• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Otvoren renovirani Tommy hipermarket u Dugopolju PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 16:37

tommyTommy je danas ponovno otvorio renovirani hipermarket u Dugopolju, na adresi Ulica Leopolda Mandića 18. Pored ekspanzije prodajne mreže i novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima kojima nude stimulativno radno okruženje.

Tommy Hipermarket Dugopolje opremljen je po suvremenim standardima i zasigurno će donijeti novu dimenziju ponudi Tommyja u Dugopolju, gdje potrošači već godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude.

U potpuno renoviranom prostoru na površini od 1.100 m2 Tommy nudi preko 12.000 artikala iz asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli svježeg mesa-mesnica, ribarnice, svježeg voća i povrća, gastronomije, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda koji se nude u pekarnici „Bobis“.

 
Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. godine PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 15:49

podravka-nagrada-1Na svečanoj ceremoniji dodjele Regionalne nagrade Biznis partner 2018, koja je održana u Hotelu Crowne Plaza u Beogradu u utorak, 19. lipnja 2018. godine, Podravka je, kao lider Jugoistočne Europe u prehrambenoj industriji, osvojila nagradu za najbolju kompaniju iz Hrvatske “Regionalni Biznis Partner 2018.“

podravka-nagrada-2Godišnja nagrada Biznis Partner dodjeljuje se već 24 godine, a stvorena je s ciljem skretanja pažnje javnosti i promocije kompanija i institucija koje se u svom poslovanju rukovode visokim profesionalnim standardima, čvrstim etičkim normama iskazujući dobre poslovne rezultate. U tom razdoblju je izrasla u prestižno poslovno i javno priznanje cijele Regije.

podravka-nagrada-3Nagrada Biznis partner potvrda je poslovne uspješnosti i regionalne prepoznatljivosti kompanija dobitnica, a dodjeljuje se na temelju ocjenjivanja po 10 kriterija od strane poslovnih partnera, potrošača i klijenata te rezultata nezavisnih istraživanja tržišta.

Prilikom preuzimanja nagrade, Ivan Prtorić, direktor poduzeća Podravka Srbija je istaknuo: „Veliko mi je zadovoljstvo u ime Podravke primiti nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. Ova nagrada potvrda je uspješnosti naših kontinuiranih investicija i inovacija kojima uspješno odgovaramo na zahtjeve tržišta i stvaramo visoko kvalitetne prehrambene proizvode koje su naši potrošači prepoznali na međunarodnim tržištima. Iz godine u godinu ostvarujemo izvrsne poslovne rezultate uz visok stupanj profesionalnosti i etičnosti. Sve to rezultat je velikog truda i napora naših djelatnika, kao i odlične suradnje s našim partnerima i dobavljačima te širom društvenom zajednicom. Ona je ujedno i motiv da u tom pravcu nastavimo i dalje“

 
Agrokor: Vjerovničko vijeće jednoglasno potvrdilo nagodbu PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 11:32

agrokor-izvanredna-upravaČlanovi Privremenog vjerovničkog vijeća su na sjednici održanoj 19. lipnja 2018. godine jednoglasno prihvatili prijedlog nagodbe između dužnika i svih vjerovnika koje je Vijeću podnio izvanredni povjerenik te su dali suglasnost povjereniku da usuglašeni tekst kao zajednički prijedlog nagodbe dostavi svim vjerovnicima putem objave na e-oglasnoj ploči Trgovačkog suda, priopćeno je iz Agrokora.

Oko sedam tisuća i tri stotine stranica teksta Nagodbe i pratećih priloga bit će danas (20. lipnja 2018.) poslano Trgovačkom sudu u Zagrebu, koji će potom dokument objaviti na e-oglasnoj ploči. Objavu teksta nagodbe treba očekivati tijekom ovog tjedna. Trgovački sud će po objavi zakazati ročište za glasanje o nagodbi koje se mora održati u roku ne kraćem od pet i ne dužem od 15 dana.

