• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Dani komunikacija: Osam nagrada Zagrebačkoj pivovari PDF Print E-mail
Tuesday, 17 April 2018 14:30

dani-komunikacija-2018-zuja

Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade Effie, IdejaX i MIXX. Nagrade su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata te digitalnim kampanjama/platformama u području tržišnih komunikacija.

Ove godine dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Croatia Effie 2018 su Zagrebačka pivovara, njihova marketinška agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann te agencije Degordian i Pragma komunikacije za kampanju Žuja je zakon, (2015. -2017.) koja se natjecala u kategoriji dugoročna učinkovitost. Zagrebačka pivovara i UM Zagreb nagrađeni su za još dvije kampanje - zlatnim Effiejem za kampanju Budi hrabar – počeši s razlogom te srebrnim Effiejem za kampanju Mame i tate su zakon.

Zlatnu nagradu IdejaX Zagrebačka pivovara osvojila je za kampanju Mame i tate su zakon, srebrnu za Budi hrabar - počeši s razlogom te brončanu za Poduzetna Hrvatska. Uz to, osvojili su i nagradu MIXX za najbolju digitalnu brand awarness kampanju Beck's Scratch bottle. „Veliko nam je zadovoljstvo što se Zagrebačka pivovara sa svojim najprodavanijim pivom u Hrvatskoj, popularnom Žujom, ovim postignućem još jednom izdvojila kao lider i na domaćoj marketinškoj sceni. Ove nagrade predstavljaju priznanje i našim partnerskim agencijama kao i poticaj za daljnji rad kako bi kvalitetnim kampanjama našim potrošačima na najkreativniji način i dalje predstavljali naše vrhunske proizvode“, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

DANI KOMUNIKACIJA

Dani komunikacija već godinama potvrđuju svoju poziciju nezaobilaznog događanja koje okuplja oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije. Posljednje izdanje Dana komunikacija održalo se od 12. do 15. travnja 2018. u u Rovinju.

Osim predavanja vrhunskih govornika, Dani komunikacija poznati su i po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia, koje struka dodjeljuje najboljima u industriji za posebna postignuća i izvanredno tržišno komuniciranje.

 
Kaufland će donirati gotovo 150 tona voća i povrća učenicima osnovnih škola u RH PDF Print E-mail
Tuesday, 17 April 2018 15:49

kaufland-2018-1

Na prvoj konferenciji za medije Kauflanda u Hrvatskoj, održanoj u ponedjeljak 16. travnja 2018., predstavnici kompanije predstavili su dvije važne teme – marketinšku kampanju na temu svježine i društveno odgovoran projekt „Kaufland škola voća i povrća“ koji je prvi put pokrenut prošle godine.

„Kaufland je u Hrvatskoj prisutan 17 godina. Od prve poslovnice u Karlovcu do danas otvorili smo 39 prodajnih mjesta i postali smo čvrst i bitan dio hrvatskog maloprodajnog tržišta. Osim što nam je zadovoljstvo naših kupaca ali i zaposlenika vrlo važno, veliku pažnju posvećujemo i zajednici u kojoj djelujemo. Projektom „Kaufland škola voća i povrća“ želimo učiniti nešto dobro i korisno za djecu u područjima u kojima poslujemo, kako i kaže naš moto - djela, ne riječi“, naglasio je predsjednik Uprave Kaufland Hrvatska Vladimir Tomko.

kaufland-2018-2

Do kraja ove školske godine Kaufland će javnim osnovnim školama u Hrvatskoj donirati preko 90 tona voća i povrća. Cilj novog natjecanja je obuhvatiti veći broj škola i za svaku poslovnicu Kauflanda pronaći jednu partnersku školu – njih 39!

