• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
EDITEL Adria treći poslovni doručak – Digitalno poslovanje sa drogerijama PDF Print E-mail
Tuesday, 20 June 2017 15:00

editel-adriaNa poslovnom doručku u organizaciji tvrtke EDITEL Adria sudjelovali su predstavnici dm–drogerie markt i BIPE kao predstavnici drogerije te njihovi dobavljači: Procter & Gamble, Atlantic Trade, Mondelez Zagreb, Vitakraft HOBBY PROGRAM, Aurora kozmetika, Labud, Domus Nobilis, te partner Panteon Group. Tema trećeg EDITEL Adria poslovnog doručka bilo je Digitalno poslovanje s drogerijama.

"U uvodnom dijelu govorili smo o procesima u EDI poslovanju, specifičnostima i zahtjevima dm-a i BIPE, te se ponovno dotaknuli uvijek aktualne teme slanja e-Računa, njegovoj zakonskoj podlozi, stanju na tržištu i praksi u drugim zemljama. EDITEL Adria kao dio grupacije EDITEL koji je najveći pružatelj EDI usluga u ovoj regiji i njegove široke partnerske mreže u drugim zemljama ima veliko iskustvo u razmjeni e-Računa u zemljama članicama EU. Kroz diskusiju u nastavku druženja predstavili su se sudionici poslovnog doručka i iznijeli svoja iskustva i izazove u EDI poslovanju", priopćeno je iz EDITEL Adria.

Najčešća tema i ovoga je puta bio e-Račun te e-Arhiva kao važan dio cjelokupnog procesa. "Ukratko smo predstavili našu e-Arhivu koja je prilagođena svim oblicima i veličinama poslovnih subjekata, a sigurnosni standardi društva EDITEL jamče da ovo rješenje za arhiviranje zadovoljava kriterije revizija (pravna usklađenost u skladu s Direktivom EU-a 2010/45/EU, što potvrđuje i revizorska tvrtka Deloitte). Osiguran je i pristup e-Arhivi prilikom poreznog nadzora", stoji u priopćenju.

 
Otvorena druga Lidlova trgovina u Velikoj Gorici PDF Print E-mail
Monday, 19 June 2017 17:04

lidl-vgorica-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, nastavlja sa širenjem svoje prodajne mreže. Danas se tako otvorila druga Lidlova trgovina u Velikoj Gorici, dok je prva gorička trgovina trenutno zatvorena zbog preuređenja. Lidl će u novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Lidlovu trgovinu u Velikoj Gorici svečano su otvorili voditeljica trgovine Ljiljana Sever, uz pomoć gradonačelnika Grada Velike Gorice Dražena Barišića, a poznati hrvatski komičar Goran Vugrinec Goc vodio je svečano otvorenje. Tamburaši gimnazije Velika Gorica zabavili su prisutne svojim glazbenim programom, a kupci i posjetitelji imali su priliku uživati u finim krafnama, slatkišima, kavi i balonima.

Prodajni prostor trgovine u Velikoj Gorici iznosi 1271 m2, trgovina se nalazi u sklopu shopping centra. Trgovina kupcima omogućava još ugodniju kupovinu, a karakterizira je više prirodnog svjetla te veća pekara. Velikogoričani su tako dobili još jednu modernu trgovinu za kupovinu, poznatu po najboljem omjeru cijene i kvalitete svih svojih proizvoda.

lidl-vgorica-2 lidl-vgorica-3 lidl-vgorica-4
lidl-vgorica-5 lidl-vgorica-6 lidl-vgorica-7

 
SPAR Hrvatska i Žito proširenje suradnje obilježili davanjem donacija PDF Print E-mail
Friday, 16 June 2017 17:14

spar-zito-donacijaKao rezultat uspješne dugogodišnje suradnje između SPAR Hrvatska i Žito, Dobro proizvodi odnedavno se mogu naći i na policama INTERSPAR i SPAR trgovina. Tim su povodom predstavnici ovih kompanija danas zajednički dodijelili dvije donacije – KBC-u Osijek i Prehrambeno-tehnološkom fakultetu u Osijeku.

