• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Konzum i ove godine daje slobodan radni dan roditeljima prvašića PDF Print E-mail
Thursday, 30 August 2018 14:52

konzum-prvasiciSvi zaposlenici Konzuma kojima dijete kreće u prvi razred osnovne škole dobit će slobodan radni dan u ponedjeljak 3. rujna, na prvi dan nove školske godine. Ovaj dan najvažniji je u životu svakog prvašića te kako bi prošao u pozitivnom ozračju ispunjenom lijepim emocijama i ushićenjem važna je prisutnost i podrška roditelja i obitelji.

„Svi pamtimo svoj prvi dan škole, poljubac roditelja i punu učionicu djece od kojih su nam neka postali prijatelji za cijeli život. Naša je želja da sva djeca zakorače u uzbudljiv svijet učenja i stjecanja znanja uz potporu roditelja i s njima odmah podijele svoja prva iskustva. Zato svim zaposlenicima kojima dijete kreće u osnovnu školu darujemo slobodan radni dan kako bi zajedno sa svojom djecom zakoračili u novu, uzbudljivu etapu života“, izjavio je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Slobodan radni dan za roditelje prvašića Konzum je uveo prije dvije godine te je do sada taj dan u Konzumu iskoristilo 787 zaposlenika, dok će ga ove godine iskoristiti ukupno 275 zaposlenika čijih 283 djece kreće u prvi razred.

 
Konzumovi Zdravoljupci pozivaju na promjene u prehrambenim navikama PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 13:34

konzum-zdravoljupciU Hrvatskoj se jede premalo voća i povrća. Žene dnevno konzumiraju manje od 100 grama voća, a muškarci manje od 70 grama. Za usporedbu, Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje konzmaciju oko 400 grama voća i povrća kroz pet dnevnih obroka. Najviše voća u Hrvatskoj se jede na području Zagreba i okolice, a najmanje na području Like i Banovine. U konzumaciji povrća prednjači Dalmacija, a slijedi je Zagreb s okolicom, dok su Istra, Primorje i Gorski kotar na začelju. Rezultati su to nacionalnog istraživanja o prehrambenim navikama odrasle populacije pod nazivom „Što jedemo?“, koje je nedavno provela Hrvatska agencija za hranu.

S obzirom da se prehrambene navike roditelja u pravilu prenose na djecu, problem premale dnevne konzumacije voća i povrća potrebno je sustavno rješavati promjenom prehrambenih navika djece već u najranijoj dobi.

Kako bi dao doprinos u osvještavanju važnosti uvođenja većih količina voća i povrća u dnevnu prehranu te ih, posebno djeci, učinio primamljivijima, Konzum svojim kupcima donosi Zdravoljupce - novi program vjernosti u svim prodavaonicama u Hrvatskoj. Glavni likovi voća i povrća su plišana družina koju čine Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara. Zabavni i simpatični plišanci u obliku poznatih, ali djeci često ne baš dragih plodova, u Konzumovim prodavaonicama bit će ekskluzivno dostupni po promotivnim akcijskim cijenama.

Tako će Konzumovi kupci u razdoblju od 23. kolovoza do 28. listopada 2018. za svakih potrošenih 50 kuna prilikom kupnje dobiti po jednu naljepnicu. Omiljenog plišanog Zdravoljupca moći će potom kupiti do 12. studenog 2018. ili do isteka zaliha, po cijeni od samo 10 kuna uz 40 sakupljenih naljepnica ili za 50 kuna uz 20 sakupljenih naljepnica, umjesto po redovnoj cijeni od 115 kuna.

Kroz igru s plišancima, šaljive i informativne sadržaje, recepte i igre na posebnoj stranici www.zdravoljupci.hr, nagradne natječaje te radionice koje će biti organizirane u Konzumovim prodavaonicama, djeca i mladi će učiti o važnosti unosa voća i povrća na kreativan i zabavan način. Na igru sa Zdravoljupcima, ali i na pozitivne promjene prehrambenih navika, poticat će i vesela pjesma o Zdravoljupcima koju će svi rado pjevušiti.

