• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Lidl Italia predstavlja novi format trgovine PDF Print E-mail
Thursday, 06 July 2017 17:45

Lidl Italia predstavila je novi inovativni format trgovine u Bologni, u okrugu Navile. Prodajno područje supermarketa prostire se na 1.400 četvornih metara i postavljeno je na dvije etaže. U prizemlju se nalazi parkiralište s više od 100 parkirnih mjesta dok je na gornjem katu veliki i svijetli prodajni prostor. Trgovina ima moderan dizajn i intuitivan pregled proizvoda. Osim toga, dobro opskrbljen pekarski odjel nudi kruh, croissante i druge slatke i ukusne delicije.

Fotonaponska postrojenja od 45 kW i električna / hibridna stanica punjenja automobile sadržana su u sklopu zgrade. U skladu s rastućom pozornošću Lidla za održivost okoliša, trgovina ima velike prozore koji omogućuju puno prirodnog svjetla i tzv. ’Zeleni krov’ na kojem se uzgajaju biljke. Na policama trgovine može se pronaći oko 1.800 proizvoda, od čega ih je više od 80% talijanskog podrijetla, što uključuje i talijansku privatnu robnu marku Italamo. (esmmagazine.com)