• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Od 2020. nove oznake na deterdžentima i sredstvima za čišćenje PDF Print E-mail
Monday, 18 March 2019 14:39

deterdzenti-nove-oznake-2019Zbog čestih upita članica Udruženje kemijske industrije i Zajednica za deterdžente i kozmetiku Hrvatske gospodarske komore u suradnji s nadležnim tijelima organizirali su seminar "Provedba Priloga VIII. CLP Uredbe - UFI broj i PCN portal“.

„Problematika su novi podaci koje će proizvođači, uvoznici i daljnji korisnici opasnih smjesa morati dostavljati nadležnim nacionalnim i europskim tijelima. U prvom redu se to odnosi na UFI broj (jedinstveni identifikator formule), 16-znamenkasti kod koji će se stavljati na etiketu proizvoda koji su definirani kao opasne smjese. Morat će ga stavljati proizvođači, uvoznici i daljnji korisnici, generirat će ga sa svojim poreznim brojem, a na njega će se vezati informacije o sastavu i opasnosti koje te kemikalije nose. Otisnut na etiketi ne znači ništa ako nema poveznicu na tzv. notifikaciju centru za trovanje (PCN). Njome tvrtka javlja sve bitne informacije o opasnim smjesama nacionalnim centrima. Tako se stvara baza podatka koja štiti zdravlje potrošača jer centri mogu pomoću UFI koda znati čime se netko otrovao i kako ga brzo liječiti, što je u takvim slučajevima ključno“, pojasnila je Renata Florjanić iz Sektora za industriju HGK, dodavši da je cilj seminara podijeliti informacije o obvezama tvrtki kako bi se svi na vrijeme mogli pripremiti za novu regulativu.

Poduzeća će biti obavezna dostaviti UFI i ostale informacije o proizvodu u novom, usklađenom formatu do 1. siječnja 2020. za smjese namijenjene za uporabu u širokoj potrošnji, poput deterdženata i sredstava za čišćenje. Informacije o smjesama namijenjenima za profesionalnu uporabu morat će biti dostavljene do 1. siječnja 2021., a one o smjesama za industrijsku uporabu do 1. siječnja 2024. Za smjese koje su već na tržištu usklađenost se mora postići do kraja prijelaznog razdoblja, što znači da će do 1. siječnja 2025. svi relevantni proizvodi na tržištu morati imati UFI na naljepnici. U praksi to znači da stvaranje UFI-ja i tiskanje odgovarajućih naljepnica za proizvode tvrtke moraju pažljivo planirati u rasporedu poslovanja kako bi ne bi prekoračile spomenute rokove.

Ivana Vrhovac Filipović iz Uprave za sanitarnu inspekciju u Ministarstvu zdravstva je kazala kako će, osim UFI-ja, tvrtke centrima za kontrolu otrovanja, a kod nas je to Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ), morati dostavljati i druge informacije o smjesi i povezanim proizvodima, kao što su sastav, trgovački naziv, boja, ambalaža, kategorija proizvoda i toksikološke informacije.

„Ovo nije potpuna novost, i do sad je uredba propisivala dostavu određenih podataka Službi za toksikologiju HZJZ-a, a sada se Člankom 45 definira tko je obveznik, za koje smjese i zašto se podaci koriste. Novi elementi koje propisuje prilog VIII. harmoniziraju format dostave podataka, set podataka, UFI broj te EuPSC usklađeni sustav kategorizacije proizvoda“, izjavila je Vrhovac Filipović, dodavši kako se nove obaveze ne odnose na smjese razvrstane samo s obzirom na opasnost za okoliš te plinove pod tlakom i eksplozive. Uredba se također ne primjenjuje na lijekove, kozmetičke proizvode, radioaktivne smjese i još neke posebne kategorije proizvoda.

Daniele Ape iz Odjela za dostavu i obradu podataka Europske agencija za kemikalije (ECHA) predstavio je proces dostave informacija prema Centralnoj bazi na EU razini i PCN portal koji će zaprimati dosjee tvrtki.

