• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Istraživanja i analize
Konzum najposjećeniji, Lidl prvi po preporuci PDF Print E-mail
Wednesday, 25 November 2015 13:36

Konzum, Lidl i Kaufland vodeća su tri trgovačka lanca na mjerama posjećenog i najčešće posjećenog trgovačka lanca u zadnja tri mjeseca te na mjeri razine preporuke obitelji i prijateljima, pokazalo je istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima koje agencija Hendal kontinuirano provodi na nacionalno reprezentativnom uzorku, metodom telefonskog intervjua. U listopadu 2015. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 400 građana starijih od 15 godina. Trgovački lanac koji bilježi najveću posjećenost u zadnja tri mjeseca je Konzum (69%). Slijede Lidl (62%) i Kaufland (51%). Osim na mjeri posjećenosti u zadnja tri mjeseca, Konzum se istaknuo i kao lanac kojeg ispitanici najčešće posjećuju sa 30%. Slijedi Kaufland s 21% te Lidl s 18%. Osim pitanja koje trgovačke lance posjećuju te koji posjećuju najčešće, ispitanike smo pitali i koji bi trgovački lanac preporučili obitelji i prijateljima.

hendal-studeni-2015-m

Općenito, preporuka kupaca bitan je element promocije za svaki trgovački lanac. Korisnici koji preporučuju proizvod ili mjesto kupnje dodatno se vežu uz preporučeno, ali vežu i bliske osobe - prijatelje i poznanike. Prema rezultatima, 47% ispitanika preporučilo bi Lidl, što je neznatno više u odnosu na Konzum kojeg bi preporučilo 44% ispitanika, te Kaufland kojeg bi preporučilo 43% ispitanika. Vezano za percepciju vodećih trgovačkih lanaca među lojalnim kupcima, radno vrijeme koje odgovara, urednost prodajnog mjesta, pristupačnost lokacije i ljubaznost djelatnika izdvajaju se kao četiri vodeća razloga zašto ispitanici izabiru neki trgovački lanac za obavljanje kupnje.

Konzum na gotovo svim promatranim mjerama drži vodeću poziciju, osim na mjeri povoljnih cijena, gdje vode trgovački lanci Kaufland i Lidl, te na mjeri zadovoljavajućeg vremena čekanja na blagajni gdje prednost drži trgovački lanac Kaufland. Napomena: Broj kupaca koji ocjenjuje trgovačke lance varira na mjesečnoj bazi. Interpretacija nalaza ne uključuje one trgovačke lance/hipermarkete koji u zadanom mjesecu imaju manje od N=30 kupaca, tj. čije ocjene su temeljene na N<30 procjena.

Pripremila: Ana Ramić Research Executive, Hendal

 


Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

KOLUMNE

kultura-prehrane-banner-2017
ljudski-resursi-banner-2017
financije-i-porezi-banner-2017
logistika-banner-2017
fmcg-plus-banner-2017
tehnologija-banner-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n