• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Konzum donirao 200.000 kuna SOS Dječjem selu Hrvatska PDF Print E-mail
Friday, 11 January 2019 16:27

konzum-donacija-2019Tradicionalno humanitarno djelovanje Konzuma uoči božićnih i novogodišnjih blagdana i ove je godine ostvarilo odlične rezultate pa je tako danas SOS Dječjem selu Hrvatska uručena donacija u iznosu od 200.000 kuna. Iznos je prikupljen u humanitarnoj akciji „Odmotaj papir i zamotaj ljubav“ prodajom posebno dizajniranih papira, vrećica i kartica za pakiranje blagdanskih darova koje su kupci mogli pronaći u svim većim Konzumovim prodavaonicama, pri čemu je od svakog prodanog artikla odvojena jedna kuna za pomoć djeci.

Donaciju je u ime SOS Dječjeg sela Hrvatska primila nacionalna direktorica Višnja Tuškan-Krupić, a uručio ju je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma. Na uručenju donacije pridružio im se i Bizzo iz Bolesne braće, koji je zajedno s Baby Dooksom autor simpatične hip hop pjesme kojom su u svom prepoznatljivom stilu pozivali Konzumove kupce da se pridruže akciji. Uz to, u njihovoj je Čudnoj šumi, koja je u izboru stranice Streets of Zagreb proglašena najboljom adventskom kućicom na zagrebačkom adventu u 2018. godini, akcija i predstavljena početkom prosinca.

„Božićni i novogodišnji blagdani prošli su obojani dobrotom ljudi velikog srca koji su pomoć usmjerili prema djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U ritmu zaraznog hip hop hita, veselog dvojca Bolesne braće, protekla je ova divna i hvalevrijedna Konzumova akcija. Od srca hvala svima koji su neumorno tijekom prosinca 'zamatali ljubav' i usmjerili je ka najmlađima koji odrastaju u SOS Dječjim selima“, rekla je Višnja Tuškan-Krupić, nacionalna direktorica SOS Dječjeg sela Hrvatska.

„Najprije želim zahvaliti svim Konzumovim kupcima koji su tijekom akcije odmatali papir i zamatali ljubav, odnosno svojom kupovinom doprinijeli ljepšem početku nove godine za djecu iz SOS Dječjeg sela Hrvatska. Blagdani su u Konzumu nezamislivi bez tradicionalnih humanitarnih akcija i svi smo ponosni što smo još jednu uspješno priveli kraju. Donacija odlazi u prave ruke i vjerujem da će olakšati svakodnevicu djece i zaposlenika u SOS Dječjem selu Hrvatska“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Udruga SOS Dječje selo Hrvatska djeluje od 25. veljače 1992. godine kao ravnopravan član SOS Kinderdorf Internationala, najveće svjetske nevladine organizacije za zbrinjavanje djece i mladeži, sa sjedištem u austrijskom gradu Innsbrucku. Prvo SOS Dječje selo u svijetu utemeljio je i izgradio Hermann Gmeiner u austrijskom gradiću Imstu 1949. godine, a zahvaljujući lakoći kojom se prilagođava različitim kulturama i tradicijama, SOS ideja prihvaćena je u 135 država diljem svijeta. Danas u svijetu postoji 571 SOS Dječje selo i 2.310 popratnih SOS projekata – SOS dječjih vrtića, SOS projekata za mlade, SOS društvenih centara, SOS škola, SOS obrazovnih centara, SOS bolnica te SOS projekata za hitne intervencije.

 
Poslovanjem u studenome Konzum najuspješnija Agrokorova kompanija PDF Print E-mail
Friday, 11 January 2019 16:30

konzum-foto-novaObjavljeno je 21. mjesečno izvješće o poslovanju 16 kompanija iz tri poslovna segmenta Agrokora - Maloprodaje i veleprodaje, Prehrane i Poljoprivrede koje se odnosi na razdoblje od 11. prosinca do 10. siječnja 2019. godine. Poslovanjem u prvih jedanaest mjeseci 2018. godine kompanije su realizirale 21.508 milijuna kuna prihoda, dok operativna dobit iznosi 1.716 milijuna kuna.

