• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Novi Tommy supermarket u Šestanovcu PDF Print E-mail
Friday, 01 September 2017 16:27

tommy sestanovacTrgovački lanac Tommy otvorit će u subotu, 2. rujna, drugu po redu prodavaonicu Tommy u Šestanovcu, na adresi Put Žeževice 11. U supermarketu prodajne površine od 300 m2, radno mjesto pronašlo je novih 8 zaposlenika.

Iz bogatog se asortimana izdvaja ponuda svježeg i kvalitetnog voća i povrća, delikatesnih proizvoda te svakodnevno svježi kruh, kolači i topla peciva pekarnice Bobis.

Povodom otvorenja, kupce očekuju prigodni pokloni i atraktivne pogodnosti. Novi supermarket bit će otvoren od ponedjeljka do subote od 6:30 do 21 sat te nedjeljom od 7 do 20 sati, a za kupce je osiguran i veći broj parkirnih mjesta.

 
Uspjeh hrvatskog maloprodajnog lanca trgovina Ribola PDF Print E-mail
Friday, 01 September 2017 15:28

ribola-2Za tvrtku Ribola i ova poslovna godina u znaku je kontinuiteta višegodišnjeg rasta, s prihodima od oko 500 milijuna kuna u prošloj, i prosječnim godišnjim stopom rasta od 18% u posljednjih par godina, koje ostvaruju kroz 77 trgovina u oko 16.500 metara četvornih trgovina. Trgovine se nalaze na području Dalmacije, točnije od Šibenika do Zaostroga, na području Dalmatinske zagore te velikih srednjodalmatinskih otoka.

Tvrtka je sinoć u Kaštel Kambelovcu, gdje je na jučerašnji dan prije točno 25 godina i osnovana, za svoje djelatnike, poslovne partnere i sve kupce i posjetitelje organizirala pravu dalmatinsku feštu uz obilje hrane, glazbe i humora. Razloga za slavlje itekako imaju, ne samo uslijed dvoznamenkastog rasta kojeg godinama ostvaruju već i činjenice da su se doista od osnutka, a posebno posljednjih pet godina, kvalitetnom poslovnom politikom pozicionirali kao 'najbolji susjed', kako i sam slogan tvrtke kaže.

Osnovna djelatnost nije se mijenjala od samih početaka, riječ je o trgovini na malo, pretežno hranom i pićima, no ono što se mijenjalo i povećavalo su zaposlenici kojih danas ima 620. Ribola je sve vrijeme postepeno i umjereno rasla, a najveći skokovi počinju od kada je tvrtka preuzela 13 Dioninih trgovina u Dalmaciji. Ta 2013. godina bila je ujedno i investicijski najzahtjevnija jer je iste godine izgrađena i otkupna stanica voća i povrća s ciljem povećanja kvalitete ponude u Ribolinim prodavaonicama, kao i plasiranje proizvoda mnogih hrvatskih, obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava, lokalnih pekarnica i malih proizvođača. Taj je cilj i ostvaren jer je samo prošle godine od domaćih proizvođača tvrtka otkupila voća i povrća u vrijednosti 14 milijuna kuna, potičući na taj način njihovu proizvodnju, a s druge strane osiguravajući jednostavnost kupnje domaćih proizvoda.

ribola-1Investicijski ciklus se i nastavio, pa je vrijednost investicija u 2016. godini iznosila 20 milijuna kuna te se isto toliko planira ostvariti do kraja tekuće godine. Investicije se pretežno odnose na otvaranje novih poslovnih objekata te razvoj asortimana i usluga.

„Obilježavanje 25 godina Ribole simboličan je trenutak kada svi skupa na kratko zastanemo, osvijestimo da radimo dobar posao, gradimo zdravu, pozitivnu priču i optimistični smo. Gledamo naprijed kako poboljšati poslovanje, ići u susret i prilagođavati se najnovijim tehnologijama i novitetima u maloprodaji. Samo u ovoj godini je dovršeno ili su u tijeku i novi investicijski projekti unutar naše djelatnosti jer držimo da smo u tome najbolji.“ – izjavio je Igor Milas, direktor Ribole. Paralelno s rastom prihoda svake se godine povećava se i udio koji tvrtka kroz sponzorstva i donacije ulaže u lokalne zajednice u kojima posluje. Brojne su sportske, kulturne, humanitarne i druge udrugama koje pomažu, te je iznos donacija i sponzorstava samo u 2016. g. iznosio 650.000 kuna.

