• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Izglasana nagodba vjerovnika Agrokora PDF Print E-mail
Thursday, 05 July 2018 10:08

agrokor-vjerovniciAgrokorovi vjerovnici u srijedu su izglasali nagodbu, za koju su glasovali vjerovnici s 80,2 posto ukupnih tražbina. Za nagodbu u Agrokoru tako su glasovali vjerovnici s 27,08 milijardi kuna tražbina od ukupnog iznosa od 33,75 milijardi kuna. Nakon što vjerovnici potpišu zapisnik, ročište je gotovo. Sutkinja Nevenka Siladi Rstić najavila je da bi već u danas Trgovački sud mogao donijeti rješenje kojim će potvrditi zakonitost nagodbe vjerovnika.

Na ročištu su pravo glasa imali vjerovnici s ukupno 33,7 milijardi kuna tražbina, od čega je na ročištu u Ciboni prisutno oko 450 predstavnika vjerovnika s tražbinama ukupno vrijednim 31,86 milijardi kuna. Predstavnici vjerovnika su nešto prije 14 sati izglasali da svi prisutni vjerovnici s osporenim tražbinama također imaju pravo glasa o nagodbi.

Nakon što je u stanci točno izračunato koliko će vjerovnika i s koliko tražbina imati pravo glasa, sutkinja Trgovačkog suda u Zagrebu Nevenka Siladi Rstić je izvijestila da su vjerovnici s ukupno 8,43 milijarde kuna osporenih tražbina također dobili pravo glasa.

Taj iznos pribrojen je ranijem ukupnom iznosu nenamirenih tražbina s pravom glasa u iznosu od 25,3 milijarde kuna te tako pravo glasa imaju predstavnici vjerovnika s ukupno 33,75 milijardi kuna odnosno 2.978 vjerovnika. Od tog ukupnog iznosa tražbina, 66,7 posto je potrebno da bi nagodba bila izglasana.

Na početku ročišta, sutkinja Trgovačkog suda u Zagrebu Nevenka Siladi Rstić poručila je sudionicima da pravo glasa imaju svi prisutni, što znači i vjerovnici osporenih tražbina, neovisno o tome je li im tražbina osporena od izvanrednog povjerenika ili drugih vjerovnika.

Ročište je sutkinja nekoliko puta prekidala zbog stanki tijekom kojih su rješavani prigovori pojedinih vjerovnika, najčešće zbog prigovora na utvrđeni status tražbine pojedinih vjerovnika. U jednom od tih slučajeva prekida zbog stanki, sutkinja Siladi Rstić je uz ostalo upozorila i kako je “izvanredni povjerenik do sada tajio kome će i kako predložiti pravo glasa” te da treba malo više vremena da se poslože tablice. Zbog velikog broja vjerovnika i tražbina glasovanje je provedeno uz pomoć za tu svrhu kreirane mobilne aplikacije koju je razvila Agrokorova kompanija m-Start “m2voting”.

Prema nagodbi, najveći pojedinačni vlasnik Agrokora bit će ruski Sberbank, s 39,2 posto vlasničkog udjela, te prema kojem će dobavljači koncerna u prosjeku ostvariti stopu povrata svojih potraživanja od 60 posto, a financijske institucije i ostali vjerovnici do 20 posto.

Nagodba se sastoji od dva dijela – pripremnog i provedbenog – te ima 32 poglavlja i 36 priloga. U dokumentaciji se detaljno razrađuje korporativna struktura Grupe Agrokor, tretman i oblik namirenja tražbina vjerovnika nastalih prije izvanredne uprave, razrada novog duga Grupe Agrokor i kapitalne strukture, kao i drugi detalji vezani uz provedbu nagodbe. Sastavni dio dokumentacije su detaljne tablice svih tražbina, dosadašnjih plaćanja tijekom postupka izvanredne uprave te namirenja kroz nagodbu za svaku tražbinu. U jednom od priloga, napominje se u priopćenju, razrađena je i distributivna vrijednost društava pod izvanrednom upravom.