„Zadatak škola je prikupiti što više savjeta za zaštitu okoliša i barem jedan od njih kreativno prikazati. Postoji jasno definiran sustav bodovanja pa će škole za svaki savjet i prikaz, ovisno o vrsti i količini, dobiti određeni broj bodova. Vrlo nam je važno da su kriteriji mjerljivi, objektivni i transparentni“, pojašnjava Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Koliko je prehrana u dječjoj dobi važna naglasila je klinička nutricionistica Klinike za dječje bolesti Zagreb Tena Niseteo, rekavši kako se danas nalazimo u paradoksalnom vremenu kada je s jedne strane stopa pretile djece u porastu, dok s druge strane imamo djecu koja su zbog lošeg imovinskog stanja gotovo pothranjena. Stoga je iznimno važno u javnim školama djeci osigurati nutritivno kvalitetan obrok koji svakako uključuje i redovitu konzumaciju svježeg voća i povrća.

O zdravoj i uravnoteženoj prehrani potrebno je sve više govoriti u javnosti, stoga je značajna uloga u projektu „Kaufland škola ViP“ pripala ambasadorici projekta, poznatoj voditeljici Marijani Batinić. „Kao majka mogu i osobno potvrditi koliko je bitna redovita konzumacija svježeg voća i povrća. Mogu se samo u potpunosti složiti s Kauflandovim motom - djela, ne riječi – i apeliram na širenje svijesti o kvaliteti prehrane djece“, istaknula je Marijana Batinić.

Projekt se skladno uklapa i u marketinšku kampanju na temu svježine koja na moderan način GIF-elementima apelira na važnost konzumacije svježih proizvoda kroz dinamične i zanimljive svakodnevne situacije u životu gotovo svake obitelji. Kampanja je ujedno temeljena na odrednicama koje čine i sam Kaufland brand: beskompromisna kvaliteta i svježina, najbolja cijena, širok izbor proizvoda i jednostavnost kupnje. Ukratko: cilj je kupcu pružiti mogućnost da bira najbolje za sebe.

S riječi na djela mogu odmah prijeći sve javne osnovne škole u Hrvatskoj prema natječajnim propozicijama koje se nalaze na linku: www.kaufland.hr/skolavip te krenuti u osvajanje bodova za ovaj važan projekt kojim će, osim što će osigurati voće i povrće za svoje učenike, osloboditi vlastita sredstva za aktivnosti koje također smatraju važnima.

 
Ecommerce Day 2018.: Proglašeni najbolji web trgovci PDF Print E-mail
Thursday, 29 March 2018 12:40

e-commerce-day-2018

Na konferenciji Ecommerce Day, održanoj 28. ožujka u Kraš Auditoriumu u Zagrebu, svečanom dodjelom nagrada završilo je najveće natjecanje web trgovaca u Hrvatskoj, Web trgovac godine 2018, koje se održava u organizaciji Shopper's Mind Hrvatska. Među skoro 150 trgovina koje su sudjelovale na natjecanju, pobjednike je biralo 20.517 hrvatskih online kupaca i stručnjaka s područja web trgovine, a najboljima na internetu su proglašene trgovine zooplus.hr i sonusart.hr.

Web trgovac godine 2018 među većim trgovcima (Web Champion Award) postala je trgovina s opremom za kućne ljubimce, zooplus.hr, a među manjim trgovcima (Web Challenger Award) sonusart.hr, trgovina koja prodaje audio i video opremu. Kupci su za najbolju web trgovinu izabrali salonatech.com, trgovinu s opremom za dom koja je osvojila nagradu 1st People’s Choice Award. Podijeljene su i nagrade u pojedinim kategorijama, a u nastavku možete pročitati cijeli pregled 23 podijeljene nagrade možete pogledati u nastavku:

NAGRADE ZA WEB TRGOVCA GODINE 2018

Glavnu nagradu za veće web trgovce, Web Champion Award, dobila je online trgovina s najvećom ukupnom ocjenom i prošlogodišnjim prihodima većim od 7,5 milijuna kuna. Glavnu nagradu za manje web trgovce, Web Challenger Award, dobila je online trgovina s najvećom ukupnom ocjenom i prošlogodišnjim prihodima nižim od 7,5 milijuna kuna.

