• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Tele2 ostvario rast EBITDA-e od 67 posto u drugom tromjesečju 2018. PDF Print E-mail
Wednesday, 18 July 2018 11:20

viktor-pavlinic-tele2Tele2 Grupa: Tele2 AB (Tele2) (NASDAQ OMX u Stockholmu: TEL2 A i B TEL2) objavio je danas konsolidirane rezultate poslovanja za drugo tromjesečje 2018. godine koji pokazuju snažan nastavak pozitivnog trenda poslovanja protekle godine na nivou cijele Tele2 Grupe, naravno, uključujući i Hrvatsku.

Rezultati Q2 Tele2 Grupe: Na razini Grupe Tele2 je ostvario ukupni prihod u iznosu 6,5 milijardi švedskih kruna, što je povećanje od 6% u odnosu na isto razdoblje 2017. godine. EBITDA je porasla za 13% u odnosu na drugi kvartal prošle godine te je u drugom tromjesečju ove godine iznosila 1,8 milijardi švedskih kruna.

„Drugo tromjesečje 2018. godine naše je 12. uzastopno tromjesečje u kojem su ostvareni rezultati iznad očekivanja i to nam ulijeva povjerenje da će i na nivou cijele godine biti ostvaren rast EBITDA. Važnost spajanja s kompanijom Com Hem sve više dolazi do izražaja, kao i povezivanje s T-Mobile u Nizozemskoj. Ove obje strateške odluke pokazuju snažan utjecaj na stvaranje dodane vrijednosti našim korisnicima u godinama koje slijede“, izjavila je Allison Kirkby, predsjednica Uprave Tele2 AB

Tele2 Hrvatska: U drugom tromjesečju ove godine ostvareni su ukupni prihodi u iznosu od 322 milijuna kuna što je porast od 2%, a EBITDA je iznosila 49 milijuna kuna, što je rast od 67% u odnosu na prošlu godinu. EBITDA marža iznosila je 15% dok je u istom razdoblju prošle godine iznosila 9%. Tele2 Hrvatska je zabilježio rast u svim ključnim segmentima koji uključuju prihod od krajnjih korisnika, veleprodaje, usluga i prihoda od opreme, odnosno uređaja, što pokazuju i odlični poslovni rezultati. Za prvih šest mjeseci 2018. ostvareni su ukupni prihodi od 645 milijuna kuna što je porast od 8%, a EBITDA je rasla čak 83% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

„Iznimno smo zadovoljni s postignutim rezultatima u proteklom razdoblju. Prihodi od usluga prema krajnjim korisnicima porasli su za 13% prije svega zbog rasta broja korisnika te jačanja popularnosti opcije BEZBROJ GB. Značajan rast EBITDA primarno je rezultat snažnog povećanja prihoda kompanije, a dijelom je na povećanje utjecalo i smanjenje naknade za frekvenciju koje je stupilo na snagu 1. siječnja 2018. Ostvarene uštede omogućile su nastavak ulaganja u kvalitetu mreže te osigurale bolje razine korisničkog iskustva. Isto tako, tijekom navedenog razdoblja Tele2 je svoju komunikaciju usredotočio na platformu BEZBROJ GB koja korisnicima nudi neograničenu slobodu komuniciranja. Proteklo razdoblje obilježio je i iskorak u mobile gaming partnerstvom s tvrtkom Valiance, vodećom svjetskom kompanijom za mobilni gaming. Prvi offline turnir održan je u lipnju, a s organizacijom turnira nastavljamo u rujnu“, komentirao je rezultate drugog tromjesečja 2018. godine predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska Viktor Pavlinić.

 
Nielsen imenovao novog direktora za Adriatic regiju PDF Print E-mail
Friday, 13 July 2018 11:45

miroslav-tasic-2Nielsen, globalna kompanija za mjerenje i analizu tržišnih podataka, imenovao je Miroslava Tasića novim direktorom regije Adriatic. Njegov prethodnik Andrey Dvoychenkov preuzeo je novu ulogu u Nielsenu kao direktor za Bliski i srednji istok (arapski poluotok i Pakistan).

Miroslav Tasić iza sebe ima 15 godina iskustva u rasponu od marketinškog istraživanja i rada u industriji robe široke potrošnje do farmaceutske industrije, stečenog u različitim regijama Jugoistočne Europe, Bliskog istoka i Afrike.