Najuspješnija kompanija u izvještajnom razdoblju je bio Konzum čija je EBITDA bila veća od plana za čak 157,9 milijuna kuna odnosno za više od 60 posto, dok su prihodi premašili plan za 111 milijuna kuna odnosno za 1,4 posto. Stoga je Konzum i glavni nositelj operativne dobiti poslovnog segmenta Maloprodaje i veleprodaje.

Najveći doprinos ukupnom operativnom rezultatu Grupe dale su kompanije iz područja Prehrane čija je EBITDA-a bila za 67,6 milijuna kuna veća od plana i u sklopu kojeg gotovo sve kompanije ostvaruju veću dobit od zadanih planova. Kompanije iz segmenta Poljoprivrede imaju podbačaj prihoda i operativne dobiti u odnosu na plan, ali to kompenziraju optimizacijom troškova i jačanjem drugih aktivnosti pa su u 11 mjeseci prošle godine realizirale nešto više od 2 milijarde kuna prihoda te 172,3 milijuna kuna operativne dobiti.

Kao dio opsežnih priprema procesa implementacije, sa zadnjim danom 2018. godine, sva buduća zrcalna društva Grupe Agrokor koja su do sada bila registrirana kao tvrtke pod generičkim imenima, s provedbom na Trgovačkom sudu u Zagrebu su i službeno dobila nova imena. Nova imena društava koja će s operativnim poslovanjem početi po završetku implementacije nagodbe vjerovnika Agrokora, sastoje se od starog imena i dodatka plus. Tako će, primjerice, Konzum po završetku implementacije poslovati pod imenom Konzum plus, Jamnica pod imenom Jamnica plus, Zvijezda kao Zvijezda plus, Ledo pod imenom Ledo plus itd.

Staro ime je u nazivima novih tvrtki zadržano radi očuvanja vrijednosti snažnih brendova kompanija, koje će i nakon implementacije nagodbe nastaviti nastupati na tržištu pod sadašnjim brendovima. U prijelaznoj fazi sjedišta svih novih društava bit će u Zagrebu, a po implementaciji nagodbe bit će vraćena u gradove u Hrvatskoj u kojima su sada.

Za razliku od zrcalnih društava, krovna kompanija Agrokor d.d. će do kraja siječnja dobiti potpuno novo ime te više neće koristiti naziv „Agrokor“. Status implementacije nagodbe i preliminarna ocjena spremnosti za implementaciju nagodbe prezentirana je i članovima Privremenog vjerovničkog vijeća na sjednici održanoj 20. prosinca 2018. godine.

Od 1. siječnja 2019. Upravi Leda se na poziciji člana uprave zaduženog za financije pridružio Filip Mutić. U Ledo je stigao iz Atlantic grupe gdje je u operativnim kompanijama Atlantic grupe unutar Adria regije radio na poslovima strateškog financijskog upravljanja, kontrolinga i IT-a. Svoje je poslovno iskustvo, između ostalog, gradio u međunarodnim tvrtkama za financijski menadžment i savjetovanje PWC i Deloitte u Hrvatskoj i regiji. U Ledu će mu fokus biti na unapređenju procesa poslovno-financijskog planiranja, korporativnog upravljanja i izvještavanja kao i upravljanja rizicima, priopćeno je iz Agrokora.

 
EDITEL Adria 8. poslovni doručak u Dubrovniku PDF Print E-mail
Wednesday, 09 January 2019 12:21

editelU suradnji sa renomiranom informatičkom tvrtkom ITI Computers Development, vodećim proizvođačem ERP rješenja za HoReCa segment, EDITEL je svoj 8. poslovni doručak održao u Dubrovniku, kao gost tvrtke ITI Computers Development na njihovoj radionici.

