• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Lidl izdao position paper o jajima iz podnog uzgoja PDF Print E-mail
Monday, 26 February 2018 17:39

lidl-jajaNakon objavljivanja position papera za ribu i riblje proizvode te za smanjenje udjela soli i šećera u svojim proizvodima, kako je i najavio, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju proizvoda privatne robne marke. Kupci, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla. Lidl planira do 2025. cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja.

Jedan od glavnih ciljeva Lidlovog programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani. U skladu s ovim, Lidl je započeo s izdavanjem position papera za različite kategorije svojih proizvoda. Kroz svoj position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju receptura proizvoda privatne robne marke, Lidl Hrvatska zauzima poziciju tržišnog lidera glede provođenja legislativa Europske unije u smjeru osiguranja jednake dostupnosti kvalitetnih jaja, ali i općenito kvalitetne hrane, svim hrvatskim stanovnicima, pritom poštujući visoke standarde proizvodnje istih na principima održivog razvoja.

Kokoši nesilice koje nisu ograničene kavezima smatraju se sretnijima, dok su jaja proizvedena na taj način neupitne kvalitete. Kod dobivanja jaja iz podnog uzgoja kokoši nesilice se kreću slobodno u prostoru. Prema većini javno dostupnih istraživanja, jaja dobivena iz podnog uzgoja imaju mnogo veću masu, mnogo više pigmenta, nešto deblju ljusku i bogatija su nutrijentima.

Raznolikost ponude, visokokvalitetni proizvodi po najboljim cijenama, pružanje snažne podrške hrvatskim proizvođačima, ali i očuvanje zdravlja naših kupaca nit su vodilja u oblikovanju svih Lidlovih projekata. Krajnji cilj je do 2025. godine cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja. “Pod privatnom robnom markom 'Okusi zavičaja', naši kupci mogu pronaći jaja iz podnog uzgoja proizvedena u skladu s visokim europskim regulativama te na dijelu našeg asortimana i raspoložive artikle koji u svojim recepturama već sadrže jaja iz podnog uzgoja“, navedeno je u priopćenju iz Lidla.

 
Lidl nastavlja sa širenjem prodajne mreže PDF Print E-mail
Friday, 16 February 2018 18:50

lidl-otvorenje-93-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, otvorio je 15. veljače svoju drugu trgovinu u Slavonskom Brodu. Lidlova prodajna mreža tako sada broji 93 trgovine u Hrvatskoj, a novi Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 132), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost, veću pekaru te atraktivan izgled.

Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Brojni kupci i posjetitelji okupili su se u novootvorenoj modernoj trgovini u Osječkoj ulici 280C, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, slatkiše, kavu i čaj, a za one najmlađe, balone. Kupci su u novoj slavonskobrodskoj trgovini imali priliku uživati i u posebnim popustima, koji su u ovoj trgovini vrijedili od 15.2.-18.2.2018. Svježe voće i povrće te pekarski proizvodi tako su jeftiniji čak 30 posto, a tu su i brojne druge posebne ponude prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

lidl-otvorenje-93-2 lidl-otvorenje-93-3 lidl-otvorenje-93-4

Okupljene na otvorenju posebno je oduševio novi izgled Lidlove trgovine, a Slavonci su otvaranjem ove trgovine dobili moderno odredište za svakodnevnu kupovinu. Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, sanitarije prilagođene presvlačenju beba i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost.

lidl-otvorenje-93-5

 
PBZ Grupa uručila donaciju KBC-u Osijek vrijednu više od 400.000 kn PDF Print E-mail
Wednesday, 21 February 2018 16:53

pbz-card-donacija-1Predstavnici PBZ Grupe uručili su Kliničkom bolničkom centru Osijek donaciju u iznosu od 403.425,00 kuna, omogućivši kupnju centralnog monitoringa za nadzor vitalnih funkcija novorođenčadi za 8 monitora, 4 LCD monitora vitalnih funkcija, te uređaja za terapijsku hipotermiju novorođenčadi za Kliniku za pedijatriju KBC-a Osijek, u sklopu kojega radi Zavod za neonatologiju i neonatalnu intenzivnu medicinu.

