• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
140 godina Mirne d.d. Rovinj PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 16:08

mirna-rovinj-1Mirna d.d. Rovinj ove godine obilježava 140 godina poslovanja. Upravo u godini velikog jubileja dovršen je investicijski ciklus vrijedan 50 milijuna kuna u novu liniju za preradu i proizvodnju sardine, skuše i tune. Time će se od jeseni, u jednoj tvornici, objediniti proizvodnja Podravkinih ribljih brandova Eva i Mirna. To će značajno utjecati na strateški razvoj kategorije ribljih konzervi, omogućiti efikasnije upravljanje troškovima, rast profitabilnosti te bolju konkurentnost na postojećim tržištima, kao i ulazak na nova tržišta.

Povodom 140 godina duge tradicije riboprerađivačke industrije u Rovinju, jučer je u Staroj vijećnici Grada Rovinja-Rovigno održan prijem za predstavnike Podravke, vlasnice Mirne d.d. Rovinj.

mirna-rovinj-2

Gradonačelnik dr. sc. Marko Paliaga zahvalio se izaslanstvu Podravke, na čelu sa članicom Uprave Ljiljanom Šapina, na dobroj suradnji te čestitao povodom investicije u novu proizvodnu liniju Mirne vrijedne 50 milijuna kuna. Izrazio je svoje uvjerenje da će preseljenje tvornice u gospodarsku zonu Gripole-Spine pridonijeti većoj efikasnosti i uštedama u troškovima proizvodnje te time stvaranju novih razvojnih mogućnosti za samu Podravku.

„Svoj razvoj Podravka temelji na snažnim brandovima i proizvodima vrhunske kvalitete. O značaju Mirne za poslovanje Podravke govori i činjenica da su nam investicije u Istri, pa tako i u Mirni, ove godine bile prioriteti. Željeli smo objediniti proizvodnju ribljih brandova na jednom mjestu, a ova će investicija u novu liniju za preradu osigurati budućnost, ali i rast i razvoj proizvodnje ribljih proizvoda u Mirni.“ – izjavila je Ljiljana Šapina, članica Uprave Podravke.

Mirna d.d. Rovinj dio je povijesti Rovinja, osnovana 1877. godine, u vrijeme kada je Rovinj bio najveći i najrazvijeniji istarski grad i glavni pomorski centar, dok je ribarstvo bilo jedan od glavnih izvora egzistencije lokalnom stanovništvu. Također, Mirna je i dio povijesti svjetske industrije ribljih konzervi i jedna od prvih takve namjene u svijetu.

Mirna d.d. Rovinj danas

Tvornica danas zapošljava 150 radnika u djelatnosti proizvodnje i prerade ribe i ribljih prerađevina. Cijeli kompleks tvornice smješten je na 60 000 m2, neposredno uz more, što osigurava kvalitetan prihvat plave ribe, kao osnovne sirovine za proizvodnju. Godišnje se, za potrebe proizvodnje u Mirni, iz Jadranskog mora izlovi cca 3.500 tona plave ribe. Proizvodni program Mirne temelji se na konzerviranim proizvodima sardina, skuša, tuna, ribljih pašteta, ribljih salata i ribljih namaza. Potencijali u razvoju novih proizvodnih programa tvornice imaju dobru osnovu u dugogodišnjoj tradiciji, proizvodnji i preradi ribe te stručnosti osoblja i blizini izvora osnovne sirovine.

 
Otvoren Tommy maximarket u Vrgorcu PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 15:47

tommy-vrgoracKao vodeći dalmatinski trgovački lanac, Tommy je najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Splitsko-dalmatinskoj županiji. U četvrtak, 21.09.2017., otvoren je Tommy maximarket u Vrgorcu, koji će biti prvo Tommyjevo prodajno mjesto u tom gradu.

Maximarket Tommy Vrgorac (Ulica Borislava Vujčića 14) izgrađen je i opremljen po suvremenim standardima, i kao takav će predstavljati osvježenje u trgovačkoj ponudi grada Vrgorca. Pored standardno širokog asortimana kvalitetnih proizvoda u ponudi se ističu mesnica i odjel pekarskih i slastičarskih proizvoda.

