• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 15:01

podravka-korporativne-igreZaposlenici kompanije čine njezinu bit i identitet, a kvalitetna korporativna kultura neizostavna je sastavnica poslovnog uspjeha. Upravo zato, Podravka je odlučila nagraditi svoje zaposlenike i s njima proslaviti povijesno dobre poslovne rezultate ostvarene u prvom tromjesečju ove godine na korporativnim edukativno - sportskim igrama od 17. do 20. svibnja 2018. godine u Baškom Polju.

Tijekom tri dana druženja, uz bogat glazbeni program, zaposlenici Grupe Podravke iz Hrvatske, cijele Adria regije te Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske svoje su vještine iskazali u brojnim sportskim sadržajima, dok su odabrani pojedinci pokazali i svoj pjevačko - plesni i glumački talent.

Lice Podravkaša zvuči poznato, inačica trenutno vrlo popularnog šoua, iznjedrila je prve večeri nove Podravkine zvijezde. Legende domaće estrade, Mišu Kovača, Esmu Redžepovu, Josipu Lisac, Bebeka, Jelenu Rozgu i Jolu utjelovili su zaposlenici iz raznih dijelova kompanije, na opće oduševljenje prisutnih.

Nije izostala ni humanitarna nota šoua: u ime pobjednika, Miše Kovača, Podravka će donirati 10 000 kuna udruzi Puls. Drugog i trećeg dana Igara održana su sportska natjecanja u nogometu, košarci, odbojci, belotu i pikadu, a održana je i inačica edukativno - sportskog projekta Lino višebojac koji se već 12 godina održava po osnovnim školama diljem Hrvatske.

podravka-korporativne-igre-2  podravka-korporativne-igre-1  podravka-korporativne-igre-4 
podravka-korporativne-igre-5  podravka-korporativne-igre-6  podravka-korporativne-igre-7 

Podravkinih 24 najhrabrijih odmjerilo je snage u zabavnim sportskim disciplinama, a oni najbolji među njima nosit će titulu prvih Podravkinih višebojaca. Cijelom događaju pridružio se i izbornik Zlatko Dalić, kao sportski gost iznenađenja.

„Naše korporativne igre kao spoj sporta, edukacije i zabave izvrsna su prilika za osnaživanje zajedništva i učvršćivanje identiteta koji izgrađuje brand Podravka. Zadovoljan i motiviran zaposlenik svojim angažmanom na radnom mjestu kompaniji vraća višestruko sve što je u njega uloženo, posebno kroz ovakve zajedničke aktivnosti“, poručio je zaposlenicima predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.

Ovim korporativnim igrama Podravka se priključila najboljim svjetskim primjerima ulaganja kompanija u zaposlenike i praksama unapređenja njihovog zadovoljstva što se višestruko pozitivno ogleda u vrijednosti korporativnog imidža.

 
Mali trgovci - velika važnost za hrvatsko gospodarstvo PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:14

susret-trgovacaHrvatska obrtnička komora 24. i 25. svibnja u Koprivnici organizira 11. Susret trgovaca. Događanje koje podupire partner Podravka, u čijem prostoru će se održati radni dio skupa okupit će brojne predstavnike struke. Oni će u okviru programa koji obuhvaća najaktualnije trgovačke teme, moći razmijeniti mišljenja i iskustva.

Slušanje tematskih izlaganja trgovcima će pružiti priliku za edukaciju, a nakon panel rasprave na temu „Položaj male trgovine u Hrvatskoj danas“, u kojoj će sudjelovati i predstavnik tvrtke KTC, sponzora događanja te predstavnice Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta koje je pokrovitelj događanja, trgovci će biti pozvani uključiti se u raspravu i podijeliti iskustva s terena, ali i nedoumice i izazove s kojima se susreću u svakodnevnom radu.

Kroz radni dio Susreta razmatrat će se teme od iznimne važnosti za trgovačku struku. Mogućnosti korištenja sredstava iz EU fondova, psihologija i prava potrošača, ali i trgovaca, upoznavanje obrtnika sa zakonskim obvezama prema Zakonu o zaštiti na radu samo su neke od njih.

