• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Operativna dobit Agrokora gotovo 10% veća od plana, Konzum u svibnju sa 20% većim prometom PDF Print E-mail
Tuesday, 12 June 2018 16:45

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je 14. mjesečno izvješće izvanredne uprave Agrokora koje se odnosi se na razdoblje od 11. svibnja do 10. lipnja 2018. godine. Izvješće prati razvoj gospodarske i financijske situacije u sustavu Agrokora te izvještava o realizaciji operativnih aktivnosti Izvanredne uprave te ukupnom poslovanju kako krovne kompanije Agrokor d.d., tako i dijela većih Agrokorovih kompanija.

Najvažnija vijest izvještajnog razdoblja je da su, nakon razdoblja u kojem su članovi Privremenog vjerovničkog vijeća i veliki vjerovnici međusobno razgovarali o svim pitanjima koja su još uvijek bila otvorena, u četvrtak, 31. svibnja 2018. godine konačno završeni pregovori vjerovnika o nagodbi. Dogovor o nagodbi su podržali i svi članovi Privremenog vjerovničkog vijeća pa stoga dogovor ima podršku koja prelazi zakonski potrebnu dvotrećinsku većinu za izglasavanje nagodbe.

Nakon tog dogovora, slijedi pretvaranje postignutih dogovora u pravno obvezujuća i provediva rješenja. Izvanredna uprava i savjetnici intezivno rade na konačnom tekstu prijedloga nagodbe koji će se dati na suglasnost Privremenom vjerovničkom vijeću. Istodobno, vjerovnici Agrokora te izvanredna uprava u izravnim međusobnim razgovorima i dalje aktivno traže prostor za dogovore koji će biti ugrađeni u nagodbu, a kojima se želi osigurati postizanje nagodbe uz najširu moguću podršku. Kod svih novih dogovora koje će biti potrebno postići kako bi nagodbu podržalo što više vjerovnika, izvanredna uprava se obvezala poštivati načelo prema kojem ni jedan novi dogovor nema utjecaj na prethodno postignute dogovore i ni na koji način ih ne dovodi u pitanje.

Kada je riječ o poslovanju sustava Agrokor u prvih četiri mjeseca 2018., najznačajniji pokazatelj razdoblja je rast operativne dobiti Grupe Agrokor u odnosu na plan za 24,1 milijun kuna. Tako je EBITDA Grupe Agrokor u prva četiri mjeseca iznosila 274,6 milijuna kuna, što je 9,6 posto više od plana.

U okviru tih rezultata najbolje pokazatelje imaju poslovna grupa Maloprodaja i poslovna grupa Prehrana.

Naime, Konzum kao najveća i najvažnija kompanija iz segmenta Maloprodaje, u četiri mjeseca bilježi i rast prometa i rast EBITDA marže u odnosu na plan, a prema preliminarnim pokazateljima, osobito dobre pokazatelje poslovanja Konzum je imao u svibnju. U odnosu na usporedivu maloprodajnu mrežu u 2017., u svibnju je u trgovinama Konzuma bilo 6,5 posto više kupaca, a veći broj kupaca, uz porast prosječne košarice za 11 posto, rezultirao je gotovo 20 posto većim prometom od onoga u svibnju 2017. Istodobno, to je gotovo osam posto veći promet od planiranog, dok je ostvarena marža bila gotovo sedam posto veća od plana.

Poslovna grupa Prehrana u prva je četiri mjeseca imala 2,1 milijardu kuna prihoda te 234,1 milijun kuna operativne dobiti, a značajno veće prihode od prodaje i operativnu dobit ima segment Smrznute hrane i sladoleda i to uslijed povećanja operativne efikasnosti i rasta prodaje svih kategorija sladoleda.

Poslovanje poslovne grupe Poljoprivreda i dalje je pod jakim utjecajem rekordno niskih razina cijena svinjskog mesa, koje se kompenzira drugim aktivnostima prodaje ostalih roba. Prihod grupe Poljoprivreda je u prva četiri mjeseca bio 642 milijuna kuna u odnosu na planiranih 667, dok je dobit razdoblja iznosila 53,8 milijuna kuna, priopćeno je iz Agrokora.

