• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Lansiran prvi hrvatski ekološki brend PDF Print E-mail

Prva hrvatska ekološka robna marka Ekozona cjelovita je linija ekoloških proizvoda, a riječ je o zajedničkom projektu tvrtke Biovega i Konzuma. Bogati asortiman eko proizvoda nalazit će se u ekskluzivnoj ponudi ukupno 30 prodajnih mjesta Konzuma diljem Hrvatske, većinom Super Konzum prodavaonica. Uvođenjem Ekozone na svoje police Konzum je postao prvi nespecijalizirani trgovački lanac u Hrvatskoj s posebno pozicioniranom i izdvojenom kategorijom ekološki certificiranih proizvoda. Ekozona u svom asortimanu ima ukupno 108 proizvoda iz 14 različitih asortimanskih kategorija, a među proizvodima su pahuljice, muesli, orašasti plodovi, sjemenke, suho voće, žitarice, tjestenina, mahunarke, ulja, ocat, začinski umaci, zimnica, sokovi, brašna te svježe voće i povrće. Na pakiranjima su, osim naziva proizvoda i osnovne informacije te recepti za pripremu namirnica potpisane od Jadranke Boban Pejić, vodećeg hrvatskog stručnjaka za prirodnu prehranu. „Uvođenjem ekološkog brenda Ekozona, Konzum svoj asortiman razvija u skladu s aktualnim svjetskim maloprodajnim trendovima, budući da sve veći broj kupaca postaje svjestan važnosti konzumacije ekološki proizvedene hrane", istaknuo je Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma.

Objavljeno: 15. 02. 2010.

 
Lidl nastavlja s trajnim sniženjima cijena PDF Print E-mail
Lidl Hrvatska početkom siječnja je krenuo s velikim sniženjima cijena, koja će se odvijati u nekoliko faza, odnosno 'valova sniženja'. Cijene za različite vrste tjestenina, ulja, kave, mliječnih proizvoda, toasta i čokolada, Lidl je trajno snizio u prvom valu sniženja, da bi u drugom i trećem valu u Lidlu pojeftinili i pšenično bijelo brašno i svježa jaja, te mlijeko i mliječni proizvodi. U četvrtom valu sniženja od 15.veljače dodatno su trajno snižene cijene prirodnih i gaziranih sokova, te raznih vrsta sireva, kao i još nekolicina drugih visoko kvalitetnih proizvoda. Sniženja cijena potrošačima omogućuju da i u godini teške recesije barem djelomično zadrže svoj dosadašnji životni standard, te nabavkom jeftinijih prehrambenih proizvoda vrhunske kvalitete kompenziraju rastuće cijene energenata i režija.
 
TDR gradi tvornicu u Iranu PDF Print E-mail
Proizvođač cigareta, tvrtka TDR iz sastava Adris grupe, započinje gradnju tvornice u Iranu i širi poslovanje na tržište jugozapadne Azije, a investicija je vrijedna 30 milijuna eura, objavljeno je iz Adrisa. TDR i vodeći iranski proizvođač cigareta tvornicu će graditi u Sariju, glavnom gradu pokrajine Mazandaran, a s radom bi trebala početi do kraja iduće godine. Planirani kapacitet tvornice je proizvodnja 6,5 milijardi cigareta godišnje. TDR u Iranu planira pokrenuti proizvodnju svojih brendova Ronhilla i Respecta, a dogovorena je i suradnja na proizvodnji zajedničkog brenda. Suradnja TDR-a s Iranian Tobacco Company započela je prije dvije godine i od tada na ovo izazovno tržište jugozapadne Azije TDR izvozi najpoznatiju hrvatsku cigaretu Ronhill i Avangard. Predsjednik Uprave TDR-a Davor Tomašković izjavio je kako se ovom investicijom TDR još snažnije pozicionira kao jedan od vodećih hrvatskih izvoznika, koji više od 50 posto svoje prodaje ostvaruje na inozemnim tržištima.
 