Tokom godina Ribola je postala sinonim za dostupne i ugodne kvartovske trgovine u srednjoj Dalmaciji. Do 2005. godine razvila se u malu obiteljsku tvrtku sa ukupno 9 prodavaonica i 40-ak zaposlenih. Od 2005. godine u 100-postotnom je vlasništvu tvrtke Nird d.o.o. od kada ujedno bilježi i znatan rast tržišnog udjela u maloprodaji na području srednje Dalmacije. Dostupnost, širok asortiman proizvoda s naglaskom na domaće proizvođače, povoljne cijene i ljubaznost osoblja najveće su prednosti ove tvrtke. Napomenimo i da je Ribola jedna od najvećih članica Ultra Gros grupe koja ukupno broji 21 članicu, a s prihodima od 4 milijarde kuna na razini grupe doseže treće mjesto u sektoru te zauzima 11% tržišta.

 
Lidl Hrvatska nastavlja svoj program Start@Lidl u 2017. PDF Print E-mail
Wednesday, 30 August 2017 11:21

start-lidlTrgovački lanac Lidl Hrvatska ove godine nastavlja svoj program Start@Lidl. Program nudi mogućnost zapošljavanja mladih i njihova razvoja za različite pozicije unutar Lidlovih odjela: Marketing, Tisak i dizajn, Financije i računovodstvo te Razvoj kadrova. Postupak selekcije prijavljenih odvijat će se u nekoliko faza, a najbolji kandidati na kraju procesa dobit će priliku raditi u Lidlu Hrvatska uz plaću od min. 8.000,00 kuna bruto.

Program Start@Lidl namijenjen je mladim osobama koje su diplomirale 2016/17. godine, a nemaju dosadašnjeg radnog iskustva. Nakon zahtjevnog selekcijskog procesa najbolji kandidati bit će zaposleni na 12 mjeseci, a po završetku jednogodišnjeg programa, postoji mogućnost i dugotrajnog zapošljavanja u Lidl Hrvatska.

Polaznicima programa osigurat će se sustavno školovanje uz podršku mentora i trenera uz čiju će se pomoć pripremati za preuzimanje pozicije u jednom od Lidlovih odjela. Kroz ovaj program polaznici će zajednički raditi na projektnom zadatku i tako razvijati timski duh i znanja iz upravljanja projektima. Na raspolaganju će imati i dodatne edukacije iz stručnih područja koje su potrebne za cjelovit razvoj, kao i redovite povratne informacije o napretku uz kontinuiranu podršku svojih nadređenih. Osim vrijednog iskustva u međunarodnoj tvrtki i prilike za stalno radno mjesto, a sukladno jednoj od Lidlovih korporativnih vrijednosti - pravednosti, kandidati će čitavo vrijeme trajanja programa primati punu plaću – 8.000,00 kuna bruto.

Program Start@Lidl pokrenut je 2016. godine kada je zaposlena prva generacija polaznika. Kroz jednogodišnje školovanje polaznici su upoznali rad odjela unutar poduzeća, prošli dodatne edukacije poput prezentacijskih vještina te uspješno izradili i prezentirali projektni zadatak. Po završetku programa, generacija 2016. preuzet će i ulogu mentoriranja nove generacije polaznika. Osim programa Start@Lidl, Lidl provodi i brojne druge programe usmjerene zaposlenicima. Lidl Hrvatska već je godinama među najpoželjnijim poslodavcima, a osim Certifikata Poslodavac Partner, Lidl je ove godine treći put zaredom proglašen drugim najpoželjnijim poslodavcem u Hrvatskoj. Osim toga Lidl Hrvatska jedini je trgovački lanac nositelj certifikata Mamforce.

Uz uvodno školovanje koje se provodi za sve zaposlenike, Lidl ima i dodatne programe usmjerene mladima, na primjer, stipendiju za Dualni studij u Njemačkoj, plaćene ljetne prakse za studente, Dane otvorenih vrata i slično.

 
Dubravica nastavlja tržišnu ekspanziju: otvorena 35. poslovnica PDF Print E-mail
Tuesday, 29 August 2017 13:53

dubravicaPekara Dubravica otvorila je svoju 35. poslovnicu na tržnici u zagrebačkom naselju Špansko, čime je nastavljena ekspanzija tvrtke koja je od malog obiteljskog obrta osnovanog prije 56 godina izrasla u jednu od vodećih hrvatskih pekara. Poslovnica u Španskom druga je otvorena ove godine, a do kraja 2017. Dubravica planira proširenje postojeće poslovnice u Gajnicama, čime će ukupni broj zaposlenih premašiti 450.

U poslovnicama Dubravice prodaje se širok asortiman s oko 120 različitih pekarskih proizvoda, među kojima su i neke inovacije na hrvatskom tržištu. Dubravica u proizvodnji koristi najmoderniju tehnologiju pripreme tijesta i kontrolirane procese, a većinu sastojaka nabavljaju iz Hrvatske. Tako se na primjer u proizvodima Dubravice nalaze jaja iz Stubice te svježe mlijeko i vrhnje iz Bedenice, u salatama su kozice iz viškog akvatorija, a u sendvičima sir s otoka Paga.

