• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz svijeta
Tesco uvodi novu uslugu isporuke u roku jednog sata PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:44

Nakon probnog perioda, Tesco je priopćio da u centralnom Londonu uvodi novu uslugu isporuke namirnica u roku jednog sata. Potrošači koji se nalaze na gotovo 40 poštanskih kodova u Londonu sada su u mogućnosti naručivati preko Tesco Now aplikacije, do 20 artikala iz asortimana koji broji 1.000 proizvoda, uključujući svježe artikle, meso, pekarske i mliječne proizvode, kao i proizvode za bebe, za zdravlje i ljepotu. Narudžbe se zatim pripremaju u lokalnoj trgovini i isporučuju na mopedima od strane Tescovog partnera Quiqupa u roku od najviše 60 minuta.

Kupci također mogu pratiti svoju narudžbu preko Tesco Now aplikacije, dobivajući obavijesti ’uživo’ o napredovanju narudžbe. Usluga košta 7,99 funti, a nema minimalnog iznosa koji se mora potrošiti za jednu narudžbu. Tesco se nada da će kapitalizirati pojačanu potražnju za brzom isporukom proizvoda.

Amazon i Deliveroo su prvi otvorili put za takvu vrstu usluge sa Sainsbury’som, a prošle je godine pokrenuta jednosatna usluga dostave Chop Chop. Adrian Letts, Online Managing Director u Tescu, je rekao: "Potrebe kupaca se mijenjaju i mi želimo ponuditi lepezu usluga koje im omogućavaju da kupuju kod nas na način koji odgovara njihovim potrebama. Unaprijed se radujemo njihovoj reakciji na našu novu uslugu". (kamcity.com)

 
PMI nastavlja s ulaganjima u postrojenja za proizvodnju bezdimnih proizvoda u Italiji i Njemačkoj PDF Print E-mail
Thursday, 29 June 2017 14:40

iqos-1Philip Morris International (PMI) planira uložiti oko 320 milijuna dolara u novo „high-tech“ postrojenje u Dresdenu u Njemačkoj, u kojem će proizvoditi HEETS, duhanske umetke koji se koriste s elektronskim uređajem za grijanje duhana IQOS. Izgradnja objekta od 80.000 m2 trebala bi započeti krajem 2017. godine, a očekuje se da će novo postrojenje s radom započeti 2019. godine te pritom otvoriti novih 500 radnih mjesta.

Istovremeno, PMI će uložiti i dodatnih 500 milijuna eura u svoje prvo postrojenje za proizvodnju bezdimnih proizvoda u Crespellanu pored Bologne u Italiji za povećanje proizvodnih kapaciteta, a sve kako bi se zadovoljila potražnja odraslih pušača za ovim proizvodom.

Nastavljanjem ulaganja, PMI širi popis zemalja u kojima proizvodi svoje duhanske proizvode za IQOS. Uz to, PMI je nedavno najavio i prenamjenu svojeg postojećeg postrojenja u Grčkoj. Do kraja 2018. godine kompanija planira ostvariti ukupnu godišnju proizvodnju duhanskih umetaka za grijanje (HEETS) do otprilike 100 milijardi jedinica. IQOS je jedna od četiri platforme znanstveno potkrijepljenih proizvoda koji ne proizvode dim i koje PMI razvija kako bi odgovorio na potrebu odraslih pušača za boljim alternativama cigaretama.

IQOS i HEETS dostupni su odraslim pušačima u Italiji od studenog 2014., a u Njemačkoj od lipnja 2016. godine, nakon pilot komercijalizacija u Milanu, odnosno u Münchenu, Frankfurtu i Berlinu. IQOS je trenutno dostupan u ključnim gradovima na više od 25 tržišta diljem svijeta.

iqos-2Komentirajući ove najave, André Calantzopoulos, izvršni direktor PMI, je izjavio: „Već je preko 2 milijuna ljudi diljem svijeta prestalo pušiti cigarete i prebacilo se na IQOS, a znamo da je to tek početak. U potpunosti smo predani udovoljiti zahtjevima pušača za potencijalno manje štetnim alternativama cigaretama, poput IQOS-a.“

Frederic de Wilde, predsjednik PMI EU regije je dodao – „Europa je postala čvorište PMI-jevog istraživanja, razvoja i ulaganja u bolje alternative cigaretama. Ova ulaganja dokazuju našu predanost, odlučnost i snažne napore da PMI viziju budućnosti bez dima cigareta što prije pretvorimo u stvarnost.“

Od 2008. godine, PMI je zaposlio više od 400 znanstvenika i stručnjaka te uložio više od tri milijarde dolara u istraživanje, razvoj proizvoda i znanstvenu potvrdu za bezdimne proizvode. Kompanija otvoreno dijeli svoje znanstvene metodologije i nalaze radi neovisne recenzije i verifikacije. Uz to, od 2011. godine kompanija je objavila više od 200 znanstvenih radova i članaka. Rezultati znanstvenih istraživanja koje je PMI proveo do danas ukazuju na vjerojatnost kako IQOS smanjuje rizik od štetnosti u usporedbi s pušenjem cigareta, te da je bolji izbor za one koji bi inače nastavili pušiti.

