• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Proširenje i nove odgovornosti Tevinog Centra financijskih aktivnosti Zagreb PDF Print E-mail
Monday, 24 July 2017 14:39

Centar financijskih aktivnosti Zagreb (Shared Service Center Zagreb – 'SSC') koji posluje u okviru PLIVE, članice Teva grupe, prelazi na novu poslovnu lokaciju, nastavlja sa širenjem poslovanja i razmatranjem novih usluga postojećim korisnicima u zemljama Europske unije kao i novima iz Južne Amerike.

Ovaj prvi i za sada najveći centar financijskih usluga u Hrvatskoj osnovan je 2014. godine radi unapređenja kvalitete usluga i učinkovitosti financijskih aktivnosti s ciljem iskorištavanja sinergija i daljnjeg jačanja Tevine konkurentnosti. Centar trenutačno broji 90 zaposlenika koji rade u međunarodnom korporativnom okruženju s naprednim tehnologijama, koje omogućavaju uspješno provođenje postojećih i razmatranje potpuno novih proizvoda radi unapređenja zadovoljstva korisnika. Sukladno planu ovaj je centar do sada objedinio usluge transakcijskih financija svih većih europskih lokacija i podržava velik broj zemalja u Europi, kao što su Njemačka, Španjolska, Italija, Velika Britanija, Švicarska i druge. Proces objedinjavanja EU operacija završava se ovih dana uključivanjem Francuske kao posljednje veće zemlje kojoj će se usluge uskoro pružati iz Zagreba.

Uspješno provedene aktivnosti osnova su za uvođenje novih vrsta usluga kao i povećanje broja zemalja koje će svakodnevnu podršku dobivati od grupe stručnjaka iz Zagreba. U tom smislu značajan iskorak predstavlja početak preuzimanja zemalja Južne Amerike koje uz svoje regulatorne specifičnosti i vremenske zone donose potrebu za zapošljavanjem novih djelatnika. Upravo zbog očekivanog rasta poslovanja u nadolazećem razdoblju Centar se seli na novu lokaciju s kapacitetom od 115 djelatnika.

„Imamo kontinuiranu potrebu za kvalitetnim stručnjacima financijskog profila koji tečno govore nekoliko stranih jezika. Dosadašnji predani rad kolega u Financijskom centru Zagreb najzaslužniji je za uvođenje novih usluga i povećanje broja zemalja koje te usluge koriste. Njihove iznimne vještine, snalaženje u novim situacijama, obrazovanje i odlično sporazumijevanje na nekoliko stranih jezika rezultira stvaranjem novih vrijednosti sukladno Tevinim potrebama, što omogućava daljini rast. Iznimno mi je drago da kontinuirano zapošljavamo nove djelatnike na različitim pozicijama i razinama odgovornosti te očekujemo da će se to nastaviti radi naših ambicioznih planova i uključivanja novih zemalja”, istaknuo je Dheeraj Nagpal, viši direktor Financijskih operacija u Europi.

„Ponosan sam na kolege koji su iznimno motivirani te svakodnevno doprinose poboljšanju kvalitete, usluga i učinkovitosti Teva grupe kako na području financija tako i na području upravljanja ljudskim potencijalima i nabave. Kao rezultat uspješnog rada unutar Grupe u centru zajedničkih usluga u manje od tri godine zaposleno je više od 200 ljudi”, istaknuo je Mihael Furjan, predsjednik Uprave PLIVE.

Iz PLIVE pozivaju sve zainteresirane da se jave putem kontakt obrasca na www.pliva.hr i okušaju u ovom, za Hrvatsku još uvijek novom načinu poslovanja.

 
Što nas očekuje na 11. dm millennium jumpu? PDF Print E-mail
Thursday, 20 July 2017 13:48

dm-millennium-jump-2017Jedanaesti dm millennium jump održat će se u subotu, 29. srpnja na zadarskoj rivi gdje se očekuje 3.000 sudionica i sudionika, najavljeno je na konferenciji za medije održanoj u četvrtak 20. srpnja. Ove godine iz Zadra će biti poslana najveća ljubavna poruka: sudionici će tijelima ispisati natpis "From Zadar with love", a dio prihoda od kotizacija bit će doniran Dječjem vrtiću Latica za Školu plivanja za djecu s poteškoćama u razvoju. Na zadarskoj rivi kuhat će se najveća tjestenina all'amatriciana od organskih dmBio proizvoda, a sav prihod od prodaje bit će doniran socijalnoj samoposluzi u Zadru.

