• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Supernova grupa preuzela četiri trgovačka objekta PDF Print E-mail
Monday, 19 March 2018 12:54

supernova-preuzimanjaAustrijska Supernova grupa preuzela je četiri trgovačka objekta: Centar Kaptol, Branimir centar i Centar Cvjetni u Zagrebu te City Colosseum u Slavonskom Brodu. Uskoro se održava i veliko otvorenje novog dijela shopping centra Supernova Zadar, većeg za 30.000 kvadrata. Preuzimanjem novih i širenjem postojećih projekata, Supernova grupa povećala je broj shopping kvadrata u Hrvatskoj na čak 260.000 četvornih metara i dodatno ojačala poziciju vodeće tvrtke u Hrvatskoj po broju trgovačkih centara u vlasništvu.

Završetkom kupoprodajnih transakcija novih centara - Centra Kaptol, Branimir centra, Centra Cvjetni i City Colosseuma, čija se vrijednost prema sklopljenim ugovorima neće otkrivati, Supernova grupa u novim će projektima razvijati nove modele poslovanja, s time da će planovi razvoja uzimati u obzir specifičnosti svakog od centara.

“U sklopu Branimir centra, u suradnji s partnerskom tvrtkom City Zagreb Hotel, otvorit ćemo hotel s novim, dosad nepostojećim konceptom na hrvatskom tržištu, hotel Canopy, urbani brend lanca Hilton. Centar Kaptol doživjet će potpuni rebranding i promjenu modela poslovanja, u skladu s postojećom arhitektonskom vizijom objekta smještenog u starom, tradicionalnom dijelu Zagreba. Svi planovi razvoja, kako novih tako i postojećih shopping centara u portfelju grupe, usmjereni su na zadovoljstvo kupaca i posjetitelja, čije iskustvo pri posjeti želimo učiniti što boljim i ugodnijim. Taj koncept nastojimo pronaći i primijeniti u svim našim centrima“, ističe Paul Merdzo, direktor Supernova projekata za Hrvatsku povodom daljnjeg širenja Supernove u Hrvatskoj.

Za 22. ožujka najavljeno je veliko otvorenje novog dijela Supernova centra Zadar, čija će ukupna površina iznositi 68.000 kvadrata i u kojem će biti zaposleno više od 800 osoba, čime će taj centar postati jedan od najvećih na području Dalmacije. Uz nove akvizicije, Supernova grupa trenutno posjeduje 14 operativnih projekata u Hrvatskoj, a u svim trgovačkim objektima Supernove u Hrvatskoj - shopping centrima i retail parkovima - zaposleno je 6.470 osoba. Ukupna dosad ostvarena investicija Supernova grupe u Hrvatsku iznosi oko 400 milijuna eura.

 
dm donirao 246.500 kn za kupnju uređaja za intraoperativno zračenje PDF Print E-mail
Wednesday, 07 March 2018 17:51

donacija dm-a udruzi europa donnadm je Hrvatskom forumu protiv raka dojke Europa Donna uručio donaciju u vrijednosti od 246.500 kuna za kupnju uređaja za intraoperativno zračenje. Uređaj koji je namijenjen liječenju oboljelih od raka dojke smanjuje emisije zračenja, olakšava tijek liječenja i oporavak jer umjesto 25 do 30 dolazaka na terapiju zračenjem, pacijent već nakon nekoliko dana može biti u krugu obitelji i na radnome mjestu.

“Od raka dojke u Hrvatskoj oboli gotovo svaka deseta žena, a nabava aparata za intraoperativno zračenje uvelike bi im olakšala borbu s tom teškom bolešću. Prednosti ove terapije kod žena kod kojih je ovaj postupak indiciran su prvenstveno medicinske, ali i socijalne jer je oporavak kraći, a povratak u obitelj i na radno mjesto brži. Ekonomski gledano, cijena liječenja je niža, nema ponovne hospitalizacije ili putnih troškova za poslijeoperacijsko zračenje. Zahvalni smo našem partneru dm-u koji nas podupire u prikupljanju sredstava potrebnih za kupnju aparata", izjavila je doc. dr. sc. Vesna Ramljak, prim. dr. med., predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska.

dm je donaciju osigurao u suradnji s više od 30.000 kupaca koji su Europa Donnu podržali kupnjom torbe s potpisom Ljupke Gojić te zamjenom bodova u kampanji "I zima toplo srce ima". Svu zaradu od prodaje torbi dm je donirao Europa Donni, a u ime svakog kupca koji je zamijenio bodove, dm je donirao tri kune za kupnju uređaja za intraoperativno zračenje.

