• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Coca-Cola HBC Hrvatska i dalje predvodnik u održivom i društveno odgovornom poslovanju PDF Print E-mail
Friday, 05 October 2018 13:45

coca-cola-izvjesce-2018-2Coca-Cola HBC Hrvatska predstavila je novo Izvješće o održivome poslovanju za 2017. godinu, koje je pripremljeno u suradnji sa zagrebačkim Ekonomskim institutom. Tvrtka je svoje prvo izvješće o održivome poslovanju objavila još 2003. godine kao jedan od pionira održivoga i društveno odgovornoga poslovanja u Hrvatskoj, a novo izvješće potvrdilo je da uspješno ispunjava ili nadmašuje ciljeve Skupine Coca-Cola HBC, koje slijedi. Skupina Coca-Cola HBC ubraja se među europske i svjetske predvodnike u održivome poslovanju, što potvrđuje višegodišnja prisutnost u samome vrhu Dow-Jonesova indeksa održivosti u industriji pića i uključenost u indeks FTSE4Good.

Od 2010. do 2017. godine Coca-Cola HBC Hrvatska potrošnju vode smanjila je za 11 %, a količinu otpada za 50 %. Izravna ispuštanja ugljikova dioksida smanjena su za 60 %, a ispuštanja ugljikova dioksida u lancu vrijednosti za 48 %. Ukupna potrošnja energije po litri proizvedenoga pića u punionici je u zadnjih deset godina smanjena za 15 %. U siječnju 2017. godine tvrtka je dobila certifikat zlatne razine prema standardu Europsko gospodarenje vodama (EWS), koji izdaje Europsko partnerstvo za vode (EWP), što je prvi certifikat EWS dodijeljen u Hrvatskoj.

Coca-Cola HBC Hrvatska ujedno je i jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj, a najbolje zaposlenike privlači i zadržava poticajnim radnim okruženjem te jasnim i visoko konkurentnim sustavom nagrađivanja. Nagrade zaposlenicima i rukovoditeljima povezuju se sa strateškim poslovnim ciljevima, ali i izvedbom u području ciljeva održivosti. Prosječna bruto mjesečna plaća u 2017. godini iznosila je 11.708 kuna, što je gotovo 23 % više od prosječne bruto plaće u industriji proizvodnje pića u Hrvatskoj. Svi muškarci i žene jednako su plaćeni za isti posao.

Studija o socio-ekonomskome utjecaju tvrtke iz 2016. godine pokazala je da svako radno mjesto u Coca-Coli u Hrvatskoj podržava 18 radnih mjesta u njezinu lancu vrijednosti. Coca-Colin je sustav, izravno ili neizravno, odgovoran za stvaranje 8700 radnih mjesta s punim radnim vremenom, što je oko 0,6 % ukupne radne snage zaposlene u Hrvatskoj. Ukupna dodana vrijednost poslovnoga sustava Coca-Cole prema toj studiji u 2016. godini iznosila je oko 1 milijardu i 800 milijuna kuna ili 0,5 % hrvatskoga BDP-a. Svaka kuna koju ostvari Coca-Cola stvara 7 kuna dodane vrijednosti u hrvatskome gospodarstvu.

„Mi u Coca-Coli HBC Hrvatska smatramo da društvena odgovornost i principi održivoga poslovanja nisu u potpunosti ostvarivi bez ulaganja u zajednicu. Zato neprestano ulažemo u različite projekte kojima nastojimo pridonijeti poboljšanju kvalitete života te rješavanju nekih od ključnih problema zajednice, a pritom smo posebno usredotočeni na mlade i okoliš. Od 2012. do 2016. godine Coca-Cola HBC Hrvatska uložila je preko 9 milijuna kuna u projekte koji podupiru lokalnu zajednicu. U 2016. godini u zajednicu je uloženo 1,3 milijuna kuna, a u 2017. godini više od 2,6 milijuna kuna, što je 5,8 % dobiti prije oporezivanja”, istaknula je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

coca-cola-izvjesce-2018-1Višegodišnji projekt Coca-Colina podrška mladima u prošloj i ovoj godini za više od 1000 mladih koji više nisu u sustavu obrazovanja, ali još nisu zaposleni, omogućio je besplatne dodatne edukacije za stjecanje znanja i vještina koje su tražene na tržištu i s kojima imaju mnogo veće mogućnosti za pronalazak posla. Sljedeće godine broj polaznika bit će još veći jer se planira uključiti 1700 mladih. Povodom 50 godina poslovanja u Hrvatskoj Coca-Cola je mladima u zajednici poklonila i tri suvremeno uređena i tehnološki vrhunski opremljena prostora za učenje i rad na javnim sveučilištima u Dubrovniku, Puli i Osijeku.