„Harmonizirana procedura će uključivati poseban format, detalje o tvrtki, smjesi i samom proizvodu, kao i UFI broj. Što se smjese tiče, traže se podaci o toksinima, pH vrijednosti, boji, agregatnom stanju i njen puni kemijski sastav. Industrije poput naftne i građevinske te proizvođače parfema, boja, sapuna i deterdženata brine nova regulativa pa su se žalili na promjene. Stoga se provodi studija koja će do kraja ove godine dati odgovore treba li produžiti rokove za prilagodbu“, poručio je Ape, uz napomenu kako se regulativa još uvijek mijenja jer postoje određene nejasnoće, ali da sve potrebne podatke, formulare te vodič za prijavu dosjea tvrtke mogu pronaći na internetskim stranicama ECHA-e i PCN portalu.

Irena Zorica Ježić Vidović voditeljica Službe za toksikologiju u HZJZ-u govorila je o ulozi tijela imenovanog sukladno čl. 45 CLP Uredbe te provedbi novih pravila na nacionalnoj razini. „Informacije koje nam tvrtke dostave će biti strogo čuvane. Koristit će se za analize te unapređenje preventivnih i kurativnih mjera, a treba ih dostaviti prije stavljanja smjese na tržište. Notifikacije koje dobijemo ćemo provjeravati zbog eventualnih nejasnoća i netočnosti, a mogu se podnositi na hrvatskom ili engleskom jeziku. Ključni dionici bi trebali sjesti i dogovoriti sve što je potrebno da budemo spremni za prihvat notifikacija do listopada ove godine jer u međuvremenu moramo dobiti pristup ECHA-inom IT sustavu“, zaključila je Ježić Vidović.

 
Mame odabrale najbolje na hrvatskom tržištu PDF Print E-mail
Monday, 18 March 2019 14:09

odabrale-mame-2019-1U zagrebačkom klubu “Ritam grada“ na Trgu bana Josipa Jelačića u petak, 15. ožujka dodijeljene su nagrade “Odabrale mame 2019“ proizvođačima i pružateljima usluga na hrvatskom tržištu.

“S velikim zadovoljstvom mogu reći da je projekt 'Odabrale mame' jako dobro prihvaćen na hrvatskom tržištu i da potrošači oznaku prepoznaju kao snažnu preporuku za kupnju ili korištenje usluge. U moru proizvoda i usluga na tržištu mame izdvajaju one koji su, prema njihovom sudu, najbolji u njihovim kategorijama a na taj način povećava se i transparentnost ponude kao i kvaliteta, od čega će korist imati i sami potrošači“, izjavila je direktorica projekta Ksenija Klemenčić.

Glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka 'Odabrale mame' potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji.

“Osjećam se glavnom i odgovornom za ono što će mojoj obitelji biti servirano i postavljeno na kuhinjski stol zbog čega se pri kupnji ponajviše oslanjam na preporuke drugih majki. Upravo iz tog razloga s veseljem sam pristala biti dio ovog projekta jer iza njega stoje ozbiljna istraživanja provedena na majkama različitih dobi i društvenih profila, zbog čega ovaj projekt ima svoju težinu i značenje. Nedavno sam postala mama po treći put te sve kreće iznova, od kupovine osnovnih sitnica, pa s napredovanjem bebe, novi su proizvodi na tržištu te sve učim po treći put od početka. Uvijek sa zanimanjem pogledam što mame preporučuju i često otkrijem neke nove proizvode koji nisu toliko razvikani. Iako za neke od njih nisam niti znala, pokazali su se odlični“, izjavila je glumica Marijana Mikulić, brend ambasadorica projekta koja je vodila dodjelu nagrada.

