• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Lidl od 1. prosinca snižava cijene mesa, ribe, jaja, voća, povrća i pelena PDF Print E-mail
Thursday, 29 November 2018 12:27

lidl-cjenovna-reforma-2018Trgovački lanac Lidl Hrvatska prvi će sniziti cijene svježeg mesa i ribe, jaja, voća i povrća te dječjih pelena, i to mjesec dana prije stupanja na snagu porezne reforme. U sklopu izmjena zakona o porezu na dodanu vrijednost, od 1. siječnja 2019., PDV na ove kategorije proizvoda past će s dosadašnjih 25 posto na 13 posto.

Počevši već od 1.12. ove godine, Lidl će sniziti cijene svih navedenih proizvoda iz redovne ponude u pojedinoj kategoriji, čime će kupnja u Lidlovih 96 trgovina diljem Hrvatske biti još ugodnija i povoljnija. Lidl Hrvatska ovim je potezom još jednom dokazao da su mu kupci, uz zaposlenike, uistinu na prvom mjestu.

Proteklih 12 godina otkako posluje u Hrvatskoj, Lidl je domaćoj javnosti poznat po nekoliko stvari – po najboljem omjeru cijene i kvalitete svojih proizvoda, po tome da predvodi trendove i po tome da brine jednako o svojim zaposlenicima, kao i o svojim kupcima. Javnost tako zasigurno neće iznenaditi da je upravo Lidl trgovački lanac koji će prvi sniziti cijene svih proizvoda iz redovne ponude u određenim kategorijama, kako bi na taj način dao svoj doprinos rasterećenju potrošačke košarice hrvatskih građana.

Porezna reforma, konkretno izmjene zakona o PDV-u, donosi smanjenje PDV-a na određene kategorije proizvoda s dosadašnjih 25 posto na 13 posto, na snagu će stupiti 1.1.2019. godine. Međutim, čak mjesec dana prije same reforme, cijene svježeg mesa i ribe, jaja, voća i povrća te dječjih pelena u Lidlu bit će osjetno niže. Iz Lidla pozivaju sve kupce da se od subote, 1.12., i sami uvjere u nove, niže cijene u svim Lidlovim trgovinama. Svi proizvodi kojima je Lidl snizio cijenu, na policama će biti označeni posebnom oznakom „Lidl cijena“.

 
Uz podršku kupaca dm ostvario 86.146 kn donacije za djecu bez roditeljske skrbi PDF Print E-mail
Monday, 26 November 2018 16:58

dm-giving-friday-1U petak, 23. studenog na „Giving Friday“, zahvaljujući velikom odazivu kupaca, dm je osigurao donaciju u iznosu od 86.146 kuna za UNICEF-ov projekt „Svako dijete treba obitelj“. Čak 86.146 kupaca obavilo je kupovinu u dm-u i time podržalo projekt kojemu je cilj povećanje broja brižnih udomiteljskih obitelji za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi. Za svaku kupovinu obavljenu u petak, 23. studenog dm će donirati jednu kunu za projekt „Svako dijete treba obitelj“, a novac će UNICEF uložiti u opremu za udomiteljske obitelji s najmlađom djecom.

„Na crni petak, dan kada većina ljudi razmišlja kako ugoditi samima sebi, željeli smo potaknuti građane da u potrazi za najboljim popustima zastanu i razmisle o manje privilegiranim, najmlađim članovima društva. Zahvaljujemo svima koji su podržali našu inicijativu i zauzeli se za djecu bez roditeljske skrbi. Naši su kupci još jednom pokazali kako imaju veliko srce i kako su spremni pomoći drugima.“, naglasio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i PR-a u dm-u.

dm-giving-friday-2Važna poruka koju su dm i UNICEF poslali jest kako svi koji su spremni otvoriti svoja srca i vrata svog obiteljskog doma djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi, potrebne informacije mogu dobiti na info telefonu 0800 82 82. Naime, stotine djevojčica i dječaka u Hrvatskoj i dalje odrasta u institucijama, bez obitelji. Unatoč stručnosti i brizi osoblja, odrastanje u institucijama dokazano šteti razvoju djece i ostavlja dugoročne posljedice. Domovi za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi ne mogu nadomjestiti ono što je djeci najpotrebnije – obiteljsko okruženje i privrženost. Svi oni koji žele otići korak dalje i napraviti veliku razliku u životima djece koja još uvijek čekaju obitelj, dodatne informacije o udomiteljstvu u Hrvatskoj mogu potražiti i na internetskoj stanici te u letku o udomiteljstvu.

