• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Tesco lansira liniju sokova od viškova proizvoda PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:10

Trgovački lanac Tesco lansirao je novu liniju hladno prešanih voćnih sokova koji su napravljeni isključivo od voća i povrća koji nisu u skladu s specifikacijama proizvoda. Sokovi iz nove linije koja promovira nebacanje voća i povrća, proizvode se od viškova jabuka, cikle, jagoda i lubenica. U Tescu smatraju da će im ovaj potez omogućiti uštedu do 3,5 tona viška voća i povrća u prvih 12 tjedana prodaje, što je drastično rezanje razine otpada hrane. Nova linija sokova za početak nudi četiri okusa, a svaki će se prodavati za 1,50 funte po boci od 250 ml, a svaka je bočica izrađena od 30% reciklirane plastike.

 
Henkel nastavlja pozitivan organski rast prodaje PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:09

“Kompanija Henkel ostvarila je pozitivne rezultate u prvom kvartalu, usprkos poteškoćama u isporuci kada je u pitanju sektor proizvoda široke potrošnje u Sjevernoj Americi. Zabilježili smo organski rast prodaje i nastavili s rastom korigirane EBIT marže. Poboljšali smo zaradu po prioritetnim akcijama usprkos negativnim tečajnim kretanjima, a na osnovu ovakvog učinka potvrdili smo prognozu za fiskalnu 2018. godinu i posvećeni smo nastavku organskog rasta ”, poručio je direktor Henkela Hans Van Bajlen. U nastavku 2018. godine, kompanija očekuje rast organske prodaje od 2 do 4% u poslovnim sektorima Adhezivi tehnologije i Deterdženti i kućna kemija, dok za sektor Beauty Care očekuje rast prodaje između 0 i 2%.

 
Carrefour Belgija želi biti 'prvi po svježini' PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 17:09

Kao dio ekskluzivne suradnje s Greenyardom, proizvođačem svježeg, smrznutog i pripremljenog voća i povrća, Carrefour Belgija želi unaprijediti svoje ponude svježeg asortimana. Dvije su kompanije dogovorile suradnju pod nazivom 'First in Fresh' (prvi po svježini), a koja će menadžerima trgovine omogućiti bržu nabavku svježih proizvoda. Kako bi omogućio inicijativu, Greenyard je izgradio distribucijski centar iz kojeg se naručuju i distribuiraju narudžbe. Vlasnici trgovina sada mogu naručivati svježe proizvode pet puta tjedno, a razni dobavljači isporučuju proizvode u distribucijski centar iz kojeg se narudžbe dostavljaju pojedinim Carrefour trgovinama. Centar prima narudžbe za kruh, mahunarke, sir, rashlađeni voćni sok, ribu, obroke i sushi.

 
Rast Kofole u Češkoj, Slovačkoj i jadranskoj regiji PDF Print E-mail
Saturday, 21 April 2018 17:04

kofolaPrihodi Kofole prošle su godine stagnirali. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosila je 36 milijuna eura i smanjila se za 10,7%. Tvrtka je ostvarila dobre rezultate u Češkoj i Slovačkoj, a veliki rast u jadranskoj regiji. Usprkos najavljenom padu u Poljskoj, tvrtka je uspjela izgraditi nove temelje poslovanja.

Grupacija Kofola ponovno je utvrdila zacrtani smjer prema zdravoj prirodnoj hrani s udjelom u ostvarenoj prodaji koji je naglo narastao. Kofola je, ne računajući Poljsku, povećala svoje godišnje prihode od prodaje za 8,6%.

Poslovanje tvrtke je i u jadranskoj regiji ostvarilo stabilan rast, pa su tako prihodi od prodaje narasli za 29,8%. Za to su zaslužni proizvodi Radenska mineralna voda i tradicionalnu narančada ORA.

 
Aldi Süd pokreće online platformu u Njemačkoj PDF Print E-mail
Thursday, 12 April 2018 17:04

Njemački diskont Aldi Süd lansirao je svoj novi online portal Aldi Inspiriert (Aldi inspires), koji nudi niz sadržaja, uključujući recepte, fitness i modne vodiče, kao i savjete o vrtu. Web stranica je namijenjena predstavljanju digitalnog kanala koji na jednom mjestu kupcima Aldija nudi zabavni sadržaj. U njemu se nalazi šest kategorija: jelo i piće, dom i dekoracija, okućnica i vrt, fitness, obitelj i djeca te putovanja. Posjetitelji web lokacije mogu prilagoditi svoje postavke za svaku kategoriju kako bi mogli filtrirati sadržaj koji žele vidjeti. „Želimo ojačati vezu kupaca s markom Aldi Süd nudeći im nadahnuće tijekom njihovog svakodnevnog života“, poručili su iz trgovačkog lanca.