Program Susreta uključuje i izlaganje na temu „Digi rješenja za trgovinu“ tvrtke Server Mark koja će predstaviti: etiketiranje budućnosti – „Linerless“, digitalno isticanje cijena „Digi Esl“ te prezentaciju brze prodaje i komunikacije s kupcem u fokusu „RM-series“.

Za sudionike 11. po redu okupljanja ove za hrvatsko gospodarstvo iznimno važne struke, uz edukaciju i praćenje komercijalnih prezentacija i promocija, uvijek se iznimno korisnim pokaže i neformalni dio događanja, koji je prilika za ostvarenje novih vrijednih kontakata među trgovcima iz cijele zemlje.

 
Novoizgrađeni Lidl otvorio vrata u Velikoj Gorici PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:52

lidl-velika-gorica-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, ponovno je otvorio vrata svoje trgovine u Ulici kneza Ljudevita Posavskog u Velikoj Gorici. Novoizgrađeni Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, više prirodnog svjetla, prostraniju pekaru i prostranija parkirna mjesta (njih 150), a po prvi puta i mjesta za parkiranje električnih vozila s dvije e-punionice. Lidl će u ovoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

lidl-velika-gorica-2

Vrpcu ispred modernizirane Lidlove trgovine u Velikoj Gorici simbolično je prerezao gradonačelnik Grada Velika Gorica, Dražen Barišić, uz pomoć voditeljice trgovine Ljiljane Sever, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec moderirao je otvorenje. Okupljene na otvorenju posebno je razveselio dječji vrtić „Žirek“ iz Velike Gorice svojom glazbenom točkom.

Brojni kupci i posjetitelji okupili su se u modernoj trgovini u Ulici kneza Ljudevita Posavskog 55, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, a za one najmlađe - balone.

lidl-velika-gorica-3

Kupci će u velikogoričkoj trgovini od ponedjeljka, 21.5. do nedjelje, 27.5., imati priliku uživati u posebnim ponudama prehrambenih i neprehrambenih proizvoda ali i u asortimanu Lidlove pekare koji će do srijede, 23.5. biti sniženi čak 30 posto .

Novoizgrađena trgovina u Velikoj Gorici projektirana je prema standardima međunarodnog certifikata zelene gradnje, LEED (Leadership in Energy and Enviromental Design). Lidl je tako svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, prostranija pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba, prostranija parkirna mjesta te 2 mjesta za roditelje s malom djecom. Po prvi puta su tu i mjesta za parkiranje električnih vozila. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a održiva i osviještena uporaba vode povećali njenu energetsku učinkovitost.

 
SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54% PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:17

SPAR Hrvatska je od početka godine svojim zaposlenicima prosječno povećao plaće za 9,54% što je jedno od najznačajnijih povećanja plaća u hrvatskoj maloprodaji. Uz povećanje plaća prvu polovicu godine obilježio je i val zapošljavanja pa je tako u SPAR-u počelo raditi 564 novih djelatnika. SPAR Hrvatska danas zapošljava 4.600 zaposlenika, a s otvaranjem novih radnih mjesta nastavlja se i dalje.

„Zaposlenici imaju ključnu ulogu u našem uspješnom poslovanju. Rastom plaća i ulaganjima u razvoj ljudskih resursa želimo biti prepoznati kao poželjno mjesto za rad i profesionalni napredak. Svim našim zaposlenicima nudimo i niz dodatnih benefita kao što su doškolovanja, treninzi te kontinuirane prilike za napredovanje“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Danas SPAR u Hrvatskoj ima 106 poslovnica u 12 gradova, a od početka poslovanja u Hrvatskoj vlasnici SPAR-a uložili su 500 milijuna eura i za plaće isplatili dvije milijarde kuna. Na hrvatsko tržište SPAR je ušao 2005. godine i u 13 godina izgradio snažnu poziciju jednog od najznačajnijih trgovačkih lanaca u zemlji i drugog najjačeg trgovca u Zagrebu.

