• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Povijesni rezultat Podravke: Najviša operativna dobit u prvom polugodištu PDF Print E-mail
Wednesday, 25 July 2018 11:25

podravka-zgradaNa sjednici održanoj 23. srpnja, Nadzorni odbor Podravke d.d. potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvo polugodište 2018. godine te izrazio veliko zadovoljstvo, s obzirom da su i u drugom tromjesečju nastavljeni pozitivni trendovi poslovanja na svim razinama. Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, a valja istaknuti kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom polugodištu.

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište ove godine iznosila je 120,7 milijuna kuna što predstavlja vrlo značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 24,8 milijuna kuna. Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja. Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 2.035,1 milijuna kuna što predstavlja rast od 4,3 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu Prehrane uslijed snažnijih prodajno – marketinških aktivnosti te širenja distribucije pojedinih kategorija.

Segment Prehrane ostvario je 1.602,2 milijuna kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 3,7 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 4,5 posto. U okviru navedenog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 4,8 posto. Najveći rast od 7 posto ostvario je poslovni program Dječja hrana, slastice i snack, potom poslovni program Žito i Lagris 6,5 posto, poslovni program Kulinarstvo 4,4 posto te poslovni program Podravka hrana 4,2 posto.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika ostvarila je 432,8 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 6,4 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 10,1 posto. Vlastiti brandovi Farmaceutike ostvarili su rast od 7,1 posto, ponajviše uslijed rasta prodaje na tržištu Rusije te širenja distribucije na tržištima centralne Europe. Vrijedi spomenuti kako je kod najznačajnije kategorije Lijekovi na recept zabilježen značajan porast prihoda od prodaje u iznosu od 7,9 posto.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast u iznosu od 10 posto zabilježen je u regiji Centralna Europa te 9,7 posto u regiji Istočna Europa. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je značajan rast prihoda od prodaje u iznosu od 3,4 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 47 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Kada je pak riječ o cijeni dionica Podravke, u prvome polugodištu 2018. godine ostvarila je rast od 19,3 posto, dok su pritom domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 pojedinačno pali 1,4 posto i 2,7 posto. Fokus menadžmenta Grupe Podravka u nastavku godine ostaje na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti te na poboljšanju interne efikasnosti, priopćeno je iz Podravke.

 
Konzum za vrijeme nogometnog prvenstva rušio rekorde prodaje PDF Print E-mail
Friday, 20 July 2018 15:55

konzum-pobjednicki-timoviMjesec dana trajanja Svjetskog nogometnog prvenstva, donio je dodatan poticaj ukupnom rastu prodaje koje Konzum bilježi u lipnju i srpnju, pri čemu su prednjačile kategorije grickalica, pića, bijele tehnike i navijačkih rekvizita. Kategorija grickalica je imala 58 posto količinskog rasta prodaje, dok je prodaja pića bila 25 posto više u odnosu na razdoblje prije početka prvenstva.

U jednom danu tako je u trgovinama Konzuma prodano rekordnih 317.000 komada piva, 165 posto više prodanih kokica, 94 posto više grickalica te 77 posto više prodanih vrećica čipsa. Također, prodano je gotovo 200.000 artikala iz navijačkog asortimana među kojem je najprodavanija bila zastavica za automobile, s prodanih čak 12.900 komada. Istodobno, za trajanja prvenstva je ukupno prodano deset puta više televizora nego što je uobičajeno.

S obzirom da su i Konzumovi zaposlenici vatreni navijači hrvatskih reprezentativaca, svoju su strast prema nogometu imali prilike pokazati i kroz razne aktivnosti na svojim radnim mjestima. Između ostalog, među zaposlenicima u prodavaonicama i skladištima natječajem se tražio najvatreniji navijački tim odnosno onaj koji je kroz odabir odjeće i navijačkih rekvizita te prigodno uređenje prodavaonica pokazao najveću kreativnost u bodrenju nogometaša.

Budući da se na natječaj prijavilo čak 92 ekipe iz cijele Hrvatske, Konzumov stručni žiri je zbog tako velikog interesa, umjesto jednog, nagradio čak tri tima - zaposlenike prodavaonice maxi Konzuma na osječkom Trgu Ante Starčevića 10, Konzumove trgovine u Ulici kneza Branimira 32 u Biogradu na Moru te zagrebačke prodavaonice u Gospodskoj ulici 41.

