• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Lidl Hrvatska ponovno uz male domaće dobavljače PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 14:17

lidl-okusi zavicaja-2017-1Lidl Hrvatska nastavlja s projektom „Okusi svoj zavičaj“, započetim prošle godine u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Ovoga puta, Lidl će u svoju akcijsku ponudu uvrstiti karakteristične domaće proizvode iz svih krajeva Lijepe Naše, pa će se tako neki od specijaliteta malih proizvođača po prvi puta naći na policama jednog trgovačkog lanca. Probrane domaće slatke i slane delicije, pića i prirodna kozmetika u Lidlu će se prodavati po odličnim cijenama, i to od ponedjeljka, 27. studenoga, pa sve do isteka zaliha.

Na police svih Lidlovih trgovina stižu neki od najprepoznatljivijih hrvatskih proizvoda kao što su kulen, pršut, panceta, pečenica, sisačka salama, paški sir, škripavac, skuta, jogurt od kozjeg mlijeka, bućino ulje, rapska torta, orahnjača, paprenjaci, sok od aronije, razne rakije i likeri, ali i prirodna kozmetika.

lidl-okusi zavicaja-2017-2

Riječ je o nastavku projekta „Okusi svoj zavičaj“ kojim Lidl domaćim malim proizvođačima želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju u Lidlove trgovine i dodatno potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

Radi se o proizvodima iznimne kvalitete, spravljenima s posebnom pažnjom od lokalnih sastojaka, prema tradicionalnim recepturama. Lidl je odlučio upravo ove proizvode staviti na svoje police u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“, jer vjeruju da je bogatstvo neke zemlje u vrijednim rukama malih proizvođača.

Lidl je ovo i dokazao pokrenuvši 2013. godine brend „Okusi zavičaja“, pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača.

Ova inicijativa nastavljena je 2016. projektom „Okusi svoj zavičaj“, koji je putem javnog natječaja okupio veliki broj domaćih proizvođača voća i povrća diljem Hrvatske i omogućio ukupno 17 proizvođača da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Lidl i u budućnosti namjerava nastaviti snažno podupirati domaće male dobavljače. 

 
Konzum i domaći dobavljači pomažu pučkim kuhinjama PDF Print E-mail
Thursday, 23 November 2017 13:38

konzum-trgovina-ilustr-2017Ususret predstojećim božićnim blagdanima, Konzum je u suradnji s 21 renomiranom hrvatskom kompanijom pokrenuo veliku humanitarnu akciju pod sloganom “Podijelite svoju radost“, a prihod je namijenjen za 28 pučkih kuhinja Caritasa i Hrvatskog Crvenog križa diljem Hrvatske. Humanitarna akcija počinje 23. studenoga i završava 17. prosinca, a u tom će se razdoblju izdvajati 20 lipa po proizvodu od prodaje oko 150 odabranih i na policama posebno označenih proizvoda kompanija partnera.

U akciju su uključeni sljedeći domaći dobavljači: Adria Snack Company, Atlantic Grupa, Dukat, Fairtrade, Franck, Jamnica, Kandit, Koestlin, Kraš, Ledo, Meggle Hrvatska, Mlinar, Perutnina Ptuj-Pipo, PIK Vrbovec, Podravka, Saponia, Sardina, Vindija, Zagrebačka pivovara, Zagrebačke pekarne Klara i Zvijezda.

“Osim temeljnog cilja da prikuplja i siromašnima pruža različite oblike pomoći, Caritas uvijek ima i drugi cilj: dati duhovni doprinos zajednici snažeći ljubav za bližnje potrebi, odricanje od pretjerane usredotočenosti na sebe, brigu i pažnju za one koji imaju manje prilika. Caritas, kao najveći izvaninstitucionalni pružatelj pomoći najsiromašnijim građanima, putem pučkih kuhinja želi doprinijeti da korisnici osjete duh solidarnosti, zajedništva i suodgovornosti. Uime mreže Caritasa zahvaljujemo Konzumu što prepoznaje i podržava naše služenje siromašnima čiji se glas ne čuje“, poručio je mons. Fabijan Svalina, ravnatelj Hrvatskog Caritasa.

