne divizije kretali su se oko 865 milijuna eura u 2014. godini.  Cijena, oko koje su se usuglasili sudionici akvizicije, iznosi oko 700 milijuna dolara, plaćena je u cijelosti i bit će predmet prilagođavanja na osnovu nivoa duga Elebata i obrtnog kapitala kompanije na dan zatvaranja. Ova akvizicija je završena uz pomoć unutarnjih resursa i kroz djelomično srednjoročno/dugoročno financiranje. (www.esmmagazine.com)

 
SAD: Rezultati Coca-Cole u skladu s prognozama PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:27

Coca-Cola je priopćila da su njezini rezultati za drugi kvartal bili u skladu s prognoziranim, što je kompaniju ohrabrilo da ostane pri dosadašnjim prognozama za cijelu poslovnu godinu. Grupa je naglasila da ovakvi rezultati pokazuju da plan revitalizacije počinje davati rezultate.

U drugom kvartalu, prihod je pao za 3% na 12,2 milijarde dolara, s obzirom da jak dolar nije pogodovao međunarodnim rezultatima – oni su na bazičnoj osnovi porasli 4%. Neto dobit skočila je 19%, na 3,1 milijardu dolara, usprkos višim cijenama oglašavanja. Globalni opseg prodaje porastao je 2%, potpomognut rastom od 2% na ključnom severnoameričkom tržištu, pri čemu su gazirana pića imala rast od 1%, a negazirana su porasla 5%.

Rukovoditelji kompanije kazali su da rezultati pokazuju da su pojačano oglašavanje, povećanje cijena i uvođenje napitaka u manjim pakiranjima počeli djelovati. Kako je priopćeno, manji formati pića zabilježili su dvocifreni rast.

Bilo kako bilo, grupa je ipak zadržala određeni oprez kada je riječ o ključnim internacionalnim tržištima, posebno Kini, Rusiji i Brazilu. CEO Muhtar Kent je naveo: "Kada se uzme u obzir ukupno makroekonomsko okruženje u Kini, još uvijek smo oprezni kada su u pitanju kratkoročni izgledi, ali smo vrlo uzbuđeni zbog dugoročnih mogućnosti koje vidimo u ovom dinamičnom i za nas važnom tržištu". (www.kamcity.com

 
Obitelj Moulin postaje najveći Carrefourov dioničar PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:27

Obitelj Moulin objavila je da je povećala svoj udio u Carrefour grupi na više od 10%. Ova obitelj, vlasnik Galeries Lafayette, već je posjedovala 9,5% udjela u Carrefouru krajem 2014., nakon početnih 6,1% udjela koliko je preuzela u travnju 2014. Investitor je izjavio da ne planira preuzeti kontrolu nad trgovcem. Obitelj Moulin najveći je pojedinačni investitor Carrefour Groupa, a slijede Bernard Arnault (sa 8,99%), Colony Capital (sa 5,8%) i Abilio Diniz (sa 5,07%). (www.kantarretailiq.com)

 
Unileverova prodaja premašila očekivanja analitičara PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:25

Unilever, proizvođač Magnum sladoleda i Hellmann's majoneza, objavio je da njegov rast prodaje u drugom kvartalu premašuje očekivanja zahvaljujući dobiti u Latinskoj Americi koja je bila veća od očekivane. Osnovni prihod povećan je 2,9%, što je više od 2,5% koliko je bila srednja procjena 20 analitičara anketiranih od strane Bloomberga. Rast je veći nego u prvom kvartalu, kada je bio 2,8%, potpomognut Uskrsom.

"Potrošnja je i dalje slaba. Tržišta u razvoju su i dalje 'tiha', dok je rast u Europi i Sjevernoj Americi zanemariv", izjavio je CEO Paul Polman. On je na najteže razdoblje rijekom svojega sedmogodišnjeg upravljanja kompanijom odgovorio akvizicijom premium brendova za njegu kože kao što su Murad i Dermalogica, kako bi formirao novu globalnu poslovnu jedinicu čija meta su potrošači koji su spremni potrošiti više. Također pokušavaju proširiti Unileverovo poslovanje u Kini kroz partnerstvo s e-commerce gigantom Alibabom.