Vjerovnici su pritom potvrdili Model prioriteta namirenja (EPM) kao najbolji model za namirenje, s obzirom na broj kompanija unutar grupe te kompleksnost financijskog restrukturiranja. Kako se navodi, riječ je o fer i pravednom načinu namirenja, koji se koristi u najvećim međunarodnim postupcima restrukturiranja kompanija te je široko prihvaćen od međunarodnih kreditora.

U tom se modelu, u skladu sa zakonskim propisima, upravlja vodopadom naplate potraživanja za svaku pojedinu kompaniju, uključujući garancije za dug drugih kompanija, a tražbine se promatraju s aspekta njihove pravne pozicije.

Prema izračunima po EPM modelu, najveći udio u vlasništvu nove Grupe Agrokor imat će financijski vjerovnici, među kojima će najveći pojedinačni vlasnik biti ruski Sberbank, s 39,2 posto udjela. Imatelji obveznica sudjelovat će u vlasništvu s 24,9 posto udjela, ruska VTB banka sa 7,5 posto, a domaće financijske institucije s 15,3 posto. Udio dobavljača u novoj grupi bit će 4,7 posto, stoji u priopćenju Agrokora. Najveći udjel pritom će imati Adris, 1,4 posto, a potom Franck, 1,3 posto, te Saponija i Sokol Marić, po 0,6 posto.

 
Potpisan novi kolektivni ugovor za Saponiju d.d. Osijek PDF Print E-mail
Friday, 29 June 2018 11:57

saponia-kolektivni-ugovor

U četvrtak, 28. lipnja potpisan je novi Kolektivni ugovor za Saponiju d.d. u sjedištu tvrtke u Osijeku. Odredbe novoga kolektivnog ugovora, koji vrijedi tri godine, primjenjuju se od 1. srpnja 2018. godine. Za Saponiju d.d. novi Kolektivni ugovor potpisao je predsjednik Uprave Damir Skender, dipl. oec., u ime Samostalnog sindikata Energetike, kemije i nemetala ugovor je potpisao povjerenik podružnice “Saponia“ Željko Grbačić.

Nakon prestanka važenja dosadašnjeg Kolektivnog ugovora za dioničko društvo Saponia, u razdoblju pregovaranja i usuglašavanja predstavnici zainteresiranih strana postigli su sporazum o svim odredbama novog Kolektivnog ugovora.

Odredbe novog Kolektivnog ugovora usklađene su sa Zakonom o radu, a zadržana su i sva stečena prava radnika Saponije d.d., te materijalna prava radnika kao što su naknade plaća, darovi djeci, božićnice, potpore, troškovi prijevoza, a uvedena je obveza isplate jubilarne nagrade.

Novim Kolektivnim ugovorom nisu samo zadržana stečena prava radnika već je u vezi s plaćom radnika ugovorena veća osnovica za obračun plaće, tako da se prosječna plaća radnika Saponije povećava za 3,59 %.

Postizanje sporazuma i potpisivanje novog Kolektivnog ugovora odraz je kvalitetnog i kontinuiranog  socijalnog dijaloga i međusobnog poštovanja socijalnih partnera, a prigodom postizanja sporazuma o odredbama Kolektivnog ugovora strane su uvažile gospodarske prilike u okruženju, poslovne rezultate Saponije i potrebu za osiguravanjem socijalne sigurnosti radnika.

 
Oko 15.000 posjetitelja na svečanom otvorenju Designer Outleta Croatia PDF Print E-mail
Friday, 22 June 2018 12:17

designer-outlet-otvorenje-1Oko 15.000 posjetitelja pridružilo se svečanom otvorenju premium outleta u Hrvatskoj, Designer Outleta Croatia, u četvrtak 21. lipnja. Prilikom rezanja ružičaste vrpce, Severina je pozvala sve posjetitelje da se prepuste čarima kupovine u trgovinama koje nude više od stotinu modnih i lifestyle brandova po outlet cijenama, od 30 % do 70 % nižima u odnosu na preporučene maloprodajne cijene tijekom cijele godine.

