• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
U Zagrebu otvoren renovirani supermarket Tommy PDF Print E-mail
Thursday, 06 September 2018 12:20

tommy-zagreb-1Renovirani supermarket Tommy otvoren je u Zagrebu na adresi Supilova 7. Tommy Supermarket Zagreb opremljen je po suvremenim standardima kako bi potrošačima, koji godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude, omogućili još veću razinu doživljaja kupovine.

Pored obnovljenog prodajnog prostora, u ovom supermarketu Tommy nudi još kvalitetniju i bogatiju asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne ponude, te niz drugih pogodnosti za potrošače.

U potpuno renoviranom prostoru na ukupnoj korisnoj površini od preko 600 m2 Tommy nudi široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu obnovljeni i modernizirani odjeli svježeg voća i povrća, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda koji se nude u pekarnici, na bazi dnevno svježe ponude.

Ispred supermarketa osigurana su i parkirna mjesta za kupce.

Osim ekspanzije prodajne mreže i otvorenja novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi njihovi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima.

tommy-zagreb-2 tommy-zagreb-3  tommy-zagreb-4 

 
Marin Poljak novi predsjednik Uprave Leda PDF Print E-mail
Wednesday, 05 September 2018 16:40

marin poljak ledoDario Vrabec, predsjednik Uprave Leda d.d., obavijestio je Nadzorni odbor Leda da na svoj zahtjev daje ostavku na mjesto predsjednika Uprave i napušta kompaniju. Izvanredna uprava zahvaljuje se Dariju Vrabecu na njegovom dugogodišnjem doprinosu uspješnom poslovanju Leda te očuvanju proizvodnje u izuzetno teškim uvjetima koji su prethodili otvaranju postupka izvanredne uprave u Agrokoru kao i tijekom samog postupka.

Po primitku obavijesti Daria Vrabeca, održana je sjednica Nadzornog odbora Leda na kojoj su njegovi članovi primili na znanje ostavku dosadašnjeg predsjednika Uprave i imenovali Marina Poljaka za novog predsjednika Uprave Leda d.d.

Riječ je o menadžeru s gotovo dvadeset godina upravljačkog iskustva u multinacionalnim kompanijama iz FMCG sektora. Marin Poljak dolazi iz tvrtke Philip Morris International s pozicije direktora transformacije za ključna europska tržišta, a prethodno je bio na poziciji direktora marketinga i komercijalne strategije Philip Moris International Alpe Adria. U razdoblju od 2013. do 2016. godine bio je komercijalni direktor i član Uprave Philip Morrisa Zagreb, čemu je prethodila pozicija marketinškog menadžera EEMA regije.

Prije Philip Morrisa bio je zaposlen u British American Tobacco gdje je bio rukovoditelj marketinga za tržišta Hrvatske te Bosne i Hercegovine, a nakon toga i brand menadžer za premium brandove u Ukrajini i Moldaviji te grupni brand i HoReCa menadžer u Turskoj. Završio je Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu te cijeli niz dodatnih internacionalnih profesionalnih usavršavanja.

 
Potpisan ugovor o EU financiranju projekta HATCH! PDF Print E-mail
Tuesday, 04 September 2018 10:57

login-logoU petak 10.08.2018. potpisan je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz europskih strukturnih i investicijskih fondova u financijskom razdoblju 2014.-2020. između Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije i tvrtke LogIN d.o.o. kojim se na razini od 41% ukupne vrijednosti bespovratno financira novi razvojni projekt tvrtke pod nazivom „Prilagodba i komercijalizacija HATCH! rješenja uz inoviranje poslovnih procesa“.

Ukupna je vrijednost Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava 6,475 milijuna kn, a bespovratno financiranje iznosi 2,683 milijuna kn. Projekt obuhvaća aktivnosti komercijalizacije inovativnog HATCH! rješenja za nagrađivanje vjernosti kupaca. HATCH! je digitalni program nagrađivanja kupaca, namijenjen poslovnim korisnicima u maloprodaji i uslužnom sektoru za praćenje potrošačkih navika i segmentaciju kupaca s ciljem stvaranja većeg broja vjernih kupaca, boljih rezultata i kontroliranog upravljanja marketinškim budžetom.

