• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus PDF Print E-mail
Monday, 18 June 2018 11:21

velpro-udrugatrgovaca-sjeverplusVelpro i Udruga trgovaca Sjever Plus potpisali su ugovor o suradnji za 2018. godinu te tako potvrdili zajedničku predanost pružanju usluge najviše kvalitete krajnjim kupcima kroz međusobnu trgovačku, logističku i marketinšku podršku. Udruga trgovaca Sjever Plus okuplja 36 članova s ukupno 75 prodavaonica na području Zagrebačke, Varaždinske, Međimurske, Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije. Ugovor o suradnji potpisali su Čedomir Momčilović, predsjednik Udruge trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

„Povoljni uvjeti i stabilnost u nabavi neophodni su za profitabilnost naših trgovaca, stoga nam je iznimno drago što u svakodnevnom poslovanju imamo podršku Velpra, i na razini osiguravanja roba i usluga, i na razini pravodobne i kvalitetne komunikacije. Obilazak naših članica, komunikacija o asortimanu, akcijama, isporukama robe i drugim pitanjima velika im je pomoć u svakodnevnom poslovanju te pružanju kvalitetne usluge krajnjim kupcima, koja nam je u zajedničkom fokusu i na prvom mjestu u svim našim aktivnostima. Takav odnos temeljen na obostranim pogodnostima i povjerenju neizostavna je karika uspješnog nastavka poslovanja naših članova“, izjavio je Čedomir Momčilović, predsjednik Udruge trgovaca Sjever Plus.

„Udruženja malih trgovaca važni su poslovni partneri Velpra i ovakvim suradnjama nastojimo dati doprinos jačanju njihove pozicije na hrvatskom tržištu, svjesni kako im je potrebna neprestana i čvrsta podrška u opskrbi širokog asortimana roba i usluga. Osim u opskrbi, nastojimo biti pouzdan partner i u dijeljenju znanja stečenih kroz godine iskustva u veleprodaji i primjeni svjetskih standarda i tehnologija u upravljanju trgovinom, a sve kako bi mali trgovci dodatno unaprijedili svoje svakodnevno poslovanje“, izjavio je Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

Kroz svojih 17 veleprodajnih centra diljem Hrvatske te profesionalnim pristupom, kvalitetom i širinom asortimana i usluga, Velpro je u mogućnosti u potpunosti odgovoriti svim zahtjevima i potrebama tržišta tijekom cijele godine. Na preko 75.000 kvadratnih metara skladišnog prostora u 14 gradova kupcima je svakodnevno na raspolaganju više od 8.000 različitih artikala, što im jamči da će pronaći sve za svoje poslovanje na jednom mjestu. Kupcima se nudi i mogućnost online narudžbe putem internetske stranice online.velpro.hr, a svojom raširenom logističkom mrežom te brzom i pouzdanom dostavom Velpro jamči isporuku u svim dijelovima Hrvatske u roku jednog dana.

 
Najveća dm ženska utrka okupila 7.880 sudionika PDF Print E-mail
Monday, 18 June 2018 09:39

dm-zenska-utrka-jarun-2018

U subotu, 16. lipnja, sedma dm ženska utrka okupila je 7.880 sudionika koji su na Jarunu promicali zdrav i aktivan život. Trčale su se četiri utrke; natjecateljska i rekreativna dm ženska utrka te dvije dječje utrke, a sav prikupljeni prihod od kotizacija za utrke i promotivne prodaje u iznosu većem od 115.000 kuna namijenjen je hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna Hrvatska.

