• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Rezultati Grupe Podravka za 2009. godinu PDF Print E-mail

Rezultat poslovanja Podravka Grupe za 2009. godinu pod snažnim je utjecajem negativnih jednokratnih stavki koje su ukupno iznosile 388,4 milijuna kuna. Zbog neizvjesnosti naplate izvršeno je usklađenje vrijednosti danih kredita i pripadajućih kamata u iznosu od 140,7 milijuna kuna te je izvršeno i usklađenje vrijednosti danih jamstava u iznosu od 133,2 milijuna kuna. Ostale pak, jednokratne stavke, koje su negativno utjecale na rezultate poslovanja, iznosile su 114,5 milijuna kuna, a riječ je o raznim usklađenjima imovine. Operativna neto dobit bez negativnih jednokratnih stavki iznosila je 214 milijuna kuna i bilježi rast od 38%. Neto dobit Grupe Podravka bez negativnih jednokratnih stavki iznosila je 100,3 milijuna kuna, što predstavlja rast od 141% u odnosu na 2008. godinu. Ukupna prodaja Grupe Podravka u 2009. godini iznosila je 3.587,1 milijuna kuna što predstavlja pad od 2% u odnosu na 2008. godinu.
Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP) Prehrana i pića iznosila je 2.829,7 milijuna kuna čime bilježi pad od 3%, dok je SPP Farmaceutika s prodajom od 752,7 milijuna kuna zabilježila rast od 3%. Operativni troškovi Grupe Podravka manji su za 131,7 milijuna kuna.
Ukupna zaduženost Grupe smanjena je za 180,5 milijuna kuna u odnosu na kraj 2008. godine.

Objavljeno: 18. 04. 2010.

 
Novo vodstvo Labuda i Badela PDF Print E-mail

U sklopu TITA grupe d.o.o., osnovane u kolovozu prošle godine, s ciljem upravljanja poduzećima u vlasništvu Ivana Vučkovića -Labudom, Badelom i Kutrilinom TPV - realizirana su vrlo važna kadrovska pojačanja na određenim strateškim pozicijama.
Darko Zlatevski je od 01. listopada 2009. godine preuzeo ovlasti i funkciju direktora Labuda d.o.o.. Prethodne dvije godine je u istom poduzeću obnašao funkciju direktora divizije široke potrošnje i člana Uprave Labuda.
U istom razdoblju na čelo tvrtke Badel d.o.o. postavljena je Marija Pintarić Tukara, koja je došla s mjesta predsjednice Uprave Agroprerade d.d. U svojoj bogatoj karijeri, Pintarić je radila kao direktorica projekata za Agrokor d.d., bila je direktorica interne prodaje u PIK Vrbovec d.d. te direktorica društva u BIM Bjelovar.
Mladen Horvat je od ožujka 2010. godine novi direktor marketinga TITA grupe, kamo je prešao s mjesta direktora marketinga i razvoja u PIK-u Vrbovec. Karijeru je započeo u Badelu 1862, zatim je sedam godina proveo u Jamnici, kao brend menadžer za prirodnu izvorsku vodu Janu, a nakon toga i kao voditelj brend menadžmeta za sve Jamničine robne marke.
Goran Bosanac je u istom razdoblju preuzeo funkciju direktora prodaje u Labudu, prije čega je bio direktor prodaje Iskre d.d. Karijeru je započeo u Orbicu, nakon toga radio je osam godina u Orvas plusu, kao voditelj ključnih kupaca i četiri godine u Mercatoru kao voditelj nabave neprehrane.

Objavljeno: 18. 04. 2010.

