• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Tommy otvara renovirani maximarket u Metkoviću PDF Print E-mail
Friday, 27 October 2017 11:45

tommy-logoZa subotu, 28. listopada 2017., Tommy je najavio ponovno otvorenje renoviranog maximarketa u Metkoviću. „Pored ekspanzije prodajne mreže i novih poslovnica, kontinuirano ulažemo u modernizaciju prodajne mreže i primjenu novih tehnologija u maloprodaji, kako bi naši prodajni prostori bili što ugodniji i funkcionalniji, kako kupcima tako i našim zaposlenicima“, priopćeno je iz Tommyja.

Tommy Maximarket Metković opremljen je po suvremenim standardima i zasigurno će donijeti novu dimenziju ponudi Tommyja u gradu Metkoviću i dolini Neretve, gdje potrošači već godinama prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude Tommyja. Ponudu karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističu odjeli mesnice, svježeg voća i povrća, te pekarsko-slastičarskih proizvoda koji su značajno prošireni, a kao novina u ponudi maximarketa je odjel ribarnice.

Kao društveno odgovorna kompanija prigodom ponovnog otvorenja maximarketa u Metkoviću, Tommy će donirati iznos od 15.000 kuna organizatorima 1. Mandarina polumaratona koji će biti održan 5.11.2017. u Metkoviću, a sredstva su namijenjena liječenju bolesne djevojčice Manuele Čuture iz Metkovića.

 
Johnson & Johnson i SOS Dječja sela implementiraju program 'Zdravlje je za sve' u 5 država regije PDF Print E-mail
Friday, 27 October 2017 11:51

sos-djecje-seloJohnson & Johnson zajedno s organizacijom SOS Dječja sela razvija program “Zdravlje je za sve“ radi promocije dobrih praksa u zdravstvenoj prevenciji i osobnoj njezi u zajednicama u siromašnim okruženjima. Program je započeo početkom ove godine te je implementiran u pet država regije:  Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji.

Program “Zdravlje je za sve“ pokrenut je kao rezultat uočenih potreba u siromašnim zajednicama za redovnom higijenom i razumijevanjem važnosti pravilne rutine osobne njege kako bi se održao zdrav stil života. Stoga je Johnson & Johnson, stručnjak u razvoju kozmetičkih proizvoda za higijenu i osobnu njegu, pokrenuo strateško partnerstvo s nevladinom organizacijom SOS Dječja sela te u skladu s navedenim ciljem organizirao osposobljavanja kojima se pruža dugoročna podrška ugroženim obiteljima.

Program je planiran u razdoblju od dvije godine te uključuje niz radionica “Osposobljavanje obučavatelja“, namijenjenih SOS njegovateljima, koje održavaju zdravstveni stručnjaci uz teoretsku podršku tvrtke Johnson & Johnson. Tijekom tih predavanja SOS njegovatelji imaju prilike razmatrati stvarne primjere, tražiti podršku obučavatelja u rješavanju situacija s kojima se trenutačno suočavaju te, što je još važnije, podijeliti znanje s grupama s kojima rade i implementirati dobre prakse povezane s higijenom i osobnom njegom.

Tijekom 2017. godine, radionice usredotočene su na teme povezane s fizičkim zdravljem, a u 2018. godini program će nastaviti s tečajevima na kojima će SOS njegovatelji raspravljati i dijeliti uspješne prakse. Štoviše, bit će dodatno osposobljavani i informirani o temama povezanima s emocionalnim zdravljem. Istovremeno, program uključuje financijsku podršku tvrtke Johnson & Johnson za sudjelovanje korisnika u nizu medicinskih i nutricionističkih ispitivanja, uz podjednak doprinos za svih pet država.

Program “Zdravlje je za sve“ ima za cilj pripremiti ukupno 11.730 korisnika iz Programa osnaživanja obitelji i Programa skrbi u obitelji u svih 5 država koje implementiraju taj program. 