Po objavi na e-oglasnoj ploči Trgovačkog suda u Zagrebu, dokumentacija Nagodbe će na hrvatskom i engleskom jeziku biti objavljena i dostupna svim vjerovnicima na stranici: http://nagodba.agrokor.hr

Nagodba se sastoji od dva dijela – pripremnog i provedbenog – te ima 32 poglavlja i 36 priloga. U dokumentaciji se detaljno razrađuje korporativna struktura nove Grupe Agrokor, tretman i oblik namirenja tražbina vjerovnika nastalih prije otvaranja postupka izvanredne uprave, razrada novog duga nove Grupe Agrokor i kapitalne strukture kao i drugi detalji vezani uz provedbu nagodbe. Sastavni dio dokumentacije su detaljne tablice svih tražbina, dosadašnjih plaćanja tijekom postupka izvanredne uprave te namirenja kroz nagodbu za svaku tražbinu. U jednom od priloga je razrađena i distributivna vrijednost društava pod izvanrednom upravom.

>>DETALJI NAGODBE

S obzirom na broj kompanija unutar Grupe Agrokor te kompleksnost financijskog restrukturiranja, kao najbolji model za namirenje vjerovnika sami vjerovnici su potvrdili Model prioriteta namirenja (EPM). Riječ je o fer i pravednom načinu namirenja koji se koristi u najvećim međunarodnim postupcima restrukturiranja kompanija te je široko prihvaćen od strane međunarodnih kreditora. U tom modelu se, u skladu sa zakonskim propisima, upravlja vodopadom naplate potraživanja za svaku pojedinu kompaniju, uključujući i garancije za dug drugih kompanija, a tražbine se promatraju s aspekta njihove pravne pozicije.

Sukladno izračunima prema EPM modelu, najveći udio u vlasništvu nove Grupe Agrokor imat će financijski vjerovnici, među kojima će najveći pojedinačni vlasnik biti Sberbank sa 39,2 posto udjela. Imatelji obveznica sudjelovat će u vlasništvu sa 24,9 posto udjela, a domaće financijske institucije sa 15,3 posto. Udio dobavljača u novom vlasništvu bit će 4,7 posto.

Gledano po skupinama vjerovnika, dobavljači i imatelji obveznica imaju u prosjeku manje otpise od financijskih institucija. Najveću razinu povrata od 100 posto tražbina imala su mikro poduzeća čija su potraživanja isplaćena u potpunosti. Dobavljači Agrokora ostvarit će u prosjeku 60 posto povrata potraživanja za robu i usluge, pri čemu će 46 posto dobavljača imati povrat između 80 i 100 posto. Stopa povrata imatelja obveznica se kreće između 40 i 80 posto. Najveći broj domaćih i stranih financijskih institucija i ostalih vjerovnika imat će u prosjeku povrat tražbina do 20 posto.

Dio Nagdobe su i dva posebna sporazuma: sporazum s dobavljačima i sporazum sa Sberbankom.

S dobavljačima je postignut dogovor o isplati tzv. graničnog duga pod određenim uvjetima, a ukupni najviši iznos graničnog duga koji može biti plaćen tijekom razdoblja od četiri godine (2018.-2021.) iznosi do 80 milijuna eura. Uvjeti za isplatu graničnog duga vezani su za rezultate poslovanja Konzuma te se očituju u minimalno dogovorenoj EBITDA Konzuma koja u kalendarskoj godini iznosi 38,8 milijuna eura.

U odnosu na dobavljače koji su Agrokor financirali regresnim mjenicama, u nagodbi je uz posredovanje izvanredne uprave postignut dogovor prema kojem Aisle Dutch TopCo neće ostvarivati prava, uključujući i naplatu, po ustupljenim tražbinama prema regresnim dužnicima ako su oni postigli sporazum s vjerovnicima (bankama) temeljem kojeg će podmiriti između 30 i 40 posto tražbine te o tome sporazumu izvanrednom povjereniku dostaviti dokaz do datuma potvrde nagodbe.

Poseban sporazum sa Sberbankom podrazumijeva da će Sberbanka za razdoblje od četiri godine – od 2018. do 2021. imati godišnje uvjetno/potencijalno pravo na primanje uplata pod uvjetom da skupina od 17 materijalno bitnih društava ostvari dogovoreni prag operativne dobiti. Prag EBITDA za 2018. je 245 milijuna eura, što se postupno povećava do 288 milijuna EUR za 2021. Ukupni iznos za četiri uplate Sberbanci ne može premašiti 60 milijuna eura, a obveza plaćanja prestaje s istekom četiri godine, bez obzira na iznos koji će u konačnici biti plaćen.