"Partnerstvo s Europa Donnom omogućilo nam je da potaknemo kupce da razmišljaju o tome kako mogu doprinijeti svom zdravlju, što je jedan od glavnih ciljeva dm-ovog društveno odgovornog poslovanja. Kampanja "I zima toplo srce ima" zato je imala i edukativnu ulogu jer smo svima koji su zamijenili bodove osigurali ključne informacije o samopregledu dojki i redovitim pregledima. U ime dm-a zahvaljujem svim kupcima koji su podržali prikupljanje sredstava kojima smo omogućili udruzi Europa Donna Hrvatske da napravi još jedan korak prema kupnji uređaja za intraoperativno zračenje", izjavila je Gordana Picek, članica Uprave dm-a.

Sredstva za kupnju uređaja prikupljaju se i u sklopu humanitarne kampanje "Darujmo ružičasti život", a svi građani mogu dati svoj doprinos pozivom na broj telefona 060 91 91 91 (6,25 kuna PDV uključen).

 
Internet trgovina MALL.HR otvorila novo mjesto za preuzimanje robe PDF Print E-mail
Tuesday, 06 March 2018 12:33

centar za preuzimanjeMALL.HR, dio jedne od najvećih grupacija s područja internet prodaje u srednjoj i istočnoj Europi, otvorio je drugi centar za preuzimanje na adresi Zagrebačka cesta 164 na zapadu Zagreba. Na hrvatskom tržištu posluju preko dvije godine, dobitnici su Shopper's Mind Committee Award za internet trgovinu s najvećim rastom uz konstantan rast broja narudžbi i prihoda. Otvaranjem novog centra povećali su broj zaposlenih te planiraju daljnja širenja poslovnica i asortimana u kojem se trenutno nalazi preko 60 tisuća artikala.

Prvi centar za preuzimanje nalazi se u sklopu sjedišta kompanije u Ulici kneza Branimira 28 u Zagrebu. Oba mjesta za preuzimanje otvorena su od ponedjeljka do petka od 9:00 do 20:00 te subotom od 9:00 do 13:00 sati, a kupci mogu izabrati i dostavu na kućnu adresu preko partnerskih dostavnih službi. Svakodnevno iz skladišta MALL.HR-a prema kupcima kreće više stotina paketa, a većina narudžbi put do zadovoljnog kupca pronađe u sljedeća tri radna dana. “Otvaranjem drugog centra za preuzimanje nastavlja se naša ekspanzija na hrvatskom tržištu gdje MALL.HR već u prvim godinama poslovanja postiže odlične rezultate. Pred nama je daljnji proces širenja i unapređenja našeg asortimana i prodaje. Internet trgovina u Hrvatskoj, kao i u svijetu, u konstantnom je rastu, a mi kupcima želimo ponuditi najbolju uslugu i sigurnost uz najbolje cijene”, poručila je Lea Benedejčič, direktorica MALL.HR za Hrvatsku prilikom otvaranja centra za preuzimanje.

Na prvom mjestu MALL.HR-u je zadovoljstvo i sigurnost kupaca prilikom kupovine putem interneta i zbog toga su vlasnici čak tri certifikata za sigurnost i povjerenje: nacionalne oznake Certified Shop i europske oznake povjerenja EMOTA, a među prvima su zadovoljili stroge kriterije kako bi mogli imati certifikat Safe.Shop globalne ecommerce oznake povjerenja koja pomaže kupcima i trgovcima kupovati i prodavati s povjerenjem, kod kuće i u inozemstvu. “Vodeći princip online trgovine MALL.HR je garancija pouzdanog, kvalitetnog, stabilnog te prije svega sigurnog okruženja za online kupovinu. Jedan od naših prioriteta je garancija zaštite podataka za naše kupce”, rekla je Benedejčič.

 
Uskoro: Ecommerce Day 2018! PDF Print E-mail
Monday, 05 March 2018 17:57

e-commerce-day-ilustracija

Online trgovina je budućnost maloprodaje. Ako se bavite web trgovinom, a niste sigurni što će za web poslovanje značiti 2018. godina, obavezno posjetite konferenciju Ecommerce Day, 28. ožujka u Kraš Auditoriumu u Zagrebu!

3 glavna razloga zbog kojih morate doći na Ecommerce Day 2018

1. Gotovo 20 vrhunskih predavača na jednom mjestu!

Na jednom mjestu možete čuti predavanja gotovo 20 domaćih i međunarodnih predavača koji će posjetiteljima otkriti najnovije trendove s područja online trgovine. Obradit će najaktualnije ecommerce izazove, rješenja i predstaviti konkretne primjere iz prakse.

