• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Održan 5. EDITEL Adria poslovni doručak PDF Print E-mail
Wednesday, 20 December 2017 13:08

U prezentacijskoj dvorani Almeria centra, tvrtka EDITEL Adria održala je peti Poslovni doručak na kojem su sudjelovali predstavnici tvrtki Kraš, M Start, Narodne novine, Koestlin, Aurora kozmetika i Pis.

Tema je bila elektroničko arhiviranje, a ideja ovog poslovnog doručka bila je predstaviti aktualnu temu na tržištu, koja je nužan preduvjet za razmjenu elektroničkih računa bez papira. Predstavljene su osnove za elektroničko arhiviranje kao i nužni zakonski preduvjeti koji trebaju biti zadovoljeni da bi cjelokupni proces bio u skladu s propisima i zakonima, ne samo lokalno već i globalno.

Naglasak prezentacije bio je na predstavljanju EDITEL-ovog rješenja eArchive/TrustIT koji udovoljava svim navedenim uvjetima. “Osim toga, predstavljene su dvije opcije TrustIT sustava koje možemo ponuditi korisnicima, odnosno kao Cloud rješenje (cloud rješenje također dolazi u dvije opcije) te kao lokalna instalacija rješenja kod korisnika“, priopćeno je iz tvrtke EDITEL Adria.

Osim same prezentacije, tvrtka je napravila i demonstraciju rješenja EDITEL eArchive/TrustIT kako bi prikazala barem dio od svih funkcionalnosti i mogućnosti koje sustav nudi, npr. način pretraživanja računa, izvoza podataka za potrebe revizije ili kontrole porezne uprave, sigurnosne lance, različita prava po korisniku itd. Nakon prezentacije otvorena je zanimljiva rasprava u kojoj su dotaknute mnoge teme vezane za elektroničke račune i arhiviranja.

EDITEL eArchive/TrustIT rješenje primjer je dobre prakse u više zemalja, a za njegovo korištenje odlučile su se mnoge poznate tvrtke i korporacije.

 
Konzum i domaći dobavljači prikupili 312.064 kn za pučke kuhinje PDF Print E-mail
Tuesday, 19 December 2017 17:41

konzum-akcija-2017Akcija je trajala od 23. studenoga do 17. prosinca, a u tom se razdoblju izdvajalo 20 lipa po proizvodu od prodaje oko 150 odabranih i na policama posebno označenih proizvoda poduzeća partnera. U akciju su bile uključene sljedeće renomirane kompanije: Adria Snack Company, Atlantic Grupa, Dukat, Fairtrade, Franck, Jamnica, Kandit, Koestlin, Kraš, Ledo, Meggle Hrvatska, Mlinar, Perutnina Ptuj-Pipo, PIK Vrbovec, Podravka, Saponia, Sardina, Vindija, Zagrebačka pivovara, Zagrebačke pekarne Klara i Zvijezda. „Ponosni smo na ovu akciju koju smo organizirali u suradnji s našim domaćim dobavljačima te odličan odaziv i vrijedan rezultat koji smo ostvarili, s prikupljenim iznosom od čak 312.064 kune. Izuzetno sam zadovoljan s kontinuiranom suradnjom s Hrvatskim Caritasom, Hrvatskim Crvenim križem i lokalnim udrugama diljem Hrvatske. Zahvaljujem svim našim partnerima-dobavljačima koji su se uključili u humanitarnu akciju, a osobito našim kupcima koji su prepoznali važnost projekta“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

„Zahvaljujem Konzumu, svim proizvođačima čiji su proizvodi bili dijelom ove akcije, a osobito svim građanima koji su svojom kupnjom omogućili da donacija dođe do onih naših sugrađana diljem Hrvatske koji se zbog teških životnih situacija prehranjuju u Caritasovim i crkvenim pučkim kuhinjama. Uvijek kada mislimo na druge i konkretno svjedočimo solidarnost pokazujemo potrebitima da nisu sami. Pozivam sve one koji su podržali ovu humanu akciju da nastave činiti dobro svaki dan jer ta djela i znakovi konkretne blizine donose radost i mir u srca onih koji žive u oskudici. Sretan i blagoslovljen Božić svima“, poručio je mons. Fabijan Svalina, ravnatelj Hrvatskog Caritasa.

