• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Hrvatske mame odabrale 17 najboljih na hrvatskom tržištu PDF Print E-mail
Friday, 28 September 2018 16:26

odabrale-mame-2018-2Zahvaljujući projektu 'Odabrale mame' koji je ove godine održan po drugi puta, ponovno su odabrani i nagrađeni najbolji proizvodi i pružatelji usluga prema ocjenama hrvatskih majki. Novo istraživanje zadovoljstva majki provedeno je on-line putem, a realizirana su četiri odvojena on-line istraživanja u kojima je sudjelovalo više od 9.000 majki svih dobnih skupina od kojih su najzastupljenija dobna skupina majke od 25 do 34 godine starosti.

Tim povodom upriličena je dodjela nagrada tvrtkama čiji su proizvodi i usluge ocjenjeni najboljima unutar nekoliko različitih kategorija što je ujedno preporuka za kupnju svim potrošačima. Današnji potrošači su sve različitiji i individualniji, žele puno više od samog proizvoda ili usluge, a hrvatskim potrošačima preporuka je, odmah iza cijene, drugi razlog za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge.

Glavni cilj koncepta 'Odabrale mame' je istaknuti najbolje proizvode prema ocjenama hrvatskih majki, a oznaka 'Odabrale mame' potvrđuje kako je sigurno jedan od najkvalitetnijih na tržištu u svojoj kategoriji. Jer mame znaju što je najbolje za njihovu djecu i obitelji. 'Tu su ponajviše kategorije koje redovno kupujemo i koristimo u kućanstvu kao i usluge koje povremeno ili stalno koristimo: prehrambeni artikli, proizvodi za osobnu higijenu i čišćenje domaćinstva, trgovine itd.

Zanimljivo je naglasiti i podatak kako je u provedenom istraživanju čak 95% mama on-line anketu ispunilo putem smartphone uređaja. Projekt 'Odabrale mame' nastavlja istom dinamikom provoditi istraživanja kategorija roba i usluga na mjesečnoj bazi unutar desetak kategorija, a novitet je da ćemo u bliskoj budućnosti otvoriti i mogućnost testiranja i degustacija proizvoda na velikom panelu', izjavio je direktor projekta Tihomir Kovač.

odabrale-mame-2018-1

Nagradu i oznaku 'Odabrale mame' za kupnju najboljeg proizvoda ili korištenje najbolje usluge dobili su sljedeći brendovi: Kaufland je ocijenjen najboljim nacionalnim trgovačkim lancem robe široke potrošnje dok je za najbolju trgovinu tekstilom i kućnim potrepštinama proglašen Pepco, mame su Signal odabrale za najbolju pastu za zube, Dove DEO je najbolji dezodorans, a u kategoriji ženskih najlonki nagradu je dobio brend Jadran. Najbolje slane grickalice su Saltas , proizvođača Koestlin, dok je u kategoriji tirolskih salama najboljom proglašena tirolska kobasica Gavrilović.

U kategoriji baby vlažne maramice nagradu je dobio Water Wipes, dok je najbolji proizvod za jačanje imuniteta na bazi pčelinjih proizvoda Medo-flor/Apimix. U kategoriji čvaraka, najboljima su ocijenjeni domaći čvarci Ravlić. U kategoriji kuhinjskih robota nagradu su osvojili kuhinjski roboti Bosch, Bosch štapni mikser proglašen je najboljim u svojoj kategoriji kao i blenderi Bosch u kategoriji blendera.

Delicia keksi bez šećera dobili su nagradu za najbolje kekse bez šećera, a PUR balsam najbolje je sredstvo za ručno pranje posuđa. Mame su za najbolji news & lifestyle portal odabrale 24sata dok je za najbolju dječju igraonicu i rođendaonicu na području grada Zagreba odabrana Čarobna Šuma.

Istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama 'Odabrale mame' u kojemu ocjene daju isključivo hrvatske mame pokrenuto je u Hrvatskoj prvi puta prošle godine, a oznaka 'Odabrale mame' pokazale se kao izvrstan kompas jer olakšava kupnju i štedi vrijeme, a ujedno je oznaka izvrsnosti i potvrda kvalitete proizvoda i usluga na domaćem tržištu.

 
Novi Tommy supermarket u Kaštel Starom PDF Print E-mail
Thursday, 27 September 2018 13:56

tommx-kastel-stari-1

tommx-kastel-stari-2 
tommx-kastel-stari-3 
Novi Tommy supermarket otvoren je u četvrtak, 27. rujna 2018. u Kaštel Starom, na adresi Zagorski put 48. Supermarket Tommy Kaštela opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima bila osigurana maksimalna funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene.