Donacija je dio pomaganja nacionalnom projektu Ministarstva zdravstva pod nazivom "Praćenje djece s neurorizicima", kojem PBZ Grupa pomaže donirajući bolnicama diljem zemlje sredstva potrebna za kupnju suvremenih medicinskih uređaja kako bi se unaprijedila kvaliteta zdravstvene skrbi neurorizične djece na području cijele zemlje. Sredstva za ovu donaciju PBZ Grupa je prikupila putem svog projekt "Činim dobro svaki dan", koji je namijenjen dobrobiti djece i mladih. Za projekt "Činim dobro svaki dan" PBZ Grupa je do sada prikupila više od 11,5 milijuna kuna te realizirala 33 donacije, uključujući 25 donacija pedijatrijskim odjelima bolnica širom Hrvatske i osam donacija domovima socijalne skrbi.

Na početku svečanosti u povodu uručenja donacije doc.dr.sc. Željko Zubčić, dr.med. ravnatelj KBC-a Osijek je zahvalio PBZ Grupi na hvalevrijednoj donaciji i humanoj gesti, nakon čega je Mirna Sipl, dr. med. voditeljica Zavoda za neonatologiju i neonatalnu intenzivnu medicinu Klinike za pedijatriju KBC-a Osijek, objasnila što ova donacija i za nju kupljeni uređaji znače za liječenje malih pacijenata Osijeka i Osječko-baranjske županije.

pbz-card-donacija-2

"Zavod za neonatologiju i neonatalnu intenzivnu medicinu Klinike za pedijatriju KBC-a Osijek djeluje kao regionalni, tercijarni centar za zbrinjavanje nedonoščadi i životno ugrožene novorođenčadi. To znači da Zavod prima svu djecu iz navedenih skupina koja su porođena u Rodilištu Osijek te u Rodilištima Vinkovci, Vukovar, Našice, Slavonski Brod, Požega, Virovitica. Nedonoščad čine oko 10 % ukupno rođene djece, a predstavljaju populaciju s visokim neurorazvojnim rizikom. Osobito visoki neurorizik među našim pacijentima imaju terminska novorođenčad koja se rađaju sa slikom teške porođajne asfiksije te u svrhu neuroprotekcije zahtijevaju primjenu terapijske hipotermije. Očekivano je da se godišnje rađa 3-5 takve djece na 1000 živorođenih. U dosadašnjem radu smo takvu novorođenčad morali, zbog nedostatka uređaja za hipotermiju, transportirati u KBC Rebro, uz napomenu da je stabilizaciju kliničkog stanja životno ugroženog novorođenčeta, pripremu transporta i sam transport bilo potrebno odraditi u vremenskom limitu od 4 do 6 sati nakon poroda kada se terapijska hipotermija prema protokolu mora započeti. Primjenom terapijske hipotermije znatno se smanjuje učestalost mogućeg neurorazvojnog oštećenja i danas je to terapijski standard za novorođenčad s teškom porođajnom asfiksijom i hipoksično ishemičnom encefalopatijom. Nabavkom uređaja za navedeno liječenje bitno je poboljšana skrb i zbrinjavanje takve novorođenčadi koja su do sada životno ugrožena i vrlo često klinički nestabilna morala podnijeti i napor transporta. Prisutnost uređaja u našem Zavodu omogućuje nam da terapijsku hipotermiju započnemo vrlo brzo nakon poroda s obzirom na činjenicu da vremenski interval od poroda do početka terapijske hipotermije također igra bitnu ulogu u povoljnoj neurorazvojnoj prognozi. Svi pacijenti Zavoda zahtijevaju intenzivan monitoring vitalnih funkcija te je primitak monitora uz centralnu jedinicu kontrole svih pacijenata na jednom mjestu od izuzetno velikog doprinosa svakodnevnom radu", zaključila je Mirna Sipl, dr. med.

pbz-card-donacija-3"Drago mi je da smo danas u Osijeku, na Klinici za pedijatriju gdje se liječe maleni pacijenti grada Osijeka i Osječko-baranjske županije te da smo, zahvaljujući našem projektu "Činim dobro svaki dan", osigurali sredstva potrebna za kupnju suvremenih medicinskih uređaja, koji će omogućiti bolje liječenje njezinih najmanjih pacijenata. Projekt "Činim dobro svaki dan" tek je jedan od vidova društveno odgovornog poslovanja PBZ Grupe, a koji uvijek s ponosom ističemo budući da je riječ o kontinuiranom, sustavnom i dugoročnom pomaganju najosjetljivijoj skupini našeg društva - djeci i mladima diljem Hrvatske. I ova najnovija, 33. donacija, koju smo ostvarili sredstvima prikupljenim za projekt "Činim dobro svaki dan", nadamo se da će pridonijeti unaprjeđivanju te izjednačavanju kvalitete zdravstvene skrb djece i mladih u svim dijelovima naše zemlje", istaknuo je Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda.