„Hvala Konzumu koji je u ovo predblagdansko vrijeme uistinu omogućio svim ljudima dobre volje da podijele svoju radost s onima koji žive u teškim okolnostima. U ime Hrvatskog Crvenog križa i korisnika naših pučkih kuhinja, zahvaljujem svim građanima koji su kupovali hrvatske proizvode te tako omogućili tople obroke za obitelji koje bi se teško prehranile bez toga. Radosni smo što još uvijek postoje brojni ljudi velikog srca, oni koji su sposobni prepoznati nevolju drugih i pokazati im da nisu sami. Mislim da nikada nije bilo važnije podsjećati ljude na zajedništvo i solidarnost, a to je ono što Hrvatski Crveni križ svakodnevno nastoji činiti“, istaknuo je Robert Markt, izvršni predsjednik Hrvatskog Crvenog križa.

Iznos prikupljen u akciji ravnomjerno je raspoređen Hrvatskom Caritasu i Hrvatskom Crvenom križu, a bit će iskorišten za osiguravanje dodatnih obroka za korisnike 28 pučkih kuhinja smještenih u 22 grada na području cijele Hrvatske. U njima se svakodnevno podijeli više od 4.600 obroka socijalno ugroženim osobama svih dobnih skupina – samcima, obiteljima i beskućnicima.

 
Francku priznanje predsjednika HGK za 125. obljetnicu poslovanja PDF Print E-mail
Tuesday, 19 December 2017 16:48

franck-priznanje-1Ivan Artuković, predsjednik Uprave Francka, primio je priznanje predsjednika Hrvatske gospodarske komore u povodu 125. obljetnice postojanja i uspješnog poslovanja kompanije. Priznanje je Francku uručeno na Svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća te predstavlja još jednu vrijednu potvrdu kompaniji kao jednom od najuspješnijih proizvođača i izvoznika prehrambenih proizvoda s vodećom pozicijom u kategorijama kave i čaja. Iza svakoga proizvoda stoji bogato stručno znanje, iskustvo i velika predanost zaposlenika Francka što je Hrvatska gospodarska komora više puta prepoznala i nagradila.

S primarnim fokusom na održivo poslovanje, Franck konstantno ulaže u unapređenje svojih tehnoloških rješenja i proizvodnih procesa. Tako je, primjerice, zagrebački pogon za čaj, u čiju je rekonstrukciju uloženo 20 milijuna kuna, jedan je od najmodernijih u ovome dijelu Europe. Vodeći računa o domaćoj poljoprivredi i potičući proizvodnju izvorno hrvatskih proizvoda, Franck već godinama uspješno surađuje s domaćim proizvođačima krumpira i cikorije od kojih otkupljuje sirovinu. Istovremeno, Franck espresso, Jubilarna kava i Gloria među prvim su domaćim proizvodima koji su zbog svoje vrhunske kvalitete zaslužili ponijeti oznaku "Hrvatska kvaliteta".

”U Franck proizvodima potrošači su prepoznali kvalitetu i ljubav koju u njih ulažemo te nam već 125 godina dozvoljavaju da budemo dio njihovih obitelji. Njihovo povjerenje i tradicija koja stoji iza imena Franck obvezuju nas na apsolutnu izvrsnost“, rekao je Ivan Artuković, ispred Uprave Francka.

franck-priznanje-3Franck grupa u prvih devet mjeseci ove godine bilježi rast od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine što Franck svrstava u kompanije s najvećim rastom u kategoriji velikih kompanija. Ostvareni su odlični prodajni rezultati na najvažnijim tržištima, a trend dvoznamenkastog rasta izvoza iz 2016. nastavlja se i u ovoj godini.

Prema podacima analitičke kuće Nielsen, Franck je u ovoj godini dodatno uspio povećati udio u prodaji u kategoriji mljevene kave, u kojoj je s 59 posto vrijednosnog tržišnog udjela, apsolutni lider u Hrvatskoj. Rast je zabilježen i u čajevima, gdje je vrijednosni tržišni udjel povećan na 56 posto, te u kategoriji instant cappuccina s 49 posto vrijednosnog udjela. Na slovenskom tržištu također bilježi daljnji rast u kategoriji mljevene kave i rekordnu realizaciju u instant cappuccinima. Jednako dobre rezultate ostvaruje i u BiH i Makedoniji, gdje je lider u toplim napitcima, uz rast u Srbiji i Crnoj Gori, tržištima koje je kompanija otvorila početkom ove godine te jačanje prisutnosti u Albaniji i Kosovu.

Kontinuiranim razvojem svih segmenata poslovanja i liderskom pozicijom u inovacijama, Franck se u prehrambenoj industriji pozicionirao kao kompanija koja podiže standarde kvalitete i definira tržišne trendove. Inzistiranjem na beskompromisnoj kvaliteti proizvoda opravdao je povjerenje svojih potrošača te će ga nastojati zadržati i u narednim godinama vodeći se istim vrijednostima.

