• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Najjači rast europskog FMCG sektora u posljednjih šest godina PDF Print E-mail
Thursday, 12 April 2018 17:03

U četvrtom kvartalu 2017., europski potrošači potrošili su dodatnih 4,4% na namirnice, što je najveći rast od 2012. Turska je doživjela najveći rast (+16,8%), a prate je Mađarska (+8,2%) i Slovačka (+7,5%). Švicarska (+1,6%), Finska (+1,7%) i Belgija (+1,8%) su imale najslabije rezultate. Ako promatramo pet najvećih zapadnoeuropskih tržišta, Španjolska je imala najbolje performanse (+5,3%), a prati je Velika Britanija (+4%). Francuska je bila najslabija od ovih pet tržišta, s rastom od 2,8%. Prognoze agencije Nielsen za budućnost su pozitivne: „Nakon nekoliko teških godina, vidimo dinamičnu ekonomsku situaciju diljem Europe, s pozitivnim trendovima kada je riječ o povjerenju potrošača i rekordnim prometom u nekoliko zemalja“.