Tijekom svoje karijere bio je na raznim strateškim pozicijama – kako iz perspektive agencije, tako i iz perspektive klijenta – a njegove liderske sposobnosti i zadaci su se vremenom povećavali. Prije nove uloge Tasić je bio voditelj tima za analitiku i prognoze za Bliski istok, Afriku i Tursku u globalnoj istraživačkoj farmaceutskoj kompaniji u Dubaiju.

Kao novi direktor za Adriatic regiju Tasić će igrati ključnu ulogu u razvoju i primjeni Nielsenove poslovne strategije i ostvarivanju ciljeva rasta, istovremeno nadograđujući stečenu reputaciju u pogledu kvalitetnih usluga, realizacije i podrške klijentima u regiji.

 
Nagodba vjerovnika Agrokora postignuta u zakonskom roku, Grupa Agrokor ostvarila 10,5 posto veću dobit od plana PDF Print E-mail
Wednesday, 11 July 2018 15:32

agrokor-izvanredna-upravaObjavljeno je 15. mjesečno izvješće grupe Agrokor koje obuhvaća razdoblje od 11. lipnja do 10. srpnja 2018. godine. Izvješće prati razvoj gospodarske i financijske situacije u sustavu Agrokor te izvještava o realizaciji operativnih aktivnosti izvanredne uprave i ukupnog poslovanja Agrokora d.d. i dijela većih kompanija. Ključni događaj izvještajnog razdoblja je privođenje kraju najvažnije faze procesa izvanredne uprave u Agrokoru vezane za postizanje Nagodbe vjerovnika.

Nakon 14 mjeseci postupka i šest mjeseci intenzivnih pregovora vjerovnika, 4. srpnja 2018., održano je ročište za glasanje o nagodbi vjerovnika u Agrokoru. Nagodba je izglasana s 80,20% ukupnih tražbina, odnosno 27.075.097.019,27 od 33.759.582.335,23 kuna ukupnih tražbina prijavljenih u postupku izvanredne uprave. Postizanjem Nagodbe izglasane od strane većine vjerovnika ostvaren je ključni cilj izvanredne uprave u roku propisanom zakonom. Registrirani na ročištu su predstavljali oko 450 vjerovnika Agrokora s 23,359 milijardi kuna utvrđenih prisutnih nenamirenih tražbina. Pravo glasa na ročištu imali su svi vjerovnici čije su tražbine utvrđene u visini nenamirenog dijela tražbine.

Pravo glasa nisu imali vjerovnici koji su u cijelosti namireni niti vjerovnici u onom dijelu tražbine u kojem su djelomično namireni, a pravo glasa nisu imale ni povezane i ovisne osobe nad kojima se provodi postupak izvanredne uprave. Na ročište su bili pozvani i vjerovnici osporenih tražbina. Uz suglasnost izvanrednog povjerenika i nazočnih vjerovnika s pravom glasa, pravo glasa prisutnih vjerovnika osporenih tražbina dobilo je 8.433.348.110 kuna tražbina.

Nakon što je Trgovački sud 6. srpnja 2018. objavio rješenje o potvrdi Nagodbe, rokovi za podnošenje tužbi traju zaključno s 23. srpnjem 2018. godine. Po pravomoćnosti rješenja od strane Visokoga trgovačkog suda koje se očekuje tijekom listopada, započet će se s implementacijom Nagodbe, čije je planirano trajanje između tri i šest mjeseci. Riječ je o tehnički vrlo zahtjevnom procesu, sastavljenom od više od 70.000 koraka - od osnivanja zrcalnih društava i prebacivanja imovine na njih, do prebacivanja svih tipova ugovora, sa zaposlenicima, dobavljačima i svim poslovnim partnerima. Početak rada nove grupe i zrcalnih društava planiran je za početak slijedeće godine.

No, postizanje toga cilja ovisi prije svega o tome kada će Nagodba postati pravomoćna, što je u potpunosti u rukama suda. Uz organizaciju i kontrolu procesa pripreme implementacije, Izvanredna uprava će se u narednom razdoblju dodatno fokusirati na operativno poslovanje kompanija, povećanje prihoda, profitabilnosti i efikasnosti, nastavno na dobar trend koje poslovanje bilježi u prvih pet mjeseci 2018. godine.