U jedinstvenom okruženju i arhitekturi outleta inspiriranoj hrvatskoj regijama, među prvima koji su uživali u kupovini poznata su lica iz hrvatskog javnog života, među kojima i Iva Radić, Sandra Bagarić, Andrea Andrassy, Damir Kedžo, Mario Petreković, mlada glazbenica Zsa Zsa te poznate hrvatske dizajnerice, Đurđica Vorkapić i Ksenija Vrbanić.

Nakon uživanja u posebnim popustima povodom otvorenja koji su išli i do 70 %, a trajat će tijekom prvih tjedana te istraživanja bogate gastronomske ponude outleta, brojni posjetitelji i zaljubljenici u modu pridružili su se besplatnom koncertu Severine. Publika je uživala u premijernoj izvedbi uživo njezine nove balade 'Unaprijed gotovo'.

Zabavne aktivnosti u novootvorenom Designer Outlet Croatia nastavit će se i tijekom vikenda od 22. do 24. lipnja, kada će centar raditi od 10 ujutro do 22 sata, a u njima će moći uživati svi članovi obitelji.

Zaljubljenici u sport istražili su ponudu Adidasa, Under Armoura, Sport Visiona i Superdryja koji su ih dočekali s velikim popustima. Svim poklonicima casual stila, svidjela se ponuda u trgovini Europa 92 koja nudi brandove poput Mustanga i Levi`sa, dok je Replay donio dašak vrhunskog talijanskog dizajna na ulice novootvorenog outleta.

designer-outlet-otvorenje-2Muškarce zahtjevnijeg ukusa osvojila je ponuda brandova Joop!, Strellson i Canali u Heraldiju. Ponuda u Guessu te dućanima Armani Exchange, Sportina i XYZ Outlet s brandovima kao što su Michael Kors, Ugg, Tosca Blu, i Dsquared očarala je brojne posjetiteljice, koje su svoje odjeću kombinirale s obućom u trgovinama Mass Shoes, Guliver i NINE WEST. Užitak kupovine upotpunili su parfumerija Douglas te hrvatski dizajn u Hippy Garden & Xenia Design pop-up trgovini.

U outletu koji se u ovoj fazi proteže na 15.000 metara kvadratnih, svoje je mjesto našla i mala tržnica proizvoda lokalnih poljoprivrednika koja je potaknula interes svih onih koji vode aktivan i zdrav život. Cijeli je outlet izgrađen imajući na umu održivost, a jedinstvenom iskustvu kupovine doprinosi i njegova arhitektura inspirirana hrvatskim regijama. Brojni posjetitelji, istražujući ponudu outleta, zastali su tako pored replike kule Lotrščak i dubrovačkog gradskog tornja, a mogli su prošetati i dalmatinskim kalama.

Designer Outlet Croatia pokrenuli su investitori, IKEA Centres i Mutschler Outlet Holding AG te jedan od vodećih europskih upravitelja outleta, ROS Retail Outlet Shopping, koji već surađuju na projektu Designer Outlet Algarve u Portugalu. Više informacija o novoj destinaciji za kupovinu, kao i bogatoj ponudi, moguće je pronaći na designeroutletcroatia.com.

DESIGNER OUTLET CROATIA

Lokacija

Smješten je na jugoistoku Zagreba usporedno s autocestom A3/E71, kod čvorišta Ivanja Reka A4/E71, kojim na dnevnoj bazi u prosjeku prometuje 50.000 vozila. Autocesta A3 povezuje Srbiju i istok Hrvatske sa Zagrebom. Autocesta A4 vodi na sjever do izrazito posjećenoga grada Varaždina te potom nastavlja do Mađarske. Međunarodna zračna luka Zagreb - Franjo Tuđman udaljena je 20 minuta, a centar Zagreba svega 30 minuta vožnje automobilom.