Podršku najmlađim i najranjivijim skupinama u društvu kroz doprinos boljim životnim uvjetima i izvjesnijoj budućnosti za milijune djece diljem svijeta kojoj su ugrožena osnovna prava na život, zaštitu, zdravlje, jednakost i obrazovanje, građani mogu dati i tako da postanu Čuvari djetinjstva i to direktnim donacijama UNICEF-u. Više informacija o tome na koji način možete dati svoj doprinos zaštiti života i prava djevojčica i dječaka potražite na internetskoj stranici projekta Čuvari djetinjstva.

 
Zaposlenicima Agrokora u Hrvatskoj 50% veće božićnice PDF Print E-mail
Monday, 26 November 2018 17:04

agrokor-izvanredna-upravaU prostorijama Konzum Akademije, izvanredna uprava Agrokora je danas zaključila dogovor o isplati božićnica s reprezentativnim sindikatima potpisnicima Kolektivnih ugovora u kompanijama koje su u većinskom vlasništvu Agrokora u Hrvatskoj. Sporazum su dogovorili Fabris Peruško, izvanredni povjerenik Agrokora, Irena Weber, zamjenica izvanrednog povjerenika te predsjednici Uprava Agrokorovih kompanija s predstavnicima sindikata koje su potpisnici Kolektivnih ugovora. Sporazumom je dogovoreno 50 posto povećanja božićnice, što znači isplatu od 1.500 kuna božićnice za zaposlenike Agrokora u Hrvatskoj. Dogovorom je i potvrđen dar za djecu u iznosu do 600 kuna za svako dijete, kao i poklon paketi i prigodne božićne predstave za preko 9000 djece. Na takav će način Agrokor pred sam kraj godine ukupno isplatiti više od 35 milijuna kuna svojim zaposlenicima kao vid zahvale na njihovom radu i doprinosu.

Tom prigodom Fabris Peruško je izjavio:“ Ovaj je dogovor važan jer smo njime dodatno nagradili naše zaposlenike koji su, jednako kao i kompanije u kojima rade, u posljednjem razdoblju bili izloženi brojnim izazovima koje smo timski i zajedničkim snagama uspješno savladali. Doprinos svakog našeg zaposlenika, bilo da se radi o trgovcima iz Konzuma i Tiska, zaposlenima u proizvodnji hrane u Ledu, Jamnici i Zvijezdi, PIK –u Vrbovec ili kolegama iz poljoprivredne proizvodnje Belje, VUPIKA PIK Vinkovci i ostalih djelatnosti, bit će jednako važan i u narednom razdoblju u kojem će nam fokus biti na stvaranju održive budućnosti Agrokora, svih njegovih kompanija i radnih mjesta. U tom smislu ovo je naša zahvala, ali i pokazatelj važnog trenda usmjerenosti na poboljšanje radnih uvjeta, kao i na kvalitetu korporativnog upravljanja u svim kompanijama Grupe Agrokor.“