Površina korisnog prostora je preko 400 metara četvornih, a ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

U Tommyju posebno ističu odjele mesnice i voća i povrća sa dnevnom ponudom svježih proizvoda, odjel delikatesnih proizvoda te pekarnicu „Bobis“ koja nudi tradicionalno kvalitetne i svježe pekarske i slastičarske proizvode.

Prigodom otvorenja za kupce su osigurane brojne pogodnosti, koje bogatu ponudu čine još atraktivnijom. Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude.

 
Jana nastavlja nizati nagrade PDF Print E-mail
Thursday, 27 September 2018 11:45

jana-nagrade-2018-1U vrijeme kada se sve vrti oko društvenih mreža, dvije prestižne nagrade sa netom završenog Weekend media festivala u Rovinju potvrda su uspjeha Jane i kreativne agencije Saatchi&Saatchi. Janin Deepest Instagram Profil osvojio je nagradu SoMo borac u kategoriji „social“ te nagradu agencijskog žirija natjecanja BalCaness za najbolji projekt u jakoj konkurenciji regionalnih radova.

jana-nagrade-2018-2 
 jana-nagrade-2018-3
Brojke od 2.800 pratitelja, preko 2 milijuna impresija, čak 600.000 dosega i više od 10.000 posjeta profilu govore u prilog odlukama žirija, koji su Deepest Instagram Profil proglasili najboljim.

Nova kreativna platforma „Duboko iznad svih“ agencije Saatchi & Saatchi Croatia povezala je dubinu Janinog izvora, gdje je zaštićena od svih atmosferskih utjecaja, i glavnog protagonista kampanje – svjetskog prvaka u ronjenju na dah Gorana Čolaka.

Stoga Deepest Instagram Profil, nesvakidašnje rješenja koje je privuklo pažnju brojnih posjetitelja Instagrama, pruža veliku količinu informacija o ronjenju na dah, iz perspektive jednoga Guinessova rekordera i svjetskoga prvaka, a vodi do impresivne dubine od 800m na kojoj se u prirodi nalazi Janin izvor.

„Deepest Instagram Profil logičan je nastavak kampanje s Goranom Čolakom na koju smo mi u Saatchi&Saatchiju iznimno ponosni. Emocije koje je prenijela kampanja „Duboko iznad svih“ nastavak su jasne Janine komunikacijske strategije koja podjednako dominira na emocionalnom, ali i racionalnom planu.

Atraktivni vizuali s impresivnim činjenicama potvrđuju da je Janino mjesto upravo – duboko iznad svih – a ove nagrade kojima se ponosimo, rezultat su sinergijske suradnje Gorana, Jane i naše agencije“, istaknuo je Robert Pešić, Client Service Director Saatchi & Saatchi Croatia.

Motivirajuća priča o Goranovu životnom putu i uspjehu odražava vrijednosti koje Jana promovira, informacije na @deepestinstagramprofile su inspiracija poput poruka s bočice Jane, jer nas potiču da vjerujemo i živimo svoje snove.

 
U Metkoviću otvoren Tommy supermarket PDF Print E-mail
Thursday, 20 September 2018 14:09

tommy-supermarket-metkovic-1Kao vodeći dalmatinski trgovački lanac, Tommy je najavio daljnju ekspanziju prodajne mreže u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. U četvrtak, 20. rujna 2018., otvoren je novi Tommy supermarket u Metkoviću na adresi Alojzija Stepinaca 13. Novi supermarket opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima osigurali maksimalnu funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene.

Površina korisnog prostora je preko 400 metara četvornih, a važno je napomenuti da je uposleno novih 10 zaposlenika kojima Tommy nudi vrlo stimulativne radne uvjete i visoke radne standarde.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, od čeka se posebno ističu odjeli s dnevnom ponudom svježih proizvoda, pretežito nabavljenih od domaćih dobavljača, uključujući i lokalne proizvođače.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude. Supermarket Tommy Metković je 4. prodajno mjesto u Metkoviću i 26. prodajno mjesto u Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

tommy-supermarket-metkovic-2 tommy-supermarket-metkovic-3  tommy-supermarket-metkovic-4 

 
Victoria Zinchuk nova direktorica EBRD-a u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Thursday, 20 September 2018 11:06

victoria-zinchuk-ebrdVictoria Zinchuk imenovana je novom direktoricom ureda EBRD-a u Hrvatskoj, a na poziciju voditeljice ureda Banke u Zagrebu, koji broji 17 zaposlenih, stupa 1. studenoga 2018., priopćeno je iz EBRD-a.