Uz više od 5.200 rekreativnih trkačica i 1.100 natjecateljica, u dvije dječje utrke sudjelovalo je više od 1.500 djece od dvije do jedanaest godina. Sudionici svih utrka dobili su poklone dm-a, dok je 10 najbržih natjecateljica osvojilo posebne nagrade. Najbrži krug oko Jaruna u natjecateljskoj utrci otrčala je Biljana Cvijanović za 21:51 minutu te je osvojila opremu za trčanje i 3.000 kuna na darovnoj kartici dm-a. Odmah nakon Biljane u cilj su utrčale drugoplasirana Željka Šaban Miličić i trećeplasirana Marija Vrajić koje su uz opremu za trčanje i poklon pakete osvojile 2.000 kuna, odnosno 1.000 kuna na dm darovnoj kartici.

dm-zenska-utrka-jarun-2018-2  dm-zenska-utrka-jarun-2018-3  dm-zenska-utrka-jarun-2018-4 

"Od 2012. godine, kada je održana prva dm ženska utrka, cilju populariziranja rekreativnog trčanja i promicanja aktivnog načina života tijekom sedam godina, pridružilo se više od 23.400 žena i 5.100 djece. Utrke organiziramo kako bismo potaknuli građane na bolju brigu o zdravlju, s posebnim naglaskom na najmlađe, zbog čega smo po prvi put organizirali i utrku za djecu osnovnoškolskog uzrasta. Vjerujemo kako malim koracima možemo napraviti velike promjene", izjavila je Dubravka Štefanac Vinovrški, menadžerica marketinga i PR-a dm-a.

Uz besplatne dermatološke preglede koje je dm organizirao u suradnji s Hrvatskim dermatovenerološkim društvom, promicanju zdravog načina života na Jarunu pridružile su se Lana Klingor Mihić i Anja Alavanja Romac te food blogerice Maja Brekalo i Sandra Rončević koje su za sudionike i posjetitelje pripremale jela od organskih dmBio proizvoda. Za dobru atmosferu tijekom cijelog programa pobrinuo se voditeljski dvojac Ana Miščević i Frano Ridjan, a u večernjim satima posjetitelji i sudionici nastavili su druženje u sportskom duhu uz prijenos utakmice Hrvatska - Nigerija.

Podsjećamo, u sklopu prošlogodišnje utrke građanke i građani te sudionice dm ženske utrke su deset dana uoči te na sam dan utrke donirali više od 47.800 kuna za udrugu Europa Donna i kupnju aparata za intraoperativno zračenje.

dm-zenska-utrka-jarun-2018-5

 
Gefco i Talan udružuju snage PDF Print E-mail
Thursday, 14 June 2018 15:27

gefco-lipanj-2018Grupa GEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici i Talan, vodeći europski igrač u savjetovanju u području agilne transformacije organizacija, sklopili su sporazum o stvaranju joint venturea koji će omogućiti dizajn i promociju rješenja namijenjenih automobilskom tržištu.

GEFCO i Talan potpisali su sporazum o razumijevanju s ciljem pružanja rješenja koja kombiniraju digitalne i fizičke tehnologije te su namijenjena automobilskom tržištu. Sporazum uključuje stvaranje zajedničkog pothvata (joint venturea) koji omogućava dvama partnerima ujedinjenje znanja i iskustava te predstavlja vrhunac njihovog odnosa godinama građenog na povjerenju. GEFCO donosi svoja znanja i iskustvo kao lider u automobilskoj logistici, poznavanje poslovnih (B2B) tržišta i snagu svoje međunarodne mreže, dok Talan nudi svoju ekspertizu u novim informacijskim tehnologijama kao što su internet stvari (Internet of Things), umjetna inteligencija, tehnologija blockchaina te agilne metode.

„Zajednički pothvat u koji krećemo s Talanom omogućit će snažan napredak na automobilskom logističkom tržištu koje je raširena primjena digitalnih tehnologija temeljito uzdrmala“, naglasio je Luc Nadal, predsjednik Uprave Grupe GEFCO. „Ova suradnja između dvaju partnera s vještinama koje se međusobno nadopunjuju u skladu je s našom strategijom razvoja inovacija i predstavlja ključ našeg budućeg rasta.“

GEFCO teži promicanju i poticanju inovacija unutar Grupe, ali i s vanjskim partnerima, s ciljem transformacije sektora logistike i transporta. Tvrtka se zalaže za politiku dijeljenja inovacija, što uključuje partnerstva poput nedavno započete suradnje s akceleratorom Techstars.