Irena Weber, zamjenica izvanrednog povjerenika tom je prilikom istaknula: „U proteklom razdoblju poduzeli smo cijeli niz aktivnosti kojima smo dodatno unaprijedili radno okruženje Agrokora i njegovih kompanija. U ovoj godini intenzivno smo zapošljavali i otvarali nova radna mjesta, pa je tako samo u maloprodaji i logistici Konzuma zaposleno više od 1.300 ljudi. Povećali smo sigurnost radnih mjesta naših zaposlenika kroz značajno povećanje udjela Ugovora o radu na neodređeno. Važno je naglasiti da osim danas dogovorenog povećanja božićnica, većina Agrokorovih kompanija svojim zaposlenicima osigurava i brojne druge pogodnosti od uskrsnica i regresa do solidarne pomoći u izvanrednim životnim okolnostima i ostalo. I dalje radimo na povećanju plaća zaposlenika, posebno onima s najnižim primanjima. U tom smjeru nastavit ćemo i u budućnosti s ciljem da Agrokor i njegove kompanije budu ne samo najveći hrvatski i regionalni poslodavac, već i najbolji poslodavac koji je zanimljiv potencijalnim zaposlenicima različitih profila i stručnih vještina.“

U povodu postizanja dogovora, Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine Hrvatske izjavila je: „Prije svega želim zahvaliti izvanrednoj upravi i Upravama Agrokorovih kompanija na suradnji vezanoj uz realizaciju ovog dogovora kao i na tome što je prepoznata važnost socijalnog dijaloga i pravnog okvira za radne odnose u kompanijama, u formi kolektivnih ugovora. Kao predsjednica Sindikata trgovine iznimno sam zadovoljna činjenicom da će najveći hrvatski poslodavac u segmentu trgovine – Konzum, a s njim i Tisak, Velpro Centar i Roto dinamic, svim svojim zaposlenicima omogućiti ovo značajno povećanje božićnice“. Denis Paradiš, predsjednik Sindikata PPDDIV-a izjavio je: „Pozdravljamo odluku izvanredne uprave da u ovoj godini božićnica za radnike Agrokora bude isplaćena u većem iznosu od dogovorenog Kolektivnim ugovorom. Očekujemo i nadalje takve odluke koje će sigurno imati utjecaja na zadržavanje postojeće radne snage i povećanje zaposlenosti”.

 
Nestlé proširuje kapacitete u Srbiji PDF Print E-mail
Thursday, 22 November 2018 16:21

jana-mihajlova-nestleKompanija Nestlé Adriatic predstavila je danas proširenje kapaciteta tvornice u Surčinu i najavila izvoz proizvoda iz ove tvornice u 40 zemalja svijeta u kojima je Nestlé prisutan. Tvornica u Surčinu dobila je dvije nove proizvodne linije koje su proizvodnju povećale za 25%, omogućile proizvodnju 100 novih proizvoda i otvaranje više od 30 radnih mjesta, dok ukupno ulaganje kompanije Nestlé u novu opremu iznosi 2,3 milijuna eura.

"Ovo je velika stvar za Nestlé poslovanje, jer uz regionalne potrošače, služimo potrošače globalno, te su Austrija, Bugarska, Francuska, Njemačka, Švicarska, Japan, Rusija, Meksiko, Peru, Tajvan, Ujedinjeni Arapski Emirati samo neke od zemalja u koje ćemo izvoziti", istaknula je Yana Mikhailova, direktorica tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

S novih proizvodnih linija tvornice izlazit će asortiman proizvoda za konzumaciju izvan kuće (hotele, restorane, kafiće) - dehidrirani konditorski proizvodi za pripremu kolača i museva, desertni sirupi kao i napitak od kave NESCAFE Chocofreddo.

Od 2011. godine u Surčinu je proizvedeno više od 55.000 tona Nestlé proizvoda i kreirano više od 2.100 recepata. Sa najnovijom investicijom, proizvodnja u odnosu na prošlu godinu je povećana za četvrtinu, dok je ukupan broj proizvoda iz kulinarskog, konditorskog i asortimana za konzumaciju izvan kuće koji se proizvode u tvornici dosegao 270.

Početkom ove godine kompanija Nestlé obvezala se da će do 2025. godine koristiti ambalažu koja se može 100% ponovno iskoristiti ili reciklirati. Radeći s partnerima kako bi razvili bolje sustave za upravljanje ambalažnim otpadom, uključujući učinkovite postupke recikliranja i tvornica Surčin ulaže u povećanje udjela reciklirane plastike koju koristi u svojoj ambalaži.

