• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Badel 1862 nastavlja izvoz vina u Kinu PDF Print E-mail
Badel 1862 uspješno nastavlja izvoz svojih vina na tržište NR Kine. Trenutno Badel 1862 izvozi u Kinu pet vrsta vina: kvalitetno crveno vino vinarije Svirče - Plavac Hvar, kvalitetna vina Graševina Križevci i Rose Benkovac, te vrhunska vina Ivan Dolac Hvar i Postup Pelješac. Do sada je u Kinu isporučeno oko 70.000 butelja vina u vrijednosti oko 200.000 eura, a ove se godine očekuje još 4-5 isporuka.
Proizvodi su prilagođeni kineskom tržištu, pa su tako kontra etikete prevedene na kineski, dok su prednja etiketa i sama vina originalna. Fokus je stavljen na crvena vina, jer su sva istraživanja pokazala ih preferiraju kineski potrošači.
Badel 1862 sa svojim je programom jakih alkoholnih pića i vina sudjelovao i na sajmu China International Consumer Goods Fair - CICGF, koji se održavao od 8.-11.6.2010. u kineskom gradu Ningbou
 
Vindiji dodijeljeno još Superbrands znakova PDF Print E-mail
Međunarodna organizacija Superbrands i ove je godine prepoznala visoku kvalitetu Vindijinih proizvoda. Titulu Superbranda ove su godine ponijeli proizvodi 'z bregov, Cekin te svi ostali s potpisom «Kvaliteta Vindija». Dugogodišnje iskustvo varaždinske tvrtke u stvaranju zdrave i kvalitetne hrane priskrbili su njenim proizvodima veliko povjerenje potrošača, a zahvaljujući primjeni najsuvremenijih tehnoloških dostignuća i ustrajanju na visokim standardima u svakom segmentu poslovanja, Vindija je zauzela poziciju lidera u prehrambenom sektoru, stoji u priopćenju tvrtke. Organizacija Superbrands surađuje s brojnim tržišnim markama diljem svijeta, a njena priznanja imaju veliki značaj i za hrvatske potrošače, od kojih većina radije kupuje proizvode sa Superbrands znakom.
 
Kaufmann gradi 'City Center One East' PDF Print E-mail
Austrijska tvrtka Kaufmann Gruppe, sa sjedištem u Linzu, objavila je da započinje gradnju novog trgovačkog centra u istočnom dijelu Zagreba. Vrijednost ulaganja u trgovački centar "City Center One East" prodajne površine 50 tisuća kvadratnih metara iznosit će oko 132 milijuna eura. Ulagači iz austrijske savezne zemlje Gornje Austrije sudjeluju u projektu kreditom od 35 milijuna eura, dodatnih 10 milijuna eura pribavit će Kaufmann Holding, a ostatak će financirati Raiffeisenlandesbank Oberoesterreich (RLB OOe) s jednim bankovnim konzorcijem, izjavio je Fabian Kaufmann, vlasnik 50-postotnog udjela u Kaufmann Holdingu. Novi centar trebao bi biti otvoren krajem listopada sljedeće godine.
Grupa Kauffmann otvorila je u Hrvatskoj prvi trgovački centar, "City Center One" površine 47 tisuća kvadratnih metara, 2006. godine, a trenutno gradi jedan centar u Splitu, površine 100 tisuća kvadratnih metara. Vrijednost tog ulaganja iznosi 140 milijuna eura a otvaranje je planirano za ovogodišnji listopad, navodi se u priopćenju.
 
