• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Trećina prihoda Istragrafike dolazi iz izvoza PDF Print E-mail
Thursday, 07 December 2017 16:05

istragrafika-1Istragrafika, vodeći hrvatski proizvođač i izvoznik kvalitetne kaširane i kartonske ambalaže, koja posluje u sklopu multinacionalne kompanije British American Tobacco, u 2017. godini nastavlja bilježiti pozitivan poslovni trend i rast prometa. Rast je ostvaren prvenstveno na povećanju izvoznih poslova, a ove godine izvoz će dosegnuti 35 posto ukupnih prihoda tvrtke. U sljedećoj godini planiraju i dodatna zapošljavanja u tvornici u Kanfanaru.

Istragrafika svoje proizvode plasira u desetak europskih zemalja, među kojima su najznačajnije Švicarska, Italija, Mađarska, Austrija, Slovenija, Srbija i BiH.

istragrafika-2

Nedavno je tvrtka uspješno auditirana na prestižan BRC sustav, koji se odnosi na upravljanje sigurnošću ambalažnog proizvoda koji dolazi u direktan i indirektan kontakt s prehrambenim proizvodima.

Uspješno poslovanje u zahtjevnoj grafičkoj industriji prepoznato je i u struci pa je Enis Kancelir, direktor Istragrafike proglašen najboljim domaćim menadžerom u kategoriji srednjih trgovačkih društava u izboru Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika (CROMA).

„U Istragrafici uvijek smo orjentirani na nove tehnologije i iskorake u proizvodnji. To nam je omogućilo da i u zemlji i u inozemstvu budemo prepoznati kao pouzdan partner u proizvodnji visokokvalitetne ambalaže. Istragrafika ima danas stabilnu poziciju na tržištu koja nam omogućuje nova ulaganja i sigurno poslovanje. Za takvu poziciju potrebne su godine napornog rada i truda i ona je rezultat rada svih naših 150 zaposlenika. Ponosan sam što je moj osobni i uspjeh čitavog tima prepoznalo i udruženje CROMA”, izjavio je Enis Kancelir, direktor Istragrafike.

Istragrafika je danas regionalni lider u proizvodnji i izvozu komercijalne ambalaže, a uz duhansku industriju kao okosnicu razvoja proširila je svoje poslovanje i na prehrambenu, konditorsku, kozmetičku, farmaceutsku i druge industrije. Posebnost u proizvodnji je ambalaža sa tzv. „taktilnim efektom“, što je trend u premium segmentu ambalaže za skupocjene proizvode, kao što je npr. kozmetika.

Istragrafika je jedan od rijetkih regionalnih proizvođača ambalaže koji u svojoj proizvodnji ima strojeve za najveće formate, kao linije za nanos efektnih reljefnih lakova. Među prvim tvrtkama u hrvatskoj grafičkoj industriji uveli su SAP ERP sustav, norme ISO 9001 i ISO 14001, kao i HACCP i FSC sustav te, kao posljednji, BERC standard.

 
Agrokor d.d. preselio iz tornja na Žitnjak PDF Print E-mail
Monday, 04 December 2017 18:19

agrokorZaposlenici Agrokora d.d. od danas, umjesto u poslovnom tornju Cibona, rade u poslovnim prostorima na Žitnjaku, na adresi Marijana Čavića 1. Odluka o preseljenju donesena je s ciljem kvalitetnijeg upravljanja ukupnim raspoloživim poslovnim prostorima u sklopu sustava Agrokora. Broj zaposlenika krovne Agrokorove kompanije danas je gotovo dvostruko manji nego početkom ove godine te je veći dio prostora poslovnog tornja bio neiskorišten.

Tako je odlučeno da se centralne službe podrške i upravljački tim i fizički približe operativnim kompanijama od kojih se najveće nalaze upravo na Žitnjaku. Plan kvalitetnijeg upravljanja i optimalnijeg korištenja uredskih prostora u vlasništvu Agrokora, također uključuje s vremenom i preseljenje u toranj pojedinih kompanija Agrokor grupe koje nemaju vlastite prostore i plaćaju najamninu trećim osobama, odnosno iznajmljivanje preostalog prostora drugim potencijalnim najmoprimcima. Što se moguće prodaje tiče, ona je otežana brojnim teretima i zalozima u koje je u vrijeme bivše uprave dat i toranj, ali ukoliko se pojavi ozbiljan kupac o prodaji će odlučivati vjerovnici.

