• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Heineken Hrvatska dobio prestižnu nagradu za kvalitetu PDF Print E-mail
Friday, 13 October 2017 12:15

heineken-nagradaKompanija Heineken Hrvatska dobila je od središnjice u Nizozemskoj prestižnu nagradu za kvalitetu brenda Heineken. „Ovo veliko priznanje dobili smo zbog vrhunske kvalitete Heinekena, a to se prije svega odnosi na kvalitetu proizvoda i pakiranja te na svježinu na tržištu.

Osim toga, pivo s pravim Heineken profilom zahtijeva točno definirane karakteristike okusa i mirisa, a to je upravo ono što u svojim proizvodima uspijevamo postići. Ponosni smo što su naši napori prepoznati i što smo postali najbolji u konkurenciji 70 zemalja u kojima Heineken posluje“, istaknula je Valentina Belavić, direktorica lanca opskrbe u kompaniji Heineken Hrvatska.

Nagrada Heineken Quality Award – The Most Improved Operation Award dodjeljuje se Heineken pivovari koja ostvari najveći napredak u sveukupnoj kvaliteti brenda Heineken. Upravo je strast za kvalitetom jedna od vrijednosti kompanije, a glavni brend Heineken isti je svugdje u svijetu što se osigurava strogim analitičkim i senzorskim kontrolama čitavog procesa proizvodnje (od sirovina do gotovog proizvoda) te distribucije.

Stalnim naporima i ulaganjima u kvalitetu kompanija pokazuje koliko drži do toga da njen glavni premium brend zadrži izvornu, tradicionalnu recepturu i najkvalitetnije prirodne sastojke. Stoga ne čudi što je Heineken vodeći svjetski brend u segmentu premium lager piva s globalnim tržišnim udjelom od čak 19% – dvostruko više od drugoplasiranog brenda u tom segmentu. Na službenoj ceremoniji uručenja nagrada, održanoj u Amsterdamu, generalni direktor Heinekena Jean-François van Boxmeer proglasio je HEINEKEN Hrvatska pobjednikom u navedenoj kategoriji, a nagradu je uručila Charlene de Carvalho-Heineken, članica obitelji Heineken i izvršna direktorica kompanije.

 
Ove godine na sajmu ANUGA više od 160.000 posjetitelja PDF Print E-mail
Tuesday, 10 October 2017 13:06

anuga-2017-1Na najvećem i najvažnijem svjetskom sajmu hrane i pića Anuga od 7. do 11. listopada više od 7400 izlagača iz 100 zemalja, u 11 paviljona na 284.000 m² bruto izložbenog prostora, predstavlja najnovije i najinovativnije proizvode. Organizatori očekuju da će ove godine ukupan broj posjetitelja premašiti brojku od 160.000.

Svojim konceptom "10 sajmova pod jednim krovom" Anuga omogućuje jasnu strukturu sajma po temama, što olakšava orijentaciju u odnosu na obilje ponude. I ove godine organizator nacionalnog predstavljanja hrvatskih prehrambeno-prerađivačkih tvrtki je Hrvatska gospodarska komora.

Segment zamrznute hrane jedan je od vodećih trendova u prehrambenoj industriji. U sklopu sajma Anuga, međunarodna prehrambena industrija redovito predstavlja svoje inovacije, a ove će se godine na specijaliziranom sajmu Anuga Frozen Food, uz velike europske proizvođače poput Belgije, Francuske, Grčke, Italije, Nizozemske i Portugala, predstaviti i proizvođači iz Hrvatske – Mlinar d.d. i Stil Pekarna d.o.o.

