• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Zvijezda d.d. suradnjom s domaćim maslinarima kreira prepoznatljiv hrvatski proizvod PDF Print E-mail
Najveća domaća industrija ulja, Zvijezda d.d. i ove godine nastavlja uspješnu suradnju s domaćim uzgajivačima i proizvođačima maslina s područja Dalmacije u otkupu ploda maslina i maslinova ulja. Cilj ove suradnje je usmjeriti ulje na legalno tržište kako bi se zaštitili proizvođači, ali i potrošači, te stvoriti konkurentnu domaću proizvodnju. Zvijezda d.d. ovom suradnjom pozicionirana je i prepoznata kao najveći otkupljivač domaćeg ekstra djevičanskog maslinovog ulja i strateški partner maslinarima u Hrvatskoj.
Zvijezda maslinova ulja vrhunske su kvalitete, izvrsnih okusa i mirisa, te pružaju pravi užitak u pripremi jela. Maslinovo ulje i masline čuvaju u sebi sve vrijedne biološko - prehrambene sastojke i neizostavni su dio mediteranske prehrane oko koje se gotovo svi vodeći nutricionisti slažu da je idealna prehrana za očuvanje zdravlja i vitalnosti.
Otkupom domaćeg maslinovog ulja Zvijezda želi potrošačima osigurati ulje vrhunske kvalitete, a od kvalitetnog proizvoda napraviti još jedan u nizu prepoznatljivih hrvatskih brandova.
 
METRO Cash & Carry pokrenuo kampanju Aro vlastitog brenda PDF Print E-mail
METRO Cash & Carry je u listopadu pokrenuo novu tromjesečnu kampanju predstavljanja Aro robne marke. Kompanija će kroz kampanju upoznati krajnje potrošače s kvalitetom i povoljnim cijenama koje im nude Aro proizvodi. Aro je Metroova vlastita robna marka najnižih cijena na tržištu, namijenjena profesionalnim kupcima, nezavisnim trgovcima, za njihove profesionalne potrebe, a koji traže jednostavne proizvode, dobre kvalitete i cijenom koja je niža od konkurencije. Trenutačno se u ponudi nalazi preko 700 Aro proizvoda te se asortiman svakodnevno proširuje. Aro proizvodi su namijenjeni profesionalnim kupcima iz sektora trgovine za daljnju prodaju krajnjim potrošačima, ali i ugostiteljima za kvalitetno i profesionalno pripremanje hrane.
 
Otvorene nove bio&bio trgovine u Zagrebu i Puli PDF Print E-mail
Najnoviju bio&bio trgovinu ekoproizvoda od 5.11. možete potražiti i u zagrebačkom shopping centru Arena. Ovo je ujedno i deseta bio&bio trgovina, čime je ispunjena misija: 10 u 2010. Na prostoru od 120 m2 birajte među 2500 proizvoda vodećih svjetskih i domaćih ekobrandova iz asortimana hrane, dodataka prehrani, prirodne kozmetike, sredstava za čišćenje kućanstva kao i literature o zdravim stilovima življenja. Ljubazni i educirani djelatnici rado će vam pomoći savjetom, a svakako obratite pažnju na brojne akcije, degustacije te besplatna savjetovanja. Ova trgovina ukrašena je fotografijama naše poznate gastro fotografkinje Maje Danice Pećanić, a za atraktivno unutarnje uređenje zaslužan je Idea studio. Nedavno je otvorena i prva bio&bio trgovina u središtu Pule, u Ciscuttijevoj 10 (u prolazu) pa će posjetitelji i stanovnici Pule po prvi put moći pronaći kompletnu ponudu ekoproizvoda na oko 100 m2. A prva bio&bio trgovina, otvorena još prije sedam godina u Ilici 72, ovih je tjedana odjenula novo ruho i preselila u Ilicu 70 pa će zagrebački kupci moći uživati na znatno većem prostoru u obilju ekoproizvoda i dobrom osjećaju, dostupnom i na Facebookovom profilu „Trgovine ekoproizvoda bio&bio".
 