 
SPAR pokrenuo projekt Vrtovi Hrvatske, uključeno 30-ak domaćih dobavljača PDF Print E-mail
Tuesday, 12 June 2018 13:40

spar-vrtovi-hrvatske-1spar-vrtovi-hrvatske-2SPAR je pokrenuo novi projekt Vrtovi Hrvatske kojim će svojim kupcima omogućiti još bolju prepoznatljivost domaćih proizvoda.Svi proizvodi 100% domaće proizvodnje su sezonski i nalaze se na policama SPAR-a od početka lipnja.

U projekt Vrtovi Hrvatske trenutno je uključeno 30-ak manjih i srednjih domaćih dobavljača, a u planu je da se pod tom linijom proizvoda uključi što veći broj OPG-ova.

Voće i povrće dolazi iz okolice Virovitice, Vinkovaca, Bjelovara, Čazme, Varaždina, okolice Zagreba, okolice Zadra, doline Neretve i Vrgorca. SPAR posvećuje veliku pozornost svježim i domaćim namirnicama te vjeruje u kvalitetu proizvoda svojih hrvatskih partnera.

spar-vrtovi-hrvatske-3

„Ovim projektom želimo podržati domaće poljoprivredno gospodarstvo, hrvatsku proizvodnju i manje i srednje dobavljače. Cilj nam je u ovu liniju uključiti što više OPG-ova. Pozivam da nam se OPG-ovi jave kako bi ih uključili u projekt Vrtovi Hrvatske“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Ljubitelji voća i povrća provjerenog porijekla u narednom će razdoblju imati na raspolaganju 40-ak proizvoda pakiranog, sezonskog voća i povrća domaće proizvodnje, poput bobičastog voća te krastavca salatara.

Proizvodi nove marke Vrtovi Hrvatskeu INTERSPAR i SPAR trgovinama bit će i prigodno obilježeni oznakom 100% DOMAĆE voće i povrće, kako bi kupci mogli jasno prepoznati proizvode koji na police stižu ravno s hrvatskih polja.

 
dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan PDF Print E-mail
Monday, 11 June 2018 15:09

dm-obiteljski-dan-1U nedjelju, 10. lipnja, djelatnici dm-a iz 60 gradova Hrvatske s članovima obitelji okupili su se u Zagrebu kako bi obilježili Obiteljski dan. Tradicionalno druženje djelatnika i njihovih obitelji održalo se u centrali dm-a na zagrebačkom Jankomiru gdje su uživali u sportskim igrama i sadržajima za djecu svih uzrasta kojima su se u zabavi pridružili i odrasli.

Obitelji djelatnika dm-a istražili su upravno-distributivni centar, iz kojeg stižu proizvodi na police prodavaonica dm-a diljem Hrvatske, te su razgledali urede u kojima nastaju dm-ove kampanje i mnogobrojni društveno odgovorni projekti.

dm-obiteljski-dan-8"U dm-u njegujemo pozitivnu radnu atmosferu koju održavamo tako da uvijek koristimo priliku za druženje. Obiteljski dan koji organiziramo svake godine idealna je prilika da se naši djelatnici još više povežu te da članovi njihovih obitelji iz prve ruke iskuse zaigranu atmosferu koju u dm-u njegujemo u svim odjelima i prodavaonicama", izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Na jedan dan centrala dm-a transformirana je u veliko igralište za male i velike gdje su najmlađi uživali u brojnim igraonicama i radionicama poput one za modeliranje kinetičkim pijeskom kao i ekološke radionice.

