• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
15. GODIŠNJA PROGRESSIVE FMCG/RETAIL KONFERENCIJA PDF Print E-mail
Friday, 11 May 2018 16:50

Shop concept, novi pristupi i moderne tehnologije u maloprodaji

 progressive-72

Na jubilarnoj, 15. godišnjoj Progressive konferenciji, održanoj 9. svibnja 2018. u zagrebačkom hotelu Esplanade, razgovarali smo o konceptima koji podupiru integraciju digitalne tehnologije koja se koristi u širem razmjeru nego ikad. Saznali smo i koliko su učinkoviti softverski alati za otkrivanje i istragu kriminalnih aktivnosti te govorili o sustavima za zaštitu artikala od krađe… Između ostalog, u fokusu su bili trendovi koji kompanijama donose konkurentnost na tržištu, povećanje efikasnosti, optimizaciju poslovnih procesa i u konačnici – unaprjeđenje poslovanja!

>>POGLEDAJTE FOTOGALERIJU KONFERENCIJA PROGRESSIVA 2018.

>>IZVJEŠTAJ S KONFERENCIJE 2017.

Zadnjih godina bezbroj puta je naglašeno da je kupcima važan doživljaj kupovine. To je rezultiralo pokretanjem koncepata koji povećavaju praktičnost, iskustvo kupnje ili su dovoljno privlačni za izgradnju interesa potrošača. Mnogi od njih podupiru integraciju digitalne tehnologije koja se koristi u razmjeru širem nego ikad. Na konferenciji smo dobili informacije o nekim od najzanimljivijih maloprodajnih koncepata diljem svijeta i o trendovima na kojima se ti koncepti grade.

progressive-123U cilju optimizacije procesa i povećanja profitabilnosti svakog objekta i grupe proizvoda informatičke tvrtke razvijaju različite modele optimizacije i kontrole zaliha u maloprodaji. Spektar rješenja obuhvaća kontrolne mehanizme za praćenje obrtaja zaliha, otkrivanje nekurentnih zaliha te optimizaciju naručivanja i punjenja maloprodajnih objekata. Modeli naručivanja su krajnje fleksibilni i dozvoljavaju definiranje različitih varijabli koje utječu na proces naručivanja – promet, minimalne zalihe, sezonalnost, vrijeme dostave, transportna ograničenja… U sklopu konferencije prikazan je specifični model optimizacije naručivanja za pekarsku industriju usmjeren na smanjenje povrata nerealizirane robe i smanjenje gubitka prodaje uslijed nedostatka zalihe. Predikacijski model koji, osim internih podataka o kretanju prodaje, uzima u obzir i eksterne faktore (vrijeme, konkurenciju, sociodemografske faktore…) te može povećati profitabilnost objekta i do mjerljivih 15%.

Enormni iznosi gubitaka u trgovinskom sektoru razlog su mnogih sveobuhvatnih istraživanja njihovih uzroka. Prema podacima Centra za istraživanje trgovinskog sektora, gubitci se na svjetskoj razini u zadnjih nekoliko godina kreću od 1,34 do 1,43% ukupnog prometa. Istraživanjima je ustanovljeno da krađe, bilo od strane zaposlenika, bilo od strane ‘posjetitelja kradljivaca’, uzrokuju gotovo tri četvrtine gubitaka, a ostali ključni uzroci su prijevare dobavljača i pogreške u procesu. Koje su efikasne mjere za borbu protiv kradljivaca? Saznali smo da postoji cjelovita i integrirana sigurnosna politika i koliko su učinkoviti softverski alati za otkrivanje i istragu kriminalnih aktivnosti te primjena sustava za zaštitu artikala od krađe…

Iskusni predavači u sklopu konferencije prezentirali su primjere iz prakse kroz koje smo saznali kako nove tehnologije mogu olakšati poslovanje.

Govorili smo i o digitalnom marketingu kao o jednoj od najboljih opcija za retail te o efikasnom povezivanju online i offline customer journeyja, koji još uvijek predstavlja konkretan problem. Ukoliko retail marketing razvije kvalitetne digitalne inicijative, sve ove izazove može pretvoriti u prilike. Uz razvoj novog pristupa digital retailu – kreativnijeg, učinkovitijeg i emocionalno inteligentnijeg te uz pametan odabir i integraciju digitalnih platformi, retail marketing može produbiti odnos s kupcima i stvoriti kvalitetan omni-channel pristup. Na konferenciji je naveden niz praktičnih savjeta korisnih za planiranje, dizajn, implementaciju i mjerenje učinkovitog digitalnog marketinga za maloprodajnu industriju.

Predstavili smo i rezultate istraživanja usmjerenog prema Category Management profesionalcima u FMCG industriji. Rezultati istraživanja trebali bi pomoći razumijevanju trenutnih kretanja te izazova i prilika za poboljšanje ovoga procesa i njegova učinka.

Detaljan izvještaj s konferencije pročitajte u svibanjskom izdanju časopisa PROGRESSIVE. 

Na konferenciji su ove godine svoja znanja i iskustva sa sudionicima podijelili:

progressive-126

Lucija Vidiš Roić, starija konzultantica, BCG
Tatjana Rajković, direktorica istraživanja tržišta, GfK CROATIA 
Maja Ljubičić, Manager Reduced Risk Products, PHILIP MORRIS ZAGREB 
Cosmin Dan, Senior Analyst, EUROMONITOR INTERNATIONAL 
Jošua Lerga, Project Sales Manager, ALARM AUTOMATIKA 
Dražen Pekić, Razvoj i implementacija retail sustava, SPIN INFORMATICA 
Krešimir Štivičić, ASO Leader for Adriatics, Romania and Bulgaria, NIELSEN 
Kristina Petljak, docentica na Katedri za trgovinu, EFZG 
Ivan Radišić, CEO & CO-founder, UNLIMITED COMMUNICATION 
Nikša Sviličić, suvlasnik i direktor, Poslovna škola PROACTIVA 
Krešimir Jusup, savjetnik za prodaju poslovnim korisnicima, HRVATSKI TELEKOM 
Aleksandra Đermanović, CEO / Client Service Director, MEDIACOR 
Milivoj Librenjak, direktor Globalnog upravljanja mrežom distributera, ATLANTIC GRUPA

progressive-konferencija-2018-2  progressive-konferencija-2018-4  progressive-konferencija-2018-5 
progressive-konferencija-2018-6  progressive-konferencija-2018-7  progressive-konferencija-2018-9 
progressive-konferencija-2018-10  progressive-konferencija-2018-11  progressive-konferencija-2018-12 
progressive-konferencija-2018-13  progressive-konferencija-2018-14  progressive-konferencija-2018-15 
progressive-konferencija-2018-16  progressive-konferencija-2018-1  progressive-konferencija-2018-3 


Zahvaljujemo ovogodišnjim sponzorima, tvrtkama: Alarm Automatika; Atlantic Grupa; Axa Adriatica; Barilla; Bolton; Dukat; Editel Adria; Franck; Hipp; Hrvatski Telekom; Jamnica; Login; Meteor Grupa; Orbico; Perutnina Ptuj; Podravka; PPD Croatia; Spin Informatica i Tapoint.

Najljepše zahvaljujemo i partnerima, tvrtkama: Boston Consulting Group; Euromonitor International; GFK Hrvatska; Mediacor; Nielsen; Philip Morris Zagreb; Press Clipping; Proactiva i Ekonomski fakultet u Zagrebu.

Dobrodošli i dogodine!

 

SPONZORI:

 

sponzori-2018

 

PARTNERI:

partneri-2018