Površina korisnog prostora iznosi preko 600 metara četvornih, a u planu je zapošljavanje novih 20-ak radnika kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude. Kao društveno odgovorna kompanija koja je i partner lokalne zajednice, prigodom otvorenja Tommy je donirao sredstva Udruzi Osmijeh (udruga roditelja djece s posebnim potrebama).

Vrgorački maximarket je 193. prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj.

 
GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 10:25

gefco-1GEFCO, globalni igrač u industrijskoj logistici i europski lider u automobilskoj logistici, najavio je udruživanje svojih organizacijskih struktura na slovenskom i hrvatskom tržištu te daljnje usmjeravanje na regiju Adriatik. Cilj je tih organizacijskih promjena dodatno poduprijeti pozitivne rezultate, ostvarene u dosadašnjoj suradnji obaju tržišta, kao i naglasiti sposobnost poduzeća da stvori dodanu vrijednost te svojim korisnicima pruži učinkovita logistička rješenja u svakoj fazi opskrbnog lanca.

„Kombinacija iskustva s dvaju tržišta unaprijedit će naše poslovanje i pružiti nam nove prilike za rast u regiji“, objasnila je Olga Danyliuk, glavna direktorica GEFCO-ovih podružnica u Hrvatskoj i Sloveniji.

gefco-2

Sinergija stvorena novom organizacijskom strukturom povećat će sposobnosti i znanje kompanije u pružanju globalnih, prilagodljivih i inovativnih logističkih rješenja stvorenih da zadovolje potrebe suvremenih poslovnih sustava.

Uz to će dodatna pokrivenost i združeno iskustvo otvoriti nova vrata za razvoj, ponuditi različita transportna rješenja kako bi se osigurao kontinuitet u proizvodnom lancu te omogućiti povećanje konkurentnosti u regiji. „Cilj nam je nastaviti s pozitivnim trendovima te istaknuti našu sposobnost stvaranja dodane vrijednosti i pružanja učinkovitih logističkih rješenja korisnicima u svakoj fazi opskrbnog lanca, a sve kako bismo GEFCO pozicionirali kao najsnažnijeg igrača u regiji Adriatik“, dodala je Danyliuk.

Olga Danyliuk ostaje na čelu poduzeća u regiji Adriatik i nakon reorganizacije. Sjedište nove kompanije bit će i dalje u Kopru u Sloveniji, s predstavništvima u Zagrebu i Ljubljani.

Trendovi su u logistici pozitivni

U Hrvatskoj i Sloveniji GEFCO trenutno zapošljava 26 djelatnika i pozitivno gleda na razvoj tržišta u ovom dijelu Europe te u skladu s tim u 2017. i 2018. godini očekuje daljnje unapređenje svog poslovanja u regiji Adriatik. Istovremeno nedavno objavljeni poslovni rezultati Grupe GEFCO potvrđuju optimistične trendove na svjetskim tržištima.

U prvoj polovici 2017. Grupa GEFCO ostvarila je prihod od 2,262 milijarde eura, što je povećanje za 1,9 posto u odnosu na isto razdoblje u 2016. godini. Taj su rast uglavnom uzrokovali oporavak na europskom automobilskom tržištu, jačanje europskog gospodarstva i kontinuirana usmjerenost na širenje mreže korisnika diljem svijeta, što je pozitivno utjecalo i na tržišta Hrvatske i Slovenije.

gefco-3EBITDA Grupe GEFCO u prvih šest mjeseci ove godine iznosi 114,8 milijuna eura, odnosno 25,8 posto više nego u prvoj polovici 2016. godine.