Kad je riječ o zaštiti okoliša, tvrtka je posebice usmjerena na očuvanje vodenih resursa. U sklopu projekta Od izvora do mora u suradnji s udrugama i lokalnim zajednicama Coca-Cola organizira akcije čišćenja obala mora, jezera i rijeka od ambalažnoga otpada.

Nakon predstavljanja Izvješća o održivome poslovanju održana je panel-rasprava o važnosti nefinancijskoga izvješćivanja i informiranja dionika o usklađenosti poslovanja pojedine tvrtke s ciljevima održivosti i načelima društveno odgovornoga poslovanja, na kojoj su uz Ružu Tomić Fontanu, sudjelovali i Hrvoje Krstulović, predsjednik Uprave ZB Investa i Udruženja društava za upravljanje investicijskim fondovima pri HGK-u, Mirjana Matešić, ravnateljica HRPSOR-a, dr. sc. Mislav Ante Omazić, izvanredni profesor na Ekonomskome fakultetu u Zagrebu te Miodrag Šajatović, glavni urednik poslovnoga tjednika Lider.

Sudionici rasprave razgovarali su o tome zašto je važno objavljivati i nefinancijska izvješća, o tome kakva je njihova kvaliteta, tko ih i koliko čita i prati napredak na području održivosti i društveno odgovornoga poslovanja te koliko različiti dionici uzimaju u obzir podatke o društvenoj (ne)odgovornosti tvrtke pri oblikovanju svojega stava o njoj i donošenju odluka o kupnji proizvoda dionica, odobravanju kredita i akvizicijama.

„Naše je duboko uvjerenje da održivo i odgovorno poslovanje nema alternativu. Tvrtke moraju pratiti promjene i očekivanja potrošača i zajednice. Moraju davati svoj aktivni doprinos u rješavanju zajedničkih problema. Moraju biti svjesne svoje široke odgovornosti i svoj utjecaj iskoristiti za dobrobit svih dionika, ne samo svojih dioničara”, zaključila je Ruža Tomić Fontana.

 
Frankovki Miraz 2015. Feravina šampionska titula u srcu Feričanaca PDF Print E-mail
Monday, 01 October 2018 10:12

feravino-sampionska-titula

Ako je Frankovka, tada je iz Feravina! To je potvrđeno i na međunarodnom ocjenjivanju frankovki, na koje je pristiglo 50-ak uzoraka iz Mađarske, Slovenije i Hrvatske Napokon Festival Frankovke u Feričancima! Ova manifestacija posebno je razveselila poznavatelje vinske scene u Hrvatskoj koji znaju da je ovo malo slavonsko mjesto poznato po frankovki i to onoj iz podruma Feravina.

Da je riječ o iznimnim vinima potvrđuje još jedna šampionska titula i to ona za Frankovku Miraz 2015., osvojena upravo na prvom Festivalu Frankovke, koji je u subotu u Feričance privukao više stotina ljubitelja vina. U konkurenciji pedesetak vrhunskih frankovki iz Mađarske, Slovenije i Hrvatske, međunarodni ocjenjivački žiri sastavljen od poznatih enologa i stručnjaka, najviše je bodova dao onoj iz Feravina.

„Šampionske titule osvojene na domaćem terenu imaju posebno značenje, osobito ako ih dobijete za sortu koja je nepravedno zapostavljena u Hrvatskoj, a kojoj naša vinarija pridaje iznimnu pozornost. Brojne nagrade i narudžbe iz europskih zemalja, ali i Amerike i Meksika potvrđuju da su obje naše Frankovke - Miraz i Dika, vina iznimne kvalitete“, kaže Luka Vrga, član Uprave Osilovca, tvrtke u čijem je sastavu Feravino. Frankovka Miraz 2015. vino je rubinsko crvene boje s purpurnim odsjajem, izraženo sortnog mirisa.

Okus je intenzivan, dugotrajan, fin i čist. Odležavanje u barriqueu dalo joj je poseban šarm i privlačnost. Hrast se odlično uklapa u strukturu vina, a dominira tek u naknadnom okusu kao fini začin. Ovo moćno vino izvrsno se sljubljuje uz pršute i šunke, slavonski kulen, kulenovu seku i kobasicu, ali i začinjene specijalitete iz kotlića - fiš paprikaš i čobanac, jela od divljači te riječnu ribu. Sjajno ide uz roštilj, janjetinu s ražnja, odreske, ali i zrelije kravlje i kozje sireve.

