• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
15. GODIŠNJA PROGRESSIVE FMCG/RETAIL KONFERENCIJA PDF Print E-mail
Friday, 11 May 2018 16:50

Shop concept, novi pristupi i moderne tehnologije u maloprodaji

 progressive-72

Na jubilarnoj, 15. godišnjoj Progressive konferenciji, održanoj 9. svibnja 2018. u zagrebačkom hotelu Esplanade, razgovarali smo o konceptima koji podupiru integraciju digitalne tehnologije koja se koristi u širem razmjeru nego ikad. Saznali smo i koliko su učinkoviti softverski alati za otkrivanje i istragu kriminalnih aktivnosti te govorili o sustavima za zaštitu artikala od krađe… Između ostalog, u fokusu su bili trendovi koji kompanijama donose konkurentnost na tržištu, povećanje efikasnosti, optimizaciju poslovnih procesa i u konačnici – unaprjeđenje poslovanja!

>>POGLEDAJTE FOTOGALERIJU KONFERENCIJA PROGRESSIVA 2018.

>>IZVJEŠTAJ S KONFERENCIJE 2017.

Zadnjih godina bezbroj puta je naglašeno da je kupcima važan doživljaj kupovine. To je rezultiralo pokretanjem koncepata koji povećavaju praktičnost, iskustvo kupnje ili su dovoljno privlačni za izgradnju interesa potrošača. Mnogi od njih podupiru integraciju digitalne tehnologije koja se koristi u razmjeru širem nego ikad. Na konferenciji smo dobili informacije o nekim od najzanimljivijih maloprodajnih koncepata diljem svijeta i o trendovima na kojima se ti koncepti grade.

progressive-123U cilju optimizacije procesa i povećanja profitabilnosti svakog objekta i grupe proizvoda informatičke tvrtke razvijaju različite modele optimizacije i kontrole zaliha u maloprodaji. Spektar rješenja obuhvaća kontrolne mehanizme za praćenje obrtaja zaliha, otkrivanje nekurentnih zaliha te optimizaciju naručivanja i punjenja maloprodajnih objekata. Modeli naručivanja su krajnje fleksibilni i dozvoljavaju definiranje različitih varijabli koje utječu na proces naručivanja – promet, minimalne zalihe, sezonalnost, vrijeme dostave, transportna ograničenja… U sklopu konferencije prikazan je specifični model optimizacije naručivanja za pekarsku industriju usmjeren na smanjenje povrata nerealizirane robe i smanjenje gubitka prodaje uslijed nedostatka zalihe. Predikacijski model koji, osim internih podataka o kretanju prodaje, uzima u obzir i eksterne faktore (vrijeme, konkurenciju, sociodemografske faktore…) te može povećati profitabilnost objekta i do mjerljivih 15%.

Enormni iznosi gubitaka u trgovinskom sektoru razlog su mnogih sveobuhvatnih istraživanja njihovih uzroka. Prema podacima Centra za istraživanje trgovinskog sektora, gubitci se na svjetskoj razini u zadnjih nekoliko godina kreću od 1,34 do 1,43% ukupnog prometa. Istraživanjima je ustanovljeno da krađe, bilo od strane zaposlenika, bilo od strane ‘posjetitelja kradljivaca’, uzrokuju gotovo tri četvrtine gubitaka, a ostali ključni uzroci su prijevare dobavljača i pogreške u procesu. Koje su efikasne mjere za borbu protiv kradljivaca? Saznali smo da postoji cjelovita i integrirana sigurnosna politika i koliko su učinkoviti softverski alati za otkrivanje i istragu kriminalnih aktivnosti te primjena sustava za zaštitu artikala od krađe…

Iskusni predavači u sklopu konferencije prezentirali su primjere iz prakse kroz koje smo saznali kako nove tehnologije mogu olakšati poslovanje.

