• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
HEINEKEN Hrvatska predstavio postignuća u području održivosti za 2016. PDF Print E-mail
Tuesday, 04 July 2017 12:49

heineken-izvjesceKompanija HEINEKEN Hrvatska objavila je neka od svojih postignuća u području održivosti u protekloj godini. U skladu s globalnom strategijom „Stvaramo bolji svijet“ ostvaren je napredak u svim ključnim segmentima svog održivog poslovanja – bilo da je riječ o očuvanju prirode, osiguravanju kvalitete radnog mjesta te života lokalne zajednice ili promicanju odgovorne konzumacije alkohola. Važan aspekt održivog poslovanja kompanije uključuje i održivu nabavu poljoprivrednih sirovina domaćeg podrijetla.

Projekt nabave domaćeg ječma za Karlovačko pivo pokrenut je još 2014. godine i uspješno se provodi treću godinu zaredom u partnerstvu s Poljoprivredno prehrambenim kompleksom iz Nove Gradiške. Time se izravno podupire domaća poljoprivreda i održivost domaće proizvodnje pivarskog ječma. Karlovačko pivo, glavni brend kompanije, izdvaja se na domaćem tržištu upravo po tome što je proizvedeno od ječmenog slada dobivenog isključivo od ječma s hrvatskih polja.

Ako se gledaju podaci za lokalnu nabavu na razini cijele kompanije, u 2016. godini u HEINEKEN Hrvatska lokalno je nabavila 97% ječmenog slada za pivo te 100% mandarina koje se koriste za Karlovačko Natur Radler s okusom mandarine. Redovitim optimizacijama i ulaganjima u proizvodni pogon, tehnologiju i distribuciju kompanija neprestano nastoji smanjiti štetan utjecaj na okoliš. To je rezultiralo smanjenjem ukupne emisije CO2 za 20% u odnosu na 2015. godinu. Nadalje, svi hladnjaci kupljeni u 2016. bili su ekološki prihvatljivi, a veliki napredak zabilježen je i u području specifičnog nerecikliranog industrijskog otpada čija je količina smanjena za 39% u usporedbi s 2015. godinom.

Od 2008. godine za čak 42% smanjeno je i korištenje vode pa se tako za proizvodnju litre piva koristilo 4 litre vode. Zanimljivo je spomenuti da je udio prodanog piva u povratnim staklenim bocama iznosio 62%, a kompanija je krajem 2016. počela koristiti „zelenu“ električnu energiju (ZelEn) dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora.

Naglašavanje problema maloljetničke konzumacije te promocija odgovorne konzumacija alkohola bila su također važna područja ulaganja kompanije. Tako je HEINEKEN Hrvatska bio prvi proizvođač piva u zemlji koji je pozivao na odgovornu konzumaciju putem sveobuhvatne komunikacijske brend kampanje #herowanted – Pravi frajeri znaju mjeru.

Sastavni dio poslovanja tvrtke su i zdravlje te sigurnost njenih zaposlenika. U internoj edukaciji „Pravila koja spašavaju živote“ sudjelovalo je 96% zaposlenika, a održano je ukupno 1.727 sati obuke o sigurnosti na radu. Osim o zaposlenicima i dobavljačima, kompanija je nastavila brinuti i o zajednici u kojoj posluje te je uložila 315.000 kuna u razne inicijative kao što je projekt ''Za odgovorno odrastanje mladih'', razna sponzorstva i donacije.

 
Badelovim proizvodima ponovno prestižne nagrade PDF Print E-mail
Tuesday, 04 July 2017 12:25

badel-superior-taste-award-1Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije. Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.

Korlat Medica s propolisom te Korlat šipak i divlja ruža, dva jedinstvena okusa Badelova premium brenda Korlat rakije i likeri, nagrađeni su ove godine dvjema zlatnim zvjezdicama, prestižnim međunarodnim priznanjem „iTQi Superior Taste Award“ koji jamči izvrsnost kvalitete. Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni, medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže. Ta se kombinacija pokazala dobitnom i na ISCRO-u 2016. godine, kada je Korlat šipak i divlja ruža dobio titulu „Šampion kvalitete“.