Baziran na mobilnom marketingu, HATCH! krajnjem kupcu nudi besplatnu mobilnu i web aplikaciju gdje na intuitivan način prati svoje bodove i pogodnosti za više programa nagrađivanja vjernosti kupaca.

Dugogodišnje iskustvo u plasmanu informatičkih poslovnih rješenja na tržištu malih, srednjih i velikih tvrtki u djelatnosti trgovine, proizvodnje i hotelsko-ugostiteljskih djelatnosti omogućilo je tvrtki LogIN d.o.o. da na vrijeme prepozna izrazitu tržišnu potrebu za uvođenjem sustava upravljanja odnosima s kupcima kroz programe nagrađivanja vjernosti kupaca koji obuhvaćaju i upravljanje odnosima s kupcima kao i funkcije upravljanja promocijom.

Takvo je rješenje i cjenovno prihvatljivo kroz poslovni model poslovanja u oblaku i naplate mjesečnog najma za korištenje rješenja, ali i svih ostalih potrebnih resursa od serverskih i mrežnih kapaciteta, do sustava zaštite i arhiviranja podataka i konzultantskih usluga.

Cilj projekta je transformacija poslovanja tvrtke s ciljem povećanja broja globalnih konkurentnih projekata što će rezultirati održivim razvojem, masovnijom komercijalizacijom i novim zapošljavanjem. Aktivnosti unutar projekta provodit će se korištenjem vanjskih usluga i angažmanom vlastitih kadrovskih resursa, primjenom bogatog znanja i iskustva u razvoju i komercijalizaciji proizvoda i usluga.

Tvrtka LogIN d.o.o. je već ranije, 2012. godine dobila i bespovratna sredstva za projekt „LoginCloud“ koji je obuhvatio formiranje vlastitog Data centra kao osnovne baze za primjenu tehnologija koje omogućuju poslovanje u oblaku.

Bespovratno financiranje je provedeno kroz program „Potpora jačanju konkurentnosti hrvatskog malog i srednjeg poduzetništva“ u okviru IPA programa EU (Ukupna vrijednost „LoginCloud“ projekta iznosila je 271,5 tisuća EUR, dobiveno sufinanciranje od 140 tisuća EUR). Primijenjena tehnologija LogIN Data centra zasnovana je na Oracle platformi. Tvrtka je Oracle Gold Partner još od 2003. godine te je za kvalitetu vlastitih rješenja isporučenih na Oracle platformi nagrađena i Oracle Best Independent Software Vendor statusom za 2005. i 2006. godinu.

Vlastito razvijeno aplikativno rješenje za upravljanje poslovnim procesima u tvrtkama trgovačke, proizvodne i uslužne djelatnosti nosi i oznaku „Izvorno hrvatsko“ od 2010. godine.

Tvrtka LogIN d.o.o. je od 2014. godine i ponosni vlasnik ISO27001 certifikata za informacijsku sigurnost na razini cjelokupnog poslovanja, a od 2009. godine posjeduje i certifkat kvalitete koji je 2015. izmijenjen prema novoj normi upravljanja kvalitetom ISO 9001:2015.

Za tehnološko rješenje vezano uz upravljanje radom samoposlužnih blagajni (Self Checkout POS) tvrtka Toshiba dodijelila je tvrtki LogIN d.o.o. 2012. godine „Best European Newcomer Award“ priznanje za najboljeg novog tehnološkog partnera u Europi. Prema istraživanju tvrtke IDC Adriatics za 2013. godinu LogIN se nalazi na Top 5 ERP vendor listi za hrvatsko tržište i samo je nekoliko koraka iza svjetski poznatih proizvođača ERP rješenja (SAP, Microsoft).

 
Stanić Beverages osvaja zapadnu Europu brendom Juicy PDF Print E-mail
Monday, 03 September 2018 11:21

zoran-mabicNovi val širenja izvoza Stanić Beveragesa počeo je prema zemljama zapadne Europe, točnije prema Njemačkoj i Italiji, a u središtu su Juicy 100% sokovi i nektari. Zahvaljujući trogodišnjem uspješnom širenju brenda i na MENA regiju (Bliski istok i sjeverna Afrika) vodeći hrvatski sok postaje međunarodni brend.