“Hrvatski Crveni križ kao najveća humanitarna organizacija u Hrvatskoj svakodnevno skrbi o tisućama ljudi u potrebi. To za nas nije samo broj ili statistika, za nas su to ljudi sa svojim imenima, snovima, željama, planovima... Mi ih poznajemo i zato možemo jasno reći kako bi velik broj njih teško prehranio sebe i svoje obitelji bez pučkih kuhinja. Upravo zato Konzumovu akciju smatramo itekako dobrodošlom, vrijednom i korisnom, a svim dobrim ljudima koji će kupovinom hrvatskih proizvoda podržati ovu akciju zahvaljujemo u ime naših sugrađana kojima treba vaša i naša pomoć”, izjavio je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

“Humanitarna akcija koju pokrećemo u suradnji s hrvatskim dobavljačima i svojim kupcima nastavak je kontinuirane Konzumove suradnje s Hrvatskim Caritasom, Hrvatskim Crvenim križem i lokalnim udrugama diljem Hrvatske u okviru koje im tijekom cijele godine pomažemo u radu. Drago nam je da i ovom akcijom možemo podržati djelovanje pučkih kuhinja koje brinu o tome da pojedinci i čitave obitelji, čiju su egzistenciju nesretne okolnosti i životne situacije dovele u pitanje, tijekom ovih božićnih blagdana, ali i čitave godine, imaju priliku pojesti topli obrok“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

U Hrvatskoj pod okriljem Caritasa i Hrvatskog Crvenog križa djeluje 28 pučkih kuhinja u 22 grada diljem zemlje u kojima se svakodnevno podijeli više od 4.600 obroka. Korisnici su socijalno ugrožene osobe svih dobnih skupina – samci, obitelji i beskućnici, a od prikupljenog iznosa u ovoj humanitarnoj akciji osigurat će im se dodatni obroci.

 
Mato Zadro novi predsjednik Uprave LURA Grupe PDF Print E-mail
Thursday, 23 November 2017 13:28

mato-zadro-luraNovim predsjednikom Uprave LURA Grupe imenovan je Mato Zadro koji se Grupi pridružio u studenome 2016. godine na poziciji člana Uprave za razvoj poslovanja, gdje se posebno fokusirao na novi razvojni ciklus kompanije Favarger S.A., jedne od članica Grupe.

Glavna djelatnost LURA Grupe je koordinacija poslovanja članica Grupe – farmaceutske kompanije PharmaS, logističke kompanije RALU Logistike, kompanije za upravljanje nekretninskim poslovanjem Lura Nekretnine, kompanije za investiranje Lura Investments S.A. u Ženevi, tvornice čokolade Favarger S.A. u Ženevi, te ostalim kompanijama u vlasništvu Luke Rajića.

Čelnu poziciju Zadro je preuzeo od Marinka Jagića koji će do odlaska iz kompanije, krajem veljače 2018. godine, nastaviti raditi na započetim projektima. Osnivač i vlasnik LURA Grupe Luka Rajić zahvalio je dosadašnjem predsjedniku Jagiću na uspješnoj suradnji u periodu od sedam i pol godina, na doprinosu u realizaciji ciljeva kompanije u operativnom i strateškom smislu, te izrazio čestitke novom predsjedniku Uprave.

„Gospodin Zadro ima bogato iskustvo koje stekao je na visokim menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj i u svijetu i brojne uspješne projekte iza sebe, a kao jedan od najboljih menadžera s međunarodnom karijerom zasigurno će doprinijeti da kompanija učini novi iskorak u poslovnoj izvrsnosti. Veselim se daljnjoj suradnji te novim zajedničkim uspjesima“, rekao je Rajić.

„Čast mi je dobiti priliku voditi LURA Grupu te zajedno sa g. Rajićem i Upravama kompanija članica dalje razvijati poslovanje u cilju poslovne uspješnosti i ostvarenja strategije. Posebno mi je drago što će gđa. Emmanuelle Marcos kao nova operativna direktorica Favargera s bogatim dugogodišnjim rukovoditeljskim iskustvom u globalnim kompanijama čokoladne industrije nastaviti daljnji razvoj Favarger S.A.“, izjavio je Zadro.