Površina centra
Designer Outlet Croatia
Faza I 15.000 m2
Planirana daljnja esktenzija

Okruženje
1,4 milijuna stanovnika | 30 minuta
2,1 milijuna stanovnika | 60 minuta
3,6 milijuna stanovnika | 90 minuta
5,5 milijuna stanovnika | 120 minuta

Turizam
oko milijun turista godišnje na području Zagreba

Brendovi
više od 100 modnih i lifestyle brandova

Trgovine
otprilike 75 trgovina

Parkiralište
oko 2.500 besplatnih parkirnih mjesta

Investitori
IKEA Centres, Kastrup, Danska
Mutschler Outlet Holding AG, Ulm/Zurich, Njemačka/Švicarska

Upravitelj
ROS Retail Outlet Shopping, Beč, Austrija

Radno vrijeme
ponedjeljak – nedjelja od 10 do 21

Posebno radno vrijeme povodom otvorenja
22. – 24. lipanj od 10 do 22

 
Otvoren renovirani Tommy hipermarket u Dugopolju PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 16:37

tommyTommy je danas ponovno otvorio renovirani hipermarket u Dugopolju, na adresi Ulica Leopolda Mandića 18. Pored ekspanzije prodajne mreže i novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima kojima nude stimulativno radno okruženje.

Tommy Hipermarket Dugopolje opremljen je po suvremenim standardima i zasigurno će donijeti novu dimenziju ponudi Tommyja u Dugopolju, gdje potrošači već godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude.

U potpuno renoviranom prostoru na površini od 1.100 m2 Tommy nudi preko 12.000 artikala iz asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli svježeg mesa-mesnica, ribarnice, svježeg voća i povrća, gastronomije, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda koji se nude u pekarnici „Bobis“.

 
Podravka osvojila nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. godine PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 15:49

podravka-nagrada-1Na svečanoj ceremoniji dodjele Regionalne nagrade Biznis partner 2018, koja je održana u Hotelu Crowne Plaza u Beogradu u utorak, 19. lipnja 2018. godine, Podravka je, kao lider Jugoistočne Europe u prehrambenoj industriji, osvojila nagradu za najbolju kompaniju iz Hrvatske “Regionalni Biznis Partner 2018.“

podravka-nagrada-2Godišnja nagrada Biznis Partner dodjeljuje se već 24 godine, a stvorena je s ciljem skretanja pažnje javnosti i promocije kompanija i institucija koje se u svom poslovanju rukovode visokim profesionalnim standardima, čvrstim etičkim normama iskazujući dobre poslovne rezultate. U tom razdoblju je izrasla u prestižno poslovno i javno priznanje cijele Regije.

podravka-nagrada-3Nagrada Biznis partner potvrda je poslovne uspješnosti i regionalne prepoznatljivosti kompanija dobitnica, a dodjeljuje se na temelju ocjenjivanja po 10 kriterija od strane poslovnih partnera, potrošača i klijenata te rezultata nezavisnih istraživanja tržišta.

Prilikom preuzimanja nagrade, Ivan Prtorić, direktor poduzeća Podravka Srbija je istaknuo: „Veliko mi je zadovoljstvo u ime Podravke primiti nagradu Regionalni Biznis Partner 2018. Ova nagrada potvrda je uspješnosti naših kontinuiranih investicija i inovacija kojima uspješno odgovaramo na zahtjeve tržišta i stvaramo visoko kvalitetne prehrambene proizvode koje su naši potrošači prepoznali na međunarodnim tržištima. Iz godine u godinu ostvarujemo izvrsne poslovne rezultate uz visok stupanj profesionalnosti i etičnosti. Sve to rezultat je velikog truda i napora naših djelatnika, kao i odlične suradnje s našim partnerima i dobavljačima te širom društvenom zajednicom. Ona je ujedno i motiv da u tom pravcu nastavimo i dalje“

 
Agrokor: Vjerovničko vijeće jednoglasno potvrdilo nagodbu PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 11:32

agrokor-izvanredna-upravaČlanovi Privremenog vjerovničkog vijeća su na sjednici održanoj 19. lipnja 2018. godine jednoglasno prihvatili prijedlog nagodbe između dužnika i svih vjerovnika koje je Vijeću podnio izvanredni povjerenik te su dali suglasnost povjereniku da usuglašeni tekst kao zajednički prijedlog nagodbe dostavi svim vjerovnicima putem objave na e-oglasnoj ploči Trgovačkog suda, priopćeno je iz Agrokora.