Juicy sokovi u Njemačkoj su dostupni još od 2015., i to u regiji Baden Württemberg kroz lanac franšiznih trgovina REWE. Od listopada ove godine Juicy sokovi bit će jedini regionalni brend sokova koji će imati priliku biti uvršten u svih 3300 trgovina u sklopu REWE grupacije zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti i atraktivnom dizajnu. Plan je prvo osvojiti Bayern i Hessen, a zatim i cijelu Njemačku u kojoj se godišnje proda više od 2 milijarde litara sokova, a dugoročni plan Stanić Beveragesa za njemačko tržište je ostvarenje prodajnog volumena od 20 milijuna litara sokova. Tome će zasigurno pridonijeti i aktualni pregovori s trgovačkim lancem EDEKA koji trenutačno u Njemačkoj posjeduje 20 % maloprodajnog tržišta.

Početkom ove godine na Marca sajmu u Bologni Stanić Beverages i SEM Gruppo potpisali su ugovor o distribuciji brenda Juicy na talijansko tržište. SEM Gruppo jedna je od vodećih talijanskih tvrtki u sektoru punjenja, proizvodnje i distribucije prirodnih mineralnih voda. Zbog jačanja svojeg položaja u sektoru bezalkoholnih pića SEM Gruppo udružio se sa Stanić Beveragesom sa željom ostvarenja petogodišnjeg plana čiji je krajnji cilj dosegnuti godišnje prihode u iznosu 14,5 milijuna eura. Distribucija Juicy sokova u Italiji počinje u rujnu, prvo s Juicy 100% sokovima i nektarima u bočicama od 0,2 l, a zatim i brick pakiranjima od 1 l. Zahvaljujući partnerstvu sa SEM Gruppo i njihovoj snažnoj distribucijskoj mreži Juicy sokovi bit će prisutni u trgovačkim lancima na području cijele Italije.

svjetlan-stanic„Izvozni planovi Stanić Beveragesa na tržištima Njemačke i Italije vrlo su ambiciozni, no očekujemo ostvarenje dugoročnih ciljeva. Koliko su naše namjere ozbiljne govori i činjenica kako planiramo, primjerice, za talijansko tržište proizvesti i posebne okuse te se maksimalno prilagoditi potrošačima. Jednako tako, ako dostignemo planirane dugoročne ciljeve u Njemačkoj kao i planirana povećanja izvoza na svim stranim tržištima, uključujući i MENA regiju, Stanić Beverages spreman je otvoriti i novu tvornicu radi zadovoljavanja povećanih količina“, istaknuo je Zoran Mabić, novi izvršni dopredsjednik Uprave Stanić Beveragesa koji se nedavno pridružio timu s mjesta izvršnog direktora u Francku.

Uz kontinuirano širenje na novim tržištima Stanić Beverages ulaže i u proizvodnju te je nedavno kupljena nova linija za punjenje PET ambalaže u vrijednosti 3,5 milijuna eura s godišnjim kapacitetom od 65 milijuna litara, što otvara mogućnost za daljnjim rastom u kategoriji still drinkova (Juicy Fruits), no i proširenjem proizvodnje u neke nove kategorije.

„Sljedeće godine brend Juicy slavi 20 godina postojanja. Iznimno smo ponosni na sve što smo postigli otkada je Stanić Beverages vlasnik brenda. Sustavno ulažemo u vrhunsku kvalitetu, postavljamo trendove na tržištu regije te strateški širimo proizvodnju i prodaju. Zahvaljujući svemu tome najveći smo hrvatski proizvođač sokova, a izvozni uspjesi kruna su višegodišnjeg rada i truda na tome da Juicy postane međunarodni brend. Sretni smo što naši ambiciozni planovi postaju stvarnost“, zaključio je Svjetlan Stanić, vlasnik Stanić Beveragesa.

 
Konzum i ove godine daje slobodan radni dan roditeljima prvašića PDF Print E-mail
Thursday, 30 August 2018 14:52

konzum-prvasiciSvi zaposlenici Konzuma kojima dijete kreće u prvi razred osnovne škole dobit će slobodan radni dan u ponedjeljak 3. rujna, na prvi dan nove školske godine. Ovaj dan najvažniji je u životu svakog prvašića te kako bi prošao u pozitivnom ozračju ispunjenom lijepim emocijama i ushićenjem važna je prisutnost i podrška roditelja i obitelji.

