• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
dm ostvario 1,8 milijardi kuna prometa PDF Print E-mail
Maloprodajni lanac dm-drogerie markt Hrvatska u poslovnoj godini 2008/2009., koja za tu tvrtku završava u rujnu, ostvario je promet veći od 1,8 milijardi kuna, što je 17,4 posto više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić na konferenciji za novinare. Neto dobit tvrtke, a konačni rezultati još nisu gotovi, trebala bi biti na razini prošle godine, odnosno oko 110 milijuna kuna.
Tijekom protekle poslovne godine u dm je ostvareno više od 20 milijuna kupovina, što je 2,3 milijuna više u odnosu na prošlu godina. U tvrtki taj trend rasta kupovina objašnjavaju konceptom "trajno dobre cijene" (trajno snižene cijene najprodavanijih proizvoda), koji koristi 73 posto kupaca. Proteklu poslovnu godinu dm-a obilježile su i više od 52,98 milijuna kuna vrijedne investicije, od kojih je značajan dio uložen u otvaranje novih prodavaonica kojih danas u Hrvatskoj ima ukupno 117.
No, jedan od važnih pokazatelja uspješnog poslovanja, kako je rečeno, je otvaranje 219 novih radnih mjesta i porast plaće zaposlenih u dm-ovim prodavaonicama. Prosječna neto plaća iznosi 7.326 kuna, a svi dm-ovo zaposlenici dobiju 14 plaća godišnje.
Među planovima za narednu godinu direktor Mirko Mrakužić je istaknuo otvaranje dvadesetak novih prodavaonica te otvaranje stotinjak novih radnih mjesta. Prema podacima agencije za istraživanje tržišta AC Nielsen, dm trenutačno drži 25 posto tržišta drogerijske i parfumerijske robe u Hrvatskoj.

 

 
Nova prodavaonica Konzuma u trgovačkom centru Cascade PDF Print E-mail
U sklopu trgovačkog centra Cascade otvorena je nova prodavaonica Konzuma na gotovo 1.000 m² ukupne površine, atraktivno uređena u skladu s prestižnom lokacijom na kojoj se nalazi. Kupcima se nudi širok asortiman s više od 14.000 pomno biranih proizvoda visoke kvalitete, među kojima se posebno ističe gastro odjel s velikim izborom svježe pripremljenih gurmanskih specijaliteta te odjel vinoteke na kojemu kupci mogu odabrati najkvalitetnija hrvatska i strana vina. U novoj prodavaonici kupci mogu birati proizvode iz bogatog asortimana delikatese, svježeg voća i povrća, finih pekarskih proizvoda i kolača te dnevno svježeg mesa i ribe. U novootvorenom Konzumu zaposlena su 33 nova djelatnika.
 
Glazir kroz SAPARD program osigurao gotovo 10 milijuna kuna PDF Print E-mail
Tvrtka Glazir, specijalizirana za preradu voda i proizvodnju kvalitetnih sirovina za pekarstvo, otvorila je novi proizvodno-poslovni pogon u Oborovskim Novakima u okolici Zagreba. Ukupna vrijednost investicije iznosi 25 milijuna kuna, od čega je gotovo 10 milijuna kuna pokriveno kroz SAPARD program. „Izuzetno smo ponosni na činjenicu što smo prva tvrtka iz četvrtog kruga korisnika programa SAPARD koja je uspješno osigurala sredstva. Upravo je vodeća pozicija Glazira na tržištu uvjetovala povećanje naših proizvodnih kapaciteta, pa smo se stoga odlučili za izgradnju ovog proizvodno-poslovnog pogona i investiciju od 25 milijuna kuna. Obzirom da čak 35 posto svojih proizvoda izvozimo i plasiramo u zemlje regije i srednje Europe, optimistično gledamo u budućnost te očekujemo daljnji rast i razvoj poslovanja", istaknuo je prilikom otvorenja Darko Glad, član Uprave i vlasnik tvrtke Glazir. Projektom nije obuhvaćena samo izgradnja novog poslovnog prostora, već je dio osiguranih sredstava uložen u unaprjeđenje proizvodne tehnologije. „Smatramo da je ulaganje u nove tehnologije neophodno za održivi rast i razvoj koji smo si postavili za cilj. Ovaj je projekt omogućio iskorak u smislu povećanja produktivnosti i poboljšanja kvalitete Glazirovih proizvoda, čime ćemo povećati konkurentnost na domaćem i inozemnom tržištu", rekao je Glad.
SAPARD program je poseban program Europske unije za poljoprivredu i razvitak ruralnih područja. Glavna mu je svrha doprinos usvajanju pravne stečevine EU na području zajedničke poljoprivredne politike, a obuhvaća sustav mjera za lakše prilagođavanje poljoprivrede i ruralnog razvitka organizaciji, tržištu i zakonodavstvu Europske unije. Tvrtka Glazir kroz ovu je investiciju iskoristila maksimalni iznos poticaja iz programa, čime je njen uspjeh odličan primjer učinkovitog ulaganja i realizacije dobivenih sredstava.
 