Ukratko o kompaniji Philip Morris International (PMI)

PMI je vodeća međunarodna duhanska kompanija koja proizvodi šest od 15 najpoznatijih brendova i proizvoda koji se prodaju na više od 180 tržišta. Uz proizvodnju i prodaju cigareta, uključujući i najprodavaniji internacionalni brend na svijetu Marlboro te drugih duhanskih proizvoda, PMI je uključen u razvoj i komercijalizaciju proizvoda sa smanjenim rizikom (Reduced-Risk Products - RRP). RRP je termin koji koristimo za proizvode koji imaju, ili mogu imati, ili imaju potencijal smanjene štetnosti za pušače koji se prebace na ove proizvode umjesto da nastave pušiti. Kroz multidisciplinarni pristup u razvoju proizvoda, vrhunska postrojenja i vodeću znanstvenu potkrijepljenost u industriji, PMI želi pružiti RRP asortiman koji odgovara širokom spektru preferencija odraslih pušača te rigoroznim regulatornim zahtjevima. Za više informacija, posjetite www.pmi.com te www.pmiscience.com.

 
Talijanski Despar planira uložiti 200 milijuna eura u 2017. PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:23

desparTrgovački konzorcij Despar Italia, dio Spar Internationala, zabilježio je godišnji rast od 4% godišnje prodaje u 2016. godini, na 3,28 milijardi eura, a godinu završava s 1,159 trgovina (+ 2,5%). Konzorcij se sastoji od šest grupa koje zajedno upravljaju brendovima Despar, Eurospar i Interspar u Italiji. Despar Italia je među deset trgovaca prehrambenim proizvodima u Italiji.

U priopćenju, Despar je najavio da će ove godine uložiti 200 milijuna eura u financiranje novih prodavaonica i obnavljanje postojećih trgovina. Također, raspon privatnih oznaka činio je 18% prodaje u 2016. godini, a trgovac namjerava povećati ovu brojku na 19% u 2017.

Desparova privatna oznaka nudi više od 2.700 proizvoda s 225 novih pokrenutih 2016. godine. U ovoj je godini plan dodati 290 novih proizvoda, uglavnom u segmentu premium, kao i zdravih i organskih proizvoda, što će potaknuti prodaju privatnih oznaka za 6,5%. (esmmagazine.com)

 
Dia i Eroski osnovali kompaniju za proizvodnju privatnih robnih marki PDF Print E-mail
Thursday, 27 April 2017 17:22

Španjolski trgovci Dia i Eroski sklopili su sporazum o formiranju nove PL tvrtke Red Libra Trading Services, koja će biti odgovorna za kreiranje i trgovinu proizvodima privatne robne marke. Dvije španjolske kompanije su se udružile kako bi stvorile ovu tvrtku u želji da poboljšaju konkurentnost ponude PL proizvoda, kao i efikasnost prilikom osiguravanja boljeg odnosa cijene i kvalitete za potrošače, rekli su iz Die. Tvrtka je s poslovanjem počela 24. travnja. Sjedište joj je u Madridu, a po polovinu udjela imaju Dia i Eroski. Istovremeno, prodajne i marketinške aktivnosti Die i Eroskog ostaju neovisne. Iz Die su dodali da je kvarljiva svježa roba izuzeta iz aranžmana, kao i ulje, mlijeko i jaja. Izvršni direktor novoosnovane tvrtke je Beatriz Santos, trenutni komercijalni direktor Eroski grupe, dok će generalni direktor biti Susana Pagés, komercijalni direktor PL poslovanja u Dii. (esmmagazine.com)

 
Nestlé objavio dugoročne planove do 2020. PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 11:39

nestle-logoU skladu s dugoročnim ciljevima, na koje se obvezala u znak podrške planu Ujedinjenih naroda za održivi razvoj do 2030., kompanija Nestlé će do kraja 2020. godine poduzeti značajne korake u svom poslovanju. U narednim godinama Nestlé će tako raditi na unapređenju zdravijeg života za 50 milijuna djece, pružanju pomoći i poboljšanju životnog standarda za 30 milijuna ljudi u zajednicama koje su izravno povezane s poslovnim aktivnostima kompanije, kao i na smanjenju utjecaja svog poslovanja na lokalnu zajednicu i njegovom svođenju na nulu.

Na ovaj način kompanija doprinosi društvu kroz tri ključna segmenta svog poslovanja – pojedince i obitelji, zajednicu te planet. Jedan takav primjer je i globalna obaveza smanjenja šećera u konditorskim proizvodima Nestléa za 5 posto do 2020. godine, što znači da će samo u Europi postizanjem ovog cilja biti uklonjeno najmanje 18.000 tona šećera. Osim toga, na globalnom će se nivou za 10% smanjiti i udio dodane soli u proizvodima, a iz njih će se ukloniti i sva umjetna bojila. Kompanija će, također, do 2020. u svoje proizvode dodati najmanje 750 milijuna porcija povrća, 300 milijuna porcija žitarica bogatih hranjivim tvarima, mahunarki i mekinja te više orašastih plodova i sjemenki.