Radionica je okupila više od 100 uzvanika iz 30-ak renomiranih hotela, a tvrtka EDITEL Adria predstavila je tri teme:
- Trendovi u digitalizaciji poslovnih procesa, stanje na tržištu
- EDI proces razmjene dokumentacije
- eArhiviranje i zakonski okvir

EDI proces razmjene dokumentacije za hotelske lance relativno je novi pojam na našem tržistu i koristi ga tek nekoliko hotelskih lanaca u suradnji sa EDITEL-om. EDI s poslovnim partnerima ima ulogu ubrzanja i automatizacije poslovnih procesa nabave proizvoda.

Između ostalog, to su:
• cjelovit i točan asortiman proizvoda
• automatizirani postupci naručivanja
• izravne informacije vezane uz zamjenu artikala (npr. cijene)
• smanjen trošak robe
• poboljšana provjera računa
• lakše periodično praćenje zaliha
• smanjen manjak zaliha
• upravljanje višekratnim predmetima za prijevoz (RTI-jevi)

Kao i na prijašnjim prezentacijama, ove godine opet je najveće zanimanje potaknula tema eArhiviranje i eRačun te su prema predavačima EDITEL Adrie bila upućena mnogobrojna pitanja. Razlog je, kako kažu u EDITEL Adriji, neinformiranost tržišta i sve više netočnih informacija.

 
Agrokorovim kompanijama u novoj godini i nova imena PDF Print E-mail
Monday, 31 December 2018 18:44

S provedbom na Trgovačkom sudu u Zagrebu postala je službena informacija prema kojoj su sva buduća zrcalna društva Grupe Agrokor, osim Agrokora d.d., koja su do sada bila registrirana kao tvrtke pod generičkim imenima dobila sa zadnjim danom ove godine i službeno nova imena. Nova imena društava koja će početi s operativnim poslovanjem po završetku implementacije nagodbe vjerovnika Agrokora sastoje se od starog imena i dodatka plus.

Tako će, primjerice, Konzum po završetku implementacije poslovati pod imenom Konzum plus, Jamnica pod imenom Jamnica plus, Zvijezda kao Zvijezda plus, Ledo pod imenom Ledo plus itd. U prijelaznoj fazi sjedišta svih novih društava bit će u Zagrebu, a po implementaciji nagodbe bit će vraćena u gradove u Hrvatskoj u kojima su sada. Staro ime zadržano je u nazivima novih tvrtki radi očuvanja vrijednosti snažnih brendova ovih kompanija, koje će i nakon implementacije nagodbe nastaviti nastupati na tržištu pod sadašnjim brendovima.

Za razliku od zrcalnih društava, krovna kompanija Agrokor d.d. će do kraja siječnja dobiti potpuno novo ime te više neće koristiti naziv „Agrokor“.

Sve ove promjene dio su procesa implementacije nagodbe vjerovnika Agrokora, koji bi trebao biti završen do kraja prvog kvartala 2019. godine. U međuvremenu, izvanredna uprava Agrokora pod vodstvom Fabrisa Peruška i Irene Weber po uspješnom okončanju financijskog provodi i poslovno restrukturiranje kompanije, čiji su rezultati vidljivi u dobrim poslovnim rezultatima svih glavnih operativnih kompanija.

U deset mjeseci 2018. godine Agrokorove kompanije imale su ukupan prihod od oko 20 milijardi kuna, dok je operativna dobit dosegla iznos od 1,7 milijardi kuna. Najveći doprinos operativnom rezultatu dale su kompanije iz područja prehrane, čija je dobit iz operativnog poslovanja bila za gotovo 70 milijuna kuna veća od plana, te maloprodaja i veleprodaja koja je ostvarila 28,7 milijuna kuna veću dobit iz operativnog poslovanja od planirane. Konzum je u prvih deset mjeseci ove godine plan premašio za čak 50 posto te je realizirao gotovo 430 milijuna kuna dobiti iz operativnog poslovanja.

