SAD: P&G se vraća rastu pod novim CEO-om Print
Friday, 05 February 2016 16:04

Procter&Gamble je objavio porast osnovne prodaje u svom drugom kvartalu, što je pozitivan start pod novim CEO-om kompanije Davidom Taylorom. U drugom kvartalu, prodaja je pala za 8,5% na 16,9 milijardi dolara, ali je organska prodaja porasla za 2%, nakon pada od 1% u prvom kvartalu. Grupa je također priopćila da su ostvarili osnovnu zaradu po dionici koja je bolja od očekivane, čemu su doprinijele mjere rezanja troškova. Ipak, odluka grupe da podigne cijene kako bi nadoknadila jačanje američkog dolara vodila je ka tome da opadne volumen u svim kategorijama. CFO Jon Moeller rekao je da P&G sada nastoji reducirati neproizvodne troškove za 25-30% tijekom 2016. Dodao je i da će grupa nastaviti investirati, usprkos utjecaju koji dolar ima na rezultate postignute na međunarodnom nivou, kao i da će se fokusirati na profitabilnije brendove na prekooceanskim tržištima. Kada je riječ o cijeloj godini, P&G očekuje da će dolar reducirati prodaju za 7%, umjesto 5-6% kako se procjenjivalo ranije. Ukupna prodaja će, kako se očekuje, pasti u visokom jednoznamenkastom postotku. (kamcity.com)