Ovi i drugi primjeri objedinjeni su u izvješću o društvenom poslovanju kompanije za prethodnu godinu: „Nestlé u društvu: Stvaranje zajedničkih vrijednosti i realizacija naših obveza 2016“. U okviru izvješća detaljno su obrazložene i 42 Nestléove društvene obveze koje je potrebno ostvariti do 2020. godine, napredak koji je kompanija do sada zabilježila, kao i budući planovi. Sve navedene stavke pomogle su da kompanija dođe na sam vrh Dow Jones Sustainability Indexa za 2016., koji ocjenjuje globalne kompanije na temelju učinka u segmentu održivog razvoja.

„Godišnji izvještaj kompanije Nestlé za 2016. godinu“ možete pogledati na linku.

 
Dionice Carrefoura pale poslije smanjenja dobiti na godišnjem nivou PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:29

Dionice u Carrefouru su pale za skoro 5% nakon što su iz grupe priopćili da su zabilježili oštar pad profita na domaćem tržištu, kao i na tržištima u razvoju. Na godišnjem nivou, neto prodaja je pala za 0,1%, na 70,2 milijarde eura ne računajući gorivo, iako je skočila za 3,3% u konstantnim cijenama, uz rast organske prodaje od 3%. Bilo kako bilo, prilagođena neto dobit pala je za 7,4%, na 1,03 milijarde eura dok je ponavljajući operativni profit smanjen za 3,8%, na 2,35 milijardi eura. Brojke koje se odnose na dobit snižene su prije svega zbog slabog poslovanja u Francuskoj, gdje je operativni profit ’skliznuo’ za 13,4%, na 1,03 milijardi, kao i na tržištima u razvoju gdje je pao za 9%, na 653 milijuna eura (-7% promatrano u konstantnim cijenama).

Mali rast od 0,9% zabilježen je u Latinskoj Americi (+3,7% u konstantnim cijenama) i skok od 25,5% na drugim europskim tržištima (+25,7% u konstantnim cijenama). Usprkos rezultatima, CEO Georges Plassat, je rekao: "Carrefour izlazi iz 2016. kao snažnija kompanija. Rast prodaje, petu godinu zaredom, svjedoči o važnosti našeg multiformatnog i višekanalnog modela, koji sada postoji u svim zemljama u kojima poslujemo". Plassat je dodao da će se grupa nastaviti širiti kroz različite formate, kao i da očekuju rast prodaje od 3-5% promatrano u konstantnim cijenama. Grupa će također investirati 2,4 milijarde eura u svoje poslovanje, što je neznatno manje nego prošle godine. (kamcity.com)

 
Auchan ulaže milijune u novi francuski kampus PDF Print E-mail

Francuski Auchan uložit će 20 milijuna eura u izgradnju novog kampusa u predgrađu Lillea, pod nazivom Villeneuve-d’Asq. Glavni razlog za izgradnju novog kampusa, koji bi s radom trebao u potpunosti početi krajem 2019. godine), je objediniti nekoliko usluga (kao što su financije, IT, kupnja i pravni odjel) za cijelu grupu. Novi kampus je dio Auchanovog velikog investicijskog plana koji će koštati 1,3 milijardi eura. Ne samo da će koristiti sredstva za potpuno preuređenje svojih hipermarketa i supermarketa, nego će također puno uložiti u digitalizaciju nekoliko usluga. (retaildetail.eu)

 
Ahold Delhaize lansira novi koncept u Albert Heijn objektima PDF Print E-mail
Thursday, 16 March 2017 12:28

Albert Heijn je predstavio novi in-store Bakery Café & Deli Kitchen koncept u Amsterdamu. Novi koncept je lansiran u Albert Heijnovoj XL Gelderlandplein prodavaonici, a trgovac je otkrio da će koncept biti implementiran i u njegovim brojnim drugim prodavaonicama. Novi Bakery Café koncept nalazi se na samom ulazu u trgovinu, a nudi kavu, hladne napitke i svježe napravljene sendviče. Deli Kitchen nudi čitavu lepezu hrane za konzumaciju na licu mjesta ili ’za ponijeti’, uključujući salate, gril piletinu, pizzu i slične obroke. Komentirajući razvoj ovog koncepta, Marit van Egmond, komercijalni direktor u Albert Heijnu, je rekao: "Svjedoci smo da se tradicionalni modeli objedovanja mijenjaju... Otvaranjem Bakery Caféa i Deli Kitchena u Albert Heijn prodavaonicama, mi činimo sljedeći korak u kombiniranju maloprodaje i posluživanja hrane". (igd.com)

 


Page 2 of 170