U prostorijama Ravnateljstva KBC-a Osijek Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, i Marko Pipunić, direktor Žita uručili su donacije Vlatku Kopiću, dr.med.dent., zamjeniku ravnatelja KBC-a Osijek i prof.dr.sc. Jurislavu Babiću, prodekanu za znanost na Prehrambeno-tehnološkom fakultetu. Donacija od 150.000 kuna omogućit će opremanje sale za maksilofacijalnu kirurgiju KBC-a Osijek, dok će Prehrambeno-tehnološki fakultet svoju donaciju od 50.000 kuna iskoristiti za nabavku 3D printera.

„Želja da u svojim trgovinama imamo što više autohtonih, vrhunskih hrvatskih proizvoda nam se ostvaruje, a proizvodi Dobro sigurno spadaju u tu kategoriju. Ove donacije samo su potvrda sjajne dugogodišnje suradnje s kolegama iz Žita koja će se, vjerujem, nastaviti jednako uspješno i u budućnosti“, izjavio je pri uručivanju donacije Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Čak 11 artikala iz asortimana Dobro već se nalazi na policama više od 100 SPAR trgovina, od toga u 19 INTERSPAR hipermarketa i više od 80 SPAR supermarketa diljem Hrvatske.

„Dobro je činiti dobro i to je naša vodilja. Kako u osmišljavanju i proizvodnji asortimana Žita, tako i u poslovanju općenito. Zahvaljujemo se SPAR Hrvatska što su prepoznali kvalitetu naših proizvoda i veliki trud i rad koji stoji iza toga, te što su nas podržali i na ovaj način i donirali značajna sredstva u našu lokalnu zajednicu“, rekao je Marko Pipunić, direktor Žito d.o.o.

 
U Agrokoru završen prvi dio procesa prijave tražbina PDF Print E-mail
Wednesday, 14 June 2017 16:25

agrokor-trazbineNakon što je temeljem Rješenja Trgovačkog suda u Zagrebu, St-1138/17, od 10. travnja 2017. otvoren postupak izvanredne uprave nad Agrokorom i njegovim povezanim i ovisnim društvima sukladno Zakonu o postupku izvanredne uprave u trgovačkim društvima od sistemskog značaja za Republiku Hrvatsku, svi Agrokorovi vjerovnici pozvani su da prijave svoje tražbine izvanrednom povjereniku u roku od 60 dana od objave Rješenja, a koji je rok počeo teći 10. travnja 2017. godine te je trajao do 9. lipnja 2017. godine. Dana 9. lipnja 2017. istekao je zakonski rok od 60 dana za prijavu tražbina za društva navedena u Rješenju Trgovačkog suda od 10. travnja 2017.

„U proteklom razdoblju zaprimljeno je ukupno 9.864 tražbina. Do sada je zaprimljeno 8.038 pošiljaka od kojih veliki broj sadrži i nekoliko prijava tražbina. U procesu prijave sudjelovao je veliki broj vjerovnika koji su svoje tražbine prijavljivali sukladno zadanim procedurama i obrascima, a mnogi od njih nakon usklađivanja svake pojedine tražbine sa društvima Agrokor koncerna koja su obuhvaćena postupkom izvanredne uprave. Dodatne prijave tražbina za društva za koja je rok prijave do 9. lipnja 2017. očekuju se u ovom tjednu ukoliko su poslane poštom ili nekom drugom kurirskom službom, a nose adekvatan datum slanja.“ rekla je Marta Bogdanić, izvršna direktorica u Agrokoru.