Sajam delikatesa jedan je od najposjećenijih specijaliziranih sajmova u sklopu Anuge. Na zajedničkim nacionalnim štandovima sudjeluju brojne zemlje koje predstavljaju svoje tipične prehrambene proizvode. Šesti put uzastopce, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, i Hrvatska ima svoj nacionalni paviljon na kojem će se predstaviti Apimel d.o.o., Arbacommerce d.o.o., Čakovečki mlinovi d.d., Hermes International d.o.o., Mygros d.o.o., Prodan Tartufi, Pršut Voštane d.o.o., Ragusa d.o.o. i Uje d.o o.

anuga-croatia-1    anuga-croatia-2

anuga-2017-2 anuga-2017-3 anuga-2017-4
anuga-2017-5 anuga-2017-6  anuga-2017-7 
anuga-2017-8  anuga-2017-9  anuga-2017-10 
anuga-2017-11  anuga-2017-12  anuga-2017-13 


anuga-2017-14

 
Otvoren prvi Tommy hipermarket u Zadru PDF Print E-mail
Tuesday, 03 October 2017 14:02

tommy-hipermarket-zadar-1Kao vodeći dalmatinski trgovački lanac, Tommy je nastavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u gradu Zadru i Zadarskoj županiji. U utorak, 3. listopada 2017. otvoren je prvi Tommy hipermarket u Zadru koji će biti njihovo najveće prodajno mjesto u tom gradu i Županiji.

Hipermarket Tommy Zadar (Put Bokanjca) izgrađen je i opremljen po suvremenim standardima i kao takav će predstavljati osvježenje u trgovačkoj ponudi grada Zadra. Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli mesnice, ribarnice, svježeg voća i povrća, gastronomije, te pekarsko-slastičarskih proizvoda „Bobis“.

Površina korisnog prostora iznosi preko 5000 metara četvornih uz veliki broj parkirnih mjesta za kupce. Vrijednost ove investicije je približno 5 milijuna eura, a zaposleno je novih 50 radnika, kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude.

Kao društveno odgovorna kompanija koja je i partner lokalne zajednice, prigodom otvorenja novog hipermarketa u Zadru, Tommy je donirao financijska sredstva Ligi za borbu protiv raka i Općoj bolnici Zadar, a poduprijet će i druge projekte od općeg značaja za grad Zadar i Zadarsku županiju.

Zadarski hipermarket je 16. poslovnica Tommyja u gradu Zadru i 38. u Zadarskoj županiji, te 194. prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj.

 
Održana sedma sjednica Privremenog vjerovničkog vijeća Agrokora PDF Print E-mail
Friday, 29 September 2017 14:32

agrokorU prostorijama Agrokora održana je sedma sjednica Privremenog vjerovničkog vijeća Agrokora d.d. Dnevni red sjednice uključio je ispravke i dopune u odnosu na plaćanja predviđena odlukama od 26. srpnja i 31. kolovoza u segmentu plaćanja dospjelih tražbina mikro dobavljača koje su nastale prije donošenja rješenja o otvaranju postupka izvanredne uprave. Također, donesene su i odluke vezane uz suglasnosti za plaćanje dospjelih tražbina ostalih dobavljača koje su nastale prije donošenja rješenja o otvaranju postupka izvanredne uprave, a koja se odnose na ispravke i dopune u odnosu na plaćanja predviđena odlukom od 31. kolovoza 2017. godine.

Ujedno je dobiveno i odobrenje za plaćanje dospjelih tražbina dobavljačima koji su danas prvi put prezentirani vijeću. Radi se o dobavljačima koji nisu bili obuhvaćeni ranijim zahtjevima, zbog usklađivanja evidencija, ispravljanja neispravno navedene klasifikacije veličine poduzeća ili zbog kasnije utvrđene ispravnosti prijavljene tražbine. Iznos koji je danas dodatno odobren za plaćanje za tzv. Pool A (najmanje dobavljače) iznosi 1.084.796,22 kune. Danas odobreno plaćanje dobavljačima kreće u ponedjeljak.