 
Razvoj Petrokova – suvremeno, inovativno i s jasnom vizijom budućnosti PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 16:46

petrokov-1Daljnji razvoj već uspješnog poslovanja Petrokova donijet će strategija koja se temelji na trima ključnim razvojnim smjerovima: osuvremenjivanje u svim segmentima poslovanja, jak naglasak na premium prezentaciju te znatna ulaganja u obrazovanje i osposobljavanje stručnjaka svih profila u kompaniji. Glavne su to poruke koje je vodstvo kompanije danas predstavilo javnosti.

Vlasnica tvrtke Petrokov Susanne Schneider i direktorica Simona Zavratnik s prisutnim su novinarima razgovarale o viziji budućnosti kompanije, koju na temeljima uspješnog obiteljskog poslovanja donosi i nova vlasnička struktura. Naime, obitelj Schneider – koja više od dva stoljeća vodi istovjetan i uspješan biznis u Austriji – 1. listopada 2017. godine preuzela je 95 posto udjela u tvrtki od obitelji Petrokov, dok je 5 posto u vlasništvu Simone Zavratnik, direktorice tvrtke Petrokov.

Financijski rezultati za 2017. godinu pokazuju značajan rast u poslovanju. U 2017. godini zabilježen je porast prometa za 18 posto, odnosno 253 milijuna kuna prometa, dok je profit iznosio nešto više od 11 milijuna kuna. Rezultati višegodišnjeg ulaganja vidljivi su i kroz rast profitabilnosti od 50 posto. Također, uz trenutnih devet poslovnica diljem Hrvatske, najavljeno je otvaranje dviju novih kroz 2018. godinu, što znači i nova radna mjesta i povećanje broja zaposlenih.

petrokov-2

Petrokov se ubraja među 250 najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj, drugi je na tržištu u svojoj branši i zapošljava gotovo 150 stručnjaka. Uz taj tržišni status i uzlazne poslovne rezultate u obliku rasta od 15 do 20 posto godišnje te sustavno zapošljavanje novih specijaliziranih kadrova, novi zamah poslovanju dat će osuvremenjivanje ponude te usredotočivanje na premium segment proizvoda i njihovu adekvatnu prezentaciju.

„Imamo jasnu viziju budućnosti Petrokova. Već više od 27 godina svojim kupcima pružamo visokokvalitetne proizvode i uslugu. Ljestvicu dižemo još više. Vođeni zahtjevima tržišta i naših klijenata, velikih investitora, pojačat ćemo premium segment naših proizvoda, koji će u kombinaciji s unaprjeđenjem prodajne mreže u kvalitativnom i kvantitativnom smislu te našim educiranim stručnjacima pružati najbolja rješenja na tržištu. Želimo proizvode i dućane koji izgledaju dobro i zaposlenike koji se dobro osjećaju, a rade još bolje“, istaknula je direktorica Simona Zavratnik.

Vlasnica Petrokova Susanne Schneider izjavila je kako s velikom odgovornošću preuzima tvrtku koja se ubraja među najuspješnije u Hrvatskoj te dodala: „Planovi razvoja poslovanja Petrokova i dalje su vezani uz kvalitativni i kvantitativni rast jer samo na taj način možemo nastaviti trend rasta koji najbolje dokazuje prošlogodišnji porast prodaje od 18 posto i dobar rezultat poslovanja na kraju godine. Zahvalna sam lokalnom timu na zavidnom uspjehu jer ovo je rezultat rada naših zaposlenika i sinergije tradicije i inovacije.“

petrokov-3

Simona Zavratnik je dodala: „Planiramo porast prometa, promjenu asortimana te uvođenje novih robnih marki i ekskluzivnih brendova. Naša je vizija i dalje biti tvrtka u samom vrhu poslovanja te stabilnim i održivim razvojem svojim partnerima i zaposlenicima pružati dobro okruženje i poslovnu sigurnost''.

Danas Petrokov ima devet poslovnica, od kojih su četiri nove – Zadar, Ilica, Čakovec i Osijek. Osim njih, još su dvije u Zagrebu te po jedna u Rijeci, Puli i Splitu. Do kraja godine, najavljuju u Petrokovu, planirano je i otvaranje još dviju poslovnica, u Rijeci i Splitu, s naglaskom na salon sanitarija, a čim poslovne prilike budu pogodne, planira se daljnje širenje na tržištu.