 
Nova organizacija Uprave Billa Hrvatska PDF Print E-mail
Stefan Juhls, regionalni direktor nabave i marketinga tvrtke REWE International AG za Središnju i Istočnu Europu/Italija, početkom travnja privremeno je preuzeo sve zadatke dosadašnjeg predsjednika Uprave Billa Hrvatska, Danielea Margottija. Nadalje, od 01. lipnja ove godine Zoltan Csoka, do sada član Uprave Billa Češka zadužen za operativne poslove, istu će dužnost obavljati za Billa Hrvatska. Csoka već 10 godina radi u tvrtki REWE International AG. Nova članica Uprave postala je početkom ožujka Anne Starkl, koja je zadužena za financije. Anna Starkl je prije toga bila voditeljica odjela za kontrolu koncerna tvrtke Rewe International AG u Wiener Neudorfu, te je bila odgovorna za koordinaciju svih dijelova odjela za kontrolu koncerna u Austriji, Italiji i sedam zemalja Središnje i Istočne Europe - među kojima je i Hrvatska.

Objavljeno: 18. 04. 2010.

 
Emmezeta donirala Karlovačku bolnicu PDF Print E-mail

Simboličnom predajom čeka od 20.000 kuna pedijatrijskom odjelu Karlovačke bolnice završena je humanitarna akcija Emmezete i njezinih kupaca koja se provodi već treću godinu za redom. Navedeni iznos ove godine doniran je Općoj bolnici Karlovac za opremanje dječjeg odjela i stjecanja statusa bolnice Prijatelja djeteta. Akcija se provodila u centrima u Zagrebu, Osijeku i Splitu. Za svaku kupljenu plišanu igračku u razdoblju od 17. studenog do 31. prosinca 2009. godine Emmezeta je izdvojila po jednu kunu.

Objavljeno: 18. 04. 2010.

 
Promet maloprodaje u veljači realno manji 7,3 posto PDF Print E-mail
Promet od trgovine na malo u Hrvatskoj je u veljači ove u odnosu na veljaču prošle godine nominalno bio manji za 6,9 posto, a realno je smanjen za 7,3 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku. Tako je i u drugom mjesecu ove godine nastavljen negativan trend u trgovini na malo koji traje već sedamnaest mjeseci, no pad je ipak nešto usporen.
Naime, u prosincu prošle godine, u odnosu na prosinac 2008., promet od trgovine na malo nominalno je bio manji za 11,1 posto, realno za 12,1 posto, da bi u siječnju ove u odnosu na isti mjesec 2009. nominalni pad iznosio 8,6 posto, a realni 9,3 posto.
Po podacima Državnog zavoda za statistiku, u prva dva mjeseca ove godine u odnosu na isto razdoblje lani promet od trgovine na malo nominalno je bio manji za 7,8 posto, a realno za 8,3 posto.
Na mjesečnoj razini, u veljači u odnosu na siječanj ove godine promet od trgovine na malo nominalno je bio manji za 1,9 posto, a realno za 2,1 posto.
Statistički podaci po trgovačkim strukama pokazuju da je i u veljači u odnosu na isti mjesec godine prije najviše pao promet kod prodaje motornih vozila, nominalno za 36,1 posto.
Blagi pad se bilježi u najvažnijoj trgovačkoj struci, u nespecijaliziranim prodavaonicama pretežno živežnim namirnicama, na koje se odnosi 37,5 posto hrvatske maloprodaje, a u veljači ove, u odnosu na isti mjesec prošle godine, nominalni pad je iznosio 0,4 posto.
I u maloprodaji motornih goriva i maziva, čiji je udio u ukupnoj maloprodaji gotovo 17 posto, zabilježen je blagi nominalni pad, za 0,1 posto.

Izrazitiji, pak, pad u veljači ove u odnosu na veljaču prošle godine zabilježen je u maloprodaji namještaja, opreme za rasvjetu i drugih proizvoda za kućanstvo (22,1 posto), ostalih nespecijaliziranih prodavaonica (19,5 posto), te tekstila, odjevnih predmeta, obuće i kožnih proizvoda (10 posto).
Kod tri su trgovačke struke u veljači ove, u odnosu na veljaču 2009., ostvareni nominalni porasti prodaje u trgovini na malo - električnih aparata za kućanstvo za 13 posto, ljekarni, medicinskih i ortopedskih proizvoda za 1,8 posto te kozmetičkih i toaletnih proizvoda za 0,8 posto.

Objavljeno: 11. 04. 2010.

