• Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Progressive

Member Area

Paštete

Paštete

S 87% količinske prodaje najprodavanije mesne paštete

Kategorija pašteta u ovoj analizi uključuje mesne, riblje i vegeterijanske/povrtne paštete. Uključene su paštete od svih vrsta mesa, ribe i povrća poput piletine, jetre, gljiva, lososa, tune i sl. Iz analize su isključeni svi drugi namazi, poput sirnih namaza.

U zadnjih 12 mjeseci (prosinac '15 - studeni '16) na hrvatskom maloprodajnom tržištu (bez uključenih Cash & Carry trgovina, diskontera, veleprodaje, ugostiteljstva i mesni...

Sirevi i sirni namazi

Sirevi i sirni namazi

Vodećih pet nosi 76% količinskog udjela tržišta sira

U analizu tržišta sira agencije Nielsen uključene su sve vrste sireva (tvrdi i polutvrdi sir, topljeni sir, svježi sir, sirni namazi, sirevi s plijesni) napravljenih od svih vrsta mlijeka. U zadnjih godinu dana (listopad '15 – rujan '16) na hrvatskom maloprodajnom tržištu (bez uključenih Cash & Carry trgovina, diskonata, veleprodaje i ugostiteljstva) kategorija sira je ostvarila prodaju od 26,3 milijuna kilograma u vrijednosti ...

Juhe u vrećici

Juhe u vrećici

Kategorija koja se neprestano razvija

Juha je jedno od najstarijih jela i gotovo svaka kultura ima svoju verziju juhe koja je namijenjena da bude ne samo obrok, nego i lijek, ili barem pomoć za manje bolesti poput prehlade. U današnje vrijeme, juha je gotovo postala luksuz - ne zbog svoje cijene, već vremena kojega svi imamo sve manje. Dugotrajno kuhanje juha jednostavno je domaću juhu potisnulo u drugi plan. Stoga ne čudi da se ova kategorija neprestano razvija te možemo pronaći sve veći...

OSTALI ČLANCI

Njega usana

Njega usana

Većina potrošača bira prirodna sredstva za njegu usana

U analizu tržišta proizvoda za njegu usana uključena su sva sredstva namijenjena zaštiti kože usana u stiku ili kremi, a isključeni su ruževi za usne, sjajila te kreme i balzami za univerzalnu njegu lica i tijela.

U zadnjih godinu dana (siječanj '16 – prosinac '16) na hrvatskom maloprodajnom tržištu (bez uključenih diskontnih trgovina, ljekarni te specijaliziranih trgovina poput parfumerija) proizvodi za njegu usana ostvarili s...

Osvježivači za WC školjke

Osvježivači za WC školjke

Tri četvrtine komadne prodaje čine proizvodi u čvrstom obliku

Prema Nielsenovoj definiciji, kategorija osvježivača za WC školjke uključuje sva sredstva koja osvježavaju, čiste ili dezinficiraju WC kotlić ili školjku. Mogu biti u čvrstoj formi, gelu ili kao tekućina. Proizvodi mogu biti kao originalno pakiranje, kao nadopuna ('refill') ili kao oboje. U ovu kategoriju ne spadaju sredstva za čišćenje kemijskih WC-a i tablete za pisoare kao ni ostala sredstva za čišćenje kupaonice,...

Toaletni papir

 Toaletni papir

Rast i količinske i vrijednosne prodaje

U analizu tržišta toaletnog papira uključen je suhi toaletni papir različitih oblika (role, listići), bez mirisa i s različitim mirisima te s jednim ili više slojeva. U kategoriju nisu uključeni vlažni toaletni papiri, salvete, maramice, kao ni kuhinjski ručnici.

U zadnjih godinu dana (rujan '15 – kolovoz '16) na hrvatskom maloprodajnom tržištu (bez uključenih Cash&Carry trgovina, diskonata, institucionalne prodaje, veleprodaje i ugostite...

OSTALI ČLANCI

Bezglutenski proizvodi

Bezglutenski proizvodi

Bogatstvo okusa i nutrijenata

Zadnjih nekoliko godina došlo je do značajnog širenja ponude deklariranih proizvoda 'bez glutena'. Potražnja za bezglutenskim proizvodima sve je veća, a ponuda se uglavnom bazira na uvoznim, cjenovno 2 do 4 puta skupljima proizvodima u odnosu na njihove glutenske inačice. Razvoj bezglutenskih proizvoda svoje početke veže uz liječenje i povećanje kvalitete života osoba oboljelih od celijakije. Premda se prvi podaci o toj bolesti nalaze u zapisima starih Grk...

Čokoladni program

Čokoladni program

Čak 96% kućanstava u Hrvatskoj kupuje čokoladne table

Prema podacima GfK Panela kućanstava, čak 96% kućanstava u Hrvatskoj kupuje čokolade za potrebe konzumacije u kućanstvu. Dorina i Milka češće od izazivača uspijevaju postati dio prosječne košarice Shoppera. Pritom je Dorina u razdoblju MAT Kol16 u odnosu na prethodni MAT povećala volumen i vrijednost dok je Milka zabilježila pad volumena i vrijednosti. Dio tog pada prelio se u dobit konkurenata. Tako, npr. Dorina direktno uzima...

Čaj

Čaj

Prema vrsti pakiranja najprodavaniji čajevi u kutiji  

Hladnije mjesece koji su pred nama teško je zamisliti bez šalice toplog napitka, i po nekoliko puta na dan. Uz dodatak meda i limuna, omiljeni okus čaja zasigurno će se naći u svakom domaćinstvu što ovu kategoriju čini zanimljivom proizvođačima koji potrošačima često nude kombinacije okusa. U analizu tržišta čaja uključen je tzv. originalni čaj nastao iz biljke čaja (npr. zeleni čaj, crni čaj, Earl Grey čaj, itd.), ...

OSTALI ČLANCI

Studeni 2017.

studeni-2017

progressive arhiva
 
facebook logo
 

Specijalni prilozi

sve za dom-2017

premium-proizvodi-2016

zdrava-hrana-lipanj-2017

KOLUMNE

kultura-prehrane-banner-2017
ljudski-resursi-banner-2017
financije-i-porezi-banner-2017
logistika-banner-2017
fmcg-plus-banner-2017
tehnologija-banner-2017

SURADNICI

igd-logic-n nielsen-logic-n
crowe-horwarh-logic ipsos-puls-logic-n
gfk-logic-n hendal-logic-n
tecumviva-logic-n euromonitor-logicc-n
atkearney-logic-n implementacija-snova-logic-n