Govorili smo i o digitalnom marketingu kao o jednoj od najboljih opcija za retail te o efikasnom povezivanju online i offline customer journeyja, koji još uvijek predstavlja konkretan problem. Ukoliko retail marketing razvije kvalitetne digitalne inicijative, sve ove izazove može pretvoriti u prilike. Uz razvoj novog pristupa digital retailu – kreativnijeg, učinkovitijeg i emocionalno inteligentnijeg te uz pametan odabir i integraciju digitalnih platformi, retail marketing može produbiti odnos s kupcima i stvoriti kvalitetan omni-channel pristup. Na konferenciji je naveden niz praktičnih savjeta korisnih za planiranje, dizajn, implementaciju i mjerenje učinkovitog digitalnog marketinga za maloprodajnu industriju.

Predstavili smo i rezultate istraživanja usmjerenog prema Category Management profesionalcima u FMCG industriji. Rezultati istraživanja trebali bi pomoći razumijevanju trenutnih kretanja te izazova i prilika za poboljšanje ovoga procesa i njegova učinka.

Detaljan izvještaj s konferencije pročitajte u svibanjskom izdanju časopisa PROGRESSIVE. 

Na konferenciji su ove godine svoja znanja i iskustva sa sudionicima podijelili:

progressive-126

Lucija Vidiš Roić, starija konzultantica, BCG
Tatjana Rajković, direktorica istraživanja tržišta, GfK CROATIA 
Maja Ljubičić, Manager Reduced Risk Products, PHILIP MORRIS ZAGREB 
Cosmin Dan, Senior Analyst, EUROMONITOR INTERNATIONAL 
Jošua Lerga, Project Sales Manager, ALARM AUTOMATIKA 
Dražen Pekić, Razvoj i implementacija retail sustava, SPIN INFORMATICA 
Krešimir Štivičić, ASO Leader for Adriatics, Romania and Bulgaria, NIELSEN 
Kristina Petljak, docentica na Katedri za trgovinu, EFZG 
Ivan Radišić, CEO & CO-founder, UNLIMITED COMMUNICATION 
Nikša Sviličić, suvlasnik i direktor, Poslovna škola PROACTIVA 
Krešimir Jusup, savjetnik za prodaju poslovnim korisnicima, HRVATSKI TELEKOM 
Aleksandra Đermanović, CEO / Client Service Director, MEDIACOR 
Milivoj Librenjak, direktor Globalnog upravljanja mrežom distributera, ATLANTIC GRUPA

progressive-konferencija-2018-2  progressive-konferencija-2018-4  progressive-konferencija-2018-5 
progressive-konferencija-2018-6  progressive-konferencija-2018-7  progressive-konferencija-2018-9 
progressive-konferencija-2018-10  progressive-konferencija-2018-11  progressive-konferencija-2018-12 
progressive-konferencija-2018-13  progressive-konferencija-2018-14  progressive-konferencija-2018-15 
progressive-konferencija-2018-16  progressive-konferencija-2018-1  progressive-konferencija-2018-3 


Zahvaljujemo ovogodišnjim sponzorima, tvrtkama: Alarm Automatika; Atlantic Grupa; Axa Adriatica; Barilla; Bolton; Dukat; Editel Adria; Franck; Hipp; Hrvatski Telekom; Jamnica; Login; Meteor Grupa; Orbico; Perutnina Ptuj; Podravka; PPD Croatia; Spin Informatica i Tapoint.

Najljepše zahvaljujemo i partnerima, tvrtkama: Boston Consulting Group; Euromonitor International; GFK Hrvatska; Mediacor; Nielsen; Philip Morris Zagreb; Press Clipping; Proactiva i Ekonomski fakultet u Zagrebu.

Dobrodošli i dogodine!

 

SPONZORI:

 

sponzori-2018

 

PARTNERI:

partneri-2018

 
Otvoren novi KTC supermarket u Koprivnici PDF Print E-mail
Thursday, 03 May 2018 14:26

ktc-koprivnica-1Na Trgu Eugena Kumičića 1 (preko puta bolnice) u Koprivnici, 26.4.2018. otvoren je novi supermarket KTC-a. Novouređeni prostor na 530 metara kvadratnih, u kojem je zaposleno 22 radnika, otvorio je Ivica Katavić, predsjednik Upravnog odbora KTC-a, a sve kupce KTC je počastio slavljeničkom tortom i šampanjcem te druženjem s KTC-ovom maskotom sove.