Victoria Zinchuk karijeru je započela u EBRD-u 2002. godine, a prije preuzimanja nove dužnosti, uspješno je kao Viša bankarica u agribusiness sektoru predvodila transakcije i projekte u zemljama gdje EBRD ulaže te je realizirala investicijske projekte s ključnim regionalnim i multinacionalnim kompanijama ukupne vrijednosti više od 1 milijarde eura.

Zinchuk je 2013. osnovala savjetodavni agribusiness tim koji je zadužen za strateški dijalog EBRD-a u agribusiness sektoru, dizajniranje inovativnih financijskih proizvoda i vođenje dijaloga s privatnim investitorima te predstavnicima vlada i financijskih institucija. Također, 2016. godine stupila je na funkciju vršiteljice dužnosti voditeljice agribusiness odjela EBRD-a, a tijekom 2018. obnašala je dužnost v.d. direktorice ureda EBRD-a u Maroku.

Charlotte Ruhe, direktorica EBRD-a za srednju i jugoistočnu Europu, rekla je: "Veliko nam je zadovoljstvo potvrditi imenovanje Victorie Zinchuk, koja na ovu poziciju donosi entuzijazam, stručnost i energiju. Oslanjajući se na snažne temelje koje Banka ima u Hrvatskoj, Victoria će dodatno proširiti i produbiti naše aktivnosti u zemlji."

Fokus Banke u Hrvatskoj počiva na korporativnom sektoru. Do sada je EBRD u Hrvatsku uložio više od 3,7 milijardi eura kroz više od 200 projekata, a godišnje u prosjeku uloži oko 200 milijuna eura u nove projekte.

Victoria Zinchuk je magistrirala bankarstvo i financije na Kijevskom državnom sveučilištu za ekonomiju i Sveučilištu Središnje Engleske u Birminghamu. Na novoj poziciji naslijedila je Vedranu Jelušić Kašić koja je obnašala dužnost direktorice ureda EBRD-a u Hrvatskoj u razdoblju od 2013. do 2018. te je nedavno napustila Banku i nastavila poslovnu karijeru u privatnom sektoru.

 
Donacija dm-a Klinici 'Dr. Fran Mihaljević' omogućit će sigurnije liječenje najtežih bolesnika PDF Print E-mail
Wednesday, 12 September 2018 16:10

dm-donacija-2018U srijedu, 12. rujna dm je Klinici za infektivne bolesti “Dr. Fran Mihaljević” predao donaciju vrijednu 216.000 kuna koja je omogućila nabavku aparata za umjetnu ventilaciju pacijenata kojima je zakazala funkcija pluća, mišića za disanje ili centara za disanje. Aparat će neprestano biti u funkciji jer se u Klinici "Dr. Fran Mihaljević" ostvaruje najveći broj sati rada aparata za umjetnu ventilaciju te se godišnje ventilira oko 200 bolesnika.

"Klinika za infektivne bolesti "Dr. Fran Mihaljević" državni je centar za zbrinjavanje bolesnika s najtežim infekcijama pluća, a donacija dm-a izuzetno je dobrodošla jer povećava sigurnost liječenja bolesnika. U ime djelatnika i pacijenata, zahvaljujem dm-u na donaciji koja će nam omogućiti nesmetan rad i olakšati liječenje pacijenata", izjavili su predstavnici BMF-a, ravnateljica Klinike prof. dr. sc. Alemka Markotić, dr. med. te pročelnik Zavoda za intenzivnu medicinu i neuroinfektologiju, prof. dr. sc. Bruno Baršić, dr. med.

"Drago nam je da se suradnja dm-a i Klinike nastavlja na korist pacijenata. Nakon što smo u veljači donirali dva monitora za nadzor vitalnih funkcija, sada smo donaciju usmjerili prema prijeko potrebnom aparatu za umjetnu ventilaciju. U ime dm-a zahvaljujem predstavnicima Klinike "Dr. Fran Mihaljević" koji su prepoznali našu posvećenost zajednici i dali nam priliku da joj i ovom donacijom pružimo podršku", izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

U proteklih godinu dana dm je podržao rad i aktivnosti pet zdravstvenih ustanova u Hrvatskoj. Donacijama u vrijednosti većoj od 700 tisuća kuna, dm je osigurao poklone za djecu pacijente, uređenje prostora i omogućio je nabavku opreme i programa ključnih za unapređenje djelovanja zdravstvenih ustanova te za njihov nesmetan svakodnevni rad.