Konzum Online kupnja putem putem smart mobilnih uređaja PDF Print E-mail
Konzum je potkraj listopada uveo jedinstvenu aplikaciju putem koje će svim korisnicima i Pod Touch-a, i Phone-a, i Pad-a i BlackBerry-a biti omogućeno ostvariti kupnju u Konzum Internet prodavaonici putem smart mobilnih uređaja bez obzira na to gdje se nalazili. Konzum je prvi među trgovačkim lancima implementirao ovo rješenje u Hrvatskoj i regiji. Radi se o vrlo kvalitetnom rješenju koje je u samo prva dva dana od implementacije aplikacije zabilježilo više od 1. 300 downloada što najbolje potvrđuje atraktivnost ove dodatne usluge koju Konzum nudi. M-Konzum aplikacija za smart mobilne uređaje potpuno je usklađena s Konzum Internet prodavaonicom, dakle sve promjene koje se učine preko mobilnih uređaja odmah su vidljive i na internet stranicama. U tom smislu korisnicima se nudi više od 20 000 artikala, mogućnost izbora termina dostave, uvid u popis starih narudžbi, aktualne liste kupnje i akcije koje su u tijeku dok su preporuke posebno prilagođene potrebama kupaca. Svaki proizvod može se dodati u košaricu ili vlastitu listu najdražih proizvoda što olakšava njegovo pronalaženje pri budućim kupnjama. Kupci sami odabiru način plaćanja koje je moguće ostvariti i putem mobilnih uređaja. Korištenjem m-Konzum usluge kupci imaju mogućnost na jednostavan i brz način obaviti kupnju svega potrebnog za ured ili dom i tako uštediti vrijeme i novac. Usklađenost popisa, proizvoda, favorita i narudžbi čini kupnju putem aplikacije jednostavnom, a aplikaciju koja se može besplatno preuzeti sa službenih stranica Konzuma nezamjenjivom svima koji kupuju putem Konzum internet prodavaonice.
Daljnjim razvojem aplikacije, usluga kupnje u Konzum internet prodavaonici uskoro će biti dostupna i korisnicima mobilnih uređaja baziranih na Android platformama. Konzum kontinuirano radi na usavršavanju i implementaciji novih tehnoloških sustava i usluga prilagođenih željama i potrebama kupaca. Početkom sljedeće godine planira se uvođenje nove usluge za sve kupce koji će putem navigacijskih uređaja moći pronaći lokacije svih Konzumovih prodavaonica u Hrvatskoj, kao i integracija ove usluge sa društvenim mrežama poput Facebooka.
 
Novi Tommy u Kamenmostu PDF Print E-mail
Trgovački lanac Tommy je u četvrtak 04. studenog 2010. god., otvorio novi market u Kamenmostu na adresi Kamenmost 228/b. Otvorenjem ovog marketa, prodajne površine od oko 180 m², zaposleno je 9 novih radnika.
Radno vrijeme prodavaonice je radnim danom od 07:00 do 20:30h, te nedjeljom od 07:00 do 12:00h.
 
Halit Ergenc u Konzumu PDF Print E-mail
U Super Konzumu Črnomerec 8. studenoga ekskluzivno je predstavljena nova Konzumova promotivne kampanja i njeno zaštitno lice Halit Ergenc, popularni Onur iz serije „1001 noć". Konzumovu kampanju pod sloganom „Konzum ostvaruje snove" uzvanicima su predstavili Iva Balent, izvršna direktorica marketinga Agrokora i Ivona Janjić, direktorica marketinga Konzuma. Okupljenima se obratio i Halit Ergenc, trenutno zasigurno najpopularniji strani glumac u Hrvatskoj, koji je izrazio zadovoljstvo ostvarenom suradnjom s Konzumom i ekskluzivno najavio i nove buduće zajedničke projekte. Iznimna popularnost serije „1001 noć" koju svakodnevno prati više od 800.000 ljudi te glavnog glumca Halita Ergenca, potaknula je Konzum da njegovim angažiranjem dodatno iznenadi i nagradi svoje kupce nagradnom igrom, koja je za 50 najsretnijih kupaca omogućila druženje i slikanje s Ergencom. Halit Ergenc će u Hrvatskoj snimiti Konzumov televizijski spot, a ekskluzivno je najavio i novu veliku Konzumovu nagradnu igru koja će najsretnije dobitnike odvesti u Istanbul.
 