Osim što su dvije ključne zadnje utakmice – polufinalnu i finalnu – zahvaljujući skraćenom radnom vremenu zaposlenici mogli gledati u društvu obitelji i prijatelja, na dan ogleda s Francuzima Konzum je zaposlenike počastio i prigodnim doručkom, ukusnim kroasanima. U svemu tome, Konzum nije zaboravio ni na svoje kupce pa je tako sve koji su došli s navijačkim obilježjima tijekom utakmice s Engleskom nagradio s 10 posto popusta na ukupan iznos kupnje, dok su u subotu uoči finalne utakmice i na dan finala ostvarivali vatrenih 11 posto popusta na ukupnu kupnju.

Sve te akcije su dodatan impuls izvrsnim pokazateljima poslovanja koje najveći nacionalni trgovački lanac bilježi proteklih nekoliko mjeseci.

 
Sedmaši se manje kreću i prekomjerno konzumiraju slatkiše PDF Print E-mail
Wednesday, 18 July 2018 14:43

vrtim-zdravi-filmDjetinjstvo je vrijeme kada se formiraju životne navike. S ciljem pružanja podrške roditeljima u odgoju zdravijih generacija provodi se nacionalni projekt Vrtim Zdravi Film koji educira djecu o osnovnim postulatima pravilne prehrane i važnosti redovitog bavljenja tjelesnom aktivnosti. Hrvatski školski sportski savez i tvrtka Nestlé Adriatic partneri su u projektu kojim je u sedam godina obuhvaćeno više od 24.000 učenika sedmih razreda, odnosno njih više od 5.700 u ovoj školskoj godini. Učenici su nakon edukacije unaprijedili znanje o pravilnoj prehrana za prosječno 13,6%.

Najveći porast u znanju zabilježen je u OŠ Draganići, učenici iz OŠ Borovje iz Zagreba nagrađeni su za najbolji kreativni uradak na temu pravilne prehrane, dok su najbolja ostvarenja u sportu ostvarili dječaci iz OŠ Smiljevac iz Zadra i djevojčice iz OŠ Otok iz Zagreba.

"Projekt Vrtim Zdravi Film dio je globalne inicijative Nestlé za zdraviju djecu, a koja osim edukacije uključuje i razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Naš cilj je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život, a on se može postići samo zajedničkim djelovanjem javnog i privatnog sektora", izjavila je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija, Nestlé Adriatic.

U sklopu projekta Hrvatski zavod za javno zdravstvo i ove je sezone proveo Istraživanje o znanju, stavovima i navikama učenika kada je riječ o prehrani i tjelesnoj aktivnosti.

Istraživanje je pokazalo kako preporučenih 5 obroka dnevno ima ukupno samo 32,8% učenika. Čak 12,1% učenika odgovorilo je da stalno nešto jede, odnosno da ne jede u obrocima. Najviše sedmaša (47,7%) hrani se u školskoj kuhinji. Nešto manji udio učenika (37,7%) jede u školi sendviče ili pecivo koje donesu od kuće ili kupe u blizini škole. No čak 6,8% učenika i učenica uopće ne jede dok su u školi, a 2,4% jede slatkiše i grickalice.

Svaki dan voće jede 73,1%, a povrće 55,9% učenika dok mlijeko i mliječne proizvode konzumira 73,1% učenika. Konzumacija slatkiša i dalje je prekomjerna. Jednom ili više puta dnevno slatkiše jede čak 40,8% učenika, slane grickalice svaki dan jede njih 25%, a gazirane sokove svaki dan pije 28,1% učenika.

"Zabrinjavajući su rezultati istraživanja koji pokazuju kako je samo 17,7% učenika zadovoljavajuće tjelesno aktivno, odnosno preporučenih najmanje 60 minuta svaki dan, dok je vrijeme provedeno pred ekranima u porastu. Hrvatski školski sportski savez svojim aktivnostima, a posebno projektima Univerzalna sportska škola i Vježbaonica te projektom Vrtim Zdravi Film, već dugi niz godina potiče učenike na bavljenje tjelesnom aktivnošću te ih uči o povezanosti pravilne prehrane i tjelesne aktivnosti sa zdravljem", izjavio je Nikola Perković, predsjednik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

Dodatno, stalno o svojoj tjelesnoj težini razmišlja čak 29,3% učenika i učenica. Da je normalne tjelesne težine misli svega 55,8% učenika i učenica. Da ima prekomjernu tjelesnu težinu misli 28,5% učenika sedmih razreda, dok njih 15,7% misli da su mršavi. Zadovoljno je svojom tjelesnom težinom svega 47,4% učenika, a 13,9% njih izjavilo je kako je trenutno na dijeti.