bio&bio web shop ekoloških proizvoda PDF Print E-mail
Otvorena je bio&bio virtualna trgovina, na www.biobio.com.hr, s više od 2000 proizvoda vodećih svjetskih brendova hrane, dodataka prehrani, prirodne kozmetike, proizvoda za bebe i djecu, te sredstava za održavanje higijene doma s ekocertifikatima. U ponudi je i literatura s područja prirodnih stilova življenja te kuharice, a svi su proizvodi predstavljeni fotografijom te kratkim opisom. Naručeni proizvodi bit će dostavljeni na kućnu adresu radnim danom do 48 sati nakon zaprimanja narudžbe.
 
Građani Hrvatske imaju povjerenja u domaće proizvode PDF Print E-mail

Prema istraživanju o povjerenju robnim markama (Trusted Brand) časopisa Reader's Digest Hrvatska, domaće robne marke drže primat u kategorijama prehrane i usluga.
Uvjerljivi pobjednici po treći put su Dukat, Franck, Kraš, Cedevita, Gavrilović i Ožujsko pivo među prehrambenim kategorijama, a Konzum, Zagrebačka Banka, Croatia Osiguranje, Generalturist, Vip i Ina u uslužnima.
Uspoređujući rezultate pobjedničkih robnih marki u tri godine, povjerenje hrvatskih potrošača može se ocijeniti kao - stabilno. Svrha istraživanja je otkriti kojim robnim markama potrošači najviše vjeruju i kako ih ocjenjuju prema pojedinačnim kategorijama proizvoda i usluga. U 37 kategorija proizvoda i usluga među pobjednicima su 22 domaće i 13 stranih robnih marki.
U kategorijama tehničkih proizvoda pobjednici su strane robne marke. Već treću godinu u kategorijama automobil, mobilni telefon, osobno računalo, fotoaparati i kamere i kućanski uređaji, pobjeđuju Opel, Nokia, Hewlett Packard, Sony i Gorenje.
Nivea je u tri godine čak 11 puta osvojila status Trusted Branda u kategorijama kozmetičkih sredstava i sredstava za njegu kože i kose, što je čini najuspješnijim brendom ovog istraživanja.
U kategorijama kreditna kartica, deterdžent za pranje rublja, žitna hrana, namještaj i internetski poslužitelj trostruki pobjednici su American Express, Ariel, Vitalis, Lesnina i T-Com.
Istraživanje Trusted Brands ove godine je provedeno i u medijskim kategorijama - televizijska emisija, radijska postaja i dnevne novine. U kategoriji televizijskih emisija, građani Hrvatske najviše vjeruju Dnevniku HTV-a.

 

 

 
45 godina međunarodnog poslovanja Metro Cash & Carry PDF Print E-mail
metro-45-godina-logoSvoj prvi veleprodajni centar Metro Cash & Carry je otvorio 1964. u Njemačkoj, a danas posluje sa 660 veleprodajnih centara u 29 zemalja Europe, Azije i Afrike s preko 5,2 milijuna kvadratnih metara, zapošljava preko 100.000 radnika, a u 2008. je ostvario promet od 33,1 milijardi eura. "Naš asortiman i usluge prilagođeni su upravo potrebama profesionalnih kupaca", izjavio je André de Wit, predsjednik Uprave Metroa Cash & Carry Hrvatska. „Hoteli, restorani, i ostali ugostitelji te mali i srednji trgovci mogu u Metrou pronaći sve što im je potrebno za njihov poslovni uspjeh." Obilježavanje 45 godišnjice u Hrvatskoj je počelo 24. rujna i traje 45 dana, za vrijeme čega kupce očekuje dodatna akcijska ponuda od 1450 proizvoda te rođendanski poklon za sve rođene od 24. rujna do 4. studenog. Metro Cash & Carry u Hrvatskoj je prisutan od 2001., zapošljava više od 1400 radnika, posluje sa šest veleprodajnih centara, a u 2008. je ostvarila promet od 2,42 milijarde kuna.
 
