• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
PROGRESSIVE FMCG/RETAIL KONFERENCIJA: Izazovi suvremenog retaila PDF Print E-mail
Thursday, 11 May 2017 14:50

konferencija-2017

 

Osim u tradicionalnoj trgovini, a u doba kad su kupci ‘uvijek i svugdje’, proizvode i usluge treba učiniti dostupnima na svim mjestima. Uspjeh na tržištu zahtijeva mnogo više energije nego ikad prije. U fokusu ovogodišnje konferencija Progressiva, održane 9. svibnja 2017. u zagrebačkom hotelu Esplanade, u prvi smo plan stavili upravo tehnološke inovacije - kao izvorni megatrend.

U doba umreženih uređaja, trgovci mogu ostvariti promet na svim platformama te primiti uplate u stvarnom i digitalnom svijetu. Poduzeća neprestano čekaju ‘sljedeću veliku stvar’ jer vjeruju da se određeni tehnološki trend neće ‘uhvatiti’ ili da neće imati većih utjecaja na njihov sektor još duži niz godina. No danas se destabilizacija događa sve brže i u većem opsegu nego ikada prije. Inovacije su kroz povijest išle u korist inovatora. Sveprisutnost tehnologije u kombinaciji s povećanom pristupačnošću, dosegom, dubinom i utjecajem ubrzat će usvajanje današnjih ključnih tehnologija: umjetna inteligencija; digitalno proširena stvarnost; blockchain; bespilotne letjelice; internet stvari; roboti; virtualna stvarnost; 3D ispis.

Navedene tehnologije neće u istoj mjeri imati utjecaj na pojedine sektore, no ovaj popis sadrži tehnologije koje će u nadolazećim godinama imati najveći utjecaj na različite industrije i na globalnoj razini. Na Progressive konferenciji razgovarali smo o njihovom utjecaju na FCMG/RETAIL industriju.

>>POGLEDAJTE FOTOGALERIJU KONFERENCIJE PROGRESSIVA 2017.

Konkurencija je danas izrazito žestoka, novi proizvodi doživljavaju hiperprodukciju i cjenovno su sve povoljniji. No, inovatori moraju učiniti sve da pažnju kupaca usmjere upravo na njihove proizvode. Do toga je dug put popločan dubokom analitikom… Da bi marketing bio efektan, vaša poruka mora doći do ljudi, zadržati njihovu pozornost te ih inspirirati na kupovinu. U pitanju su tri važne stvari: doseg, odjek i reakcija…

Da biste zadržali tempo, potrebne su kontinuirano i inovacije. Saznali smo koji su iskoraci potrebni kako bi se zadržalo stare i privuklo nove kupce. Razgovarali smo i o prednostima digitalnih plaćanja. Poznato je da elektronička plaćanja predstavljaju jednostavnu zamjenu za gotovinu. Ona pružaju veću vrijednost svim sudionicima platnog tržišta, zato što su transparentna i može ih se lako pratiti, čime predstavljaju najbolji način za suzbijanje sive ekonomije i smanjenje neovlaštenih aktivnosti često povezanih s gotovinom. No zasigurno jedna od glavnih prednosti digitalnih plaćanja jest i u tome što ispunjavaju stvarne potrebe korisnika uključenih u platni ekosistem, uz istovremeno pružanje dodatne vrijednosti iskustva kupovine, što nije bilo moguće u pred-digitalno doba.

konferencija-2017-2U fokusu ovogodišnje konferencije bila su i rješenja koja nude učinkovitost prodajne ekipe, organizaciju i smanjenje administrativnog rada, pokrivaju prikupljanje narudžbi, podataka, planiranje te prate rad putnika…

S obzirom da je industrija robe široke potrošnje, poznata kao FMCG industrija, jedna od onih s najvišom zaradom te da obuhvaća sve proizvode koji su potrebni potrošačima svakoga dana, poduzeća uključena u ovu industriju moraju jamčiti prijevoz velikih količina robe u kratkom vremenskom razdoblju. To se zapravo odnosi na kratke intervale narudžbe i kratko vrijeme za isporuku, što predstavlja veliki logistički izazov. Saznali smo kako automatizirani postupak nabave robe koji podržava EDI može uštedjeti do 51 euro po ciklusu narudžbe i kako ostvariti tu uštedu…