Izvanredni povjerenik Fabris Peruško je ovim povodom rekao: “Dok je 2017. bila godina mukotrpnog spašavanja sustava od kolapsa, 2018. godine je pozitivna prijelomnica u svakom pogledu, od pregovora o nagodbi, njezinog izglasavanja i pravomoćnosti, preko međunarodnog priznanja postupka izvanredne uprave u SAD-i u Švicarskoj do odličnih rezultata poslovanja sustava. 2019. godina će, siguran sam, biti godina još boljih perspektiva za sve naše kompanije, zaposlenike i nove vlasnike.“

 
SPAR Hrvatska od 1. siječnja smanjuje cijene više od 1500 proizvoda PDF Print E-mail
Friday, 30 November 2018 15:03

SPAR Hrvatska garantira da će od 1. siječnja sniziti maloprodajne cijene više od 1500 proizvoda za više od 9,6 posto, koliko donosi porezno rasterećenje. SPAR Hrvatska će tako sniziti cijene proizvoda sukladno odluci Vlade o smanjenju PDV-a na svježe meso, ribu, voće, povrće, jaja i dječje pelene s 25 posto na 13 posto.

„Pozdravljamo napore hrvatske Vlade koja odlukom o poreznom rasterećenju dodatno pomaže hrvatskim građanima kao i hrvatskom gospodarstvu. SPAR Hrvatska sniženjem cijena podržava ovaj potez kojim se rasterećuje potrošačka košarica građana“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Siječanj u SPAR-u počinje s još dobrih vijesti za kupce. Tijekom cijelog prosinca trajala je i posebna akcija sa skupljanjem bodova koja će kupcima omogućiti da u siječnju ostvare dodatni popust do 20 posto na ukupnu kupovinu.

 
Istragrafika postaje dio vodeće europske ambalažne grupacije AR Packaging PDF Print E-mail
Thursday, 27 December 2018 17:53

istragrafikaBritish American Tobacco, globalna kompanija čija će ulaganja u Hrvatsku od preuzimanja TDR-a do kraja ove godine dosegnuti 45 milijuna eura, uspješno je završila proces pronalaska strateškog partnera za tvrtku Istragrafika d.d. koji će omogućiti daljnji razvoj te tvrtke u ambalažnoj industriji, koja nije dio temeljnog poslovanja BAT-a.

Istragrafiku preuzima A&R Carton Austria GmbH koja je dio AR Packaging grupe, jedne od vodećih europskih ambalažnih kompanija sa 3200 zaposlenika i godišnjim neto prihodom od oko 600 milijuna eura. AR Packaging grupa ima 18 postrojenja u 10 zemalja diljem Europe.

”Preuzimanje Istragrafike predstavlja za nas stratešku ekspanziju u ovom dijelu Europe i iznimno smo ponosni što smo dodatno proširili našu prisutnost na europskom tržištu. Uvjereni smo da ćemo uz pomoć iskusnog menadžmenta Istragrafike nastaviti svojim kupcima pružati proizvode visoke razine kvalitete”, izjavio je Harald Schulz, predsjednik i izvršni direktor AR Packaging grupe.

A&R Carton Austria s današnjim danom postao je 100 postotni vlasnik dionica Istragrafike, a AR Packaging grupa će u potpunosti konsolidirati kompaniju s 1. siječnjom 2019. godine.