Svečanom uručenju donacije prisustvovali su brojni ugledni uzvanici: Tomislav Dulibić, državni tajnik u Ministarstvu zdravstva; Petar Lagator, zamjenik osječko-baranjskog župana; Boris Piližota, zamjenik gradonačelnika Grada Osijeka; doc.dr.sc. Željko Zubčić, dr.med. ravnatelj KBC-a Osijek, Vlatko Kopić, dr.med.dent. zamjenik ravnatelja; prof.dr.sc. Jasminka Milas Ahić, dr.med. pomoćnica ravnatelja za kvalitetu; Nevenka Begić, mag.med.techn.; Sanja Dorner, dr. med. v.d. predstojnice Klinike za pedijatriju; Mirna Sipl, dr.med. voditeljica Zavoda za neonatologiju i neonatalnu intenzivnu medicinu; Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda; John Knezović, izvršni direktor Odnosa s javnošću i marketinga PBZ-a te brojni drugi.

 
Ramljak podnio ostavku PDF Print E-mail
Wednesday, 21 February 2018 19:18

ramljak-2Izvanredni povjerenik Agrokora Ante Ramljak podnio je 20. veljače neopozivu ostavku premijeru Andreju Plenkoviću, potvrdio je danas Agrokor dodavši kako je Ramljak poručio da ostavku podnosi "kako ne bi postao prepreka postizanju nagodbe". “Zajedno sa suradnicima i zaposlenicima Agrokora stabilizirao sam poslovanje, očuvali smo zaposlenost, spriječili propast dobavljača i stvorili preduvjete da sada vjerovnici mogu i trebaju ispregovarati nagodbu do kraja. Nažalost, neizvjesnost koja je bila stvorena vezano uz moj ostanak na mjestu izvanrednog povjerenika snažno radi protiv ovog procesa. Neopozivu ostavku na mjesto izvanrednog povjerenika dajem kako ne bih osobno postao prepreka postizanju nagodbe. Vjerovnicima i zaposlenicima Agrokora, koji su jedini bitni i zbog kojih postoji postupak izvanredne uprave, zahvaljujem na povjerenju i podršci”, objasnio je Ramljak.

Ante Ramljak se pod pritiskom našao krajem siječnja, kada su mediji objavili da je za savjetnike u Agrokoru angažirao svoju bivšu tvrtku, Texo Management, koja za poslove savjetovanja tjedno dobiva gotovo 250.000 kuna, što je u javnosti izazvalo rasprave o visokim savjetničkim naknadama i mogućem sukobu interesa Ante Ramljaka. Premijer Plenković je tada izjavio kako nije znao kolike su naknade savjetnicima u procesu restrukturiranja Agrokora, načelno ne podržava njihovu visinu, a svoj sud o cijelom slučaju dat će kada prouči izvješće koje mu je o tome dostavio izvanredni povjerenik. Kasnije su uslijedila nova otkrića, primjerice da je Texo angažiran od strane AlixPartnersa istoga dana kada je ta kompanija angažirana za glavnog savjetnika u restrukturiranju Agrokora.

Zbog svega toga, prošloga je tjedna održana i sjednica saborskog Odbora za gospodarstvo na kojoj su na zastupnička pitanja odgovarali Ramljak i potpredsjednica Vlade i ministrica gospodarstva, poduzetništva i obrta Martina Dalić. Ramljak je tada istaknuo kako je spreman snositi posljedice i preuzeti krivnju ako saborski zastupnici i Vlada procijene da je kompromitirao postupak izvanredne uprave. Ovoga su tjedna, pak, mediji objavili da je do 30. travnja Ramljak formalno bio prijavljen u Texo Managementu, iako je od 10. travnja postao izvanredni povjerenik za Agrokor.

 
Novim vizualnim identitetom GEFCO naglašava nove ambicije nedavno transformirane grupe PDF Print E-mail
Wednesday, 31 January 2018 16:22

gefco-novi-logoGEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, unaprijedio je svoj vizualni identitet s novim logotipom i sloganom. Novi slogan Partners, unlimited odražava ambiciju Grupe za osnaživanjem suradnje s partnerima i klijentima u cilju stvaranja veće vrijednosti diljem globalnog opskrbnog lanca. U narednim će godinama GEFCO ostvarivati rast i kroz međunarodna širenja i inovacije, pri čemu će neprestano nastojati ići korak dalje na tržištu koje se brzo mijenja.

