• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Predstavljeni pivo s kanabisom GREEN POWER i kiselo pivo WEISSBERY s malinom PDF Print E-mail
Monday, 20 August 2018 16:47

dani-piva-1Grad Daruvar, polako, ali sigurno, postaje centralno mjesto pivskih odnosno crafterskih zbivanja u Hrvatskoj. U samom centru ovoga grada već se 178 godina kontinuirano proizvodi pivo, pa nije ni čudno da se jednom godišnje na tamošnjim Danima piva, koji su ove godine održani 17. i 18. kolovoza, okupljaju ljubitelji i poznavatelji piva - osobito onog iz malih nezavisnih pivovara.

U sklopu Dana piva održan je i treći 'Dan nezavisnosti' - festival malih nezavisnih proizvođača zanatskog piva u Hrvatskoj. U intimnom okruženju dvorca grofa Jankovića okupilo se 36 malih nezavisnih pivovara, a među 50 različitih piva predstavljenih na festivalu, domaćin Pivovara Daruvar predstavila je svoja dva nova piva iz linije Peti Element, pivo s kanabisom - GREEN POWER i kiselo pivo sa malinom - WEISSBERY.

dani-piva-2GREEN POWER je svijetlo lager pivo sa dodatkom ekstrakta cvijeta industrijske konoplje (Cannabis Sativa) koji mu daje potpuno novu aromu kanabisa. Pivo od kanabisa, stila Cannabeer, prepoznatljive je zelenkaste boje odakle mu i naziv GREEN POWER, jer podsjeća na ''zelene moći prirode".

>STANJE TRŽIŠTA PIVA U HRVATSKOJ

WEISSBERY je potpuni novitet u ponudi linije Peti Element jer se radi o kiselom pivu obogaćenom koncentriranim sokom maline. GREEN POWER i WEISSBERY, kao i ostala piva iz linije Peti element dolaze iz radionice majstora pivara Kreše Marića, koji svojim inovativnim pristupom proizvodnji piva, te dugogodišnjem proučavanju i eksperimentiranjem s pivskim stilovima uvijek iznova oduševljava pivsku scenu novim uzbudljivim proizvodima. Krešo Marić ujedno je i voditelj Grupacije malih nezavisnih pivara Hrvatske te domaćin 'Dana nezavisnosti', koji je, osim po predstavljanju pivskih noviteta, poznat i po nezaboravnim druženjima domaćih malih nezavisnih pivara.

dani-piva-3

Prošle godine u sklopu ovog Festivala najavljeno je osnivanje Grupacije malih nezavisnih pivovara Hrvatske, a ove godine na istom mjestu održana je i njihova konferencija pod motom „Nezavisnost kao imperativ“. Razgovaralo se o tržišnoj poziciji malih nezavisnih pivovara u Hrvatskoj, a usuglasili su i o potrebi inicijative kreiranja znaka kvalitete i prepoznavanja piva malih nezavisnih pivovara odnosno brendiranja hrvatskog crafta. Najvažnije, zajednički je stav nezavisnih proizvođača zanatskog piva da je nezavisnost malih proizvođača piva njihova snaga i ujedno imperativ. Na tržištu se naime sve češće pojavljuje i pivo proizvedeno u malim proizvodnim pogonima iza kojih stoje veliki sustavi i korporacije, a nezavisni proizvođači smatraju kako je ovu razliku potrebno naglasiti te podići svijest kod potrošača, ugostitelja i trgovaca u ovom pogledu.

Tijekom daruvarskih Dana piva posjetitelji su osim u hrvatskom craftu uživali i u Staročeškom pivu s novom etiketom i poboljšanom kvalietom na šanku dugačkom 30 metara. Pivovara Daruvar još od davne 1840. godine proizvodi svoje prepoznatljivo i omiljeno svjetlo lager pivo, Staročeško. Ovo pivo stoga ima posebno mjesto u hrvatskoj pivarskoj tradiciji, a iz godine u godinu stječe sve veći krug poklonika.