Poslovni toranj Cibona bio je Agrokorova upravna zgrada gotovo 18 godina. Agrokor je prvih 14 katova kupio od tvrtke Astre krajem 1999. godine, dok je ostatak poslovnih prostora u tornju kupovao od prijašnjih vlasnika u narednom periodu do 2010. godine. Agrokor d.d. je danas većinski vlasnik poslovnog tornja Cibona s učešćem u vlasništvu od 76,03% i raspolaže s 5.905,16 m² uredskog prostora. Novi prostor Agrokorove upravne zgrade na Žitnjaku ima ukupnu površinu od 1758,70 m², od čega je površina ureda 1000 m².

 
Samo reforme i veći rast mogu zaustaviti iseljavanje ljudi PDF Print E-mail
Monday, 04 December 2017 15:33

hup-2017-1Na tradicionalnom predblagdanskom okupljanju članova Hrvatske udruge poslodavaca predstavljeni su rezultati najnovijeg HUP skora kao i očekivanja poslodavaca za sljedeću godinu. Predsjednica HUP-a Gordana Deranja u svom je govoru, osvrćući se na 2017., istaknula kako je gospodarstvo nastavilo rasti u skladu s očekivanjima te kako su porezna reforma i još jedna odlična turistička sezona tome dale značajan doprinos.

„Jasno da će godinu obilježiti kriza u Agrokoru. Njezin konačan rasplet tek očekujemo, jer ovisi o odlukama vjerovnika, ali vrijeme koje je kupio tzv. Lex Agrokor itekako je dragocjeno. Dalo je mogućnost Agrokorovim partnerima i dobavljačima da se restrukturiraju i da preslože poslovanje. Da pronađu nove partnere i načine da ublaže negativan udar Agrokora na njihovo poslovanje. Gospodarstvenici su svjesni koliko je ovo bio važan i potreban potez Vlade. Vjerujem i zaposlenici Agrokora, koji su nastavili redovito primati plaće, i koji i danas imaju svoja radna mjesta“, kazala je Gordana Deranja.

Međutim, upozorila je i da gospodarstvenici nisu zadovoljni ponovnim izostankom drugih reformi, jer samo porezna reforma nije dovoljna za ubrzanje sadašnjih stopa rasta s kojima je nemoguće nadoknaditi zaostatak za drugim članicama Europske unije.

„Razočaravajuća je činjenica da se mi još uvijek nismo vratili na razine BDP-a iz 2008. prije izbijanja krize. To je poražavajuće za sve vlade koje su od početka krize, ali i prije nje, vodile zemlju. Krug odgovornih je vrlo širok i nikako ne uključuje samo aktualnu Vladu. HUP je još 2003. upozorio na potrošene ekonomske modele i nužnost promjena. Najmanje 15 godina govorimo o istom, ali se ništa ne mijenja. Rezultat toga nisu samo loše pozicije na rang listama konkurentnosti ili Doing Busssinesu. Posljedica toga je i masovan odlazak ljudi preko granice. Hrvatski građani odlaze u zemlje s razvijenom tržišnom ekonomijom i razvijenim poduzetništvom. U zemlje koje su svjesne da se stalno treba mijenjati i provoditi reforme“, poručila je predsjednica HUP-a.

hup-2017-2Da su promjene u Hrvatskoj preslabe i prespore da bi se uhvatio priključak čak i sa zemljama tzv. Nove Europe potvrdili su i rezultati najnovijeg HUP skora koji uspoređuje napredak Hrvatske u reformama u 12 ključnih područja. HUP skor za prvu polovicu 2017. pokazuje mali pozitivan pomak u odnosu na zadnje mjerenje pred šest mjeseci. Skor je povećan za tri boda i sada iznosi 36 bodova što je prvi značajniji pozitivan pomak od početka mjerenja HUP skora 2014. za 2013. godinu. Do blagog poboljšanja došlo je zbog gospodarskog oporavka i rasta zaposlenosti, smanjenja troška pokretanja novih poduzeća, smanjenja deficita proračuna i dugoročnih kamatnih stopa te oporavka kreditiranja.