Broj prodanih artikala u razdoblju o kojem je riječ porastao je 1,3%, podržavajući prognozu kompanije da će se opseg prodaje poboljšati tijekom godine. Prodaja u Latinskoj Americi porasla je 13,3%, uglavnom zahvaljujući višim cijenama. (www.esmmagazine.com

 
Bonduelle priprema ponudu za General Millsov Green Giant PDF Print E-mail
Monday, 27 July 2015 17:24

French Bonduelle želi preuzeti General Millsov Green Giant koji, između ostalog, prodaje smrznuto i konzervirano povrće. Cilj ovog poteza je ojačati poziciju francuske kompanije u Sjevernoj Americi. Čak 23% Bonduelleovog prometa, koji je dostigao 1,9 milijardi eura prošle godine, već stiže iz Sjeverne Amerike. Uz Centerview Partners', sada planira dati ponudu za Green Giant, saznaje Reuters iz nekoliko izvora. Vjerojatno će se morati suočiti s još nekoliko zainteresiranih strana, jer je Green Giant zanimljiv 'ulov' za više od jednog njegovog konkurenta. Preuzimanje, dakle, nije sigurno, ali bi imalo smisla za Bonduelle jer već opskrbljuje Green Giantovo kanadsko poslovanje. (www.retaildetail.eu)

 
Lindt izvijestio o jakom rastu u 1. polovici fiskalne godine PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 21:00

svijet-lindtŠvicarski proizvođač čokolada Lindt & Spruengli izvijestio je o jakom rastu prihoda od prodaje u prvoj polovici fiskalne godine, što pripisuju akviziciji američke tvrtke Russell Stover. Prihodi su im u navedenom razdoblju na godišnjoj razini porasli za 17,4 posto, na 1,4 milijarde švicarskih franaka (1,48 milijardi dolara), pokazalo je poslovno izvješće. Ako se isključi doprinos tvrtke Russell Stover, uvećani su 9,4 posto.

Rast prihoda bio je ipak nešto slabiji nego što se očekivalo. Među nepovoljnim čimbenicima u Lindtu izdvajaju više troškove sirovina i jaku švicarsku valutu. U Lindtu napominju i da su ključna tržišta čokolade poput Švicarske, ali i Europe u cjelini najvećim dijelom zasićena, s vrlo slabim rastom. Dodaju ipak da su tržišne udjele povećali u Njemačkoj i Francuskoj, a dobar rast zabilježili su i na tržištima Velike Britanije i Sjedinjenih Država. (www.kamcity.com)

 
CIC kupio maloprodajne objekte u Europi vrijedne 1,3 mlrd. eura PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 21:00

Najveći kineski investicijski fond, China Investment Corp,  kupio je maloprodajne objekte u Francuskoj i Belgiji u vrijednosti 1,3 milijarde eura od fonda kojim upravlja CBRE Global Investors. CIC je akvirirao imovinu koja uključuje i podružnice AEW Europe, stoji u priopćenju. Ugovor uključuje dva shopping centra u blizini belgijskog Antwerpa, trgovačke centre, maloprodajni park i druge trgovine diljem Francuske, priopćeno je iz CBRE Global Investors. Međunarodni investitori kupili su maloprodajnu imovinu na području Europe s ciljem postizanja ekonomskog oporavka.  Što se tiče prostora, imovina koju je prodao CBRE obuhvaća 221.000 metara kvadratnih. (www.esmmagazine.com

 
Francuska: Carrefour bilježi usporavanje rasta u 2. kvartalu PDF Print E-mail
Monday, 20 July 2015 21:00

Carrefour je priopćio da je došlo do usporavanja stope njegova rasta u drugom fiskalnom kvartalu, ali da su i osim toga uspjeli nadmašiti očekivanja analitičara. U drugom kvartalu prihod je porastao za 2,4%, na 21,4 milijardi eura, dok je rast na organskoj bazi iznosio 2,6%. Rast u prvom kvartalu iznosio je 3,2%.

Prodaja na domaćem tržištu porasla je za 3,3%, na 10,2 milijarde eura, što je potpomognuto dobrim poslovanjem svih formata. Like-for-like prodaja je porasla za samo 0,5% u usporedbi sa 2,1% u prvom kvartalu. Iz Carrefoura smatraju da je do usporavanja rasta došlo zbog rasta cjenovnog pritiska od strane njegovih suparnika.

Prodaja u Latinskoj Americi je skočila 15% na organskoj bazi, potpomognuta rastom od 7,1% u Brazilu, iako je poslovanje u Aziji zabilježilo razočaravajući pad od 8,6%, naročito zbog rezultata u Kini (-12,3%). CFO Pierre-Jean Sivignon rekao je da ukupni rezultati svjedoče o vrlo dobrom početku godine i da iz Carrefoura očekuju da će operativni profit za cijelu godinu iznositi 2,51-2,53 milijarde eura. Sivignon je također kazao da grupa trenutačno ne planira izlistati brazilsko poslovanje na burzi. (www.kamcity.com)

 


Page 8 of 170