Sajam noviteta i nove linije proizvoda : Uz konferenciju, novinarima je predstavljen i Sajam noviteta, koji se održava četvrtu godinu zaredom. Na njemu se predstavlja 26 izlagača s bogatim asortimanom inovativnih proizvoda koji prikazuju i najnovije trendove u obnovljivim izvorima energije. Novost su na sajmu i kućni brend Petrokova Pe-Line. Posjetitelji, osim vrhunske ponude iz linija najnovijih proizvoda, mogu dobiti i besplatne stručne savjete o uređenju doma za koje su na sajmu dostupni stručnjaci Petrokova.

 
BAT zapošljava 100 stručnjaka na uvođenju proizvoda nove generacije u Hrvatsku PDF Print E-mail
Thursday, 17 May 2018 12:11

antal-bekefi-cbMultinacionalna kompanija British American Tobacco (BAT) u Hrvatskoj zapošljava 100 stručnjaka, koji će postati dio globalnog tima za tehnološki inovativne nove generacije duhanskih proizvoda. Hrvatska će biti jedna od prvih zemalja u kojima će BAT plasirati na tržište svoj proizvod koji zagrijava duhan bez sagorijevanja pod brendom “GLO”, koji je do sada lansiran u Japanu, Švicarskoj, Južnoj Koreji, Kanadi, Italiji i Rumunjskoj. “GLO” će na hrvatskom tržištu biti predstavljen do kraja godine.

Predstavljanje novog proizvoda koji zagrijava duhan dio je nastojanja BAT-a da predvodi transformaciju globalnog duhanskog biznisa u smjeru razvoja proizvoda smanjenog rizika. Od 2012. godine u BAT-u su u razvoj nove generacije proizvoda investirali preko 2,5 milijardi američkih dolara. Unutar BAT-a djeluje globalni istraživački centar u Southamptonu koji zapošljava više od 300 vrhunskih znanstvenika, a koji predvodi razvoj nove generacije proizvoda.

”Ovo je vrlo uzbudljivo vrijeme za sve nas u BAT-u. Svim zainteresiranima u Hrvatskoj otvaramo priliku za sudjelovanje u transformaciji industrije i početak karijere u poticajnoj atmosferi kakvu njegujemo u BAT-u”, izjavio je Antal Bekefi, generalni direktor BAT-ove Adria regije sa sjedištem u Zagrebu.

Tvornica u Kanfanaru dograđuje kapacitete i povećava proizvodnju

Istovremeno s razvojem novog dijela poslovanja, BAT u Hrvatskoj nastavlja investirati i zapošljavati u ostalim segmentima svojih operacija u Hrvatskoj, posebno u tvornici duhanskih proizvoda u Kanfanaru. Tvornica u Kanfanaru nastavlja povećavati proizvodnju i radi u tri smjene. Prošle je godine u Kanfanaru proizvedeno 10 milijardi cigareta, ove godine je planirana proizvodnja 12,5 milijardi cigareta, što predstavlja 50-postotno povećanje u odnosu na volumene prije preuzimanja TDR-a od strane BAT-a.

Iduće godine je planirano povećanje proizvodnje na čak 20 milijardi cigareta. Od akvizicije TDR-a pa do kraja ove godine ukupna ulaganja BAT-a u Kanfanar dosegnut će 45 milijuna eura. Trenutno su pokrenuti građevinski radovi na rekonstrukciji tvorničke hale u Kanfanaru kako bi se povećao skladišni kapacitet i na taj način omogućilo ostvarenje proizvodnih planova.

Kako bi podržali razvojne planove, u TDR-u je prošle godine zaposleno više od 170 novih ljudi, a ukupno u BAT-ovim operacijama u Hrvatskoj njih preko 200. U zadnje dvije i pol godine - od akvizicije TDR-a, BAT je povećao ukupan broj zaposlenih u svim dijelovima poslovanja za 7 posto. Danas u hrvatskom dijelu BAT-ovog Adria klastera radi ukupno više od 1700 ljudi.

