• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
U Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 15:46

vajda-glavak-i-mesaricNaknada troškova prijevoza, topli obrok, otpremnina za odlazak u mirovinu, jubilarne nagrade i stimulativni dio plaće samo su dio radničkih prava zajamčenih novim Kolektivnim ugovorom, potpisanim 22. svibnja u čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda. Ugovor na snagu stupa 1. lipnja i vrijedit će sljedećih godinu dana, a prava iz njega odnose se na sve zaposlenike Vajde, neovisno o tome jesu li članovi sindikata.

„U Mesnoj industriji Vajda zaposlenike smatramo svojim najvrednijim resursom i oni su važan stup stoljetne tradicije na kojoj naše poslovanje počiva. Jedna smo od rijetkih tvrtki koje sa zaposlenicima imaju Kolektivni ugovor, kojim se dodatno osnažuju prava radnika zajamčena Zakonom o radu. Poslovnu praksu kolektivnog ugovaranja prava i obveza zaposlenika primjenjujemo od samih početaka, a ulaskom Vajde u Grupaciju Pivac taj je kontinuitet nastavljen te su prava zaposlenika dodatno povećana“, istaknuo je Vladimir Mesarić, predsjednik Uprave Mesne industrije Vajda.

Zadovoljstvo potpisanim Kolektivnim ugovorom izrazili su i u Sindikatu. „Već i sama praksa kolektivnog ugovaranja znači veća prava radnika u odnosu na ona koja propisuje važeći zakon. U ovom trenutku mogu reći da sam zadovoljan, posebno uzimajući u obzir činjenicu da je u Vajdi trenutno u tijeku realizacija investicije, koja će vjerujemo, omogućiti još uspješnije poslovanje. U skladu s tim, u nekim stavkama Kolektivnog ugovora u budućnosti očekujem i dodatna poboljšanja“, poručio je Bruno Glavak, povjerenik Sindikata zaposlenih u poljoprivredi, prehrambenoj i duhanskoj industriji i vodoprivredi Hrvatske – Sindikalne podružnice Vajda.

Plaće porasle i do 71 posto

Potpisivanje Kolektivnog ugovora bilo je ujedno prilika za osvrt na rast plaća u Mesnoj industriji Vajda. Od potpisivanja prošlogodišnjeg Kolektivnog ugovora prosječna neto plaća na razini tvrtke porasla je za 10 posto, što je nastavak pozitivnih trendova započetih ulaskom u Grupaciju Pivac krajem 2015. godine. „Veseli nas što možemo reći da smo u posljednje tri godine značajno povećali ukupna izdvajanja za plaće. Od ulaska Vajde u sastav Grupacije Pivac prosječna neto plaća povećana je za čak 32 posto. Rast plaća prije svega se odnosi na proizvodne radnike, čije su plaće danas 35 posto više. Navedeni podaci jasna su poruka da želimo privući i zadržati kvalitetne i dobre radnike koje smo spremni i adekvatno plaćati“, zaključio je Mesarić.

Naglasio je da su u pojedinim segmentima proizvodnje plaće porasle i do 71 posto, što se konkretno odnosi na radnike u rasjekavaonici, dok su plaće radnika u klaonici i stočnom depou sada 39 posto više. Znakovit je i podatak da je prosječna mjesečna neto plaća u Vajdi danas čak 35 posto viša u odnosu na prosječnu mjesečnu neto plaću u Međimurskoj županiji, koja prema posljednjim službenim podacima iznosi 4149 kuna.

Završetak realizacije investicije u listopadu

Predsjednik Uprave Vajde ujedno je najavio da se završetak više od 50 milijuna kuna vrijedne investicije u proizvodne pogone očekuje krajem godine. Riječ je o sveobuhvatnoj investiciji u dogradnju, rekonstrukciju i modernizaciju proizvodnog pogona, nabavku strojeva i opreme za proizvodnju, proširenje skladišnih i ekspeditnih kapaciteta te modernizaciju rashladnog sustava. Primarna je svrha ovih investicija stvaranje uvjeta za povećanje kooperantskog uzgoja tovnih svinja. Konačni je cilj omogućiti maksimalno korištenje domaće sirovine u finalnim proizvodima cijele Grupacije Pivac. Osim što će ova investicija omogućiti stvaranje temeljnih preduvjeta za širenje i povećanje kooperantskog uzgoja, stvorit će i uvjete za dodatno zapošljavanje novih kadrova.