„Novi zajednički pothvat s GEFCO-om označava novu fazu naše dugogodišnje suradnje. U vremenu koje zahtijeva odvažan pristup, nudimo svoja znanja i iskustva u tehnologiji te tako, u duhu kolektivne razmjene znanja sa svojim partnerima, gradimo nove oblike poslovanja“, izjavio je Mehdi Houas, predsjednik Uprave Grupe Talan.

Ovaj projekt podupire inovativnu politiku koju Grupa Talan od početka prati te osnažuje davanjem podrške glavnim pružateljima usluga i tvrtkama kroz inovativna rješenja. Budući da je kolektivna razmjena znanja dio Talanovog DNK, grupa potiče inicijative koje ohrabruju žene i muškarce da rade zajedno kako bi iskoristili tehnologije današnjice i izgradili sutrašnji svijet. Za Talan, budućnost je igralište.

O GRUPI GEFCO

U Grupi GEFCO vjerujemo da je dugotrajna suradnja s partnerima ključ za zajednički rast. Na temelju 69 godina stručnosti i snažne baštine u automobilskoj industriji, nudimo pametna i fleksibilna rješenja za složene opskrbne lance. Danas je Grupa GEFCO europski lider u automobilskoj logistici i nalazi se među prvih 10 globalnih partnera za multimodalna rješenja za opskrbne lance. Grupa je prisutna u 47 zemalja, njezina sadašnja mreža obuhvaća više od 300 destinacija i zapošljava 13 000 djelatnika diljem svijeta. Za 2017. GEFCO je u izvješćima objavio prihod od 4,4 milijarde eura.

GEFCO je u regiji Adria prisutan od 2007. godine. Sa sjedištem u Kopru u Sloveniji, GEFCO Adria zapošljava 27 djelatnika na trima lokacijama. www.gefco.si, www.gefco.hr.

O GRUPI TALAN

Više od 15 godina Talan savjetuje tvrtke, pruža im podršku i provodi njihove transformacijske planove u Francuskoj i inozemstvu. Prisutna na četiri kontinenta, s oko 2500 zaposlenika, Grupa će do kraja 2018. godine ostvariti prihod od 250 milijuna eura, a planiraju i zaposliti 900 novih djelatnika. Inovacije su u središtu razvoja Grupe, koja pomaže korporacijama upravljanju tehnološkim promjenama, poput velikih podataka (Big Data), interneta stvari, blockchaina i umjetne inteligencije. Talan je prisutan na glavnim strukovnim događajima kao što je Viva Technology, gdje redovito govori o pitanjima vezanim uz spomenute revolucionarne tehnologije, zajedno s voditeljima sektora i političarima iz organizacija kao što su Syntec Numérique, francuski parlamentarni forum o umjetnoj inteligenciji, Smart City Paris itd.

 
Podravka osvojila rekordnih 19 odličja Superior Taste Award PDF Print E-mail
Wednesday, 13 June 2018 15:51

podravka-superiortaste-1Podravka je i ove godine zabilježila veliki uspjeh na međunarodnom ocjenjivanju kvalitete te se okitila s 19 odličja Super Taste Award, najcjenjenije nagrade u segmentu prehrane u svijetu. Ovogodišnjim uspjehom nadmašila je prošlogodišnjih 18 odličja te ponovno potvrdila izvrsnost okusa u kategorijama u kojima su se natjecali. Pored toga, čak 7 Podravkinih proizvoda dobilo je maksimalnu ocjenu, 3 STA zvjezdice, što je najviše od kada se Podravka prijavljuje na ovo međunarodno ocjenjivanje kvalitete.

Podravka limun i limeta čaj i Podravka Urosal uvin čaj su uz 3 STA zvjezdice osvojili i kristalne nagrade koje se dodjeljuju proizvodima koji su 3 godine za redom ocijenjeni najvišim STA odličjem. Vegeta Maestro Dimljena Paprika, Podravka krem juha brokula cvjetača, Lino lada gold, Žito – Stoljetni kruh od pira s chia sjemenkama i Žito Heljdin kruh s orasima osvojili su 3 STA zvjezdice.

podravka-superiortaste-2

Pored toga, znakom Superior Taste Award ove godine okitili su se i Vegeta Natur, Eva fileti u maslinovom ulju, Mirela sardine u biljnom ulju, Salut, Žito kruh s orasima, Eva sardine u biljnom ulju, Podravka Alpska juha, Dolcela brownies, Corned beef, 1001 CVET vrući đumbir s limunom čaj te 1001 CVET bio bebe čaj i 1001 CVET biljni čaj planinski.

