• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Vijesti iz zemlje
Nestlé proširuje kapacitete u Srbiji PDF Print E-mail
Thursday, 22 November 2018 16:21

jana-mihajlova-nestleKompanija Nestlé Adriatic predstavila je danas proširenje kapaciteta tvornice u Surčinu i najavila izvoz proizvoda iz ove tvornice u 40 zemalja svijeta u kojima je Nestlé prisutan. Tvornica u Surčinu dobila je dvije nove proizvodne linije koje su proizvodnju povećale za 25%, omogućile proizvodnju 100 novih proizvoda i otvaranje više od 30 radnih mjesta, dok ukupno ulaganje kompanije Nestlé u novu opremu iznosi 2,3 milijuna eura.

"Ovo je velika stvar za Nestlé poslovanje, jer uz regionalne potrošače, služimo potrošače globalno, te su Austrija, Bugarska, Francuska, Njemačka, Švicarska, Japan, Rusija, Meksiko, Peru, Tajvan, Ujedinjeni Arapski Emirati samo neke od zemalja u koje ćemo izvoziti", istaknula je Yana Mikhailova, direktorica tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

S novih proizvodnih linija tvornice izlazit će asortiman proizvoda za konzumaciju izvan kuće (hotele, restorane, kafiće) - dehidrirani konditorski proizvodi za pripremu kolača i museva, desertni sirupi kao i napitak od kave NESCAFE Chocofreddo.

Od 2011. godine u Surčinu je proizvedeno više od 55.000 tona Nestlé proizvoda i kreirano više od 2.100 recepata. Sa najnovijom investicijom, proizvodnja u odnosu na prošlu godinu je povećana za četvrtinu, dok je ukupan broj proizvoda iz kulinarskog, konditorskog i asortimana za konzumaciju izvan kuće koji se proizvode u tvornici dosegao 270.

Početkom ove godine kompanija Nestlé obvezala se da će do 2025. godine koristiti ambalažu koja se može 100% ponovno iskoristiti ili reciklirati. Radeći s partnerima kako bi razvili bolje sustave za upravljanje ambalažnim otpadom, uključujući učinkovite postupke recikliranja i tvornica Surčin ulaže u povećanje udjela reciklirane plastike koju koristi u svojoj ambalaži.

O uspjesima kompanije Nestlé, kao i naporima i organizaciji koja je potrebna kako bi kompleksan sistem proizvodnje održavao konstantan nivo sigurnosti i kvaliteta hrane, a brendovi ostali omiljeni kod potrošača, okupljenima je govorio Aco Georgievski, izvršni direktor Nestlé Professional za Adratic regiju. Georgievski je istaknuo kako će u prvoj godini Nestlé Professional svoj postojeći asortiman od 36 proizvoda za konzumaciju van kuće proširiti na hrvatskom tržištu s NESCAFÉ Chocofreddo, Nestea instant čajem za vending aparate. Istaknuo je i kako kompanija ima ambiciozne planove za budućnost te je pohvalio dugogodišnju uspješnu suradnju s HoReCa Grupa, Roto, Živa kava, Magma, Leggiero, Vivas barovi, KFC, Burger King.

 
Lidl nastavlja s redukcijom plastične ambalaže PDF Print E-mail
Tuesday, 20 November 2018 13:22

lidl-plastikaNakon objavljivanja nekoliko position papera za različite kategorije svojih proizvoda, trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je i position paper o smanjenju uporabe ambalažnog materijala i održivom zbrinjavanju namirnica u privatnoj robnoj marci. Lidl Hrvatska planira postati tržišni lider u kontekstu društvene održivosti poslovanja te optimizirati procese s pozitivnim učinkom kako na kupce i okoliš, tako i na globalnu uspješnost tvrtke.

Lidlov je strateški cilj do 2025. smanjiti upotrebu plastike za najmanje 20%. Prva konkretna mjera koju planira provesti jest ukidanje plastičnih artikala za jednokratnu uporabu do kraja 2019. te ih postupno zamijeniti reciklabilnim artiklima, s ciljem očuvanja okoliša. Osim ekološke komponente, redukcijom ambalaže dobavljači koriste manje materijala, čime proizvod postaje cjenovno dostupniji kupcima.