Više informacija o novom programu vjernosti i Zdravoljupcima dostupno je na www.zdravoljupci.hr.

 
SPAR nastavlja sa širenjem prodajne mreže: U centru Rijeke otvoren novi supermarket PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 14:59

spar-rijeka-1SPAR nastavlja sa širenjem prodajne mreže, novim zapošljavanjima i ulaganjima, pa Riječani od danas svoju kupovinu mogu obavljati u novoj SPAR trgovini smještenoj na atraktivnoj lokaciji, u samom središtu grada na adresi Riva Boduli 1. Ovim otvorenjem zaposleno je 15 novih djelatnika od ukupno 293 zaposlenika koliko ih SPAR Hrvatska ima danas u Rijeci u svojih pet trgovina.

spar-rijeka-2„Jako smo ponosni na širenje prodajne mreže u Rijeci, a posebno nas veseli lokacija novootvorene trgovine. SPAR supermarket nalazi se u samom srcu Rijeke i okružen je omiljenim gradskim lokacijama poput tržnice i kazališta. Vjerujemo da smo tako postali još pristupačniji našim kupcima te da će im novi supermarket vrlo brzo postati omiljeno mjesto za usputnu kupovinu. Također, ovo je svakako nastavak daljnjih ulaganja u tzv. kvartovske trgovine“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kupcima je omogućena ugodna kupovina u suvremeno opremljenom i uređenom prostoru na više od 225 četvornih metara prodajne površine. Novootvoreni SPAR supermarket osim modernog interijera u potpunosti prilagođenog potrebama kupaca ima implementirane sustave za hlađenje i LED rasvjetu koja štedi energiju. Radno vrijeme SPAR supermarketa u Rijeci, Riva Boduli, je od ponedjeljka do subote od 7 do 21 sat, a nedjeljom od 7 do 14 sati.

 
Novo moderno i elegantno lice Kraš Bonbonnière na Stradunu PDF Print E-mail
Tuesday, 28 August 2018 13:31

kras-dubrovnik-1U samom srcu Dubrovnika, na Stradunu na adresi Zamanjina 2, otvorena je početkom kolovoza novouređena trgovina Kraš Bonbonnière koja će u svom modernom, elegantnom i profinjenom ruhu postati nezaobilazno mjesto za Dubrovčane te atrakcija za sve brojnije turiste. Sa željom da razveseli svoje vjerne potrošače, Kraš je ponovno otvorio vrata neodoljivog svijeta čokolade u kojem je uz odabrani asortiman svojih poznatih brendova pripremio i velik izbor najboljih čokoladnih pralina i dražeja te novi desert Maestro marcipan, posebno pripremljen za ovu prigodu.

„Već više od stotinu godina generacije naših vjernih potrošača uživaju u bogatoj ponudi raznovrsnih Kraševih slatkih proizvoda. Neprestano radimo na novim recepturama i nastojimo svaki put iznova oduševiti nepca ljubitelja naših čokoladnih delicija pa je tako nastala i nova receptura za marcipan koju smo danas prvi puta predstavili javnosti. Uz to, želja nam je stvoriti moderan i prepoznatljiv vizualni identitet Kraš prodavaonica te se nadam kako će baš ova u uvijek živom povijesnom središtu Dubrovnika svim Dubrovčanima i njihovim gostima omogućiti da urone u opuštajući ambijent čokoladnog svijeta i uživaju u omiljenim poslasticama“, istaknuo je Bernard Ćurić, direktor Kraš Trgovine.

kras-dubrovnik-2Kraš je kroz stoljetnu tradiciju od 1911. godine usavršio izradu vrhunskog marcipana pa tako Maestro marcipan desert sjedinjuje snagu sunca aromatičnih mediteranskih badema i nježnost fine mliječne čokolade te predstavlja jedinstven užitak za prave poznavatelje slastica. Osim sočnog marcipana, u novouređenoj trgovini ljubitelji Kraševih slatkih delicija moći će, kao i do sada, kupiti svoje omiljene deserte.