„Međutim, i dalje se radi o najlošijem rezultatu među 11 država Nove Europe. To ukazuje na kroničnu nekonkurentnost hrvatskog gospodarstva i društva u cjelini. Raspon rezultata za druge nove članice EU kreće se od 46 bodova u Slovačkoj do 65 u najboljoj Estoniji, pa naš skor od 36 bodova nikako nije zadovoljavajući“, upozorio je glavni direktor HUP-a Davor Majetić.

Najveće zaostajanje zabilježeno je u tri područja: previsoko opterećenje gospodarstva, latentno slabi rezultati tržišta rada i strukturni problemi u obrazovnom, zdravstvenom i mirovinskom sustavu.

„Sva tri najslabija rezultata dio su istog strukturnog problema - izostanka reformi u javnom sektoru. Hrvatska će ubrzati gospodarski rast, investicije i zapošljavanje kada se veličina i trošak državnog sektora te njegova učinkovitost u pružanju javnih usluga usklade s potrebama i realnim mogućnostima modernog, konkurentnog gospodarstva. Od osobite je važnosti nastaviti s bržim smanjenjem deficita proračuna radi smanjenja premije rizika zemlje, cijene kapitala i stvaranja prostora za nastavak porezne reforme radi cjelovitog smanjenja opterećenja rada i kapitala kako bi se stvorili povoljniji uvjeti za privatne investicije. Veća ulaganja u obrazovanje i liberalizacija toga sektora preduvjet su stvaranja vještina i kompetencija koje će omogućiti rast životnog standarda širokog sloja građana“, kazao je Davor Majetić.

U tradicionalnom istraživanju poslovnih očekivanja koje HUP provodi među svojim članovima opće gospodarsko stanje u 2017. dobilo je ocjenu 2,69. Za sljedeću godinu poslodavci procjenjuju da će stanje u gospodarstvu ostati isto (48,3 posto) ili biti malo bolje (46,6 posto). Za uvjete poslovanja i investiranje većina vjeruje da će ostati isti (62,9 posto), a poboljšanje predviđa tek trećina ispitanika. Kao glavne prepreke poslovanju poslodavci i dalje ističu visoke poreze i doprinose, neefikasnu javnu upravu i loše pravosuđe.

hup-2017-3 hup-2017-4 hup-2017-5

Apelirajući na Vladu, ali i sve druge političke i društvene aktere, da pokrenu i podrže reforme kako bi se omogućio veći gospodarski rast i time rast standarda te zaustavljanje iseljavanja iz Hrvatske predsjednica HUP-a Gordana Deranja istaknula je kako su nužnosti reformi svjesni i građani. Kako bi utvrdio stav građana prema reformama HUP je nedavno proveo anketu koja je pokazala kako čak 83% građana smatra da su Hrvatskoj reforme izrazito potrebne!

„Trošak poslovanja u Hrvatskoj je jednostavno previsok. Poslovanje otežavaju neprohodna administracija, neučinkovita javna uprava, stalne izmjene zakona i uvjeta, sporo pravosuđe i neujednačene sudske prakse… U takvim uvjetima jako je teško biti konkurentan. Naša inozemna konkurencija ima bitno bolje startne pozicije, a tržišna utakmica je sve oštrija.Zato treba biti jasno svima – do većih plaća vode reforme i promjene. Ako sve ostaje isto kao što je sada neće biti ni većih plaća, ni nužnih ulaganja u razvoj poslovanja, ni novih investicija, ni novih radnih mjesta. Ako promjena i dalje neće biti ljudi će odlaziti još masovnije“, upozorila je predsjednica HUP-a.

 
Urški Šefman Sojer regionalna nagrada Veuve Clicquot Business Woman Award PDF Print E-mail
Thursday, 30 November 2017 15:35

veuve-clicquot-1U prekrasnom ozračju hotela Esplanade Zagreb jučer je održan regionalni izbor za prestižnu nagradu Veuve Clicquot Business Woman Award. Za tu počasnu titulu borilo se šest natjecateljica, a osim dobitnice Urške Šefman Sojer, nominirane dame bile su Nataša Milanović i Svetlana Popović iz Srbije, Dejana Ponoš iz Crne Gore te Mirjana Brlečić i Anja Zambelli Čolak iz Hrvatske.