Web Champion Award: zooplus.hr
Web Challenger Award: sonusart.hr

POSEBNE NAGRADE

Posebne nagrade 1st, 2nd i 3rd People’s Choice Award dobile su 3 web trgovine s najvećim ocjenama zadovoljstva kupaca.

1st People’s Choice Award: salonatech.com
2nd People’s Choice Award: djecjakolica.eu
3rd People’s Choice Award: svijet-beba.hr

Posebnu nagradu Committee Award dobila je web trgovina s najvećom ocjenom stručne komisije.

Committee Award: ecco-verde.hr

NAGRADE PO KATEGORIJAMA

Nagrade u pojedinačnim kategorijama, Category Award, dobile su web trgovine s najvećim ukupnim ocjenama unutar natjecateljskih kategorija.

jelena-rasula

Category Award, Audio & Video: sonusart.hr
Category Award, Automoto: kupigume.hr
Category Award, Books, School & Office: tvornica-snova.hr
Category Award, Fashion & Accessories: bibloo.hr
Category Award, Food & Beverage: malinca.hr
Category Award, Footwear: shop.ivancica.hr
Category Award, Fun & Gifts: partypops.hr
Category Award, Furniture: meblo.hr
Category Award, Group Buying & Services: ponudadana.hr
Category Award, Health & Beauty: wow-junkie.com
Category Award, Home & Garden: termometal.hr
Category Award, IT & Consumer Electronics: conrad.hr
Category Award, Kids & Family: emporium.hr
Category Award, Specialised Store: zooplus.hr
Category Award, Sports: keindl-sport.hr
Category Award, Telco & Mobile: mobis.hr
Category Award, Web Shopping Mall: mall.hr

KAKO SU SE BIRALI POBJEDNICI?

Natjecanje Web trgovac godine već četvrtu godinu ima veliki ugled u javnosti, jer mu svake godine vjeruje sve više potrošača koji žele biti sigurni kojim online trgovinama mogu vjerovati, a online trgovci na taj način dobivaju uvid u stručnu ocjenu svoje trgovine i moguća poboljšanja. Ovogodišnje natjecanje oborilo je rekorde, sudjelovalo je čak 149 web trgovina. Svi online trgovci koji su se prijavili na natjecanje morali su sakupiti barem 50 mišljenja kupaca, da bi se uspješno kvalificirali u nastavak natjecanja.

Idući je korak bio ocjenjivanje trgovina na dva područja: zadovoljstvo kupaca i tehnička sukladnost trgovine s europskim standardima sigurne online kupovine. Potom su tri online trgovine s najvišim ocjenama iz spomenutih područja, uvrštene među finaliste. Finaliste je ocijenila međunarodna stručna komisija koja se sastojala od 29 članova, a vodila ju je predsjednica dr. Jelena Rašula (Shopper's Mind Hrvatska). Online trgovine koje su dobile najveću ukupnu ocjenu, postale su pobjednice u svojoj kategoriji.

"Projekt Web trgovac godine #WTG2018 održao se već 4. put, a njegov cilj je izvijestiti javnost o tome tko su najbolji web trgovci u Hrvatskoj. Ovo natjecanje se od drugih razlikuje po metodologiji, koja je na iznimno visokoj razini, jer se za izbor pobjednika uzimaju u obzir čak tri ključna područja poslovanja web trgovine: tehnička sukladnost smjernicama sigurne kupovine, mišljenje kupaca, te ocjena međunarodne stručne komisije. Također, prijava na ovo natjecanje je posve besplatna i namijenjena svim web trgovcima u Hrvatskoj – tako malim i velikim, za koje imamo odvojene natjecateljske kategorije i ravnopravnu mogućnost pobjede. Svi natjecatelji dobili su izvještaj sa smjernicama za poboljšanje svoje trgovine, tako da na taj način brinemo i za rast ecommercea u Hrvatskoj, te povećanje povjerenja u online kupovinu. Ovogodišnjim pobjednicima čestitamo od srca na iznimnim rezultatima i želimo im puno uspjeha u radu“, izjavila je dr. Jelena Rašula, predsjednica međunarodne stručne komisije #WTG2018.