Naime, rezultati poslovanja 16 kompanija iz tri poslovne grupe koje su uključene u mjesečno izvješće Agrokora, pokazuju izrazito povećanje operativne dobiti. EBITDA je 10,5 posto veća od planirane i u svibnju je na razini grupe Agrokor iznosila 449,4 milijuna kuna. Istodobno, operativna dobit poslovne grupe Maloprodaja i veleprodaja u istom razdoblju prvi puta izlazi iz negativne zone te bilježi pozitivnu EBITDA od 3,3 milijuna kuna.

Pritom je posebno važno istaknuti poslovne rezultate Konzuma koji je u prvih šest mjeseci ostvario 55 milijuna kuna operativne dobiti iznad plana. Istodobno, u odnosu na usporedivu maloprodajnu mrežu u 2017. godini, u svibnju je u trgovinama Konzuma bilo 6,5 posto više kupaca, a veći broj kupaca, uz porast prosječne košarice za 11 posto, rezultirao je gotovo 20 posto većim prometom od onoga u svibnju 2017. godine. To je gotovo 8 posto veći promet od planiranog, dok je ostvarena marža bila gotovo 7 posto veća od plana.

Poslovna grupa Prehrana u svibnju ostvaruje prihode od prodaje na razini 2,9 milijarde kuna i operativni rezultat od 381,3 milijuna kuna, što je 62,6 milijuna kuna EBITDA-e više od plana. Pritom treba posebno istaknuti segment Smrznute hrane i sladoleda te segment Pića, oba s ostvarenom operativnom dobiti većom od plana. Poslovanje poslovne grupa Poljoprivreda u svibnju je i dalje pod negativnim utjecajem pada cijena tovljenika i svinjskog mesa na burzama. Iako su realizirani prihodi 4,7 posto manji u odnosu na plan, povećanjem drugih aktivnosti je stabiliziran pad EBITDA. Kompanije obuhvaćene izvješćem su u prvih pet mjeseci ostvarile gotovo 8,7 milijardi kuna nekonsolidiranih prihoda, nešto niže od planiranih 8,9 milijardi kuna. No pojedine kompanije unutar grupe su u svibnju premašile planirane i prošlogodišnje prihode što ukazuje na održavanje pozitivnog trenda rasta prihoda te stabiliziranja poslovanja, priopćeno je iz Agrokora.

 
Velpro potpisao ugovor o suradnji sa Savezom udruga malih trgovaca RH PDF Print E-mail
Tuesday, 10 July 2018 10:27

velpro-mali-trgovci-ugovorVelpro je potpisao ugovor o suradnji za 2018. godinu sa Savezom udruga malih trgovaca Republike Hrvatske, u svrhu međusobnog pružanja trgovačkih, logističkih i promidžbenih usluga kroz zajedničko postavljanje i ostvarivanje ciljeva. Savez okuplja ukupno 262 malih trgovaca koji dijele zajedničke interese na tržištu te pokrivaju područje od 13 županija – Grada Zagreba, Zagrebačke, Krapinsko-zagorske, Karlovačke, Primorsko-goranske, Istarske, Ličko-senjske, Osječko-baranjske, Brodsko-posavske, Vukovarsko-srijemske, Požeško-slavonske, Međimurske i Varaždinske županije. Ugovor o suradnji potpisali su Robert Fućak, predsjednik Saveza udruga malih trgovaca Republike Hrvatske i Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

„Partnerstvo s Velprom od iznimnog je značaja za profitabilnost i stabilnost nabave svakog trgovca koji je član našeg saveza. Godišnji ugovor s Velprom kao strateškim dobavljačem ima značajnu ulogu u ostvarenju pozitivnih trendova u maloj trgovini i jačanju njezine tržišne pozicije jer pruža snagu našim trgovcima i jamči im stabilnost nabave. Zahvaljujući dugogodišnjoj partnerskoj suradnji kroz nabavu robe i osiguravanju širine asortimana, ali i pružanje usluga stručnog savjetovanja u opremanju i upravljanju prodavaonicama, uvjeren sam da će se pozitivni trendovi u maloj trgovini u Hrvatskoj nastaviti“, izjavio je Robert Fućak, predsjednik Saveza udruga malih trgovaca Republike Hrvatske.