 
Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 15:01

podravka-korporativne-igreZaposlenici kompanije čine njezinu bit i identitet, a kvalitetna korporativna kultura neizostavna je sastavnica poslovnog uspjeha. Upravo zato, Podravka je odlučila nagraditi svoje zaposlenike i s njima proslaviti povijesno dobre poslovne rezultate ostvarene u prvom tromjesečju ove godine na korporativnim edukativno - sportskim igrama od 17. do 20. svibnja 2018. godine u Baškom Polju.

Tijekom tri dana druženja, uz bogat glazbeni program, zaposlenici Grupe Podravke iz Hrvatske, cijele Adria regije te Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske svoje su vještine iskazali u brojnim sportskim sadržajima, dok su odabrani pojedinci pokazali i svoj pjevačko - plesni i glumački talent.

Lice Podravkaša zvuči poznato, inačica trenutno vrlo popularnog šoua, iznjedrila je prve večeri nove Podravkine zvijezde. Legende domaće estrade, Mišu Kovača, Esmu Redžepovu, Josipu Lisac, Bebeka, Jelenu Rozgu i Jolu utjelovili su zaposlenici iz raznih dijelova kompanije, na opće oduševljenje prisutnih.

Nije izostala ni humanitarna nota šoua: u ime pobjednika, Miše Kovača, Podravka će donirati 10 000 kuna udruzi Puls. Drugog i trećeg dana Igara održana su sportska natjecanja u nogometu, košarci, odbojci, belotu i pikadu, a održana je i inačica edukativno - sportskog projekta Lino višebojac koji se već 12 godina održava po osnovnim školama diljem Hrvatske.

podravka-korporativne-igre-2  podravka-korporativne-igre-1  podravka-korporativne-igre-4 
podravka-korporativne-igre-5  podravka-korporativne-igre-6  podravka-korporativne-igre-7 

Podravkinih 24 najhrabrijih odmjerilo je snage u zabavnim sportskim disciplinama, a oni najbolji među njima nosit će titulu prvih Podravkinih višebojaca. Cijelom događaju pridružio se i izbornik Zlatko Dalić, kao sportski gost iznenađenja.

„Naše korporativne igre kao spoj sporta, edukacije i zabave izvrsna su prilika za osnaživanje zajedništva i učvršćivanje identiteta koji izgrađuje brand Podravka. Zadovoljan i motiviran zaposlenik svojim angažmanom na radnom mjestu kompaniji vraća višestruko sve što je u njega uloženo, posebno kroz ovakve zajedničke aktivnosti“, poručio je zaposlenicima predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.

Ovim korporativnim igrama Podravka se priključila najboljim svjetskim primjerima ulaganja kompanija u zaposlenike i praksama unapređenja njihovog zadovoljstva što se višestruko pozitivno ogleda u vrijednosti korporativnog imidža.

 
Mali trgovci - velika važnost za hrvatsko gospodarstvo PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:14

susret-trgovacaHrvatska obrtnička komora 24. i 25. svibnja u Koprivnici organizira 11. Susret trgovaca. Događanje koje podupire partner Podravka, u čijem prostoru će se održati radni dio skupa okupit će brojne predstavnike struke. Oni će u okviru programa koji obuhvaća najaktualnije trgovačke teme, moći razmijeniti mišljenja i iskustva.

Slušanje tematskih izlaganja trgovcima će pružiti priliku za edukaciju, a nakon panel rasprave na temu „Položaj male trgovine u Hrvatskoj danas“, u kojoj će sudjelovati i predstavnik tvrtke KTC, sponzora događanja te predstavnice Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta koje je pokrovitelj događanja, trgovci će biti pozvani uključiti se u raspravu i podijeliti iskustva s terena, ali i nedoumice i izazove s kojima se susreću u svakodnevnom radu.

Kroz radni dio Susreta razmatrat će se teme od iznimne važnosti za trgovačku struku. Mogućnosti korištenja sredstava iz EU fondova, psihologija i prava potrošača, ali i trgovaca, upoznavanje obrtnika sa zakonskim obvezama prema Zakonu o zaštiti na radu samo su neke od njih.

Program Susreta uključuje i izlaganje na temu „Digi rješenja za trgovinu“ tvrtke Server Mark koja će predstaviti: etiketiranje budućnosti – „Linerless“, digitalno isticanje cijena „Digi Esl“ te prezentaciju brze prodaje i komunikacije s kupcem u fokusu „RM-series“.