 
Druga METRO Inicijativa za vodu provodi se u 18 zemalja PDF Print E-mail
Thursday, 22 March 2018 16:17

metro-vodaU povodu Svjetskog dana voda 22. ožujka, METRO je pokrenuo drugu po redu "Inicijativu za vodu" koja će biti provedena u 18 zemalja METRO Grupe, uključujući Hrvatsku. METRO će partnerstvom s P&G-jem i sudjelovanjem u njihovom programu "Children‘s Safe Drinking Water" za svaki P&G proizvod kupljen u METRO centrima osigurati peteročlanoj obitelji jedan dan pitke vode zahvaljujući paketićima za pročišćavanje vode. Jedan paketić u samo 30 minuta pročišćava 10 litara vode i čini je sigurnom za piće.

Od 2004. godine, kada je program pokrenut, uz pomoć paketića P&G je osigurao više od 13 milijardi litara čiste vode za djecu i obitelji diljem svijeta. "Voda je najvažniji resurs čovječanstva na što ukazuje činjenica da se za 2030. godinu predviđa globalni manjak vode od 40%. U sklopu prošlogodišnje inicijative, METRO je dosegnuo milijune kupaca i tisuće zaposlenika diljem svijeta.

Podrškom projektima naših partnera, uključivanjem kupaca i prilagodbom poslovnih praksi želimo dati doprinos ostvarenju cilja osiguranja pitke vodi i higijenskih uvjeta za sve do 2030. koji je jedan od Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih Naroda", izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

"P&G je oduvijek podržavao akcije humanitarnog karaktera i drago nam je što smo u partnerskom odnosu s METRO-om nastavili i ove godine provođenje ove hvalevrijedne akcije koja pomaže onima kojima je to najpotrebnije. Nadamo se da će potrošači prepoznati važnost ove akcije kako bi donirali što više litara čiste vode i spasili mnoge obitelji diljem svijeta", rekla je Lana Zanne Latos, country manager Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju. Cilj METRO-a je u 2018. godini u 25 zemalja u kojima posluje smanjiti potrošnju vode za 100 milijuna litara vode u odnosu na 2017.

Kako bi postigao taj cilj, METRO kontinuirano radi na usavršavanju upravljanja potrošnjom vode u veleprodajnim centrima te pruža podršku svojim kupcima u smanjenju potrošnje vode u svakodnevnom poslovanju. U METRO-ovoj "Inicijativi za vodu" sudjeluje jedanaest globalnih dobavljača poput Barille, Coca-Cole, Henkela, L'Oreala, Unilevera i P&G-a. Kupnjom njihovih proizvoda po sniženim cijenama u veleprodajnim centrima METRO-a u 18 zemalja kupci podržavaju brojne humanitarne aktivnosti usmjerene na osiguranje pitke vode.

 
Lidl smanjuje upotrebu plastike u Hrvatskoj za najmanje 20 posto do 2025. godine PDF Print E-mail
Thursday, 22 March 2018 12:13

lidl-plastikaSlijedeći svoje načelo društveno-odgovornog poslovanja, Lidl već godinama nastoji postupno izbjegavati i smanjiti ambalažni materijal uz istovremeno poboljšanje mogućnosti recikliranja. Konkretan cilj jest smanjiti potrošnju plastike u tvrtki Lidl u Hrvatskoj za najmanje 20 posto do 2025. godine. Taj cilj ovaj trgovački lanac želi ostvariti mjerama koje se odnose na ambalažu vlastitih robnih marki koje čine oko 70 posto cjelokupnog asortimana. Novonajavljenim korakom, tj. smanjenjem plastike za vlastite robne marke za 20 posto do 2025., Lidl dosljedno nastavlja započetim smjerom.