Akademija vina, Agrokor Vina d.o.o., sommelierska škola "Ter Duinen" iz Belgije i Adriatic Croatian Wines potpisali sporazum o suradnji PDF Print E-mail
Akademija vina, tvrtka Agrokor Vina d.o.o., sommelierska škola "Ter Duinen" iz Belgije i AC Wines, uvoznik i distributer Hrvatskih vina za područje Beneluxa, uz prisutnost atašea Belgijske Vlade gospodina Antonija Garcije. Sporazum o suradnji potpisali su dr.sc. Đuro Horvat , direktor Agrokor vina, g. Lothior Frans, predstavnik škole Ter Duinen i g. Kristofer de Sterck, izvršni direktor AC Wines.
Na potpisivanju sporazuma te predstavljanju izabranih hrvatskih vina, uz same potpisnike te g. Antonija Garciju, atašea (economic and commercial attaché) belgijske Vlade, gostovalo je oko 20 sommeliera iz Belgije.
Škola "Ter Duinen" najstarija je i najpoznatija škola sommeliera na području Beneluxa. Većina šefova vrhunskih restorana na području Beneluxa završili su upravo spomenutu školu, a za njezinu prepoznatljivost u cijelom svijetu zaslužan je dugogodišnji servis koji obavlja za belgijsku kraljevsku obitelj.
Akademija vina ovom suradnjom otvara nova vrata hrvatskim vinima u Belgiji, državi koja je u svijetu najpoznatija destinacija za lansiranje novih vina.
 
REWE Zelena zgrada nominirana za nagradu "Održiva energija Europa 2010." PDF Print E-mail
Zelena zgrada REWE Grupe nominirana je za nagradu Održiva energija Europa 2010. (Sustainable Energy Europe Award 2010), koju dodjeljuje Komisija Europske Unije. Održivi REWE supermarket nalazi se među pet kandidata nominiranih za ovu renomiranu nagradu koja se dodjeljuje 23. ožujka 2010. u Bruxellesu od strane Povjerenika Komisije Europske Unije za energiju, gospodina Günthera Oettingera. Nagrada se dodjeljuje u okviru Europskog tjedna održive energije u organizaciji Europske Unije. REWE supermarket s prodajnom površinom većom od 1.800 kvadratnih metara otvoren je u studenom 2009. godine u Berlinu te je CO2 neutralan. U usporedbi sa standardnim građevinama, ova zgrada troši 50 posto manje energije.

 

 
Studena petu godinu "title" sponzor turnira Studena Croatia Open PDF Print E-mail
Koprivnička prehrambena kompanija Podravka, odnosno njezina voda Studena i ove će godine biti glavni sponzor manifestacije "Studena Croatia Open". Ovogodišnji sponzorski ugovor u Koprivnici su potpisali članovi Uprava Podravke - Marin Pucar i Istraturista - Željko Kukurin.
Podravkin brend Studena petu je godinu za redom "title" sponzor turnira koji nosi naziv "Studena Croatia Open".
Nakon potpisivanja ugovora član Uprave Podravke Marin Pucar izjavio je: "Podravka je likvidna kompanija i zadovoljstvo nam je što možemo biti dio takvih značajnih projekata u 2010. godini. Podravka je odlučila ostati uz svoje partnere i zato nastavljamo dugogodišnju suradnju s Istraturistom, koja je započela malim komercijalnim sponzorstvom koje je preraslo u uspješan partnerski odnos. Unutar naše kompanije budžeti su kreirani pažljivo i marketinški racionalno u skladu s ovom godinom i u ovom trenutku mogu reći da Podravka nastavlja sa svojim razvojnim i marketinškim planovima."
Član Uprave Istraturista Željko Kukurin rekao je kako će prvo izdanje turnira u trećem desetljeću biti uspjeh za obje kompanije: "Studena Croatia Open" sinonim je gospodarskog i društvenog događaja u Hrvatskoj. Za uspjeh turnira zaslužni su i partneri, budući da je riječ o sinergiji turizma, gospodarstva i lokalne zajednice, pa me posebno raduje što nastavljamo davno započetu suradnju."
Prema riječima direktora turnira Vanje Božičkovića, turnir će i ovaj put ugostiti najpoznatija imena iz svijeta tenisa: "Umaški turnir i ove će godine biti dio velike Podravkine sportske obitelji. Vrhunski tenis, zabava i ljepota ključne su odrednice našeg turnira koji iz godine u godinu dokazuje svoju kvalitetu u sportu i turizmu, a ove ćemo ga godine obogatiti i novim pogodnostima za posjetitelje."
Dvadesetprvo izdanje turnira održavat će se od 26. srpnja do 1. kolovoza 2010. godine.
 
