• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Svi Lidlovi dobavljači do kraja 2018. imat će certifikat GLOBAL G.A.P. PDF Print E-mail
Monday, 15 October 2018 13:44

lidl-gap-1Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018. godine imati certifikat GLOBALG.A.P. Riječ je o jednom od najraširenijih svjetskih standarda primarne proizvodnje svježeg voća i povrća. Ovime Lidl još jednom dokazuje i nastavlja svoju misiju neprestane brige oko kvalitete i zdravstvene ispravnosti svojih proizvoda, kao i rada na smanjenju negativnog utjecaja poljoprivredne proizvodnje na okoliš. Proizvođači koji posjeduju GLOBAL G.A.P. standard obvezuju se prilikom obavljanja svih aktivnosti na poljoprivrednom gospodarstvu primjenjivati dobru poljoprivrednu praksu, program kontrole pesticida, sustav upravljanja kvalitetom i HACCP načela.

Velik dio Lidlovih domaćih dobavljača, a i svi strani dobavljači, već su certificirani GLOBALG.A.P. standardom, a do kraja 2018. godine bit će dovršen proces certificiranja i preostalih domaćih dobavljača, čime će svi Lidlovi dobavljači imati ovaj ugledni certifikat. Kada je riječ o domaćim dobavljačima voća i povrća u Lidlu, njihov udio dosegnuo je 90 posto, ovisno o sezonskoj dostupnosti. Lidl je domaće dobavljače dodatno podržao 2016. godine, organizirajući natječaj Okusi svoj zavičaj koji je kasnije postao svojevrsna ekstenzija brenda Okusi zavičaja, pokrenutog još 2013. godine.

Da bi dobili GLOBALG.A.P. certifikat, svi Lidlovi dobavljači svake godine moraju zadovoljiti niz pravila i postupaka, kao što su primjerice bilježenje svih aktivnosti na zemljištu, ulazak posjetitelja u skladište u kontroliranim uvjetima, ali i voditi brigu o dvosmjernoj komunikaciji između radnika i rukovodstva te jasno definiranje svih poslovnih procesa.

Obvezuju se također koristiti certificirano i kvalitetno sjeme i gnojiva, vršiti neprestane analize vode za navodnjavanje, tla i proizvoda te brinuti o mehanizaciji, čistoći i ispravnosti pakirne linije. Sljedivost od polja do kupca je prioritet, baš kao i briga o zdravlju i dobrobiti djelatnika, kao i njihovo stalno educiranje. Dobavljači se obvezuju biti i energetski učinkoviti, održivo gospodariti otpadom te se neprestano usavršavati i pratiti nove trendove.