• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Glavni razlozi posjeta trgovinama - blizina i akcije PDF Print E-mail
Friday, 29 April 2016 10:01

Posjećenost u zadnja tri mjeseca je najveća za Konzum kojeg je u tom razdoblju posjetilo 89% svih ispitanika, na drugom mjestu je Lidl kojeg je posjetilo nešto više od tri četvrtine ispitanika dok je na trećem mjestu Kaufland (70%). Nešto manji broj kupaca posjetio je Plodine (61%), Interspar (51%) te Billu (46%). Kod najčešće posjećenog trgovačkog lanca situacija je slična: najveći broj lojalnih kupaca imaju Konzum, Lidl i Kaufland dok je taj broj kod Bille, Plodina i Interspara znatno manji.

hendal-iztl-travanj-2016-1 

Nadalje, željeli smo istražiti razloge odabira najčešće posjećenog trgovačkog lanca. Na općoj razini glavni razlozi posjeta su blizina te akcije, odnosno sniženja cijena pojedinih artikala. Manji broj kupaca kao glavni razlog kupnje navodi širinu asortimana te kvalitetu proizvoda trgovačke marke pojedinog trgovačkog lanca. Najmanje važan razlog za odabir mjesta najčešće kupnje je loyalty program kojeg navodi manje od 10% kupaca. Zanimljivo je pogledati i glavne razloge za odabir pojedinog trgovačkog lanca.

hendal-iztl-travanj-2016-3

hendal-iztl-travanj-2016-2

Kod Konzuma (91%) i Interspara dominantan razlog odabira je blizina, Lidl i Plodine se najviše odabiru zbog akcija, odnosno sniženja cijena, a kupci koji kupuju najčešće u Kauflandu uz akcije navode i širok asortiman proizvoda. Glavni motivator kupnje u Billi je širok izbor proizvoda.

Pripremila: Martina Soršak Susović, Business Development Manager, Hendal

 

NOVO IZDANJE!

progressive-172-rujan-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

KOLUMNE

kultura-prehrane ljudski-resursi-n
crowe horwath tehnologija
logistika-2 fmcg-plus

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n

 

HRB online

hrb-ljeto-2017-n

hrb-arhiva-banner-1

facebook logo2