 
SPAR Hrvatska nastavlja pomagati potrebitima u zajednici PDF Print E-mail
Thursday, 26 October 2017 16:13

spar-humanitarna-akcija-1SPAR Hrvatska nastavlja sa svojim humanitarnim djelovanjem te je tako donirao 53.000 kuna Hrvatskom Caritasu. Ova neprofitna organizacija svojim radom i aktivnostima prikupljanja humanitarne pomoći pomaže socijalno ugroženim članovima društva. Danijel Vidiš, član uprave SPAR Hrvatska, donaciju je uručio ravnatelju Hrvatskog Caritasa, monsinjoru Fabijanu Svalini, a sredstva će biti namijenjena socijalnim samoposlugama i pučkim kuhinjama.

spar-humanitarna-akcija-2„SPAR Hrvatska kao društveno odgovorna kompanija brine i pomaže zajednici u kojoj djeluje. Od samog početka našeg poslovanja u Hrvatskoj pomažemo najugroženijim slojevima društva. Ovo je samo jedna u nizu humanitarnih pomoći koje smo pružili te ćemo s ovakvim aktivnostima nastaviti i u budućnosti“, izjavio je Danijel Vidiš, član uprave SPAR Hrvatska.

SPAR Hrvatska s Caritasom sudjeluje u akcijama humanitarnog karaktera od početka poslovanja u Hrvatskoj 2005. godine, a do sada je donirano preko 37 milijuna kuna vrijedne robe za pomoć siromašnima. Tijekom ove godine doniran je kruh u vrijednosti od 4,5 milijuna kuna, čime se pomoglo pučkim kuhinjama u opskrbljivanju s dovoljno količina kruha za sve svoje korisnike.

 
Vajdi dodijeljeno više od 22 mil. kn bespovratnih sredstava PDF Print E-mail
Friday, 20 October 2017 18:29

vajda-ugovorČakovečka Mesna industrija Vajda d.d. i Agencija za plaćanje u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju potpisali su 20. listopada Ugovor o financiranju vrijednosti od 22.677.900,00 kuna. Riječ je o potpori osiguranoj kroz mjeru M4 „Ulaganja u fizičku imovinu“ Programa ruralnog razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020. Ova bespovratna sredstva Vajda će investirati u već započeti projekt „Rekonstrukcija pogona za preradu mesa“ čiji se dovršetak očekuje do kraja 2018. godine.

U Ministarstvu poljoprivrede je na potpisivanju novih ugovora ukupne vrijednosti 343 milijuna kuna prisustvovao i ministar Tomislav Tolušić. „Drago mi je što prvu godinu mandata mogu obilježiti ovakvim događajem. U sektor stočarstva i peradarstva bit će investirano 86,5 milijuna kuna kojima će se graditi nove farme i obnavljati postojeće. Voćarima i povrćarima dodijeljeno je 36,5 milijuna za izgradnju novih plastenika i staklenika, a znamo kakve u sve nepogode zadesile naše poljoprivrednike samo ove godine. Čak 122 milijuna potpore dajemo investicijama mikro, malih i srednjih korisnika za povećanje dodane vrijednosti njihovih proizvoda, a 94 milijuna za povećanje dodane vrijednosti proizvoda velikih korisnika. Ovakva raspodjela pokazuje dobru stratešku usmjerenost sredstava Programa ruralnog razvoja RH. Pojednostavljenim procedurama ubrzali smo put EU novca do poljoprivrednika i ruralnog prostora, a očekujem da ćemo do kraja ove godine iskoristiti 30% sredstava Programa što je odličan rezultat. Polovicu od ukupno raspoloživih sredstava za sedmogodišnje razdoblje Programa aktivirali smo kroz dosad raspisane natječaje“, izjavio je Tolušić.

„Dodijeljena sredstva značajan su doprinos realizaciji ukupnog projekta osuvremenjivanja i tehnološke modernizacije Vajde koja je intenzivno započela ulaskom u sastav Grupacije Pivac. Naglasak na sektor svježega mesa, od primarne klaoničke obrade, do finalizacije dio je poslovne politike koja će omogućiti maksimalno korištenje domaće sirovine, kako iz vlastitih kooperantskih uzgoja, tako i domaćih tržišnih viškova, čime se daje prilog revitalizaciji stočarstva u Hrvatskoj i agrara općenito“, naglasio je Vladimir Mesarić, direktor Mesne industrije Vajda d.d. Čakovec. Dodao je kako će uz osiguravanje vlastitih sredstava cjelokupan iznos ovog Ugovora biti uložen u dogradnju, rekonstrukciju i modernizaciju proizvodnog pogona, nabavu strojeva i opreme za proizvodnju, proširenje skladišnih i ekspeditnih kapaciteta te modernizaciju rashladnog sustava. Ukupna vrijednost investicije procijenjena je na 50 milijuna kuna.

Ova investicija omogućit će i stvaranje temeljnih preduvjeta za širenje i povećanje kooperantskog uzgoja, a dodatno će se stvoriti i uvjeti za dodatno zapošljavanje novog, stručnog i kvalitetnog kadra u Vajdi. Tako se očekuje da će, nakon završetka investicijskog procesa, broj zaposlenika prijeći 300.