Iako je plastika materijal česte primjene u današnjem svijetu, ljudsko nesavjesno postupanje s plastičnim otpadom, kao i loša infrastruktura gospodarenja otpadom, čine plastični otpad globalnim ekološkim problemom. Nažalost, većina plastičnog otpada završi u okolišu, a posebno su ugroženi mora i oceani te život koji ih nastanjuje. Lidl već duže vrijeme, u uskoj suradnji sa svojim dobavljačima, vrlo pažljivo ispituje gdje se u cijelosti može odreći plastike, a gdje može posegnuti za alternativnim mogućnostima ambalaže. Time Lidl ispunjava sve češću želju potrošača za većom razinom održivosti ambalaže.

Lidl Hrvatska omogućava recikliranje plastične ambalaže svim svojim kupcima. PET ambalažu s oznakom povratne naknade kupci mogu vratiti u svim Lidlovim trgovinama sukladno zakonu i odredbama Fonda za zaštitu okoliša. Ostalu PET ambalažu kao i plastičnu foliju moguće je također u trgovinama besplatno odložiti u odgovarajuće spremnike. Budući da Lidl ima razvijen interni sustav upravljanja otpadom, sva otpadna, plastična ambalaža iz Lidlovih trgovina i logističko-distributivnih centara prosljeđuje se na daljnje recikliranje i obradu.

 
U Istri održan EDITEL Adria 6. poslovni doručak PDF Print E-mail
Wednesday, 21 March 2018 11:59

editel-istra-1Kako bi se još više približio svojim korisnicima i partnerima, EDITEL je svoj 6. poslovni doručak ovaj put organizirao u Istri u resortu Stancija Meneghetti, u vlasništvu renomirane vinarije Meneghetti. Aktualna tema, eRačuni i eArhiva - prilika za smanjenje troškova, okupila je predstavnike EDITEL –ovih tvrtki partnera EBA-e i Login-a te tvrtki i hotelskih lanaca s područja Istre: Agrokoka-Pula, Maistra i Valamar Riviera.

Kako bi zainteresiranim sudionicima predstavili međunarodno iskustvo i snagu EDITEL-a, predstavljeni su zakonski preduvjeti te rješenja i prakse u svim zemljama u kojima EDITEL neposredno posluje.

editel-istra-2EDITEL-ova Deloitte certificirana eArhiva, marketinškog imena TrustIT, dostupna je kao Cloud rješenje ili kao softver za lokalnu instalaciju kod korisnika, omogućavajući sve funkcionalnosti kao i Cloud rješenje.

Demonstracija funkcionalnosti i mogućnosti rješenja EDITEL eArhive TrustIT postigla je pun učinak te su se sudionici aktivno uključili u komentiranje i rješavanje nedoumica koje imaju.

Funkcionalnosti poput pretraživanja računa, izvoza podataka za potrebe revizije ili kontrole porezne uprave, sigurnosna rješenja, mogućnosti dodjeljivanja različitih prava po korisniku istaknuli su kao vrlo bitne i zahvalili se na mogućnosti da to vide u praksi prije nego donesu odluku o odabiru načina korištenja eArhive.

EDITEL rješenje eArhiva TrustIT primjer je dobre prakse u više zemalja, a mnoge poznate tvrtke u Hrvatskoj također su izrazile zanimanje za njezino korištenje.

 
Otvoren Interspar hipermarket u Rijeci PDF Print E-mail
Thursday, 15 March 2018 12:16

interspar rujevicaU srijedu 14.3.2018., na svečanom otvorenju pred više od 600 uzvanika otvoren je Interspar na Rujevici u Rijeci, najveća Sparova investicija vrijedna 23 milijuna eura.