Hrvatski projekt Vrtim Zdravi Film dio je globalne Nestlé inicijative koja se provodi u 80 zemalja i uključuje više od 300 partnera – sportskih udruženja, nutricionista, javno-zdravstvenih institucija, koji ulažu značajne napore kako bi educirali više od osam milijuna djece godišnje. Nestlé Adriatic ovaj projekt provodi i u Srbiji te Bosni i Hercegovini, a ukupan broj djece iz regije koja su imala koristi od edukacije danas je veći od 59.000. Posebnost ovog projekta je u tome što isključuje bilo kakvu promociju proizvoda kompanije te je, promatrano na uzorku, najopsežniji program takve vrste u regiji.

Važnost projekta Vrtim Zdravi Film prepoznali su Ministarstvo zdravlja, Ministarstvo znanosti i obrazovanja, Središnji državni ured za šport, Agencija za odgoj i obrazovanje te Hrvatski zavod za javno zdravstvo.

 
Novi Tommy hipermarket u Jezerima na Murteru PDF Print E-mail
Wednesday, 18 July 2018 14:31

tommy-jezera-1

Kao vodeći dalmatinski trgovački lanac, Tommy je danas najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Šibensko-kninskoj županiji. U četvrtak, 19. srpnja 2018. bit će otvoren novi Tommy hipermarket u Jezerima na otoku Murteru.

tommy-jezera-2Hipermarket Tommy Jezera, na adresi Donji put 2 a, opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima osigurali maksimalnu funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine. Kupci će moći koristiti i „express“ blagajne, te će biti omogućen tehnološki inovativan otkup ambalaže na prodajnom mjestu.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno želimo istaknuti odjele svježeg mesa-mesnice, ribarnice, svježeg voća i povrća, odjel gastronomije, delikatesa, te pekarsko-slastičarskih proizvoda „Bobis“.

tommy-jezera-3

Investicija u ovaj novi hipermarket vrijedna je više od 25 milijuna kuna, što je vrlo značajno ulaganje na ovom području. Površina korisnog prostora je preko 2.000 metara četvornih, sa 100 parkirnih mjesta za potrošače, a važno je napomenuti da je uposleno novih 40 zaposlenika kojima Tommy nudi vrlo stimulativne radne uvjete i visoke radne standarde.

Na dan otvorenja, osim posebnih akcijskih ponuda, za sve posjetitelje i kupce biti će organiziran prigodan program, uz niz degustacija i promocija. Prigodom otvorenja, Tommy će u suradnji s lokanom samoupravom, donirati i novčana sredstva KUD Koledišće Jezera i MNK Jezera, kako bi i na taj način potpomogli kulturne i sportske aktivnosti lokalne zajednice. Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude.

Hipermarket Tommy Jezera biti će 4. hipermarket i 15. poslovnica u Šibensko-kninskoj županiji, te 202 prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj.

 
Tele2 ostvario rast EBITDA-e od 67 posto u drugom tromjesečju 2018. PDF Print E-mail
Wednesday, 18 July 2018 11:20

viktor-pavlinic-tele2Tele2 Grupa: Tele2 AB (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za drugo tromjesečje 2018. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja protekle godine na nivou cijele Tele2 Grupe, naravno, uključujući i Hrvatsku.

Rezultati Q2 Tele2 Grupe: Na razini Grupe Tele2 je ostvario ukupni prihod u iznosu 6,5 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 6% u odnosu na isto razdoblje 2017. godine. EBITDA je porasla za 13% u odnosu na drugi kvartal prošle godine te je u drugom tromjesečju ove godine iznosila 1,8 milijardi švedskih kruna.