Odrasli su se okušali u sportskim igrama kao što je ljudski stolni nogomet, ali i u nešto manje zahtjevnom, ali sve popularnijim igrama na konzolama. Zajedno s djecom sudjelovali su u kreativnim likovnim radionicama, a najodvažniji su se okušali u penjanju na umjetnu stijenu te su se spuštali ziplineom koji im je ponudio jedinstven pogled na sve sadržaje koje je dm pripremio za djelatnike i članove njihove obitelji.

dm-obiteljski-dan-2 dm-obiteljski-dan-3  dm-obiteljski-dan-4 
dm-obiteljski-dan-5  dm-obiteljski-dan-6  dm-obiteljski-dan-7 

 
Najveći Mlinar Caffe u svijetu otvoren u Pakistanu PDF Print E-mail
Monday, 11 June 2018 14:30

mlinar-caffe-pakistan-1 
mlinar-caffe-pakistan-3 
Dosad najveći Mlinar Caffe u svijetu, na površini od preko 300 m2 i to na pet etaža, u petak je otvoren u gradu Lahoreu, u Pakistanu. Riječ je o drugom po veličini pakistanskom gradu s više od devet milijuna stanovnika, a novi Mlinar Caffe rezultat je franšizne suradnje s lokalnim partnerom.

mlinar-caffe-pakistan-2Do kraja godine u planu je u Pakistanu otvoriti još tri Mlinarove delikatesne pekarske prodavaonice, a do kraja 2023. tamo će funkcionirati maloprodajni lanac u koji će biti uključene ukupno 22 Mlinarove prodavaonice.

Inače, Mlinar je prva hrvatska, ali i regionalna prehrambena industrija koja je ostvarila izvoz u Pakistan.

U kontinuiranom razvoju novih proizvoda i usluga, Mlinarovi stručnjaci pažljivo osluškuju potrebe potrošača i neprestano prate svjetske trendove te su u mogućnosti proizvodni asortiman prilagoditi potrebama poslovnih partnera i specifičnostima njihovih tržišta i kultura.

Mlinar danas ima preko 230 vlastitih maloprodajnih prodajnih mjesta u četiri europske zemlje, a veleprodajno plasira na dodatnih 19 svjetskih tržišta. Franšize su do sad plasirane u osam svjetskih zemalja na tri kontinenta.

Tvrtka danas zapošljava gotovo 2000 radnika. Proizvodnja je organizirana u pet velikih pekarskih pogona, dva u Osijeku, te u Poreču, Šibeniku i Zagrebu. Većinom je riječ o najsuvremenije opremljenim pekarskim pogonima u ovom dijelu Europe, a osječki pogon jedan je od tehnološki najsofisticiranijih pekarskih proizvodnih cjelina u svijetu.

 
Prva trgovina ekskluzivnog donjeg rublja Alma Ras otvorena u centru Zagreba PDF Print E-mail
Friday, 08 June 2018 14:48

alma-ras-4

alma-ras-1
alma-ras-2
alma-ras-3
U samom centru Zagreba otvorena je prva trgovina donjeg rublja Alma Ras u Hrvatskoj. Riječ je o istoimenom brendu kvalitetnog donjeg rublja i spavaćeg programa za žene i djecu te brenda Manners za muškarce, a Zagrepčani će odsad imati priliku uživati u vrhunskim kreacijama od najfinijih tkanina.

Trgovina Alma Ras svoja je vrata otvorila 6. lipnja 2018. u Frankopanskoj ulici 2B, a trgovinu su simboličnim rezanjem vrpce službeno otvorili kreativna direktorica kompanije Alma Ras Sedina Memagić, modna dizajnerica, stilistica te vlasnica modnog brenda Marka M i web stranice marka.hr Marija Cvitanović uz pomoć poznate glumice Helena Minić, koja je ujedno i vodila svečano otvorenje.

Među uzvanicima na otvorenju našla su se i brojna poznata lica iz javnog života kao što su Nives Celzijus, Aljoša i Antonija Šerić, Jelena Glišić, Csilla Barath Bastaić, Anita Matić, Ana Vilenica, Ankica Dobrić, Ana Maras, Sanja Vejnović, Ivica Pucar i mnogi drugi.