„Novim ugovorom s udruženjem malih trgovaca Velpro ponovno pokazuje da je cijenjen i pouzdan poslovni partner u opskrbi širokog asortimana roba i usluga u veleprodaji. Intenzivan proces reorganizacije kroz koji smo prolazili proteklih godinu dana pripremio nas je na sve trenutne izazove na hrvatskom tržištu, a osobito smo fokusirani na to da malim trgovinama pomognemo u svakodnevnom poslovanju te tako zajednički unaprijedimo i jačamo njihov tržišni položaj. Ovakvim suradnjama nastavit ćemo olakšavati normalno funkcioniranje malih trgovina i svakodnevnu nabavu trgovačkih roba, često otežanu zbog ograničenih resursa skladištenja i radne snage ili velike udaljenosti od logističkih skladišta, pružajući im usluge najviše razine kvalitete i pouzdanosti“, izjavio je Marko Malić, direktor sektora prodaje Velpra.

Kroz svojih 17 veleprodajnih centra diljem Hrvatske te profesionalnim pristupom, kvalitetom i širinom asortimana i usluga, Velpro je u mogućnosti u potpunosti odgovoriti svim zahtjevima i potrebama tržišta tijekom cijele godine. Na preko 75.000 kvadratnih metara skladišnog prostora u 14 gradova kupcima je svakodnevno na raspolaganju više od 8.000 različitih artikala, što im jamči da će pronaći sve za svoje poslovanje na jednom mjestu. Kupcima se nudi i mogućnost online narudžbe putem internetske stranice online.velpro.hr, a svojom raširenom logističkom mrežom te brzom i pouzdanom dostavom Velpro jamči isporuku u svim dijelovima Hrvatske u roku jednog dana.

 
SPAR pokrenuo kampanju 'Da! Domaće je!' PDF Print E-mail
Tuesday, 10 July 2018 10:23

spar-labin-1SPAR Hrvatska pokrenuo je veliku kampanju „Da! Domaće je!“ kojom na svojim policama nastavlja prednost davati domaćim dobavljačima. Udio hrvatskih dobavljača u ukupnom prehrambenom asortimanu već sada iznosi 77 posto, čime SPAR potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu.

Trenutno SPAR surađuje s čak 400 malih, srednjih i velikih hrvatskih dobavljača i taj broj neprestano raste. Samo od travnja ove godine broj domaćih dobavljača povećao se za 5,8 posto, a najveći rast ove godine zabilježen je u kategorijama svježeg voća i povrća te u kategoriji vina.

Plasiranjem svojih proizvoda kroz SPAR-ovu prodajnu mrežu velik broj domaćih dobavljača postigao je značajan rast te je upravo nastavak takvog trenda cilj nove kampanje „Da! Domaće je!“. Jedan od načina kojim SPAR podržava domaće dobavljače je uključivanje njihovih proizvoda u svoje robne marke. Tako, na primjer, u sklopu S-Budget robne marke SPAR surađuje s 50-ak dobavljača u Hrvatskoj.

„SPAR Hrvatska od prvog dana poslovanja surađuje s hrvatskim dobavljačima. Kupcima želimo ponuditi kvalitetne hrvatske proizvode bilo da je riječ o malim proizvođačima i OPG-ovima ili srednjim i velikim tvrtkama. Nakon što smo im omogućili plasiranje proizvoda u našim trgovinama u cijeloj Hrvatskoj, ovom kampanjom želimo im dati dodatnu vidljivost među našim kupcima. Hrvatski proizvodi vrhunske su kvalitete i cjenovno konkurentni te će SPAR i dalje podržavati hrvatske partnere“, izjavio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Kako bi povećao prepoznatljivost domaćih proizvoda, SPAR je nedavno pokrenuo novu robnu marku „Vrtovi Hrvatske“ u koju je za sada uključio 30-ak domaćih dobavljača. Na policama su se tako našli proizvodi dobavljača iz gotovo cijele Hrvatske. U planu je u tu liniju uključiti što veći broj OPG-ova.