Cromaris u Zagrebu otvorio tri nova prodajna centra PDF Print E-mail
Tvrtka Cromaris, hrvatski lider u marikulturi, koja posluje u sastavu Adris grupe, otvorila je tri nove ribarnice na zagrebačkim tržnicama Dolac, Branimirova i Dubrava. S novootvorenim prodajnim mjestima, Cromaris danas upravlja mrežom od ukupno sedam ribarnica (Rovinj, Limski kanal, Preko, Zadar i novi prodajni centri u Zagrebu), dok je do 2012. godine u planu otvaranje dodatnih 13 ribarnica na području Hrvatske.
Tvrtka Cromaris osnovana je u listopadu 2009. godine udruživanjem četiri tvrtke za uzgoj i preradu ribe u sastavu Adris grupe - Cenmar, Marimirna, Marikultura Istra i Bisage-Nit. U četiri uzgajališta i mrjestilištu u Ninu proizvodi 60 posto domaćeg uzgoja orada i brancina te 90 posto ukupno proizvedene riblje mlađi u Hrvatskoj. Više od 50 posto prodaje ostvaruje u izvozu, a tvrtka je i nositelj certifikata za proizvodnju ribe, koja je sastavni dio dječje hrane. U sljedećih pet godina Cromaris planira investirati ukupno 21 milijun eura radi povećanja proizvodnje s 1500 na 5000 tona, čime će tvrtka postati jedna od vodećih proizvođača i izvoznika ribe i ribljih prerađevina na Mediteranu.
 
Perutnina Ptuj – Pipo investira u nova distributivna vozila PDF Print E-mail
Perutnina Ptuj - Pipo Čakovec završio je investiciju vrijednu 6,5 milijuna kuna koja omogućava uspostavu kontinuiranog rashladnog lanca od tehnoloških linija do polica u trgovinama. U novoj floti su 23 suvremena distributivna vozila. Nova vozila treća je velika investicija Perutnine, nakon otvorenja distributivnih centara u Zagrebu i Zadru te najsuvremenije linije za pakiranje pilećeg mesa u kontroliranoj atmosferi. „S novom tehnološkom linijom nastavljamo s aktivnom investicijskom politikom i dinamičnim procesom ispunjavanja želja i očekivanja potrošača", izjavio je direktor Perutnine Ptuj - Pipo Čakovec Predrag Šegović i dodao da nova linija donosi prednosti, prije svega potrošačima koji su bili i prvi razlog realizacije investicije, ali i za Perutninu Ptuj - Pipo kojoj tehnološki napredak donosi konkurentsku prednost i jačanje tržne pozicije.
 
dm-drogerie markt poslodavac prvog izbora PDF Print E-mail
Tvrtka dm-drogerie markt poslodavac je prvog izbora u konkurenciji 50 najpoželjnijih poslodavac u Hrvatskoj, pokazalo je ovogodišnje Istraživanje o poslodavcima prvog izbora koje je nad više do 2000 ispitanika proveo MojPosao. dm je prvo mjesto zauzeo sa 7,6 posto glasova, na drugom je mjestu T-HT Grupa sa 6,6 posto glasova, dok se Agrokor nalazi na trećem mjestu s 4,3 posto glasova. Među prvih deset redom su još Zagrebačka banka, INA, Privredna banka Zagreb, HEP, Pliva i Atlantic Grupa, koja je prvi put ušla među prvih deset najpoželjnijih tvrtki.
Među prvih 50 poslodavaca prvog izbora također se nalaze i (abecednim redom): Adris grupa, Belupo, Bruketa & Žinić, Dukat, M SAN Grupa, Magma, Nestle, Orbico, Philip Morris, Podravka, Valamar, Vindija te Zagrebačka pivovara. Među tvrtkama koje su najviše porasle u očima ispitanika je Lidl, koji je ove godine zasjeo na 18. mjesto.
Međutim, posebno treba istaknuti napredak tvrtke dm-drogerie markt, s obzirom da je u roku od samo 3 godine od pojavljivanja među prvih 50 najpoželjnijih tvrtki, zasjela na prvo mjesto ljestvice. Tvrtka dm drogerie-markt poznata je po svojim visokim plaćama i materijalnim beneficijama za zaposlenike, što je bio i presudan faktor za odabir te tvrtke kao prvi izbor posloprimaca. Gledajući prema spolu ispitanika, muškarcima su najatraktivniji T-HT Grupa, Agrokor i Vipnet, dok je za žene najatraktivniji poslodavac dm-drogerie markt, kojeg slijede T-HT Grupa te također Agrokor i Vipnet.
 
