• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Novi Tommy u Kamenmostu PDF Print E-mail
Trgovački lanac Tommy je u četvrtak 04. studenog 2010. god., otvorio novi market u Kamenmostu na adresi Kamenmost 228/b. Otvorenjem ovog marketa, prodajne površine od oko 180 m², zaposleno je 9 novih radnika.
Radno vrijeme prodavaonice je radnim danom od 07:00 do 20:30h, te nedjeljom od 07:00 do 12:00h.
 
Halit Ergenc u Konzumu PDF Print E-mail
U Super Konzumu Črnomerec 8. studenoga ekskluzivno je predstavljena nova Konzumova promotivne kampanja i njeno zaštitno lice Halit Ergenc, popularni Onur iz serije „1001 noć". Konzumovu kampanju pod sloganom „Konzum ostvaruje snove" uzvanicima su predstavili Iva Balent, izvršna direktorica marketinga Agrokora i Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma. Okupljenima se obratio i Halit Ergenc, trenutno zasigurno najpopularniji strani glumac u Hrvatskoj, koji je izrazio zadovoljstvo ostvarenom suradnjom s Konzumom i ekskluzivno najavio i nove buduće zajedničke projekte. Iznimna popularnost serije „1001 noć" koju svakodnevno prati više od 800.000 ljudi te glavnog glumca Halita Ergenca, potaknula je Konzum da njegovim angažiranjem dodatno iznenadi i nagradi svoje kupce nagradnom igrom, koja je za 50 najsretnijih kupaca omogućila druženje i slikanje s Ergencom. Halit Ergenc će u Hrvatskoj snimiti Konzumov televizijski spot, a ekskluzivno je najavio i novu veliku Konzumovu nagradnu igru koja će najsretnije dobitnike odvesti u Istanbul.
 
FOOD, DRINKS&RETAIL ARENA 2010. PDF Print E-mail
U organizaciji Infoarena Grupe i EBRD-a održana je FOOD, DRINKS&RETAIL ARENA 2010. - regionalna konferencija industrije hrane, pića i maloprodaje, 26. listopada u Zagrebu. Konferencija je okupila lidere industrije hrane, pića i maloprodaje koji su pokušali odgovoriti na pitanja s kakvim se izazovima suočavaju vodeći regionalni igrači u proizvodnji hrane; koliko je kriza utjecala na njihovo poslovanje; što očekuju od najavljene globalne krize hrane. "Regija središnje i istočne Europe pokazuje najveći potencijal za rast poljoprivredne proizvodnje. Procjenjuje se da je moguća dvostruko veća proizvodnja od sadašnje", izjavio je Gilles Mettetal, predstavnik Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) zadužen za agro-poslovanje. Potencijal tržišta posebno je važan kada se zna da bi do 2050. godine morali udvostručiti proizvodnju hrane kako bismo pratili zahtjeve sve većeg broja stanovnika - očekuje se da će do te godine na Zemlji živjeti devet milijardi stanovnika.
"Regija očito ima velik neiskorišten potencijal", kazao je ministar poljoprivrede Petar Čobanković, "ali za početak moramo početi raditi na povećanju konkurentnosti." Prvi dio konferencije bio je rezerviran za panel raspravu u kojoj su poduzetnici, između ostalog, pokušali dati odgovore o utjecaju krize na poslovanje te tržište. "Vraća li se kriza hrane koja je pala u drugi plan nakon globalne financijske i gospodarske krize", upitala je sudionike rasprave moderatorica diskusije Vedrana Jelušić-Kašić, starija bankarka EBRD-a. "Agrokor je krizu predvidio i među prvima je na nadolazeću krizu počeo upozoravati javnost", pojasnila je starija potpredsjednica Agrokora Ljerka Puljić, naglasivši da je ključ Agrokorova uspjeha bilo dobro razumijevanje potrošača. Emil Tedeschi iz Atlantic Grupe naglasio je da je tajna uspjeha njegove kompanije pravovremeno provođenje reformi i zdravo strukturiranje poslovanja. Tedeschi je dodao da sve kompanije moraju odustati od uspoređivanja s godinama jakog rasta jer se to doba, tvrdi, više neće ponoviti. Zoran Mitrović, vlasnik Victoria Grupe iz Srbije ocijenio je da je agrisektor najmanje pogođen, a Mujo Selimović iz bosanskog MiMS-a zaključio je da je kriza različito utjecala na različita tržišta , ali i na različite segmente industrije. Najmanje je, kazao je, pogodila pivarsku industriju koja je pala između 8 i 9 posto, a jednako se žilavom pokazala i pekarska industrija.
Na konferenciji se govorilo i o vezama brendova i privatnih marki. "Cijena će u krizi uvijek biti onaj trigger koji pokreće kupca, ali kvalitetan će brend uvijek naći svoj put do krajnjeg kupca", kazao je Miodrag Kostić, vlasnik srpske MK Grupe. Na konferenciji se govorilo i o inovacijama u sektoru široke potrošnje. Tako je Dragan Marčinko, direktor PIK-a Vrbovec kazao da se u 2010. godini očekuje 1,512 milijardi kuna zarade od prodaje, uz tržišni udio od 35 posto te 1,03 milijuna kuna prihoda po zaposlenom u toj tvornici. Ante Todorić, izvršni potpredsjednik za maloprodaju u Agrokoru otvorio je panel o potrošačkih 360 i trendovima u maloprodaji. Makroekonomski faktori u regiji, kazao je Todorić, pokazuju da je projicirani pad BDP-a u ovoj godini za Hrvatsku 1,6 posto, dok istodobno Srbija i BiH imaju rast od 1,7, odnosno 1 posto. "Najgore je prošlo, ali izlazak iz recesije potrajat će do 2011. godine", kazao je Todorić. Generalni zaključak konferencije jest da potencijal za rast i razvoj prehrambene industrije i maloprodaje postoji te da će opstati samo oni koji će se moći prilagoditi zahtjevnim i dinamičnim tržišnim kretanjima.