 
Tvrtki Tommy dodijeljeno priznanje 'Zlatna kuna' PDF Print E-mail
Monday, 18 December 2017 14:57

zlatna-kunaHrvatska gospodarska komora Županijska komora Split dodijelila je tvrtki Tommy priznanje “Zlatna kuna“ u kategoriji najuspješnijeg velikog trgovačkog društva za poslovne rezultate ostvarene u 2016. godini. Priznanje je dodijeljeno 12. prosinca na svečanoj sjednici Gospodarskog vijeća ŽK Split, a priznanje u ime Tommyja primio ga je Tomislav Mamić, predsjednik Nadzornog odbora.

U protekloj godini Tommy je bio među 25 najvećih hrvatskih tvrtki po kriteriju ukupnog prihoda i treći maloprodajni lanac u hrvatskom vlasništvu. Tommy d.o.o. je kompanija s najvećim prihodom u Dalmaciji, te ujedno i najveći poslodavac, a dobiveno priznanje samo potvrđuje poziciju tvrtke kao gospodarskog lidera hrvatskoga juga.

Hrvatska gospodarska komora prepoznala je, ne samo poslovni rezultat na bazi definiranih kriterija, nego i razvojnu orijentaciju Tommyja, stabilnost poslovanja, te ukupan utjecaj na regionalno gospodarstvo. Samo u 2016. godini Tommy je investirao više od 100 milijuna kuna u širenje prodajne mreže, te razvoj i unapređenje tehnologije poslovanja. Prodajnu mrežu Tommyja čini više od 195 prodajnih mjesta, na području osam hrvatskih županija, a posjeti ih dnevno više od 250.000 kupaca.

“Ključni čimbenici koji su doveli do vrijednih rezultata su povjerenje naših kupaca, kvalitetan odnos s dobavljačima i svim poslovnim partnerima, te sudjelovanje u životu lokalnih zajednica i društva.Posebno želimo istaknuti doprinos naših preko 3500 zaposlenika, koji su svojim savjesnim radom najzaslužniji za uspjeh Tommyja. Društveno odgovorno poslovanje jedna je od strateških odrednica našega poslovanja, pa smo slijedom toga sponzor i donator brojnih sportskih klubova, kulturnih i društvenih događanja, te institucija“, priopćeno je iz Tommyja.

Tommy najavljuje da u narednom razdoblju namjerava i dalje ulagati u rast i razvoj poslovanja s ciljem zadržavanja vodeće pozicije. “Posebno smo ponosni što nam je priznanje dodijeljeno u godini kada obilježavamo 25. obljetnicu postojanja i uspješnog poslovanja tvrtke“, stoji u priopćenju.

 
Stočna hrana Belje dobila nove certifikate kvalitete PDF Print E-mail
Monday, 18 December 2017 12:33

belje-certifikatiBeljska tvornica stočne hrane u Ivanić Gradu dobila je tri nova certifikata kvalitete. Riječ je o KAT certifikatu, izdanom od certifikacijskog tijela SGS Germany GmbH, HALAL certifikatu koji izdaje islamska zajednica u RH, Centar za certificiranje Halal kvalitete iz Zagreba i GMO free certifikatu izdanom od certifikacijskog tijela Bureau Veritas d.o.o. Važno je istaknuti kako je među hrvatskim proizvođačima ovo je prvi i jedini KAT certifikat koji omogućuje plasman stočne hrane na zahtjevna tržišta EU. Svi navedeni certifikati su bazirani na postupcima i mjerama koji su sukladni sa međunarodno priznatim normama upravljanja kvalitetom ISO i HACCP, koje je Belje već ranije implementiralo u svoj cjelokupni sustav.

Tvornica stočne hrane Belje u Ivanić Gradu, specijalizirana je za proizvodnju krmnih smjesa za sve vrste i dobne kategorije peradi. Proizvodna linija, čiji je kapacitet 15 tona na sat, omogućava proizvodnju i transport hrane u rinfuzi (za velike kupce) i pakiranjima u natron vreće od 10 i 25 kg, koje su namijenjene za ishranu peradi na malim poljoprivrednim gospodarstvima. Kako je istaknuo Tihomir Orešković, direktor Tvornica stočne hrane Belje: „Naša najveća prednost su krmiva koja se proizvode na vlastitim beljskim oranicama, a mi ih koristimo u proizvodnji hrane, koju maksimalno prilagođavamo potrebama i zahtjevima svakog kupca.