Tijekom proteklog mjeseca vjerovnici su na Internet stranici Agrokora mogli pročitati dodatni poziv za usklađivanje stanja otvorenih stavaka s kompanijama dužnicima, kao i poziv za predaju prijave potraživanja u što skorijem roku, kako bi se izbjegle eventualne poteškoće kod predaje u zadnjim danima.Također, vjerovnici su komunicirali s timom za prijavu tražbina te tako dobivali upute vezano za način prijave tražbina i način postupanja. Sve pristigle prijave se urudžbiraju, skeniraju i digitaliziraju kao priprema za njihovu daljnju obradu i provjeru s kompanijama.

Na ovom procesu trenutno radi tim od pedesetak ljudi. Agrokorova baza podataka potraživanja imat će sve potrebne informacije za daljnje procesuiranje tražbina. Rok za obradu zaprimljenih tražbina je 60 dana, nakon čega slijedi objava utvrđenih iznosa tražbina na ploči Trgovačkog suda. Dodatno se očekuje još i pristizanje prijava za povezana i ovisna društva navedena u dopuni rješenja Trgovačkog suda od 21. travnja 2017., a rok za ove prijave istječe 20. lipnja 2017.

 
Franck dobio najvišu razinu usklađenosti s IFS Food standardom PDF Print E-mail
Tuesday, 13 June 2017 12:44

franck-certifikatU Francku je uspješno završen certifikacijski audit u skladu s međunarodno priznatim IFS Food standardom, a kompanija je tako osigurala IFS certifikat s najvišom mogućom razinom usklađenosti.

Franck je prošle godine, prilikom inicijalnog procesa certifikacije za IFS Food dobio najvišu razinu usklađenosti, a ove je godine taj najviši nivo izvrsnosti dodatno potvrdio. Uvidom u cjelokupnu dokumentaciju sustava upravljanja kvalitetom i sigurnošću hrane, proizvodnim procesom i mjerama za analizu poboljšanja, auditori certifikacijske kuće Det Norske Veritas (DNV) Franckov sustav su ocijenili najvišom mogućom ocjenom tzv. „higher level“.

"IFS certifikat znači stabilnost zajamčene razine kvalitete i sigurnosti prehrambenih proizvoda privatnih robnih marki. Ovime Franck još jednom potvrđuje izvrsnost proizvodnih procesa i visokih standarda kvalitete koji su u 125 godina postojanja kompanije oduvijek bili temelj poslovanja", istaknula je Zdenka Milinović Bujan, direktorica za osiguranje kvalitete.    

International Featured Standard Food je međunarodna norma koju su 2002. godine pokrenuli njemački maloprodajni lanci, a kojom se jamči sigurnost i visoka razina kvalitete u proizvodnji prehrambenih proizvoda privatnih robnih marki trgovačkih lanaca.   

 
Čudesni Krašev čokoladni svijet na Pjaci u srcu Splita PDF Print E-mail
Monday, 12 June 2017 15:39

kras-pjaca-st-1Bonbonnière Kraš u Splitu postoji gotovo pola stoljeća i ima dugu i uspješnu tradiciju. Poznata slatka destinacija Splićana dobila je nedavno novi izgled koji je svečano predstavljen uz velik broj Kraševih uzvanika. 1968. godine započela je s radom i centrom Splita proširila miris omiljene i neponovljive Kraševe čokolade. U prostoru splitske Bonbonnière, koji odiše tradicijom i profinjenom elegancijom, uz odabrani asortiman poznatih brendova i proizvoda, Kraš nudi veliki izbor najboljih čokoladnih pralina i dražeja u rinfuzi.

Moderno uređeno prodajno mjesto za čije je preuređenje bio zadužen poznati hrvatski arhitekt, Ante Vrban, omogućit će ljubiteljima Kraševih najraznovrsnijih slastica dodatan užitak prilikom odabira najfinijih proizvoda iz bogate ponude Kraševe Bonbonnière. Kraševi djelatnici u gradu pod Marjanom vrlo su ponosni i na novu jedinstvenu ponudu ručno rađenih, lomljenih čokolada koje možete kupiti isključivo u njihovom novootvorenom dućanu. Svakog tjedna Splićani mogu uživati u osvježenoj ponudi gdje ih očekuju drugačiji, zamamno slasni okusi ručno rađene čokolade, svježe dopremljeni iz Kraševe majstorske čokoladne radionice.