Velika transformacija sa širenjem na nova tržišta

Od promjene vlasničke strukture 2012. godine GEFCO je ojačao svoje aktivnosti kako bi pokrivao širok raspon usluga, od prijevoza tereta cestom, zrakom, željeznicom i morem do logistike četvrte strane (4PL). Obećanje je tvrtke klijentima osloboditi ih tereta logistike i pomoći im u preobrazbi njihovog opskrbnog lanca u lanac vrijednosti. S tim ciljem tvrtka razvija nove aktivnosti, kao što je poslovni segment industrijskih usluga GEFCO Industrial Services, koji upravlja visokovrijednim operacijama s modularnim podsklopovima u klijentovim proizvodnim pogonima.

Uz zadržavanje značajnog obujma poslovanja s grupom PSA, svojim povijesno važnim klijentom, GEFCO je proširio svoj portfelj klijenata na automobilskom tržištu te se otvorio i drugim industrijskim sektorima – zrakoplovstvu, proizvodnji, teškoj opremi, energiji, prirodnim znanostima i zdravstvu, modi, robi široke potrošnje, hrani i elektronici. Ti sektori danas čine trećinu ukupnih prihoda GEFCO-a.

GEFCO je ujedno proširio svoj globalni utjecaj na 60 zemalja diljem svijeta. S 13.000 zaposlenika i više od 90 zastupljenih nacionalnosti, Grupa GEFCO danas posluje na 300 lokacija u cijelom svijetu.

Organski rast tvrtke prati i snažan vanjski rast. Naročito je integriranje tvrtke IJS Global 2015. godine omogućilo GEFCO-u da osnaži ponudu usluga teretnog prijevoza i učvrsti svoju prisutnost u Kini, Jugoistočnoj Aziji i Sjedinjenim Američkim Državama. Nedavno je, u siječnju 2018., Grupa GEFCO kupila španjolsku tvrtku GLT kako bi ojačala svoj položaj na rastućem uvozno-izvoznom tržištu na ruti Europa-Maroko. Grupa će nastaviti sa strategijom ciljanih akvizicija, čije ostvarenje potpomaže izvanredno čvrsta financijska situacija.

Novi vizualni identitet koji odražava jedinstvenu korporativnu kulturu i snažne ambicije

GEFCO-ov novi vizualni identitet rezultat je opsežnog dvogodišnjeg projekta istraživanja tvrtkine DNA radi jasnijeg razumijevanja čimbenika koji brend čine jedinstvenim u očima klijenata i partnera. U samoj je srži te jedinstvenosti kultura koju u tvrtki nazivaju Infinite Proximity, uz snažnu predanost izgradnji dugoročnih suradnji s ciljem zadobivanja povjerenja i stvaranja više vrijednosti kroz opskrbni lanac.

Luc Nadal, predsjednik Uprave Grupe GEFCO, istaknuo je: „Naša otvorenost, zajedno s našom sposobnosti da slušamo i učimo od naših partnera, pokazuje da uvijek ulažemo dodatne napore i idemo korak dalje. To se odražava u našem novom vizualnom identitetu, s novim logotipom i sloganom. Žuti okvir s našim imenom predstavlja prozor u svijet, dok naš novi slogan 'Partners, unlimited', izražava našu ambiciju i potvrđuje predanost našim klijentima i partnerima.”

Riječ „Partners“ odražava mentalitet partnerske suradnje pod kojim GEFCO gradi odnose sa svojim ekosustavom (klijentima, dobavljačima i zaposlenicima), temeljene na bliskosti i zajedničkom rastu. Riječ „Unlimited“ izražava nastojanje tvrtke da neprekidno pomiče granice u smislu stručnosti, geografskog dosega, održivog rasta, kreativnosti... i, naravno, inovacija!

Fokus na inovativnosti

GEFCO djeluje u okruženju koje se neprestano mijenja, potrebe klijenata i geografske značajke tržišta brzo se razvijaju, socijalni i ekološki propisi sve su složeniji, a digitalne tehnologije radikalno transformiraju proizvodne procese i način života potrošača.