Kreditori Ugovora o najstarijem zajmu i Sberbanka dogovorili su sve uvjete produljenja SPFA-a. Produljenje je planirano najkasnije do sredine 2019. godine, a refinanciranje je moguće i prije tog roka. Dogovorena je kamatna stopa Euribor + 8 posto (6 posto cash / 2 posto PIK) do 10. siječnja 2019.godine. Od 10. siječnja do 10. veljače 2019., kamatna stopa će biti Euribor +10 posto te raste za +0.50 posto PIK svaki idući mjesec. U srpnju 2018. platit će se dva posto naknade, a u siječnju i travnju 2019. godine još po jedan posto naknade.

Nakon što se održi ročište za glasanje o nagodbi te donese odluka o pravomoćnosti Nagodbe, planirano je da proces implementacije nagodbe traje između tri i četiri mjeseca, priopćeno je iz Agrokora.

 
U Slavoniji održan EDITEL Adria 7. poslovni doručak PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 11:25

editel-adria-lipanj-2018Nakon uspješnog poslovnog doručka u Istri, u resortu Stancija Meneghetti u vlasništvu renomirane vinarije Meneghetti, EDITEL Adria nastavlja približavati elektroničku razmjenu podataka, odnosno cjelokupno EDI poslovanje poslovnim subjektima. Poslovni doručak, sedmi po redu, ovoga puta održan je u Slavoniji u suradnji s trgovačkim lancem BOSO.

Prezentacija i dalje aktualnih tema e-Račun i e-Arhiva održana je u restoranu Barun Trenk, Stanić d.o.o., u Vinkovcima. Uz tvrtku BOSO koja je zajedno s EDITEL Adriom imala ulogu domaćina, prisutni su bili predstavnici dobavljača i njihovih ERP tvrtki.

Ovaj put uz prezentaciju EDITEL-ove Deloitte certificirane e-Arhive, marketinškog imena TrustIT, koja je dostupna kao Cloud rješenje ili kao softver za lokalnu instalaciju kod korisnika, omogućavajući sve funkcionalnosti kao i Cloud rješenje, sudionike su zanimale informacije o mogućnostima slanja i primanja PDF e-Računa te mogućnost da posredstvom EDITEL-a šalju elektroničke račune prema javnoj upravi.

Nakon demonstracije funkcionalnosti i mogućnosti rješenja EDITEL e-Arhive TrustIT, posebice funkcionalnosti poput pretraživanja računa, izvoza podataka za potrebe revizije ili kontrole porezne uprave, sigurnosna rješenja, mogućnosti dodjeljivanja različitih prava po korisniku, EDITEL je predstavio rješenja za slanje i primanje e-Računa.

Velika prednost za EDITEL-ove korisnike je to da im je omogućen puni spektar usluga, od primanja i slanja EDI e-Računa, PDF e-Računa, e-Arhive, e-Aukcija te Web EDI portala, i to sve putem jednog kanala, olakšavajući prilagodbu njihovim poslovnim sustavima.

Tvrtka BOSO zahvalila je EDITEL-u na prezentaciji te ih pozvala da uskoro zajedno organiziraju prezentaciju i edukaciju uvođenja u EDI razmjenu njihovim malim dobavljačima.

 
Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus PDF Print E-mail
Monday, 18 June 2018 11:21

velpro-udrugatrgovaca-sjeverplusVelpro i Udruga trgovaca Sjever Plus potpisali su ugovor o suradnji za 2018. godinu te tako potvrdili zajedničku predanost pružanju usluge najviše kvalitete krajnjim kupcima kroz međusobnu trgovačku, logističku i marketinšku podršku. Udruga trgovaca Sjever Plus okuplja 36 članova s ukupno 75 prodavaonica na području Zagrebačke, Varaždinske, Međimurske, Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije. Ugovor o suradnji potpisali su Čedomir Momčilović, predsjednik Udruge trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

„Povoljni uvjeti i stabilnost u nabavi neophodni su za profitabilnost naših trgovaca, stoga nam je iznimno drago što u svakodnevnom poslovanju imamo podršku Velpra, i na razini osiguravanja roba i usluga, i na razini pravodobne i kvalitetne komunikacije. Obilazak naših članica, komunikacija o asortimanu, akcijama, isporukama robe i drugim pitanjima velika im je pomoć u svakodnevnom poslovanju te pružanju kvalitetne usluge krajnjim kupcima, koja nam je u zajedničkom fokusu i na prvom mjestu u svim našim aktivnostima. Takav odnos temeljen na obostranim pogodnostima i povjerenju neizostavna je karika uspješnog nastavka poslovanja naših članova“, izjavio je Čedomir Momčilović, predsjednik Udruge trgovaca Sjever Plus.