"Ponosno možemo najaviti odličan spektakl s puno zabave i dobrom spizom za sve sudionike. Zahvalni smo Gradu Zadru i TZ grada na podršci, svim sponzorima koje predvodi naš dugogodišnji partner dm kao društveno najosjetljivija tvrtka u regiji i šire. dm millenium jump postao je zaštitni znak turističkog ljeta u Zadru. Jako je malo ljudi u našoj zemlji koji za njega nisu čuli te se moramo i dalje truditi da mu osiguramo mirnu budućnost“, izjavio je Neven Stojaković, začetnik millennium jumpa.

dm-millennium-jump-2017-2Kako bi boravak na suncu bio siguran, tijekom cijelog programa posjetitelji i sudionici dm millennium jumpa na raspolaganju će imati tim dermatologa koji će, pod vodstvom prof. dr. sc. Mirne Šitum, voditeljice Referentnog centra za melanom Ministarstva zdravstva, obavljati besplatne dermatološke preglede.

"Do sada je na dm millennium jumpu više od 3.400 ljudi besplatno pregledalo kožu. Vjerujem kako će se sudionici ovogodišnjeg jumpa u velikom broju pridružiti svima koji su već napravili taj važan korak u zaštiti od sunca. U ime dm-a pozivam sve građanke i građane te sve posjetitelje Zadra da nam se 29. srpnja pridruže u skokovima za Dječji vrtić Latica, da se zabave i naprave nešto dobro za svoje zdravlje", izjavila je Hana Matić, područna menadžerica dm-a za Dalmaciju.

Prijave za 11. dm millennium jump počinju u ponedjeljak 24. srpnja od 19 do 23 sata na Narodnom trgu ispred lože ili na Kalelargi ispred dm-a. Okupljanje sudionika u subotu 29. srpnja počet će u 12:30 sati, a skakat će se tri glavna skoka - skok na noge, dvostruki domino skok te skok s loptom. Pod budnim okom voditelja Frane Ridjana, sve sudionike i posjetitelje očekuje bogat glazbeno-plesni program.

 
Položen kamen temeljac za izgradnju Designer Outleta Croatia PDF Print E-mail
Thursday, 20 July 2017 13:36

designer-outlet-1U četvrtak, 20. srpnja, održano je svečano polaganje kamena temeljca povodom izgradnje najvećeg outlet kompleksa u Hrvatskoj, nadomak robne kuće IKEA Zagreb, čije se otvorenje planira na proljeće 2018. godine.

Kamen temeljac su položili predstavnici investitora, Branko Mihajlov, direktor tvrtke Designer Outlet Croatia, Sylvie Mutschler, direktorica švicarskog Mutschler Outlet Holding AG, Stefan Vanoverbeke direktor IKEA SEE te Thomas Reichenauer, direktor tvrtke ROS Retail Outlet Shopping koja će upravljati kompleksom i biti zadužena za zakup prostora. U polaganju kamena temeljca pridružili se i načelnik Općine Rugvica Mato Čičak te župan Zagrebačke županije Stjepan Kožić.

Detalje o novom odredištu za kupovinu otkrio je Branko Mihajlov direktor tvrtke Designer Outlet Croatia: “Želimo doprinijeti daljnjem razvoju lokalne zajednice te će, uz otvaranje više od 400 radnih mjesta nakon prve faze gradnje, u sklopu Designer Outlet Croatia djelovati i tržnica, na kojoj će obiteljska poljoprivredna gospodarstva, prvenstveno s područja Općine Rugvica, našim posjetiteljima ponuditi svoje proizvode. Iskustvo kupovine bit će dodatno obogaćeno arhitekturom koja je inspirirana hrvatskim regijama. Uvjereni smo kako će Designer Outlet Croatia postati omiljeno mjesto razonode i opuštanja te pružiti jedinstveno iskustvo kupovine.“

Izaslanik Predsjednika Vlade Republike Hrvatske Frano Matušić, državni tajnik u Ministarstvu turizma, istaknuo je kako će outlet kompleks doprinijeti turističkoj ponudi nadomak glavnog grada Hrvatske te svojom jedinstvenom ponudom i pozicijom na križištu autocesta, privući i brojne posjetitelje iz regije i susjednih zemalja.