Kao što se u Zagrebu građani često nalaze „kod sata“, u Splitu je već godinama popularno dogovoriti sastanak „ispred Kraša“ pa se tako upravo to mjesto etabliralo kao nezaobilazno sastajalište brojnih generacija. Na Narodnom trgu broj 6 započinjali su mnogi dogovori i kretala su druženja i „đirevi“ po Splitu. Uz suvremeno uređenu poslovnicu u Splitu, Kraš je svojim vjernim kupcima tako ponudio novi izgled mjesta koje nudi najbolje ideje za najslađe poklone.

kras-pjaca-st-2 kras-pjaca-st-3 kras-pjaca-st-4
kras-pjaca-st-5 kras-pjaca-st-6 kras-pjaca-st-7

Bonbonnière Kraš oduvijek je bila idealno mjesto za odabir slatkih znakova pažnje za sve prigode. Uz velik izbor jedinstvenih darovnih pakiranja, Kraševa bombonijera pruža mogućnost kreiranja poklona prema vlastitim željama – od okusa, do omota. Odaberete li Bajaderu, Griottu, Kraš 1911 ili nešto drugo iz širokog asoritimana, mogu vam ih elegantno zapakirati u Kraševom dućanu i u trenu ćete imati vrhunski poklon za vaše voljene ili za poslovne partnere.

 
20 godina akcije Kupujmo hrvatsko PDF Print E-mail
Friday, 09 June 2017 13:11

akcija-kupujmo-hrvatsko-1„U 20 godina postojanja, akcija Kupujmo hrvatsko ostvarila je svoju osnovnu ideju – podigla je svijest o važnosti proizvodnje i kupovine domaćih kvalitetnih proizvoda. Danas gotovo svako dijete zna za Kupujmo hrvatsko. Upravo promocijom kvalitetnih domaćih proizvoda, posebice nositelja znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, naši su proizvodi postali najznačajniji dio potrošačke košarice hrvatskih domaćinstava. Time su uvelike pridonijeli očuvanju postojećih i otvaranju novih radnih mjesta, stoga Kupujmo hrvatsko trebamo živjeti 365 dana u godini “, rekao je potpredsjednik HGK Josip Zaher otvarajući akciju Kupujmo hrvatsko 9. lipnja na Karolini u Puli gdje se, u organizaciji HGK, uz prigodni program predstavilo stotinjak hrvatskih tvrtki.

akcija-kupujmo-hrvatsko-2„Zadovoljstvo mi je što se jubilarna 20. akcija održava upravo u Puli, u gradu koji je prema Fininu istraživanju proglašen prvim gradom u Hrvatskoj prema broju poduzetnika po glavi stanovnika. Pula i ove godine nastavlja pratiti pozitivne poduzetničke trendove te raznim mjerama i potporama poticati rast i razvoj domaćega gospodarstva i poduzetništva“, istaknula je zamjenica gradonačelnika Pule Elena Puh Belci dodavši da Pula i Istra svoj razvoj temelje na kvalitetnomu gospodarskom rastu koji je ogledalo uspješnosti domaćih poduzetnika.

„Izuzetno mi je drago što se nacionalna akcija Kupujmo hrvatsko ove godine vratila u Pulu. Ovo je prilika da, na samom početku turističke sezone, domaći proizvođači predstave izvorne hrvatske proizvode našim građanima i tvrtkama te mnogobrojnim posjetiteljima. Upravo takvo povezivanje poljoprivrede i obrtništva s turizmom gradimo već godinama u Istri kako bismo stvorili jednu lokalnu priču svakomu našem gostu i stvorili potpuno nov doživljaj“, istaknuo je istarski župan Valter Flego dodajući da je ponosan što je upravo Istra danas pokretač u proizvodnji i afirmaciji autohtonih, kvalitetnih proizvoda i da tim putem treba nastaviti i dalje kako bi se stvarala još jača konkurentnost na globalnom tržištu.

akcija-kupujmo-hrvatsko-3Građani Pule imali su priliku kušati najbolje od domaćih proizvoda te kupovati proizvode po pristupačnim cijenama, među njima i nositelje znakova Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko koje HGK, kao dio Akcije, dodjeljuje već 20 godina.