„Udruženja malih trgovaca važni su poslovni partneri Velpra i ovakvim suradnjama nastojimo dati doprinos jačanju njihove pozicije na hrvatskom tržištu, svjesni kako im je potrebna neprestana i čvrsta podrška u opskrbi širokog asortimana roba i usluga. Osim u opskrbi, nastojimo biti pouzdan partner i u dijeljenju znanja stečenih kroz godine iskustva u veleprodaji i primjeni svjetskih standarda i tehnologija u upravljanju trgovinom, a sve kako bi mali trgovci dodatno unaprijedili svoje svakodnevno poslovanje“, izjavio je Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

Kroz svojih 17 veleprodajnih centra diljem Hrvatske te profesionalnim pristupom, kvalitetom i širinom asortimana i usluga, Velpro je u mogućnosti u potpunosti odgovoriti svim zahtjevima i potrebama tržišta tijekom cijele godine. Na preko 75.000 kvadratnih metara skladišnog prostora u 14 gradova kupcima je svakodnevno na raspolaganju više od 8.000 različitih artikala, što im jamči da će pronaći sve za svoje poslovanje na jednom mjestu. Kupcima se nudi i mogućnost online narudžbe putem internetske stranice online.velpro.hr, a svojom raširenom logističkom mrežom te brzom i pouzdanom dostavom Velpro jamči isporuku u svim dijelovima Hrvatske u roku jednog dana.

 
Najveća dm ženska utrka okupila 7.880 sudionika PDF Print E-mail
Monday, 18 June 2018 09:39

dm-zenska-utrka-jarun-2018

U subotu, 16. lipnja, sedma dm ženska utrka okupila je 7.880 sudionika koji su na Jarunu promicali zdrav i aktivan život. Trčale su se četiri utrke; natjecateljska i rekreativna dm ženska utrka te dvije dječje utrke, a sav prikupljeni prihod od kotizacija za utrke i promotivne prodaje u iznosu većem od 115.000 kuna namijenjen je hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska.

Uz više od 5.200 rekreativnih trkačica i 1.100 natjecateljica, u dvije dječje utrke sudjelovalo je više od 1.500 djece od dvije do jedanaest godina. Sudionici svih utrka dobili su poklone dm-a, dok je 10 najbržih natjecateljica osvojilo posebne nagrade. Najbrži krug oko Jaruna u natjecateljskoj utrci otrčala je Biljana Cvijanović za 21:51 minutu te je osvojila opremu za trčanje i 3.000 kuna na darovnoj kartici dm-a. Odmah nakon Biljane u cilj su utrčale drugoplasirana Željka Šaban Miličić i trećeplasirana Marija Vrajić koje su uz opremu za trčanje i poklon pakete osvojile 2.000 kuna, odnosno 1.000 kuna na dm darovnoj kartici.

dm-zenska-utrka-jarun-2018-2  dm-zenska-utrka-jarun-2018-3  dm-zenska-utrka-jarun-2018-4 

"Od 2012. godine, kada je održana prva dm ženska utrka, cilju populariziranja rekreativnog trčanja i promicanja aktivnog načina života tijekom sedam godina, pridružilo se više od 23.400 žena i 5.100 djece. Utrke organiziramo kako bismo potaknuli građane na bolju brigu o zdravlju, s posebnim naglaskom na najmlađe, zbog čega smo po prvi put organizirali i utrku za djecu osnovnoškolskog uzrasta. Vjerujemo kako malim koracima možemo napraviti velike promjene", izjavila je Dubravka Štefanac Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.

