• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
U SPAR i INTERSPAR trgovinama hrvatska junetina Udruge Baby Beef PDF Print E-mail
Thursday, 31 January 2019 12:33

spar-interspa-govedinaU SPAR i INTERSPAR trgovinama kupci mogu pronaći svježe i kvalitetno juneće meso hrvatske Udruge Baby beef. SPAR Hrvatska bio je prvi trgovački lanac koji je sklopio suradnju s domaćom udrugom Baby Beef, čija junetina čini gotovo 100% ponude u asortimanu SPAR-a Hrvatska.

SPAR Hrvatska potiče rast hrvatskih dobavljača, a ovaj korak nastavak je dugogodišnjeg partnerstva SPAR-a i dobavljača svježeg mesa okupljenih u Udruzi Baby beef. Neki od njih, kao što su Mesna industrija Ravlić te Martinjak, svoje proizvode na police trgovačkih lanaca distribuiraju isključivo putem SPAR-a.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Suradnjom s Udrugom Baby Beef našim kupcima nudimo kvalitetno mlado juneće meso uzgojeno na hrvatskim farmama, na što smo iznimno ponosni. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska. Meso junadi Udruge Baby Beef kupci mogu lako prepoznati zahvaljujući posebnoj oznaci na pakiranjima ove najkvalitetnije junetine na hrvatskom tržištu. Hrvatsku junetinu odlikuje iznimna kvaliteta, pa se već desetljećima značajne količine izvoze na neka od najzahtjevnijih gastronomskih tržišta, poput toskanskog. U Udruzi ističu kako su željeli da upravo takva kvalitetna i svježa junetina bude dostupna i domaćim kupcima, a SPAR je prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji je to i omogućio.

“Iznimno smo zadovoljni što je SPAR prvi u Hrvatskoj koji je krenuo s promocijom našeg novog branda Hrvatske junetine Udruge Baby Beef. Pozitivne reakcije kupaca vidljive su po povećanju potražnje, na obostranu korist proizvođača mesa i trgovaca. Zadovoljan sam što je u SPAR-u prodana već značajna količina hrvatske junetine i što imamo dobar trend. Valja napomenuti i da našoj junadi dajemo hrvatsku hranu koja se smatra jednom od najkvalitetnijih na europskoj razini; ta prehrana obiluje žitaricama, posebice kukuruzom koji mesu daje specifičan okus i sočnost”, izjavio je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef.

Udruga za tov i uzgoj junadi Baby Beef osnovana je 2000. godine i danas okuplja gotovo 300 tovljača junadi. Članovi Udruge godišnje proizvedu više od 120 tisuća grla s prosječnom težinom od 650 kilograma, a to čini 90 posto ukupnog tovnog govedarstva u Hrvatskoj.

 
Konzum povećava primanja zaposlenika PDF Print E-mail
Thursday, 31 January 2019 12:10

konzum-plusKonzum je uz podršku Sindikata trgovine Hrvatske od 1. siječnja ove godine povećao primanja svojim zaposlenicima u neto iznosu od 350 kuna. Povećanje primanja odnosi se na zaposlenike kojima se plaća obračunava temeljem koeficijenta, a isplaćivat će se trajno, kao dodatak uz mjesečnu plaću u iznosu koji je u cijelosti neoporeziv, počevši od plaće za siječanj.

„Drago mi je što i ovu godinu započinjemo dobrim vijestima za naše zaposlenike. Njihovo zadovoljstvo visoko je na listi naših prioriteta, a ovim potezom želimo im još jednom pokazati koliko cijenimo njihov svakodnevni rad i trud kojim doprinose stabilnom poslovanju i ostvarenju dobrih poslovnih rezultata“, istaknuo je Slavko Ledić, predsjednik Uprave Konzuma.

Povećanje primanja nastavak je kontinuirane Konzumove politike unapređenja i povećanja radničkih prava i pogodnosti. Zbog uspješnih poslovnih rezultata, od početka 2018. godine do danas plaće su povećane za ukupno šest posto. Uz povećanje isplaćenog iznosa božićnice na iznos od 1.500 kuna po zaposleniku, tijekom 2018. osigurane su i brojne druge pogodnosti poput uskrsnica, regresa, dara za djecu i plaćenog privatnog zdravstvenog osiguranja.