Današnjoj sjednici Privremenog vjerovničkog vijeća prisustvovali su Marica Vidaković kao predstavnica skupine vjerovnika “veliki dobavljači“, Mato Brlošić kao predstavnik skupine vjerovnika “mali dobavljači“ te predstavnici Knighthead Capital Management, LLC kao predstavnici skupine vjerovnika “imatelji obveznica“, predstavnici Sberbank of Russia kao predstavnici skupine vjerovnika “neosigurani vjerovnici“ i predstavnici Zagrebačke banke d.d. kao predstavnika skupine vjerovnika “osigurani vjerovnici“, uz Antu Ramljaka, izvanrednog povjerenika Agrokora. Vijeće je obaviješteno i o tome da su Agrokor i PwC pri kraju složenog zadataka pripreme i revizije konsolidiranih financijskih izvještaja Agrokor Grupe, koja se sastoji od više od 40 kompanije u nekoliko država, te se objava revidiranih konsolidiranih financijskih izvještaja očekuje do kraja sljedećeg tjedna.

 
140 godina Mirne d.d. Rovinj PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 16:08

mirna-rovinj-1Mirna d.d. Rovinj ove godine obilježava 140 godina poslovanja. Upravo u godini velikog jubileja dovršen je investicijski ciklus vrijedan 50 milijuna kuna u novu liniju za preradu i proizvodnju sardine, skuše i tune. Time će se od jeseni, u jednoj tvornici, objediniti proizvodnja Podravkinih ribljih brandova Eva i Mirna. To će značajno utjecati na strateški razvoj kategorije ribljih konzervi, omogućiti efikasnije upravljanje troškovima, rast profitabilnosti te bolju konkurentnost na postojećim tržištima, kao i ulazak na nova tržišta.

Povodom 140 godina duge tradicije riboprerađivačke industrije u Rovinju, jučer je u Staroj vijećnici Grada Rovinja-Rovigno održan prijem za predstavnike Podravke, vlasnice Mirne d.d. Rovinj.

mirna-rovinj-2

Gradonačelnik dr. sc. Marko Paliaga zahvalio se izaslanstvu Podravke, na čelu sa članicom Uprave Ljiljanom Šapina, na dobroj suradnji te čestitao povodom investicije u novu proizvodnu liniju Mirne vrijedne 50 milijuna kuna. Izrazio je svoje uvjerenje da će preseljenje tvornice u gospodarsku zonu Gripole-Spine pridonijeti većoj efikasnosti i uštedama u troškovima proizvodnje te time stvaranju novih razvojnih mogućnosti za samu Podravku.

„Svoj razvoj Podravka temelji na snažnim brandovima i proizvodima vrhunske kvalitete. O značaju Mirne za poslovanje Podravke govori i činjenica da su nam investicije u Istri, pa tako i u Mirni, ove godine bile prioriteti. Željeli smo objediniti proizvodnju ribljih brandova na jednom mjestu, a ova će investicija u novu liniju za preradu osigurati budućnost, ali i rast i razvoj proizvodnje ribljih proizvoda u Mirni.“ – izjavila je Ljiljana Šapina, članica Uprave Podravke.

Mirna d.d. Rovinj dio je povijesti Rovinja, osnovana 1877. godine, u vrijeme kada je Rovinj bio najveći i najrazvijeniji istarski grad i glavni pomorski centar, dok je ribarstvo bilo jedan od glavnih izvora egzistencije lokalnom stanovništvu. Također, Mirna je i dio povijesti svjetske industrije ribljih konzervi i jedna od prvih takve namjene u svijetu.

Mirna d.d. Rovinj danas

Tvornica danas zapošljava 150 radnika u djelatnosti proizvodnje i prerade ribe i ribljih prerađevina. Cijeli kompleks tvornice smješten je na 60 000 m2, neposredno uz more, što osigurava kvalitetan prihvat plave ribe, kao osnovne sirovine za proizvodnju. Godišnje se, za potrebe proizvodnje u Mirni, iz Jadranskog mora izlovi cca 3.500 tona plave ribe. Proizvodni program Mirne temelji se na konzerviranim proizvodima sardina, skuša, tuna, ribljih pašteta, ribljih salata i ribljih namaza. Potencijali u razvoju novih proizvodnih programa tvornice imaju dobru osnovu u dugogodišnjoj tradiciji, proizvodnji i preradi ribe te stručnosti osoblja i blizini izvora osnovne sirovine.