Odličja Superior taste award uručuju se onim proizvodima koji uspješno prođu slijepa testiranja koja provodi žiri sastavljen od vrsnih svjetskih chefova i sommeliera, pri čemu među ostalim, osobitu važnost pridaju ocjeni okusa, mirisa, teksture i izgleda proizvoda.

„U jakoj konkurenciji međunarodnih brandova, Podravka je i ove godine ostvarila izvrstan uspjeh na ocjenjivanju te smo izrazito ponosni na činjenicu da različiti žiriji potvrđuju izvrsnost naših proizvoda iz godine u godinu. Inovativnost, kreativnost i izvrsnost te prepoznavanje potreba naših potrošača i tržišta osnova su našeg poslovanja i pristupa razvoju novih proizvoda i okusa. Rezultati ovogodišnjeg ocjenjivanja potvrđuju da smo u tome vrlo uspješni, te nas motiviraju da i dalje istražujemo i razvijamo nove okuse i proizvode koji će zadovoljiti potrebe naših potrošača na više od 68 tržišta diljem svijeta“, istaknula je prilikom preuzimanja kristalnih odličja Tanja Jelača, voditeljica kategorije proizvoda u Podravki.

Podravka od 2008. godine sudjeluje na natjecanju Superior Taste Award te iz godine u godinu osvaja sve više odličja za kvalitetu, okus i dizajn svojih proizvoda. U periodu od 2008. do 2018., Podravkini su proizvodi nagrađeni s čak 110 nagrada Superior Taste Award.

 
Operativna dobit Agrokora gotovo 10% veća od plana, Konzum u svibnju sa 20% većim prometom PDF Print E-mail
Tuesday, 12 June 2018 16:45

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je 14. mjesečno izvješće izvanredne uprave Agrokora koje se odnosi se na razdoblje od 11. svibnja do 10. lipnja 2018. godine. Izvješće prati razvoj gospodarske i financijske situacije u sustavu Agrokora te izvještava o realizaciji operativnih aktivnosti Izvanredne uprave te ukupnom poslovanju kako krovne kompanije Agrokor d.d., tako i dijela većih Agrokorovih kompanija.

Najvažnija vijest izvještajnog razdoblja je da su, nakon razdoblja u kojem su članovi Privremenog vjerovničkog vijeća i veliki vjerovnici međusobno razgovarali o svim pitanjima koja su još uvijek bila otvorena, u četvrtak, 31. svibnja 2018. godine konačno završeni pregovori vjerovnika o nagodbi. Dogovor o nagodbi su podržali i svi članovi Privremenog vjerovničkog vijeća pa stoga dogovor ima podršku koja prelazi zakonski potrebnu dvotrećinsku većinu za izglasavanje nagodbe.

Nakon tog dogovora, slijedi pretvaranje postignutih dogovora u pravno obvezujuća i provediva rješenja. Izvanredna uprava i savjetnici intezivno rade na konačnom tekstu prijedloga nagodbe koji će se dati na suglasnost Privremenom vjerovničkom vijeću. Istodobno, vjerovnici Agrokora te izvanredna uprava u izravnim međusobnim razgovorima i dalje aktivno traže prostor za dogovore koji će biti ugrađeni u nagodbu, a kojima se želi osigurati postizanje nagodbe uz najširu moguću podršku. Kod svih novih dogovora koje će biti potrebno postići kako bi nagodbu podržalo što više vjerovnika, izvanredna uprava se obvezala poštivati načelo prema kojem ni jedan novi dogovor nema utjecaj na prethodno postignute dogovore i ni na koji način ih ne dovodi u pitanje.