Na Progressive konferenciji saznali smo, među ostalim, na koje sve načine možemo unaprijediti prodaju koristeći različite, netradicionalne kanale i koristimo li dovoljno opcije koje nam pružaju samoposlužni (vending) aparati, različiti koncepti poput Pop-up i sezonskih trgovina… koliko su za prodaju zanimljiva trajektna pristaništa, kampovi, benzinske postaje. Je li maloprodaja u dovoljnoj mjeri povezana s HoReCa kanalom i na koji način kupce iz jednoga kanala uputiti da koriste i druge…

Na Progressive konferenciji ove su godine svoja znanja i iskustva sa sudionicima podijelili:

- John Gašparac, predsjednik Uprave tvrtke PRICEWATERHOUSECOOPERS (PwC)
- Kristian Anić Kaliger, Client Manager, Nielsen
- Marian Šefčovič, generalni direktor društva Radenska
- Igor Ohlhofer, direktor informatike lanca trgovina Emmezeta
- Trpimir Kvesić, direktor tvrtke InSky Solutions
- Dario Cvitešić, Business Development Manager, InSky Solutions
- Irena Weber, direktorica marketinga, Microsoft
- Ivo Novak, Director of Digital Marketing Services, Degordian
- Božidar Bajsič, direktor operacija, Editel Adria
- Dejan Donev, direktor tima za digitalnu transformaciju, Erste banka
- Dragan Munjiza, konzultant, osnivač i vlasnik tvrtke Jakov Viktor
- Kamilo Antolović, direktor K&K Promotion i predsjednik Direktorija OmnisGrupe
- Zvonimir Brekalo, glavni direktor SPP Pića, Atlantic Grupa
- Daniel Hrupek, rukovoditelj Odjela trade marketinga, HEINEKEN Hrvatska
- Martina Hrelja Gašparac, voditelj Odjela ključnih kupaca, Nestle
- Lara Nizić, CCSD Category Manager Maggi i Thomy HR i BiH, Nestle

john-gasparac kristian-anic-kaliger marian-sefcovic
igor-ohlhofer trpimir-kvesic dario-cvitesic
irena-weber ivo-novak bozidar-bajsic
dejan-donev dragan-munjiza kamilo-antolovic-2 
zvonimir-brekalo daniel-hrupek nestle 


Zahvaljujemo ovogodišnjim sponzorima: tvrtki HEINEKEN kao Zlatnom sponzoru te cijenjenim tvrtkama: ADACTA; DUKAT; DRENIK; Dr. OETKER; EDITEL ADRIA; HIPP; ISTENIČ; KTC; NESTLE; ORBICO; PAŠKO; RADENSKA!

Najljepše zahvaljujemo i partnerima, tvrtkama: ATLANTIC GRUPA; DEGORDIAN; ERSTE BANK; IN SKY SOLUTIONS; JAKOV VIKTOR; K&K PROMOTION; MICROSOFT; NIELSEN; PRESS CLIPPING; PRICEWATERHOUSECOOPERS.

Dobrodošli i dogodine!

 

ZLATNI SPONZOR

heineken-logo-konferencija-2017


SPONZORI
 

 

adacta-logo-konferencija-2017    drenik-logo-konferencija-2017    nestle-logo-konferencija-2017   
dukat-logo-konferencija-2017 editel-logo-konferencija-2017 hipp-logo-konferencija-2017
istenic-logo-konferencija-2017 ktc-logo-konferencija-2017 droetker-logo-konferencija-2017
radenska-logo-konferencija-2017 orbico-logo-konferencija-2017 pasko-logo-konferencija-2017

 

PARTNERI
 


atlantic-grupa-logo-konferencija-2017    degordian-logo-konferencija-2017    erste-logo-konferencija-2017   
insky-logo-konferencija-2017 jakovviktor-logo-konferencija-2017 pwc-logo-konferencija-2017
microsoft-logo-konferencija-2017 kk-promotion-logo-konferencija-2017 nielsen-logo-konferencija-2017
pressclipping-logo-konferencija-2017