• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Traminac Gaj 2009. – novo vino iz Podruma Mladina PDF Print E-mail
Iz Mladininog podruma ove godine se očekuje nekoliko vinskih "prinova", a prva među njima je iz linije vina Gaj. Radi se o vrhunskom Tramincu berbe 2009. koji je napunjen u 4.120. butelja i stiže na tržište ovih dana. Vinogradarska regija Plešivica-Okić sve se češće uspoređuje s Toscanom, pa se u tom smjeru okreće i Podrum Mladina koji se želi profilirati kao boutique vinarija koja njeguje vrhunska vina. Etiketa vrhunskog Traminca Gaj 2009. prepoznatljive je bijele boje s apliciranom grančicom vinove loze, koja je za razliku od zelene grančice na etiketi Gaj Sauvignona, u smeđoj boji. Naziv Gaj u imenu vina označava selekciju vrhunskih vina iz Podruma Mladina koje potječe od istoimenog vinogradarskog položaja na kojem je grožđe dozrelo. Traminac Gaj 2009. vrhunsko je poluslatko vino s 16% alkohola. Slamnato je žute boje sa zelenim odsjajem. Intenzivnog je bogatog, plemenitog mirisa, s naglaskom na ružu i muškat, ali i na žuto, prezrelo voće.
Vino je gusto, kremasto i uljnato s izuzetno snažnom strukturom, harmonično. To je plemenito vino u kojem treba uživati, jer je samo sebi dostatno. Sljubljuje se idealno s raznim tortama i kolačima, a poslužuje se ohlađeno na 10 - 12 °C. Preporuka je piti, ali i čuvati.
 
Akvia - nova izvorska voda iz Jamnice PDF Print E-mail
Od 23. rujna Jamničin asortiman voda dobio je još jedno pojačanje. Naime, hrvatskom tržištu predstavljen je novi brand prirodne izvorske vode - Akvia - koji će u Jamničinu asortimanu zamijeniti postojeću prirodnu izvorsku vodu Fonyódi.
Akvia je negazirana prirodna izvorska voda ugodnog, laganog i osvježavajućeg okusa te skladnog mineralnog sastava. Budući da se crpi iz podzemnog izvora te puni tehnologijom u skladu s europskim standardima kvalitete, postojanost kemijskog sastava i mikrobiološka čistoća ove izvorske vode je zajamčena. Na policama hrvatskih trgovina može se naći u PET pakiranju od 1,5l.
 
Atlantic Grupa i Rauch potpisali ugovor o distribuciji PDF Print E-mail
Atlantic Grupa i poznati austrijski proizvođač voćnih sokova i čajnih napitaka Rauch potpisali su 22. rujna ugovor o distribuciji ukupnog Rauchovog portfelja u svim distribucijskim kanalima u Hrvatskoj. Atlantic i Rauch ovime su udarili novi pečat na dosadašnjoj suradnji kojom je bila obuhvaćena distribucija Rauchovog asortimana u HoReCa (hoteli, restorani i kafići) kanalu. Ovim ugovorom vrijednim oko 36 milijuna kuna otvara se prostor dodatnog zajedničkog širenja u svim kanalima distribucije u kojima je Atlantic Grupa prisutna sa svojim visokorazvijenim know-howom iz područja upravljanja ključnim kupcima, upravljanja kategorijama proizvoda, upravljanja lancem nabave i trade marketinga, koji se kontinuirano usklađuje s trendovima na tržištu. »Iznimno nam je drago da je došlo do suradnje između dviju obiteljskih kompanija iz Austrije i Hrvatske koje imaju dugu zajedničku povijest i odličnu suradnju. U Atlanticu smo pronašli kompatibilnog i pouzdanog partnera« izjavio je na potpisivanju Jürgen Rauch, vlasnik i predsjednik Uprave Raucha. »Vesli nas što će se ovim ugovorom te širenjem i jačanjem distribucije u oba kanala omogućiti povećanje tržišnog udjela Raucha na razinu koja je sukladna stvarnoj percepciji Rauch brandova kod potrošača. Drago nam je da su partneri iz Raucha prepoznali Atlantic kao kompaniju koja to može omogućiti« kazao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe, Emil Tedeschi.
Proširena suradnja omogućit će i dodatne sinergijske efekte u raznim kategorijama pića u kojima Atlantic također ima respektabilan asortiman. Ugovorom Rauchovi sokovi ulaze na 9000 prodajnih mjesta u maloprodaji i HoReCa kanalu, a Atlanticu Rauch postaje peti najvažniji internacionalni principal po prometu.
 
EBRD i Infoarena Grupa okupljaju regionalne lidere industrije hrane, pića i maloprodaje PDF Print E-mail
Globalna financijska kriza značajno utječe na sve pore društva kreirajući nove trendove poslovanja što je očito i u prehrambenoj industriji te maloprodaji. Promjena ponašanja potrošača uzrokovana padom kupovne moći potiče tvrtke u prehrambenoj industriji i maloprodaji da brže i efikasnije prilagođavaju strategiju poslovanja da bi uspjele opstati na tržištu. Preuzimanja, spajanja korporacija, poslovno restrukturiranje, kao i konstantni razvoj novih proizvoda kljucni su trendovi koji potiču konkurentnost ovog gospodarski dinamičnog sektora.