FOOD, DRINKS&RETAIL ARENA 2010. PDF Print E-mail
U organizaciji Infoarena Grupe i EBRD-a održana je FOOD, DRINKS&RETAIL ARENA 2010. - regionalna konferencija industrije hrane, pića i maloprodaje, 26. listopada u Zagrebu. Konferencija je okupila lidere industrije hrane, pića i maloprodaje koji su pokušali odgovoriti na pitanja s kakvim se izazovima suočavaju vodeći regionalni igrači u proizvodnji hrane; koliko je kriza utjecala na njihovo poslovanje; što očekuju od najavljene globalne krize hrane. "Regija središnje i istočne Europe pokazuje najveći potencijal za rast poljoprivredne proizvodnje. Procjenjuje se da je moguća dvostruko veća proizvodnja od sadašnje", izjavio je Gilles Mettetal, predstavnik Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) zadužen za agro-poslovanje. Potencijal tržišta posebno je važan kada se zna da bi do 2050. godine morali udvostručiti proizvodnju hrane kako bismo pratili zahtjeve sve većeg broja stanovnika - očekuje se da će do te godine na Zemlji živjeti devet milijardi stanovnika.
"Regija očito ima velik neiskorišten potencijal", kazao je ministar poljoprivrede Petar Čobanković, "ali za početak moramo početi raditi na povećanju konkurentnosti." Prvi dio konferencije bio je rezerviran za panel raspravu u kojoj su poduzetnici, između ostalog, pokušali dati odgovore o utjecaju krize na poslovanje te tržište. "Vraća li se kriza hrane koja je pala u drugi plan nakon globalne financijske i gospodarske krize", upitala je sudionike rasprave moderatorica diskusije Vedrana Jelušić-Kašić, starija bankarka EBRD-a. "Agrokor je krizu predvidio i među prvima je na nadolazeću krizu počeo upozoravati javnost", pojasnila je starija potpredsjednica Agrokora Ljerka Puljić, naglasivši da je ključ Agrokorova uspjeha bilo dobro razumijevanje potrošača. Emil Tedeschi iz Atlantic Grupe naglasio je da je tajna uspjeha njegove kompanije pravovremeno provođenje reformi i zdravo strukturiranje poslovanja. Tedeschi je dodao da sve kompanije moraju odustati od uspoređivanja s godinama jakog rasta jer se to doba, tvrdi, više neće ponoviti. Zoran Mitrović, vlasnik Victoria Grupe iz Srbije ocijenio je da je agrisektor najmanje pogođen, a Mujo Selimović iz bosanskog MiMS-a zaključio je da je kriza različito utjecala na različita tržišta , ali i na različite segmente industrije. Najmanje je, kazao je, pogodila pivarsku industriju koja je pala između 8 i 9 posto, a jednako se žilavom pokazala i pekarska industrija.
Na konferenciji se govorilo i o vezama brendova i privatnih marki. "Cijena će u krizi uvijek biti onaj trigger koji pokreće kupca, ali kvalitetan će brend uvijek naći svoj put do krajnjeg kupca", kazao je Miodrag Kostić, vlasnik srpske MK Grupe. Na konferenciji se govorilo i o inovacijama u sektoru široke potrošnje. Tako je Dragan Marčinko, direktor PIK-a Vrbovec kazao da se u 2010. godini očekuje 1,512 milijardi kuna zarade od prodaje, uz tržišni udio od 35 posto te 1,03 milijuna kuna prihoda po zaposlenom u toj tvornici. Ante Todorić, izvršni potpredsjednik za maloprodaju u Agrokoru otvorio je panel o potrošačkih 360 i trendovima u maloprodaji. Makroekonomski faktori u regiji, kazao je Todorić, pokazuju da je projicirani pad BDP-a u ovoj godini za Hrvatsku 1,6 posto, dok istodobno Srbija i BiH imaju rast od 1,7, odnosno 1 posto. "Najgore je prošlo, ali izlazak iz recesije potrajat će do 2011. godine", kazao je Todorić. Generalni zaključak konferencije jest da potencijal za rast i razvoj prehrambene industrije i maloprodaje postoji te da će opstati samo oni koji će se moći prilagoditi zahtjevnim i dinamičnim tržišnim kretanjima.

 

 
Otvoren Tommy u Mejašima PDF Print E-mail
Trgovački lanac Tommy otvorio je potkraj rujna novi market u splitskom gradskom predjelu Mejaši, na adresi Mejaši br. 33 (pokraj O.Š. Mejaši). Otvorenjem ovog marketa, prodajne površine od cca 300 m², zaposleno je 10 novih radnika. Radno vrijeme prodavaonice je radnim danom od 06:30 do 20:30h, te nedjeljom od 07:00 do 13:00h.
 


Page 263 of 281