• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Najviše preporuka Lidlu i Kauflandu PDF Print E-mail
Thursday, 24 March 2016 16:26

iztl-veljaca-2016-1

Posjećenost u zadnja 3 mjeseca je najveća za Konzum kojeg je u tom razdoblju posjetilo 80% svih ispitanika, na drugom mjestu je Lidl kojeg je posjetilo tri četvrtine ispitanika dok je na trećem mjestu Kaufland (65%). Podjednak broj ispitanika je posjetio Plodine i Interspar dok je nešto više od jedne trećine posjetio Billu.

Agencija Hendal kontinuirano provodi istraživanje zadovoljstva trgovačkim lancima (IZTL) na nacionalno reprezentativnom uzorku. U veljači 2016. ukupan postignuti uzorak obuhvaća 400 građana starijih od 15 godina. Posjećenost u zadnja 3 mjeseca je najveća za Konzum kojeg je u tom razdoblju posjetilo 80% svih ispitanika, na drugom mjestu je Lidl kojeg je posjetilo tri četvrtine ispitanika dok je na trećem mjestu Kaufland (65%). Podjednak broj ispitanika je posjetio Plodine i Interspar dok je nešto više od jedne trećine posjetio Billu.

iztl-veljaca-2016-2

Kada su upitani da navedu jedan trgovački lanac koji najčešće posjećuju, najveći broj građana navodi Konzum (33%). Podjednak broj ispitanika posjećuje Lidl i Kaufland (16%) dok oko 10% građana najčešće posjećuje Plodine (9%) i Interspar (6%). Billu najčešće posjećuje 4% ispitanika. Preporuka kupaca predstavlja dodatni kapital u poslovanju. Korisnici koji preporučuju proizvod ili mjesto kupnje dodatno se vežu uz preporučeno, ali vežu i bliske osobe - prijatelje i poznanike.

Preporuka je vrlo važan aspekt promocije. Među šest vodećih trgovačkih lanaca najviše se preporučuju Lidl (63%) i Kaufland (55%). Nešto manji broj kupaca preporučuje Interspar (44%), Konzum (43%) i Plodine (42%). Uspoređujući percepciju pristupačnih cijena u veljači 2016. s istim mjesecom u 2015. godini, vidljivo je da su svi vodeći trgovački lanci u većoj mjeri percipirani kao prodajna mjesta s povoljnijim cijenama ove godine u odnosu na prethodnu. Pri tome je Kaufland percipiran kao trgovački lanac s najpovoljnijim cijenama.

 

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

KOLUMNE

kultura-prehrane-banner-2017
ljudski-resursi-banner-2017
financije-i-porezi-banner-2017
logistika-banner-2017
fmcg-plus-banner-2017
tehnologija-banner-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n