Za sudionike 11. po redu okupljanja ove za hrvatsko gospodarstvo iznimno važne struke, uz edukaciju i praćenje komercijalnih prezentacija i promocija, uvijek se iznimno korisnim pokaže i neformalni dio događanja, koji je prilika za ostvarenje novih vrijednih kontakata među trgovcima iz cijele zemlje.

 
Novoizgrađeni Lidl otvorio vrata u Velikoj Gorici PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:52

lidl-velika-gorica-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, ponovno je otvorio vrata svoje trgovine u Ulici kneza Ljudevita Posavskog u Velikoj Gorici. Novoizgrađeni Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, više prirodnog svjetla, prostraniju pekaru i prostranija parkirna mjesta (njih 150), a po prvi puta i mjesta za parkiranje električnih vozila s dvije e-punionice. Lidl će u ovoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

lidl-velika-gorica-2

Vrpcu ispred modernizirane Lidlove trgovine u Velikoj Gorici simbolično je prerezao gradonačelnik Grada Velika Gorica, Dražen Barišić, uz pomoć voditeljice trgovine Ljiljane Sever, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec moderirao je otvorenje. Okupljene na otvorenju posebno je razveselio dječji vrtić „Žirek“ iz Velike Gorice svojom glazbenom točkom.

Brojni kupci i posjetitelji okupili su se u modernoj trgovini u Ulici kneza Ljudevita Posavskog 55, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, a za one najmlađe - balone.

lidl-velika-gorica-3

Kupci će u velikogoričkoj trgovini od ponedjeljka, 21.5. do nedjelje, 27.5., imati priliku uživati u posebnim ponudama prehrambenih i neprehrambenih proizvoda ali i u asortimanu Lidlove pekare koji će do srijede, 23.5. biti sniženi čak 30 posto .

Novoizgrađena trgovina u Velikoj Gorici projektirana je prema standardima međunarodnog certifikata zelene gradnje, LEED (Leadership in Energy and Enviromental Design). Lidl je tako svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, prostranija pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba, prostranija parkirna mjesta te 2 mjesta za roditelje s malom djecom. Po prvi puta su tu i mjesta za parkiranje električnih vozila. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a održiva i osviještena uporaba vode povećali njenu energetsku učinkovitost.

 
SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54% PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:17

SPAR Hrvatska je od početka godine svojim zaposlenicima prosječno povećao plaće za 9,54% što je jedno od najznačajnijih povećanja plaća u hrvatskoj maloprodaji. Uz povećanje plaća prvu polovicu godine obilježio je i val zapošljavanja pa je tako u SPAR-u počelo raditi 564 novih djelatnika. SPAR Hrvatska danas zapošljava 4.600 zaposlenika, a s otvaranjem novih radnih mjesta nastavlja se i dalje.

„Zaposlenici imaju ključnu ulogu u našem uspješnom poslovanju. Rastom plaća i ulaganjima u razvoj ljudskih resursa želimo biti prepoznati kao poželjno mjesto za rad i profesionalni napredak. Svim našim zaposlenicima nudimo i niz dodatnih benefita kao što su doškolovanja, treninzi te kontinuirane prilike za napredovanje“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Danas SPAR u Hrvatskoj ima 106 poslovnica u 12 gradova, a od početka poslovanja u Hrvatskoj vlasnici SPAR-a uložili su 500 milijuna eura i za plaće isplatili dvije milijarde kuna. Na hrvatsko tržište SPAR je ušao 2005. godine i u 13 godina izgradio snažnu poziciju jednog od najznačajnijih trgovačkih lanaca u zemlji i drugog najjačeg trgovca u Zagrebu.

 
Razvoj Petrokova – suvremeno, inovativno i s jasnom vizijom budućnosti PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 16:46

petrokov-1Daljnji razvoj već uspješnog poslovanja Petrokova donijet će strategija koja se temelji na trima ključnim razvojnim smjerovima: osuvremenjivanje u svim segmentima poslovanja, jak naglasak na premium prezentaciju te znatna ulaganja u obrazovanje i osposobljavanje stručnjaka svih profila u kompaniji. Glavne su to poruke koje je vodstvo kompanije danas predstavilo javnosti.