Novi certifikati su dokaz našeg stalnog ulaganja u razvoj i unapređenje kvalitete gotovih proizvoda, koji nam omogućavaju veću konkurentnost i širenje izvoza hrane za životinje, na tržišta Mađarske, Slovenije, Austrije te tržišta na kojima se traži Halal certifikat“. Tvornice stočne hrane najveći su izvoznici u sustavu Belja. U prvih 11 mjeseci ove godine izvezeno je 20% ukupne proizvodnje i to uglavnom na tržišta Bosne i Hercegovine, Mađarske i Slovenije na kojima se širi mreža kupaca. Vrhunski proizvodni rezultati na farmama Belja na kojima se koristi vlastita stočna hrana odlična su referenca za sve potencijalne kupce, a uz to Tvornice stočne hrane Belje osiguravaju stručni nutricionistički tim koji prehranu životinja prilagođava njihovim trenutnim potrebama.

 
Ribola i Henkel pomažu Odjelu dječje infektologije KBC-a Split PDF Print E-mail
Friday, 15 December 2017 17:45

ribola-henkel-donacija

Završen je projekt sanacije sanitarnog čvora Odjela za dječju infektologiju KBC-a Split proizašao iz suradnje tvrtki Ribola i Henkel deterdženti. Ovaj projekt nastavak je zajedničkog projekta iz 2016. godine kada su opremljene sobe za boravak djece na Odjelu dječje infektologije. Tada je obojena kompletna dječja jedinica, nabavljen namještaj i sjedalice za djecu te su postavljene četiri vrhunske “relax“ sjedalice za roditelje.

Kroz projekt sanacije sanitarnog čvora uređen je kompletan sanitarni čvor uz sobe namijenjene boravku djece i roditelja, a radovi ukupne investicijske vrijednosti od 50.000 kuna obuhvaćali su: demontažu postojeće opreme, građevinske, vodoinstalaterske, keramičke i ličilačke radove, te nabavu i montažu nove specijalizirane opreme.

Svečanom zaključenju provedenog projekta prisustvovali su Petra Bonacin Matković iz marketinga trgovačkog lanca “Ribola”, Roko Šimunić iz tvrtke “Henkel Croatia“, dok su u ime KBC-a bili nazočni prof. dr. sc. Boris Lukšić, predstojnik Klinike za infektologiju, prof. dr. sc. Ivo Ivić, pročelnik Odsjeka za dječju infektologiju te dr.med. Mirela Pavičić-Ivelja, liječnica na Klinici za infektologiju.

Prof dr. sc. Boris Lukšić je izjavio: “Zahvaljujemo tvrtkama Ribola i Henkel na hvale vrijednoj donaciji i podršci. Ovim radovima kompletirano je uređenje dječjeg Odjela Klinike za infektologiju. Suradnja koja je započela 2016. godine uvelike je poboljšala uvjete boravka našim najmlađim bolesnicima i njihovim roditeljima“.

Tvrtke Ribola i Henkel sa zadovoljstvom su i u 2017. godini nastavile suradnju pomažući KBC Split, a s ciljem poboljšanja uvjeta boravka djece i roditelja na Klinici za infektivne bolesti.

“Jako smo ponosni što smo nastavili ovako prekrasan projekt koji za cilj ima olakšati boravak u najtežim trenucima. Sretni smo s već sada tradicionalnom suradnjom naših tvrtki, a najviše smo zahvalni svim našim kupcima koji nas podržavaju i zbog kojih smo uspjeli realizirati ovaj projekt i dalje punim srcem pomagati Odjelu dječje infektologije KBC-a Split. Sigurni smo da ćemo nastaviti sa sličnim projektima i u 2018.godini“, izjavili su predstavnici tvrtki Ribola i Henkel deterdženti.

 
Otvoren preuređeni Super Konzum u Salona Mallu u Solinu PDF Print E-mail
Friday, 15 December 2017 16:23

konzum-solin-1Preuređeni Super Konzum otvorio je svoja vrata kupcima u Salona Mallu u Solinu. Na 3.530 četvornih metara površine kupcima će ponuditi bogat izbor dnevno svježih namirnica na novim odjelima voća i povrća, ribarnici te na novoj mesnici s poboljšanim asortimanom koji uključuje i mesne specijalitete. Na novom gastro odjelu kupci će svakodnevno moći uživati u velikom izboru gotovih jela, među kojima će se naći i janjetina s ražnja. Novost je i samoposlužna pekarnica u kojoj će pronaći velik izbor kruha, peciva i drugih pekarskih proizvoda.