Konzum je u posljednjih godinu dana zaposlio više od 1.300 novih ljudi, najviše u maloprodaji i logistici. Svim kolegama nudi prilagodljivo radno vrijeme, pogodnost koja je osobito zanimljiva roditeljima, studentima, a od sada i umirovljenicima za koje je otvoren za zapošljavanje na pola radnog vremena, sukladno novim zakonskim odredbama.

 
Agrokor: Počela procedura imenovanja uprava/direktora zrcalnih kompanija PDF Print E-mail
Tuesday, 29 January 2019 13:59

agrokor-izvanredna-upravaNakon što je završen proces registracije novih imena budućih zrcalnih društava Grupe Agrokor, na Trgovačkom sudu u Zagrebu započela je procedura imenovanja uprava/direktora budućih novih kompanija. Uprave/direktori zrcalnih kompanija u većini kompanija ostat će isti kao i u postojećim društvima Grupe. Do promjena će doći samo u nekoliko manjih tvrtki u kojima su pojedini članovi uprava/direktori samoinicijativno najavili odlaske iz drugih razloga. Tako će, primjerice, Konzum plus, Ledo plus, Jamnica plus, Belje plus itd., nastaviti imati iste Uprave koje vode i postojeće kompanije, što će biti slučaj i u ostalim društvima Grupe koja će slijediti istu logiku. Procedura imenovanja menadžmenta zrcalnih kompanija jedan je od koraka u procesu pripreme implementacije Nagodbe vjerovnika u Agrokoru te je važna pretpostavka da na dan provedbe implementacije zrcalne kompanije zažive u potpunosti.

 
Konferencija 'The Art of Feminine Leadership' okupila 500 liderica u Zagrebu PDF Print E-mail
Monday, 28 January 2019 11:10

feminine-leadership-1Drugo izdanje konferencije „The Art of Feminine Leadership“ održano je 25. siječnja 2019. u Zagrebu. Puna dvorana Branimir Centra bila je dokaz kako je tema vodstva i razvijanja soft vještina koje pomažu radnim mjestima, tvrtkama i društvu u cjelini itekako zanimljiva sudionicama i sudionicima koji su s velikom pozornošću pratili bogat program konferencije.

Konferencija je otvorena predavanjima četiri uspješne poslovne žene, liderice u pravom smislu te riječi, koje su se u tipično muškom svijetu uspjele istaknuti zahvaljujući upravo, vještinama kvalitetnog vodstva. Inspirativni govori Stephanie Guyader iz američke tvrtke Kellog, Marije Felkel (nezavisne HR stručnjakinje), Helle Müller Petersen (Carlsberg Croatia) i Gordane Nikolić (Visoka poslovna škola PAR) pokazali su kako ove žene i liderice zapravo razmišljaju na sličan način. Moglo se tako čuti da svaka od njih kao jednu od glavnih smjernica uspjeha u poslovnom svijetu ističe vjeru u sebe te važnost vlastitog stava i mišljenja iza kojeg uvijek treba stajati.

Iako u IT sektoru većinom, još uvijek prevladavaju muškarci, tri uspješne liderice Medeja Lončar (Siemens), Ana Spasojević (Nanobit) i Anita Cvetić Oreščanin (Poslovna inteligencija) pravi su primjer žena koje polako, ali sigurno krše to pravilo.

feminine-leadership-2

Fleksibilnost, slušanje vlastite intuicije te fokus na rješavanje dugoročnih prepreka doveli su ove žene na sam vrh strukturalne piramide sektora koji će u bliskoj budućnosti brojiti sve više žena. Najbrže rastući sektor daje nam putokaz kamo se trebaju kretati i ostale industrije te kako ženskim vještinama ostvariti kvalitetnije upravljanje.