Meggle Hrvatska dobila Zlatnu kunu za najbolje srednje poduzeće u regiji PDF Print E-mail

Hrvatska gospodarska komora Županijske komore Osijek dodijelila je priznanja najboljim poduzećima u 2009. godini, pri čemu je Meggle Hrvatska dobila Zlatnu kunu za najbolje srednje poduzeće u regiji.
Meggle je danas treća mljekara u Hrvatskoj s prepoznatljivom tradicijom proizvodnje visokovrijednih proizvoda iz najkvalitetnijeg slavonskog mlijeka koja prerađuje oko 120.000 litara mlijeka/dan, a koje se sakuplja od više od 1000 kooperanata, među kojima su velike farme, ali i proizvođači sa samo nekoliko krava. Upravo kvaliteta proizvoda je jedna od najznačajnijih orijentacija ove tvrtke, stoji u priopćenju tvrtke. „Meggle je jedna od rijetkih mljekara u Hrvatskoj koja je nakon uvođenja HACCP-a 2002. godine, početkom 2004. dobila EU veterinarski kontrolni broj objekta, a u 2008. godini je uspješno certificirana za sustav upravljanja kvalitetom ISO 9001:2000, što osigurava plasman hrvatskih proizvoda pod brendom Meggle i na EU tržištima.
Dodatna potvrda kvalitete je što nam je tijekom 2009.g. dodijeljen znak "Hrvatska kvaliteta" od strane Hrvatske gospodarske komore za proizvode: Meggle - svježe mlijeko, Meggle - trajno mlijeko, Meggle - svježi sir s vrhnjem i Meggle - tekući jogurt."
Investicijska ulaganja u zadnje tri godine iznosila su preko 12 milijuna kuna. Najznačajnija investicija, čija je realizacija počela tijekom 2009. godine je Linija A3 flex za punjenje trajnog mlijeka u ukupnom iznosu od 9,5 milijuna kuna. U 2009. godini realizirano je gotovo 6 milijuna kuna za tankove pasteriziranog mlijeka, liniju za pakiranje six pack, te rekonstrukciju sirane.
U 2009. godini tvrtka Meggle Hrvatska ostvarila je 287 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je za 3% više nego u 2008. godini. Tvrtka je imala 234 zaposlena kojima je tijekom 2009. godine isplaćena prosječna neto plaća u iznosu od 5.576 kuna. Ukupna dobit ostvarena u 2009. godini iznosila je 7 i po milijuna kuna, što je po zaposlenom dobit od 31.782 kune.

 

 
Žene u Monacu ocijenile srebrom dva hrvatska vina PDF Print E-mail
U Monacu se 22. i 23. travnja održao Femmes et Vins du Monde, na kojem je ocijenjeno preko 250 vina iz cijeloga svijeta. Ovo se natjecanje održava četvrti put, a specifičnost mu je da su članovi žirija isključivo žene. One nisu samo enologinje i somelijerke, nego i vinarke, trgovkinje vinima, novinarke ili samo ljubiteljice vina, a dolaze iz 21 zemlje.
Agrolagunin Cabernet Sauvignin Rose 2009. i Traminac izborna berba bobica 2007. iz Iločkih podruma, u velikoj vinskoj konkurenciji, osvojili su srebrene medalje.
Nakon degustiranja i testiranja vina, članice žirija ocjenjivale su i izgled boce i etikete, te su ambalažu Traminca izborna berba bobica 2007. iz Iločkih podruma ocijenile srebrom.
Cabernet Sauvignon Rose 2009. kvalitetno je vino žive ružičaste boje, svježeg i zavodljivog voćnog mirisa s notama jagode i maline. Elegentnog je i mekog okusa, lepršavog tijela i kao takvo je idealno osvježavajuće vino za ljetne užitke.
Traminac izborna berba bobica 2007.je vrhunsko, predikatno vino ultra premium serije iz vinogorja Srijema. Odlikuje ga izraženi buke i okus sorte traminac.

 

 


Page 271 of 287