O uspjesima kompanije Nestlé, kao i naporima i organizaciji koja je potrebna kako bi kompleksan sistem proizvodnje održavao konstantan nivo sigurnosti i kvaliteta hrane, a brendovi ostali omiljeni kod potrošača, okupljenima je govorio Aco Georgievski, izvršni direktor Nestlé Professional za Adratic regiju. Georgievski je istaknuo kako će u prvoj godini Nestlé Professional svoj postojeći asortiman od 36 proizvoda za konzumaciju van kuće proširiti na hrvatskom tržištu s NESCAFÉ Chocofreddo, Nestea instant čajem za vending aparate. Istaknuo je i kako kompanija ima ambiciozne planove za budućnost te je pohvalio dugogodišnju uspješnu suradnju s HoReCa Grupa, Roto, Živa kava, Magma, Leggiero, Vivas barovi, KFC, Burger King.

 
Lidl nastavlja s redukcijom plastične ambalaže PDF Print E-mail
Tuesday, 20 November 2018 13:22

lidl-plastikaNakon objavljivanja nekoliko position papera za različite kategorije svojih proizvoda, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o smanjenju uporabe ambalažnog materijala i održivom zbrinjavanju namirnica u privatnoj robnoj marci. Lidl Hrvatska planira postati tržišni lider u kontekstu društvene održivosti poslovanja te optimizirati procese s pozitivnim učinkom kako na kupce i okoliš, tako i na globalnu uspješnost tvrtke.

Lidlov je strateški cilj do 2025. smanjiti upotrebu plastike za najmanje 20%. Prva konkretna mjera koju planira provesti jest ukidanje plastičnih artikala za jednokratnu uporabu do kraja 2019. te ih postupno zamijeniti reciklabilnim artiklima, s ciljem očuvanja okoliša. Osim ekološke komponente, redukcijom ambalaže dobavljači koriste manje materijala, čime proizvod postaje cjenovno dostupniji kupcima.

>>POSITIONPAPER: SMANJENJE UPOTREBE AMBALAŽNOG MATERIJALA 

Jedna od glavnih strategija EU u svrhu poticanja održivosti poslovanja jest prijelaz s linearnog na kružno gospodarstvo, za koji su potrebne promjene u cijelom lancu vrijednosti, od dizajna proizvoda do novih poslovnih i tržišnih modela, novih načina pretvaranja otpada u resurse te nužnih promjena u načinu ponašanja potrošača. Poznato je da Lidl veliku pažnju pridaje recikliranju, ali i oblikovanju ambalažnog materijala kod razvoja proizvoda pod privatnom robnom markom.

U Europi svake godine nastane 25 milijuna tona plastičnog otpada, od čega manje od 30% završi na recikliranju. Nova europska strategija za plastiku napravit će iskorak u procesu dizajniranja, proizvodnje, upotrebe i recikliranja proizvoda unutar Europske unije. Nakon ukidanja artikala za jednokratnu uporabu poput slamčica, jednokratnih čaša i tanjura, pribora za jelo te štapića za uši s plastičnom drškom do kraja 2019. godine, Lidl Hrvatska ove proizvode planira postupno zamijeniti artiklima od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju istih Lidl trenutno aktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

Lidl Hrvatska dosad je poduzeo niz aktivnosti u ovom smjeru, pa tako svjesno ne koristi vanjsku ambalažu kod većine kozmetike, ali i neprestano povećava udio rinfuznih (nezapakiranih) proizvoda na voću, povrću i pekari, smanjujući na taj način korištenje ambalažnog materijala. Nadalje, Lidl iznimno pomnim planiranjem optimizira proces isporuke i prodaje robe, čime se sprječava bacanje hrane, prvenstveno voća i povrća te hlađenih proizvoda.