odabrale-mame-2019-2Nagradu i oznaku “Odabrale mame 2019“ za najbolje proizvode ili usluge dobili su sljedeći brendovi: Müller je ocijenjen najboljim drogerijskim lancem dok je za najbolju trgovinu namještajem proglašena Prima namještaj, mame su Coccolino odabrale za najbolji omekšivač rublja, Dove je najbolji gel za tuširanje, a u kategoriji sredstava za čišćenje sanitarija nagradu je dobio Domestos. Najbolji grči tip jogurta je Tonka , a isti proizvođač ima i najbolji Kefir. U kategoriji flips nagradu je dobio Kanaan flips, dok je najbolji mliječni namaz ABC sir. U kategoriji sušenih mesa proizvedenih po tradicionalnim recepturama, najboljima su ocijenjeni Ravlić proizvodi. U kategoriji trajnih narezaka nagradu su osvojili Gavrilović trajni naresci , Gavrilović posebna i pariška salama proglašene su najboljima u svojoj kategoriji kao i Gavrilović hrenovke u kategoriji hrenovki. PIK šunke najbolje su u svojoj kategoriji, Clarum ima najbolje listove za pite i savijače a mame su za najbolje čajeve na tržištu odabrale Naturavita čajeve.

“Čestitamo svim ovogodišnjim pobjednicima te vjerujem da su svjesni kako je ova nagrada, koja se temelji na istraživanjima zadovoljstva majki, zapravo i svojevrsna obveza da nastave i dalje svojim potrošačima pružati kvalitetu kao i do sada, kako bi ostali u njihovim srcima“, izjavio je Tihomir Kovač, direktor tvrtke Selektiva d.o.o.

Istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama “Odabrale mame“ u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame pokrenuto je u Hrvatskoj u 2017. godini, a oznaka “Odabrale mame'“ pokazala se kao izvrstan kompas jer olakšava kupnju i štedi vrijeme, a ujedno je oznaka izvrsnosti i potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

odabrale-mame-2019-3

 
Gebrüder Weiss povećao promet PDF Print E-mail
Friday, 15 March 2019 16:31

gebrueder-weiss-1503-2Gebrüder Weiss je u povoljnim gospodarskim uvjetima u protekloj poslovnoj godini ostvario privremeni neto promet od 1,67 milijardi eura. To odgovara povećanju od 8,3 posto u odnosu na prethodnu godinu (1,55 milijardi eura). „Vrlo smo zadovoljni s razvojem poslovanja. Godina je bila dobra. Mogli smo održati kvalitetu usluge unatoč visokom stupnju iskorištenosti kapaciteta u svim sustavima. Obećanja našim klijentima imaju najviši stupanj prioriteta“, kaže Wolfram Senger-Weiss, predsjednik Uprave Gebrüder Weiss. Gebrüder Weiss se osim u digitalizaciju i dalje pouzdaje u investicije u fizičku infrastrukturu. 2018. je ponovno uloženo oko 50 milijuna eura. Pritom se vlastita kvota kapitala održava na stabilnoj razini od 58 posto, što u velikoj mjeri jamči neovisnost od kreditnih institucija.

U 2018. godini se dogodila smjena generacija na razinama menadžmenta u tvrtki Gebrüder Weiss – od vođenja poslovanja, regija pa sve do vođenja poslovnica. Zahvaljujući sustavnom razvoju rukovodećih kadrova sve smo nove pozicije popunili interno. „To je lijep znak snage organizacije i kulture. Na taj način postižemo kontinuitet, ali smo s tim timom odlično pripremljeni za izazove digitalne budućnosti“, smatra Wolfram Senger-Weiss.