Profesionalni je žiri prepoznao i kvalitetu Korlat Travarice barrique sa smiljem, u čijoj recepturi dominira Immortele – dalmatinsko smilje, te je 2016. godine također ovjenčao dvjema zlatnim zvjezdicama „iTQi Superior Taste Award“. 2015. godine, potvrdu izvanredne kvalitete na spomenutom natjecanju u Bruxellesu dobio je i premium liker Korlat Aronija, koji je nepca žirija osvojio intenzivnim i bogatim voćnim okusom koncentriranog soka aronije. Korlat Loza barrique najnagrađivaniji je proizvod brenda, proizveden od masulje svježih bobica grožđa te potom njegovan u hrastovim barrique bačvama. Na prestižnim natjecanjima 2013. godine, IWSC (International Wine & Spirits Competition) i ISC (International Spirits Challenge), osvojio je brončane medalje, a iste je godine na CROPAK-u dobio nagradu za dizajn ambalaže.

badel-superior-taste-award-2 badel-superior-taste-award-3 badel-superior-taste-award-4

Vizualni je identitet brenda Korlat rakije i likeri u potpunosti unificiran i sadrži stilizirano slovo „K“ koje je u pravom zlatu aplicirano na boci, a svaki od 5 okusa odlikuje jedinstvena i karakteristična ilustracija.. Korlat Aronija i Korlat Travarica barrique sa smiljem posljednji su u nizu s novim vizualnim identitetom, a dio zlatne zaštitne kapice zaokružuje cjelinu i daje puni dojam premium kvalitete. Krajem 2016. godine, Badel je na tržište lansirao i svojevrsnu nadogradnju premium proizvodima – atraktivne lux kutije koje su pomogle vidljivosti proizvoda na policama trgovina i koje su mnogi počeli odabirati kao savršene poklone.

 
Otvoren preuređeni supermarket Tommy u Splitu PDF Print E-mail
Saturday, 01 July 2017 16:46

tommy-mertojak-1Trgovački lanac Tommy danas je ponovno otvorio vrata svoje prodavaonice u gradskom predjelu Mertojak u Splitu, na adresi Doverska 33. Veći, bolji i ponudom još bogatiji supermarket u kojem je radno mjesto pronašlo novih 16 djelatnika, prostire se na gotovo 400 m2. Značajno su prošireni odjeli delikatesa i svježeg voća i povrća, a novo u ponudi prodavaonice je Tommy mesnica. Dobro poznate slastice, kruh i peciva, kupci mogu pronaći u pekarnici Bobis.

Povodom ponovnog otvorenja, uz prigodne poklone, Tommy je pripremio i posebnu pogodnost. Do srijede 5. srpnja svaka kupovina u iznosu većem od 200 kn, nagrađivat će se kuponima s kojima kupci mogu ostvariti popust od 20 do 50 kuna pri prvoj sljedećoj kupovini, a najkasnije do nedjelje, 9. srpnja. Preuređena prodavaonica bit će otvorena od ponedjeljka do subote od 7:00 do 21:00h, te nedjeljom od 7:00 do 13:00h.

tommy-mertojak-2Otvorenje supermarketa željno su iščekivali i učenici osnovne škole Mertojak, koja se nalazi odmah pokraj preuređene prodavaonice. U želji da svojim vjernim malim kupcima osigura još kvalitetnije uvjete za provođenje nastave, Tommy je prigodno, povodom otvorenja, donirao 10.000 kuna za opremanje učionice za glazbenu kulturu.

Od 900 učenika koji pohađaju školu u tri smjene i 39 razrednih odjeljenja, čak 100-tinjak učenika uključeno je u aktivnosti velikog školskog zbora, kojeg predvodi profesorica glazbene kulture Renata Mamić.

Ova vrijedna donacija zasigurno će doprinijeti još većem angažmanu učenika i postizanju još boljih rezultata.

 
Otvoren SPAR supermarket Bibinje-Sukošan PDF Print E-mail
Friday, 30 June 2017 13:48

spar-bibinje-2Na izlazu iz Bibinja u smjeru Sukošana, na površini od više od 600 kvadratnih metara, otvoren je SPAR supermarket na adresi Jadranska cesta 160. Ovo je 101. trgovina koja posluje pod znakom SPAR-a, a u izgradnju i opremanje uloženo je cca 4 mil. €.

Otvaranjem ove filijale SPAR je zaposlio 28 novih djelatnika, a kupci su dobili novo prodajno mjesto koje će vrhunskom ponudom zasigurno zadovoljiti sve njihove potrebe.

Supermarket se nalazi uz samu magistralu, s osiguranim parkiralištem i dobro riješenim skretačima s glavne ceste što će osigurati jednostavan i siguran prilaz supermarketu. S obzirom da se supermarket nalazi i u neposrednoj blizini marine, očekuje se veliki uspjeh ovog prodajnog mjesta.

spar-bibinje-1

Osim velike ponude svježeg asortimana, kupci će imati mogućnost kupiti proizvode „posebnih“ SPAR robnih marki, kao što su bio proizvodi Natur*pur, bezglutenski SPAR free from, vegetarijanski i veganski Veggie.