 
Hrvatske mame odabrale 17 najboljih na hrvatskom tržištu PDF Print E-mail
Friday, 28 September 2018 16:26

odabrale-mame-2018-2Zahvaljujući projektu 'Odabrale mame' koji je ove godine održan po drugi puta, ponovno su odabrani i nagrađeni najbolji proizvodi i pružatelji usluga prema ocjenama hrvatskih majki. Novo istraživanje zadovoljstva majki provedeno je on-line putem, a realizirana su četiri odvojena on-line istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 9.000 majki svih dobnih skupina od kojih su najzastupljenija dobna skupina majke od 25 do 34 godine starosti.

Tim povodom upriličena je dodjela nagrada tvrtkama čiji su proizvodi i usluge ocjenjeni najboljima unutar nekoliko različitih kategorija što je ujedno preporuka za kupnju svim potrošačima. Današnji potrošači su sve različitiji i individualniji, žele puno više od samog proizvoda ili usluge, a hrvatskim potrošačima preporuka je, odmah iza cijene, drugi razlog za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge.

Glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka 'Odabrale mame' potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji. 'Tu su ponajviše kategorije koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu kao i usluge koje povremeno ili stalno koristimo: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu i čišćenje domaćinstva, trgovine itd.

Zanimljivo je naglasiti i podatak kako je u provedenom istraživanju čak 95% mama on-line anketu ispunilo putem smartphone uređaja. Projekt 'Odabrale mame' nastavlja istom dinamikom provoditi istraživanja kategorija roba i usluga na mjesečnoj bazi unutar desetak kategorija, a novitet je da ćemo u bliskoj budućnosti otvoriti i mogućnost testiranja i degustacija proizvoda na velikom panelu', izjavio je direktor projekta Tihomir Kovač.

odabrale-mame-2018-1

Nagradu i oznaku 'Odabrale mame' za kupnju najboljeg proizvoda ili korištenje najbolje usluge dobili su sljedeći brendovi: Kaufland je ocijenjen najboljim nacionalnim trgovačkim lancem robe široke potrošnje dok je za najbolju trgovinu tekstilom i kućnim potrepštinama proglašen Pepco, mame su Signal odabrale za najbolju pastu za zube, Dove DEO je najbolji dezodorans, a u kategoriji ženskih najlonki nagradu je dobio brend Jadran. Najbolje slane grickalice su Saltas , proizvođača Koestlin, dok je u kategoriji tirolskih salama najboljom proglašena tirolska kobasica Gavrilović.

U kategoriji baby vlažne maramice nagradu je dobio Water Wipes, dok je najbolji proizvod za jačanje imuniteta na bazi pčelinjih proizvoda Medo-flor/Apimix. U kategoriji čvaraka, najboljima su ocijenjeni domaći čvarci Ravlić. U kategoriji kuhinjskih robota nagradu su osvojili kuhinjski roboti Bosch, Bosch štapni mikser proglašen je najboljim u svojoj kategoriji kao i blenderi Bosch u kategoriji blendera.

Delicia keksi bez šećera dobili su nagradu za najbolje kekse bez šećera, a PUR balsam najbolje je sredstvo za ručno pranje posuđa. Mame su za najbolji news & lifestyle portal odabrale 24sata dok je za najbolju dječju igraonicu i rođendaonicu na području grada Zagreba odabrana Čarobna Šuma.

Istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama 'Odabrale mame' u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame pokrenuto je u Hrvatskoj prvi puta prošle godine, a oznaka 'Odabrale mame' pokazale se kao izvrstan kompas jer olakšava kupnju i štedi vrijeme, a ujedno je oznaka izvrsnosti i potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

 
Novi Tommy supermarket u Kaštel Starom PDF Print E-mail
Thursday, 27 September 2018 13:56

tommx-kastel-stari-1

tommx-kastel-stari-2 
tommx-kastel-stari-3 
Novi Tommy supermarket otvoren je u četvrtak, 27. rujna 2018. u Kaštel Starom, na adresi Zagorski put 48. Supermarket Tommy Kaštela opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima bila osigurana maksimalna funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene.

Površina korisnog prostora je preko 400 metara četvornih, a ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

U Tommyju posebno ističu odjele mesnice i voća i povrća sa dnevnom ponudom svježih proizvoda, odjel delikatesnih proizvoda te pekarnicu „Bobis“ koja nudi tradicionalno kvalitetne i svježe pekarske i slastičarske proizvode.