Supermarket će raditi svaki dan od sedam do 21 sat, a nedjeljom do 14 sati. U novootvorenom KTC supermarketu kupci mogu pronaći dnevno svježe proizvode na odjelu pekarnice, voćarnice, svježeg mesa, suhomesnatih prerađevina, mliječnih proizvoda i ostalu prehrambenu robu, a u ponudi je i kozmetička roba, sredstva za osobnu higijenu te sredstva za pranje i čišćenje.

“Nakon 18 godina od otvorenja prvog KTC dućana u Koprivnici, koji je preuređen u veljači ove godine te daje izvrsne rezultate, odlučili smo ući u ovu investiciju. Ovo je jedan vrlo interesantan prostor, a osmijesi na licima naših zadovoljnih potrošača pokazuju da su zadovoljni ovom novom lokacijom supermarketa u Koprivnici“, rekao je Ivica Katavić, predsjednik Upravnog odbora KTC-a.

Ovom investicijom vrijednom 1,5 milijuna kuna KTC ne prestaje sa širenjem.

“Na križevačkoj obilaznici kod prilaza Prilesje gradimo dvije benzinske postaje koje će biti otvorene od kraja svibnja. Nakon toga krećemo s vrlo velikom investicijom u Karlovcu gdje ćemo graditi supermarket, restoran i benzinsku postaju te poljoprivrednu ljekarnu, a u planu nam je otvarati trgovine na još nekoliko lokacija“, najavio je Ivica Katavić.

ktc-koprivnica-2 ktc-koprivnica-3 ktc-koprivnica-4

KTC je nedavno obilježio punih 18 godina otkako je otvoren prvi KTC supermarket Koprivnica. Od samih početaka uz supermarket posluje i restoran KTC Ivana. Unazad nekoliko godina, kako bi potrošačima na jednom mjestu pružili što više sadržaja, otvorene su KTC benzinska postaja i KTC poljoljekarna. Restoran Ivana potpuno je preuređen prije dvije godine.

U veljači je potpuno preuređen prvootvoreni KTC supermarket Koprivnica u Ulici Ivana Česmičkog gdje kupci u modernom ruhu mogu uživati u bogatoj i znatno proširenoj ponudi. U ovom supermarketu, uz dnevno svježe proizvode i široki asortiman prehrambene robe, u ponudi je i bogat izbor kućnih potrepština, posuđa i tekstila, školskog pribora, igračaka i dječje opreme. Na odjelu tehničke robe velik je izbor hladnjaka i zamrzivača, perilica i sušilica, štednjaka, malih kućanskih aparata, prijenosnih računala i tableta te telefona i televizora.

 

 
Najavljeno otvorenje renoviranog supermarketa Tommy u Dugom Ratu PDF Print E-mail
Friday, 27 April 2018 11:45

tommy-dugi-rat-1Tvrtka Tommy najavila je za danas, 27. travnja 2018., ponovno otvorenje renoviranog supermarketa Tommy u Dugom Ratu na adresi Trg Kralja Tomislava 8.

“Pored ekspanzije prodajne mreže i novih poslovnica, kontinuirano ulažemo u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi naši prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i našim zaposlenicima“, stoji u priopćenju iz Tommyja.

Tommy Supermarket Dugi Rat opremljen je po suvremenim standardima i zasigurno će donijeti novu dimenziju ponudi Tommyja u Dugom Ratu i okolnim mjestima, gdje potrošači već godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost njihove ponude.

U potpuno renoviranom prostoru na površini od 300 m2, Tommy nudi široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli svježeg voća i povrća, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda koji se nude u pekarnici “Bobis“.