O Grupi GEFCO

GEFCO nudi stvaranje i primjenu logističkih planova proizvodnim poduzećima, dajući im dodanu vrijednost koja jača njihovu konkurentnost. Usluge koje pruža svojim korisnicima temelje se na iskustvu stečenom tijekom 65 godina, osobito u automobilskoj industriji koja se ubraja među najsloženije i najzahtjevnije. GEFCO je prisutan u 150 zemalja i jedna je od deset najvećih logističkih grupacija u Europi. U 2016. godini ostvario je prihod od 4,2 milijarde eura, a zapošljava 12.000 radnika. Posluje na pet kontinenata kroz više od 300 poslovnih lokacija diljem svijeta.

 
B2B RUN seli se u regiju PDF Print E-mail
Thursday, 21 September 2017 15:43

b2b-run-2017

Prvo i najveće poslovno događanje koje je uspješno spojilo business i trčanje te postalo omiljena platforma za networking, seli se u regiju. B2B RUN će tako nakon tri godine održavanja u Hrvatskoj, po prvi puta okupiti poslovnu zajednicu i u glavnom gradu Bosne i Hercegovine – Sarajevu i to u četvrtak, 5. listopada.

Ovogodišnje izdanje događanja MAGENTA 1 B2B RUN u Hrvatskoj je ostvarilo izniman uspjeh. Fantastične brojke to samo potvrđuju. Ove je godine u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu sudjelovalo više od 6500 poslovnjaka. Svojih 5 kilometara istrčali su zaposlenici iz više od 400 kompanija iz privatnog i javnog sektora, a u organizaciji je sudjelovalo više od 200 osoba. Samo za usporedbu, prve je godine sudjelovalo 1000 poslovnjaka, druge 4000, dok je ova godina oborila sve rekorde.

Ovogodišnji rezultati potvrdili su činjenicu kako je MAGENTA 1 B2B RUN upravo ono što poduzećima i zaposlenicima treba, a iduće godine očekuje se još više sudionika.

“U Hrvatskoj smo i ove godine ostvarili sjajne rezultate. Jako smo ponosni na sve sudionike, ali i na organizaciju i sve naše partnere bez kojih ne bismo ostvarili ovakav rezultat. Ostvarene brojke su nam motivacija, ali i velika odgovornost za sljedeću sezonu. Želimo uvijek nuditi nešto novo i drugačije, a jedna od novosti svakako je i organizacija B2B RUN-a u Sarajevu. To je prvo poslovno događanje ovakvog tipa u Bosni i Hercegovini i jako nas raduje činjenica da se dosad odazvalo više od 80 kompanija. Iskorak u regiju nametnuo se kao logičan korak u razvoju našeg projekta“, izjavila je Dijana Vetturelli, incijatorica B2B RUN događanja.

B2B RUN u Sarajevu će se održati u četvrtak, 5. listopada, na Vilsonovom šetalištu s početkom u 17 sati i 30 minuta. Nakon istrčanih 5 kilometara, svi sudionici i navijači moći će uživati u druženju uz bogatu ponudu vrhunske hrane i osvježavajućih pića. Prijave za utrku u Sarajevu zatvaraju se u ponedjeljak, 25. rujna, a sve informacije možete pronaći na Facebook stranici i na web stranici www.b2brun.ba.

 
Predstavljena Studija o socioekonomskom utjecaju Coca-Cole PDF Print E-mail
Monday, 11 September 2017 15:11

coca-cola1Uoči obilježavanja 50. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj Coca-Cola je predstavila Studiju o socioekonomskom utjecaju Coca-Cole u Republici Hrvatskoj u 2016. godini. Zagrebačku punionicu u kojoj je 1968. proizvedena i prva hrvatska bočica Coca-Cole tim je povodom posjetila potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva Martina Dalić.

Studija izrađena prema međunarodno priznatoj metodologiji obuhvatila je uz izravan utjecaj i doprinos Coca-Cole HBC Hrvatska i Coca-Cole Adria i neizravan doprinos koji se ostvaruje suradnjom s partnerima, tj. poslovanjem s 1100 dobavljača i 32 800 kupaca.

