• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Uskoro otvorenje Designer Outlet Croatia PDF Print E-mail
Friday, 25 May 2018 11:47

designer-outlet-1Novi Designer Outlet Croatia bit će otvoren 7. lipnja uz veliki koncert Severine uživo i dočekat će prve posjetitelje s više od 100 modnih i lifestyle brendova s posebnim popustima povodom otvorenja i do 70%. Ekskluzivna ponuda brendova u Designer Outlet Croatia zadovoljit će čak i najzahtjevnije ukuse te omogućiti kupcima da nastave njegovati svoje različite životne stilove. Zaljubljenici u sport mogu istražiti kolekcije poznatih brandova, kao što su Adidas, Under Armour, Champion, Sport Vision te nezaobilazno odredište tenisica, Buzz.

Muškarci profinjenog ukusa svoj će stil moći nadograditi u Heraldiju koji donosi brandove Joop!, Strellson i Canali, a Gant, Superdry store te Sportina također vas očekuju s velikim popustima. XYZ Outlet dom je nekih od najvećih modnih imena, uključujući Hugo Boss, Emporio Armani, Antony Morato te mnoga druga. Žene se mogu prepustiti kupovini u trgovinama poput, Palmers, Calzedonia i Intimissimi kao i Guess, Armani Exchange, Sportina te XYZ Outlet koji sadrži brandove kao što su Michael Kors, Ugg, Tosca Blu, i Dsquared.

Raznovrsna ponuda ovog jedinstvenog outlet kompleksa uključit će i obuću u trgovinama kao što su Mass Shoes, Guliver, NINE WEST te ara shoes. Svi članovi obitelji moći će pronaći nešto za sebe u Benettonu, s.Oliveru, Espritu ili Tom Tailoru te pronaći dodatke za ugodniji život kod kuće u Family shopu. Bogata ponuda u najvećem outletu u Hrvatskoj uključit će i parfumeriju Douglas te hrvatski dizajn u Hippy Garden & Xenia Design pop-up trgovini.

Posebne ponude u povodu otvorenja bit će otkrivene na internetskoj stranici Designer Outlet Croatia 30. svibnja. Designer Outlet Croatia svoja će vrata otvoriti 7. lipnja u 17 sati. Veliki koncert Severine započet će u 19:30, a na dan otvorenja centar će raditi do ponoći. U petak 8. lipnja te u subotu 9. lipnja, centar će raditi produženo do 22 sata.

Uz primamljive trgovine, pauzu od kupovine moguće je začiniti raznovrsnom gastronomskom ponudom koja se proteže na 500 m2 i uključuje samoposlužni bar i restoran, Ali Kebaba, te kafiće Leggiero i Green bar. Jedinstveno iskustvo kupovine zaokružit će i mala tržnica svježeg voća i povrća uglavnom lokalnih proizvođača, koja je rezultat suradnje s Općinom Rugvica.

Designer Outlet Croatia pokrenuli su investitori - IKEA Centres i Mutschler Outlet Holding AG te europski upravitelj outleta, ROS Retail Outlet Shopping, koji već surađuju na projektu Designer Outlet Algarve u Portugalu.

 
Sedam godina rada Nestlé tvornice u Surčinu PDF Print E-mail
Friday, 25 May 2018 11:13

nestle-panel-1Prehrambena industrija ima veliku ulogu u stvaranju navika u prehrani potrošača i zbog toga je važno da se u proizvodnji hrane obrati posebna pozornost na smanjenje udjela šećera, soli, zasićenih masti i ukupnog broja kalorija u proizvodima, te da se poveća količina poželjnih namirnica kao što su vlakna, voće i povrće, vitamini i minerali. U tom je procesu potrebna i šira podrška kompanija, zdravstvenih institucija i javnosti, zaključak je panela o najnovijim trendovima u svjetskoj prehrambenoj industriji, organiziranog u tvornici kompanije Nestlé u Surčinu.