 
Darko Knez novi predsjednik Uprave Badela 1862, Ante Raspudić novi predsjednik NO PDF Print E-mail
Thursday, 26 April 2018 16:22

darko-knezNa Glavnoj skupštini Badela 1862 d.d. održanoj u utorak, 24. travnja 2018., sukladno nedavnim promjenama u vlasničkoj strukturi Društva, donesena je odluka o promjeni u sastavu Nadzornog odbora te su se dosadašnjim članovima Danijelu Škugoru i Tomislavu Vujiću kao novi članovi NO-a pridružili Ante Raspudić, Luka Burilović i Krešimir Starčević. Nakon skupštine održana je i konstituirajuća sjednica novog Nadzornog odbora na kojoj je Ante Raspudić imenovan za predsjednika, a Danijel Škugor za zamjenika predsjednika NO.

Također, na sjednici Nadzornog odbora za novog predsjednika Uprave imenovan je Darko Knez, koji će na toj funkciju naslijediti Ivu Markotića koji je podnio ostavku na funkciju predsjednika i članstvo u Upravi s danom 30. travnja 2018. Uz novoimenovanog predsjednika Uprave Darka Kneza, koji će tu funkciju obavljati od 1. svibnja 2018., u Upravi Badela 1862 ostaju Domagoj Jelenc i Janko Štefanek.

„Kao novi većinski vlasnici Badela 1862, a imajući u vidu i predstojeće zadatke vezano uz provedbu plana restrukturiranja uključujući i podmirenje još uvijek značajnog duga prema vjerovnicima, logično je i očekivano da se na izravan način uključimo u operativno upravljanje kompanijom. Dosadašnji predsjednik Uprave, gospodin Markotić odradio je zajedno sa zaposlenicima i menadžmentom izvrstan posao osiguravši održanje poslovanja u teškim i neizvjesnim vremenima za kompaniju i omogućivši da se u konačnici ipak uspješno zaključi predstečajna nagodba. Razumijemo njegovu želju da karijeru nastavi na nekoj sličnoj izvršnoj poziciji i u tome mu želimo puno uspjeha. Što se Badela 1862 tiče, prioriteti su jasni – intenzivno razduživanje s jedne strane te održivi rast prihoda i daljnji razvoj poslovanja s druge strane“, izjavio je Knez.

„Ponosan sam na sve što sam kao krizni menadžer napravio u Badelu 1862 koji već treću godinu posluje s dobiti, uredno izvršava svoje obveze i kojemu kriza u Agrokoru ni na koji način nije ugrozila poslovanje. Zahvalan sam svim kolegama na podršci i angažmanu koji je omogućio da uspješno prođemo kroz zahtjevno petogodišnje razdoblje“, poručio je Markotić.

 
PIK Vrbovec obilježava 80 godina poslovanja PDF Print E-mail
Thursday, 26 April 2018 15:13

pik-80 godina-1

PIK Vrbovec, vodeća mesna industrija u Hrvatskoj i regiji, ove godine obilježava 80 godina poslovanja. Počeci PIK-a sežu u davnu 1938. godinu kada je s radom započela tvornica suhomesnate robe, a danas je riječ o najmodernijem pogonu u ovom dijelu Europe koji zapošljava više od 1.800 ljudi i zadovoljava 40% potreba na domaćem tržištu za crvenim mesom i mesnim prerađevinama.

„Iza PIK Vrbovca stoji 80 godina duga tradicija i iskustvo na koje smo izrazito ponosni. PIK je danas stabilna i perspektivna kompanija važna za hrvatsko gospodarstvo, ali ujedno i veliki potencijal na 15 izvoznih tržišta na kojima smo prisutni. Rezultat inovacija, ulaganja i vjera u kompaniju rezultirali su najvećom mesnom industrijom u regiji i drugom po veličini prehrambenom kompanijom u Hrvatskoj. Svakako, ulaganja su neizbježna za ostvarivanje rezultata, ali iza uspjeha PIK-a stoji njegovih 1.800 zaposlenika koji svakodnevno pokreću proizvodnju, ali i vjernost potrošača koji prepoznaju kvalitetu i daju svoje povjerenje PIK-u“, istaknuo je Mate Štetić, direktor društva.

pik-80-godina-2Pod nazivom PIK Vrbovec, tvornica posluje od 1961. godine. Najveće promjene dogodile su se 2000.-ih, kada je krenuo val investicija koji neprekidno traje. Od 2005. godine do danas iznos investicija premašuje 1,1 milijardu kuna. Intenzivniji razvoj kompanije rezultirao je otvaranjem novih pogona koji su omogućili inovacije i razvoj novih proizvoda. Upravo povodom 80 godina PIK je predstavio 4 nova proizvoda: Zrinski šunku, Domaću dimljenu kobasicu, Suhu šunku i Pečenicu.