Gotovo 80 % ukupne Coca-Coline ponude bezalkoholnih pića na hrvatskome tržištu proizvodi se u Hrvatskoj te je godišnja proizvodnja u 2016. iznosila 142 milijuna litara bezalkoholnih pića. S 463 zaposlenika Coca-Cola je 2016. zapošljavala 24 % radne snage u hrvatskoj industriji bezalkoholnih pića, a njezin je udio u industrijskome doprinosu BDP-u iznosio 37 %.

„Ukupna je vrijednost izravnoga i neizravnoga doprinosa Coca-Cole u obliku plaća, poreza i dobiti u 2016. godini iznosila 1,8 milijardi kuna, što je 0,5 % ukupnoga iznosa BDP-a. Coca-Cola izravno stvara 219 milijuna kuna dodane vrijednosti, a svakom kunom dodane vrijednosti koju izravno stvaramo podržavamo stvaranje još 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskome gospodarstvu. Osim toga, svako radno mjesto u Coca-Coli osigurava još 18 radnih mjesta unutar našeg lanca vrijednosti“, naglasila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju ustvrdivši kako i podaci iz Studije potvrđuju da je Coca-Cola važan dio hrvatskoga gospodarstva.

Od ukupnoga doprinosa Coca-Cole BDP-u na porezne prihode otpada 1,173 milijardi kuna, odnosno 65 %. Stoga je Coca-Cola svojim izravnim i neizravnim doprinosom osigurala 1 % ukupnoga iznosa poreznih doprinosa uplaćenih u Hrvatskoj u 2016. godini.

coca-cola2„Coca-Cola je istodobno dio velikoga međunarodnog sustava i hrvatska tvrtka koja je duboko povezana sa zajednicom u kojoj posluje već gotovo pola stoljeća. Svjesni širine našega utjecaja kao svjetskoga predvodnika u industriji bezalkoholnih pića te odgovornosti koju to mjesto nosi u poslovanju primjenjujemo najviše profesionalne i etičke standarde te načela društveno odgovornoga i održivoga poslovanja. Sa svim svojim dionicima razvijamo partnerske i obostrano korisne odnose, ulažemo neprestane napore u brigu o okolišu i doprinosimo poboljšanju života naših sugrađana različitim projektima u zajednici. U prošlih pet godina u Hrvatskoj smo u projekte u zajednici uložili 9 milijuna kuna. Potrošnju vode smanjili smo za 16 %, a proizvodnju otpada za 39 %“, istaknuo je Stojan Ivanov, direktor franšize Coca-Cole za Bugarsku, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Nakon predstavljanja rezultata Studije održana je panel-rasprava na temu „Doprinos poduzeća društvu i važnost implementacije društveno odgovornog poslovanja” u kojoj su sudjelovali osječki gradonačelnik Ivan Vrkić, glavni direktor Hrvatske udruge poslodavaca Davor Majetić, predsjednik uprave tvrtke Vetropack Straža Tihomir Premužak te direktor tvrtke Magma Josip Repalust.

 
SPAR Hrvatska: „Jedna kvaliteta za cijelu Europu“ PDF Print E-mail
Friday, 08 September 2017 10:10

spar trgovinaPozdravljamo nastojanja zastupnice u Europskom parlamentu Biljane Borzan oko uvođenja jedinstvene kvalitete proizvoda za sve europske zemlje. Njezinu borbu za jedinstveno tržište podržavamo jer to nije samo inzistiranje na pravima kupaca, već i na pravima hrvatskih trgovaca, priopćili su iz trgovačkog lanca Spar Hrvatska.

„SPAR, kao i ostali trgovci u Hrvatskoj, ne mogu jamčiti da je kvaliteta proizvoda poznatih brendova koji se prodaju u Hrvatskoj, jednaka kvaliteti u svim ostalim europskim zemljama. Naime, svaki pokušaj nabavljanja proizvoda direktno od proizvođača osujećen je od multinacionalnih kompanija koje dozvoljavaju kupovinu samo preko distributera i to samo one kvalitete koju oni žele prodavati hrvatskom tržištu. Međutim, proizvodi SPAR robnih marki nastaju izravnom suradnjom s proizvođačima, na primjer u Njemačkoj, Austriji i Italiji, i rade proizvode identične kvalitete za hrvatsko tržište“, istaknuo je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Anton Fenzl.