“Osnova za naš kruh su kisela tijesta koja su zdravija i lakše se probavljaju. U proizvodnji kruha koristimo čak 30 vrsta brašna, a sam proces proizvodnje tijesta za kruh traje i do dva dana kako bi se postigla potrebna razina kvalitete. Gotovo sva tijesta za kruh dorađujemo ručno” - pojašnjavaju u Dubravici.

Da bi svježina proizvoda ostala na najvišoj razini, dostava se u 35 poslovnica Dubravice obavlja četiri puta dnevno. U skoroj budućnosti u Dubravici planiraju i proširenje proizvodnog pogona, jer su širenjem prodajne mreže neki dijelovi proizvodnje postali premali.

„Dubravica je prva velika pekara koja je uvela izradu sendviča na licu mjesta pred kupcima. Među našim posljednjim inovacijama su svježe salate koje su dobile jako dobre ocjene kupaca. Ponosni smo i na to što veći dio proizvoda i dalje radimo ručno po tradicionalnim recepturama, iako je to značajno skuplji proces. Na taj način dobivamo proizvode po kojima smo jedinstveni na tržištu“ - ističu u Dubravici.

Konkurencija je na hrvatskom tržištu iznimno jaka, jer se pekarstvom bavi oko 600 poduzetnika koji u prosjeku godišnje isporuče između 350.000 i 370.000 tona pekarskih proizvoda ukupne vrijednosti oko 450 milijuna eura. Ako se pribroje i obrti sa samo jednom pekarom onda je u pekarskoj industriji ukupno oko 2000 poslovnih subjekata. U takvoj konkurenciji, Pekara Dubravica je među šest najvećih prema prihodima (126,5 milijuna kuna u 2016.), odnosno među tri najveća po neto dobiti koja se reinvestira u daljnji razvoj kompanije.

 
Imenovana tri nova člana Nadzornoga odbora Francka PDF Print E-mail
Tuesday, 29 August 2017 10:14

franck-zgradaNa sjednici Glavne skupštine Franck d.d., održanoj 17. kolovoza, imenovani su novi članovi Nadzornog odbora društva. Za nove članove Nadzornog odbora izabrani su Dubravko Artuković, dosadašnji predsjednik Uprave, Josip Budimir, dosadašnji član Uprave te Tatjana Rukavina, nekadašnja partnerica i predsjednica Uprave PricewaterhouseCoopers d.o.o.

U Nadzornome odboru ostaju Branimir Škurla, partner iz odvjetničkog društva BŠDS, kao predsjednik Nadzornoga odbora te poduzetnik Ivo Mikulić, kao zamjenik predsjednika.

Skupština je dala razrješnice svim članovima Nadzornoga odbora i Uprave te usvojila sve prijedloge odluka. Temeljni kapital društva povećan je s iznosa od 354.551.100 kn na 371.637.900 kn na način da se svakoj od redovnih dionica povećao nominalni iznos za 40 kn tako da nakon povećanja temeljnog iznosa svaka dionica umjesto sadašnjih 830 kn ima nominalni iznos od 870 kn.

Novi Nadzorni odbor Francka na konstituirajućoj je sjednici potvrdio Ivana Artukovića kao jedinog člana Uprave Francka koji će biti odgovoran za upravljanje osnaženim menadžment timom i provedbu cjelokupnog procesa financijskoga i korporativnog restrukturiranja.

„Franck je u velikom procesu internog restrukturiranja poslovanja, u sklopu kojeg jačamo našu operativnu efikasnost u svim segmentima. U nastavku godine svoje poslovanje želimo još bolje prilagoditi situaciji i prilikama na tržištu koje je uzrokovala kriza u Agrokoru. U prvoj polovici godine, usprkos izazovnim okolnostima, ostvarili smo rast u svim ključnim kategorijama i na svim našim ključnim tržištima. Ostajemo snažno usmjereni na daljnje unapređenje poslovanja kako bismo ostvarili pretpostavke za daljnji rast te širenje u Hrvatskoj i regiji, kao i za iskorake na nova tržišta. Paralelno s razvojem tržišta, kompanija se fokusirala na intenzivan proces financijskog i operativnog restrukturiranja uključivo s unapređenjem sustava upravljanja i odgovornosti na svim razinama korporativnog upravljanja. S tim su ciljem izvršene promjene u Nadzornome odboru i pojačan naš menadžment tim koji je odgovoran za provedbu operativnih mjera restrukturiranja“, istaknuo je Ivan Artuković.