„Staročeško je u prvih šest mjeseci 2018. godine ostvarilo porast prodaje od čak 25 posto, pa je, među ostalim, i zbog toga zaslužilo i novi izgled odnosno novu etiketu. Staročeško svijetlo, Crveno i Bock pivo odnedavno imaju posebno dizajniranu etiketu s ilustracijom ždrala, zaštitnog znaka grada Daruvara i Pivovare Daruvar“, izjavio je Siniša Lukač, direktor Pivovare Daruvar. Za dizajn etikete zaslužna je kreativna agencija Pakeraj koja se pobrinula da daruvarski ždral na etiketi Staročeškog dobije zasluženo dominantno mjesto, ali i vrlo osebujan karakter. Pakeraj je ove godine za etiketu Peti element osvojio nagradu Cropak, dok je Peti element u prvih šest mjeseci ove godine ostvario rast na tržištu za 30 posto.

 
Online kupovina štedi vrijeme i novac PDF Print E-mail
Monday, 20 August 2018 13:22

Došlo je vrijeme kada se sve više ljudi odlučuje za obavljanje shopinga online. Sve više kupujemo online jer na taj način štedimo vrijeme, a i novac jer ne moramo odlaziti do udaljenih trgovačkih centara kako bismo nešto kupili, već iz udobnosti svog doma, u samo nekoliko klikova, obavimo kupovinu.

Web trgovine nemaju ograničeno radno vrijeme pa kupnju možemo obaviti u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta, samo nam je potreban pristup internetu, pa tako shoping možemo obaviti i putem mobitela, laptopa, kompjutera... Time izbjegavamo odlazak do trgovina, gužve u prometu, gužve u trgovinama, čekanje u redovima te žurbu zbog ograničenog radnog vremena trgovina.

Kupujemo li online imamo mogućnost zamjene robe, ukoliko je to potrebno, te također većina web trgovina omogućava i besplatnu dostavu kupljenih artikala ako se potroši određeni iznos. Ako želite platiti na rate određeni iznos, mnoge web trgovine to će vam i omogućiti. Ne želite li odmah platiti naručenu robu, možete je platiti dostavljaču kada je donese do vašeg kućnog praga, odnosno na adresu koju navedete prilikom naručivanja određenog artikla. Možemo reći da je sve prilagođeno tome da sve više kupujemo online. S druge strane, zaštita kupaca putem web trgovina je sve veća, tako da se ne trebate brinuti.

Online se tako može kupiti mobitel, računala, foto i video oprema, TV, tablet, razni strojevi, alati, razni dekorativni predmeti, igrače konzole, igre, uredski i školski pribor, oprema za sport, oprema za rekreaciju, slobodno vrijeme, sve za domaćinstvo, proizvode za kućne ljubimce, sve za njegu i zdravlje beba, odnosno gotovo sve što je potrebno u svakodnevnom životu. Svaka web trgovina na svojoj stranici ima navedene Uvjete kupovine i dostave, moguće načine plaćanja, koji je postupak u slučaju reklamacije artikala, povratka artikla...

Svaka web trgovina ima navedeno i u kojem roku će vaš artikl doći na vašu adresu, tako da znate u kojem vremenskom roku možete očekivati isporuku narudžbe. Važno je samo da prije nego što krenete s kupnjom pročitati koja su vaša prava i obaveze. Razvojem tehnologije i sve većom zaštitom podataka korisnika, web trgovina sve više raste kao i broj osoba koje se odlučuju za kupovinu putem web trgovine. Sve više kupujemo i putem web trgovine jer se kupljeni artikli mogu plaćati na rate ili, ako želite, možete naručeni artikl platiti dostavljaču, odnosno kada naručeni artikl dođe na vašu adresu.

 
Hrvatski duhani doniraju 3,5 mil. kn za poboljšanje kvalitete tla u Podravini i Slavoniji PDF Print E-mail
Monday, 13 August 2018 15:37

hrvatski-duhani-1Hrvatski duhani, najveći domaći otkupljivač duhana koji posluje u sustavu globalne kompanije British American Tobacco (BAT), donirat će ukupno 3,5 milijuna kuna vrijedan materijal za poboljšanje kvalitete tla svojih kooperanata te sredstva za zaštitu na radu. Donacija se realizira u sklopu pokrenute inicijative Hrvatskih duhana za poboljšanje kvalitete tla za proizvodnju duhana i podizanje sigurnosti na radu u poljima duhana koja su u Hrvatskoj koncentrirana u Podravini i Slavoniji. Sredstva su osigurana za naredne dvije godine kroz Program održive proizvodnje duhana British American Tobacco grupe.