Vlasnica tvrtke Petrokov Susanne Schneider i direktorica Simona Zavratnik s prisutnim su novinarima razgovarale o viziji budućnosti kompanije, koju na temeljima uspješnog obiteljskog poslovanja donosi i nova vlasnička struktura. Naime, obitelj Schneider – koja više od dva stoljeća vodi istovjetan i uspješan biznis u Austriji – 1. listopada 2017. godine preuzela je 95 posto udjela u tvrtki od obitelji Petrokov, dok je 5 posto u vlasništvu Simone Zavratnik, direktorice tvrtke Petrokov.

Financijski rezultati za 2017. godinu pokazuju značajan rast u poslovanju. U 2017. godini zabilježen je porast prometa za 18 posto, odnosno 253 milijuna kuna prometa, dok je profit iznosio nešto više od 11 milijuna kuna. Rezultati višegodišnjeg ulaganja vidljivi su i kroz rast profitabilnosti od 50 posto. Također, uz trenutnih devet poslovnica diljem Hrvatske, najavljeno je otvaranje dviju novih kroz 2018. godinu, što znači i nova radna mjesta i povećanje broja zaposlenih.

petrokov-2

Petrokov se ubraja među 250 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj, drugi je na tržištu u svojoj branši i zapošljava gotovo 150 stručnjaka. Uz taj tržišni status i uzlazne poslovne rezultate u obliku rasta od 15 do 20 posto godišnje te sustavno zapošljavanje novih specijaliziranih kadrova, novi zamah poslovanju dat će osuvremenjivanje ponude te usredotočivanje na premium segment proizvoda i njihovu adekvatnu prezentaciju.

„Imamo jasnu viziju budućnosti Petrokova. Već više od 27 godina svojim kupcima pružamo visokokvalitetne proizvode i uslugu. Ljestvicu dižemo još više. Vođeni zahtjevima tržišta i naših klijenata, velikih investitora, pojačat ćemo premium segment naših proizvoda, koji će u kombinaciji s unaprjeđenjem prodajne mreže u kvalitativnom i kvantitativnom smislu te našim educiranim stručnjacima pružati najbolja rješenja na tržištu. Želimo proizvode i dućane koji izgledaju dobro i zaposlenike koji se dobro osjećaju, a rade još bolje“, istaknula je direktorica Simona Zavratnik.

Vlasnica Petrokova Susanne Schneider izjavila je kako s velikom odgovornošću preuzima tvrtku koja se ubraja među najuspješnije u Hrvatskoj te dodala: „Planovi razvoja poslovanja Petrokova i dalje su vezani uz kvalitativni i kvantitativni rast jer samo na taj način možemo nastaviti trend rasta koji najbolje dokazuje prošlogodišnji porast prodaje od 18 posto i dobar rezultat poslovanja na kraju godine. Zahvalna sam lokalnom timu na zavidnom uspjehu jer ovo je rezultat rada naših zaposlenika i sinergije tradicije i inovacije.“

petrokov-3

Simona Zavratnik je dodala: „Planiramo porast prometa, promjenu asortimana te uvođenje novih robnih marki i ekskluzivnih brendova. Naša je vizija i dalje biti tvrtka u samom vrhu poslovanja te stabilnim i održivim razvojem svojim partnerima i zaposlenicima pružati dobro okruženje i poslovnu sigurnost''.

Danas Petrokov ima devet poslovnica, od kojih su četiri nove – Zadar, Ilica, Čakovec i Osijek. Osim njih, još su dvije u Zagrebu te po jedna u Rijeci, Puli i Splitu. Do kraja godine, najavljuju u Petrokovu, planirano je i otvaranje još dviju poslovnica, u Rijeci i Splitu, s naglaskom na salon sanitarija, a čim poslovne prilike budu pogodne, planira se daljnje širenje na tržištu.

Sajam noviteta i nove linije proizvoda : Uz konferenciju, novinarima je predstavljen i Sajam noviteta, koji se održava četvrtu godinu zaredom. Na njemu se predstavlja 26 izlagača s bogatim asortimanom inovativnih proizvoda koji prikazuju i najnovije trendove u obnovljivim izvorima energije. Novost su na sajmu i kućni brend Petrokova Pe-Line. Posjetitelji, osim vrhunske ponude iz linija najnovijih proizvoda, mogu dobiti i besplatne stručne savjete o uređenju doma za koje su na sajmu dostupni stručnjaci Petrokova.