Za sve njemačke, talijanske i austrijske proizvode koje SPAR Hrvatska prodaje pod svojim robnim markama, SPAR u potpunosti garantira jednaku kvalitetu za hrvatsko tržište. Hrvatski potrošači tako mogu biti sigurni da kupovinom austrijskih, njemačkih i talijanskih proizvoda marke SPAR marka kvalitete, Despar i S-Budget konzumiraju proizvode identične kvalitete kao kupci istih proizvoda u Austriji ili Italiji.

Kako bi potaknuli kupce da se uvjere u jednaku kvalitetu SPAR robnih marki, SPAR će krenuti s posebnom akcijom u kojoj će uz niže cijene omogućiti kupcima da se uvjere u jednaku kvalitetu za cijelu Europu.

 
Marin Štenglin novi je član Uprave Peveca zadužen za privatne robne marke i ljudske potencijale PDF Print E-mail
Thursday, 07 September 2017 12:03

marin stenglin web novoMarin Štenglin u Pevec je stigao s pozicije zamjenika predsjednika Uprave austrijske tvrtke Zumtobel Group gdje je bio zadužen za tržišta Beneluxa i CEE. U toj je tvrtki na različitim menadžerskim pozcijama proveo pet godina.

Najprije je bio direktor odjela ključnih kupaca za zemlje CEE, potom preuzima vođenje prodaje CEE i SEE, a u posljednje vrijeme bio je zamjenik predsjednika Uprave.

Štenglin je karijeru započeo 1999. godine u u varaždinskoj Degi gdje je napredovao do funkcije člana Uprave. Potom 2009. godine odlazi u tvrtku Thorn Lighting gdje je isprava zadužen za cijelu Adriatic regiju, a zatim preuzima vođenje tržišta jugoistočne Europe.

Radno iskustvo mu je, između ostalog, većim dijelom vezano uz prodaju, strategiju, vođenje i upravljanje timovima te brizi za robne privatne marke.

Tijekom bogate menadžerske karijere pohađao je brojne edukacije iz područja menadžmenta, prodaje, komunikacija, marketinga, razvoja ljudskih potencijala itd. Školovao se na varaždinskom fakultetu Organizacije i informatike, a potom i na američkom sveučilištu Wisconsin-Platteville. Govori engleski i njemački jezik.

U Pevecu će Marin Štenglin, kao član Uprave, biti zadužen za razvoj privatnih marki i ljudske resurse.

 
Podravka će ove godine u tvornici Kalnik preraditi više od 4 tisuće tona domaće paprike za proizvodnju ajvara PDF Print E-mail
Thursday, 07 September 2017 10:09

podravka-paprika-1U Podravkinoj tvornici za preradu povrća i proizvodnju kondimenata trenutno je u punom zamahu proizvodnja ajvara, najpopularnijeg Podravkinog proizvoda iz kategorije prerađevina povrća koji iz godine u godinu povećava svoju prodaju i zastupljenost na raznim tržištima diljem svijeta. U 2017. godini za proizvodnju ajvara ugovoren je otkup više od 4 tisuće tona paprike od domaćih kooperanta, odnosno 73 posto ukupnih potreba Podravke. Već 2018. godine plan je podići udio domaće sirovine na 95 posto, a uskoro i ukupnu proizvodnju ajvara u potpunosti realizirati od domaće paprike.

Ove godine obilježava se 50 godina otkako je Kalnik pod okriljem Podravke, a danas je jedan od vodećih domaćih prerađivača povrća i proizvođača kondimenata. Tvornica Kalnik Varaždin započela je s radom 1946. godine, s tada malim pogonom za preradu povrća. 1967. godine Kalnik ulazi u sustav Podravke te tada započinje snažan razvoj i investicije u proizvodnju, nove linije, što je rezultiralo povećanjem proizvodnje i kontinuiranim uvođenjem novih proizvoda.

