• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Predstavljena Studija o socioekonomskom utjecaju Coca-Cole PDF Print E-mail
Monday, 11 September 2017 15:11

coca-cola1Uoči obilježavanja 50. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj Coca-Cola je predstavila Studiju o socioekonomskom utjecaju Coca-Cole u Republici Hrvatskoj u 2016. godini. Zagrebačku punionicu u kojoj je 1968. proizvedena i prva hrvatska bočica Coca-Cole tim je povodom posjetila potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva Martina Dalić.

Studija izrađena prema međunarodno priznatoj metodologiji obuhvatila je uz izravan utjecaj i doprinos Coca-Cole HBC Hrvatska i Coca-Cole Adria i neizravan doprinos koji se ostvaruje suradnjom s partnerima, tj. poslovanjem s 1100 dobavljača i 32 800 kupaca.

Gotovo 80 % ukupne Coca-Coline ponude bezalkoholnih pića na hrvatskome tržištu proizvodi se u Hrvatskoj te je godišnja proizvodnja u 2016. iznosila 142 milijuna litara bezalkoholnih pića. S 463 zaposlenika Coca-Cola je 2016. zapošljavala 24 % radne snage u hrvatskoj industriji bezalkoholnih pića, a njezin je udio u industrijskome doprinosu BDP-u iznosio 37 %.

„Ukupna je vrijednost izravnoga i neizravnoga doprinosa Coca-Cole u obliku plaća, poreza i dobiti u 2016. godini iznosila 1,8 milijardi kuna, što je 0,5 % ukupnoga iznosa BDP-a. Coca-Cola izravno stvara 219 milijuna kuna dodane vrijednosti, a svakom kunom dodane vrijednosti koju izravno stvaramo podržavamo stvaranje još 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskome gospodarstvu. Osim toga, svako radno mjesto u Coca-Coli osigurava još 18 radnih mjesta unutar našeg lanca vrijednosti“, naglasila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju ustvrdivši kako i podaci iz Studije potvrđuju da je Coca-Cola važan dio hrvatskoga gospodarstva.

Od ukupnoga doprinosa Coca-Cole BDP-u na porezne prihode otpada 1,173 milijardi kuna, odnosno 65 %. Stoga je Coca-Cola svojim izravnim i neizravnim doprinosom osigurala 1 % ukupnoga iznosa poreznih doprinosa uplaćenih u Hrvatskoj u 2016. godini.

coca-cola2„Coca-Cola je istodobno dio velikoga međunarodnog sustava i hrvatska tvrtka koja je duboko povezana sa zajednicom u kojoj posluje već gotovo pola stoljeća. Svjesni širine našega utjecaja kao svjetskoga predvodnika u industriji bezalkoholnih pića te odgovornosti koju to mjesto nosi u poslovanju primjenjujemo najviše profesionalne i etičke standarde te načela društveno odgovornoga i održivoga poslovanja. Sa svim svojim dionicima razvijamo partnerske i obostrano korisne odnose, ulažemo neprestane napore u brigu o okolišu i doprinosimo poboljšanju života naših sugrađana različitim projektima u zajednici. U prošlih pet godina u Hrvatskoj smo u projekte u zajednici uložili 9 milijuna kuna. Potrošnju vode smanjili smo za 16 %, a proizvodnju otpada za 39 %“, istaknuo je Stojan Ivanov, direktor franšize Coca-Cole za Bugarsku, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Nakon predstavljanja rezultata Studije održana je panel-rasprava na temu „Doprinos poduzeća društvu i važnost implementacije društveno odgovornog poslovanja” u kojoj su sudjelovali osječki gradonačelnik Ivan Vrkić, glavni direktor Hrvatske udruge poslodavaca Davor Majetić, predsjednik uprave tvrtke Vetropack Straža Tihomir Premužak te direktor tvrtke Magma Josip Repalust.