Kod mnogih proizvoda Lidl već sada koristi održivi ambalažni materijal, a na području recikliranja je posebno angažiran; kod prikupljanja plastike, kartona ili pak zbrinjavanja otpada od namirnica. Od iznimne je važnosti da nakon upotrebe ambalažnog materijala isti ne ostane neiskorišten, nego da on bude ponovno vraćen u proizvodni ciklus. U tu svrhu Lidl Hrvatska podržava zahtjeve Europske komisije prema kojima bi se sva plastična ambalaža do 2030. godine trebala moći reciklirati, stoga proaktivno već sada istražuje mogućnosti unapređenja poslovanja s ciljem očuvanja okoliša.

Lidl Hrvatska dosad je objavio 5 position papera: o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju proizvoda privatne robne marke, o održivoj nabavi ribe, ljuskara i njihovih proizvoda, o smanjenom udjelu soli i šećera u proizvodima privatne robne marke, o proširenju ponude osviještene prehrane u privatnoj robnoj marci te o smanjenju uporabe ambalažnog materijala i održivom zbrinjavanju namirnica u privatnoj robnoj marki.

 
Gebruder Weiss Hrvatska preselio logistički centar u Dalmaciji PDF Print E-mail
Tuesday, 20 November 2018 11:55

gw-dicmoPoslovnica u Splitu posluje od 2013. godine te je, kao drugi glavni centar, s vremenom postala druga po redu poslovnica u Hrvatskoj, iza Zagreba. Sam početak rada je bio u Dugopolju, a danas je novi centar, tj. poslovnica Dicmo, udaljen od Splita 20 km. Dok je tijekom 2013. prevezeno oko 2000 pošiljaka mjesečno, u istom razdoblju 2018. se mjesečni broj pošiljaka kretao oko 6000, a u ljetnim mjesecima brojka je rasla i do 8000 pošiljaka.

Uz postojeći rast B2B pošiljaka postojećih poslovnih partnera tvrtke Gebruder Weiss, razlog je i procvat on-line prodaje u dalmatinskoj regiji: od građevinskog materijala do potrošačkih artikala za hotele i turističke smještajne objekte – potražnja za dostavom robe na hrvatskoj jadranskoj obali je velika. I to s tendencijom daljnjeg rasta.

„Preseljenje je bilo neizbježno. Novo skladište ne nudi samo više prostora, nego i bolje preduvjete za daljnju optimizaciju vremena pretovara i kontinuirano poboljšanje kvalitete naših usluga“, kaže Barbara Bujačić, direktorica poslovnice GW Hrvatska.

Širenje logističkih kapaciteta i dostava kupcima

Nova lokacija s oko 1.000 kvadratnih metara nudi gotovo dvostruko veću površinu nego prije, a udaljena je svega desetak kilometara od dosadašnjeg logističkog centra u Dugopolju.

„U budućnosti planiramo daljnje širenje u području skladišne logistike. I to upravo zbog procvata tržišta e-trgovine i B2C usluge dostave krajnjim potrošačima“, objašnjava Barbara Bujačić.

Od 2013. godine tvrtka GW Hrvatska vrši usluge dostave krajnjim kupcima diljem zemlje za poslovne partnere koji svoje proizvode prodaju putem on-line trgovine. Uslijed velike potražnje za uslugom dostave pošiljaka kupljene on-line, GW je kontinuiranim razvojem, početkom 2017. definirao uslugu pod nazivom „GW pro.line home“. Spektar usluga obuhvaća pošiljke paketa i velike komadne pošiljke, ekspresnu dostavu unutar 24 ili 48 sati, dostavu sa dva dostavljača, telefonsko obavještavanje kao i uslugu pouzeća i povratnih pošiljki.

 
Otvoren novi Tommy supermarket u Rijeci PDF Print E-mail
Monday, 19 November 2018 15:21

tommy-rijeka-1U subotu 17. studenog 2018. otvoren je novi Tommy supermarket u Rijeci na adresi Ulica Save Jugo Bujkove 1, u gradskom predjelu Škurinje. Supermarket Tommy opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima osigurali maksimalnu funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene.