U sklopu konferencije održana su i dva panela na kojima se raspravljalo o stvaranju budućih lidera, putu prema vrhu te specifičnim vještinama koje osobe na rukovodećim pozicijama trebaju posjedovati. Zaključak panela je da vjera u sebe, hrabrost i vodstvo srcem uvijek prevladava sve izazove i čini članove timova sretnijim, a tvrtke uspješnijima. Svoje viđenje o vodstvu iznijela je i humanoidna robotica Pepper (HT) koja je naglasila važnost emocionalne inteligencije kao jedan od postulata liderstva budućnosti.

Konferencija je organizirana zahvaljujući portalu i agenciji Shhhefica, uz podršku event agencije LOL te pod sponzorstvom oko 50 brendova, medijskih partnera i prijatelja konferencije. Zanimljivo je da je konferencija je samo u godinu dana narasla čak pet puta, od inicijalnih 100 sudionika i 10 partnera, do današnjih 500 sudionika i 50 partnera. Što nas očekuje iduće godine, vidjet ćemo 24. siječnja 2020. kada je najavljeno treće izdanje konferencije.

 
Tetra Pak® educirao više od 43 000 djece o recikliranju u sklopu projekta Eko-paket PDF Print E-mail
Wednesday, 23 January 2019 14:15

tetrapak-eko-paketOsmu godinu zaredom Tetra Pak i Udruga Lijepa Naša organiziraju edukativni projekt za eko škole i vrtiće pod nazivom Eko-paket s ciljem edukacije djece kroz igru i zabavu. Naglasak projekta je na odgovornom ponašanju prema prirodi, važnosti odvojenog prikupljanja otpada i recikliranju upotrijebljene Tetra Pak ambalaže.

Ulaganje u društveno odgovorne projekte, s naglaskom na zaštitu okoliša i važnost recikliranja, jedan je od prioriteta kompanije Tetra Pak i sastavni je dio održivosti poslovanja. Dugovječnost projekta Eko-paket pravi je dokaz kako je kontinuirana edukacija najbolji način za promjenu starih navika i usvajanje novih znanja.

"Tetra Pak čvrsto vjeruje kako se zahvaljujući edukaciji mogu promijeniti stare navike, ali i podučiti djecu o važnosti brige za okoliš. Živimo u svijetu gdje se kupuje novo, postojeće se odbacuje, a otpad se gomila i stvara savršene temelje za urušavanje prirodne harmonije resursa i života. Došlo je vrijeme kada više nismo samo potrošači i možemo utjecati na razmjenu, popravak ili ponovnu proizvodnju proizvoda. Eko-paket se vodi upravo tim načelima i uči djecu kako od upotrijebljene Tetra Pak ambalaže mogu sami napraviti koristan predmet. Vrlo smo zadovoljni što ovaj projekt ima izvrsne rezultate i što je postao tradicija u eko školama i vrtićima u cijeloj Hrvatskoj", istaknuo je Dragan Rajković, direktor kružne ekonomije za Europu i središnju Aziju u kompaniji Tetra Pak.

Kroz projekt Eko-paket više od 43 000 djece iz cijele Hrvatske imalo je priliku naučiti razvrstavati otpad i reciklirati. Osim što ima edukativnu ulogu, Eko-paket je i natječaj u sklopu kojeg eko škole i vrtići mogu osvojiti vrijedne novčane nagrade te kupovinom potrebne opreme uljepšati prostore u kojima djeca svakodnevno provode svoje vrijeme.

Dosad je pristiglo više od 100 prijava, no prijaviti se i dalje mogu sve eko škole i vrtići na e-mail-adresu info@eko-paket.com, a više informacija o Eko-paketu može se pronaći na službenoj stranici Eko paket Hrvatska na Facebooku i na web-stranici www.eko-paket.hr.

 
Misija Winnow tvrtke PMI punim gasom kreće u suradnju s timom Ducati Corse za MotoGP™ 2019. PDF Print E-mail
Wednesday, 23 January 2019 14:09

pmi-winnowPhilip Morris International sa zadovoljstvom najavljuje da će se inicijativa Misija Winnow (Mission Winnow) u 2019. godini proširiti uključivanjem Ducati Corse tima. Misija Winnow kampanja je koju vodi tvrtka PMI s ciljem podizanja globalne svijesti o ustrajnosti u neprestanom napretku i razvoju, kao i isticanja snage koju imaju znanost, tehnologija i inovacije u izgradnji bolje budućnosti.

