• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Heineken Hrvatska veliki ovogodišnji pobjednik nagrade HUP-a za društveno odgovorno poslovanje PDF Print E-mail
Friday, 14 December 2018 15:41

hup-nagrade-2018-1

U Kristalnoj dvorani hotela Westin održana je svečana dodjela nagrada Hrvatske udruge poslodavaca tvrtkama za društveno odgovorno poslovanje (HUP DOP). Dodijeljeno je ukupno osam nagrada u kategorijama malih, srednjih i velikih tvrtki te u četiri područja: briga za okoliš, briga za zaposlenike, briga za zajednicu te promicanje društveno odgovornog poslovanja unutar dobavljačkog lanca tvrtke.

Tvrtka Heineken Hrvatska osvojila je Veliku nagradu HUP-a, a uručili su je Kolinda Grabar-Kitarović, predsjednica Republike Hrvatske i Gordana Deranja, predsjednica Hrvatske udruge poslodavaca. Na svečanoj dodjeli sudjelovali su i potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede, Tomislav Tolušić i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta, Darko Horvat koji su, uz predstavnike HUP-a, također dodijelili nagrade dobitnicima.

Nagrađivanjem najboljih primjera društveno odgovornog poslovanja, HUP promiče i potiče njihovu sve širu primjenu u Hrvatskoj, kako bi od održivih principa poslovanja koristi imale i tvrtke i zajednice, što je interes svih dionika društva. U sklopu događaja, dodijeljene su i nagrade Sjaj koje dodjeljuju Poslovna inicijativa Dobra Hrvatska, HUP i Global Compact mreža Hrvatska, tvrtkama koje su na digitalnoj platformi istaknule dobre prakse društveno odgovornog poslovanja.

hup-nagrade-2018-2„Nema uspjeha bez odgovornosti. Odavno su prošla vremena kada tvrtke nisu morale razmišljati o tome kako se odnose prema svojim dionicima i resursima te okolišu – ako je to ikada i bilo moguće. Isto tako bez uspjeha i profita nema odgovornog poslovanja. Mi, poslodavci okupljeni u Hrvatskoj udruzi poslodavaca želimo poticati naše članove da i po pitanju vlastite odgovornosti prema zajednici i svojim dionicima neprestano pomiču granice i podižu svoje ciljeve“, izjavila je uvodno Gordana Deranja, predsjednica HUP-a.

Ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat također se obratio skupu: „Od današnjeg dana Hrvatska ima instaliran eko inovacijski sustav koji je dio pametne specijalizacije, a u 2019. godini želimo u sustav inovativnih industrija privući 606 milijuna eura strukturnih fondova EU da bismo time podigli indeks industrijske proizvodnje. Republika Hrvatska ima od danas formirano Nacionalno inovacijsko vijeće, a unutar sebe ima formirana i tri savjetodavna vijeća. Njime neće upravljati samo državna uprava, već i privatne tvrtke, istraživačke organizacije te je ukupno u njega uključeno preko 600 dionika“.

Potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede, Tomislav Tolušić u svom je govoru izjavio: „Slažem se s time da je odgovornost ključ, bez nje nije moguće dugoročno upravljati, a ni utjecati na promjene u održivom razvoju u društvu. Vlada RH je predana tome da potičemo rast društvene odgovornosti, a pitanje održivosti horizontalno je pitanje za sve dužnosnike i ne tiče se samo jednog ministarstva. Pozdravljamo i potičemo napore poslodavaca i civilnog sektora da se u prvi plan stave oni koji rade na promicanju održivog i odgovornog poslovanja. Hrvatska se obvezala biti bolja i usklađenija s ciljevima održivog razvoja, a taj put je neostvariv bez uspješnih tvrtki te kreativnih i vrijednih pojedinaca. Oni koji promišljaju kako će njihova kompanija ostvariti otisak svojim budućim generacijama, dugoročno ostvaruju bolje rezultate i mi kao Vlada im želimo dati podršku da i dalje rade na boljoj budućnosti za sve“.