Kada je riječ o poslovanju sustava Agrokor u prvih četiri mjeseca 2018., najznačajniji pokazatelj razdoblja je rast operativne dobiti Grupe Agrokor u odnosu na plan za 24,1 milijun kuna. Tako je EBITDA Grupe Agrokor u prva četiri mjeseca iznosila 274,6 milijuna kuna, što je 9,6 posto više od plana.

U okviru tih rezultata najbolje pokazatelje imaju poslovna grupa Maloprodaja i poslovna grupa Prehrana.

Naime, Konzum kao najveća i najvažnija kompanija iz segmenta Maloprodaje, u četiri mjeseca bilježi i rast prometa i rast EBITDA marže u odnosu na plan, a prema preliminarnim pokazateljima, osobito dobre pokazatelje poslovanja Konzum je imao u svibnju. U odnosu na usporedivu maloprodajnu mrežu u 2017., u svibnju je u trgovinama Konzuma bilo 6,5 posto više kupaca, a veći broj kupaca, uz porast prosječne košarice za 11 posto, rezultirao je gotovo 20 posto većim prometom od onoga u svibnju 2017. Istodobno, to je gotovo osam posto veći promet od planiranog, dok je ostvarena marža bila gotovo sedam posto veća od plana.

Poslovna grupa Prehrana u prva je četiri mjeseca imala 2,1 milijardu kuna prihoda te 234,1 milijun kuna operativne dobiti, a značajno veće prihode od prodaje i operativnu dobit ima segment Smrznute hrane i sladoleda i to uslijed povećanja operativne efikasnosti i rasta prodaje svih kategorija sladoleda.

Poslovanje poslovne grupe Poljoprivreda i dalje je pod jakim utjecajem rekordno niskih razina cijena svinjskog mesa, koje se kompenzira drugim aktivnostima prodaje ostalih roba. Prihod grupe Poljoprivreda je u prva četiri mjeseca bio 642 milijuna kuna u odnosu na planiranih 667, dok je dobit razdoblja iznosila 53,8 milijuna kuna, priopćeno je iz Agrokora.

 
SPAR pokrenuo projekt Vrtovi Hrvatske, uključeno 30-ak domaćih dobavljača PDF Print E-mail
Tuesday, 12 June 2018 13:40

spar-vrtovi-hrvatske-1spar-vrtovi-hrvatske-2SPAR je pokrenuo novi projekt Vrtovi Hrvatske kojim će svojim kupcima omogućiti još bolju prepoznatljivost domaćih proizvoda.Svi proizvodi 100% domaće proizvodnje su sezonski i nalaze se na policama SPAR-a od početka lipnja.

U projekt Vrtovi Hrvatske trenutno je uključeno 30-ak manjih i srednjih domaćih dobavljača, a u planu je da se pod tom linijom proizvoda uključi što veći broj OPG-ova.

Voće i povrće dolazi iz okolice Virovitice, Vinkovaca, Bjelovara, Čazme, Varaždina, okolice Zagreba, okolice Zadra, doline Neretve i Vrgorca. SPAR posvećuje veliku pozornost svježim i domaćim namirnicama te vjeruje u kvalitetu proizvoda svojih hrvatskih partnera.

spar-vrtovi-hrvatske-3

„Ovim projektom želimo podržati domaće poljoprivredno gospodarstvo, hrvatsku proizvodnju i manje i srednje dobavljače. Cilj nam je u ovu liniju uključiti što više OPG-ova. Pozivam da nam se OPG-ovi jave kako bi ih uključili u projekt Vrtovi Hrvatske“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Ljubitelji voća i povrća provjerenog porijekla u narednom će razdoblju imati na raspolaganju 40-ak proizvoda pakiranog, sezonskog voća i povrća domaće proizvodnje, poput bobičastog voća te krastavca salatara.

Proizvodi nove marke Vrtovi Hrvatskeu INTERSPAR i SPAR trgovinama bit će i prigodno obilježeni oznakom 100% DOMAĆE voće i povrće, kako bi kupci mogli jasno prepoznati proizvode koji na police stižu ravno s hrvatskih polja.

 
dm obilježio 14. po redu Obiteljski dan PDF Print E-mail
Monday, 11 June 2018 15:09

dm-obiteljski-dan-1U nedjelju, 10. lipnja, djelatnici dm-a iz 60 gradova Hrvatske s članovima obitelji okupili su se u Zagrebu kako bi obilježili Obiteljski dan. Tradicionalno druženje djelatnika i njihovih obitelji održalo se u centrali dm-a na zagrebačkom Jankomiru gdje su uživali u sportskim igrama i sadržajima za djecu svih uzrasta kojima su se u zabavi pridružili i odrasli.