Dubrovnik je oduvijek poznat po dobrom ukusu, kako u kulturi tako i u delicijama. Tvrtka Kraš partnerstvom s Dubrovačkim ljetnim igrama, koje predstavljaju vrhunac ljetne kulturne ponude u Hrvatskoj, već četvrtu godinu zaredom potvrđuje kako se vrhunske hrvatske slastice i kultura savršeno nadopunjuju. Tako su se i ove godine na velikom koncertu pijanista Daniila Trifonova, koji je održan u sklopu Dubrovačih ljetnih igara, uzvanici mogli zasladiti novim prigodnim desertom Maestro marcipan.

Kraš Bonbonnière dio je projekta kojim kompanija strateški repozicionira prodajnu mrežu Kraš Trgovine. Prema sličnom arhitektonskom rješenju, uređene su Bonbonnière u Zagrebu i Splitu.

U sklopu projekta, osim preuređenja i modernizacije prodajnih mjesta, inovira se i ekskluzivna ponuda Kraševih proizvoda i pakiranja, koji su u ponudi isključivo u trgovinama Kraš Bonbonnière i Kraš Choco barovima. Na taj način stoljetna tradicija i vještina u izradi čokoladnih i drugih slastica, koja se njeguje i neprestano razvija u Krašu, dobiva adekvatna mjesta prezentacije.

kras-dubrovnik-3 kras-dubrovnik-4

 
SPAR u preuređenje supermarketa u Karlovcu i Velikoj Gorici uložio 33,5 mil. kn PDF Print E-mail
Thursday, 23 August 2018 15:03

spar-velika-gorica-2SPAR je u Karlovcu i Velikoj Gorici otvorio svoje dvije potpuno preuređene i suvremeno opremljene trgovine. Supermarket u Karlovcu ima više od 1100 četvornih metara i 45 zaposlenih, a u Velikoj Gorici radi 36 djelatnika na gotovo 1200 četvornih metara. Oba supermarketa imaju ugrađen ekološki prihvatljiv sustav grijanja i klimatizacije zahvaljujući kojima se značajno štedi energija.

spar-velika-gorica-1

„U SPAR u Karlovcu i Velikoj Gorici uloženo je 33,5 milijuna kuna. Prilikom preuređenja vodili smo se najnovijim SPAR-ovim standardima te novitetima u ekologiji i energetskoj učinkovitosti. Želja nam je našim kupcima pružiti što bolje iskustvo kupovine zbog čega smo prodajna mjesta učinili i vizualno atraktivnima“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

U oba supermarketa čak 75% energije potrebne za grijanje dobiva se kroz korištenje otpadne energije putem modernog sustava rashladne tehnike. Implementirani sustavi imaju iznimno pozitivan utjecaj na okoliš jer smanjuju emisiju ugljičnog dioksida koja nastaje grijanjem. Novouređena prodajna mjesta izgledom su još više dobila na atraktivnosti i odraz su visokih standarda SPAR-a, a osim potpunog unutarnjeg uređenja promijenjene su vanjske fasade te zamijenjene nadstrešnice. SPAR u Karlovcu kupcima će biti otvoren od 7 do 21 sat od ponedjeljka do nedjelje, dok će u Velikoj Gorici od ponedjeljka do subote raditi od 7 do 21 sat te u nedjelju od 8 do 20 sati.

