• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Istraživanja i analize
Najmanje zadovoljstvo - cijenama PDF Print E-mail
Monday, 21 December 2015 16:19

Posjećenost u zadnja tri mjeseca najveća je za Konzum, kojega je u tom razdoblju posjetilo dvije trećine svih ispitanika (64%), a na drugom mjestu su Lidl (49%) i Kaufland (43%). Slijede Plodine (37%), Interspar (32%) i Billa (23%). Poredak vodećih trgovačkih lanaca prema ukupnom broju građana koji ih posjećuju je ostao gotovo nepromijenjen u odnosu na prethodni mjesec. Kada su upitani da navedu jedan trgovački lanac koji najčešće posjećuju, najveći broj građana navodi Konzum (33%).

Drugi najčešće spomenuti je Kaufland (16%), a zatim Lidl (13%) i Plodine (11%). Najmanje lojalnih kupaca imaju Interspar (7%) i Billa (4%). Preporuka kupaca predstavlja dodatni kapital u poslovanju. Korisnici koji preporučuju proizvod ili mjesto kupnje dodatno se vežu uz preporučeno, ali vežu i bliske osobe - prijatelje i poznanike. Preporuka je vrlo važan aspekt promocije. Među 6 vodećih trgovačkih lanaca najviše se preporučuju Lidl (44%), Konzum (40%) i Kaufland (40%).

hendal-prosinac-2015-m

Nešto manji broj kupaca preporučuje Interspar i Plodine, te najmanje ih preporučuje Billu. U tablici ispod navedena su prva 3 atributa s kojima se povezuju vodeći trgovački lanci. Vidljivo je kako se gotovo svi prvenstveno doživljavaju kao trgovački lanci koji imaju zadovoljavajuće radno vrijeme, ljubazne djelatnike i uredne poslovnice, a ove 3 karakteristike su bazične karakteristike koje trgovački lanci moraju imati kako bi bili uspješni. Iznimke su Konzum, koji se značajno više nego drugi percipira kao trgovački lanac s pristupačnim lokacijama, te Kaufland, koji se ističe po širokom asortimanu robe u ponudi. Ispitanici su općenito najmanje zadovoljni cijenama u trgovačkim lancima. Najviše ispitanika povoljne cijene vezuje uz Lidl (33%) i Kaufland (28%).

Analizirala: Nataša Antunović, Project Manager, Hendal

 


Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

KOLUMNE

kultura-prehrane-banner-2017
ljudski-resursi-banner-2017
financije-i-porezi-banner-2017
logistika-banner-2017
fmcg-plus-banner-2017
tehnologija-banner-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n