Obitelji djelatnika dm-a istražili su upravno-distributivni centar, iz kojeg stižu proizvodi na police prodavaonica dm-a diljem Hrvatske, te su razgledali urede u kojima nastaju dm-ove kampanje i mnogobrojni društveno odgovorni projekti.

dm-obiteljski-dan-8"U dm-u njegujemo pozitivnu radnu atmosferu koju održavamo tako da uvijek koristimo priliku za druženje. Obiteljski dan koji organiziramo svake godine idealna je prilika da se naši djelatnici još više povežu te da članovi njihovih obitelji iz prve ruke iskuse zaigranu atmosferu koju u dm-u njegujemo u svim odjelima i prodavaonicama", izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a. Na jedan dan centrala dm-a transformirana je u veliko igralište za male i velike gdje su najmlađi uživali u brojnim igraonicama i radionicama poput one za modeliranje kinetičkim pijeskom kao i ekološke radionice.

Odrasli su se okušali u sportskim igrama kao što je ljudski stolni nogomet, ali i u nešto manje zahtjevnom, ali sve popularnijim igrama na konzolama. Zajedno s djecom sudjelovali su u kreativnim likovnim radionicama, a najodvažniji su se okušali u penjanju na umjetnu stijenu te su se spuštali ziplineom koji im je ponudio jedinstven pogled na sve sadržaje koje je dm pripremio za djelatnike i članove njihove obitelji.

dm-obiteljski-dan-2 dm-obiteljski-dan-3  dm-obiteljski-dan-4 
dm-obiteljski-dan-5  dm-obiteljski-dan-6  dm-obiteljski-dan-7 

 
Najveći Mlinar Caffe u svijetu otvoren u Pakistanu PDF Print E-mail
Monday, 11 June 2018 14:30

mlinar-caffe-pakistan-1 
mlinar-caffe-pakistan-3 
Dosad najveći Mlinar Caffe u svijetu, na površini od preko 300 m2 i to na pet etaža, u petak je otvoren u gradu Lahoreu, u Pakistanu. Riječ je o drugom po veličini pakistanskom gradu s više od devet milijuna stanovnika, a novi Mlinar Caffe rezultat je franšizne suradnje s lokalnim partnerom.

mlinar-caffe-pakistan-2Do kraja godine u planu je u Pakistanu otvoriti još tri Mlinarove delikatesne pekarske prodavaonice, a do kraja 2023. tamo će funkcionirati maloprodajni lanac u koji će biti uključene ukupno 22 Mlinarove prodavaonice.

Inače, Mlinar je prva hrvatska, ali i regionalna prehrambena industrija koja je ostvarila izvoz u Pakistan.

U kontinuiranom razvoju novih proizvoda i usluga, Mlinarovi stručnjaci pažljivo osluškuju potrebe potrošača i neprestano prate svjetske trendove te su u mogućnosti proizvodni asortiman prilagoditi potrebama poslovnih partnera i specifičnostima njihovih tržišta i kultura.

Mlinar danas ima preko 230 vlastitih maloprodajnih prodajnih mjesta u četiri europske zemlje, a veleprodajno plasira na dodatnih 19 svjetskih tržišta. Franšize su do sad plasirane u osam svjetskih zemalja na tri kontinenta.

Tvrtka danas zapošljava gotovo 2000 radnika. Proizvodnja je organizirana u pet velikih pekarskih pogona, dva u Osijeku, te u Poreču, Šibeniku i Zagrebu. Većinom je riječ o najsuvremenije opremljenim pekarskim pogonima u ovom dijelu Europe, a osječki pogon jedan je od tehnološki najsofisticiranijih pekarskih proizvodnih cjelina u svijetu.

 


Page 8 of 278