• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area
Intervju
Hrvoje Kraljević, predsjednik Uprave, Tisak d.d. PDF Print E-mail
Thursday, 10 November 2016 12:47

Naša najveća snaga leži u vlastitoj distribuciji i velikom voznom parku

hrvoje-kraljevic-tisak-1Tisak d.d., jedina distribucijska kuća koja svaki proizvod može u roku 24 sata distribuirati na bilo koje mjesto u Hrvatskoj te čija vozila u jednom danu u prosjeku prijeđu put od najistočnije do najjužnije točke u Hrvatskoj čak 34 puta, otvorio je u Svetoj Nedelji novi logističko-distributivni centar. Što se krije iza naziva TEX logistika, što je trenutno u fokusu poslovanja Tiska te kakvi su planovi za nadolazeće razdoblje u Intervjuu mjeseca otkriva predsjednik Uprave Tiska Hrvoje Kraljević.

Razgovarala: Marija Sedlar

Tisak d.d. otvorio je u Svetoj Nedelji nedaleko Zagreba novi logističko- distributivni centar. Koliko ste u njega uložili, na kolikom se prostoru nalazi te koji se sve objekti nalaze u sklopu njega?

Tisak d.d. je u novi logističko-distributivni centar investirao više od 10 milijuna kuna. Novi centar, koji se sastoji od modernog skladišta u Svetoj Nedelji i pratećih cross-dock regionalnih objekata ukupne površine 40.000 m², osigurava suvremenu infrastrukturu za pružanje najkvalitetnije logističke usluge u Hrvatskoj. Jedinstveni centar TEX logistike objedinjuje najsuvremeniju tehnologiju, skladišni kapacitet od 20.000 paletnih mjesta i velik vozni park koji čini 650 dostavnih vozila prosječne starosti 2,5 godine. Pridodamo li tome znanje 1.500 stručnih zaposlenika, jasno je da je TEX logistika pravo rješenje za sve one koji traže pouzdanu i kvalitetnu logističku uslugu.

Što se krije iza naziva TEX logistika i što putem nje nudite tržištu?

U sklopu TEX logistike postoje tri velike organizacijske cjeline – paketna distribucija, poslovne operacije nacionalnog i međunarodnog transporta i informatizirana skladišna logistika. TEX logistika je nova Tiskova logistička platforma s najširom click&collect mrežom u Hrvatskoj koja za cilj ima postati neizostavan partner malim i srednjim kompanijama, s posebnim naglaskom na e-commerce. Trenutno partnerima pružamo mogućnost paketne dostave na više od 1000 kioska Tiska, 50 Paketomata – automatiziranih paketnih pretinaca, u Super Konzum prodavaonice, na kioske iNovina, kao i dostavu na adresu kupaca. Naša snaga leži u vlastitoj distribuciji i velikom voznom parku koji godišnje prijeđe 24 milijuna kilometara i dostavlja više od 136 milijuna pošiljaka. Preko razvijene nacionalne distribucijske mreže osiguravamo maksimalnu pokrivenost teritorija uz mogućnost dostave unutar 24 sata. Neovisno je li riječ o međunarodnom cestovnom, zračnom, željezničkom ili pomorskom transportu, naglasak uvijek stavljamo na kvalitetu, brzinu i fleksibilnost. U sklopu novog, modernog skladišta u Svetoj Nedelji, TEX logistika vrši brojne operacije „skladišne proizvodnje“. Zbog svoje rasprostranjenosti osiguravamo brz pretovar i usmjeravamo isporuku robe kada je to potrebno, na ekonomičan način i uz redukciju troškova zaliha svojim partnerima.

Kome je namijenjena usluga TEX logistike – malim i srednjim tvrtkama ili velikim kompanijama i kako im može pomoći u poslovanju?

