• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Kerum najavio prodaju trgovačkog dijela svoje tvrtke PDF Print E-mail
Željko Kerum, splitski gradonačelnik i jedan od najvećih dalmatinskih poduzetnika, u razgovoru za Slobodnu Dalmaciju najavio je kako razmišlja o prodaji trgovačkog dijela svoje tvrtke. Najavio je da će se grupacija Kerum ubuduće više baviti turizmom, ugostiteljstvom i konzalting uslugama. Na novinarsko pitanje što se trenutačno događa s tvrtkom Kerum, budući da se u jednom trenutku spekuliralo kako je namjerava prodati Ivici Todoriću, vlasniku Agrokora, Kerum je odgovorio: „Bit ću iskren. Previše imam obaveza, ali i moja sestra Nevenka Bečić, direktorica tvrtke, koja je sada postala predsjednica Gradskog vijeća Splita. Razmišljam o prodaji trgovačkog dijela tvrtke Kerum koja ima godišnji prihod od milijardu i pol kuna, te trenutačno pregovaram s nekoliko potencijalnih kupaca, no najbliži sam da to bude NTL - Narodni trgovački lanac, čiji sam suosnivač, pa bih tako ostao u suvlasničkom odnosu. Ipak sam tu ostavio dvadeset godina života. Tvrtka Kerum bi se tako ubuduće bavila samo turizmom, ugostiteljstvom i konzalting uslugama", zaključio je Kerum.
 
Adriatica.net dokapitalizirana, Agrokor dao 42 mil. kuna PDF Print E-mail
Adriatica.net objavila je podatke o sanacijskoj dokapitalizaciji kojom je u tvrtku uloženo 29 milijuna eura, potvrdivši kako je jedini ulagač u većinskom državnom vlasništvu Croatia osiguranje, a u prvom je krugu izostalo ulaganje Termi Čatež. Najveći dioničar postao je Agrokor, koji drži 20,3%, a uložio je 42 milijune kuna, AWT drži 16,9%, CO 16,9% na račun prijenosa potraživanja i nekretnina, a toliki je udjel i EPH - ove Slobodne Dalmacije, dok je udjel samog EPH 1%. Isti je udjel preostao i Emporionu. Preostali dioničari su HUP Zagreb s 10,1%, te šibenski Jolly i osječka Saponia, koji svaki drže po 8,5% udjela. Prema Poslovnom dnevniku, svi su partneri osim Croatia osiguranja uložili novac. Kako je dio Adriatica.neta i velika slovenska agencija Kompas, očekivali su se i ulagači iz te zemlje, koji bi se mogli pojaviti u eventualnom sljedećem krugu.
 
Kozmo prodan fondu Nexus Alpha PDF Print E-mail

Konzum je na posljednji dan prošle godine objavio završetak procesa prodaje cjelokupnog poslovnog udjela u lancu drogerija Kozmo otvorenom investicijskom fondu rizičnog kapitala Nexus Alpha. Cijena transakcije nije objavljena, a za fond se navodi da je osnovan u listopadu 2008., pod upravljanjem tvrtke Nexus Private Equity. Prodaja Kozma tumači se posljedicom neuspjeha u zauzimanju većeg tržišnog udjela, kao i procesom u kojem koncern Agrokor prodaje kompanije i udjele gdje ne ostvaruje željene sinergijske učinke. Kozmo je u četiri godine otvorio 43 trgovine, u kojima radi 242 zaposlenika, a novi vlasnik najavljuje otvaranje još 15 do 20 trgovina, dok bi u razdoblju od najviše dvije godine želio udvostručiti broj prodajnih mjesta.

 

 
Dukat dokapitalizirao KIM s 58 mil. kuna PDF Print E-mail
Dukat je dokapitalizirao Karlovačku industriju mlijeka, pretvaranjem kredita koji je dao KIM-u u temeljni kapital. Dukat je 58,1 milijun kuna pretvorio u vlasnički kapital, pa je sad vlasnik 99,8% dionica karlovačke mljekare. Zagrebačka mljekara kupila je KIM prije godinu i pol za 21,6 milijun kuna, kad se obvezala uložiti 143,5 milijuna kuna u modernizaciju proizvodnje.
 
Mercator preuzeo Getro PDF Print E-mail
Društvo Getro, d.d., i društvo Mercator-H, d.o.o., potpisali su 18. prosinca ugovor o strateškom povezivanju, na temelju kojeg Mercator-H preuzima trgovačku djelatnost društva Getro na tržištu Republike Hrvatske.
Strateško povezivanje uključuje preuzimanje robne marke »Getro«, dugoročni poslovni najam svih 16 trgovačkih centara Getroa i drugih poslovnih objekata ukupne površine više od 110.000 m2, a osim toga, društvo Mercator-H će preuzeti i sve radnike.
Društvo Getro, d.d., sa svojih 16 trgovačkih centara te utemeljenom trgovačkom markom spada među najveće hrvatske trgovce proizvoda za svakodnevnu potrošnju na hrvatskom tržištu. Mercator namjerava nakon provedbe strateškog povezivanja zadržati robnu marku »Getro« te nastaviti s njenim razvojem, kako na hrvatskom, tako i na nekim drugim tržištima u regiji.
Ovim povezivanjem Mercator će povećati svoj tržišni udio na hrvatskom tržištu, u trgovačkoj branši proizvoda za svakodnevnu upotrebu na 8 do 9% te time utvrditi svoj položaj drugog po redu najvećeg trgovca na tržištu.
Dogovor o strateškom povezivanju na snagu stupa nakon pridobivanja suglasnosti od strane hrvatske Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.
 
