• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Zabranjena prodaja vina i piva maloljetnicima u Portugalu PDF Print E-mail
Thursday, 16 July 2015 17:27

Konzumacija i prodaja alkoholnih pića osobama mlađim od 18 godina zabranjena je u Portugalu. Novi zakon ukida razliku između alkoholnih i drugih pića, kao što su vino i pivo, koja su mogla konzumirati osobe s navršenih 16 godina. Prema informacijama portugalske vlade, cilj novog zakona o alkoholu je smanjiti konzumaciju alkoholnih pića među maloljetnicima. U Official Gazetti objavljen je dokument u kojem je objašnjeno da postoje znanstveni dokazi koji ukazuju na visokorizične modele konzumacije alkohola među adolescentima i mladim ljudima, koji uključuju opijanje i povremenu pretjeranu konzumaciju. U dokumentu se također tvrdi da je "eksperimentiranje s alkoholom naročito u porastu kod djece" i da "rana konzumacija stvara veću moguću ovisnost od alkohola". ( esmmagazine.com)

 
UK: Lidl pokreće program proširenja trgovina vrijedan 220 milijuna funti PDF Print E-mail
Wednesday, 08 July 2015 12:59

Prijetnja četirima velikim supermarketima od strane lanaca diskonta pojačana je u petak kad je njemački Lidl otkrio planove o proširenju u Ujedinjenom Kraljevstvu vrijednom 220 milijuna funti, izvješćuje theguardian.com. Kompanija će otvoriti još 20 trgovina do kraja ove godine, što će ukupno iznositi 620 trgovina. Ovo povećanje će proizvesti ukupno 2.500 radnih mjesta u trgovinama u sjedištima u Wimbledonu, južnom Londonu te u distribucijskom centru u Northfleetu. Najava je stigla nakon što je kompanija potrošila 170 milijuna funti u UK 2013. godine otvorivši 12 trgovina i kreiravši 3.500 radnih mjesta. Izviješteno je o prodaji od 3.3 milijarde funti prošle godine uz 20% rasta u zadnjih 12 mjeseci što je pomoglo Lidlu ostvariti 3.6% udjela na tržištu prehrambenim proizvodima u UK. (freshplaza.com)

 
Nestle investira 120 milijuna dolara u tvornicu u Dubaiju PDF Print E-mail
Wednesday, 08 July 2015 12:58

Nestle ulaže 120 milijuna dolara u novi proizvodni pogon u Dubaiju za proizvodnju kave i kuharskih proizvoda kako bi zadovoljio porast potražnje širom Bliskog istoka, najavljuje kompanija. Novi pogon će biti izgrađen na 175.000 m2 i zaposlit će 400 ljudi. Prema Nestleu, nova tvornica će osigurati svježije proizvode za potrošače diljem Bliskog istoka i bolje zadovoljenje lokalnih okusa. Tvornica će početi proizvoditi kuharske proizvode krajem 2015. godine, a kavu početkom 2016. Nestléovo nasljeđe na Bliskom istoku datira još iz 1934. godine kad je prva uvozna djelatnost organizirana u Libanonu. Danas Nestle Bliski istok posjeduje i djeluje u 18 tvornica i omogućuje direktno zapošljavanje za više od 11.000 ljudi te indirektno zaposlenje za nekoliko tisuća više. Nestleov portfelj u regiji trenutno nadmašuje 60 brendova u širokoj lepezi kategorija: mliječni proizvodi, prehrana za dojenčad, voda, čokolada, slastice, instant i mješavine kave, žitarice za doručak i ostalo. (esmmagazine.com)

 
Ferrero razvija proizvode za pakiranje od ostataka lješnjaka i kakao ljuski PDF Print E-mail
Wednesday, 08 July 2015 12:58

Talijanski slastičarski gigant Ferrero udružio se s kompanijom za pakiranje u obnovljive materijale, Stora Enso, kako bi pronašao korisnu upotrebu lješnjak i kakao ljuski preostalih nakon njihove upotrebe u svojim slatkim proizvodima. Dobiveni materijal - nazvan EcoPaper - napravljen je od ostataka procesom suhog mljevenja te dodavanjem u srednji sloj trodijelnog kartona za kutije za pakiranje. Na ovaj način on djelomično zamjenjuje izvorna celulozna vlakna te doprinosi održivom i ekonomičnijem načinu pakiranja.

Tehnologija je razvijena zajedno s njemačkim istraživačkim institutom PTS kao dio projekta vrijednog 1.2 milijuna eura djelomično financiranog od strane Europske Unije. Metode proizvodnje razvijene su u Italiji i Njemačkoj još u istraživačkoj fazi programa 2011. godine. Rezultati su zatim preneseni u pilot postrojenje sredinom 2012. godine, a sada EcoPaper namjerava doseći industrijsku razinu na industrijskoj razini.

Ferrerov koordinator na projektu je izjavio: "Imamo pristup velikim količinama ostataka proizvoda za koje smo otkrili da mogu biti korisno upotrijebljeni. Početne prepreke u preradi materijala riješili smo usavršavanjem procesa mljevenja." (foodbev.com)

 
Unilever preuzima brend profesionalne njege kože Dermalogica Skincare PDF Print E-mail
Wednesday, 08 July 2015 12:57

Unilever je potpisao sporazum kojim preuzima Dermalogicu, svjetski broj jedan brend za profesionalnu njegu kože. Ovaj vodeći brend za njegu kože u profesionalnim salonima i lječilistima diljem svijeta, lansirali su Jane i Raymond Wurwand u Los Angelesu 1986. godine slijedeći ranije djelo The International Dermal Instituta iz 1983. godine, prvo te vrste koje je omogućavalo usavršavanje licenciranih kožnih terapeuta. Dermalogica se trenutno prodaje u preko 80 zemalja i nudi proizvode za kućnu upotrebu kao i specijalizirane proizvode za dermatologe.