U LURA grupu g. Zadro dolazi s pozicije člana regionalne Uprave u British American Tobacco Adria, a bogato iskustvo stekao je na visokim menadžerskim pozicijama u Hrvatskoj i u svijetu. Karijeru je započeo u Dukatu, odnosno tadašnjoj LURA-i, u vrijeme dok je njezin vlasnik bio g. Rajić, a 2006. godine postao je predsjednik Uprave Dukata. Od 2007. godine radi u Lactalisu gdje je prvo bio zadužen za poslovanje u Jugoistočnoj Europi, a 2009. godine preuzeo je poziciju člana Izvršnog odbora Lactalisa zaduženog za poslovanje na novim tržištima, što je tada uključivalo Bliski istok, Afriku, Aziju i Australiju. Od 2012. do 2015. godine bio je predsjednik Uprave TDR-a i član Uprave Adris grupe zadužen za duhansku stratešku diviziju, što je uključivalo Tvornicu duhana Rovinj, Istragrafiku, Hrvatske duhane, i Inovine.

 
U Zagrebu otvoren novi SPAR supermarket, zaposleno 45 djelatnika PDF Print E-mail
Wednesday, 22 November 2017 14:38

spar-supermarket-2-zagrebZagreb je bogatiji za još jedno prodajno mjesto koje će svojom vrhunskom ponudom zadovoljiti potrebe budućih kupaca. Riječ je o novom SPAR supermarketu, u Banjavčićevoj ulici 22a u Zagrebu, kojim je Spar još proširio svoju prodajnu mrežu. Novi Spar supermarket smjestio se na atraktivnoj lokaciji na 1100 kvadratnih metara prodajne površine gdje će kupcima na usluzi biti 45 djelatnika.

„Otvaranjem nove poslovnice nastavili smo svoj investicijski ciklus u koji smo ove godine uložili više od 50 milijuna eura. U istom smjeru ćemo nastaviti i u nadolazećoj godini, jer želimo još ulagati i širiti se kako bi Spar poslovnice bile dostupne na što više mjesta i što većem broju naših kupaca“, rekao je prilikom otvorenja Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Prodajna mreža Spara u Hrvatskoj raste iz godine u godinu, a trenutačno obuhvaća 103 poslovnice s više od 4.300 zaposlenih. Otvorenju novog SPAR supermarketa prisustvovao je i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, koji je ovu prigodu iskoristio i za proslavu svog rođendana.

 
Franck d.d. jača kapitalnu strukturu uz Tommy d.o.o. kao strateškog partnera PDF Print E-mail
Wednesday, 15 November 2017 14:29

franck-i-tommyFranck d.d. postigao je dogovor o strateškom ulaganju s društvom Tommy d.o.o., koji je spreman u kontekstu financijskog restrukturiranja ojačati kapitalnu strukturu društva te se već aktivno uključio u program restrukturiranja, kao i pregovore s financijskim vjerovnicima Francka. Ovim iskorakom Franck dodatno jača dosadašnju uspješnu poslovnu suradnju koja traje više od 25 godina s trgovačkim lancem Tommy, a koji je već do sada napravio značajan iskorak s ulaganjima u prehrambenu industriju. Detalji transakcije bit će objavljeni nakon potvrde na skupštinama obje kompanije.

„Ovaj poslovni aranžman dio je intenzivnog procesa financijskog i operativnog restrukturiranja Francka koji smo pokrenuli s ciljem stabilizacije poslovanja i brze prilagodbe situaciji koju je na tržištu izazvala kriza u Agrokoru. U prvih 9 mjeseci bilježimo odlične prodajne rezultate i rast u svim našim kategorijama i ključnim tržištima, a uz strateškog partnera Tommy d.o.o. ostajemo usmjereni na unapređenje naše operativne efikasnosti i uspješno prevladavanje izazova s kojima smo se suočili kao i daljnji rast u regiji i iskorak na nova tržišta“, rekao je Ivan Artuković, član Uprave Francka.

„Već smo nekoliko godina značajan investitor kako u Dalmaciji tako i u ostalim hrvatskim regijama u kojima poslujemo. Ovo strateško partnerstvo vidimo kao daljnji iskorak i priliku za razvoj zajedničkih projekata što je u skladu s našim dosadašnjim ulaganjima u prehrambenu industriju. Vjerujem kako ćemo u suradnji s Franckom uspjeti realizirati veliki potencijal te tako doprinijeti daljnjem razvoju hrvatske prehrambene industrije i obogaćivanju ponude za naše kupce“, istaknuo je Tomislav Mamić, predsjednik Nadzornog odbora trgovačkog lanca Tommy.