Uz besplatne dermatološke preglede koje je dm organizirao u suradnji s Hrvatskim dermatovenerološkim društvom, promicanju zdravog načina života na Jarunu pridružile su se Lana Klingor Mihić i Anja Alavanja Romac te food blogerice Maja Brekalo i Sandra Rončević koje su za sudionike i posjetitelje pripremale jela od organskih dmBio proizvoda. Za dobru atmosferu tijekom cijelog programa pobrinuo se voditeljski dvojac Ana Miščević i Frano Ridjan, a u večernjim satima posjetitelji i sudionici nastavili su druženje u sportskom duhu uz prijenos utakmice Hrvatska - Nigerija.

Podsjećamo, u sklopu prošlogodišnje utrke građanke i građani te sudionice dm ženske utrke su deset dana uoči te na sam dan utrke donirali više od 47.800 kuna za udrugu Europa Donna i kupnju aparata za intraoperativno zračenje.

dm-zenska-utrka-jarun-2018-5

 
Gefco i Talan udružuju snage PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 15:27

gefco-lipanj-2018Grupa GEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici i Talan, vodeći europski igrač u savjetovanju u području agilne transformacije organizacija, sklopili su sporazum o stvaranju joint venturea koji će omogućiti dizajn i promociju rješenja namijenjenih automobilskom tržištu.

GEFCO i Talan potpisali su sporazum o razumijevanju s ciljem pružanja rješenja koja kombiniraju digitalne i fizičke tehnologije te su namijenjena automobilskom tržištu. Sporazum uključuje stvaranje zajedničkog pothvata (joint venturea) koji omogućava dvama partnerima ujedinjenje znanja i iskustava te predstavlja vrhunac njihovog odnosa godinama građenog na povjerenju. GEFCO donosi svoja znanja i iskustvo kao lider u automobilskoj logistici, poznavanje poslovnih (B2B) tržišta i snagu svoje međunarodne mreže, dok Talan nudi svoju ekspertizu u novim informacijskim tehnologijama kao što su internet stvari (Internet of Things), umjetna inteligencija, tehnologija blockchaina te agilne metode.

„Zajednički pothvat u koji krećemo s Talanom omogućit će snažan napredak na automobilskom logističkom tržištu koje je raširena primjena digitalnih tehnologija temeljito uzdrmala“, naglasio je Luc Nadal, predsjednik Uprave Grupe GEFCO. „Ova suradnja između dvaju partnera s vještinama koje se međusobno nadopunjuju u skladu je s našom strategijom razvoja inovacija i predstavlja ključ našeg budućeg rasta.“

GEFCO teži promicanju i poticanju inovacija unutar Grupe, ali i s vanjskim partnerima, s ciljem transformacije sektora logistike i transporta. Tvrtka se zalaže za politiku dijeljenja inovacija, što uključuje partnerstva poput nedavno započete suradnje s akceleratorom Techstars.

„Novi zajednički pothvat s GEFCO-om označava novu fazu naše dugogodišnje suradnje. U vremenu koje zahtijeva odvažan pristup, nudimo svoja znanja i iskustva u tehnologiji te tako, u duhu kolektivne razmjene znanja sa svojim partnerima, gradimo nove oblike poslovanja“, izjavio je Mehdi Houas, predsjednik Uprave Grupe Talan.

Ovaj projekt podupire inovativnu politiku koju Grupa Talan od početka prati te osnažuje davanjem podrške glavnim pružateljima usluga i tvrtkama kroz inovativna rješenja. Budući da je kolektivna razmjena znanja dio Talanovog DNK, grupa potiče inicijative koje ohrabruju žene i muškarce da rade zajedno kako bi iskoristili tehnologije današnjice i izgradili sutrašnji svijet. Za Talan, budućnost je igralište.

O GRUPI GEFCO

U Grupi GEFCO vjerujemo da je dugotrajna suradnja s partnerima ključ za zajednički rast. Na temelju 69 godina stručnosti i snažne baštine u automobilskoj industriji, nudimo pametna i fleksibilna rješenja za složene opskrbne lance. Danas je Grupa GEFCO europski lider u automobilskoj logistici i nalazi se među prvih 10 globalnih partnera za multimodalna rješenja za opskrbne lance. Grupa je prisutna u 47 zemalja, njezina sadašnja mreža obuhvaća više od 300 destinacija i zapošljava 13 000 djelatnika diljem svijeta. Za 2017. GEFCO je u izvješćima objavio prihod od 4,4 milijarde eura.