GEFCO već nekoliko godina u svoje upravljanje lancem opskrbe integrira nove tehnologije. U ponudi usluga visoke vrijednosti tvrtki naročito pomaže Internet stvari (IoT), posebno u pogledu sljedivosti, dok big data, podatkovna masivnost, olakšava planiranje i optimiranje logistike te donosi uštedu i pogodnosti za okoliš. Kako bi udovoljio potrebama klijenata koji sve više traže visoko personaliziranu uslugu, GEFCO je u novije vrijeme razvio uslugu My Car is There (Moj auto je stigao), koja s pomoću mobilne aplikacije omogućava krajnjim korisnicima upravljanje dostavom njihovih novih automobila.

Kako bi oslobodila kreativnu energiju u GEFCO-u, Grupa pokreće Innovation Academy (Akademiju inovativnosti), s ciljem prepoznavanja inovativnih projekata zaposlenika i osiguravanja odgovarajućih resursa za poticanje njihovog razvoja. U praćenju inovacija GEFCO primjenjuje pristup „isprobaj i nauči“, što uključuje „čiste“ motore, robote za skladišta i 3D-ispis rezervnih dijelova. Naposljetku, Grupa je uključena u proces dijeljenja inovacija kroz suradnju s akceleratorima i inkubatorima te izravno sa start-upovima, školama i laboratorijima. Takav suradnički pristup omogućit će GEFCO-u rast u najraznovrsnijim područjima, kao što su dijeljenje prijevoza, e-carpooling i online servisi za održavanje/popravak za potrošače.

Luc Nadal je zaključio: „Tržište opskrbnog lanca nastavit će svoju spektakularnu preobrazbu. Nova rješenja radikalno dinamiziraju automobilsko tržište – danas električni motori, sutra vodikovi motori i u ne tako dalekoj budućnosti dijeljena/autonomna vozila. Moramo biti korak ispred ugradnjom ovih inovacija i ponudom najboljih tehničkih rješenja našim klijentima u pravo vrijeme i po pravoj cijeni. Na neki način, mijenjat ćemo svoj pristup s odgovaranja na promjene na upravljanje inovacijama kako bismo promjene mogli učinkovito predvidjeti. Naš novi slogan odražava našu predanost stalnom pomicanju granica i našu težnju da ustrajemo na putu izvrsnosti i rasta.“

GRUPA GEFCO

GEFCO razvija i primjenjuje fleksibilna i pametna rješenja za opskrbne lance kako bi donio vrijednost svojim klijentima. Grupa razvija dugoročnu suradnju sa svojim klijentima i partnerima koja se temelji na međusobnom povjerenju i zajedničkom rastu. Stalnim pomicanjem granica GEFCO ima odgovor i na najsloženije izazove lanca opskrbe. Tvrtka je jedan je od 10 lidera na europskom logističkom tržištu. GEFCO je u 2016. ostvario prihod od 4,2 milijarde eura, a zapošljava 13.000 zaposlenika s više od 90 zastupljenih nacionalnosti diljem svijeta. S više od 300 lokacija u svom portfelju, GEFCO razvija svoje poslovanje na pet kontinenata.

 
Hrvatski proizvođači putem SPAR trgovina plasirali 63 milijuna eura u izvoz PDF Print E-mail
Wednesday, 31 January 2018 13:06

spar-2SPAR trgovine sve su značajniji izvozni kanal za hrvatske proizvođače prema zemljama Europske unije, ponajprije Austriju, Mađarsku, Sloveniju i Italiju. Ukupni izvoz hrvatskih proizvoda putem SPAR-a u zemlje gdje SPAR Austrija posluje u prošloj je godini dostigao čak 63 milijuna eura. Najveći porast bilježi izvoz u Italiju, za čak 75 posto.

Svoje proizvode putem SPAR-a uspješno izvoze Podravka, Kraš, Franck, Mlinar, Gavrilović, Badel, Vindija, Cromaris i mnogi drugi veliki hrvatski proizvođači. Uz njih, i brojni su mali hrvatski proizvođači prepoznali prilike koju otvara prodaja putem SPAR-a, pa su tako u prošloj godini impresivan rast izvoza ostvarile tvrtke Vimi s preko 34 posto više izvoza kozmetičkih proizvoda u Austriji, dok je tvrtka Incite koja proizvodi blazinice za Pretty Baby u Austriji povećala izvoz za 76 posto.