Prestižnu nagradu odnijela je Urška Šefman Sojer, predstavnica Slovenije, a to je odlučio stručni žiri kojim su predsjedali Anna Wlodarz, generalna direktorica za Moët Hennessy, Ajša Vodnik, izvršna direktorica tvrtke AmCham iz Slovenije, Svjetlana Krčo, suosnivačica i financijska direktorica tvrtke DunavNET iz Srbije, Marina Banović Džuver, etablirana modna dizajnerica iz Crne Gore, te Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre iz Hrvatske.

veuve-clicquot-2Urška Šefman Sojer nagrađena je trofejom Veuve Clicquot Business Woman Award za srednju Europu, a sljedeće godine u lipnju putuje u Francusku, gdje će se održati Business Woman Award Forum, na kojem će biti prisutne sve pobjednice ovogodišnjeg izbora iz cijelog svijeta. Puno je razloga zbog kojih je Urška uvijek među najboljima. Ona je svojim radom, zalaganjem i nepresušnom energijom inspiracija mnogima. Suosnivačica je i kreativna direktorica poznatog lanca slastičarnica Zvezda sa sjedištem u Ljubljani, a definitivno možemo reći da je i slovensko slastičarstvo dovela na potpuno novu razinu.

Zahvaljujući predanom radu, inovativnim idejama i unikatnom pristupu poslu, Urška je moćan kreator trendova i pokazatelj kako treba voditi posao u posljednjih 18 godina. Stoga nimalo ne čudi što je upravo Urška izabrana za regionalnu pobjednicu prestižne nagrade Veuve Clicquot Business Woman Award, svojevrsnog Oscara, koji se svake godine dodjeljuje uspješnim poslovnim ženama diljem svijeta, a osnovan je 1972. u čast Madame Clicquot, iznimne poslovne žene, Francuskinje koju je krasila hrabrost i istaknuti poduzetnički duh.

Godine 1798. Madame Clicquot udala se za uspješnog proizvođača šampanjca Françoisa Clicquota, a kad je u 27. godini ostala udovica preuzela je poslovanje te postala prva žena na čelu kompanije. Poduzetnički duh pokazala je 1810. godine kada je proizvela prvo vintage vino u regiji Champagne. Zvijezda večeri bio je i vrhunski šampanjac Veuve Clicquot kojim su nazdravili svi uzvanici, a ova prestižna dodjela okupila je i brojne poznate osobe s društvene, političke i estradne scene.

veuve-clicquot-3

 
Novi KTC trgovački centar u Murskom Središću PDF Print E-mail
Monday, 04 December 2017 12:42

ktc-mursko-sredisce-2U petak, 1. prosinca 2017., u Murskom Središću otvoren je novi KTC trgovački centar uz koji su otvoreni i poljoljekarna te restoran. Supermarket se nalazi u centru grada, a bit će otvoren svaki dan od 7 do 21 sat, nedjeljom od 7 do 14 sati. U ponudi supermarketa je vrlo bogat asortiman prehrane (dnevno svježe meso, suhomesnata i mliječna roba, voće i povrće, kruh ) pića, čistila, kozmetika i odabrani asortiman kućnih potrepština. Prodajni prostor supermarketa je na oko 800 m2 (a cijeli trgovački centar na oko 2200 m2).

ktc-mursko-sredisce-9

Uz supermarket su otvoreni poljoljekarna i restoran za 200 gostiju u kojem će se nuditi dvnevno svježa topla jela, a moći će se organizirati svadbene i druge svečanosti. U trgovačkom centru zaposleno je 35 djelatnika. Investicija je vrijedna 2,5 mil eura.