>>POSITIONPAPER: SMANJENJE UPOTREBE AMBALAŽNOG MATERIJALA 

Jedna od glavnih strategija EU u svrhu poticanja održivosti poslovanja jest prijelaz s linearnog na kružno gospodarstvo, za koji su potrebne promjene u cijelom lancu vrijednosti, od dizajna proizvoda do novih poslovnih i tržišnih modela, novih načina pretvaranja otpada u resurse te nužnih promjena u načinu ponašanja potrošača. Poznato je da Lidl veliku pažnju pridaje recikliranju, ali i oblikovanju ambalažnog materijala kod razvoja proizvoda pod privatnom robnom markom.

U Europi svake godine nastane 25 milijuna tona plastičnog otpada, od čega manje od 30% završi na recikliranju. Nova europska strategija za plastiku napravit će iskorak u procesu dizajniranja, proizvodnje, upotrebe i recikliranja proizvoda unutar Europske unije. Nakon ukidanja artikala za jednokratnu uporabu poput slamčica, jednokratnih čaša i tanjura, pribora za jelo te štapića za uši s plastičnom drškom do kraja 2019. godine, Lidl Hrvatska ove proizvode planira postupno zamijeniti artiklima od održivih materijala koji se mogu reciklirati, a na razvoju istih Lidl trenutno aktivno surađuje sa svojim dobavljačima.

Lidl Hrvatska dosad je poduzeo niz aktivnosti u ovom smjeru, pa tako svjesno ne koristi vanjsku ambalažu kod većine kozmetike, ali i neprestano povećava udio rinfuznih (nezapakiranih) proizvoda na voću, povrću i pekari, smanjujući na taj način korištenje ambalažnog materijala. Nadalje, Lidl iznimno pomnim planiranjem optimizira proces isporuke i prodaje robe, čime se sprječava bacanje hrane, prvenstveno voća i povrća te hlađenih proizvoda.

Kod mnogih proizvoda Lidl već sada koristi održivi ambalažni materijal, a na području recikliranja je posebno angažiran; kod prikupljanja plastike, kartona ili pak zbrinjavanja otpada od namirnica. Od iznimne je važnosti da nakon upotrebe ambalažnog materijala isti ne ostane neiskorišten, nego da on bude ponovno vraćen u proizvodni ciklus. U tu svrhu Lidl Hrvatska podržava zahtjeve Europske komisije prema kojima bi se sva plastična ambalaža do 2030. godine trebala moći reciklirati, stoga proaktivno već sada istražuje mogućnosti unapređenja poslovanja s ciljem očuvanja okoliša.

Lidl Hrvatska dosad je objavio 5 position papera: o proširenju ponude jaja iz podnog uzgoja i njihovoj primjeni u razvoju proizvoda privatne robne marke, o održivoj nabavi ribe, ljuskara i njihovih proizvoda, o smanjenom udjelu soli i šećera u proizvodima privatne robne marke, o proširenju ponude osviještene prehrane u privatnoj robnoj marci te o smanjenju uporabe ambalažnog materijala i održivom zbrinjavanju namirnica u privatnoj robnoj marki.

 
Gebruder Weiss Hrvatska preselio logistički centar u Dalmaciji PDF Print E-mail
Tuesday, 20 November 2018 11:55

gw-dicmoPoslovnica u Splitu posluje od 2013. godine te je, kao drugi glavni centar, s vremenom postala druga po redu poslovnica u Hrvatskoj, iza Zagreba. Sam početak rada je bio u Dugopolju, a danas je novi centar, tj. poslovnica Dicmo, udaljen od Splita 20 km. Dok je tijekom 2013. prevezeno oko 2000 pošiljaka mjesečno, u istom razdoblju 2018. se mjesečni broj pošiljaka kretao oko 6000, a u ljetnim mjesecima brojka je rasla i do 8000 pošiljaka.

Uz postojeći rast B2B pošiljaka postojećih poslovnih partnera tvrtke Gebruder Weiss, razlog je i procvat on-line prodaje u dalmatinskoj regiji: od građevinskog materijala do potrošačkih artikala za hotele i turističke smještajne objekte – potražnja za dostavom robe na hrvatskoj jadranskoj obali je velika. I to s tendencijom daljnjeg rasta.

„Preseljenje je bilo neizbježno. Novo skladište ne nudi samo više prostora, nego i bolje preduvjete za daljnju optimizaciju vremena pretovara i kontinuirano poboljšanje kvalitete naših usluga“, kaže Barbara Bujačić, direktorica poslovnice GW Hrvatska.