 
SPAR Hrvatska: „Jedna kvaliteta za cijelu Europu“ PDF Print E-mail
Friday, 08 September 2017 10:10

spar trgovinaPozdravljamo nastojanja zastupnice u Europskom parlamentu Biljane Borzan oko uvođenja jedinstvene kvalitete proizvoda za sve europske zemlje. Njezinu borbu za jedinstveno tržište podržavamo jer to nije samo inzistiranje na pravima kupaca, već i na pravima hrvatskih trgovaca, priopćili su iz trgovačkog lanca Spar Hrvatska.

„SPAR, kao i ostali trgovci u Hrvatskoj, ne mogu jamčiti da je kvaliteta proizvoda poznatih brendova koji se prodaju u Hrvatskoj, jednaka kvaliteti u svim ostalim europskim zemljama. Naime, svaki pokušaj nabavljanja proizvoda direktno od proizvođača osujećen je od multinacionalnih kompanija koje dozvoljavaju kupovinu samo preko distributera i to samo one kvalitete koju oni žele prodavati hrvatskom tržištu. Međutim, proizvodi SPAR robnih marki nastaju izravnom suradnjom s proizvođačima, na primjer u Njemačkoj, Austriji i Italiji, i rade proizvode identične kvalitete za hrvatsko tržište“, istaknuo je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Anton Fenzl.

Za sve njemačke, talijanske i austrijske proizvode koje SPAR Hrvatska prodaje pod svojim robnim markama, SPAR u potpunosti garantira jednaku kvalitetu za hrvatsko tržište. Hrvatski potrošači tako mogu biti sigurni da kupovinom austrijskih, njemačkih i talijanskih proizvoda marke SPAR marka kvalitete, Despar i S-Budget konzumiraju proizvode identične kvalitete kao kupci istih proizvoda u Austriji ili Italiji.

Kako bi potaknuli kupce da se uvjere u jednaku kvalitetu SPAR robnih marki, SPAR će krenuti s posebnom akcijom u kojoj će uz niže cijene omogućiti kupcima da se uvjere u jednaku kvalitetu za cijelu Europu.

 
Marin Štenglin novi je član Uprave Peveca zadužen za privatne robne marke i ljudske potencijale PDF Print E-mail
Thursday, 07 September 2017 12:03

marin stenglin web novoMarin Štenglin u Pevec je stigao s pozicije zamjenika predsjednika Uprave austrijske tvrtke Zumtobel Group gdje je bio zadužen za tržišta Beneluxa i CEE. U toj je tvrtki na različitim menadžerskim pozcijama proveo pet godina.

Najprije je bio direktor odjela ključnih kupaca za zemlje CEE, potom preuzima vođenje prodaje CEE i SEE, a u posljednje vrijeme bio je zamjenik predsjednika Uprave.

Štenglin je karijeru započeo 1999. godine u u varaždinskoj Degi gdje je napredovao do funkcije člana Uprave. Potom 2009. godine odlazi u tvrtku Thorn Lighting gdje je isprava zadužen za cijelu Adriatic regiju, a zatim preuzima vođenje tržišta jugoistočne Europe.

Radno iskustvo mu je, između ostalog, većim dijelom vezano uz prodaju, strategiju, vođenje i upravljanje timovima te brizi za robne privatne marke.

Tijekom bogate menadžerske karijere pohađao je brojne edukacije iz područja menadžmenta, prodaje, komunikacija, marketinga, razvoja ljudskih potencijala itd. Školovao se na varaždinskom fakultetu Organizacije i informatike, a potom i na američkom sveučilištu Wisconsin-Platteville. Govori engleski i njemački jezik.

U Pevecu će Marin Štenglin, kao član Uprave, biti zadužen za razvoj privatnih marki i ljudske resurse.

 
Podravka će ove godine u tvornici Kalnik preraditi više od 4 tisuće tona domaće paprike za proizvodnju ajvara PDF Print E-mail
Thursday, 07 September 2017 10:09

podravka-paprika-1U Podravkinoj tvornici za preradu povrća i proizvodnju kondimenata trenutno je u punom zamahu proizvodnja ajvara, najpopularnijeg Podravkinog proizvoda iz kategorije prerađevina povrća koji iz godine u godinu povećava svoju prodaju i zastupljenost na raznim tržištima diljem svijeta. U 2017. godini za proizvodnju ajvara ugovoren je otkup više od 4 tisuće tona paprike od domaćih kooperanta, odnosno 73 posto ukupnih potreba Podravke. Već 2018. godine plan je podići udio domaće sirovine na 95 posto, a uskoro i ukupnu proizvodnju ajvara u potpunosti realizirati od domaće paprike.