U zadnje dvije godine Hrvatski duhani su financirali analize tla na proizvodnim područjima koje su pokazale da je za povećanje kvalitete tla potrebno podizanje pH vrijednosti i organske tvari u tlu. Vođeni rezultatima analize, kooperanti Hrvatskih duhana dobit će ove godine 1400 tona kalcizacijskog materijala za korekciju pH vrijednosti tla na gotovo 1000 ha poljoprivrednih površina. Također, u svrhu podizanja organske tvari tla, proizvođačima je kroz donaciju osiguran i materijal za zelenu gnojidbu, konkretno gorušica, koja će zazeleniti polja tijekom ljetnog perioda na 750 ha proizvodnog područja Podravine i Slavonije. Sljedeće godine donacijski program nastavlja se donacijom novih količina materijala za poboljšanje kvalitete tla i sredstava za zaštitu zdravlja i sigurnosti u polju.

”U Hrvatskim duhanima kontinuirano sa svojim kooperantima provodimo mjere i programe usmjerene na povećanje kvalitete i prinosa duhana, ali uz poštivanje najviših standarda održive poljoprivredne proizvodnje definirane u BAT-u. Proizvodnja duhana je rijetki primjer poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj koja ima stabilne uvjete proizvodnje uz kontinuiran rast otkupnih cijena i vrijednosti proizvodnje te osiguran otkup svih količina koje u Hrvatskim duhanima osiguravamo kroz BAT grupu. Realizacijom ove donacije omogućit ćemo još bolje uvjete za narednu sezonu u kojoj očekujemo nastavak trenda poboljšanja kvalitete duhana sa hrvatskih polja, istovremeno brinući o okolišu”, izjavio je Zlatko Pleša, direktor Hrvatskih duhana.

Vrijednost proizvodnje duhana u Hrvatskoj godišnje premaši 120 milijuna kuna zbog čega je iznimno važna za domaću poljoprivredu i za lokalna gospodarstva Podravine i Slavonije. Proizvodnja duhana u Hrvatskoj svojom vrijednošću čini primjerice 62 posto ukupne vrijednosti proizvedenog krumpira, gotovo pola ukupne vrijednosti proizvodnje maslinovog ulja, a 55 posto je veća od primjerice ukupne vrijednosti proizvodnje grožđa.

Potencijal proizvodnje duhana u Hrvatskoj potvrdio je i posjet vodećih ljudi za proizvodnju duhana na globalnoj razini BAT-a, Paula Ogborna, globalnog direktora za duhan i Helia Moura, menadžera za razvoj proizvodnje duhana BAT. Obojica su potvrdila potencijal daljnjeg širenja proizvodnje u slučaju nastavka podizanja kvalitete proizvedenog duhana.

Hrvatski duhani organiziraju gotovo 80 posto ukupne domaće proizvodnje duhana i u svom sustavu imaju više od 500 proizvođača različitih veličina. Prošle sezone ukupna vrijednost otkupljenog duhana dosegla je 95 milijuna kuna, što je 3 posto više nego godinu ranije i primjerice 13 posto više u odnosu na 2010. godinu. Rast cijene posljedica je rasta kvalitete duhana i otkupne cijene koja je prošle godine povećana za 6,8 posto, unazad dvije godine gotovo 12 posto, a u posljednjih 10 godina 54,3 posto.

 
Zlatko Dalić postao brend ambasador Podravke PDF Print E-mail
Friday, 27 July 2018 13:54

dalic-podravka-1

Predsjednik uprave Podravke Marin Pucar i izbornik Hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić potpisali su Ugovor o suradnji kojom Zlatko Dalić postaje brend ambasador Podravke.