 
Najjači rast europskog FMCG sektora u posljednjih šest godina PDF Print E-mail
Thursday, 12 April 2018 17:03

U četvrtom kvartalu 2017., europski potrošači potrošili su dodatnih 4,4% na namirnice, što je najveći rast od 2012. Turska je doživjela najveći rast (+16,8%), a prate je Mađarska (+8,2%) i Slovačka (+7,5%). Švicarska (+1,6%), Finska (+1,7%) i Belgija (+1,8%) su imale najslabije rezultate. Ako promatramo pet najvećih zapadnoeuropskih tržišta, Španjolska je imala najbolje performanse (+5,3%), a prati je Velika Britanija (+4%). Francuska je bila najslabija od ovih pet tržišta, s rastom od 2,8%. Prognoze agencije Nielsen za budućnost su pozitivne: „Nakon nekoliko teških godina, vidimo dinamičnu ekonomsku situaciju diljem Europe, s pozitivnim trendovima kada je riječ o povjerenju potrošača i rekordnim prometom u nekoliko zemalja“.

 
Auchan zatvara hipermarkete u južnoj Italiji PDF Print E-mail
Saturday, 21 April 2018 17:03

Auchan Retail Italia najavio je da će u travnju, zbog ekonomskih čimbenika, zatvoriti hipermarkete u Napulju i Cataniji, u južnoj talijanskoj regiji Campania. U slučaju hipermarketa u Napulju, iz trgovačkog lanca su priopćili da će prehrambeno poslovanje biti prodano poznatom lokalnom poduzetniku. To će jamčiti nastavak zapošljavanja za dio postojećeg osoblja koje će preuzeti novi operater. Auchan Retail Italia zalaže se za ograničavanje društvenog utjecaja zatvaranja trgovine, nastojeći pronaći najbolja rješenja za svakog zaposlenika. Nakon dugogodišnjeg gubitka i unatoč nastojanjima trgovca da ponovno pokrene ove dvije trgovine, nastavak rada dvaju hipermarketa više nije održiv, navodi se u priopćenju tvrtke.

 
Goodyear otvara tvornicu za automatiziranu proizvodnju guma PDF Print E-mail
Monday, 02 October 2017 14:03

gumeKompanija Goodyear Tire & Rubber Company objavila je da u Luksemburgu namjerava otvoriti novu tvornicu u kojoj će se primjenjivati inovativan proizvodni proces. Tako će kompanija moći učinkovitije zadovoljiti sve veću potražnju za vrhunskim gumama. Proces su nazvali Mercury, a uključuje visokoautomatizirane, međusobno povezane radne postaje gdje se uz uporabu aditivnih tehnologija (3D tisak) u malim serijama učinkovito proizvode vrhunske gume.

Goodyearov predsjednik uprave i glavni izvršni direktor Richard J. Kramer najavio je planove povodom početka gradnje tvornice: “Mercury je odaziv na sve veću kompleksnost u industriji guma budući da se broj modela vozila i mogućnosti dostupnih potrošačima neprestano povećava", izjavio je Kramer. “Omogućuje nam da budemo brži i fleksibilniji, da odgovorimo na sve veću potražnju za malim količinama vrhunskih Goodyearovih guma s visokim maržama te ih brže nego ikada dostavimo kupcima. Dopunit će naše postojeće kapacitete za masovnu proizvodnju i omogućiti nam istinsku konkurentsku prednost.”

Nova tvornica trebala bi biti otvorena 2019. godine, a nalazi se blizu Goodyearovoga luksemburškog centra za inovacije i tamošnjih testnih staza. Za investiciju u tvornicu koja će godišnje proizvesti 500.000 guma i omogućiti 70 novih radnih mjesta s punim radnim vremenom kompanija je namijenila 77 milijuna dolara.

Tehnologija za proizvodni proces Mercury u posljednjih pet godina razvijana je i ispitivana u Goodyearovim centrima za inovacije i razvoj. Proces Mercury nazvan je po Merkuru, mitskom bogu trgovine i putovanja od kojega je osnivač tvrtke Frank A. Seiberling dobio inspiraciju za Goodyearov logotip s krilatom nogom.

 


Page 2 of 172