• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
PEVEC d.d. pristupio međunarodnom udruženju A.R.E.N.A. Alliance PDF Print E-mail
Saturday, 07 July 2018 13:40

pevec igs 1PEVEC d.d. je 5. srpnja 2018. pristupio međunarodnom udruženju za nabavu proizvoda za uređenje doma A.R.E.N.A. Alliance. Najviši predstavnici obaju društava susreli su se na službenoj svečanosti potpisivanja.

Uprava Peveca d.d. očekuje da će pristupanje A.R.E.N.A. Alliance društvu donijeti kompetitivnu prednost u bržem i učinkovitijem suočavanju s tržišnim izazovima, osiguravajući pristup raznolikijim i sigurnijim izvorima nabave. Pristupanje će usto osigurati ponudu proizvoda bolje kvalitete i niže cijene za kupce te razvoj privatnih marki. Očekuje se da će taj novi korak prema jačanju Pevecova tržišnoga vodstva u Hrvatskoj pomoći u proširenju Pevecove baze kupaca i daljnjoj konsolidaciji povjerenja dioničara.

Jurica Lovrinčević, predsjedavajući Upravnog odbora Peveca d.d., rekao je: „Počašćeni što smo danas ušli u A.R.E.N.A. Alliance te razumijemo dodatne odgovornosti koje su povezane s tim novim korakom u razvoju društva. Pridruživanje A.R.E.N.A Alliance bit će nam dodatan poticaj i dati nam elan da se posvetimo zadovoljstvu naših kupaca i dioničara.“

pevec igs 4

Michael Baumgardt, predsjedavajući Upravnog odbora A.R.E.N.A. Alliance, izjavio je: „Pevec d.d. brzo je postao pouzdan i ugledan komercijalni lider. Zadovoljstvo nam je pozdraviti Pevec d.d. kao novog člana našeg saveza u sklopu dugoročne suradnje.“

O PEVECU d.d.
Osnovan 2012. godine u domaćem vlasništvu, Pevec d.d. trenutno je lider na hrvatskom maloprodajnom tržištu proizvoda za uređenje doma. Uz mrežu od ukupno 23 trgovine koje pokrivaju sektor proizvoda za samostalno uređenje doma i okućnice (oprema/alati, građevinarstvo/boje, keramika / sanitarna oprema, vrt/sport) te dom (proizvodi za kućanstvo, dom i dizajn, elektronika). Uvođenjem novih usluga i novih prodajnih kanala (uključujući platformu za e-poslovanje) planira se ubrzati njegov dvoznamenkast rast koji traje od 2012. godine.

Više informacija na linku: https://pevec.hr

O UDRUŽENJU A.R.E.N.A.
A.R.E.N.A. je međunarodno udruženje za nabavu proizvoda za uređenje doma usredotočeno na nabavu i međunarodne pregovore. Udružuje neke od vodećih nezavisnih europskih maloprodajnih trgovina usmjerenih na kupce koji žele biti „sami svoji majstori“, uključujući Bricomarché (Francuska), hagebau (Njemačka), Jumbo (Švicarska), Bricofer (Italija), Dedeman (Rumunjska) i Baucenter (Rusija).

Više informacija na linku: https://alliance-arena.com/en

pevec igs 3

 
Novi supermarket Tommy na Hvaru PDF Print E-mail
Friday, 06 July 2018 12:41

tommyU gradu Hvaru, na adresi Demetrija Hvarskog 4 (predio Križna luka), za 7. srpnja je najavljeno otvorenje novog supermarketa Tommy.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude, te visoku razinu usluge.

Tommy supermarket će zasigurno donijeti novu dimenziju trgovačkoj ponudi Hvara, te će omogućiti i lokalnom stanovništvu i turističkim posjetiteljima još povoljniju kupovinu.

U prodajnom prostoru na površini od 400 m2 Tommy nudi bogati asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno ističemo odjele svježeg voća, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda.

Novi supermarket Tommy u gradu Hvaru prvo je prodajno mjesto na području grada, i treće prodajno mjesto na otoku Hvaru, te ujedno 201. poslovnica Tommyja u Hrvatskoj.