 
Poslovanje McDonald's u Hrvatskoj preuzeli G. Gavrilović i R. Kujundžić PDF Print E-mail
Iz tvrtke McDonald"s Europa priopćili su da su prenijeli svih svojih 16 restorana u Hrvatskoj u Developmental Licensee (DL) strukturu sa 1. travnjem ove godine, a nositelji DL strukture koji su preuzeli poslovanje i upravljanje McDonald'sovim brendom u Hrvatskoj su poduzetnik Georg Gavrilović i bivši direktor McDonald'sove operative u Hrvatskoj Robert Kujundžić.
DL struktura je oblik franšize, a taj lokalno fokusirani poslovni model uspješno se primjenjuje u McDonald"su već više od 20 godina u više od 50 zemalja širom svijeta, navodi se u priopćenju. "Vjerujemo kako će se naše poslovanje značajno unaprijediti uz jake lokalne nositelje DL strukture u Hrvatskoj. Njihova prethodna uspješnost, zajedno sa dokazanim poznavanjem lokalnog tržišta, daje nam potpuno povjerenje u to da će nastaviti graditi naš brend i poslovanje u Hrvatskoj", rekao je predsjednik McDonald"s Europe Denis Hennequin.
Trenutno 16 McDonald'sovih restorana u Hrvatskoj poslužuje svakodnevno više od 20 tisuća gostiju, a sjedište kompanije je u Zagrebu.

Objavljeno: 11. 04. 2010.

 
Metro Cash & Carry i Kutjevo proširili suradnju PDF Print E-mail

Metro Cash & Carry Hrvatska i vinarija Kutjevo d.d. nastavljaju i proširuju dugogodišnju poslovnu suradnju u distribuciji kvalitetnih kutjevačkih vina ponudom novih pakiranja namijenjenih prvenstveno ugostiteljima, ali i ostalim segmentima tržišta.
Kutjevo, u čijem su sastavu Đakovačka vina d.d., te Vina Brič d.o.o., krajem ožujka započela je s punjenjem ekskluzivnih vina vinske sorte Graševina za Metro Cash & Carry. Vino se isključivo nalazi na policama METRO-centara, a nalazi se u tri različita pakiranja: 1 litra i 3 litre BiB (Bag in box), te 10 litara BiB.
Prepoznajući važnost i značaj vinske sorte Graševina za hrvatsko tržište, Metro Cash & Carry pruža značajnu podršku domaćoj proizvodnji vina i njegovom efikasnom plasmanu, a istovremeno jača i svoju tržišnu poziciju u HoReCa segmentu.

Objavljeno: 11. 04. 2010.

 
PIK nositelj Superbrands nagrade PDF Print E-mail

Stručno vijeće od gotovo 70 priznatih i poznatih poslovnih i marketinških stručnjaka iz hrvatskih medija, agencija, domaćih i stranih korporacija te sveučilišta i drugih stručnih organizacija i 20.000 online glasova potrošača odlučilo je dodijeliti PIK-u Superbrands nagradu. Ta se nagrada dodjeljuje se robnim markama koje pružaju znatne, prepoznatljive, emocionalne i opipljive vrijednosti, te moraju imati naglašenu kvalitetu, pouzdanost, razlikovnost i emocionalni naboj. Kontinuirano ulaganje u rast i razvoj proizvodnje te širok asortiman svježih, zamrznutih, trajnih i polutrajnih mesnih proizvoda garancija su kvalitete i obilježja poslovanja zahvaljujući kojima se PIK Vrbovec nalazi u vrhu hrvatske mesoprerađivačke industrije.
Kvaliteta PIK-ovih proizvoda temelji se na posebno kvalitetnoj i biranoj sirovini, originalnoj i jedinstvenoj recepturi, modernoj tehnologiji i proizvodnji te stalnoj kontroli kvalitete, koju svojim kupcima dokazuju mogućnošću utvrđivanja porijekla svake sirovine, od uzgoja do finalne proizvodnje.

Objavljeno: 11. 04. 2010.

 


Page 263 of 277