 
Festival zabave, hrane, pića i odlične glazbe u organizaciji Lidla PDF Print E-mail
Monday, 09 July 2018 15:45

lidl-grill-chill-1Ima li boljeg izgovora za druženje s najdražim ljudima od roštilja u prirodi? Jedino što je bolje od toga jest kad vam tu finu hranu pripremi netko drugi – ovoga puta Lidl u sklopu svojeg Grill&Chill eventa na Jarunu u nedjelju. Više od 8 tisuća posjetitelja došlo je na Lidlov događaj u potrazi za dobrom obiteljskom zabavom, ukusnim ručkom za samo 20 kuna i odličnom glazbom uz Magazin i Crvenu jabuku.

lidl-grill-chill-3

Centralni događaj svakako je bilo Lidlovo natjecanje u roštiljanju - čak 10 timova iz cijele Hrvatske odabrano je na nagradnom natječaju na Facebooku, a svoje su umijeće pokazali pred publikom i žirijem, gdje su svatko na svojoj grill jedinici u istim uvjetima morali unutar 2 sata ispeći meso i ribu.

Prvo mjesto osvojila je ekipa Zekeri iz Zagreba, a kući su ponijeli godišnju zalihu mesa u Lidlu u obliku bona od 10.000 kuna te brojne druge vrijedne nagrade. U žiriju su bili poznati chef David Skoko, ali i Lidlova zaštitna lica Mario Petreković Chille i Bojan Navojec Grille te troje posjetitelja koji su se na licu mjesta prijavili za gastro žiri.

lidl-grill-chill-2

A kako nakon grillanja uvijek ide chillanje, uslijedilo je i jedno neobičnije natjecanje – upravo u chillanju. Chill majstor Chille sa svojim megafonom šetao je po Jarunu u potrazi za najboljim „chillerima“ i uručio im super nagrade!

Lidl je za sve pripremio ručak za samo 20 kuna: meso po izboru (pileći ražnjići, čevapčići, sudžukice, roštilj kobasice ili vratina), lepinja, luk, ajvar, senf, kupus salata i piće po izboru.

Osim toga, pića, kave i sladoledi su se mogli kupiti po dućanskim cijenama, a mnoge posjetitelje privukao je i odličan glazbeni program tijekom cijelog dana – DJ, bend Živa legenda, a od 19 sati i koncerti poznatih bendova Magazin i Crvena Jabuka.

Šestero sretnika osvojilo je Lidlovu tombolu, a sva djeca koja su s roditeljima posjetila Lidlov Grill&Chill cijeli dan uživala su u dječjem kutku u kojem su ih zabavljali animatori, maskote i mnoštvo različitih aktivnosti.

 

lidl-grill-chill-4

 
Prije godišnjeg odmora prijavite se za MAGENTA 1 B2B RUN! PDF Print E-mail

b2b-run-2018

Nešto više od dva mjeseca dijeli nas od MAGENTA 1 B2B RUN, najvećeg poslovnog okupljanja na kojem svake godine sudjeluje sve više kompanija iz cijele Hrvatske. Nakon utrka u Splitu, Rijeci i Osijeku, stazom dugom pet kilometara 13. rujna u Zagrebu moći će trčati svi koji se prijave do 24. kolovoza.

U protekle tri godine, MAGENTA 1 B2B RUN pozicionirao se kao ključno događanje za brojne hrvatske kompanije i poslodavce. Ovo jedinstveno događanje kroz spoj sporta i neformalnog druženja pokazalo se kao učinkovit alat za jačanje korporativne kulture, zadovoljstva zaposlenika, povezivanje s poslovnom zajednicom te poticanje zaposlenika na usvajanje zdravih životnih navika. Na startu utrke u Zagrebu naći će se tako preko 200 kompanija podijeljenih u tri kategorije – male, srednje i velike.

Svi koji se do kraja kolovoza prijave za utrku u Zagrebu imat će priliku odmjeriti snage s predstavnicima Hrvatskog Telekoma, GRAWE Hrvatska, Zagrebačke banke, Atlantic grupe, Ericssona Nikola Tesla, HEP-a, Ekonomskog instituta i mnogih drugih koji se sa svojim timovima već pripremaju za zagrebačko izdanje pa žestoke konkurencije i prilike za neformalno druženje neće nedostajati.