Tommy je jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, najveća kompanija i najveći poslodavac u Dalmaciji i južnoj Hrvatskoj s više od 3500 zaposlenika. Kvaliteta i stabilnost poslovanja osigurali su kontinuirani rast prihoda i povećanje tržišnog udjela tako da je Tommy danas na razini 2,7 milijardi kuna godišnjeg prihoda i nalazi se u top 20 privatnih kompanija u Hrvatskoj.

Franckova potraživanja prema Agrokoru osigurana založnim pravom na Roto dinamic d.o.o.

Prema podacima koji su službeno objavljeni na internetskim stranicama Trgovačkog suda u Zagrebu, Franck ima prijavljene tražbine prema članicama koncerna Agrokor u ukupnom priznatom iznosu od oko 273,6 milijuna kuna te je pored toga Agrokor rezervirao dodatna sredstva za potencijalne buduće regresne tražbine koje bi Franck mogao imati prema članicama koncerna Agrokor. Franckove tražbine su osigurane založnim pravom na poslovnim udjelima koje društvo Jamnica d.d. drži u društvu Roto dinamic d.o.o., a što je potvrdilo i revizorsko izvješće koje je nedavno objavila izvanredna uprava Agrokora. Stoga će Franck u postupku izvanredne uprave nastaviti sudjelovati kao razlučni vjerovnik odnosno vjerovnik s pravom na odvojeno namirenje do ukupnog iznosa od 600 milijuna kuna, priopćeno je iz Francka.

 
Agrokor: U prvih 9 mjeseci - pozitivno poslovanje u svim sektorima PDF Print E-mail
Tuesday, 14 November 2017 16:19

agrokorU prvih devet ovogodišnjih mjeseci svi Agrokorovi sektori – prehrana, poljoprivreda te maloprodaja i veleprodaja – poslovali su s dobiti prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), pokazuje redovito mjesečno izvješće izvanredne uprave koncerna, u kojem se navodi da nastavak procesa restrukturiranja vodi daljnjim poboljšanjima ukupnog stanja grupe.

“Rujan je bio izazovan mjesec, jer su vremenske prilike puno ranije završile ljetnu sezonu u odnosu na 2016., što je utjecalo na prihode i maržu za nekoliko poduzeća. Rani pokazatelji upućuju da će izvješće za listopad pokazati puno bolje vijesti, budući da se očekuje povoljniji utjecaj vremenskih uvjeta”, stoji u izvješću, objavljenom u utorak na internet stranicama Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Prihod maloprodaje i veleprodaje 11,5 mlrd. kn

Sektor maloprodaje i veleprodaje, koji uključuje Konzum Hrvatska i Konzum BiH, Tisak, Velpro centar i Velpro BiH, ostvario je u tom razdoblju 11,54 milijarde kuna prihoda ili 1,22 milijarde više nego u prvih osam mjeseci. Ostvario je i pozitivnu EBITDA-u od 13 milijuna kuna. Usporedbe radi, na kraju kolovoza EBITDA je još bila negativna u iznosu od 193 milijuna kuna.

U prvom polugodištu, podsjeća izvanredna uprava, taj je sektor bio opterećen problemom likvidnosti grupe. Nakon što je osigurano novo financiranje u lipnju, sektor je pokazao kontinuirano snažno poslovanje na mjesečnoj bazi tijekom ljetnog razdoblja.

Kompanije iz poslovne grupe Prehrana (Jamnica, Roto dinamic, Sarajevski kiseljak, Ledo, Frikom, Ledo Čitluk, Zvijezda, Dijamant i PIK Vrbovec) u prvih devet ovogodišnjih mjeseci ostvarile su prihod od 6,5 milijardi kuna te EBITDA dobit od 1 milijarde kuna. Pritom je prihod uvećan za 527 milijuna kuna u odnosu na kraj kolovoza, a EBITDA za 57 milijuna kuna.

