• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Konzum i dalje prvi po posjećenosti PDF Print E-mail
Monday, 30 May 2016 11:06

iztl-svibanj-2016-1Posjećenost trgovačkih lanaca u zadnja tri mjeseca je najveća za Konzum kojeg je u tom razdoblju posjetilo 89% svih ispitanika. Na drugom mjestu je Lidl kojeg je posjetilo 79% ispitanika dok je na trećem mjestu Kaufland kojeg su u navedenom razdoblju posjetile dvije trećine kupaca. Nešto manji broj kupaca posjetio je Plodine (58%). Interspar i Billu posjećuje oko jedne trećine hrvatskih kupaca.

Kod najčešće posjećenog trgovačkog lanca situacija je slična: najveći broj stalnih kupaca imaju Konzum i Kaufland, nešto manji broj potrošača posjećuje Lidl dok je taj broj kod Bille, Plodina i Interspara znatno manji.

Analizom indeksa lojalnosti (odnosom svih posjećenih lanaca u posljednja tri mjeseca i najčešće posjećenog trgovačkog lanca) pokazalo se da su i u ovom parametru u najboljoj poziciji Konzum i Kaufland.

iztl-svibanj-2016-3

Potrebno je naglasiti poziciju Lidla, koji unatoč većem broju kupaca koji ga posjećuju ima podjednaku lojalnost kao i lanci sa znatno manjim udjelom kupaca. Potrošači koji kupuju u Konzumu i Billi kao glavni razlog navode blizinu.

Potrošači koji kupuju u Lidlu najviše su cjenovno osjetljivi i njihov glavni motivator su akcije i niže osnovne cijene. Razlozi odabira Kauflanda i Interspara su u širini asortimana, ali i u akcijama, odnosno sniženjima cijena.

Pripremila: Martina Soršak Susović, Business Development Manager, Hendal

 

NOVO IZDANJE!

progressive-172-rujan-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

KOLUMNE

kultura-prehrane ljudski-resursi-n
crowe horwath tehnologija
logistika-2 fmcg-plus

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n

 

HRB online

hrb-ljeto-2017-n

hrb-arhiva-banner-1

facebook logo2