„Tvornica u Surčinu dio je Nestlé obitelji od 2011.godine i od tada je velika pažnja usmjerena na modernizaciju tvornice i usklađivanje s Nestlé standardima proizvodnje, sigurnosti na radu i zaštitu životne sredine. Od tada do danas kompanija je u postrojenja i opremu, te razvoj proizvoda uložila više od 12,5 milijuna eura, iz tvornice je izašlo više od 55.000 tona proizvoda, a u njoj je kreirano 2.100 recepata u sklopu kulinarskog, konditorskog i portfolija pića. Tvornica u Surčinu trenutno, osim što visokokvalitetnim proizvodima opskrbljuje 22 milijuna ljudi iz regije Adriatic, ima i izvoz na tržišta Austrije, Njemačke, u Baltičke zemlje, a nastavlja i s planovima za daljnje širenje izvoza. Total izvor tvornice, regija i šire, trenutno je 50%.“, istaknula je Tanja Žigić, menadžer Nestlé tvornice, Surčin.

Tvornica trenutno većinskim dijelom proizvodi proizvode iz Nestlé kulinarskog asortimana – THOMY majoneze, MAGGI i C juhe, Začin C te je u potpunosti prilagođena pratiti Nestlé u nastojanjima da kreira zdravije i ukusnije proizvode. Kao jedna od javnih obaveza kompanije je i da do 2020. godine cjelokupan kulinarski asortiman uskladi s konceptom “Jednostavno dobro“, koji podrazumeva da proizvodi sadrže samo jednostavne sastojke koje potrošači prepoznaju i vole, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću.

“Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana juha i majoneza. Naš cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine na način da uklanjamo sastojke koji su potrošačima nedovoljno poznati i zamijenjujemo ih sa sastojcima koje mogu pronaći u svojim kuhinjama, a koje znaju i vole. Do sada smo prilagodili 80% kulinarskog asortimana dostupnog u regiji i pritom smo se obvezali da će do 2020. godine svi naši MAGGI i C proizvodi pored smanjenja udjela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina, biti bez umjetnih boja, a s povećanim udjelom cjelovitih žitarica, povrća, mahunarki i sjemenki. Na taj način želimo pružiti inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela“, rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije Hrana za jugoistočnu Europu kompanije Nestlé.

Osim unapređenja proizvoda Nestlé doprinosi i razvoju lokalne zajednice kroz suradnje sa stručnom zajednicom, partnerima, a sve kako bi educirao potrošače o pravilnoj prehrani.

nestle-panel-2

“Kada je riječ o tome što Nestlé radi u lokalnoj zajednici, s ponosom možemo reći da u suradnji s Hrvatskim školskim sportskim savezom već sedmu godinu za redom provodimo program „Vrtim Zdravi Film”, u okviru kojeg je do sada više od 24.000 učenika sedmih razreda u Hrvatskoj učilo o važnosti pravilne prehrane i redovite tjelesne aktivnosti. Dodatno, pomažemo lokalnim zajednicama kroz zapošljavanje i osposobljavanje mladih do 30 godina za tržište rada te smo u zadnje tri godine u regiji zaposlili 117 mladih osoba. Redovito radimo sa zdravstvenim djelatnicima iz regije, 7.500 osoba prosječno godišnje, s kojima dijelimo najnovija znanstvena saznanja kada je riječ o prehrani“, rekla je Yana Mihailova, regionalna direktorica za tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

Petar Veselinov, direktor prodaje i nabave tvrtke Geneza, glavnog lokalnog dobavljača sušenog povrća i začina tvornice Surčin za kulinarski asortiman, tom je prilikom izjavio kako s 20 posto svoje ukupne proizvodnje opskrbljuju tvornicu sa svojim proizvodima. "Geneza ima implementirane certificate ISO 22000, HCCP, GMP, Smeta i Sedex, kao i košer i halal, što je kompaniji poput Nestléa iznimno bitno. Trenutno smo u procesu dobivanja certifikata organske proizvodnje. Sve ovo doprinosi maksimalnoj sigurnosti proizvoda kao i proizvodnji zdrave hrane i ovo je najjača karika koja nas povezuje u lancu proizvodnje “od polja do stola“.