PMI se udružio s timom Ducati Corse 2002. godine te je produžio tu suradnju za još tri godine, do kraja 2021. Od početka ovogodišnje sezone prvenstva MotoGP tim će biti službeno prepoznat kao Mission Winnow Ducati. Misija Winnow prvi je puta pokrenuta u listopadu 2018. u suradnji s timom Scuderia Ferrari, koji , kao i Ducati Corse, teži biti inovativan i što bolji na putu do pobjede.

Sa sedamdesetogodišnjom povijesti utrkivanja, Ducati Corse jedan je od najinspirativnijih i najizdržljivijih timova u natjecanju MotoGP. Obožavatelji Ducati tima čine strastvenu zajednicu koja cijeni profinjenost motocikala i jedinstvene vještine vozača, koji se natječu u jednom od najuzbudljivijih motociklističkih sportova svijeta. MotoGP i Formula 1 privlače globalnu publiku od otprilike 400 milijuna gledatelja. Misija Winnow omogućava uvid u PMI i naše partnere, kao i u našu zajedničku posvećenost neprestanom unaprjeđivanju.

Miroslaw Zielinski, predsjednik odjela za znanost i inovaciju u tvrtki PMI, naglašava: „Misija Winnow obuhvaća naše težnje da budemo bolji u svemu što radimo. Uklanjanje ili odbacivanje starih pristupa i usmjeravanje na dobro i pozitivno, ono je što radimo u tvrtki PMI – učimo iz prethodnih grešaka i to koristimo kako bismo se neprestano unaprjeđivali u težnji za postizanjem ambiciozne budućnosti bez dima“.

„Ovdje se ne radi o proizvodima tvrtke PMI. Radi se o našim ljudima i njihovoj težnji da se iskoristi snaga znanosti, inovacije i tehnologije kako bismo transformirali ne samo našu tvrtku, već cijelu industriju u korist 1,1 milijardi odraslih pušača diljem svijeta i društva u cjelini. Misija Winnow naglašava strast i posvećenost pojedinaca i organizacija da utvrde put prema neprestanom napretku. Trkaći tim Ducati Corse utjelovljuje Misiju Winnow svojim porivom za razvojem, unaprjeđenjem i stvaranjem novih koncepata i tehnologija za bolje motocikle.“

Za više informacija posjetite web stranicu Misije Winnow ili pronađite @missionwinnow na stranicama Facebook, Instagram i Twitter.

 
JTI među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Tuesday, 22 January 2019 17:15

jti-poslodavacpartner-2019Japan Tobacco International (JTI) i ove je godine nagrađen vrijednim priznanjem – Certifikatom Poslodavac Partner koji prepoznaje najbolje poslodavce u Hrvatskoj ostvarivši 96% bodova u procesu revizije svojih HR procesa. JTI je tako po šesti put stekao certifikat Poslodavac Partner koji dodjeljuje konzultantska kuća SELECTIO i potvrdio svoje mjesto među 50 tvrtki nositeljica tog prestižnog certifikata. Posebno je impresivan rezultat JTI je ostvario u području Upravljanje učinkom, gdje je postignut rezultat od maksimalnih 100% bodova, prvenstveno zbog kvalitetnog sustava kompetencija koji je povezan s procjenom radne uspješnosti i razvojem zaposlenika.

U certifikaciji su pohvaljene i prakse vezane za davanje povratne informacije zaposlenicima o njihovom radnom učinku, te kvalitetno postavljen sustav plaća i dodatnih beneficija, kao i sustav napredovanja zaposlenika. Osim toga, u JTI koriste i široki spektar kanala komunikacije kako bi zaposlenici na svim razinama bili adekvatno informirani, te redovito provode ispitivanje stavova zaposlenika. U tvrtki omogućuju korištenje fleksibilnih radnih aranžmana i privatno zdravstveno osiguranje za zaposlenike i članove obitelji, te provode antistres radionice kao i programe podrške za radnice koje se vraćaju sa rodiljnog dopusta u svoju radnu ulogu, a sve kako bi se osigurali zadovoljstvo i dobrobit zaposlenika.