C.I.A.K. Trade bilježi za 68 posto veći izvoz čarapa u Sloveniji, Zarja za 84 posto više izvoz voća u Sloveniji. Orada Adriatica preko SPAR-a za 133 posto povećala je izvoz ribe u Sloveniji, a na to isto tržište Commel Zagreb povećao je za 71 posto izvoz svog elektromaterijala. Veliki rast izvoza u Sloveniju bilježi tvrtka ZMH Horvat koja je za 198 posto povećala izvoz asortimana smrznutog voća, povrća i ribe. Raste i izvoz u Italiju pa je tako tvrtka Agrofin tamo povećala izvoz ulja za 55 posto.

„SPAR vjeruje u kvalitetu proizvoda svojih hrvatskih partnera, a prepoznaju je sve više i kupci u ostalim zemljama u kojima poslujemo. Stoga ćemo i dalje pružati svu potrebnu potporu hrvatskim proizvođačima u širenju ponude kroz mrežu SPAR trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj“ naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

 
Hrvatske mame odabrale 15 najboljih proizvoda na hrvatskom tržištu PDF Print E-mail
Friday, 26 January 2018 17:31

odabrale-mame

U Hrvatskoj je po prvi puta pokrenuto istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame. Zahvaljujući projektu 'Odabrale mame', a temeljem istraživanja na nacionalnom reprezentativnom uzorku, odabrani su najbolji proizvodi i usluge prema ocjenama hrvatskih majki. Tim povodom organizirana je dodjela nagrada proizvođačima čiji su proizvodi pronašli put do srca hrvatskih majki što je ujedno snažna poruka ali i preporuka za kupnju svim potrošačima jer mame znaju što je najbolje za njihove obitelji i djecu.

'Ovo jedinstveno istraživanje zadovoljstva kupaca provedeno je on-line putem, a ispitane mame ocjenjivale su samo one proizvode i usluge koje su koristile, tu su ponajviše proizvodi odnosno kategorije koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu i čišćenje domaćinstva, pranje rublja itd. U periodu od tri mjeseca anketirano je više od 8.000 hrvatskih majki koje su dale 57.079 ocjena za 347 proizvoda na domaćem tržištu. Projekt 'Odabrale mame' nastavlja istom dinamikom istraživati kategorije roba i usluga na mjesečnoj bazi unutar desetak kategorija', zaključio je direktor projekta Tihomir Kovač. 

odabrale-mame-1Mame su ocjenjivale zadovoljstvo korištenim proizvodom, privlačnost proizvoda, procijenjenu vrijednost za uloženi novac i namjeru ponovne kupnje. Nagradu i oznaku 'Odabrale mame' za kupnju najboljeg proizvoda dobili su sljedeći brendovi: Faks helizim za najbolji deterdžent, Ornel za najbolji omekšivač rublja, ABC krem sir za najbolji mliječni namaz, Dove gel za najbolji gel za tuširanje, Clarum listovi za pite i savijače proglašene su najboljima u svojoj kategoriji, najbolja tjestenina u kategoriji tjestenina je Paštaria, Labudov Meri Merino odabran je za najbolji deterdžent za osjetljivo rublje, Nestle baby dessert za najbolji mliječni desert za bebe i djecu, u kategoriji čokolade najboljom je proglašena Toblerone, u kategoriji trajne salame, paštete, šunka u ovitku i hrenovke pobijedio je brend Gavrilović, u kategoriji čips nagradu je osvojio Lorenz Crunchips, dok je za najbolju salamu u kategoriji posebnih salama i parizera proglašena Piko salama

'Uvijek se osjećam glavnom i odgovornom za ono što će mojoj obitelji biti servirano i postavljeno na kuhinjski stol zbog čega se pri kupnji ponajviše oslanjam na preporuke drugih majki. Upravo iz tog razloga nisam dvojila kada su me pozvali da budem dijelom ove priče jer iza nje stoje ozbiljna istraživanja provedena na majkama različitih dobi i društvenih profila zbog čega ova priča ima svoju težinu i značenje. Oznaku 'Odabrale mame' prepoznala sam kao izvrstan i neophodan kompas pri kupnji za sebe i svoju obitelj i zbog toga ju odlučila podržati. Osim toga, nama full time mamama ova će oznaka uvelike olakšati kupnju jer sada točno znamo koje ćemo proizvode staviti u potrošačku košaricu, a i usput ćemo uštedjeti neko vrijeme. Vjerujem kako će i mnoge druge mame prepoznati važnost ove oznake na proizvodima koje biraju za svoju obitelj', izjavila je glumica Marijana Mikulić, brend ambasadorica projekta koja je prisustvovala dodjeli nagrada.