hup-nagrade-2018-3Kolinda Grabar Kitarović, predsjednica Republike Hrvatske uvodno je pozdravila nazočne i istaknula: „Načela poštivanja ljudskih prava, etičnosti u poslovanju i zaštite okoliša ne smiju proći bez odjeka. Nagrade koje će danas biti uručene dio su zahvalnosti koju Hrvatska udruga poslodavaca izražava tvrtkama koje su posebno fokusirane na taj dio poslovanja. Poslodavce koji svojim odgovornim djelovanjem i usvajanjem naprednih standarda značajno doprinose gospodarskom napretku te čine našu Hrvatsku pozitivnijim mjestom za život. Danas nagrađujemo dobru i etičnu Hrvatsku i ove nagrade značit će nov poticaj za daljnji rad svim dobitnicima pri čemu im želim puno uspjeha“.

Veliku nagradu HUP-a za društveno odgovorno poslovanje tvrtka Heineken Hrvatska osvojila je za tri projekta: Hrvatski ječam za Karlovačko pivo, Zeleno poslovanje kompanije Heineken Hrvatska te Briga o zajednici u kojoj poslujemo. Heineken Hrvatska je 2014. pokrenuo projekt nabave domaćeg pivarskog ječma za svoje najpopularnije pivo – Karlovačko i danas koriste 100 posto hrvatskog ječma u pivu.

U 2017. godini smanjili su emisiju CO2 na 6,2 kg/hl, a od kraja 2016. u pivovari u Karlovcu koriste samo zelenu električnu energiju (ZelEn), dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. U zadnjih devet godina potrošnju vode smanjili su za 40%, a u istom su razdoblju smanjili i količinu nerecikliranog industrijskog otpada za 86%. Heineken Hrvatska uključen je u sponzorstva najvažnijih lokalnih događaja te donacije kroz koje podržavaju projekte i aktivnosti koji doprinose boljoj kvaliteti života u Karlovcu i Karlovačkoj županiji. Projekti se odnose većinom na infrastrukturne radove te uređenje javnih površina za sportske aktivnosti na otvorenom, uređenje zajedničkih prostorija (društvenih domova) ili prostorija udruga/društava koji djeluju u četvrtima, uređenja šetnica/zajedničkih javnih prostora.

U kategoriji velikih tvrtki nagrade su osvojili Ericsson Nikola Tesla za područje brige za zaposlenike; Coca-Cola HBC Hrvatska za područje promicanja društveno odgovornog poslovanja unutar dobavljačkog lanca, Cemex Hrvatska za područje brige za okoliš i HP-Hrvatska pošta za područje brige za zajednicu.

Ericsson Nikola Tesla ima čitav niz praksi brige za zaposlenike u Zagrebu i Splitu, a otvaranje centra u Osijeku nastavak je strateške brige o održivom razvoju kompanije. Samo ove godine zaposleno je 225 novih osoba, među kojima je i osječki tim. Za zaposlenike je osiguran opsežan program edukacija i podrška mentora, imaju mogućnost daljnjeg formalnog obrazovanja, a na raspolaganju im je i on-line edukacija u okviru globalne Ericsson Akademije.

hup-nagrade-2018-4Coca-Cola HBC Hrvatska je tijekom 50 godina poslovanja u Hrvatskoj tvrtki iznimno važno održivo i odgovorno poslovanje. U opskrbnome lancu tvrtka vrednuje usklađenosti poslovanja dobavljača s načelima društvenoodgovornoga poslovanja i održivosti, odnosno, surađuje samo s dobavljačima koji poštuju najviše standarde za smanjenje ispuštanja ugljikova dioksida i uporabe vode, koji poštuju ljudska prava i podižu svijest o važnosti održivoga poslovanja. Coca-Cola HBC Hrvatska promiče uporabu održive ambalaže i njezino primjereno zbrinjavanje nakon uporabe. Sve tvrtke koje sudjeluju u zbrinjavanju otpada redovito se procjenjuju svake godine kao i svi drugi dobavljači s kojima tvrtka surađuje. Coca-Cola omogućava partnerima da prate svoj napredak i s njima dijeli svoja znanja iz tih područja.