Sigurnost i kvalitetu proizvoda PIK Vrbovca jamče međunarodni certifikati ISO (9001, 14001, 50001), OHSAS 18001 te IFS Food. Osiguranje zdravstvene ispravnosti hrane dodatno se prati i provedbom HACCP-a koji omogućuje plasiranje proizvoda i na najzahtjevnija tržišta Amerike, Kanade, Europe i Rusije što potvrđuje dugogodišnje posjedovanje izvoznog broja HR 10. Posljednjih godina PIK Vrbovec sve više je usmjeren na izvoz što pokazuje podatak da se 1/5 ukupne prodaje ostvaruje na stranim tržištima, kako na tržištu CEFTA-e tako i u 15 zemalja Europske unije.

Također, PIK Vrbovec potiče razvoj domaćeg gospodarstva te slijedi svjetske trendove u zagovaranju kupovine lokalnih proizvoda. Iz hrvatskog uzgoja, u PIK godišnje dolazi preko 450.000 svinja i 45.000 junadi s više od 100 farmi rasprostranjenih diljem Hrvatske.

 
Konzum i klaster Mali hrvatski proizvođač nastavljaju suradnju PDF Print E-mail
Thursday, 26 April 2018 13:08

konzum-iz-domacih-krajevaZajednički projekt klastera Mali hrvatski proizvođač i Konzuma pod nazivom „Iz domaćih krajeva“, nastavlja se u Super Konzumu u Radničkoj ulici u Zagrebu. Na više od 60 četvornih metara prostora u Super Konzumu Radnička, kupce očekuje preko 900 proizvoda u 28 različitih kategorija, koje proizvodi više od stotinu malih proizvođača iz svih krajeva Hrvatske. Kupci će tako imati još bogatiji izbor sezonskog voća i povrća, suhomesnatih i mliječnih delikatesa, tradicionalnih slastica, pčelinjih proizvoda i ostalih delicija specifičnih za podneblja iz kojih dolaze proizvođači.

Time se nastavlja projekt koji je pokrenut krajem prošle godine u Super Konzumu u Dankovečkoj ulici u zagrebačkoj Dubravi. „Uspjeh projekta u Super Konzumu Dankovečka potaknuo nas je na širenje i u našu nagrađivanu trgovinu u Radničkoj, u koju dovodimo još veći broj vrhunskih proizvoda iz različitih kategorija s područja cijele Hrvatske, osobito ruralnih krajeva. Iznimno nam je drago što kroz ovaj projekt nastavljamo pružati dodanu vrijednost i našim kupcima, objedinjujući na jednom mjestu kvalitetu i tradiciju, i malim domaćim proizvođačima, dajući im prostor za plasman i promociju proizvoda“, izjavio je Tomislav Kramarić, izvršni direktor maloprodaje u Konzumu.

„Nastavak suradnje s Konzumom od velikog je značaja za poslovanje malih domaćih proizvođača. Stoga smo iznimno zahvalni Konzumu što je nastavio s ulaganjima u ovaj projekt. Osim što im plodove svoga mukotrpnog rada mogu predstaviti u jednoj od najatraktivnijih trgovina u Hrvatskoj, mali hrvatski proizvođači dobivaju veliku dodanu vrijednost kroz podršku i iskustvo u promociji svojih proizvoda velikom broju kupaca“, izjavio je Marko Špiljar, organizator projekta Mali hrvatski proizvođač.