Klinika za infektivne bolesti “Dr. Fran Mihaljević” vodeća je zdravstvena ustanova za liječenje najkompleksnijih infekcija. Klinika je sjedište sedam referentnih centara Ministarstva zdravstva te nastavna baza Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.

 
Otvorena druga Lidlova trgovina u Čakovcu, 96. u Hrvatskoj PDF Print E-mail
Wednesday, 12 September 2018 10:48

lidl-cakovec-1Lidl, jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, otvorio je 10. rujna svoju drugu trgovinu u Čakovcu. Lidlova prodajna mreža tako sada broji 96 trgovina u Hrvatskoj, a trgovina je napravljena prema novom konceptu gradnje i dizajna, koji podrazumijeva veći prodajni prostor, prostranija parkirna mjesta (njih 139), više prirodnog svjetla, veću energetsku učinkovitost te atraktivan izgled.

U novoj trgovini, baš kao i u svima ostalima, Lidl će svojim kupcima nuditi asortiman najkvalitetnijih i najsvježijih proizvoda najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Drugu Lidlovu trgovinu u Čakovcu svečano je otvorio gradonačelnik Čakovca, Stjepan Kovač, uz pomoć voditeljice trgovine Marijane Jurenec, a poznati hrvatski komičar Goran Goc Vugrinec moderirao je otvorenje.

Dječji zbor „Čakovečki mališani“ i Kulturno umjetničko društvo „Žiškovec“ razveselili su sve okupljene svojom razigranom glazbenom točkom, a Lidl je i ovaj put lokalnoj zajednici dao svoj doprinos donacijom od 20.000,00 kn za izgradnju dječjeg igrališta u ulici Dobriše Cesarića i time obogatio svakodnevni život roditelja i njihovih mališana u Čakovcu.

lidl-cakovec-2  lidl-cakovec-3  lidl-cakovec-4 

Brojne kupce i posjetitelje oduševio je moderan dizajn novootvorene trgovine, a Lidl je za njih pripremio besplatne krafne, bombone, kavu, a za one najmlađe - balone. Kupci će u novoj trgovini imati priliku uživati u posebnim popustima: odabrani pekarski proizvodi tako su jeftiniji čak 30 posto, paket Perlenbacher svijetlog piva može se uz kupon iz kataloga kupiti po 35% nižoj cijeni, a tu su i brojne druge posebne ponude prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Još ugodnija kupnja za Lidlove kupce

Novi koncept gradnje i dizajna Lidl je pokrenuo kako bi svojim kupcima omogućio još ugodniju kupovinu – veća prodajna površina i prostranija parkirna mjesta – olakšat će kretanje svima, a posebno majkama s djecom i osobama s invaliditetom. Više prirodnog svjetla, prozirna stropna kupola i prednja staklena stijenka značajno su promijenili izgled trgovine, a nove, moderne Lidlove trgovine postižu još veću energetsku učinkovitost.

lidl-cakovec-5

 
U Zagrebu otvoren renovirani supermarket Tommy PDF Print E-mail
Thursday, 06 September 2018 12:20

tommy-zagreb-1Renovirani supermarket Tommy otvoren je u Zagrebu na adresi Supilova 7. Tommy Supermarket Zagreb opremljen je po suvremenim standardima kako bi potrošačima, koji godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost naše ponude, omogućili još veću razinu doživljaja kupovine.

Pored obnovljenog prodajnog prostora, u ovom supermarketu Tommy nudi još kvalitetniju i bogatiju asortimansku ponudu kao i posebne cjenovne ponude, te niz drugih pogodnosti za potrošače.

U potpuno renoviranom prostoru na ukupnoj korisnoj površini od preko 600 m2 Tommy nudi široki asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu obnovljeni i modernizirani odjeli svježeg voća i povrća, delikatese te pekarsko-slastičarskih proizvoda koji se nude u pekarnici, na bazi dnevno svježe ponude.

Ispred supermarketa osigurana su i parkirna mjesta za kupce.

Osim ekspanzije prodajne mreže i otvorenja novih poslovnica, Tommy kontinuirano ulaže u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi njihovi prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i zaposlenicima.

tommy-zagreb-2 tommy-zagreb-3  tommy-zagreb-4 

 


Page 2 of 278