 
SPAR u novi supermarket na Knežiji uložio 66 mil. kn i otvorio 60 radnih mjesta PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 11:41

spar-knezija-otvorenje-1SPAR je otvorio novi supermarket na zagrebačkoj Knežiji, koji je ujedno i 109. SPAR trgovina u Hrvatskoj. SPAR nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže čime direktno potiče nova zapošljavanja, pa tako i pozitivne promjene u industriji maloprodaje, ali i hrvatskom gospodarstvu. Ovim se otvorenjem SPAR obitelji pridružilo više od 60 novih kolegica i kolega.

Na policama novog supermarketa kupci će pronaći proizvode SPAR robnih marki među kojima i domaće voće i povrće nove robne marke „Vrtovi Hrvatske“, bogatu ponudu vrhunskih craft piva, poseban kutak sa širokim asortimanom energetskih pića, a u rashladnoj komori omiljena pića u velikim pakiranjima rashlađena na savršenoj temperaturi.

spar-knezija-otvorenje-2

Sustav grijanja baziran je na potpunom korištenju otpadne topline rashladnog sustava, a sam rashladni sustav koristi isključivo ekološki prihvatljive radne medije. Tijekom cijele sezone grijanja više od 50 posto energije potrebne za grijanje prostora dobiva se kroz korištenje otpadne energije, a otpadna toplina koristi se i za pripremu potrošne tople vode. Implementirani sustav, osim što donosi uštede, ima i iznimno pozitivan utjecaj na okoliš jer smanjuje emisiju ugljičnog dioksida koja bi nastala grijanjem.

„U SPAR na Knežiji uloženo je čak 66 milijuna kuna, a pri izgradnji se posebno vodilo računa o najsuvremenijim standardima i novitetima u ekologiji i energetskoj učinkovitosti. Ponosni smo na moderan i napredan sustav grijanja koji štedi energiju i vodi računa o okolišu“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Novi SPAR prostire se na više od 2000 četvornih metara, u garaži ima 69 parkirnih mjesta te je svim SPAR-ovim kupcima osiguran besplatni parking. Kupcima će biti otvoren svakog dana, od ponedjeljka do subote od 7 do 22 sata i nedjeljom od 8 do 21 sat.

 
Lidl do kraja 2019. planira iz asortimana isključiti artikle od plastike za jednokratnu uporabu PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 10:55

lidl-na-putu-prema-sutraNakon najave o smanjenju uporabe plastike za 20 posto do 2025. godine, Lidl Hrvatska sada uvodi i prve konkretne mjere u svrhu ostvarenja zadanog cilja. Lidl Hrvatska će u svih 95 trgovina u zemlji do kraja 2019. godine odustati od prodaje jednokratnih plastičnih artikala poput slamčica, jednokratnih šalica i čaša, tanjura, pribora za jelo i štapića za uši s plastičnom drškom.

Proizvode od plastike za jednokratnu upotrebu postupno će zamijeniti alternativni artikli od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju kojih Lidl proaktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

„Našom strategijom protiv plastike slijedimo jasan pristup koji glasi: izbjegavati – smanjiti – reciklirati. Izdvajanjem artikala od plastike za jednokratnu uporabu iz asortimana izbjegavamo korištenje proizvoda od plastike i na taj način dajemo svoj doprinos poboljšanju aktualnog stanja“, ističe Bojan Vuković, član Uprave Nabave i marketinga Lidla Hrvatska. Lidl Hrvatska planira rasprodati određene količine proizvoda koje su već otkupljene te potom postupno prijeći na održivije materijale. Na taj način kupci će moći posegnuti za ekološki prihvatljivijim alternativama proizvoda na koje su se navikli.

Lidl Hrvatska aktivno djeluje u smjeru oblikovanja i provođenja novih projekata i inicijativa u svrhu smanjenja uporabe plastike. Bojan Vuković kaže: „Predano radimo na različitim konceptima te ćemo kupce postupno obavještavati o novostima i preinakama. Postoje mnoge mogućnosti, posebice u području pakiranja, koje trenutačno još ispitujemo, a koje mogu činiti pravu razliku.“

Strateški 360 stupnjeva pristup smanjenju upotrebe plastike

Schwarz grupe Kao jedna od vodećih svjetskih maloprodajnih grupacija, Schwarz grupa - čiji su dio Lidl i Kaufland - svjesna je svoje odgovornosti, posebice prema okolišu, te djeluje u skladu s time. Kao dio sveobuhvatne strategije od 360 stupnjeva za smanjenje upotrebe plastike, Schwarz grupa razvija mjere i provodi ih u svijetu. Ova strategija ima za cilj smanjenje korištenja plastike i njezinih štetnih utjecaja.