Na panelu su sudjelovale i Nevena Obradović, prehrambeni tehnolog tvornice Surčin, koja je istaknula kako je za kreiranje novog proizvoda potrebno od sedam mjeseci do jedne godine, te Koraljka Novina Brkić, Nestlé nutricionist koja se osvrnula na budućnost hrane. “Tri su velika smjera koja utječu na ono što ćemo jesti u budućnosti – sve veće razumijevanje veze između hrane i genetike, veća povezanost medicine i hrane u smislu prevencije, koja vodi prema personaliziranoj prehrani, te inovacije u tehnologijama proizvodnje, ali i sastojcima kao što su zamjene za sol i šećer. Nestlé na svim ovim spomenutim područjima ima itekako što reći , jer smo oduvijek bili pioniri na području prehrane, nutricionizma i tehnologije“.

 
Tommy otvara novi maximarket u Novalji PDF Print E-mail
Wednesday, 23 May 2018 15:09

tommy-logoKao vodeći dalmatinski i jedan od najznačajnijih nacionalnih trgovačkih lanaca, Tommy je najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Hrvatskoj.

U četvrtak, 24. svibnja 2018. bit će otvoren novi Tommy maximarket u Novalji na otoku Pagu, koji će biti prvo prodajno mjesto Tommyja u Ličko-senjskoj županiji. Maximarket Tommy Novalja, na adresi Lokunje 3, opremljen je po suvremenim standardima, i kao takav će dati dodatnu kvalitetu trgovačkoj ponudi u Novalji i okolici.

Ponudu ovoga maximarketa standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a Tommy posebno naglašava ponudu na odjelima svježeg mesa-mesnice, delikatesa, svježeg voća i povrća, te pekarsko-slastičarskih proizvoda.

Površina korisnog prostora iznosi preko 700 metara četvornih, a zaposleno je i 26 novih radnika, kojima Tommy nudi stimulativno radno okruženje i visoke radne standarde. Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude, te visoku razinu usluge koju nudimo.

Maximarket Tommy Novalja je 200. prodajno mjesto Tommyja u Hrvatskoj.

 
U Mesnoj industriji Vajda potpisan novi kolektivni ugovor PDF Print E-mail
Tuesday, 22 May 2018 15:46

vajda-glavak-i-mesaricNaknada troškova prijevoza, topli obrok, otpremnina za odlazak u mirovinu, jubilarne nagrade i stimulativni dio plaće samo su dio radničkih prava zajamčenih novim Kolektivnim ugovorom, potpisanim 22. svibnja u čakovečkoj Mesnoj industriji Vajda. Ugovor na snagu stupa 1. lipnja i vrijedit će sljedećih godinu dana, a prava iz njega odnose se na sve zaposlenike Vajde, neovisno o tome jesu li članovi sindikata.

„U Mesnoj industriji Vajda zaposlenike smatramo svojim najvrednijim resursom i oni su važan stup stoljetne tradicije na kojoj naše poslovanje počiva. Jedna smo od rijetkih tvrtki koje sa zaposlenicima imaju Kolektivni ugovor, kojim se dodatno osnažuju prava radnika zajamčena Zakonom o radu. Poslovnu praksu kolektivnog ugovaranja prava i obveza zaposlenika primjenjujemo od samih početaka, a ulaskom Vajde u Grupaciju Pivac taj je kontinuitet nastavljen te su prava zaposlenika dodatno povećana“, istaknuo je Vladimir Mesarić, predsjednik Uprave Mesne industrije Vajda.