Inače, tvrtka KTC ove godine obilježava punih 25 godina poslovanja, a svoje poslovne prostore ima u 25 gradova Hrvatske. Osnovna djelatnost KTC-a je trgovina, a kao dopuna ponude su 22 poljoljekarne, 12 benzinskih postaja i 19 restorana. Tvrtka ima i dva hotela na Jadranu (Baška Voda i Makarska) te jedan hotel na kontinentu. KTC zapošljava 1300 djelatnika, a u 2016. godini ostvaren je promet od milijardu i 550 milijuna kuna (1.550.000.000,00 kn).

ktc-mursko-sredisce-3 ktc-mursko-sredisce-4  ktc-mursko-sredisce-5 
ktc-mursko-sredisce-6  ktc-mursko-sredisce-7  ktc-mursko-sredisce-8 
 
METRO traži buduće pokretače inovacija u višekanalnoj maloprodaji PDF Print E-mail
Tuesday, 28 November 2017 12:01

metro-accelerator-2017Nakon uspješnog prošlogodišnjeg prvog izdanja programa METRO Accelerator for Retail, i ove su godine otvorene prijave za start-upove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju. Zainteresirani start-upovi mogu se prijaviti od 27. studenog do 2. veljače 2018., putem internetske stranice www.metroaccelerator.com.

Na drugo izdanje programa METRO Accelerator for Retail prijaviti se mogu start-upovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će njih deset dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu, europskoj start-up metropoli. Tijekom tog dijela programa, koji počinje 21. travnja 2018., sudionici će surađivati s više od 100 stručnih međunarodnih mentora. Uz njihovu će pomoć pokušati dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav.

Budući pokretači inovacija u višekanalnoj maloprodaji također će primiti i investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura. Sredinom srpnja, start-upovi će na dva odvojena Demo dana, u Londonu i Münchenu, prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima. METRO i Techstars pokrenuli su 2015. METRO Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim start-up timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja.

METRO Accelerator sastoji se od dva programa: METRO Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te programa METRO Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju. METRO Accelerator for Retail pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca METRO-a. Prvo izdanje programa dovršeno je 5. rujna 2017., a start-upovi koji su pohađali i prošli program, kao što su Sensefinity, IamBot, JustSnap, Sensei, orijent i KptnCook, nastavljaju nezaustavljivo rasti.

 
U Lidlovoj akciji prikupljeno više od 200.000 kn za projekt Portala Dobrote PDF Print E-mail
Monday, 27 November 2017 16:22

lidl-portal-dobroteZavršila je hvalevrijedna akcija u kojoj je Lidl Hrvatska od svake prodane bočice Saguaro vode odvajao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”. Izniman odaziv kupaca osigurao je uspješnost akcije pa je tako prikupljeno 206.152,00 kuna, a ček je predstavnicama Portala Dobrote uručila voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska Marina Dijaković, u društvu rukometaša Zlatka Horvata koji je ovu akciju podržao u sklopu Lidlove suradnje s Hrvatskim rukometnim savezom. Prikupljenim sredstvima osigurat će se godišnja prehrana u školi za učenike u potrebi iz 10 srednjih škola diljem Hrvatske, a bit će osigurano oko 30 000 učeničkih obroka.

Projekt „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ započeo je 2014. godine, isprva kao samostalna inicijativa Udruge Portal Dobrote. Cilj je bio pomoći djeci koja nemaju pravo na besplatnu prehranu u školi jer njihove obitelji nisu primatelji socijalne pomoći, ali su zbog različitih životnih okolnosti financijski ugroženi. Riječ je o djeci koja često ne jedu ništa u školi, jer roditelji nemaju dovoljno novca da im financiraju obroke u školskoj kuhinji. Za osnovnoškolce koji se nalaze u ovakvoj situaciji, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku odnedavno raspisuje natječaj. Portal Dobrote nastavlja s projektom „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno“ u srednjim školama, u kojima također postoji velika potreba, a nisu obuhvaćene ovim natječajem, niti imaju pravo na besplatnu prehranu, čak i ako su obitelji primatelji socijalne pomoći.

„Ponosni smo što imamo priliku biti dijelom ovog plemenitog projekta. Žalosni smo što u društvu uopće postoji ovakva potreba, ali i sretni što postoje udruge poput Portala Dobrote, koje svoje vrijeme i trud nesebično daruju onima kojima je to uistinu potrebnije. Rado smo podržali njihove napore svojom donacijom, a nadamo se da ćemo učiniti razliku u svakodnevnim životima srednjoškolaca kojima ćemo osigurati godišnju prehranu u školi“ – izjavili su iz Lidla Hrvatska.