Oko sedam tisuća i tri stotine stranica teksta Nagodbe i pratećih priloga bit će danas (20. lipnja 2018.) poslano Trgovačkom sudu u Zagrebu, koji će potom dokument objaviti na e-oglasnoj ploči. Objavu teksta nagodbe treba očekivati tijekom ovog tjedna. Trgovački sud će po objavi zakazati ročište za glasanje o nagodbi koje se mora održati u roku ne kraćem od pet i ne dužem od 15 dana.

Po objavi na e-oglasnoj ploči Trgovačkog suda u Zagrebu, dokumentacija Nagodbe će na hrvatskom i engleskom jeziku biti objavljena i dostupna svim vjerovnicima na stranici: http://nagodba.agrokor.hr

Nagodba se sastoji od dva dijela – pripremnog i provedbenog – te ima 32 poglavlja i 36 priloga. U dokumentaciji se detaljno razrađuje korporativna struktura nove Grupe Agrokor, tretman i oblik namirenja tražbina vjerovnika nastalih prije otvaranja postupka izvanredne uprave, razrada novog duga nove Grupe Agrokor i kapitalne strukture kao i drugi detalji vezani uz provedbu nagodbe. Sastavni dio dokumentacije su detaljne tablice svih tražbina, dosadašnjih plaćanja tijekom postupka izvanredne uprave te namirenja kroz nagodbu za svaku tražbinu. U jednom od priloga je razrađena i distributivna vrijednost društava pod izvanrednom upravom.

>>DETALJI NAGODBE

S obzirom na broj kompanija unutar Grupe Agrokor te kompleksnost financijskog restrukturiranja, kao najbolji model za namirenje vjerovnika sami vjerovnici su potvrdili Model prioriteta namirenja (EPM). Riječ je o fer i pravednom načinu namirenja koji se koristi u najvećim međunarodnim postupcima restrukturiranja kompanija te je široko prihvaćen od strane međunarodnih kreditora. U tom modelu se, u skladu sa zakonskim propisima, upravlja vodopadom naplate potraživanja za svaku pojedinu kompaniju, uključujući i garancije za dug drugih kompanija, a tražbine se promatraju s aspekta njihove pravne pozicije.

Sukladno izračunima prema EPM modelu, najveći udio u vlasništvu nove Grupe Agrokor imat će financijski vjerovnici, među kojima će najveći pojedinačni vlasnik biti Sberbank sa 39,2 posto udjela. Imatelji obveznica sudjelovat će u vlasništvu sa 24,9 posto udjela, a domaće financijske institucije sa 15,3 posto. Udio dobavljača u novom vlasništvu bit će 4,7 posto.

Gledano po skupinama vjerovnika, dobavljači i imatelji obveznica imaju u prosjeku manje otpise od financijskih institucija. Najveću razinu povrata od 100 posto tražbina imala su mikro poduzeća čija su potraživanja isplaćena u potpunosti. Dobavljači Agrokora ostvarit će u prosjeku 60 posto povrata potraživanja za robu i usluge, pri čemu će 46 posto dobavljača imati povrat između 80 i 100 posto. Stopa povrata imatelja obveznica se kreće između 40 i 80 posto. Najveći broj domaćih i stranih financijskih institucija i ostalih vjerovnika imat će u prosjeku povrat tražbina do 20 posto.

Dio Nagdobe su i dva posebna sporazuma: sporazum s dobavljačima i sporazum sa Sberbankom.