„Svi pamtimo svoj prvi dan škole, poljubac roditelja i punu učionicu djece od kojih su nam neka postali prijatelji za cijeli život. Naša je želja da sva djeca zakorače u uzbudljiv svijet učenja i stjecanja znanja uz potporu roditelja i s njima odmah podijele svoja prva iskustva. Zato svim zaposlenicima kojima dijete kreće u osnovnu školu darujemo slobodan radni dan kako bi zajedno sa svojom djecom zakoračili u novu, uzbudljivu etapu života“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Slobodan radni dan za roditelje prvašića Konzum je uveo prije dvije godine te je do sada taj dan u Konzumu iskoristilo 787 zaposlenika, dok će ga ove godine iskoristiti ukupno 275 zaposlenika čijih 283 djece kreće u prvi razred.

 
Konzumovi Zdravoljupci pozivaju na promjene u prehrambenim navikama PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 13:34

konzum-zdravoljupciU Hrvatskoj se jede premalo voća i povrća. Žene dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, a muškarci manje od 70 grama. Za usporedbu, Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje konzmaciju oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka. Najviše voća u Hrvatskoj se jede na području Zagreba i okolice, a najmanje na području Like i Banovine. U konzumaciji povrća prednjači Dalmacija, a slijedi je Zagreb s okolicom, dok su Istra, Primorje i Gorski kotar na začelju. Rezultati su to nacionalnog istraživanja o prehrambenim navikama odrasle populacije pod nazivom „Što jedemo?“, koje je nedavno provela Hrvatska agencija za hranu.

S obzirom da se prehrambene navike roditelja u pravilu prenose na djecu, problem premale dnevne konzumacije voća i povrća potrebno je sustavno rješavati promjenom prehrambenih navika djece već u najranijoj dobi.

Kako bi dao doprinos u osvještavanju važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u dnevnu prehranu te ih, posebno djeci, učinio primamljivijima, Konzum svojim kupcima donosi Zdravoljupce - novi program vjernosti u svim prodavaonicama u Hrvatskoj. Glavni likovi voća i povrća su plišana družina koju čine Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara. Zabavni i simpatični plišanci u obliku poznatih, ali djeci često ne baš dragih plodova, u Konzumovim prodavaonicama bit će ekskluzivno dostupni po promotivnim akcijskim cijenama.

Tako će Konzumovi kupci u razdoblju od 23. kolovoza do 28. listopada 2018. za svakih potrošenih 50 kuna prilikom kupnje dobiti po jednu naljepnicu. Omiljenog plišanog Zdravoljupca moći će potom kupiti do 12. studenog 2018. ili do isteka zaliha, po cijeni od samo 10 kuna uz 40 sakupljenih naljepnica ili za 50 kuna uz 20 sakupljenih naljepnica, umjesto po redovnoj cijeni od 115 kuna.

Kroz igru s plišancima, šaljive i informativne sadržaje, recepte i igre na posebnoj stranici www.zdravoljupci.hr, nagradne natječaje te radionice koje će biti organizirane u Konzumovim prodavaonicama, djeca i mladi će učiti o važnosti unosa voća i povrća na kreativan i zabavan način. Na igru sa Zdravoljupcima, ali i na pozitivne promjene prehrambenih navika, poticat će i vesela pjesma o Zdravoljupcima koju će svi rado pjevušiti.

Više informacija o novom programu vjernosti i Zdravoljupcima dostupno je na www.zdravoljupci.hr.

 
SPAR nastavlja sa širenjem prodajne mreže: U centru Rijeke otvoren novi supermarket PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 14:59

spar-rijeka-1SPAR nastavlja sa širenjem prodajne mreže, novim zapošljavanjima i ulaganjima, pa Riječani od danas svoju kupovinu mogu obavljati u novoj SPAR trgovini smještenoj na atraktivnoj lokaciji, u samom središtu grada na adresi Riva Boduli 1. Ovim otvorenjem zaposleno je 15 novih djelatnika od ukupno 293 zaposlenika koliko ih SPAR Hrvatska ima danas u Rijeci u svojih pet trgovina.