TEX logistika želi biti prvi odabir svim malim i srednjim tvrtkama u Hrvatskoj koje imaju potrebu za logističkim uslugama vrhunske kvalitete. Prepoznali smo važnost ulaganja u skladišne objekte i vozni park koji su nam osnova za pružanje sigurne i kvalitetne logističke usluge. Nudimo kompletnu logističku uslugu i omogućavamo klijentima da se fokusiraju na svoju osnovnu djelatnost, uz potpunu garanciju kvalitete i niže troškove poslovanja. Osim toga, radimo na usavršavanju poslovanja ulaganjem u najsuvremenije informatičke tehnologije i edukaciju 1500 zaposlenika koji svojom stručnosti i predanosti pridonose rezultatu kvalitetne usluge.

Uz pružanje usluga paketne dostave, TEX logistika nudi i mogućnost skladišne logistike…

TEX logistika nudi mogućnost skladišne logistike u 40.000 m² vlastitog skladišnog prostora, većinom u sklopu novog logističko-distributivnog centra u Svetoj Nedelji, uključujući i regionalne cross-dock centre. Osiguravamo skladištenje pakiranih prehrambenih proizvoda, tehničke robe, rezervnih dijelova, zbirnih pošiljki i sličnog na više od 20.000 paletnih mjesta. Vršimo kvalitativnu i kvantitativnu provjeru robe, optimizaciju zaliha, obradu povrata, manipulaciju, deklariranje, etiketiranje i brojne druge skladišne operacije. U sklopu logističko-distributivnog centra implementirali smo specijalizirano rješenja za upravljanje skladišnim procesima – WMS računalni sustav, koji pospješuje kontrolu svih logističkih procesa i omogućava informatizaciju skladišnih operacija poput zaprimanja, otpreme i manipulaciju robe unutar skladišta. Na taj način generiramo brojne prednosti kao što su optimizacija procesa, smanjenje operativnih troškova, efikasnije iskorištavanje skladišnog prostora, točnost isporuka, smanjenje ukupnih zaliha i reklamacija krajnjih korisnika.

Uz novootvoreni logističko-distributivni centar, što Vam je još trenutno u fokusu te pripremate li novosti za nadolazeće razdoblje?

Trenutno nam je u fokusu optimizacija asortimana prema potrebama potrošača. Cilj nam je unaprijediti izlaganje proizvoda na kiosku i intenzivno radimo na unapređenju i razvoju maloprodajnog formata. Ove godine smo otvorili nekoliko 'walk-in' kioska koji kupcima nude potpuno novi doživljaj kupovine. 'Walk-in' kiosk prepoznatljiv je po jedinstvenom dizajnu koji omogućava ulazak kupca u sam kiosk za razliku od dosadašnjih prodajnih mjesta gdje se prodaja vrši izvan kioska. Na taj način kupcima je omogućena veća preglednost i dostupnost proizvoda. Uz novi dizajn, promjene se odnose i na unapređenje prodaje te modernizaciju usluga. Postoji još jedna novost na našim prodajnim mjestima - touch-schreen terminali na tristotinjak frekventnih lokacija putem kojih kupci mogu igrati igre na sreću Hrvatske Lutrije. Radimo i na pripremi novih usluga koje bi se također nudile putem njih, o čemu ćemo Vas više obavijestiti uskoro.

Odgovarajući na potrebe potrošača koji se sve više oslanjaju na internet, u travnju ste pokrenuli uslugu Paketomat. Kako funkcionira ova usluga?

hrvoje-kraljevic-tisak-2Online je budućnost i zauzima bitno mjesto u razvoju suvremenog poslovanja. Tisak je u stalnoj potrazi za inovacijama, a svojim novim uslugama korisnicima nudimo velik broj rješenja, uvijek nadohvat ruke. Prateći svjetske trendove, prvi smo u Hrvatskoj uveli Paketomat – automat koji bez ograničenja i radnog vremena pruža mogućnost slanja i preuzimanja paketa u bilo koje doba dana ili noći. Paketomat služi kao mjesto dostave kod kupnje putem interneta, no i kao klasično mjesto s kojeg se šalju i zaprimaju paketi. Smješteni na 50 top lokacija diljem Hrvatske korisnicima pružaju maksimalnu praktičnost isporuke, bez čekanja u redovima 0-24 sata, 7 dana u tjednu.