Prigodom otvorenja za kupce su osigurane brojne pogodnosti, koje bogatu ponudu čine još atraktivnijom. Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude.

 
Jana nastavlja nizati nagrade PDF Print E-mail
Thursday, 27 September 2018 11:45

jana-nagrade-2018-1U vrijeme kada se sve vrti oko društvenih mreža, dvije prestižne nagrade sa netom završenog Weekend media festivala u Rovinju potvrda su uspjeha Jane i kreativne agencije Saatchi&Saatchi. Janin Deepest Instagram Profil osvojio je nagradu SoMo borac u kategoriji „social“ te nagradu agencijskog žirija natjecanja BalCaness za najbolji projekt u jakoj konkurenciji regionalnih radova.

jana-nagrade-2018-2 
 jana-nagrade-2018-3
Brojke od 2.800 pratitelja, preko 2 milijuna impresija, čak 600.000 dosega i više od 10.000 posjeta profilu govore u prilog odlukama žirija, koji su Deepest Instagram Profil proglasili najboljim.

Nova kreativna platforma „Duboko iznad svih“ agencije Saatchi & Saatchi Croatia povezala je dubinu Janinog izvora, gdje je zaštićena od svih atmosferskih utjecaja, i glavnog protagonista kampanje – svjetskog prvaka u ronjenju na dah Gorana Čolaka.

Stoga Deepest Instagram Profil, nesvakidašnje rješenja koje je privuklo pažnju brojnih posjetitelja Instagrama, pruža veliku količinu informacija o ronjenju na dah, iz perspektive jednoga Guinessova rekordera i svjetskoga prvaka, a vodi do impresivne dubine od 800m na kojoj se u prirodi nalazi Janin izvor.

„Deepest Instagram Profil logičan je nastavak kampanje s Goranom Čolakom na koju smo mi u Saatchi&Saatchiju iznimno ponosni. Emocije koje je prenijela kampanja „Duboko iznad svih“ nastavak su jasne Janine komunikacijske strategije koja podjednako dominira na emocionalnom, ali i racionalnom planu.

Atraktivni vizuali s impresivnim činjenicama potvrđuju da je Janino mjesto upravo – duboko iznad svih – a ove nagrade kojima se ponosimo, rezultat su sinergijske suradnje Gorana, Jane i naše agencije“, istaknuo je Robert Pešić, Client Service Director Saatchi & Saatchi Croatia.

Motivirajuća priča o Goranovu životnom putu i uspjehu odražava vrijednosti koje Jana promovira, informacije na @deepestinstagramprofile su inspiracija poput poruka s bočice Jane, jer nas potiču da vjerujemo i živimo svoje snove.

 
U Metkoviću otvoren Tommy supermarket PDF Print E-mail
Thursday, 20 September 2018 14:09

tommy-supermarket-metkovic-1Kao vodeći dalmatinski trgovački lanac, Tommy je najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. U četvrtak, 20. rujna 2018., otvoren je novi Tommy supermarket u Metkoviću na adresi Alojzija Stepinaca 13. Novi supermarket opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima osigurali maksimalnu funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene.

Površina korisnog prostora je preko 400 metara četvornih, a važno je napomenuti da je uposleno novih 10 zaposlenika kojima Tommy nudi vrlo stimulativne radne uvjete i visoke radne standarde.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, od čeka se posebno ističu odjeli s dnevnom ponudom svježih proizvoda, pretežito nabavljenih od domaćih dobavljača, uključujući i lokalne proizvođače.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude. Supermarket Tommy Metković je 4. prodajno mjesto u Metkoviću i 26. prodajno mjesto u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

tommy-supermarket-metkovic-2 tommy-supermarket-metkovic-3  tommy-supermarket-metkovic-4 

 
Victoria Zinchuk nova direktorica EBRD-a u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Thursday, 20 September 2018 11:06

victoria-zinchuk-ebrdVictoria Zinchuk imenovana je novom direktoricom ureda EBRD-a u Hrvatskoj, a na poziciju voditeljice ureda Banke u Zagrebu, koji broji 17 zaposlenih, stupa 1. studenoga 2018., priopćeno je iz EBRD-a.