Cemex Hrvatska je jedina tvrtka u Republici Hrvatskoj koja je podatke o emisijama iz svoje proizvodnje učinila dostupnim javnosti objavljivanjem na svojim mrežnim stranicama. Podaci o izmjerenim emisijama dostupni su 24 sata dnevno s automatskim ažuriranjem svakih 60 sekundi. Također imaju u svojim postrojenjima instaliran sustav koji osigurava kontinuirano mjerenje. Ovime su dosegli nadstandard u području transparentnosti prikaza vlastitog utjecaja na okoliš.

U kategoriji velikih tvrtki, nagradu za brigu za zajednicu je dobila Hrvatska pošta. Hrvatska pošta je 2010. utemeljila Zakladu „Vaša pošta“ sa svrhom pružanja novčanih potpora djeci tako što se za vrijeme štićenikova boravka u Dječjem domu na njegovo ime uplaćuje polica životnog osiguranja u protuvrijednosti 6000 eura. Iznos s police isplaćuje se štićeniku u obliku rente u trenutku napuštanja doma i početka samostalnog života. Na taj način, u sljedeće dvije godine, štićenik ima pokrivene troškove osnovne egzistencije – stanarinu i režije. Do sada je ovim projektom zbrinuto 410 djece iz 20 domova diljem Hrvatske, a ugovorene su police osiguranja na njihovo ime vrijedne cca 18.450.000,00 kn i to zahvaljujućim brojnim dionicima Zaklade.

U kategoriji srednje velikih tvrtki nagradu je osvojila Specijalna bolnica sv. Katarina za projekt kliničkog uvođenja farmakogenomskog testa u svakodnevnu praksu, kojemu je cilj značajno smanjiti neučinkovito propisivanje lijekova te povećati učinkovitost zdravstvenog sustava. Bolnica dvanaest puta u godini pruža besplatne analize onim bolesnicima kojima su one nužne, ali financijski nedostupne.

U kategoriji malih tvrtki nagrade su osvojili Sustav javnih bicikala za područje brige za zajednicu i Arosa Grande za područje brige za okoliš.

Sustav javnih bicikala nagradu je osvojio za svoj projekt Nextbike sustav javnih bicikala u Jastrebarskom i Drnišu. Sustav je dio javnog gradskog prijevoza te potiče građane na ekološko i društveno-odgovorno ponašanje. Sustav pripada tzv. zelenoj industriji koja se vodi načelima održivog razvoja, a njegov rad omogućava nova otvaranja tzv. zelenih radnih mjesta. Ovaj sustav je u 2018. godini implementiran u dva nova hrvatska grada – Jastrebarskom i Drnišu.

hup-nagrade-2018-5Arosa Grande osvojila je nagradu u kategoriji malih tvrtki za projekt Tunelske nadstrešnice za sijeno i montažni objekti u poljoprivredi i drvnoj industriji. Upotrebom tunelskih nadstrešnica sijeno se sprema i čuva na prirodan način te nisu potrebne plastične folije koje vjetar raznosi po poljima i kao takve zagađuju okolinu, a sijeno je visoke kvalitete pa u prehrani stoke treba manje dodataka, posljedično se povećava kvaliteta i kvantiteta mlijeka.

U sklopu ovogodišnje dodjele nagrade HUP-a za održivo i odgovorno poslovanje, dodijeljene su i nagrade „Sjaj“. U kategoriji velikih tvrtki nagrade su dobili Ina-Industrija nafte i Jadran galenski laboratorij. U kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća dobitnici su Hauska&Partner, Regeneracija i DPD Croatia, a za civilno društvo priznanje je dobila udruga Odraz – Održivi razvoj zajednice. „Uočava se bogata praksa, raznovrsnost pristupa, kreativna rješenja i inovativni alati, a negdje i izuzetno visoka, dnevna učestalost komuniciranja DOP-prakse“ - istaknuo je Goran Tudor, utemeljitelj nagrade i menadžer Poslovne inicijative Dobra Hrvatska.

