• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Blanka Vlašić - novo 'zaštitno lice' Lidl Hrvatska PDF Print E-mail
Atletičarka Blanka Vlašić postala je ‘zaštitno lice' Lidl Hrvatska. Blanka će sudjelovati u Lidlovim promotivnim kampanjama, a za prvu je Blanka već prije nekoliko dana snimila TV reklame s glazbenikom Oliverom Dragojevićem. Nedavno započeta suradnja Lidla i Blanke Vlašić temelji se na dubokom međusobnom uvažavanju i težnjama prema postizanju vrhunski kvalitetnih rezultata, koje će Blanka i Lidl, ovoga puta udruženim snagama, nastojati nastaviti i u budućnosti, poručili su iz Lidla.

Objavljeno: 11. 04. 2010.

 
Lactalis sklopio sporazum o kupnji mliječne divizije španjolske prehrambene kompanije Ebro Puleva PDF Print E-mail

Lactalis grupa postigla je dogovor o kupnji mliječne divizije španjolske prehrambene grupacije Ebro Puleva, čije se sjedište nalazi u Granadi.
Tom akvizicijom Lactalis grupa jača svoju tržišnu poziciju u kategoriji mlijeka u Španjolskoj, gdje robna marka Puleva drži drugu poziciju u kategoriji mlijeka te vodeću tržišnu poziciju u kategoriji funkcionalnih mlijeka.
Pod uvjetom da dobije odobrenje za ovu operaciju, kao i za nedavno objavljeno preuzimanje Forlase, proizvođača tradicionalnih španjolskih sireva, Lactalis grupa postaje vodeća mliječna grupacija u Španjolskoj s ukupnim prometom od 1,2 milijarde EUR, 12 proizvodnih pogona, 2.800 zaposlenika te robnim markama mlijeka Puleva, Lauki i Lactel, robnim markama sireva i vrhnja Président, robnim markama tradicionalnih sireva Flor de Esgueva, El Ventero, Grand Capitan, Don Bernardo te robnom markom svježih proizvoda i deserata La Lechera.

Objavljeno: 11. 04. 2010.

 
TDR i dalje lider u Hrvatskoj i regiji PDF Print E-mail
Hrvatsku duhansku industriju u prošloj su godini obilježile značajne tržišne promjene uvjetovane drastičnim promjenama trošarinske politike, liberalizacijom tržišta, zabranom oglašavanja duhanskih proizvoda na prodajnim mjestima te ograničavanjem pušenja na javnim mjestima.
Te su promjene dovele do pada ukupnog duhanskog tržišta od 8 posto i povećanja cijena cigareta od 20 do 30 posto. Nelegalna trgovina u proteklih se godinu dana znatno povećala. Prihodi trgovine pali su za oko 20 posto, a izostalo je i povećanje prihoda državnog proračuna. Uz rastuću gospodarsku krizu i smanjenje poticaja značajno je pogoršan i položaj uzgajivača duhana, jer je isplativost njegove proizvodnje dovedena u pitanje. Sve ove promjene rezultat su drastičnih izmjena modela oporezivanja, čime je Hrvatska prošle godine postala jedina zemlja koja je nekoliko godina prije ulaska u Europsku uniju dosegla harmonizacijske uvjete.
„Ukoliko Vlada prije ulaska Hrvatske u EU i dalje bude bez prijelaznog razdoblja bespogovorno slijedila smjernice Europske unije o novoj trošarinskoj politici kojom se drastično povećavaju i izjednačavaju porezna opterećenja na sve cigarete, u Hrvatskoj će cijene cigareta u nižem i srednjem segmentu drastično porasti te će nestati jeftinih brendova, dostupnih socijalno najosjetljivijim skupinama potrošača. Te će promjene dovesti u pitanje budućnost proizvodnje duhana u Hrvatskoj, inače vrlo značajne izvozne kulture i ukidanje velikog broja radnih mjesta na hrvatskom selu", izjavio je predsjednik Uprave TDR-a Davor Tomašković.
TDR je tijekom prošle godine na tržište lansirao devet novih proizvoda i tri limitirana izdanja, čime je svoj portfolio proizvoda za 30 posto povećao u odnosu na godinu ranije. Prošle je godine lansirano i jubilarno izdanje Ronhilla, čija je 30-ta obljetnica obilježila 2009. godinu u TDR-u, a ovih dana se očekuje lansiranje redizajniranog Avangarda. Ronhill je i dalje uvjerljivi lider na hrvatskom tržištu, a među pet vodećih brendova na domaćem tržištu čak su četiri iz TDR-a.
U prošloj godini TDR je ostvario prodaju veću od 12,5 milijardi komada cigareta te prihod od 231 milijun eura. Više od 6,6 milijardi komada cigareta TDR je izvezao na strana tržišta te se još snažnije pozicionirao kao jedan od vodećih hrvatskih izvoznika, koji više od 50 posto svoje prodaje ostvaruje na inozemnim tržištima.
Početak 2010. godine u TDR-u je obilježio iskorak na tržište jugozapadne Azije i početak gradnje tvornice u Iranu. Investicija u Iranu vrijedna je 30 milijuna eura, a tvornica bi s radom trebala početi do kraja iduće godine.