Ove godine obilježava se 50 godina otkako je Kalnik pod okriljem Podravke, a danas je jedan od vodećih domaćih prerađivača povrća i proizvođača kondimenata. Tvornica Kalnik Varaždin započela je s radom 1946. godine, s tada malim pogonom za preradu povrća. 1967. godine Kalnik ulazi u sustav Podravke te tada započinje snažan razvoj i investicije u proizvodnju, nove linije, što je rezultiralo povećanjem proizvodnje i kontinuiranim uvođenjem novih proizvoda.

U tvornici Kalnik danas se prerađuje i proizvodi veći dio povrtnog asortimana: paprika, mahuna, mrkva, grah, slanutak, cikla i krastavci. Uz povrće, proizvode se i kondimenti: ajvar, razni povrtni umaci, te pinđur, relish, senf i hren. Nakon nedavne modernizacije proizvodne linije tvornica ostvaruje rast u gotovo svim prerađenim kategorijama. Dnevno se u tvornici prerađuje između 110 i 130 tona sirovina, a ove je godine planirana proizvodnja od 13.800 tona.

„Ponosni smo što Podravka za potrebe proizvodnje u Tvornici Kalnik Varaždin prije svega surađuje s domaćim OPG-ovima te malim domaćinstvima koje organizacijski pokrivaju organizatori proizvodnje. Grašak je iz vlastite proizvodnje, ciklu osim iz vlastite proizvodnje osiguravaju i proizvođači iz okolice Varaždina, a ostale sirovine nabavljaju se uglavnom iz sjeverozapadne te istočne Hrvatske. Tvornica Kalnik pravi je primjer na koji način Podravka podupire domaću poljoprivrednu proizvodnju, kao temelj za dugoročnu opstojnost hrvatske proizvodnje i izgradnju konkurentskih prednosti.“ – izjavila je Slavica Kolesar, direktorica Podravkine tvornice Kalnik u Varaždinu.

Podravka i Slavonka – Podravkine vlastite sorte paprike

S ciljem osiguranja potpune slijedivosti u proizvodnji, prije desetak godina kreirane su dvije vlastite sorte paprike namijenjene preradi u ajvar, Podravka i Slavonka. „Podravka i Slavonka su prve, i zasada još uvijek jedine hrvatske sorte povrća s međunarodnim DUS (Distinguish, Uniformity, Stability) certifikatom upisane u Zajednički katalog sorti Europske unije. Vlastito proizvedenim njihovim certificiranim sjemenom zasnovana je gotovo sva domaća proizvodnja namijenjena preradi u tvornici Kalnik u Varaždinu. Za sortu paprike Podravka, prošle smo godine dobili prestižno priznanje Hrvatskog agronomskog društva 'Zlatno sjeme' za najrašireniju domaću sortu povrća u Republici Hrvatskoj. Sorte se odlikuju visokim prinosom i dobrom prilagodljivošću lokalnim proizvodnim uvjetima pa su široko prihvaćene u proizvodnji, a kvalitetom plodova nadmašuju slične strane sorte“, izjavio je dr. Zdravko Matotan, direktor službe Razvoj poljoprivrede. Oplemenjivačko selekcijski rad na razvoju novih sorti crvene rog paprike namijenjene preradi u ajvar i dalje se nastavlja pa se uskoro očekuje registracija i novih vlastitih sorti.