90 posto građana promijenilo kupovne navike zbog krize PDF Print E-mail
Istraživanje o potrošačkim navikama u maloprodaji pokazalo je da tek oko desetina hrvatskih potrošača nije promijenila svoje kupovne navike izbijanjem krize, dok su kod svih ostalih vidljive promjene, a najviše u praćenju visine cijena i specijalnih promocijskih akcija, pokazalo je istraživanje Shopping Monitor 2009./2010. koje je provela agencija GfK Hrvatska. Tako više od 60 posto potrošača pomnije prati razinu cijena, a oko 50 posto njih specijalne promocijske akcije. Promatrano po formatima trgovina, potrošači 44 posto novca potroše u supermarketima, koji su i najpopularniji oblik trgovine. U odnosu na prethodnu godinu, veći je rast zapažen kod hipermarketa (s 19 posto na 26 posto), a diskonti su porasli od 2 posto na 6 posto. Pad imaju jedino male trgovine i to sa 24 posto na 18 posto. Osnovni razlozi zbog kojih se najviše novca potroši u određenoj trgovini svode se većinom na širinu ponuđenog asortimana i blizinu stana ili posla (preko 50 posto) i zatim na prihvatljivost cijena (važno za preko 43 posto kupaca). Veće nabavke za kućanstvo najčešće se rade jednom mjesečno (preko trećine kućanstava), ali oko četvrtine kućanstava takve nabavke obavlja svaka dva tjedna i isto toliko na tjednoj razini. Ove se navike dosta razlikuju kada se velike kupovine promatra po regijama. Primjetno je i da građani sve više kupuju prema unaprijed pripremljenim listama (54 posto) ali još uvijek ima dosta onih impulzivnih koji ipak kupe nešto više od planiranog (56 posto). Za velike je kupovine presudan odlazak u nabavku s automobilom - gotovo 70 posto. Informiranje putem letaka postalo je uvriježeno za oko 60 posto kupaca a na drugom je mjestu informiranje putem oglasa na televiziji (blizu 50 posto). Kada se promatra prodaja proizvoda svakodnevne potrošnje Konzum je, i dalje, apsolutni lider u poznatosti (100 posto) trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Značajnu ukupnu poznatost, od preko 90 posto, imaju još Getro, Lidl, Mercator, Billa, DM, Kaufland, Plodine i Metro. Promatrano po subjektivnoj procjeni ispitanika učestalosti odlazaka u kupovinu u neki lanac, u zadnjih 6 mjeseci prije ispitivanja, potrošači također na prvo mjesto stavljaju Konzum (74 posto) a slijede ga DM, Kaufland, Plodine i Lidl (između 30 i 50 posto).
Osobna ocjeni količine novca potrošenog po trgovačkim lancima na prvih pet pozicija stavlja: Konzum, Plodine, Kaufland, Billu i Ktc. Lider je opet Konzum na koji otpada četvrtina kupaca koji najviše novca ostave baš u tom lancu.
Privatne marke pojedinih lanaca definitivno su dobile svoje kupce. Preko 70 posto ispitanih potrošača sada kupuje bar neke privatne marke, a oko 15 posto se izjašnjavaju kao redoviti kupci takvih proizvoda. Istraživanje o potrošačkim navikama u maloprodaji GfK je proveo na uzorku od 814 ispitanika, metodom osobne ankete, u studenom prošle godine.
 
Lidl donirao više od dva milijuna kuna PDF Print E-mail
U velikoj Lidlovoj humanitarnoj akciji 'Pomozimo kupnjom' prikupljeno je više od 2 milijuna kuna. Stručni žiri u sastavu: pjevač Oliver Dragojević, voditeljica Iva Šulentić i voditelj Robert Knjaz, uz pomoć atletičarke Blanke Vlašić, od pristiglih 264 projekata odabrao je 103 projekta kojima će biti dodijeljene donacije. Svi donirani projekti, kao i iznosi pripadajućih donacija, predstavljeni su javnosti putem internet stranice www.pomozimokupnjom.com.
Upravo je OŠ Nikole Hribara, u kojoj je održana završna Lidlova konferencija za medije, prva institucija kojoj je uručena jedna od donacija, i to za obnovu i osuvremenjivanje školske knjižnice, koja je dugi niz godina čekala ovakvu velikodušnu donaciju. ‘'U Lidlu smo i ovaj put omogućili mnogim građanima i udrugama da pokažu svoju dobrotu i solidarnost, a na ovaj način svakodnevno postavljamo nove i još više standarde u svom poslovanju i odnosu prema društvenoj zajednici, pokazujući pritom da smo tvrtka koja ponosno s polja društvene odgovornosti širi lanac ljubavi, dobrote i solidarnosti'', poručio je Marin Dokozić, predsjednik Uprave Lidl Hrvatska, koji je na kraju zaključio: ‘'Srž akcije je u simbolici pomaganja, a sam čin kupnje - gesta je dobrote!''.

 

 


Page 271 of 281