„Drugo tromjesečje 2018. godine naše je 12. uzastopno tromjesečje u kojem su ostvareni rezultati iznad očekivanja i to nam ulijeva povjerenje da će i na nivou cijele godine biti ostvaren rast EBITDA. Važnost spajanja s kompanijom Com Hem sve više dolazi do izražaja, kao i povezivanje s T-Mobile u Nizozemskoj. Ove obje strateške odluke pokazuju snažan utjecaj na stvaranje dodane vrijednosti našim korisnicima u godinama koje slijede“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB

Tele2 Hrvatska: U drugom tromjesečju ove godine ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 322 milijuna kuna što je porast od 2%, a EBITDA je iznosila 49 milijuna kuna, što je rast od 67% u odnosu na prošlu godinu. EBITDA marža iznosila je 15% dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 9%. Tele2 Hrvatska je zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika, veleprodaje, usluga i prihoda od opreme, odnosno uređaja, što pokazuju i odlični poslovni rezultati. Za prvih šest mjeseci 2018. ostvareni su ukupni prihodi od 645 milijuna kuna što je porast od 8%, a EBITDA je rasla čak 83% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

„Iznimno smo zadovoljni s postignutim rezultatima u proteklom razdoblju. Prihodi od usluga prema krajnjim korisnicima porasli su za 13% prije svega zbog rasta broja korisnika te jačanja popularnosti opcije BEZBROJ GB. Značajan rast EBITDA primarno je rezultat snažnog povećanja prihoda kompanije, a dijelom je na povećanje utjecalo i smanjenje naknade za frekvenciju koje je stupilo na snagu 1. siječnja 2018. Ostvarene uštede omogućile su nastavak ulaganja u kvalitetu mreže te osigurale bolje razine korisničkog iskustva. Isto tako, tijekom navedenog razdoblja Tele2 je svoju komunikaciju usredotočio na platformu BEZBROJ GB koja korisnicima nudi neograničenu slobodu komuniciranja. Proteklo razdoblje obilježio je i iskorak u mobile gaming partnerstvom s tvrtkom Valiance, vodećom svjetskom kompanijom za mobilni gaming. Prvi offline turnir održan je u lipnju, a s organizacijom turnira nastavljamo u rujnu“, komentirao je rezultate drugog tromjesečja 2018. godine predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

 
Nielsen imenovao novog direktora za Adriatic regiju PDF Print E-mail
Friday, 13 July 2018 11:45

miroslav-tasic-2Nielsen, globalna kompanija za mjerenje i analizu tržišnih podataka, imenovao je Miroslava Tasića novim direktorom regije Adriatic. Njegov prethodnik Andrey Dvoychenkov preuzeo je novu ulogu u Nielsenu kao direktor za Bliski i srednji istok (arapski poluotok i Pakistan).

Miroslav Tasić iza sebe ima 15 godina iskustva u rasponu od marketinškog istraživanja i rada u industriji robe široke potrošnje do farmaceutske industrije, stečenog u različitim regijama Jugoistočne Europe, Bliskog istoka i Afrike.

Tijekom svoje karijere bio je na raznim strateškim pozicijama – kako iz perspektive agencije, tako i iz perspektive klijenta – a njegove liderske sposobnosti i zadaci su se vremenom povećavali. Prije nove uloge Tasić je bio voditelj tima za analitiku i prognoze za Bliski istok, Afriku i Tursku u globalnoj istraživačkoj farmaceutskoj kompaniji u Dubaiju.

Kao novi direktor za Adriatic regiju Tasić će igrati ključnu ulogu u razvoju i primjeni Nielsenove poslovne strategije i ostvarivanju ciljeva rasta, istovremeno nadograđujući stečenu reputaciju u pogledu kvalitetnih usluga, realizacije i podrške klijentima u regiji.

 
Nagodba vjerovnika Agrokora postignuta u zakonskom roku, Grupa Agrokor ostvarila 10,5 posto veću dobit od plana PDF Print E-mail
Wednesday, 11 July 2018 15:32

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je 15. mjesečno izvješće grupe Agrokor koje obuhvaća razdoblje od 11. lipnja do 10. srpnja 2018. godine. Izvješće prati razvoj gospodarske i financijske situacije u sustavu Agrokor te izvještava o realizaciji operativnih aktivnosti izvanredne uprave i ukupnog poslovanja Agrokora d.d. i dijela većih kompanija. Ključni događaj izvještajnog razdoblja je privođenje kraju najvažnije faze procesa izvanredne uprave u Agrokoru vezane za postizanje Nagodbe vjerovnika.