Zaposlenici se potiču i da sudjeluju u aktivnostima koje kompanija provodi u okviru programa društveno odgovornog poslovanja, a koje uključuju i suradnju s osobama s poteškoćama u razvoju, čitanje za slijepe, posjete domovima za blagdane i pomoć pogođenim područjima u slučaju vremenskih nepogoda.

Prilikom preuzimanja Certifikata Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO, direktor JTI-a za Hrvatsku i Sloveniju Siniša Trbojević kazao je da je recertificiranje novo priznanje da je JTI kompanija za koju je dobro raditi: „Važno nam je da sadašnji i potencijalni zaposlenici promatraju JTI kao kompaniju gdje mogu razvijati svoj potencijal, pri čemu je izvrsnost naš standard i dugoročni cilj. Mi težimo neprekidnom poboljšanju, to znači da kvalitetu ugrađujemo u sve što radimo i nikada ne prihvaćamo ništa osim najboljeg. Certifikat Poslodavac Partner samo je potvrda kvalitete našeg sustava upravljanja ljudskim resursima koji je ključna poluga rasta kompanije.

Prigodom recertificiranja, Milena Rajić, direktorica ljudskih resursa za regiju Adriatica, istaknula je kako je JTI s pravom jedna od kompanija koje su prvi izbor potencijalnim zaposlenicima u zemlji.

"Naš razvoj počiva na kontinuiranim investicijama u naše brandove, naše ljude i zajednice u kojima poslujemo te se svakom pojedincu pruža prilika da istakne svoje individualne kvalitete. Trudimo se ići u korak s trendovima te koristiti moderne pristupe u upravljanju ljudskim resursima. Želimo da svaki od naših zaposlenika vidi jasnu perspektivu budućnosti kompanije, ali i svoje osobne uloge u njoj. Također, veliku pozornost posvećujemo nagrađivanju truda naših zaposlenika te nastojimo većinu managerskih pozicija popunjavati iznutra. Samo u prošloj godini je oko 15% zaposlenika JTI-a napredovalo, odnosno promijenilo svoju poziciju unutar kompanije, dok je kompanija zaposlila 9 novih kolega", naglasila je Milena Rajić, zahvalivši se i tvrtki Selectio na dodjeli priznanja.

Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org. Trenutno je 50 nositelja certifikata u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Srbiji: 24sata, A1 Hrvatska, AbbVie Hrvatska, AbbVie Bosna i Hercegovina, AbbVie Biopharmaceuticals GmbH Srbija, AbbVie Biofarmacevtska družba Slovenia, Aminess hoteli i kampovi, Atlantic Hrvatska, Atlantic Srbija, Cemex Hrvatska, Ciklopea, Coca-Cola HBC Hrvatska, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo, CROSCO, Erste&Steiermärkische Bank, Europa – upravljanje nekretninama, FINA gotovinski servisi, Heineken Hrvatska, Henkel Croatia, HEP Opskrba, Herbalife Hrvatska, HiPP Hrvatska, Hrvatska banka za obnovu i razvitak, Hrvatska pošta, Hrvatska poštanska banka, Hrvatski Telekom, INA, INA MAZIVA, JGL, JT International Zagreb, Kaufland Hrvatska, Lidl Hrvatska, Luckia Hrvatska, Molson Coors Bosna i Hercegovina, Mylan Hrvatska, Philip Morris Zagreb, Plavi tim, PLIVA Hrvatska, Poslovna inteligencija, Procter & Gamble, Raiffeisenbank Austria, Sandoz, Sberbank, SOS Dječija sela Bosna i Hercegovina, STSI, Tele2, Top Računovodstvo Servisi, Valamar Riviera, Valoviti papir Dunapack i Zagrebačka pivovara.

 
Konzum i Mastercard donirali 350.000 kuna obiteljima slabijeg imovinskog stanja PDF Print E-mail
Friday, 18 January 2019 14:00

konzum-mastercard-donacijaMastercard i Konzum jučer su uručili 350.000 kuna Udruženju Djeca prva za pružanje pomoći socijalno ugroženim obiteljima u Hrvatskoj s djecom predškolske i školske dobi, a isti su iznos donirali i UN-ovom Svjetskom programu za hranu (World Food Programme) u svrhu osiguravanja školskih obroka u Ruandi.