U tijeku upisi na MBA studij IGBS Zagreb PDF Print E-mail

Međunarodna diplomska škola za poslovno upravljanje, Zagreb, (International Graduate Business School Zagreb, IGBS) upisuje petu generaciju upisnika u svoj program MBA studija, koji traje 18 mjeseci i počinje 09. studenog. Program je razvijen prema MBA programu Poslovne škole Kelley sa Sveučilišta u Indiani, jedne od vodećih javnih poslovnih škola u Sjedinjenim Američkim Državama. IGBS Zagreb osnovan je 2003. uz potporu US State Departmenta i Ekonomskog instituta, Zagreb, a međunarodni karakter škole potvrđuje certifikat Sveučilišta u Indiani, koji studenti stječu po završetku studija. „Program je usklađen s Bolonjskim procesom, čime je diploma izdana od strane IGBS Zagreb ekvivalentna istim programima u Europi. Program ima Dopusnicu MZOŠ -a i ocijenjen je s 90 ECTS bodova, a studenti po završetku dobivaju titulu Specijalist poslovnog upravljanja (MBA) koja se upisuje u Radnu knjižicu. Studij, koji nudi 14 osnovnih predmeta i dvije specijalizacije - iz marketinga i financija, do sada su uspješno završila 62 polaznika. Od početka nam je cilj bio osmisliti elitni program s vrhunskim predavačima, svake godine upisujemo maksimalno 20 polaznika kako bi se svaki profesor mogao posvetiti svakom učeniku. Nastava se održava na engleskom jeziku, kroz analize stvarnih poslovnih primjera, brojnih case studyja, razmjenu materijala putem online platforme Sveučilišta u Indiani", ističe Zlatan Fröhlich, dekan IGBS Zagreb, te dodaje da tvrtke u Hrvatskoj i regiji, koje su do nedavno na stjecanje edukacije morale o visokom trošku slati svoje menadžere u poslovne škole u Europi ili SAD-u, sada imaju puno dostupniji i povoljniji put do visoko kvalitetnog obrazovanja o upravljanju.

Nositelji studija većinom su renomirani profesori s Kelley School of Business, ugledni znanstvenici s Ekonomskog instituta Zagreb i gostujući predavači - predsjednici uprava vodećih tvrtki u Hrvatskoj, poput Coca-Cole, Siemensa... Polaznici MBA studija stječu zaokruženu cjelinu znanja i primjenjivih vještina iz područja poslovnog upravljanja, kojima mogu razviti i unaprijediti postojeći materijalni i intelektualni kapital poduzeća, što nije moguće ostvariti bez odgovarajućeg ulaganja u obrazovanje.

Sve informacije o upisu u MBA studij na www.igbs.hr.

 
Xclaim osvaja slovačko tržište PDF Print E-mail
janmartin2 Xclaim, lider u intext i kontekstualnom oglašavanju u zemljama jugoistočne Europe, najavio je daljnje širenje poslovanja na slovačko tržište. Ova hrvatska tvrtka osnovana je 2006. godine i u dvije godine nakon osnivanja proširila se na poljsko tržište, gdje je u vrlo kratkom roku postala najveća i najvažnija kontekstualna mreža u Poljskoj. Osim otvaranja novih tržišta, u Xclaimu napominju da su se posvetili prilagođavanju poslovanja kriznim vremenima, ali i razvoju novih proizvoda, poput inovacije u naplati usluga oglašavanja video spotovima na internetu, što oglašivačima omogućava da u potpunosti iskoriste sav uložen oglašivački budžet, jer plaćaju samo za korisnike koji kliknu na njihov oglas i posjete njihovu stranicu.
Xclaim će tržištu uskoro predstaviti i proizvod InfoBox, koji obuhvaća ono najbolje iz dva svijeta - oglašavanja i informiranja te posjetiteljima stranice nudi korisne informacije o pojedinom pojmu iz teksta, dok oglašivačima omogućuje da posjetitelju ponudi izbor hoće li pogledati novu video reklamu, specifikacije proizvoda ili usporedni test iz nekog magazina. "Ideja iza ovog proizvoda je da, za razliku od standardnih reklama i bannera, umjesto običnog linka na stranice oglašivača korisnicima ponudimo više informacija o pojmu o kojem čitaju i mogućnost izbora. Naravno, sve to uz najpovoljniju cijenu klika," ističe Jan Jilek, direktor strategije Xclaima. Xclaim koriste mnoge tvrtke i brandovi među kojima su i: Allianz, Apple, Croatia osiguranje, Coca Cola, Diners Club, Dove, Ford, HP, Hrvatska Lutrija, Ledo, Microsoft, Nivea, Renault, Sony Ericsson, T-com, Tele2, Volksbank i Visa.
 


Page 259 of 264