Osim ovih nagrađenih tvrtki, kao kvalitetne zapažene prakse mogu se istaknuti Zagrebačka banka koja petu godinu zaredom kroz natječaje Moj Zaba Start programa potiče pozitivnu poduzetničku klimu podržavajući inovativne projekte koji zajednici pružaju dodanu vrijednost i pridonose stabiliziranju i jačanju hrvatskoga gospodarstva, zatim Tele2 koji u suradnji s Reach for Change zakladom promiču društveno poduzetništvo dajući financijsku podršku projektima koji pomažu djeci u ostvarenju boljih prava i životnih uvjeta, Poliklinika Bagatin s Bagatin Akademijom koja za cilj ima razvoj mekih vještina organizacijom brojnih edukacija i seminara iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, Dom za starije osobe Sanatorij Ćorluka svojim projektom integracije azilanata kroz edukaciju i zapošljavanje te IKEA Hrvatska s komunikacijskom kampanjom „Ravnopravnost je bolja za sve“ kojom su javnosti poslali poruke o važnosti rodno ujednačenih organizacija te pružanju jednakih prilika i plaća.

 
Barcaffè espresso osvojio dvije zlatne medalje na Međunarodnom natjecanju u degustaciji kave u Milanu PDF Print E-mail
Wednesday, 12 December 2018 11:53

barcaffe-tradizione-2barcaffe-tradizione-3Na ovogodišnjem Međunarodnom natjecanju u degustaciji kave (Internacional Coffe Tasting) koje je održano 29. i 30. studenoga u Milanu u organizaciji Međunarodnog Instituta za degustaciju kave (International Institue of Coffe Tasters), Barcaffè espresso osvojio je dvije zlatne medalje za svoje mješavine Barcaffè Tradizione i Barcaffè Prestigio.

Suci ovogodišnjeg natjecanja bili su stručnjaci za kavu, a napitke od kave ocjenjivali su na osnovu nekoliko kriterija, kao što su: zaokruženost ukusa, intenzitet arome, struktura i postojanost pjene.

barcaffe-tradizione-1

„Izutetno smo ponosni što smo na ovogodišnjem natjecanju postali nositelji čak dvije zlatne medalje i time se našli u društvu drugih vrlo popularnih brendova u Italiji i šire. Barcaffè oduvijek provodi stroge mjere kontrole kvalitete, počevši od izbora samog zrna sirove kave, pa do savršeno pripremljenog i posluženog espressa u kafićima“, izjavio je Andrej Bele, Generalni direktor Strateškog poslovnog područja Kava Atlantic Grupe.

Napomenuo je da ovo nije prvi put da Barcaffè dobitnik zlatne medalje. „Barcaffè je ponosni nositelj čak 6 zlatnih medalja na Međunarodnim natjecanjima u testiranju kave, te nam je izuzetno drago što ovoj kolekciji pridružujemo i ovogodišnje dvije zlatne medalje“, dodao je Bele.

Barcaffè je jedan od najznačajnijih regionalnih brendova u espresso biznisu, čija priča počinje još 1970. godine u tadašnjoj tvornici Droga Portorož, a danas njegovu ponudu čini više od 40 proizvoda, počevši od mješavina mljevene pržene kave, espresso kave, instant napitaka i coffee to go.

Barcaffè Tradizione pripremljen je od najkvalitetnijih vrsta arabike i robuste. Obiluje intenzivnim okusom i pikantnom aromom s notom gorkog kakaa i crne čokolade. Prisutan je diljem regije.

O organizatoru: International Institute of Coffee Tasters (IIAC), je neprofitno udruženje podržano samo članarinama i osnovano je 1993. godine u svrhu sastavljanja i širenja znanstvenih metoda za senzornu procjenu kave. Uvijek se fokusirao na espresso, simbol napravljen u Italiji, usavršavajući određeni način degustacije. Od svog osnivanja IIAC je proveo stotine kurseva licence za degustaciju kafe uz prisustvo operatera i ljubitelja kave iz cijelog svijeta. Tokom svoje istraživačke aktivnosti, podržanog od strane znanstvenog odbora na visokom nivou, IIAC je usavršio šalicu za degustaciju koja optimizira procjenu espressa, istovremeno vrši važne studije o korelacijama između oznaka kvalitete, otkrivenih putem kemijske analize i senzornih osobina kafe.