Kroz projekt „Iz domaćih krajeva“ Konzum članovima klastera Mali hrvatski proizvođač osigurava posebno uređen prodajni prostor za predstavljanje i prodaju njihovih proizvoda. Uz pružanje pomoći u dekoraciji i logistici, u okviru projekta razvijen je i poseban vizualni identitet koji je u kratko vrijeme postao prepoznatljiva oznaka spoja tradicije i vrhunske kvalitete u širokoj ponudi raznovrsnih delicija koje će zadovoljiti i one s najistančanijim ukusom.

 
Lidl povećao plaće zaposlenicima u trgovinama i skladištima PDF Print E-mail
Monday, 23 April 2018 13:24

lidl-zaposleniciUprava Lidla Hrvatska, jednog od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, donijela je odluku o povećanju bruto plaće u prosjeku od 8,5 posto svojim zaposlenicima koji rade u trgovinama i skladištima.

Ovom odlukom, povećanje plaće osjetit će 1.792 zaposlena u ukupno 93 Lidlove trgovine u cijeloj Hrvatskoj te u 2 logističko-distributivna centra u Jastrebarskom i Perušiću.

Kada je riječ o plaćama, Lidl Hrvatska predvodi u visini ukupnih primanja u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, a ovim je potezom još jednom pokazao da su mu zaposlenici najvrijedniji potencijal, u koji vrijedi ulagati.

Ovo povećanje plaća zaposlenika tek je jedno u nizu od početka poslovanja u Hrvatskoj, čime Lidl neprestano dokazuje da su mu zaposlenici, uz kupce, na prvome mjestu. U prošloj poslovnoj godini, koja je bila iznimno uspješna, u skladu s rastom kompanije i širenjem trgovačke mreže i poslovanja, Lidl je zaposlio 463 nova radnika u svim područjima poslovanja – u trgovinama, logističko-distributivnim centrima te centrali.

 
Dani komunikacija: Osam nagrada Zagrebačkoj pivovari PDF Print E-mail
Tuesday, 17 April 2018 14:30

dani-komunikacija-2018-zuja

Na Danima komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne nagrade Effie, IdejaX i MIXX. Nagrade su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata te digitalnim kampanjama/platformama u području tržišnih komunikacija.

Ove godine dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Croatia Effie 2018 su Zagrebačka pivovara, njihova marketinška agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann te agencije Degordian i Pragma komunikacije za kampanju Žuja je zakon, (2015. -2017.) koja se natjecala u kategoriji dugoročna učinkovitost. Zagrebačka pivovara i UM Zagreb nagrađeni su za još dvije kampanje - zlatnim Effiejem za kampanju Budi hrabar – počeši s razlogom te srebrnim Effiejem za kampanju Mame i tate su zakon.

Zlatnu nagradu IdejaX Zagrebačka pivovara osvojila je za kampanju Mame i tate su zakon, srebrnu za Budi hrabar - počeši s razlogom te brončanu za Poduzetna Hrvatska. Uz to, osvojili su i nagradu MIXX za najbolju digitalnu brand awarness kampanju Beck's Scratch bottle. „Veliko nam je zadovoljstvo što se Zagrebačka pivovara sa svojim najprodavanijim pivom u Hrvatskoj, popularnom Žujom, ovim postignućem još jednom izdvojila kao lider i na domaćoj marketinškoj sceni. Ove nagrade predstavljaju priznanje i našim partnerskim agencijama kao i poticaj za daljnji rad kako bi kvalitetnim kampanjama našim potrošačima na najkreativniji način i dalje predstavljali naše vrhunske proizvode“, rekao je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

DANI KOMUNIKACIJA

Dani komunikacija već godinama potvrđuju svoju poziciju nezaobilaznog događanja koje okuplja oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije. Posljednje izdanje Dana komunikacija održalo se od 12. do 15. travnja 2018. u u Rovinju.

Osim predavanja vrhunskih govornika, Dani komunikacija poznati su i po nagradama Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia, koje struka dodjeljuje najboljima u industriji za posebna postignuća i izvanredno tržišno komuniciranje.

 


Page 8 of 275