U tvornici Kalnik danas se prerađuje i proizvodi veći dio povrtnog asortimana: paprika, mahuna, mrkva, grah, slanutak, cikla i krastavci. Uz povrće, proizvode se i kondimenti: ajvar, razni povrtni umaci, te pinđur, relish, senf i hren. Nakon nedavne modernizacije proizvodne linije tvornica ostvaruje rast u gotovo svim prerađenim kategorijama. Dnevno se u tvornici prerađuje između 110 i 130 tona sirovina, a ove je godine planirana proizvodnja od 13.800 tona.

„Ponosni smo što Podravka za potrebe proizvodnje u Tvornici Kalnik Varaždin prije svega surađuje s domaćim OPG-ovima te malim domaćinstvima koje organizacijski pokrivaju organizatori proizvodnje. Grašak je iz vlastite proizvodnje, ciklu osim iz vlastite proizvodnje osiguravaju i proizvođači iz okolice Varaždina, a ostale sirovine nabavljaju se uglavnom iz sjeverozapadne te istočne Hrvatske. Tvornica Kalnik pravi je primjer na koji način Podravka podupire domaću poljoprivrednu proizvodnju, kao temelj za dugoročnu opstojnost hrvatske proizvodnje i izgradnju konkurentskih prednosti.“ – izjavila je Slavica Kolesar, direktorica Podravkine tvornice Kalnik u Varaždinu.

Podravka i Slavonka – Podravkine vlastite sorte paprike

S ciljem osiguranja potpune slijedivosti u proizvodnji, prije desetak godina kreirane su dvije vlastite sorte paprike namijenjene preradi u ajvar, Podravka i Slavonka. „Podravka i Slavonka su prve, i zasada još uvijek jedine hrvatske sorte povrća s međunarodnim DUS (Distinguish, Uniformity, Stability) certifikatom upisane u Zajednički katalog sorti Europske unije. Vlastito proizvedenim njihovim certificiranim sjemenom zasnovana je gotovo sva domaća proizvodnja namijenjena preradi u tvornici Kalnik u Varaždinu. Za sortu paprike Podravka, prošle smo godine dobili prestižno priznanje Hrvatskog agronomskog društva 'Zlatno sjeme' za najrašireniju domaću sortu povrća u Republici Hrvatskoj. Sorte se odlikuju visokim prinosom i dobrom prilagodljivošću lokalnim proizvodnim uvjetima pa su široko prihvaćene u proizvodnji, a kvalitetom plodova nadmašuju slične strane sorte“, izjavio je dr. Zdravko Matotan, direktor službe Razvoj poljoprivrede. Oplemenjivačko selekcijski rad na razvoju novih sorti crvene rog paprike namijenjene preradi u ajvar i dalje se nastavlja pa se uskoro očekuje registracija i novih vlastitih sorti.

podravka-paprika-2 podravka-paprika-3 podravka-paprika-4

Ulaganje u modernizaciju omogućilo snažan rast prerade i proizvodnje

Podravka je nedavno provedenu modernizaciju tvornice Kalnik u iznosu od oko 13 milijuna kuna financirala dijelom i sredstvima iz Programa ruralnog razvoja RH za prvi dio projekta „Modernizacija tvornice za preradu povrća“. Isplaćena sredstva u iznosu od oko 6,2 milijuna kuna predstavljaju oko 50 posto vrijednosti ukupne investicije. Veći dio projekta odnosio se na zamjenu stare opreme na liniji steriliziranog povrća, modernizaciju linije te povećanje standarda sigurnosti gotovog proizvoda. Nova linija osigurava porast kapaciteta prerade za 30 posto, smanjuje potrošnju energenata i vode te omogućuje vraćanje jednog dijela asortimana iz takozvanog outsourcinga u vlastitu proizvodnju i razvoj novih proizvoda. Ove godine, za ulaganje u primarnu proizvodnju i povećanje kapaciteta za proizvodnju ajvara, Podravka planira kroz EU fondove povući dodatnih 30 milijuna kuna.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 257