Kako nas čeka dugo i toplo ljetu, odmah na otvaranju veliku pažnju kupaca je privukla rashladna komora u kojoj će se moći kupiti već rashlađena pića u većim količinama.

„Ovo je samo jedno u nizu otvorenja novih trgovina diljem Hrvatske, a ovaj „101. Dalmatinac“ nije kraj širenja naše mreže trgovina u Dalmaciji“, istaknuo je predsjednik uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl.

Otvorenju je prisustvovao i načelnik općine Bibinje Bruno Bugarija, koji je pozdravio svoje sugrađane a supermarketu i djelatnicima zaželio uspješno poslovanje. Radno vrijeme novootvorenog SPAR supermarketa je od ponedjeljka do nedjelje od 7:00 do 22:00 sata.

 
Završena šesta eko akcija Zeleni korak PDF Print E-mail
Friday, 30 June 2017 15:30

dm-zeleni-korak-1Dodjelom nagrade učenicima Područne škole Briješće u petak 30. lipnja, završen je šesti Zeleni korak - akcija prikupljanja i recikliranja starog papira. Mali ekolozi Područne škole Briješće treću godinu za redom svojim angažmanom zaslužili su mjesto među deset najuspješnijih škola i nagradu dm-a za doprinos zaštiti okoliša.

U ovogodišnjoj akciji tijekom mjesec dana papir je prikupljalo 16.270 osnovnoškolaca iz cijele Hrvatske - što je isto kao da su svi stanovnici Našica i okolnih naselja mjesec dana prikupljali stari papir za recikliranje. Učenici su prikupili i reciklirali čak 252 tone starog papira i tako spasili više od 4.200 stabala.

dm-zeleni-korak-2

"Ponosni smo što se dm-ovoj akciji i ove godine pridružio veliki broj malih ekologa. Ono što nas najviše veseli jest to što su mali ekolozi potaknuli članove svojih obitelji, susjede i prijatelje da im pomognu u prikupljanju starog papira. Zajedno smo poslali najvažniju poruku: zaštita okoliša odgovornost je cijele zajednice i treba postati dio naše svakodnevice. U ime dm-a zahvaljujem svim učenicima i onima koji su im pomagali što svojom predanošću i angažmanom pokazuju kakav odnos prema okolišu treba biti", izjavila je Marica Cvitković iz dm-a.

Svakoj od deset škola koje su pokazale zavidnu predanost u eko akciji Zeleni korak i ostvarile najbolje rezultate dm je osigurao nabavku opreme po potrebi svake od škola u vrijednosti od 8.500 kuna. Od 2012. godine kada su učenici prvi put prikupljali i reciklirali stari papir, u Zelenom koraku sudjelovalo je više od 106.000 učenika koji su u šest godina prikupili i reciklirali 1.800 tona starog papira i tako spasili više od 31.500 stabala.

Najbolji mladi ekolozi 2017. godine koji su osvojili priznanje dm-a pohađaju OŠ Petar Zrinski (Čabar), OŠ Murterski Škoji, OŠ Fran Koncelak (Drnje), OŠ Ljudevit Gaj (Nova Gradiška), OŠ Dore Pejačević (Našice), Područnu Školu Zaostrog, PŠ Srb, PŠ Torčec, PŠ Briješće i PŠ Ljupina.

 
Održan sastanak izvanrednog povjerenika i Konzumovih dobavljača u BiH PDF Print E-mail
Thursday, 29 June 2017 14:15

ante-ramljakIzvanredni povjerenik za Agrokor Ante Ramljak, predsjednik Uprave Poslovnog sistema Mercator Tomislav Čizmić i direktor Konzuma BiH Tomislav Bagić sastali su se danas u Sarajevu s predstavnicima više od stotinu dobavljača Konzuma BiH. Tema sastanka bilo je unapređenje suradnje Konzuma i dobavljača na obostrano dugoročno održivim osnovama.

Ante Ramljak je izvijestio dobavljače Konzuma BiH o tijeku procesa izvanredne uprave u Agrokoru te potvrdio osobni fokus na pronalasku najboljeg mogućeg rješenja za novi koncept Agrokorove maloprodaje u Bosni i Hercegovini, o kojem je govorio i prošlog tjedna na sastanku s predstavnicima Vijeća ministara BiH.