 
Podravka će ove godine u Umagu preraditi više od 12.000 tona rajčice PDF Print E-mail
Wednesday, 04 July 2018 12:42

podravka-rajcice-prerada

Podravka je najveći prerađivač rajčice u Hrvatskoj, a u suradnji s više od 30 kooperanata u Istri ove je godine ukupno posađeno 4,1 milijun presadnica na površini od 179 hektara. Očekivani prosječni prinos je 70 tona rajčice po hektaru tako da i ove godine Podravka planira iskoristiti maksimalni kapacitet tvornice za preradu rajčice u Umagu pa tako i ove godine planira preraditi više od 12 tisuća tona rajčice.

Zadovoljstvo suradnjom s domaćim kooperantima vezano uz proizvodnju rajčice za preradu, prilikom obilaska polja kooperanata u Istri, istaknuli su Zdravko Dimač, direktor sektora Poljoprivreda u Podravki, Zlatko Đelekovčan, direktor nabave primarnih sirovina u sektoru Poljoprivreda te Zdravko Matotan, direktor razvoja u sektoru Poljoprivreda.

„I ove godine očekujemo odličan urod rajčice u Istri zahvaljujući uspješnoj suradnji s domaćim istarskim kooperantima. Posebno nas veseli što iz godine u godinu ostvarujemo sve bolji prinos rajčice prve klase, što je rezultat zajedničkih napora Podravkinih stručnih timova i kooperanata na unapređenju agrotehničkih mjera i usvajanju novih tehnologija u proizvodnji domaćih primarnih sirovina. Sukladno kvaliteti proizvoda i sorti definira se i otkupna cijena rajčice pa smo ponudili veću cijenu proizvođačima za ranije sorte i za rajčicu s više likopena. S obzirom da je rajčica zdrav i široko primjenjiv proizvod, Podravka planira daljnja ulaganja vezano uz proizvodnju i preradu rajčice,“ izjavio je Zdravko Dimač, direktor sektora Poljoprivreda u Podravki.

Podravkina tvornica za preradu rajčice u Umagu jedina je takva u Hrvatskoj. Početak berbe najranijih rajčica kao i otkup i prerada planira se krajem srpnja. Maksimalni dnevni kapacitet prerade u tvornici je oko 300 tona.

U proizvodnji rajčice se koriste suvremeni hibridi rajčice prilagođeni mehaniziranom načinu berbe, a uvode se nakon najmanje trogodišnjeg ispitivanja prilagođenosti lokalnim proizvodnim uvjetima i kvalitete. Sadnjom hibrida različite dužine vegetacije, u periodu od sredine travnja do sredine svibnja nastoji se postići kontinuirano dospijevanje za berbu od kraja srpnja do sredine rujna. Najzastupljeniji hibridi su Heinz 2206, Heinz 3402, Heinz 9144, Perfectpeel, Red Valey, Lampo i Nemabrix.

Vrijedi istaknuti kako se Podravkini proizvodi od istarske rajčice osim na hrvatskom tržištu prodaju i na tržištu Poljske, Slovačke, Češke, Rusije, Slovenije, BIH, Srbije, Crne Gore i SAD-a.

Prema strateškom cilju Sektora poljoprivreda, Podravka planira do 2022. godine ostvariti 100% udio domaćih primarnih sirovina u gotovom proizvodu, a da bi to ostvarila kontinuirano unapređuje suradnju s domaćim kooperantima, ulaže u svoju poljoprivrednu proizvodnju, poboljšanje kvalitete tla, nabavu specijalne opreme i strojeva.