„Od danas je Zlatko Dalić ambasador Podravke i ovim Ugovorom o suradnji zajedničkim naporima nastavljamo s promocijom naših proizvoda i brendova i to ne samo na domaćem nego i na internacionalnim tržištima. Podravka i Zlatko Dalić dijele zajedničke vrijednosti, a to su izvrsnost, strast i ustrajnost i ovom suradnjom želimo povezati dva uspješna internacionalna branda te prenijeti našim potrošačima svih uzrasta poruku da se uz mnogo truda i rada u životu mogu ostvariti veliki rezultati. Globalni uspjeh naših Vatrenih trebamo iskoristiti i kao poticaj i za daljnju promociju hrvatskog gospodarstva na inozemnim tržištima“, izjavio je prilikom potpisivanja Ugovora o suradnji predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.

dalic-podravka-2  dalic-podravka-3 
dalic-podravka-4  dalic-podravka-5 

Dirnut dočekom koji su mu pripremili Podravkaši, Zlatko Dalić je izjavio: „Podravka i ja dijelimo iste vrijednosti, radimo sa srcem naš posao i borimo se s izazovima ne samo na domaćem nego i na tržištima u svijetu. Ustrajemo u ostvarivanju svojih ciljeva i onda kada je teško te me veseli što svojim angažmanom mogu pomoći Podravki. Još jednom napominjem, da ovo što smo napravili u Rusiji, nije samo moj uspjeh nego su tu prvenstveno zaslužni igrači koji su dali sve od sebe i koji su svojim zajedništvom, upornošću i prkosom pokazali da se samo tako mogu ostvariti ovakvi rezultati. Nadam se da ćemo to zajedništvo prenijeti i u ostale segmente društva i svi zajedno krenuti naprijed“.

Podravka, kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi, već više od 70 godina uspješno odgovara tržišnim izazovima i potrebama potrošača. Ovom suradnjom želi se potaknuti izgradnja svijesti o čuvanju ispravnih vrijednosti i vjernosti hrvatskim proizvodima od malih nogu budući da Podravkin asortiman proizvoda sadrži proizvode za sve dobne skupine potrošača.

Ovim povodom organizirano je i prigodno druženje Podravkinih zaposlenika koji su imali priliku pozdraviti izbornika i čestitati mu na iznimnom rezultatu postignutom na Svjetskom nogometnom prvenstvu.

dalic-podravka-6

 
Podravka zaposlila 110 radnika na neodređeno vrijeme PDF Print E-mail
Wednesday, 25 July 2018 13:48

podravka-zaposljavanje-2018

Podravka, kao jedna od vodećih prehrambenih kompanija u jugoistočnoj, srednjoj i istočnoj Europi, već više od 70 godina uspješno odgovara tržišnim izazovima i potrebama potrošača.U tome ne bi bila uspješna da nije svjesna činjenice da su zadovoljni zaposlenici ključ uspjeha u postizanju odličnih operativnih rezultata i proizvodnji izvrsnih proizvoda.

Upravo zato, Podravka aktivno upravlja svojim najvećim potencijalom, a to su njezini zaposlenici. Kako bi unaprijedila prava i položaj svojih radnika Uprava Podravke nedavno je započela pregovore sa sindikatima zastupljenima u Grupi Podravka oko izmjena i dopuna kolektivnog ugovora. U današnje vrijeme, sigurnost stalnog zaposlenja višestruko se pozitivno odražava ne samo na angažman zaposlenika na radnom mjestu već i na njihov privatan život. U sklopu spomenutih pregovora donesena je i odluka o zapošljavanju 110 mladih radnika na neodređeno vrijeme.

Prilikom uručivanja ugovora o radu na neodređeno vrijeme, predsjednik Uprave Marin Pucar je istaknuo: „Ponosni smo što smo danas potpisali ugovore sa 110 naših zaposlenika koji su svojim dosadašnjim radom pokazali visok stupanj samostalnosti i odgovornosti u radu, savjesno izvršavali svoje radne zadatke te se prema kolegama i suradnicima odnosili kolegijalno i s poštovanjem. Zadovoljan i motiviran zaposlenik svojim angažmanom na radnom mjestu kompaniji vraća višestruko uloženo i zato nam je drago da smo nagrađivanjem njihovog angažmana današnjim činom dodatno doprinijeli njihovoj motivaciji. Slijedi nam nastavak konstruktivnih kolektivnih pregovora sa sindikatima kako bi i preostalim radnicima Grupe Podravka isto tako unaprijedili njihova stečena materijalna prava.“

Najveći dio novih ugovora potpisan je s radnicima u Proizvodnji, ali i radnicima u drugim poslovnim cjelinama kao što su Logistika, Prodaja, Poslovni programi te korporativne funkcije.

