• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Gavrilović preuzima Puris PDF Print E-mail

Mesna industrija Gavrilović stekla je koncem studenoga 615.354 dionica ili 98,33 posto temeljenog kapitala tvrtke Puris. Ugovor o prijenosu dionica Gavrilović je sklopio sa tvrtkama Hypo Alpe-Adria-Ulaganja d.o.o., Puris Verwaltungs und Beteiligungs iz Austrije te Hypo Alpe-adria-Investom, navodi se u obavijesti Gavrilovića objavljenoj na Zagrebačkoj burzi.
Temeljni kapital Purisa iznosi 125.610.200 kuna i podijeljen je na 625.801 redovnih dionica izdanih bez nominalnog iznosa. Sukladno navedenom, Gavrilović izvještava Hrvatsku agenciju za nadzor financijskih usluga, Zagrebačku burzu, Puris i javnost o stjecanju više od 25 posto od ukupnog broja glasova koje daju dionice Purisa s pravom glasa. Također, Gavrilović se obvezuje objaviti ponudu za preuzimanje svim dioničarima Purisa koji su vlasnici dionica s pravom glasa, pod uvjetima i na način određen Zakonom o preuzimanju dioničkih društava.

 
Mirko Mrakužić naj menadžer u velikim ino poduzećima PDF Print E-mail

Nagradu za najboljeg menadžera u velikim inozemnim poduzećima koja djeluju u Hrvatskoj, po izboru Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA za 2008. godinu, dobio je direktor trgovačke kuće dm-drogerie markt d.o.o. Mirko Mrakužić.
Mrakužić je direktor dm-a od osnivanja tvrtke u Hrvatskoj, 1995. godine. Prije toga radio je na mjestu savjetnika za kupce iz RH u austrijskom METRO-u, gdje je usavršio znanje iz područja trgovine i marketinga. Za nepunih trinaest godina dm je uspio u Hrvatskoj otvoriti lanac izuzetno atraktivnih maloprodajnih mjesta. U netom otvorenoj, 105. prodavaonici, još uvijek je bio dovoljno interesantan da već u prvom danu privuče blizu 3.000 kupaca.
Pod motom kompanije 'Tu me cijene, tu kupujem', Mrakužić je razvio posao dm-a u Hrvatskoj kombinirajući uvozni program s domaćom ponudom drogerijskih i parfumerijskih artikala tako da kvalitetom i asortimanom izađe ususret potrebama i kupovnoj moći potrošača. Poslovni rezultati svrstavaju drogerie markt Hrvatska u sam vrh uspješnosti između 2.024 prodajnih mjesta u jedanaest zemalja lanca trgovina koji se, iz sjedišta u Njemačkoj, proširio na europsko tržište.
Kao regionalni menadžer, Mirko Mrakužić razvijao je posao potpuno samostalno, prvo u Hrvatskoj, a zatim jednako uspješno u Srbiji i Bosni i Hercegovini.

 
Moderni Poslovno-distribucijski centar Stanić PDF Print E-mail

Stanić d.o.o., vodeći distributer širokog asortimana prehrambenih proizvoda svjetskih i domaćih brendova hrvatskom tržištu, izgradio je najveći distribucijsko - poslovni kompleks, visoko regalno skladište i rashladne komore različitih temperaturnih razina + 4 C i - 20 C, u Hrvatskoj. Kompleks se nalazi u Kerestincu na samom ulazu u Zagreb sa zapadne strane, a opremljen je modernom i naprednom tehnologijom koju iziskuju svi propisi Republike Hrvatske i Europske Unije. Sedam najmodernijih rampi za prihvat robe s mogućnošću podešavanja prilaza smješteno je na jugoistočnoj strani građevine projektirane tako da se istovremeno može obavljati utovar i istovar više prijevoznih jedinica. U prizemlju je smješteno 11 rashladnih komora različitih temperaturnih režima, s visokoregalnim skladišnim prostorima na 5 razina, a sve komore povezane su manipulativnim prostorom, ekspeditom hlađene robe i pratećim prostorijama.
Više od 300 najmodernijih i ekološki opremljenih dostavnih vozila s različitim temperaturnim režimima, mjesečno isporučuje robu na preko 15.000 mjesta u Hrvatskoj, i to u roku 48 sati.
U novi poslovno - distributivni kompleks implementiran je sustav automatskog naručivanja robe od dobavljača, od prodavaonica prema skladištima, kao i napredni sustav za automatizirano upravljanje skladišnim poslovanjem, WMS - warehouse manager sistem.

 


Page 278 of 278