 
Belje, Vupik i PIK Vinkovci platili sav ovogodišnji otkup PDF Print E-mail
Monday, 28 August 2017 12:02

belje-otkupOvogodišnja žetve ječma i pšenice koja je na ratarskim površinama Agrokorovih kompanija završena sredinom srpnja donijela je najveće prinose u povijesti Belja, Vupika i PIKa Vinkovci. Uz vlastite sirovine sve tri kompanije otkupile su i platile gotovo 55.000 tona pšenice, ječma, uljane repice i zobi od 700 kooperanata i poljoprivrednih proizvođača.

Isplatama u roku Agrokorove kompanije potvrđuju da su ozbiljan i stabilan partner za buduću suradnju i otkup nadolazećih kultura soje i kukuruza. U skladu s novom politikom poslovanja Agrokor koncerna, Belje kao najveća poljoprivredna kompanija u Hrvatskoj i u narednom periodu jamči podmirenje svojih obveza prema dogovorenim uvjetima i rokovima.

Kako je istaknuo Davor Bošnjaković, direktor Belja: „U proteklih nekoliko mjeseci fokus uprave Belja bio je stabilizacija poslovanja kompanije i osiguranje nastavka suradnje sa svim našim partnerima, dobavljačima i kooperantima. Upravo zahvaljujući partnerskim odnosima i razumijevanju uspješno smo završili ovogodišnju žetvu na našim oranicama i platili cjelokupan otkup iz ovogodišnje žetve, a cilj nam je nastaviti s otkupom jesenskih kultura. Svi zainteresirani poljoprivrednici mogu nam se javiti vezano za otkup ovogodišnjeg uroda soje i kukuruza.“

 
Ledo započeo s izvozom u Portugal PDF Print E-mail
Friday, 04 August 2017 12:39

ledo-izvozVodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda Ledo započeo je s izvozom u Portugal, a prva pošiljka sladoleda već je isporučena portugalskom trgovačkom lancu Pingo Doce. Riječ je o najvećem maloprodajnom trgovačkom lanacu u Portugalu, a pripada grupaciji Jeronimo Martins, lideru među distributerima hrane u Portugalu i Poljskoj.

Ledov Coco Majestic premium sladoled na štapiću tako će obogatiti asortiman premium privatne marke Majestic i već se nalazi na policama navedenog trgovačkog lanca.

Riječ je o sladoledu okusa kokosa sa preljevom od mliječne čokolade s komadićima kokosa. „Ovo je tek početak suradnje s grupacijom Jeronimo Martins, novi projekti već su u pripremi za portugalsko i poljsko tržište. Konkurencija je na europskom tržištu sladoleda iznimno oštra, ali Ledo se uspio nametnuti kvalitetom i inovativnošću.“, istaknuo je Tomislav Čavlek, direktor izvoza Leda.

Ledo izvozi ukupno trećinu svoje proizvodnje na dvadesetak stranih tržišta, među kojima su po količinama najvažnija tržišta u regiji, a iz godine u godinu raste i broj izvoznih tržišta izvan regije. Kod iskoraka na nova tržišta, što je bio i slučaj sa posljednjim izvozom u Portugal, Ledo uspješno surađuje s Daymon Worldwide, vodećom svjetskom kompanijom na području razvoja privatnih marki za maloprodajne lance. Uz grupaciju Jeronimo Martins, Ledo prodaje svoje proizvode i drugim velikim svjetskim kompanijama, kao što su Tesco, Auchan, Hofer i IFFCO Group.

 
Novi Tommy maximarket na Viru PDF Print E-mail
Thursday, 03 August 2017 14:55

tommy-vir-1U četvrtak, 3. kolovoza, Tommy je otvorio još jednu prodavaonicu na Viru, što će biti četvrta poslovnica Tommyja, vodećeg dalmatinskog trgovačkog lanca na tom otoku. Maximarket prodajne površine od 430 m2 , nalazi se na adresi Put lučice 19 i bit će otvoren svaki dan u tjednu od 7 do 22 sata, a za kupce je osiguran i veći broj parkirnih mjesta.

Kao i u svim Tommy prodajnim mjestima, ponudu karakterizira vrlo široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističe ponuda delikatesnih proizvoda, svježega voća i povrća, te pekarsko-slastičarskih proizvoda pekarnice „Bobis“. Prilikom otvorenja kupce očekuju brojni pokloni i atraktivne pogodnosti.

Tommy u Zadarskoj županiji ima 37 prodajnih mjesta, te nastavlja širenje i razvoj prodajne mreže putem investicija u nove poslovnice na tom području.

 


Page 5 of 259