Objavljeno: 28. 03. 2010.

 
P&G i Konzum pomažu 'djeci leptirima' PDF Print E-mail
Humanitarnu akciju "Djeca leptiri trebaju krila"zajednički s udrugom Debra pokrenule su tvrtke Procter&Gamble i Konzum. Akcija u kojoj će se od svakog P&G proizvoda koji sudjeluje u akciji u Konzumovim prodavaonicama odvojiti jedna kuna za nabavu potrebne opreme trajat će do 31. svibnja ove godine. Oprema uključuje automobil za prijevoz oboljelih od bulozne epidermolize, kao i veoma skupu i zahtjevnu rehabilitaciju djece leptira. "Budući je njega oboljelih izuzetno zahtjevna, kako vremenski jer svakodnevno previjanje traje oko dva sata, tako i financijski, ovom smo humanitarnom akcijom htjeli barem financijski pomoći oboljelima. Naime, samo sredstva za njegu po jednom oboljelom u prosjeku iznose tri tisuće kuna mjesečno", izjavila je predsjednica Udruge Debra Vlasta Zmazek. Direktor P&G Hrvatska Dražen Stojanović izjavio je da je njegova tvrtka, koja u ovoj humanitarnoj kampanji odvaja sredstva od 58 svojih proizvoda u 2010. drugi puta odlučila pomoći 'djeci leptirima. "U Hrvatskoj podupiremo cijeli spektar aktivnosti čiji je temelj pomoć socijalno osjetljivima u našem društvu, a sve u skladu s motom jednog od globalnih programa naše tvrtke 'Živi, uči, napreduj!'". "Konzum i P&G već cijeli niz godina zajednički organiziraju brojne humanitarne kampanje. I ove godine smo zajednički pokrenuli humanitarnu akciju putem koje možemo dati značajan doprinos kvalitetnijoj rehabilitaciji djece leptira, a vjerujem da je to najbolji način prakticiranja naše društvene odgovornosti", izjavio je Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma.

Objavljeno: 21. 03. 2010.

 

 

 

 
dm najpoželjniji poslodavac u 2010. PDF Print E-mail
Tvrtka dm-drogerie markt najbolji je poslodavac u 2010. godini, pokazalo je istraživanje portala MojPosao.net koje je tijekom veljače provedeno na uzorku od dvije tisuće ljudi. dm je osvojio prvo mjesto s 7,6 posto glasova. T-HT Grupa je s 6,6 % glasova osvojila drugo mjesto, dok se Agrokor nalazi na trećem mjestu s 4,3% glasova, ispred Vipnet-a koji se ove godine nalazi na četvrtom mjestu s 3,4% glasova. Ispitanicima kojima je dm drogerie-markt poslodavac prvog izbora, presudan faktor odabira tog poslodavca je visina plaća i ostale materijalne beneficije. T-HT Grupa i Agrokor atraktivni su prvenstveno zbog vodstva u sektoru. Među prvih 50 poslodavaca prvog izbora nalaze se i: Adris grupa, Belupo, Bruketa & Žinić, Dukat, M SAN Grupa, Magma, Nestle, Orbico, Philip Morris, Podravka, Valamar, Vindija i Zagrebačka pivovara. Istraživanje o poslodavcima prvog izbora provedeno je šestu godinu za redom, a rezultati se temelje isključivo na percepciji ispitanika o samim tvrtkama. Ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori, već se od njih tražilo da redom navedu tri poslodavca kod kojih bi se najradije zaposlili.

Objavljeno: 21. 03. 2010.