Brend se prodaje na lokacijama s licenciranim profesionalcem za njegu kože koji može ponuditi savjet o održavanju kože i problemima kao što su hiperpigmentacija, akne, starenje i osjetljiva koža, kao i ostale probleme kože pri kojima pomaže Dermalogica. Dermalogica se bavi zdravljem kože, a ne ljepotom i njegom. Brend, koji je imao promet od 240 milijuna dolara u 2014. godini, bit će ugrađen u Unilever Prestige odjel koji se bavi isključivo izborom distribucije i vrhunskim brendovima osobne njege. Uvjeti ugovora nisu otkriveni. Transakcija je podložna uobičajenim regulativnim suglasnostima. (foodingredientsfirst.com )

 
Ahold i Delhaize objavili spajanje PDF Print E-mail
Wednesday, 01 July 2015 17:46

Ahold i Delhaize priopćili su svoje planove za spajanje poslovanja, čime će biti stvoren novi veliki trgovac u Europi i SAD-u. Novi trgovac će se zvati Ahold Delhaize, a poslovat će kroz više od 6.500 prodavaonica u 10 zemalja i zapošljavat će 375.000 ljudi. Dvije kompanije su generirale kombiniranu prodaju od 54 milijarde eura i neto profit od jedne milijarde eura u 2014. Dogovorom, za koji se očekuje da će biti kompletiran sredinom 2016., Ahold će biti dioničarem 61% dionica nove kompanije dok će Delhaize imati 39%. Dvije strane su rekle da će ovaj potez pomoći ubrzanju inovacija dok će s druge strane pomoći stvaraju veće vrijednosti i izbora za kupce. Također, očekuje se da će nova kompanija generirati oko 500 milijuna eura godišnje (što će u potpunosti biti realizirano tri godine nakon završetka integracije). Ovaj dogovor čeka odobrenje komisije za zaštitu konkurencije. (kamcity.com)

 
Carrefour lansirao virtualni supermarket na metro stanici u Milanu PDF Print E-mail
Wednesday, 01 July 2015 17:45

Prvi primjer virtualne prodavaonice stigao je u Italiju, s preko 1.000 proizvoda najboljih brendova koji se mogu jednostavno naručiti skeniranjem proizvoda mobilnim telefonom. Nakon pozitivnih rezultata koji su postignuti u probnoj fazi, Carrefour Italija, u suradnji s kompanijom Risparmio Super, lansirao je cliccaeritira.it - prvi online servis za kupovinu preko weba ili mobilnog telefona, čime je online kupovina u bilo koje vrijeme postala moguća, uz mogućnost kućne isporuke, ali i opciju da se narudžba pokupi u prodavaonici.

Kreiran je display prostor od 200 m kao sredstvo digitalne komunikacije s potrošačima koje razbija tradicionalne obrasce kupovine, a nudi isti nivo usluge. Virtualnom supermarketu se može pristupiti u bilo koje vrijeme, ne samo s metro stanica, već i s autobusnih ili željezničkih, iz dnevne sobe ili dok se čeka u redu u pošti.

Inovativna usluga, koja predstavlja iskorak u budućnost, trenutno je povezana sa 120 prodavaonica u Milanu, Rimu, Đenovi, Firenci, Bologni i velikim gradovima Lombardije, a očekuje se da će se uskoro proširiti na cijelu Italiju. Narudžba, odakle god obavljena, može se pokupiti za jedan sat, čime se preskaču gužve na kasama. Alternativno, potrošač može odabrati kućnu isporuku, pri čemu mu roba stiže tri sata nakon narudžbe. Uslugom su garantirane iste cijene kao i u klasičnim prodavaonicama Carrefoura u Italiji. (eprretailnews.com)

 
Belgija: Carrefour i Colruyt kažnjeni najvišim kaznama PDF Print E-mail
Wednesday, 01 July 2015 17:44

Carrefour SA i Colruyt SA suočili su se sa najvišom kaznom od strane Belgijske komisije za zaštitu konkurencije koja je kaznila 17 supermarketa i dobavljača s ukupno 174 milijuna eura zbog `namještanja` cijena proizvoda za poboljšanje zdravlja i sredstava za higijenu. Carrefour se složio platiti kaznu od 36,4 milijuna eura, a Colruyt od 31,6 milijuna eura, prema detaljima dogovora s Belgijskom komisijom za zaštitu konkurencije koji su javno priopćeni. Koordiniranje povećanja cijena ticalo se brojnih brendiranih proizvoda između 2002. i 2007, priopćili su iz Komisije. Colgate-Palmolive je izbjegao kaznu. Procter&Gamble, Delhaize Group i L`Oreal platit će 29,1 milijun eura, 24,9 milijuna eura i 8 milijuna eura. Ove kazne uslijedile su nakon sličnog slučaja u Francuskoj kada su kompanije kažnjene s više od milijardu dolara. L`Oreal je bio u grupi kompanija koje su sankcionirane u prosincu. Na odluku Belgijske komisije ne može biti podnijeta žalba. Druge kažnjene kompanije uključuju GlaxoSmithKline Plc, Beiersdorf AG i Henkel AG. (bloomberg.com)

 


Page 10 of 170