 
Izglasana nagodba vjerovnika Agrokora PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 10:08

agrokor-vjerovniciAgrokorovi vjerovnici u srijedu su izglasali nagodbu, za koju su glasovali vjerovnici s 80,2 posto ukupnih tražbina. Za nagodbu u Agrokoru tako su glasovali vjerovnici s 27,08 milijardi kuna tražbina od ukupnog iznosa od 33,75 milijardi kuna. Nakon što vjerovnici potpišu zapisnik, ročište je gotovo. Sutkinja Nevenka Siladi Rstić najavila je da bi već u danas Trgovački sud mogao donijeti rješenje kojim će potvrditi zakonitost nagodbe vjerovnika.

Na ročištu su pravo glasa imali vjerovnici s ukupno 33,7 milijardi kuna tražbina, od čega je na ročištu u Ciboni prisutno oko 450 predstavnika vjerovnika s tražbinama ukupno vrijednim 31,86 milijardi kuna. Predstavnici vjerovnika su nešto prije 14 sati izglasali da svi prisutni vjerovnici s osporenim tražbinama također imaju pravo glasa o nagodbi.

Nakon što je u stanci točno izračunato koliko će vjerovnika i s koliko tražbina imati pravo glasa, sutkinja Trgovačkog suda u Zagrebu Nevenka Siladi Rstić je izvijestila da su vjerovnici s ukupno 8,43 milijarde kuna osporenih tražbina također dobili pravo glasa.

Taj iznos pribrojen je ranijem ukupnom iznosu nenamirenih tražbina s pravom glasa u iznosu od 25,3 milijarde kuna te tako pravo glasa imaju predstavnici vjerovnika s ukupno 33,75 milijardi kuna odnosno 2.978 vjerovnika. Od tog ukupnog iznosa tražbina, 66,7 posto je potrebno da bi nagodba bila izglasana.

Na početku ročišta, sutkinja Trgovačkog suda u Zagrebu Nevenka Siladi Rstić poručila je sudionicima da pravo glasa imaju svi prisutni, što znači i vjerovnici osporenih tražbina, neovisno o tome je li im tražbina osporena od izvanrednog povjerenika ili drugih vjerovnika.

Ročište je sutkinja nekoliko puta prekidala zbog stanki tijekom kojih su rješavani prigovori pojedinih vjerovnika, najčešće zbog prigovora na utvrđeni status tražbine pojedinih vjerovnika. U jednom od tih slučajeva prekida zbog stanki, sutkinja Siladi Rstić je uz ostalo upozorila i kako je “izvanredni povjerenik do sada tajio kome će i kako predložiti pravo glasa” te da treba malo više vremena da se poslože tablice. Zbog velikog broja vjerovnika i tražbina glasovanje je provedeno uz pomoć za tu svrhu kreirane mobilne aplikacije koju je razvila Agrokorova kompanija m-Start “m2voting”.

Prema nagodbi, najveći pojedinačni vlasnik Agrokora bit će ruski Sberbank, s 39,2 posto vlasničkog udjela, te prema kojem će dobavljači koncerna u prosjeku ostvariti stopu povrata svojih potraživanja od 60 posto, a financijske institucije i ostali vjerovnici do 20 posto.

Nagodba se sastoji od dva dijela – pripremnog i provedbenog – te ima 32 poglavlja i 36 priloga. U dokumentaciji se detaljno razrađuje korporativna struktura Grupe Agrokor, tretman i oblik namirenja tražbina vjerovnika nastalih prije izvanredne uprave, razrada novog duga Grupe Agrokor i kapitalne strukture, kao i drugi detalji vezani uz provedbu nagodbe. Sastavni dio dokumentacije su detaljne tablice svih tražbina, dosadašnjih plaćanja tijekom postupka izvanredne uprave te namirenja kroz nagodbu za svaku tražbinu. U jednom od priloga, napominje se u priopćenju, razrađena je i distributivna vrijednost društava pod izvanrednom upravom.

Vjerovnici su pritom potvrdili Model prioriteta namirenja (EPM) kao najbolji model za namirenje, s obzirom na broj kompanija unutar grupe te kompleksnost financijskog restrukturiranja. Kako se navodi, riječ je o fer i pravednom načinu namirenja, koji se koristi u najvećim međunarodnim postupcima restrukturiranja kompanija te je široko prihvaćen od međunarodnih kreditora.