Svečanosti su nazočili i drugi predstavnici državne vlasti, među kojima i izaslanik Predsjednice Republike Hrvatske Marko Jurčić, savjetnik Predsjednice za gospodarstvo te državnik tajnik u Ministarstvu graditeljstva i prostornog uređenja Željko Uhlir. Podršku projektu pružili su i predstavnici Veleposlanstva Švedske i Švicarske u Republici Hrvatskoj te predstavnici Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske udruge poslodavaca i Hrvatske obrtničke komore.

designer-outlet-2Projekt u dvije faze

U dvije faze gradnje i prateće sadržaje bit će uloženo ukupno 88 milijuna eura. Nakon prve faze koja će biti završena tijekom proljeća sljedeće godine, najveći outlet kompleks u Hrvatskoj prostirat će se na od 15.000 m2 s oko 90 trgovina. Nakon druge faze projekta, kompleks će se protezati na 25.000 m2 te će imati oko 150 trgovina, među kojima će velik dio činiti modni brandovi.

Uz robnu kuću IKEA Zagreb, Designer Outlet Croatia posjetiteljima će osigurati i prateće sadržaje, među kojima su lanci brze hrane, dječje igralište te benzinska crpka koji će biti dostupni već 2018. godine, dok će hipermarket i maloprodajni park te DIY zona biti otvoreni nakon druge faze gradnje.

Status zakupa već 50%

„Designer Outlet Croatia u Hrvatsku dovodi potpuno novi koncept maloprodaje i zato smo, kao tvrtka koja upravlja dizajnerskim outletima i inovativnim outlet šoping konceptima diljem Europe, odlučili sudjelovati u ovom projektu. Iznimno nam je drago što su naši partneri - zakupci, također prepoznali taj projekt što je rezultiralo trenutnim statusom zakupa od 50 %. Znanje i iskustvo koje smo stekli utkat ćemo u ovaj projekt kako bismo omogućili jedinstveno iskustvo kupovine po povoljnim outlet cijenama za građane Hrvatske, susjednih zemalja te brojne turiste“, istaknuo je Thomas Reichenauer, direktor ROS Retail Outlet Shopping.

Održiva gradnja

Designer Outlet Croatia bit će jedan od prvih maloprodajnih objekata u Hrvatskoj s međunarodnim certifikatom za zelenu gradnju BREEAM. Naime, projekt će uključiti brojne elemente održivosti, među kojima su korištenje geotermalne energije, LED rasvjeta, solarni paneli na krovu, prikupljanje kišnice i njeno ponovno korištenje za navodnjavanje i ispiranje površina te punionicu za električna vozila.

Investicija u Designer Outlet Croatia zajednički je pothvat tvrtke IKEA Centres i švicarskog Mutschler Outlet Holding AG, koje već surađuju u realizaciji Designer Outlet Algarve u Portugalu. Najvećim outlet kompleksom u Hrvatskoj upravljat će konzultantska tvrtka ROS Retail Outlet Shopping, poznati austrijski upravitelj dizajnerskih outleta.

 
Duplo zlato za Frankovku Miraz 2012 PDF Print E-mail
Thursday, 20 July 2017 13:34

frankovka-miraz-alfombra-rojaNa najpoznatijem vinskom ocjenjivanju u Meksiku - Alfombra Roja 2017. – Feravinova Frankovka Miraz 2012. osvojila je duplo zlato. O najboljima je odlučivalo 36 međunarodno priznatih sommeliera metodom slijepog kušanja. Frankovka Miraz okitila se odličjem u konkurenciji čak 224 etiketa iz različitih svjetskih vinskih regija.