Zadovoljstvo potpisanim Kolektivnim ugovorom izrazili su i u Sindikatu. „Već i sama praksa kolektivnog ugovaranja znači veća prava radnika u odnosu na ona koja propisuje važeći zakon. U ovom trenutku mogu reći da sam zadovoljan, posebno uzimajući u obzir činjenicu da je u Vajdi trenutno u tijeku realizacija investicije, koja će vjerujemo, omogućiti još uspješnije poslovanje. U skladu s tim, u nekim stavkama Kolektivnog ugovora u budućnosti očekujem i dodatna poboljšanja“, poručio je Bruno Glavak, povjerenik Sindikata zaposlenih u poljoprivredi, prehrambenoj i duhanskoj industriji i vodoprivredi Hrvatske – Sindikalne podružnice Vajda.

Plaće porasle i do 71 posto

Potpisivanje Kolektivnog ugovora bilo je ujedno prilika za osvrt na rast plaća u Mesnoj industriji Vajda. Od potpisivanja prošlogodišnjeg Kolektivnog ugovora prosječna neto plaća na razini tvrtke porasla je za 10 posto, što je nastavak pozitivnih trendova započetih ulaskom u Grupaciju Pivac krajem 2015. godine. „Veseli nas što možemo reći da smo u posljednje tri godine značajno povećali ukupna izdvajanja za plaće. Od ulaska Vajde u sastav Grupacije Pivac prosječna neto plaća povećana je za čak 32 posto. Rast plaća prije svega se odnosi na proizvodne radnike, čije su plaće danas 35 posto više. Navedeni podaci jasna su poruka da želimo privući i zadržati kvalitetne i dobre radnike koje smo spremni i adekvatno plaćati“, zaključio je Mesarić.

Naglasio je da su u pojedinim segmentima proizvodnje plaće porasle i do 71 posto, što se konkretno odnosi na radnike u rasjekavaonici, dok su plaće radnika u klaonici i stočnom depou sada 39 posto više. Znakovit je i podatak da je prosječna mjesečna neto plaća u Vajdi danas čak 35 posto viša u odnosu na prosječnu mjesečnu neto plaću u Međimurskoj županiji, koja prema posljednjim službenim podacima iznosi 4149 kuna.

Završetak realizacije investicije u listopadu

Predsjednik Uprave Vajde ujedno je najavio da se završetak više od 50 milijuna kuna vrijedne investicije u proizvodne pogone očekuje krajem godine. Riječ je o sveobuhvatnoj investiciji u dogradnju, rekonstrukciju i modernizaciju proizvodnog pogona, nabavku strojeva i opreme za proizvodnju, proširenje skladišnih i ekspeditnih kapaciteta te modernizaciju rashladnog sustava. Primarna je svrha ovih investicija stvaranje uvjeta za povećanje kooperantskog uzgoja tovnih svinja. Konačni je cilj omogućiti maksimalno korištenje domaće sirovine u finalnim proizvodima cijele Grupacije Pivac. Osim što će ova investicija omogućiti stvaranje temeljnih preduvjeta za širenje i povećanje kooperantskog uzgoja, stvorit će i uvjete za dodatno zapošljavanje novih kadrova.

 
Više od 800 Podravkaša na korporativnim igrama PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 15:01

podravka-korporativne-igreZaposlenici kompanije čine njezinu bit i identitet, a kvalitetna korporativna kultura neizostavna je sastavnica poslovnog uspjeha. Upravo zato, Podravka je odlučila nagraditi svoje zaposlenike i s njima proslaviti povijesno dobre poslovne rezultate ostvarene u prvom tromjesečju ove godine na korporativnim edukativno - sportskim igrama od 17. do 20. svibnja 2018. godine u Baškom Polju.