U tom se modelu, u skladu sa zakonskim propisima, upravlja vodopadom naplate potraživanja za svaku pojedinu kompaniju, uključujući garancije za dug drugih kompanija, a tražbine se promatraju s aspekta njihove pravne pozicije.

Prema izračunima po EPM modelu, najveći udio u vlasništvu nove Grupe Agrokor imat će financijski vjerovnici, među kojima će najveći pojedinačni vlasnik biti ruski Sberbank, s 39,2 posto udjela. Imatelji obveznica sudjelovat će u vlasništvu s 24,9 posto udjela, ruska VTB banka sa 7,5 posto, a domaće financijske institucije s 15,3 posto. Udio dobavljača u novoj grupi bit će 4,7 posto, stoji u priopćenju Agrokora. Najveći udjel pritom će imati Adris, 1,4 posto, a potom Franck, 1,3 posto, te Saponija i Sokol Marić, po 0,6 posto.

 
Potpisan novi kolektivni ugovor za Saponiju d.d. Osijek PDF Print E-mail
Friday, 29 June 2018 11:57

saponia-kolektivni-ugovor

U četvrtak, 28. lipnja potpisan je novi Kolektivni ugovor za Saponiju d.d. u sjedištu tvrtke u Osijeku. Odredbe novoga kolektivnog ugovora, koji vrijedi tri godine, primjenjuju se od 1. srpnja 2018. godine. Za Saponiju d.d. novi Kolektivni ugovor potpisao je predsjednik Uprave Damir Skender, dipl. oec., u ime Samostalnog sindikata Energetike, kemije i nemetala ugovor je potpisao povjerenik podružnice “Saponia“ Željko Grbačić.

Nakon prestanka važenja dosadašnjeg Kolektivnog ugovora za dioničko društvo Saponia, u razdoblju pregovaranja i usuglašavanja predstavnici zainteresiranih strana postigli su sporazum o svim odredbama novog Kolektivnog ugovora.

Odredbe novog Kolektivnog ugovora usklađene su sa Zakonom o radu, a zadržana su i sva stečena prava radnika Saponije d.d., te materijalna prava radnika kao što su naknade plaća, darovi djeci, božićnice, potpore, troškovi prijevoza, a uvedena je obveza isplate jubilarne nagrade.

Novim Kolektivnim ugovorom nisu samo zadržana stečena prava radnika već je u vezi s plaćom radnika ugovorena veća osnovica za obračun plaće, tako da se prosječna plaća radnika Saponije povećava za 3,59 %.

Postizanje sporazuma i potpisivanje novog Kolektivnog ugovora odraz je kvalitetnog i kontinuiranog  socijalnog dijaloga i međusobnog poštovanja socijalnih partnera, a prigodom postizanja sporazuma o odredbama Kolektivnog ugovora strane su uvažile gospodarske prilike u okruženju, poslovne rezultate Saponije i potrebu za osiguravanjem socijalne sigurnosti radnika.

 
Oko 15.000 posjetitelja na svečanom otvorenju Designer Outleta Croatia PDF Print E-mail
Friday, 22 June 2018 12:17

designer-outlet-otvorenje-1Oko 15.000 posjetitelja pridružilo se svečanom otvorenju premium outleta u Hrvatskoj, Designer Outleta Croatia, u četvrtak 21. lipnja. Prilikom rezanja ružičaste vrpce, Severina je pozvala sve posjetitelje da se prepuste čarima kupovine u trgovinama koje nude više od stotinu modnih i lifestyle brandova po outlet cijenama, od 30 % do 70 % nižima u odnosu na preporučene maloprodajne cijene tijekom cijele godine.

U jedinstvenom okruženju i arhitekturi outleta inspiriranoj hrvatskoj regijama, među prvima koji su uživali u kupovini poznata su lica iz hrvatskog javnog života, među kojima i Iva Radić, Sandra Bagarić, Andrea Andrassy, Damir Kedžo, Mario Petreković, mlada glazbenica Zsa Zsa te poznate hrvatske dizajnerice, Đurđica Vorkapić i Ksenija Vrbanić.