Victoria Zinchuk karijeru je započela u EBRD-u 2002. godine, a prije preuzimanja nove dužnosti, uspješno je kao Viša bankarica u agribusiness sektoru predvodila transakcije i projekte u zemljama gdje EBRD ulaže te je realizirala investicijske projekte s ključnim regionalnim i multinacionalnim kompanijama ukupne vrijednosti više od 1 milijarde eura.

Zinchuk je 2013. osnovala savjetodavni agribusiness tim koji je zadužen za strateški dijalog EBRD-a u agribusiness sektoru, dizajniranje inovativnih financijskih proizvoda i vođenje dijaloga s privatnim investitorima te predstavnicima vlada i financijskih institucija. Također, 2016. godine stupila je na funkciju vršiteljice dužnosti voditeljice agribusiness odjela EBRD-a, a tijekom 2018. obnašala je dužnost v.d. direktorice ureda EBRD-a u Maroku.

Charlotte Ruhe, direktorica EBRD-a za srednju i jugoistočnu Europu, rekla je: "Veliko nam je zadovoljstvo potvrditi imenovanje Victorie Zinchuk, koja na ovu poziciju donosi entuzijazam, stručnost i energiju. Oslanjajući se na snažne temelje koje Banka ima u Hrvatskoj, Victoria će dodatno proširiti i produbiti naše aktivnosti u zemlji."

Fokus Banke u Hrvatskoj počiva na korporativnom sektoru. Do sada je EBRD u Hrvatsku uložio više od 3,7 milijardi eura kroz više od 200 projekata, a godišnje u prosjeku uloži oko 200 milijuna eura u nove projekte.

Victoria Zinchuk je magistrirala bankarstvo i financije na Kijevskom državnom sveučilištu za ekonomiju i Sveučilištu Središnje Engleske u Birminghamu. Na novoj poziciji naslijedila je Vedranu Jelušić Kašić koja je obnašala dužnost direktorice ureda EBRD-a u Hrvatskoj u razdoblju od 2013. do 2018. te je nedavno napustila Banku i nastavila poslovnu karijeru u privatnom sektoru.

 
Donacija dm-a Klinici 'Dr. Fran Mihaljević' omogućit će sigurnije liječenje najtežih bolesnika PDF Print E-mail
Wednesday, 12 September 2018 16:10

dm-donacija-2018U srijedu, 12. rujna dm je Klinici za infektivne bolesti “Dr. Fran Mihaljević” predao donaciju vrijednu 216.000 kuna koja je omogućila nabavku aparata za umjetnu ventilaciju pacijenata kojima je zakazala funkcija pluća, mišića za disanje ili centara za disanje. Aparat će neprestano biti u funkciji jer se u Klinici "Dr. Fran Mihaljević" ostvaruje najveći broj sati rada aparata za umjetnu ventilaciju te se godišnje ventilira oko 200 bolesnika.

"Klinika za infektivne bolesti "Dr. Fran Mihaljević" državni je centar za zbrinjavanje bolesnika s najtežim infekcijama pluća, a donacija dm-a izuzetno je dobrodošla jer povećava sigurnost liječenja bolesnika. U ime djelatnika i pacijenata, zahvaljujem dm-u na donaciji koja će nam omogućiti nesmetan rad i olakšati liječenje pacijenata", izjavili su predstavnici BMF-a, ravnateljica Klinike prof. dr. sc. Alemka Markotić, dr. med. te pročelnik Zavoda za intenzivnu medicinu i neuroinfektologiju, prof. dr. sc. Bruno Baršić, dr. med.

"Drago nam je da se suradnja dm-a i Klinike nastavlja na korist pacijenata. Nakon što smo u veljači donirali dva monitora za nadzor vitalnih funkcija, sada smo donaciju usmjerili prema prijeko potrebnom aparatu za umjetnu ventilaciju. U ime dm-a zahvaljujem predstavnicima Klinike "Dr. Fran Mihaljević" koji su prepoznali našu posvećenost zajednici i dali nam priliku da joj i ovom donacijom pružimo podršku", izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

U proteklih godinu dana dm je podržao rad i aktivnosti pet zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj. Donacijama u vrijednosti većoj od 700 tisuća kuna, dm je osigurao poklone za djecu pacijente, uređenje prostora i omogućio je nabavku opreme i programa ključnih za unapređenje djelovanja zdravstvenih ustanova te za njihov nesmetan svakodnevni rad.

Klinika za infektivne bolesti “Dr. Fran Mihaljević” vodeća je zdravstvena ustanova za liječenje najkompleksnijih infekcija. Klinika je sjedište sedam referentnih centara Ministarstva zdravstva te nastavna baza Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

 


Page 8 of 284