spar-rijeka-2„Jako smo ponosni na širenje prodajne mreže u Rijeci, a posebno nas veseli lokacija novootvorene trgovine. SPAR supermarket nalazi se u samom srcu Rijeke i okružen je omiljenim gradskim lokacijama poput tržnice i kazališta. Vjerujemo da smo tako postali još pristupačniji našim kupcima te da će im novi supermarket vrlo brzo postati omiljeno mjesto za usputnu kupovinu. Također, ovo je svakako nastavak daljnjih ulaganja u tzv. kvartovske trgovine“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kupcima je omogućena ugodna kupovina u suvremeno opremljenom i uređenom prostoru na više od 225 četvornih metara prodajne površine. Novootvoreni SPAR supermarket osim modernog interijera u potpunosti prilagođenog potrebama kupaca ima implementirane sustave za hlađenje i LED rasvjetu koja štedi energiju. Radno vrijeme SPAR supermarketa u Rijeci, Riva Boduli, je od ponedjeljka do subote od 7 do 21 sat, a nedjeljom od 7 do 14 sati.

 
Novo moderno i elegantno lice Kraš Bonbonnière na Stradunu PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 13:31

kras-dubrovnik-1U samom srcu Dubrovnika, na Stradunu na adresi Zamanjina 2, otvorena je početkom kolovoza novouređena trgovina Kraš Bonbonnière koja će u svom modernom, elegantnom i profinjenom ruhu postati nezaobilazno mjesto za Dubrovčane te atrakcija za sve brojnije turiste. Sa željom da razveseli svoje vjerne potrošače, Kraš je ponovno otvorio vrata neodoljivog svijeta čokolade u kojem je uz odabrani asortiman svojih poznatih brendova pripremio i velik izbor najboljih čokoladnih pralina i dražeja te novi desert Maestro marcipan, posebno pripremljen za ovu prigodu.

„Već više od stotinu godina generacije naših vjernih potrošača uživaju u bogatoj ponudi raznovrsnih Kraševih slatkih proizvoda. Neprestano radimo na novim recepturama i nastojimo svaki put iznova oduševiti nepca ljubitelja naših čokoladnih delicija pa je tako nastala i nova receptura za marcipan koju smo danas prvi puta predstavili javnosti. Uz to, želja nam je stvoriti moderan i prepoznatljiv vizualni identitet Kraš prodavaonica te se nadam kako će baš ova u uvijek živom povijesnom središtu Dubrovnika svim Dubrovčanima i njihovim gostima omogućiti da urone u opuštajući ambijent čokoladnog svijeta i uživaju u omiljenim poslasticama“, istaknuo je Bernard Ćurić, direktor Kraš Trgovine.

kras-dubrovnik-2Kraš je kroz stoljetnu tradiciju od 1911. godine usavršio izradu vrhunskog marcipana pa tako Maestro marcipan desert sjedinjuje snagu sunca aromatičnih mediteranskih badema i nježnost fine mliječne čokolade te predstavlja jedinstven užitak za prave poznavatelje slastica. Osim sočnog marcipana, u novouređenoj trgovini ljubitelji Kraševih slatkih delicija moći će, kao i do sada, kupiti svoje omiljene deserte.

Dubrovnik je oduvijek poznat po dobrom ukusu, kako u kulturi tako i u delicijama. Tvrtka Kraš partnerstvom s Dubrovačkim ljetnim igrama, koje predstavljaju vrhunac ljetne kulturne ponude u Hrvatskoj, već četvrtu godinu zaredom potvrđuje kako se vrhunske hrvatske slastice i kultura savršeno nadopunjuju. Tako su se i ove godine na velikom koncertu pijanista Daniila Trifonova, koji je održan u sklopu Dubrovačih ljetnih igara, uzvanici mogli zasladiti novim prigodnim desertom Maestro marcipan.

Kraš Bonbonnière dio je projekta kojim kompanija strateški repozicionira prodajnu mrežu Kraš Trgovine. Prema sličnom arhitektonskom rješenju, uređene su Bonbonnière u Zagrebu i Splitu.

U sklopu projekta, osim preuređenja i modernizacije prodajnih mjesta, inovira se i ekskluzivna ponuda Kraševih proizvoda i pakiranja, koji su u ponudi isključivo u trgovinama Kraš Bonbonnière i Kraš Choco barovima. Na taj način stoljetna tradicija i vještina u izradi čokoladnih i drugih slastica, koja se njeguje i neprestano razvija u Krašu, dobiva adekvatna mjesta prezentacije.

kras-dubrovnik-3 kras-dubrovnik-4

 


Page 3 of 278