Projekt su predstavili Helmut Fenzl, predsjednik Uprave Spar Hrvatska i Vojko Obersnel, gradonačelnik Grada Rijeke, a među okupljenima bili su, uz partnere projekta i zaposlenike, i brojni hrvatski gospodarstvenici.

Program je vodila Iva Šulentić, za glazbeni program bio je zadužen Marko Tolja s bendom, a za atraktivan scenski spektakl pobrinula se grupa performera Serpentes.

Svečanost je završila spektakularnim vatrometom s pogledom na Riječki zaljev.

 
GEFCO ulazi u suradnju s Techstarsom PDF Print E-mail
Tuesday, 20 March 2018 13:20

gefco-skladiste-1GEFCO, globalni pružatelj složenih usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, najavio je danas partnerstvo s Techstarsom, globalnom mrežom koja pomaže poduzetnicima u ostvarenju uspjeha i koja je dosad surađivala s više od 1.000 međunarodnih startupova. Ova suradnja, prva takva u povijesti GEFCO-a, važna je odrednica u strategiji Grupe usmjerena na promicanje dijeljenja inovacija s novim ekosustavima.

Suradnja predstavlja jedinstvenu priliku za GEFCO da u programima iskoristi iskustvo tima Techstarsa u području poduzetništva i inovacija, kao i njihova specifična znanja.

Partnerstvo će omogućiti GEFCO-u:

● Suradnju s perspektivnim startupovima koji su pokretači najznačajnijih promjena u industriji, i to na stvarnim studijama slučaja i disruptivnim modelima poslovanja

● Jačanje promjena koje su već započete u poslovnim modelima i korporacijskoj kulturi Grupe kroz rad na pilot-projektima startupova i programima akceleratora startupova

● Pristup mreži nadarenih poduzetnika, industrija i stručnjaka za inovacije.

GEFCO je usredotočen na poticanje novih ideja i ubrzavanje realizacije projekata s ciljem uvođenja najznačajnijih noviteta u industriju logistike i transporta. Startupove koji djeluju u tom području potiče se na prijavu za program Techstarsa u Parizu koji obuhvaća:

● Analitiku optimizacije ruta ili tokova robe koja bi povećala stopu iskoristivosti imovine

● Distribuciju blockchain softvera koja u logističke ekosustave može uvesti e-usluge bez papira

● Nove inteligentne lokatore i povezane senzore koji mogu donijeti ove usluge ili unaprijediti učinkovitost poslovnih procesa.

„Jako nam je drago što ulazimo u partnerstvo s Techstarsom, akceleratorom s iznimnim iskustvom u pružanju podrške rastućim startupovima. Naša suradnja donosi GEFCO-u jedinstvenu priliku za povezivanje s poduzetnicima diljem svijeta s ciljem istraživanja i ulaganja u lanac opskrbe budućnosti. Veselimo se što ćemo moći doprinijeti GEFCO-voj ekspertizi i ući u svijet Techstarsovih poduzetničkih ideja i kreativnosti“, izjavio je Luc Nadal, predsjednik Uprave Grupe GEFCO. GEFCO će uz to poduzetnicima ponuditi priliku za provedbu pilot-projekata u odabranim državama i pružiti resurse za testiranje ideja.

U okviru suradnje GEFCO će sklopiti partnerstvo s međunarodnim startup-kampusom Partech Shakerom, mjestom gdje tehnološke kompanije iz cijelog svijeta mogu rasti i razvijati se u najboljim mogućim uvjetima.

„Poslovanje Techstarsa temelji se na pružanju pomoći poduzetnicima na njihovom putu do ostvarenja uspjeha, a suradnje s partnerima kao što je GEFCO to nam i omogućavaju“, izjavio je Scott Ford, predsjednik Uprave Techstarsa. „GEFCO će kroz mrežu Techstarsa imati mogućnost usmjeravanja i mentoriranja poduzetnika, osobito kroz akceleratorski program Techstarsa u Parizu s mentorskom podrškom.“

 


Page 3 of 269