 

 
Otvoren Tommy u Mejašima PDF Print E-mail
Trgovački lanac Tommy otvorio je potkraj rujna novi market u splitskom gradskom predjelu Mejaši, na adresi Mejaši br. 33 (pokraj O.Š. Mejaši). Otvorenjem ovog marketa, prodajne površine od cca 300 m², zaposleno je 10 novih radnika. Radno vrijeme prodavaonice je radnim danom od 06:30 do 20:30h, te nedjeljom od 07:00 do 13:00h.
 
Novi Lidl u Čakovcu PDF Print E-mail
Lidl Hrvatska nastavlja svoj poslovni pohod na hrvatskom tržištu, pa je u skladu s tim 7. listopada otvorio svoju novu veliku trgovinu u Čakovcu, već 69. po redu u Hrvatskoj. Gospodarskom i kulturnom centru Međimurske županije koju omeđuju rijeke Mura i Drava - gradu Čakovcu - Lidl nudi svoj vrlo kvalitetni asortiman od čak 2000 artikala domaćih i inozemnih proizvođača, po iznimno povoljnim cijenama. Lidlova trgovina ima 1000 m2 prodajnog prostora, 47 pripadajućih parkirnih mjesta, a vrijedna zaposlenja dobit će dvadesetak radnica i radnika. Sve to na adresi: Športska ulica 7, Čakovec.
 
Varaždinu još jedan trgovački centar PDF Print E-mail
U Varaždinu nastaje novi urbani trgovački centar bruto površine 33.000 kvadratnih metara u okruženju postojećih trgovačkih subjekata (Baumax, Merkur, Lesnina, Plodine, Lidl). Lokacija je dostupna putem javnog prijevoza uključivanjem u sustav gradskog autobusnog prijevoza. Fokus će biti na udobnosti i kvalitetnoj ponudi kupcima, koju će između ostalog činiti velika paleta restorana i multipleks kino s pet dvorana, te idealan spoj međunarodnih i domaćih trgovačkih subjekata. Sama lokacija nalazi se na rubu urbanog tkiva grada Varaždina te je dostupna pješice, biciklom, osobnim vozilom kao i navedenim javnim prijevozom kupcima i korisnicima iz Grada Varaždina kao i iz cijele regije. Konzum je 24.09.10. potpisao ugovor i u sklopu centra će otvoriti svoju SUPER KONZUM trgovinu na 3.600 m2. Izgradnja počinje u proljeće 2011., a otvorenje se očekuje u jesen 2012. Investitori su Braunsberger Holding zajedno s Denisom Čupićem iz F.O. developmenta. Glavni projektant je arhitekt Otto Barić. Razvoj projekta rade tvrtke Braunsberger Holding GmbH i F.O. Development d.o.o. tvrtke s jakim referencama u razvoju projekata u Hrvatskoj, Austriji kao i u regiji. Iznajmljivanje trgovačkih prostora uspješno ostvaruje tvrtka Krammer Wagner Nekretnine d.o.o.
 