konzum-solin-2
konzum-solin-3

„Otvorenjem preuređenog Super Konzuma donosimo još bogatiju ponudu svježih namirnica i različitih proizvoda s brojnim novitetima u skladu s posljednjim trendovima. Kupcima će na raspolaganju biti i samoposlužna pekarnica te unaprijeđeni gastro odjel s bogatom ponudom toplih jela. Drago nam je što ćemo stanovnicima Solina i okolice omogućiti još ugodniji doživljaj kupovine uz kvalitetne proizvode i vrhunsku uslugu“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Preuređeni Super Konzum otvara se unutar Salona Malla, također preuređenog trgovačkog centra na adresi A. G. Matoša 10 u Solinu. Salona Mall prostire se na 22.000 četvornih metara sa 720 parkirnih mjesta u garaži. Na kupcima poznatoj lokaciji, ali s novim izgledom i još bogatijom ponudom, posjetitelje ponovno dočekuju trgovine Modiana, dm, Douglas, Mass i druge, ali i CCC, Pepco te prvi Decathlon Store u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

Osim što im nudi mjesto za uživanje u kupovini i druženje s obitelji i prijateljima, Salona Mall posjetiteljima olakšava svakodnevicu kroz ponudu različitih servisnih usluga – poštanski ured, banku, frizerski salon, mjenjačnicu i autopraonicu.

Na dan otvorenja sve su trgovine u centru pripremile posebne pogodnosti, popuste, degustacije i promocije za kupce, a svakog poslijepodneva do 24. prosinca posjetitelje očekuje mnoštvo zabavnih priredbi i kreativnih radionica, kao i dolazak Djeda Božićnjaka koji će najviše razveseliti one najmlađe.

 
Konzum i Mali hrvatski proizvođač pokrenuli projekt 'Iz domaćih krajeva' PDF Print E-mail
Friday, 15 December 2017 16:20

iz-domacih-krajeva-1Konzum u suradnji s klasterom 'Mali hrvatski proizvođač' pokreće projekt pod nazivom 'Iz domaćih krajeva', u sklopu kojeg će kupcima ponuditi širok izbor kvalitetnih domaćih proizvoda iz cijele Hrvatske. Proširena ponuda domaćeg sezonskog voća i povrća, suhomesnatih i mliječnih delikatesa, tradicionalnih slastica, pčelinjih proizvoda i ostalih delicija specifičnih za podneblje iz kojeg dolaze bit će dostupna kupcima u Super Konzumu u Dankovečkoj ulici u zagrebačkoj Dubravi. U toj je preuređenoj trgovini više od 100 četvornih metara namijenjeno upravo malim domaćim proizvođačima.

„Drago nam je što ćemo dodatno proširiti ponudu s vrhunskim proizvodima iz svih krajeva Hrvatske, s osobitim naglaskom na ruralnim krajevima, u okviru suradnje s klasterom Mali hrvatski proizvođač. Iza nas su brojne zajedničke manifestacije na kojima smo okupljali male proizvođače, a ovaj nas projekt osobito veseli jer na jednom mjestu objedinjuje kvalitetu i tradiciju, pružajući nam kontinuiranu priliku da kupcima ponudimo ono najbolje od malih domaćih proizvođača“, izjavio je Tomislav Kramarić, izvršni direktor maloprodaje u Konzumu.

iz-domacih-krajeva-2„Ova suradnja donosi velik zamah promociji malih domaćih proizvođača, koji dobivaju atraktivan prostor i vrijednu priliku za plasman svojih najboljih proizvoda. Zahvalni smo Konzumu što je prepoznao značaj projekta i nastavlja podržavati razvoj mikro i malog poduzetništva te svakodnevno nuditi kupcima najbolje domaće proizvode“, istaknuo je Marko Špiljar, organizator projekta Mali hrvatski proizvođač. 

Projektom 'Iz domaćih krajeva' Konzum će članovima klastera Mali hrvatski proizvođač osigurati prostor s posebno uređenim prodajnim prostorom za predstavljanje i prodaju njihovih proizvoda. Uz pružanje pomoći u dekoraciji i logistici, u okviru projekta razvijen je i poseban vizualni identitet, a sve u cilju prezentacije domaće kvalitete.

Super Konzum u Dankovečkoj preuređen je u skladu s posljednjim standardima Konzuma, a osim posebnog prostora za male domaće proizvođače, novost su i novi odjel voća i povrća te samoposlužna pekarnica u kojoj će kupci naći velik izbor kruha, peciva i drugih pekarskih proizvoda.

 


Page 3 of 264