S dobavljačima je postignut dogovor o isplati tzv. graničnog duga pod određenim uvjetima, a ukupni najviši iznos graničnog duga koji može biti plaćen tijekom razdoblja od četiri godine (2018.-2021.) iznosi do 80 milijuna eura. Uvjeti za isplatu graničnog duga vezani su za rezultate poslovanja Konzuma te se očituju u minimalno dogovorenoj EBITDA Konzuma koja u kalendarskoj godini iznosi 38,8 milijuna eura.

U odnosu na dobavljače koji su Agrokor financirali regresnim mjenicama, u nagodbi je uz posredovanje izvanredne uprave postignut dogovor prema kojem Aisle Dutch TopCo neće ostvarivati prava, uključujući i naplatu, po ustupljenim tražbinama prema regresnim dužnicima ako su oni postigli sporazum s vjerovnicima (bankama) temeljem kojeg će podmiriti između 30 i 40 posto tražbine te o tome sporazumu izvanrednom povjereniku dostaviti dokaz do datuma potvrde nagodbe.

Poseban sporazum sa Sberbankom podrazumijeva da će Sberbanka za razdoblje od četiri godine – od 2018. do 2021. imati godišnje uvjetno/potencijalno pravo na primanje uplata pod uvjetom da skupina od 17 materijalno bitnih društava ostvari dogovoreni prag operativne dobiti. Prag EBITDA za 2018. je 245 milijuna eura, što se postupno povećava do 288 milijuna EUR za 2021. Ukupni iznos za četiri uplate Sberbanci ne može premašiti 60 milijuna eura, a obveza plaćanja prestaje s istekom četiri godine, bez obzira na iznos koji će u konačnici biti plaćen.

Kreditori Ugovora o najstarijem zajmu i Sberbanka dogovorili su sve uvjete produljenja SPFA-a. Produljenje je planirano najkasnije do sredine 2019. godine, a refinanciranje je moguće i prije tog roka. Dogovorena je kamatna stopa Euribor + 8 posto (6 posto cash / 2 posto PIK) do 10. siječnja 2019.godine. Od 10. siječnja do 10. veljače 2019., kamatna stopa će biti Euribor +10 posto te raste za +0.50 posto PIK svaki idući mjesec. U srpnju 2018. platit će se dva posto naknade, a u siječnju i travnju 2019. godine još po jedan posto naknade.

Nakon što se održi ročište za glasanje o nagodbi te donese odluka o pravomoćnosti Nagodbe, planirano je da proces implementacije nagodbe traje između tri i četiri mjeseca, priopćeno je iz Agrokora.

 
U Slavoniji održan EDITEL Adria 7. poslovni doručak PDF Print E-mail
Wednesday, 20 June 2018 11:25

editel-adria-lipanj-2018Nakon uspješnog poslovnog doručka u Istri, u resortu Stancija Meneghetti u vlasništvu renomirane vinarije Meneghetti, EDITEL Adria nastavlja približavati elektroničku razmjenu podataka, odnosno cjelokupno EDI poslovanje poslovnim subjektima. Poslovni doručak, sedmi po redu, ovoga puta održan je u Slavoniji u suradnji s trgovačkim lancem BOSO.

Prezentacija i dalje aktualnih tema e-Račun i e-Arhiva održana je u restoranu Barun Trenk, Stanić d.o.o., u Vinkovcima. Uz tvrtku BOSO koja je zajedno s EDITEL Adriom imala ulogu domaćina, prisutni su bili predstavnici dobavljača i njihovih ERP tvrtki.

Ovaj put uz prezentaciju EDITEL-ove Deloitte certificirane e-Arhive, marketinškog imena TrustIT, koja je dostupna kao Cloud rješenje ili kao softver za lokalnu instalaciju kod korisnika, omogućavajući sve funkcionalnosti kao i Cloud rješenje, sudionike su zanimale informacije o mogućnostima slanja i primanja PDF e-Računa te mogućnost da posredstvom EDITEL-a šalju elektroničke račune prema javnoj upravi.