 
Predstavljeni pivo s kanabisom GREEN POWER i kiselo pivo WEISSBERY s malinom PDF Print E-mail
Monday, 20 August 2018 16:47

dani-piva-1Grad Daruvar, polako, ali sigurno, postaje centralno mjesto pivskih odnosno crafterskih zbivanja u Hrvatskoj. U samom centru ovoga grada već se 178 godina kontinuirano proizvodi pivo, pa nije ni čudno da se jednom godišnje na tamošnjim Danima piva, koji su ove godine održani 17. i 18. kolovoza, okupljaju ljubitelji i poznavatelji piva - osobito onog iz malih nezavisnih pivovara.

U sklopu Dana piva održan je i treći 'Dan nezavisnosti' - festival malih nezavisnih proizvođača zanatskog piva u Hrvatskoj. U intimnom okruženju dvorca grofa Jankovića okupilo se 36 malih nezavisnih pivovara, a među 50 različitih piva predstavljenih na festivalu, domaćin Pivovara Daruvar predstavila je svoja dva nova piva iz linije Peti Element, pivo s kanabisom - GREEN POWER i kiselo pivo sa malinom - WEISSBERY.

dani-piva-2GREEN POWER je svijetlo lager pivo sa dodatkom ekstrakta cvijeta industrijske konoplje (Cannabis Sativa) koji mu daje potpuno novu aromu kanabisa. Pivo od kanabisa, stila Cannabeer, prepoznatljive je zelenkaste boje odakle mu i naziv GREEN POWER, jer podsjeća na ''zelene moći prirode".

>STANJE TRŽIŠTA PIVA U HRVATSKOJ

WEISSBERY je potpuni novitet u ponudi linije Peti Element jer se radi o kiselom pivu obogaćenom koncentriranim sokom maline. GREEN POWER i WEISSBERY, kao i ostala piva iz linije Peti element dolaze iz radionice majstora pivara Kreše Marića, koji svojim inovativnim pristupom proizvodnji piva, te dugogodišnjem proučavanju i eksperimentiranjem s pivskim stilovima uvijek iznova oduševljava pivsku scenu novim uzbudljivim proizvodima. Krešo Marić ujedno je i voditelj Grupacije malih nezavisnih pivara Hrvatske te domaćin 'Dana nezavisnosti', koji je, osim po predstavljanju pivskih noviteta, poznat i po nezaboravnim druženjima domaćih malih nezavisnih pivara.

dani-piva-3

Prošle godine u sklopu ovog Festivala najavljeno je osnivanje Grupacije malih nezavisnih pivovara Hrvatske, a ove godine na istom mjestu održana je i njihova konferencija pod motom „Nezavisnost kao imperativ“. Razgovaralo se o tržišnoj poziciji malih nezavisnih pivovara u Hrvatskoj, a usuglasili su i o potrebi inicijative kreiranja znaka kvalitete i prepoznavanja piva malih nezavisnih pivovara odnosno brendiranja hrvatskog crafta. Najvažnije, zajednički je stav nezavisnih proizvođača zanatskog piva da je nezavisnost malih proizvođača piva njihova snaga i ujedno imperativ. Na tržištu se naime sve češće pojavljuje i pivo proizvedeno u malim proizvodnim pogonima iza kojih stoje veliki sustavi i korporacije, a nezavisni proizvođači smatraju kako je ovu razliku potrebno naglasiti te podići svijest kod potrošača, ugostitelja i trgovaca u ovom pogledu.

Tijekom daruvarskih Dana piva posjetitelji su osim u hrvatskom craftu uživali i u Staročeškom pivu s novom etiketom i poboljšanom kvalietom na šanku dugačkom 30 metara. Pivovara Daruvar još od davne 1840. godine proizvodi svoje prepoznatljivo i omiljeno svjetlo lager pivo, Staročeško. Ovo pivo stoga ima posebno mjesto u hrvatskoj pivarskoj tradiciji, a iz godine u godinu stječe sve veći krug poklonika.