 
Tisuće građana podržalo dm-ovu donaciju namijenjenu za istraživanje raka prostate PDF Print E-mail
Tuesday, 11 December 2018 15:17

dm-donacija-rudjer-boskovicU utorak, 11. prosinca dm je predao donaciju od 64.700 kuna Institutu Ruđer Bošković za istraživanje raka prostate. Donaciju su tijekom studenog, mjeseca posvećenog muškom zdravlju, podržale tisuće građana priključivši se dm-ovoj inicijativi „Pametno ih čuvam“ koja u fokus stavlja važnost preventivnih pregleda radi što ranijeg dijagnosticiranja bolesti koje zahvaćaju mušku populaciju.

Karcinom prostate drugi je najčešće dijagnosticirani oblik tumora kod muškaraca, a liječenje uznapredovanih oblika bolesti često je ograničeno. Istraživanja koja pomažu u razumijevanju tumora, njegovom rastu i metastaziranju izuzetno su važna kako bi doprinijela novim terapijama u liječenju raka prostate.

„Borba protiv raka, pravovremena dijagnostika i inovativna, personalizirana terapija u fokusu su liječnika i znanstvenika diljem svijeta. Iznimno sam ponosan na rad naših znanstvenika koji bilježe velike uspjehe u ovom području te sam siguran da će i ova donacija doprinijeti otkrivanju novih spoznaja o raku prostate koji je po učestalosti drugi najčešći zloćudni tumor u Hrvatskoj. U ime Instituta Ruđer Bošković zahvaljujem dm-u na donaciji, a prije svega, htio bih zahvaliti i građanima koji su sudjelovali u akciji prikupljanja donacija i koji su podržali dm-ovu inicijativu“, naglasio je dr. sc. David M. Smith, ravnatelj Instituta Ruđer Bošković.

„Tijekom studenog koji je već niz godina poznat i kao Movember, mjesec muškoga zdravlja, pozvali smo svoje kupce da posjete stranicu pametnoihcuvam.hr kako bismo aktivno uključili što veći broj ljudi u kampanju te potaknuli muškarce i njihove obitelji na otvoren razgovor o zdravstvenim problemima. Veliko hvala svima koji su pomogli dm-u da podrži Institut Ruđer Bošković u potrazi za otkrićima koja će unaprijediti liječenje raka prostate", pojasnila je cilj kampanje „Pametno ih čuvam“ Gordana Picek, članica Uprave dm-a. Građani su donaciju Institutu Ruđer Bošković mogli podržati simboličnim klikom na web stranici kampanje i kupnjom ulaznice za predstavu Satiričkog kazališta Kerempuh, Muškarci.hr.

U sklopu prošlogodišnje kampanje posvećene muškom zdravlju, dm je Institutu Ruđer Bošković predao donaciju u vrijednosti od 50.000 kuna namijenjenu istraživanju raka prostate. Kao i ovaj put, u prošlogodišnju kampanju su se uključile tisuće dm-ovih fanova na Facebooku i Instagramu objavom humanitarnog hashtaga na društvenim mrežama.

 
Franck podržao odlazak mladih robotičara na natjecanje u Kinu PDF Print E-mail
Monday, 10 December 2018 11:40

franck-roboticari-1Sredstva namijenjena blagdanskim poklonima za poslovne partnere, Franck je ove godine donirao Institutu za razvoj i inovativnost mladih sa ciljem edukacije i razvoja vještina mladih u području digitalne pismenosti, programiranja i robotike. Riječ je o donaciji od 50.000 kuna kojom je osiguran odlazak četiri najbolja tima mladih hrvatskih robotičara iz osnovnih škola i njihovih mentora na svjetsko MakeX natjecanje iz edukacijske robotike i programiranja koje se ovaj tjedan održava u Kini.