Ove donacije rezultat su humanitarne kampanje World Food Programme tijekom koje se od 1. do 24. prosinca prošle godine odvajao dio iznosa od svake transakcije provedene Mastercard i Maestro karticama u Konzumu. Suradnja Mastercarda i Konzuma nastavak je Mastercardovih aktivnosti u sklopu globalnog partnerstva sa Svjetskim programom za hranu te borbe protiv gladi školske djece u svijetu, a ovo je druga godina zaredom da se donacija dodjeljuje Udruženju Djeca prva koje radi s djecom, mladima i obiteljima koje žive u rizičnim uvjetima.

„Donacija Mastercarda i Konzuma osigurat će siromašnim obiteljima s predškolskom i školskom djecom zadovoljenje njihovih osnovnih životnih potreba. Zahvaljujući doniranim sredstvima, roditelji će moći kupiti neophodnu hranu i higijenske potrepštine, što inače nisu u mogućnosti od svojih primanja, te tako osigurati minimalne uvjete za zdravi rast i razvoj svoje djece. Ovim putem zahvaljujemo Konzumu i Mastercardu što su prepoznali potrebu u lokalnoj zajednici i odlučili donirati sredstva za pomoć najpotrebitijima“, poručila je Sonja Vukadinović iz Udruženja Djeca prva.

Koliko je potrebna pomoć socijalno ugroženima u Hrvatskoj pokazuju i podaci Eurostata koji govore da čak 27,9 posto građana u zemlji živi na rubu siromaštva ili društvene isključenosti, što je skoro 1,2 milijuna stanovnika. S tim brojkama Hrvatska spada u sam vrh europskih zemalja s velikom opasnosti od siromaštva. Osim toga, prema rezultatima istraživanja o dječjem siromaštvu i strategiji nošenja sa siromaštvom hrvatskih kućanstava koje je proveo Ekonomski institut u Zagrebu, svako peto dijete u Hrvatskoj živi ispod granice siromaštva, dok je prema podacima UNICEF-a za više od 20.000 djece u zemlji jedini topli obrok koji pojedu tijekom dana onaj koji njihovi roditelji donesu iz pučke kuhinje.

„Nema boljeg načina za obilježavanje kraja zimskog blagdanskog razdoblja od stavljanja osmijeha na dječje lice, stoga smo neizmjerno sretni što smo dali svoj doprinos u ovoj akciji i zahvalni Mastercardu što nam je poklonio povjerenje. Hvala i svim našim kupcima što nas kontinuirano i spremno podržavaju, ne samo u ovoj akciji, već i u svim drugim humanitarnim projektima koje provodimo u Konzumu. Vjerujemo da ćemo i u ovoj godini koja je tek započela imati još puno prilika pomoći onima kojima je pomoć najpotrebnija“, izjavio je Ivan Širanović, voditelj Odjela komunikacija Konzuma.

Ova inicijativa dio je šire vizije Svjetskog programa za hranu čiji je glavni cilj suzbijanje gladi u svijetu do 2030. Na tom putu, ozbiljno se radi i na osiguravanju sredstava za pružanje 100 milijuna školskih obroka u najugroženijim dijelovima svijeta, kao što je primjerice Ruanda. Djelovanjem na lokalnoj i globalnoj razini, ova inicijativa dobiva poseban značaj, a osobito kada se uzme u obzir da je usmjerena ka dobrobiti onih najmlađih.

„Drago mi je da nekoga možemo razveseliti već na samom početku godine, a to je još ljepše kada je riječ o najmlađima i obiteljima kojima je pomoć uistinu potrebna. Zahvaljujemo građanima koji su dali svoj doprinos ovoj dobrotvornoj kampanji te tome da djeca u njihovom susjedstvu, ali i na drugom kontinentu, provedu ljepše trenutke u domu i školi, bolje uče i postaju produktivniji pojedinci u budućnosti. Tako ne napreduju samo oni, već i njihove obitelji te cijela gospodarstva“, poručila je Gea Kariž iz Mastercarda.

 


Page 2 of 285