2. Networking – potražite sugovornika ili novi posao među više od 200 stručnjaka

Prošle je godine Ecommerce Day posjetilo čak 64 % web trgovaca i 23 % drugih stručnjaka s područja ecommercea, a među njima su bili voditelji web trgovina, predstavnici online agencija, digitalni oglašivači, web urednici... Konferencija je odlična prilika za umrežavanje s kolegama koji razumiju vaše poslovne izazove i imaju rješenja za njih.

3. Prvi ćete dobiti uvid u trendove, rješenja i prakse

Program konferencije sastoji se od četiri sklopa predavanja - ecommerce izazovi, rješenja, prakse i zakonodavstvo. Konferenciju će svojim predavanjem uveličati dr. Biljana Borzan, zastupnica u Europskom parlamentu, koja će govoriti o ukidanju diskriminatornih praksi prema hrvatskim potrošačima. Dr. Borzan se redovito zalaže za jednakost među državama članicama EU, a detaljnije predavanje o geoblokadi moći ćete čuti i sami na ovogodišnjoj konferenciji Ecommerce Day 2018.

 
Graševina Belje osvojila srebro na ocjenjivanju Mundus Vini PDF Print E-mail
Friday, 02 March 2018 16:06

vina belje - graevina mundus vini 2018Među brojnim ocjenjivanjima vina u svijetu teško je definirati koje ocjenjivanje je najvažnije. Je li to Decanter u Velikoj Britaniji, koja je desetljećima jedno od najvažnijih svjetskih vinskih tržišta ili ocjenjivanje Mundus Vini u Njemačkoj koje je povezano s Proweinom, najznačajnijim svjetskim vinskim sajmom? Mnogi vinski stručnjaci će se složiti da su nagrade s ovih ocjenjivanja sigurna potvrda iznimne kvalitete vina. I upravo je na oba ocjenjivanja graševina Belje naprosto briljirala. Na prošlogodišnjem Decanteru kvalitetna graševina berbe 2016. je osvojila srebrnu medalju, a isto je ponovila i mlada graševina berbe 2017. na ovogodišnjem Mundus Viniju. Riječ je o buteljama graševine koje se na tržištu u maloprodaji mogu naći po cijeni od 30-tak kuna, a vrsni ocjenjivači na oba ova velika ocjenjivanja su im dali više od 85 bodova za kvalitetu.

Mundus Vini je Belju donio tri medalje, od ukupno pet koliko su ih osvojila sva hrvatska vina na ocjenjivanju. Osim srebrne medalje za kvalitetnu graševinu, graševina GOLDBERG 2016., premium linije Vina Belje, osvojila je zlatnu medalju za kvalitetu. O veličini i važnosti ovogodišnjeg ocjenjivanja Mundus Vini najbolje govori podatak da je na ocjenjivanje bilo prijavljeno 6.770 uzoraka vina iz 150 vinskih regija diljem svijeta.

Suzana Zovko, glavna enologinja Vina Belje, koja je zajedno sa svojim timom kreirala sva nagrađena vina naglasila je: „Najviše nas veseli kad dobijemo velike nagrade za naše butelje koje su lako dostupne na tržištu. To je veličina naše vinarije, kvaliteta koju dajemo potrošačima u našoj select liniji kvalitetnih vina. Na tim vinima najviše radimo jer želimo potrošačima dati vrijednost za novac, svaki puta kada kupe naše vino. Imamo sjajne vinograde, graševina je apsolutno naša sorta i veliki je zadatak predstaviti graševinu u najboljem izdanju. Ponosni smo i na naše špice kvalitete, vrhunsku i Goldberg graševinu, vina koja bih uvijek preporučila za svečane i posebne prilike, ali naša kvalitetna graševina je svježe, harmonično vino, za mlade obožavatelje vina i za one iskusne, za svakodnevni ručak i čašu vina s obitelji i prijateljima.“

Graševina s nagradom Mundus Vini priprema se za izlazak na tržište, a po prvi puta na tržište će biti lansirana i ograničena količina graševine berbe 2016. s medaljom Decantera pa će potrošači moći odabrati, kušati i usporediti dvije slične, a opet posebne i jedinstvene graševine visoke kvalitete koje su idealne za vinske karte hrvatskih restorana, posebno u nadolazećoj turističkoj sezoni.