Franck na ovaj način daje podršku razvoju mladih talenata u zajednici na jednak način na koji kroz različite interne programe pristupa razvoju mladih zaposlenika i poticanju inovacija unutar kompanije i industrije u kojoj djeluje.

franck-roboticari-2

„Pratimo rad IRIM-a i Croatian Makers ligu od samih početaka. Vrijednosti i ideje koje zastupaju i promoviraju prepoznajemo kao presudne za napredak našeg gospodarstva i društva u cjelini, a te vrijednosti strateški integriramo i u naše poslovanje. Mladim robotičarima želimo puno sreće na natjecanju. Odlazak u Kinu je sam po sebi već veliki uspjeh“, istaknuli su iz Francka.

Natjecanje MakeX Hrvatska organizira Institut za razvoj i inovativnost mladih (IRIM), a bazira se na Croatian Makers ligi koja je najmasovniji edukacijsko-natjecateljski projekt te najveće unificirano natjecanje iz područja robotike u Europi. U Croatian Makers ligu uključeno je više od 580 ustanova, 11.000 djece i 650 mentora u Hrvatskoj. Državno natjecanje najboljih timova ove je godine održano prije nekoliko tjedana u Zagrebu, a ono je ujedno i bilo kvalifikacija za odlazak na svjetsko natjecanje u Kini koje se održava u Shenzenu od 6. do 10. prosinca.

 
Konzumove trgovine rade skraćeno za Badnjak, a neće raditi na Božić i Štefanje PDF Print E-mail
Thursday, 06 December 2018 16:45

konzum-radno-vrijemeNajveći maloprodajni trgovački lanac u Hrvatskoj obavještava sve kupce da će na Božić i blagdan Sv. Stjepana njihove trgovine biti zatvorene, a za Badnjak raditi skraćeno Sve Konzumove trgovine u Hrvatskoj neće raditi na Božić, kao ni na blagdan Sv. Stjepana, dok će za Badnjak Super Konzumi raditi do 17 sati, a Maxi Konzumi i Konzumove prodavaonice u susjedstvu do 17 sati ili kraće. Tom odlukom Uprava Konzuma želi zahvaliti svim zaposlenicima na predanom radu u protekloj godini, kojim su dali značajan doprinos dobrim poslovnim rezultatima, ali i omogućiti zaposlenicima da s obiteljima uživaju u blagdanima.

„Odluku o neradnom Božiću, ali i neradnom blagdanu Sv. Stjepana donijeli smo kako bismo našim vrijednim zaposlenicima zahvalili na iznimnom zalaganju i trudu koje iz dana u dan iskazuju na svojim radnim mjestima. Svi naši zaposlenici zasluženo će na Božić i Štefanje biti u krugu svojih obitelji i uživati u blagdanskoj atmosferi i druženju. Ovakvim poslovnim odlukama dokazujemo da Konzum nastavlja zacrtani smjer kontinuiranog povećanja prava i pogodnosti za naše zaposlenike, među kojima su i isplata božićnice, uskrsnice i regresa te ostvarenje drugih prava većih od zakonske obveze. Svim zaposlenicima želim sretne i ugodne predstojeće blagdane“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Konzum čestita Božić i svim svojim kupcima pozivajući ih da kupnju obave u danima uoči blagdana, kad će sve Konzumove prodavaonice širom Hrvatske raditi po redovnom radnom vremenu.

 
dm predao donaciju za uređenje Sportskog parka Zelenjak PDF Print E-mail
Thursday, 06 December 2018 16:03

dm-donacija2-1U četvrtak, 6. prosinca dm je predao donaciju vrijednu 45.868 kuna kojom je uređeno igralište „Sportski park Zelenjak“ u Ivanić-Gradu. dm-ova donacija stiže kao poklon građanima Ivanić-Grada povodom otvorenja prve dm prodavaonice u njihovom gradu, a djecu na novouređenom igralištu čekaju nove sprave i mnogo zabave na otvorenome.