„Staročeško je u prvih šest mjeseci 2018. godine ostvarilo porast prodaje od čak 25 posto, pa je, među ostalim, i zbog toga zaslužilo i novi izgled odnosno novu etiketu. Staročeško svijetlo, Crveno i Bock pivo odnedavno imaju posebno dizajniranu etiketu s ilustracijom ždrala, zaštitnog znaka grada Daruvara i Pivovare Daruvar“, izjavio je Siniša Lukač, direktor Pivovare Daruvar. Za dizajn etikete zaslužna je kreativna agencija Pakeraj koja se pobrinula da daruvarski ždral na etiketi Staročeškog dobije zasluženo dominantno mjesto, ali i vrlo osebujan karakter. Pakeraj je ove godine za etiketu Peti element osvojio nagradu Cropak, dok je Peti element u prvih šest mjeseci ove godine ostvario rast na tržištu za 30 posto.

 
Online kupovina štedi vrijeme i novac PDF Print E-mail
Monday, 20 August 2018 13:22

Došlo je vrijeme kada se sve više ljudi odlučuje za obavljanje shopinga online. Sve više kupujemo online jer na taj način štedimo vrijeme, a i novac jer ne moramo odlaziti do udaljenih trgovačkih centara kako bismo nešto kupili, već iz udobnosti svog doma, u samo nekoliko klikova, obavimo kupovinu.

Web trgovine nemaju ograničeno radno vrijeme pa kupnju možemo obaviti u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta, samo nam je potreban pristup internetu, pa tako shoping možemo obaviti i putem mobitela, laptopa, kompjutera... Time izbjegavamo odlazak do trgovina, gužve u prometu, gužve u trgovinama, čekanje u redovima te žurbu zbog ograničenog radnog vremena trgovina.

Kupujemo li online imamo mogućnost zamjene robe, ukoliko je to potrebno, te također većina web trgovina omogućava i besplatnu dostavu kupljenih artikala ako se potroši određeni iznos. Ako želite platiti na rate određeni iznos, mnoge web trgovine to će vam i omogućiti. Ne želite li odmah platiti naručenu robu, možete je platiti dostavljaču kada je donese do vašeg kućnog praga, odnosno na adresu koju navedete prilikom naručivanja određenog artikla. Možemo reći da je sve prilagođeno tome da sve više kupujemo online. S druge strane, zaštita kupaca putem web trgovina je sve veća, tako da se ne trebate brinuti.

Online se tako može kupiti mobitel, računala, foto i video oprema, TV, tablet, razni strojevi, alati, razni dekorativni predmeti, igrače konzole, igre, uredski i školski pribor, oprema za sport, oprema za rekreaciju, slobodno vrijeme, sve za domaćinstvo, proizvode za kućne ljubimce, sve za njegu i zdravlje beba, odnosno gotovo sve što je potrebno u svakodnevnom životu. Svaka web trgovina na svojoj stranici ima navedene Uvjete kupovine i dostave, moguće načine plaćanja, koji je postupak u slučaju reklamacije artikala, povratka artikla...

Svaka web trgovina ima navedeno i u kojem roku će vaš artikl doći na vašu adresu, tako da znate u kojem vremenskom roku možete očekivati isporuku narudžbe. Važno je samo da prije nego što krenete s kupnjom pročitati koja su vaša prava i obaveze. Razvojem tehnologije i sve većom zaštitom podataka korisnika, web trgovina sve više raste kao i broj osoba koje se odlučuju za kupovinu putem web trgovine. Sve više kupujemo i putem web trgovine jer se kupljeni artikli mogu plaćati na rate ili, ako želite, možete naručeni artikl platiti dostavljaču, odnosno kada naručeni artikl dođe na vašu adresu.