Tijekom tri dana druženja, uz bogat glazbeni program, zaposlenici Grupe Podravke iz Hrvatske, cijele Adria regije te Češke, Slovačke, Poljske i Mađarske svoje su vještine iskazali u brojnim sportskim sadržajima, dok su odabrani pojedinci pokazali i svoj pjevačko - plesni i glumački talent.

Lice Podravkaša zvuči poznato, inačica trenutno vrlo popularnog šoua, iznjedrila je prve večeri nove Podravkine zvijezde. Legende domaće estrade, Mišu Kovača, Esmu Redžepovu, Josipu Lisac, Bebeka, Jelenu Rozgu i Jolu utjelovili su zaposlenici iz raznih dijelova kompanije, na opće oduševljenje prisutnih.

Nije izostala ni humanitarna nota šoua: u ime pobjednika, Miše Kovača, Podravka će donirati 10 000 kuna udruzi Puls. Drugog i trećeg dana Igara održana su sportska natjecanja u nogometu, košarci, odbojci, belotu i pikadu, a održana je i inačica edukativno - sportskog projekta Lino višebojac koji se već 12 godina održava po osnovnim školama diljem Hrvatske.

podravka-korporativne-igre-2  podravka-korporativne-igre-1  podravka-korporativne-igre-4 
podravka-korporativne-igre-5  podravka-korporativne-igre-6  podravka-korporativne-igre-7 

Podravkinih 24 najhrabrijih odmjerilo je snage u zabavnim sportskim disciplinama, a oni najbolji među njima nosit će titulu prvih Podravkinih višebojaca. Cijelom događaju pridružio se i izbornik Zlatko Dalić, kao sportski gost iznenađenja.

„Naše korporativne igre kao spoj sporta, edukacije i zabave izvrsna su prilika za osnaživanje zajedništva i učvršćivanje identiteta koji izgrađuje brand Podravka. Zadovoljan i motiviran zaposlenik svojim angažmanom na radnom mjestu kompaniji vraća višestruko sve što je u njega uloženo, posebno kroz ovakve zajedničke aktivnosti“, poručio je zaposlenicima predsjednik Uprave Podravke Marin Pucar.

Ovim korporativnim igrama Podravka se priključila najboljim svjetskim primjerima ulaganja kompanija u zaposlenike i praksama unapređenja njihovog zadovoljstva što se višestruko pozitivno ogleda u vrijednosti korporativnog imidža.

 
Mali trgovci - velika važnost za hrvatsko gospodarstvo PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:14

susret-trgovacaHrvatska obrtnička komora 24. i 25. svibnja u Koprivnici organizira 11. Susret trgovaca. Događanje koje podupire partner Podravka, u čijem prostoru će se održati radni dio skupa okupit će brojne predstavnike struke. Oni će u okviru programa koji obuhvaća najaktualnije trgovačke teme, moći razmijeniti mišljenja i iskustva.

Slušanje tematskih izlaganja trgovcima će pružiti priliku za edukaciju, a nakon panel rasprave na temu „Položaj male trgovine u Hrvatskoj danas“, u kojoj će sudjelovati i predstavnik tvrtke KTC, sponzora događanja te predstavnice Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta koje je pokrovitelj događanja, trgovci će biti pozvani uključiti se u raspravu i podijeliti iskustva s terena, ali i nedoumice i izazove s kojima se susreću u svakodnevnom radu.

Kroz radni dio Susreta razmatrat će se teme od iznimne važnosti za trgovačku struku. Mogućnosti korištenja sredstava iz EU fondova, psihologija i prava potrošača, ali i trgovaca, upoznavanje obrtnika sa zakonskim obvezama prema Zakonu o zaštiti na radu samo su neke od njih.

Program Susreta uključuje i izlaganje na temu „Digi rješenja za trgovinu“ tvrtke Server Mark koja će predstaviti: etiketiranje budućnosti – „Linerless“, digitalno isticanje cijena „Digi Esl“ te prezentaciju brze prodaje i komunikacije s kupcem u fokusu „RM-series“.