Punih 20 godina kompanija Alma Ras je prepoznata po upotrebi najfinijih tkanina europskog podrijetla, pristupačnim cijenama, inovacijama, krojenju i dizajnu što daje snažnu poruku kupcima da je Alma Ras asortiman na razini svjetski poznatih brendova. „Neodoljiva u svakoj prilici“ nit je vodilja brenda Alma Ras koji poručuje da se žene u svakodnevnim situacijama mogu osjećati ženstveno i neodoljivo istovremeno uživajući u udobnosti svih modela.

 U novootvorenom dućanu u centru Zagreba, možete potražiti Basic liniju koja je nastala na osnovi želja i potreba vjernih kupaca, a tu su i sezonski modeli od tkanina koji prate žensko tijelo, ističu senzualnost i ženstvenost. Posebno odabrane tkanine i modeli oduševit će sve žene koje se žele osjećati atraktivno i zavodljivo, kako u udobnosti svog doma, tako i u posebnim prilikama.

U širokom asortimanu ovog brenda možete pronaći i odjevne komade koji se idealno kombiniraju s ostatkom garderobe zaokružujući stil koji želite. Asortiman namijenjen cijeloj obitelji oduševit će i vaše mališane pidžamama i donjim rubljem s modernim i veselim bojama, razigranih motiva, dok će kvalitetni materijali od 100% najfinijeg pamuka zadovoljiti potrebe i želje svih roditelja. Brend Manners namijenjen je muškarcima, a napravljen je od prirodnih tkanina, dizajna i krojeva koji energično prate mušku figuru u svakoj situaciji.

 
Enterprise Investors potpisao Ugovor o preuzimanju Studenca PDF Print E-mail
Friday, 08 June 2018 14:25

michal-kedzia-webPoljski Private Equity fond Enterprise Fund VIII kojim upravlja Enterprise Investors (EI) potpisao je ugovor o preuzimanju 100% vlasničkog udjela u društvu Studenac, mreži dućana/mini-marketa koji se nalaze u Dalmaciji, najjužnijoj regiji Hrvatske. Prodavatelj je osnivač društva Josip Milavić koji je Studenac osnovao ranih devedesetih kao obiteljsku tvrtku. Društvo se isprva bavilo isključivo veleprodajom te je s vremenom djelovanje proširilo i na maloprodaju.

Maloprodaja danas čini temelj poslovanja društva – čak 95% ukupnih prihoda. Krajem 2017. godine Studenac je upravljao s 384 prodajna mjesta prosječne veličine 120 m2. Većina dućana nalazi se uzduž Jadranske obale te na otocima, dok je ostatak smješten u morskom zaleđu te u većim obalnim gradovima - poput Dubrovnika i Splita. U posljednje tri godine otvoreno je 60 novih prodajnih mjesta. Prihodi Studenca za 2017. godinu iznosili su nešto više od 200 milijuna eura. Društvo trenutno zapošljava više od 2.600 djelatnika.

“Maloprodaja hrane u Hrvatskoj je posljednjih godina doživjela rast zasnovan na porastu kupovne moći te na značajnom povećanju broja turista. Istovremeno, očekuje se kako će se tržište maloprodaje u Hrvatskoj oblikovati prema modernom formatu trgovina. Vjerujemo kako će Studenac uživati u pogodnoj makroekonomskoj klimi, snažnoj turističkoj industriji te navikama potrošača koji svoju kupovinu obavljaju blizu radnog mjesta ili doma”, rekao je Michał Kędzia, partner u kompaniji Enterprise Investors odgovoran za investicije. “Našim prisustvom u društvu Studenac planiramo ubrzati razvoj prodajne mreže, sudjelovati u tržišnoj konsolidaciji te poboljšati poslovanje postojećih prodajnih mjesta”, dodao je.

Enterprise Investors jedno je od najvećih Private Equity društava u srednjoj, južnoj i istočnoj Europi. Od osnutka 1990. godine, EI je prikupilo sredstva za devet fondova čija vrijednost kapitala iznosi nešto više od 2,5 milijardi eura. Navedeni fondovi investirali su 1,8 milijardi eura u 141 društvo iz različitih sektora, te izlaskom iz 127 društava ostvarili prihode od 3,7 milijardi eura.