„Naša je Frankovka sve traženija u Meksiku jer izvrsno ide uz njihova pikantna jela. Prepoznali su je i u europskim zemljama, pa je prva veća količina ovog vina iz linije Dika otišla u Francusku, a početkom godine na predstavljanju u glavnom gradu Češke dobila je odlične kritike struke. Frankovka je tipična, ali nažalost, podcijenjena sorta u kontinentalnom dijelu Hrvatske i samo su joj se rijetki – poput naše vinarije, strastveno posvetili“, istaknuo je Luka Vrga, direktor prodaje i marketinga Feravina.

Frankovka Miraz 2012. moćno je vino kojeg krasi rubinsko crvena boja s purpurnim odsjajem. Miris je izraženo sortni, a u pozadini se nenapadno osjećaju vanilija, papar i tamna čokolada. Okus je intenzivan, dugotrajan, fin i čist. Odležavanje u barriqueu dalo joj je poseban šarm i privlačnost. Hrast se odlično uklapa u strukturu vina, a dominira tek u naknadnom okusu kao fini začin. Izvrsno se sljubljuje uz pršute i šunke, slavonski kulen, kulenovu seku i kobasicu, ali i začinjene specijalitete iz kotlića: fiš paprikaš i čobanac, jela od divljači te riječnu ribu. Izvrsna je uz roštilj, janjetinu s ražnja, odreske, ali i zrelije kravlje i kozje sireve.

 
Produžen mandat Upravi Podravke PDF Print E-mail
Wednesday, 19 July 2017 16:18

podravka-zgrada-2Na jučerašnjoj sjednici Nadzornog odbora Podravke d.d. donesena je odluka da se za člana Uprave Podravke d.d. s danom 18. srpnja 2017. godine imenuje Marko Đerek, koji ima dugogodišnje menadžersko iskustvo u internacionalnim kompanijama, a u Podravku dolazi s pozicije direktora prodaje za jugoistočnu Europu PLIVA/TEVA.

Nadzorni odbor također je donio odluku da se predsjedniku Uprave Marinu Pucaru i svim članovima Uprave mandat produžuje do 23. veljače 2022. godine. Time je Upravi ukazano povjerenje te dana puna podrška da nastavi s jačanjem tržišnih pozicija kako na domaćem tako i na inozemnim tržištima na kojima je Grupa Podravka prisutna već dugi niz godina.

Jedan od osnovnih ciljeva aktualne Uprave je da Podravka bude predvodnik trendova u segmentu inovacija proizvoda i modernih tehnoloških rješenja te povećanju efikasnosti ukupnog poslovanja.

 
Lidl ulistao 10 od 16 novih domaćih dobavljača u sklopu projekta 'Okusi svoj zavičaj' PDF Print E-mail
Wednesday, 19 July 2017 15:39

lidl-okusi-zavicaj-2017-1Lidl je u svoju ponudu i službeno ulistao proizvode 10 od 16 odabranih dobavljača voća i povrća u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“. Tijekom idućeg razdoblja, ulistat će se i proizvodi preostalih 6 domaćih dobavljača koji su odabrani putem natječaja koji je Lidl raspisao u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom krajem 2016. Projektom „Okusi svoj zavičaj“ Lidl želi dodatno podržati domaća poljoprivredna gospodarstva te svojim kupcima omogućiti još veći odabir svježeg domaćeg voća i povrća.

Proizvode 16 odabranih domaćih proizvođača Lidl je uvrstio u svoj stalnu ponudu kroz brend „Okusi svoj zavičaj“, a proizvodi prvih 10 proizvođača već su se ulistali u Lidlov asortiman. Na Lidlovim se policama tako mogu pronaći kupus, kelj, cvjetača, krumpir, brokula, paprike, tikvice, kukuruz, celer, trešnje, maline, kupine, borovnice i razno drugo voće i povrće iz svih krajeva Hrvatske.

Od proizvođača voća, tu je PZ Malina Oršić iz Orešja pored Svete Nedjelje koje se bavi uzgojem i proizvodnjom malina, kupina, trešanja, jagoda, ribizla i borovnica. Počeli su s uzgojem malina 2006. godine i od tada šire proizvodnju na uzgoj ostalog bobičastog voća i trešanja. Frutas iz Ravnih kotara osnovan je 2010. godine, a glavna djelatnost mu je uzgoj i prodaja trešanja. Jedan od ulistanih domaćih dobavljača voća je i PG Sršen koji se bave proizvodnjom mandarina u dolini Neretve proteklih 20 godina.