podravka-paprika-2 podravka-paprika-3 podravka-paprika-4

Ulaganje u modernizaciju omogućilo snažan rast prerade i proizvodnje

Podravka je nedavno provedenu modernizaciju tvornice Kalnik u iznosu od oko 13 milijuna kuna financirala dijelom i sredstvima iz Programa ruralnog razvoja RH za prvi dio projekta „Modernizacija tvornice za preradu povrća“. Isplaćena sredstva u iznosu od oko 6,2 milijuna kuna predstavljaju oko 50 posto vrijednosti ukupne investicije. Veći dio projekta odnosio se na zamjenu stare opreme na liniji steriliziranog povrća, modernizaciju linije te povećanje standarda sigurnosti gotovog proizvoda. Nova linija osigurava porast kapaciteta prerade za 30 posto, smanjuje potrošnju energenata i vode te omogućuje vraćanje jednog dijela asortimana iz takozvanog outsourcinga u vlastitu proizvodnju i razvoj novih proizvoda. Ove godine, za ulaganje u primarnu proizvodnju i povećanje kapaciteta za proizvodnju ajvara, Podravka planira kroz EU fondove povući dodatnih 30 milijuna kuna.

 
SPAR otvorio novi supermarket u Splitu PDF Print E-mail
Wednesday, 06 September 2017 10:47

spar-split-1Otvaranjem novog supermarketa u Splitu SPAR je nastavio s uspješnim ulaganjima na hrvatskom tržištu i širenjem prodajne mreže. S ovom filijalom prodajna mreža trenutno broji ukupno 83 SPAR supermarketa i 19 INTERSPAR hipermarketa. Novi SPAR supermarket na početku Poljićke prostirat će se na 270 kvadratnih metara i zaposliti 16 novih djelatnika.

S više od 7.000 artikala u ponudi, među kojima su vrhunski proizvodi SPAR robne marke, ali i proizvodi lokalnih proizvođača s kojima SPAR surađuje, Splićani će imati novo prodajno mjesto koje će zasigurno zadovoljiti sve njihove potrebe. „U Splitu smo već prisutni na pet lokacija, no to smatramo tek početkom naše ekspanzije u gradu. Nakon početne faze kada smo otvarali velike Interspar hipermarkete, sada smo spremni za otvaranje SPAR supermarketa. Intenzivno tražimo lokale površine cca 500 m2 na širem području grada Splita“, istaknuo je predsjednik uprave SPAR Hrvatska Helmut Anton Fenzl.

Prilikom otvaranja nove filijale, SPAR je donirao i iznos od 20.000 kn Vatrogasnoj zajednici Grada Splita koja će se ovu donaciju iskoristiti za nabavu radio uređaja. Donaciju je u ime Vatrogasne zajednice Grada Splita primio Ante Sanader, predsjednik Vatrogasne zajednice Hrvatske, a uručio ju je predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, Helmut Anton Fenzl.

 
Otvoren preuređeni Lidl na zagrebačkoj Knežiji PDF Print E-mail
Monday, 04 September 2017 13:06

lidl-knezija-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja s modernizacijom svoje prodajne mreže, koja trenutno broji 92 trgovine diljem Hrvatske. Na zagrebačkoj Knežiji ponovo je otvorena Lidlova trgovina koja je preuređena prema modernom konceptu gradnje i dizajna.

Novi koncept podrazumijeva veći prodajni prostor, olakšan pristup osobama s invaliditetom, prostranija parkirna mjesta, više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, atraktivan izgled i još ugodniju kupovinu za Lidlove kupce.

Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete. Lidl svojim kupcima danas ponovno otvara vrata još jedne moderne trgovine.

Kupci će tako imati priliku ostvariti razne pogodnosti – od 4. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman pekarskih proizvoda, od 7. rujna do 10. rujna popust od 25% na asortiman voća i povrća te 20% popusta na svježu, domaću piletinu od 4. do 6. rujna.

lidl-knezija-2Moderni koncept gradnje i uređenja za još ugodniju kupnju

Prodajni prostor preuređene trgovine na Knežiji proširen je za oko 30 posto. Kupcima će na raspolaganju biti veći broj vanjskih i garažnih parkirnih mjesta. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, veća pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom.

Više prirodnog svjetla i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine. Nove, moderne trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost. Stanovnici Zagreba tako su dobili još jednu modernu trgovinu za kupovinu, poznatu po najboljem omjeru cijene i kvalitete svih svojih proizvoda.