Kraft Foods Zagreb počinje suradnju s Alca Zagreb početkom 2010. godine PDF Print E-mail
Nakon dugogodišnje suradnje s tvrtkom Orvas Plus, dijelom Orbico grupacije, Kraft Foods Zagreb d.o.o. objavio je da mijenja distributera u Hrvatskoj za robne marke Milka i Toblerone u kategoriji čokolade, te Jacobs u kategoriji kave.
Od 2008. Kraft surađuje s tvrtkom Alca Zagreb u distribuciji kategorija keksa i biskvita, a od 2010. godine Kraft objedinjuje cjelokupan asortiman za područje Republike Hrvatske i distribuciju svih svojih robnih marki povjerava tvrtki Alca Zagreb.
S velikim entuzijazmom Kraft nastavlja izgradnju robnih marki Milka, Toblerone i Jacobs, te proizvoda unutar kategorija keksa i biskvita na cjelokupnom hrvatskom tržištu.
 
Spar u Koprivnici zaposlio 140 radnika PDF Print E-mail
U Koprivnici je otvoren prvi Interspar hipermarket na području Koprivničko-križevačke županije koji se prostire se na 3500 četvornih metara prodajne površine, a Spar Hrvatska je u uređenje i opremanje novog hipermarketa uložio preko 3,5 milijuna eura. Interspar, koji je zaposlio 140 građana Koprivnice i okolnih mjesta, nudi bogat izbor od preko 30.000 prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Spar Hrvatska je svoj novi hipermarket već obogatio ponudom blagdanskih proizvoda, igračaka, božićnih dekoracija i poklona, a preko 1000 proizvoda iz Božićnog asortimana bit će na akcijskim sniženjima. Spar Hrvatska priprema se i za otvaranje supermarketa u manjim sredinama, a prvi će tijekom prosinca biti otvoren u Varaždinu.
 
METRO lansirao prvi internet portal za pizzerije PDF Print E-mail
metro_pizza1-091209METRO Cash & Carry Hrvatska predstavio je jedinstveni internetski portal za pizzerije i špageterije www.finapapizza.com. Lansiranjem specijaliziranog portala nastavlja se projekt "Pizza -recept odlične suradnje", pokrenut u listopadu ove godine, u sklopu nove strategije segmentiranja kupaca METRO Cash & Carryja. Za 2010. najavljeni su i edukacijski programi u suradnji s talijanskom školom i internet portalom Pizza.it. „METRO je jedna od vodećih tvrtki na tržištu poslovne potrošnje u Hrvatskoj, što pokazuje i ukupni promet od 2,42 milijarde kuna u 2008. i rast od 7% u odnosu na 2007. godinu, no smatramo da je za uspješnu budućnost tvrtke u sve kompleksnijem poslovnom okruženju potrebno ulagati dodatne napore i prilagođavati strateške smjernice zahtjevima sadašnjih i budućih kupaca. Zato smo pokrenuli program ‘MCC 2012 - predani izvrsnosti', kojim do 2012. godine planiramo prilagoditi poslovanje novim izazovima na tržištu. Dio tog programa je nova strategija segmentiranja kupaca, a projekt ‘Pizza - recept odlične suradnje' i portal finapapizza.com prvi su u nizu projekata u sklopu nove strategije", objasnio je predsjednik uprave Adriaan De Wit.

Program "MCC 2012″ bazira se na projektima kojima se METRO Cash & Carry obraća uskim segmentima profesionalnih kupaca, s namjerom da uz nove komunikacijske platforme, edukacijske sadržaje i bolju razmjenu informacija razvije još kvalitetniji odnos s kupcima te asortiman i uslugu u potpunosti prilagodi specifičnim potrebama pojedinih segmenata.
METRO je kupce segmentirao u četiri osnovne skupine - ugostitelji, trgovci, uslužne djelatnosti te poduzeća i uredi, od kojih je svaka dalje segmentirana na podskupine. Projekt "Pizza - recept odlične suradnje", usmjeren je prema ugostiteljskoj podskupini pizzerija i špageterija, a okosnica projekta je portal za pizzerije i špageterije www.finapapizza.com, primarno usmjeren prema krajnjim potrošačima. Portal istovremeno predstavlja važan oblik podrške METRO-kupcima, koji se na stranicama portala mogu besplatno oglašavati. Finapapizza.com povezan je s portalom dnevnik.hr, a sadržaj portala uređuju profesionalni gastro novinari. Posjetitelji na portalu mogu, prema različitim kriterijima (naziv, lokacija, dostava i dr.), pretraživati opsežnu bazu pizzerija i špageterija koja sadrži detaljne opise objekata i usluga, jelovnike i cijene, fotografije i dodatne informacije koje pizzerija želi predstaviti. Osim detaljnog preglednika, portal nudi i razne zabavne sadržaje kao što su recepti, gastro info, druga strana pizze i video. U sklopu projekta "Pizza - recept odlične suradnje", METRO namjerava u suradnji sa stručnjacima talijanske škole Pizza.it School i portala www.pizza.it u 2010. pokrenuti program stručnih radionica i seminara za pizza-majstore te vlasnike pizzerija i špageterija.
Projekt je pozdravio i predsjednik Udruge restoratera Hrvatske Miroslav Folnegović koji smatra da tvrtka METRO kroz ovaj projekt, edukacijskim programima s domaćim i stranim stručnjacima, razmjenom znanja i razvijanjem specijaliziranog asortimana, može postići mnogo u pogledu podizanja kvalitete i standardizaciju usluge na visokoj razini u ovom segmentu.

 


Page 263 of 271