Kada je o povrću riječ, tu su OPG Čajkulić Ana Marija iz Sedlarice pored Pitomače u kojem je čitava obitelj uključena u proizvodnju kukuruza, pšenice i povrća još od 2003. godine. Tu je i obrt Povrće Pula koji od 1997. godine proizvodi kupus, kelj, mladi krumpir, brokulu, karfiol i razne salate. Obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo Darko Radović bavi se proizvodnjom povrća od 2006. godine, a proizvodi mrkvu, celer, peršin, cvjetaču, brokulu, zelje i kelj. Orius iz Zagreba posluje od 2002. godine, a specifični su po hidroponskom uzgoju cherry rajčica.

lidl-okusi-zavicaj-2017-2 lidl-okusi-zavicaj-2017-3 lidl-okusi-zavicaj-2017-4

Agro Šišan je osnovan 2015. godine, bavi se proizvodnjom i prodajom svježeg voća i povrća. Okuplja nekoliko OPG-a s područja južne Istre, a od proizvoda su im najistaknutiji krumpir, paprika, lubenica, kupus, kelj i cvjetača. PZ Marina prepoznatljiva je po proizvodnji domaćeg ekstra djevičanskog ulja te djevičanskog maslinovog ulja koji su proizvedeni u suradnji sa svojim zadrugama i kooperantima kojih je preko tisuću. Osim ulja, PZ Marina poznata je po suhim smokvama, rogaču, rajčicama. Među ulistanim dobavljačima našao se i Stoičev koji posjeduje sedamdesetogodišnju tradiciju u uzgoju povrća te danas obrađuje oko 20 hektara zemlje na kojoj uzgaja salatu, blitvu, kupus, radić, kelj, endiviju, rotkvicu.

Podsjetimo, trgovački lanac Lidl, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, pokrenuo je projekt „Okusi svoj zavičaj“ koji je nadogradnja Lidlovog brenda Okusi zavičaja, javnosti predstavljenog 2013. godine, a pod kojim je bilo obuhvaćeno ukupno oko 90 autohtonih proizvoda i receptura domaćih dobavljača. „Okusi svoj zavičaj“ za cilj je imao okupiti lokalne, domaće proizvođače voća i povrća diljem Hrvatske i omogućiti im prodaju unutar Lidlovih trgovina. Natječaj je trajao više od mjesec dana, a prijaviti su se mogla obiteljska poljoprivredna gospodarstva, ostali organizacijski oblici poljoprivrednika te proizvođačke organizacije. Lidlov stručni tim analizirao je nekoliko stotina prijava pristiglih za ovaj projekt, a sukladno pravilima natječaja, odabrano je 16 dobavljača iz svih krajeva Lijepe Naše čiji će se proizvodi moći pronaći na policama Lidlovih trgovina.

 
Rekordni prinosi pšenice u Belju PDF Print E-mail
Monday, 17 July 2017 12:53

belje-zetva 1

Ovog vikenda na oranicama Belja završena je žetva ječma i pšenice na ukupno 5.057ha (1.988ha ječma i 3.069ha pšenice). Žetva pšenice je trajala 3 tjedna i donijela je najbolje prinose pšenice u povijesti Belja. Riječ je o prinosu od 8,8 tona po hektaru što je povećanje od 7% u odnosu na prošlogodišnje prinose.

Kako je istaknuo Krešimir Grgić, direktor ratarstva u Belju: „Ovogodišnji prinosi najviši su u povijesti naše kompanije koja ima tradiciju dužu od 300 godina i najbolja su nagrada za cjelogodišnji trud i rad na našim oranicama. Izuzetno smo zadovoljni i dinamikom ovogodišnje žetve za koju su zaslužne sve kolege i vrhunska poljoprivredna mehanizacija kojom Belje raspolaže, prvenstveno kombajni Class Lexion i Annaburger prikolice kojima smo značajno povećali učinke u žetvi. Najbolji pokazatelj ovogodišnjeg uspjeha je usporedba s dostupnim podacima o europskom i hrvatskom prosjeku koji iznose oko 6 tona po hektaru.“

belje-zetva 2 belje-zetva 3 belje-zetva 4

Žetvi pšenice prethodila je žetva ječma koja je također dala iznimne prinose od 8 tona po hektaru. Riječ je o domaćim sortama, kako ječma tako i pšenice, koje prevladavaju u sortimentu i daju iznimne rezultate u plodnoj baranjskoj ravnici. Belje ukupno obrađuje 20.000ha oranica, a ratarska proizvodnja početak je lanca sljedivosti na koji se nadovezuje vlastita Tvornica stočne hrane, 25 farmi te prehrambena industrija Belja koji čine zaokružen proces proizvodnje "Od polja do stola".