Širenje logističkih kapaciteta i dostava kupcima

Nova lokacija s oko 1.000 kvadratnih metara nudi gotovo dvostruko veću površinu nego prije, a udaljena je svega desetak kilometara od dosadašnjeg logističkog centra u Dugopolju.

„U budućnosti planiramo daljnje širenje u području skladišne logistike. I to upravo zbog procvata tržišta e-trgovine i B2C usluge dostave krajnjim potrošačima“, objašnjava Barbara Bujačić.

Od 2013. godine tvrtka GW Hrvatska vrši usluge dostave krajnjim kupcima diljem zemlje za poslovne partnere koji svoje proizvode prodaju putem on-line trgovine. Uslijed velike potražnje za uslugom dostave pošiljaka kupljene on-line, GW je kontinuiranim razvojem, početkom 2017. definirao uslugu pod nazivom „GW pro.line home“. Spektar usluga obuhvaća pošiljke paketa i velike komadne pošiljke, ekspresnu dostavu unutar 24 ili 48 sati, dostavu sa dva dostavljača, telefonsko obavještavanje kao i uslugu pouzeća i povratnih pošiljki.

 
Otvoren novi Tommy supermarket u Rijeci PDF Print E-mail
Monday, 19 November 2018 15:21

tommy-rijeka-1U subotu 17. studenog 2018. otvoren je novi Tommy supermarket u Rijeci na adresi Ulica Save Jugo Bujkove 1, u gradskom predjelu Škurinje. Supermarket Tommy opremljen je po suvremenim standardima kako bi kupcima osigurali maksimalnu funkcionalnost i poseban doživljaj kupovine, uz tradicionalno povoljne cijene.

Površina korisnog prostora je preko 400 metara četvornih, a posao je dobilo i novih 12 zaposlenika kojima Tommy nudi stimulativne uvjete i atraktivno radno okruženje.

Ponudu standardno karakterizira širina asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno želimo istaknuti odjele svježeg voća i povrća i delikatese, te pekarnicu, sa dnevnom ponudom svježih pekarsko-slastičarskih proizvoda, prepoznatljive kvalitete.

Politikom kontinuirane ekspanzije prodajna mjesta Tommyja postaju još dostupnija potrošačima koji prepoznaju kvalitetu i konkurentnost ponude. Novi Tommy supermarket Rijeka je 4. prodajno mjesto Tommyja u rijeci i 10. prodajno mjesto u Primorsko-goranskoj županiji.

 
Dođite na 13. međunarodni festival vina i kulinarstva Zagreb Vino.com! PDF Print E-mail
Monday, 19 November 2018 15:08

vinocom-2018

Trinaesti zagrebački međunarodni festival vina i kulinarstva Zagreb Vino.com bit će održan 23. i 24. studenoga 2018. godine u zagrebačkom hotelu Esplanade, od 11-18 sati. Festival je u cijelosti posvećen kulturi stola, vina i hrani, kao nezaobilaznom dijelu gospodarstva i hrvatske turističke ponude. Budući da se priredba održava uoči božićnih i novogodišnjih blagdana bit će to ujedno i dobar uvid za poslovne ljude i građane o mogućnostima u mjesecu darivanja. Na festivalu će se prezentirati i degustirati vina, sljubljivati vino i hrana, održavati suvremeno koncipirane eno-gastro edukacije za poslovne ljude, trgovce, sommeliere, ugostitelje, ljude iz javnog života, novinare i druge ljubitelje vina i hrane.

Ovogodišnja će se priredba održati na površini većoj od 3000 m2, okupit će više od 300 izlagača, proizvođača i trgovaca: vina, pršuta, sira, ulja, kulena, slatkih delicija i drugih proizvoda iz Europske unije i zemalja našeg okruženja, a ostali dijelovi svijeta bit će zastupljeni putem uvoznika. Očekuje se velik odaziv građana Grada Zagreba, cijele Hrvatske i okolnih zemalja, javnih osoba i djelatnika, poslovnih ljudi, ugostitelja i turističkih djelatnika, novinara i drugih poklonika vina i jela.