”Istragrafika je u posljednje tri godine u sastavu BAT grupe bilježila sve bolje rezultate, uz rast proizvodnje, izvoza i zapošljavanja. Stabilno okruženje BAT grupe omogućilo je tvrtki stasanje u jednu od vodećih tvrtki iz ambalažne industrije u regiji, s potencijalom nastavka širenja poslovanja na EU tržište. Pošto BAT nema ambalažnih kompanija niti na jednom drugom tržištu osim u Adria regiji, uvjereni smo da će novi strateški partner koji ima specifično znanje u ambalažnoj industriji iskoristiti puni potencijal tvrtke”, izjavio je Antal Bekefi, generalni direktor BAT Adria regije. AR Packaging zadržava dosegnuta prava zaposlenih te sve postojeće ugovorne odnose Istragrafike prema poslovnim partnerima.

Više o AR Packaging grupi: AR Packaging jedna je od vodećih europskih kompanija u ambalažnom sektoru koja se sastoji od specijaliziranih kompanija A&R Carton, Flextrus, CC Pack, SP Containers and Mediaköket. Sjedište grupe je locirano u Lundu, Švedska. Grupa svojim kupcima osigurava dodanu vrijednost zahvaljujući širokom portfelju proizvoda u ponudi i dubinskom poznavanju kartonske i fleksibilne ambalaže. AR Packaging kontinuirano raste organski i akvizicijama.

www.ar-packaging.com

Više o tvrtki Istragrafika: Istragrafika je danas vodeći proizvođač komercijalno-kartonske ambalaže u Hrvatskoj i široj regiji te izvozi na desetak stranih tržišta i surađuje s više od 70 vodećih tvrtki iz prerađivačke industrije. Tvrtka je u 2017. zabilježila rast prometa i izvoza koji je dosegnuo 25 posto ukupnih prihoda tvrtke. U 2018. nastavljen je pozitivan trend u poslovanju, zbog čega je tvrtka i dodatno zapošljavala pa je ukupan broj zaposlenika porastao na više od 160. Tvrtka iz Kanfanara radi u tri smjene kako bi godišnje preradila više od 9000 tona kartona od kojega nastaje visokokvalitetna ambalaža za proizvode iz duhanske, prehrambene, kemijske, kozmetičke, konditorske i farmaceutske industrije. Istragrafika svoje proizvode plasira u desetak europskih zemalja, među kojima su najznačajnije Švicarska, Italija, Mađarska, Austrija, Slovenija, Njemačka, Srbija, Rumunjska i BiH.

 
Lidl Hrvatska donira 100 tisuća kuna u povodu 25 godina hrvatskog Caritasa PDF Print E-mail
Monday, 17 December 2018 14:42

lidl caritasTrgovački lanac Lidl Hrvatska, u povodu srebrnog jubileja Hrvatskog Caritasa, uručio je donaciju u vrijednosti 100.000,00 kuna za pomoć crkvenim pučkim kuhinjama te za stipendiranje studenata iz socijalno ugroženih obitelji. Donaciju je u ime Lidla ravnatelju Hrvatskog Caritasa mons. Fabijanu Svalini uručila voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković. Trgovački lanac Lidl, kao socijalno osjetljiva kompanija, neprestano donira najpotrebitijim sugrađanima putem mnogih akcija, a s Hrvatskim Caritasom zajedničkim snagama pomaže kroz razne akcije već osmu godinu zaredom.

„Nijedna kuna, gesta ili proizvod nije premalo kada želimo pomoći, posebno u ovo blagdansko doba, kada se iznova podsjećamo koje su prave vrijednosti. Ponosni smo što već osmu godinu zaredom u suradnji s Hrvatskim Caritasom pomažemo onima kojima je to najpotrebnije. Čestitamo Caritasu na velikih 25 godina humanitarnog djelovanja i pomaganju našim najpotrebitijim sugrađanima. Ovogodišnjom donacijom od 100 tisuća kuna ovoga puta želimo barem malo uljepšati blagdane studentima iz socijalno ugroženih obitelji te korisnicima crkvenih pučkih kuhinja.“, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