GEFCO je u regiji Adria prisutan od 2007. godine. Sa sjedištem u Kopru u Sloveniji, GEFCO Adria zapošljava 27 djelatnika na trima lokacijama. www.gefco.si, www.gefco.hr.

O GRUPI TALAN

Više od 15 godina Talan savjetuje tvrtke, pruža im podršku i provodi njihove transformacijske planove u Francuskoj i inozemstvu. Prisutna na četiri kontinenta, s oko 2500 zaposlenika, Grupa će do kraja 2018. godine ostvariti prihod od 250 milijuna eura, a planiraju i zaposliti 900 novih djelatnika. Inovacije su u središtu razvoja Grupe, koja pomaže korporacijama upravljanju tehnološkim promjenama, poput velikih podataka (Big Data), interneta stvari, blockchaina i umjetne inteligencije. Talan je prisutan na glavnim strukovnim događajima kao što je Viva Technology, gdje redovito govori o pitanjima vezanim uz spomenute revolucionarne tehnologije, zajedno s voditeljima sektora i političarima iz organizacija kao što su Syntec Numérique, francuski parlamentarni forum o umjetnoj inteligenciji, Smart City Paris itd.

 
Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award PDF Print E-mail
Wednesday, 13 June 2018 15:51

podravka-superiortaste-1Podravka je i ove godine zabilježila veliki uspjeh na međunarodnom ocjenjivanju kvalitete te se okitila s 19 odličja Super Taste Award, najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu. Ovogodišnjim uspjehom nadmašila je prošlogodišnjih 18 odličja te ponovno potvrdila izvrsnost okusa u kategorijama u kojima su se natjecali. Pored toga, čak 7 Podravkinih proizvoda dobilo je maksimalnu ocjenu, 3 STA zvjezdice, što je najviše od kada se Podravka prijavljuje na ovo međunarodno ocjenjivanje kvalitete.

Podravka limun i limeta čaj i Podravka Urosal uvin čaj su uz 3 STA zvjezdice osvojili i kristalne nagrade koje se dodjeljuju proizvodima koji su 3 godine za redom ocijenjeni najvišim STA odličjem. Vegeta Maestro Dimljena Paprika, Podravka krem juha brokula cvjetača, Lino lada gold, Žito – Stoljetni kruh od pira s chia sjemenkama i Žito Heljdin kruh s orasima osvojili su 3 STA zvjezdice.

podravka-superiortaste-2

Pored toga, znakom Superior Taste Award ove godine okitili su se i Vegeta Natur, Eva fileti u maslinovom ulju, Mirela sardine u biljnom ulju, Salut, Žito kruh s orasima, Eva sardine u biljnom ulju, Podravka Alpska juha, Dolcela brownies, Corned beef, 1001 CVET vrući đumbir s limunom čaj te 1001 CVET bio bebe čaj i 1001 CVET biljni čaj planinski.

Odličja Superior taste award uručuju se onim proizvodima koji uspješno prođu slijepa testiranja koja provodi žiri sastavljen od vrsnih svjetskih chefova i sommeliera, pri čemu među ostalim, osobitu važnost pridaju ocjeni okusa, mirisa, teksture i izgleda proizvoda.

„U jakoj konkurenciji međunarodnih brandova, Podravka je i ove godine ostvarila izvrstan uspjeh na ocjenjivanju te smo izrazito ponosni na činjenicu da različiti žiriji potvrđuju izvrsnost naših proizvoda iz godine u godinu. Inovativnost, kreativnost i izvrsnost te prepoznavanje potreba naših potrošača i tržišta osnova su našeg poslovanja i pristupa razvoju novih proizvoda i okusa. Rezultati ovogodišnjeg ocjenjivanja potvrđuju da smo u tome vrlo uspješni, te nas motiviraju da i dalje istražujemo i razvijamo nove okuse i proizvode koji će zadovoljiti potrebe naših potrošača na više od 68 tržišta diljem svijeta“, istaknula je prilikom preuzimanja kristalnih odličja Tanja Jelača, voditeljica kategorije proizvoda u Podravki.

Podravka od 2008. godine sudjeluje na natjecanju Superior Taste Award te iz godine u godinu osvaja sve više odličja za kvalitetu, okus i dizajn svojih proizvoda. U periodu od 2008. do 2018., Podravkini su proizvodi nagrađeni s čak 110 nagrada Superior Taste Award.

 


Page 4 of 275