„Izborom hotela Esplanade dobili smo izvanrednu podršku za uspješno održavanje festivala i ostvarenje želje proizvođača da se u zagrebačkoj metropoli predstave na moderno i svjetski prepoznatljivo događanje“, kaže direktor festivala dr. Ivan Dropuljić. „Ove godine susrećemo se po 13. put, od toga 12. puta u najelitnijem zagrebačkom hotelu Esplanade. Trinaestica ne slovi kao brojka s dobrim predznakom, ali eto usudim se sada, barem po odzivu izlagača, reći kako ovdje 13 nema onu konotaciju koja ga inače prati. Sva mjesta raspoloživa za izlaganje začas su bila popunjena, tako da će se i u ovoj prigodi u Esplanadi naći cijela vinska i gastronomska Hrvatska, što se kaže - na dlanu! Sretan sam zbog toga, i zahvaljujem svim izlagačima što imaju puno povjerenje u manifestaciju i u naš tim koji ju je osmislio i koji je operativno organizira na način da je, kako se eto priča u široj javnosti, postala jednim od najznačajnijih događaja ovoga tipa ne samo u Hrvatskoj nego i šire“, dodaje Dropuljić.

Festival Zagreb Vino.com i ove godine ima humanitarnu dimenziju s udrugom Pink Life koja će se prezentirati na festivalu. Zemlja-partnere festivala je Ruska Federacija, koja u prostoru nekadašnjeg Casina ima svoj prezentacijski prostor. I ove godine u sklopu Vino.coma bit će održane zanimljive radionice:

Više informacija o radionicama i akcijama na: www.vino.com.hr

 
IMMOFINANZ širi poslovanje na RH i zemlje regije s osam novih akvizicija za STOP SHOP PDF Print E-mail
Thursday, 15 November 2018 15:59

immofinanzIMMOFINANZ nastavlja širenje uspješnog brenda retail parkova STOP SHOP akvizicijom osam retail parkova u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji. Vrijednost akvizicije iznosi oko 90,5 milijuna eura. Novostečene nekretnine u cijelosti su pod najmom i ostvaruju godišnji prihod od najamnine u iznosu oko 7,2 milijuna eura, uz stopu povrata od osam posto.

Navedene akvizicije proširuju portfelj IMMOFINANZ STOP SHOP parkova na čak 80 lokacija u devet zemalja površine rentabilnog prostora preko 567.000 m2 te približne vrijednosti od 800 milijuna eura. Daljnje su akvizicije na procjenama, a dva STOP SHOP-a u Poljskoj i Srbiji su u fazi aktivnog razvoja.

"Ove akvizicije jačaju našu poziciju vodećeg europskog retail parka i, s obzirom na Hrvatsku, obilježavaju naš ulazak na novo maloprodajno tržište Europske unije koje je vrlo atraktivno za naše međunarodne zakupce. Dobre lokacije, izvrsni rezultati, povoljna lokalna konkurentnost te raznovrsna ponuda zakupaca prepoznatljiva su obilježja ovih atraktivnih investicijskih prilika. Osim toga, povrat ulaganja koji se može realizirati na ovim tržištima ide nam u prilog", izjavio je Dietmar Reindl, operativni direktor tvrtke IMMOFINANZ dodajući kako im je cilj povećati broj STOP SHOP retail parkova na preko 100 lokacija - kroz daljnje akvizicije kao i vlastite razvojne projekte.

Dva retail parka u Hrvatskoj imaju ukupno 13.500 m2 rentabilnog prostora, a nalaze se u Osijeku i Valpovu. Prodavatelj lokacija u Sloveniji i Hrvatskoj je MID grupa. Akvizicije u Sloveniji obuhvaćaju tri retail parka u Mariboru, Krškom i Ptuju s otprilike 22.000 m2 rentabilnog prostora. Portfelj slovenskog retail parka pod IMMOFINANZ-om tako ukupno ima devet lokacija s 52.300 m2 rentabilnog prostora.

Akvizicije u Srbiji uključuju retail parkove s otprilike 32.500 m2 rentabilnog prostora u Subotici, Borci i Smederevu. U Srbiji tako STOP SHOP brend broji ukupno devet lokacija s 83,600 m2 rentabilnog prostora. Prodavatelj je MPC grupa. Dovršetak akvizicije lokacija očekuje se do kraja 2018. godine, uz vlastita sredstva za akvizicije.