Svakodnevno koristimo veliki broj usluga kao što su kafići, restorani, frizeri, shopping centri, a povrh toga svakodnevno kupujemo i koristimo različite proizvode koje kasnije preporučujemo rodbini i prijateljima. Današnji potrošači su sve različitiji i individualniji, žele puno više od samog proizvoda ili usluge, a hrvatskim potrošačima preporuka je odmah iza cijene drugi razlog za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge. Upravo iz tog razloga, glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' bio je istaknuti najbolje proizvode prema ocjeni samih potrošača čijoj preporuci se vjeruje, a maminom odabiru uvijek se vjeruje.

odabrale-mame-2

 
Tvrtka K pivovari kupuje Vukovarsko pivo PDF Print E-mail
Thursday, 25 January 2018 16:14

k-pivovari-vukovarska-pivovaraTvrtka K pivovari, tvrtka kćer Zagrebačke pivovare, vodeće domaće pivovare, potpisala je ugovor s Vukovarskom pivovarom o kupnji brenda Vukovarsko pivo. Istovremeno kreću u investiranje u novi proizvodni pogon u Vukovaru s planiranim proizvodnim kapacitetima od pet tisuća hektolitara godišnje. Radi se o višemilijunskom ulaganju, a prve boce Vukovarskog piva s nove proizvodne linije očekuju se do sredine ove godine.

Potpisivanje ugovora s Vukovarskom pivovarom komentirala je direktorica tvrtke K pivovari Tina Puhalo Grladinović: „Iznimno smo ponosni što Vukovarsko pivo od ove godine postaje dijelom pivske obitelj tvrtke K pivovari te će se tako sada naći uz bok novom pivskom brendu Grif mikropivovare. Novim ulaganjem u Vukovarsko pivo zadržat ćemo sve vrijednosti koje brend ima, kao i njegov izvorni okus i izgled te mu dati vjetar u leđa i priliku da se istakne na hrvatskom tržištu.“

Vukovarsko pivo je svijetlo nepasterizirano pivo koje se među prvima u Hrvatskoj istaknulo kao pivo male proizvodnje i prodaje se u manjim kafićima i trgovinama. Društvo ljubitelja piva je Vukovarsko pivo 2010. godine proglasilo najboljim hrvatskim pivom zbog njegovog okusa i priče koja nosi sjećanja na grad Vukovar. U međuvremenu je taj pivski brend zamalo pao u zaborav, na žalost brojnih ljubitelja piva.

Ulaganje u Vukovar i vrijednu investiciju kojom se kreće u otvaranje novog proizvodnog pogona u Vukovaru komentirao je i predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare Marko Njavro: „Otvaranjem novog proizvodnog pogona omogućit ćemo Vukovarcima nova radna mjesta, a Vukovaru pomoći u gospodarskom razvitku. Kao vodeća pivovara na tržištu, vjerujemo da ovakvim projektima doprinosimo stvaranju pozitivnog investicijskog ozračja na lokalnoj i nacionalnoj razini. Zahvaljujemo se Gradu Vukovaru i gradonačelniku Ivanu Penavi na pomoći i susretljivosti oko pronalaska adekvatnog prostora za novi početak proizvodnje Vukovarskog piva.“

Koliko je ta investicija važna za poticanje daljnjih ulaganja u lokalnu zajednicu istaknuo je i gradonačelnik Vukovara Ivan Penava: „Posebno nas veseli što su tvrtka K pivovari i Zagrebačka pivovara prepoznale potencijal Vukovarskog piva i odlučile mu dati priliku za dodatan razvoj. Ova nova suradnja predstavlja dobar primjer ulaganja u lokalnu zajednicu jer su upravo nova radna mjesta i gospodarski razvitak ključ opstanka naših građana u Vukovaru.“

K Pivovari

K pivovari je tvrtka kćer Zagrebačke pivovare, najvećeg domaćeg proizvođača piva, koja posluje na istoj lokaciji u zagrebačkoj Ilici još od 1892. godine. U portfelju tvrtke K pivovari nalazi se i pivnica Pivana te novoizgrađena mikropivovara Grif, u kojoj se proizvode svježa, nepasterizirana i nefiltrirana piva od vrhunskih sastojaka iz cijelog svijeta, u malim količinama.

 


Page 5 of 269