 
Istraživanje: Duhanski proizvodi koji griju, a ne sagorijevaju duhan smanjuju izloženost pušača štetnim tvarima PDF Print E-mail
Wednesday, 25 July 2018 12:13

bat-3Multinacionalna kompanija British American Tobacco (BAT) provela je u Japanu kliničko istraživanje koje je dokazalo da je kod korisnika koji su potpuno prešli s konvencionalnih cigareta na proizvode nove generacije koji griju, ali ne sagorijevaju duhan (glo), znatno smanjena izloženost štetnim tvarima. Istraživanje je pokazalo da para koja se stvara korištenjem uređaja glo ima oko 90-95 posto manje štetnih tvari nego dim klasičnih cigareta*.

bat-1 
bat-2 
“Rezultati ovog kliničkog ispitivanja pokazuju da smanjenje razine štetnih tvari u pari koju stvara glo dovodi do smanjenja izloženosti pušača kada s klasičnih cigareta prijeđu na upotrebu tog uređaja. To su vrlo ohrabrujući rezultati, a mi nastavljamo s daljnjim ispitivanjima", izjavio je dr. James Murphy, rukovoditelj tima za procjenu smanjenja rizika u BAT-u.

U istraživanju je sudjelovalo 180 osoba koje su pušači duže od tri godine, a kojima su tijekom deset dana analizirani uzorci urina, krvi i izdisaja. Prva dva dana nastavili su pušiti kao i inače, a zatim su pet do šest dana raspoređeni u neku od od tri grupe: onu koja je nastavila pušiti, koja je prešla na korištenje uređaja glo ili u grupu koja je prestala pušiti.

Izloženost štetnim tvarima u dimu utvrđena je mjerenjem razine određenih tvari u urinu koje je Svjetska zdravstvena organizacija identificirala kao zabrinjavajuće. Rezultati su pokazali kako je koncentracija tih tvari u urinu smanjena kod korisnika koji su prešli na glo, a u nekim je slučajevima bila čak jednaka onima kod pušača koji su prestali pušiti. Sljedeći korak istraživanja je utvrditi hoće li se to smanjenje izloženosti štetnim tvarima prenijeti na smanjenje biološkog učinka i tako smanjiti štetne učinke na zdravlje onih pušača koji potpuno prijeđu na korištenje uređaja glo.

BAT je nedavno najavio kako je Hrvatska odabrana kao jedna od prvih zemalja u EU gdje će uređaj glo uskoro postati dostupan. ">Vrhunska tehnologija u novom uređaju omogućila je da se duhan zagrijava do 240 stupnjeva celzijusa što je višestruko niža temperatura od sagorijevanja klasičnih cigareta. Zbog toga njegovim korištenjem ne nastaje dim već para obogaćena aromom duhana.


* Usporedba dima iz 3R4F referentne cigarete (oko 9 mg katrana) i pare iz zagrijanog duhana u glo, u pogledu 9 štetnih komponenti čije smanjenje u dimu cigarete preporučuje Svjetska zdravstvena organizacija. To ne znači nužno da je ovaj proizvod manje štetan od drugih duhanskih proizvoda.

 
Nastavljen rast izvoza hrvatskih proizvoda preko Spara PDF Print E-mail
Wednesday, 25 July 2018 11:35

spar-novoU prvoj polovici ove godine domaće kompanije izvezle su hrvatskih proizvoda u vrijednosti od gotovo 34 milijuna eura što je rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i to u Austriju, Mađarsku, Sloveniju i Italiju, odnosno zemlje u kojima posluje SPAR Austrija.