 
Na policama austrijskog Interspara najpoznatiji hrvatski brendovi PDF Print E-mail
Friday, 20 October 2017 18:24

spar-izvozU Spar Austrija prepoznali su kvalitetu hrvatskih proizvoda te su obogatili svoj asortiman najpoznatijim hrvatskim brendovima, a u nastojanju da ih istaknu i približe kupcima, u rujnu su ih promovirali putem letka za Interspar trgovine. Na policama Interspara u Austriji odavno su zastupljeni Atlantic, Podravka, Gavrilović, Cromaris, Kraš, Badel, Kutjevo i Karolina, a kupcima diljem Austrije putem letka posebno su promovirani neki od najpoznatijih hrvatskih proizvoda kao što su Vegeta, Cedevita, Karlovačko pivo te Bronhi i Kiki bomboni.

„Interspar Austria po prvi je put u letak tjedne ponude uvrstio i promovirao hrvatske proizvode. To je značajan pokazatelj da je kvaliteta hrvatskih proizvoda prepoznata unutar SPAR koncerna i predstavlja veliku priliku za naše dobavljače“, naglasio je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave Spar Hrvatska. Istovremeno, SPAR Hrvatska slovi kao najveći izvoznik među retailerima u Hrvatskoj.

Uz pomoć Spar Hrvatske, mnogi hrvatski proizvodi dospjeli su na police Sparovih trgovina u Austriji, Italiji, Sloveniji i Mađarskoj. Tome u prilog ide i povećanje izvoza hrvatskih proizvoda u prvih 9 mjeseci 2017. u Mađarsku za 8%, a u Italiju za čak 77,6%, a promet koji je ostvaren u tom periodu iznosi gotovo 350 milijuna kuna.

 
dm u Hrvatskoj ostvario više od dvije milijarde kuna prometa PDF Print E-mail
Thursday, 19 October 2017 16:26

uprava-dm-2017Članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili dm-ovu vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj godini 2016./2017. dm je u Hrvatskoj ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. dm je uložio više od 74 milijuna kuna u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).

"Proteklu poslovnu godinu u dm-u obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Tijekom protekle poslovne godine prodavaonice dm-a svaki dan posjetilo je više od 86.400 kupaca, a prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27,93%", naglasio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Važnu ulogu u pozicioniranju dm-a na tržištu igra robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29,41% udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio novu marku dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.

"dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8 %, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. Prodaja ekološke hrane u dm-u u protekloj poslovnoj godini porasla je za 4,41% pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44%“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u. dm je danas prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te je postao prodavaonica u kojoj građani najčešće kupuju i proizvode bio hrane .

Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm u odnosu na konkurenciju najviše ističe u brizi za djelatnike - čak 75% ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim djelatnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.000 kuna, dm je u protekloj poslovnoj godini organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.

"Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete", izjavila je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.

Danas dm posluje u 157 prodavaonica te u 60 gradova zapošljava 1.399 djelatnika. U poslovnoj godini 2017./2018. dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana.

 
Podravki nagrada SJAJ – za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke PDF Print E-mail
Wednesday, 18 October 2017 10:24

podravka-sjajPodravkina vrijedna riznica priznanja za društvenu odgovornost bogatija je za nagradu SJAJ, koju za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti tvrtke dodjeljuju DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja pri M.E.P. d.o.o. te Hrvatska udruga poslodavaca. Nagrada SJAJ dodjeljuje se tvrtkama koje se posebno ističu u komunikaciji društvene odgovornosti, kako na internetskim stranicama tako i u drugim digitalnim medijima kompanije.

Nagradu je u prostorima Hrvatske udruge poslodavaca preuzela Marinka Akrap, direktorica korporativnog marketinga i komunikacija Podravke „Podravka je puno više od vrijednih brandova i vrhunskih proizvoda. U svojoj 70 godina dugoj povijesti, uvijek je bila odgovoran poslodavac i član zajednice u kojoj posluje, a promicanje korporativne društvene odgovornosti upravo je jedno od najvažnijih načela kompanije. Brojnim inicijativama podupiremo različite segmente društva i gotovo da ne postoji ni jedno područje u kojem nismo djelovali u skladu s društvenom odgovornosti, prije svega vodeći brigu o održivom razvoju te brojnim projektima zdravstvenog, edukativnog, sportskog, kulturnog i humanitarnog karaktera. Kroz komunikacijske aktivnosti doprinosimo osvješćivanju javnosti o važnosti i ulozi DOP-a u poslovanju, a ova nas nagrada motivira da i onim aktivnostima koje dosada nismo dovoljno isticali, upravo kroz komunikaciju damo dodanu vrijednost“, istaknula je Marinka Akrap.