Cestovni promet: Izvrsno svladavanje izazova

Sektor cestovnog prometa ponovno se 2018. godine dokazao kao ključan faktor U vrlo konkurentskom okruženju ostvario je porast od 7,5 posto. Dok je trajno pozitivan gospodarski ciklus i dalje poticao potražnju, morali smo svladati izazove povezane s time kao što su nedostatak vozača, nedostatak utovarnih kapaciteta i snažne oscilacije u otpremljenim količinama. „To smo uspješno obavili uz naše znanje i iskustvo, svijest o kvaliteti i cijeni kao i natprosječno angažirane zaposlenike“, rezimira Wolfram Senger-Weiss. Instrumenti digitalizacije pomažu u boljem planiranju, u optimizaciji procesa i pružaju nove mogućnosti komunikacije.

gebrueder-weiss-1503-1Daljnji razvoj poslovnica u prekomorskim zemljama i Njemačkoj

U području zračnog i pomorskog prometa Gebrüder Weiss bilježi povećanje prometa od 12 posto. Godinu dana nakon preustroja mreže diljem svijeta poduzeće je 2018. nastavilo ulagati u razvoj lokacija u Aziji, SAD-u i Njemačkoj kao i u razvoj transpacifičke prijevozničke rute između Sjeverne Amerike i Azije. Osim klasičnih usluga zračnog i pomorskog prijevoza Gebrüder Weiss klijentima u SAD-u i Kini sve više nudi logistička rješenja i kopneni prijevoz.

Home Delivery i dalje u usponu

Na krilima rastuće internetske trgovine bilježimo i vrlo pozitivan razvoj sektora Home Delivery (B2C) u otpremi. Krajnjim je kupcima dostavljeno gotovo 900.000 pošiljki iz područja elektroničkih uređaja, kućanstva i namještaja, a dobra trećina tog broja ostvarena je samo u Austriji. Time je ovo logističko poduzeće ponovno potvrdilo svoju vodeću poziciju na austrijskom tržištu. Osim isporuke u dvoje Gebrüder Weiss preuzima i montažu i priključivanje uređaja na licu mjesta. Međunarodne trgovine namještajem, elektronikom i građevinskim proizvodima ubrajaju se u klijente ovog logističara i u Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Hrvatskoj, Srbiji, a odnedavna i u Rumunjskoj.

Rast u sektoru B2C i stabilnu poziciju tržišnog lidera u sektoru B2B zabilježio je i DPD Austria, član istog društva kao i Gebrüder Weiss Paketdienst. Rast od četiri posto znači da su zaposlenici tvrtke DPD Austria 2018. godine po prvi put obradili više od 50 milijuna paketa, navodi se u priopćenju Gebrüder Weissa.

 
Otvoren renovirani supermarket Tommy u Splitu PDF Print E-mail
Thursday, 14 March 2019 16:51

tommy-preuredjeni-st-1Na adresi Dražanac 46 B u Splitu ponovno je otvoren renovirani supermarket Tommy. Supermarket je opremljen po suvremenim standardima kako bi potrošačima, koji godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost Tommyjeve ponude, omogućili još veću razinu doživljaja kupovine.

Pored obnovljenog prodajnog prostora, u ovom supermarketu Tommy nudi još kvalitetniju i bogatiju asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne akcije, te niz drugih pogodnosti za potrošače.

U potpuno renoviranom prostoru na ukupnoj korisnoj površini od preko 300 m2 Tommy nudi široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Osim ekspanzije prodajne mreže i otvaranja novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi njihovi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima.

tommy-preuredjeni-st-2  tommy-preuredjeni-st-3 

 
Studenac preuzima Istarske supermarkete PDF Print E-mail
Thursday, 14 March 2019 14:58

michal-senczukStudenac, jedan od vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, podnio je Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) zahtjev za preuzimanje porečke maloprodajne kompanije Istarski supermarketi (IS). Nakon odobrenja AZTN-a i ispunjavanja svih uvjeta dogovorenih između stranaka, Studenac će steći 100% dionica IS-a na temelju nedavno potpisanog ugovora između dvije tvrtke.

Ova transakcija osigurat će nove investicije i transfer znanja i iskustava kako za IS, tako i za Studenac, značajno će povećati volumen poslovanja i omogućiti stvaranje tržišnog lidera na Jadranskoj obali.