„Da bi napori koje poduzimamo kako bi se poslovanje Konzuma BiH zajedno s Mercatorom postavilo na potpuno zdrave temelje, koji će izdržati test vremena i biti održivi i po završetku procesa izvanredne uprave u Agrokoru, u ovom trenutku nam je potrebna najkvalitetnija moguća suradnja i podrška od strane dobavljača. Sa svim će se dobavljačima Konzuma BiH u sljedećim danima obaviti i pojedinačni razgovori o međusobnim odnosima. Nakon današnjeg sastanka vjerujem da će biti postignuti dogovori o daljnjoj suradnji koji su i u najboljem obostranom interesu, ali i u najboljem interesu svih zaposlenika i drugih partnera Konzuma BiH. Očekujem također da ovaj proces rezultira pozitivnim doprinosom ukupnom gospodarstvu BiH“, rekao je Ante Ramljak.

Tomislav Čizmić obavijestio je sudionike skupa o poduzetim aktivnostima od strane Poslovnog sistema Mercator vezanim uz povratak brenda Mercator na tržište BiH i preduvjetima koji su neophodni da bi se ova namjera ostvarila. „Nakon uspješne stabilizacije Mercator grupe na svim tržištima, u Mercatoru smo sada okrenuti razvoju. Nedavno provedeno istraživanje tržišta u BiH pokazalo je da je Mercator ovdje i dalje snažan brend, poznat po kvaliteti koju garantira. Želja nam je iskoristiti ove prednosti i realizirati povratak Mercatora na tržište Bosne i Hercegovine, u čemu izuzetno važnu ulogu imaju dobavljači Konzuma BiH, pogotovo sada dok intenzivno radimo na ostvarenju ove namjere“, rekao je Tomislav Čizmić.

Tomislav Bagić zahvalio je dobavljačima na svoj njihovoj dosadašnjoj podršci i suradnji s Konzumom BiH. „Nadam se da će se sve o čemu smo razgovarali danas realizirati na način koji će omogućiti da se proces transformacije Konzuma BiH nastavi odvijati na optimalan način. Cilj nam je u konačnici zajedno s našim dobavljačima rasti i poslovati još uspješnije. U Konzumu BiH svi smo maksimalno predani ostvarenju ovog cilja“, rekao je Tomislav Bagić.

„Moram reći da nam je drago da će Merkator, ako sve bude u redu, da preuzme Konzum, obzirom da je imao u prethodnom periodu, puno bolji status na tržištu Bosne i Hercegovine i puno bolje odnose prema dobavljačima. Međutim, vidimo da još ima problema sa najvećim dobavljačima, što na neki način ugrožava nas ostale. Nadamo se da će uprava Konzuma uspjeti naći dogovor sa najvećim dobavljačima“ , rekao je Maid Jabandžić direktor mesne industije „Madi“ iz Tešnja.

„Utisci nakon današnjeg sastanka su vrlo pozitivni, jer od današnjeg sastanka svi mnogo očekujemo, jer vidimo da se dešavaju neki pozitivni trendovi. Što se tiče preduzeća kojeg predstavljam, mi smo sve ovo vrijeme pratili Konzum i u narednom periodu očekujemo mnogo od ovoga što nam je danas prezentirano i nadamo se da će sve to biti jako uspješno.“, rekao je Saša Trivić, pomoćnik direktora preduzeća Krajina Klas d.o.o.

 
Završen proces prijave tražbina u Agrokoru PDF Print E-mail
Tuesday, 27 June 2017 13:28

agrokor-zgrada-novoNakon što je temeljem Rješenja Trgovačkog suda u Zagrebu, St-1138/17, od 10. travnja 2017. otvoren postupak izvanredne uprave nad Agrokorom i njegovim povezanim i ovisnim društvima sukladno Zakonu o postupku izvanredne uprave u trgovačkim društvima od sistemskog značaja za Republiku Hrvatsku, svi Agrokorovi vjerovnici pozvani su da prijave svoje tražbine izvanrednom povjereniku u roku od 60 dana od objave Rješenja, a koji je rok počeo teći 10. travnja 2017. godine te je trajao do 9. lipnja 2017. godine, čime je završen prvi dio procesa prijave tražbine.

Drugi dio procesa prijave tražbina bio je vezan uz pristizanje prijava vjerovnika povezanih i ovisnih društava navedenih u dopuni rješenja Trgovačkog suda St-1138/17-52 od 21. travnja 2017., a rok za ove prijave počeo je teći od 60 dana od objave dopunskog Rješenja te je istekao 20. lipnja 2017.