Kupci će i na novostečenim lokacijama moći uživati u svim pogodnostima popularnih STOP SHOP retail parkova uz veliki izbor popularnih brendova među kojima će se naći Deichmann, H&M, Takko, KiK i JYSK.

O BRENDU STOP SHOP

STOP SHOP je brend retail parkova u srednjoj i istočnoj Europi, u vlasništvu IMMOFINANZ-a. Omiljeni među kupcima i pristupačni parkovi smješteni su na područjima s brojem stanovnika od 30.000 do 150.000, a nude bogat izbor uz najbolji omjer cijene i kvalitete. Uz dobru prometnu povezanost i prostrano parkiralište, STOP SHOP se usredotočuje na "pametne kupce" koji cijene pristupačnost.

IMMOFINANZ portfelj STOP SHOP maloprodajnih parkova, uključujući i nedavne akvizicije, obuhvaća 80 maloprodajnih parkova u devet zemalja: Slovačka (16), Mađarska (14), Austrija (12), Češka (10), Slovenija (9), Srbija ( 9), Poljska (7), Hrvatska (2) i Rumunjska (1).

 
Alen Kajmović na čelu čakovečke Mesne industrije Vajda PDF Print E-mail
Monday, 12 November 2018 13:09

alen-kajmovic-vajdaAlen Kajmović novi je predsjednik Uprave Mesne industrije Vajda. Odluka o njegovu imenovanju usvojena je na sjednici Nadzornog odbora 23. listopada, a na snagu je stupila 1. studenog, istovremeno s Odlukom o razrješenju Vladimira Mesarića koji nakon dva desetljeća vođenja Vajde odlazi u mirovinu.

Na čelnu poziciju čakovečke Vajde Kajmović dolazi s mjesta člana Uprave društva, a prethodno je bio na dužnosti voditelja za investicije i razvoj. Prije dolaska u Vajdu profesionalno je iskustvo stjecao na različitim menadžerskim i upravljačkim pozicijama. U Vajdu je stigao s pozicije izvršnog direktora Marine i Servisnog centra Trogir, a niz godina obnašao je i dužnosti u javnom sektoru.

„Funkciju predsjednika Uprave Vajde smatram novim poslovnim, ali i osobnim izazovom. Ovim putem zahvaljujem svom prethodniku Vladimiru Mesariću, koji je tvrtku vodio punih 20 godina i omogućio ne samo njezin opstanak, već i razvoj, unatoč svim vanjskim okolnostima, gospodarskoj situaciji i stanju u hrvatskoj poljoprivredi. Zahvaljujući njemu Vajda je danas uspješna i perspektivna tvrtka, kvalitetan partner i poželjan poslodavac“, izjavio je Kajmović u povodu preuzimanja dužnosti.

Govoreći o planovima za budućnost Vajde, istaknuo je da funkciju predsjednika Uprave preuzima s optimističnim predviđanjima.

„Iznimno sam zadovoljan stanjem u kojemu preuzimam vođenje Vajde. Tvrtka posluje stabilno s rastućim prihodom. Na kraju ove godine očekujemo prihod od oko 350 milijuna kuna, što je gotovo 30 posto više u odnosu na 2017. godinu. I ostali financijski pokazatelji, kao što je prosječna neto plaća na razini tvrtke koja u ovom trenutku premašuje 6.000 kuna, u stalnom su rastu. Predstoji nam dovršiti realizaciju 50 milijuna kuna vrijedne investicije dogradnje, rekonstrukcije i modernizacije proizvodnog pogona, koja je u finalnoj fazi. Nastavljamo i s projektom širenja suradnje s domaćim uzgajivačima svinja. Iz toga je jasno da su planovi ambiciozni. U okviru Grupe Pivac Vajda će zadržati svoju ulogu i ostati najvažniji nositelj kvalitete svježeg svinjskog i junećeg mesa. Uz jačanje sustava kooperacije predvodnik smo revitalizacije svinjogojstva u Međimurju i Slavoniji čime dajemo velik doprinos daljnjem gospodarskom razvoju Hrvatske“, zaključuje Kajmović, najavljujući za sljedeću godinu nastavak pozitivnih trendova i daljnji rast pokazatelja uspješnosti poslovanja čakovečke mesno-prerađivačke tvrtke, ali i novosti o kojima za sada ne želi otkrivati detalje.