Nakon 14 mjeseci postupka i šest mjeseci intenzivnih pregovora vjerovnika, 4. srpnja 2018., održano je ročište za glasanje o nagodbi vjerovnika u Agrokoru. Nagodba je izglasana s 80,20% ukupnih tražbina, odnosno 27.075.097.019,27 od 33.759.582.335,23 kuna ukupnih tražbina prijavljenih u postupku izvanredne uprave. Postizanjem Nagodbe izglasane od strane većine vjerovnika ostvaren je ključni cilj izvanredne uprave u roku propisanom zakonom. Registrirani na ročištu su predstavljali oko 450 vjerovnika Agrokora s 23,359 milijardi kuna utvrđenih prisutnih nenamirenih tražbina. Pravo glasa na ročištu imali su svi vjerovnici čije su tražbine utvrđene u visini nenamirenog dijela tražbine.

Pravo glasa nisu imali vjerovnici koji su u cijelosti namireni niti vjerovnici u onom dijelu tražbine u kojem su djelomično namireni, a pravo glasa nisu imale ni povezane i ovisne osobe nad kojima se provodi postupak izvanredne uprave. Na ročište su bili pozvani i vjerovnici osporenih tražbina. Uz suglasnost izvanrednog povjerenika i nazočnih vjerovnika s pravom glasa, pravo glasa prisutnih vjerovnika osporenih tražbina dobilo je 8.433.348.110 kuna tražbina.

Nakon što je Trgovački sud 6. srpnja 2018. objavio rješenje o potvrdi Nagodbe, rokovi za podnošenje tužbi traju zaključno s 23. srpnjem 2018. godine. Po pravomoćnosti rješenja od strane Visokoga trgovačkog suda koje se očekuje tijekom listopada, započet će se s implementacijom Nagodbe, čije je planirano trajanje između tri i šest mjeseci. Riječ je o tehnički vrlo zahtjevnom procesu, sastavljenom od više od 70.000 koraka - od osnivanja zrcalnih društava i prebacivanja imovine na njih, do prebacivanja svih tipova ugovora, sa zaposlenicima, dobavljačima i svim poslovnim partnerima. Početak rada nove grupe i zrcalnih društava planiran je za početak slijedeće godine.

No, postizanje toga cilja ovisi prije svega o tome kada će Nagodba postati pravomoćna, što je u potpunosti u rukama suda. Uz organizaciju i kontrolu procesa pripreme implementacije, Izvanredna uprava će se u narednom razdoblju dodatno fokusirati na operativno poslovanje kompanija, povećanje prihoda, profitabilnosti i efikasnosti, nastavno na dobar trend koje poslovanje bilježi u prvih pet mjeseci 2018. godine.

Naime, rezultati poslovanja 16 kompanija iz tri poslovne grupe koje su uključene u mjesečno izvješće Agrokora, pokazuju izrazito povećanje operativne dobiti. EBITDA je 10,5 posto veća od planirane i u svibnju je na razini grupe Agrokor iznosila 449,4 milijuna kuna. Istodobno, operativna dobit poslovne grupe Maloprodaja i veleprodaja u istom razdoblju prvi puta izlazi iz negativne zone te bilježi pozitivnu EBITDA od 3,3 milijuna kuna.

Pritom je posebno važno istaknuti poslovne rezultate Konzuma koji je u prvih šest mjeseci ostvario 55 milijuna kuna operativne dobiti iznad plana. Istodobno, u odnosu na usporedivu maloprodajnu mrežu u 2017. godini, u svibnju je u trgovinama Konzuma bilo 6,5 posto više kupaca, a veći broj kupaca, uz porast prosječne košarice za 11 posto, rezultirao je gotovo 20 posto većim prometom od onoga u svibnju 2017. godine. To je gotovo 8 posto veći promet od planiranog, dok je ostvarena marža bila gotovo 7 posto veća od plana.