Michal Senczuk, predsjednik uprave Studenca, izjavio je: "Studenac nastavlja s unapređivanjem ponude za domaće kupce kroz preuzimanje tvrtke koja je vrlo dobro pozicionirana i sa strane kupaca visoko cijenjena u Istri. IS je uspješna organizacija s odličnim resursima i vjerujemo da će nam sinergijski efekt svima donijeti nove mogućnosti koje će doprinijeti zadovoljstvu kako naših kupaca, tako i zaposlenika."

Vedran Banovac, glavni direktor IS-a, dodao je: "Iznimno smo sretni što imamo priliku biti značajan dio procesa konsolidacije hrvatskog maloprodajnog tržišta. Za IS ova transakcija predstavlja stratešku priliku za povećanje tržišnog udjela u okviru dinamičnog rasta unutar regije. Veselimo se integraciji našeg tima sa Studencem te zajedničkom radu kojim ćemo dodatno ojačati naše poslovanje."

 
Hrvatska prva članica koja je uskladila dizajn markica za duhanske proizvode sa zahtjevima EU PDF Print E-mail
Wednesday, 13 March 2019 16:55

duhanske-markice-dizajn-1Hrvatska tvrtka AKD predstavila je novi dizajn markica za označavanje duhanskih proizvoda koji je u potpunosti usklađen s EU Direktivom 2014/40/EU koja se odnosi na usklađivanje zakona i drugih propisa država članica o proizvodnji, predstavljanju i prodaji duhanskih i srodnih proizvoda. Duhanska markica je vrsta porezne markice kojom se označavaju duhanske prerađevine, a riječ je o vrijednosnim papirima koje AKD tiska za Carinsku upravu Ministarstva financija Republike Hrvatske.

duhanske-markice-dizajn-2 
duhanske-markice-dizajn-3 
Europskom direktivom utvrđeno je da sva jedinična pakiranja duhanskih proizvoda, koja se stavljaju na tržište, nose sigurnosno obilježje zaštićeno od neovlaštenog rukovanja, sastavljeno od vidljivih i nevidljivih autentifikacijskih elemenata, radi omogućavanja provjere radi li se o originalnim duhanskim proizvodima. Direktivom je također ograničen prostor na pojedinačnom pakiranju duhanskih proizvoda na koji se može aplicirati markica te su stoga izrađene markice manjih dimenzija. Uz promjene dimenzija, AKD je predstavio novi dizajn markica i nove sigurnosne i tehničke značajke.

„Izuzetno mi je drago što je Hrvatska prva članica EU koja se u postupnosti prilagodila zahtjevima Direktive 2014/40/EU. Zadovoljstvo je još i veće jer znamo da su proizvodi AKD-a, kada je riječ o zaštićenom tisku, na najvišoj razini kvalitete i sigurnosti. Tu razinu u mogućnosti smo realizirati zahvaljujući stručnim ljudima unutar tvrtke, kao i kontinuiranom praćenju svjetskih trendova, te nam se naši partneri, poput Ministarstva financija, obraćaju s punim povjerenjem. Uspostavljanjem rješenja za sljedivosti duhanskih proizvoda uspjeli smo povezati IT sustav i zaštićeni tisak te tako omogućili visoku razinu zaštite od nelegalne trgovine duhanskim proizvodima“, istaknuo je glavni direktor AKD-a Jure Sertić.

Podsjetimo kako je AKD-u, kao nacionalnom izdavatelju identifikacijskih oznaka za sustav sljedivosti duhanskih proizvoda Republike Hrvatske dodijeljen i međunarodni identifikacijski broj tvrtke sukladno ISO/IEC 15459 standardu. Dobivanjem identifikacijskog broja tvrtke AKD je ispunio još jedan od zahtjeva Europske komisije sukladno Provedbenoj uredbi Komisije o tehničkim standardima za uspostavu i rad sustava sljedivosti duhanskih proizvoda.