 
Održana panel rasprava na temu "Zdravija djeca u zdravijoj Hrvatskoj" PDF Print E-mail
Thursday, 08 November 2018 16:47

nestle-panel-novo-1Panel raspravom "Zdravija djeca u zdravijoj Hrvatskoj", koju je organizirala kompanija Nestlé, otvoren je dijalog između privatnog i javnog sektora te stručne javnosti o razvoju i odgajanju zdravijih generacija djece. Na panelu su prisustvovali dr.sc. Dijana Mayer, voditeljica odjela za praćenje i unaprjeđenje zdravlja školske djece i mladih iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, dr.sc. Martina Jeričević, načelnica Sektora za potporu sustavu športa iz Središnjeg državnog ureda za šport, Nikica Perković, predsjednik Hrvatskog školskog sportskog saveza i Olivera Međugorac, menadžerica za Odnose s EU Institucijama iz Ureda Korporativnih komunikacija i javnih poslova Nestlé Europa, Srednji Istok i Sjeverna Afrika.

S posebnim naglaskom na promociju preventivnih mjera – pravilne prehrane i svakodnevne tjelesne aktivnosti, sudionici panela raspravljali su o rezultatima projekata koji su do sada provođeni zajedničkim snagama, kao što je projekt Vrtim zdravi film, koji se u Hrvatskoj odvija već osmu godinu za redom.

nestle-panel-novo-2

„Preporučenih pet obroka dnevno imalo je samo 32,18% anketiranih učenika, a svega 17,7% učenika imalo je svakodnevnu tjelesnu aktivnost u trajanju od najmanje jedan sat dnevno ", istaknula je Dijana Mayer, epidemiolog iz Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo objašnjavajući rezultate istraživanja koje je HZJZ proveo u okviru projekta Vrtim zdravi film te je napomenula da se prehrambene djece navike pogoršavaju s porastom dobi.

Vrtim zdravi film do sada je obuhvatio više od 36.000 učenika sedmih razreda diljem Hrvatske čije je prosječno znanje o pravilnoj prehrani i važnosti bavljenja tjelesnom aktivnosti nakon edukacije unaprijeđeno za oko 14%. Projekt trenutno prerasta svoju inicijalnu ideju i širi se i kroz vršnjačku edukaciju.

"Kako bi podržao roditelje u odgoju zdravijih generacija, Hrvatski školski sportski savez provodi i druge programe koji imaju za cilj poticati učenike na tjelesnu aktivnost, kao što su Univerzalna sportska škola i Vježbaonica, a kojima je obuhvačeno oko 120.000 djece’, istaknuo je Nikica Perković, predsjednik Hrvatskog školskog sportskog saveza.

nestle-panel-novo-3„Neosporna je uloga prehrambene industrije. Promicanje pravilne prehrane i zdravog načina života integralni je dio naše poslovne strategije. Zasniva se na dobrom poznavanju nutritivnih potreba djece kao i razumijevanja očekivanja njihovih roditelja. Kompanija Nestlé je do danas u provođenje projekta Vrtim zdravi film i edukaciju djece u Adriatic regiji uložila milijun eura te je njime obuhvatila više od 101.000 djece u više od 1.100 osnovnih škola", naglasila je Olivera Međugorac, menadžer za Odnose s EU Institucijama iz tvrtke Nestlé.

Kao jedan od brojnih pozitivnih primjera promocije zdravijeg načina života, u okviru panela istaknut je i Nacionalni program športa, kojeg izrađuje Središnji državni ured za šport.

"U Nacionalnom programu športa posebno se vodi računa o tome kako unaprijediti zdravstveno usmjereno tjelesno vježbanje i iskoristiti promocijske vrijednosti športa. Mogući načini ostvarenja su kroz poticanje programa univerzalnih športskih škola, zatim programa koji potiču poboljšanju psihofizičkog statusa i osiguranje uvjeta za masovno bavljenje športom kroz sustav obrazovanja.", istaknula je pritom Martina Jeričević iz Središnjeg državnog ureda za šport.

Sudionici panela zaključili su da su uloga roditelja, međusektorsko djelovanje ali i vršnjačka edukacija ključni su za odgov zdravijih generacija djece te su najavili da će u narednim godinama odvojiti dodatne resurse i usmjeriti kapacitete u unapređenje proizvoda i konkretne akcije kojima je za cilj promoviranje zdravijeg životnog stila u Hrvatskoj.

 


Page 2 of 281