„Ukupno je urudžbirano 8.148 pošiljki u oba dijela procesa prijave tražbina. U ovom trenutku je digitalizirano 11.659 prijava tražbina, što čini otprilike 99% zaprimljenih prijava. Slijedom toga očekujemo da bi ukupna brojka tražbina mogla biti veća za otprilike stotinjak dodatnih tražbina. I u drugom dijelu procesa prijave sudjelovao je veliki broj vjerovnika koji su svoje tražbine prijavljivali sukladno zadanim procedurama i obrascima,“ rekla je Marta Bogdanić, izvršna direktorica u Agrokoru.

Svi vjerovnici su intezivno komunicirali s timom za prijavu tražbina te tako dobivali upute vezano za način prijave tražbina i način postupanja. Završetkom ovih procesa Agrokorova baza podataka o prijavljenim tražbinama sadrži potrebne informacije za daljnje procesuiranje i utvrđivanje tražbina. Zakonom predviđen rok za obradu i usklađivanje zaprimljenih tražbina vjerovnika povezanih i ovisnih društava je 60 dana, nakon čega slijedi objava utvrđenih iznosa tražbina na ploči Trgovačkog suda u Zagrebu.

 
Otvoren prvi Super Konzum u Supetru na Braču PDF Print E-mail
Wednesday, 21 June 2017 14:55

super-konzum-supetar-1U Supetru na otoku Braču, u gospodarsko-poslovnoj zoni „Žedno Draga“, Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma otvorio je jedan od najmodernijih Super Konzuma u Hrvatskoj, u prisustvu Ivane Marković, gradonačelnice Supetra, Ante Ramljaka, izvanrednog povjerenika Agrokora i Dubravke Jusić, izvršne direktorice marketinga Agrokora.

super-konzuma-supetar-2

Novi Super Konzum Supetar je investicija koja je financijski zatvorena sredstvima iz prošlogodišnjeg budžeta te je izuzetno bitna za kompaniju, posebno u kontekstu ovogodišnje ljetne sezone.

Ova je prodavaonica uređena prema posljednjim standardima Konzuma što uključuje i 12 blagajni, od čega 4 samoposlužne, zaposlit će čak 55 zaposlenika te na gotovo 2.000 kvadrata prodajne površine domaćim i stranim kupcima ponuditi više od 17.000 različitih proizvoda.

Riječ je o ukupno 78. Super Konzumu u Hrvatskoj odnosno 38. Konzumovoj prodavaonici na hrvatskim otocima, koja stanovnicima otoka Brača po prvi puta donosi veliki format sa širokom ponudom.

Na odjelu voća i povrća kupci mogu pronaći dnevno svježe namirnice primarno hrvatskog porijekla, ribarnica nudi svježe ulovljenu jadransku ribu i morske plodove, mesnica ima u ponudi visokokvalitetno meso iz domaćeg uzgoja, pekarnica privlači vlastitim svježim kruhom i pekarskim proizvodima, dok svi posjetitelji u gastro odjelu na raspolaganju imaju gotova jela koja se pripremaju svakoga dana.

super-konzum-supetar-3

Ivana Marković, gradonačelnica Supetra prilikom otvorenja je izjavila: „Veseli nas otvaranje novog poslovnog centra u našem gradu. Ovako velika investicija je itekako značajna za Supetar, prvenstveno radi novih radnih mjesta, ali i dodatnih prihoda u gradskom proračunu. Novi centar će zasigurno podignuti standard u našem gradu nudeći neke sasvim nove sadržaje te će na taj način olakšati život naših sugrađana.“

Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma ovom je prigodom izjavio: „Otvorenje Super Konzuma Supetar stanovnicima otoka Brača i brojnim turistima koji ljetni godišnji odmor provode ovdje omogućit će kupnju u jednoj od naših najmodernijih i najopremljenijih prodavaonica. Ovo je za nas izuzetno značajno ulaganje. To se posebno odnosi na već započetu ljetnu sezonu, kao najvažniji dio godine za Konzum, a od koje jako puno očekujemo.“

Ante Ramljak, izvanredni povjerenik Agrokora u povodu otvorenja Super Konzuma Supetar izjavio je: „Super Konzum Supetar jedan je rijetkih investicijskih projekata koji je svoj završetak dočekao u razdoblju izvanredne uprave, iz razloga što je projekt bio u odmakloj fazi. Upravo su ovakve trgovine na odličnim lokacijama na otocima i obali, jedan od najvažnijih preduvjeta uspješnih rezultata Konzuma u turističkoj sezoni. Raduje me, također, i uzlazna putanja u poslovanju koju bilježimo u zadnjih nekoliko tjedana, što je pokazatelj prije svega povratka povjerenja naših kupaca u Konzum.“

 


Page 9 of 259