 
BAT u Hrvatskoj prošle godine zaposlio više od 200 ljudi, najavljuju novi val zapošljavanja PDF Print E-mail
Thursday, 01 March 2018 16:54

kanfanarBritish American Tobacco (BAT) prošle je godine u Hrvatskoj zaposlio preko 200 ljudi, a u zadnje dvije i pol godine - od akvizicije TDR-a, povećao je ukupan broj zaposlenih u svim dijelovima poslovanja za 7 posto. Danas u hrvatskom dijelu BAT-ovog Adria klastera radi ukupno više od 1.700 ljudi. U tvornici u Kanfanaru trenutno je zaposleno više od 550 ljudi, a samo je prošle godine otvoreno više od 150 radnih mjesta uz plan nastavka zapošljavanja i u ovoj godini. Trenutno su u tvornici otvorena radna mjesta za koja su potrebna tehnička znanja poput strojarskog, mehaničkog, elektroničkog i automatičarskog.

Posao u BAT-u nudi razvoj karijere u kvalitetnom međunarodnom okruženju koje osigurava prilike za usvajanje novih znanja i napredovanje unutar hrvatske, regionalne, ali i globalne BAT-ove organizacije. Osim zaposlenja, BAT je u Hrvatskoj potpisao suradnju s brojnim Fakultetima i Sveučilištima čime studentima osigurava plaćenu praksu i stjecanje iskustva u dinamičnom i izazovnom korporativnom okruženju. „U BAT-u vjerujemo kako su ljudi i njihovi talenti ključni za naš uspjeh i zato smo fokusirani na razvijanje naših zaposlenika te stvaranje inovativnog i izazovnog okruženja za rad. Veliku važnost pridajemo stručnom usavršavanju svakog pojedinca i upravo zato jako puno truda ulažemo u programe edukacije. Oduvijek smo bili kompanija usredotočena na privlačenje i zadržavanje najboljih talenata, i zato im ne nudimo samo sjajno radno okruženje, već im otvaramo i uzbudljive profesionalne prilike na lokacijama diljem svijeta“, istaknula je Vera Čubranić Bocak, direktorica ljudskih potencijala BAT Adrie.

BAT je i na globalnoj razini prepoznat kao jedan od najboljih poslodavaca što je potvrđeno nedavnim priznanjem Global Top Employer. Kompanija je ovim certfikatom dobila veliku pohvalu za radno okruženje koje osigurava zaposlenicima u 35 zemalja u pet regija. BAT je jedan od samo 13 kompanija koje su primile to prestižno globalno priznanje u 2018. godini. Certifikat Top Employer za najboljeg poslodavca svake godine dodjeljuje Top Employers Institute, neovisna organizacija koja analizira sve što veliki poslodavci diljem svijeta pružaju svojim zaposlenicima. Kompanije koje sudjeluju u izboru prolaze vrlo temeljit proces koji uključuje opsežno ocjenjivanje praksi poslodavaca koje uključuju strategije za razvoj talenata, upravljanje rezultatima te učenje i razvoj.

BAT je jedan od najvećih privatnih investitora u Hrvatskoj i kontinuirano investira u sve dijelove biznisa, najviše u proizvodnju u Kanfanaru. Ukupan iznos ulaganja u Kanfanar od BATO-ovog preuzimanje doseći će 40 milijuna eura. Zahvaljujući uspješnom pozicioniranju tvornice u Kanfanaru unutar globalnog sustava BAT-a, BAT je danas jedan od najvećih domaćih izvoznika, s udjelom izvoza od 80 posto ukupne proizvodnje i planom povećanja tog udjela do kraja ove godine na preko 90 posto. Trenutno izvozi u više od 22 europske zemlje, a ove će godine proširiti na još pet novih tržišta: Belgiju, Cipar, Dansku, Irsku i Latviju.

 
Društvo Stanić Beverages Hrvatska s brendom Juicy ulazi u Bahrein, Egipat i Jemen PDF Print E-mail
Wednesday, 28 February 2018 17:31

juicy-1Brend Juicy nastupio je po drugi put u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na jednom od najvećih i najutjecajnijih prehrambenih sajmova – Gulfood – koji se prostire na 100 000 m2, okuplja 5 000 izlagača iz cijelog svijeta te privlači više od 100 000 posjetitelja u Dubai World Trade Center.

Brend Juicy prisutan je na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine, a dvije godine nakon ulaska na novo tržište prodaja Juicy sokova povećala se 3,5 puta.