Poslovna grupa Prehrana u svibnju ostvaruje prihode od prodaje na razini 2,9 milijarde kuna i operativni rezultat od 381,3 milijuna kuna, što je 62,6 milijuna kuna EBITDA-e više od plana. Pritom treba posebno istaknuti segment Smrznute hrane i sladoleda te segment Pića, oba s ostvarenom operativnom dobiti većom od plana. Poslovanje poslovne grupa Poljoprivreda u svibnju je i dalje pod negativnim utjecajem pada cijena tovljenika i svinjskog mesa na burzama. Iako su realizirani prihodi 4,7 posto manji u odnosu na plan, povećanjem drugih aktivnosti je stabiliziran pad EBITDA. Kompanije obuhvaćene izvješćem su u prvih pet mjeseci ostvarile gotovo 8,7 milijardi kuna nekonsolidiranih prihoda, nešto niže od planiranih 8,9 milijardi kuna. No pojedine kompanije unutar grupe su u svibnju premašile planirane i prošlogodišnje prihode što ukazuje na održavanje pozitivnog trenda rasta prihoda te stabiliziranja poslovanja, priopćeno je iz Agrokora.

 
Velpro potpisao ugovor o suradnji sa Savezom udruga malih trgovaca RH PDF Print E-mail
Tuesday, 10 July 2018 10:27

velpro-mali-trgovci-ugovorVelpro je potpisao ugovor o suradnji za 2018. godinu sa Savezom udruga malih trgovaca Republike Hrvatske, u svrhu međusobnog pružanja trgovačkih, logističkih i promidžbenih usluga kroz zajedničko postavljanje i ostvarivanje ciljeva. Savez okuplja ukupno 262 malih trgovaca koji dijele zajedničke interese na tržištu te pokrivaju područje od 13 županija – Grada Zagreba, Zagrebačke, Krapinsko-zagorske, Karlovačke, Primorsko-goranske, Istarske, Ličko-senjske, Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Međimurske i Varaždinske županije. Ugovor o suradnji potpisali su Robert Fućak, predsjednik Saveza udruga malih trgovaca Republike Hrvatske i Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

„Partnerstvo s Velprom od iznimnog je značaja za profitabilnost i stabilnost nabave svakog trgovca koji je član našeg saveza. Godišnji ugovor s Velprom kao strateškim dobavljačem ima značajnu ulogu u ostvarenju pozitivnih trendova u maloj trgovini i jačanju njezine tržišne pozicije jer pruža snagu našim trgovcima i jamči im stabilnost nabave. Zahvaljujući dugogodišnjoj partnerskoj suradnji kroz nabavu robe i osiguravanju širine asortimana, ali i pružanje usluga stručnog savjetovanja u opremanju i upravljanju prodavaonicama, uvjeren sam da će se pozitivni trendovi u maloj trgovini u Hrvatskoj nastaviti“, izjavio je Robert Fućak, predsjednik Saveza udruga malih trgovaca Republike Hrvatske.

„Novim ugovorom s udruženjem malih trgovaca Velpro ponovno pokazuje da je cijenjen i pouzdan poslovni partner u opskrbi širokog asortimana roba i usluga u veleprodaji. Intenzivan proces reorganizacije kroz koji smo prolazili proteklih godinu dana pripremio nas je na sve trenutne izazove na hrvatskom tržištu, a osobito smo fokusirani na to da malim trgovinama pomognemo u svakodnevnom poslovanju te tako zajednički unaprijedimo i jačamo njihov tržišni položaj. Ovakvim suradnjama nastavit ćemo olakšavati normalno funkcioniranje malih trgovina i svakodnevnu nabavu trgovačkih roba, često otežanu zbog ograničenih resursa skladištenja i radne snage ili velike udaljenosti od logističkih skladišta, pružajući im usluge najviše razine kvalitete i pouzdanosti“, izjavio je Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

Kroz svojih 17 veleprodajnih centra diljem Hrvatske te profesionalnim pristupom, kvalitetom i širinom asortimana i usluga, Velpro je u mogućnosti u potpunosti odgovoriti svim zahtjevima i potrebama tržišta tijekom cijele godine. Na preko 75.000 kvadratnih metara skladišnog prostora u 14 gradova kupcima je svakodnevno na raspolaganju više od 8.000 različitih artikala, što im jamči da će pronaći sve za svoje poslovanje na jednom mjestu. Kupcima se nudi i mogućnost online narudžbe putem internetske stranice online.velpro.hr, a svojom raširenom logističkom mrežom te brzom i pouzdanom dostavom Velpro jamči isporuku u svim dijelovima Hrvatske u roku jednog dana.

 


Page 5 of 278