Nakon uživanja u posebnim popustima povodom otvorenja koji su išli i do 70 %, a trajat će tijekom prvih tjedana te istraživanja bogate gastronomske ponude outleta, brojni posjetitelji i zaljubljenici u modu pridružili su se besplatnom koncertu Severine. Publika je uživala u premijernoj izvedbi uživo njezine nove balade 'Unaprijed gotovo'.

Zabavne aktivnosti u novootvorenom Designer Outlet Croatia nastavit će se i tijekom vikenda od 22. do 24. lipnja, kada će centar raditi od 10 ujutro do 22 sata, a u njima će moći uživati svi članovi obitelji.

Zaljubljenici u sport istražili su ponudu Adidasa, Under Armoura, Sport Visiona i Superdryja koji su ih dočekali s velikim popustima. Svim poklonicima casual stila, svidjela se ponuda u trgovini Europa 92 koja nudi brandove poput Mustanga i Levi`sa, dok je Replay donio dašak vrhunskog talijanskog dizajna na ulice novootvorenog outleta.

designer-outlet-otvorenje-2Muškarce zahtjevnijeg ukusa osvojila je ponuda brandova Joop!, Strellson i Canali u Heraldiju. Ponuda u Guessu te dućanima Armani Exchange, Sportina i XYZ Outlet s brandovima kao što su Michael Kors, Ugg, Tosca Blu, i Dsquared očarala je brojne posjetiteljice, koje su svoje odjeću kombinirale s obućom u trgovinama Mass Shoes, Guliver i NINE WEST. Užitak kupovine upotpunili su parfumerija Douglas te hrvatski dizajn u Hippy Garden & Xenia Design pop-up trgovini.

U outletu koji se u ovoj fazi proteže na 15.000 metara kvadratnih, svoje je mjesto našla i mala tržnica proizvoda lokalnih poljoprivrednika koja je potaknula interes svih onih koji vode aktivan i zdrav život. Cijeli je outlet izgrađen imajući na umu održivost, a jedinstvenom iskustvu kupovine doprinosi i njegova arhitektura inspirirana hrvatskim regijama. Brojni posjetitelji, istražujući ponudu outleta, zastali su tako pored replike kule Lotrščak i dubrovačkog gradskog tornja, a mogli su prošetati i dalmatinskim kalama.

Designer Outlet Croatia pokrenuli su investitori, IKEA Centres i Mutschler Outlet Holding AG te jedan od vodećih europskih upravitelja outleta, ROS Retail Outlet Shopping, koji već surađuju na projektu Designer Outlet Algarve u Portugalu. Više informacija o novoj destinaciji za kupovinu, kao i bogatoj ponudi, moguće je pronaći na designeroutletcroatia.com.

DESIGNER OUTLET CROATIA

Lokacija

Smješten je na jugoistoku Zagreba usporedno s autocestom A3/E71, kod čvorišta Ivanja Reka A4/E71, kojim na dnevnoj bazi u prosjeku prometuje 50.000 vozila. Autocesta A3 povezuje Srbiju i istok Hrvatske sa Zagrebom. Autocesta A4 vodi na sjever do izrazito posjećenoga grada Varaždina te potom nastavlja do Mađarske. Međunarodna zračna luka Zagreb - Franjo Tuđman udaljena je 20 minuta, a centar Zagreba svega 30 minuta vožnje automobilom.

Površina centra
Designer Outlet Croatia
Faza I 15.000 m2
Planirana daljnja esktenzija

Okruženje
1,4 milijuna stanovnika | 30 minuta
2,1 milijuna stanovnika | 60 minuta
3,6 milijuna stanovnika | 90 minuta
5,5 milijuna stanovnika | 120 minuta

Turizam
oko milijun turista godišnje na području Zagreba

Brendovi
više od 100 modnih i lifestyle brandova

Trgovine
otprilike 75 trgovina

Parkiralište
oko 2.500 besplatnih parkirnih mjesta

Investitori
IKEA Centres, Kastrup, Danska
Mutschler Outlet Holding AG, Ulm/Zurich, Njemačka/Švicarska

Upravitelj
ROS Retail Outlet Shopping, Beč, Austrija

Radno vrijeme
ponedjeljak – nedjelja od 10 do 21

Posebno radno vrijeme povodom otvorenja
22. – 24. lipanj od 10 do 22

 


Page 3 of 275