 
Lidl donirao više od 500 prvašića iz 25 škola s područja posebne državne skrbi PDF Print E-mail
Monday, 04 September 2017 12:41

lidl-prvasici-darda-1Prvi dan škole bio je posebno veseo za 522 prvašića iz 25 škola iz prve skupine područja posebne državne skrbi. Njih je ugodno iznenadio trgovački lanac Lidl Hrvatska, koji im je, povodom ovog za njih velikog i važnog dana, darovao ruksak vrećice sa školskim priborom i užinom. Predstavnici Lidla darove su osobno uručili 54 prvašića u Dardi, koji nisu mogli sakriti veselje. Prvašići iz ostale 24 škole svoje su vrećice također primili na prvi dan škole, a Lidl je ovim potezom još jednom dokazao da je uistinu društveno odgovorna tvrtka.

Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković uručila je danas, u ime Lidla Hrvatska, darovne vrećice za 54 prvašića u Osnovnoj školi Darda. Ruksak vrećicama sa školskim priborom i užinom najviše su se razveselili prvašići, ali i njihovi roditelji te ravnatelj OŠ Darda prof. Janoš Boni.

Lidlove darovne vrećice povodom početka školske godine primilo je ukupno 522 prvašića iz 25 škola iz prve skupine područja posebne državne skrbi: OŠ Blage Zadre (Vukovar), OŠ Dragutina Tadijanovića (Vukovar) s područnom školom Bogdanovci, OŠ Dragalić, OŠ Donji Lapac, OŠ Dr. Franjo Tuđman (Beli Manastir), OŠ Davorina Trstenjaka (Hrvatska Kostajnica), OŠ Dvor, OŠ Cetingrad, OŠ Čeminac, OŠ Draž, OŠ Gvozd, OŠ Lovas, OŠ Vojnić, OŠ Ivo Kozarčanin (Hrvatska Dubica), OŠ Markušica, OŠ Eugena Kvaternika (Rakovica), OŠ Stari Jankovci, OŠ Vladimir Nazor (Topusko), OŠ A.G.Matoš (Tovarnik), OŠ Tordinci, OŠ Zrinski (Nuštar), OŠ Primorje Smokovljani (Dubrovačko primorje), OŠ Stara Gradiška, OŠ Darda s područnom školom Mece, OŠ Ivo Kozarac (Nijemci).

„Ispunjeni smo veseljem i ponosom što naša donacija povodom početka školske godine odlazi upravo u ruke prvašića iz škola s područja posebne državne skrbi. Oporavak i razvoj ovih krajeva dugotrajan je i težak proces, a svaka stvar koju svi mi možemo napraviti da im olakšamo je hvalevrijedna. Ovim putem želim u ime Lidla svim školarcima, a posebno prvašićima, zaželjeti uspješnu i uzbudljivu školsku godinu!“ – poručila je ovom prilikom Lidlova predstavnica Marina Dijaković.

lidl-prvasici-darda-2

 
Dukat od 1. rujna podiže otkupnu cijenu mlijeka PDF Print E-mail
Monday, 04 September 2017 12:44

U skladu s najavom korekcije otkupne cijene mlijeka iz srpnja, zagrebački Dukat podigao je otkupnu cijenu svježeg sirovog mlijeka na svom otkupnom području za 10 lipa po litri predanog mlijeka. Nadalje, zbog povećanja kvalitete proizvedenog mlijeka, posebno rasta udjela proteina u mlijeku, cijena će dodatno rasti za oko 5 lipa po litri, što znači da će proizvođačima za mlijeko predano u rujnu u prosjeku biti isplaćeno oko 15 lipa više po litri isporučenog mlijeka To je peto Dukatovo povećanje otkupnih cijena svježeg sirovog mlijeka Dukata prema svojim kooperantima u posljednjih jedanaest mjeseci. U Dukatu pozdravljaju zaključke sastanka predstavnika farmera s premijerom Andrejem Plenkovićem o pružanju hitne pomoći sektoru primarne proizvodnje mlijeka.

 


Page 4 of 259