 
VELPRO povećava plaće za 550 zaposlenika PDF Print E-mail
Thursday, 13 July 2017 12:53

velpro-2Na sastanku Uprave i Radničkog vijeća Velpro-centra d.o.o. donesena je odluka o trajnom povećanju plaće od prosječno 8% za 550 zaposlenika Velpro-centra sa najnižim koeficijentima. Od navedenog broja zaposlenika za ukupno 340 radnika obalnih centara, privremeno povećanje koeficijenata za prosječnih 8% realizirano je već u svibnju ove godine, kao mjera stimulacije i pripreme za nadolazeću turističku sezonu uslijed povećanja obima posla.

Za ovaj dio zaposlenika s najnižim koeficijentima povećanje plaće postaje trajno, a za sve ostale zaposlenike povećanje će stupiti na snagu od 1. kolovoza 2017. godine. Također je dogovoreno i produženje Kolektivnog ugovora do kraja 2017. godine sa svim pogodnostima koje uključuju božićnice, uskrsnice, regrese kao i osiguravanje svih ostalih radničkih prava većih od zakonske obveze.

Ivan Šantorić, predsjednik Uprave Velpro-centra d.o.o. izjavio je: „Zadovoljan sam da smo osigurali povećanje plaće za gotovo polovicu ukupno zaposlenih u našoj tvrtki, kao i produljenje svih radničkih prava iz Kolektivnog ugovora. Vjerujem da to predstavlja dodatnu motivaciju za sve naše zaposlenike u ključnom trenutku naše poslovne realizacije u ovoj turističkoj sezoni. Na takav način je osigurana i veća kvaliteta usluge za sve naše partnere, a pogotovo one u HoReCi kao i segmentu male trgovine Plus marketa.“

Zlatica Štulić, dipl.iur., predsjednica Sindikata trgovine Hrvatske također je izrazila svoje zadovoljstvo donesenim odlukama sa sastanka: „Ispred Sindikata trgovine Hrvatske ističem da sam zadovoljna postignutim dogovorom s Upravom društva o produljenju važenja Kolektivnog ugovora Velpro-centra d.o.o. do 31.12.2017. godine. Radnicima je vrlo važno da znaju da će ostvarivati sva svoja stečena prava i dalje. Povećanje koeficijenata, gotovo polovici radnika je vrlo značajno u ovom gospodarskom trenutku i radnici istu odluku pozdravljaju.S Upravom ćemo i dalje razgovarati i kroz socijalni dijalog štititi i promicati interese radnika Vepro-centra.“

Velpro, partner za profesionalce, namijenjen je prvenstveno potrebama malih trgovaca, hotelijerstva, ugostiteljstva i javnog sektora, odnosno pravnih osoba i obrtnika koji na jednom mjestu mogu obaviti cjelokupnu opskrbu za potrebe vlastitog poslovanja.Velpro trenutno posluje na 21-oj lokaciji Velpro centara diljem Hrvatske s više od 250 vozila koja prate suvremene standarde distribucije i osiguravaju kvalitetnu logističku podršku za sve partnere. Uz kvalitetnu uslugu, kupcima se nudi bogat asortiman 12.000 artikala, u sklopu kojeg se nalazi više od 800 artikala vlastitih trgovačkih marki Rial, Profiline i Profiline Exclusive. Velpro je također i važan partner maloj hrvatskoj trgovini, primarno kroz projekt Plus Marketa, koji trenutno ima više od 1100 prodajnih mjesta partnera i koji je namijenjen malim trgovcima s ciljem podrške, očuvanja i unapređenja njihovog poslovanja.

 


Page 7 of 259