Hrvatske su tvrtke najviše proizvoda plasirale u Mađarsku gdje je izvoz porastao za 35 posto te Italiju, gdje u odnosu na isto lanjsko razdoblje bilježi rast od 21 posto.

Osatina Grupa, jedan od vodećih proizvođača voća i povrća u Hrvatskoj, kao i Vindija, ove su godine gotovo udvostručile izvoz u Sloveniju, a primjerice Z.M.H. Horvat povećao je izvoz smrznute ribe na istom tržištu za 56 posto.

Dobrim rezultatima zahvaljujući SPAR-u može se pohvaliti i Gavrilović koji je izvoz u Austriju povećao za 227 posto.

Na mađarskome je tržištu pak, najveći izvoz imao Ledo od čak 216 posto porasta u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

“SPAR Hrvatska daje veliku potporu hrvatskim proizvodima u čiju su se kvalitetu uvjerili i kupci u Austriji, Sloveniji, Mađarskoj i Italiji. Želja nam je biti partner hrvatskim kompanijama i zajedno s njima doprinositi našem gospodarstvu te biti oslonac jačem iskoraku ne samo velikih, već malih i srednjih tvrtki kojima omogućujemo rast i proboj na susjedna tržišta“, naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

 
Povijesni rezultat Podravke: Najviša operativna dobit u prvom polugodištu PDF Print E-mail
Wednesday, 25 July 2018 11:25

podravka-zgradaNa sjednici održanoj 23. srpnja, Nadzorni odbor Podravke d.d. potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvo polugodište 2018. godine te izrazio veliko zadovoljstvo, s obzirom da su i u drugom tromjesečju nastavljeni pozitivni trendovi poslovanja na svim razinama. Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, a valja istaknuti kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom polugodištu.

Neto dobit Grupe Podravka za prvo polugodište ove godine iznosila je 120,7 milijuna kuna što predstavlja vrlo značajan rast u odnosu na usporedno razdoblje prošle godine kada je ostvareno 24,8 milijuna kuna. Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s dvoznamenkastim rastom profitabilnosti na svim razinama poslovanja. Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 2.035,1 milijuna kuna što predstavlja rast od 4,3 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje najvećim dijelom je utjecao rast prihoda od prodaje u segmentu Prehrane uslijed snažnijih prodajno – marketinških aktivnosti te širenja distribucije pojedinih kategorija.

Segment Prehrane ostvario je 1.602,2 milijuna kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 3,7 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 4,5 posto. U okviru navedenog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 4,8 posto. Najveći rast od 7 posto ostvario je poslovni program Dječja hrana, slastice i snack, potom poslovni program Žito i Lagris 6,5 posto, poslovni program Kulinarstvo 4,4 posto te poslovni program Podravka hrana 4,2 posto.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika ostvarila je 432,8 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 6,4 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije dok bi bez utjecaja tečajnih razlika prihodi procijenjeno bili viši 10,1 posto. Vlastiti brandovi Farmaceutike ostvarili su rast od 7,1 posto, ponajviše uslijed rasta prodaje na tržištu Rusije te širenja distribucije na tržištima centralne Europe. Vrijedi spomenuti kako je kod najznačajnije kategorije Lijekovi na recept zabilježen značajan porast prihoda od prodaje u iznosu od 7,9 posto.

Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast u iznosu od 10 posto zabilježen je u regiji Centralna Europa te 9,7 posto u regiji Istočna Europa. Regija Adria, kao najznačajnija regija u okviru Grupe Podravka, zabilježila je značajan rast prihoda od prodaje u iznosu od 3,4 posto odnosno povećala je prihode od prodaje za 47 milijuna kuna u odnosu na isto razdoblje godinu ranije.

Kada je pak riječ o cijeni dionica Podravke, u prvome polugodištu 2018. godine ostvarila je rast od 19,3 posto, dok su pritom domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 pojedinačno pali 1,4 posto i 2,7 posto. Fokus menadžmenta Grupe Podravka u nastavku godine ostaje na daljnjem organskom rastu, nastavku smanjenja zaduženosti te na poboljšanju interne efikasnosti, priopćeno je iz Podravke.

 


Page 7 of 281