 
SPAR otvorio prvi supermarket u Labinu, zaposlena 42 nova djelatnika PDF Print E-mail
Thursday, 07 June 2018 15:39

spar-labinSPAR je otvorio svoj prvi supermarket u Labinu, a ujedno peto prodajno mjesto u Istri. Kupcima su na usluzi 42 djelatnika, dok će ih tijekom turističke sezone s povećanim brojem kupaca u poslovnici raditi i više od 60.

spar-labin-1U ponudi SPAR supermarketa u Labinu kupci mogu pronaći značajan udio proizvoda istarskih proizvođača kao što su Bujska pivovara, Pisinium, Zigante, Agrokoka Pula, Istarska pivovara, OI Istria, Darna i mnogi drugi. U ponudi će biti i proizvodi talijanskih proizvođača pod robnom markom DESPAR. Zahvaljujući suradnji s lokalnim proizvođačima u SPAR-u u Labinu kupcima su dostupni omiljeni proizvodi kao što je Pašareta, pivo San Servolo, sir Špin i vrhunska istarska maslinova ulja.

spar-labin-2„Otvorenjem SPAR-a u Labinu nastavljamo širenje u Istri, a vrijednost ove investicije je preko 45 milijuna kuna što je dio naših ovogodišnjih ulaganja koji iznose gotovo 400 milijuna kuna“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kako bi kupcima tijekom ljetnih mjeseci mogli ponuditi rashlađena pića u novootvorenom supermarketu koji se prostire na 1261 četvornih metara prodajne površine, nalazi se i rashladna komora u kojoj će kupci pronaći najprodavanija pća u velikim pakiranjima rashlađena na savršenoj temperaturi. Jedna od pogodnosti u sklopu novog otvorenja, ali i u ostatku godine, za sve kupce bit će i popust od 10% pri kupovini šest butelja vina u SPAR nosiljci.

Radno vrijeme SPAR supermarketa u Labinu je od ponedjeljka do subote od 7 do 22 sata te nedjeljom od 7 do 21 sat, a kako bi se kupcima osigurala što ugodnija kupovina očekuje ih ukupno 125 parkirnih mjesta u garaži i na vanjskom parkingu.

Prilikom otvaranja nove filijale predsjednik Uprave SPAR-a Hrvatska Helmut Fenzl uručio je donaciju Centru „Liče Faraguna“, ustanovi koja se bavi odgojem i obrazovanjem djece s poteškoćama u razvoju. Donaciju u iznosu od 50.000 kuna primila je ravnateljica Elide Juričić.

 
System Alliance Europe Awards: Gebrüder Weiss 4. put zaredom 'Partner godine'! PDF Print E-mail
Wednesday, 30 May 2018 16:40

system-alliance-europe2018

Na godišnjoj Skupštini članova društva, najefikasniji partneri europske mreže zbirnog transporta nagrađeni su s Performance Awards. Nagradu za “Partnera godine“ osvojila je već četvrti put za redom tvrtka Gebrüder Weiss (Austrija).

U kategoriji “Kvaliteta“, koja je podijeljenja u dvije grupe ovisno o veličini poslovanja, tvrtki L.W. Cretschmar (Njemačka) i Heppner (Njemačka) pripala je nagrada “Pobjednik u kvaliteti“. Groupa Heppner i Ormes (Francuska) pobjednik je u kategoriji “Poboljšanje godine“.

Kriteriji su utvrđeni na temelju mjesečnih ocjena kvalitete i kvantitete.

Gotovo 60 sudionika slavilo je pobjednike i njihova postignuća uz vožnju brodom amsterdamskim kanalima i na zajedničkoj večeri.

System Alliance Europe ujedinjuje kompetenciju vodećih srednjih špediterskih tvrtki. Ako se klijent obrati regionalnom prijevozniku, dobit će potpuno stručno znanje europske platforme za zbirni teret. Visoki standardi kvalitete, transparentni postupci i pouzdani transport zajamčeni su organizacijskim i informativno-tehničkim smjernicama. Gebrüder Weiss je službeni partner System Alliance Europe.

 


Page 5 of 275