Površina korisnog prostora je preko 400 metara četvornih, a posao je dobilo i novih 12 zaposlenika kojima Tommy nudi stimulativne uvjete i atraktivno radno okruženje.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno želimo istaknuti odjele svježeg voća i povrća i delikatese, te pekarnicu, sa dnevnom ponudom svježih pekarsko-slastičarskih proizvoda, prepoznatljive kvalitete.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude. Novi Tommy supermarket Rijeka je 4. prodajno mjesto Tommyja u rijeci i 10. prodajno mjesto u Primorsko-goranskoj županiji.

 
Dođite na 13. međunarodni festival vina i kulinarstva Zagreb Vino.com! PDF Print E-mail
Monday, 19 November 2018 15:08

vinocom-2018

Trinaesti zagrebački međunarodni festival vina i kulinarstva Zagreb Vino.com bit će održan 23. i 24. studenoga 2018. godine u zagrebačkom hotelu Esplanade, od 11-18 sati. Festival je u cijelosti posvećen kulturi stola, vina i hrani, kao nezaobilaznom dijelu gospodarstva i hrvatske turističke ponude. Budući da se priredba održava uoči božićnih i novogodišnjih blagdana bit će to ujedno i dobar uvid za poslovne ljude i građane o mogućnostima u mjesecu darivanja. Na festivalu će se prezentirati i degustirati vina, sljubljivati vino i hrana, održavati suvremeno koncipirane eno-gastro edukacije za poslovne ljude, trgovce, sommeliere, ugostitelje, ljude iz javnog života, novinare i druge ljubitelje vina i hrane.

Ovogodišnja će se priredba održati na površini većoj od 3000 m2, okupit će više od 300 izlagača, proizvođača i trgovaca: vina, pršuta, sira, ulja, kulena, slatkih delicija i drugih proizvoda iz Europske unije i zemalja našeg okruženja, a ostali dijelovi svijeta bit će zastupljeni putem uvoznika. Očekuje se velik odaziv građana Grada Zagreba, cijele Hrvatske i okolnih zemalja, javnih osoba i djelatnika, poslovnih ljudi, ugostitelja i turističkih djelatnika, novinara i drugih poklonika vina i jela.

„Izborom hotela Esplanade dobili smo izvanrednu podršku za uspješno održavanje festivala i ostvarenje želje proizvođača da se u zagrebačkoj metropoli predstave na moderno i svjetski prepoznatljivo događanje“, kaže direktor festivala dr. Ivan Dropuljić. „Ove godine susrećemo se po 13. put, od toga 12. puta u najelitnijem zagrebačkom hotelu Esplanade. Trinaestica ne slovi kao brojka s dobrim predznakom, ali eto usudim se sada, barem po odzivu izlagača, reći kako ovdje 13 nema onu konotaciju koja ga inače prati. Sva mjesta raspoloživa za izlaganje začas su bila popunjena, tako da će se i u ovoj prigodi u Esplanadi naći cijela vinska i gastronomska Hrvatska, što se kaže - na dlanu! Sretan sam zbog toga, i zahvaljujem svim izlagačima što imaju puno povjerenje u manifestaciju i u naš tim koji ju je osmislio i koji je operativno organizira na način da je, kako se eto priča u široj javnosti, postala jednim od najznačajnijih događaja ovoga tipa ne samo u Hrvatskoj nego i šire“, dodaje Dropuljić.

Festival Zagreb Vino.com i ove godine ima humanitarnu dimenziju s udrugom Pink Life koja će se prezentirati na festivalu. Zemlja-partnere festivala je Ruska Federacija, koja u prostoru nekadašnjeg Casina ima svoj prezentacijski prostor. I ove godine u sklopu Vino.coma bit će održane zanimljive radionice:

Više informacija o radionicama i akcijama na: www.vino.com.hr

 


Page 5 of 284