U Cromarisu potpisan prvi Kolektivni ugovor PDF Print E-mail
U Zadru je 30. rujna potpisan prvi Kolektivni ugovor između Uprave Cromarisa i predstavnika sindikata PPDIV za Cromaris, kojim se uređuju prava Cromarisovih zaposlenika u idućih godinu dana. „Potpis prvog kolektivnog ugovora u Cromarisu izuzetno je značajan događaj za našu tvrtku. Njime je ujednačen status svih zaposlenika u kompaniji, što do sada nije bio slučaj, jer su u Cromaris udružene četiri različite tvrtke" izjavio je direktor Cromarisa, Goran Markulin. Potpisujući kolektivni ugovor, glavni sindikalni povjerenik PPDIV za Cromaris Ivan Perković je, uz ostalo, rekao: „Zadovoljni smo potpisanim kolektivnim ugovorom i činjenicom da smo zadržali stečena prava radnika. Vjerujemo u Upravu Cromarisa i u budućnost tvrtke, tim više što tvrtka investira u razvoj i proizvodnju". Odredbe novog Kolektivnog ugovora, koji vrijedi do kraja 2011. godine, primjenjuju se od 1. listopada ove godine. Tvrtka Cromaris hrvatski je lider u marikulturi koja zapošljava više od 200 zaposlenika. Osnovana je u listopadu 2009. godine udruživanjem četiri tvrtke za uzgoj i preradu ribe u sastavu Adris grupe - Cenmar, Marimirna, Marikultura Istra i Bisage-Nit. U četiri uzgajališta i mrjestilištu u Ninu proizvodi 60 posto domaćeg uzgoja orada i brancina te 90 posto ukupno proizvedene riblje mlađi u Hrvatskoj. Više od 50 posto prodaje ostvaruje u izvozu, a tvrtka je i nositelj certifikata za proizvodnju ribe, koja je sastavni dio dječje hrane.
 
Atlantic Grupa preuzima Kalničke vode od Badela 1862 PDF Print E-mail
Atlantic Grupa je potkraj rujna s Badelom 1862 potpisala ugovor kojim preuzima tvrtku Kalničke vode Bio Natura. Atlantic preuzima Kalničke vode za iznos ukupne vrijednosti kompanije (enterprise value) od 82 milijuna kuna, a po preuzimanju će Kalničke vode Bio Natura biti integrirane u okviru Atlanticove divizije Zdravlje i njega.
„Akvizicija Kalničkih još je jedan strateški važan korak u razvoju Atlantic Grupe. Preuzimanjem punionice u Kalniku osiguravamo budućnost našeg proizvoda Cedevita GO!, stvaramo pretpostavke za stabilnu proizvodnju i širenje poslovanja s bezalkoholnim napicima, te s galonskim pakiranjem izvorske vode ulazimo u novi distribucijski kanal koji ima puno potencijala", izjavio je Emil Tedeschi. Poslovanje tvrtke Kalničke vode Bio Natura čine tri osnovna stupa - proizvodnja izvorske vode, proizvodnja mineralne gazirane vode i proizvodnja i distribucija galonskih pakiranja izvorske vode. Tvrtka je u 2009. godini ostvarila prodaju u vrijednosti od 50,6 milijuna kuna. Nakon preuzimanja, Kalničke vode će u sustavu Atlantic Grupe poslovati u okviru divizije Zdravlje i njega (kojoj, među ostalima, pripada i Cedevita). Cedevita GO!, koja se do sada u Kalničkim vodama punila uslužno, dobiva novi zamah objedinjavanjem cjelokupnog procesa proizvodnje unutar kompanije, te novim mogućnostima rasta koje proizlaze iz sinergija dviju kompanija. Dodatne nezanemarive mogućnosti rasta otvaraju se ulaskom u proizvodnju i distribuciju galonskih pakiranja izvorske vode, kao rastućeg segmenta u poslovanju s vodom. Prostor za sinergije s ostalim segmentima poslovanja Atlantic Grupe to su veće, ako se u obzir uzme mogućnost razvoja direktnog kanala distribucije prema krajnjem potrošaču.
 


Page 259 of 277