 
Otvoren Tommy maximarket u Vrgorcu PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 15:47

tommy-vrgoracKao vodeći dalmatinski trgovački lanac, Tommy je najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Splitsko-dalmatinskoj županiji. U četvrtak, 21.09.2017., otvoren je Tommy maximarket u Vrgorcu, koji će biti prvo Tommyjevo prodajno mjesto u tom gradu.

Maximarket Tommy Vrgorac (Ulica Borislava Vujčića 14) izgrađen je i opremljen po suvremenim standardima, i kao takav će predstavljati osvježenje u trgovačkoj ponudi grada Vrgorca. Pored standardno širokog asortimana kvalitetnih proizvoda u ponudi se ističu mesnica i odjel pekarskih i slastičarskih proizvoda.

Površina korisnog prostora iznosi preko 600 metara četvornih, a u planu je zapošljavanje novih 20-ak radnika kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude. Kao društveno odgovorna kompanija koja je i partner lokalne zajednice, prigodom otvorenja Tommy je donirao sredstva Udruzi Osmijeh (udruga roditelja djece s posebnim potrebama).

Vrgorački maximarket je 193. prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj.

 
GEFCO stavlja naglasak na daljnji razvoj u regiji Adriatik PDF Print E-mail
Friday, 22 September 2017 10:25

gefco-1GEFCO, globalni igrač u industrijskoj logistici i europski lider u automobilskoj logistici, najavio je udruživanje svojih organizacijskih struktura na slovenskom i hrvatskom tržištu te daljnje usmjeravanje na regiju Adriatik. Cilj je tih organizacijskih promjena dodatno poduprijeti pozitivne rezultate, ostvarene u dosadašnjoj suradnji obaju tržišta, kao i naglasiti sposobnost poduzeća da stvori dodanu vrijednost te svojim korisnicima pruži učinkovita logistička rješenja u svakoj fazi opskrbnog lanca.

„Kombinacija iskustva s dvaju tržišta unaprijedit će naše poslovanje i pružiti nam nove prilike za rast u regiji“, objasnila je Olga Danyliuk, glavna direktorica GEFCO-ovih podružnica u Hrvatskoj i Sloveniji.

gefco-2

Sinergija stvorena novom organizacijskom strukturom povećat će sposobnosti i znanje kompanije u pružanju globalnih, prilagodljivih i inovativnih logističkih rješenja stvorenih da zadovolje potrebe suvremenih poslovnih sustava.

Uz to će dodatna pokrivenost i združeno iskustvo otvoriti nova vrata za razvoj, ponuditi različita transportna rješenja kako bi se osigurao kontinuitet u proizvodnom lancu te omogućiti povećanje konkurentnosti u regiji. „Cilj nam je nastaviti s pozitivnim trendovima te istaknuti našu sposobnost stvaranja dodane vrijednosti i pružanja učinkovitih logističkih rješenja korisnicima u svakoj fazi opskrbnog lanca, a sve kako bismo GEFCO pozicionirali kao najsnažnijeg igrača u regiji Adriatik“, dodala je Danyliuk.

Olga Danyliuk ostaje na čelu poduzeća u regiji Adriatik i nakon reorganizacije. Sjedište nove kompanije bit će i dalje u Kopru u Sloveniji, s predstavništvima u Zagrebu i Ljubljani.

Trendovi su u logistici pozitivni

U Hrvatskoj i Sloveniji GEFCO trenutno zapošljava 26 djelatnika i pozitivno gleda na razvoj tržišta u ovom dijelu Europe te u skladu s tim u 2017. i 2018. godini očekuje daljnje unapređenje svog poslovanja u regiji Adriatik. Istovremeno nedavno objavljeni poslovni rezultati Grupe GEFCO potvrđuju optimistične trendove na svjetskim tržištima.