 
Njemački prehrambeni proizvođači upoznaju hrvatsko tržište PDF Print E-mail

Njemačko-hrvatska industrijska i trgovinska komora od 05. do 07. svibnja ove godine provodi projekt upoznavanja uvjeta na hrvatskom tržištu usmjeren na njemačka poduzeća iz industrije slatkiša. Projekt se održava u suradnji s Njemačkom trgovinskom komorom u Austriji i udruženjem German Sweets, a u sklopu projekta održat će se poludnevni stručni seminar o okvirnim uvjetima na hrvatskom tržištu te poludnevni stručni seminar o tržištima Bosne i Hercegovine i Slovenije. Na seminarima će lokalni stručnjaci njemačkim poduzećima iz prve ruke pružiti detaljne informacije o pravilnicima i uvoznim odredbama, distribucijskim kanalima, logistici i ponašanju potrošača. U rujnu ove godine održat će se projekt poticanja suradnje za njemačka poduzeća iz mesne i mesoprerađivačke industrije u Hrvatskoj kojom će se prilikom njemački proizvođači predstaviti hrvatskoj stručnoj publici i potencijalnim partnerima. Upravo su na međunarodnoj razini posebno traženi meso i proizvodi mesoprerađivačke industrije, mljekarski proizvodi, slatkiši i alkoholna pića iz Njemačke. U 2008. godini u središnju i istočnu Europu Njemačka je izvezla prehrambenih proizvoda u vrijednosti 3,5 milijardi eura, od čega 57% u Češku i Mađarsku, dok je izvoz u Hrvatsku iznosio 202 milijuna eura.

Objavljeno: 21. 03. 2010.

 
Graševina Goldberg srebrna u Parizu PDF Print E-mail
Na ovogodišnjem prestižnom ocjenjivanju vina Vinalies Internationales u Parizu, Graševina Goldberg berbe 2008. Podruma Belje osvojila je srebrnu medalju u konkurenciji 3500 vina iz cijeloga svijeta. Vinalies Internationales jedno je od najvećih svjetskih ocjenjivanje vina u organizaciji Union des OEnologues de France (Francuskog udruženja enologa) prema pravilima OIV u Parizu. Uzorke je ocjenjivalo 100 profesionalnih ocjenjivača iz međunarodnih institucija iz cijelog svijeta. Sva nagrađena vina, pa tako i Graševina Goldberg, bit će objavljenja u knjizi 1000 Vins de Monde (1000 vina svijeta) koju izdaje Union des OEnologues de France.

Objavljeno: 21. 03. 2010.

 
Agrokor nudi 23,98 kuna po dionici VUPIK-a PDF Print E-mail

Koncern Agrokor na Zagrebačkoj je burzi objavio ponudu za preuzimanje vukovarskog VUPIK-a u kojoj dioničarima nudi 23,98 kuna po dionici vukovarskog poljoprivrednog kombinata.
Ponuda će, kako se navodi, biti objavljena u Narodnim novinama i Jutarnjem listu, a rok od 28 dana za prihvaćanje ponude počinje teći od dana posljednje objave. Agrokor je 13. siječnja ove godine potpisom ugovora s Hrvatskim fondom za privatizaciju i Hrvatskim vodama stekao 1.251.163 redovnih dionica VUPIK-a, ili 83,11 posto udjela u temeljnom kapitalu VUPIK-a. Temeljni kapital VUPIK-a podijeljen je na 1.505.473 dionica, pa se ponuda Agrokora odnosi na preostale dionice (njih 254.310) za koje se obvezuje platiti 23,98 kuna po dionici.
Tu se cijenu Agrokor obvezuje platiti u roku od 14 dana od dana isteka ponude, a radi osiguranja naknade za plaćanje ishodio je bankarsku garanciju izdanu od Erste & Steiermaerkische Bank, dok će, kako se navodi u ponudi, u svrhu isplate ponuđene cijene koristiti vlastita sredstva. Agrokor u ponudi objavljuje da je poslovni cilj stjecanja dionica VUPIK-a iskorištavanje potencijala rasta vrijednosti vukovarske tvrtke i unapređenje njegova poslovanja. Preuzimanjem VUPIK-a i snažnim investiranjem u narednih pet godina, Agrokor namjerava "svojom dokazanom sposobnošću i upravljanja i prepoznavanja potencijala, kao i prenošenjem znanja i vještina razviti ciljano društvo u svim njegovim potencijalima i stvoriti uspješnu i konkurentnu kompaniju u Republici Hrvatskoj i regiji".
Agrokor podsjeća da, sukladno poslovnom planu i programu ulaganja, u VUPIK namjerava u narednih pet godina uložiti minimalno 430 milijuna kuna. "Ponuditelj kao investitor vidi strateški razvoj ciljanog društva u smjeru ratarstva, stočarstva, vinogradarstva i voćarstva, skladišnih i logističkih kapaciteta", navode iz Agrokora. Ističu i da će kvaliteta postojećih proizvoda biti podignuta na višu razinu, da će se razvijati i novi proizvodi, a očekuju i pozitivne sinergijske učinke poslovanja i daljnji rast i razvoj kroz pripadnost Agrokor koncernu.

Objavljeno: 13. 03. 2010.

 


Page 259 of 272