„Iza nas su tri odlične utrke koje su privukle zaista veliki broj sudionika. U tijeku su pripreme za Zagreb, pripremamo niz novih zanimljivosti i dodatnih sadržaja kako bi iskustvo trčanja i druženja bilo još bolje. Ovom prilikom pozivam sve kompanije koje se još nisu prijavile da okupe timove među svojim kolegama te nam se pridruže na najpopularnijem sportsko-poslovnom događanju. Vidimo se na startu“, izjavio je Jurica Barać, organizator MAGENTA 1 B2B RUN utrke.

Podsjetimo, MAGENTA 1 B2B RUN u Zagrebu održat će se 13. rujna s početkom u 18 sati. Prijavite se već danas i to putem službene web stranice: http://www.b2brun.hr/, a više informacija nađite na MAGENTA 1 B2B RUN Facebook stranici.

 
GEFCO lansirao alat za lociranje i praćenje pošiljki kojim se upravlja glasom PDF Print E-mail
Monday, 09 July 2018 14:16

gefco-posiljkeGEFCO, globalni pružatelj usluga industrijskog lanca opskrbe i europski lider u automobilskoj logistici, najavio je pionirski razvoj jedinstvenog alata s glasovnim upravljanjem kojim klijentima omogućava praćenje pošiljki putem tehnologije Smart Speaker i logističkog softvera Cargowise. Novo rješenje, koje nadopunjuje postojeću GEFCO-vu ponudu alata za lociranje i praćenje, razvila je GEFCO-ova divizija Freight Forwarding za klijente koji zahtijevaju rješenja sljedeće generacije za praćenje pošiljki visokog prioriteta u stvarnom vremenu gdje su brzina i učinkovitost od najveće važnosti.

Alat koji nazivaju TRACY koristi logistički softver Cargowise kompanije WiseTech Global kroz značajku na pametnom zvučniku koja klijentima omogućava primanje ključnih informacija o pošiljci, uključujući lokaciju s koje je poslana, odredište, broj pošiljke i očekivani/stvarni dolazak putem jednostavne glasovne naredbe.

TRACY će nadopuniti GEFCO-ovu tradicionalnu ponudu alata za lociranje i praćenje, među kojima je GEFC@nnect koji klijentima omogućuje visokoučinkovito praćenje putem internetskog portala. Alat je razvijen kao podrška tvrtkama koje zahtijevaju najveću brzinu na tržištu te jamstvo isporuke vremenski kritičnih pošiljki. Grupa GEFCO klijentima je već uspješno demonstrirala novu tehnologiju i prije planiranog lansiranja, što predstavlja prvi korak u daljnjem neprestanom razvoju alata, uz dodatna ažuriranja koja će pružati još veću funkcionalnost, uključujući potencijalno povezivanje s uslugama praćenja zračnih i pomorskih pošiljki.

Anthony Gunn, izvršni potpredsjednik divizije GEFCO Freight Forwarding, izjavio je: „Izuzetno smo uzbuđeni što ovu uslugu pokrećemo s našim partnerima. TRACY je posljednja u nizu novih tehnologija koje je GEFCO nedavno integrirao u upravljanje opskrbnim lancem kao lider na tržištu u inovacijama. U prijevozu tereta, a osobito našoj ponudi rješenja za vremenski kritične pošiljke, gdje su transparentnost i praćenje u stvarnom vremenu imperativ, novi će alat imati glavnu ulogu i oduševljeni smo povratnim informacijama koje smo dosad dobili od klijenata. Kao njihov pouzdani partner pružamo im najveće moguće jamstvo da je njihova roba u sigurnim i pouzdanim rukama. Zahvaljujući brzom i jednostavnom korištenju alata TRACY, bolje smo pozicionirani nego ikad prije za ispunjavanje te uloge.“

Kako bi zadovoljili potrebe potrošača koji sve više traže ultrapersonalizirane usluge, GEFCO je razvio nagrađivan alat My Car is There (Moj auto je ondje), koji omogućava krajnjim korisnicima upravljanje isporukom njihovih novih vozila putem mobilne aplikacije. Grupa GEFCO također pokreće Tvornicu inovacija s ciljem prepoznavanja inovativnih projekata zaposlenika i osiguravanja odgovarajućih resursa za podršku njihovom razvoju te poticanja ideja i kreativnosti unutar tvrtke.

 


Page 2 of 275