Izvanredna uprava ocjenjuje da su ostvareni solidni rezultati, pri čemu mjesečni rezultat pokazuje malo smanjenje prodaje kao posljedicu utjecaja loših vremenskih uvjeta tijekom rujna, no EBITDA nastavlja svoj pozitivni trend. Istodobno, kompanije iz sastava Poljoprivrede (Belje, PIK Vinkovci, Vupik i Agrokor Trgovina) ostvarile su 2 milijarde kuna prihoda i 227 milijuna kuna EBITDA-e. U odnosu na 8-mjesečne rezultate, prihodi su uvećani za 192 milijuna kuna, a EBITDA za 20 milijuna. Rast EBITDA-e prvenstveno se temelji na visokih prinosima poljoprivrednih kultura, optimizaciji i boljoj kontroli troškova, a ukupna likvidnost je solidna, navodi se u redovitom mjesečnom izvješću izvanredne uprave.

U redovitom mjesečnom izvješću su, uz ostalo, objavljeni i podaci o poslovanju ključnih kompanija koncerna, koje sve posluju s pozitivnom EBITDA-om izuzev Tiska.

EBITDA Konzuma 220 mil. kn, nedostaje robe na skladištu

Konzum je prvih u devet mjeseci ubilježio 6,86 milijardi kuna prihoda, dok je EBITDA bila 220 milijuna kuna. Kako se navodi u izvješću, na ukupnu EBITDA-u utjecalo je smanjenje operativnih troškova za više od 10 posto u odnosu na lani. Dodaje se da je EBITDA u rujnu bila pod materijalno bitnim utjecajem reklasifikacije najmova (prodajnih prostora) iz operativnih u financijske, koja je obavljena u rujnu u visini za otprilike 237 milijuna kuna. Između ostaloga, navodi se da su dani zaliha i dalje u opadanju u odnosu na lani, a na kraju rujna iznosili su 32 dana, budući da su ukupni volumeni smanjeni, a nedostatak robe na skladištu i dalje je iznad poželjne razine te predstavlja uteg za promet. Kako se kaže u izvješću, izazovi vezani uz nedostatak robe na skladištu uglavnom su posljedica nespremnosti osiguravajućih društava da osiguravaju isporuke roba, osobito privatnih maraka, te stoga što neki dobavljači ne pristaju isporučivati čak ni na avansno plaćanje.

EBITDA Tiska negativna 29 mil. kn

Tisak je u prvih devet mjeseci uprihodio 1,56 milijardi kuna, dok mu je EBITDA negativna u iznosu od 29 milijuna kuna. Iz Tiska navode da im se tijekom rujna prihod smanjio ponajprije uslijed prepolovljenog prihoda njihove veleprodaje, što tumače prvenstveno smanjenjem prodaje bonova za mobitele. Na pad prihoda utjecali su i niža ostvarenja u maloprodaji zbog, kako navode, zatvaranja približno 10 posto neprofitabilnih kiosaka te neuobičajeno lošeg vremena u rujnu.

EBITDA Jamnice 274 mil. kn

Tako je Jamnica u prvih devet mjeseci ostvarila prihode u iznosu od 1,08 milijardi kuna i EBITDA-u od 274 milijuna kuna, pokazuju procijenjeni podaci. Iz Jamnice navode i da su u rujnu ostvareni niži prihodi u odnosu na rujan lani zbog loših vremenskih uvjeta, no da je unatoč nižim prihodima EBITDA očuvana uslijed smanjenja budžeta za marketing, nižih troškova proizvodnje te knjiženih rezerviranja u 2016. vezanih uz restrukturiranje provedeno u toj godini.

EBITDA Leda 209 mil. kn

Prihodi Leda za prvih devet mjeseci iznose 896 milijuna kuna, a EBITDA 209 milijuna kuna. U komentaru tekućeg poslovanja iz te tvrtke su izvijestili o padu prodaje sladoleda za 28 posto u rujnu uslijed lošeg vremena u odnosu na rujan lani, ali i o istodobnom povećanju u segmentu zamrznute hrane, za 19 posto.

EBITDA Zvijezde 45 mil. kn

Zvijezda je u devet mjeseci ove godine imala prihode od 490 milijuna kuna i EBITDA-u od 45 milijuna kuna. Iz tvrtke navode da je financijska stabilizacija kompanija imala pozitivan učinak na kontinuitet proizvodnje i osiguravanje stabilnosti isporuka. Tako je u rujnu Zvijezda ostvarila rast proizvodnje gotovih roba, a ističu i da su zadržali snažan fokus na izvozu.