Hoće li se multinacionalne kompanije i dalje širiti u regiji i na koji način; koji su investicijski projekti interesantni za financiranje, hoće li ulaganja u inovacije biti dio ofenzivne ili defenzivne strategije, na kojim područjima možemo očekivati nova strateška udruživanja, koji će razvojni trendovi obilježiti sljedeći period, na koji način konkurirati na globalnom tržištu - samo su neke od tema o kojima će se raspravljati na FOOD, DRINKS&RETAIL ARENI 2010. - regionalnog konferenciji industrije hrane, pića i maloprodaje. Konferenciju organizira Infoarena Grupa u suradnji s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), a održat će se 26. listopada 2010. godine u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade.
Cilj Konferencije je predstavljanje razvojnih potencijala prehrambene industrije, industrije pica i maloprodaje koji mogu potaknuti snažniji gospodarski rast, intenzivirati regionalnu suradnju te kreirati sinergiju među interesnim skupinama radi optimizacije troškova poslovanja.

Na Konferenciji će sudjelovati regionalni lideri industrije hrane, pića i maloprodaje koji će predstaviti svoja poslovna iskustva te raspravljati o budućim trendovima i izazovima s kojima se suočava ovaj gospodarski značajan sektor. Konferenciji će, između ostalih, prisustvovati: g. Ante Todorić, izvršni potpredsjednik za Poslovnu grupu Maloprodaja, Agrokor, gđa. Ljerka Puljić, starija izvršna potpredsjednica za Strategijske poslovne grupe i marketing te Poslovnu grupu Poljoprivreda, Agrokor; g. Emil Tedeschi, Predsjednik Uprave i većinski dioničar, Atlantic Grupa; g. Mujo Selimović, Predsjednik Uprave i vlasnik, MiMs Grupa, Bosna i Hercegovina; g. Željko Zadro, Predsjednik Uprave i suvlasnik, Tvornica šećera Viro; g. Miodrag Kostić, Predsjednik uprave i vlasnik, MK Grupa i Sunoko, Srbija; g. Svetozar Janevski, Predsjednik uprave, Tikveš, gđa. Vedrana Jelušić-Kašić, viša bankarica, EBRD, te brojni drugi predstavnici prehrambene industrije i maloprodaje. Detaljne informacije o programu Konferencije nalaze se na www.infoarena.hr.
U prilogu najave: program Konferencije

Kontakti: u ime Infoarena Grupe agencija LuxLucis
Ana Krpan

LuxLucis
Agencija za PR, marketing i
interim management savjetovanje
Dr. Ante Šercera 84, 10 000 Zagreb

e-mail: ana.luxlucis@gmail.com
Mobile:+385 98 16 94 225

 

 
Gabor Horvath, Tesco: Susjedi, a kakva su Vaša rješenja? PDF Print E-mail
office1Gabor Horvath, generalni menadžer Tescovog logističkog centra u Mađarskoj, pred sami dolazak na 2. Retail IT Summit u Hrvatskoj izjavio je da od summita očekuje bliži uvid u poslovanje kolega u susjedstvu.
„Tržište se najbolje upoznaje na licu mjesta. Očekujem da na 2. Retail IT Summitu u Hrvatskoj steknem bolju sliku o inovacijama, kretanju, tendencijama i praksi kad je u pitanju tržište maloprodajne industrije u susjedstvu", rekao je Horvath i dodao kako se nada da će pronaći i neka nova rješenja koja Tesco još nije implementirao.
Kao predstavnik Tesca, jednog od tri najveća retailera u svijetu, Horvath će biti posebni gost 2. Retail IT Summita. Horvath ima 15 godina iskustva u korporatvnom menadžmentu, projekt menadžmentu, logistici, kontroli kvalitete, kao i u mnogim drugim područjima vezanim uz nove informacijske tehnologije. Također ima iskustvo i u prodaji te u upravljanju 180 maloprodajnih objekata. U Tescu radi od 2000. godine na mjestu generalnog menadžera logističkog centra u Mađarskoj.
Na 2. Retail IT Summitu, koji će se 14.10.2010. održati u hotelu Antunović u Zagrebu, Horvath će se predstaviti temom „Tesco Innovation in Retail" u okviru koje će predstaviti poslovanje Tesca kroz brojne inovacije, među kojima su i self checkout sustavi, ali i način na koji Tesco razvija 'zelene' tehnologije u maloprodaji i logistici.
 