Tijekom akcije dodijeljene su i nagrade učenicima osnovnih i srednjih škola na temelju njihovih radova na temu važnosti kupovine hrvatskih proizvoda. Mobitele Vivax dobili su učenica OŠ Centar Paola Spada za likovni rad i učenik OŠ Kaštanjer Toni Bulić za literarni rad na temu Kupujmo hrvatsko, a učenik Ivan Ćulinović iz Ekonomske škole Pula za esej na temu Kako biste vi promovirali akciju Kupujmo hrvatsko. Cilj je bio uključiti i naše najmlađe generacije u akciju.

Mnoge javne osobe poduprle su akciju i hrvatske proizvođače: Darko Janeš, Grupa Nola, plesni studio Sense & Dance, glazbeni studio Čarobna frula, Vesna Nežić Ružić, glumci Danijela Pintarić, Robert Bošković i Frano Novljan, glazbenici Mor Roll, Đole Macola i Bruno Krajcar te paraolimpijka Jelena Vuković.

 
Koordinacija proizvođača i dobavljača Agrokora podržala novo zaduženje koncerna PDF Print E-mail
Friday, 09 June 2017 12:41

agrokor-zgrada-novoDanas je održan sastanak Koordinacije proizvođača i dobavljača na kojem su predstavljeni detalji oko novog financiranja koncerna Agrokor, ukupno vrijednog 480 milijuna eura. Predstavnici proizvođača i dobavljača u privremenom vjerovničkom vijeću Agrokora upoznali su svoje kolege s detaljima financijskog aranžmana, objašnjavajući pritom razloge zašto su izvanrednom povjereniku dali svoju suglasnost za novo zaduženje.

Najvažnija vijest za brojne dobavljače je da će 150 od ukupno 480 milijuna eura otići za isplatu starog duga. Malim obrtnicima i OPG-ovima bit će isplaćeno oko 30 milijuna eura starog duga najvjerojatnije već do kraja lipnja. Odluka je to koju su solidarno i jednoglasno podržale sve velike tvrtke u Koordinaciji, a čime bi Agrokor u potpunosti namirio stara potraživanja prema malim proizvođačima, nakon čega oni prestaju biti vjerovnici koncerna. Otprilike 120 milijuna eura novog kredita ide za isplatu robnih regresnih mjenica te robe isporučene prema klasičnim komercijalnim uvjetima prije dolaska izvanredne uprave. Očekivano, najviše govora na sastanku bilo je upravo o definiranju kriterija isplate starog duga te je glasovanjem usvojeno načelo proporcionalnosti, odnosno svakom će dobavljaču jednak postotak starog duga. Dobavljači očekuju da isplate prvih rata krenu već početkom sljedećeg tjedna.

Članovi Koordinacije su isto tako još jednom iskazali spremnost sudjelovati u punjenju Konzumovih polica i to robnim kreditom vrijednim 50 milijuna eura. Unatoč teškoj situaciji, još jednom su pokazali svoju odgovornost jer je uspješna priprema i odrađivanje ove ljetne sezone ključ za spas koncerna. Za robni kredit također će vrijediti roll-up princip te će se za svaku kunu u novoj robi ili usluzi, prebaciti kuna starog duga u osigurani dug, čime je djelomično ispunjen raniji zahtjev dobavljača za jednakim tretmanom njih i financijskih institucija.

U robnom kreditu mogu sudjelovati svi dobavljači i proizvođači koji to žele, dok će se količine robe operativno dogovarati s upravama kompanija iz sastava Agrokora.

 


Page 10 of 259