Prva dm-ova prodavaonica u Ivanić-Gradu svoja je vrata kupcima otvorila 22. studenog na adresi Trg Vladimira Nazora 10, a posjetitelje je na dan otvorenja dočekalo mnoštvo aktivnosti i popusta. Posebno iznenađenje priredio je gradonačelnik Ivanić-Grada Javor Bojan Leš koji je na sat vremena preuzeo ulogu dm-ovog prodavača. Naplaćujući proizvode, gradonačelnik je u blagajnu „spremio“ 45.868 kuna koje je dm zatim donirao Gradu za uređenje dječjeg igrališta.

„Naši sugrađani jedva su dočekali otvorenje prvog dm-a u Ivanić Gradu. Osim nove popularne destinacije za kupovinu, dobili smo i vrijednog člana zajednice čemu svjedoči i donacija dm-a kojom smo uredili Sportski park Zelenjak. Ovim putem se još jednom zahvaljujem dm-u na potpori i inicijativi“, kazao je gradonačelnik Ivanić Grada Javor Bojan Leš.

dm-donacija2-2„Otvorenje nove prodavaonice u Ivanić-Gradu omogućava nam da raznoliku i bogatu ponudu približimo još većem broju ljudi, ali nam pruža i priliku da još više raširimo dm-ovu filozofiju koja čovjeka i brigu za zajednicu stavlja na prvo mjesto. Baš zato smo donacijom odlučili podržati uređenje sportskog parka kako bi stanovnici Ivanić-Grada kroz rekreaciju i sport obogatili svoju zajednicu. Hvala gradonačelniku Javoru Bojanu Lešu i svim građanima na potpori“, naglasila je Blaženka Vuić, područna menadžerica dm-a.

U prvoj prodavaonici dm-a u Ivanić-Gradu kupci mogu pronaći proizvode renomiranih brendova kao i proizvode dm-ovih robnih marki koje se odlikuju izvrsnim omjerom cijene i kvalitete.

Ivanićgradski dm prostire se na 315 kvadratnih metara prodajnog prostora u kojemu kupci sada mogu birati između više od 12.184 proizvoda, poput onih za njegu lica i tijela, održavanje kućanstva i mnogih drugih.

 
Marin Pucar proglašen gospodarstvenikom godine PDF Print E-mail
Monday, 03 December 2018 17:24

marin-pucar-gospodarstvenik-godineMarin Pucar, predsjednik Uprave Podravke proglašen je gospodarstvenikom godine prema izboru čitatelja Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika. Ova prestižna nagrada kruna je iznimno uspješne poslovne godine Podravke i potvrda izvrsnosti u svim segmentima poslovanja.

„Velika mi je čast primiti nagradu za gospodarstvenika godine. To je veliko priznanje, kako za mene osobno, tako i za sve moje Podravkaše, jer naši su uspjesi i postignuća rezultat vrijednog rada i truda svih zaposlenika Podravke. A ove smo godine napravili jako puno; od povijesno dobrih poslovnih rezultata, nadogradnje naših vrhunskih brandova, jačanja partnerstva s domaćim poljoprivrednicima do značajnog poboljšanja prava zaposlenika. Kada sam 2017. godine ponovno došao u Podravku, sa svojim sam timom postavio velike ciljeve uvjeren da Podravka može puno više. Uspjeli smo to i dokazati i na to sam neizmjerno ponosan“, izjavio je Marin Pucar na svečanoj dodjeli prestižnih poslovnih nagrada na skupu Gospodarstvenik godine u Zagrebu.

Od kada je u veljači 2017. godine Marin Pucar preuzeo vođenje Podravke, kompanija bilježi pozitivne trendove na svim razinama poslovanja. U devet mjeseci ove godine ostvaren je rast prihoda od prodaje za 95 milijuna kuna, organski rast od 107 milijuna kuna te neto operativna dobit od 186 milijuna kuna, što je najbolji operativni rezultat i najviša operativna dobit u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti.

Također, značajno su poboljšana prava i materijalni status zaposlenika Podravke te je najniža plaća zaposlenika sada veća za 1000 kuna. Ujedno, kao generator razvoja domaće poljoprivredne proizvodnje, Podravka kontinuirano jača partnerstvo s domaćim poljoprivrednicima kako bi do 2022. godine ostvarila udio od 100 posto domaće sirovine u svojim gotovim proizvodima.