AKD je trenutno i jedini izdavatelj identifikacijskih oznaka u EU sa spremnim tehničkim rješenjem za sljedivost duhanskih proizvoda. Sustavi sljedivosti u proizvodnji duhanskih proizvoda se prema zahtjevu EU Direktive trebaju uvesti u svim EU članicama do 20. svibnja 2019. godine, a AKD je svoje rješenje ponudio i drugim zemljama.

 
Sve poslovne grupe Agrokora bilježe porast prihoda i dobiti PDF Print E-mail
Tuesday, 12 March 2019 12:51

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je novo mjesečno izvješće izvanredne uprave Agrokora za razdoblje od 11. veljače do 10. ožujka 2019. godine, a koje prati razvoj gospodarske i financijske situacije te izvještava o realizaciji operativnih aktivnosti izvanredne uprave i ukupnog poslovanja Agrokora d.d. i dijela većih kompanija. U izvješće su uključeni rezultati 16 kompanija iz tri poslovna segmenta: Maloprodaja i veleprodaja, Prehrana i Poljoprivreda koje su u promatranom razdoblju ostvarile 1,5 milijardi kuna prihoda te 34,2 milijuna kuna operativne dobiti. Sve poslovne grupe bilježe porast prihoda i EBITDA.

Poslovna grupa Prehrana ostvarila je rast prihoda od 1,9% u odnosu na plan na 443 milijuna kuna, odnosno povećanje EBITDA od 19,8% na 14,7 milijuna kuna. Pritom posebno treba istaknuti poslovne rezultate Zvijezde d.d. koja je ostvarila 48 milijuna kuna prihoda što je za 3 milijuna kuna veći prihod od plana, a istodobno joj je EBITDA gotovo tri puta veća od plana. Poslovna grupa Maloprodaja i veleprodaja zabilježila je 0,6% veći prihod od plana, koji tako u siječnju 2019. godine iznosi 905 milijuna kuna. U sklopu ove Poslovne grupe potrebno je dodatno naglasiti poslovne rezultate Konzuma d.d. koji je ostvario 2% veći prihod i EBITDU koja je za 24 milijuna kuna bolja od plana. U Poslovnoj grupi Poljoprivreda prihod je veći od plana za 34% i iznosi 192 milijuna kuna zbog većih prihoda u segmentu prodaje žitarica i uljarica. Istodobno je EBITDA veća od plana za 61,1% zbog rasta cijena žitarica i uljarica te sinergijskih ušteda koje su ostvarene na troškovima sirovina i materijala.

Na sjednici održanoj 28. veljače 2019. godine Privremeno vjerovničko vijeće Agrokora, suglasno s izvanrednim povjerenikom Agrokora, odlučilo je predložiti Trgovačkom sudu u Zagrebu da odredi da Datum javne objave provedbe nagodbe vjerovnika bude 1. ožujka 2019. godine, da odredi da će Datum početka provedbe nagodbe nastupiti 1. travnja 2019. godine te da na Datum javne objave putem mrežne stranice e-oglasna ploča sudova, odobri javnu objavu Datuma početka provedbe.

Sukladno zaključku Trgovačkog suda u Zagrebu od 1. ožujka 2019. (posl. br. St-1138/17) i čl. 17.1 Nagodbe, Izvanredni povjerenik dužnika Agrokor d.d. proglašava 1. travnja 2019. kao Datum počeka provedbe Nagodbe na koji će se provesti mjere restrukturiranja i provedbene radnje predviđene Nagodbom. Po gore navedenom odobrenju Trgovačkog suda u Zagrebu, na dan 1. travnja 2019. godine moći će biti obavljen prijenos gospodarske cjeline pod izvanrednom upravom Agrokora na Fortenova grupu, čime će nova kompanija započeti s radom.