Udruga Portal dobrote djeluje od 2014. godine kroz niz humanitarnih inicijativa kao što su Kruh za poslije, Jakna viška, Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno, Štandovi dobrote itd. Djelovanje udruge usmjereno je pomaganju, vraćanju dostojanstva, ali i uključivanju cijele zajednice. Dobitnici su državne Nagrade za promicanje prava djeteta 2015. godinu i Ponos Hrvatske 2015. godine.

„Plaćajući obroke djeci u srednjim školama kojima roditelji nisu u mogućnosti priuštiti isti nije socijalna pomoć već socijalno ulaganje u budućnost. Stoga smo izuzetno sretni što se u projekt Portala Dobrote Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno uključio baš Lidl koji je vodeći trgovački lanac, ne samo po svom odnosu prema kupcima, već i prema svojim zaposlenicima. Deklaracija o pravima djeteta kaže: „Čovječanstvo duguje djetetu sve najbolje što može dati“. Lidlova akcija doniranja 20 lipa od svake prodane Saguaro vode pokazatelj je pravilne promocije pozitivnih društvenih vrijednosti, u ovom slučaju usmjerenih na našu djecu - našu budućnost“ – rekla je Sanja Bijonda, predsjednica Udruge Portal Dobrote.

Podsjetimo, Lidlova akcija trajala je od 16. listopada do 12. studenoga 2017. godine, a od svake prodane bočice Saguaro vode Lidl je donirao 20 lipa za projekt udruge Portal Dobrote „Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”. Lidl se ovim putem zahvaljuje svim svojim kupcima, koji su još jednom pokazali da imaju veliko srce, odazvavši se ovoj akciji u velikom broju.

Popis škola kojima će se donirati prikupljena sredstva za učeničke obroke možete pronaći na internetskim stranicama Portala Dobrote: http://portal-dobrote.com.hr

 
Lidl Hrvatska ponovno uz male domaće dobavljače PDF Print E-mail
Friday, 24 November 2017 14:17

lidl-okusi zavicaja-2017-1Lidl Hrvatska nastavlja s projektom „Okusi svoj zavičaj“, započetim prošle godine u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Ovoga puta, Lidl će u svoju akcijsku ponudu uvrstiti karakteristične domaće proizvode iz svih krajeva Lijepe Naše, pa će se tako neki od specijaliteta malih proizvođača po prvi puta naći na policama jednog trgovačkog lanca. Probrane domaće slatke i slane delicije, pića i prirodna kozmetika u Lidlu će se prodavati po odličnim cijenama, i to od ponedjeljka, 27. studenoga, pa sve do isteka zaliha.

Na police svih Lidlovih trgovina stižu neki od najprepoznatljivijih hrvatskih proizvoda kao što su kulen, pršut, panceta, pečenica, sisačka salama, paški sir, škripavac, skuta, jogurt od kozjeg mlijeka, bućino ulje, rapska torta, orahnjača, paprenjaci, sok od aronije, razne rakije i likeri, ali i prirodna kozmetika.

lidl-okusi zavicaja-2017-2

Riječ je o nastavku projekta „Okusi svoj zavičaj“ kojim Lidl domaćim malim proizvođačima želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju u Lidlove trgovine i dodatno potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

Radi se o proizvodima iznimne kvalitete, spravljenima s posebnom pažnjom od lokalnih sastojaka, prema tradicionalnim recepturama. Lidl je odlučio upravo ove proizvode staviti na svoje police u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“, jer vjeruju da je bogatstvo neke zemlje u vrijednim rukama malih proizvođača.

Lidl je ovo i dokazao pokrenuvši 2013. godine brend „Okusi zavičaja“, pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača.

Ova inicijativa nastavljena je 2016. projektom „Okusi svoj zavičaj“, koji je putem javnog natječaja okupio veliki broj domaćih proizvođača voća i povrća diljem Hrvatske i omogućio ukupno 17 proizvođača da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Lidl i u budućnosti namjerava nastaviti snažno podupirati domaće male dobavljače. 

 


Page 5 of 264