Za sudionike 11. po redu okupljanja ove za hrvatsko gospodarstvo iznimno važne struke, uz edukaciju i praćenje komercijalnih prezentacija i promocija, uvijek se iznimno korisnim pokaže i neformalni dio događanja, koji je prilika za ostvarenje novih vrijednih kontakata među trgovcima iz cijele zemlje.

 
Novoizgrađeni Lidl otvorio vrata u Velikoj Gorici PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:52

lidl-velika-gorica-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, ponovno je otvorio vrata svoje trgovine u Ulici kneza Ljudevita Posavskog u Velikoj Gorici. Novoizgrađeni Lidl napravljen je prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, više prirodnog svjetla, prostraniju pekaru i prostranija parkirna mjesta (njih 150), a po prvi puta i mjesta za parkiranje električnih vozila s dvije e-punionice. Lidl će u ovoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

lidl-velika-gorica-2

Vrpcu ispred modernizirane Lidlove trgovine u Velikoj Gorici simbolično je prerezao gradonačelnik Grada Velika Gorica, Dražen Barišić, uz pomoć voditeljice trgovine Ljiljane Sever, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec moderirao je otvorenje. Okupljene na otvorenju posebno je razveselio dječji vrtić „Žirek“ iz Velike Gorice svojom glazbenom točkom.

Brojni kupci i posjetitelji okupili su se u modernoj trgovini u Ulici kneza Ljudevita Posavskog 55, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, a za one najmlađe - balone.

lidl-velika-gorica-3

Kupci će u velikogoričkoj trgovini od ponedjeljka, 21.5. do nedjelje, 27.5., imati priliku uživati u posebnim ponudama prehrambenih i neprehrambenih proizvoda ali i u asortimanu Lidlove pekare koji će do srijede, 23.5. biti sniženi čak 30 posto .

Novoizgrađena trgovina u Velikoj Gorici projektirana je prema standardima međunarodnog certifikata zelene gradnje, LEED (Leadership in Energy and Enviromental Design). Lidl je tako svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina, prostranija pekara, sanitarije prilagođene presvlačenju beba, prostranija parkirna mjesta te 2 mjesta za roditelje s malom djecom. Po prvi puta su tu i mjesta za parkiranje električnih vozila. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a održiva i osviještena uporaba vode povećali njenu energetsku učinkovitost.

 
SPAR zaposlenicima povećao plaće za prosječno 9,54% PDF Print E-mail
Monday, 21 May 2018 12:17

SPAR Hrvatska je od početka godine svojim zaposlenicima prosječno povećao plaće za 9,54% što je jedno od najznačajnijih povećanja plaća u hrvatskoj maloprodaji. Uz povećanje plaća prvu polovicu godine obilježio je i val zapošljavanja pa je tako u SPAR-u počelo raditi 564 novih djelatnika. SPAR Hrvatska danas zapošljava 4.600 zaposlenika, a s otvaranjem novih radnih mjesta nastavlja se i dalje.

„Zaposlenici imaju ključnu ulogu u našem uspješnom poslovanju. Rastom plaća i ulaganjima u razvoj ljudskih resursa želimo biti prepoznati kao poželjno mjesto za rad i profesionalni napredak. Svim našim zaposlenicima nudimo i niz dodatnih benefita kao što su doškolovanja, treninzi te kontinuirane prilike za napredovanje“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Danas SPAR u Hrvatskoj ima 106 poslovnica u 12 gradova, a od početka poslovanja u Hrvatskoj vlasnici SPAR-a uložili su 500 milijuna eura i za plaće isplatili dvije milijarde kuna. Na hrvatsko tržište SPAR je ušao 2005. godine i u 13 godina izgradio snažnu poziciju jednog od najznačajnijih trgovačkih lanaca u zemlji i drugog najjačeg trgovca u Zagrebu.

 


Page 10 of 278