EBITDA PIK Vrbovca 92 mil. kn

PIK Vrbovec ostvario je u tom razdoblju 1,35 milijardi kuna prihoda i 92 milijuna kuna EBITDA-e. U komentaru se kaže da su prihodi u rujnu niži u odnosu na 2016., što je rezultat planirane akcije koja uključuje smanjenju prodaju trgovačke robe i veći fokus na proizvodnju vlastitih proizvoda, koji ostvaruju veću profitabilnost.

EBITDA Belja 146 mil. kn

Prihod Belja iz prvih devet mjeseci iznosi 932 milijuna kuna, a EBITDA 146 milijuna kuna. U komentaru Belja ističe se da se u rujnu bilježi povećanje prihoda od prodaje, uglavnom temeljeno na visokim prinosima poljoprivrednih kultura te kontinuiranom rastu proizvodnje i prodaje stočne hrane. Visoki prinosi, dodaje se, imali su i najveći pozitivan utjecaj na EBITDA u kombinaciji s uštedom troškova i niskim troškovima materijala.

EBITDA Vupika 49 mil. kn

Vukovarski Vupik je, pak, u prvih devet mjeseci ostvario 229 milijuna kuna prihoda te EBITDA-u od 49 milijuna kuna. Približne prihode kao i Vupik ostvario je i PIK Vinkovci, 238 milijuna kuna, uz EBITDA-u od 16 milijuna kuna. Izvješće se odnosi na gospodarsko i financijsko stanje te provedbu mjera izvanredne uprave u razdoblju od 11. lipnja do 10. studenoga ove godine, a u svim obavijestima o poslovnim rezultatima ističe se da je riječ o procjenama.

 
Franck uspješno odradio kampanju prerade cikorije PDF Print E-mail
Thursday, 09 November 2017 11:05

cikorijadivka 250 gFranck je uspješno odradio kampanju prerade cikorije, u suradnji sa svojim dugogodišnjim kooperatnom Marijom Puškarićem iz Kanište Ive pokraj Garešnice, koji jedini uzgaja ovu kulturu u Hrvatskoj.

Kampanja je zapažena po iznadprosječnoj kvaliteti gdje je zasijano 25 ha, a realizirano približno 740 tona sirovine cikorije.

Nakon prerade, rezanja, sušenja i mljevenja dobiveno je 174 tone suhe cikorije što je količina koja bi trebala biti dostatna za naredne dvije godine za potrebe regionalnog tržišta, primarno Hrvatske i Slovenije s Franckovim proizvodima Bianka, Divka i Kneipp.  

 
Održan EDITEL Adria 4. poslovni doručak PDF Print E-mail
Thursday, 09 November 2017 14:55

editel-4-dorucakTvrtka EDITEL Adria održala je 26. listopada četvrti po redu poslovni doručak na kojem je otvorena rasprava o elektroničkom arhiviranju kao nužnom preduvjetu razmjene elektroničkih računa bez papira. Riječ je zapravo o vrućoj temi na tržištu otkako se pojavila potreba za razmjenom elektroničkih računa bez papira.

U prvom dijelu, EDITEL Adria predstavio je osnove za elektroničko arhiviranje kao i nužne zakonske preduvjete koji trebaju biti zadovoljeni da bi cjelokupni proces bio u skladu sa zakonom. Naglasak prezentacije bio je na predstavljanju EDITEL-ovog rješenja eArchive / TrustIT koji udovoljava navedenim uvjetima. Osim toga, predstavljene su dvije opcije TrustIT sustava - kao Cloud rješenje te kao lokalna instalacija rješenja kod korisnika.

Osim same prezentacije, EDITEL Adria demonstrirao je rješenja eArchive / TrustIT kako bi prikazali barem dio od svih funkcionalnosti i mogućnosti koje sustav nudi, npr. način pretraživanja računa, izvoza podataka za potrebe revizije ili kontrole porezne uprave, sigurnosne lance, različita prava po korisniku itd.

"Naglasili smo da je EDITEL eArchive / TrustIT rješenje primjer dobre prakse u više zemalja te da se mnoge poznate tvtke i i korporacije odlučuju za njegovo korištenje. U drugom dijelu poslovnog doručka, otvorili smo raspravu gdje su sudionici međusobno raspravljali, postavljali pitanja te komentirali situaciju na tržištu. Vjerujemo da su svi prisutni zadovoljni kako prikazanim rješenjem, ali i svim informacijama koje su prikupljene tijekom diskusije", priopćeno je iz tvrtke EDITEL Adria.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 260