Atlantic Grupa kupila Droga Kolinsku PDF Print E-mail
Istrabenz d.d. i Atlantic Grupa d.d. potpisali su ugovor o kupoprodaji Istrabenzove prehrambene kompanije Droga Kolinska. Ugovorom je predviđeno preuzimanje stopostotnog udjela u Drogi Kolinskoj u vrijednosti od 382 milijuna eura. Iznos kupoprodajne cijene bit će uplaćen u gotovini, umanjen za iznos neto duga zatečenog u kompaniji u trenutku preuzimanja. Atlantic Grupa je po prikupljanju ponuda za Drogu Kolinsku odabrana kao najbolji ponuđač, a očekuje se da će kupoprodajni proces biti zaključen do kraja godine.
Transakcija je financirana kombinacijom vlastitih sredstava Atlantic Grupe, kapitala dioničara kompanije te kreditnih sredstava financijskih institucija UniCredit Grupe i Raiffeisen Grupe.
Akvizicijom Droge Kolinske Atlantic Grupa postaje jedna od najvećih prehrambenih kompanija u jugoistočnoj Europi, s prihodom od 600 milijuna eura, 4300 zaposlenih te jednim od najsnažnijih portfelja proizvoda široke potrošnje s vodećim brendovima iz vlastite proizvodnje kao što su Cedevita, Argeta, Barcaffe, Grand Kafa, Cockta, Smoki i Multipower, zajedno s globalnim liderima - Wrigley, Ferrero, Hipp i Johnson&Johnson, koje kompanija distribuira na području regije.
"Atlantic Grupa je u proces ušla kao strateški industrijski partner, s namjerom da nastavi razvijati poslovanje kompanije u cjelini. Sa zadovoljstvom danas konstatiramo kako smo prepoznati kao dokazani investitor s promišljenom strategijom snaženja zajedničkih pozicija i realizacije međusobnih sinergija na svim tržištima na kojima poslujemo", komentirao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe. „Uz sinergije, u korist ovako značajne investicije Atlantic Grupe posebno govore kvaliteta zaposlenika Droge Kolinske, kvaliteta procesa i tehnologije te istaknute pozicije koje kompanija sa svojim robnim markama ostvaruje u regiji", dodao je.
Droga Kolinska i Atlantic Grupa bave se komplementarnim djelatnostima, bez značajnih preklapanja u poslovanju, ali sa značajnim mogućnostima međusobnog nadopunjavanja - u portfelju jednako kao u nastupu na pojedinim tržištima. Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u jugoistočnoj Europi, vodeći europski proizvođač sportske prehrane, vodeći regionalni proizvođač vitaminskih instant napitaka i dodataka prehrani te vlasnik vodećeg privatnog ljekarničkog lanca u Hrvatskoj. Droga Kolinska eminentna je regionalna industrija prehrane i pića, s portfeljom vodećih robnih marki diljem regije, te Slovenijom i Srbijom kao najjačim tržištima. Osnovnu djelatnost kompanije čini sedam temeljnih kategorija: Kava, Namazi, Slastice, Slani snack, Bezalkoholni napici, Funkcionalna voda i Dječja hrana.
„Značaj ove transakcije ogleda se u činjenici da ona osigurava novu budućnost za Drogu Kolinsku, u okviru nove kompanije koja postaje jedna od vodećih industrija hrane i pića u regiji, te koja će podržavati njezin razvoj i širenje na nova tržišta", izjavio je Tomaž Berločnik, predsjednik Uprave Istrabenza u komentaru prodaje Droge Kolinske Atlantic Grupi.
 
Badel 1862 nastavlja izvoz vina u Kinu PDF Print E-mail
Badel 1862 uspješno nastavlja izvoz svojih vina na tržište NR Kine. Trenutno Badel 1862 izvozi u Kinu pet vrsta vina: kvalitetno crveno vino vinarije Svirče - Plavac Hvar, kvalitetna vina Graševina Križevci i Rose Benkovac, te vrhunska vina Ivan Dolac Hvar i Postup Pelješac. Do sada je u Kinu isporučeno oko 70.000 butelja vina u vrijednosti oko 200.000 eura, a ove se godine očekuje još 4-5 isporuka.
Proizvodi su prilagođeni kineskom tržištu, pa su tako kontra etikete prevedene na kineski, dok su prednja etiketa i sama vina originalna. Fokus je stavljen na crvena vina, jer su sva istraživanja pokazala ih preferiraju kineski potrošači.
Badel 1862 sa svojim je programom jakih alkoholnih pića i vina sudjelovao i na sajmu China International Consumer Goods Fair - CICGF, koji se održavao od 8.-11.6.2010. u kineskom gradu Ningbou
 
Vindiji dodijeljeno još Superbrands znakova PDF Print E-mail
Međunarodna organizacija Superbrands i ove je godine prepoznala visoku kvalitetu Vindijinih proizvoda. Titulu Superbranda ove su godine ponijeli proizvodi 'z bregov, Cekin te svi ostali s potpisom «Kvaliteta Vindija». Dugogodišnje iskustvo varaždinske tvrtke u stvaranju zdrave i kvalitetne hrane priskrbili su njenim proizvodima veliko povjerenje potrošača, a zahvaljujući primjeni najsuvremenijih tehnoloških dostignuća i ustrajanju na visokim standardima u svakom segmentu poslovanja, Vindija je zauzela poziciju lidera u prehrambenom sektoru, stoji u priopćenju tvrtke. Organizacija Superbrands surađuje s brojnim tržišnim markama diljem svijeta, a njena priznanja imaju veliki značaj i za hrvatske potrošače, od kojih većina radije kupuje proizvode sa Superbrands znakom.
 


Page 265 of 281