• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Burze tereta i utovarnog prostora poboljšavaju poslovne rezultate PDF Print E-mail
Thursday, 31 March 2016 13:43

tina-pandzaUz broj ponuda, prilikom odabira transportne platforme odlučujuća bi trebala biti i pouzdanost potencijalnih poslovnih partnera unutar burze transporta. Što je opsežniji paket sigurnosti koji nudi transportna platforma, to je „crnim ovcama“ teže vršiti poslove.

Piše: Tina Pandža, Country manager South-East Europe, TimoCom 

Budućnost logistike odlikuju tehnološke promjene, a time i porast automatizacije i umrežavanja. Elektronske transportne platforme neizostavan su dio svakodnevnog planiranja u transportnoj branši. Tu poduzeća iz područja proizvodnje i trgovine nude svoje terete za koje još nisu pronašli transporte. Tako zauzvrat i pružatelji transportnih usluga mogu povećati iskoristivost svog slobodnog prostorno-utovarnog kapaciteta. Burze tereta i utovarnog prostora su stoga korisne u svakom pogledu jer poboljšavaju poslovne rezultate. Dakle, nije ni čudno da u Europi postoji više od 100 transportnih burzi svih vrsta.

BROJ PONUDA - ODLUČUJUĆI

Raspon je velik: od manjih, specijaliziranih burza tereta s manje korisnika pa sve do velikih lidera koji broje nekoliko tisuća korisnika. Odabir ispravne burze tereta na prvi je pogled lagan: što je više korisnika registrirano, to su veće mogućnosti za unosan posao. „Zabluda“, smatra Marcel Frings, glavni predstavnik najveće europske transportne platforme TimoCom, „jer po našem mišljenju nije odlučujući broj korisnika već broj ponuda koje korisnici dnevno postavljaju u burzu tereta.“

Kako bismo odvojili uspješne burze tereta i utovarnih prostora, dovoljna je jednostavna računica: „TimoCom primjerice ima 110.000 korisnika koji dnevno nude do 500.000 ponuda tereta i utovarnog prostora. To znači da se u prosjeku po korisniku dnevno objavi oko 4,5 ponuda. Ostale burze tereta u reklamne svrhe povećavaju broj korisnika u redovitim intervalima, ali kada pogledate koliko je ponuda na tim burzama, u većini slučajeva objavljuje se 2,3 ponuda po korisniku“, pojašnjava Frings. Iz tog je razloga smislenije pratiti broj ponuda po danu prilikom odabira burze tereta i utovarnog prostora nego gledati broj korisnika.

KVANTITETA I KVALITETA

Uz broj ponuda, prilikom odabira transportne platforme odlučujuća bi trebala biti i pouzdanost potencijalnih poslovnih partnera unutar burze transporta. Što je opsežniji paket sigurnosti koji nudi transportna platforma, to je „crnim ovcama“ teže vršiti poslove. Tako tvrtka TimoCom primjerice nudi višestupanjsku sigurnosnu mrežu koja sadrži obaveznu i opsežnu provjeru pristupa za nove korisnike. Ako je unatoč sigurnosnim mjerama došlo do zakašnjelih plaćanja, na snagu stupa interni odjel za potražnju naplate.

Odvjetnik TimoComa zajedno sa svojim timom pomaže klijentima da vansudskim putem dobiju svoj novac – usluga koja bi trebala biti sastavni dio sigurnosti u svakoj burzi za terete i utovarne prostore. Dakle, prije odlučivanja za ili protiv određene transportne platforme isplati se dobro razmisliti. Kao vodeća softverska tvrtka, TimoCom slijedi primarni cilj, spajanje tereta i utovarnog prostora – za sve sudionike u logističkom lancu diljem Europe. Više informacija o tvrtki TimoCom pronaći ćete na www.timocom.com.hr

 

LOGISTIKA - ARHIVA TEKSTOVA:

->Što uračunati u stvarne logističke troškove?
->Suradnja u lancu dobave: Presudni su povjerenje i partnerski odnos
->Konkurentske prednosti tražite u učinkovitoj logistici
->Nacionalna distribucija u službi korisnika
->Poštujte kompetentnost zaposlenika
->Logistički trendovi nakon ulaska u EU
->Upravljanje bazom dobavljača
->Poboljšajte rad skladišta
->Nema evaluacije bez posljedica
->Tko ocjenjuje dobavljače i kako
->Ocjenjivanje dobavljača
->Selekcija dobavljača
->Upravljanje odnosima s dobavljačem
->Izvoz i proizvodnja čekaju kreativne profesionalce
->Vođenje nabave: Određivanje SMART ciljeva
->Vještine vođenja nabave: PROAKTIVNOST
->Prednosti i zamke outsourcinga 
->Preispitivanje planova uspjeha u 2012. 
->Set za preživljavanje 2012. 
->Dobre, stare i logične metode prognoza 
->Stručnjaci za prognoze
->Forecasting – poslovno planiranje
->Odredite odgovornost za zalihe
->Naučite koristiti Dijagram riblje kosti! 
->Pretvorite mrtve zalihe u gotovinu!