U prvoj polovici 2017. Grupa GEFCO ostvarila je prihod od 2,262 milijarde eura, što je povećanje za 1,9 posto u odnosu na isto razdoblje u 2016. godini. Taj su rast uglavnom uzrokovali oporavak na europskom automobilskom tržištu, jačanje europskog gospodarstva i kontinuirana usmjerenost na širenje mreže korisnika diljem svijeta, što je pozitivno utjecalo i na tržišta Hrvatske i Slovenije.

gefco-3EBITDA Grupe GEFCO u prvih šest mjeseci ove godine iznosi 114,8 milijuna eura, odnosno 25,8 posto više nego u prvoj polovici 2016. godine.

O Grupi GEFCO

GEFCO nudi stvaranje i primjenu logističkih planova proizvodnim poduzećima, dajući im dodanu vrijednost koja jača njihovu konkurentnost. Usluge koje pruža svojim korisnicima temelje se na iskustvu stečenom tijekom 65 godina, osobito u automobilskoj industriji koja se ubraja među najsloženije i najzahtjevnije. GEFCO je prisutan u 150 zemalja i jedna je od deset najvećih logističkih grupacija u Europi. U 2016. godini ostvario je prihod od 4,2 milijarde eura, a zapošljava 12.000 radnika. Posluje na pet kontinenata kroz više od 300 poslovnih lokacija diljem svijeta.

 
B2B RUN seli se u regiju PDF Print E-mail
Thursday, 21 September 2017 15:43

b2b-run-2017

Prvo i najveće poslovno događanje koje je uspješno spojilo business i trčanje te postalo omiljena platforma za networking, seli se u regiju. B2B RUN će tako nakon tri godine održavanja u Hrvatskoj, po prvi puta okupiti poslovnu zajednicu i u glavnom gradu Bosne i Hercegovine – Sarajevu i to u četvrtak, 5. listopada.

Ovogodišnje izdanje događanja MAGENTA 1 B2B RUN u Hrvatskoj je ostvarilo izniman uspjeh. Fantastične brojke to samo potvrđuju. Ove je godine u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu sudjelovalo više od 6500 poslovnjaka. Svojih 5 kilometara istrčali su zaposlenici iz više od 400 kompanija iz privatnog i javnog sektora, a u organizaciji je sudjelovalo više od 200 osoba. Samo za usporedbu, prve je godine sudjelovalo 1000 poslovnjaka, druge 4000, dok je ova godina oborila sve rekorde.

Ovogodišnji rezultati potvrdili su činjenicu kako je MAGENTA 1 B2B RUN upravo ono što poduzećima i zaposlenicima treba, a iduće godine očekuje se još više sudionika.

“U Hrvatskoj smo i ove godine ostvarili sjajne rezultate. Jako smo ponosni na sve sudionike, ali i na organizaciju i sve naše partnere bez kojih ne bismo ostvarili ovakav rezultat. Ostvarene brojke su nam motivacija, ali i velika odgovornost za sljedeću sezonu. Želimo uvijek nuditi nešto novo i drugačije, a jedna od novosti svakako je i organizacija B2B RUN-a u Sarajevu. To je prvo poslovno događanje ovakvog tipa u Bosni i Hercegovini i jako nas raduje činjenica da se dosad odazvalo više od 80 kompanija. Iskorak u regiju nametnuo se kao logičan korak u razvoju našeg projekta“, izjavila je Dijana Vetturelli, incijatorica B2B RUN događanja.

B2B RUN u Sarajevu će se održati u četvrtak, 5. listopada, na Vilsonovom šetalištu s početkom u 17 sati i 30 minuta. Nakon istrčanih 5 kilometara, svi sudionici i navijači moći će uživati u druženju uz bogatu ponudu vrhunske hrane i osvježavajućih pića. Prijave za utrku u Sarajevu zatvaraju se u ponedjeljak, 25. rujna, a sve informacije možete pronaći na Facebook stranici i na web stranici www.b2brun.ba.

 


Page 3 of 259