• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Druga METRO Inicijativa za vodu provodi se u 18 zemalja PDF Print E-mail
Thursday, 22 March 2018 16:17

metro-vodaU povodu Svjetskog dana voda 22. ožujka, METRO je pokrenuo drugu po redu "Inicijativu za vodu" koja će biti provedena u 18 zemalja METRO Grupe, uključujući Hrvatsku. METRO će partnerstvom s P&G-jem i sudjelovanjem u njihovom programu "Children‘s Safe Drinking Water" za svaki P&G proizvod kupljen u METRO centrima osigurati peteročlanoj obitelji jedan dan pitke vode zahvaljujući paketićima za pročišćavanje vode. Jedan paketić u samo 30 minuta pročišćava 10 litara vode i čini je sigurnom za piće.

Od 2004. godine, kada je program pokrenut, uz pomoć paketića P&G je osigurao više od 13 milijardi litara čiste vode za djecu i obitelji diljem svijeta. "Voda je najvažniji resurs čovječanstva na što ukazuje činjenica da se za 2030. godinu predviđa globalni manjak vode od 40%. U sklopu prošlogodišnje inicijative, METRO je dosegnuo milijune kupaca i tisuće zaposlenika diljem svijeta.

Podrškom projektima naših partnera, uključivanjem kupaca i prilagodbom poslovnih praksi želimo dati doprinos ostvarenju cilja osiguranja pitke vodi i higijenskih uvjeta za sve do 2030. koji je jedan od Ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih Naroda", izjavio je Vladimir Gnjidić, član Uprave i izvršni komercijalni direktor tvrtke METRO Cash & Carry Hrvatska.

"P&G je oduvijek podržavao akcije humanitarnog karaktera i drago nam je što smo u partnerskom odnosu s METRO-om nastavili i ove godine provođenje ove hvalevrijedne akcije koja pomaže onima kojima je to najpotrebnije. Nadamo se da će potrošači prepoznati važnost ove akcije kako bi donirali što više litara čiste vode i spasili mnoge obitelji diljem svijeta", rekla je Lana Zanne Latos, country manager Procter&Gamble za Hrvatsku i Sloveniju. Cilj METRO-a je u 2018. godini u 25 zemalja u kojima posluje smanjiti potrošnju vode za 100 milijuna litara vode u odnosu na 2017.

Kako bi postigao taj cilj, METRO kontinuirano radi na usavršavanju upravljanja potrošnjom vode u veleprodajnim centrima te pruža podršku svojim kupcima u smanjenju potrošnje vode u svakodnevnom poslovanju. U METRO-ovoj "Inicijativi za vodu" sudjeluje jedanaest globalnih dobavljača poput Barille, Coca-Cole, Henkela, L'Oreala, Unilevera i P&G-a. Kupnjom njihovih proizvoda po sniženim cijenama u veleprodajnim centrima METRO-a u 18 zemalja kupci podržavaju brojne humanitarne aktivnosti usmjerene na osiguranje pitke vode.