 
BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije u Hrvatsku PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 12:11

antal-bekefi-cbMultinacionalna kompanija British American Tobacco (BAT) u Hrvatskoj zapošljava 100 stručnjaka, koji će postati dio globalnog tima za tehnološki inovativne nove generacije duhanskih proizvoda. Hrvatska će biti jedna od prvih zemalja u kojima će BAT plasirati na tržište svoj proizvod koji zagrijava duhan bez sagorijevanja pod brendom “GLO”, koji je do sada lansiran u Japanu, Švicarskoj, Južnoj Koreji, Kanadi, Italiji i Rumunjskoj. “GLO” će na hrvatskom tržištu biti predstavljen do kraja godine.

Predstavljanje novog proizvoda koji zagrijava duhan dio je nastojanja BAT-a da predvodi transformaciju globalnog duhanskog biznisa u smjeru razvoja proizvoda smanjenog rizika. Od 2012. godine u BAT-u su u razvoj nove generacije proizvoda investirali preko 2,5 milijardi američkih dolara. Unutar BAT-a djeluje globalni istraživački centar u Southamptonu koji zapošljava više od 300 vrhunskih znanstvenika, a koji predvodi razvoj nove generacije proizvoda.

”Ovo je vrlo uzbudljivo vrijeme za sve nas u BAT-u. Svim zainteresiranima u Hrvatskoj otvaramo priliku za sudjelovanje u transformaciji industrije i početak karijere u poticajnoj atmosferi kakvu njegujemo u BAT-u”, izjavio je Antal Bekefi, generalni direktor BAT-ove Adria regije sa sjedištem u Zagrebu.

Tvornica u Kanfanaru dograđuje kapacitete i povećava proizvodnju

Istovremeno s razvojem novog dijela poslovanja, BAT u Hrvatskoj nastavlja investirati i zapošljavati u ostalim segmentima svojih operacija u Hrvatskoj, posebno u tvornici duhanskih proizvoda u Kanfanaru. Tvornica u Kanfanaru nastavlja povećavati proizvodnju i radi u tri smjene. Prošle je godine u Kanfanaru proizvedeno 10 milijardi cigareta, ove godine je planirana proizvodnja 12,5 milijardi cigareta, što predstavlja 50-postotno povećanje u odnosu na volumene prije preuzimanja TDR-a od strane BAT-a.

Iduće godine je planirano povećanje proizvodnje na čak 20 milijardi cigareta. Od akvizicije TDR-a pa do kraja ove godine ukupna ulaganja BAT-a u Kanfanar dosegnut će 45 milijuna eura. Trenutno su pokrenuti građevinski radovi na rekonstrukciji tvorničke hale u Kanfanaru kako bi se povećao skladišni kapacitet i na taj način omogućilo ostvarenje proizvodnih planova.

Kako bi podržali razvojne planove, u TDR-u je prošle godine zaposleno više od 170 novih ljudi, a ukupno u BAT-ovim operacijama u Hrvatskoj njih preko 200. U zadnje dvije i pol godine - od akvizicije TDR-a, BAT je povećao ukupan broj zaposlenih u svim dijelovima poslovanja za 7 posto. Danas u hrvatskom dijelu BAT-ovog Adria klastera radi ukupno više od 1700 ljudi.

 
Tommy otvara maximarket u Privlaci PDF Print E-mail
Wednesday, 16 May 2018 13:39

tommy-logoU četvrtak, 17. svibnja 2018. Tommy otvara novi maximarket u Privlaci. Maximarket Tommy Privlaka, na adresi Ulica Ivana Pavla II 99, opremljen je po suvremenim standardima i kao takav će dati dodatnu kvaliteti trgovačkoj ponudi cijeloga mjesta, priopćeno je iz Tommyja.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli svježeg mesa-mesnice, gastronomije, delikatesa, svježeg voća i povrća, te pekarsko-slastičarskih proizvoda.

Površina korisnog prostora iznosi preko 500 metara četvornih, a uposlili smo novih 15 radnika, kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommy-ja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude. Maximarket Tommy Privlaka je 199 prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj i 39. prodajno mjesto u Zadarskoj županiji.

 
  • «
  •  Start 
  •  Prev 
  •  1 
  •  2 
  •  3 
  •  4 
  •  5 
  •  6 
  •  7 
  •  8 
  •  9 
  •  10 
  •  Next 
  •  End 
  • »


Page 1 of 269