„Sretni smo i zahvalni Lidlu Hrvatska, našem vjernom partneru u ublažavanju patnji svih onih koji pritisnuti neimaštinom i brigama kucaju na vrata Caritasa. Kroz brigu za potrebite u proteklih osam godina Lidl pokazuje iznimnu socijalnu osjetljivost istovremeno dajući drugima dobar primjer društveno odgovornog djelovanja. Hvala vam što ste, i ove godine u kojoj obilježavamo 25 godina djelovanja pod nazivom Hrvatski Caritas, ublažili potrebe obespravljenih i socijalno ugroženih pojedinaca i obitelji, te ujedno skrenuli pozornost prema onima koji žive na marginama društva potrebni naše pomoći. „ izjavio je mons. Svalina, ravnatelj Hrvatskog Caritasa.

Humanitarno djelovanje za Lidl ima poseban značaj te čini neizostavan dio Lidlovog poslovanja. Proteklih 8 godina Lidl Hrvatska i Hrvatski Caritas predani su zajedničkoj misiji – pomoći onima kojima je to najpotrebnije, ljudima koji si, nažalost, često ne mogu priuštiti ni osnovne namirnice. Udruženi u želji da pomognu, Lidl i Caritas su dosad organizirali ili podržali brojne akcije kroz koje je Lidl dosad donirao više od 10 milijuna kuna u novcu, prehrambenim i neprehrambenim proizvodima. Ove donacije do potrebitih su dolazile putem projekata „Socijalna košarica“ (tzv. socijalna trgovina), „Za 1000 radosti“, „Pomagati je lako!“ te brojnih jednokratnih donacija korisnicima Caritasove pomoći.

 
Ribola i Henkel nastavljaju suradnju za kliniku za infektologiju KBC-a Split PDF Print E-mail
Friday, 14 December 2018 16:24

henkel-i-ribola-donacija-1Ribola i Henkel su se treću godinu zaredom udružili kako bi zajednički pomogli KBC-ovoj Klinici za infektologiju kupnjom modernog ultrazvučnog uređaja iuStar300. Prijeko potreban ultrazvučni aparat koristit će se za dijagnostičku obradu bolesnika s najtežim infekcijama u Klinici za infektologiju KBC Split. S obzirom da do sada u Klinici nisu imali na raspolaganju sličan uređaj, zahvaljujući ovoj donaciji u vrijednosti 100.000,00 kn, infektolozi KBC-a Split će biti u mogućnosti pružiti bržu dijagnostičku obradu i unaprijediti liječenje svojih bolesnika.

Donaciju su primili prof. dr. sc. Boris Lukšić, predstojnik Klinike za infektologiju, prof. dr. sc. Ivo Ivić, predstojnik Odjela dječje infektologiju te dr. med. Mirela Pavičić-Ivelja, liječnica na Klinici za infektologiju. Ovom prilikom, prof dr. sc. Boris Lukšić je izjavio: „Zahvaljujemo tvrtkama Ribola i Henkel koje su treću godinu zaredom u ovo božićno vrijeme prepoznale naše potrebe i ovom hvalevrijednom donacijom ultrazvučnog aparata omogućile značajno unapređenje zdravstvene skrbi u Klinici za infektologiju.“

Tvrtke Ribola i Henkel sa zadovoljstvom su i u 2018. godini nastavile suradnju za KBC Split, a sve s ciljem da se pruže što bolji uvjeti liječenja u KBC Split: „Ulaganje u visokokvalitetnu zdravstvenu skrb jedan je od temelja na kojem se gradi prosperitet društva. Stoga nam je veliko zadovoljstvo što današnjom donacijom splitskoj bolnici možemo doprinijeti unapređenju zdravstvene skrbi na području Grada Splita i cijele županije. Slične donacije prema mogućnostima, planiramo provoditi zajedno i u godinama koje su pred nama, a sve u svrhu podizanja kvalitete života lokalnog stanovništva“, izjavili su predstavnici tvrtki Ribola i Henkel deterdženti.

 


Page 3 of 284