Nakon demonstracije funkcionalnosti i mogućnosti rješenja EDITEL e-Arhive TrustIT, posebice funkcionalnosti poput pretraživanja računa, izvoza podataka za potrebe revizije ili kontrole porezne uprave, sigurnosna rješenja, mogućnosti dodjeljivanja različitih prava po korisniku, EDITEL je predstavio rješenja za slanje i primanje e-Računa.

Velika prednost za EDITEL-ove korisnike je to da im je omogućen puni spektar usluga, od primanja i slanja EDI e-Računa, PDF e-Računa, e-Arhive, e-Aukcija te Web EDI portala, i to sve putem jednog kanala, olakšavajući prilagodbu njihovim poslovnim sustavima.

Tvrtka BOSO zahvalila je EDITEL-u na prezentaciji te ih pozvala da uskoro zajedno organiziraju prezentaciju i edukaciju uvođenja u EDI razmjenu njihovim malim dobavljačima.

 
Velpro potpisao ugovor o suradnji s Udrugom trgovaca Sjever Plus PDF Print E-mail
Monday, 18 June 2018 11:21

velpro-udrugatrgovaca-sjeverplusVelpro i Udruga trgovaca Sjever Plus potpisali su ugovor o suradnji za 2018. godinu te tako potvrdili zajedničku predanost pružanju usluge najviše kvalitete krajnjim kupcima kroz međusobnu trgovačku, logističku i marketinšku podršku. Udruga trgovaca Sjever Plus okuplja 36 članova s ukupno 75 prodavaonica na području Zagrebačke, Varaždinske, Međimurske, Koprivničko-križevačke i Virovitičko-podravske županije. Ugovor o suradnji potpisali su Čedomir Momčilović, predsjednik Udruge trgovaca Sjever Plus i Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

„Povoljni uvjeti i stabilnost u nabavi neophodni su za profitabilnost naših trgovaca, stoga nam je iznimno drago što u svakodnevnom poslovanju imamo podršku Velpra, i na razini osiguravanja roba i usluga, i na razini pravodobne i kvalitetne komunikacije. Obilazak naših članica, komunikacija o asortimanu, akcijama, isporukama robe i drugim pitanjima velika im je pomoć u svakodnevnom poslovanju te pružanju kvalitetne usluge krajnjim kupcima, koja nam je u zajedničkom fokusu i na prvom mjestu u svim našim aktivnostima. Takav odnos temeljen na obostranim pogodnostima i povjerenju neizostavna je karika uspješnog nastavka poslovanja naših članova“, izjavio je Čedomir Momčilović, predsjednik Udruge trgovaca Sjever Plus.

„Udruženja malih trgovaca važni su poslovni partneri Velpra i ovakvim suradnjama nastojimo dati doprinos jačanju njihove pozicije na hrvatskom tržištu, svjesni kako im je potrebna neprestana i čvrsta podrška u opskrbi širokog asortimana roba i usluga. Osim u opskrbi, nastojimo biti pouzdan partner i u dijeljenju znanja stečenih kroz godine iskustva u veleprodaji i primjeni svjetskih standarda i tehnologija u upravljanju trgovinom, a sve kako bi mali trgovci dodatno unaprijedili svoje svakodnevno poslovanje“, izjavio je Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

Kroz svojih 17 veleprodajnih centra diljem Hrvatske te profesionalnim pristupom, kvalitetom i širinom asortimana i usluga, Velpro je u mogućnosti u potpunosti odgovoriti svim zahtjevima i potrebama tržišta tijekom cijele godine. Na preko 75.000 kvadratnih metara skladišnog prostora u 14 gradova kupcima je svakodnevno na raspolaganju više od 8.000 različitih artikala, što im jamči da će pronaći sve za svoje poslovanje na jednom mjestu. Kupcima se nudi i mogućnost online narudžbe putem internetske stranice online.velpro.hr, a svojom raširenom logističkom mrežom te brzom i pouzdanom dostavom Velpro jamči isporuku u svim dijelovima Hrvatske u roku jednog dana.

 


Page 10 of 281