Uz vođenje Podravke, Marin Pucar u proteklom je razdoblju imao još jednu važnu ulogu, onu čelnog čovjeka Udruge dobavljača u Agrokoru. Uspješno vođenje ovog iznimno kompleksnog procesa rezultiralo je stabilizacijom poslovanja sustava Agrokora, velikog dijela hrvatskog gospodarstava te očuvanjem stabilnosti dobavljača Agrokora.

„Zadovoljni smo i ponosni svime što smo ostvarili do sada, ali nećemo ovdje stati. Ponovno smo podigli ljestvicu i još više postavili naše ciljeve. U idućoj i godinama koje dolaze planiramo nove velike iskorake, kroz daljnji organski rast, jačanje izvoza, daljnji razvoj naših brandova i investicije. Također, u idućoj ćemo godini investirati novih 30 milijuna kuna za poboljšanje standarda zaposlenika, najvrjednijeg resursa naše kompanije. Podravka je jedan od važnih čimbenika i pokretača pozitivnih trendova u hrvatskom gospodarstvu, a tu ulogu ćemo još snažnije potvrditi u idućoj i narednim godinama“, zaključio je Marin Pucar.

 
Digital Shapers: Duhanska industrija postala je pokretač promjena PDF Print E-mail
Thursday, 29 November 2018 14:43

bat-panel-2018Primjena novih tehnologija disruptira globalno gospodarstvo i niti jedna industrija nije imuna na promjene, čak ni one tradicionalne kao što je duhanska industrija. Ipak, specifičnost duhanske industrije je što nije čekala tehnološke disruptore koji bi nametnuli nove poslovne modele, već se industrija disruptira iznutra, rekao je John Brady, član Uprave BAT Adria na konferenciji Digital Shapers u Zagrebu.

Brady je bio govornik na panelu ”We need to change” zajedno sa Joškom Mrndžeom, direktorom Googlea za jadransku regiju i Sonjom Popović, direktoricom SAP-a. Nosioci promjena u duhanskoj industriji su proizvodi nove generacije koji donose nove pogodnosti potrošačima. Industrija se postupno odmiče od klasičnih cigareta, ali na potrošačima je da donesu konačnu odluku kako će proizvodi izgledati u budućnosti, izjavio je Brady.

Ubrzane promjene na tržištu potiču kompanije na suradnju, kao što BAT već godinama surađuje s proizvođačem poslovnog softvera SAP-om, a Brady vidi i mogućnosti suradnje s Googleom kada proizvodi poput BAT-ovog uređaja za zagrijavanje duhana glo postanu pametni uređaji putem kojih se potrošači mogu povezivati i razmjenjivati iskustva.

Joško Mrndže, direktor Googlea za jadransku regiju, smatra da je poslovna transformacija neizbježna, stoga je treba prgrliti, a najboljom metodom smatra napredovanje kroz stalno pokušavanje, pri čemu je važno stvoriti okruženje u kojem je prihvatljivo i pogriješiti. Po mišljenju Sanje Popović, direktorice SAP-a za Hrvatsku, kompanije se najbolje transformiraju istovremeno prateći promjene u vlastitom poslovanju i tražeći sasvim nove prilike kroz suradnju sa startup zajednicom i sveučilištima.

Kada kompanija uoči potrebu za promjenom poslovanja, to znači da je vjerojatno prekasno, stoga je potrebno proaktivno tražiti transformaciju u vlastitoj kategoriji, smatra John Brady. To je izazov u velikim kompanijama poput BAT-a, zato što treba promijeniti ustaljenu korporativnu kulturu. Takva promjena može se postići dovođenjem novih ljudi, ali i promjenom mentalnog sklopa postojećih zaposlenika. Brady je naglasio da se potrebna znanja i vještine dramatično mijenjaju, primjerice BAT ranije nije ni slutio da će mu konkurenti postati kompanije poput primjerice Samsunga.

Sudionici panela su se složili da je zbog brzine promjena nužno uvoditi nova znanja i kompetencije kroz javno školstvo.

 


Page 4 of 284