Među velikim brojem projekata društvene odgovornosti Podravke ističe se projekt Lino višebojac, koji već 12 godina okuplja djecu školske dobi te ih kroz druženje i sportska natjecanja potiče na zdrave navike i aktivno bavljenje sportom. Kao primjer brige za zajednicu djeluje i Udruga volontera Podravke PULS, za koju je Podravka prošle godine nagrađena Posebnom nagradom za ljudska prava. PULS danas broji 138 članova, uključujući i članove Uprave Podravke. Podravkini volonteri, od 2015. do danas, realizirali su više od 30 humanitarnih inicijativa namijenjenih potrebitima u zajednici.

O nagradi 'SJAJ'

Nagrada SJAJ dodjeljuje se za sveukupnu vidljivost, upečatljivost prezentacije DOP aktivnosti te dojmljivost internetske stranice poduzeća kada je riječ o komuniciranju društvene odgovornosti i održivosti, odnosno vidljivosti praksi DOP-a u službenom digitalnom mediju, kao i dodatnim portalima poduzeća namijenjenih ovoj svrsi. Glavni kriteriji koji su ovom prilikom uzeti u obzir od istraživačkog tima i Odbora su vidljivost DOP-a i održivosti na internetskoj stranici, preglednost sadržaja, bogatstvo i raznovrsnost sadržaja, učestalost novih objava, kao i korištenje inovativnih alata pri prezentaciji aktivnosti društvene odgovornosti. Cilj istraživanja i nagrade SJAJ, koju je Podravka osvojila među više od 200 promatranih poduzeća, je potaknuti tvrtke na izražajnije izlaganje DOP aktivnosti te osvješćivanje šire javnosti o neminovnosti DOP-a i održivog razvoja.

 
Romina Ivančić nova direktorica Sektora za ljudske resurse u Heineken Hrvatska PDF Print E-mail
Tuesday, 17 October 2017 11:03

romina-ivancicRomina Ivančić je nova direktorica Sektora za ljudske resurse i članica menadžment tima kompanije Heineken Hrvatska. Na ovu poziciju dolazi iz kompanije Lidl Hrvatska gdje je obnašala dužnost direktorice ljudskih resursa. U Heinekenu Hrvatska podupirat će radnu okolinu koja osigurava najbolji učinak zaposlenika kroz uspostavljanje održive platforme koja, s jedne strane, njeguje razmjenu znanja i razvoj kompetencija, identifikaciju ključnih trendova i inovaciju te međuodjelnu suradnju, dok sa druge strane u potpunosti uzima u obzir zadovoljstvo i potrebe zaposlenika. Također, u suradnji s kolegama iz ostalih sektora, bavit će se područjem kvalitete radnog mjesta – zaštitom na radu, zdravljem i sigurnošću zaposlenika.

Romina je svoju karijeru započela 2008. kao HR specijalist za razvoj zaposlenika u Hypo Alpe-Adria banci, a 2009. prelazi u sektor telekomunikacija. U Vipnetu najprije radi na poziciji stručnjaka za razvoj zaposlenika a kasnije preuzima funkciju stručnjaka za kompenzaciju i benefite. Tijekom svojeg rada u Vipnetu aktivno obnaša i funkciju HR biznis partnera te intenzivno radi na organizacijskom razvoju, operativnoj izvrsnosti te razvoju zaposlenika. Nakon toga, 2014. se pridružuje Lidlu s ciljem uspostavljanja odjela razvoja zaposlenika, osnaživanja imidža poslodavca i podržavanja promjene korporativne kulture.

Aktivnosti koje je sa svojim timom inicirala doprinijele su pozicioniranju Lidla kao jednog od najpoželjnijih poslodavca na hrvatskom tržištu. U Heinekenu Hrvatska uvjereni su da će Romina osnažiti percepciju kompanije kao odličnog poslodavca sadašnjim i budućim zaposlenicima, kojima kompanija već poslovično nudi lepezu razvojnih prilika, mogućnost realiziranja internacionalne karijere, te rad u poticajnom okruženju koje raznolikost shvaća kao komparativnu prednost.

 


Page 2 of 259