Kako ste zadovoljni poslovanjem Paketomata nakon šest mjeseci?

Svakodnevno povećavamo broj pošiljaka i jako smo zadovoljni kako je usluga do sada zaživjela. Također širimo i mrežu webshop partnera čiji posjetitelji mogu odabrati Paketomat kao dostavno mjesto. Reakcije su jako dobre i zadovoljni smo smjerom razvoja ove usluge. Očekujemo da će se pozitivni trendovi nastaviti i u narednom razdoblju.

Važan Tiskov podbrend čine i Tisak media centri – koliko ih trenutno ima te što putem njih nudite kupcima? Planirate li nova otvaranja?

Trenutno imamo 28 Tisak media centara u 19 gradova diljem Hrvatske. Asortiman Tisak media centara orijentiran je na multimediju te nudi kupcima artikle iz kategorija knjiga, igrački, tehnike te drugih multimedijalnih kategorija kao što su glazba, filmovi i video igre. Svakako vidimo potencijal za razvoj i otvaranje novih Tisak media centara.

Tisak širom Hrvatske ima više od 1200 prodajnih mjesta – je li ponuda u svim kioscima ista ili ju prilagođavate lokalnim potrebama potrošača? Je li neka područja specifična i po čemu?

Vrlo dobro znamo što hrvatski potrošači žele. S obzirom na sve specifičnosti lokalnih tržišta, nastojimo se prilagoditi potrebama svakog potrošača te u skladu s njima prilagođavamo asortiman. Tako, primjerice, imamo posebno prilagođenu ponudu u ruralnim sredinama. Na svim kioscima nudimo isti osnovni asortiman, a dio dodatnog asortimana prilagođavamo potrebama lokalnog stanovništva. Primjerice, pivo različitih proizvođača nudimo u različitim sredinama, na što naši kupci jako dobro reagiraju. Cilj je samo jedan - maksimizirati zadovoljstvo vjernih kupaca kvalitetom usluge i profesionalnošću i ljubaznošću svojih zaposlenika. Trudimo se kupcima učiniti kupovinu ugodnijom, dostupnijom i cjenovno pristupačnijom. Tisak, kao moderna tvrtka koja prati svjetske trendove, neprestano teži unapređenju poslovnih procesa i pružanju najboljeg svojim kupcima. Dokaz tomu brojne su usluge koje Tisak nudi u svom portfelju – financijske usluge: plaćanje računa s 2d Barkodom, mjenjačnica, podizanje gotovine (bankomat), Moneygram prijenos novca; prodaju karata i ulaznica: karte za javni gradski i međugradski prijevoz, parking karte, prodaja ulaznica iz sustava Eventim za sva važnije kulturna i sportska događanja; igre na sreću Hrvatske Lutrije, TisakFoto, TisakCopy te prodaju e-bonova.

Koji su daljnji strateški planovi Tiska u idućih nekoliko godina?

Naši planovi uključuju daljnju modernizaciju skladišnih pogona te ulaganje u unapređenje i širenje logističkog biznisa koji je na tržištu etablirao pod imenom TEX logistika. I dalje ćemo širiti ponudu usluga u maloprodaji iz domene financijskih i elektroničkih usluga te razvijati veleprodajnu mrežu šireći asortiman licenciranih igračaka. Ulaganjem u razvoj novih tehnologija i kontinuiranu edukaciju naših zaposlenika nastaviti ćemo raditi na podizanju razine kvalitete usluga. Cilj nam je sustavno poboljšavati uslugu, širiti asortiman i odgovarati na želje, potrebe i navike naših kupaca.

 


Page 3 of 45