Implementacija nagodbe će se odvijati na način da od ukupno 159 kompanija koje djeluju u sastavu Agrokor grupe, u Republici Hrvatskoj kroz implementaciju nagodbe prvo prolazi 77 kompanija pod izvanrednom upravom. Od toga se 45 insolventnih kompanija zrcali i nove „plus“ kompanije počinju s radom u Novoj grupi. Istodobno, u starim, neodrživim društvima započinje proces pripajanja Agrokoru d.d.. Nakon što sva imovina i društva budu pripojena, utvrdit će se završetak postupka izvanredne uprave, a Agrokor se briše iz Sudskog registra. Udjeli 32 solventne kompanije u Hrvatskoj se prenose na Novu grupu, a po prijenosu udjela te kompanije izlaze iz postupka izvanredne uprave. Udjeli 82 kompanije koje su izvan Hrvatske i koje nisu u postupku izvanredne uprave, na Novu grupu će se prenositi kada i ostala imovina, a prijenosi će se evidentirati sukladno zakonima mjerodavnih jurisdikcija, što je ranije moguće i na troškovno najefikasniji način.

Fortenova grupa je novo ime krovne kompanije koja će zamijeniti Agrokor d.d. i koja će s operativnim radom započeti 1. travnja 2019. godine. Fortenova grupa je dioničko društvo čiju će korporativni strukturu činiti Upravni odbor i izvršni direktori. Upravni odbor broji devet članova koji će redovito održavati sjednice i baviti se strateškim pitanjima vođenja društva i drugim pitanjima za koja je predviđeno da su u njihovoj nadležnosti po zakonu i statutu društva. Kandidati koji su od strane dioničara predloženi za ne-izvršne članove Upravnog odbora su: Daniel Boehi, Miodrag Borojević, Paul Foley, Kelly Griffith, Maksim Poletaev, Julian Michael Simmonds i Sergei Volk. Još jedan ne-izvršni član Upravnog odbora će biti predstavnik radnika, kojeg će izabrati zaposlenici nove kompanije. Fabris Peruško je kandidat za izvršnog člana Upravnog odbora.

Također, Fabris Peruško je predložen za glavnog izvršnog direktora Fortenova grupe, a Irena Weber za zamjenicu glavnog izvršnog direktora i glavnu operativnu direktoricu. Još jedan izvršni direktor će biti predložen naknadno i time će ukupno troje izvršnih direktora biti zaduženo za operativno upravljanje kompanijom.

 
dm osigurao 93 tisuće kuna za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi PDF Print E-mail
Tuesday, 12 March 2019 12:06

dm-donacija-djecji-dom-1Zahvaljujući podršci kupaca koji su se priključili inicijativi „I zima toplo srce ima“, dm je osigurao donaciju vrijednu 93.646 kuna za domove i centre za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi u Vinkovcima, Splitu, Slavonskome Brodu, Puli, Osijeku, Lovranu i Karlovcu koji svakodnevno brinu za više od 400 djece.

Donaciju koju su građani podržali kupnjom odabranih proizvoda u dm-u tijekom siječnja, sedam domova i centara za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi diljem Hrvatske uložit će u opremanje prostora, nabavu uređaja i edukativnih pomagala te svakodnevnih potrepština kako bi za svoje štićenike osigurali ugodniju i poticajniju svakodnevicu.

dm-donacija-djecji-dom-2„Kao odgovoran član zajednice dm uvijek želi biti primjer drugima. Svakog siječnja putem kampanje 'I zima toplo srce ima' želimo pomoći najosjetljivijim skupinama u društvu, a ove godine nam je pripala čast da pomognemo djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Nadam se da smo ovom kampanjom doprinijeli senzibilizaciji javnosti te da smo napravili jedan mali korak ka ugodnijem boravku djece u domovima i centrima“, naglasio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

U domovima i centrima za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi djeca borave stalno ili privremeno, a tamo se za njihov odgoj, obrazovanje, školovanje, zdravlje i sve druge potrebe svakog pojedinog djeteta brinu stručni radnici. Popis domova i centara za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi za koje je dm osigurao donaciju potražite na linku.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 287