Ukupan izvoz Stanić Beveragesa u zemlje MENA regije, konkretno u Ujedinjene Arapske Emirate, Saudijsku Arabiju, Oman i Katar porastao je devet puta u odnosu na 2016. godinu. Uz rast prodaje sokova na tržištima MENA regije, gdje je brand Juicy već prisutan, rezultat sudjelovanja Stanić Beverages Hrvatska na Gulfood festivalu daljnje je širenje izvoza u Bahrein, Jemen i Egipat.

«Izvoz je vrlo važna stavka u prodajnoj strategiji Stanić Beveragesa. Dvije godine intenzivno radimo na osnaživanju pozicije brenda Juicy u MENA regiji te s ponosom mogu reći kako smo zaslužni i za općenito jačanje imidža hrvatskih tvrtki u vidu vrhunske kvalitete proizvoda i visokog stupnja poslovne profesionalnosti. Kako bi određeni proizvod na novom tržištu postao brend, vrlo je važno brendirati i zemlju iz koje on dolazi, stoga je podrška državnih institucija i gospodarskih udruženja vrlo važna za uspješan plasman hrvatskih tvrtki na Bliskom istoku», naglasio je Svjetlan Stanić, direktor i vlasnik Stanić Beverages Hrvatska pri povratku iz Dubaija u RH.

Početkom ožujka ove godine Juicy sokovi bit će dostupni i u Carefouru, vodećemu maloprodajnom lancu u Dubaiju. Činjenica da se Juicy nalazi na policama dvaju najvećih maloprodajnih lanaca u Ujedinjenim Arapskim Emiratima – Carefoura i Union Koopa (prisutan još od 2017. godine) potvrđuje njegovu poziciju relevantnog branda na tržištu.

Juicy sokovi uvršteni su još prije dvije godine u ponudu nekih od najpoznatijih lanaca restorana i klubova u Dubaiju, među kojima se posebno izdvajaju Cipriani, Blue Marlin Ibiza, The Act, Roberto's i Dubai Creek Golf & Yacht Club, a od nedavno Juicy je prisutan i u svjetski poznatom lancu restorana Novikov, zatim u Ritz Carltonu i hotelu Five Resorts and hotels, restoranima Catch Dubai, Maison rouge, Masti Dubai i Soho garden. Zahvaljujući širokoj distribuciji branda Juicy u Dubaiju, Juicy brusnica je jedan od najprodavanijih sokova u HoReCa kanalu.

 
Lidl izdao position paper o jajima iz podnog uzgoja PDF Print E-mail
Monday, 26 February 2018 17:39

lidl-jajaNakon objavljivanja position papera za ribu i riblje proizvode te za smanjenje udjela soli i šećera u svojim proizvodima, kako je i najavio, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju proizvoda privatne robne marke. Kupci, baš kao i trgovački lanci, sve više traže jamstva da su proizvodi koje konzumiraju ili imaju na svojim policama provjerenog podrijetla. Lidl planira do 2025. cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja.

Jedan od glavnih ciljeva Lidlovog programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o zdravijoj prehrani. U skladu s ovim, Lidl je započeo s izdavanjem position papera za različite kategorije svojih proizvoda. Kroz svoj position paper o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju receptura proizvoda privatne robne marke, Lidl Hrvatska zauzima poziciju tržišnog lidera glede provođenja legislativa Europske unije u smjeru osiguranja jednake dostupnosti kvalitetnih jaja, ali i općenito kvalitetne hrane, svim hrvatskim stanovnicima, pritom poštujući visoke standarde proizvodnje istih na principima održivog razvoja.

Kokoši nesilice koje nisu ograničene kavezima smatraju se sretnijima, dok su jaja proizvedena na taj način neupitne kvalitete. Kod dobivanja jaja iz podnog uzgoja kokoši nesilice se kreću slobodno u prostoru. Prema većini javno dostupnih istraživanja, jaja dobivena iz podnog uzgoja imaju mnogo veću masu, mnogo više pigmenta, nešto deblju ljusku i bogatija su nutrijentima.

Raznolikost ponude, visokokvalitetni proizvodi po najboljim cijenama, pružanje snažne podrške hrvatskim proizvođačima, ali i očuvanje zdravlja naših kupaca nit su vodilja u oblikovanju svih Lidlovih projekata. Krajnji cilj je do 2025. godine cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja bazirati na jajima iz podnog uzgoja. “Pod privatnom robnom markom 'Okusi zavičaja', naši kupci mogu pronaći jaja iz podnog uzgoja proizvedena u skladu s visokim europskim regulativama te na dijelu našeg asortimana i raspoložive artikle koji u svojim recepturama već sadrže jaja iz podnog uzgoja“, navedeno je u priopćenju iz Lidla.

 


Page 10 of 275