 
Tommy otvara maximarket u Privlaci PDF Print E-mail
Wednesday, 16 May 2018 13:39

tommy-logoU četvrtak, 17. svibnja 2018. Tommy otvara novi maximarket u Privlaci. Maximarket Tommy Privlaka, na adresi Ulica Ivana Pavla II 99, opremljen je po suvremenim standardima i kao takav će dati dodatnu kvaliteti trgovačkoj ponudi cijeloga mjesta, priopćeno je iz Tommyja.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli svježeg mesa-mesnice, gastronomije, delikatesa, svježeg voća i povrća, te pekarsko-slastičarskih proizvoda.

Površina korisnog prostora iznosi preko 500 metara četvornih, a uposlili smo novih 15 radnika, kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommy-ja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude. Maximarket Tommy Privlaka je 199 prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj i 39. prodajno mjesto u Zadarskoj županiji.

 
HGK nagrađena za izniman doprinos suvremenom istarskom vinarstvu PDF Print E-mail
Friday, 11 May 2018 18:37

vinistra-2018„Istarska vina postala su dio gastronomskog i turističkog identiteta Istre zbog čega možemo sa sigurnošću tvrditi da je gastro ponuda i ponuda vina značajno produžila turističku sezonu u regiji. Nadamo se da će se model i način rada Vinistre preslikati i na druge udruge koje potiču proizvodnju, kvalitetu i marketing naših vina, na domaćem i međunarodnom tržištu“, istaknuo je Dragan Kovačević, potpredsjednik HGK za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo, primajući u ime Hrvatske gospodarske komore priznanje za iznimni doprinos suvremenom istarskom vinarstvu u sklopu 25. međunarodne izložbe vina i vinarske opreme Vinistra.

„Komora je kroz naše Udruženje vinarstva spremna i u budućnosti zajedno s vama biti nositelj marketinga i promocije hrvatskih vina. Radit ćemo na tome da se znatno povećaju proizvodni kapaciteti sa današnjih 60 milijuna litara, da smanjimo prekomjerni uvoz koji je na razini 45 posto domaće proizvodnje i da brendiramo Hrvatsku kao zemlju vina“, poručio je Kovačević.

Izložba se održava se u Poreču od 11. do 13. svibnja i sastoji od ocjenjivačkog i izlagačkog dijela. Osim vina se ocjenjuju maslinova ulja i rakije, a na popratnom gastronomskom kutku izložbe, Vinistra Gourmetu, posjetitelji mogu kušati razne delicije domaćih i svjetskih chefova sljubljene s vinima izlagača. Tijekom tri dana trajanja izložbe očekuje se oko desetak tisuća posjetitelja. Jedno od natjecanja koje se provodi u sklopu Vinistre je i Svijet malvazija na kojem je ove godine ocjenjivano 270 vina. Među njima, 61 istarska malvazija nagrađena je zlatnom medaljom.

U sklopu izložbe dodijelit će se i oznaka IQ – Istarska kvaliteta. Riječ je o oznaci koja je namijenjena označavanju vina visoke kvalitete proizvedenih od grožđa sorte malvazija istarska i teran. Cilj označavanja je poticanje razvoja proizvodnje tih autohtonih vina, podizanju razine njihove kvalitete i proizvodnih tehnologija te promociji i prodaji na domaćem i svjetskom tržištu.

Nikola Benvenuti, predsjednik udruge Vinistra, istaknuo je kako se radi na tome da se Udruga Vinistra profesionalizira s ciljem preuzimanja funkcije vinske agencije. U želji da se Vinistra 'izvede' iz dvorane Žatika, već nekoliko godina zaredom porečki ugostitelji za vrijeme trajanja manifestacije gostima nude posebno osmišljene menije te vina izlagača po promotivnim cijenama. Vinistra i Grad Poreč tako posjetiteljima pružaju mogućnost da u eno-gastronomskim događanjima uživaju u cijelom gradu.

 


Page 7 of 275