 
Hrvatski duhani doniraju 3,5 mil. kn za poboljšanje kvalitete tla u Podravini i Slavoniji PDF Print E-mail
Monday, 13 August 2018 15:37

hrvatski-duhani-1Hrvatski duhani, najveći domaći otkupljivač duhana koji posluje u sustavu globalne kompanije British American Tobacco (BAT), donirat će ukupno 3,5 milijuna kuna vrijedan materijal za poboljšanje kvalitete tla svojih kooperanata te sredstva za zaštitu na radu. Donacija se realizira u sklopu pokrenute inicijative Hrvatskih duhana za poboljšanje kvalitete tla za proizvodnju duhana i podizanje sigurnosti na radu u poljima duhana koja su u Hrvatskoj koncentrirana u Podravini i Slavoniji. Sredstva su osigurana za naredne dvije godine kroz Program održive proizvodnje duhana British American Tobacco grupe.

U zadnje dvije godine Hrvatski duhani su financirali analize tla na proizvodnim područjima koje su pokazale da je za povećanje kvalitete tla potrebno podizanje pH vrijednosti i organske tvari u tlu. Vođeni rezultatima analize, kooperanti Hrvatskih duhana dobit će ove godine 1400 tona kalcizacijskog materijala za korekciju pH vrijednosti tla na gotovo 1000 ha poljoprivrednih površina. Također, u svrhu podizanja organske tvari tla, proizvođačima je kroz donaciju osiguran i materijal za zelenu gnojidbu, konkretno gorušica, koja će zazeleniti polja tijekom ljetnog perioda na 750 ha proizvodnog područja Podravine i Slavonije. Sljedeće godine donacijski program nastavlja se donacijom novih količina materijala za poboljšanje kvalitete tla i sredstava za zaštitu zdravlja i sigurnosti u polju.

”U Hrvatskim duhanima kontinuirano sa svojim kooperantima provodimo mjere i programe usmjerene na povećanje kvalitete i prinosa duhana, ali uz poštivanje najviših standarda održive poljoprivredne proizvodnje definirane u BAT-u. Proizvodnja duhana je rijetki primjer poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj koja ima stabilne uvjete proizvodnje uz kontinuiran rast otkupnih cijena i vrijednosti proizvodnje te osiguran otkup svih količina koje u Hrvatskim duhanima osiguravamo kroz BAT grupu. Realizacijom ove donacije omogućit ćemo još bolje uvjete za narednu sezonu u kojoj očekujemo nastavak trenda poboljšanja kvalitete duhana sa hrvatskih polja, istovremeno brinući o okolišu”, izjavio je Zlatko Pleša, direktor Hrvatskih duhana.

Vrijednost proizvodnje duhana u Hrvatskoj godišnje premaši 120 milijuna kuna zbog čega je iznimno važna za domaću poljoprivredu i za lokalna gospodarstva Podravine i Slavonije. Proizvodnja duhana u Hrvatskoj svojom vrijednošću čini primjerice 62 posto ukupne vrijednosti proizvedenog krumpira, gotovo pola ukupne vrijednosti proizvodnje maslinovog ulja, a 55 posto je veća od primjerice ukupne vrijednosti proizvodnje grožđa.

Potencijal proizvodnje duhana u Hrvatskoj potvrdio je i posjet vodećih ljudi za proizvodnju duhana na globalnoj razini BAT-a, Paula Ogborna, globalnog direktora za duhan i Helia Moura, menadžera za razvoj proizvodnje duhana BAT. Obojica su potvrdila potencijal daljnjeg širenja proizvodnje u slučaju nastavka podizanja kvalitete proizvedenog duhana.

Hrvatski duhani organiziraju gotovo 80 posto ukupne domaće proizvodnje duhana i u svom sustavu imaju više od 500 proizvođača različitih veličina. Prošle sezone ukupna vrijednost otkupljenog duhana dosegla je 95 milijuna kuna, što je 3 posto više nego godinu ranije i primjerice 13 posto više u odnosu na 2010. godinu. Rast cijene posljedica je rasta kvalitete duhana i otkupne cijene koja je prošle godine povećana za 6,8 posto, unazad dvije godine gotovo 12 posto, a u posljednjih 10 godina 54,3 posto.

 


Page 10 of 285